[PC]Football Manager 2005 - deel 4

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.694 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter

Football Manager 2005 - deel 4

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/res/game/3107/logo.jpg

Welkom in het Football Manager 2005 topic, deel 4 alweer.

Intro

Nadat SI Games zijn banden met Eidos verbroken had, moesten ze een 'nieuw' spel ontwikkelen. Eidos heeft de rechten op de naam van de Championship Manager serie, en dús moest SI Games met een nieuwe naam komen. De sourcecode is wel in het bezit van SI Games, en zo hebben ze niet alles opnieuw hoeven te doen.

De layout van FM2005 verschilt wel degelijk met de eerder CM serie, ze hebben alles in een nieuw jasje gestoken. In het begin even wennen, maar nu werkt het wel fijn!
Systeemeisen

Minimaal:
Windows 98SE, 2000 of XP
600mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte

Aanbevolen:
1.8ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

De vorige delen:

[rml][ PC] Football Manager 2005[/rml]
[rml][ PC] Football Manager 2005 - deel 2[/rml]
[rml][ PC] Football Manager 2005 - deel 3[/rml]

Demo en patches

De demo is in 2 uitvoeringen te downloaden. Een vanilla versie van 44mb, deze demo bevat geen logo's, foto's en geluid en je kan deze hier downloaden.
Ook is er een Strawberry versie, hierin zit wel geluid en zijn de foto's en logo's ook aanwezig. De Strawberryversie weegt 169mb en is hier te downloaden.

Patches zijn er genoeg uitgekomen, versie 5.0.5 is de laatste patch voor FM 2005. Er zijn 2 versies van de 5.0.5 patch, namelijk met en zonder dataupdate. De dataupdate heeft alle transfers tot en met 31 januari 2005.
Patch 5.0.5 met data update, 80mb: Klik
Patch 5.0.5 zonder data update, 34mb: Klik
Handige links:
SI Games De makers van het spel
The Dug Out Veel info over goede spelers.
SI Community forum Het SI Games forum, staat heel veel op.
Sort it out SI Een FM forum
ChampMan Een Nederlandstalige FM site
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.sigames.com/graphics/images/652.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sigames.com/graphics/images/660.gifAfbeeldingslocatie: http://www.sigames.com/graphics/images/910.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46267/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46714/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/48340/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52857/thumb.jpg

layout geleend van een ander topic

[ Voor 3% gewijzigd door King Nothing op 11-08-2005 12:58 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik mijn fm nou maar niet uitgeleend in de vakantie, nou moet ik tot zaterdag/zondag wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Waar haalt de AI spitsen vandaan die echt aan 1 kans genoeg hebben? Ik heb vandaag zeker 15 wedstrijden gespeeld en bij een stuk of 12 was steeds de eerste de beste shot on target raak. En ik heb goeie keepers, 1 is niet voor niets Braziliaans international neem ik aan...
Maar spitsen in de Conference South met finishing van 1 scoren ook constant met het eerste schot op doel...

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
King Nothing schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:39:
Waar haalt de AI spitsen vandaan die echt aan 1 kans genoeg hebben? Ik heb vandaag zeker 15 wedstrijden gespeeld en bij een stuk of 12 was steeds de eerste de beste shot on target raak. En ik heb goeie keepers, 1 is niet voor niets Braziliaans international neem ik aan...
Maar spitsen in de Conference South met finishing van 1 scoren ook constant met het eerste schot op doel...
Goalhack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Tjonge jonge jonge, dat heb ik weer. Besluit ik eindelijk om het bod te accepteren. Alles gaat goed en Vonlanthen accepteerd. Het bericht erna

Vonlanthen deal falls through.
-Arsenal kan de transfer fee niet betalen 8)7 8)7 . Lekker AI om zoveel te bieden als je het geld niet hebt. Nu kan ik mijn bod voor Robinho weer intrekken.

[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 09-08-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
:P

Net weer ontslag genomen bij Argentinie (de Argentinie/Cruzeiro manager that is). Werd een beetje flauw van 7 wedstrijden in 1 week spelen (Hearts op zaterdag, jong Oranje op dinsdag, Oranje en Argentinie en Cruzeiro op woensdag, Cruzeiro en Hearts op zaterdag).
Ja, Jong Oranje ook. Zit veel talent in en die wil ik eigenlijk in het echte Oranje hebben, maar die zak van Jong Oranje roept ze steeds op en dan kan ik ze niet meer overplaatsen. Dus de manager van -21 eruit gekickt en zelf maar gaan doen.

Eerste Lewes seizoen is afgelopen, 6e geworden. Laatste wedstrijd tegen de nummer laatst kansloos verloren (hun eerste zege in 2017 volgens mij...). Als ik die gewonnen had speelde ik play-offs :(

/edit
En ook de Lewesmanager is geen Argentijns bondscoach meer.

[ Voor 4% gewijzigd door King Nothing op 10-08-2005 00:17 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 23:12:
[...]

Dus de manager van -21 eruit gekickt en zelf maar gaan doen.
King Nothing word dictator :P. Als je niet doet wat ik wil rot je maar op. :*)

Zelf ben ik op het moment in de eerste divisie van china bezig. Als manager van Henan gaat het verschrikkelijk. Bijna geen enkele speler wil naar me toe komen (geef ze eens ongelijk) en ik sta op het moment 16e van de 17. De enige buitenlander die bij mij rondloopt is mijn braziliaanse spits en die wil weg. Ik ben nog op zoek naar een VMC om mijn middenveld te versterken.

Ik heb samen met de nummer 2 de meeste doelpunten voor gescoord, maar ik krijg het meeste doelpunten tegen. Dus een leuke buitenlandse ervaren verdediger zou welkom zijn. Dan zit ik aan mijn maximaal aantal buitenlanders, maar niemand wil. Zelfs de spelers zonder club weigeren naar mij toe te komen. Zelfs het huren van een speler uit de hoogste chinese divisie lukt niet.

De nederlandse competitie staat op het punt van beginnen, maar iedere club heeft al een manager. De enige team wat beschikbaar is de nummer 17e in mijn comp.

Zullen de opstelling eens ingrijpend gaan aanpassen, misschien dat we er dan nog wat van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Is er al ergens iemand die nog een update voor het nieuwe seizoen maakt?
Dus niet een tweaker o.i.d. maar een grotere partij..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:02:
[...]

King Nothing word dictator :P. Als je niet doet wat ik wil rot je maar op. :*)
D'oh. D'r zit in Jong Oranje een jochie van 18 jaar die nu al 18 miljoen als waarde heeft :X Die wil ik uiteraard in het echt Oranje erbij hebben, temeer de Seedorfs (Jeroen en Frank, beide ex-Charlton) rap slechter worden door het spelen in de Championship :/ En verder is er weinig talent.
Wel veel blessures, ik moest gisteren tegen Denemarken een D R erbij hebben (had maar 1, rest geblesseerd afgevallen) en heb voor nood een 17 jarig jochie uit de jeugd van NEC opgeroepen :X Die kreeg prompt een 9 bij zijn debuut in het Nederlands elftal 8)
hoedjevanpapier schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:30:
Is er al ergens iemand die nog een update voor het nieuwe seizoen maakt?
Dus niet een tweaker o.i.d. maar een grotere partij..
Misschien iemand bij thedugout.net?

[ Voor 17% gewijzigd door King Nothing op 10-08-2005 11:46 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
King Nothing schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 11:46:
[...]Misschien iemand bij thedugout.net?
Bestaat CM Sorted nog? Die kwamen iig altijd met een redelijke data update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het verschil tussen FC en SC? En kan je ook als je een nieuwe game begint bondscoach én clubcoach worden (dus vanaf het begin)

Leuk feitje misschien voor sommige:
Naldo (ja die braziliaan van Juventude) die door veel mensen gekocht word, heeft een 4 jarig contract bij Werder Bremen getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BoB_HenK schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:01:
[...]

Bestaat CM Sorted nog? Die kwamen iig altijd met een redelijke data update.
Ze bestaan nog, en ze heten tegenwoordig FM Sorted (goh ;)). Alleen is de laatste update alweer van maart dit jaar...
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:37:
Wat is eigenlijk het verschil tussen FC en SC?
Een FC kan ook op het middenveld vooruit (Forward), een SC (Striker) niet. In therorie dan... ze kunnen iig beiden als spits optreden. Een F kan ook nog de R of L-positie hebben (of combinaties van L, R en C), een S kan alleen een SC zijn.
En kan je ook als je een nieuwe game begint bondscoach én clubcoach worden (dus vanaf het begin)
Volgens mij niet, maar pin me d'r niet op vast...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je niet met twee banen tegelijk te beginnen met dezelfde manager. Ik heb eigenlijk nog niet uitgeprobeerd of je kan starten als bondscoach. Dat kon bij CM volgens mij wel, dus zal eens kijken of het hier ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel als bondscoach beginnen, maar volgens mij niet tegelijk. Ik zou graag met Ajax en Jong Italie willen spelen (kan dat trouwens? alleen met het jong team van een land spelen). Die spelers van jong milan zijn echt goed _/-\o_ (gelukkig zijn het random stats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan als bondscoach andere managers managers aanstellen om je jeugdteams te managen. Dan lijkt me dat andere bondscoachen jouw moeten kunnen vragen een baan op je te nemen. Maar of je er zelf voor kan kiezen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Even een vraag tussendoor. Die PATCH 5.05 heeft die effect op bestaande saved games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel, maar als ik me niet vergis staat dat erbij als je van si-site afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
welke training werkt het beste voor doelmannen?

zit nu te testen of er verschil is tussen de vooruitgang bij de normale doelman training of sexual chocolate 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Bigbot schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 17:11:
welke training werkt het beste voor doelmannen?

zit nu te testen of er verschil is tussen de vooruitgang bij de normale doelman training of sexual chocolate 2
Kan je sexual chocolate 2 ergens uploaden? Ik heb alleen sexual_chocolate.tsc (zal wel 1 zijn).

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PirE schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:30:
[...]

Kan je sexual chocolate 2 ergens uploaden? Ik heb alleen sexual_chocolate.tsc (zal wel 1 zijn).

alvast bedankt.
geen probleem zal ik alter vandag even doen, ik moet wel zeggen dat ik geen verchil zie tussen sexual chocolate 1 en 2.
zou ook niet weten waar ik hem vandaan heb :)

mij is net onder mijn neus mijn beste middenvelder weg gekocht.
d allesandro
heb hem vorig jaar gekocht voor 28Mln nu verkocht voor 38Mln.
het was zon stome clausule in zijn contract datie voor 38mln weg mocht, ik probeerde hem al sinds 3 maanden een dikker contract met ene hogere clausule aan te smeren.
komen in januari opeens 5 clubs 38Mln voor hem bieden :(, Freddy Guarin is nog 2 maanden geblesseerd dus :( geen vervanger.
nu hoeft wel montolive niet meer weg :/ , maar montolivo is verre van een goede vervanger voor d allessandro.

edit:
ik zit effe te shoppe voor een goede vervanger van d alesandro.
is moeilijk want hij was super, maar ik denk ik ga es voor een speler met naam, gerrard of Raul.
beiden ongeveer even goed Gerrard is 28 en raul 30 ofzo.
het geld dat ik bied word voor beiden aangenomen dus contract aanbieden.
ik mag van het bestuur Raul een max geven van 110.000 per week en mag gerrard max 15.000 geven per week ???
hoe komen ze hier op ze zijn beide evne goed alleen Gerrard is jonger.
nu maar verder zoeken voor een vervanger :(

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsy op 10-08-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, klopt het dat het niet mogelijk is om spelers aan te bieden aan andere clubs om uit te lenen? Dus ongeveer net alsof je ze wilt verkopen maar dan om uit te lenen. Dit lukt me nl. niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:32:
Zeg, klopt het dat het niet mogelijk is om spelers aan te bieden aan andere clubs om uit te lenen? Dus ongeveer net alsof je ze wilt verkopen maar dan om uit te lenen. Dit lukt me nl. niet. :X
Lukt mij ook niet. Ik had die functie er graag in gezien.

Ik heb weer eens een snelle dribbelaar voor op de flanken gekocht. Alberto Medina (Mexico). Hij voetbalde in Israel nadat hij eerst voor Chivas heeft gespeeld (hij kostte maar 250k).
Een echte flankspeler. Hoge pace, accelleration, off the ball, stamina en crossing. Hij bezit ook nog eens de nodige flair en creativity en hij kan nog afronden op de goal. Zijn defensieve stats zijn wat minder, maar bij zijn debuut ging hij gelijk langs 3 spelers van Aston Villa en scoorde hij even de beslissende treffer _/-\o_ _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
PirE schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:47:
[...]

Lukt mij ook niet. Ik had die functie er graag in gezien.

Ik heb weer eens een snelle dribbelaar voor op de flanken gekocht. Alberto Medina (Mexico). Hij voetbalde in Israel nadat hij eerst voor Chivas heeft gespeeld (hij kostte maar 250k).
Een echte flankspeler. Hoge pace, accelleration, off the ball, stamina en crossing. Hij bezit ook nog eens de nodige flair en creativity en hij kan nog afronden op de goal. Zijn defensieve stats zijn wat minder, maar bij zijn debuut ging hij gelijk langs 3 spelers van Aston Villa en scoorde hij even de beslissende treffer _/-\o_ _/-\o_.
Kijk, dat zijn de dingen die FM gewoon echt leuk maken :) Een speler kopen en die bijvoorbeeld direct zien presteren op bovengenoemde wijze of een talent weten te vinden dat een aantal jaren later de wereld aan zijn voeten heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:32:
Je kan als het goed is wel spelers aanbieden om uit te lenen. Je kan alleen niet kiezen aan welke club(s).
Dit gaat als volgt:
Ga naar het scherm waar je normaal spelers te koop aanbied (Offer to clubs), in plaats van transfer kies je daar voor "Loan", je kiest de opties, en klaar is (vul hier naam in).

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ben.Hahlen schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:41:
[...]

Je kan als het goed is wel spelers aanbieden om uit te lenen. Je kan alleen niet kiezen aan welke club(s).
Dit gaat als volgt:
Ga naar het scherm waar je normaal spelers te koop aanbied (Offer to clubs), in plaats van transfer kies je daar voor "Loan", je kiest de opties, en klaar is (vul hier naam in).
Thanks, gelijk geprobeerd met een paar van mijn "talenten"

• Deadsy
@PirE

hier
http://members.home.nl/eblomberg/
je zult geen moeite hem te vinden :) ik zet zelden iets op deze webspace.
kon hem op mijn HD nergens vinden dus heb ik hem geexporteerd.
heb ook sexual chocolate in mijn FM2005 en beide zien er hetzelfde uit dus zou best een en dezelfde training zijn.

ontopic:
ik heb iets ontdekt wat me zeer op mijn zenuwen gaat.
heb nu elk jaar 1 europeese titel gehaald minimaal.
maar NOOIT is een speler van mij in de top 3 geland van swerelds beste ... of europas beste ...
dit jaar 2 3e plaatsen ook al hebben we de champions league gewonnen alweer.
Elk jaar zijn de spelers die de prijzen krijgen spelers van europeese topclubs vna rela of arsenal chelsea etc.
Dat chelsea dat ene jaar 4e bij mij in de champions league groep gewordenis boeit niet.

dan nog mijn spelers, ik haal ze maak ze groot en met mij winnen ze elke prijs waar we mee aan doen. Zodra Ac Milan of Deportivo la coruna zich voor hun meld flippen ze uit.
wow ik wou altijd al voor zon top club spelen. of dergelijke onzin zeggen ze.
Dat mijn Ajax dat zelfde jaar 2 keer die ploeg verrot geslagen heeft in de poule westrijden maakt niks uit.
Dat dat team al sinds 4 jaar niet verder dan kwart finale champs league ofzo gekomen is boeit niet.
Dan gaat mijn speler naar dat team en neemt genoegen met 60.000 euro per week waar hij bij mij 100.000 wou.
De manier waarop die speler reageerd etc, daaruit maak ik op dat hij mijn Ajax dat elk jaar heerst als opstapje zag, en dan naar Ac milan gaat etc voor minder geld minder prijzen etc.

In de echte voetbal wereld wil iedere speler graag naar Chelsea, Manchester United, juventus, Ac milan etc. omdat dit de grote clubs met geld zijn die voor de prijzen meedoen.
Maar in mijn Fm2005 zijn deze clubs niet meer de top van de wereld maar andere clubs.
Toch wil iedere speler in mijn Fm2005 ernaar toe.
Voorbeeld:
Real Madrid heeft een paar verkeerde spelers gekocht en is elk jaar niet in de top 3 van spanje te vinden maar speelt Uefa Cup etc. toch wil iedere speler ernaar toe.
Het is alsof SIgames iets in het spel gezet heeft waardoor die Clubs die toen in 2005 de top clubs waren dat in de game altijd zullen blijven voor de spelers ook al spelen die clubs zeer slecht en winnen niks.
is dit bij jullie ook zo?

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Bij Charlton weinig moeite gehad om het team bij elkaar te houden, je moet gewoon een idioot hoog tegenbod doen van bv 125 miljoen. Als jij namelijk een bod afslaat worden spelers sjago en wilen ze weg. Als jij 125 miljoen eist en de club trekt zich terug is er niets aan de hand. Als de betreffende club wel 125m bied is de keus snel gemaakt toch? :9

Enne, bij Charlton heb ik 2x de Wereldvoetballer vh Jaar gehad. In het ene jaar bij Chelsea Wereldvoetballer vh Jaar alle, Wereldballer vh Jaar alle 3, Euro spits v/h jaar 1 en 2, middenvelder vh jaar 3, verdedigert vh jaar 2.

Beste vrind wette dat

• Deadsy
ja maar waarom winnen spelers in mijn team die prijzen nooit? er moet toch nog een andere reden dan geluk alleen zijn dat mijn team bijna alles wint.

en ik doe altijd een idioot hoog tegenbod als een team op 1 van mijn spelers bied maar als ik ze kwijt raak gaat het vaak zo:
teams bieden op speler A en ik doe idioot tegenbod.
geen probleem het gaat 2 jaar zo goed.
opeens laatste contract jaar van speler die 100.000 per week vangt en hij wil nietverlengen , ik weiger en einde van jaar is speler weg naar real madrid :(
dit is nu gebeurt met Babel.

ander scenario is:
ze willen alleen verlengen met idioot laaag transfer clausule van 35Mln terwijl ze veel meer waard zijn.

er zijn wel spelers die absoluut bij mijn team willen blijven, hun ben ik dan ook dankbaar, Rosales, Fred, Crespo

Verwijderd

Fm2005 is helaas niet perfect Bigbot :'(... Ik snap precies wat je bedoelt. Dat soort dingen merk je pas als je in 2012 ofzo zit.. Edit: (dat van die topclubs die geen topclubs meer zijn :P)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 09:42 ]

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:41:
[...]

Dit gaat als volgt:
Ja, maar niemand die reageert dan... Niemand wil ze hebben... En nee, zo kut zijn mijn spelers niet... :)

Verwijderd

http://www.sortitoutsi.net/ is er mee gestopt en het forum gaat verder op http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php misschien handig om de openingspost hiermee aan te passen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 10:49 ]

Verwijderd

mijn eerste bricht hier :)

dit speel ik zelf ook al heel lang verschillende successen gehad, laatste met betis

wereld selectie

Dida, ronaldinho, sheva, cisse, joe cole, phillips, baraja, fabregas, en nog een paar

waarom staat eigenlijk http://champman.thedugout.net/mambo/ niet bij de links

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Beide ^^ links toegevoegd aan de startpost.

Beste vrind wette dat

• Deadsy
@Peter_0
ik begin het nu al te merken in 2009.
spelers gaan liever naar Bayern Munchen die 9e ofzo worden in de competitie en intertoto moetne spelen etc.

ik hoop dat dit veranderd in fm2006.
dat elite clubs die slecht presteren hun status verliezen en dat een club die in 2006 2e divisie is als je 10 jaar verder bent in de game deze club een elite status kan verkrijgen.
ik word nu na een paar keer achter elkaar de champions league gewonnen te hebben door een goed alround team te hebben door de bookmakers niet als favoriet gezet maar als ploeg die moet leren :/.

Verwijderd

Ik vind het aan de ene kant ook wel goed dat sommige clubs een goede status hebben. Kijk bijvoorbeeld naar Ajax. Ajax heeft vorig jaar geen drol gepresteerd en speelden ontzettend slecht (rustig maar, ik ben een Ajax fan ;) ) maar toch is een club als Ajax heel erg populair in landen in Afrika bijvoorbeeld. Dat heeft met de historie van de club te maken. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n club automatisch favoriet is, dat is erg dom. Eigenlijk zouden ze moeten doen dat als een matige club bv 5 jaar lang top presteerd (wereldtop) of een topclub degradeert of slecht presteerd dat ze een status krijgen/verliezen. Dit zouden ze in fm 2006 moeten doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 16:41 ]

Verwijderd

Storend in FM 2005 vond ik dat ik met nog één wedstrijd te gaan (de vorige wedstrijden had ik slechts 1 maal verloren en was dus al lang en breed kampioen) de reactie van de coach van de tegenpartij te lezen die dacht dat ik in het seizoen geen kampioen kon worden 8)7

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:04:
Storend in FM 2005 vond ik dat ik met nog één wedstrijd te gaan (de vorige wedstrijden had ik slechts 1 maal verloren en was dus al lang en breed kampioen) de reactie van de coach van de tegenpartij te lezen die dacht dat ik in het seizoen geen kampioen kon worden 8)7
Dat was idd vrij debiel, ben je al 3 weken lang kampioen, komt r zo'n knuppel aan die zegt dat je dit jaar niet kampioen kan worden, maar volgend jaar, mits enkele goede transfers wel mee kan doen voor de titel.

Ook leuk zou zijn dat je, als je bijvoorbeeld bijna ontslagen zou worden iets tegen de supporters zou kunnen zeggen, bijvoorbeeld dat je beloofd dat de prestaties binnen 2 weken aanzienlijk verbeteren, ofdat je zegt dat je denkt dat het niet beter kan met deze selectie en dat ze geduld moeten hebben.

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:41:
Ik vind het aan de ene kant ook wel goed dat sommige clubs een goede status hebben. Kijk bijvoorbeeld naar Ajax. Ajax heeft vorig jaar geen drol gepresteerd en speelden ontzettend slecht (rustig maar, ik ben een Ajax fan ;) ) maar toch is een club als Ajax heel erg populair in landen in Afrika bijvoorbeeld. Dat heeft met de historie van de club te maken. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zo'n club automatisch favoriet is, dat is erg dom. Eigenlijk zouden ze moeten doen dat als een matige club bv 5 jaar lang top presteerd (wereldtop) of een topclub degradeert of slecht presteerd dat ze een status krijgen/verliezen. Dit zouden ze in fm 2006 moeten doen.
Ook al presteert Real Madrid niks de komende 5 jaar dan willen spelers er nog steeds naartoe vanwege de historie van de club. Zo heeft ieder land zijn topclubs die altijd groot zullen blijven. Liverpool heeft ook jaren niks gewonnen en toch vinden veel spelers het een eer om voor liverpool te spelen (of ze moeten van fan van Everon zijn).Een status bouw je niet op in 3 jaar (Chelsea is dan een uitzondering). Een team wat je zelf groot maakt door ze vanuit League 2 of Conference naar de EPL + Champions Cup te leiden kan wel aansprekende resultaten behalen, maar sommige spelers zullen uiteindelijk toch voor een andere "grotere" club kiezen. Dit vanwege de historie/status van die club (die jij niet hebt). Alle grote clubs maken weleens een mindere periode mee, maar door hun status komen ze die meestal weer te boven. FM "cheat" iets teveel om topclubs groot te houden.Porto & Monaco, stonden 2 seizoenen terug allebei in de finale van de CL, maar toch gingen alle spelers het jaar erop naar "grote" clubs.

Stel, Shaktar Donetsk wint 3x de CL. Speler X, kan naar Shaktar of naar Inter Milan (3x 10e in Italie). Ik denk dat 90/100 spelers dan terecht voor Inter kiest om die ploeg weer groot te maken.

Het stoort me alleen wel dat spelers dan ineens genoegen nemen met veel lagere salarissen omdat de club groter is. Een verschil van 10% kan ik me nog indenken als het echt een favoriete ploeg van een speler is. Maar als ik 3x zoveel biedt (per week), dan zullen er weinig spelers zijn die dan maar voor 1/3 bij een Duitse middenmoter gaan spelen. Dat mag men wel aanpassen in FM2006. Een beter verband tussen salaris en status van biedende ploegen. Dat een speler dus best voor een mindere ploeg kan kiezen als hij daar veel meer verdient (het blijven broodvoetballers). Speler A zal voor het geld kiezen, terwijl speler B meer kiest voor sportieve vooruitgang.

Verwijderd

Bigbot schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:24:
@Peter_0
ik begin het nu al te merken in 2009.
spelers gaan liever naar Bayern Munchen die 9e ofzo worden in de competitie en intertoto moetne spelen etc.

ik hoop dat dit veranderd in fm2006.
dat elite clubs die slecht presteren hun status verliezen en dat een club die in 2006 2e divisie is als je 10 jaar verder bent in de game deze club een elite status kan verkrijgen.
ik word nu na een paar keer achter elkaar de champions league gewonnen te hebben door een goed alround team te hebben door de bookmakers niet als favoriet gezet maar als ploeg die moet leren :/.
Wat dacht je dan als je vertrekt bij je club omdat je alles hebt bereikt en een echte topper bent. Jaarlijks doe je en heb je mee gedaan om de prijzen. Maar wanneer je vertrekt zakt het hele zooitje als een kaartenhuis in elkaar.. Spelers worden opeens massaal weg gekocht of presteren niks meer..(zie King Nothing bij Charlton) Al die jaren die je in de club hebt gestoken opeens helemaal vor niks ;( :+.

Nee, aan de AI moet nog veel gebeuren...

En het andere lastige van FM2005 vind ik dat, afgezien van landen als Engeland en Brazilië, de regens te zwak zijn om een leuk elftal bij elkaar te krijgen. Ik had met Getafe (vorige deel 1e pagina's) na 5 jaar de grootste moeite om 1 Spaanse regen te vinden die ook nog potentie had om in het 1e elftal mee te draaien... Als je dan geen elftal wil met alleen maar buitenlanders is het knap lastig om een leuk elftal samen te stellen.
En de trainingen moeten meer effect hebben.

O+

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Trainingen wordt aan gewerkt gelukkig.
En sja, een deel van de successen van je club hangt samen met de tactiek die je speelt toch? Afaik speelt de AI alleen met de meegeleverde tactieken. Wij hebben een eigen tactiek en tweaken O+ die bij gedurende onze carrieres.
Mooiste... nee... duidelijkste voorbeeld is inderdaad mijn Charlton team. 4 Titels op rij, 4x CL, ik neem ontslag en voila, degradatie. Van de 1e naar de 20e plaats in 1 seizoen |:(

En waar spelers wegkomen kijk ik niet naar. Ik moet goeie spelers hebben en wat voor nationalieteit ze hebben... who cares :+

Beste vrind wette dat

• Deadsy
ja ik kan het begrijpen als spelers naar een club willen voor de historie.
Maar als jij bij Ajax zit (mijn ajax dan) en wint alles en kunt met de europeese top meekomen.
Jij bent in mijn Ajax ook nog 1e keus op jouw positie.
wil jij dan naar club x gaan die weer eens 9e geworden is en volgend jaar geen europees voetbal speelt en dit dan voor de 2e keer achter elkaar niet zal doen.
En dan zul je bij die club ook nog eens minder verdienen.

Ik denk misschien anders maar als ik top voetballer zou zijn dan zou de toekomst (europees voetbal) en status van de club toch belangrijk voor mij zijn.

Want ik heb goede spelers die willen dol graag naar een grote club zoals Bayern Munchen die bij mij echt niks meer voorstellen, zijn dit jaar 11e geworden.
Of goede spelers die bij Real Madrid altijd op de bank zitten en nooit spelen. Ik bied ze en contract aan en dan zeggen ze; nee een stap naar Ajax zou een stap naar beneden zijn voor mijn carriere.

Ja want nu zitten ze op de bank bij real madrid (een club met naam) dat is leuker dan naar mijn club komen en met de grote jongens spelen voor de grote prijzen en ook echt spelen.
Dat is de reden waarom ik denk dat de grote clubs van het echte voetbal een te grote aantrekkings kracht hebben in FM2005.

in het echte leven heb je toch veel spelers die zich echt aan hun club hechten.
bv ze zijn al hun hele leven fan van die club en gaan door de opledeing van die club en spelen dan 10 jaar een bepalende rol bij die club en slaan aanbiedingen van clubs uit het buitenland met meer faam af.
noem het Club liefde.
dat ene zie ik ook niet in Fm2005 terug.
Bv toen fiorentina uit de Serie A degradeerde (ze hadden teveel schulden dacht ik) bleven 1 top speler (ben naam kwijt) bij fiorentina spelen hij was al 30 en hoefde geen loon hij deed dit voor de club.
of Steven Gerrard die naar Real Madrid kon maar gewoon bij tekent bij liverpool omdat hij het daar naar zijn zin heeft. ik heb zat spelers die het naar hun zin hebben maar direct weg willen zodra een club met naam zich meld.

Dus ik hoop echt dat in fm2006 grote clubs hun aantrekkings kracht verliezen kunnen zodat spelers minder snel voor hun kiezen als die club in 10 jaar tijd bv echt niks presteerd.
En dat een kleine club faam en aantrekkings kracht kan krijgen als hij 10 jaar echt historie schrijft.
Want ik zie toch vaak spelers rare keuzes maken met de club waar ze ondertekenen.

Maar ik heb al veel leuke dingen over FM2006 gelezen.
Ik hoop dat ze het ook goed uitwerken dat je met spelers die ontevreden zijn kunt praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meest logische rede voor vertrek lijkt mij de nieuwe uitdaging bij een nieuwe club. Er word hier geroepen ik win alles en dan willen ze weg. Daar is dan de uitdaging ook zo vanaf voor de speler. Dan is het toch begrijpelijk dat hij naar een club gaat die op dat moment iets minder presteert, maar in potentie wel weer aan de top kan komen.

Als manager in FM2005 heb ik precies hetzelfde als ik te lang goed presteer gaat het vervelen. Als ik dan alle prijzen heb gewonnen stap ik op en ga kijken of ik hetzelfde kunstje nog een keer kan uithalen.

Begin met Henan in de Chinese Eerste Divisie iets te stijgen. Uiteindelijk nog een aantal verdedigende spelers weten te halen om het aantal tegendoelpunten naar beneden te brengen. Dat samen met de tactische veranderingen (blijven tweaken hè) lijkt het aan te slaan. De degradatiezone is al weer uit het zicht verdwenen en de middenmoot komt weer inzicht. Maar ik zal van het weekend het seizoen eens afronden en dan een uitgebreid verslag plaatsen met plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie ook de editor? Ik heb nu al meerdere spelers in Nederland (Landzaat, Alex, Kalou, Maduro) verbeterd en Az rijker gemaakt. Ook heb ik veel media toegevoegd (Ad, Sportweek, Voetbal Insite, Ajaxshowtime.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik gebruik alleen de updates die via si geleverd worden. Het kost me te veel speeltijd als ik alles waar ik het niet mee eens ben te gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik vind editen cheaten :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Na een zomerpauze van een maand ben ik weer verdergegaan met Maidenhead United. De maagden werden door de bookies in hun eerste seizoen Championship niet echt hoog ingeschat:

Afbeeldingslocatie: http://www.prinshendrikkade.com/images/betting.jpg

Gelukkig bewezen de spelers het tegenovergestelde door de eerste wedstrijd te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Real kwam weer eens aanzetten (ik vraag me soms waar ze het geld vandan hebben)
ze boden 29Mln en Michael Ballack voor mijn sneijder.
stats zijn bijna identiek sneijder is 26 en Ballack 32.

ik denk NEE en vraag 52Mln en Ballack.

wat denk je?

Real gaat akkoord.

nu komt de harde vraag.Doe ik het lof doe ik he niet.
Sneijder is een top speler maar ballack heeft zelfde stats en ik kan 52Mln gebruiken.
in mijn Jeugd heb ik een 20 ofzo jarige AMC rond rennen waarvan ik denk dat hij groot word (Carlos), ik denk dat Ballack wel nog een jaar of 2 meegaat en in die tijd zal carlos zich dan op nivo gespeeld hebben en Ballack vervangen.

Dus bye bye Sneijder.
1 nadeel: Ballack heeft niet echt veel interesse om voor Ajax te spelen.

btw is er bij jullie een speler die het boven alle verwachten zeer goed doet?
bv een speler die al bij het team zat toen je het kreeg en die het beter doet dan je aan het begin verwacht had.
Bij mij is dit Mauro Rosales.
Toen ik Ajax kreeg dacht ik die jongen gaat direct weg direct op de transfer lijst.
Nu is het een van mijn beste spelers en bieden clubs 30Mln+ voor hem en ik ben echt niet vna plan hem te verkopen, hij kan rechts en links zelf in de spits. Hij zeurt nooit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er van af. Ik vind een club 300 miljoen geven cheaten, maar het enige wat ik doe is het wat realistischer maken. De meeste spelers die ik verbeterd heb zijn concurrenten dus wordt het alleen maar moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Zoals reeds verwacht Ballack will niet, hij ziet naar Ajax komen als eens tap naar beneden dus ging die super transfer niet door.

1 week erna 1 wekk voor de transfer periode stopt bied real 52Mln voor sneijder.
ik doe een tegenbod van 75Mln en Real gaat akkoord.
Achteraf denk ik dat Real ook wel met 80Mln ok was gegaan maar ik weet natuurlijk niet hoeveel hun willen bieden :(.
Maar ik ben ok gegaan, heb nu geen echt goede vervanger voor sneijder maar dat maakt het alleen maar moeilijk en dus leuker.
heb nu 125Mln aan transfer geld ter beschikking (reeds ongeveer 1 jaar niks gekocht wel verkocht)
wat zou ik ermee gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Bigbot schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:43:

btw is er bij jullie een speler die het boven alle verwachten zeer goed doet?
bv een speler die al bij het team zat toen je het kreeg en die het beter doet dan je aan het begin verwacht had.
Bij mij is dit Mauro Rosales.
Toen ik Ajax kreeg dacht ik die jongen gaat direct weg direct op de transfer lijst.
Nu is het een van mijn beste spelers en bieden clubs 30Mln+ voor hem en ik ben echt niet vna plan hem te verkopen, hij kan rechts en links zelf in de spits. Hij zeurt nooit etc.
John Carew bij mij. Toen ik bij Middlesbrough begon was het aankoop van de vorige manager. Ik gooide hem gelijk op de transferlist omdat hij nog maar 1 jaar over had op zijn contract, maar ik heb hem toch maar gehouden omdat al mijn andere spitsen ook weg gingen. Hij heeft het hele seizoen echt goed gespeeld met aardig wat goals. Ik heb hem transfervrij weg laten gaan omdat ik vond dat hij teveel vroeg. Heb Baros ervoor teruggehaald, maar die heeft nog niet kunnen overtuigen.

Mijn reservekeeper bij Hull. Hij heeft waardeloze stats (echt waardeloos), maar hij pakt altijd een boel ballen als hij speelminuten krijgt. Hij pakt toch ieder seizoen zo'n 20-25 wedstrijden (niet slecht voor een bankzitter die weinig kost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
hmm ik denk dat ik rond de tijd Als rosales of zo met pension gaat of weg wil bij Ajax ik er mee kap bij Ajax.
Dan ga ik naar een andere club ik weet alleen niet welke :/.
misschien heb ik mazzel en gaat er ergens een top club kapot doordat ze degraderen die ik dan kan op peppen.

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 12-08-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Hoi,

misschien een beetje stomme / vreemde vraag, maar ik heb na een tijdje de stof weer eens van mijn fm 2005 cd afgehaald en ben weer gaan spelen. Had echter eerst een guide met dingen als welke type speler welke stats nodig heeft en welke stats bv voor try through's goed zijn... weet iemand waar deze te downloaden is ... kan hem negens meer vinden...

gr,
Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Zo, de kop is weer af voor Boro en Hull. Het seizoen is nu ongeveer 3 maanden oud (1 november 2009) en bijna clubs doen het beter dan verwacht.

Middlesbrough staat op dit moment (12 speelronden gehad) 1e in de EPL. Chelsea kan in punten gelijk komen als ze hun inhaalwedstrijd winnen. Europees gaat het ook voortvarend. 2x gewonnen in de groepsfase van het Uefa Cup toernooi (uit tegen Malmo & Villarreal thuis).

De nieuwe aankopen hebben zich goed aangepast aan het systeem. Mijn nieuwe centrale duo Alex + Vanden Borre schakelt de beste spitsen zonder problemen uit. Baros is topscoorder met 8 goals (Ik ben niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten, maar scoort wel makkelijk). Andere positieve verrassingen zijn Alberto Medina en Pablo Zabaleta. Ik rouleer ze nu als rechtermiddenvelder. Zabaleta speelt de uitwedstrijden en Medina mag het thuispubliek vermaken.

Ik heb ook nog een 18-jarig talent gekocht voor 100k. Hij komt op 1 januari van Caernarfon (Wales) naar Middlesbrough toe. Mijn scouts waren lyrisch over hem, en zijn stats zien er redelijk goed uit. Hij is op termijn een van de mogelijke vervangers voor Deco.

Hull City FC gaat ook top. De competitiestart verliep stroef, maar een mooie reeks van 3 overwinningen en 2 gelijke spelen ( 1-1 tegen Chelsea _/-\o_) zorgt ervoor dat Hull op een mooie 9e plaats staat (12 punten boven de degradatiestreep). Het zijn wel allemaal nipte overwinningen (1 doelpunt verschil), maar het blijven 3 punten. Overleven blijft het doel voor dit seizoen.

Ronaldo gaat op 1-1-2010 met pensioen, ik wilde hem als stunt naar Hull halen, maar dat is niet gelukt. Ik probeer nu Kezman naar Hull te halen. Hij mag weg bij Chelsea, maar ik kan zijn salaris niet betalen op het moment |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
zit nu in 2009-2010
maand december

het als 18e staande NEC bied me een baan aan , nu komt de verwondering: NEC kan me een transfer budget bieden van 23Mln.
wtf.
ze staan 18e en de afgelopen 2 jaar ontgaan ze maar net degredatie hoe komen zei aan een budget van 23mln voor transfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Bigbot schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:36:
zit nu in 2009-2010
maand december

het als 18e staande NEC bied me een baan aan , nu komt de verwondering: NEC kan me een transfer budget bieden van 23Mln.
wtf.
ze staan 18e en de afgelopen 2 jaar ontgaan ze maar net degredatie hoe komen zei aan een budget van 23mln voor transfers?
Sparen ? :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

zit nu in 2009-2010
maand december

wtf.
Abramovich? 8)7

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
zit nu in 2009-2010
maand december

wtf.
Welke versie heb je? Tot -ik meen- 5.0.2 was het zo dat je belachelijk veel geld kreeg voor een goede positie in de competitie, wellicht hebben ze het daar aan overgehouden. Of natuurlijk 1 superverkoop :). Kortom, een aantal mogelijkheden.

Iemand nog een goede spits (seizoen 1, budget ongeveer 3-3,5 miljoen, versie 5.0.5)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ik gebruik 5.0.5
nee geen abramovich :)
ze ontlopen elk jaar net degradatie.
geen super verkopen de afgelopen paar jaar.
Maar ik ga binnenkort echt weg bij Ajax stelletje eikels.
Elk jaar vraag ik een stuk of 2 keer om het stadium uit te breiden en ze zeggen ja we hebben plannen liggen die we snel bekend maken.
5 maanden later vraag ik nog eens omdat er niks gebeurt en ze zeggen dat het stadium geen uitbreiding nodig heeft en ik moet me kop maar houden.

hmm voor seizoen 1 een goede spits ik zou zeggen probeer Salas te krijgen
hij is een chileen is in seizoen 1 dacht ik 29.
heeft erg leuke stats (vond ik dan) scoort goed en koste mij maar 4Mln (had geen zin af te dingen)
of probeer anistasiou van Ajax die scoorde bij mij ook altjd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Bigbot schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:44:
Zoals reeds verwacht Ballack will niet, hij ziet naar Ajax komen als eens tap naar beneden dus ging die super transfer niet door.

1 week erna 1 wekk voor de transfer periode stopt bied real 52Mln voor sneijder.
ik doe een tegenbod van 75Mln en Real gaat akkoord.
Achteraf denk ik dat Real ook wel met 80Mln ok was gegaan maar ik weet natuurlijk niet hoeveel hun willen bieden :(.
Maar ik ben ok gegaan, heb nu geen echt goede vervanger voor sneijder maar dat maakt het alleen maar moeilijk en dus leuker.
heb nu 125Mln aan transfer geld ter beschikking (reeds ongeveer 1 jaar niks gekocht wel verkocht)
wat zou ik ermee gaan doen?
Charisteas, op transferlijst gezet en in reserves gegooid, opeens had k een spits tekort voor een amstelcup wedstrijd. Zet hem erin, wat denk je...................... scoort gewoon doodleuk 6x >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem: ik kan mijn gesaved game niet meer loaden, zit nu in het seizoen '09-'10 en telkens als ik het probeer te laden komt er error op. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:41:
Ik heb een probleem: ik kan mijn gesaved game niet meer loaden, zit nu in het seizoen '09-'10 en telkens als ik het probeer te laden komt er error op. Iemand enig idee?
Geen oplossing, wel een trieste mededeling:
Je game is corrupt en je kan vergeten dat'ie het nog weer gaat doen ;( Het enige wat je kan doen is een backup laden (zo een die V1 of V2 heet).

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 21:43:
[...]

Geen oplossing, wel een trieste mededeling:
Je game is corrupt en je kan vergeten dat'ie het nog weer gaat doen ;( Het enige wat je kan doen is een backup laden (zo een die V1 of V2 heet).
Jammer niets aan te doen dus, enja die v1 of v2 dateert al van een jaar eerder in het spel dusja zal het dan maar met deze moeten verder doen vrees ik. bedankt voor het snelle antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henan Jianye 2004

Mijn eerste seizoen in China zit er gelukkig op. Gauw door naar de volgende en hopen op een beter resultaat. Mijn aanval loopt goed maar de verdediging is bagger. Ik heb dit seizoen het meeste doelpunten voor gescoord. Maar helaas ook heel veel doelpunten tegen.

Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/6445/squadseason12xr.th.jpg
Mijn huidige selectie.

Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/6735/leagueseason18ro.th.jpg
Stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Net ontslaag genomen bij Ajax.
Duurde ook nog 1 maand voordat ik een nieuwe baan had.
Geen enkele club wilde me zelfs Heracles niet.
Heb toen maar gewoon een aanbod van Bayer Leverkusen aangenomen.

big mistake.
heb Loon budget van 400.000 betaal nu aan loon 600.00 dus te hoog.
16Mln voor spelers dat moet wel lukken, 1 probleem is dat mijn team hoogbejaard is de helft is al 30+ en dat zijn dan ook nog mijn beste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arghh. Ik heb net de cooler gefixd en zou nu Football Manager kunnen spelen, de vriend van mijn zus kwam vandaag. Hij zou het spel meenemen maar is dat vergeten :( , nu moet ik nog een week wachten voor ik het kan spelen. Het zit me niet echt mee :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:53
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:31:
Henan Jianye 2004

Mijn eerste seizoen in China zit er gelukkig op. Gauw door naar de volgende en hopen op een beter resultaat. Mijn aanval loopt goed maar de verdediging is bagger. Ik heb dit seizoen het meeste doelpunten voor gescoord. Maar helaas ook heel veel doelpunten tegen.

[afbeelding]
Mijn huidige selectie.

[afbeelding]
Stand
Ze spelen wel vrij veel gelijk zeg.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Heb er dus voor gezorgd dat Sam Allardyce ontslagen is als manager van Man. Utd. Hij had me een paar keer beledigd in de media en toen zijn positie very insecure was heb ik mijn slag geslagen.

Gelijk gemeld dat ik interested was in de job bij United. Een week later, exit Allardyce en de media stonden al klaar om mijn commentaar te geven dat ik geen interesse in de job heb.

2 dagen later krijg ik de baan aangeboden. 26.5mln transfergeld (ik heb nu 18.5 mln bij Boro en een selectie die compleet is op een DMC na). Geen ruimte in het wagebudget van 925k per week (heb bij Boro nog 200k over) en een selectie waarvan ik niet echt vrolijk kan worden. Ik ga dan ook beleefd weigeren. Ik wil met Boro toch wel iets meer winnen als alleen maar een League Cup.

Het blijft knap. Een Worldclass reputatie halen met slechts 2 prijzen in 5 seizoenen. En geeneens grote prijzen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Pak een topclub in het begin van het spel en na een half seizoen ben je al world class :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
zit nu bij Leverkusen
toen ik er kwam zeiden ze dat ik moet proberen om te degradatie te ontlopen.
ze haden al 12 wedstrijden verloren.
ik verloor mijn 1e en de 2e gelijk maar nu win ik alles :D doe zelfs mee voor de laatste uefa cup plaats.

heb ook al schoonmaak gehouden in de slectie.
3 spelers die echt om te huilen zo slecht waren eruit gegooid.
mijn spits (hij is topscorer in de bundesliga) in der verkoop gezet hij is de duurste speler.
en ik heb al 3 nieuwe spelers aangetrokken
tortora van Ajax en Johnsen van Ajax (keeper en spits die ik naar ajax had gehaald 2 talenten)
en een aanvallende middenvelder vna Werder Bremen namens Metusalem.

nu maar hopen dat mijn wage budget omhoog gaat want ik zit er al over.
ik zit nus pelers die niet goed genoeg zijn maar wel veel loon hebben te kicken. :)
gaat beter dan ik dacht bij Bayer, en mijn oude Ajax is uit de champs league uit de beker maar word wel kampioen (is ook niet moeilijk toen ik weg ging hadden ze 20 gewonnen 1 gelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Gisteren m'n schijf met al m'n savegames (dus ook alles buiten FM, al is dat niet bijster veel) naar z'n grootje gegaan. Een aantal hele leuke saves verloren :(. Maar goed, ik ben alweer begonnen met NEC, dat ik moet behouden van degradatie. Klinkt nu ik een aantal oefenwedstrijden heb gespeeld makkelijker dan het daadwerkelijk is, aangezien een aantal goede spelers (v/d Doelen bijvoorbeeld) weg willen. Maar goed, 8 nieuwe spelers aan getrokken als inverstering voor later. Daarnaast zijn Vermaelen, Sérgio,Bakkal,Hoogstrate,Blonk en Barakat als huurspelers aangetrokken om de selectie wat te verbreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000

Sherlock

No Shit

Zo, ben in mijn tussenseizoen (nadat ik een aantal spelers voor grof geld verkocht had) toch kampioen geworden (dat was ook wel de verwachting) en ook de beker heb ik nog binnen weten te halen.
Wat me wel verbaasde was dat ik ook de Champions League wist te winnen! Met mijn aanvallende 3-4-3 tactiek heb ik iedereen overrompeld. De truc is gewoon om meer te scoren dan je tegenstander, en de enige keer dat dat echt niet lukte was in de finale tegen Juventus: 5-5 8)7 (Ajax wns 6-5)

Nu net begonnen aan het nieuwe seizoen, alleen Eduardo di Murro (braziliaanse regen met hoge stats maar heel slecht fysiek) en Jaime Armijo del Valle (Chileense regen) zijn vertrokken. Verder heb ik Yaniv Katan aangetrokken als versterking voor de breedte (kan op alle posities in de voorhoede uit de voeten) en heb ik een Braziliaan (Toró) gehaald voor de rechtsbuitenpositie omdat Bona Kalou al 31 is. Zijn beoogde opvolger, Fernandinho, werd gaandeweg het seizoen wel beter, maar de druk moet op de ketel blijven! In de verdediging wordt Hofland ook wat ouder en trager, dus daar heb ik Padoin en Gonzalez (Colombiaan van Bochum) voor gehaald. Omdat Padoin ook als laatste man kan spelen heb ik Del Valle maar verkocht...

Ik wil Ajax als hoogst genoteerde club op de Europese ranking krijgen (sta nu tweede) en dan verkas ik naar een andere club (heb al een aanbieding van Arsenal afgeslagen).
Ik heb nu namelijk genoeg spelers om twee teams kampioen van de eredivisie te laten worden :X

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Na een seizoen dat tot de laatste minuut spannend was heb ik dan toch de vijfde plek weten te veroveren (doelstelling: niet degraderen) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/9278/untitled7tl.th.png

Dit waren mijn aankopen (veel geld was er niet :/ ) (de gratis spelers waren buitenlanders in Italiaanse dienst, ideaal om het aantal non-eu spelers dat je mag hebben op te krikken. Gratis kopen en meteen ontslaan :*) )

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/7814/untitled5qu.th.png

En deze spelers komen volgend jaar gratis (hopelijk/waarschijnlijk krijg ik genoeg geld om ook nog Tevez of Fred te kopen (of alletwee >:) ))

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/9207/untitled2oe.th.png

De meeste zijn wel al op leeftijd, maar veel beter krijg je ze niet voor dat geld :7

In de Italiaanse beker werd ik trouwens in de halve finale uitgeschakeld door Sampdoria, toch nog vrij ver gekomen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Benotti op 16-08-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatschaap11 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:27:
[...]

Ze spelen wel vrij veel gelijk zeg.
Ja nu je het zegt. Het was me eigenlijk nog niet opgevallen.

Ben de voorbereiding goed gestart met twee overwinning op clubds uit de hoogste chinese divisie. Beide keren 1-0. De derde wedstrijd met 0-1 verloren. Maar als ik het komende seizoen tegen clubs uit mijn eigen divisie de boel ook zo dicht kan houden. Dan is de titel een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Voor het nieuwe seizoen heb ik 30M op de bank en 6,5 te besteden, niet genoeg dus om Tevez te kopen. Ik was dus van plan te wachten tot 1 augustus in de hoop dat mijn budget dan vergroot zou worden.
Nu vindt op 8 juli het volgende bericht mijn inbox:

Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/2360/untitled2yr.th.png

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben trouwens wel van het verleden geleerd. Je mag meer uit gaan geven zolang je de club maar niet over de kop helpt. :P

Succes met het halen van je sterspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:25:

Succes met het halen van je sterspeler.
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/7974/untitled1fr1.th.png

:*)

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/8557/untitled8pp.th.png

Just give me the money :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Benotti op 16-08-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Gister in mijn 2e seizoen bij ajax de 1ste topwedstrijd gehad tegen psv thuis. Wat denk je, win gewoon doodleuk met 4-0 :| :D . Daarna nog ff tegen hiddink gezegd dat ie niet teveel over de nederlaag moet in zitten. Vond ik wel sociaal nadat hij tegen mij zei dat ie me dik ging inmaken.

Mja, twas dus wel genieten, na 10 minuten al met 2-0 voor, en voor rust was t al 4-0, daarna iets verdedigender gaan spelen.
Daarna tegen Real Madrid thuis met 1-1 gelijk gespeeld, was toch wel een ander niveau als PSV ;) :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
Mijn alweer 12e seizoen loopt op rolletjes! Ik hoop dat er iemand geld heeft ingezet op de promotie van Maidenhead naar de Premier Division want dan krijg je 2000x uitbetaald! Heb een half seizoen achter de rug en sta al een hele tijd rond de 4e a 8e positie. Veel beter dan verwacht want ik had noodgedwongen m'n twee beste spelers moeten verkopen aan het eind van vorig seizoen omdat ze naar een grotere club wilden. Gelukkig doen m'n nieuwe DMC, MR en SC goed werk en heb ik gedurende het seizoen ook nog een retegoeie ML aan kunnen schaffen ;)

Een paar dingen snap ik echter niet:

- Ik heb bijna 11 miljoen in kas maar dat suffe board wil nog steeds het stadion niet uitbreiden. Gevolg is dat al bijna 5 jaar elke wedstrijd 4500 man op de tribune zitten. Waarschijnlijk moet je 2 jaar van tevoren kaartjes bestellen. Wanneer gaat dat ding nou een groter worden?!
- M'n budget is gegroeid naar 100.000 per week (en te bedenken dat ik begon met 2.000 per week *LOL*), maar elke speler die ik wil kopen is volgens m'n assistent manager 'niet goed genoeg'. Daarom kan ik ze meestal niet genoeg bieden (maximaal het budget van een rotatiespeler) en heb ik dus 60.000 wage budget over. Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Lort Gob schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:18:Een verhaal over een kleine club die door wil groeien
Sorry, dat kan niet. Het is één van de punten in FM2005 die niet goed uitgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Het is weer januari in Engeland. Niet dat ik een verschil in weer merk als Hull en Boro manager :D.

Middlesbrough is al flink aan het shoppen, ik heb ruim 18mln. Pond aan transfergeld en ik wil mijn selectie voor volgend seizoen op tijd rond hebben.

Ik heb al afscheid genomen van mijn 2 DMC's: Boateng (34) & Jarosik (32). Jarosik is nog een goede voetballer maar hij is te oud en toen mijn scout met 2 vervangers kwam heb ik ervoor gekozen om beide oude DMC's weg te laten gaan. De vervangers waar mijn scout mee kwam (zoektocht van 6 maanden :D) zijn:

- Freddy Guarin (GBP 1.9 mln. komt per direct als vervanger van Boateng die ik noodzaak liet spelen)
- Javier Mascherano (GBP 11.5 mln. van River op 1.07.2010)

edit: Ik ga nog proberen Robinho te halen (zijn contract loopt deze zomer af)

Ik heb daarnaast nog een, volgens de media & supporters, supertalent aangetrokken.

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/2951/talentvolleregen7bj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/6940/wright1bf.th.jpg

Ik hoop dat hij Deco, is bezig aan een superseizoen, op termijn kan vervangen op het middenveld.

Met Hull heb ik nog niemand aangetrokken. De ploeg draait goed mee in de middenmoot op dit moment. Er moet zeker nog een DMC bijkomen. Ik had iemand voor die positie gekocht, Patrick Scullion, maar die heb ik een linie naar achteren geschoven, hij speelt nu als DC. Mijn backup DMC speelt nu dus alle wedstrijden en ik heb niet echt een goede vervanger. Ik wil ook nog een SC kopen/signen ter vervanging van Maccarone die transfervrij vertrekt aan het eind van dit seizoen. Ik heb maar GBP 8 mln. om versterkingen te halen, ik wil deze zeker weten dat ik een goede speler koop en waar ik volgend seizoen speel. Ik heb vorig seizoen een aantal spelers gekocht met het idee dat ik nog een jaar EC zou spelen en deze spelers zijn dus waardeloos in de EPL (zitten unhappy op de bank of in het reserveteam). Ik probeer voornamelijk spelers uit de UK of Ireland te halen, maar die zijn ook meestal duur (of ik moet talenten halen). Ik had een spits van Gretna op het oog, maar die gast wilde niet eens naar Hull komen.

edit 2:
FA Cup 3rd round:

Hull 5 - Luton 0
Zoals een echte EPL-ploeg heb ik al mijn reserves laten spelen. Na ruim een uur werd de score geopend door Smith (jong talent) en daarna ging het hard.
Newcastle 1 - Middlesbrough 3
Over een week wacht Arsenal voor de competitie, ik heb dus mijn sterkste elf laten spelen en aankomende woensdag mogen de reserve gaan strijden in de League Cup semi final, alle sterren krijgen dan rust.

Loting 4th round:
Chester (L2) - Middlesbrough (een mooie wedstrijd voor de reserve en beloften)
Southampton (EPL) - Hull (sterkste team, ik speel toch alleen maar op zaterdag met Hull)

De Chairman van Hull wil een high profile speler. :9

[ Voor 17% gewijzigd door PirE op 16-08-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
*mopperdemopper*

4 wedstrijden op rij verloren in januari, waarvan eentje met 4-0 en eentje met 5-0. 11e plek nu, 6 punten achter promotiekansen. Veel blessures en degene die niet geblesseerd zijn gaan interlands spelen (Tonga, 2x Zambia, Singapore en Guatamala) :(

Schiet niet echt op, maar m'n Zambianen zijn bijna Afrikaans kampioen en dan komen ze weer terug ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Lort Gob op 16-08-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 22:31:
Henan Jianye 2004

[afbeelding]
Mijn huidige selectie.

[afbeelding]
Stand
Welke skin is dat?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die met Ajax spelen; met welke opstelling en tactiek speel je in het begin van het spel het best? Ik speel in het begin of 4-3-3 of 4-4-2 maar echt dikke overwinningen heb ik nog niet weten te halen. En wat is dan jouw favoriete opstelling?

Ik gebruik nu of Charisteas of Babel centraal in de spits. Daarnaast heb ik Ricardinho en Vilakazi als versterkingen voor het middenveld aangetrokken. Mijn opstelling ziet er bijvoorbeeld zo uit:

Charisteas (Babel)

Vilakazi

Ricardinho - v/d Vaart - Sneijder (Galasek) - Rosales (Pienaar)

Maxwell - Escude - Heitinga - De Jong

Lobont

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond als ik thuis ben even voor je kijken. Zal dan ook even zoeken waar ik hem vandaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:59:
Voor de mensen die met Ajax spelen; met welke opstelling en tactiek speel je in het begin van het spel het best? Ik speel in het begin of 4-3-3 of 4-4-2 maar echt dikke overwinningen heb ik nog niet weten te halen. En wat is dan jouw favoriete opstelling?
Je kan toch gewoon je eigen opstelling verzinnen? Ik speel altijd, maar dan ook altijd in een 4-4-2 Diamond, dat werkt al goed sinds...heel lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lort Gob schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:25:
[...]

Je kan toch gewoon je eigen opstelling verzinnen? Ik speel altijd, maar dan ook altijd in een 4-4-2 Diamond, dat werkt al goed sinds...heel lang ;)
Uiteraard, maar ik ben eens benieuwd met welke opstelling en tactiek jullie succes hebben met Ajax. In welk seizoen zit jij nu? En welke spelers gebruik jij op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
Nee, ik speel niet met Ajax, maar ik bedoelde te zeggen dat ik ALTIJD een 4-4-2 Diamond speel, maakt niet uit met welke club ;) Volgens mij speelt een bepaalde club niet beter als je een bepaald schema hebt, zolang je maar de goede spelers hebt voor een schema. En daar heb je aan het begin van het sezioen de transfermarkt voor ;)

Ik zit trouwens in feb 2016 en speel uberhaupt met een database met fictieve spelers, dus ik zou je niet kunnen helpen denk ik ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Lort Gob op 16-08-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@Sherlock
toen ik bij Ajax opstapte stonden ze 1e in de europeese ranking :)
dit was rond januarie 2010.

net mijn 1e seizoen (2009-2010)bij Leverkusen afgesloten bijna al mijn westrijden gewonnen.
ik begon bij leverkusen ergens rond de 21e wedstrijd.
Doel was degradatie te ontlopen we stonden toen maar een paar punten boven de degradatie zone.
Maar doordat ik bijna alles won gingen we sterk omhoog en kwam net 1 punt tekort voor uefa cup :(
heb nu wel me gekwalificeerd voor Inter Toto cup :)

Kreeg voor komende seizoen 16Mln voor transfers :), ik ben me er dus van bewust dat ik of oude rotten moet kopen of erg jonge talenten voor de groei.
ik heb bijna geen waardevolle spelers en mijn beste spelers (paar echt goede) zijn 30 jaar.
rare is dat ik bij AJax die stinkendrijk waren mijn stadium nooit mocht uitbreiden van de voorzitters, bij Bayer breiden ze het uit zonder dat ik erna vroeg met 7500 plaatsen :) .

Net even bij Ajax gekeken.
die idioot van een nieuwe manager heeft 3 van de beste spelers verkocht ver onder de waarde.
Kocht 4 nieuwe spelers die ik niet echt goed vind voor erg veel geld. ze verloren de amstel cup wonnen het kampioenschap maar net (4 punten boven feyenoord, toen ik opstapte hadden we 10)
en werden afgemaakt kwartfinale Champ league en zijn gezakt in de euro ranking.

Net weer spelers opgeruimd.
Had al jonge en oude spelers die niks waard waren maar er ook niks vna bakten een vrije transfer gegeven.
Heb nu nieuwe spelers gekocht:en oude verkocht:
gekocht:
Anatoliy Tymoschuck 31 jaar VMC gratis van werder bremen aardige stats.
Daniel Johnson 20 jaar SC 10mln van Ajax erg aardige stats die ik denkmet regelmatig spelen beter worden.
Junior Khanye 25 jaar AML voor 3mln van NEC gekocht, ik had hem met Ajax ook al op het oog. heeft ok stats.
Metuzalem 30 jaar VDM van rostock voor 3mln aardige stats.
Torotora 20 jaar DM van ajax voor 4mln aardige stats zou beter kunnen wordne met spelen.
Alves medeiros Thiago Spits 25 van Catanzaro voor 6mln wat die bij mij wil geen idee erg lekkere stats en hij benaderde mij :/

verkocht: mijn oude doelman voor 11mln Roman weidenfelder naar betis.
hij was ok maar verknalde het toch vaak.
ik prbeer nu nog die 30 jaar oude spits voronin te verkopen die zou 15mln waard zijn.
heb een paar spelers op de groei gekocht en een paar oude rotten om de slectie breder met kwaliteit te maken.
de helft van mijn 1e team was erg slecht en de bank idem nu heb ik meer kwaliteit.

ik hoop dat dit team lekker genoeg is om voor de top 6 uefa cup mee te doen.

ps. intertoto zuigt, ik moest mijn spelers aanmelden 2 dagen voordat mijn nieuwe spelers kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
Wet van Murhpy: FM2005 loopt vast als je 4-0 voorstaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breeze LHS v1.0

Kan alleen de website niet meer vinden waar hij op stond, maar mocht je interesse hebben kan ik hem wel naar je mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh, als het de wet van Murphy zou zijn dan moest je juist met 4-0 achter staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lort Gob
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:05:
ehh, als het de wet van Murphy zou zijn dan moest je juist met 4-0 achter staan
Nee, dan zou ik het een 'geluk bij een ongeluk' noemen ;)
Ik doelde op: "If anything can go wrong, it will at the most inopportune time"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ze zeggen vaak een goede voorbereding betekend een slecht seizoen.

hmm zou best eens kunnen.
ik won al mijn oefen wedstrijden dik.
ik wandelde door de intertoto comp.
won zelfs 1 wedstrijd 12-0

nu ben ik al uit de beker geknikkerd (2e wedstrijd 4-3 tegen schalke)
kampioenschap de eerste 4 wedstrijden gelijk (wel tegen top ploegen) toen 2 keer gewonnen en nu verloren :( ik sta dus 10e.

ik weet niet wat er verkeerd is.
soms zijn er gewoon die wedstrijden waar ik volldedig domineer maar het gewoon 0-0 blijft.
of ik scoor erg veel en dan doet de andere ploeg dat ook en verlies ik 5-4 etc.

ik zit nu an te denken of het misschien aan mijn team ligt, dat ik spelers samen gooi die niet samen gaan en dat daardoor zo veel ballen erin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

Lort Gob schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:32:
Wet van Murhpy: FM2005 loopt vast als je 4-0 voorstaat :(
Vastlopen op zo een manier dat de wedstrijd op een bepaalde minuut blijft staan en met geen mogelijkheid verder gaat? Als het op die manier vastloopt is het niet zo een probleem, gewoon zeggen dat je 1 dag op vakantie gaat en de computer maakt de wedstrijd voor je af en je kan gewoon verder zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Kun je tijdens een wedstrijd dan op vakantie gaan? Lekker realistisch :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:02:
Kan alleen de website niet meer vinden waar hij op stond, maar mocht je interesse hebben kan ik hem wel naar je mailen.
Graag. Volgens mij staat er wel een mail adres in mijn GoT profiel

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 08:47:
[...]

Graag. Volgens mij staat er wel een mail adres in mijn GoT profiel
Zal hem vanavond versturen, ben nu heel erg hard aan het werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, kan je bij een nieuw spel ook gelijk kieze voor Club en Land wat je gaat managen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 00:16
@PirE welke skin is dat. En waar haalt iedereen die skins? Thedugout.net of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:39:
[...]

Uiteraard, maar ik ben eens benieuwd met welke opstelling en tactiek jullie succes hebben met Ajax. In welk seizoen zit jij nu? En welke spelers gebruik jij op dit moment?
4-1-3-2
Mokoena - Koné

Van Der Vaart - Sneijder - Rosales (Pienaar)

Guarin

Maxwell - Kruijswijk - Heitinga - De Jong

Stekelenburg

En bij Sneijder moet nog ff een pijltje naar voren staan, 1 stap.

[ Voor 10% gewijzigd door JanW op 17-08-2005 17:11 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste