[PC]Football Manager 2005 - deel 4

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.695 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij probeerd iedereen heb nog te krijgen want alle sites die het hosten hebben lage snelheden.

1 gozer heeft wel een torrent file gevonden hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De site van Gamershell (de eerste in de mirrorlist die op het SI-forum word genoemd) was gisteravond nog snel zat (130 kB/sec ongeveer tankte ik hem binnen). En toen waren er ook veel meensen aan het downen lijkt me :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Bij mij ging fileplanet gister op volle snelheid (100KB/S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Hoe doe je ook alweer eens de kleuren veranderen in de skin, welk bestandje moet je daarvoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:04

Phydomir

Dennis

Zow. 3e seizoen met Ajax is afgelopen en was zeer succesvol.

De JC Schaaf uiteraard gewonnen. De Beker en het landskampioenschap ook weer binnen gehaald en zelfs de finale van de Championsleague gehaald. Echter was Man. Utd toch echt te sterk voor mij.
In de zomer gesoliciteerd bij Chelsea en aangenomen. Nu die dus maar eens naar de CL finale brengen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Damn, Nigel de Jong was er uit met een 'head injury' voor 4 maanden breekt hij in zijn 2e wedstrijd na terugkomst zijn been...hoppa weer 5 maanden eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:04

Phydomir

Dennis

Vos schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:51:
Damn, Nigel de Jong was er uit met een 'head injury' voor 4 maanden breekt hij in zijn 2e wedstrijd na terugkomst zijn been...hoppa weer 5 maanden eruit.
ouch.. de Jong was bij mij een van de beste spelers.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf nu af geen fm scout meer voor mij. Ik ga nu mijn scouts echt gebruiken, ik heb wel leuke scouts maar ze hebben allen een hele lage adaptability, maakt dat wat uit voor een scout als hij naar het buitenland gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:02:
Vanaf nu af geen fm scout meer voor mij. Ik ga nu mijn scouts echt gebruiken, ik heb wel leuke scouts maar ze hebben allen een hele lage adaptability, maakt dat wat uit voor een scout als hij naar het buitenland gaat?
Scouten vond ik in 2005 sowiezo nie goed werken. Speler die best goed was werd over gezegd dat hij het eerste elftal toch nooit zou halen en een slechte speler beschouwden ze als groot talent. :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

en niemand die fifa manager heeft gespeeld?? grafisch ziet het er echt UBER uit ! en dan bedoel ik dus de menu indeling etc,etc.

match in 3dview hoeft wat mij betreft niet, en de engine zal wel niet zo goed zijn als fm2006

een combi van deze 2 zou de perfecte soccermanager zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De vergelijking FIFA <> FM is ongeveer zoiets als Lada/Landwind <> Ferrari ;)

[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 11-10-2005 15:08 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:02:

Ja ik roep al sinds SI nog bij de CM-series was betrokken dat ze het moeten combineren met Fifa. Kan jij je eigen wedstrijden spelen :P. Maar aan dat soort dingen zitten natuurlijk haken en ogen. Misschien dat het met de functies van fifa manager wel, maar goed voorlopig binnenkort eerst FM2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
SYQ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:02:

* JanW vraagt zich af of Football Manager niet al de perfecte soccermanager is :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ep0ss schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

* Benotti vraagt zich af of Football Manager niet al de perfecte soccermanager is :Y) .
Verre van. Valt nog méér dan zat te verbeteren, maar het is wel met afstand de beste manager van het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

/me vraagt zich af of Football Manager niet al de perfecte soccermanager is :Y) .
Als ze de krachten zouden bundelen kunnen ze toch meer realiseren, maar ja dan schieten de systeemeisen natuurlijk weer gelijk omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

vuile fanboys :P

natuurlijk heerst CM wat dat betreft, maar ik had het alleen over het grafische schil wat gebruikt wordt bij fifa manager en de extra opties zoals t beheren van meer dingen behalve je team. ik zal fifa manager ook alleen spelen tot fm2006 uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Grafisch boeit niet, gameplay staat boven alles.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:22:
Grafisch boeit niet, gameplay staat boven alles.
Kijk maar naar PES de gameplay van dit spel wint het op ieder vlak FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap die mensen niet die FIFA en CM/FM willen combineren. Dan is er toch geen hol meer aan |:( Het is toch juist de bedoeling dat je een team managed, en op basis van de tacktiek en op de juiste plaatst de juiste poppetjes (wat dus afhankelijk is van je tactiek) succes behaald. Als het ff kan je spelers wat trainen, en huppa heb ik in 2 zinnen de essentie van CM/FM :)

FIFA is gewoon telkens weer met 10-0 winnen, en de enige uitdaging is op ten duur hoe mooi je doelpunt is. Nee sorry, leuk voor een keertje, maar ik zie daar het lolletje niet van in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn een aantal hierboven die roepen om fifa-grafischeschild over fm heen te zetten. Dus een 3d weergave van je wedstrijden en een mogelijkheid om meer rond je team te kunnen regelen. Maar ik vind het grafische gedeelte van onderschikt belang.

Het spelen van de wedstrijden is het idd oneerlijk, want als je het eenmaal door hebt dan is er geen reet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik hoef die fifa graphics engine niet hoor. Textures vind ik niet veel soeps, animaties zien er vreemd uit. Doe maar niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:17:
Er zijn een aantal hierboven die roepen om fifa-grafischeschild over fm heen te zetten. Dus een 3d weergave van je wedstrijden en een mogelijkheid om meer rond je team te kunnen regelen. Maar ik vind het grafische gedeelte van onderschikt belang.

Het spelen van de wedstrijden is het idd oneerlijk, want als je het eenmaal door hebt dan is er geen reet meer aan.
Nee man, dat kan mijn computertje niet meer aan op ten duur :P

En bovendien, ik vind dat 2D wel wat hebben, ik vond eerlijk gezegd tekst ook wel tof. Spannend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:33:
[...]

Nee man, dat kan mijn computertje niet meer aan op ten duur :P
Om een groot filosoof the citeren "Elk nadeel heeft zijn voordeel".

Kan het pc het niet meer aan scheelt het je weer een verslaving. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA had toch een 3D versie. genaamd premier league manager .... ik weet nog dat ik 2 edities had gekocht voor dat ik (volledig) het licht zag van SI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Mijn laatste update is ook al weer van veels te lang geleden. Heb helaas veel te weinig tijd om FM te spelen. Ben net weer begonnen met mijn Middlesbrough/Hull game en heb ook maar een baan aangenomen als bondscoach van Cyprus. Geen slechte move aangezien ik gelijk een topper in spe gevonden heb. Ik heb hem dan ook gelijk naar Middlesbrough gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/9959/panagiotou6sp.th.jpg

Hull en Middlesbrough zijn allebei sterk begonnen in de competitie.

Ik heb met Hull een aantal goede spelers gekocht, ik heb helaas geen topverdediger kunnen halen, maar ik heb nu wel wat meer optie's in de aanval.

Rechterspits Gary Lawson (wonderkid regen) is op een free transfer gekomen van het gedegradeerde Coventry.
De Braziliaanse aanvaller Nilmar kwam transfervrij van Lyon.
De rest van het transferbudget is opgegaan aan een nieuwe AMC. Robin van Persie is voor een record fee van 13.75 mln. GBP overkomen van Blackburn.

De aanval van Hull staat dus als een huis. 4 gespeeld en 4x gewonnen. Beckham en van Persie zorgen voor de aanvoer en de spitsen doen de rest. Brian Murphy is wederom de grote held met 6 goals uit 4 wedstrijden.

Middlesbrough heeft zich redelijk stil gehouden op de transfermarkt. Ik heb wat versterkingen gehaald en ook een directe vervanger van Deco. Na lang scouten viel de keuze op een Braziliaanse regen die nog niet echt kan wennen aan het leven in Engeland. De Cypriotische spits is de vervanger voor Gudjohnsen die toch al een dagje ouder wordt. De laatste aankoop was een nederlandse verdedigende middenvelder voor wat meer defensieve optie's op het middenveld en als toekomstige vervanger van Geremi (echt een superspeler).

Het resultaat. 3x winst en 1x gelijkspel. Het Community Shield is al binnen na een 2-0 overwinning op Chelsea en Schalke kreeg voetballes van Boro 2. 4-0 winst in de European Super Cup. De Champions Cup loting had wel wat beter gekund. Ik zit in een groep met FC Bayern, Deportivo en Benfica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei, werd benaderd door Don Berlusconi of ik asjeblieft AC Milan wilde coachen (zat nog steeds bij Olympique Lyon).

An sich had ik het nog wel naar mijn zin daar, maar toen ik het transfer-budget zag (zie hieronder) lag ik toch wel ff onder tafel... en heb maar ja gezegd ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon15.JPG

Zeker als je zulke namen als hieronder ziet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon16.JPG

Ze staan 4e in de Serie A, en doen nog mee in de UEAF Cup (kwartfinale tegen FC Porto).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Die 171M ( _/-\o_ ) heb je dus duidelijk nodig.... O-)

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even prijzen geharkt met Schalke: Competitie, beker en de league cup. De ploeg dus van de 17e naar de 1e positie geleid. Ben in de zomer (2010) aangesteld als bondscoach van Nederland. Van Basten was ontslagen na het WK (2e ronde), heb hem nu als assistent manager aangesteld omdat Eddy Achterberg met pensioen ging. Overigens is Mexico wereldkampioen geworden, en Griekenland 2e.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

el-jorge schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:59:
Die 171M ( _/-\o_ ) heb je dus duidelijk nodig.... O-)
Idd ;)

Hoewel de selectie wel al vrij oud is, met name in GK's moet ik investeren, en toch ook wel in vleugelspelers, want daar heb ik vrij weinig rondlopen.

Moet lukken met zo'n budget :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:11:
[...]

Idd ;)

Hoewel de selectie wel al vrij oud is, met name in GK's moet ik investeren, en toch ook wel in vleugelspelers, want daar heb ik vrij weinig rondlopen.

Moet lukken met zo'n budget :)
Italianen aantrekken is ook wel leuk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:25:
[...]

Italianen aantrekken is ook wel leuk O-)
Zou wel willen, maar die zijn nauwelijks te vinden in mijn game. Of ze hebben geen goede stats, of ze zijn allemaal al 30+ jaar...

Verhoudingen zijn een beetje scheef in deze savegame, want ik heb enorm veel Nederlandse, Franse en Zuid-Amerikaanse (en dan vooral Argentijnse en Urugayaanse) regens...

Heb nu 5 spelers aangetrokken en daar zit niet 1 Italiaan bij...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:44:
[...]
Zou wel willen, maar die zijn nauwelijks te vinden in mijn game. Of ze hebben geen goede stats, of ze zijn allemaal al 30+ jaar...

Verhoudingen zijn een beetje scheef in deze savegame, want ik heb enorm veel Nederlandse, Franse en Zuid-Amerikaanse (en dan vooral Argentijnse en Urugayaanse) regens...

Heb nu 5 spelers aangetrokken en daar zit niet 1 Italiaan bij...
Welke comp heb je geselecteerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:47:
[...]

Welke comp heb je geselecteerd dan?
- Nederland (beide divs)
- Italie (Serie A + B )
- Frankrijk (twee bovenste divisies)
- Duitsland (twee bovenste divisie)
- Spanje (twee bovenste dvisies)
- Belgie (twee bovenste divisies)
- Tsjechie (beide divisies)
- Engeland (EPL t/m L2)
- Zweden (bovenste divisie)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:44:
[...]

Die Italiaanse regens zijn trouwens sowieso bagger. Net als de 'talenten'. Die hebben vaak 20 voor enkele punten, en de rest 1 bij wijze van spreken. Ik kan me ook weinig regens herinneren idd.

Frankrijk verbaast me, dat is net als italie een land waar weinig talent uit voort komt (in FM).

Zuid-Amerikaans is altijd wel idd, en Nederland is wat dat betreft ook veels te goed. Daar komen echt ziek goede regens uit voort. Engeland is trouwens tha bomb wat dat betreft.

Maargoed, vergelijk het met in real life, en... niet eens zo heel gek gedaan wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, seizoenseinde... heb maar 10 competitie wedstrijden ofzo gespeeld...

In de Cup zaten ze al in de finale toen ik kwam. Ze moesten daar tegen Juventus. In de eerste leg hielden we het gezellig op een 2-2 gelijkspel. In de beslissende leg werd in een echte ouderweste thriller met 5-3 gewonnen, en dus de Cup binnen gehaald :)

In de competitie stond men 4e, en de board en supporters verwachten beide het kampioenschap. Dat heb ik ze helaas niet kunnen bezorgen, maar wel een mooie 2e plaats nog gehaald.

In de UEFA Cup zaten ze al in de kwartfinales, waar ik FC Porto met 4-2 en 2-2 heb weggemept. In de halve finale mocht ik tegen Feyenoord. In San Siro heb ik hen ff voetballes gegeven (4-0), in de Kuip deden we dat met 2-0 nog eens dunnetjes over. In de finale kwam ik landgenoot Parma tegen. En met een mooie 5-1 overwinning haalde ik de UEFA Cup binnen :)

Op transfergebied valt de komt van vier nieuwe spelers te melden: een AMR, een D/DMC, een FLC en een FRLC. Hier kom nog een keeper bij, daar ben ik nog naar op zoek. Vertrekkende spelers zijn er nog niet. Alle vier moeten overigens nog komen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/acm1.JPG

selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/acm2.JPG

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/acm3.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Wildhagen

Ach, een weekje knallen voor het echte werk van FM2006 zullen we maar zeggen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Zo net weer een handbal uitslag. Het werd uit tegen Everton 4-5 met 4 goals van Robinho :D.

Ik ga ook pas aan de slag met FM2006 als ik deze game zat ben en het zal wel pas rond kerst zijn dat ik echt tijd heb om in een nieuwe game te duiken. Ik wil laag beginnen en dan is het wel lekker als je een paar seizoenen in korte tijd kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 00:12:
@ Wildhagen

Ach, een weekje knallen voor het echte werk van FM2006 zullen we maar zeggen ;)
Yup, normaal gesproken zou ik nooit AC Milan coachen, maar ach, voor die paar resterende dagen. Begin vrijdag, als ik FM06 heb geinstalleerd, toch meteen met een nieuwe game (vermoedelijk Nottingham Forrest, Engelse L1 weer terug Europa in helpen) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nadat de manager van fc bayern was ontslagen wegens slechte resultaten ( ze stonden 15e :| ) heb ik gesolliciteerd en werd nog aangenomen ook. Mijn reputatie was nationaal en ik zat bij ajax in mijn 3e seizoen waarvan ik in de 1ste 2 de beker en de nationale competitie heb gewonnen.

Het transferbudget was 95 miljoen en heb me dus flink uit kunnen leven om spelers te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/transfersbayern.JPG

De transfers vanaf 1 januari zijn van mij, de rest is van Felix Magath :)

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/transfersbayern2.JPG

De selectie:
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/selectiebayern.JPG

De eindstand:
Uiteindelijk ben ik dus kampioen geworden. En hoe _/-\o_ :| .Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/eindstandbayern.JPG

Beste speler:
Niet zozeer vanwege zijn stats maar vanwege zijn vorm. Hij is in dat seizoen ook 3x speler van de maand geweest en speler van het jaar in de Duitse Bundesliga
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/bestespelerbayern.JPG

Champions League en Uefa Cup deed ik niet voor mee aangezien Bayern doodleuk 10e was geworden in het seizoen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé, in mijn game is Lebohang Mokoena ook naar Bayern gegaan, voor iets van 20M. Die gast is onwijs goed geworden. Trochowski heb ik een oogje op, speelt bij mij in de Spaanse Div2 maar is wel international. Ik heb zelf Hitzlsperger (MC) overgenomen van FC B, en die scoort aan de lopende band. Zal binnenkort eens wat screens posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Trochowski is idd erg goed, zeker een aanrader, zeker omdat hij relatief goedkoop te halen is. Ken hem nog toen ik bij HSV zat, scoorde altijd erg hoog in een seizoen qua stats. Minpuntje is dat hij relatief vaak vermoeid is, dus ik zou een goede tweede man voor zijn positie erbij nemen.

Welke positie speel je hem? AML of AMR? Als AML vond ik hem minder goed dan op rechts, daar doet hij het stukken beter.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Woohoo mijn eerste succes als bondscoach van Cyprus. Net in Zwitserland met 1-3 van Zwitserland gewonnen in een kwalificatiewedstrijd. Ik ben nu zeker van een 4e plaats (van de 5) en Zwitserland is laatste in de groep. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
wildhagen schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:32:
Trochowski is idd erg goed, zeker een aanrader, zeker omdat hij relatief goedkoop te halen is. Ken hem nog toen ik bij HSV zat, scoorde altijd erg hoog in een seizoen qua stats. Minpuntje is dat hij relatief vaak vermoeid is, dus ik zou een goede tweede man voor zijn positie erbij nemen.

Welke positie speel je hem? AML of AMR? Als AML vond ik hem minder goed dan op rechts, daar doet hij het stukken beter.
Als AMR, AML staat Ze Roberto. AMR kan ook nog Juninho staan. Beetje luxeprobleem op het middenveld eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Het wonder van de Wolverhampton wolves
hilgo schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 12:58:

Voor komend seizoen verwacht men dat ik degradatie ga voorkomen maar zelf ga ik voor veilige middenmoot en misschien, als ik een beetje mazzel heb, europees voetbal :o
Aan de andere kant heb ik nog geen ervaring met de premiership en ik heb zo'n vermoeden dat het best wel eens tegen kan gaan vallen aangezien er wel heel veel goede teams in spelen.
In mijn laatste post m.b.t. de Wolves hoopte ik op het behalen van Europees voetbal en met die gedachte ging ik, na een redelijke voor bereiding, het seizoen beginnen.
We begonnen sterk, de eerste 5 wedstrijden werden met goed voetbal gewonnen tot een ieders verbazing (ook die van mij). De 6e wedstrijd, tegen Aston Villa, werden we weer met beide benen op de grond gezet toen deze kansloos met 3-0 thuis werd verloren. Mijn jongens lieten zich echter niet uit het veld slaan en de week erna werd Arsenal met een nette 2-1 aan de kant gezet. De goede vorm in de competitie wisten vast te houden tot aan de winterstop. Op dat moment stonden we 3e in de competitie. In de winterstop 2 extra spelers aangeschaft waarvan Castelen (AM R) de meest belangrijke was aangezien mijn rechterkant een blessure gevoelige speler had. Na de winterstop weten we na een wat trage start weer op stoom te komen en blijven in de top 3 hangen. Manchester united & Arsenal zijn, nu Aston villa wat is weg gezakt, de belangrijkste concurenten voor de titel.
Het einde van de competitie nadert rap en van de laatste 5 wedstrijden zijn er 4 tegen top clubs (Arsenal, Manchester united, Chelsea en Aston villa) en aangezien mijn voorsprong op dat moment slechts 4 punten is op de nummer 2.
De een na laatste wedstrijd van de competitie gebeurd dan het wonder: Wij winnen van Charlton terwijl Manchester verliest, de achterstand is niet meer te overbruggen en het kampioenschap is binnen!!
De diverse cups gingen dit jaar voor geen meter, 1/4 finale FA cup was het beste maar wie heeft het daar nog over als de titel binnen is :)

de stand:
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagevenue.com/loc82/th_f8f_wolves2010_11.jpg

de selectie:
Afbeeldingslocatie: http://img42.imagevenue.com/loc29/th_14e_wolves2010_11_selectie.jpg

De voorbereidingen voor het komend seizoen zijn in volle gang (FM 2006 moet ik nog bestellen, komt nog wel). Voornamelijk aankopen in de breedte gedaan om vertrokken reserve spelers te vervangen.
Mijn spelers zijn erg in trek bij andere teams maar geleerd hebbende van vorige seizoenen hebben ze vrijwel allemaal achterlijk hoge afkoop bedragen ;)
Ik ben benieuwd hoe het dit seizoen gaat lopen, ik verwacht net als het bestuur een plek die recht geeft op Europees voetbal.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier nu stilgevallen omdat iedereen met FM06 bezig is? :) Die ga ik pas spelen als er een paar patches uit zijn. Voorlopig nog even FM'05.

Over die manager-bug: Ik zit nu bij m'n 4e club en toch worden er opvolgers aangesteld, alleen duurt het soms erg lang. M'n eerste club (Gimnastica Torrelavega) heeft pas sinds zomer 2010 een nieuwe trainer terwijl ik daar in 2007 ben weggegaan, toevallig zijn ze in 2010 gedegradeerd uit de Primera Div. M'n 2e club (Dinamo Bucharest) had binnen no-time een nieuwe trainer en m'n 3e club (NAC Breda) is nog zoekende. Zijn er meer die dit hebben gehad? Blijkbaar vinden clubs het verdomde moeilijke om iemand te vinden een goede opvolger te vinden. :P

Bij Schalke gaat alles lekker, na 13 wedstrijden nog ongeslagen in de competitie (13 12-1-0 37-13) met nummer 2 Gladbach op 11 punten. Een aantal spelers wekken interesse bij andere clubs en ik hoop dat ik er een paar kan verlopen zodat ik het aanstormend talent eindelijk wat meer speeltijd kan gunnen.

Het Nederlands elftal doet het minder. Net (vriendschappelijk) verloren van Kroatië (1-2). Na 2 wedstrijden sta ik op 2 punten in een poule met Bulgarije (1-1), Georgië, Ierland (1-1) en Azarbaijan. 2 keer een voorsprong in de laatste 10min uit handen gegeven. De pers verwacht dat van Nistelrooij meespeelt, die is 34 inmiddels en idd nog erg goed. Hij scoort er nog steeds op los bij ManUtd, maar het blijft een ouwe lul en ik moet aan de toekomst denken.

Wat me opvalt is het aantal talenten wat zich uit de Feyenoord-jeugd heeft ontwikkeld en bijna allemaal zijn ze in het eerste seizoen door Feyenoord geloosd. Ik heb zelf bij Schalke Dion Dickhoff en Gianni Zuiverloon. En bij het Nederlands elftal zitten inmiddels ook nog Mark vd Boogaard (Real Madrid, nu Sevilla), Richard Blonk (Mainz), Mitchell Poot (PSV) en Georgino Wijnaldum (Mallorca). Terwijl bijv een Affelay of Maduro er nooit bij hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:30:
Is hier nu stilgevallen omdat iedereen met FM06 bezig is? :)
Ik denk het wel, ik in ieder geval wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik speel nog steeds 2005 aangezien ik nog niet echt overgehaald ben om 2006 te kopen. Ik vind het nog te weinig vernieuwing bieden t.o.v. 2005 voor de 50 euro die je ervoor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ik speel ook nog steeds 2005, 2006 komt over een patch of 2 wel ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Ik speel 2005 nog tot het einde van mijn seizoen, daarna nog even een paar jaar op vakantie om te zien of Ajax nog steeds de beste van de wereld is ;)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even vrienden gemaakt. Gezegd in de winterstop dat ik wel het roer wil overnemen bij Valencia of Napoli. De volgende dag eisen de supporters m'n hoofd en zetten een actiegroep op om druk op het bestuur uit te oefenen. Het bestuur was ook not amused. Ik stond meteen op very insecure bij job-status. Aangezien ik toch dik kampioen wordt (Herbst Meister met 19 punten voor) hoop ik de boel weer een beetje rustig te krijgen, maar dit geintje haal ik geen 2e keer uit. :D

Heb Hersi (9M), Zuiverloon (9M) en Boussafa (10M) verkocht zodat er nu wat minder concurrentie is ik meer met een vast team kan spelen. En ik heb een zeer talentvolle duitse 'regen' DC op het oog die nogal wat 'Kohlen' zal gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Sherlock schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:24:
Ik speel 2005 nog tot het einde van mijn seizoen, daarna nog even een paar jaar op vakantie om te zien of Ajax nog steeds de beste van de wereld is ;)
Oké, dit zijn geen grappen :(
Heb in mijn laatste seizoen 2011/2012 voor de 5de keer de CL gewonnen, alsmede het kampioenschap en de beker. Gaat wel erg makkelijk nu mijn wereldsterren allemaal op elkaar ingespeeld zijn :)

Zoals beloofd (vooral aan mijzelf, maar ook hier) ben ik gestopt na dit seizoen. 200 miljoen op de bank, een selectie vol wereldsterren en een handvol jonge beloften die er aan zitten te komen. Lijkt me een mooie "uitdaging".

Echter, 3 maanden na mijn vertrek zijn er zo'n twintig spelers verkocht, voor ongeveer 200 miljoen in totaal. Nu had je voor 4 van die spelers al 200 miljoen kunnen vangen (Robinho, Fred, Mokoena, Van den Beld) maar het ergste is dat er nu niet eens vervangers zijn aangetrokken...

8 jaar werk naar de knoppen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Ja, blijft toch een sneue bug. Heb je zo'n team naar de top geholpen en zakt het na vertrek weer helemaal in elkaar.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten dat het een kut bug is :r

Je zou toch stoppen na dit seizoen, hoe kan je dan weten dat het slecht gaat na een aantal maanden? :+
(of ga je gewoon ff op vakantie en dan kijken hoe AJAX zich verder ontwikkeld? want dan had je het kunnen weten, bug is bekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Hehe, ff lezen ziggy:
[rml]Sherlock in "[ PC]Football Manager 2005 - deel 4"[/rml]
Heb het alleen geen jaren volgehouden, 3 maanden waren genoeg...

En ja, ik wist dat die bug er in zat, maar ik hoopte dat het bestuur dan enigzins normale beslissingen zou nemen, ook al hebben ze geen opvolger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:53:
Hehe, ff lezen ziggy:
[rml]Sherlock in "[ PC]Football Manager 2005 - deel 4"[/rml]
Heb het alleen geen jaren volgehouden, 3 maanden waren genoeg...

En ja, ik wist dat die bug er in zat, maar ik hoopte dat het bestuur dan enigzins normale beslissingen zou nemen, ook al hebben ze geen opvolger...
:X

ach, ik gaf het antwoord gelukkig zelf al, zijnde als hypothetisch, maar toch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Geeft niet hoor, voor mij is het ook maandag ;)
Heb fm06 trouwens gisteren via Play besteld, ben benieuwd wanneer ik kan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik weet hoe kut die bug is, nadat ik bij Charlton opstapte (4x op rij CL/landskampioen/weet ik wat allemaal) kwam er geen nieuwe manager, werden spelers voor een stuiver verkocht en degradeerde de club :X Van de beste van de wereld naar de kelder in 1 jaar :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

edit: anders kicken we ff het 2005 topic :(

[ Voor 87% gewijzigd door Japser op 31-10-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Japser schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:11:
edit: anders kicken we ff het 2005 topic :(
Waarom niet :? :) . Ik speel nog steeds dagelijks FM 2005. Wacht wel tot 2006 afgeprijstd is en bugvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:52:
[...]

Waarom niet :? :) . Ik speel nog steeds dagelijks FM 2005. Wacht wel tot 2006 afgeprijstd is en bugvrij.
Laten we het houden op geen grote bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik geen FM'05 meer spelen en erover posten nu FM'06 er is?

Voorlopig geen '06 voor mij. Eerst maar een patch of 2 afwachten. Daarnaast gaat het veel te lekker nu, begin eindelijk beetje carrière te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ik ook maar ik pseel ff een paar matches om beknt te worden met de interface en alvast een redelijk trainings schema klaar te hebben.

Verwijderd

Weer eens wat nieuws meegemaakt: Oranje international (22jr en 7 caps) weigert 'late' oproep na blessure andere speler. Hij wil alleen eerste keus zijn, en anders hoeft het niet. Hij heeft daarna wel netjes z'n excuses aangeboden zodat ie er de volgende keer misschien wel bij is. Wel een een leuk geval, vind ik. :)

• hilgo

hilgo

Inderdaad een leuk geval, zou zomaar in het echt ook kunnen gebeuren :)

Speel 2005 overigens nog steeds, geen zin nog om 2006 aan te schaffen aangezien het nu best lekker gaat. Zijn er nog meer verstokte 2005 spelers ?

Discogs

Verwijderd

Zekers ga rustig verder met Barca in 2014
hilgo schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:19:
Inderdaad een leuk geval, zou zomaar in het echt ook kunnen gebeuren :)

Speel 2005 overigens nog steeds, geen zin nog om 2006 aan te schaffen aangezien het nu best lekker gaat. Zijn er nog meer verstokte 2005 spelers ?

• JanW
Hier ook nog een, Middlesbrough uit het slop aan het halen in 2009-2010, ben manager geworden daar toen ze 19e stonden, heb heel ff 9de gestaan maar sta nu stabiel 11de.

Verwijderd

Ik zit eind 20011, heb Michael Ballack (34jr) transfervrij gehaald van Real Madrid, de supporters snappen niet wat ik met zo'n ouwe gast moet. En nu heeft ie er al 15 ingelegd in 10 wedstrijden. Naja, met Deco ging dat het seizoen ervoor niet. Maar goeie combi met Rosales als ML, die staat op evenzoveel assists. Daarnet met 7-0 over Bayer Leverkusen heengelopen. :)

Nu nog alle EK's (ook U21 en U19) winnen. :P Moet ik wel de playoff's winnen van Turkije.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie ook al opgevallen dat de wedstrijden voor de wereld kampioenen voor club teams niet worden meegerekend in de gemiddelden?

Het viel me laast toevallig op nadat mijn spits een hattrick had gescoord. Ik dacht laat ik eens kijken hoeveel goals hij had maar dat waren er net zoveel als ervoor. Ook telde de wedstrijd zelf niet mee voor het aantal gespeelde wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ep0ss schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:02:
Hier ook nog een, Middlesbrough uit het slop aan het halen in 2009-2010, ben manager geworden daar toen ze 19e stonden, heb heel ff 9de gestaan maar sta nu stabiel 11de.
Middlesbrough O+ O+.

Het zo'n beetje mijn favoriete CM/FM-team aller tijden. Succes met Boro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd boro is een leuke ploeg :)

Als je Rotated Logo's nodig hebt van over heel europa, deze vindt je hier:

http://downloads.fmbelgiu...ogos_Superpack_Europe.rar

Breng ook eens een bezoek je aan de makers er van: http://www.fmbelgium.com en ook het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
King Nothing schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:09:
Ik speel ook al weken geen FM05 meer. Heb laatst nog even mijn Lewes (QUB, Skewen, Emmen, Chelsea ervoor) save opgestart, heb 2 wedstrijden gespeeld, beide 0-1 verloren en ik zat meer op andere dingen te letten dan dat ik echt bezig was met het spel :z
Hmmm, ik heb uiteindelijk het seizoen bij Lewes nog uitgespeeld ook :) Ben 6e geworden in de Conference South, net te laag voor de play-offs.
Werd daarna benaderd door Willem II, onderkant middenmoot in Nederland. Leuke uitdaging iig, we zaten nog in de Euro Vase Cup finale, helaas verloren van Sunderland. Competitie begon klote, veel te veel goals tegen en zelf amper scoren, toch sloeg de boel langzamerhand om en we werden nog 3e, net achter PSV en Heerenveen, kwam 3 punten te kort voor de titel.
2018/19 seizoen ben ik nu 11 wedstrijden onderweg en we staan 1e met 27 punten (8x winst, 3x gelijk), 4e ronde van de beker gehaald en 1e in een CL poule met Olympiakos, Porto en Bayern.

En ja, ik speel FM05 en 06 tegelijk :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hey, er is nog een open FM2005 topic. :)
Ik ben ook maar weer eens begonnen met een nieuwe game.

Rode kaart? Geen probleem, Ballack to the rescue. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/67a395165f7bc39b58278c4eef1f3d05/thumb.jpg

Ik speel nu een lekker ouderwetse 3-4-3 en voorlopig gaat dat heel erg goed. Mooi combinatievoetbal en goede resultaten tot dusver.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/422e3546185c9ffac4cc25e0d74ece61/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
FF een lekkere bump :)
Ik ben net begonnen met het spelen van dit spel (ja ik weet het, lekker op tijd :P )
Maar ik ben nu vlak voor het begin van de competitie met arsenal, we hebben tot nu toe alle oefenduels gewonnen, zij het niet heel ruim, maar het moraal van de spelers is niet echt best (maximaal okay, een aantal ook poor en very poor.) Wat doe ik hieraan? Zou het kunnen komen door te zware trainingen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Bwa, de meeste mensen spelen nu FM06, deze vraag zal denk ik een beetje hetzelfde zijn zoals in 06. Wat je er aan kan doen: als er dingen worden gevraagd in de pers goed antwoord geven, altijd positief zijn. Oefenwedstrijden ruim winnen, is al een groot verschil. Nadat je een paar competitie wedstrijden hebt gewonnen zal het ook beteren. Bij training heb je wel eens (in 06 iig) dat ze ontevreden zijn met de vele conditietrainingen, ik doe hier niks aan, maar het kan ook wel helpen denk ik :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste