volgens mij probeerd iedereen heb nog te krijgen want alle sites die het hosten hebben lage snelheden.
1 gozer heeft wel een torrent file gevonden hiervan.
1 gozer heeft wel een torrent file gevonden hiervan.
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ouch.. de Jong was bij mij een van de beste spelers.Vos schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 16:51:
Damn, Nigel de Jong was er uit met een 'head injury' voor 4 maanden breekt hij in zijn 2e wedstrijd na terugkomst zijn been...hoppa weer 5 maanden eruit.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Scouten vond ik in 2005 sowiezo nie goed werken. Speler die best goed was werd over gezegd dat hij het eerste elftal toch nooit zou halen en een slechte speler beschouwden ze als groot talent.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 22:02:
Vanaf nu af geen fm scout meer voor mij. Ik ga nu mijn scouts echt gebruiken, ik heb wel leuke scouts maar ze hebben allen een hele lage adaptability, maakt dat wat uit voor een scout als hij naar het buitenland gaat?
Verwijderd
Ja ik roep al sinds SI nog bij de CM-series was betrokken dat ze het moeten combineren met Fifa. Kan jij je eigen wedstrijden spelenSYQ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:02:
een combi van deze 2 zou de perfecte soccermanager zijn
* JanW vraagt zich af of Football Manager niet al de perfecte soccermanager isSYQ schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:02:
een combi van deze 2 zou de perfecte soccermanager zijn
Verre van. Valt nog méér dan zat te verbeteren, maar het is wel met afstand de beste manager van het momentEp0ss schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:
[...]
* Benotti vraagt zich af of Football Manager niet al de perfecte soccermanager is.
Verwijderd
Als ze de krachten zouden bundelen kunnen ze toch meer realiseren, maar ja dan schieten de systeemeisen natuurlijk weer gelijk omhoog.Ep0ss schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:42:
[...]
/me vraagt zich af of Football Manager niet al de perfecte soccermanager is.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Kijk maar naar PES de gameplay van dit spel wint het op ieder vlak FIFA.King Nothing schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:22:
Grafisch boeit niet, gameplay staat boven alles.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee man, dat kan mijn computertje niet meer aan op ten duurVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:17:
Er zijn een aantal hierboven die roepen om fifa-grafischeschild over fm heen te zetten. Dus een 3d weergave van je wedstrijden en een mogelijkheid om meer rond je team te kunnen regelen. Maar ik vind het grafische gedeelte van onderschikt belang.
Het spelen van de wedstrijden is het idd oneerlijk, want als je het eenmaal door hebt dan is er geen reet meer aan.
Verwijderd
Om een groot filosoof the citeren "Elk nadeel heeft zijn voordeel".Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 15:33:
[...]
Nee man, dat kan mijn computertje niet meer aan op ten duur
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Spielerei...
Verwijderd
Idd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Italianen aantrekken is ook wel leukwildhagen schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:11:
[...]
Idd
Hoewel de selectie wel al vrij oud is, met name in GK's moet ik investeren, en toch ook wel in vleugelspelers, want daar heb ik vrij weinig rondlopen.
Moet lukken met zo'n budget
Zou wel willen, maar die zijn nauwelijks te vinden in mijn game. Of ze hebben geen goede stats, of ze zijn allemaal al 30+ jaar...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Welke comp heb je geselecteerd dan?wildhagen schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:44:
[...]
Zou wel willen, maar die zijn nauwelijks te vinden in mijn game. Of ze hebben geen goede stats, of ze zijn allemaal al 30+ jaar...
Verhoudingen zijn een beetje scheef in deze savegame, want ik heb enorm veel Nederlandse, Franse en Zuid-Amerikaanse (en dan vooral Argentijnse en Urugayaanse) regens...
Heb nu 5 spelers aangetrokken en daar zit niet 1 Italiaan bij...
- Nederland (beide divs)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Die Italiaanse regens zijn trouwens sowieso bagger. Net als de 'talenten'. Die hebben vaak 20 voor enkele punten, en de rest 1 bij wijze van spreken. Ik kan me ook weinig regens herinneren idd.wildhagen schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:44:
[...]
Verhoudingen zijn een beetje scheef in deze savegame, want ik heb enorm veel Nederlandse, Franse en Zuid-Amerikaanse (en dan vooral Argentijnse en Urugayaanse) regens...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 00:12 ]
Yup, normaal gesproken zou ik nooit AC Milan coachen, maar ach, voor die paar resterende dagen. Begin vrijdag, als ik FM06 heb geinstalleerd, toch meteen met een nieuwe game (vermoedelijk Nottingham Forrest, Engelse L1 weer terug Europa in helpen)Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 00:12:
@ Wildhagen
Ach, een weekje knallen voor het echte werk van FM2006 zullen we maar zeggen
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Als AMR, AML staat Ze Roberto. AMR kan ook nog Juninho staan. Beetje luxeprobleem op het middenveld eigenlijk.wildhagen schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:32:
Trochowski is idd erg goed, zeker een aanrader, zeker omdat hij relatief goedkoop te halen is. Ken hem nog toen ik bij HSV zat, scoorde altijd erg hoog in een seizoen qua stats. Minpuntje is dat hij relatief vaak vermoeid is, dus ik zou een goede tweede man voor zijn positie erbij nemen.
Welke positie speel je hem? AML of AMR? Als AML vond ik hem minder goed dan op rechts, daar doet hij het stukken beter.
In mijn laatste post m.b.t. de Wolves hoopte ik op het behalen van Europees voetbal en met die gedachte ging ik, na een redelijke voor bereiding, het seizoen beginnen.hilgo schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 12:58:
Voor komend seizoen verwacht men dat ik degradatie ga voorkomen maar zelf ga ik voor veilige middenmoot en misschien, als ik een beetje mazzel heb, europees voetbal
Aan de andere kant heb ik nog geen ervaring met de premiership en ik heb zo'n vermoeden dat het best wel eens tegen kan gaan vallen aangezien er wel heel veel goede teams in spelen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk het wel, ik in ieder geval wel.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:30:
Is hier nu stilgevallen omdat iedereen met FM06 bezig is?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Oké, dit zijn geen grappenSherlock schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:24:
Ik speel 2005 nog tot het einde van mijn seizoen, daarna nog even een paar jaar op vakantie om te zien of Ajax nog steeds de beste van de wereld is
Verwijderd
Verwijderd
Sherlock schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:53:
Hehe, ff lezen ziggy:
[rml]Sherlock in "[ PC]Football Manager 2005 - deel 4"[/rml]
Heb het alleen geen jaren volgehouden, 3 maanden waren genoeg...
En ja, ik wist dat die bug er in zat, maar ik hoopte dat het bestuur dan enigzins normale beslissingen zou nemen, ook al hebben ze geen opvolger...
Geeft niet hoor, voor mij is het ook maandag
Beste vrind wette dat
[ Voor 87% gewijzigd door Japser op 31-10-2005 19:19 ]
Verwijderd
Laten we het houden op geen grote bugsEp0ss schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:52:
[...]
Waarom niet![]()
. Ik speel nog steeds dagelijks FM 2005. Wacht wel tot 2006 afgeprijstd is en bugvrij.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hilgo schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:19:
Inderdaad een leuk geval, zou zomaar in het echt ook kunnen gebeuren
Speel 2005 overigens nog steeds, geen zin nog om 2006 aan te schaffen aangezien het nu best lekker gaat. Zijn er nog meer verstokte 2005 spelers ?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 17:38 ]
Verwijderd
MiddlesbroughEp0ss schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:02:
Hier ook nog een, Middlesbrough uit het slop aan het halen in 2009-2010, ben manager geworden daar toen ze 19e stonden, heb heel ff 9de gestaan maar sta nu stabiel 11de.
Verwijderd
Hmmm, ik heb uiteindelijk het seizoen bij Lewes nog uitgespeeld ookKing Nothing schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:09:
Ik speel ook al weken geen FM05 meer. Heb laatst nog even mijn Lewes (QUB, Skewen, Emmen, Chelsea ervoor) save opgestart, heb 2 wedstrijden gespeeld, beide 0-1 verloren en ik zat meer op andere dingen te letten dan dat ik echt bezig was met het spel
Beste vrind wette dat
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq