[PC]Football Manager 2005 - deel 4

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.697 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Ik ben nu bezig met mijn tweede seizoen ajax en het scoren gaat goed en rosales is een held. Het scheelde niet veel of hij had 5x een 10 gespeeld achter elkaar. jammer genoeg werd het daarna een 9 ipv een 10. Verder heb ik Cavenaghi in de spits lopen samen met Rosenberg en ze lopen allebei ongeveer 1 op1, net iets minder. Het middenveld bestaat uit Rosales, Sneijder en Donovan (gekocht van LA) met daarachter vaak Galasek en soms Guarin. Sneijder weet het net ook wel te vinden scoort ongeveer om de wedstrijd.
De verdediging gaat aan het eind van het seizoen lastig worden aangezien maxwell en trabelsi hun contract niet willen verlengen. De Jong kan wel goed spelen op de plek van TRabelsi, maar voor maxwell moet ik wel op zoek naar een goede vervanger.
Verder heb ik niet eens een held van een keeper. Lobont is eerste keeper en daarachter zit Vermeer en een talent uit Italië wat eerst nog wat ouder (en beter) moet worden.

Het gaat wel lekker, eerste in de competitie op dit moment met 7 punten voorsprong, makkelijk door in de CL na 5 wedstrijden (4 winst 1 verlies, poule met Depor, Rosenborg en Fenerbace). Ben benieuwd of de loting een beetje gunstig gezind is!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Rosenberg is gelukkig weer terug nu. Ook wel jammer dat je niet kan zien hoe lang een 'loan period' nog duurt (of ik weet het niet te vinden). Perea vierde zijn comeback weer met 2 treffers dus komt goed hoop ik.

Haha net een beker wedstrijd uit tegen Sparta....Wegereef was lekker bezig, hij trok in totaal 14 kaarten 8)7, 7 voor Sparta en 7 voor mij.....14 dus Het resulteerde in 2 rode kaarten, voor beide één.

Pienaar headbutts....6 wedstrijden ban, dankje Steven..haha

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 18-09-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn we dan weer met een update :

In Athletico Madrid dus 2-2 gaan doen en thuis 3-0 gewonnen. Lang op 1-0 (Serhat Akin) gestaan en dan in de 88ste & 91ste minuut nog uitgelopen via 2 doelpunten van Kevin Vandenbergh. Die houdt momenteel Mokoena op de bank. Zegt genoeg over de vorm van Kevin :-)

Nu moet ik het in de kwartfinales van de CL opnemen tegen Milan. Dat is nog een pak erger.

In de competitie heb ik na 27 (van 34) wedstrijden 11 punten voorsprong op Club Brugge. Zou in principe niet meer mogen foutlopen ...

En in de halve finales van de Belgische Beker moet ik Antwerp bekampen. Ook meer dan haalbaar !

Later vandaag meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
m4yall schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 22:23:
maar voor maxwell moet ik wel op zoek naar een goede vervanger.
Zoek eens naar Fabinho, ook een heel goede liksback, net als maxwell een braziliaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dringend op zoek naar een goede DR. Voorwaarden zijn :

-> meteen inzetbaar
-> max 24 à 25 jaar oud
-> max 8 à 10 miljoen euro kostprijs (heb wel 22 milj euro te spenderen).

Moet dus iemand zijn die misschien ergens op een zijspoor is en bereid is z'n carriere opnieuw leven in te blazen bij een europese subtopper. Heb meestal geen probleem om zo een spelers aan te trekken want heb wel wat loongeld. Kezman zit bij mij in het spel bij Barca & hij verdient er 325.000 euro per maand. Kon hem max 400.000 euro bieden per maand + 2,5 milj euro tekengeld maar hij had geen zin :-(

Momenteel speel ik met :

--------------------Akinfeev-------------------------
Deflandre---Naldo---Van Buyten---Kleber
Conceiçao---Guarin---Vilakazi---Grosso
--------------Vandenbergh-Akin----------------

doublures zijn :

--------------------------Proto-------------------------------
Gomez---Onyewu---Pablo Garcia---Dragutinovic
Guarin-------Rochemback--------Ceh---------Rapaic
----------Mokoena---------De Guzman--------------

Trouwens de titel binnegehaald & europees twee maal verloren met 2-0 van Milan.

Zometeen nog de beker afwerken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Ik ben net met de Graafschap wereldkampioen voor clubs geworden. Zit nu in seizoen 2012 en heb nu wel alles gewonnen wat er te winnen valt. De supporters zijn in awe en ik ben een legendary trainer.

T wordt echt tijd voor FM 2006. Dan mag ik weer beginnen in de GGD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

comatose: geen idee of hij te halen is voor jou, maar uit mijn huidige selectie kan ik Anthony Réveillère (DRC, Olympique Lyon) wel aanraden. Hij is 24 of 25 (mag ik dan ff kwijt zijn) jaar bij begin van de gameen moet in principe te betalen zijn. Doet het bij mij echt supergoed (is mijn beste verdediger zelfs).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet schopte m'n spits van buiten de (eigen) 16m de bal in eigen goal..... 8)7 Dat was echt een 'tikke terug Jaap!' |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nu aardig op weg richting het einde van het derde seizoen. Ik sta nog steeds met Deportivo eerste maar Barcelona, Real Madrid en Valencia doen alle 3 nog actief mee. Barcelona heeft al weken geen punten meer verspeeld (aan het begin stonden ze heel laag). Uefa cup 2e ronde bereikt en ik moet beide wedstrijden tegen Sporting Lissabon nog spelen. Moet te doen zijn, in de poule hebben ze met heel veel geluk een puntje mee naar huis kunnen nemen. Daarna moet ik helaas waarschijnlijk tegen Real Madrid. Sterspelers zijn bij mij de altijd (schitterend) scorende Albert Luque en Jerome Rothen.
Mooi eerste seizoen lijkt me, vorig jaar werden ze namelijk 5de. De 40 miljoen aan transfers gingen er ook makkelijk doorheen. Door o.a. Messi (Barcelona c-9), Fabregas (Arsenal-16), Mokoena (Barcelona c-13) en Lahm (Newcastle-22). Volgend seizoen komen Sebas Frey (Parma) en Anelka (Man City) allebei gratis over _/-\o_

Dit vond ik ook wel even grappig om te vermelden:
Christian Vieri is nogal ongelukkig bij zijn club :P

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/7941/christianvieriongelukkig6iq.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha damn, dies erg unhappy ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unhappy is nogal zwak uitgedrukt. zeg maar gerust zwaar gefrustreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:20:
Zo, nu aardig op weg richting het einde van het derde seizoen. Ik sta nog steeds met Deportivo eerste maar Barcelona, Real Madrid en Valencia doen alle 3 nog actief mee. Barcelona heeft al weken geen punten meer verspeeld (aan het begin stonden ze heel laag). Uefa cup 2e ronde bereikt en ik moet beide wedstrijden tegen Sporting Lissabon nog spelen. Moet te doen zijn, in de poule hebben ze met heel veel geluk een puntje mee naar huis kunnen nemen. Daarna moet ik helaas waarschijnlijk tegen Real Madrid. Sterspelers zijn bij mij de altijd (schitterend) scorende Albert Luque en Jerome Rothen.
Mooi eerste seizoen lijkt me, vorig jaar werden ze namelijk 5de. De 40 miljoen aan transfers gingen er ook makkelijk doorheen. Door o.a. Messi (Barcelona c-9), Fabregas (Arsenal-16), Mokoena (Barcelona c-13) en Lahm (Newcastle-22). Volgend seizoen komen Sebas Frey (Parma) en Anelka (Man City) allebei gratis over _/-\o_

Dit vond ik ook wel even grappig om te vermelden:
Christian Vieri is nogal ongelukkig bij zijn club :P

[afbeelding]
No immediate plans voor de future staat er dan bij :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vieri is gewoon een clubh*er, echt niet normaal hoeveel clubs die man versleten heeft. :)
Hij wil nu gewoon weer weg en een ander cluppie uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vieri is irritant inderdaad. Toen ik hem had (toen ik bij Inter Milan zat) heb ik hem ook zo spoedig mogelijk een trap onder zijn aars gegeven. Blij dat ik hem kon verkopen, elke week gezeik van hem gaat vervelen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Cassano is ook zo'n lastpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog eens aan het zoeken gegaan naar die fameuze DR als vervanging voor de 33-jarige Deflandre. Die Anthony Reveillère is zeker haalbaar qua prijs. Maar heb momenteel een bod lopen van 2,2 miljoen euro op Rubén Darío Bustos, een colombiaan met redelijk goeie stats en hij is nog net iets jonger dan Reveillère & vraagt maar 55.000 euro per maand.

Ik ben ondertussen ook nog aan het bieden op Reveillère (kan Bustos nog even in de koekast steken indien nodig).

Een van m'n scouts komt af met Michael Lamey. Is dat een beetje een deftige speler? Die kerel is toch ook al 3.1 miljoen waard. Zal hem effe in het oog houden. Competitie met 80 punten afgesloten uit 34 wedstrijden en 10 punten voorsprong op Club Brugge. Na 33 wedstrijden (titel was dus al binnen) kwam de trainer van de laatste tegenstander van het seizoen af dat hij met plezier van me zou winnen omdat hij me de titel niet wil gunnen. Blijft toch een vreemde bug hoor. Op naar FM 2006 ! (eerst nog wel even de Beker finale spelen tegen Germinal Beerschot) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Bij Chelsea heeft Abramovich hem gekocht omdat ik niet genoeg opschoot (daardoor kon ik Adriano niet meer kopen, etter van een vent)., maar hij heeft nu nog niets te klagen naasat Shevchenko in de spits, hij moet af en toe wel wissel staan als ik Berbatov of Tevez in wil zetten. Shevie hoeft geen concurrentie voor zich te dulden (24 goals in 17 wedsrtijden). Maar Casano klaagt nog niets bij mij.

Ortega daarin tegen, heel ander verhaal. Krijg em maar niet weg, hij wil weg, alleen als er dan een club komt wil ie een beter salaris. En kerel blijft maar klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

comatose: Is dat de Lamey die bij PSV zit? Zo ja: Zeker aardige en bruikbare speler, maar geen echte topper. En ik denk ook niet dat hij dat gaat worden ook. Maar zoals gezegd: hij is wel goed bruikbaar.

Zijn waarde van 3.1 miljoen vind ik al hoog, ik denk niet dat daar nog veel bij gaat komen eigenlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, is van PSV. Heb ondertussen die Bustos maar vastgelegd. Die reveillère was 3,5 miljoen waard, had een bod van 6 miljoen afgewezen gekregen. Dus denk ik dat ik met die bustos niet veel kwaad kan :

http://users.pandora.be/joostvdw/KVC/bustos.JPG

Ben benieuwd naar zijn kunnen.

Europees in de CL in de kwartfinale eruit gegaan dus tegen Milan. Die ploeg heeft de CL uiteindelijk gewonnen dus vind het allemaal wat minder erg.

Neemt niet weg dat ik de dubbel wel heb genomen. 2-1 gewonnen van Germinal Beerschot. Vrij tot zeer makkelijk al lijkt dat niet aan de uitslag. Bij die andere ploeg scoorde ene Van Hoeylandt toch wel niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

omg? kameraad van me net in een MP game...hijs roma

de 2 licht geblesseerden hebben ook geel....totaal 19 x geel dus....

Afbeeldingslocatie: http://www.fc-rapaille.nl/geel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond weer geen tijd want zelf training, maar woensdag ga ik toch proberen om het vierde seizoen op gang te trappen met Standard. Heb dus nu vervanging gevonden voor de 33j Deflandre (Bustos) ... ben benieuwd of die vervanging evenwaardig of misschien zelfs beter is. Verder heb ik achteraan dan in het doel Akinfeev, Kleber, Naldo & Van Buyten. De leeftijd & kwaliteit zit daar goed. Voor het middenveld heb ik dan Grosso, Vilakazi, Guarin, Rochemback, Conceicao, Adriano, Wamberto, Ceh & Rapaic. Moet stilaan op zoek naar een jonge rechtse aanvallende speler. Mag tot 20 miljoen kosten want vooraan heb ik niemand nieuw nodig. Zit ik perfect met Mokoena, Vandenbergh, Akin, Roussel en dan nog wat reservespelers zoals De Guzman (die wel redelijk ondermaats is), Estoyanoff, ...

Als er iemand nog een tip heeft voor op rechts, altijd welkom ...
edit:

Die Adriano is niet dé Adriano, maar ook wel een Braziliaan ! :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor heb het weer voor elkaar. Ik ben 5 wedstrijden voor het einde van het tweede seizoen ontslagen. Mijn bestuur wou een comfortabele positie in de derde divisie b en de supporters wouden niet degraderen. Sta je 9e in een competitie met meer mogelijkheid om te stijgen dan om te dalen word je ontslagen.
Twee weken er voor had ik nog een bericht ontvangen dat het bestuur tevreden ws en nu kan ik opzoek naar een nieuwe baan.

Ze hadden moeilijk van mij kunnen verwachten dat we kampioen zouden worden met een transferbudget van 9k, er was echter nog zat ruimte op het loonbudget. Na het versturen van wat sollicitatie kon ik aan de slag in de conference in Engeland. Deze heb ik echter afgewezen, omdat de loonkosten ruim boven het budget. Ik kijk vanavond nog of ik een leuke club kan vinden en anders beginnen we gewoon weer opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Wolves 2009/2010

Mijn seizoen bij de Wolves, waar ik na 10 wedstrijden begon, is boven alle verwachtingen verlopen. Ik had al het idee dat het een team met potentie was maar niet verwacht kampioen van de championship te worden (na een reeks van 36 wedstrijden ongeslagen, is me nog nooit gebeurd :D).

De eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://img104.imagevenue.com/loc84/th_4e6_wolves0910.jpg

De selectie:
Afbeeldingslocatie: http://img22.imagevenue.com/loc119/th_723_WolvesTeam.jpg

Ik heb gedurende het seizoen een aantal spelers gehaald om mijn selectie te verbeteren dan wel voor de breedte. 46 wedstrijden is geen kattenpis, en dan zijn de wedstrijden in de FA cup nog niet meegeteld. De FA cup waar ik overigens door een makkelijke loting pas in de halve finale werd uitgeschakeld door Liverpool (het team dat naast de FA cup ook kampioen van de premiership is geworden dus geen schande ;)).

Voor komend seizoen verwacht men dat ik degradatie ga voorkomen maar zelf ga ik voor veilige middenmoot en misschien, als ik een beetje mazzel heb, europees voetbal :o
Aan de andere kant heb ik nog geen ervaring met de premiership en ik heb zo'n vermoeden dat het best wel eens tegen kan gaan vallen aangezien er wel heel veel goede teams in spelen.

Heeft er iemand overigens ervaring met het "omscholen" van spelers ? Ik heb bijv. Breinburg (D/DM CR) en die wil ik omscholen tot M CR. Heeft dat zin of ben ik beter af om hem zo te laten ?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omscholen van spelers is mij iig nog nooit gelukt, en heb toch echt wel een paar keer geprobeerd...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Jammer ;( Maar goed, weet ik dat ook weer.

[ Voor 3% gewijzigd door hilgo op 20-09-2005 13:06 ]

Discogs

Verwijderd

Heb een na mijn ontslag in belgie toch een nieuwe club gevonden. Nu gaan we proberen om Rochedale vanuit de Engelse Division 2 naar de top te brengen. Ik ben 6 wedstrijden voor het einde begonnen en maak nog een hele kleine kans op play-off wedstrijden. Daar ga ik echter niet van uit en we gaan een aantal van de oude spelers laten gaan om wat ruimte te creeeren in het loonbudget om nieuwe spelers te kunnen aantrekken.

Later meer.

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 13:03:
Omscholen van spelers is mij iig nog nooit gelukt, en heb toch echt wel een paar keer geprobeerd...
Ik heb al een paar keer gezien dat een speler een positie erbij kreeg. Een getalenteerde D/DM C van m'n eerste clubje is nu een D/DM LC. En een SC werd een FLC. Volgens mij hangt het er ook vanaf of een speler het 'potentieel' heeft om op die nieuwe positie te spelen. Ik meen zo'n waarde in de FM-savegame-editor te hebben gezien.

Ik heb zelf nooit geprobeerd om iemand om te scholen, koop wel iets nieuws voor die positie.

Na het winnen van de Intertoto met NAC (finale tegen Fiorentina 0-0 thuis en 1-3 uit!) via Udinese de groepsfase van de UEFA cup bereikt. De competie loopt ook lekker, stond bij de eerste 3. En toen werd de trainer van Schalke '04 (17e plaats) weggestuurd. Ik heb maar gesolliciteerd voor de grap, ook bij het gedregadeerde Bor. Dortmund, en de volgende dag kon ik bij beide clubs tekenen! Ik had niet verwacht dat ik al naar een topclub zou kunnen, alhoewel Ol.Marseille me het seizoen daarvoor ook al een job had aangeboden.

Schalke heeft 35M voor nieuwe spelers en 1M over op de loonlijst. Dus ruimte zat. Het elftal stikt van de oude spelers en er zit geloof ik wel wat jong talent tussen. Genoeg mogelijkheden, lijkt me. Zeker aangezien ik wel een beetje koopziek ben :P

Ik vind het wel typisch dat het U23-team vol zit met alle jeugd maar geen wedstrijden speelt, terwijl de U21's wel competitie hebben maar zonder spelers zaten. :S Dit maar meteen rechtgebreid.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 13:44 ]

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Dit is een bekende bug, het komt vrij vaak voor dat een SC een FLC wordt. Betekent dat Ronaldo opeens als linkshalf gaat spelen :X

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Oke, dus FM heeft een afwijking naar links. :) Als je lang genoeg doorspeelt hou je dan ook alleen maar spelers over die alleen op de linkerflank uit de voeten kunnen?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Denk het niet. Sowieso heb ik nooit spelers anders dan de bekende SC->FLC-bug van positie zien veranderen.

Ook in 2015, waar ik wel eens gekomen ben, zijn er genoeg spelers voor de rechter- en midden-posities te vinden. Merendeels regens uiteraard, tegen die tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 21-09-2005 19:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Vos

Vos

AFCA

Damn wat is dit nou weer. Ik offer een speler aan een club, de club biedt voor die speler. Vervolgens hoor ik er niks meer van en staat er ook niet meer bij de speler dat er een bod op hem is uitgebracht. Zo raak ik die spelers nooit kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff gaat het zo lekker met deportivo word ik in de Uefa Cup 2e ronde met 4-0 afgedroogd door Real Madrid:(. 2 goals van Sneijder, die dankzij mij zo groot is geworden. Ondankbare hond ;) . Gelukkig begint het einde van het seizoen langzaam in zicht te komen. Met 7 punten voor op de nummer 2 (barca) en alleen nog tegen Valencia en Barcalona als echte toppers moet het doen zijn om kampioen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorbereiding is begonnen van Rochdale en heb net een aantal spelers gehuurd die in de Reserves van Chelsea en Liverpool speelde. Met die spelers moet ik toch een redelijke prestatie neer kunnen gaan zetten in Division2.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn we weer :)

League Cup: tsja.... al tweede ronde eruit geknikkerd.

Cup: zelfs nog eerder, al in de 9e ronde (eerste die ik speel) eruit geknikkerd, tegen een tweede divisie club nog wel: Troyes, 1-0 verloren.

In de competitie begon het zeer goed: eerste 12 wedstrijden allemaal gewonnen, en 5 punten los van de nummer twee. Daarna zakte het even wat in, hoofzakelijk door een enorme blessuregolf. Op een gegeven moment was op één speler na mijn volledige middenveld geblesseerd (sommigen langdurig), en moest ik zelfs spitsen en verdedigers inzetten op het middenveld. Helaas dus niet weer kampioen geworden, maar toch een aardige tweede plaats. Ook goed voor een Champions League plaats :)

In de Champions League begon ik in een behoorlijk zware poule: Group E, met Valencia, AC Milan en Banik Ostrava. Voor de laatste groepswedstrijd stond Valencia en Milan beiden met 10 punten op kop (Valencia beter doelsaldo), ik met 9 punten op de derde plek. Door een mooie overwinnig op Banik (2-5) en mede doordat Valencia en Milan gelijkspeelden werd ik toch groepswinnaar, met Valencia als tweede, en Milan uitgeschakeld en door naar de UEFA Cup.

In de knockoutronde had ik het vrij makkelijk: Trabzonspor (Turkije) werd zowel uit als thuis met 2-0 aan de kant gezet. Kwartfinale was ff slikken: ik moest tegen Juventus... thuis nog mooi met 2-1 gewonnen, maar uit verloren met 3-1... exit Champions League voor dit jaar.

Op transfer gebied is ook een en ander te melden: er vertrekken nogal wat spelers: mijn tweede GK (boeit niet, was toch al 36 jaar), een FLC, een SC (jammer, beiden waren grote talenten), een AMR (Govou, mijn beste speler, wilde hem wel houden, maar wat Chelsea bood was echt niet tegenop te bieden) en nog wat jeugdspelers.

Hiertegen over staat de komst van een nieuwe keeper (24 jarige Braziliaans talent), een nieuwe AMR en een nieuwe SC. De nieuwe keeper kon overigens meteen aan de bak, want mijn eerste keeper is geblesseerd geraakt, en meteen voor 6 maanden ook nog (Pulled Hamstring) |:(

Verder kreeg ik een aanbod om manager van Chelsea te worden, maar die heb ik afgeslagen omdat ik het bij Lyon nog prima naar mijn zin heb.

Leaguestand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon8.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon9.JPG

Beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon10.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik zie dat je ook bondscoach bent van Scotland, of ?? (Jurgen Wildhagen: Lyon/Scotland)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klopt, maar dat liep niet zo best, was uitgeschakeld voor de WK2010-kwalificatie (derde in groep, na Engeland en Roemenie). Spelers daar was eigenlijk echt niet zo veel mee te beginnen (qua aantal, kwaliteit etc).

Ben inmiddels ook geen bondscoach van Schotland meer, maar van Roemenie. Keus uit meer en vooral betere spelers.

Virussen? Scan ze hier!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:10

Phydomir

Dennis

Ben zelf ook maar weer eens begonnen met FM. Bij de start van het voetbal seizoen begint het toch altijd weer te jeuken :)

Maar weer eens mij m'n favo clubje begonnen, Ajax.

In het eerste seizoen gelijk maar ff wat overbodige spelers weg gedaan. Sonck en O'Brien konden gelijk een enkeltje buitenland krijgen en daar voor in de plaatst eigenlijk alleen maar Nando Rafael van Hertha BSC gekocht.

Eerste seizoen gelijk de league gewonnen en in de kwart finale eruit gegaan in de uefa cup. Door 2 crusiale doelpunten tegen te krijgen in blesure tijd uit bij Celtic :(

Ben nu net begonnen met het tweede seizoen. Maxwell, Trabelsi, Stekelenburg, de Mul en Sikora verkocht. Cacau, Augusto Fawcett, Mario Alberto Santana, Diego (Fluminense), Mattia Grelli en Ten Rouwelaar gekocht. Vooral Fawcett en die Santana zijn erg op dreef.
Dit jaar de bedoeling dat ik de dubbel haal en ik wil toch wel minimaal de kwart finale van de CL behalen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Ik had met Ajax ook Mario Alberto Santana (gratis) gehaald, wat een topper he. Waarom heb je sonck aan het begin verkocht? Bij mij deed hij het erg goed in mijn 3-3-1-3 opstelling.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deportivo is kampioen _/-\o_ _/-\o_
De beslissende wedstrijd was tegen Barcelona, als ik won, werd ik kampioen. Het leuke er van was dat Barcelona de enige club was die nog uitzicht had op het kampioenschap. Het leek een lange tijd gelijk te worden tot dat de van Barcelona overgekomen Mokoena in de 90ste minuut Deportivo op voorsprong zette. De ultieme wraak voor Mokoena natuulijk, aangezien hij voor een k*t salaris bij Barcelona C zat.

Nederland gaat ook goed, alle 4 wedstrijden gewonnen.

Ook mijn oude club, Ajax, wint voor de 3e keer op rij de Cl (elke keer van Man Utd :P )

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 16:53:
Ik had met Ajax ook Mario Alberto Santana (gratis) gehaald, wat een topper he. Waarom heb je sonck aan het begin verkocht? Bij mij deed hij het erg goed in mijn 3-3-1-3 opstelling.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omdat ik Sonck nooit gemogen heb :p En Rafael doet het erg goed. En ook ik het Santana gratis. Echt een goede speler. Zowel voor AMR als AML.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Ik mag hem ook niet, maar als hij de ene doelpunt naar de andere maakt, genoegen neemt met een plaats op de bank en nooit zeurt heb ik hem toch maar gehouden :Y)

Edit: Volgens mij heb ik een bug ontdekt. Telkens als ik mijn squad bekend heb gemaakt raakt er iemand geblesseerd. Ik moet áltijd een vervanger halen. Ook als ik opnieuw opstart (ik heb het een paar keer gedaan om er van overtuigd te raken) krijg ik een geblesseerde, en het zijn bijna nooit dezelfde. Ik vind dit wel een beetje raar.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Na 2 seizoenen bij Ajax waarin ik 2x landskampioen werd en 2x de beker won heb ik gesolliciteerd bij Aston Villa en tot mijn grote verbazing werd ik nog aangenomen ook.

1ste wedstrijd kon ik gelijk aan de bak tegen Arsenal thuis. Die tot mijn grote schrik met 4-1 (!!!!) gewonnen werd. Daarna tegen Charlton 1-1 gelijk gespeeld.
Aston Villa doet mee in het Uefa Cup toernooi waarin ik nu in de 1ste ronde Standard tref.

Het enigste wat er ontbreekt in mijn selectie is een goede AMC. Maar daar ben ik nu driftig naar op zoek. (suggesties zijn altijd welkom ;) )

Selectie:
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/selectievilla.JPG

Beste speler:
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/bestespelervilla.JPG

Competitiestand:
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/competitiestandvilla.JPG

Aston Villa - Arsenal:
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/debergenhd/astonarsenal.JPG

Edit: AMC gevonden, Källstrom heeft een 7,5 miljoen ontsnappingsclausule :) _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 25-09-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Na je Arsenal pot ging het wat minder he haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Vos schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:33:
Na je Arsenal pot ging het wat minder he haha ;)
Nee, juist niet, heb nog geen een keer verloren, de andere wedstrijden waren van de vorige manager, dus die 3 verloren wedtrijden en 1 gelijke spel zijn niet van mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Even een update.

Seizoen 2 met Ajax ook als kampioen afgelsoten met 10 punten voorsprong op PSV. De beker ook makkelijk gewonnen door in de finale Groningen met 5-0 te verslaan.
In de CL helaas niet tot de kwartfinale gekomen. In de 1e KO ronde moest ik tegen Inter. Had uit 4-1 verloren. Thuis stond het tot de 84ste minuut 1-1. De fans waren al naar huis toen ik besloot alles of niets te spelen. Door 2x invaller Pinaar en 1x vd Vaart werd het binnen 5 minuten ineens 4-1 voor mij _/-\o_ Helaas kreeg ik echter in OT een doelpunt tegen waardoor ik toch nog werd uitgeschakeld. Jammer, maar wel de mooiste wedstrijd van het seizoen. Te samen met mijn 3-0 overwinning op Man Utd in de poule rondes van de CL.

Aankomend seizoen staan er niet veel aankopen gepland. Waarschijnlijk alleen wat overbodige spelers weg en vervangers zoeken voor de 4! spelers met heimwee. Hiervan is er gelukkig maar 1 een vaste basis speler en daar heb ik in de winter al Zonneveld voor aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik vragen hoe jullie zon mooie lay-out krijgen?

ik krijg een hele andere bij FM

ik zit met liverpool in me 4 e seizoen .. heb topspelers zoals: Pazzini,Miccoli,Leo Franco,Cisse,Tudor,Dede,Jankulovski,Juhninho(34 dus wissel) Van bommel, hitzelsperger...

maar het lukt me maar niet kampioen te worden..:S heb ook nog geen prijs in europa gewonnen echt te stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zijn diverse skins. In dit topic (en voorgaande delen) zijn een hoop linkjes te vinden naar de locatie. Ook op sites als The Dugout etc.

En de Engelse competitie is nu eenmaal vrij zwaar, veel erg goede teams. Gewoon blijven proberen, ooit lukt het wel :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:01:

ik zit met liverpool in me 4 e seizoen .. heb topspelers zoals: Pazzini,Miccoli,Leo Franco,Cisse,Tudor,Dede,Jankulovski,Juhninho(34 dus wissel) Van bommel, hitzelsperger...

maar het lukt me maar niet kampioen te worden..:S heb ook nog geen prijs in europa gewonnen echt te stom
Hier is die van mij te downloaden.
En op Sortitoutsi.net zijn ook nog flink wat skins te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 26-09-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ep0ss schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:50:
[...]

Nee, juist niet, heb nog geen een keer verloren, de andere wedstrijden waren van de vorige manager, dus die 3 verloren wedtrijden en 1 gelijke spel zijn niet van mij :) .
ow ok, netjes dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 09:01:

Misschien heb je wel teveel topspelers?
WTF denk je nu 8)7 , wat een kneus |:(

Maar echt, als je teveel aankoopt, en teveel topspelers haalt, en ook nog eens buitenlanders, dan gaat je team echt niet beter draaien. Hier zit namelijk geen een engelsman bij B)

Het team moet op elkaar ingespeeld raken en vastigheden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aaaargh!

Staat een speler volkomen vrij voor het doel, met alleen de keeper voor hem. Staat-ie net zolang te draaien en dribbelen met de bal tot-ie door drie verdedigers tegelijk onder het gras geschoffeld word, krijgt-ie een penalty, en schiet-ie die lekker soft récht in de klauwen van de keeper |:(

Ik wil in FM06 een opties om een van je spelers te kunnen laten lynchen.

Gelukkig geen belangrijke wedstrijd of doelpunt, maar wel erg frustrerend...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste maand Schalke'04 zit erop. Resultaat: eerste wedstrijd 0-0 tegen Werder, daarna 4x dik gewonnen, waarvan een 5-2 tegen Bayern (yeah) en 2-4 tegen Hertha BSC. Gestegen van de 17e naar de 11e plaats (met 1 wedstrijd minder). Bruno Gama die er in 1 wedstrijd 4 tegelijk inschopt. Player of the month nr 1 (Mimozaoun, 6 assist uit 6) en 2 (Asamoah) én álle 3 de doelpunten van de maand (waarvan 2 tegen Hertha).

Het is nog nooit zo lekker gegaan. En dat terwijl ik noodgedwongen (te weinig fatsoenlijke verdedigers) overschakelde van 4-4-1-1 naar een 3-5-2 variant die ik normaal gebruik om extra druk te zetten. Alles klopt nu opeens. Marcelino en Asamoah zijn een gevaarlijk spitsenduo, met daarachter de opkomende Bruno Gama. Het enige waar ik nu een beetje van baal is dat ik Gama heb verkocht aan Werder (€14M) om nog wat extra geld vrij te maken. Daartegenover staat de komst van een aantal topspelers, oa de Nederlander Boussafa (AM RLC) van Club Brugge en Coelho (D R) van Genoa. Dat gebeurt allemaal in de winterstop. Ik ben benieuwd of ik de 3 wedstrijden daarvoor kan afsluiten zonder puntverlies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik sta nu aan de voor avond van het 3e seizoen. Van te voren gedacht dat het een rustige zomer zou worden maar niets is minder waar. Toch een hoop spelers verkocht en aangekocht.

Verkocht:

Diaz naar Utrecht (2.4M)
Fawcett naar Feyenoord (5.5M)
Lobont naar Feyenoord (4M)
Diego naar Besiktas (2.4M)
De Ridder naar Norwich (3.8M)
Santana naar Juve (7.25M)

Opzich geen boeiende spelers op Santana na. Maar die had zo'n minimaal verkoop bod op 7,25M waar ik ff niet aan gedacht had |:(

Uiteraard ook op de verschillende plaatsen versterking aangenomen:

Gekocht:

Mike Zonneveld van NAC (al haverwege vorig seizoen eigenlijk) (3.6M)
Kruijs van Utrecht (6.75M)
Jakobsen van PSV (4.1M)
Kristiansen van Bordeaux (15M)
Gomes (Gratis)

Heb hoge verwachtingen van Kristiansen maar tot nu toe maakt ie het niet echt waar. Kruijs gaat hopelijk uitgroeien tot een waardige vervanger van vd Vaart.

Tevens gebeurde er iets waar ik totaal niet op gerekend had. Ik ben gevraagd om bondscoach van Zwitserland te worden. Uiteraard aangenomen. Alleen zijn die Zwitsers raar volk. Ze verwachten van mij dat ik mee ga strijden om de titel op het EK 8)7

Edit: Kleine update. Zo juist de JC Schaal voor de 3e keer op rij gewonnen door PSV met 5-2 van de mat te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 26-09-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:38:
Ik sta nu aan de voor avond van het 3e seizoen. Van te voren gedacht dat het een rustige zomer zou worden maar niets is minder waar. Toch een hoop spelers verkocht en aangekocht.

Verkocht:

Diaz naar Utrecht (2.4M)
Fawcett naar Feyenoord (5.5M)
Lobont naar Feyenoord (4M)
Diego naar Besiktas (2.4M)
De Ridder naar Norwich (3.8M)
Santana naar Juve (7.25M)

Opzich geen boeiende spelers op Santana na. Maar die had zo'n minimaal verkoop bod op 7,25M waar ik ff niet aan gedacht had |:(

Uiteraard ook op de verschillende plaatsen versterking aangenomen:

Gekocht:

Mike Zonneveld van NAC (al haverwege vorig seizoen eigenlijk) (3.6M)
Kruijs van Utrecht (6.75M)
Jakobsen van PSV (4.1M)
Kristiansen van Bordeaux (15M)
Gomes (Gratis)

Heb hoge verwachtingen van Kristiansen maar tot nu toe maakt ie het niet echt waar. Kruijs gaat hopelijk uitgroeien tot een waardige vervanger van vd Vaart.

Tevens gebeurde er iets waar ik totaal niet op gerekend had. Ik ben gevraagd om bondscoach van Zwitserland te worden. Uiteraard aangenomen. Alleen zijn die Zwitsers raar volk. Ze verwachten van mij dat ik mee ga strijden om de titel op het EK 8)7

Edit: Kleine update. Zo juist de JC Schaal voor de 3e keer op rij gewonnen door PSV met 5-2 van de mat te spelen.
Ben ik gemeen als ik zeg dat je een saaie game speelt? :O

Ik ben wel erg benieuwd naar je Zwitserland resultaten, post die maar, AJAX kennen we ondertussen wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:36:
Ja. ;)

Zit nu in 2011 met allerlei regens die ik in wil passen maar de oude rotten blijven beter presteren (kwestie van de juiste stats, dat lukt bij regens nog niet zo geloof ik)
Barcelona heeft een verdediger die 20 miljoen waard is en voor pace, acceleration, jumping en strength allemaal waardes onder de 10 heeft. Technisch en mentaal is het allemaal meer dan oké, maar die vent wordt elke keer voorbijgelopen...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:36:
[...]

Ik ben wel erg benieuwd naar je Zwitserland resultaten, post die maar, AJAX kennen we ondertussen wel :Y)
Ach. Heb vaak zat geprobeerd om met bijvoorbeeld een kleiner team succes te halen. Maar daar ben ik gewoon niet goed genoeg voor :p

En Zwitserland is nogal saai. Die hosten namelijk het EK 2008 waardoor ik nu dus alleen maar friendlys speel :O

[ Voor 13% gewijzigd door Phydomir op 27-09-2005 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ok, ben nu gekwalificeerd voor de uefacup poulewedstrijden, zit bij Roma, en de rest weet ik niet, moet ik thuis ff kijken O-) . Het is niet zo'n moeilijke poule en doorkomen is mogelijk. Zeker na 1 janauari als ik Guarin, Perea en Kallstrom krijg. Dan zit ik ook flink door mijn 30 miljoen transfergeld heen. 12 miljoen voor Perea, 11 voor Guarin en 7,5 voor kallstrom. Ach ja, dan maar proberen goed te eindigen in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 09:18:
Dan zit ik ook flink door mijn 30 miljoen transfergeld heen. 12 miljoen voor Perea, 11 voor Guarin en 7,5 voor kallstrom. Ach ja, dan maar proberen goed te eindigen in de competitie.
Je weet zeker dat ze allemaal doorgaan :P

11 + 12 + 7.5 = 30.5

Zou betekenen dat je een half miljoen te kort zou komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ja, ik heb meer als 30 miljoen hoor, iets van 34,5 . Maar ik zal ff nakijken wat noodzakelijk is, want voor guarin heb ik ook nog Farinos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Zou Farinos toch echt de deur uit doen, Guarin gaat vele malen beter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 07:21:
[...]

Ach. Heb vaak zat geprobeerd om met bijvoorbeeld een kleiner team succes te halen. Maar daar ben ik gewoon niet goed genoeg voor :p

En Zwitserland is nogal saai. Die hosten namelijk het EK 2008 waardoor ik nu dus alleen maar friendlys speel :O
Haha, that's a bummer :D Heb je nog een beetje leuke selectie? Volanthens etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:54:
[...]
Ja. ;)

Zit nu in 2011 met allerlei regens die ik in wil passen maar de oude rotten blijven beter presteren (kwestie van de juiste stats, dat lukt bij regens nog niet zo geloof ik)
Barcelona heeft een verdediger die 20 miljoen waard is en voor pace, acceleration, jumping en strength allemaal waardes onder de 10 heeft. Technisch en mentaal is het allemaal meer dan oké, maar die vent wordt elke keer voorbijgelopen...
Ja erg he, dat zie je zo vaak :X Ik hoop dat ze dat soort dingen ook opgelost hebben in FM2006. Alleen in Engeland heb je echt vet goede regens qua overall stats, maar vooral in Spanje/Italie krijg je van die mislukte lui met de meest belachelijk spelerswaardes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, ik ga een nieuwe game beginnen. De huidige begon saai te worden. Wie weet nog een leuke club uit de Serie A die in de middenmoot zit of degradatie kandidaat (maar dat het nog wel te doen is, zo goed ben ik namelijk niet). Weet iemand er nog een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Fiorentina :)

Doelstelling is om niet te degraderen, maar dat gaat je makkelijk lukken, met spelers zoals Ujfalusi, Maresca, Nakata, Jorgensen, Bojinov, Pazzini en Miccoli. UEFA Cup halen mag geen probleem opleveren en met mazzel wordt je zelfs nog vierde ;)

Heb zelf een tijd geleden ook met Fiorentina gespeeld. In 2007 had ik letterlijk alles gewonnen :P (Serie A, TIM Cup, Champions League, Italiaanse Super Cup, UEFA Super Cup en Club World Championship :7)

En anders is Parma ook wel erg leuk :P (Frey, Cannavaro, Bonera, Gilardino etc)

[ Voor 39% gewijzigd door Benotti op 27-09-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:39

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Piacenza? Lecce? Bologna? Brescia?
Ik noem er maar een paar, hoor :)
Fiorentina wellicht ook leuk om te spelen, of Parma (om mee te doen om de titel (wel zwaar lijkt me, maar toch) )

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, Fiorentina wordt het. Ik houd jullie op de hoogte :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Een tip: Verkoop Maresca en Miccoli niet! Zij zijn key spelers. Miccoli voorin roteren met Bojinov en Pazzini. Gaan allen 40M+ waard worden :*) (als je het goed doet tenminste :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Benotti op 27-09-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb denk ik geen updates, wat Boijinov speelt nog bij Lecce bij mij (zonder co-ownership)
Pazzini ook

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:34:
Ik heb denk ik geen updates, wat Boijinov speelt nog bij Lecce bij mij (zonder co-ownership)
Pazzini ook
Heb je wel de officiele patch (5.0.5) geinstalleerd? (!) Zo ja, dan heb je de versie zonder de data update gedownload, ik zou je dan aanraden om de patch opnieuw te downloaden maar dan mét data update. (niet in de laatste plaats omdat je dan beschikt over Bojinov en Pazzini)

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=240 Je moet je alleen wel registreren en de download zal waarschijnlijk ook wel wat traag gaan, maar het is het wel waard :)

[ Voor 16% gewijzigd door Benotti op 27-09-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb zonder data update, maar ik wil bv niet Charisteas bij Ajax hebben. Worden alle wintertransfers ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Charisteas speelt dan per direct voor Ajax. Alle transfers zijn dus geen future transfers (je hebt Bojinov en Pazzini dus ook vanaf het begin)

Die data update heeft echter niet alleen de transfers, maar nog veel meer (zoals spelers geupdate etc die bij de release under- danwel overrated waren)

[ Voor 36% gewijzigd door Benotti op 27-09-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem aan het downloaden, en begin dan wel weer een nieuwe game met Fiorentina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik ben trouwens een game met Chelsea begonnen.

Jezus Christus wat makkelijk zeg :P Heb de tweede competitiewedstrijd (Newcastle uit) verloren, sindsdien 3x gelijk (in de competitie) en de rest gewonnen (in alle competities, oa Barcelona afgedroogd met 8-0 en 0-3 :7).

Daarnaast gooit Abramovich je dood met geld :P Heb in het begin Joaquín gekocht voor 70M en ik krijg in de zomer Xabi Alonso (30M, minimum fee release clause), Aimar (39.5M, is backup) en Ronaldinho (56M, is transfer listed by request voor zijn waarde omdat Barca bagger presteert).

Leuk middenveld krijg ik dan :*)

code:
1
2
3
Robben                                  Joaquín
           Ronaldinho     Lampard
                  Xabi Alonso

En dan Aimar als backup :D

Waarschijnlijk zal ik het echter niet verschrikkelijk lang volhouden vanwege gebrek aan spanning, al vind ik het nu nog wel erg leuk :D
Ik moet natuurlijk wel zorgen dat ik alles win, maar dat moet niet moeilijk zijn :P (het is nu half Februari en ik sta 15 punten los van Arsenal)

[ Voor 8% gewijzigd door Benotti op 27-09-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Spelen met clubs als Chelsea is ook geen ruk aan, je wint dan idd alles wat los en vast zit. Zelfde voor Juventus, Milan, Real Madrid, Barcelona, ManUtd en Arsenal.

En mocht je ooit eens in een dip zitten, wel, dan koop je toch de beste 5 spelers van de wereld ff?

Niet mijn ding :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Met andere clubs win je ook alles wel in een of twee seizoenen, maar zo makkelijk heb ik het nog niet gehad (ben echter wel pas in Februari). :D
Het zal dan na een paar seizoenen wel vervelen, maar ik ben dan ook weer iemand die nooit langer dan een paar seizoenen speelt :/

Daarna begin ik altijd weer opnieuw met een andere topclub, omdat ik het wel gewoon leuk vind om met de sterren te werken die ik op tv zie :P (zal na Chelsea weer eens met Valencia spelen, ook leuk :P)

Minder sterke ploegen kies ik ook weleens (Fiorentina, Parma) omdat ze spelers hebben die me erg aanspreken, maar een echte carierre van scratch heb ik nooit geprobeerd.
Aan de ene kant zou ik het wel willen proberen, maar aan de andere kant: I cant be arsed with it :/

Dus ik blijf wel gewoon bij de topteams, ik vermaak me prima :D Heb inmiddels ook een hele rits Champions League's gewonnen met diverse team, maar ik ben elke keer weer even blij :+

edit: Arsenal heeft zojuist verloren van Man Utd. Ik sta nu 18 punten voor met nog 9 wedstrijden te gaan, rofl :+

Dit zegt wel genoeg denk ik:

Afbeeldingslocatie: http://img278.imageshack.us/img278/7302/untitled0wh.th.png

[ Voor 22% gewijzigd door Benotti op 27-09-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barcelona deed het in mijn game de eerste 2 seizoenen ook slecht, beetje raar. Ronaldinho wil al 3 seizoenen weg, maar elke club zit op zijn contract einde te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoezo, onrealistische (veel te hoge) uitslagen??

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/real.JPG

OMG... ga je met 2-4 voorsprong de rust in, kletsen ze hem er nog twee keer in.

Real is echt een angstgegner aan het worden voor me, volgens mij zo'n beetje de enige Europese topclub van wie ik nog nooit gewonnen heb |:(

(de eerste wedstrijd in de poule tegen Real eindigde ook al in een gelijkspel: 1-1).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel onrealistisch hoge uitslagen? Ik heb dat niet vaak hoor, en in het echt komen er ook wel eens hoge uitslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Niet vaak (gelukkig) nee, maar zo af en toe zijn ze er wel. Een 4-4 in deze wedstijd lijkt me a) teveel doelpunten, en b) gezien het niveau van de ploegen niet erg realistisch. Real had dit met vier vingers in de neus moeten winnen.

Niet dat ik rouwig ben, want ik ga lekker door naar de knockouts :) Mijn groep stelt toch al niet zoveel voor: Real dus, en verder Shakhtar (Oekraïne, 3-0, 0-2) en Shelbourne (Ierland, 0-4, 5-0)...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a) Monaco - Deportivo 8-3
Ol Lyon - Bremen 7-0 ofzo?
Deportivo - Milan 4-0
b) Waarom zou Real Madrid dit standaard moeten winnen? Liverpool won vorig jaar toch ook de Champions League, maar ze waren niet de beste club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb zojuist met Chelsea thuis tegen Fenerbahce in de eerste wedstrijd van de achtste finales met 9-0 gewonnen, tis maar wat je onrealistisch noemt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Waar ik trouwens wel echt helemaal gek van wordt met Ajax. Echt voor iedere wedstrijd krijg ik wel commentaar van de andere coach over het wel of niet kampioen worden :Z

Maar goed. Over mij Zwitserland team. Daar zitten nog wel wat spelers bij die ok zijn. Zoals Vogel en Vonlanthen. Maar daar houd het ook wel op. 1e friendly tegem Marokko met 4-1 verloren door 4 doelpunten van Ali Elkhattabi :(

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

11 gele kaarten , hoe flik je het :( :(

• Benotti
Hoeveel rood? (wel 11 in een team toch?)

• hilgo

hilgo

Phydomir schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:20:
Waar ik trouwens wel echt helemaal gek van wordt met Ajax. Echt voor iedere wedstrijd krijg ik wel commentaar van de andere coach over het wel of niet kampioen worden :Z
Die meldingen zijn helemaal leuk als je al kampioen bent ;)

Discogs

• Benotti
Ik heb het voor elkaar. Het hele seizoen maak ik jan en alleman dik in, Man Utd versla ik in de competitie met 4-0 en 0-2, maar de twee wedstrijden op neutraal gebied (halve finale FA cup, finale CL) ga ik onderuit met 2-0 :(

Nu heb ik dus alleen de competitie en de league cup gewonnen. In de competitie speelde ik op de laatste dag ook nog eens tegen Liverpool en zij scoren in blessuretijd de gelijkmaker na een blunder van mijn keeper, daardoor eindig ik op 98 punten ipv 100 :'(

Beetje wrange nasmaak van dit seizoen, moet ik komend seizoen dan maar wegpoetsen :(

edit:

omg, dan heb ik Xabi Alonso, Ronaldinho en Aimar al gekocht en dan verhoogt Roman mijn budget met 90M naar 150M. ff proberen Adriano en Zlatan los te weken :+

[ Voor 14% gewijzigd door Benotti op 28-09-2005 16:14 ]

• JanW
Benotti schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:29:
Zou Farinos toch echt de deur uit doen, Guarin gaat vele malen beter worden :)
Ja, dat kan wel, maar een goede spits en een AMC heb ik harder nodig dan een DMC dus dan moet je afwegingen maken. En guarin kan ik altijd nog kopen volgend seizoen :) .
Denk dat ik zelfs nog harder een DC nodig heb als een SC.

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 28-09-2005 17:11 ]

• JanW
Waar ik ook een beetje simpel van word is dat verdedigers achteruit rennen na een lange bal naar voren van de tegenpartij terwijl ze ook kunne blijven staan en het kopduel winnen.
Net een tegendoelpunt door gekregen omdat Gareth Barry het nodig vond achteruit te lopen waar door een spits hem uitspeelde en doodleuk de 1-1 binnenschoot inde 88ste minuut. Dag 6e plek, gewoon nog ff 8ste blijven staan :/ .

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ep0ss: yup, bloed-irritant ja. Was/is ook een known bug, en als ik me niet vergis (maar ik kan het mis hebben) las ik laatst in het SI-bugforum dat het in FM2006 is opgelost.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Hoppa, nog 3x oprij gewonnen voor de winterstop (zonder tegengoal) en ik sta 7e's met Schalke. "Misschien lijkt Schalke toch in de voorspelde middenmoot uit te komen". Jah, ik ga voor CL! Nu hopen dat m'n aankopen een beetje kunnen inpassen. Ik sta overigens versteld van de 36jarige Krstajic (DC) niet echt hoge specs maar hij speelt de sterren van de hemel. Evenzo voor de 37jarige Frank Rost (Gk). Haal voor volgend seizoen maar wel een wat jongere doelman.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Woei, FM05 kan tijdreizen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bug.JPG

Let op de tekst in het bericht en kijk dan naar de datum linksboven........ deze bug was ik volgens mij nog niet eerder tegengekomen :P

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Hmm, zijn ze beetje laat mee. :)

Ik heb welgeteld 1 goede en stokoude verdediger en 2 talentvolle (vleugel)verdedigers. Koop ik 2 nieuwe (Huth en Zuiverloon) gaat één van die talenten lopen miepen dat er te veel concurrentie is. Hij is notabene D/DM LC en Zuiverloon, waar ie over zeurt, is D RC, dus ze beconcurreren elkaar niet eens. :S Heb verder maar een Nederlandse enclave gesticht bij Schalke met Boussafa en Hersi.

Ik heb trouwens de competitie van Servië & Montenegro erbij, daar komen behoorlijk (onevenredig) veel talenten uit voort, vind ik.

• Benotti
wildhagen schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:42:
Woei, FM05 kan tijdreizen:

[afbeelding]

Let op de tekst in het bericht en kijk dan naar de datum linksboven........ deze bug was ik volgens mij nog niet eerder tegengekomen :P
Heb ik zelf redelijk vaak gehad :P

Verwijderd

Oew, na mijn avonturen bij blackburn ben ik ook maar weer eens een nieuw avontuur begonnen, net als bovengenoemde met Schalke. In het eerste seizoen ondanks doelstelling van bovenste rijtje 3e geworden en CL gehaald. In de beker in de kwart finale uitgeschakeld door Dortmund in een periode dat t ff niet liep. In het uefacuptoernooi verliep het erg goed, en uiteindelijk de finale gewonnen van parma, na een bloedstollende verlenging met 3-2.

eindstand:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v702/jappio/competitieschalke.jpg

beste spelers:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v702/jappio/bestespelerschalke.jpg

ereburger O-) :

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v702/jappio/uefakampioen.jpg

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Korte update, weer een seizoen voorbij, geen zin om lang verhaal te tikken ff :)

League Cup: erg makkelijk tot in de finale gekomen, daar moest ik tegen Nantes, en dat won ik met 3-2 :)

Cup: Ook vrij goed, hier kwam ik ook in de finale terecht. Helaas verloor ik deze met 4-3 van Paris SG.

Champions League: zoals gezegd zat ik in een groep met Real Madrid, Shelbourne (Ierland) en Shakhtar (oekraine). Makkelijk gehaald. In de knockout-ronde moest ik tegen Deportivo de la Coruna: 5-0 winst uit, 3-0 verlies thuis. In de kwartfinale moest ik tegen Chelsea: 4-3 verloren uit, 1-1 gelijk thuis en dus uitgeschakeld :(

In de competitie ging het nogal wisselvallig: slechte runs werden afgewisseld met prachtige series van gewonnen wedstrijden. Uiteindelijk toch kampioen geworden, de tweede keer met deze club :)

Competitie-stand:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon11.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon12.JPG

Mooie uitslag, de hoogste die ik volgens mij ooit gehaald heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon14.JPG

Beste speler (let op het aantal goals!!):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/lyon13.JPG

Virussen? Scan ze hier!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
FM2006 gold demo is uit:

http://www.sigames.com/static/index.php

Verwijderd

Meteen eens proberen. De featurelijst is werkelijk indrukwekkend. :o

• Benotti

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
I know. Laat ik het toch maar melden was mijn gedachte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
magnifor schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:56:
[...]

I know. Laat ik het toch maar melden was mijn gedachte. :)
Het fm2006 wordt volgens mij idd nog niet verschrikkelijk veel gechecked, maar dat komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al iemand getest ondertussen?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste