[PC]Football Manager 2006 - Deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.773 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

TomGiethoorn schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:07:
[...]

Misschien dat ze het niet zo leuk vinden dat er 2 topics zijn over 1 game, maar misschien moeten we (iemand die het wil doen ;)) het topic maar openen met duidelijk de bedoeling er in en dan maar zien wat er gebeurd :)
Je zou de SP moderators (Terr, Crash, Fuelke) een mailtje kunnen sturen, [nickname]@tweakers.net. Of je gebruikt de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif om het in een TR te zetten en dan kan de mod die de TR leest reageren.

Ik ben dus opgestapt bij Milan. 01-01-2029, mooie datum. Nieuwe club gevonden na 6 dagen. Ik heb gesollciteerd bij L'pool en Manure (geen Conf North/South clubs vrij en geen leuke in Conference/L2), maar Feyenoord kwam al direct met een contract, dus na enig steggelen (mijn salaris) heb ik maar toegehapt en ben dus nu terug in Nederland, 19 jaar nadat ik bij Emmen ontslagen ben.
Ik moet Europees halen en VD herik verwacht dat ik worldclass players ga halen 8)7 Nog geen idee hoe ik die ga betalen met 45m transfergeld.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Geweldig. Mijn Ass. manager is van mening dat ik mijn wonderkid verdediger maar moet laten vertrekken naar Tottenham 8)7 8)7

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06253/ass_manager.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06253/Michael-Robinson2013.jpg.xs.jpg

Ik dacht het niet :D. Hij staat ook nog 1,5 jaar op de loonlijst voor 170 GBP per week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
King Nothing schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:23:

Ik moet Europees halen en VD herik verwacht dat ik worldclass players ga halen 8)7 Nog geen idee hoe ik die ga betalen met 45m transfergeld.
2029, is v/d Herik dan niet 103 ofzo? :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Inderdaad, zoiets dacht ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

VD Herik is geboren op 11 november 1943, is dus nu 85 :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:01:
Geweldig. Mijn Ass. manager is van mening dat ik mijn wonderkid verdediger maar moet laten vertrekken naar Tottenham 8)7 8)7

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik dacht het niet :D. Hij staat ook nog 1,5 jaar op de loonlijst voor 170 GBP per week :)
Ik zou tegen die assistent zeggen dat hij lekker mag gaan solliciteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik zou die speler ook een nieuw contract aanbieden. Dan is de kans alleen maar groter dat hij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:32:
En ik zou die speler ook een nieuw contract aanbieden. Dan is de kans alleen maar groter dat hij blijft.
Hij heeft al voor 4 jaar bijgetekend. Heb hem gisterenavond nog maar een nieuw contract aangeboden en hij heeft getekend.

Het is behoorlijke chaos op het moment. 4 of 5 van mijn spelers bij United zijn wanted door alle grote europese ploegen en de aanbiedingen stromen dan ook binnen.

Ik ga ervan uit dat mijn AMC (regen die nu 24 is) voor 37mln GBP (25% sell-on) vertrekt naar Barca of Milan. Kan hem missen omdat ik toch 3 of 4 spelers heb die daar kunnen spelen.
Een jonge regen AML/ST kan voor 22.5mln GBP 40% sell-on naar Tottenham + 2 jonge talenten van Tottenham die op mijn shortlist had staan (zijn allebei ongeveer 5 mln. GBP waard). Ik twijfel alleen omdat mijn assistent hem zelfs wil houden en hij is echt goed en het is geen buitenlander (nouja een Schot). Hij heeft alleen nog steeds niet bijgetekend en het onderhandelen gaat erg moeizaam, ik ben nu al ruim een maand bezig met contractbesprekingen (hij wil maar 1 jaar verlengen en ik wil hem voor lange tijd vastleggen). Het is dus spannend en het geld heb ik niet echt nodig.
En veel van mijn oude verdedigers stoppen na dit seizoen en ik ben dus druk bezig met het zoeken naar jongere verdedigers.

En ik zit nog steeds bij Drogheda. De manager van Hearts is nog niet ontslagen. Hij is bezig met een behoorlijke opmars :( . 1 voordeel, die Sultana Cup staat dus straks ook in mijn prijzenkast. :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, nadat opeens mijn spitsen bij Santa Cruz het net niet meer konden vinden waardoor ik compleet gedomineerde wedstrijden gelijkspeel of verlies kunnen mijn spitsen van Nigeria niet achterblijven. Martins (nota bene net de gouden schoen ontvangen) en Yakubu (ook dik 30 treffers afgelopen seizoen bij Arsenal) prutsen erop los, en dat met Obi Mikel erachter die ook alles verneukt gaat het wel lekker zo. Ik had net Kameroen uit af kunnen slachten.... 1-1 :(

Ik hoop dat ze de wedstrijd Australië-Kroatië niet als voorbeeld gaan gebruiken in FM. Wat een blunders zeg! |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:37:
Zucht, nadat opeens mijn spitsen bij Santa Cruz het net niet meer konden vinden waardoor ik compleet gedomineerde wedstrijden gelijkspeel of verlies kunnen mijn spitsen van Nigeria niet achterblijven. Martins (nota bene net de gouden schoen ontvangen) en Yakubu (ook dik 30 treffers afgelopen seizoen bij Arsenal) prutsen erop los, en dat met Obi Mikel erachter die ook alles verneukt gaat het wel lekker zo. Ik had net Kameroen uit af kunnen slachten.... 1-1 :(

Ik hoop dat ze de wedstrijd Australië-Kroatië niet als voorbeeld gaan gebruiken in FM. Wat een blunders zeg! |:(
Na Player preferred moved komen er ook referee preferred actions.

Graham Poll:
- cannot count to 2

omg. wat een drama die scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1+1+1=2

Zo zie je maar dat 1 en 1 niet altijd 2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:37:
Aquaplaning :( Ik heb hetzelfde:

Fey - AZ 5-1
Fey - Heracles 2-1 (beker)
Fey - Haarlem 4-0
Fey - Gron 4-1
Fey - PSV 1-1
Fey - Roda 0-1
Fey - ADO 0-1
Fey - Helmond (beker, 1e div) 1-0
Fey -Sparta 1-1
Fey - Vitesse 3-0 (phheeewww, we zijn er weer)
Fey - Willem II 1-0
Fey - Cambuur 2-2 (we waren er dus weer...)
Fey

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daarnet win ik weer met 1-5 bij de kampioen. Nu maar opgeslagen, naar bed en morgen vrolijk verder.

Ondertussen is de positie van de trainer bij Rode Ster Belgrado onzeker geworden. Altijd net als het ergens lekker gaat vliegt een trainer eruit bij mijn gewilde teams (oa Ajax en Rode Ster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Na 4 1/2 jaar Düsseldorf ben ik opgestapt.
Het seizoen begon prima met 2 overwinningen en een prima overwinning in de eerste ronde van de beker.
Daarna liep het niet meer, elke wedstrijd kwamen er blessures bij en als die dan weer fit waren dan waren ze 1 of 2 wedstrijden later weer geblesseerd.
Ik was het even helemaal zat, heb de game opgeslagen, ontslag genomen en ben toen fijn even 4 weken op vakantie geweest.

Inmiddels een nieuwe club gevonden met de lang doch mooie naam SSV Jahn 2000 Regensburg.
De opdracht die ik meekreeg was om het Wage-buget op orde te krijgen.
Wages: 124.000
Budget: 100.000
De sterspeler alleen verdiende al 24.000 p/w.
Na een grote schoonmaak de totale lonen terug gebracht naar 101.000 p/w met behoud van die sterspeler omdat ik hem niet echt kwijt kon voor een goed bedrag.
De rest van de selectie is eigenlijk veels te goed voor deze competitie.
Na inspectie vond ik het dan ook vreemd dat ze maar 14e stonden.
Resultaat na 6 wedstrijden met mij aan het roer:
6 gespeeld, 16 punten, doelsaldo 23 - 4. :+
Het is net alsof het spel weet dat je veel pech hebt gehad dat je daarom maar een club krijgt met een selectie die eigenlijk zou moeten kunnen overleven in de Bundes-liga. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mijn eerste seizoen met ado den haag erop zitten.

Moest voorkomen te degraderen en dat is me aardig gelukt.
zit nu op een bank balance van 9 miljoen en een transfer budget van 5 mill omdat ik wat goeie spelers verkocht heb omdat ik op die posities jongelingen had staan die het beter deden.
We zijn 9e geworden en hebben de cup gewonnen.
Moest in de halve finales tegen az wat moeizaam ging en in de finale tegen fc twente die ik in de competitie al 2 keer de oren had gewassen.
Dit jaar mag ik het elftal aanpassen naar mijn wensen en verwachten de fans ergens in het midden te eindigen.
Helaas de super cup aan het begin van het seizoen speel ik tegen psv.
Zal wel een 4-0 voor psv worden ofzo want mijn sterspelers zijn nog niet fit of geblesseerd van een ongelukkig oefenduel

al met al bevalt dit spel me goed nadat ik het een week geleden heb gekocht. Wel jammer dat het soms moeilijk is bepaalde spelers binnen je selectie te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Ik ben dit spel nog maar sinds kort aan het spelen.
Weet er dus nog niet te veel van af, en heb ook geen idee hoe je echt vooruit komt met een team.

Om het uit te proberen speel ik 3 verschillende spellen tegelijk:
- Real Madrid
- PSV
- RBC Roosendaal

Met Real werd ik heel makkelijk kampioen, met Ronaldo en Huntelaar als topscorers.
Met PSV ben ik al in 3e seizoen bezig, en het gaat steeds slechter. Ik krijg telkens minder geld om spelers te kopen, en kennelijk ben ik nog niet zo goed in trainen/scoutenn dat ik de goeie jonkies kan vinden...
Met RBC net begonnen, probeer niet te degraderen (sta nu 15e). Eerste wedstrijd tegen ajax werd 0-0 :)

Ik vind het erg leuk, maar weet nog niet precies wat ik moet doen om beter te worden... maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Argh, druk ik per ongeluk op "Declare interest" wanneer ik zo'n bericht krijg dat een positie onzeker is (Liverpool in dit geval). Word bijna gelynched door zowel board als supporters, maar gelukkig mag ik toch bij de gratie Gods blijven.

Voortaan toch uitkijken met klikken :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn trainingsstaf van Santa Cruz uitgebreid. Ik was aan het zoeken naar oudere internationals die bij mij wilden afbouwen. En er bleken net een aantal een oud-internationals op free transfer te staan, uiteraard niet allemaal even goed meer. Maar met Dida (38), Belletti (36) en Edu (34) heb ik ervaren rotten binnen die ook nog eens behoorlijke trainingscapaciteiten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je Batistuta niet meer binnenhalen ?
Ik heb hem binnengehaald van bij een club uit het Midden Oosten.
Hij heeft redelijk hoge stats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik ben maar eens opnieuw begonnen met ipswich.

Leuk team, heb 1 speler van Dordrecht gekocht.
Heb ook mijn huurling spits Proudlock aangetrokken als speler. (is half jaar huurling bij me en komt dan als vaste speler)

Hiervoor speelde ik met ajax :
1e seizoen : kampioen + beker.
bijzondere aankopen : davids, theo janssen
2e seizoen : kampioen + beker
bijzondere aankopen : robinho, meteen weg gegaan na het einde van 2e seizoen (schopte er 40 in)
3e seizoen : kampioen, beker + championsleague
bijzondere aankopen : ronaldo, cavanaghi
4e seizoen : kampioen, beker + championsleague
bijzondere aankopen : messi
Hierna maar gestopt, ik heb de savagame nog.. maar ik win alles :(

daarom ipswich nu :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Zo, half seizoen Feyenoord gehad.
Begon lekker, daarna werd het kut en dat bleef het ook. Ben 6e geworden, VD herik zwaar over de zeik omdat ik spelers boetes geef nadat ze rood hebben gehad of nadat ze voor de 128ste keer slecht spelen (come on... een keeper die echt in 4 wedstrijden geen bal houdt).
Ik heb serieus gedacht over opstappen, maar daar krijg je zo'n slechte naam van O-) ben dus maar gebleven, ik zie wel wanneer vd Herik mij ontslaat.
Oh ja, ben als 6e geeindigd en heb de beker gewonnen \o/ :/
Italie gaat wel aardig, ik zak alleen hard weg op de wereldranglijst omdat ik niet speel. Geen kwalificatie voor het WK en geen oefenpotjes. Nu bezig met de Confederations Cup, sta in de finale tegen Nederland, net als 2 jaar geleden.

/edit
2 Jaar geleden won ik, nu verloren. Stond 2-0 voor, 2-5 verloren.

[ Voor 11% gewijzigd door King Nothing op 23-06-2006 23:58 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

San Marino
'05/'06

Zo, ik ben een nieuwe game begonnen met San Marino, een club uit de Serie C1/A.
Zowel het bestuur als de supporters verwachtte de titel, wat best ambitieus is voor een club die het jaar daarvoor ook al promoveerde. De selectie was redelijk, de beste spelers waren vrijwel allemaal gehuurd.

Financieel ging het best goed met de club, alleen doordat er maar weinig mensen naar mijn wedstrijden gingen heb ik bijna een miljoen euro verlies gemaakt. Ook kwam te laat achter dat een paar spelers veel geld verdiende terwijl ze niet zo goed waren, omdat hun stats beter waren dan dat ze daadwerkelijk waren.

In beide Cup's lag ik er de eerste ronde uit. De grote cup (zeg maar de FA cup) verloor ik met 2-0 van Cagliari. De Serie C cup was wat spannender, ik moest tegen een middemotor uit mijn eigen competitie. De heenwedstrijd verloor ik redelijk kansloos met 3-1. Daarna moest ik nog tegen ze in de competitie (is dit een bug?, ik krijg dit erg vaak) en die won ik met 1-0. De terugwedstrijd leek al snel beslist, doordat ik een vroege 1-0 tegen kreeg. Gelukkig scoorde mijn team er 4 daarna, waardoor ik door zou gaan. Zou ja, want in de 84ste minuut kreeg ik onverwachts door een blunder van mijn keeper die dacht dat hij wel even een mannetje voor bij kon komen.

In de competitie begonnen we erg slecht, maar als snel begon mijn selectie te wennen aan de tactiek die ik vlak voor de start van de competitie gemaakt heb, want die ik daarvoor had was te vermoeiend voor de spelers. Al snel bleken 2 gehuurde spelers (1 van Inter en 1 van Cesena) echte pareltjes waren, vooral de Amc kon in zijn eentje een wedstrijd beslissen. De St kwam wat later op gang, maar hij heeft uiteindelijk 25 doelpunten in 28 wedstrijden gemaakt. Vanaf ongeveer speeldag 10 is de race voor het kampioenschap tussen San Marino en Genoa gegaan. We haalden elkaar telkens in en net nadat ze van mij met 4-0 gewonnen hebben verliezen zij weer 2 wedstrijden, dus het ging echt over en weer. Op het laatst bleek dit zinnetje het belangrijkst te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/8195/eindstand4nt.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/4276/pastpositions3mq.th.jpg

Jammer genoeg vertrekken dus mijn 2 beste spelers, ze wilden niet naar mijn club toe gaan. Daarbij keert de keeper ook terug naar zijn team, en ik weet niet of ik dat erg vind. Hij was goed maar kon ook ongelovelijk blunderen. Voor het volgende seizoen komen alvast 2 spelers gratis over, een 22-jarige keeper van Juventus en een 28 jaar oude rechtsback/mid van Lecce, en ik denk dat hij goed genoeg was om bij Lecce in de basis te spelen. Dus over die laatste ben ik erg tevreden, hoewel hij wel €4.400 per week gaat verdienen, en daarmee behoorlijk drukt op de begroting. Hopelijk kan ik hem na 1 jaar voor veel verkopen. Hij tekende voor 2 jaar.

Inkomende Landry Bonnefoi
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/3998/bonnefoi5ys.th.jpg

Inkomende Marco Casseti
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/7773/cassetti6oo.th.jpg

Vertrekkende De Feudis
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/1711/defeudis3vu.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb je toevallig ook nog screentjes van die spelers :) . Verder netjes gedaan.
Ik heb het ook heel vaak trouwens dat ik eerst in de beker tegen een team moet en gelijk daarna in de competitie.

Waarom heeft genoa 3 punten in mindering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ep0ss schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:24:

Waarom heeft genoa 3 punten in mindering?
Fraude...

Genoa was gepromoveerd naar Serie A, maar er bleek gefraudeerd te zijn (afgesproken wedstrijden). Ze werden teruggezet naar de Serie C1 + puntenaftrek.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorzitter van Genua was betrapt met koffers met geld in zijn auto geloof ik.

Ik zie nu net ineens dat ik tegen de winnaar van de andere Serie C1 moet spelen. :9

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Hey, waar vind ik dat overzicht 'past positions', die grafiek met de positie van je team in de league??
Ben ik nog niet tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
In de competitie-view (stand) even op het cijfertje voor je postitie klikken (als je 5e staat, dus op de 5 klikken).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

wildhagen schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 17:58:
In de competitie-view (stand) even op het cijfertje voor je postitie klikken (als je 5e staat, dus op de 5 klikken).
Dank! Ga meteen proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
offtopic:
Misschien een idee om een link naar FM2007-topic in de TS te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Ik heb net mijn zoveelste seizoen 2015/2016 met ajax afgerond en ben tot de conclusie gekomen dat er wel heel wat moet gebeuren voordat het weer een uitdaging wordt.

allereerst de competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4642/allwins3rc.th.jpg

Europees ging het ook voor de wind, Ook geen enkele keer een wedstrijd verlies hoeven te incasseren., oftewel één seizoen alleen maar winst (op 1 friendly na,dat was een gelijkspel).

Mijn topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/7977/luiztje0tj.th.jpg

Beste speler:
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/500/evan2yq.th.jpg

al met al geen verkeerd seizoen, ga er nog één seizoen bij aan plakken denk ik en dan weer door met mijn nothingham forest game en dan ga ik de strijd weer aan in de premier league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben Kampioen met PSV geworden van de Eredivisie en de Nederlandse Beker (Gatorade Cup).

Ondertussen ook Aanbieding geaccepteerd om Bondscoach Van het Nederlands elftal te worden geaccepteerd! :) Onze Van Basten was ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
FC Emmen seizoen 05-06

Op aanraden van King Nothing ben ik begonnen bij FC Emmen in de Gouden Gids Divisie. Ik wilde promoveren, ik wil Emmen snel aan de top helpen. Ik speel het originele 3-2-3-2 systeem, de selectie is daar ook het best op gebaseerd, zelf wat geknutseld met de tacktiek en het bleek te werken.

Gouden Gids Divisie
Ik nam in de competitie een verre voorsprong, stond ergens midden in het jaar met 15 punten voor, maar dat mocht niet echt baten, ben uiteindelijk met 1 punt voorsprong kampioen geworden, door een 2-2 gelijkspel tegen Eindhoven, en omdat Den Bosch zelf had verloren. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d775f0c9eebac8e7ac21cfee5bb5ccb5/thumb.jpg

Gatorade Cup
Dat ging verassend goed, had verwacht dat ik ergens in de 4e ronde Ajax thuis zou krijgen zoals gewoonlijk, maar nu was dat een amateurploeg. Ik ontving matige tegenstanders als Zwolle om in de finale Sparta tegen me te krijgen, ze hadden PSV na penalty's verslagen, een klein wonder dat ik de cup mee naar huis mocht nemen, omdat Sparta toch beter is.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/02ae1ebe61ec86767b3f939c50a12c12/thumb.jpg

Financiën
Clubs in het buitenland kregen er lucht van dat ik zo goed speelde en wilde m'n spelers kopen. Niki Leferink raakte er overstuur van en speelde een aantal wedstrijden slecht, in de winterstop gingen sommige spelers weg waardoor het spel al veel slechter werd, ik ben nu nog op zoek naar sommige goudhaantjes. Maar door de winst van de competitie en de beker en het verkopen van spelers hebben we toch een heerlijk +/- 8 miljoen op de bank staan, iets wat ik nooit voor mogelijk had gehouden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66302d34c1a98c28230863e86f23952a/thumb.jpg

Spelers
Dit is een screenshot vlak voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen, ik ben aan het proberen 'oude toppers' te kopen, bij één is dat al gelukt: Olaf Lindenberg kwam voor 9k over naar Emmen. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f1ba7f0377839f1d427b946f4a786730/thumb.jpg

Topscoorder / Beste Speler
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d89499bb5d4ce89774c2834edc2162f2/thumb.jpg

Grootste talent
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9f5eac34d6fdb18c78519c63731297de/thumb.jpg

Ik wil nog een aantal spelers kopen, zoals een goede speler op rechts en nóg een keeper, heb er al één gekocht, maar die komt pas in de winter.

Doelstelling
Ik wil me volgend jaar in ieder geval handhaven in de Eredivisie en proberen wat geld uit de Uefa Cup te halen, iedereen zal in vorm moeten zijn en wie dat niet is krijgt op z'n flikker. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wie dat niet is krijgt op z'n flikker. :P

Haha, Strafkamp jullie! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 22:29:
en wie dat niet is krijgt op z'n flikker. :P

Haha, Strafkamp jullie! >:)
Dat werkt wel zeg, de boel wat roteren, m'n systeem iets verdedgigender gemaakt en Emmen doet mee om het kampioenschap. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het spel nou zo ontzettend traag als je met meer als 5 competities speelt en daar alle top leages van neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hangt van je configuratie af, met name geheugen en CPU-snelheid.

Met een een beetje uptodate systeem (lees: minimaal 1 GB memory) moet 15-20 competities eigenlijk geen enkel probleem vormen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 512 MB Memory maar speel vooral met de Europese Competities :)
Loopt wel lekker snel, Alleen duurt dat Opslaan en Laden altijd zo lang :(

EDIT:
Weet iemand of het mogelijk is om een andere sponsor voor je clubbie te strikken?
Want die sponsor die we nu hebben wil niet echt veel geld geven en om echt tot de europese top te gaan behoren moet ik toch wel wat extra geld hebben. :Y)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:26:
EDIT:
Weet iemand of het mogelijk is om een andere sponsor voor je clubbie te strikken?
Want die sponsor die we nu hebben wil niet echt veel geld geven en om echt tot de europese top te gaan behoren moet ik toch wel wat extra geld hebben. :Y)
Gaat automatisch, dus je zal eerst moeten presteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn :P , Net kampioen geworden en Gatorade Cup Gewonnen.
Toch wel tijd voor een nieuwe sponsor dan! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:04:
Damn :P , Net kampioen geworden en Gatorade Cup Gewonnen.
Toch wel tijd voor een nieuwe sponsor dan! :(
Je krijgt een nieuwe sponsor zodra de "looptijd" van de huidige afgelopen is.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:23:
[...]

Je krijgt een nieuwe sponsor zodra de "looptijd" van de huidige afgelopen is.
Je krijgt ook wel eens eerder een betere heur, prestaties zijn dus belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooo...Eindelijk een aanbieding van een topclub...met Lleida stond ik stijf bovenaan, en er kwam een aanbieding van Schalke '04...Weekly wages 775k, en een beschikbaar budget van 41 Mln. YES! dacht ik, heb ik meteen gedaan..Scha;ke stond 6e en had al 5 wedstrijden niet gewonnen, dus was de coach ontslagen. Ik keek wat rond, bleek dat er helamaal geen trainers meer waren,...? 6 trainers laten komen, en alles staat nu op 3, 4 en 5 sterren...:D

Eerste wedsrijd speel ik tegen Bayern, de koploper, en....2-0 winst!...:D daarna alleen maar met 2-0 en een paar keer 4-0 gewonnen, en ik sta nu 2e met 3 punten achter op Bayern...:D

Ik moet zeggen dat het wel even wennen is om met zoveel geld ter beschikking te hebben, ik ben bang dat ik snel teveel uitgeef voor een speler...:/...Ik wilde graag een nieuwe spits hebben en kwam uit bij een noorse spits met all stats zowat op 20...echt niet normaal...Maar bij 25 mln wilde ze zelfs nog een van mijn topverdedigers erbij hebben....laat maar dus...

Ik heb maar 2 spelers gekocht, een DMC (Sandro) en een GK (Morgun). het gaat nu dus echt fantastisch, en ik hoo op de landstitel...:D

Ik ben nu Bondscoach van Portugal, maar ik weet niet of ik dat nog kan zijn na gisteravond.... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, nu ik jouw post over Portugal lees moet ik denken aan een screen die ik net heb gemaakt :P
(Check Scheids)(Het werd trouwens 3-0 voor Ons :))

Afbeeldingslocatie: http://kevin.ke.funpic.org/neeeee.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:28:
Goh, nu ik jouw post over Portugal lees moet ik denken aan een screen die ik net heb gemaakt :P
(Check Scheids)(Het werd trouwens 3-0 voor Ons :))

[afbeelding]
_/-\o_
Ivanov :'(

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Opmerkelijk [?] nieuws, Rita Verdonk zit in 2010 niet meer [of is milder geworden] in de regering althans niet op dezelfde plek.
Gomez [idd de keeper van PSV] komt dat jaar uit voor Nederland in de WK. :+
Wel als 2e keeper trouwens want Edwin [39 lentes jong] staat nog steeds op goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Bugje, vast al vaker gemeldt:
1e KO ronde UEFA Cup, Dinamo Kiev - Feyenoord.
3e speeldag Groepsfase UEFA Cup: Dinamo Kiev - Feyenoord.

Volgens mij kan je in de 1e KO ronde niet tegen een tegenstander loten die al in jou poule zat.

Geld verdienen:
MR, value staat op 3,8 miljoen. Espanyol komt met een bod, 22,5m. 8)7 Ik eis 30 om ze af te schrikken:
Espanyol, Villareal, Lazio, Sampdoria, Schalke bieden direct 30 miljoen, Everton 35 miljoen, Spurs zelfs 37,5 miljoen.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou die 37,5 miljoen wel accepteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

m4yall schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:07:
Ik heb net mijn zoveelste seizoen 2015/2016 met ajax afgerond en ben tot de conclusie gekomen dat er wel heel wat moet gebeuren voordat het weer een uitdaging wordt.

allereerst de competitie:

[afbeelding]

Europees ging het ook voor de wind, Ook geen enkele keer een wedstrijd verlies hoeven te incasseren., oftewel één seizoen alleen maar winst (op 1 friendly na,dat was een gelijkspel).

Mijn topscorer:
[afbeelding]

Beste speler:
[afbeelding]

al met al geen verkeerd seizoen, ga er nog één seizoen bij aan plakken denk ik en dan weer door met mijn nothingham forest game en dan ga ik de strijd weer aan in de premier league.
Hoe doe je dat om al die attributes op 18+ te krijgen? Met welke trainingstactieken?

[ Voor 89% gewijzigd door Slasher op 26-06-2006 21:46 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:35:
Ik zou die 37,5 miljoen wel accepteren :P
Ik heb alles geaccepteerd (30 miljoen en hoger), helaas koos de ML voor een club die 30m bood :P

Hoe zit dat nou dan met die records? Gaan we die bijhouden en zo ja, apart topic, aparte website, toch maar hier???? Ik ga alvast zoeken naar records dan :P

[ Voor 26% gewijzigd door King Nothing op 26-06-2006 21:47 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, of gewoon in de startpost? Dat je een nieuw record gewoon hierin post met een screentje en dat de startpost dan gewoon gewijzigd wordt?

Bijv:
topscoorder competitie [member] [seizoen] [club] [speler] [aantal goals]
jongste speler [member] [seizoen] [club] [leeftijd]
langste periode bij club [member] [club] [periode]

En dit evt dan per record als clickable screentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:52:
Ja, of gewoon in de startpost? Dat je een nieuw record gewoon hierin post met een screentje en dat de startpost dan gewoon gewijzigd wordt?

Bijv:
topscoorder competitie [member] [seizoen] [club] [speler] [aantal goals]
jongste speler [member] [seizoen] [club] [leeftijd]
langste periode bij club [member] [club] [periode]

En dit evt dan per record als clickable screentje?
Ik denk dat een apart topic beter is, anders wordt de OP beetje lomp groot :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Da's veel werk om bij te houden voor de TS'er ;) Plus al die links, damn, dat wordt dan een lange SP.

Hmm, veel werk... In het begin is het even aanpoten omdat je dan veel nieuwe records krijgt. Na een paar dagen is de grootste stroom wel geweest.
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:55:
[...]

Ik denk dat een apart topic beter is, anders wordt de OP beetje lomp groot :P.
Lomp groot... Je krijgt er iets van 60 regels tekst bij in :D

[ Voor 36% gewijzigd door King Nothing op 26-06-2006 21:56 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
King Nothing schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:55:
Da's veel werk om bij te houden voor de TS'er ;) Plus al die links, damn, dat wordt dan een lange SP.

Hmm, veel werk... In het begin is het even aanpoten omdat je dan veel nieuwe records krijgt. Na een paar dagen is de grootste stroom wel geweest.
[...]

Lomp groot... Je krijgt er iets van 60 regels tekst bij in :D
Nouja, tis jouw openingpost dus als u een ontwerpje hebt hoor ik het wel :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:53:
[...]

Nouja, tis jouw openingpost dus als u een ontwerpje hebt hoor ik het wel :+.
't Is gewoon een kwestie van een extra vakje maken:

code:
1
2
3
4
5
[tr][td bgcolor=#00739F align=center][b]Records[/b][/td][/tr]
[tr][td bgcolor=#AACCFF]
Blabla, knal je records neer, screenshots als bewijs. Geen screen = geen record. 
TS'er houdt deze SP bij zodat de records voor altijd bewaard zullen blijven \o/[/]
[/td][/tr]

[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 26-06-2006 23:07 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou kom maar op dan, welke records gaan we bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ik stel voor om alleen het beste record er in te zetten, dus bv. snelste goal, 1 persoon heeft 6 sec. en een ander 7 sec. dan komt alleen de eerste er in. :).

Wat we kunnen doen:
Goals
Snelste goal.
Grootste overwinning
Meeste goals in 1 wedstrijd (beide teams)
Meeste goals in een seizoen
Minste tegengoals in een seizoen
Snelste hattrick (van 1e goal tot 3e goal)
Snelste hattrick (vanaf de aftrap)

Spelers
Meeste goals 1 speler in een wedstrijd
Meeste goals 1 speler in een seizoen
Meeste assists 1 speler in een seizoen
Meeste Man of the Match titels in 1 seizoen
Hoogste average rating

Managers
Langste periode bij 1 club
Meeste aantal wedstrijden gespeeld
Meeste managerpunten
Beste managerprofiel
Meeste spelers gekocht
Meeste spelers verkocht

Reeksen
Meeste overwinningen op rij
Meeste wedstrijden op rij ongeslagen
Hoogste puntengemiddelde

Transfers
Duurste aankoop
Duurste verkoop

Kaarten
Snelste rode kaart in een wedstrijd
Meeste kaarten in een wedstrijd (beide teams)
Slechtste discipline

Alles uiteraard met screenshot en ik stel voor dat vriendschappelijke wedstrijden niet meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:47:
Nou kom maar op dan, welke records gaan we bij houden.
Dit is de lijst van het SI-forum, maar het lijkt me nogal enthousiast om zoveel records bij te houden. Het is misschien handig om het een keer op IRC door te nemen om wat dingen weg te halen.

Player Records
---------------------
Goals in a game
Goals in an international game
Consecutive Hattricks
Highest Transfer Fee Paid
Highest Transfer fee Received
Biggest Profit Made From One Player
Fastest Hattrick
Earliest Hattrick
Fastest Goal
Fastest Goal on debut
Man Of the Match Award for player Playing the least amount of time
Most goals in overtime
Most goals in CL Final
Most Assists on Debut
Most Goals on Debut
Most Goals on International Debut
Oldest player
Youngest Player
Tallest Player
Heaviest Player
Player with lowest BMI
Youngest player to be capped
Youngest Goalscorer
Youngest player to receive Player of the Month
Quickest International Goal
Most career league goals (under my management)
Most Career Goals under my management (all competitions + international goals)
Most Career Goals under my management (all competitions except for internationals)
Most international goals while playing under my management
Most career league appearances (under my management)
Most career appearances under my management (all competitions plus internationals)
Most career appearances under my management (all competitions minus internationals)
Most international appearances while playing under my management
Assists in a game
Most 10’s in a row
Player wanted by the most teams
Most bids for one player at the same time
Most consecutive goals for a team by a single player
Most Matches Scored in a row for a player
Highest Player Wage

Match Records
-------------
Biggest win
Biggest agg
Biggest international win
Highest scoring draw
Biggest Lead at Half-Time
Biggest attendance at home
Biggest attendance away
Biggest International Attendance
Most Red Cards in a Match
Most yellow cards in a match
Most yellow cards for OTHER SIDE in a match
Most yellow cards for your side in a match
Highest Gate Receipts
Biggest away win
Highest European Home Win
Highest European Away Win
Biggest win in CL Final
Biggest win FA Cup Final
Biggest league win
Most 10 ratings in a match
Shots on target
Most shots on goal for a losing team
Most shots without hitting target
Most shots on target for a losing team
Most goals in a match
Smallest proportion of possession for a winning team
Highest odds to win league match
Highest odds to win a match
Lowest Odds to win a league match
Lowest Odds in a Domestic Cup Final
Highest Odds to win a Domestic Cup Final
Highest Odds to win a Domestic Cup Final with victory
Lowest Odds to win a match
Most dribbles in a game
Most penalties given in one game (in normal time and for the same team)
Most penalties scored in one game (in normal time and for the same team)
Longest penalty shoutout
Biggest Comeback to win
Most injuries in a match
Latest equalizer (in normal time)
Most own goals in a match
Most Passes In A League Game ejthegreat
Most Passes in a CL Game
Most 1st Teamers Away On International Duty During A League Games
Most Headers By A Player In Game
Most interceptions in a match
Highest amount of throw-ins for team
Total number of throw-ins in a match
Highest number of free-kicks for team
Total number of free-kicks in a match
Highest amount of corners for team
Tackles won by player in a match
Biggest away derby win
Highest Aggregate Score in Champions League
Most scorers in one match for team
Most games with same result/scoreline in a row
Biggest CL win

Seasonal Records
----------------
Top Scorer
Top CL Scorer
Most international goals in one season
Most international assists in one season
Most Assists
Consecutive league wins
Consecutive wins (all comps)
Consecutive wins (internationals)
Most unbeaten league games
Most Games without Losing (all competitions)
Most unbeaten international games
Most Champions League games without losing
Most Champions League games won in a row
Most Champions League Team Goals
Most World Cup Team Goals
Most World Cup Goals scored by one player
Highest Average Player rating in a World Cup
Most Uefa Cup Team Goals
Most Draws in a Season
Highest Seasonal Average Attendance (All competitions)
Highest League Game Average Attendance
Most players in team of the week
Most players in team of the Year
Most Players in Squad of the Year
Most Players in CL Team of the Year
Most Players in CL Squad of the Year
Most MoM's in a season
Most times in team of the week in season
Most yellow cards in a season
Most red cards in a season
Highest Average Rating in a season
Most games played in a season
Most Points in a Season
Most points in a season for 22 club divisions
Most points in a season for 20 club divisions
Most points in a season for 16 club divisions
Greatest Point Margin between first and last teams in the league for a 22 club division
Greatest Point Margin between first and last teams in the league for a 20 club division
Greatest Point Margin between first and last teams in the league
Fewest Games Lost in a 22-Team League Season
Highest Goal Difference in a season
Most league goals scored in a season
Most Teams Managed in a Season
Most consecutive clean sheets
Most Clean Sheets-LoudMaximus
Fewest games played to avoid relegation
Fewest games played to qualify for Champions League
Fewest games played to be named Champions
Best league discipline
Biggest title winning margin
Highest Promotion Odds
Highest Promotion Odds with Successful Promotion
Highest Title Odds
Most Monthly Awards in one seasona
Youngest Footballer of the Year
Most Penalties Won (league)
Most Penalties Scored (league)
Most Passes by a player in one season
Most Goals Scored in CL Group Stage
Highest Goal Difference in CL Group Stage
Most Matches Scored in in a Row
Most players left club in one season
Most dribbles per game
Fewest Goals Conceded in a Season
Most number of co-favourites for a tournament
Most Home games in a Row
Youngest Player to win Best European Championship Cup Player
Highest European co-efficient earned in one season

S&M Records
-----------
Biggest international loss
Biggest league loss
Lowest Attendance at home
Lowest Attendance Away
Most consecutive games without scoring
Most consecutive games without winning
Most consecutive league games without winning
Most consecutive league defeats
Most penalties missed in 1 game
Most penalties missed in 1 game in 90minutes
Worst conversion from a penalty shootout
Fastest Own Goal
Quickest Booking
Fastest sending off
Lowest Season Average attendance
Highest Number of consecutive red cards
Quickest goal conceded
Worst League Discipline
Quickest Injury
Most shots on target in a match without scoring
Quickest sacking
Lowest manager wage
Biggest lead held before defeat
Longest match-ban
Most red cards in a season - podoooo
Highest amount of dividends paid out
Most career league goals conceded by a keeper (under my managment)
Lowest rating in a match
Biggest cup final loss
Largest proportion of possession for a losing team

Career Records
--------------
Most Trophies won in 12 months
Longest time at club
Most days in managerial career
Shortest time at club
Most matches played
Most matches played with one club
Most matches won
Most goals scored
Highest Goal Difference
Most awards won
Most Manager of the Year Awards
Most Players signed
Most Players sold
Highest value of players signed
Highest value of players sold
Best Career transfer profit
Most teams managed
Most nations managed
Most leagues won
Most Leagues won consecutively
Most Cups won
Most Domestic FA Cups (under my management)
Most Consecutive FA Cup Wins/ Domestic Cup (under my management)
Most Domestic League Cups (under my management)
Most Consecutive League Cup Wins (under my management)
Most Community Shield/Super Cup Wins (under my management)
Most Consecutive Community Shield/Super Cup Wins (under my management)
Most Champions League Wins (under my management)
Most Consecutive Champions League Wins (under my management)
Most UEFA Super Cup Wins (under my management)
Most Consecutive UEFA Super Cup Wins (under my management)
Most World Club Championship Wins (under my management)
Most consecutive World Club Championship Wins (under my management)
Most consecutive promotions with the same team
Longest Game time
Most Countries Won League Title In
Most Teams Won Champions League with

Miscellaneous Records:
---------------------
Highest manager wage
Highest wage budget
Lowest Wage Budget
Most number of players to have you as favoured personnel
Most Injuries at one time
Most favourite Personnel (from Club Information screen)
Highest Amount of Sponsorship Money
Highest current balance
Highest season transfer budget
Highest European Coefficient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje tussendoor. Wat kan er aan de hand zijn als sinds een promotie de toeschouwers elftallen consequent terug lopen? Queen's Park speelt nou 4 of 5 jaar in de hoogste divisie, en in het eerste jaar was het gemiddelde toeschouwers # het hoogst, het jaar daar na iets minder, daarna nog minder etcetera?

Soms, als het echt niet anders kon, heb ik de "fans player of the year" verkocht. Als ik de keus heb gebeurt dat natuurlijk niet en ik probeer ook mijn spelers zo lang mogelijk vast te houden.

Ik draai (nog steeds ja) de 6.0.2 patch.

Wat kan ik er aan doen en waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:24:
Vraagje tussendoor. Wat kan er aan de hand zijn als sinds een promotie de toeschouwers elftallen consequent terug lopen? Queen's Park speelt nou 4 of 5 jaar in de hoogste divisie, en in het eerste jaar was het gemiddelde toeschouwers # het hoogst, het jaar daar na iets minder, daarna nog minder etcetera?

Soms, als het echt niet anders kon, heb ik de "fans player of the year" verkocht. Als ik de keus heb gebeurt dat natuurlijk niet en ik probeer ook mijn spelers zo lang mogelijk vast te houden.

Ik draai (nog steeds ja) de 6.0.2 patch.

Wat kan ik er aan doen en waar kan dit aan liggen?
Die spelers verkopen ja, dan komt het publiek niet meer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een aardig rijtje zo (rijtje van TomGiethoorn). Vriendschappelijk idd niet mee laten tellen. Die hattrick lijkt me beter om daar gewoon snelste hattrick (1e-3e goal) van te maken Ik zat nog te denken aan meeste cup/league wins voor managers maar aangezien die bij mij ook de vriendschappelijke cups meetelt gaat dat niet meer op... En qua doelpunten zou je het nog kunnen splitsen in meeste doelpunten in een seizoen, meeste competitie doelpunten en meeste 'continentale' goals. Alhoewel me dat weer een hoop gedoe lijkt. Moet toch ook werkbaar en overzichtelijk blijven.

Hoe wil je het hoogste puntengemiddelde bijhouden? Of staat dat in de managerstats? (Weet ik zo gauw ff niet) En wat doe we met minste voor/tegengoals wanneer bijv iemand in Nederland (34 wedstrijden) 10 doelpunten tegenkrijgt en een ander in Spanje (38 wedstrijden) 12? Het gemiddelde per wedstrijd nemen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:32:
Hoe wil je het hoogste puntengemiddelde bijhouden? Of staat dat in de managerstats? (Weet ik zo gauw ff niet) En wat doe we met minste voor/tegengoals wanneer bijv iemand in Nederland (34 wedstrijden) 10 doelpunten tegenkrijgt en een ander in Spanje (38 wedstrijden) 12? Het gemiddelde per wedstrijd nemen?
Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij staat het allemaal in de manager stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ben atm bezig met een site voor de records. Gewoon hier in dit topic posten dan upload ik het plaatje wel naar de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ep0ss schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:44:
Ben atm bezig met een site voor de records. Gewoon hier in dit topic posten dan upload ik het plaatje wel naar de site.
Dat is wel een leuk idee ook, maar dat wordt veel updaten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ach, dat maakt niet uit. Heb ik er wel voor over. Op het moment heb ik een klein voorbeeldje staan. Laat maar even weten wat je er van vindt.

offtopic:
Kom even op IRC om het anders te bespreken, anders krijg je hier pagina's vol over het records gedoe

Zo goed als af. Op of aanmerkingen zijn welkom :) .
Site

[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 27-06-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Mijn records:

Meeste goals speler in 1 seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/961003e9659fe265d47b8c017bc4ac0d/thumb.jpg

Meeste assists 1 speler in een seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0be7f1e9272b02578bce250f4a5e7fea/thumb.jpg

Hoogste average rating:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9d0161775b176c671ae27c1d1ba2bf82/thumb.jpg

Beste managerprofiel:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2518a8ba5f7300884aab0832be9ac769/thumb.jpg

Hoogst ontvangen transferbedrag (Voor 1 speler):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5df7b3d9bc973cb7f9c576b645cba440/thumb.jpg

Meeste goals in 1 wedstrijd(beide teams) / Grootste overwinning / Meeste goals 1 speler in een wedstrijd / Snelste hattrick (van 1e goal tot 3e goal):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b7047c152179939b5eda79dda74188d3/thumb.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door .Tom op 27-06-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

TomGiethoorn schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:18:
Mijn records:

Meeste goals speler in 1 seizoen:
[afbeelding]

Meeste assists 1 speler in een seizoen:
[afbeelding]

Hoogste average rating:
[afbeelding]

Beste managerprofiel:
[afbeelding]

Hoogst ontvangen transferbedrag (Voor 1 speler):
[afbeelding]

Meeste goals in 1 wedstrijd(beide teams) / Grootste overwinning / Meeste goals 1 speler in een wedstrijd / Snelste hattrick (van 1e goal tot 3e goal):
[afbeelding]
Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar met die skills van spelers, speciale trainingstactieken? En zo ja, welke? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
@ Tom
Het is geupload.

@ iedereen
graag de records plaatsen in html tags en niet in forum tags. Scheelt mij een hoop gehannes met url's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Slasher schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:52:
[...]

Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar met die skills van spelers, speciale trainingstactieken? En zo ja, welke? :)
Hoe bedoel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eposs ik zou op je site niet de plaatjes zetten maar gewoon de links, dan verneuk je je lay-out niet zo.

Dus gewoon zo:

Hoogst ontvangen transferbedrag (Voor 1 speler) Tom Giethoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Nou ja ik zie hier plaatjes voorbijkomen met spelers die allemaal de attributen van 18+ hebben. Nu ben ik een redelijk ervaren CM/FM speler maar heb dat nog nooit voor elkaar gekregen.

Doe je dat met bepaalde trainings tactieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Slasher schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:18:
[...]

Nou ja ik zie hier plaatjes voorbijkomen met spelers die allemaal de attributen van 18+ hebben. Nu ben ik een redelijk ervaren CM/FM speler maar heb dat nog nooit voor elkaar gekregen.

Doe je dat met bepaalde trainings tactieken?
Ja, ik heb wat lopen prutsen, spits die alles goed heeft behalve afwerken laten trainen op afwerken etc, ook had ik bij Lyon een hoop geld, dus daar liepen allemaal toptrainers met 5 sterren. Dat maakt het verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:05:
Eposs ik zou op je site niet de plaatjes zetten maar gewoon de links, dan verneuk je je lay-out niet zo.

Dus gewoon zo:

Hoogst ontvangen transferbedrag (Voor 1 speler) Tom Giethoorn
Is gebeurt. Ik moet toegeven, ziet er inderdaad beter uit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TomGiethoorn schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:18:
Mijn records:

[afbeelding]
Dat is geen zuivere hattrick :P. Een zuivere hattrick zijn 3 goals achterelkaar van 1 dezelfde speler in 1 helft meen ik. Of is dat mierenneukerij :').

Anyway, Highest scoring game + biggest win :D:
13-1

Doen we ook nog aan record cleansheets? En dan nog wat, kijken we naar het aantal goals of het gemiddelde in 1 seizoen, lijkt mij wel zo fair mits 30+ wedstrijden ofzo?

Voor de rest zoek ik vanavond nog wel is wat af maar ik denk dat K_N en Tom wel de meeste records pakken :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Categorie "Grootste overwinning zonder tegendoelpunten": klik

Categorie "Meeste goals 1 speler in een wedstrijd": klik (zelfde URL, v. Nistelrooy)

Gaat er iemand hier overheen? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 27-06-2006 18:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Behaald door jouw of van Basten? Moet wel door jezelf behaald zijn he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ep0ss schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:
Behaald door jouw of van Basten? Moet wel door jezelf behaald zijn he.
Door mij (wel in een vorige savegame, dat wel) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:55:

Categorie "Meeste goals 1 speler in een wedstrijd": klik (zelfde URL, v. Nistelrooy)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4e42bc2dec8f36c154994a8ab999738a/thumb.jpg

En ja, ik ga nog veel meer posten vanavond.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
* JanW gaat het nog druk krijgen :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Meeste wedstrijden ongeslagen (alleen competitie):

ECN: 42 wedstrijden:
Afbeeldingslocatie: http://xs202.xs.to/xs202/06262/northwich-ECN.jpg.xs.jpg
CON: 46 wedstrijden:
Afbeeldingslocatie: http://xs202.xs.to/xs202/06262/Northwich-CON.jpg.xs.jpg
League 2: 3 wedstrijden (verlies tegen Bradford)
Afbeeldingslocatie: http://xs202.xs.to/xs202/06262/Northwich-L2run.jpg.xs.jpg

Hoogste transfersom:
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/transferontvangen.jpg.xs.jpg
Hatem Ben Arfa (€78 miljoen)

[ Voor 17% gewijzigd door PirE op 27-06-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ep0ss schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:23:
* King Nothing gaat het nog druk krijgen :/ ...
Da's je eigen schuld :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Klopt, ik doe het met plezier :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Categorie: ''Meeste Man of the Match titels in 1 seizoen'': Klik
Ga daar maar eens overheen.

[ Voor 8% gewijzigd door .Tom op 27-06-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Net niet het record van van Nistelrooy :)

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/1971/rathgeber7pe.jpg

snelste hatrick?
12 minuten :> [21,27,33]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
LoneRanger schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:53:
Net niet het record van van Nistelrooy :)

[afbeelding]

snelste hatrick?
12 minuten :> [21,27,33]
Bewijs dat het een officiele wedstrijd is ipv een veredelde friendly hoort er wel bij imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Records:

/grootste overwinning zonder tegendoelpunt/: http://tweakers.net/ext/f...54994a8ab999738a/full.jpg
/Meeste goals in 1 seizoen (club/) http://tweakers.net/ext/f...8ba0d44bf23cce35/full.jpg
/Meeste managerpoints/: http://tweakers.net/ext/f...fb2c5b91a846b3c1/full.jpg
/Hoogst betaalde transferbedrag (seizoen)/: http://tweakers.net/ext/f...bd7096af245f8223/full.jpg

http://tweakers.net/ext/f...dc9c82705cf49748/full.jpg

Voor:
Langste periode bij 1 club
Hoogste aantal wedstrijden gespeeld
Meeste spelers gekocht
meeste spelers verkocht.

Anyways, het spel zelf:
Ben ontslagen bij Feyenoord, geen idee waarom. In de winterstop knalde de jobstatus van sagfe naar insecure en opeens werd ik in maart ontslagen. Had na een week of 2 al een andere club, de cirkel is rond, ik ben weer bij FC Emmen. \o/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Benotti schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:26:
[...]

Bewijs dat het een officiele wedstrijd is ipv een veredelde friendly hoort er wel bij imo.
Afbeeldingslocatie: http://img430.imageshack.us/img430/6293/rathgeber22vh.th.jpg

zo goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Manchester United Seizoen 2013/2014

De verwachtingen waren hoog na mijn superseizoen bij Manchester vorig jaar. Het bestuur en supporters verwachtten ook dit seizoen de titel. In de zomerperiode is er weinig bijzonders gebeurd. Tiui en Lennon kwamen transfervrij binnen en ik heb wat spelers verkocht (o.a. Mosquera en Richardson). Tijdens de winterstop vertrok mijn regen-nummer 10 Jose Fernandez naar Barcelona voor 37miljoen GBP.

Seizoen 2013/2014

Het hele seizoen heb ik om de eerste plaats gestreden met Liverpool. Het team met de langste adem zou uiteindelijk de titel winnen. Liverpool stortte in april compleet in elkaar en de 2e titel op rij is een feit.

Eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/ManUtd-EPL2014.jpg.xs.jpg

Voor de diverse andere cups het info-scherm:
Manager info scherm:
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/manager-stats2014.jpg.xs.jpg

Selectie 2012/2013

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/ManUtd-team1314.jpg.xs.jpg

Ik roteer nog steeds en dat werkt erg goed. Weinig blessures en de spelers blijven fit.

Beste speler (av. rating):

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/Anderson.jpg.xs.jpg

Hij is me persoonlijk niet echt opgevallen dit seizoen. Haalt eigenlijk altijd een constant niveau.

De andere spelers kent iedereen wel, maar ik post nog wel even mijn grootste talenten in de jeugd.

Michael Robinson (Defender)
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/Michael-Robinson2014.jpg.xs.jpg
Een erg goed 1e jaar. Heb hem vorig seizoen laten rijpen bij Southampton en heb hem dit seizoen vertrouwen gegeven met veel basisplaatsen. Zijn description is ergens tijdens het seizoen veranderd in Wonderkid.

Jamie McAllister (linksbuiten / Spits)
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/JamieMcAllister.jpg.xs.jpg
Ik gebruik hem vooral als linkermiddenvelder omdat zijn spitsattributes niet echt goed zijn. Ook deze speler was vorig seizoen on loan bij Southampton. Snelle balvaardige speler die eigenlijk alleen met bal nuttig is. Zonder bal heb je weinig aan hem. Mijn assistent manager is erg gecharmeerd van hem (maar of dat nou positief is). Ik zie hem ook als een erg groot talent, ook dit is een wonderkid.

Mark Henderson (Spits)
Afbeeldingslocatie: http://xs202.xs.to/xs202/06262/Mark-Henderson2014.jpg.xs.jpg
Hij Heeft me 2 seizoenen 4,5mln. GBP gekost. Ik heb overgenomen van Exeter City (L2) na een tip van 1 van mijn scouts. Alle grote clubs hadden ook interesse maar hij koos voor Manchester. Heb hem dit seizoen wat speeltijd gegeven omdat hij het erg goed deed in het reserve-elftal. Deed het erg goed en heeft zijn kans toch wel gegrepen.

Volgend seizoen

Ik heb een sollicitatie lopen bij Northwich. Ik kon al terugkeren de dag voor de Champions League finale maar die aanbieding heb ik afgeslagen. Als ze nu weer komen dan is de kans erg groot dat ik wegga bij Manchester. De ploeg staat en de enige uitdaging is het vinden van een nieuwe rechtsback. Arsenal is ook nog een optie, dat team is erg oud en ik denk dat Wenger gaat stoppen.

De zomerperiode staat in het teken van het WK2014. Gastland is Spanje en ik ga met Brazilie voor het hoogst haalbare, d.w.z. de Wereldbeker. Veel druk is er niet. Ze willen dat ik door de groepsfase heen kom. Ik zit in een groep met Jamaica, Zweden en Ivoorkust.

@PapaLazarou:
De Sultana Cup is binnen, kan ik nu weg uit Ierland? Niet dat het wegkomen lukt. Ik solliciteer op elke baan maar niemand toont interess.
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06262/Sultana_cup.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

En een record:
Snelste rood, 16 seconden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/24462c7698c0260fdcaade35649d48b3/thumb.jpg

:( :( 4-0 verloren door die klootviool.
Oh ja, meneer werd boos nadat ik hem een boete gaf voor z'n rode kaart. 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

RvN

- 12 goals in 1 match
- hattrick in 6 minuten (4e, 9e, 10e minuut)

Afbeeldingslocatie: http://www.dionysus.nl/fm/rofl-k.jpg

Jaja moeilijke tegenstander :+ , maar wel officiele match

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 27-06-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53

Sherlock

No Shit

Vos schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:50:
RvN

- 12 goals in 1 match
- hattrick in 6 minuten (4e, 9e, 10e minuut)

[afbeelding]

Jaja moeilijke tegenstander :+ , maar wel officiele match
Schitterend dat Seedorf dan even het feestje van Van Nistelrooij komt verpesten >:)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
wildhagen schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:55:

Je hebt ook nog de snelste hattrick (2, 6, 11, 9 minuten dus). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Nog een record doen? Hoogste uitslag in een officiële finale: http://tweakers.net/ext/f...0487c89f6e04a2c2/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
PirE schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:28:

Manchester United Seizoen 2013/2014
Hoe zit het met regens uit Engeland zelf. Ik zie bij jouw nu alleen 2 regens uit Schotland en 1tje uit Noord Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelste hattrick?
Hier zit trouwens nog wel een leuk verhaal achter. Liverpool speelde met een nauwelijks aangepaste formatie sinds 2006. Ik was trouwens met mijn eerste jaar bij Ajax, en had Babel terug gehaalt. Hun verdediging zag er zo uit:
--------Carragher--Hyypiä-- Medjani
Gerrard--------------------------------------Riise

Hyypia was volgens mij 38 ofzo, en zijn pace was inmiddels gezakt naar 3. Best pijnlijk als je dan Babel moet dekken. Ik ging mijn dominante spel inruilen voor een counter achtige formatie, met Babel in de spits, alle ballen op hem. Het werd gewoon genant voor Liverpool, Babel was ze rond de middecirkel al voorbij.

Snelste rode kaarten hattrick ofzo?
Ik was gelukkig Schalke ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Vast niet super-uniek, maar ik nomineer mezelf voor "Meeste wedstrijden zonder winst" (categorie was nog door niemand geclaimed): http://img120.imageshack.us/img120/2448/verlies4ip.jpg

Eigenlijk zijn het er 14, want er zat ook nog een verloren FA Cup-game tussen

(en ja, ik ben opgestapt bij Vaduz en zit nu dus bij Wycome Wanderers, redenen volgen later wel, bij de update)

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 28-06-2006 20:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Seizoen 2029/2030 zit er ook weer op, heb Emmen in de Eredivisie gehouden, 14e geworden.
Bestuur is unhappy (nu al 8)7 ) dus ik ben bang dat ik weer snel zonder werk zal zitten. Heb alvast een paat versterkingen aangetrokken voor komend seizoen, maar eigenlijk moet ik het team op alle posities aanpassen. Helaas geen geld voor :P
Johan Cruijff Schaal staat iig nu ook in m'n prijzenkast, de Amstel Cup ook (beide gewonnen met Feyenoord) dus ik mis nog maar 1 prijs in Nederland, de landstitel.

Even kijken wat er winbaar is in de landen die ik geselecteerd heb:

Engeland: Landstitel, League Cup, LDV Vans Trophy FA Cup, Community Shield, FA Trophy
Spanje: Landstitel, Beker, Supercup
Italy: Landstitel, Beker, Supercup
Duitsland: Landstitel, Beker, League Cup
Nederland: Landstitel, Beker, Supercup

Europa: CL, Intertoto, Supercup UEFA Cup, Club WK

WK 2030:

Groepsfase was een eitje:
Italie - Zimbabwe 6-0
Italie - Bahrein 4-0 en door naar de 2e ronde
Italie - Ierland 0-2 (woops)

6 uit 3, als nr 2 door.

2e Ronde: Italie - Brazilie 3-1. 1e helft heb ik de Brazilianen volledig weggevaagd, de 2e helft vonden mijn spelers het wel goed en lieten het wat lopen. Brazilie scoorde in de slotfase nog tegen.

Kwartfinale, Italie - Nederland. Ik kan slecht tegen Nederland spelen, nu weer. Snel 1-0 voor, NL scoort uit hun 1e kans de gelijkmaker en daarna gingen de keepers aan beide kanten tekeer en gingen we verlengen. In de 1e helft van de verlenging gebeurde er niets, 1-1 nog steeds. 2e Helft en 1 opleving van een spits van mij was genoeg, 2-1 114e minuut en exit Nederland \o/ :(

Halve Finale, Italie - Zweden. De Zweden hadden Duitsland net gewipt en Argentinie in de groepsfase al verslagen, dus ik was niet echt blij met deze tegenstander... Nou... we overklasten ze gewoon, 15-0 schoten on target en een hele duidelijke 5-0 overwinning.

Finale, Italie - Tsjechie. Verrassende finalist. De Tsjechen wipten de Spanjaarden in de halve finale, had ik niet verwacht. Tegen ons hielden ze lang stand, wij scoorden vrij vlot 1-0, maar daar bleef het bij tot de blessuretijd. In de 91e en 92e minuut wisten we nog 2x weg te counteren en een (geflatteerde) 3-0 eindstand op het bord te zetten.

Wereldtitel geprolongeerd _O_

[ Voor 45% gewijzigd door King Nothing op 28-06-2006 21:46 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing, heb jij ook dat China bijna alle wk's host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal is ff nakijken waar bij mij het WK wordt gehouden straks.

Maar sta nu op het moment 1e in de Poule met

Croatië
Andorra
Hongarije
Albanië
en nog een paar

Mijn doelstelling is om de groepsfase door te komen dus dat wordt een makkie :Y)

Sta met PSV op het moment ook 1e.
Heb helaas veel last van blessures waardoor we het vaak onnodig moeilijk hebben (NEC :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ben weer een nieuwe game begonnen. 20 Competities geselecteerd uit de volgende landen:
Tsjechie, Engeland, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italie, Nederland, Portugal, Argentinië en Brazilië.

Ben werkloos begonnen (zo realistisch mogelijk :P ) en heb nu al 4 aanbiedingen binnen. 2 vanuit Brazilië vanuit de Serie B en 2 uit Nederland, Volendam en Emmen. Heb op het moment alles gedelayed en ga voor mezelf even na wat ik precies wil.

Edit:
ben eruit. Na lang nadenken heb ik besloten mijn carriere niet in Nederland te beginnen, maar in Brazilië bij Avai FC.

Op dit moment staan ze 8ste in de Campeonato Brasileiro Serie B. Maar de selectie is zeker niet slecht en ik hoop dat we nog kunnen promoveren. Owke, verwachtingen van de board zijn: "Fight bravely against regalation" en supporters idem. Maar met slechts 9 wedstrijden die gespeeld zijn is alles nog mogelijk.

--To be continued--

[ Voor 40% gewijzigd door JanW op 29-06-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
In mijn laatste wedstrijd voor Drogheda nog even een nieuw record (hoop ik):

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06264/snellegoal.jpg.xs.jpg
Als Stojkovic gelijk had gescoord dan had hij nog sneller gezeten.

Volgende uitdaging. Promoveren met Leicester City. Vorig seizoen zijn ze net niet gedegradeerd uit het Championship. Ik ga een nieuw team bouwen met 6 mln. GBP. Doel voor het 1e seizoen is niet degraderen.

[ Voor 6% gewijzigd door PirE op 29-06-2006 20:34 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste