[PC]Football Manager 2006 - Deel 5

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.768 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Verwijderd

Dat doet 'ie bij mij ook hoor. Ik heb ooit een keer een lading Eredivisie visuals van thedugout over mijn game heen geklatst. Omdat ik toen nog met een schotland game bezig was is dat me toen dus niet opgevallen. Maar toen ik 2006 dus laatst weer opstarte en een PSV game begon zag het er allemaal wat vreemd uit en werkt het visuele allemaal maar voor de helft.

Geen idee dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het eerste seizoen in de Serie A bij San Marino zit er weer op. Met een paar nieuwe spelers knap 10e geworden, hoewel we niet consistent speelde. 5-0 verliezen van een club die 1 plaats boven je eindigd is een beetje schokkend, maar aan de andere kant heb ik tegen zowel Juventus als Milan 4 punten gehaald en heb ik zelf 2x ruim van de nummer laatst gewonnen, dus ik ben wel degelijk terecht niet gedegradeerd. Heb net Roberto Baronio voor €4 miljoen verkocht, wat een aardig bedrag is voor een speler die al 30 is en het jaar daarvoor gratis kwam binnen lopen. Dit zorgt er voor dat me financiën er uiteindelijk netjes uitzien. Ook ligt mijn talentje Tommy Hoiland goed in de markt, maar de 12 miljoen die geboden is door zowel Juve als Milan vind ik te weinig.
Maar ik krijg een beetje een spitsen luxeprobleem: ik heb voor de 2 plekken nu 4 spelers die gelijkwaardig aan elkaar zijn, en er komt nog 1 gratis bij. Hoiland gaat zeker niet vertrekken en ik heb nog een talent die volgend jaar gaat doorbreken denk ik. Dan blijven 2 spelers over waarvan er eentje weg mag: Denneboom en Ruopolo. Allebei zijn ze gratis overgekomen vorig jaar maar over beide ben ik nog niet helemaal tevreden, hoewel ze vaak ook wel goede wedstrijden spelen.
Welke zal ik weg doen?

Denneboom
Ruopolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ep0ss schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:44:
Sarcastro, hoe heb je die kits en logo's goed gekregen? Bij mij geeft ie de kits maar de helft van de tijd weer en de logo's ook. Help me er even mee of PM me :) .
Ik weet niet of je het al voor elkaar hebt maar anders onder preferences wat veranderen, terug veranderen en op confirm drukken.
Dat hielp bij mij iig.
Ik kwam erachter omdat het bij mij ineens werkte nadat ik een nieuwe skin had gekozen. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:01:
Ben net een nieuwe game begonnen met Ajax. Heb van tevoren met de editor alleen eventjes sugardaddy aangevinkt, zodat ik niet in geld problemen kom :P eens kijken of ik binnen no-time DE dominante factor in het voetbal kan worden.

Heb gekocht:
Veel te dure spelers
Je kunt ook veel geld krijgen door slim spelers te kopen en verkopen. Ik heb na een jaar of vijf spelen met Real Oviedo (begint in Segunda Division B ) €30 miljoen op de rekening staan en speel ik in de Primera Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met ajax bezig

2de seizoen, heb nu alle toernooien al gewonnen

Spelers zoals Ugur Yildrim, kim kallstrom, fred, collochini.

heb ook net een wedstrijd gewonnen met 20-0

oftewel gaat lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:49:
Ik ben met ajax bezig

2de seizoen, heb nu alle toernooien al gewonnen

Spelers zoals Ugur Yildrim, kim kallstrom, fred, collochini.

heb ook net een wedstrijd gewonnen met 20-0

oftewel gaat lekker :D
Dat vraagt om een screen ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook maar weer begonnen als voorbereiding op fm 2007 :D ,, en t gaat lkker met Lyon : 6 wedstrijden in competitie gespeeld : 18 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:46:
[...]

Je kunt ook veel geld krijgen door slim spelers te kopen en verkopen. Ik heb na een jaar of vijf spelen met Real Oviedo (begint in Segunda Division B ) €30 miljoen op de rekening staan en speel ik in de Primera Division.
Dat doe ik normaal ook, maar ik had daar dus even geen zin in, en wou dus ff tussendoor (paar seizoenen) lekker makkelijk spelen. Als FM2007 uitkomt dan zal ik weer vol goede moed beginnen aan een mooie carriere.
Ohja, en maybe ga ik ook nog ff verder met me juventus save (daar gaat het echt lekker mee).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Goh, het ging zo lekker bij PSV en dan word je ontslagen 8)7.

Ik stond 10e, al uitgeschakeld in de beker en de KO fase van de CL op een kutmanier gemist (Lecce scoorde in de 90e minuut een goal waardoor hun doorgingen en ik in de UEFA Cup kwam :( ).

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

King Nothing schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:10:
Goh, het ging zo lekker bij PSV en dan word je ontslagen 8)7.

Ik stond 10e, al uitgeschakeld in de beker en de KO fase van de CL op een kutmanier gemist (Lecce scoorde in de 90e minuut een goal waardoor hun doorgingen en ik in de UEFA Cup kwam :( ).
Ik ken het, maar dan in duels om promotie e.d. die late goals... of ch.l. finales....
Verder is dat vast gewoon zo'n seizoen waarin het niet loopt (alleen maar wedstrijden met van die collectieve wanprestaties...) Al enig idee welke club je naartoe gaat (of welke club je wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Even een vraagje, hoe kom je weer aan een normaal contract als je een "running" contract hebt?
Opzich maakt het me niets uit hoeveel ze me betalen aangezien ik er toch niks van zie.
Het zou wel een leuke optie zijn bij board-requests om je eigen contract open te breken etc.
Je krijgt hier ook geen enkel bericht over en aangezien er geen optie [volgens mij] is om te onderhandelen kom je er gewoon niet onderuit.
Geen idee trouwens hoe ik me steeds weer laat verleiden tot het tekenen van een running contract.
Het gebeurt meestal in een fase waarin het financieel [nog] niet erg goed gaat.

Even voor de duidelijkheid, een runningcontract wordt elk jaar stilzwijgend met een jaar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij maakt het geen fluit uit wat voor contract je hebt.
Als ze ontevreden zijn word je toch wel ontslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:42:
Volgens mij maakt het geen fluit uit wat voor contract je hebt.
Als ze ontevreden zijn word je toch wel ontslagen ;)
Dat lijkt me duidelijk.

Laat ik het anders stellen, het lopende contract dateert al van 4 jaar geleden toen de club nog regionaal speelde.
Inmiddels zijn we al een keer kampioen Bundesliga geworden en dus CL gespeeld en dit jaar zelfs de finale Uefa-cup.
Dit alles nog steeds voor een hongerloontje :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Board request doen voor nieuw contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Hoogie2004 schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:57:
[...]

Verder is dat vast gewoon zo'n seizoen waarin het niet loopt (alleen maar wedstrijden met van die collectieve wanprestaties...) Al enig idee welke club je naartoe gaat (of welke club je wil hebben?
Verdediging was niet al te best en de keepers faalden nogal, dus sja. En als je dan 5-1 uit bij Vitesse, 3-0 uit bij Cambuur, 3-0 uit bij Utrecht en 4-0 uit bij Twente verliest dan komt ontslag toch niet echt onverwacht :+

Ik ben een maand ofzo later aangenomen bij Lazio Roma, Serie A. Kijken of ik een 5e keer (of had ik nu 3x de titel met AC Milan??? Iig 2x met Inter) de Scudetto kan winnen. Seizoen is nu net afgelopen (moest nog 5 wedstrijd spelen toen ik begon) en we zijn dacht ik als 10e geeindigd. Zal morgen ofzo wel eens een update neerkwakken, tijd niet meer gedaan.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Ik ben al een tijdje geleden met Juventus in de Serie B begonnen. De vaste leden van het IRC kanaal (EpOss, King Noting en ik) wisten dat al, nu jullie ook :p.

Net een opmerkelijke wedstrijd gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7407b89e412b4d982ccbe7c460db1418/thumb.jpg

Ze konden serieus niet tegen hun verlies :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Geen zin in een update te schrijven inclusief screens :P

8 Wedstrijden gespeeld met Lazio, 7x competitie en 1x cup. 5x winst, 1x gelijk en 2x verlies. 10e Plaats behaald, geen Europees voetbal.
Ik ben met Inter en AC beide 2x kampioen geweest.

Beste vrind wette dat

Verwijderd

ik heb ontslag genomen bij Lyon,, tog minder leuk dan k d8 maar ben nog steeds bondscoach van Jamaica =) ,, jmmr dat jermaine pennant voor engeland wil uitkomen

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Ook maar begonnen met dit spel en ik moet zeggen, dat het erg vermakelijk is.

Ik heb update 6.03 geinstalleerd. Heb nu tevens de laatste update van de data geinstalleerd. T/m 10 september heel erg correct, dus toppie :D

(kan niet wachten op 2007, dan heb je optie om een sateliet club erbij te nemen :D :D :D

[ Voor 26% gewijzigd door PacinoAllstars op 13-09-2006 17:05 ]

• .Tom
Zo, daar zijn we weer.

Ik had een data update geïnstalleerd zodat Juventus in de Serie B zou gaan voetballen, alle transfers waren ook al up-to-date.

Qua transfers heb ik toch vrij veel gekocht, gek genoeg maakte het spelers niet uit of ze nu speelde in de Serie A of de Serie B, er kwam een keeper, een verdediger, een verdedigende middenvelder, 2 middenvelders en 1 middenvelder/spits.

Eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6e9e6587ae4af3e6035e27258959e9f3/thumb.jpg

Selectie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f651ec5032a3aa94b36176350c34344b/thumb.jpg

Beste speler avg:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eeabbfaf3734358c4069c64459c949be/thumb.jpg

Topscoorder:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1ebdd24e32cad723bb8be6d7091d69a5/thumb.jpg

Beker ging ook erg goed.

1e ronde: Juventus - Catania 8-0 agg
Kwart finale: Juventus - Palermo 2-0 agg
Halve finale: Juventus - Sampdoria 8-3 agg
Finale: Juventus - Milan 3-2 agg \o/

Nu ga ik proberen met Juve de Uefa Cup, Serie A en de beker te winnen. De selectie is al flink wat sterker dus dat moet te doen zijn :).

• .Tom
En ik heb één record op mijn naam geschreven, meeste goals in 1 seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6e9e6587ae4af3e6035e27258959e9f3/thumb.jpg

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Tom G schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:15:
En ik heb één record op mijn naam geschreven, meeste goals in 1 seizoen:
[afbeelding]
Daar gaat mijn record, en nog niet met kleine stapjes verbeterd, ziekelijke hoeveelheid goals _/-\o_

• JanW
* JanW hoopt op een gokschandaal in engeland dat chelsea naar de Conference gaat... >:)

Eigenlijk vind ik dit een beetje een nep record, Juve met een wereldselectie in de serie B, ja dan lukt het iedereen hier wel om 150+ goals te scoren.

[ Voor 44% gewijzigd door JanW op 13-09-2006 20:44 ]

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Iemand enig idee of we binnenkort nog de FM07 beta demo mogen verwachten?

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:06:
Iemand enig idee of we binnenkort nog de FM07 beta demo mogen verwachten?
Is nog niet zeker als er een public beta komt

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

LoneRanger schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:07:
[...]

Dat lijkt me duidelijk.

Laat ik het anders stellen, het lopende contract dateert al van 4 jaar geleden toen de club nog regionaal speelde.
Inmiddels zijn we al een keer kampioen Bundesliga geworden en dus CL gespeeld en dit jaar zelfs de finale Uefa-cup.
Dit alles nog steeds voor een hongerloontje :-P
Als ze tevreden over je zijn, kun je ontslag nemen, en dan willen ze je terug.
Dit heb ik momenteel al bij een aantal clubs en landen gehad, dat ik niet tevreden was over mijn eigen prestatie, en dacht, ik ga een andere club zoeken, en dat ze dan mij terugwillen

Verwijderd

Ep0ss schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:43:
/me hoopt op een gokschandaal in engeland dat chelsea naar de Conference gaat... >:)

Eigenlijk vind ik dit een beetje een nep record, Juve met een wereldselectie in de serie B, ja dan lukt het iedereen hier wel om 150+ goals te scoren.
Maakt dat veel uit dan? Meest gescoorde goals in een wedstrijd is bijna altijd tegen Napier City. Dat is toch hetzelfde? Je kunt het zelf namelijk ook proberen. ;)

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:13:
[...]

Maakt dat veel uit dan? Meest gescoorde goals in een wedstrijd is bijna altijd tegen Napier City. Dat is toch hetzelfde? Je kunt het zelf namelijk ook proberen. ;)
Maar tegen Napier City kan je gewoon loten in het Club WK, Juve begint niet in de Serie B in FM2006.
Kijk, ik kan zelf een dataupdate maken en Chelsea in de Conference North donderen. Woei, 300 goals? En sja, het is een dataupdate, dus het mag.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:38:
[...]

Als ze tevreden over je zijn, kun je ontslag nemen, en dan willen ze je terug.
Dit heb ik momenteel al bij een aantal clubs en landen gehad, dat ik niet tevreden was over mijn eigen prestatie, en dacht, ik ga een andere club zoeken, en dat ze dan mij terugwillen
Je wilt niet weten wat je aangericht hebt.
Ik zat gisteravond laat nog even te spelen en ik zat aan jouw idee te denken om ontslag te nemen.
Dat doe ik dus [denk ik], kom in het game status scherm en druk op continue.
Heb ik retire gedaan ipv resign. 8)7
Op dat moment zie ik dat autosave inwerking was getreden. :( [09-2015]

Niet jou schuld hoor :p

Ik zit nu alleen te dubben of ik opnieuw begin in 2005 of in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

LoneRanger schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:56:
[...]

Je wilt niet weten wat je aangericht hebt.
Ik zat gisteravond laat nog even te spelen en ik zat aan jouw idee te denken om ontslag te nemen.
Dat doe ik dus [denk ik], kom in het game status scherm en druk op continue.
Heb ik retire gedaan ipv resign. 8)7
Op dat moment zie ik dat autosave inwerking was getreden. :( [09-2015]

Niet jou schuld hoor :p

Ik zit nu alleen te dubben of ik opnieuw begin in 2005 of in 2015.
Ouch. Das idd iets wat ze wel mogen veranderen, dat retire wat verder van resign af zetten :P
Naja, succes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op donderdag 14 september 2006 @ 21:00:
[...]

Maar tegen Napier City kan je gewoon loten in het Club WK, Juve begint niet in de Serie B in FM2006.
Kijk, ik kan zelf een dataupdate maken en Chelsea in de Conference North donderen. Woei, 300 goals? En sja, het is een dataupdate, dus het mag.
Dat snap ik wel maar het is nu toch ook gewoon realiteit dat er een heel goed team in de serie B zit? En inderdaad, zo'n dataupdate is dan niet helemaal echt maar ik neem aan dat je er geen kanttekening bij plaatst als zo'n record in fm2007 gehaald wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

In FM2007 niet nee, in FM2006 wel.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:31:
[...]

Ouch. Das idd iets wat ze wel mogen veranderen, dat retire wat verder van resign af zetten :P
Naja, succes nog.
Het is gelukkig nog goed gekomen.
Wanneer je saved dan zet het spel je vorige savegame weg als *naam*V2.sav
Hoe het precies zit/werkt weet ik niet maar ik ben nu 2 weekjes voor mijn retirement. *O* <+:) *O*

• JanW
Las zojuist op het forum van sortitoutsi.net dat tacktieken niet gekraakt kunnen worden, hoe het wel werkt lees je hier:
Tactics Being Cracked - Myth or?

You've been playing a half or whole season, you've been winning games left right and center and then all of a sudden you can't win a game to save your life. The AI keeps playing the same formation against you (could be the 3-3-2-1-1) and you just can't win and you instantly think your tactic has been cracked. But why? It is quite simple tbh. Within the game there is a reputation system which works like ranking really. What happens is, say for instance you've been playing as West Ham, you've managed to get to Europe in your first season but you struggle to even win a match in the second season and it's because your reputation has gone up and the AI know pays more cautiously against you. One of the giveaways is the odds before every game. The first season you might have no been favourites to win any games but in the second your more likely to beat medium quality teams.

When this happens I feel it is important to re-fresh or re-think your tactics a bit. It could be a change of shape or maybe you've realised you've been playing too attacking or maybe there is a perticular area which keeps getting exploited by the AI's defensive tactics.

[ Voor 68% gewijzigd door JanW op 16-09-2006 11:22 ]

Verwijderd

Dan snap ik je punt. En daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.
LoneRanger schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:11:
[...]
Het is gelukkig nog goed gekomen.
Wanneer je saved dan zet het spel je vorige savegame weg als *naam*V2.sav
Hoe het precies zit/werkt weet ik niet maar ik ben nu 2 weekjes voor mijn retirement. *O* <+:) *O*
Als je rolling autosave aan heb staan wel ja. Speciaal om dat soort problemen te voorkomen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
wildhagen schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:45:
Deze update ziet er wel goed uit: http://www.fmformation.net/showthread.php?t=9834 (bijgewerkt tot 2/9, vandaag dus)

Iig beter dan die van Weegie van het SI-forum, daar zaten toch echt wel wat fouten in (spelers bij verkeerde clubs, dode spelers etc).

Met deze update ben ik nu een nieuwe game begonnen :)
Is dit de de beste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al in 20012 met ajax

heb al 6x de championship league gewonnen

heb eigelijk alles al gewonnen

ik raad iederaan om Fred van lyon te kopen die scroode bij mij 45 goals in 1 seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
20012 7(8)7 :+

Maar ik snap wat je bedoeld :P , maar nu, ga je door bij Ajax of ga je iets anders doen, nieuwe uitdaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:24:
Ik ben nu al in 20012 met ajax

heb al 6x de championship league gewonnen

heb eigelijk alles al gewonnen

ik raad iederaan om Fred van lyon te kopen die scroode bij mij 45 goals in 1 seizoen
Wij houden van screens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Je moet eens zoeken naar Nkasa ,

die is ook nog goed :d

[ Voor 14% gewijzigd door Fuelke op 20-09-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Lees de TS eens:
Wil je tips geven over wie de opvolger wordt van Zidane of welke topspelers voor weinig je aanraadt aan mede fm-ers? Zet de naam van deze speler dan even als een spoiler in de tekst, zodat het niet storend is voor FM-ers die geen namen willen weten.
Verwerk (spoiler] naam spelert [/spoiler] in je bericht en iedereen is blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
spoiler:
valdivia van Colo Colo..

Groot talent!

[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 20-09-2006 21:33 ]

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe je dit er nu voor ?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Nieuwe game gestart met de update van MAN UTD, gestart met Anderlecht en Feyenoord tegelijk. heb er zin in

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is stil hier, tijd voor een record :P. Deze speler wou wel erg snel douchen :o . Nog voordat iets in beeld is geweest.

Edit: 2-3 verloren uiteindelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 00:04 ]

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:14
hahaha geweldig meteen eerste minuut weg:P die had helemaal geen zin in de wedstrijd^^

• Benotti
Kun je een screenshot maken van de match report? :D

Verwijderd

• .Tom
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:46:
Het is stil hier, tijd voor een record :P. Deze speler wou wel erg snel douchen :o . Nog voordat iets in beeld is geweest.

Kan je even kijken in welke seconden dit precies gebeurde? Want KingNothing's record staat op 16 seconden ;)

• Lort Gob
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05-2024
Tom G schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:15:
[...]
Kan je even kijken in welke seconden dit precies gebeurde? Want KingNothing's record staat op 16 seconden ;)
De tijd is te zien in het screenshot ;)

• Benotti
22 schoten op doel en niet scoren, is dat een nieuw record? :(

http://img102.imageshack....827/09232006183256lu1.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Benotti op 23-09-2006 18:34 ]

• .Tom
Lort Gob schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:19:
[...]

De tijd is te zien in het screenshot ;)
Oh, daar heb ik overheen gekeken :o

Ok, updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
http://community.sigames..../f/521102691/m/4102042752

Volgend weekend de demo, 20 oktober de release \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Heel mooi nieuws, gelukkig dus ruim voor Kerstmis :)

Tot die zal ik niet meer met FM06 spelen denk ik, heeft nu toch niet zoveel zin meer, in die tijd red ik geen heel seizoen meer :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig wel ja :D , mooi record !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:46:

Die speler is wel een behoorlijk talent. Kan ook op bijna alle posities spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verdikkeme, ik scoor na 15 seconden, ik denk, dat moet haast wel een record zijn... Ik kijk bij records, staat het record op 14 seconden :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Voor de verslaafde fm'ers die het FM07 topic nog niet gezien hebben :+

[Multiplatform]Football Manager 2007
Demo http://media.play.com/notw/fm2007_demo_vanilla.zip
Andere demo komt dit weekend nog uit.

Veel plezier (posts over dit in het FM07 topic ;))

Verwijderd

dat is een gelekte versie met veel bugs

• Benotti
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:15:
Gelekt? Ja. Bugs? Nog niet gezien :Y)

Als dit, in wat voor vorm dan ook, een incomplete/oude versie is, belooft dat alleen maar goeds :D Zal toch sowieso de strawberry version downloaden vannacht :)

• wildhagen
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 11:15:
Dat is de officiele lezing ja, maar wel erg ongeloofwaardig.

Hij staat (althans, stond) bij Play, en die werken samen met SI voor de verspreiding. Die gaan hun goede naam echt niet te grabbel gooien door een illegale versie ter download aan te bieden.

Lijkt me het meest waarschijnlijk dat iemand bij Play een foutje gemaakt heeft en de download te vroeg opengesteld heeft. Natuurlijk gaat SI dat niet toegeven, ivm imago-schade etc.

Lijkt me dus wel de echte. En bugs? Ach, de enige twee bugjes die ik tot nu toe (na een kwart seizoen) gezien heb zijn twee display-glitches, puur cosmetisch dus.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 30-09-2006 11:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand mischien een lijst waar op staat welke eigenschappen belangrijk zijn voor welke positie.(zoals tackling voor een verdediger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:12
mss komt deze nog in aanmerking voor een record..ik weet het niet.

Afbeeldingslocatie: http://img125.imagevenue.com/loc489/th_71073_RECORD_123_489lo.JPG

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
spyros schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:04:
mss komt deze nog in aanmerking voor een record..ik weet het niet.

[afbeelding]
Euhm, nee, Han had een 22-0 (?) record. Maar hij heeft het screenshot verwijderd dus zou het niet meer moeten gelden. Ik zal even navragen aan Han of hij het screenshot nog heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Het kan ook snelste hattrick zijn, of meeste goals van 1 speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ep0ss schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:23:
Het kan ook snelste hattrick zijn, of meeste goals van 1 speler...
Nee, ook allemaal niet ;)

Alhoewel, hij heeft een hattrick en 6 minuten, jij ook. Record delen?
Maak wel effe een poll, kunnen we stemmen :P

Poll: 2x hetzelfde record?
Ja
Nee, alleen het oude record
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=147265&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 54% gewijzigd door .Tom op 05-10-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
ik ga er ook maar n's aan beginnen.

Heeft iemand de realname fix voor mij uit de topicstart, want de d/l link is unavailble.
Mailen mag naar w.eversen (appelstart) planet (dotted enel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
hmm, mijn hattrick was toch sneller, die was al aan het begin van de wedstrijd

Die van hem pas na 20 minuten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ep0ss schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:17:
hmm, mijn hattrick was toch sneller, die was al aan het begin van de wedstrijd

Die van hem pas na 20 minuten..
Van 1e tot 3e goal niet, dat kan je op verschillende tijdstippen doen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Waarschijnlijk een van de laatste records voor de release van de nieuwe versie. Record voor meeste kaarten voor 1 team in een wedstrijd

http://members.home.nl/hoogie2004/Record_Most_Cards.JPG

7gele kaarten en 2 rode kaarten getrokken. Resulterend in 7 gele kaarten (waarbij 1 speler 2 maal) en 2 direct rode kaarten. Dus 5 spelers met geel en 3 rood

[ Voor 47% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ok, updated, heb nu ook het record van EpOss met die van Sypros samen gemaakt, omdat er meer mensen 'ja' gestemd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
edit: excuus, ik moet beter lezen :(

[ Voor 86% gewijzigd door wildhagen op 09-10-2006 17:56 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

wildhagen schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:55:
Is helaas (?) geen record ;)

Zie wat ik ooit had: http://img85.imageshack.us/my.php?image=kaarten3yg.jpg

13 kaarten dus. Weliswaar allemaal geel, maar toch (ik was Osnabruck in die game).
Er is een record voor aantal kaarten in 1 wedstrijd voor 1 team, die heb ik wel

#edit@ wildhagen:
Et is ook niet dat ik trots ben op dit record. et is meer frustrerend dat et gebeurd (heb dit seizoen al tig wedstrijden met 5x geel enzo)

Edit2:
Er gaat nog een record sneuvelen. Slechtste discipline, heb nu al een speler met 5 gele en 4 rode, maar het seizoen is nog niet voorbij

[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-10-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:56:
[...]

Er is een record voor aantal kaarten in 1 wedstrijd voor 1 team, die heb ik wel
Klopt, zie mijn edit. Had helas niet helemaal goed gelezen :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Weer een record waar ik niet blij mee ben, worst discipline

http://members.home.nl/ho...cord_Worst_Discipline.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
waar staat het recordboek eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nou wil ik niet zeuren of zo maar mijn hattrick was dus wel sneller dan die van spyros :+ .
Ep0ss: 1, 3, 6
Spyros: 30, 33, 36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ep0ss schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:37:
Nou wil ik niet zeuren of zo maar mijn hattrick was dus wel sneller dan die van spyros :+ .
Ep0ss: 1, 3, 6
Spyros: 30, 33, 36
Oh, ja, niet gezien. Sorry ik zal het even fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
jammer dat ik mn oude saves kwijt ben want daar had ik wel een record voor langste tijd bij een club...mss herinneren jullie mijn periode nog wel Spyros bij Ajax...2024 ergens

Maar kunnen ze nog steeds toegevoegt worden?

heb er nog 1tje voor manager punten 1100 bij 2 clubs
en slechtste diciplin 15 geel /1 rood

[ Voor 31% gewijzigd door FDMK op 10-10-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Sorry, moeten screenshot's zijn, anders kan iedereen het wel zeggen. (weet dat het waar is hoor, maar er moeten screenshot's zijn). Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
was alleen ff navraag...scheelt weer moeite nl }:O

Maar hier zijn ze dan :

Afbeeldingslocatie: http://img106.imagevenue.com/loc440/th_01213_3_records_123_440lo.JPG
weet neit of dit nou meerdere records zijn :z
Afbeeldingslocatie: http://img46.imagevenue.com/loc458/th_01214_record_meeste_manager_punten_123_458lo.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 10-10-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin langzaam weer een beetje met spelen. Ben afgelopen zomer verhuisd, dus véél klussen, en de maand september op vakantie geweest. Moet er nu weer een beetje inkomen.

Vlak voordat ik een zomerbreak had zat ik nog bij Santa Cruz die ik terug in de Braziliaanse Serie A had geloodst en ook kampioen heb gemaakt, daarnaast de Copa Libertadores gewonnen en een aantal keer het regionale eitjeskampioenschap. Ik had al een aanbieding gehad van Lazio, maar afgeslagen omdat ik nog voor de finale van de Copa Lib zat. Daarna kwam PSV, twijfelgeval, deden het niet denderend en weinig geld, maar m'n keuze werd gemakkelijk toen Sevilla (nr 5 het seizoen daarvoor) langskwam.

Met Rodrigo Tiui! Die ik direct voor 52M heb verkocht aan Barça. :o Nog 3 topspitsen aanwezig en genoeg geld te besteden om de rest te versterken in de breedte en het was nog zomer ook, dus lekker kunnen shoppen en voorbereiden. Oa een getalenteerde 19jarige AMR/L van Ajax voor 12M. De eerste wedstrijd van het seizoen tegen de promovendus: 1-6 gewonnen. :9 Dit belooft leuk te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:14
hahaha mooi voor je dan:) Ik ben nu eindelijk met Haarlem in de eredivisie gekomen:D na 5seizoenen ofzo^^ Maar ik kwam laatst de optie "mediacommentaar verniewen" tegen. Zijn er eigenlijk "mods" met dat mediacommentaar of is dit een ongebruikte feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook op geklikt maar bij mij kwam er neit veel anders dacht ik :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje voor de kenners hier :p

Als je iemand een andere positie probeert aan te leren, hoe lang zou dit ongeveer moeten duren?

Spreken we dan in weken, maanden of toch een jaar? Want bij mij duurt het nu ondertssn wel al een tijdje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ligt er aan of iemand talent heeft voor die positie. Bij jonge spelers duurt het meestal niet zo lang. Bij oudere spelers gaat het langer duren of het komt gewoon helemaal niet.

Als je bijv. Babel gaat trainen voor de AMC positie zal dat ongeveer een maand duren. Maar ga je Babel trainen voor een rechtsback positie dan gaat dat jaren duren en dan kan hij het nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
spyros schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:20:
was alleen ff navraag...scheelt weer moeite nl }:O

Maar hier zijn ze dan :

[afbeelding]
weet neit of dit nou meerdere records zijn :z
[afbeelding]
kick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
het staat heel mooi :P t was mooie wedstrijd die tegen Napier 8) 16-0 echt ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
spyros schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:21:
het staat heel mooi :P t was mooie wedstrijd die tegen Napier 8) 16-0 echt ziek
Maar het kan zijn dat je 16-0 weer weg gaat, want Han had een 22-0 record, maar het screenshot van hem was verwijderd, dus was het record weer weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha 16-0 is idd ziek :-D
Speel tijdelijk ook weer FM 2006, aan de slag bij Fiorentina..
Met nog een paar duels te spelen sta ik 3e en dat blijf ik waarschijnlijk,
dus de CL in ;)

heb nog een vraagje..
heb een beetje rond gekeken maar kan nergens goeie patches vinden van dit spel.
de logo's van de clubs uit de eredivisie heb ik wel. maar is er ook een patch of update met de logo's van de topcompetities?
ik heb ook helemaal geen achtergrondfoto's als ik het spel speel..

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tom G schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:43:
Maar het kan zijn dat je 16-0 weer weg gaat, want Han had een 22-0 record, maar het screenshot van hem was verwijderd, dus was het record weer weg ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f951044b8e3f7e61acbd5f00645132dd/full.jpg

:P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Kijk daar is ie weer, dan update ik het effe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Nu de interesse in FM06 (door FM07) aan het afzwakken is ben ik aan het denken om het recordboek te sluiten. Het blijft wel online (wel op een andere locatie), maar updates volgen er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb dus FM2006 gekocht, maar elke keer stopt het spel op het einde van het seizoen.
ik kan dan niet meer verder, wat helemaal niet wijs is.

Iemand een patch daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt eerder als de demo-versie; die nokt na een half of heel seizoen. Krijg je ook een foutmelding? Is het écht de originele game? Vertel eens wat meer.

(En waarom speel je geen FM'07 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net fm06 weer eens uit de kast gehaald (fm07 heb ik niet), maar ik vind nergens een recente data update. Heeft iemand hier toevallig een link van ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Op FMFormation staat er 1 die geupdate is tot 10 september 2006. Downloadlink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ben weer verder gegaan in m'n "lange" save. Zit in seizoen 2038/39. Moet ik hier gaan updaten of mag ik (pretty please :> ) dat in het 07 topic doen?

Beste vrind wette dat

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste