[PC]Football Manager 2006 - Deel 5

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.766 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://xs73.xs.to/pics/06123/game_1235.gif

Welkom bij Football Manager 2006, deel 5

Vorig delen:
[rml][ PC]Football Manager 2006[/rml]
[rml][PC]Football Manager 2006 - Deel 2[/rml]
[rml][PC]Football Manager 2006 - Deel 3[/rml]
[rml][PC]Football Manager 2006 - Deel 4[/rml]
Intro

Football Manager 2006, de opvolger van het succesvolle FM 2005 is uit. SI Games heeft het voor elkaar gekregen om een aantal zaken in het spel grondig te veranderen danwel te verbeteren. Inmiddels lopen hier al weer veel verslaafden rond. Post je avonturen en tactieken of stel je vragen!
Systeemeisen

Minimaal:
Windows 98, ME, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP SP2
2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features

Er zitten gelukkig een aantal nieuwe features in het spel.
  • Peptalks Je kan een peptalk gaan geven in de rust van een wedstrijd om zo te proberen de wedstrijd te doen kantelen als het tegen zit.
  • Verbeterde training. De hele training afdeling is op de schop gegaan _O_ Je coaches worden nu ook belangrijker bij de training.
  • Onderhandel met je bestuur. Je kan nu beter met je bestuur onderhandelen over budgetten en uitbreidingen. Ook biedt het bestuur je nu echt een contract aan en als die bijna eindigt een nieuwe (of niet :P ). Als je je eisen te hoog stelt kun je ontslagen worden....
  • De scheidsrechtersranking is weer terug _O_ Je kan voorafgaand aan de wedstrijd kijken hoe de komende scheidsrechter heeft gefloten so far.
En er is nog veel, veel meer vernieuwd in FM 2006, voor een compleet overzicht klik hier
Speelbare Competities

Argentina Australia Austria Belarus Belgium Brazil Bulgaria Chile China Columbia
Croatia Czech Denmark England Finland France Germany Greece Holland Hong Kong
Hungary Iceland India Indonesia Ireland Israel Italy Malayasia Mexico N.Ireland Norway
Peru Poland Portugal Romania Russia Scotland Serb&Mont Singapore Slovakia Slovenia
South Afrika South Korea Spain Sweden Switzerland Turkey Ukraine Uruguay USA Wales

Kortom, je hebt keuze uit 51 landen, 158 competities en 2351 clubs.
Demo en patches

Demo:
Erg veel links naar de demo
2 demo's: de Strawberry bevat de Engelse en Schotse competitie en alleen de Engelse taal, de Vanilla versie bevat 16 landen en 8 talen en is zo'n 350mb zwaar.
________

Patches:

De eerste patch (6.0.1) is ook al uit en is hier te downloaden.
________

Een "tussenpatch" is uitgebracht door SI Games. Deze patch fixt een probleem in de Portugeese, Spaanse en Mexicaanse league bij het her-registreren van spelers gedurende het seizoen; patch fixt een probleem in de Portugeese league waarin alle buitenlanders als Non-EU werden gerekend; fixt een crashprobleem in de Belgische 1e Klasse; patch fixt een potentiele crash bij blessure-nieuwsberichten en de patch fixt een probleempje in de manager reputatie, waarbij de reputatie soms heel snel veranderde.

Deze patch (6.0.1 build 70473) is hier te downloaden.
________

En jawel, na lang wachten is patch #2 uit, versie 6.0.2. Een lange "bugfixlist", te lang om hier te posten iig. Klik hier om de volledige changelist te bekijken en een aantal mirrors te zien waar de patch te downloaden is.
Officiele downloadsite voor de 6.0.2 patch.
________

En patch 6.03, waarschijnlijk de laatste, is al een tijdje uit.

Klik hier voor met data update.

Klik hier voor zonder data update.

Releasedatum
Football Manager 2006 is sinds 21 oktober te koop
Tips van users
*Harchester United uitzetten. In het spel zit een team genaamd Harchester United, gebaseerd op een Engelse tv serie genaamd "Dream Team". Alle spelers van dit team zijn (behoorlijke) talenten en ze zijn gratis te halen. Om deze spelers NIET in je spel te hebben moet je bij Instellingen helemaal onderaan de vinkjes bij Harchester laten staan. Als de vinkjes weg worden gehaald heb je de spelers er juist wel in je spel zitten.

*Marc Vaughan's Hints & Tips guide. Marc Vaughan, hij is vanaf het begin de Lead Tech guy achter CM/FM. Hij heeft onder andere het database systeem bedacht en de transfer logica wat CM zo'n succes heeft gemaakt. Voor elke CM/FM die uitkomt schrijft hij een guide, Hier is de FM2006 versie te downloaden.

*Real Names fix. Met dit bestand wordt aan veel competities, bekers en nationale teams de correcte naam gegeven. Downloaden kan hier Instructies zijn bij de download ingesloten.

Handige links:
SI Games De makers van het spel, rechtstreekse link naar FM2006 nieuws.

Random LLM team generator, om een club uit de laagste divisies uit te zoeken is hier te vinden

De Random LLM Team Generator versie 2006 is hier te vinden

Skins: Turnstyle skin , Elegance skin en de Aurora skin
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62828/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62829/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62830/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62831/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62832/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62833/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62834/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/3332/azvalencia2qs.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/8495/grrrmpf5iq.th.jpg

Opmerkingen

Nog even een paar opmerkingen vooraf:
Natuurlijk is dit topic bedoeld voor vragen, maar probeer eerst zelf te zoeken voor meteen vragen te stellen! Kijk in het bijgeleverde boekje of lees de topics nog even door! Is het dan nog niet duidelijk, vraag het dan gerust, er lopen hier genoeg experts rond 8) of vraag het op de IRC channel.

Wil je tips geven over wie de opvolger wordt van Zidane of welke topspelers voor weinig je aanraadt aan mede fm-ers? Zet de naam van deze speler dan even als een spoiler in de tekst, zodat het niet storend is voor FM-ers die geen namen willen weten.
Verwerk (spoiler] naam spelert

[/td][/tr][tr][td bgcolor=#00739F align=right][/td][/tr]
[tr][td bgcolor=#00739F align=center]IRC[/td][/tr]
[tr][td bgcolor=#AACCFF]
Voor snelle vraagjes, leuke toevoegingen of gewoon om even te chatten hebben wij (Eposs :P) een IRC channel speciaal voor FM aangemaakt. Gewoon even naar irc.tweakers.net gaan en dan bij channel FM06 invullen :).
[/]
[/td][/tr][tr][td bgcolor=#00739F align=right]Game on![/td][/tr]

[/table]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het loopt dit jaar wel gestaag zeg met de FM-topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geen idee wat Lubeck aan het doen is. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/8479/bug1dw.jpg

Is het een bekende bug want ik kon hem zo gauw niet vinden in het changelog.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent u het fenoneem rotatiesysteem?

Moet haast een bug zijn, mij niet bekend iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
LoneRanger schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:20:

[afbeelding]

En hoeveel players out? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:09
Ik was laatst maar weer eens opnieuw begonnen. Ik had eerst een aantal seizoenen gespeeld met FC Groningen, maar daar had ik ondanks enkele successen toch last van het "kleine club blijft kleine club" syndroom. Ondanks een aantal opeenvolgende kampioenschappen en een uitpuilende beurs, wilde het bestuur maar niet meegaan in de hoge salarissen die voor topspelers betaald moeten worden. Dus dan blijf je met spelers van het tweede garnituur zitten. En nog erger, zodra ze dankzij hun yearly wage rise over de gestelde limiet komen, kun je ze ook nooit meer een contractverlenging aanbieden, dus lopen al je goede spelers na een tijdje gewoon weg.

Enfin, ik ben een nieuwe game begonnen met Feyenoord. Het begin was niet erg veelbelovend. Ik had moeite met het vinden van de ideale opstelling en het leek er op een gegeven moment op dat ik een record aantal gelijke spelen zou gaan verwezenlijken. Op een gegeven moment stond ik zelfs 8e en begon het in de achterban te rommelen. Heel even leek het er zelfs op, dat ik de winterstop niet zou halen.

Gelukkig bleven de Europese resultaten goed en ook in de beker deed ik lang mee. Uiteindelijk kwam er een punt dat ik ongemerkt toch weer richting de top 3 kroop. Mede dankzij tegenvallende resultaten bij Ajax, PSV en FC Groningen. Naarmate het seizoen vorderde kwam ik vaster en vaster in de top 3, werd 2e en stootte op een gegeven moment ook koploper FC Groningen van de eerste plaats. Die plek heb ik vervolgens ook niet meer uit handen gegeven. Met nog 2 wedstijden te gaan, ben ik kampioen geworden.

In de beker strandde ik helaas ruim voor het einde, maar in de UEFA Cup haalde ik de kwartfinales, waar ik door de uiteindelijke winnaar AS Roma redelijk kansloos uitgeschakeld werd.

Dit alles mede dankzij de vele doelpunten van K2 natuurlijk. Het zal nog een toer worden om die bij de club te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Dabien op 22-05-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ep0ss schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:30:
[...]

En hoeveel players out? :o
55!
En ze blijven gewoon kopen hoewel de transfer periode allang voorbij is.
Hmm nog een feitje, in totaal heeft de manager van Lubeck 531 spelers gekocht en 21 verkocht sinds juni 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:44:
[...]

55!
En ze blijven gewoon kopen hoewel de transfer periode allang voorbij is.
Hmm nog een feitje, in totaal heeft de manager van Lubeck 531 spelers gekocht en 21 verkocht sinds juni 2005.
Zou hij naast trainer een bijbaantje hebben als spelersmakelaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

[afbeelding]

Doet me een beetje hieraan denken: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/bug.JPG

Let op de slider rechts, voor elke positie een stuk of 15-20 spelers :o

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:27

hilgo

Clear your mind of can't.

In ieder geval nooit een keepers probleem daar :+

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023

[afbeelding]

Welke patch heb je? Bij 6.0.2 (en eerdere) heb ik het ook gehad in mijn Oost-europese save. Veel clubs bleven maar spelers kopen waardoor sommige selectie's volzaten met vooral buitenlandse spelers die niet speelgerechtigd waren.

Ik heb de bug zelf gemeld op het SI-forum en er met een aantal anderen hard voor gestreden dat het verholpen werd. En met succes (incl. opsturen van een 150MB grote save). Het resultaat: in patch 6.0.3 is een extra sanity-check toegevoegd die dit moet tegenhouden. Maar die was voornamelijk voor oost-europese landen bedoeld. Mijn oost-europese save staat in de ijskast en weet niet of het probleem nu 100% verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeej, deeltje 5 alweer...:D

haha...sjees, dat screenshot zeg, die moet minstens 500 spelers in zijn selectie hebben...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Nou, zoals me wel vaker is overkomen bij de cm/fm games zit ik nu ook weer in een situatie dat ik vaak wel het meeste balbezit heb en het meeste schoten op goal maar toch vaak tegen een nederlaag aanloop. Zijn er misschien master coaches aanwezig die hier een daar een tip voor me hebben? :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Zoals beloofd mijn verslag van mijn 1ste seizoen bij Stade Rennes.

Seizoen 1 Stade Rennes

Transfers
Transfers heb ik maar 1 gedaan aangezien mijn budget niet echt groot was en ik maar op 1 plek een echte versterking nodig had en dat was in de spits.

Ligue 1 Orange
De competitie verliep vrij goed, en ben ik eigenlijk ook zonder al te veel problemen doorlopen.
Even een kleine dip gehad op 60% van het seizoen, maar het verliep voor de rest zeer goed met als gevolg dat we zelfs kampioen werden :D _/-\o_ .

Coupe de France
In de Franse beker hebben we geluk gehad dat we tegen relatief zwakkere tegenstanders werden geloot. Tot en met de kwartfinale geen grote naam tegen gehad, alleen maar clubjes uit de Ligue 2 Orange. Halve finale tegen Auxerre werd met 2-0 gewonnen en in de finale werd uiteindelijk gewonnen met 1-0 van Paris-SG.

Coupe de La ligue
In de Coupe de La ligue zijn we uiteindelijk gestrandt in de halve finale, waarin we door penaltys er uit vlogen tegen Sochaux. Jammer, maar misschien ook wel niet anders hadden we waarschijnlijk met flink wat vermoeidheden en blessures gekampt. En de Coupe de La ligue is volgens mij hetzelfde als de League Cup in Engeland. Leuk om te winnen, maar het is nergens voor.

Uefa Cup
In de Uefa Cup presteerden we boven verwachting goed. 1ste Knock-out ronde was tegen Heerenveen, die vrij simpel opzij werden gezet, daarna volgden Hertha BSC en Auxerre. In de halve finale moesten we tegen Sampdoria. Uit werd met 11 man aan hun kant tegen 9 aan mijn kant knap stand gehouden met 3-3 (stond bij de 1ste rode kaart al met 2-0 voor).
Thuis werd het karwei afgemaakt en wonnen we met 2-1 en werd dus de finale bereikt.
In de finale moest ik het opnemen tegen Lille, team dat in de competitie op de 11de plek hing en weinig betekende. Mijn kampioenswedstrijd moest ik ook tegen Lille spelen en die werd vrij gemakkelijk gewonnen met 5-2. In de finale ging het alleen iets moeizamer, maar uiteindelijk werd er nog gewonnen door een goal van Frei in de 97ste minuut van de verlenging :D _/-\o_ . De 3de prijs van het seizoen dus :) .

Beste speler:
Afbeeldingslocatie: http://img414.imageshack.us/img414/5664/bestplayer3ao.th.jpg

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/2033/topscorer0jq.th.jpg

Grootste talent:
Afbeeldingslocatie: http://img414.imageshack.us/img414/4602/talent3qe.th.jpg

Totaalplaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/8264/totaal4kf.th.jpg

Volgend seizoen hoop ik natuurlijk om de titel weer te winnen en misschien een kleine stunt in de CL. Maar dat wordt natuurlijk weer uitgebreid hier gepost :) .

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 22-05-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doet Pablo Vitti het?
(heb ik gehad met central)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ep0ss schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:37:
Zoals beloofd mijn verslag van mijn 1ste seizoen bij Stade Rennes.

....
Knap in een competitie waarin Lyon toch domineert. Hoeveel TV-geld krijg je trouwens in Frankrijk. Het zou hoger moeten zijn dan in Engeland.

edit: Ik heb me met Uruguay U23s geplaatst voor de Olympische Spelen :9. In de finale poule moest ik tegen Brazilie, Argentinie en Colombia. 2 gelijke spelen tegen de 1e twee en een ruime winst op Colombia (5-0) was voldoende om een Olympisch ticket veilig te stellen. _/-\o_.

Verheug me er nu al op, heb in al mijn FM-games nog nooit de Olympische spelen gehaald.

[ Voor 37% gewijzigd door PirE op 22-05-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:49:
Hoe doet Pablo Vitti het?
(heb ik gehad met central)
Vitti:
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/5330/vitti2zi.th.jpg
Meer screens kan indien gewenst ;) .
PirE schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:50:
[...]

Knap in een competitie waarin Lyon toch domineert. Hoeveel TV-geld krijg je trouwens in Frankrijk. Het zou hoger moeten zijn dan in Engeland.
Geen idee, TV geld moet ik nog krijgen volgens mij. Zal het posten zodra ik het weet.
Lyon speelde trouwens nooit slecht, maar liet gewoon te vaak punten liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 22-05-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Sjemig...

Je staat 13 punten los van de nr 2 met nog 8 wedstrijden te gaan en opeens weet niemand van je team meer wat ze moeten doen in het veld. En met nog 3 wedstrijden te gaan is de voorsprong geslonken tot 2!!! punten. Depor speelde gelijk en wij wonnen eindelijk weer eens. 37e Wedstrijd, als wij zouden winnen zouden we kampioen zijn.
En uiteraard: schoten op doel 10921864 - 0 en na 92.58 minuten (3min bless.tijd) nog steeds 0-0. Goddank besloot toen een spits z'n 6 miljardste schot maar eens in het doel te schieten ipv in de handen van de keeper. Toch nog kampioen.

Die waardeloze serie kostte me ook de UEFA Cup. Ben over 2 wedstrijden veel sterker dan Chelski maar ja, spitsen die niet meer weten waar de bal heen moet :r

/edit
Laatste wedstrijd weer net zo kut als de laatste 10 ervoor, flikker dan maar op. Ben dus weer op zoek naar een andere club.

[ Voor 10% gewijzigd door King Nothing op 22-05-2006 23:37 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

Sherlock

No Shit

Ha, met Hradec Kralove gaat het geweldig :) Ik zal binnenkort weer eens een verhaaltje typen, maar dan moet het topic wel in mijn active topics voorkomen ;)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:09
That's his first ever goal for [CLUB]!!!
Ik kan bijna geen wedstrijd spelen of de Ger Sendens en Pascal Bosschaarts van de FM-wereld krijgen het op hun heupen. Het grenst aan het ongelovelijke hoe vaak spelers hun eerste goal ooit tegen mij maken. Zelfs dertigers schoppen er na 12 jaar betaald voetbal voor het eerst een in tegen mij!!!

Ik word er echt knap pissig van!!!
King Nothing schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:26:
En uiteraard: schoten op doel 10921864 - 0 en na 92.58 minuten (3min bless.tijd) nog steeds 0-0.
En daar kan ik ook niet zo goed tegen. Dit gebeurt vooral tegen laaggeklasseerde clubs. Dan speel je als nummer 1 tegen de nummer 18 en plotseling is hun matige keeper (met de meeste tegendoelpunten in de competitie) veranderd in een soort Super-Van-Der-Sar. Vervolgens counteren ze zich trouwens ook meestal naar een 1-0 voorsprong, waarvoor ze slechts 1 schot op doel nodig hebben. Dit gebeurt verdacht vaak in combinatie met mijn vorige klacht.
:(

[ Voor 48% gewijzigd door Dabien op 23-05-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar beloofde screenies:

Ural Huidige stand van zaken

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/ural2010.JPG

Klopt niet helamaal meer, want ik heb de thriller tegen CSKA er ook op zitten, wat een wedstrijd was dat zeg, in 10 minuten 2-0 voor...WOO!...daarna ging het minder, en werd het 2-2, waarbij CSKA in de 91e minuut nog scoorde, maar die werd afgekeurd wegens buitenspel...:D
Screenie:

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/cska-ural.JPG

De bekerfinale bereikt!:

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/cupfinal.JPG

Mijn spelers:

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/team2010.JPG

helaas zijn de spelers die miljoenen waard zijn bijna allemaal unhappy...:(...Zou een prijs dit kunnen veranderen?

Mijn aankopen:

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/morgun.JPG

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/magomedov.JPG

en mijn superspits:

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/zuniga2010.JPG

Eerstvolgende wedstrijd is tegen de nummer 15, dus dat zou een makkie moeten zijn....maar ja...de bal is rond he!

oh ja, mijn fantastische oefenpot tegen Bukarest:

http://www.xs4all.nl/~dovdmeer/foto/bukarest.JPG

vergelijk maar met de basisopstelling, niet een basispeler...:)...Gelukkig was het maar een oefenpotje...:)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Dabien schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:05:
[...]

Ik kan bijna geen wedstrijd spelen of de Ger Sendens en Pascal Bosschaarts van de FM-wereld krijgen het op hun heupen. Het grenst aan het ongelovelijke hoe vaak spelers hun eerste goal ooit tegen mij maken. Zelfs dertigers schoppen er na 12 jaar betaald voetbal voor het eerst een in tegen mij!!!

[...]

En daar kan ik ook niet zo goed tegen. Dit gebeurt vooral tegen laaggeklasseerde clubs. Dan speel je als nummer 1 tegen de nummer 18 en plotseling is hun matige keeper (met de meeste tegendoelpunten in de competitie) veranderd in een soort Super-Van-Der-Sar. Vervolgens counteren ze zich trouwens ook meestal naar een 1-0 voorsprong, waarvoor ze slechts 1 schot op doel nodig hebben. Dit gebeurt verdacht vaak in combinatie met mijn vorige klacht.
Ja, heel herkenbaar. Ik word er ook echt pissig van. Waar ik ook goed ziek van word is dat spitsen die hoge stats voor finishing hebben toch 40 kansen nodig hebben om een doelpunt te maken, terwijl Piet Paardenl*l van FC Hutjknutje zijn eerste kans van de wedstrijd 5 meter naast mijn keeper te schuiven...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Naluh! schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:51:
[...]
Ja, heel herkenbaar. Ik word er ook echt pissig van. Waar ik ook goed ziek van word is dat spitsen die hoge stats voor finishing hebben toch 40 kansen nodig hebben om een doelpunt te maken, terwijl Piet Paardenl*l van FC Hutjknutje zijn eerste kans van de wedstrijd 5 meter naast mijn keeper te schuiven...
Het lijkt erop dat iedereen zo'n periode heeft. Mijn spitsen, die normaal goed zijn voor zo'n dertig doelpunten per seizoen, missen af en toe ook echt open kansen. Maar dat hoort erbij vind ik. Er is geen enkele spits in de wereld die van elke kans een doelpunt maakt, zelfs Inzaghi en Shevchenko niet.

En dat Piet Paard er wel een bal inschiet, tja dat gebeurt ook. Het gebeurt alleen niet dertig keer in een seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Sherlock schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:09:
[...]
Het lijkt erop dat iedereen zo'n periode heeft. Mijn spitsen, die normaal goed zijn voor zo'n dertig doelpunten per seizoen, missen af en toe ook echt open kansen. Maar dat hoort erbij vind ik. Er is geen enkele spits in de wereld die van elke kans een doelpunt maakt, zelfs Inzaghi en Shevchenko niet.
Mijn spitsen halen de dertig dus echt niet. En dat terwijl het toch gewoon goede spitsen, zoniet topspitsen zijn. Probleem is ook dat de kansen van de tegenstander ook veel meer echte open kansen zijn. Staat er ineens zomaar een tegenstander volkomen vrij op 3 meter van de goal in de verre hoek. Dat soort kansen krijg ik gewoon nooit tenzij een tegenstander een verkeerde terugspeelbal oid geeft.
En dat Piet Paard er wel een bal inschiet, tja dat gebeurt ook. Het gebeurt alleen niet dertig keer in een seizoen.
Piet doet dat idd geen 30 keer per seizoen, alleen als hij tegen mijn cluppie moet ;) .

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat "1st goal ever" bij iedereen voorkomt, ik zie het ook, en denk dan ook vaak "k*tzooi, iedereen scoort zijn eerste doelpunt tegen mij!"...part of the game zeg ik maar...Mijn spitsen zijn ook een beetje uit vorm, op zich scoren ze wel, maar in sommige wedstrijden spelen ze zoooo slecht....maar ja, ik laat ze toch staan, want ook al spelen ze slecht, ze kunnen toch elk moment scoren...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Herkenbaar ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
[...]

En dat van die eerste goal gebeurd nou eenmaal en het valt op omdat je alleen wedstrijden van je eigen team ziet en niet die van anderen. Ik heb er niet echt veel last van.

Kan onderschatting zijn. Je ziet het IRL vaak genoeg bij het Nederlands elftal. Tegen een matig team spelen ze gewoon slecht en is de afwerking niet goed. Blijkbaar een gebrek aan concentratie en denken dat het toch wel goed komt.

Wat bij mij goed helpt. Tegen echt laag geklasseerde clubs wil ik nog weleens starten met een aantal wisselspelers. Dat werkt vaak goed, ik heb het idee dat ze net even wat harder werken om zich zo in de basis te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 22 mei 2006 @ 23:26:Laatste wedstrijd weer net zo kut als de laatste 10 ervoor, flikker dan maar op. Ben dus weer op zoek naar een andere club.
Dat had ik gisteren ook. Afgelopen weekend het seizoen begonnen met overwinningen op oa Liverpool en Chelsea. Gisteren verder gegaan en ja hoor, meteen uit tegen Man Utd compleet weggespeeld. Slechts 1-0 verloren, naja, kan gebeuren al is het raar dat na zo'n goede serie je opeens wordt weggetikt. De wedstrijden daarna gingen dus ook k*t. Afgezakt naar de 9e plaats. Cavenaghi die er in 3 of 4 wedstrijden al 10 had gescoord was na die wedstrijd tegen Man Utd plots hopeloos uit vorm. Terwijl hij iemand is die zijn goede vorm vast weet te houden. Dus nog een paar lullige nederlagen en ik was al aan het kijken welke trainers op 'insecure' stonden. Koeman stond 12e met Ajax (weer teruggehaald blijkbaar |:( ), dus gelijk maar even de poten van onder z'n stoel proberen te zagen door te zeggen dat ie er geen reet van kan.

Newcastle nog steeds (7 wedstrijden) zonder puntverlies. Toch gek, dat de AI-clubs na een 'load' niet inkakken. Overigens, Liverpool laatste, met 1 punt, hehehehe. :9 Die trainer vloog er ook uit.

Maar gelukkig een 4-1 winst in mijn CL-debuut op Lyon. Daarna begon het weer een beetje te lopen en nu sta ik weer 2e. 8)7 Dus ik blijf toch maar tot het einde van het seizoen. En in ieder geval zolang ik Europees speel.
[...]

[...]

Herkenbaar. Vooral het eerste deel over die 'first goal ever'. Meestal nog prutsers ook idd. En dan is het meestal ook nog zo'n snoeiharde bal die zo'n beetje uit je scherm komt knallen. Ga je kijken bij de stats van die speler: finishing 11, long shots 10. En dan heb je zelf 3 middenvelders opgesteld staan met finishing +/-16 en long shots +/-18, en scoren die wel eens zo? En dat van die keeper klopt ook. Staat er zo'n 'RBC-keeper' de sterren van de hemel te spelen en mijn kersverse international maakt even 2 blunders. En het gebeurt erg vaak na een reload.

Ik heb net m'n game weer geladen. Ik hoop dat ik deze keer niet genaaid wordt en m'n 5 wedstrijden winst op rij (oa 2x Atletico Madrid 3-1 en 1-5) kan continueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom hier ook eens posten :)

ben een nieuwe FM game begonnen met Liverpool,
naja zoals bekend een leuke selectie (vooral Xabi Alonso en Steven Gerrard) en €15miljoen om uit te geven aan transfers.
heb inmiddels Kompany gehaald van Anderlecht want kon wel een goede centrale
verdediger gebruiken. De voorrondes van de champions leage heb ik winnend afgesloten,
eens zien hoe ver ik kom in de CL dit jaar.
En verder probeer ik Liverpool een plaats in de competitie te geven die recht geeft op CL voetbal. Want ik denk dat ik momenteel Chelsea/Arsenal/Man Utd het vuur niet aan de schenen kan leggen in de strijd om het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom!

Pff, je hebt Djibril Cissé ook rondlopen. Die scoort altijd. Iig wel als je tegen Liverpool moet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:57:

naja zoals bekend een leuke selectie (vooral Xabi Alonso en Steven Gerrard) en €15miljoen om uit te geven aan transfers.
Met Liverpool kun je direct nadat je bent aangenomen vragen om meer transfergeld, en met succes :9 (Milan, Inter en Juve hebben dat ook)

[ Voor 6% gewijzigd door Benotti op 23-05-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:57:
kom hier ook eens posten :)

ben een nieuwe FM game begonnen met Liverpool,
heb inmiddels Kompany gehaald van Anderlecht want kon wel een goede centrale
verdediger gebruiken. De voorrondes van de champions leage heb ik winnend afgesloten,
eens zien hoe ver ik kom in de CL dit jaar.
En verder probeer ik Liverpool een plaats in de competitie te geven die recht geeft op CL voetbal. Want ik denk dat ik momenteel Chelsea/Arsenal/Man Utd het vuur niet aan de schenen kan leggen in de strijd om het kampioenschap.
Welkom!

Ik speel ook met Liverpool, en je kan juist makkelijk kampioen worden :+. Cissé scoort erg veel, als je 4-4-2 gaat spelen kan je beter ook nog een spits kopen. Rechtsback's zijn wat minder dan de rest van de selectie. Dus daar kun je mss nog iets mee doen.

Succes :)
Benotti schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 14:06:
[...]

Met Liverpool kun je direct nadat je bent aangenomen vragen om meer transfergeld, en met succes :9 (Milan, Inter en Juve hebben dat ook)
Uhu, bij mij werkt dat ook, kreeg ipv 15 miljoen, 33 miljoen :)

[ Voor 14% gewijzigd door .Tom op 23-05-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cisse scoorde tegen mij een hattrick ind e Eufacup...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[

Uhu, bij mij werkt dat ook, kreeg ipv 15 miljoen, 33 miljoen :)
kijk dat is interessant :*) zal het zometeen ik er weer ben van stage ff proberen,
lukt het meteen nadat je bent aangesteld??

mij selectie op het moment (voor zover ik me kan herinneren ben net bij de club :Y) )

------------------Reina-------------------------
Josemi -- Hypia -- Carragher -- Rise

Louis G - Gerrard - Alonso ---- Zenden (kewell geblesseerd)

------------Morientes -- Cisse --------------

Kompany had ik gekocht voor €14.4 miljoen, wel veel voor een jonge speler
maar heb hem later wel eens meegemaakt wordt hij toch wel de beste verdediger die er te krijge is, en andere clubs zaten ook achter hem aan, dus moest ze ff aftroeven :9
ben ook nog op zoek naar een extra rechter AMR type Sneijder, maar zal straks eerst het bestuur ff lief aankijken :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ik speel atm dit:
------------------Reina (Dudek)-------------------------
Finnan (Kromkamp) -- Carragher -- Hypia (Agger) -- Rise (Warnock)

Louis G - Gerrard (Hamann) - Alonso (Sissoko) ---- Zenden (Kewell)

------------Delgado (Morientes) -- Cisse --------------
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:10:
[...]
lukt het meteen nadat je bent aangesteld??
Ja :).

[ Voor 29% gewijzigd door .Tom op 23-05-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomGiethoorn schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:37:
Ik speel atm dit:
------------------Reina (Dudek)-------------------------
Finnan (Kromkamp) -- Carragher -- Hypia (Agger) -- Rise (Warnock)

Louis G - Gerrard (Hamann) - Alonso (Sissoko) ---- Zenden (Kewell)

------------Delgado (Morientes) -- Cisse --------------
[...]

Ja :).
ok bedankt! en Dudek probeer ik te verkopen, Scott Carson heb ik als 2e keeper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:42:
[...]

ok bedankt! en Dudek probeer ik te verkopen, Scott Carson heb ik als 2e keeper :)
Ik heb toch altijd graag 3 echt goede keepers, David Martin daar dan nog achter als 4e keeper, is volgens de kenners de nieuwe Paul Robinson (net als Carson) :).

[ Voor 3% gewijzigd door .Tom op 23-05-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carson heb ik naar Darlington gehaald, evenals Foy en Potter. Foy heb ik na mijn eerste seizoen premiership laten gaan, te veel buitenspelers en hij was het nét niet. Carson en Potter zijn dragende spelers geworden. En alledrie zijn international.

Ik heb me net gekwalificeerd voor de 1e knockout ronde CL door met 1-5 Lyon te verslaan. En omdat Milan van Atletico verloor sta ik nu eerste in de groep. Laatste wedstrijd is thuis tegen Milan.

Het draait super op het moment. Ik heb nog wat verandert aan m'n tactiek in de voorhoede:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
   <-SC  ^  SC->
         |
   ^    AMC    ^
  /             \
ML               MR

DMC

DL    DC   DC    DR

De MR/ML dus met een diagonaal naar voren, de spitsen naar links en rechts en vervolgens komt dan regelmatig m'n AMC helemaal vrij te staan in het strafschopgebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
PirE schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:25:
[...]

Welke patch heb je? Bij 6.0.2 (en eerdere) heb ik het ook gehad in mijn Oost-europese save. Veel clubs bleven maar spelers kopen waardoor sommige selectie's volzaten met vooral buitenlandse spelers die niet speelgerechtigd waren.

Ik heb de bug zelf gemeld op het SI-forum en er met een aantal anderen hard voor gestreden dat het verholpen werd. En met succes (incl. opsturen van een 150MB grote save). Het resultaat: in patch 6.0.3 is een extra sanity-check toegevoegd die dit moet tegenhouden. Maar die was voornamelijk voor oost-europese landen bedoeld. Mijn oost-europese save staat in de ijskast en weet niet of het probleem nu 100% verholpen is.
Ah ok.
Ik heb wel patch 6.03 geinstalleerd maar daarna een no-cd patch van 6.02.
Toen ik begon aan dit spel had ik het origineel nog niet.
Met het origineel + patch 6.03 wil die de savegame niet laden dus heb ik de no-cd er weer overheen gezet.
Ik heb niet zoveel zin om opnieuw te beginnen met Dusseldorf en ik wil gewoon kijken hoever ik ze kan brengen.
Iig een stabiele BL club van maken zonder schulden.
Ergens ben ik ook wel benieuwd hoe het met Lubeck afloop aangezien ze dagelijks nog "contractlozen" aannemen.
Mocht het wel een negatief effect hebben begin ik alsnog opnieuw. :z

Ik zal donderdag wel even een update doen mbt Düsseldorf en hoe het gaat in de 2e Liga.
[en hoeveel spelers Lubeck dan heeft B) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

[...]

Wat zou Arsene Wenger gedacht hebben toe die back van Barca de 2-1 Binnen schoot in de CL finale? Die goal was iirc de 1e in z'n carriere :o
Mhoa, dit was tegen een middenmoter. De laatste wedstrijd was tegen de nr 19 dacht ik en die was zo zwaar klote.

Ik zit nu een beetje te schoppen bij Real M, Inter en Chelsea, maar ja, 't is begin juni en dan worden trainers niet meer zo snel ontslagen :P
Gelukkig heb ik Italie nog op het WK 2026.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

WK 2026, Italiaanse bond eiste dat we de 2e ronde zouden halen:

Groep:
Italie - Chili 3-1
Bahrein - Italie 0-3
Servie/Mont - Italie 0-4

2e ronde: Italie - Kroatie 2-1
Kwartfinale: Italie - Tsjechie 3-1
Halve Finale: Spanje - Italie 0-2 (eindelijk eens trefzekere spitsen: schoten op doel: 9-3)
Finale: Italie - Engeland.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/151dfb68c6a68b9f75d19cc71bc4a9da/thumb.jpg

:7

Was wel spannend :P

Ook een nieuwe club gevonden, 1. FC Kaiserslautern. Net gepromoveerd naar de Bundesliga , kijken wat daar nog te doen valt :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 16:32:
Carson heb ik naar Darlington gehaald, evenals Foy en Potter. Foy heb ik na mijn eerste seizoen premiership laten gaan, te veel buitenspelers en hij was het nét niet. Carson en Potter zijn dragende spelers geworden. En alledrie zijn international.

Ik heb me net gekwalificeerd voor de 1e knockout ronde CL door met 1-5 Lyon te verslaan. En omdat Milan van Atletico verloor sta ik nu eerste in de groep. Laatste wedstrijd is thuis tegen Milan.

Het draait super op het moment. Ik heb nog wat verandert aan m'n tactiek in de voorhoede:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
   <-SC  ^  SC->
         |
   ^    AMC    ^
  /             \
ML               MR

DMC

DL    DC   DC    DR

De MR/ML dus met een diagonaal naar voren, de spitsen naar links en rechts en vervolgens komt dan regelmatig m'n AMC helemaal vrij te staan in het strafschopgebied.
Dat ziet er best leuk uit :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt niet altijd. :) Ik speelde net laatste CL groepswedstrijd thuis tegen AC Milan, beiden al geplaatst dus een paar jeugd/reserves mee laten doen. Begonnen in bovenstaande formatie, 0-1 achter gekomen. Begin van de 2e helft werd Milan steeds sterker dus al in de 50e minuut 2 wissels en de MR/L pijltje recht naar voren gegeven en AMC pijltje weg. 55e 1-1 en direct uit de aftrap van Milan 2-1. Daarna de boel zo laten staan, een 16jarige rechtsback laten debuteren en Milan ging vol op de aanval. Eindstand 2-2. Toch netjes.

Als ik nu zo eens nadenk (dat doe ik ook wel eens) over de tactieken. Altijd als de AI 4-2-4 vol op de aanval gaat spelen krijgen ze duuzend kansen. Waarom starten ze dan niet zo? Je staat meteen met je rug tegen de muur en ik counter ze er dan wel eens uit maar de druk van de tegenstander is veel groter. Dus een slimme AI zou dat moeten doen. :) En gelukkig is ie niet zó slim.

Overigens, als ik 4-2-4 voluit speel lukt het me niet om zoveel druk te zetten. Er staan gewoon 4 spitsen erg alleen te zijn, terwijl de AI altijd de bal in de ploeg weet te houden.
Gefeliciteerd! Er zijn nu 2 WK's gespeeld in mijn FM en 2x Engeland in de finale. 2006 winst en 2010 verlies van Nederland. Hoezo overrated. En Beckham (35) speelt ook nog steeds....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:27

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:55:
Gefeliciteerd! Er zijn nu 2 WK's gespeeld in mijn FM en 2x Engeland in de finale. 2006 winst en 2010 verlies van Nederland. Hoezo overrated. En Beckham (35) speelt ook nog steeds....
Engeland (en Engelse clubs) lijken inderdaad iets te sterk. Aan de andere kant: Beide Europese finales hadden dit jaar een Engelse club er in.
En dat Beckham nog steeds mee doet op zijn 35e.. tsja.. Cocu gaat ook nog naar het wk en die is volgens mij ook 35?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
hilgo schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:32:
[...]

Engeland (en Engelse clubs) lijken inderdaad iets te sterk. Aan de andere kant: Beide Europese finales hadden dit jaar een Engelse club er in.
En beide finales werden gewonnen door een Spaanse, maar ik heb Spanje nooit zien domineren (laat staan zoals Engeland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is engeland behoorlijk vertegenwoordigd in de halve finale CL...:

Chelsea - Juventus
Arsenal - Man United

beeeetje jammer...:/

Gisteravond 3 wedstrijdjes gespeeld, en allemaal makkelijk gewonnen..alleen knalde ineens FM eruit, en stond ik ineens weer op mijn desktop...?...dus die 3 potjes moet ik weer opnieuw spelen...naja...hopelijk gaan ze in de herhaling ook zo makkelijk...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/8914/naamloos8iu.th.jpg

Muahahahahaha ! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kloothommels zijn het toch, vlak voor tijd nog gelijkmaken. Terecht dat je dan in de laatste seconden nog de winnende scoort!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het is niet van mij. :)
Ik ben terug opnieuw begonnen met Liverpool nu. ;)

But anyway, dit was echt f*cking great 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
spoiler:
Jong oranje gaat lekker, 2-0 achter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, een woeste screenshot. Gebeurt niet vaak.
Dit ook niet: 1-4 achterstaan, 6-4 winnen
Ik heb vaak aan de andere kant gestaan, maar dit voelt wel ubergeil 8)

en de wedstrijd erna gewoon met 0-4 verliezen :/
(weliswaar tegen de titelverdediger)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ok, ik ben dus zoals gezegd met een nieuwe carriere begonnen. De bedoeling is dat ik met deze game bezig blijf tot FM07 uitkomt, daarom heb ik ook flink wat competities meegenomen:

- Argentinie (beide divisies)
- Chili (beide divisies)
- Brazilie (alledrie de divisies)
- Uruguay (beide divisies)
- Engeland (L2 en hoger)
- Nederland (beide divisies)
- Noorwegen (twee hoogste divisies)
- Zweden (alle vier de divisies)
- Spanje (twee hoogste divisies)
- Italie (alle vier de divisies)
- Duitsland (twee hoogste divisies)
- Turkije (alle drie de divisies)

In totaal dus 34 competities. Beetje traag, maar het loopt nog best werkbaar.

Als clubs heb ik gekozen voor de volgende:

- ABC FC in de Braziliaanse Serie C.
- Kiruna, in de Zweedse Division 2, de meest noordelijk gelegen stad van Zweden, lekker koud :)
- AS Cisco Roma in de Italiaanse serie C2/C, het derde Romeinse team, naast grote broers AS Roma en Lazio Roma.

De eerste twee werden gekozen door Unemployed te starten, Roma heb ik zelf gekozen.

De competities in Zweden en Brazilie lopen nogal uit de pas, updates daarvan zullen dus los verschijnen.

--

Het eerste seizoen bij Cisco Roma had als missie een safe midtable positie te halen. Gezien de selectie moet dat best kunnen.

De selectie is een mix van ervaren dertigers (oudste speler, een FC, was 37!) en talentvolle jonkies (18 jarige rechterwinger, die in de belangstelling staat van o.a. Inter, Sampdoria en Juventus). Redelijk goed uitgebalanceerd, hoewel de rechtervleugel iets sterker zou mogen qua bezetting en backups.

Financieel loopt het redelijk, dik 2.5 miljoen in kas, maar wel 9K/week over wagebudget. Heb wat overbodige spelers verkocht, en zit nu nog een kleine 4K/week boven budget.

Op transfergebied is niet zoveel te melden. Geen nieuwe spelers aangetrokken, enkel van Grassi heb ik de andere 50 procent overgekocht, zodat hij nu volledig van mij is en niet meer co-owned. Hetzelfde probeerde ik met Morleo, maar daar heb ik onvoldoende geld voor. Ik heb nog één jaar co-ownership voor hem, ik hoop dan wel genoeg geld te hebben.

In de Cup werd ik reeds in de kwalificiatiereeks uitgeschakeld, thuis met 1-3 verloren van Fiorentina. Op zich geen schande, die zijn toch even wat sterker.

In de Serie C Cup ging het beter, hier kwam ik tot de halve finale. Die verloor ik nipt aan een team uit de Serie C1, mede te danken aan wat blessures aan mijn kant.

In de competitie begon het aanvankelijk super (pas na 11 wedstrijden mijn eerste verliespartij bijvoorbeeld). Helaas kon dit niet goed blijven gaan, en ja hoor, op een gegeven moment een behoorlijke blessuregolf. Daardoor moest ik dus spelers die eigenlijk te licht waren opstellen, en dat vertaalde zich dan ook in een aantal nederlagen...

Uiteindelijk toch nog de playoffs gehaald. Hier moest ik in de halve finales tegen Taranto. Uit werd met 3-1 verloren, thuis werd weliswaar met 1-0 gewonnen, maar dat was dus een aggregate verlies van 3-2. Volgend jaar dus weer Serie C2/C voor mij :(

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/4885/cr13in.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/3497/cr29kq.th.jpg

Beste speler qua stats, tevens topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/3474/cr39re.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:43:
Ok, ik ben dus zoals gezegd met een nieuwe carriere begonnen. De bedoeling is dat ik met deze game bezig blijf tot FM07 uitkomt, daarom heb ik ook flink wat competities meegenomen:

- Argentinie (beide divisies)
- Chili (beide divisies)
- Brazilie (alledrie de divisies)
- Uruguay (beide divisies)
- Engeland (L2 en hoger)
- Nederland (beide divisies)
- Noorwegen (twee hoogste divisies)
- Zweden (alle vier de divisies)
- Spanje (twee hoogste divisies)
- Italie (alle vier de divisies)
- Duitsland (twee hoogste divisies)
- Turkije (alle drie de divisies)

In totaal dus 34 competities. Beetje traag, maar het loopt nog best werkbaar.
Vraag me af hoe de snelheid over een aantal seizoenen is. Ik heb ook best veel competitie's draaien en begin het na 6 seizoenen wel te merken.

Wat ik trouwens net had.
Ik speel uit tegen Crystal Palace en kom na 2 minuten met 1-0 achter (het was buitenspel, heb de replay bestudeerd). Daarna scoor ik 3 keer, maar alle doelpunten worden wegens buitenspel of vage overtredingen afgekeurd 8)7 . Eerst maar eens kijken wie er bij Palace allemaal op de loonlijst staat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
PirE schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:50:
[...]

Ik heb 9,5 miljoen euro gekregen aan TV geld.

Ben ondertussen ook manager van Nederland geworden nadat zij uitgeschakeld werden door duitsland (:r) in de kwartfinale op het WK. Engeland (:r) heeft het WK gewonnen in de finale van Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ep0ss schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:14:
[...]
Ben ondertussen ook manager van Nederland ( _/-\o_ ) geworden nadat zij uitgeschakeld werden door duitsland (:r) in de kwartfinale op het WK. Engeland (:r) heeft het WK gewonnen in de finale van Argentinië(:r).
Zo beter? ;)

Overigens nog een aardig resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/787/clfinale9sm.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Northwich Victoria / Manchester United Seizoen 2011/2012

Ik ben het seizoen 2011/2012 begonnen als manager van Northwich en na een zwakke start, mede door het zware programma, kreeg ik de ploeg weer op de rails. Na 11 speelronden werd Rafa Benitez ontslagen bij Manchester en ik kon het niet laten om te solliciteren. Uiteindelijk heb ik de baan gekregen en kon ik aan de slag bij Man Utd. Mijn doel was simpel. Bij de eerste 4 eindigen zodat ik volgend seizoen CL speel met Manchester. En dat was zeker geen simpele opgave.

De stand na 12/13 speelronden:
Afbeeldingslocatie: http://xs101.xs.to/xs101/06214/manutd-start.jpg.xs.jpg

Cups 2011/2012

Carling Cup - 3rd round exit (onder Benitez)

FA Cup:
3e ronde: Man. Utd - Sheffied Wednesday (PRM) 2-0
4e ronde: Man. Utd - Newcastle (PRM) 1-0
5e ronde: Man. Utd - Liverpool (PRM) 3-0
6e ronde: Man. City (PRM) - Man. Utd 0-0 / Replay 3-1 voor United
semi's: Man. Utd. - West Brom (PRM) 5-0
Final: Man. Utd. - Portsmouth 3-2

Mijn eerste FA Cup-winst. De finale was behoorlijk spannend. Vlak na rust kwam ik met 1-0 achter en het duurde tot de 72e minuut voordat ik gelijk kon maken. Dankzij een penalty in de 83e minuut kwam ik voorsprong en in de 85e minuut besliste Yakubu de wedstrijd.

UEFA Cup:
United was veroordeeld tot deelname aan het UEFA Cup toernooi door de 5e plaats van vorig seizoen. Financieel merk je dat direct, ik draai iedere maand verlies (Glazer loan :().

De groepsfase heb ik simpel overleefd. Moest nog 2 wedstrijden spelen en die werden simpel gewonnen. De rest van het toernooi verliep als volgt:

1e KO ronde: Man. Utd - Pasching (AUT) 2-0 en 6-1
2e KO ronde: Man. Utd - Aston Villan (ENG) 7-1 en 2-0
Kwarfinale: Man. Utd - Sevilla (ESP) 4-1 en 6-0
Halve finale: Man. Utd. - Feyenoord (NED) 5-0 en 2-1
Finale: Tottenham - Man. Utd 2-2 (Man. Utd. w.n.s. 2-3)

Tot de finale weinig tegenstand, maar wel een erg spannende finale tegen een moeilijke tegenstander. De eerste UEFA Cup voor Man. Utd. is binnen.

Arsenal heeft de CL voor de 2e keer in 3 jaar gewonnen na een 1-0 winst op Bayern.

League 2011/2012

Ik moest dus 11 punten goed maken om me te kwalificeren voor de CL. Northwich viel zoals verwacht behoorlijk ver terug en met Manchester ging het na een zwakke start steeds beter. Dankzij een serie van 15 overwinningen op rij was de 2e plaats weer in zicht. Arsenal was al te ver uitgelopen om nog kampioen te worden. Met nog 1 speelronde te gaan stond ik in punten gelijk met Chelsea en de laatste wedstrijd van het seizoen was tegen Chelsea. We zouden in een direct duel uitmaken wie zich direct zou plaatsen voor de CL. Mijn team ging met een topmoraal het veld in. Ik had net een inhaalwedstrijd met 4-1 van Tottenham gewonnen en de verwachtingen waren hooggespannen.

Afbeeldingslocatie: http://xs301.xs.to/xs301/06214/ManU-chelsea.jpg.xs.jpg

Wat moet ik hier van zeggen. Zelden een team zo door het ijs zien zakken. Tackling stond op easy maar dat heb ik in de rust maar op hard gezet, ik heb Fernando Torres toch nog mooi uit de wedstrijd geschopt :D. Tot de 3-0 kon ik nog meekomen met Chelsea. Ik had zelfs nog een keer pech dat een schot van Yakubu van de lijn werd gehaald. Na de 3-0 was het over en ik kon ik niks meer doen. De laatste goal viel trouwens in de 90+6e minuut :D. De heren Ramos en Sivok heb ik dan ook gelijk een boete van 1 week gegeven waardoor ze nu twijfelen of ze wel de goede club hebben gekozen. Alle andere spelers met een onvoldoeden kregen een waarschuwing voor poor performance. Het was ook gelijk een nieuw record en de board was niet echt blij.

Eindstand Premier League:
Afbeeldingslocatie: http://xs301.xs.to/xs301/06214/ManUtd-EPL2012.jpg.xs.jpg
Watford en Q.P.R. zijn de directe promovendi. Birmingham won de play-offs.

Selectie 2010/2011

Afbeeldingslocatie: http://xs101.xs.to/xs101/06214/ManUtd-team1112.jpg.xs.jpg
Ik zelf maar 2 spelers gehaald. Sergio Ramos van Chelsea en Sivok van Northwich. De rest van het budget heb ik gereserveerd voor een nieuwe spits.

Beste speler (av. rating):

Afbeeldingslocatie: http://xs201.xs.to/xs201/06214/Yakubu.jpg.xs.jpg
Slecht begonnen, maar na een fikse half-time preek ging hij ineens los. Hij heeft ook een nieuw contract gekregen.

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://xs201.xs.to/xs201/06214/Rooney.jpg.xs.jpg

_/-\o_ _/-\o_. Hij maakt winnen wel erg makkelijk. Moest helaas het einde van het seizoen door een blessure. Hij zal ook het EK 2012 missen.

Supertalent
Afbeeldingslocatie: http://xs101.xs.to/xs101/06214/Michael-Robinson.jpg.xs.jpg

Volgend seizoen
De doelstelling is simpel. Ik wil kampioen worden en de Champion's league winnen. Met deze selectie moet dat makkelijk kunnen lukker. Ik wil ook nog goud halen met Uruguay U23s op de Olympische spelen :D.

[ Voor 3% gewijzigd door PirE op 25-05-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Liverpool 05-06

Had wel wat zin om een nieuwe game te starten die lekker snel zou gaan. Heb toen gekozen voor Liverpool, mede omdat er toch nog een uitdaging is: je speelt heel erg veel wedstrijden (alle voorrondes CL, Fifa World Cup, FA Cup, Carling Cup en de competitie natuurlijk) dus je hebt een brede selectie nodig.

Premiership
Dat ging lekker, in het begin wat mindere uitslagen maar toch goed spel, later ook goede uitslagen en werden ploegen met grote uitslagen opzij gezet, uiteraard kampioen :).

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/2500/competitie2ap.th.jpg

Champions League
Duurde lang uiteraard, alle rondes moeten spelen, maar dan heb je wel dit. Engeland was opnieuw oppermachtig, met: Chelsea, Arsenal, Man Utd en ik natuurlijk. Ik had ze allemaal al verslagen in de Permier League, dus dit was ook niet al te moeilijk.
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/6888/clfinal2sv.th.jpg
:D

FA Cup
Ging ook erg makkelijk, finale gehaald en gewonnen, Man Utd er uit geschopt en Chelsea en toch nog makkelijk. Chelsea was het enige struikelblok, uit 1-0 verloren, thuis 2-0 gewonnen.
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/781/facup4pa.th.jpg

Carling Cup
Die cup hoefde ik helemaal niet de winnen, maar ik won hem toch :7. Telkens wat talenten de kans gegeven, en die draaide goed mee :).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ddc4e886c59c63f5a05e7392e4125a12/thumb.jpg

World Cup
Tegenstanders uit Zuid-Amerika konden het me niet moeilijk maken, gewonnen dus:
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/3461/fifaworldcup4cj.th.jpg

Spelers
M'n topscorder werd uiteraard Cissé:
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/1412/topscorder3ru.th.jpg

Beste speler avg:
Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/6157/bestplayeravg8xs.th.jpg

Selectie:
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/4869/selectie2kh.th.jpg

En tot slot het overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/7171/overzicht8ag.th.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door .Tom op 31-05-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:57:
[...]

Vraag me af hoe de snelheid over een aantal seizoenen is. Ik heb ook best veel competitie's draaien en begin het na 6 seizoenen wel te merken.
Dat ga je inderdaad merken. Bij mij wordt het ook steeds trager en ik heb wat minder, maar ook een boel, competities draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, Wildhagen heeft altijd ziek veel competities draaien. Ik snap der nooit wat van bij hem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:43:
Ach, Wildhagen heeft altijd ziek veel competities draaien. Ik snap der nooit wat van bij hem :+
Heb ik wat carriere-mogelijkheden ;)

Ach, ik heb de tijd hoor, ik hoef nergens naartoe, dus ik zie wel hoe lang het duurt. Ik wil deze game iig lang volhouden, dus dan is het wel handig om wat carriere mogelijkheden te hebben :)

Morgen komt er weer een update, heb voor vandaag even geen zin meer. Moet nog 3 (van 22) wedstrijden met Kiruna. Tandenknarsend spannend, steeds stuivertje wisselen in de top-3, en heb nog alle kans om kampioen te worden, maar moet nog 1 wedstrijd tegen een mede-kampioenskandidaat, dus word nog lastig :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoele ermee dat ik niet snap hoe jouw computer dat bolwerkt, ik heb het al eens gevraagd, en toen je je specs opnoemde kwam die haast overeen met die van mij. Maar ik hoef dat niet te proberen wil ik langer dan 1 week spelen. Het is niet eerlijk, life sucks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
O, dan begreep ik je verkeerd :)

Ja, is idd vreemd. Op het SI-forum is dat ook wel eens gezien. Persoon A en B hebben bijna identieke systemen, toch kan A met 2x zoveel competities spelen als B, op vergelijkbare snelheid. Ik weet ook niet hoe het komt.

Ik vind het iig (na 1 seizoen) prima werkbaar, maar om nou te zeggen dat het snel is? Nee, dat is te positief. Vergelijk: ik heb vandaag (o.a.) de juli/augustus-transferperiode doorgekomen, en daar heb ik zo'n 4 á 5 uur over gedaan. Waarbij ik wel moet opmerken dat er in die tijd ook in Zweden en Brazilie word gevoetbald, dus het is niet alleen maar Continue-klikken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel vervelend van die vreemde exotische competities. Als je met meerdere teams tegelijk speelt kan het zijn dat je een in de zomer speelt, en een in de winter. Dan overlappen beiden competities elkaars transferperiodes, en is het spel ongeveer 2maanden maar snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Haha, met rennes heb ik meer geld :+ . Nu niet meer :X .
Verder wel een lekker seizoen, maar wat wilje met zo'n selectie ;) .

[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 25-05-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ep0ss schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:30:
[...]

Haha, met rennes heb ik meer geld :+ . Nu niet meer :X .
Verder wel een lekker seizoen, maar wat wilje met zo'n selectie ;) .
Wat wil je, met mijn koopkracht :>.
Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/2585/financien3tw.th.jpg
Nooit meer doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:14:
Ik bedoele ermee dat ik niet snap hoe jouw computer dat bolwerkt, ik heb het al eens gevraagd, en toen je je specs opnoemde kwam die haast overeen met die van mij. Maar ik hoef dat niet te proberen wil ik langer dan 1 week spelen. Het is niet eerlijk, life sucks :(
Dat kan liggen aan de instelling qua detail. Als jij competities op full draait en wildhagen draait ze op normaal...
En de database grootte maakt ook een aardig verschil denk ik.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Godverdomme... Dacht ik eindelijk een beetje te snappen hoe dit spel werkt. Ik stond eindelijk met mijn ploeg vol toppers waar ik hoor te staan, 12 punten los na 20 wedstrijden, stort ineens de hele boel weer in als een kaartenhuis, het regent penalties en rode kaarten en ik verlies elke wedstrijd. van de 12 punten nog maar 2 over en nog 9 wedstrijden te gaan, 3 keer raden hoe dat af gaat lopen...

Ik word er eerlijk gezegd echt een beetje moe van, het is allemaal zo onrealistisch als de pest....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
King Nothing schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:04:
[...]

Dat kan liggen aan de instelling qua detail. Als jij competities op full draait en wildhagen draait ze op normaal...
En de database grootte maakt ook een aardig verschil denk ik.
Wat moet ik me daar bij voorstellen, competities of "full"? Dat is toch de database neem ik aan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Naluh! schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:09:
[...]

Wat moet ik me daar bij voorstellen, competities of "full"? Dat is toch de database neem ik aan?
Nee. Details op Full wil zeggen dat je alle wedstrijden in je competitie kan bekijken, ook die van andere teams.

Bij Normal kan dat alleen voor je eigen team, bij de andere teams zie je alleen de uitslagen.

Dan heb je ook nog Basic. In een Basic competitie kan je niet managen, maar die draaien mee zodat je toch uitslagen kan bekijken.

Zelf draai ik al mijn competities altijd op Normal.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ok, het seizoen voor ABC en Kiruna zit er nu ook op.

Bij mijn Kirunagame was de missie "stay clear of relegation". Heerlijk pessimistisch, want de selectie was (voor dit niveau) aardig op sterkte.

Op het gebied van transfers is ook hier weinig te melden: ik heb Stiel als GK en Assistant-Manager kunnen aantrekken, meer transfers zijn er niet. Helaas kon ik hem maar een halfjaar opstellen, want hij ging op 1 juli met pensioen, en da's halverwege het seizoen hier....

Financieel gaat het ook hier niet echt goed. Zit licht boven wagebudget, en ook hier een veel te groot stadion: 3500 plaatsen (1500 seated) met veldverwarming, terwijl ik gemiddeld slechts zo'n 250 (!) bezoekers heb....

In de Cup ging het beroerd: een uiterst schlemielige nederlaag (0-1) tegen een of ander amateurploeg in de eerste ronde.

In de competitie daarentegen ging het werkelijk super. Heb grotendeels bovenaan gestaan, alleen het laatste kwart van de competitie kreeg ik concurrentie. Helaas verspeelde ik in de twee laatste wedstrijden van het seizoen punten, door te verliezen van mijn grootste concurrent, Timra en slechts gelijk te spelen tegen een degradatie-kandidaat (Heden). Daardoor werd ik ook 'slechts' tweede... maar toch niet slechts, als je getipt word voor degradatie :)

Voor volgend jaar wil ik iig een nieuwe, betere keeper en een extra DM halen, en misschien een betere DC, indien dat financieel nog haalbaar is.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/5774/kir17ea.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/5670/kir29bb.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/6994/kir30xk.th.jpg

Top scorer:

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/8099/kir43rv.th.jpg

----

De missie van ABC was "invest in new players and start rebuilding the team". Beetje raar, want het team was wel ok, op zich.

Op het gebied van transfers is het rustig, ik heb één extra DC gekocht, maar die moet nog komen. Verder geen transfers :)

Financieel ging het niet best. Ik zat weliswaar ruim onder wagebudget, maar heb wel een stadium met 28000 plaatsen, terwijl ik gemiddels slechts iets meer dan 8000 bezoekers trek. Zit dus ook stevig in het rood...

Om maar te beginnen met het State Championship. Hier werd ik, met behoorlijk wat moeite, tweede. De kwartfinales kwam ik vervolgens makkelijk door, maar in de halve finale was América toch iets te sterk... helaas!

In de Copo do Brasil had ik de grootste moeite om de eerste ronde door te komen, hoewel dat nog wel lukte. In de tweede ronde ging ik echter kansloos ten onder.

In de competitie ging het nogal KLOTE! De eerste acht wedstrijden gingen allemaal verloren. Dit was dan voor de board ook een reden om me weg te bonjouren. In deze game zit ik nu dus zonder club :(

Hierdoor dus ook geen screenies...

Er lopen nu wat sollicitaties, maar er is nog geen concrete belangstelling voor me...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles op Normal geloof ik, details en database.
Tenminste, als ik een nieuwe game wil starten dan staat dat er en ik kan me niet herinneren dat ik iets aangepast heb (uit angst voor snelheidsverlies). Kan ik dat nog ergens vinden in huidige game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen.....een rondje van mij!!..de allereerste prijs voor Ural is BINNEN!!!!!....de finale van de Russische cup tegen Zenith petersburg is met 3-1 gewonnen...wooooo!!!!!!! damn feels good! het heeft even geduurd, maar 2010 is het jaar van Ural Yekaterinburg!...:p

De supporters verwachten overigens dat we ook wel even kampioen worden...het board wil Europees voetbal halen...:)

Ik maak wel vreemde dingen mee in de competitie, tenminste...vreemd...Ik heb het gevoel dat mijn team echt bagger speelt, maar wel steeds met 1-0 of 2-0 wint, 1x een 0-0 tussendoor, echt vreemd, na 13 wedstrijden sta ik al 6 punten los van de nummer 2, dus het gaat echt goed, maar toch het gevoel dat het elk moment fout kan gaan, en dat ik opeens wedstrijden ga verliezen. het moraal van mijn topspelers is ook niet wat je zegt "superb", maar "good" of "very good" terwijl we eerste staan en net de beker hebben gewonnen...Ik snap er niks van....

Afgelopen Donderdag kwam ik trouwens op Uralmash mijn kantoor binnen, lag daar een brief van de Russische voetbal federatie...ik dacht wtf?...Of ik bondscoach van Rusland wilde worden...:D:D
Uiteraard meteen gebeld, en ja gezegd...ben benieuwd hoe dat dan in zijn werk gaat, maar ik voel me apetrots...:D..Na het afgelopen WK van 2010 waar Rusland teleurstelde wilden ze blijkbaar een nieuwe coach...ik dus...:D...Italie werd kampioen trouwens, ze wonnen van Brasil

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat maakt zo'n game toch een tikkeltje leuker he. Kun je je eigen spelers laten debuteren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dat heb ik ook altijd als ik bondscoach wordt (tot nu toe alleen noemenswaardig bondscoach geweest in eerdere FM-versies). Dan is opeens mijn halve team international. Maar ja, ze riepen eerder die jonge en talentvolle spelers nooit op terwijl ze het zeker wel verdienden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou...ik heb wel 2 of 3 spelerts die het wel verdienen... :9 Ik heb even de selectie bekeken, en er loopt toch wat rond in Rusland hoor...Daar moet best wat mee te winnen zijn... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen jullie trouwens als bondscoach veel oefen interlands? of alleen maar de officiele wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:22:
Spelen jullie trouwens als bondscoach veel oefen interlands? of alleen maar de officiele wedstrijden?
Ik speel bijna alles als bondscoach van Uruguay. U23s heb ik nu ook onder mijn hoede omdat ik me geplaatst heb voor de Olympische Spelen en die heb ik nog nooit gespeeld, dus daar wil ik bij zijn :D.

Het is eigenlijk alleen veel werkt om de national pool op orde te krijgen. Als dat eenmaal staat kost het niet echt veel tijd.

edit: Manchester United staat trouwens 1e in de Europese Ranking voor clubs :D

[ Voor 8% gewijzigd door PirE op 26-05-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ben trouwens net gevraagd om Mexico naar de top te helpen. Heb het maar niet gedaan, Engeland zat ook zonder, dus ik gesolliciteerd, maar ik werd het alleen niet O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomGiethoorn schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 13:30:
Ben trouwens net gevraagd om Mexico naar de top te helpen. Heb het maar niet gedaan, Engeland zat ook zonder, dus ik gesolliciteerd, maar ik werd het alleen niet O-).
Juist Mexico doen man, je moet je horizon verbreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Mexico zou ik ook zeker niet geweigerd hebben nee, je maakt dan iig wel kans op flinke prijzen, het is het derde goede team uit de regio (na Argentinie en Brazilie).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Had gehoopt dat Engeland me had genomen, niet gedaan helaas. Had het wel gedaan als ik wist dat Engeland een ander koos. Jammer gemiste kans.

Heb trouwens ook besloten om me met LLM bezig te houden als FM07 uit is. Deze game met Liverpool en die andere met Betis maak ik nog af denk ik :).

[ Voor 35% gewijzigd door .Tom op 26-05-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LLM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:22:
Ik laat de oefenwedstrijden door de assistent doen, net zoals mijn assistent bij de club de oefenwedstrijden doet.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:34:
Ik heb alles op Normal geloof ik, details en database.
Tenminste, als ik een nieuwe game wil starten dan staat dat er en ik kan me niet herinneren dat ik iets aangepast heb (uit angst voor snelheidsverlies). Kan ik dat nog ergens vinden in huidige game?
Ja, volgens mij bij dat submenu waar ook "save game" staat, de bovenste regel in dat menu en dan kan je zien hoe lang je speelt en zo. Wee'k niet zeker hoor :>
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 12:15:
Haha, dat heb ik ook altijd als ik bondscoach wordt (tot nu toe alleen noemenswaardig bondscoach geweest in eerdere FM-versies). Dan is opeens mijn halve team international. Maar ja, ze riepen eerder die jonge en talentvolle spelers nooit op terwijl ze het zeker wel verdienden. :)
Da's bij mij wat lastig. Ik werd gevraagd door Italie toen ik in Spanje zat en ik zit nu in Duitsland. Ik heb 1 AML die ik zelf naar Man City heb gehaald in het Italiaanse elftal rondstappen en de keeper van Atletico is 3e keus.
TomGiethoorn schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:22:
Heb trouwens ook besloten om me met LLM bezig te houden als FM07 uit is. Deze game met Liverpool en die andere met Betis maak ik nog af denk ik :).
Er is geen einde aan het spel Tom ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Lower League Managment. Clubs uit de laagst speelbare divisie in een land managen en je kan dat dan eventueel nog doen aan de hand van de regels/guidelines van het LLM forum op het SI Games forum.
Ik speel volgens die regels.

En ja, ik ben onderaan begonnen (FC Emmen, 1e Divisie) en heb mezelf via een lange omweg (Harrogate Town) omhooggewerkt in Europa (Siena, Man City, Atl. Madrid) om nu vervolgens weer een uitdaging te hebben (Kaiserslautern). En alles volgens de regels he. Dus SWYC (Scout Where You Can, dwz als je in de ECN/ECS/Conf speelt alleen in Engeland, L1, L2 in Groot Brittanie) en dan SYB (Scout Your Borders, landen om Groot Brittanie heen).
Je speelt tenslotte zo realistisch mogelijk, dus een Braziliaan in de Conference South.. Niet echt he? En de transferlist blijf je al helemaal weg, die bestaat IRL tenslotte niet, dus die gebruik je niet. Verder haal je een speler pas nadat je hem gescout hebt, je moet tenslotte weten wat voor speler je haalt. Je hebt nou eenmaal geen lijst met namen waaraan je kan zien hoe goed hij is op bepaalde aspecten in zijn spel. In het echt wordt een speler ook bekeken voordat hij gehaald wordt.

http://community.sigames....pc/f/54219217/m/419200124 2e post.

[ Voor 4% gewijzigd door King Nothing op 26-05-2006 15:34 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
King Nothing schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:20:
[...]

Er is geen einde aan het spel Tom ;)
Weet ik, maar ik bedoel: Tot ik me helemaal ga richten om FM07, er zal hier wsl ook niemand zijn die nog FM05 speelt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ KN: Kom ik aardig in de buurt :) Houd niet zo van regeltjes, geef er mijn eigen draai aan :P

Trouwens die TL in FM, is toch hetzelfde als het wereldje van de spelersmakelaars irl
Alleen is het in FM allemaal overzichtelijker geplaatst :+

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Accepteren of niet?

Afbeeldingslocatie: http://xs101.xs.to/xs101/06215/Ben-Arfa-bid.jpg.xs.jpg

Ik heb genoeg spelers voor die positie's dus daarvoor hoef ik het niet te laten en ik kan het geld eigenlijk goed gebruiken om nog wat versterkingen aan te trekken. Ik had maar 23 mln. GBP te besteden en ik heb nu nog 9 mln. over. Daar kan ik eigenlijk niks mee doen omdat de verdediger die ik wil halen zo rond de 12 mln. GBP kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:34:

Trouwens die TL in FM, is toch hetzelfde als het wereldje van de spelersmakelaars irl
Alleen is het in FM allemaal overzichtelijker geplaatst :+
Je kan irl niet de lijst sorteren op kopkracht, passing, mentaliteit of dat soort dingen. Ik kan me sowieso al niet voorstellen dat er zo'n lijst van spelers bestaat en al helemaal niet van alle spelers die er in de wereld op zo'n lijst zouden kunnen staan.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
PirE schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:55:
Accepteren of niet?

[afbeelding]

Ik heb genoeg spelers voor die positie's dus daarvoor hoef ik het niet te laten en ik kan het geld eigenlijk goed gebruiken om nog wat versterkingen aan te trekken. Ik had maar 23 mln. GBP te besteden en ik heb nu nog 9 mln. over. Daar kan ik eigenlijk niks mee doen omdat de verdediger die ik wil halen zo rond de 12 mln. GBP kost.
Onder die voorwaarden zou ik accepteren ja, als je toch voldoende spelers hebt :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:00:
[...]

Je kan irl niet de lijst sorteren op kopkracht, passing, mentaliteit of dat soort dingen. Ik kan me sowieso al niet voorstellen dat er zo'n lijst van spelers bestaat en al helemaal niet van alle spelers die er in de wereld op zo'n lijst zouden kunnen staan.
Hij bestaat wel ;). De FM-database >:) ;)

Dit agency gebruikt trouwens wel FM-graphics _/-\o_

http://www.team007.nl/

IRL worden er volgens mij veel meer spelers bij clubs aangeboden. En het domste van FM vind ik dat de shortlists van je scouts helemaal leeg zijn als je bij een club begint. Je kan me niet vertellen dat alle scoutingsrapporten vernietigd worden als een manager opstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:00:
[...]

Hehe, dat bedoel ik dus met in FM wat overzichtelijker :P
IRL is er niets anders dan spelersmakelaars en scoutingsapparaten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kon je spelers ook alweer op vakantie sturen? Of een week vrijaf geven oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
"Leave of absence" aanklikken in zijn profile. Maar die optie verschijnt alleen als hij Unsettled is. Anders kan het niet afaik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:30:
"Leave of absence" aanklikken in zijn profile. Maar die optie verschijnt alleen als hij Unsettled is. Anders kan het niet afaik.
Ah kenker, ik had mijn team na dit spectakelstukje wel even rust gegund. Kan inderdaad niet.
Het gaat uitstekend met Ceske en Magdalena 8)
Angezien de seizoenen niet gelijk lopen:
Ceske per voetbalseizoen
Magdalena per jaar
wacht ik even met het verslag, en wil ik eerst het seizoen van Magdalena uitspelen. Post ik tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
wildhagen schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:30:
Als een speler uitgeput is kan het ook, kun je hem een weekje vakantie geven. In de zomerstop gebeurt het zowiezo standaard dat spelers vrij krijgen voor een maand of 2 oid. Precies weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:47:
[...]

Als een speler uitgeput is kan het ook, kun je hem een weekje vakantie geven. In de zomerstop gebeurt het zowiezo standaard dat spelers vrij krijgen voor een maand of 2 oid. Precies weet ik het niet.
Ja daarom twijfelde ik, maar zie het nergens staan.

Hij zal inderdaad eerst wel uitgeput moeten zijn, dat wou ik alleen juist voorkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ep0ss schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:47:
[...]

Als een speler uitgeput is kan het ook, kun je hem een weekje vakantie geven.
Hmm? Nooit geweten, heb ik weer wat geleerd, tnx :)
In de zomerstop gebeurt het zowiezo standaard dat spelers vrij krijgen voor een maand of 2 oid. Precies weet ik het niet.
Periode is afhankelijk van de competitie. In Zweden krijgen ze 4 maanden vrij, in Chili net 3 weken :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/6397/rust4ne.jpg

dit bedoelen jullie toch?

Oh de beloofde update doe ik na dit lopende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Nee, nu heeft ie gewoon een weekje geen training. Maar als je hem op vakantie stuurt kan ie ook even een weekje naar Griekenland op het strand gaan liggen :+.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste