[PC]Football Manager 2006 - Deel 5

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.763 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:27:
[afbeelding]

dit bedoelen jullie toch?

Oh de beloofde update doe ik na dit lopende seizoen.
He thnx, dat bedoelde ik ja. Heb het namelijk al eens gebruikt, maar kon het nergens meer vinden :/ Wist ook niet precies hoe het heet, dus toen er werd gezegd dat het alleen kon als iemand 'uitgeput' is, nam ik dat maar voor lief. Vakantie, een week geen training, whatever. Dat bedoel ik iig. Dat is een erg handige optie in Colombia waar je max wel tegen de 60/70 potjes in één seizoen kan aanlopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dacht al dat je dat bedoelde, die andere optie ken ik niet.
Gelukkig toch nog iemand blij gemaakt :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Na 152 dagen bij 1. FC Kaiserslautern kwam AC Milan en sja, dan is de keuze snel gemaakt. Terug naar Italie, op jacht naar de Scudetto. Ik heb een doel in deze save gevonden, de landstitel in elk speelbaar land winnen. Heb nu 2 van de 5 binnen (Engeland en Spanje) nog 3 (Duitsland, Italie en Nederland) te gaan.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Voor de duidelijk: In FM kun je een speler die jaded is wel degelijk 1 tot 4 weken op vakantie sturen. Wanneer een speler jaded is heeft hij het "rst" icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Benotti schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 02:07:
Voor de duidelijk: In FM kun je een speler die jaded is wel degelijk 1 tot 4 weken op vakantie sturen. Wanneer een speler jaded is heeft hij het "rst" icoontje.
Ja, dat bedoelde ik ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Sinds het EK 2012 is 1 van mijn spelers wonderkid. Ik heb hem zelf niet gehaald. Hij zat al bij Manchester, maar is toch leuk om te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://xs201.xs.to/xs201/06216/Hodge-wonderkid.jpg.xs.jpg

Ik ben er nog niet veel tegengekomen in eerdere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Pff, heb een Groningen/Betis game nog eens geladen en ontslag genomen bij Betis, er zat echt geen uitdaging meer in een elftal vol goede spelers wie allemaal in de basis willen staan :r. Ben nu al een tijdje alleen bondscoatch van Nederland en maar eens kijken of er nog een leuke club voorbij komt. Bij Liverpool gescollisiteerd maar ze namen Pako. Eerst zeiden ze nog dat ze iemand van mijn kaliber graag wilde, nemen ze een ander :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Heb een jaar zonder team gespeeld en met wat vakantie ertussen, saai zeg :O. Maar toen kwam Lyon, leuk team, maar dit had ik niet verwacht: :>
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/2514/competitie7kl.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/9602/selectie9rr.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Die verschrikkelijke prestaties en het hele elftal vind dat ze ondermaats presteren (d'oh), eerste wedstrijd onder mij werd direct gewonnen met 3-0, ze staan ook in de finale Coupe de France, dus die nog ff winnen. Gelukkig hebben ze geld (160 miljoen inmiddels) dus ik hoop dat ik wat mag kopen deze zomer 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wat betekent dat groene "LOg"-schildje?

[ Voor 60% gewijzigd door wildhagen op 27-05-2006 19:00 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Zo beter?
Afbeeldingslocatie: http://xs301.xs.to/xs301/06216/selectiee.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Nou ja, het is iig duidelijker. Of het beter is... niet als je hun coach bent :Y)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
wildhagen schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:07:
[...]

Nou ja, het is iig duidelijker. Of het beter is... niet als je hun coach bent :Y)
Pff, nou ja, voetballen kunnen ze nog, Coupe de France gewonnen met 6-0 :D.
Is dit volgend jaar weg? Of blijft dit zo staan? (seizoen is afgelopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hangt er vanaf wat precies de 'Situation" is. Gezien de slechte positie zal het wel iets zijn als "thinks the team is underachieving" of iets in die trant. Dat verdwijnt meestal vanzelf, als je weer wat hoger klomt.

Als het echter iets als "lost confidence in his manager" is, zou ik alvast de vacaturebank maar bij gaan houden, want dan heb je dikke kans dat je niet lang meer coach bent daar. Tenzij het opeens drastisch verbeterd, dan wil het nog wel eens verdwijnen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
wildhagen schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:13:
Als het echter iets als "lost confidence in his manager" is, zou ik alvast de vacaturebank maar bij gaan houden, want dan heb je dikke kans dat je niet lang meer coach bent daar. Tenzij het opeens drastisch verbeterd, dan wil het nog wel eens verdwijnen.
Nee, dat is het niet, ben net trainer geworden, het lag aan de vorige manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
In dat geval zou ik me geen zorgen maken, dan komt het vanzelf wel weer goed. Misschien niet meteen al voor de competitiestart, maar toch zeker wanneer je goede resultaten begint te boeken.

Anyway, ik heb iig een nieuwe baan in mijn ABC-carriere. Na drie maandjes werkloos te zijn geweest en vele afgewezen sollicitaties mocht ik plaatsnemen bij het zojuist gedegradeerde DSC Arminia Bielefeld, in de 2. Bundesliga. Paar superspelers rondlopen, maar wel 140K/week over wagebudget (360K, budger is 221K). Daar moet ik dus nog flink snoeien.

Bij mijn Cisco Roma zijn alle spelers opeens in Houten Klazen veranderd, het lijkt echt nergens op. Krijg het ook helemaal niet omgebogen, en ik probeer het al 24 wedstrijden... mijn positie staat inmiddels dermate onder druk dat ik van de board slechts een 'satisfied' krijg, en da's niet best. Misschien moest ik de vacatures ook maar in de gaten gaan houden.

Met Kiruna moet het seizoen nog beginnen. Ik kan daar nog niet eens een 36-jarige DM aantrekken, omdat-ie dat een te klein clubje voor hem vind. Over hoogheidswaan gesproken, op je 36e... op dit moment heeft hij niet eens een club, en dat al een heel seizoen :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeftijd zegt niet veel he :P

Ik noem een Costacurta, Carboni, Seaman :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Heb je gelijk in, maar trust me: deze gozer is in een hogere divisie dan de vierde van Zweden nergens bruikbaar voor, qua stats dan. Heeft ook slechts één seizoen bij een club uit die divisie gespeeld, al zijn andere seizoenen zijn bij non-league clubs. Dan weet je wel wat voor iemand het is ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:28:
Leeftijd zegt niet veel he :P

Ik noem een Costacurta, Carboni, Seaman :+
Seaman is een keeper, dan kun je beter Bergkamp als voorbeeld nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:31:
[...]

Seaman is een keeper, dan kun je beter Bergkamp als voorbeeld nemen ;)
Ik noem dan ook echt oude knarren, 39/40ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
TomGiethoorn schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:10:
[...]

Pff, nou ja, voetballen kunnen ze nog, Coupe de France gewonnen met 6-0 :D.
Is dit volgend jaar weg? Of blijft dit zo staan? (seizoen is afgelopen).
Het gaat vanzelf weg, weet ik uit eigen ervaring :D.

Heb overigens goud gewonnen met Uruguay op de Olympische Spelen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://xs301.xs.to/xs301/06216/goud.jpg.xs.jpg

Halve finale tegen Frankrijk had ik al met penalty's gewonnen. Ik gaf een 2-0 voorsprong in blessuretijd weg. 2 aanvallen 2 goals, dan vloek je wel even (ik wel dus :D).

De finale tegen Italie was ook behoorlijk spannend maar uiteindelijk gewonnen. Ik had het al opgegeven toen ik de eerste 2 pingels miste, maar de italianen waren schijnbaar ook erg nerveus en ze konden het doel ook niet echt vinden. Uuguay U23s heeft dan ook wel een erg goede keeper (is ook al A-international).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:36:
[...]

Ik noem dan ook echt oude knarren, 39/40ers
Teddy Sheringham _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Op 1 of ander manier wilt die real name fix maar niet werken.

Ik doe precies wat er in die readme file wordt uitgelegt maar zodra ik me savegame load/nieuwe game maak, heb ik nog steeds niet de echte namen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dit seizoen precies hetzelfde als jou Tom :P. Ik kwam na 20 wedstrijden bij Real Madrid terecht op een 14e plek (via Spartak/Brescia game). Iedereen met een kut moraal, uiteindelijk slechts 9e geworden :D. Nu weer met een schone lei begonnen ondanks dat mij status insecure werd :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Manager Juventus ontslagen, eens solliciteren. Als ze veel geld bieden kom ik wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik kwam bij Milan, staan we 9e, seizoen is halverwege, puntje of 20 achter Parma die 1e stonden op dat moment. Dus sja, de directie verwacht Europees voetbal. Leek mij ook een leuke doelstelling.

Na 30 wedstrijden was het gat nog maar 10 punten naar de koploper (Inter), na 34 nog 4 en na 37 wedstrijden staan we 1e 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Dit was een indrukwekkende inhaalrace:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f995864a1acbae226c39cf0db34677a7/thumb.jpg

Maar goed, we hebben we de Scudetto \o/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/86787fcc8e8483bdfc217f2c0a2f9cd0/thumb.jpg

En deze lui heb ik het aan te danken:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b3d748d9dee6de9b71bba277a2cf916c/thumb.jpg

Vooral deze 2 heren:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/55fe3269eb1c7227e8549873eade0d38/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/131a5f38ba8e88b605849d57722ceaa4/thumb.jpg

In de Italiaanse beker ging het ook wel aardig:
1e ronde (was al gespeeld) Milan - Bologna 4-0 agg
2e ronde: Milan - Juve 6-3 agg
Halve finale: Milan - Chievo 4-2 agg
Finale: Milan - Internazionale 4-1 agg \o/

En de UEFA Cup heeft mij nog nooit gelegen:
1e KO ronde: Milan - Rapid Wien 5-2 agg
2e KO ronde: Milan - Lazio 2-5 agg

En nu? Ik heb een nieuwe uitdaging in het spel om alle nationale titels te winnen die ik kan winnen, heb nu 3 van de 5 (Ita, Spa, Eng) binnen, nog 2 (Hol, Ger) te gaan. En de UEFA Cup mist ook nog steeds in de prijzenkast. Alleen vind ik het wel erg snel om na 132 dagen al weer op te stappen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat doe je beter dan ik bij Real zeg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ik kwam daar met nog maar 2 wedstrijden te spelen, kon niks meer veranderen :/. Maar wel een leuke kans om weer een titel te veroveren, lijkt me wel leuk om net als King Nothing overal de titel van te halen in Europa (Brazilie misschien, Duitsland ben ik vergeten bij m'n save te doen 8)7 ).
Ook wil ik dit seizoen de UEFA cup pakken. Ben dan wel 12e geworden, m'n voorganger had de beker al gewonnen _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik dus ook al mee bezig, maar dan alle landen (geselecteerd) in Zuid Amerika.

Argentinie
Colombia
Uruquay
Brazilie
Chili

Ben dus inmiddels ook al kampioen geworden in Colombia. Als me dat is gelukt vertrek ik met die manager naar Europa om daar ook in alle landen te winnen, en te gaan concureren met Ceske :P
(Duitsland, Frankrijk, Engeland, Italie, Spanje, Holland, Portugal. Pff B) )Tegelijkertijd dus bezig met Ceske in Tsjechie, die aan de wereldtop brengen. Eerst ff het seizoen van Magdalana uitspelen, dan kan ik van beiden tegelijkertijd een verslag typen. Seizoen met Ceske is dus al ten einde, heb daar de beker gewonnen en daardoor UEFA gehaald, dacht ik dus, maar moet gewoon 2e voorronde spelen :/

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:20:
Daar was ik dus ook al mee bezig, maar dan alle landen (geselecteerd) in Zuid Amerika.

Argentinie
Colombia
Uruquay
Brazilie
Chili
Alleen Peru mist nog? Vergeten of bewust niet genomen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:28:
[...]

Alleen Peru mist nog? Vergeten of bewust niet genomen?
Ik moest schiften in de selecties, niet iedereen heeft de mazzel dat hij 40 comp kan draaien ;)
En Peru heeft de minst aansprekende comp, doe mij maar een gezellige Chileense derby :Y)
Universidad de Chile en Colo Colo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:37
Owkeej, krijg rood tegen Paris-SG en dacht dus, shit, dit wordt nog moeilijk...
Afbeeldingslocatie: http://xs201.xs.to/xs201/06210/dominationredcard.JPG.xs.jpg

:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Mjah, je speelt de Confederations Cup, je hebt nog 1 puntje nodig om door te gaan naar de halve finale:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4e42bc2dec8f36c154994a8ab999738a/thumb.jpg

:X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben btw gevraagd bij die manager in Zuid-Amerika om bondscoach van Mali te worden _/-\o_

Die kans laat ik niet glippen natuurlijk, mijn all-time-favourite Mahamadou Diarra trainen 8)

Wel tof, EK08 is net geweest, dus kwalificatie WK10 moet nog beginnen.
Zelfde geldt voor de Africa Cup, ook die is net geweest en moet dus beginnen.
Ken ik mooi aan alles beginnen :9

Wat betreft de selectie valt het me nog reuze mee, Diarra en Sissoko centraal op middenveld, en daar omheen lopen nog best aardige spelers rond voor het toch nietige Mali qua voetbal. Een subtopper in Afrika, en dus een toffe uitdaging om die überhaupt naar het WK te loodsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:09:
Ik ben btw gevraagd bij die manager in Zuid-Amerika om bondscoach van Mali te worden _/-\o_

Die kans laat ik niet glippen natuurlijk, mijn all-time-favourite Mahamadou Diarra trainen 8)

Wel tof, EK08 is net geweest, dus kwalificatie WK10 moet nog beginnen.
Zelfde geldt voor de Africa Cup, ook die is net geweest en moet dus beginnen.
Ken ik mooi aan alles beginnen :9

Wat betreft de selectie valt het me nog reuze mee, Diarra en Sissoko centraal op middenveld, en daar omheen lopen nog best aardige spelers rond voor het toch nietige Mali qua voetbal. Een subtopper in Afrika, en dus een toffe uitdaging om die überhaupt naar het WK te loodsen :)
Diarra is goed, Sissoko ook die kan je eventueel nog in de spits zetten, daar scoort ie echt heel erg veel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik heb maar een extra club onder mijn hoede genomen nu bij United alle poppetjes goed staan. Ik heb een extra manager aangemaakt en heb gewacht tot er een club in Ierland vrij kwam (dan heb ik zomers wat te doen). De eerste manager die werd ontslagen was die van Droghede Utd en daar heb ik dus gelijk op gesolliciteerd en ik kreeg de baan aangeboden.

Het wordt een hele uitdaging. Ik sta ruim 1,2 mln GBP in het rood en draai 220k per maand verlies :D. Zit ook nog eens dik boven het wagebudget en had maar liefst 82 spelers onder contract. Ik heb gelijk maar een boel jeugdspelers weggestuurd (zonder afkoopsom). Ik heb nu nog 62 contractspelers, maar een boel aflopende contracten.

Ik sta in de competitie redelijk veilig op een 5e plaats met nog 8 speelronden te gaan. Doel is om te kijken of deze club uit de rode cijfers kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

82 Spelers 8)7 Da's meer dan ik bij Milan heb.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nieuw record in de Serie A: 32 wedstrijden op rij ongeslagen :D Sta 1e met 6 verliespunten voorsprong op Inter.
In de CL ging het ook wel aardig, 15 punten uit 6 wedstrijden (17-3 doelsaldo). Jammer dat ik Barca uit verloor dankzij interlands (miste 8 basisspelers). Volgende tegenstander op weg naar de Cl winst is Manchester City 8)
Italiaanse Cup had ik Siena als tegenstander. 6-0 en 2-1 was genoeg.
EK 2028 gehaald met Italie. 26 Punten uit 10 wedstrijden, 27-2 doelsaldo. EK groep bestaat uit Schotland, Slowakije, Italie en Nederland.

Online gaat het kut. Ga keihard op degradatie af. Vanavond ging het wel ok (5 gespeeld, 2 win, 1 gelijk, 2 verlies (nr 1 en 2 uit de stand)) maar volgende week kan ik niet meedoen en dus doet m'n assistent het werk :o en die is slecht...

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, een weekend aardig wat tijd gehad om te spelen, en man wat een resultaten....2010 is echt het jaar van Ural geworden...:D

Eerder werd al de beker gewonnen, en de competitie ging ook goed. uiteindelijk 1 wedstrijd voor het einde kampioen geworden..Mijn team werd zenuwachtig, en dus verloor ik nog een edstrijd, en speelde ik nog wat gelijk waardoor het uiteindelijk nog best spannend werd, maar uiteindelijk toch kampioen..iedereen blij uiteraard, groot feest in Eketarinburg!!!

Championsleague. Ik had geen hoge verwachtingen, en verwachtte eigenlijk dat ik de voorondes niet door zou komen. Ik zat in een poule met Inter Milaan, Everton en Gent. De eerste wedstrijd was thuis tegen Milan. Echt ongelooflijk, 2-1 winst...en het bleef goed gaan, Gent uit werd 2-0 gewonnen, everton thuis werd 2-0 gewonnen, Everton uit 4-1 gewonnen!...ongekende weelde! de laatste twee wedstrijden werden dan wel veloren van inter en gent, maar dat boeide niet, ik was al door. Ik hoopte dat de 1e knock out ronde geen engelse club zou zijn, en wat denk je...Chelsea....jammer maar helaas, uit verloor ik met 4-1 en thuis met 1-0...ik was echt kansloos...:(

Uiteraard wilde iedereen mijn spelers kopen, en iedereen wil weg...:(((...echt zo balen...cardenas liep zomaar de deur uit, geen contract meer, en wilde niet verlengen. Magomedov heb ik gelukkig 1 maand voor het einde van zijn contract nog voor 5 mln kunnen verkopen, maar de fans waren niet blij!! Zuniga, Sanchez, Diaz en felipe willen allemaal weg (allemaal de toppers van mijn team...:( )

Intussen is het nieuwe seizoen gestart, en heb ik de supercup ook nog gewonnen, dus dit jaar de beker, kampioen, supercup, en nog willen mijn spelers niet blijven....Wat wel positief is, zijn 2 spelers uit eigen jeugd die het helemaal gaan worden. 1 16 jarig ventje Sorovjov (AMC) heb ik in de eerste wedstrijd opgesteld ipv cardenas, en die is wel goed hoor! 5-1 winst, en een doelpuntje meegepikt tegen torpedo Moscow...Een andere is een spits, maar die stel ik nog niet op...:))

Als bondscoach met Rusland heb ik meteen ruzie gemaakt met van Marwijk (trainer feyenoord) Ik had in een oefenpot tegen belgie zijn speler de hele wedstrijd laten spelen, en daar was hij niet blij mee...hehe..na ja..wel 1-0 verloren...:(

In de kwalificatie voor het EK gaat het gelukkig beter, ik sta nu gedeelde 1e met Frankrijk in de poule, na winst op Israel, Moldavie, Turkye, en een 0-0 tegen Frankrijk.

ik ben nu overigens wel aan het kijken naar een nieuwe club. Ik zit nu 4 jaar bij Ural, en wil graag eens ergens anders kijken...de Coach van betis zit op de schopstoel, dus misschien dat ik daar eens wat ga proberen...:)

Screens volgen nog uiteraard...:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 20:42
TomGiethoorn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:26:
Diarra is goed, Sissoko ook die kan je eventueel nog in de spits zetten, daar scoort ie echt heel erg veel :).
Je hebt ook Kanouté nog! Mooi duo voor in de spits, hoop dat je mooie resultaten met Mali kan boeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArieR schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:05:
[...]

Je hebt ook Kanouté nog! Mooi duo voor in de spits, hoop dat je mooie resultaten met Mali kan boeken!
Sissoko zet ik echt niet in de spits, maar als blok centraal op het middenveld met Diarra.

Maargoed, ik heb er nog niet aangezeten. Binnenkort zullen alle kwalificaties wel beginnen en wordt ik vanzelf aan de bak gezet nu (sep08) nog niets gehoord.

Deze week in Nijmegen ff het seizoen met Magdalena uitspelen, en dan zal ik een verslag typen van seizoen 3 met Ceske (tsjechie) en dus mijn eerste seizoen met Magdalena (colombia). De game begint nu echt leuk te worden, in Zuid-Amerika wordt ik een soort Leo Beenhakker, en in Tsjechie begin ik nu mogelijkheden te krijgen (lees: geld). Kan nu eindelijk talent kopen en daarop verder bouwen. Met de Beenhakker-carrière dus ff Mali op weg helpen, ben benieuwd hoeveel rek daarin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Update Heerenveen / Hradec Kralové.

Heerenveen:
Competitie
Competitie was vrij moeilijk, ik heb zelfs mijn tactiek drastisch aangepast. Na de aanpassingging ik weer meer winnen, alleen bleef Ajax dat ook doen. Uiteindelijk met 4 punten voorsprong kampioen geworden. Spitsen Tiui en Cavenaghi deden het fantastisch, verder is mijn nederlandse keeper (Bosman, regen) klaar voor het grote werk, zoveel is wel duidelijk geworden.

Beker
In de beker ben ik vrij vroeg uitgeschakeld (was nog met de oude tactiek) dus daar valt weinig over te zeggen.

Europees
De Champions League was wel spannend: na de groepsfase kregen we AC Milan als tegenstander, deze werden tegen de verwachting in vrij makkelijk aan de kant gezet. Liverpool werd de volgende tegenstander, en nu wist ik ineens van ze te winnen! Cissé was geblesseerd, misschien dat het daarmee te maken had :? De halve finale ging tegen die andere briljante engelse ploeg ploeg uit Engeland: Chelsea. Thuis bleef het 0-0, uit werd het 2-1 voor Heerenveen. Heerenveen in de finale van de CL!! Tegenstander was Inter Milan. Inter kwam in de tweede minuut al op voorsprong, en een kwartier na rust werd het zelfs 0-2 door Stankovic. Gelukkig besloot Cavenaghi dat een finale zonder doelpunten van hem maar saai was, dus schoot hij vijf minuten later al de 1-2 binnen. Inter bleef aanzetten en Bosman voorkwam met een aantal prachtige reddingen een vroegtijdige beslissing. In de laatste minuut zorgde Cavenaghi voor de onverwachte en onverdiende gelijkmaker. Het kwam dus aan op penalties. Namens Heerenveen werden deze feilloos binnengeschoten, terwijl Bosman er ff twee tegenhield. Heerenveen wint de CL in 2009!

Hradec Kralove:
Competitie
Competitie ging in het begin zeer voorspoedig, na 10 wedstrijden iets van 8 verliespunten minder dan de concurrentie (voornamelijk Banik Ostrava, de teams uit Praag zijn verworden tot middenmoters / subtoppers). Helaas wist ik de twee inhaalwedstrijden niet om te zetten in winstpunten, zodat ik maar twee punten voor stond. Nadat ik ook hier mijn tactiek drastisch omgegooid heb is het echter wel goed gaan lopen, waardoor ik ook hier voor het eerst kampioen ben geworden. Door de verkoop van enkele aardige spelers heb ik nu ettelijke miljoenen op de bank staan, iets wat ik twee jaar geleden (1 miljoen rood) niet voor mogelijk had gehouden. Ook het verhuren van spelers is een behoorlijk lucratieve business gebleken: zo heb ik een Bulgaarse rechtshalf voor 4 miljoen (Euro!!!!) verhuurd aan Atalanta, met optie tot koop voor nog eens 4 miljoen. Uiteindelijk is de verkoop niet doorgegaan (die arme jongen heeft daar 3 wedstrijden gespeeld) maar ben ik er dus wel wat wijzer van geworden. Nu maar hopen dat iemand anders hem nog wil hebben, want de rechtshalf positie is al heel goed bezet met talentvolle jonge spelers.
Daar moet ik het nog steeds van hebben, aangezien de reputatie van Hradec nog ondermaats is. Misschien dat daar na dit kampioenschap iets in verandert?

Beker:
tot de halve finale gekomen dit jaar, had gehoopt op de dubbel, maar het wilde net die ene wedstrijd niet lukken en dat heeft me de finaleplaats gekost.

Europees:
Helaas in de eerste ronde gekoppeld aan Middlesborough. Een tegenstander van naam, en dat was snel duidelijk. We werden van het kastje naar de muur gestuurd, en kwamen snel met 2-0 achter. De tweede helft ging het een stuk beter en scoorden we zelfs de 2-1. De return was echter een formaliteit: 4-1 verloren, volledig weggespeeld en het europese avontuur zit er weer op...

Bijzonderheden:
Financieel gaat het echt fantastisch, ik verkoop spelers met zulke dikke winsten dat ik me afvraag of ik niet ergens mode=easy aangezet heb ofzo ;)
Gelukkig moeten we nog hard ons best doen om de wedstrijden te winnen. Ik heb al wel een bod van l'OL afgeslagen op mijn beste spits; ook al boden ze 8 miljoen + future incentives... Het mannetje is net 19 geworden, en vind mij en zijn Zweedse maatje in de spits geweldig :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:18:
Update Heerenveen / Hradec Kralové.

Daar moet ik het nog steeds van hebben, aangezien de reputatie van Hradec nog ondermaats is. Misschien dat daar na dit kampioenschap iets in verandert?
Erg herkenbaar...:D...Alleen je moet europees goed werk doen volgens mij...Ik heb de beker, de supercup en ben kampioen van Rusland, en nog wil niemand komen, en willen mijn topspelers weg...Ik speel ook steeds met jonkies, en ben ook echt lang bezig om weer iemand te vinden die wil komen..

Nu moet ik zeggen dat Russische spelers wel wat sneller willen komen, maar de toppers zijn gewoon niet haalbaar...Er zit een russische topspits bij barcelona C, Medvedev, maar die kost minimaal 15 MLN...:/...dat kan ik dus echt niet betalen...:((

Mocht ik geen goede club vinden, ga ik proberen al mijn buitenlanders "uit te faseren", en vervangen voor russische spelers...:)

Heeft iemand overigens wel eens bij betis gezeten?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Heeft iemand overigens wel eens bij betis gezeten?
Ja, ik :).
Mijn verslag van Betis: Tom G. schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 10:11:

[ Voor 45% gewijzigd door .Tom op 29-05-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:48:Erg herkenbaar...:D...Alleen je moet europees goed werk doen volgens mij...
Nu moet ik zeggen dat Russische spelers wel wat sneller willen komen, maar de toppers zijn gewoon niet haalbaar...
Europees zit ik dit seizoen in de groepsfase CL, oa FC Basel uitgeschakeld in de voorronde. Ben benieuwd of dat nog wat wordt!

Ik heb ondertussen een heel contingent aan scouts, allemaal ex-topspelers die in hun actieve carriere niet naar Hradec wilden komen, maar nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje moe van de lotingen die ik Europees krijg. Ik speel nog steeds met Queen's Park en heb hen vanuit de 3e divisie richting de premierleague geloodst.

Vorig jaar mochten we voor het eerst meedoen in de Uefa cup en lootte ik FK Pobeda Prilep in de 2e voorronde. Mijn team kan dat soort teams wel de baas en er werd dus 2 keer makkelijk gewonnen. Volgende loting; Espanyol. (crap, die konden we dus niet aan) :( . Eerste jaar Europees, je moet er niet te veel van verwachten. Volgend jaar beter dacht ik toen.

In het huidige seizoen mochten we voorronde CL spelen (2e achter Rangers vorig jaar). 2e voorronde CL; Rabotnicki, niet al te moeilijk. 3e voorronde; Inter. (bijna hetzelfde niveau als Rabotnicki, niet dus) :( Verliezen we op penalties nadat we twee keer in normale tijd een dubieuze penalty voor kregen.

Ok, hier kan ik mee leven, we horen niet in de CL. Dan maar proberen een aantal wedstrijden te winnen in de Uefa cup. En dan krijgen we de loting voor de 3e voorronde Uefa cup. Gelukkig zijn we seeded, dus al te moeilijke tegenstanders kunnen we niet verwachten. Ik scroll door het lijstje unseeded teams en zie een hele bult Oost Europese, Balkan, dwergenstaat voetbalteams en Valencia en Parma. Loting:Valencia (Ja godverdegodver).:(

De uitslag van Valencia Thuis; 86 minuten met 2-0 voor, Villa scoort een buitenspeldoelpunt. 2-1. Uit; Villa 1-0. 2-2 on aggregate Valencia win on away goals. :( :(

Even iets anders doen dan FM. :D

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 00:53 . Reden: ja ik bedoelde Internazionale ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
@ Sarcastro:

Welke Inter bedoel je? Neem aan niet Internazionale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha...sarcastro...Leuk he dat FM?...:D Mijn europese tour eindigt ook altijd snel...1 keer Europees was 2e ronde Liverpool, en dit jaar voorrondes championsleague net doorgekomen, loot ik de huidige europees kampioen Chelsea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Ep0ss schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:21:
@ Sarcastro:

Welke Inter bedoel je? Neem aan niet Internazionale.
lijkt me dus wel he, is er ook een andere inter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:28:
[...]

lijkt me dus wel he, is er ook een andere inter? :)
Ja ;)

Dallas Inter Soccer (ok, tegenwoordig heten ze FC Texas)
Inter Bandits Boston

En zo zullen er vast wel meer zijn.

Ok, het is wat vergezocht, dat ben ik met je eens ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sarcastro: ik kreeg in de eerste ronde UEFA met Ceske, Dortmund als tegenstander :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Helaas, hij zal niet meer zo makkelijk te halen zijn:
Atlético wint strijd om supertalent Agüero

30/5/2006 12:40

Atlético Madrid lijkt de strijd om Sergio Agüero te gaan winnen. Algemeen directeur Miguel Ángel Gil Marín kondigde aan dat de Rojiblancos erin geslaagd zijn de Argentijn in te lijven, al is Independiente nog iets voorzichtiger.
Volgens Independiente, de club van Agüero, is de transfer nog niet helemaal afgerond. Gil Marín zal dinsdag in Buenos Aires proberen de overgang van El Kun te voltooien, zo meldt de Argentijnse club op zijn website. De Zuid-Amerikanen laten wel doorschemeren dat een akkoord zeer nabij is.

Independiente verwacht een bedrag van 23 miljoen euro te incasseren. Agüero kan een zesjarig contract tekenen bij de Madrileense club. Atlético troeft in de jacht op de jonge Argentijn onder meer Bayern München af.

De zeventienjarige Agüero geldt met Lionel Messi als dé belofte van het Argentijnse voetbal. De jeugdinternational maakte vorige zomer deel uit van de ploeg die in Nederland de WK-titel voor spelers onder twintig jaar veroverde. Hij acteerde voornamelijk als invaller. In Argentinië scoorde Agüero al achttien keer in 36 competitieduels namens Independiente.

Naast Agüero had Gil Marín nog meer te melden. Volgens hem zouden ook de transfers van Mariano Pernia en Zé Castro zijn afgerond. Linksback Pernia is afkomstig van Getafe, waar hij dit seizoen indruk maakte door onder meer tien keer te scoren. De 29-jarige geboren Argentijn bemachtigde onlangs de Spaanse nationaliteit. Getafe incasseert vier miljoen euro voor Pernia.

Zé Castro is aanvoerder van de Portugese onder-21 ploeg, die deelnam aan het EK in Portugal. De 23-jarige centrale verdediger speelde voor Académica Coimbra, waar hij transfervrij mocht vertrekken.

Ten slotte verlengde Atlético het contract van Antonio López tot de zomer van 2012. De 24-jarige rechtsback maakt deel uit van de Spaanse WK-selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karl Svensson gaat misschien naar Heerenveen, dus nog een talent weg (niet dat ik hem ooit heb gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:10:
Karl Svensson gaat misschien naar Heerenveen, dus nog een talent weg (niet dat ik hem ooit heb gekocht)
Ik dacht dat hij bij Rangers getekend had?

Edit:
Jep:
Rangers haalt Zweedse WK-international

26/5/2006 22:11

Glasgow Rangers vond in Zweden versterking voor de defensie. De Schotse nummer drie van de laatste competitie legde Karl Svensson vast.
De 22-jarige centrale verdediger van IFK Götenborg tekende voor drie seizoenen bij Rangers. De international, die deel uitmaakt van de Zweedse WK-selectie, zal een nieuw verdedigingscentrum moeten gaan vormen met Julien Rodriguez.

'Ik heb met Paul Le Guen gesproken en hij gaf me direct een heel goed gevoel', vertelde Svensson op de website van Rangers. 'Ik weet dat Henrik (Larsson, red.) me alles over Glasgow kan vertellen. Het is een prachtige plek om te leven en ik weet dat hij het er heel erg goed naar zijn zin heeft gehad', aldus Svensson over de voormalig ster van Celtic.
En hij stond in de belangstelling van FC Groningen, maar van Heerenveen had ik het nog niet gehoord.

[ Voor 67% gewijzigd door Sherlock op 30-05-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:38:
[...]

Ja ;)

Dallas Inter Soccer (ok, tegenwoordig heten ze FC Texas)
Inter Bandits Boston

En zo zullen er vast wel meer zijn.

Ok, het is wat vergezocht, dat ben ik met je eens ;)
Inter Bratislava.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, mijn eerste seizoen met DSC Arminia Bielefeld zit erop.

De missie van de board was niet mals: 'win the league'. De supporters hadden zoiets van 'challenge for the title'.

De selectie was erg goed, alle posities hadden minimaal twee goede spelers. Helaas was de keerzijde dat ik dus ver over wagebudget zat (360K ipv 220K). Dit alles uiteraard te danken aan het feit dat men vorig jaar degradeerde.

Als gevolg hiervan heb ik een aantal spelers verkocht, zie hieronder
voor de verkochte spelers:

Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/9383/ab16iv.th.jpg

(de onderste 4 zijn verkocht door mij, de rest door de vorige manager).

Verder gaat een van mijn spitsen (Wichniarek) aan het eind van het seizoen ook nog weg. En Gabriel en Vata gaan aan het eind van het seizoen met pensioen.

Hiervoor in de plaats heb ik wat jonkies gekocht, namelijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/3209/ab24mt.th.jpg

(alleen de onderste 3 zijn mijn aankopen).

Ik zit nu nog 48K boven budget, en dat heb ik bewust gedaan, omdat ik de rest wilde houden. Met het vertrek van Gabriel, Vata en Wichniarek zit ik weer dik onder het budget.

In de DFB Pokal (Cup), kwam ik de eerste ronde makkelijk door, maar in de tweede ronde werd ik door Dynamo Dresden nipt (1-1 en verloren op penalties) uitgeschakeld.

In de competitie ging het echt super, vooral de 1e helft liep erg lekker. Vrij veel 5-0/6-0 overwinningen. Aan het eind liep het iets stroever, maar nog steeds erg lekker. Ben dan ook relatief eenvoudig tweede geworden. Kampioenschap zat er helaas net niet in, Wolfsburg was net iets sterker dan ik. Nu maar hopen dat ik het volgend jaar in de Bundesliga ook zo goed doe.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/2540/ab38sr.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/299/ab44tk.th.jpg

Beste speler qua stats, dit is tevens mijn topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img310.imageshack.us/img310/8052/ab50oo.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik snap dat niet he.
Scoor de ene week 5-0, 4-0 erna, 4-0, 2-0, 4-1 en dan opeens is het afgelopen en gaat het 0-0, 1-0, 0-0, 1-0 terwijl je 60 miljard schoten on target hebt. En als de keeper van de tegenstander dan nog MoM zou worden, maar dat is dan iemand van m'n eigen team die 80duizend kansen verneukt.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Kalou naar chelsea what vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:04:
Ik snap dat niet he.
Scoor de ene week 5-0, 4-0 erna, 4-0, 2-0, 4-1 en dan opeens is het afgelopen en gaat het 0-0, 1-0, 0-0, 1-0 terwijl je 60 miljard schoten on target hebt. En als de keeper van de tegenstander dan nog MoM zou worden, maar dat is dan iemand van m'n eigen team die 80duizend kansen verneukt.
Ik ken het:

Afbeeldingslocatie: http://xs301.xs.to/xs301/06222/fixtures.jpg.xs.jpg

Ik win met 8-1 van Norwich en moet dan tegen de nummer laatst Watford. Tot dan toe hadden ze nog geen wedstrijd gewonnen (alles ruim verloren) en ik win dus nipt omdat ik in de 90e minuut een penalty krijg :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:12:
offtopic:
Kalou naar chelsea what vinden jullie ervan?
Dit vind ik er van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Finale CL, wij zijn (veel) beter. 0-0 Bij rust. Aanmoedigen en tadaa, nog meer kansen, dus 0-0 na 90 minuten.
Eindelijk, na 95 minuten 1-0. 10 Seconden later 1-1 :r 2e helft van de verlenging was dan eindelijk de tegenstand weg en wonnen we alsnog met 4-1.

Italiaanse beker lekker verneukt door die kutspitsen. Speelschema:
Villareal - Milan, CL
Milan - whatever, Serie A
Milan - Roma, cup #1
Milan - Villareal, CL
Roma - Milan

0-5 bij Villareal gewonnen, 0-0 ofzo in de comp, 4 waarschuwingen voor slechte prestaties en 1 commentaar in de media. 1-1 Tegen Roma, moraal compleet kut en dan tegen Villareal: 4-0 8)7 Moraal weer helemaal top bij iedereen en jawel, 2e wedstrijd van de beker is het weer een dikke ongemotiveerde tyfuszooi. Sta wel 0-1 voor en creeer genoeg kansen totdat een DC die altijd geweldig speelt besluit om 2 penalties in 3 minuten weg te geven :(
Dat kostte hem dus 2 weken boete, z'n basisplaats en z'n plaats in het Italieteam voor Euro 2028 plus dat'ie de k**&%$#^$ kan krijgen en te koop staat. Die grafhond kost me 1,5 miljoen aan prijzengeld met die kutpenalties van hem.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
King Nothing schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:25:
Finale CL, wij zijn (veel) beter. 0-0 Bij rust. Aanmoedigen en tadaa, nog meer kansen, dus 0-0 na 90 minuten.
Eindelijk, na 95 minuten 1-0. 10 Seconden later 1-1 :r 2e helft van de verlenging was dan eindelijk de tegenstand weg en wonnen we alsnog met 4-1.

Italiaanse beker lekker verneukt door die kutspitsen. Speelschema:
Villareal - Milan, CL
Milan - whatever, Serie A
Milan - Roma, cup #1
Milan - Villareal, CL
Roma - Milan

0-5 bij Villareal gewonnen, 0-0 ofzo in de comp, 4 waarschuwingen voor slechte prestaties en 1 commentaar in de media. 1-1 Tegen Roma, moraal compleet kut en dan tegen Villareal: 4-0 8)7 Moraal weer helemaal top bij iedereen en jawel, 2e wedstrijd van de beker is het weer een dikke ongemotiveerde tyfuszooi. Sta wel 0-1 voor en creeer genoeg kansen totdat een DC die altijd geweldig speelt besluit om 2 penalties in 3 minuten weg te geven :(
Dat kostte hem dus 2 weken boete, z'n basisplaats en z'n plaats in het Italieteam voor Euro 2028 plus dat'ie de k**&%$#^$ kan krijgen en te koop staat. Die grafhond kost me 1,5 miljoen aan prijzengeld met die kutpenalties van hem.
Rustig, rustig, denk om je hart :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha..KingNothing, denk aan je hart!

Ik heb dat ook hoor...met Magomedov, echt een werelspeler, staat ook in de Russisch elftal, maar hij zat te zeiken dat ie weg wilde, en hij was transfer vrij over 2 maanden...Ik dacht toen ook: "Vuile rat, als je voor niks weg gaat, rot ik je ook uit het nationale elftal!"...wel handig...Bondscoach zijn...:D

Ik geef eigenlijk nooit zomaar straffen voor slechte prestaties...Ik heb geen idee of dat echt helpt...1 keer heb ik ze de tering gescolden in de rust, en dat hielp wel...2-0 achter ombuigen naar 4-2 winst, en rating van 5-6 naar 8-9...hehe

Mijn vrouwtje wordt af en toe overigens wel gek van mij...voetbal op Tv, voetbal op de computer...:p...als het WK voorbij is moet ik het maar eens goed gaan compenseren...lol

(kalou naar Chelsea: Allebei zijn ze gek...kalou gaat daar nooit spelen denk ik zo, en chelsea heeft denk ik teveel betaald...lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mij 3e seizoen Fortuna Düsseldorf zit er op, tevens mijn 3e seizoen in de hele FM serie.

Eindtand 2006/07:

Afbeeldingslocatie: http://img286.imageshack.us/img286/7008/stand06074jj.th.jpg

Mijn doel, en tevens die van het bestuur was overleven.
3 wedstrijden voor het eind had ik 1 punt meer dan de nummer 15, staat ineens een speler op
die zijn team-maten aanspoort om alles te geven om degradatie te ontlopen.

resultaat:
Fürth - Düsseldorf 0-7
Düsseldorf - Lubeck 3-0

De laatste wedstrijd verloren we dan met 3-0 maar toen waren we al veilig.

De selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img286.imageshack.us/img286/2743/selectie3tg.th.jpg

De rode stippen zijn de spelers wiens contract aflopen en ik niet van plan
ben te verlengen.
De gele stip is mijn spits en topscorer die ik waarschijnlijk kwijt ga raken
vanwege de clausule in zijn contract dat hij voor 1.5M weg mag.
Als ik hem een nieuw contract aanbied vraagt hij me "iets" teveel.
Het punt is wel dat iedereen aangeeft trots is met hem te mogen ballen.

Dan nog mijn beste speler kwa rating:

Afbeeldingslocatie: http://img286.imageshack.us/img286/3473/topper1hb.th.jpg

Gekocht voor 170K vorig jaar Augustus en is nu al 1.5M waard.

In totaal mijn team versterkt met 375K, 4 spelers voor het begin van dit seizoen.
Kosten/baten plaatje ziet er wat minder rooskleurig uit, 4.5M in de min.
Was vorig jaar erger met 16M in de min.
Eens kijken wat het bestuur komend seizoen wil, mijn contract loopt nml af deze
zomer.

Oh, bijna vergeten, Lubeck heeft inmiddels aangegeven in zwaar financiele problemen
te zitten en overweegt elk redelijk bod op alle spelers.
In totaal hebben ze 518 spelers aangetrokken. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik ben altijd rustig, kan alleen slecht tegen verlies ;)
Ach. vandaag geen tijd om te spelen, morgen even door Euro2028 werken denk ik en dan heb ik zo'n 2 weken waarin ik amper speeltijd heb.
'k Zal morgen nog wat screens posten van m'n Milan seizoen.

Nog 11 seizoenen te gaan, dan kan ik met pensioen :D Ik speel het seizoen waarin ik 65 ingame wordt (2039/2040) uit en dan retire ik de manager. Daarna voeg ik een nieuwe manager toe van een jaar of 30 en die noem ik Harwin jr.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Vind je dat niet zonde? Ik bedoel, je hebt dan wel 'ff' 35 seizoenen gespeeld, en die hele historie ben je dan kwijt...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Afbeeldingslocatie: http://xs201.xs.to/xs201/06223/renneschelsea.JPG.xs.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
In mijn Cisco Roma liep het, zoals ergens hierboven al gemeld, niet bepaald lekker. Waar het vorig jaar super ging, zo slecht ging het dit jaar. Na 26 wedstrijden stond ik maar net boven de degradatieplaatsen. Ik besloot dan ook om te gaan solliciteren, maar ondertussen nog niet te resignen.

Na ongeveer 3 maanden wachten werd ik aangenomen bij Foggia, die eveneens in degradatie nood verkeerden, maar dan wel een divisie hoger (Serie C1/B). Dit terwijl de missie van zowel board als supporters 'win the league' was....

Aankopen of verkopen heb ik niet gedaan in deze korte periode.

Men stond op de 14e plek toen ik ze overnam, met nog 6 wedstrijden te gaan. Dit werd dus een moeilijke klas. Helaas werd door een aantal domme blunders en het nog niet op elkaar ingespeeld zijn vertaald in vele matige of slechte partijen. Ik kwam uiteindelijk dan ook op de 15e plek uit. Dit betekende dus speler in de Relegation Playoffs. Hier moest ik tegen Gela. Uit werd met 2-1 verloren, hoewel een gelijk opgaande wedstrijd was. Thuis kwam ik echter niet verder dan een 0-0, zodat we gedegradeerd zijn naar de Serie C2 :(

Ik hoop dat ik volgend jaar meteen kan bouncen....

In de Cup was men al uitgeschakeld, hoewel men toch de kwartfinale had bereikt.

In de Serie C Cup zat men er nog wel in, in de tweede ronde. Ik heb ze de kwartfinales door geloodst, maar in de halve finale was het einde oefening. Geen ramp, want hier had ik me ook niet zo op gefocussed, ik vond de competitie belangrijker.

Volgend jaar gaan twee belangrijke spelers (Chiesa en Paganin) met pensioen, dus ik moet nog flink gaan inkopen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/5692/fog19mp.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/6226/fog25eb.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img417.imageshack.us/img417/3487/fog33yn.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/9738/fog40ad.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ook nog mee. Heb vorige week te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor m'n tandartsexamens dus het was een weekendje feesten. Nu dus werk zoeken en verder zijn we bezig met een huis te kopen dus druk, druk, druk. :)

Ik zie dat ik weer 4 pagina's bij te lezen heb. Heb vandaag voor het eerst sinds een week m'n game weer gestart. En gelukkig zette ik mijn goede vorm voort. En nog beter: Newcastle dat ook in bloedvorm was en 6 punten voorstond krijgt in 2 wedstrijden even 7 doelpunten tegen en 0 voor. :9 Dus nu ben ik (gedeeld) eerste in de Premiership. Arsenal 3e op 10 punten. Chelsea in de subtop maar met 3 wedstrijden minder, Man Utd 8e en Liverpool 18e! En de loting 2e ronde CL krijg ik FC Porto. Ik heb even niets te klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:29:
Ik doe ook nog mee. Heb vorige week te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor m'n tandartsexamens dus het was een weekendje feesten. Nu dus werk zoeken en verder zijn we bezig met een huis te kopen dus druk, druk, druk. :)
Gefeliciteerd. Het grote geld gaat dus straks binnenstromen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Hier mijn verslag:

Lyon eindigde vorig jaar als 12e en toen de manager ontslagen werd kon ik het niet laten de uitdaging aan te nemen. De doelstelling was in het linkerrijtje eindigen. Nou, dat is gelukt 8).

Al snel bleek ik in een hele grote vorm te verkeren. Uitslagen als 4-0, 5-0 en 8-0 kwamen regelmatig voor. Fred kon het maar niet laten niet te scoren en Juninho was de man van de assist. In de competitie was ik daardoor heel snel kampioen, andere bekers in Frankrijk gingen ook heel erg gemakkelijk. Uefa Cup was een ander verhaal, vaak de 1e leg verloren of gelijkgespeeld, maar de 2e leg werd dan weer vaak met een 5-0, 7-0 gewonnen. Verschillende records werden gebroken zoals meeste doelpunten maken in een 1 wedstrijd, hoogste aantal inkomsten, je hoeft het maar te bedenken of het staat op naam van Lyon.
Op de transfermarkt kregen ze lucht van Lyon, Hatem Ben Arfa werd verkocht voor 70 miljoen heb daarvoor Anderson teruggekocht voor 35 miljoen. Anderson bleek echter veel beter te zijn dan Hatem Ben Arfa en heb zo goede zaken gedaan :).

Eindstand Ligue 1 Orange:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/280db279c3889b1fe618204b323a843f/thumb.jpg
Let op dat doelsaldo :z.

Finale Uefa Cup:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d4427d0b80f279e1eaff8a10acc110a2/thumb.jpg
Chelsea verslaan met 5-0, had niet eens Coupet in het goal staan maar mijn jonge belofte, volgend jaar waarschijnlijk eerste keeper. Coupet wordt te oud.

Finale Coupe de France:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bcfcc29b3e575b9c2199739d4d35c0dc/thumb.jpg
Spreekt voor zich lijkt me.

Finale Coupe de la Ligue:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8481a7ba7521b113e477f44d8a8c201a/thumb.jpg
Die finale was lastig, St-Etienne was taai en wilde echt winnen.

Mijn selectie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c4e3f344369949e6a996018136603dfa/thumb.jpg

En mijn topscorder en beste spelers:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/961003e9659fe265d47b8c017bc4ac0d/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0be7f1e9272b02578bce250f4a5e7fea/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/65a294fa371436772a4a2c5453e08cfb/thumb.jpg
Die laatste is een enorm talent, opvolger van Fred verwacht ik :).

Volgend seizoen wil ik sowieso de competitie en de Coupe de France winnen, in de CL wil ik vooral ver komen, misschien proberen te winnen. Verder wil ik het elftal verjongen. Verderdigers en middevelders zijn wel nodig.

Extra screens op verzoek :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:48:
Vind je dat niet zonde? Ik bedoel, je hebt dan wel 'ff' 35 seizoenen gespeeld, en die hele historie ben je dan kwijt...
Ik ga een heleboel screenshots maken dan :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, ik heb even geluk gehad...:D...Ik moest de selectie van Rusland indienen, en was vergeten Akinfeev weer te selecteren na een blessure...ooops....Meteen de kranten vol met"WTF what an idiot!"...lol...maar goed, Morgun (Normaal 2e keeper Rusland) raakte geblesseerd, en dus moest er een vervanger gekozen worden...kon ik alsnog Akinfeev selecteren...vlak voor de EK kwalificatie met Estland...Die overigens met 4-0 gewonnen werd...:D...Frankrijk speelde 0-0 tegen Turkye, dus ik sta nu helemaal alleen bovenaan in de poule!...:D

Ural wil ik gaan omgooien...Ik heb besloten om meer russen te laten spelen, en niet zoveel buitenlanders meer...Wat dus betekent dat ik waarschijnlijk 4 spelers ga verkopen, wat bij elkaar denk ik 25 miljoen moet gaan opleveren...:D..daar moet wel het een en ander voor terug te kopen zijn. eerste verkoop zal denk ik Bianchi (ST) of Sanchez (AML) zijn, en als eerste aankoop wil ik graag de linkshalf van Zenith hebben, Fedotov, maar zenith wil daar 5 miljoen voor hebben...:(

Ik heb intussen wel wat gekorfbalt voor de beker tegen Dinamo Moscow: Thuis 4-2 winst, uit 3-3
In de kompetitie werd Saturn met 3-1 verslagen, en ik sta na 2 wedstrijden bovenaan...:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Nou nou, dat is zelfs met een topploeg als Lyon wel geweldig hoor! Petje af. Ennuh, Babel op AMC en dan zo vaak scoren?!
Zo te zien speel je ook een versie van 4-4-2 diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Sherlock schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:02:
[...]
Nou nou, dat is zelfs met een topploeg als Lyon wel geweldig hoor! Petje af. Ennuh, Babel op AMC en dan zo vaak scoren?!
Zo te zien speel je ook een versie van 4-4-2 diamond?
Babel heeft in het begin van het seizoen steeds in de spits gestaan, toen probeerde ik De Decker (is een regen trouwens) en die begon het goed te doen en Babel niet. Toen heb ik Babel op de AMC gedaan (en getraind) en daar deed ie het toen weer heel erg goed. Mijn AMC heeft ook een pijltje naar voren dus hij staat vaak in het strafschopgebied.

En ja, een 4-4-2 diamond, zelf gemaakt, werkte heerlijk bij Groningen, Betis en het Nederlands elftal dus bij Lyon heb ik hem ook weer opnieuw gebruikt en het resultaat is heerlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Nog een verslag:

Met het Nederlands elftal had ik al het EK gewonnen, nu nog het WK 8).

Het Nederlands elftal heeft een leuke selectie, maar toch best wel wat oudere spelers. Goede linksback is zeker nodig.

Het WK ging erg lekker, groepsronde goed doorgekomen. Daarna ging het ook erg makkelijk. Tot ik Engeland tegen kwam, die zijn mij veels te sterk in FM, maar heb wel gewonnen met 1-0. En dan de finale, Argentinie moeilijk? Nou, dacht van niet :*).

Groepsronde:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/28e9e759e24667f286a7f50458e8de13/thumb.jpg

Kwart finale:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/084bfb270323b38fb65c911813c5fe7b/thumb.jpg

Halve finale:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f88d217d23a75529cc33633832adf7fe/thumb.jpg

Finale:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6341d4bff4db741f0487c89f6e04a2c2/thumb.jpg
Man, man, man, wat ging Argentinie ten onder. Als dat ook zo is op het echte WK _/-\o_.

Tot slot nog even de selectie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/baab77a35da146bbde575ad4afc99376/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Bah, voor 2008-2009 zijn de verwachtingen opgeschroeft met een transfer-budget van maar liefst 170K !
Tja de club heeft het financiel nou eenmaal moeilijk, hoge kosten stadion b.v.
Aan de andere kant hebben we een nieuwe sponsor die iets meer betaald dan de vorige.
Ik heb heel slim/gelukkig ingekocht, maarliefst 6 nieuwe gezichten.
Het overbodige ballast is overboord.

Het apparte was wel dat ik een zeer goede [kwa stats] speler kreeg aangeboden voor 40K.
Ik ga er meteen op in.
Andere clubs bieden meer, omdat hij meer waard is en toch worden die boden allemaal afgeslagen. :?
Niet dat ik het erg vind maar raar is het wel aangezien de club een directe concurent is.

Ik denk dat wanneer mijn key-players fit blijven en het geluk een beetje meezit we wel mee kunnen doen voor de eerste 3 plekken.
Verder hoop ik wat verder te komen in de beker dit jaar dan de eerste ronde.
Levert toch ook een mooi zakcentje op.

Zou iemand zo lief kunnen zijn om te kijken hoe het met Düsseldorf gaat in zijn spel, liefst in de buurt van 2008. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

In mijn game staat Düsseldorf op de 17e plaats in de 2e Bundesliga in 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Bij mij zijn ze in 2007 gedegradeerd, ze eindigden als 16e in de 2e Bundesliga, zoals hier te zien is: http://img282.imageshack.us/my.php?image=ab38sr.jpg :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, het tweede seizoen met Kiruna zit er ook weer op.

De missie was, voor zowel board als supporters, "stay clear of relegation". Een beetje te pessimistisch, zoals zou blijken.

Op het transfergebied is het erg rustig: het enige nieuwtje is dat er een AM/FC is verkocht. Wel word er flink aan mijn spelers getrokken, maar dat sla ik voorlopig allemaal af.

In de Cup ging het net als vorig jaar niet te best: met 3-2 uitgeschakeld in de eerste ronde, hoewel het spel wel beter was dan vorig jaar.

In de competitie begon het nogal wisselvallig, vooral veel gelijke spelen, maar na een wedstrijd of 10 stond ik op de eerste plaats, en die heb ik nooit meer verlaten. Kampioen dus, hoewel het nog wel spannend werd in de laatste wedstrijd. Ik moest daar tegen de nummer 2 van de competitie, op wie ik op dat moment één punt voorsprong heb. Ze kwamen al erg snel op 1-0, en ik maakte vrij snel 1-1. Dat bleef het heel lang, en dan zou ik dus kampioen geworden zijn. Helaas maakten ze 20 minuten voor tijd weer een 2-1, zodat ik 'slechts' 2e werd. Werkelijk in de allerlaatste secondes van de wedstrijd maakte ik de 2-2 gelijkmaker. Erg spannend dus :)

Nu maar eens kijken of ik me volgend jaar kan handhaven een divisie hoger. Er zullen iig de nodige versterkingen moeten komen, met name in de verdediging en de keepers.

Financieel loopt het niet lekker: ik zit nu zo'n 330K in het rood, en 700 euro per week over wagebudget. Ik hoop dat de promotie ook financieel een opstekertje word.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/4642/kir54iu.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img353.imageshack.us/img353/4044/kir63uv.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/6689/kir78ym.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/8798/kir85ri.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Had ruimte tekort op mijn disk, wilde dus wat oude .FM-games opruimen (had er nog een stuk of 10-12 staan), gooi ik ALLE .FM's weg, inclusief mijn huidige game. Jeeeezus zeg. Liep het net lekker in ál mijn drie games, krijg je dit :r :( :r :(

Ik ga voorlopig iig niet opnieuw beginnen, ben nu ff gedemotiveerd :( :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien onbeleefd, maar ik moest wel even lachen. Wel balen idd.

Ach, ik heb de cd weer is in mijn computer in Nijmegen laten zitten, dus zit nu ook zonder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:18:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Had ruimte tekort op mijn disk, wilde dus wat oude .FM-games opruimen (had er nog een stuk of 10-12 staan), gooi ik ALLE .FM's weg, inclusief mijn huidige game. Jeeeezus zeg. Liep het net lekker in ál mijn drie games, krijg je dit :r :( :r :(

Ik ga voorlopig iig niet opnieuw beginnen, ben nu ff gedemotiveerd :( :(
Kan je hem niet terughalen met een recovery programmaatje. Zolang je niks anders hebt geinstalleerd moet dat nog kunnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Helaas gaat dat niet, ik gebruik Truecrypt, dus recoveren op die manier is onmogelijk. Balen is nog zacht uitgedrukt, want het begon eindelijk lekker te lopen in de games.

Was zo stom om de hele 'games' directory te selecteren voor deleten ipv alleen de oudere .FM-files :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Afbeeldingslocatie: http://xs101.xs.to/xs101/06226/Drogheda_fina.jpg.xs.jpg

De heerlijke financiele situatie van Drogheda United na het mismanagement van de vorige manager. Met veel geld waardeloze spelers kopen 8)7 en die dan gratis laten vertrekken.

Ik heb trouwens geen idee hoe ze ineens aan 5,5 miljoen kwamen. De hoogst ontvangen transfersom is 40k en in de UEFA Cup zijn ze ook nooit door de kwalificatie-fase gekomen. CL hebben ze nog nooit gehaald omdat Shelbourne oppermatig is in Ierland. Ik maak nog steeds verlies (800k per jaar).

Ik ben trouwens nog 3e geworden dankzij een goed slot van de competitie. Ik heb alleen geen idee of ik straks Intertoto mag spelen.

En ik heb 3 promising regen-spelers gekregen. Dat krijg ik met United niet voor elkaar. Ik mag daar blij zijn met 1 promising regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:50:
En ik heb 3 promising regen-spelers gekregen. Dat krijg ik met United niet voor elkaar. Ik mag daar blij zijn met 1 promising regen.
In Tsjechie met Ceske heb ik elke jaar wel 1/2 goede regens. Nog niet eerder gehad in FM06.
Echt spelers die met wat training op hun 20ste erg gewild zijn.
Ideaal voor een game als Ceske, waar je toch moet hebben van enkele grote transfers (out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:24:
[...]

In Tsjechie met Ceske heb ik elke jaar wel 1/2 goede regens. Nog niet eerder gehad in FM06.
Echt spelers die met wat training op hun 20ste erg gewild zijn.
Ideaal voor een game als Ceske, waar je toch moet hebben van enkele grote transfers (out).
Wel leuk maar niet realistisch. Normaal gesproken zouden alle regen(s) bij Manchester een behoorlijk goede basis moeten hebben omdat ze anders gewoon weggestuurd (of afvallen) worden uit de academy. Bij een kleine club zal de lat lager liggen qua eisen aan basisvaardigheden maar er bestaat natuurlijk altijd een kans dat de nieuwe Rooney bij een kleine Ierse club begint.

Dit is trouwens wel een leuk aanbod, komt ook totaal onverwacht (heb niet gesolliciteerd). De nationaliteit van mijn FM-alter ego is engels dus normaliter maak je dan niet veel kans.
Afbeeldingslocatie: http://xs201.xs.to/xs201/06226/Brazil.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True, true

Ik wacht nog steeds op mijn eerste werkzaamheden als manager van Mali, maar we zitten nu in januari 2009 en ik heb nog niets hoeven doen. Er is ook nog niets geloot, meestal is dat toch gewoon ergens na het EK08? (of zelfs der voor al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:44:
True, true

Ik wacht nog steeds op mijn eerste werkzaamheden als manager van Mali, maar we zitten nu in januari 2009 en ik heb nog niets hoeven doen. Er is ook nog niets geloot, meestal is dat toch gewoon ergens na het EK08? (of zelfs der voor al).
In mijn game zit ik in januari 2013 (zelfde tijdvak dus) en in Africa is men druk bezig met de kwalificatie-wedstrijden voor het WK 2014. Groepsfase is al in September 2012 begonnen (Zit in een post-EK 2012 jaar) en er zijn al iets van 5 ronden gespeeld. Africa Cup zal nog niet beginnen omdat die ook net is gespeeld (voorjaar 2006-2008-2010 etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:01:
[...]

In mijn game zit ik in januari 2013 (zelfde tijdvak dus) en in Africa is men druk bezig met de kwalificatie-wedstrijden voor het WK 2014. Groepsfase is al in September 2012 begonnen (Zit in een post-EK 2012 jaar) en er zijn al iets van 5 ronden gespeeld. Africa Cup zal nog niet beginnen omdat die ook net is gespeeld (voorjaar 2006-2008-2010 etc.)
Potverdikke, vage shit. Maandag direct is nakijken hoe of wat. Heb de game nu dus niet hier, omdat ik de cd in Nijmegen in de computer heb laten zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

hilgo

Clear your mind of can't.

PirE schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:50:
[afbeelding]
Ik heb trouwens geen idee hoe ze ineens aan 5,5 miljoen kwamen. De hoogst ontvangen transfersom is 40k en in de UEFA Cup zijn ze ook nooit door de kwalificatie-fase gekomen. CL hebben ze nog nooit gehaald omdat Shelbourne oppermatig is in Ierland. Ik maak nog steeds verlies (800k per jaar).
Misschien een Chinese gokker langs geweest bij je clubje? ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ierse competitie is leuk, heb ik ook een career gedaan met Cobh Ramblers. Maar nadat je alles hebt gewonnen (gebeurt vrij snel omdat de tegenstand miniem is) is de lol er wel vrij snel af. Toen ik vertrokken was naar de Serie B werden vervolgens al de spelers waar ik ettelijke miljoenen voor kon vragen (en de clubkas flink gespekt was) vervolgens verkocht voor 90k. |:( Toen m'n game ook nog eens retetraag werd en het met Pisa absoluut niet liep ben ik maar een nieuwe career met Darlington begonnen.

En met Darlington heb ik net mijn eerste hoofdprijs gewonnen, de Carling Cup. In Premiership sta ik weer eerste, Newcastle is opeens inelkaar gedonderd. Chelsea en Arsenal zijn daarentegen weer gevaarlijk zodat die nu in mijn nek hijgen op 3 en 8 punten afstand. Liverpool heeft zijn 2e trainer in 1 jaar ontslagen. Op zich gek, want ze zijn toch van de 20e naar de 15e plek geklommen. >:) En ik ben wéér favoriet om daar aan de slag te gaan. Wat ik niet van plan ben omdat ik míjn Darlington natuurlijk niet naar de kroon ga steken. edit: en ja hoor, binnen een dag wordt ik al weer gevraagd voor L'pool.

In januari heb ik voor bijna 40M drie spelers verkocht: twee jonge spelers naar Chelsea (à 10M+ff en 17M+ff) en één naar Valencia (11M+ff). Gevolg was wel dat ik een nieuwe rechtsback moest halen, die gevonden heb in Schotland bij de Rangers genaamd Alan Hutton voor 8M.

Ik heb al besloten dat dit mijn laatste Darlington-seizoen wordt en ben op zoek naar een leuke andere club. Budocnost in de eerste divisie van Servië leek mij een leuke optie, maar ik werd afgewezen. :( Nu dus verder zoeken en hopen dat Rode Ster vrijkomt. De rest van het verhaal bewaar ik wel voor de seizoensupdate. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

PirE schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:40:
[...]

Dit is trouwens wel een leuk aanbod, komt ook totaal onverwacht (heb niet gesolliciteerd). De nationaliteit van mijn FM-alter ego is engels dus normaliter maak je dan niet veel kans.
[afbeelding]
Ik heb NL nationaliteit en ben ook gevraagd door Brazilie. Uiteraard direct afgewezen.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
King Nothing schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:20:
[...]

Ik heb NL nationaliteit en ben ook gevraagd door Brazilie. Uiteraard direct afgewezen.
Bwa, ik zou het wel doen, heb met Nederland het EK en het WK al gewonnen. Dus nu mag het met een ander land :).

Het is hier verdacht stil in de IRC Chat. irc.tweakers.net, en dan channel: fm06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb grote schoonmaak in mijn selectie gehouden....het ging zo kloterig met allerlei "unhappy" spelers, 0-0, 1-1 en 2-1 verlies resulteerde in een 8e plaats na 10 wedstrijden...Ik ben flink de transfermarkt opgegaan voor spelers, en heb totaal 7 spelers gekocht voor in totaal 15 miljoen. Verder 4 spelers verkocht voor 20 miljoen. Ook een jeugdtalentje gratis overgenomen, die speelt nu in de Jeugd, even afwachten wat dat wordt.

Sanchez, Diaz, Yepifanov en bianchi zijn verkocht, allemaal zaten ze te zeuren. En helaas helaas helaas...zuniga vertrekt transfervrij naar Spanje...echt een eikel dat ik was, Juventus kwam met een bod van 18 miljoen, ik dacht die betalen ook wel 20, dus ik 20 zeggen...willen ze hem niet meer....KUT...en dat was 1 maand voordat zijn contract afliep...Ik krijg nog wel 2,2 miljoen, maar ja...dus 16 miljoen misgelopen...:(((

Wel behoorlijke aankopen gedaan, 2 verdedigers 2 spitsen en 3 middenvelders
Verdediger Ivanov was de duurste...5 miljoen (Nu is de value nog maar 1mln...:( ?? )...killerstats, maar in zijn 3 wedstrijden heeft ie al 2 penals weggegeven...lol...verder ook 1 keer MoM...dus hij is wel goed...:) Andere verdediger was een pool...damn, die is GOED...ik kan zijn naam niet eens opschrijven of uitspreken, maar hij was een koopje, en echt goed! De twee spitsen (Kozlov en Alexandrov) zijn beide wel redelijk, Alexandrov heeft er al 10 inliggen, en Kozlov 2
Middelvelder (Zotti (Bra) , Produki en uhmmm...nog een rus...:)..)

Dus...meteen na de inbreng van de verse spelers loopt alles weer als een trein, 1 keer gelijk en verder alles gewonnen, na 20 wedstrijden sta ik nu 2e, met nog 4 punten achterstand op Zenith

Europees...tja, wat moet ik zeggen...ik moet nog beginnen, maar damn..wat een poule zit ik:
Arsenal, Benfica en Real Madrid...Vrij kansloos ben ik bang...lol

Met het Russische Elftal gaat het ook goed, tot nu toe 1 keer gelijk tegen Frankrijk en de rest gewonnen. Nog 1 potje tegen frankrijk, maar dat is niet meer van belang, ik ben al geplaatst voor het EK. Tussendoor nog even ruzie gehad met een middenvelder, hij weigerde te komen in de tweede selectie (er was een spelrer geblesseerd) dus die heb ik meteen uit de pool geflikkerd. ook meteen publiekelijk excuses van hem..maar ja...too late!...:))

Mijn eigen carriere...Ik wil wel weg, en toonde interesse in Valencia, van Gaal staat op insecure, dus ik laat weten dat ik het wel wil doen....wordt ik gewoon uitgelachen...lol...najaaaaa..zeg...Verder aanbiedingen van Spartak Moscow en Dinamo moscow, maar die heb ik afgeslagen. Ook een aanbieding gehad om bondscoach van Uruguay te worden, leek me erg leuk, maar ik weet niet of ik dan geen bondscoach van Rusland kan zijn...Ik durfde dus niet te accepteren. Kun je dus bondscoach zijn van 2 landen?

Sjeez wildhagen...balen van je savegames...:((

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, lijkt me niet dat je bondscoach van 2 landen kan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:29:
Nee, lijkt me niet dat je bondscoach van 2 landen kan zijn. :)
hehe..gelukkig klikte ik dan goed...Ik wil met Rusland Europees kampioen worden...:) Waarschijnlijk neem ik dan automatisch ontslag bij Rusland als ik naar Uruguay zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt trouwens de Europees Topscoorder bijgehouden in FM? Ik kan volgens mij nergens een lijstje vinden met de meest scorende spitsen in Europa.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste