He thnx, dat bedoelde ik ja. Heb het namelijk al eens gebruikt, maar kon het nergens meer vindenLoneRanger schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:27:
[afbeelding]
dit bedoelen jullie toch?
Oh de beloofde update doe ik na dit lopende seizoen.

Verwijderd
He thnx, dat bedoelde ik ja. Heb het namelijk al eens gebruikt, maar kon het nergens meer vindenLoneRanger schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:27:
[afbeelding]
dit bedoelen jullie toch?
Oh de beloofde update doe ik na dit lopende seizoen.
Only fools are enslaved by time and space.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Ja, dat bedoelde ik ookBenotti schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 02:07:
Voor de duidelijk: In FM kun je een speler die jaded is wel degelijk 1 tot 4 weken op vakantie sturen. Wanneer een speler jaded is heeft hij het "rst" icoontje.
Die verschrikkelijke prestaties en het hele elftal vind dat ze ondermaats presteren (d'oh), eerste wedstrijd onder mij werd direct gewonnen met 3-0, ze staan ook in de finale Coupe de France, dus die nog ff winnen. Gelukkig hebben ze geld (160 miljoen inmiddels) dus ik hoop dat ik wat mag kopen deze zomerVerwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:46:
Je bedoeld?
Nou ja, het is iig duidelijker. Of het beter is... niet als je hun coach bent
Virussen? Scan ze hier!
Pff, nou ja, voetballen kunnen ze nog, Coupe de France gewonnen met 6-0wildhagen schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:07:
[...]
Nou ja, het is iig duidelijker. Of het beter is... niet als je hun coach bent
Virussen? Scan ze hier!
Nee, dat is het niet, ben net trainer geworden, het lag aan de vorige manager.wildhagen schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:13:
Als het echter iets als "lost confidence in his manager" is, zou ik alvast de vacaturebank maar bij gaan houden, want dan heb je dikke kans dat je niet lang meer coach bent daar. Tenzij het opeens drastisch verbeterd, dan wil het nog wel eens verdwijnen.
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Seaman is een keeper, dan kun je beter Bergkamp als voorbeeld nemenVerwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:28:
Leeftijd zegt niet veel he![]()
Ik noem een Costacurta, Carboni, Seaman
Verwijderd
Ik noem dan ook echt oude knarren, 39/40ersBenotti schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:31:
[...]
Seaman is een keeper, dan kun je beter Bergkamp als voorbeeld nemen
Het gaat vanzelf weg, weet ik uit eigen ervaringTomGiethoorn schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:10:
[...]
Pff, nou ja, voetballen kunnen ze nog, Coupe de France gewonnen met 6-0.
Is dit volgend jaar weg? Of blijft dit zo staan? (seizoen is afgelopen).
Teddy SheringhamVerwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 19:36:
[...]
Ik noem dan ook echt oude knarren, 39/40ers
Beste vrind wette dat
Beste vrind wette dat
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 10:37 ]
Alleen Peru mist nog? Vergeten of bewust niet genomen?Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:20:
Daar was ik dus ook al mee bezig, maar dan alle landen (geselecteerd) in Zuid Amerika.
Argentinie
Colombia
Uruquay
Brazilie
Chili
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik moest schiften in de selecties, niet iedereen heeft de mazzel dat hij 40 comp kan draaienwildhagen schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:28:
[...]
Alleen Peru mist nog? Vergeten of bewust niet genomen?
Verwijderd
Diarra is goed, Sissoko ook die kan je eventueel nog in de spits zetten, daar scoort ie echt heel erg veelVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:09:
Ik ben btw gevraagd bij die manager in Zuid-Amerika om bondscoach van Mali te worden![]()
Die kans laat ik niet glippen natuurlijk, mijn all-time-favourite Mahamadou Diarra trainen
Wel tof, EK08 is net geweest, dus kwalificatie WK10 moet nog beginnen.
Zelfde geldt voor de Africa Cup, ook die is net geweest en moet dus beginnen.
Ken ik mooi aan alles beginnen![]()
Wat betreft de selectie valt het me nog reuze mee, Diarra en Sissoko centraal op middenveld, en daar omheen lopen nog best aardige spelers rond voor het toch nietige Mali qua voetbal. Een subtopper in Afrika, en dus een toffe uitdaging om die überhaupt naar het WK te loodsen
Beste vrind wette dat
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Je hebt ook Kanouté nog! Mooi duo voor in de spits, hoop dat je mooie resultaten met Mali kan boeken!TomGiethoorn schreef op zondag 28 mei 2006 @ 12:26:
Diarra is goed, Sissoko ook die kan je eventueel nog in de spits zetten, daar scoort ie echt heel erg veel.
Verwijderd
Sissoko zet ik echt niet in de spits, maar als blok centraal op het middenveld met Diarra.ArieR schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:05:
[...]
Je hebt ook Kanouté nog! Mooi duo voor in de spits, hoop dat je mooie resultaten met Mali kan boeken!
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Erg herkenbaar...:D...Alleen je moet europees goed werk doen volgens mij...Ik heb de beker, de supercup en ben kampioen van Rusland, en nog wil niemand komen, en willen mijn topspelers weg...Ik speel ook steeds met jonkies, en ben ook echt lang bezig om weer iemand te vinden die wil komen..Sherlock schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:18:
Update Heerenveen / Hradec Kralové.
Daar moet ik het nog steeds van hebben, aangezien de reputatie van Hradec nog ondermaats is. Misschien dat daar na dit kampioenschap iets in verandert?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 15:10 ]
Ja, ikHeeft iemand overigens wel eens bij betis gezeten?
[ Voor 45% gewijzigd door .Tom op 29-05-2006 15:42 ]
Europees zit ik dit seizoen in de groepsfase CL, oa FC Basel uitgeschakeld in de voorronde. Ben benieuwd of dat nog wat wordt!Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:48:Erg herkenbaar...:D...Alleen je moet europees goed werk doen volgens mij...
Nu moet ik zeggen dat Russische spelers wel wat sneller willen komen, maar de toppers zijn gewoon niet haalbaar...
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 00:53 . Reden: ja ik bedoelde Internazionale ]
Verwijderd
lijkt me dus wel he, is er ook een andere inter?Ep0ss schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:21:
@ Sarcastro:
Welke Inter bedoel je? Neem aan niet Internazionale.
Ja
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 11:18 ]
Atlético wint strijd om supertalent Agüero
30/5/2006 12:40
Atlético Madrid lijkt de strijd om Sergio Agüero te gaan winnen. Algemeen directeur Miguel Ángel Gil Marín kondigde aan dat de Rojiblancos erin geslaagd zijn de Argentijn in te lijven, al is Independiente nog iets voorzichtiger.
Volgens Independiente, de club van Agüero, is de transfer nog niet helemaal afgerond. Gil Marín zal dinsdag in Buenos Aires proberen de overgang van El Kun te voltooien, zo meldt de Argentijnse club op zijn website. De Zuid-Amerikanen laten wel doorschemeren dat een akkoord zeer nabij is.
Independiente verwacht een bedrag van 23 miljoen euro te incasseren. Agüero kan een zesjarig contract tekenen bij de Madrileense club. Atlético troeft in de jacht op de jonge Argentijn onder meer Bayern München af.
De zeventienjarige Agüero geldt met Lionel Messi als dé belofte van het Argentijnse voetbal. De jeugdinternational maakte vorige zomer deel uit van de ploeg die in Nederland de WK-titel voor spelers onder twintig jaar veroverde. Hij acteerde voornamelijk als invaller. In Argentinië scoorde Agüero al achttien keer in 36 competitieduels namens Independiente.
Naast Agüero had Gil Marín nog meer te melden. Volgens hem zouden ook de transfers van Mariano Pernia en Zé Castro zijn afgerond. Linksback Pernia is afkomstig van Getafe, waar hij dit seizoen indruk maakte door onder meer tien keer te scoren. De 29-jarige geboren Argentijn bemachtigde onlangs de Spaanse nationaliteit. Getafe incasseert vier miljoen euro voor Pernia.
Zé Castro is aanvoerder van de Portugese onder-21 ploeg, die deelnam aan het EK in Portugal. De 23-jarige centrale verdediger speelde voor Académica Coimbra, waar hij transfervrij mocht vertrekken.
Ten slotte verlengde Atlético het contract van Antonio López tot de zomer van 2012. De 24-jarige rechtsback maakt deel uit van de Spaanse WK-selectie.
Verwijderd
Ik dacht dat hij bij Rangers getekend had?Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:10:
Karl Svensson gaat misschien naar Heerenveen, dus nog een talent weg (niet dat ik hem ooit heb gekocht)
En hij stond in de belangstelling van FC Groningen, maar van Heerenveen had ik het nog niet gehoord.Rangers haalt Zweedse WK-international
26/5/2006 22:11
Glasgow Rangers vond in Zweden versterking voor de defensie. De Schotse nummer drie van de laatste competitie legde Karl Svensson vast.
De 22-jarige centrale verdediger van IFK Götenborg tekende voor drie seizoenen bij Rangers. De international, die deel uitmaakt van de Zweedse WK-selectie, zal een nieuw verdedigingscentrum moeten gaan vormen met Julien Rodriguez.
'Ik heb met Paul Le Guen gesproken en hij gaf me direct een heel goed gevoel', vertelde Svensson op de website van Rangers. 'Ik weet dat Henrik (Larsson, red.) me alles over Glasgow kan vertellen. Het is een prachtige plek om te leven en ik weet dat hij het er heel erg goed naar zijn zin heeft gehad', aldus Svensson over de voormalig ster van Celtic.
[ Voor 67% gewijzigd door Sherlock op 30-05-2006 15:14 ]
Inter Bratislava.wildhagen schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:38:
[...]
Ja
Dallas Inter Soccer (ok, tegenwoordig heten ze FC Texas)
Inter Bandits Boston
En zo zullen er vast wel meer zijn.
Ok, het is wat vergezocht, dat ben ik met je eens
Beste vrind wette dat
Virussen? Scan ze hier!
Beste vrind wette dat
Ik ken het:King Nothing schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:04:
Ik snap dat niet he.
Scoor de ene week 5-0, 4-0 erna, 4-0, 2-0, 4-1 en dan opeens is het afgelopen en gaat het 0-0, 1-0, 0-0, 1-0 terwijl je 60 miljard schoten on target hebt. En als de keeper van de tegenstander dan nog MoM zou worden, maar dat is dan iemand van m'n eigen team die 80duizend kansen verneukt.
Dit vind ik er vanVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:12:
offtopic:
Kalou naar chelsea what vinden jullie ervan?
Beste vrind wette dat
Rustig, rustig, denk om je hartKing Nothing schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:25:
Finale CL, wij zijn (veel) beter. 0-0 Bij rust. Aanmoedigen en tadaa, nog meer kansen, dus 0-0 na 90 minuten.
Eindelijk, na 95 minuten 1-0. 10 Seconden later 1-12e helft van de verlenging was dan eindelijk de tegenstand weg en wonnen we alsnog met 4-1.
Italiaanse beker lekker verneukt door die kutspitsen. Speelschema:
Villareal - Milan, CL
Milan - whatever, Serie A
Milan - Roma, cup #1
Milan - Villareal, CL
Roma - Milan
0-5 bij Villareal gewonnen, 0-0 ofzo in de comp, 4 waarschuwingen voor slechte prestaties en 1 commentaar in de media. 1-1 Tegen Roma, moraal compleet kut en dan tegen Villareal: 4-0Moraal weer helemaal top bij iedereen en jawel, 2e wedstrijd van de beker is het weer een dikke ongemotiveerde tyfuszooi. Sta wel 0-1 voor en creeer genoeg kansen totdat een DC die altijd geweldig speelt besluit om 2 penalties in 3 minuten weg te geven
![]()
Dat kostte hem dus 2 weken boete, z'n basisplaats en z'n plaats in het Italieteam voor Euro 2028 plus dat'ie de k**&%$#^$ kan krijgen en te koop staat. Die grafhond kost me 1,5 miljoen aan prijzengeld met die kutpenalties van hem.
Verwijderd
Beste vrind wette dat
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Gefeliciteerd. Het grote geld gaat dus straks binnenstromen neem ik aan.Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:29:
Ik doe ook nog mee. Heb vorige week te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor m'n tandartsexamens dus het was een weekendje feesten. Nu dus werk zoeken en verder zijn we bezig met een huis te kopen dus druk, druk, druk.
Ik ga een heleboel screenshots maken danwildhagen schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:48:
Vind je dat niet zonde? Ik bedoel, je hebt dan wel 'ff' 35 seizoenen gespeeld, en die hele historie ben je dan kwijt...
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Nou nou, dat is zelfs met een topploeg als Lyon wel geweldig hoor! Petje af. Ennuh, Babel op AMC en dan zo vaak scoren?!TomGiethoorn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:17:
Hier mijn verslag:
Babel heeft in het begin van het seizoen steeds in de spits gestaan, toen probeerde ik De Decker (is een regen trouwens) en die begon het goed te doen en Babel niet. Toen heb ik Babel op de AMC gedaan (en getraind) en daar deed ie het toen weer heel erg goed. Mijn AMC heeft ook een pijltje naar voren dus hij staat vaak in het strafschopgebied.Sherlock schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:02:
[...]
Nou nou, dat is zelfs met een topploeg als Lyon wel geweldig hoor! Petje af. Ennuh, Babel op AMC en dan zo vaak scoren?!
Zo te zien speel je ook een versie van 4-4-2 diamond?
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Kan je hem niet terughalen met een recovery programmaatje. Zolang je niks anders hebt geinstalleerd moet dat nog kunnnen.wildhagen schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:18:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Had ruimte tekort op mijn disk, wilde dus wat oude .FM-games opruimen (had er nog een stuk of 10-12 staan), gooi ik ALLE .FM's weg, inclusief mijn huidige game. Jeeeezus zeg. Liep het net lekker in ál mijn drie games, krijg je dit![]()
![]()
![]()
Ik ga voorlopig iig niet opnieuw beginnen, ben nu ff gedemotiveerd![]()
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
In Tsjechie met Ceske heb ik elke jaar wel 1/2 goede regens. Nog niet eerder gehad in FM06.PirE schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:50:
En ik heb 3 promising regen-spelers gekregen. Dat krijg ik met United niet voor elkaar. Ik mag daar blij zijn met 1 promising regen.
Wel leuk maar niet realistisch. Normaal gesproken zouden alle regen(s) bij Manchester een behoorlijk goede basis moeten hebben omdat ze anders gewoon weggestuurd (of afvallen) worden uit de academy. Bij een kleine club zal de lat lager liggen qua eisen aan basisvaardigheden maar er bestaat natuurlijk altijd een kans dat de nieuwe Rooney bij een kleine Ierse club begint.Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:24:
[...]
In Tsjechie met Ceske heb ik elke jaar wel 1/2 goede regens. Nog niet eerder gehad in FM06.
Echt spelers die met wat training op hun 20ste erg gewild zijn.
Ideaal voor een game als Ceske, waar je toch moet hebben van enkele grote transfers (out).
Verwijderd
In mijn game zit ik in januari 2013 (zelfde tijdvak dus) en in Africa is men druk bezig met de kwalificatie-wedstrijden voor het WK 2014. Groepsfase is al in September 2012 begonnen (Zit in een post-EK 2012 jaar) en er zijn al iets van 5 ronden gespeeld. Africa Cup zal nog niet beginnen omdat die ook net is gespeeld (voorjaar 2006-2008-2010 etc.)Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:44:
True, true
Ik wacht nog steeds op mijn eerste werkzaamheden als manager van Mali, maar we zitten nu in januari 2009 en ik heb nog niets hoeven doen. Er is ook nog niets geloot, meestal is dat toch gewoon ergens na het EK08? (of zelfs der voor al).
Verwijderd
Potverdikke, vage shit. Maandag direct is nakijken hoe of wat. Heb de game nu dus niet hier, omdat ik de cd in Nijmegen in de computer heb laten zittenPirE schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:01:
[...]
In mijn game zit ik in januari 2013 (zelfde tijdvak dus) en in Africa is men druk bezig met de kwalificatie-wedstrijden voor het WK 2014. Groepsfase is al in September 2012 begonnen (Zit in een post-EK 2012 jaar) en er zijn al iets van 5 ronden gespeeld. Africa Cup zal nog niet beginnen omdat die ook net is gespeeld (voorjaar 2006-2008-2010 etc.)
Misschien een Chinese gokker langs geweest bij je clubje?PirE schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:50:
[afbeelding]
Ik heb trouwens geen idee hoe ze ineens aan 5,5 miljoen kwamen. De hoogst ontvangen transfersom is 40k en in de UEFA Cup zijn ze ook nooit door de kwalificatie-fase gekomen. CL hebben ze nog nooit gehaald omdat Shelbourne oppermatig is in Ierland. Ik maak nog steeds verlies (800k per jaar).
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 16:12 ]
Ik heb NL nationaliteit en ben ook gevraagd door Brazilie. Uiteraard direct afgewezen.PirE schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:40:
[...]
Dit is trouwens wel een leuk aanbod, komt ook totaal onverwacht (heb niet gesolliciteerd). De nationaliteit van mijn FM-alter ego is engels dus normaliter maak je dan niet veel kans.
[afbeelding]
Beste vrind wette dat
Bwa, ik zou het wel doen, heb met Nederland het EK en het WK al gewonnen. Dus nu mag het met een ander landKing Nothing schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:20:
[...]
Ik heb NL nationaliteit en ben ook gevraagd door Brazilie. Uiteraard direct afgewezen.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 10:56 ]
Verwijderd
hehe..gelukkig klikte ik dan goed...Ik wil met Rusland Europees kampioen worden...:) Waarschijnlijk neem ik dan automatisch ontslag bij Rusland als ik naar Uruguay zou gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:29:
Nee, lijkt me niet dat je bondscoach van 2 landen kan zijn.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq