[PC]Football Manager 2006 - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.772 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Niet slecht idd, als je bedenkt dat we in de derde divisie van Duitsland spelen kan je met 7M aardig dingen doen.

Misschien toch wel beter dan ik dacht, want dan kan ik de super-AML en super-DMC die beiden aan het eind van het seizoen vertrekken alvast gaan vervangen. Een extra spits zou ook wel kunnen, maar is niet echt noodzakelijk.

Eigenlijk is de gift meer dan die 7M alleen, want de schuld (die bedroeg zo'n 2.5 M) is dus ook verdwenen nu. Toch even een +10M in 1 maand tijd dus :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wildhagen schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:26:
LOL:

[afbeelding]

Doe mij vaker zo'n board ;)

Heeft iemand dit wel eens gezien? Ik heb dit nog nooit gezien gedurende de hele tijd dat ik CM/FM gespeeld heb...

Niet dat ik die 7 miljoen nu echt nodig heb, maar fijn is het wel :)
Yup heb ik gehad met Düsseldorf, zal wel iets Duits zijn. :7

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Nieuwe club gevonden. Het is Leeds geworden... Club met een mooie historie maar door financiële problemen afgezakt naar de Championship. Ze staan op het moment ook 1.65 miljoen in het rood en zitten 19k boven het wagebudget.

Selectie is redelijk, maar ja, transferbudget van 375k ...

Bestuur wil dat ik mee doe voor de titel en dat is wel te doen, maar wil liever ver komen in de bekers en daar wat geld uit halen. Maarja, jullie horen nog hoe het gaat :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/8246/herrera4dv.th.jpg

Bugje ? :P

Verder ben ik terug opnieuw begonnen met Germinal Beerschot, inmiddels Pablo Vitti aangetrokken voor 750k. Sta nu eerstes na 13 speeldagen. Topscorer is jawel, Vitti (hij staat 1:1 :D)
Verder maar 1 'grote' naam laten vertrekken (Luciano) naar Benfica voor 2.5mln + 2 mln over 24 maanden + 25% :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
253 doelpunten :| :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:01:
Na wat inventariseren een zooi nieuwe coaches gehaald zodat het niveau van training steeg van 2à3 sterren naar 4à5.
Waar zie jij de sterren van de training dan, want ik krijg die nergens te vinden?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Training -> Coaches. En dan rechtsonder staat 'rating' met wat sterren per onderdeeld (defending, goalkeeping, tactics etc).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Lleida probeer ik flink te "schonen" Ook de sterspeler gaat weg helaas, hij had een minimun release clausule van 3,3 mln, en dat werd door 5 clubs geboden, dus ik moest accepteren...:(...Naja, geeft niet, ik heb voor die positie al een talent van Ural aangetrokken...:) en het geld heb ik hard nodig!!

Totaal nu 3 spelers die 14k+ verdienden verkocht, dus de salaris administratie zal blij zijn dat de 34k over budget weggepoetst is...alleen hou ik nu nog een schuld van +/- 4 mln...:(...en er moeten nog meer spelers weg, en ik moet dus gaan zoeken naar goede spelers die niks kosten... :*)

met Rusland het EK begonnen, en de eerste wedstrijd tegen portugal ging moeizaam, veel kansen en geen doelpunten. Uiteeindelijik gelukkig toch nog 1-1 geworden. Mijn vaste spits raakte geblesseerd (Kherzakov), en mijn andere vaste spits speelt gewoon niet lekker, dus kansen voor supertalent Medvedev (19 jaar en al 18mln waard 8)7 ) en Sychev, een andere klasse spits. Dit bleek een uitstekende zet. (*geeft schouderklopje aan zichzelf :9 ) De eerstvolgend wedstrijd werd Duitsland opgerold met 2-1 (ok, niet echt opgerold, maar wel gewonnen...hehe) en daarna Zweden wel echt opgerold met 4-1. De 1e ronde is nu afgelopen, en ik ben 1e in de poule geworden, Volgende ronde wacht Oostentijk. Moeten we kunnen winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:06:
Bij Lleida probeer ik flink te "schonen" Ook de sterspeler gaat weg helaas, hij had een minimun release clausule van 3,3 mln, en dat werd door 5 clubs geboden, dus ik moest accepteren...:(...Naja, geeft niet, ik heb voor die positie al een talent van Ural aangetrokken...:) en het geld heb ik hard nodig!!

Totaal nu 3 spelers die 14k+ verdienden verkocht, dus de salaris administratie zal blij zijn dat de 34k over budget weggepoetst is...alleen hou ik nu nog een schuld van +/- 4 mln...:(...en er moeten nog meer spelers weg, en ik moet dus gaan zoeken naar goede spelers die niks kosten... :*)
Denk er wel aan dat je in Spanje niet te veel buitenlanders mag hebben :P. In 2e divisie misschien 2 ofzo?

Edit: Dan bedoel ik niet EU spelers :).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:21:
[...]

Denk er wel aan dat je in Spanje niet te veel buitenlanders mag hebben :P. In 2e divisie misschien 2 ofzo?

Edit: Dan bedoel ik niet EU spelers :).
ow...k*t...haha...heb ik dat weer....Ik moet dus in spanje gaan shoppen...In Rusland kun je gerust 11 buitenlanders opstellen...Ik heb net volgens mij 3 Russen gecontracteerd...Mag ik ze wel in de selctie hebben? Of mag ik er maar 2 opstellen....maaruh...tnx for the tip!...hehe..Ik stuur net mij scout naar zuid america om een spelert te zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:49:
[...]

ow...k*t...haha...heb ik dat weer....Ik moet dus in spanje gaan shoppen...In Rusland kun je gerust 11 buitenlanders opstellen...Ik heb net volgens mij 3 Russen gecontracteerd...Mag ik ze wel in de selctie hebben? Of mag ik er maar 2 opstellen....maaruh...tnx for the tip!...hehe..Ik stuur net mij scout naar zuid america om een spelert te zoeken....
In de selectie meen ik. Kijk anders even bij de competitie regels :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Met buitenlanders bedoelde Peter_o niet-EU spelers. Je mag in Spanje rustig 5 Fransen opstellen, maar geen 5 Russen, tenzij die Russen natuurlijk ook een EU-paspoort hebben (tweede nationaliteit etc).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, zo, dus het valt mee, ik zal het eens nalezen, ik had hier helemaal niet aan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij ze langer dan 2 jaar (dacht ik) in Spanje spelen. Je kan dus wel een non-EU talent halen, die 2 jaar niet registreren voor de competitie maar bij de jeugd zetten en vervolgens is ie een beetje ontwikkeld en heeft ie een Spaans paspoort. Moet je dus wel 2 jaar wachten, maar als je dus wel al betere non-EU spelers hebt gehaald is het een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
3 jaar :)

Moet je wel hopen dat ze genoegen nemen met het niet-spelen c.q. reserve-elftal voor zolang :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, na mijn geblunder van die verwijderde savegames (hierboven ergens gemeld) ben ik weer terug.

Ik heb drie clubs door Frank laten uitkiezen:

- FC Vaduz, uit het machtige voetballand Liechtenstein, maar uitkomend in de Zwitserse Challenge League (2e divisie)
- SC Louhans-Cuiseaux in de Franse Championnat National (derde divisie)
- VfL Osnabrück, in de Duitse Regionalliga Nord

--

Om te beginnen met Osnabrück. De missie was hier een respectable league position te halen.

Om dit te kunnen halen heb ik wel wat spelers moeten halen, want met name het rechtermiddenveld was vrij dun bezet. Ik heb hiervoor een AMR, een DM/AMC en een DC/DM gehaald.

Financieel zat het niet lekker, zo'n 2M in het rood, maar wel ruim binnen wagebudget. Gelukkig nam halverwege het seizoen een nieuwe board plaats, en die losten meteen alle schulden af, zodat ik daar geen druk meer heb.

In de Cup mocht ik kennelijk niet meedoen, dus da's lekker kort :)

In de competitie ging het heel behoorlijk. Op een gegeven moment zelfs een unbeaten run van 12 games :)

Aangezien de teams boven me allemaal tweede teams zijn, waar van sommigen het eerste al in de Tweede Bundesliga spelen, ben ik toch gepromoverd :)

Helaas gaat er wel een AML (Joppe) en een DMC (Enochs) weg, maar voor beiden heb ik inmiddels een (hopelijk) goede vervanger gevonden.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/6278/os18zv.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/3240/os25qa.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/7615/os35da.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/4091/os44yh.th.jpg

----

Dan Louhans-Cuiseaux. De missie hier was een safe midtable positie.

Op zich een realistische doelstelling, de selectie heeft zeker de kwaliteiten om dat te behalen. Helaas wel wat veel mensen op huurbasis, maar ik ga proberen een aantal van hen aan te trekken op vast contract.

De enige aankoop is een extra keeper (Revel). Dit omdat mijn eigen keeper qua stats wel goed is, maar op de een of andere manier komt het er niet echt uit.

Financieel zit alles erg goed in elkaar hier, ongeveer 900K in de plus, en zeer ruim onder wagebudget :)

In de Coupe De France ging het niet best, ik moest beginnen in de 7e ronde, en werd meteen uitgeschakeld, met 2-1.

In de competitie daarentegen ging het werkelijk super. De eerste paar wedstrijden gingen erg moeizaam, maar daarna ben ik nooit echt in de problemen gekomen, en heb op het eind zelfs nog eventjes meegedaan om de derde promotieplaats, maar dat was net eventjes te hoog gegrepen. Volgend jaar is promotie toch wel mijn doelstelling.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/8522/lc16jg.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/2356/lc22tu.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/5857/lc32gh.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/2451/lc42fb.th.jpg

----

Als laatste FC Vaduz. Hier was de doelstelling om een respectable league postitie te handhaven.

Een redelijke doelstelling, de selectie heeft er zeker wel de kwaliteiten voor. Ik heb niemand hoeven aan te kopen, wel wat spelers verhuurd en wat jeugd-spelers gepromoveerd naar het eerste.

Minpuntje is wel dat, ondanks dat het een Liechtensteins team is, er toch maar 6 Liechtensteiners meespelen hier. Maar ja, met zo'n klein land is de keus beperkt natuurlijk...

Alle 6/7 Liechtensteinse clubs komen uit in de Zwitserse competitie, maar alleen Vaduz is playabe in FM, de rest speelt in lagere divisies die niet te spelen zijn.

Aangezien FC Vaduz vorig jaar de Liechtenstein Cup won, mocht ik zelfs meedoen in de UEFA Cup, in de First Qualifying round om precies te zijn. Die kwam ik relatief eenvoudig door, door een 1-0 en 4-0 overwinning op het Finse FC Alianssi. In de tweede kwalificatieronde moest ik tegen het Zweedse Halmstad. Thuis wist ik ze nog op 2-2 te houden, maar uit ging ik met 2-1 ten onder... exit UEFA Cup dus, maar ach, ik was toch al geen groot kanshebber om de UEFA Cup te winnen ;)

In de competitie ging het echt super. Ik stond al vrij snel op de 1e plaats, en die ik heb ik slecht één maal verlaten, en dat kwam omdat ik twee wedstrijden minder gespeeld had dan de nummer 2. Daarnaast slechts 12 goals tegen in de hele competitie, niet slecht :)

Hopen dat ik me volgend jaar in de hoogste divisie kan handhaven dan maar :)

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/763/vad14zx.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/8554/vad22hs.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/4979/vad34va.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/2872/vad43oj.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Een kleine update met nog 3 wedstrijden te gaan:

Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/1434/2009stand7yq.th.jpg

Mijn probleem is dat ik nauwlijks punten haal in uitwedstrijden.
Thuis ongeslagen, 11 keer gewonnen en 5 keer gelijk.
Uit 2x winst, 4x gelijk en 9 keer verloren.
Aangezien ik nog maar 1 thuiswedstrijd heb en 2 uit moet er al een klein wonder gebeuren wil ik nog promoveren.
Hoe dan ook gaat het nog steeds elk seizoen beter.

Ik hanteer nu ook sinds 2 maanden [ingame] mijn eigen aangepaste trainings-schema's.
Geen idee nog of het werkt, nu nog betere trainers.
Op 1 na heb ik nog steeds mijn amteur-staff in dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Hoeveel sterren kun je met de training maximaal hebben? Ik koop er allemaal goede trainers bij maar hij gaat niet verder dan 3 sterren. En kent er iemand nog goede trainers? want ik krijg er niet zoveel te vinden, ik weet niet waar ik op moet letten.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dennis112 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:06:
Hoeveel sterren kun je met de training maximaal hebben? Ik koop er allemaal goede trainers bij maar hij gaat niet verder dan 3 sterren. En kent er iemand nog goede trainers? want ik krijg er niet zoveel te vinden, ik weet niet waar ik op moet letten.
Gewoon, trainers die goed zijn in attacking zet je op het attacking schema, defence op defence, set pieces hebben ze hoge rating voor technique en attacking nodig, strength en aerobic fitness etc. maar das logisch :P.

Je kan max 5 sterren krijgen. Deze krijgen ze geloof ik bij ongveer 18? voor het desbtreffende attribute. 4 sterren moeten ze minstens 15 voor die attribute hebben. Knoop mij er niet op vast :).

Ik zoek altijd naar staff met filter op unemployed en die juiste attribute op min 15. Als er geen een contractloos is ga ik voor de goedkopere (laag salaris) en jat ik ze van andere clubs af. Ik let meestal niet op reputaties, sterker nog, doe mij maar een unproven net gestopte speler :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Als je hem bij een andere club wegkoopt, ook al hebben ze een laag salaris, moet je wel ff opletten dat je compensatie aan die club moet betalen. Vaak zal dat niet zo'n enorm bedrag zijn, maar ik heb ook wel bedragen gezien van 750k tot zelfs 1 miljoen. Zeker iets om op te letten dus!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
wildhagen schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:27:
Als je hem bij een andere club wegkoopt, ook al hebben ze een laag salaris, moet je wel ff opletten dat je compensatie aan die club moet betalen. Vaak zal dat niet zo'n enorm bedrag zijn, maar ik heb ook wel bedragen gezien van 750k tot zelfs 1 miljoen. Zeker iets om op te letten dus!
1,5 miljoen voor grote clubs (Chelsea etc.) volgens mij 1 miljoen bij clubs als Ajax als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft dat meer met de lengte van het contract en de prijs af. Ik had iirc een keer 2 coaches van AS Roma gehaald en de 1 was erg goedkoop (zijn contract liep nog maar 1 jaar) en de andere was 1,5 miljoen (had een paar jaar voor de boeg).

Ik ben net een nieuwe game begonnen met San Marino. Het lijkt me wel leuk om die van de Serie C1 naar de Serie A te loodsen. Nadat ik het materiaal had bekeken dacht ik dat een plek in het linkerrijtje wel mogelijk is, misschien zelfs playoffs (2t/m 5). Maar nu zie ik dat zowel het bestuur als de fans de 1ste prijs eisen :?, terwijl er teams bij zitten met véél betere spelers. Bovendien is San Marino al net gepromoveerd, dus dat is een beetje vreemd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
wildhagen schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:26:
LOL:

[afbeelding]

Doe mij vaker zo'n board ;)

Heeft iemand dit wel eens gezien? Ik heb dit nog nooit gezien gedurende de hele tijd dat ik CM/FM gespeeld heb...

Niet dat ik die 7 miljoen nu echt nodig heb, maar fijn is het wel :)
_/-\o_
Altijd leuk als het je overkomt. Ik heb het 1 keer meegemaakt bij een club waar ik zelf manager was. Het rare was toen dat we juist langzaam uit het financiële dal aan het klimmen waren. Nog "maar" een paar miljoen rood. Maarja, geld is welkom.
Ik heb het wel vaker gezien bij andere clubs. Dan heb je toch altijd een gemengd gevoel over, zeker als het een concurrent is, waar je voor een prikkie een leuke speler had kunnen kopen.

Ik kijk altijd bij clubs die er financieel slecht voor staan, of er nog was leuks rondloopt, dat ik goedkoop kan overnemen... :D >:)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:44:
Volgens mij heeft dat meer met de lengte van het contract en de prijs af. Ik had iirc een keer 2 coaches van AS Roma gehaald en de 1 was erg goedkoop (zijn contract liep nog maar 1 jaar) en de andere was 1,5 miljoen (had een paar jaar voor de boeg).
Inderdaad iets om op te letten. Als je een grote club managed met veel geld boeit het niet zo ;) Maar ik begin meestal bij een kleine club (veendam dit keer) en dan een carriere opbouwen. Bij mijn vorige game ben ik een keer mijn transferbudget op die manier voor het grootste deel kwijt geraakt :(
Maarja, wel een goede trainer toen :Y)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Ok, ik ben nu dus bezig met die training en ben goede trainers aan het aanschaffen, maar hoef ik nu maar 1 trainer per onderdeel te hebben of een stuk of 3 per onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
dennis112 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 16:45:
Ok, ik ben nu dus bezig met die training en ben goede trainers aan het aanschaffen, maar hoef ik nu maar 1 trainer per onderdeel te hebben of een stuk of 3 per onderdeel?
Ligt er aan wat je wilt. Wil je het light hebben heb je er meer nodig. Wil je het zwaarder hebben dan heb je er maar 1 nodig, en zo hangt dat weer samen met je trainingsschema's.

Nog even een opmerking: de IRC chat is voor dit soort kleine vragen bedoeld. irc.tweakers.net, daar even fm06 invoeren. Ep0ss, ik en King Nothing zijn er regelmatig. Vanavond ben ik er sowieso wel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door .Tom op 17-06-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Nou ik zit al een half uur te wachten in de irc chat maar er komt helemaal niemand. Ik heb nog maar 2 kleine vraagjes. Wat hebben de trainers nodig voor duelkracht, ik heb nu al een aantal trainers met goede cijfers, maar ze komen allemaal niet boven de 4 sterren. En wat hebben ze nodig voor vrije trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
dennis112 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:50:
Nou ik zit al een half uur te wachten in de irc chat maar er komt helemaal niemand. Ik heb nog maar 2 kleine vraagjes. Wat hebben de trainers nodig voor duelkracht, ik heb nu al een aantal trainers met goede cijfers, maar ze komen allemaal niet boven de 4 sterren. En wat hebben ze nodig voor vrije trappen?
Ok, ik kom ;).
Edit: je bent er niet eens :P.

[ Voor 5% gewijzigd door .Tom op 17-06-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Set pieces = oa vrije trappen (ook voorzetten, inworp etc) en duel kracht = strength. En kijk nu weer is naar mijn eerdere bericht :P. Voor zulk soort dingen heb je trouwens ook wel 't boekie of houd je muis eventjes op alle trainingsonderdelen dan wordt dat voglens mj ook wel uitgelegd?

En het geld wat je voor een trainer betaald is een combinatie van contractlengte en zijn salaris. Maar dat inmiddels wel duidelijk denk ik :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Strength:
- Fitness >= 18

Aerobic:
- Fitness >= 18

Goalkeeping:
- Coaching Gks >= 18

Tactics:
- Tactical >= 18

Defending:
- Defending = 18 & Tactical >= 18 of
- Defending = 19 & Tactical >= 14 of
- Defending = 20 & Tactical >= 10

Ball Control:
- Technique = 18 & Mental >= 18 of
- Technique = 19 & Mental >= 14 of
- Technique = 20 & Mental >= 10

Attacking:
- Attacking = 18 & tactical >= 18 of
- Attacking = 19 & tactical >= 14 of
- Attacking = 20 & tactical >= 10

Shooting
- Technique = 18 & Attacking >= 18 of
- Technique = 19 & Attacking >= 14 of
- Technique = 20 & Attacking >= 10

Set Pieces:
- Technique = 17 & Mental + Attacking >= 39 of
- Technique = 18 & Mental + Attacking >= 36 of (bv. Mental=(20,18) + Attacking=(16,19))
- Technique = 19 & Mental + Attacking >= 33 of
- Technique = 20 & Mental + Attacking >= 30

Dan krijg je 5 sterren.

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 18-06-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Interessant, wist niet dat mental ook van belang was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

PirE schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:12:
[...]
-hoop info-

Dan krijg je 5 sterren.
Tnx _O_ Hier heb ik veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, speler staat op de transferlijst bij Cruzeiro. Ik bied de gevraagde 1,5M. Dat wordt geweigerd. Ik bied opnieuw, deze keer 1,6M. Bod wordt weer geweigerd en speler is van transferlijst gehaald. Ik doe een enquiry en krijg als reactie: 1,6M. |:(

Nog een bugje tegengekomen trouwens: Ik win een friendly cup en vervolgens krijg ik een vraag uit de media of het me volgend jaar weer gaat lukken om de Serie A te winnen.

Ik ga nu beginnen aan de Campeonato Pernambuco. Leuk tegen van die kleine clubjes spelen.
edit: Net m'n eerste wedstrijd met 12-0 gewonnen. En nu kan ik naar Juventus met €102M beschikbaar... Dilemma...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten tot Torino je vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niet echt iets met Juve. Naja, behalve toen ik ooit met CM Italia 12 seizoenen achter elkaar alles won met Juve. Maar nu... Maar het is toch een grote club. Ik heb een week bedenktijd gevraagd & gekregen en ik denk nu dat ik het maar niet doe. Ben net lekker op dreef met Santa Cruz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jippie! Ik ben in the Hall of fame van Rusland gekomen! "Even" europees kampioen geworden...:D..De poule wedstrijden gingen wel makkenlijk, Oostenrijk was ook makkelijk, dat werd 2-0...Daarna engeland..Ik dacht...Ow...kut...Maar goed, het werd een zenuwslopende penalty reeks die met 7-6 gewonnen werd...muuhaahahaha...Finale wachtte frankrijk, waar k in de kwalificaties niet van heb gewonnen. Echt door een wonderschone knal kom ik vroeg op voorsprong, en daarna ben ik door een wonder op de been gebleven...Russia European Champions!...Meteen daarna kan ik naar portugal of Denemarken...Portugfal leek me wel leuk, maar damn, wat een team is dat...weinig spelers beschikbaar, en veel 30+...hoe kan ik speuren naar goede portugese spelers buiten portugal? In portugal zelf heb ik de clubs al agfelopen, maar daar loopt niks...:((

Lleida gaat ook erg makkelijk, ik weet niet waarom vorig seizoen zo slecht gepresteerd werd. Ik heb 2 verdedigers erbij gehaald, een middenvelder en 2 aanvallers. Sukhov van ural, en Eto'o ook maar even gehaald...:p...welis waar David Eto'o, en niet DE eto'o....hehe, hij is wel goed trouwens...:))

7 wedstrijden gespeeld, en 19 punten, 1e plaats...:D..echter mijn bestuur is ontevreden... :? De schuld is teruggebracht naar 2 miljoen, en de salarissen zijn van -34k/w naar -12k/w gegaan...

Ergens doe ik toch its fout, als ik bij mijn profiel kijk is mijn professionalism echt laag, 5 ofzo....Hoe krijg je dat omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:12:
[...]

Strength:
- Fitness >= 18

Aerobic:
- Fitness >= 18

Goalkeeping:
- Coaching Gks >= 18

Tactics:
- Tactical >= 18

Defending:
- Defending = 18 & Tactical >= 18 of
- Defending = 19 & Tactical >= 14 of
- Defending = 20 & Tactical >= 10

Ball Control:
- Technique = 18 & Mental >= 18 of
- Technique = 19 & Mental >= 14 of
- Technique = 20 & Mental >= 10

Attacking:
- Attacking = 18 & tactical >= 18 of
- Attacking = 19 & tactical >= 14 of
- Attacking = 20 & tactical >= 10

Shooting
- Technique = 18 & Attacking >= 18 of
- Technique = 19 & Attacking >= 14 of
- Technique = 20 & Attacking >= 10

Set Pieces:
- Technique = 17 & Mental + Attacking >= 39 of
- Technique = 18 & Mental + Attacking >= 36 of (bv. Mental=(20,18) + Attacking=(16,19))
- Technique = 19 & Mental + Attacking >= 33 of
- Technique = 20 & Mental + Attacking >= 30

Dan krijg je 5 sterren.
kijk...daar heb ik wel wat aan...Ik probeer ook altijd werkeloze toptrainers te halen, maar weet nooit precies waar ik op moet letten als bv defending maar 2 sterren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:24:
Meteen daarna kan ik naar portugal of Denemarken...Portugfal leek me wel leuk, maar damn, wat een team is dat...weinig spelers beschikbaar, en veel 30+...hoe kan ik speuren naar goede portugese spelers buiten portugal? In portugal zelf heb ik de clubs al agfelopen, maar daar loopt niks...:((
Je kan gewoon de search gebruiken en dan allemaal filteren op portugese nationaliteit, simpel toch ;)

Weet iemand hoe ik ambitie omhoog kan krijgen in mijn profiel? Bij mij staat dat bijna altijd op 1 en ik krijg het niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:06:
[...]

Je kan gewoon de search gebruiken en dan allemaal filteren op portugese nationaliteit, simpel toch ;)

Weet iemand hoe ik ambitie omhoog kan krijgen in mijn profiel? Bij mij staat dat bijna altijd op 1 en ik krijg het niet omhoog.
}:O je hebt gelijk...gewoon zoeken...lol

enne....mijn ambitie is ook 1...volgens mij ben ik gewoon een kut coach...lol...

professionalism 5
ambition 1.
handling under pressure 17
handling Media 13,
loyalty 18

Dit zijn mijn stats volgens mij... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambitie : 4
Omgang met pers : 18
Proffesionaliteit : 17
Temperament : 12
Trouwheid : 11
Vermogen om met druk om te gaan : 18
Reputatie: continentaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Weet iemand misschien ook hoe je temperament omhoog moet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennis112 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:57:
Weet iemand misschien ook hoe je temperament omhoog moet krijgen?
Ik heb europees nog nooit echt wat klaargespeeld, en ik denk dat dat wel belangrijk is. Ik ben dan wel Europees kampioen met Rusland, maar heb nog nooit een grote club gecoached...Mischine als je daar wat jaartjes coach ben, dat dat soort dingen wel omhoog gaat...Ik ben al 6 jaar bezig, en zit NOG bij een kleine club...ergens doe ik toch wat verkeerd...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temperament heeft geloof ik te maken met hoe je wedstrijden speelt en je team-talks
als je door middel van het motiveren van je spelers belangrijke wedstrijden wint gaat het vanzelf omhoog.

meestal gaat het geleidelijk omhoog door de seizoenen heen bij mij.
Ik ben nu met een lagere competitie (Deense Tweede Divisie Oost) bezig en heb aardig wat belangrijke promotie-duels achter de rug. halverwege het tweede seizoen staat temperament op 13 bij mij

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, weer een bug gevonden. Blijkbaar heeft het bestuur niet echt veel vertrouwen in mij, want na iets meer dan de helft van de wedstrijden zeggen ze dat ze het jammer vinden dat ik niet de Serie C1/A heb gewonnen, terwijl ik gedeelde eerste plek sta 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zitten er wel meer bugs in...Als ik de beker in Rusland win, zie ik iets in de trend van:

"Ural Yekaterinburg has won the!"

en niet "has won the final" of "has won the cup" ofzo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Ik doe nooit teamtalks, dat laat ik mijn assistent altijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Ik speel nog steeds met 6.0.2 en daar staat ook altijd in het commentaar iets van:
"Heerenveen are through to the !!"

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Kan iemand me misschien uitleggen hoe ik online kan spelen? Ik denk dat ik hier wat moet veranderen en invullen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3beea971f6d386620e31298df1ca10a9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/94493d733bc7a05551a4fb24ce270537/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:47
Ja, je moet het vinkje bij 'Run As Server' aanzetten en je moet poorten 10093-10094 forwarden naar de PC. Je moet beide poorten zowel TCP als UDP forwarden. Daarna kan je bij de andere PC de game joinen. Je moet daar dan natuurlijk wel het juiste IP-adres invullen! :)

[ Voor 30% gewijzigd door ArieR op 19-06-2006 17:03 . Reden: Iets vergeten! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ok, thx is gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ambitie : 14
Omgang met pers : 20
Proffesionaliteit : 18
Temperament : 13
Trouwheid : 16
Vermogen om met druk om te gaan : 20
Reputatie: World Class

Loyalty 16 :D Ik ben een jobhopper 1e klas geworden sinds ik in 2021 ontslagen werd bij Harrogate.

Rest van de stats, ook wel eens leuk om te patsen na 23 seizoenen:

Games played: 1290 (W650, D308 L332) doelsaldo: 2488 - 1485
League wins: 7
Cup wins: 11
Number of nations managed: 9 (Wales, Ierland 2x, Paraguay, Australie 2x, Columbia en Italie) <-- dat zijn er 8 8)7 Geen idee wat de 9e dan is.
Number of teams managed: 7 (Emmen, Harrogate, Siena, Man City, Atl Madrid, Kaiserslautern, AC Milan)
Longest time at a club: Harrogate, 4409 days
Shortertime at a club: Kaiserslautern, 192 days
Number of players bought: 214
Number of players sold: 133
Total transfer spending: € 497.000.000,-
Total transfer income: € 192.000.000,-
Highest transferfee paid: € 112.000.000,-
Highest transferfee received: € 27.500.000,-

Highest Nationality ranking: 1st
Highest Nation ranking: 2nd
Highest Continental ranking: 3rd
Highes World ranking: 5th

Ah. Ik zocht naar de WK kwalificatie die ik dacht te gaan spelen met Italie, zijn we het gastland en dus automatisch geplaatst. Italiaanse voetbalbond verwacht nu wel dat we de titel winnen :P

/edit
Hmm, ben weer eens gaan spelen. 1e wedstrijd van het seizoen thuis tegen titelkandidaat Fiorentine: 7-0 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door King Nothing op 19-06-2006 17:40 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
King Nothing schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:31:
Highest transferfee paid: € 112.000.000,-
Dat moet dan wel een verdraaid goede speler zijn zeg :/ 112 miljoen... :o

God!^!*^$#! door een kleine vergissing van mij heb ik de verkeerde save verwijderd en moet ik dus weer eens even opnieuw gaan beginnen :O ...

Why me :z ...

[ Voor 30% gewijzigd door JanW op 19-06-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt wel van die programma's die verwijderde bestanden terug kan halen, volgens mij is dat hier wel eens eerder vertelt (ik weet de naam niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Dan ga ik maar eens:

Ability to handle pressure: 20
Ambition: 1
Loyalty: 20
Media handling: 13
Professionalism: 17
Temperament: 17

Description: Outspoken Manager

Longest time at a club: Northwich, 2316 days
Time at current club: 724 days

Number of players bought: 85
Number of players sold: 63

Total transfer spending: GBP 116.000.000,-
Total transfer income: GBP 139.000.000,-
Highest transferfee paid: GBP 22.000.000,-
Highest transferfee received: GBP 54.000.000,-

Games played: 517 (W385, D87 L45) doelsaldo: 1267 - 338

League wins: 5
Cup wins: 15 (waaronder Olympisch Goud)

Weekly wages: GBP 47.500,-

Lage ambition zal wel komen doordat ik graag underdog ben in wedstrijden.

[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 19-06-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
dennis112 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:35:
Ik doe nooit teamtalks, dat laat ik mijn assistent altijd doen.
teamtalks kan je beter zelf doen. Het wordt saai na verloop van tijd, maar de assistent verknalt het dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik kan niet achter blijven:

Ability to handle pressure: 16
Ambition: 3
Media handling: 20
Professionalism: 19
Temperament: 18

Description: Medi-friendly Boss

Longest time at a club: Düsseldorf, 1535 days
Time at current club: 1535 days

Number of players bought: 37
Number of players sold: 31

Total transfer spending: € 3.200.000,-
Total transfer income: € 3.100.000,-
Highest transferfee paid: € 950.000,-
Highest transferfee received: € 1.200.000,-

Games played: 145 (W67, D28 L50) doelsaldo: 264 - 188

Media-friendly Boss :7
Als andere coaches wat over de komende ontmoeting zeggen in de pers dan zeggen ze er altijd bij dat ik niet met mind-games moeten komen omdat dat bij hun niet werkt. :Y)

Weekly wages: €1.900 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ability to handle pressure: 17
Ambition: 11
Media handling: 19
Professionalism: 19
Temperament: 19

Description: Media-friendly boss

Longest time at a club: Darlington, 2151 days
Time at current club: 236 days (Santa Cruz)
Number of players bought: 249
Number of players sold: 146

Total transfer spending: € 83.000.000,-
Total transfer income: € 169.000.000,-
Highest transferfee paid: € 11.250.000,-
Highest transferfee received: € 17.000.000,-

League wins: 7
Cup wins: 2
Games played: 355 (W229, D57 L69) doelsaldo: 808 (2.3p/m) - 396 (1.1 p/m)

Weekly wages: €7.000

Wie heeft er nu het meeste gewonnen met de minste kosten en meeste inkomsten? :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ep0ss schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:31:
[...]

Dat moet dan wel een verdraaid goede speler zijn zeg :/ 112 miljoen... :o
.
Dat was z'n releasefee :D DL van 27 ofzo.

Oh, gaan we de salarissen ook posten? :P

Weekly wages: € 1.786.616,- (750k onder budget). Ik heb "slechts" 80 spelers waarvan 47 jeugd.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ability to handle pressure: 20
Ambition: 12
Loyalty: 17
Professionalism: 20
Temperament: 13

Description: Media-friendly boss

Longest time at a club: Groningen, 855 days
Time at current club: 484 days (OL)
Number of players bought: 41
Number of players sold: 41

Total transfer spending: € 323.000.000,-
Total transfer income: € 179.000.000,-
Highest transferfee paid: € 35.250.000,-
Highest transferfee received: € 70.000.000,-

League wins: 4
Cup wins: 14
Games played: 263 (W226, D26 L11) doelsaldo: 811 (3.1p/m) - 177 (0.7 p/m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:10:
Oh, gaan we de salarissen ook posten? :P
Alleen eigen salaris, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:36:
[...]

Oh :D

€ 44.000,- per week.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:36:
[...]

Ja, zo was het van mij iig wel bedoelt aangezien ik momenteel werk voor een honger loontje. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing wou gewoon even patsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:58:
King Nothing wou gewoon even patsen. ;)
Precies :Y)

Och, ik kan alleen al patsen met de gamedate: 01-11-2028 of een gametime van 42days, 8 hours, 28 minutes.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:45:
[...]

Ja, zo was het van mij iig wel bedoelt aangezien ik momenteel werk voor een honger loontje. B)
Jij hebt niks te klagen, ik moet het doen met €650 per week. Gelukkig mag ik gratis eten bij de club :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Iemand een idee in welk jaar Cisse minder wordt? Ik zit nu in 2013 en speel met United tegen Liverpool en weer 2 tegengoals van deze geweldige koelbloedige spits die nooit mist. Doelpuntenmaker Djibril "highly overrated" Cisse (2x). Om Beenhakker te citeren: "Ik word daar zo moe van".

Gelukkig schoot hij de penalty in de 90+4e minuut mis waardoor ik een gelijkspel uit het vuur heb gesleept.

Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06251/cisse-bug.jpg.xs.jpg
Dit is na 14 speelronden.

edit: Ik post morgen wel wat screens van mijn 1e volledige jaar bij Drogheda United. Ga nu naar bed.

[ Voor 25% gewijzigd door PirE op 19-06-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is erg vervelend. Ik denk dat ie pas na zijn 33,34ste echt minder wordt. Ik vind het trouwens belachelijk dat in al mijn games Cissé favoriet van de club wordt en Gerrard nooit (ik speel zelf niet met L'pool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben maar eens begonnen met Inter Milan,
daar heb ik in het begin een transferbudget zo rond de € 16 miljoen euro.

Inter heeft een zeer sterke selectie, maar aangezien ik de verdedeging wat wilde gaan
verjongen heb ik Kompany gehaald voor € 12 miljoen. Deze speler is na een tijdje
uitgegroeid tot een absolute waarde voor het team, speelt zeer sterk en vormt samen het centrum achterin met Walter Samuel.

Na een tijd kreeg ik van het bestuur de mogelijkheid om meer transfergeld te besteden,
zo heb ik Wesley Sneijder in Januari gekocht voor € 24 miljoen, om op termijn de ouder
wordende Figo op te volgen, ook heb ik Maxwell gehaald om de linksback positie te versterken.
Verder krijg ik aan het einde van het seizoen de transfer vrij Stefan Fiore.
Aan het eind van het seizoen zal Cruz voor € 3 miljoen vertrekken naar Betis aangezien ik daar een jongere spits voor wilde hebben (hij speelt meer als invaller, Adriano en Martins zijn mijn 2 spitsen) als vervanger krijg ik Arouna Kone aan het einde van het seizoen voor € 7.25 miljoen, hij is slechts 22 jaar en zal denk ik nog wel kunnen groeien als speler.

Inmiddels ben ik al ver gevorderd in het seizoen sta ik 1e in de competitie met 4 punten voorsprong en ben ik tot dusver in de Kwartfinale van de CL gekomen waar mijn tegenstander Werder Bremen is.
Een probleempje is wel dat ik 40 miljoen in het rood sta, maar het bestuur zegt ook dat het geen probleem is en na het afsluiten van het seizoen krijg ik een flinke som televisiegeld dus dan zal het wel weer goed komen :D

Voor volgend seizoen heb ik al wat aankopen in gedachten, zoals een jonge en goede keeper, want Toldo is nu 34 en zal er niet beter op worden. Ook zit ik te denken aan een goede rechtsback als opvolger voor Zanetti die toch vaak geblesseerd is, verder zie ik Chivu wel zetten.
De volgende verdedigers kunnen er dan vertrekken: Guiseppe Favalli, Mihaijlovic en Pierre Wome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemachtig, jullie hebben echt goede trainerstats...Ik moet helaas ver achter blijven...Mischine gaat mijn professionalisme ver achteruit als ik weer eens een declare interest doe...lol...Net gesolliciteerd bij real madrid...uiteraard afgewezen...:(

Met Portugal is het nog steeds behelpen wat betrefd spelers. in de kwalificatie voor het WK gaat het goed, en sta ik bovenaan. 2-0 gewonnen van denemarken, 2-1 gewonnen van Noorwegen...Dat zijn mijn concurenten in de poule dus goede zaken...Moet ik tegen belarus..die staan laatste in de poule, verlies ik ineens met 2-0!.... :(

Met Lleida gaat het ook echt goed. Ik moet nog wel uitzoeken waarom ik steeds zo'n verlies lijd. Ik zit 13k boven salaris budget, maar draai vreemd genoeg toch ruim 400k verlies per maand... :O

In de competitie sta ik nog steeds ongeslagen bovenaan. tegen racing was het 1-1 en tegen de nummer 18 was het 0-0, maar de laatst gespeelde wedstrijd won ik in een keer weer met 7-0. Wel vaag. Mijn beste speler op de linkshalf raakte geblesseerd, en ik zet een andere speler op die plaatst, die ook wel redelijk kan ballen, knalt die gast er opeens 3 in...dus word nog vechten wie gaat speler als mijn oorspronkelijke linkshalf weer fit is...

In januarie komen 4 nieuwe spelers, 3 (hopelijk) supertalenten en een middenvelder die ik goedkoop kon krijgen...:D..Nu maar hopen dat k wat oudere spelers kan verkopen...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Campeonato Pernambuco is nogal makkelijk. 9 clubs waarvan de 3 beste clubs het voorgaande seizoen in de Braziliaanse Serie B uitkwamen, waaronder dus ikzelf als kampioen gepromoveerd. Ik heb net voor 3e keer een wedstrijd met dubbele cijfers gewonnen (van de 10 gespeeld). Sta 8 punten los op de nr2 en ik denk dat ik wel kampioen wordt. :) Wel leuk om spitsen te hebben die op 19 uit 7(1) lopen. En nu wordt er 9M voor hem geboden... Hmm, das 3x zijn waarde dus ik denk dat ik 'm maar laat gaan.

Ben toch maar weer eens aan een bondscoach avontuur begonnen. Nigeria vroeg me en aangezien ze best goede spelers hebben ga ik het maar proberen. Over een half jaar pas is de eerste wedstrijd om WK-kwalificatie in een groep met Kameroen, Malawi, Rwanda, Somalië en Tunesië moet ik me gaan plaatsen. De vorige 2 WK's hebben ze gemist en ik ga er maar eens voor zorgen dat het niet wéér gebeurt. Het Bonfrère-effect, zeg maar. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ik ben eens een nieuwe game gestart, wil deze game afmaken tot 2007 uit is, een soort King Nothing game dus. :).
Ik ben begonnen met FC Emmen omdat het wel een leuke ploeg is met zeker de potentie om te promoveren. Financieel gaat het wel, geen vetpot en kan amper spelers kopen, enige aankoop die ik wsl ga doen is Nik Besagno (is wel bekend) voor 100k, hopen dat ie komt. Ik zit 12k boven het loonbudget en dat is bewust om te kunnen promoveren. Het wordt waarschijnlijk nog wel teruggebracht door overbodige spelers te verkopen.

Geselecteerde competities:
Engeland (alles)
Frankrijk (Ligue 2 orange en hoger)
Duitsland (2. Bundesliga en hoger)
Italie (Serie B en hoger)
Nederland (GGD en hoger)
Spanje (Segunda division A en hoger)
Argentinie (Primera B en hoger)
Brazilie (Serie B en hoger)

Aan het eind van het seizoen een verslag. :)

Toch maar ergens anders mee beginnen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door .Tom op 20-06-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds Queen's Park, Seizoen 7. Mijn game heeft een tijdje in de ijskast gestaan, maar ik zag de managerstats van iedereen en het begon weer te kriebelen. :)

Ability to handle pressure: 5
Ambition: 13
Loyalty: 18
Professionalism: 20
Temperament: 13

Description: Media Friendly Boss

Longest time at a club: Queens Park, 2265 days
Time at current club: 2265 days

Number of players bought: 78
Number of players sold: 40

Total transfer spending: Eur 13.000.000,-
Total transfer income: Eur 67.000.000,-
Highest transferfee paid: Eur 3.900.000,-
Highest transferfee received: Eur 22.500.000,-

Games played: 289 (W200, D41 L48) doelsaldo: 615 - 233 (2.1 p/m - 0.8p/m)

League wins: 3 (League 3 t/m 1, zit nu in de premier league)
Cup wins: 2 (League Cup, daar doen geen premier league teams aan mee, en de CIS cup, de 2e cup van Schotland)

Weekly wages: Eur 10.250,- (het liefst verdien ik helemaal niks, maakt voor mij toch geen hol uit en is voor de club beter ;) )
Ep0ss schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:31:
[...]
God!^!*^$#! door een kleine vergissing van mij heb ik de verkeerde save verwijderd en moet ik dus weer eens even opnieuw gaan beginnen :O ...

Why me :z ...
Ik laat mijn game altijd openstaan (windowed) als ik savegames verwijder. Het eerste wat ik doe nadat ik er een bult gedelete heb is dan saven. Dan kan het niet mis gaan. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komen jullie allemaal nou aan zo'n hoge professionaliteit? bij mij istie intussen van 5 naar 4 gegaan...Praat ik niet genoeg met de pers? geef ik geen goed commentaar aan mijn spelers? wat? Ik snap het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Hoe krijgen jullie die loyalty/trouwheid zo hoog? Ik krijg dit nooit hoger dan 10. Wat zeggen jullie altijd als een speler vraagt om meer speelgelegenheid, kan het misschien daardoor komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:17:
hoe komen jullie allemaal nou aan zo'n hoge professionaliteit? bij mij istie intussen van 5 naar 4 gegaan...Praat ik niet genoeg met de pers? geef ik geen goed commentaar aan mijn spelers? wat? Ik snap het niet
Geen idee. Ik denk wel dat minder lullen met pers > meer lullen met pers
dennis112 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:48:
Hoe krijgen jullie die loyalty/trouwheid zo hoog? Ik krijg dit nooit hoger dan 10. Wat zeggen jullie altijd als een speler vraagt om meer speelgelegenheid, kan het misschien daardoor komen?
Zet club voor loyalty/trouwheid en je hebt het antwoord op je vraag.

En als een speler vraagt om speeltijd zeg ik:
"Not needed and will be transferlisted" als het een prutser betreft.
"Apply himself well in training" bij een talent.
"Needs to be patient" bij een Lucius.
"Will get playtime in the coming weeks" als ik per ongeluk een goede speler over het hoofd zie.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
dennis112 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:48:
Gewoon eerlijk zijn. Als je een speler niet gaat gebruiken dan moet je dat ook eerlijk aan hem laten weten. Loyalty heeft daar onder andere invloed op. Als je tegen een speler zegt dat hij de komende weken een kans krijgt en je geeft hem die kans niet dan gaat je loyalty omlaag. En hoe meer spelers je koopt en verkoopt des te lager je loyalty (dacht ik). Als je ieder jaar 12 nieuwe spelers haalt dan is hij erg laag. Mijn loyalty is ook pas hoger geworden nadat ik bij Man. Utd ben begonnen, bij Northwich was hij ook verrekte laag (veel aankopen). Heeft verder niks met je club te maken is een man-management dingetje.

Ik heb hem op 20 en ik heb een boel spelers die mij als favourite personnel hebben. Ik slachtoffer niet snel een speler bij mindere prestatie's en dat zal vast helpen om hem zo hoog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Drogheda United 2013

Heb in 2012 in mijn Man. Utd save een nieuwe manager aangemaakt (unemployed) om daarmee wat te rommelen. Ik ben eind 2012 bijg Drogheda United begonnen en heb toen nog plek 3 behaald en dat was goed voor europees voetbal in 2013.

Eircom Premier League 2013:
Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06252/drog-league2013.jpg.xs.jpg

Ongeslagen kampioen en ook beide Cups gewonnen.
Mijn U21s zijn ook ongeslagen kampioen geworden en het U18s team was helemaal top.
U18s eindstand
Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06252/drog-league2013-U18s.jpg.xs.jpg
o.a. een 14-0 en 12-0 winst.

Uefa Cup 2013

Heb me door de voorrondes heengeworsteld:
- 1e voorronde: BATE (BLR) - 2x 3-1 winst
- 2e voorronde: FC Kopenhagen (DK) - 5-0 winst en 2-2
- 1e ronde: Aston Villa 0-1 uitwinst (gelijk opgaande wedstrijd) en thuis 1-1
Groepsfase
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06252/UEFA-Cup.jpg.xs.jpg
Laatste wedstrijd tegen Young Boys uit staat er niet bij maar die werd met 3-1 gewonnen en plaatsing was een feit.

Financieel is de club door het europese succes ook gered. Er staat nu ruim 1.5 mln. GBP op de bank, maar dat komt ook doordat ik voor 1.5 mln spelers heb verkocht en slechts voor 80k heb gekocht.

De selectie
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06252/drog-team2013.jpg.xs.jpg
De kampioensploeg had een gemiddelde leeftijd van 23. Kreeg er een speciaal nieuwsbericht van met een media-question :).

Beste speler (rating):
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06252/Willie_Mclaren.jpg.xs.jpg
Ook 1 van de oudste spelers.

Grootste talenten:
Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06252/Tim-Jefferies.jpg.xs.jpg
Tim Jefferies

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06252/Mike-Moore.jpg.xs.jpg
Mike Moore

Ik ben nu wel klaar in Ierland en wil dolgraag naar Hearts toe (middenmoot SD1), ik ben de leading candidate mochten ze de zittende trainer ontslaan.

Wat me wel opvalt is dat ik bij Drogheda ongelofelijk goede regens in de jeugd heb (kan er zo 5/6 posten met geweldige attributes) en dat maakt winnen wel erg makkelijk. Bij topclubs krijg je alleen maar flutspelers en hier breekt het ene na het andere talent door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan helaas niet zo 1,2,3 even mijn stats laden (Want dat laden duurt eeuwig :Y) )

Maar ik kan me herinneren dat ik mijn Ambition niet erg hoog krijg, Kan dit hoger worden als je graag underdog bent?

Ben op het moment al 3 seizoenen Coach van PSV. Na 2 jaar bouwen heb ik onder andere gecontracteerd:
- Mido
- Gregorz Rasiak (Goede linksbuiten)
- Stijn Schaars
- Gennarro Del Vecchio

Ze zijn allen uitgegroeid tot zeer goede basisspelers, ook veel spelers die er al waren zijn steeds beter gaan spelen. Moet alleen op zoek gaan naar een vervanger voor Ooijer die al bijna aan zijn pensioen toe is ;(

Dus na 2 jaar van bouwen dit team en nu 1e in de eredivisie met 5 punten voorsprong op FC Utrecht.
(Waarom staan FC Utrecht, ADO Den Haag en NEC altijd zo hoog?)
en zijn we officeel titelkanidaat, wat ik denk hard nodig heb om een nieuw contract uit de wacht te slepen na 2 seizoenen 2e te zijn geworden! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de Sultana Cup al gewonnen? Eerder mag je niet weg uit Ierland, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:25:
Heb je de Sultana Cup al gewonnen? Eerder mag je niet weg uit Ierland, hoor!
Ik mocht er niet aan meedoen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je nog een half jaartje wachten. Elke toptrainer hoort een Sultana Cup te hebben gewonnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:34:
Dan moet je nog een half jaartje wachten. Elke toptrainer hoort een Sultana Cup te hebben gewonnen. ;)
Ik kan altijd nog naar een Noord-Ierse club gaan. Dan maak ik ook nog kans op de Sultana Cup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dat gaat je weer meer tijd kosten.

Pffff, anders verlies je even van amateurs. In de closing stage van de Campeonato Pernambuco nu 2x verloren van een prutclubje. Zwaar irritant is dat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanker toch op man, schijt FM |:( :X :/ :? :Z :r

Ik ben dus bezig met Ceske, gaat echt vet lekker, na 5 seizoenen heb ik me toch een talentvol elftal, zowat de gehele under 19 en 21 selectie van tsjechie :P Allen is al meerdere keren op gebodem vanuit West-Europa. Verder heb ik een stuk of 10 volwaardig internationals bij oostblok landen die ieders voor minstens 5miljoen wegkunnen naar wederom West-Europa. Kortom, alles gaat prima. Ik sta 6e met nog 9 wedstrijden te gaan, en p4 is Europees voetbal (wordt ook van mij verwacht). Krijg ik een bod van 5miljoen op mijn sterspeler, die er toch ook al weer 4 seizoenen zit. Toentertijd toen ik promoveerde naar de 'Eredivisie' gekocht voor een prikkie, en uitgegroeid tot absolute vedette. Zelfs als eens als reserve bij het Tsjechische nationale elftal gezeten. Dus ik denk, ik gun hem een mooie transfer, heb immers meerdere vervangers achter de hand en met het geld kon ik het wagebudget weer wat opkrikken zodat ik de contracten kon verlengen van mijn toptalenten. Wat denk je? Dag erna ontslagen :> Geen enkele reden aangegeven, maargoed dat moet die speler zijn dus. Ws het butt-buddy van de manager of invloedrijke fans :>
Stik er dan ook maar in! Ik houd mezelf maar voor dat de game toch al te traag werd :+

Dan maar ff 3weken blokken voor tentamens, en vd zomer in Engeland beginnen 8)

edit: Ivo Taborsky was de naam van de vedette, geen regen
naamgenoot O+ (voornaam uiteraard :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zal voor de meesten niets nieuws zijn maar ik vond vanmiddag een leuke feature die ik nog niet eerder was tegengekomen en wat best handig is.
Je kunt gewoon een advertentie zetten dat je opzoek bent naar een nieuwe trainer. [of ander personeel]
Is echt handig want zo weet je meteen dat ze bereid zijn om bij je club te willen werken.
Na een paar dagen krijg je keurig een lijstje met trainers [in mijn geval] die die baan wel zien zitten.
Dus gewoon ook trainers die elders al een contract hebben.
Daarna kun je hun stats/profiel bekijken en eventueel een contract aanbieden.
In mijn geval zaten er 4 nuttige kandidaten bij.

Erg nuttige optie, scheelt een hoop tijd en gezoek.

manager -> Jobs en dan rechts/links onder "place advert".

Anderen die hier ervaring mee hebben als in nuttig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
LoneRanger schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:02:
Zal voor de meesten niets nieuws zijn maar ik vond vanmiddag een leuke feature die ik nog niet eerder was tegengekomen en wat best handig is.
Je kunt gewoon een advertentie zetten dat je opzoek bent naar een nieuwe trainer. [of ander personeel]

Erg nuttige optie, scheelt een hoop tijd en gezoek.

manager -> Jobs en dan rechts/links onder "place advert".

Anderen die hier ervaring mee hebben als in nuttig of niet?
Ik gebruik het ook altijd om personeel te zoeken. Let wel op de clausule's als je coaches haalt die al ergens onder contract staan. Staat meestal onderin bij de Comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/04711efd9b8e7d881c4c7bae236f31e6/thumb.jpg

Da's verrekte snel geel pakken zeg :X

Jeuj, Club WK ook gewonnen. \o/
Nu is het bijna 01-01-2029 en dan stap ik op bij Milan. Ik kan er toch niets meer bereiken behalve dat ik de titles verdedig die ik heb gewonnen (comp, CL, Supercup, Euro Supercup, club wk :z).
Ik was aan het flirten met Feyenoord, maar die wilde per se dat ik direct kwam, terwijl ik pas per 01-07-2029 wilde beginnen. Dan niet :w

[ Voor 49% gewijzigd door King Nothing op 20-06-2006 23:15 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb advies nodig en ik hoop dat iemand ooit hetzelfde heeft meegemaakt en heeft opgelost. :)

Er liep bij Man U een middenvelder die ik graag wilde hebben (regen). Qua talent zit het eigenlijk altijd goed aangezien hij van Man U komt (hij zou sowieso een key player in mijn elftal zijn). Verder is hij 19 (fijn voor de Schotse comp, daar moet je nl 2 u21 spelers hebben), Schots (fijn voor de CL en Uefa cup, op zijn minst 8 spelers van land van club) bijzonder getalenteerd en op zijn plek (MC) heb ik nu iemand staan die niet helemaal uit de verf komt. Kortom, zo een kom ik niet snel nog een keer tegen.

Nu blijkt hij een beetje een bastaard geweest te zijn tijdens zijn contract onderhandelingen met Man U en is zijn contract afgelopen en staat hij op straat. Tot zover gaat alles goed, en ik heb hem dus gelijk een contract aangeboden. Hierop bood Rangers (de dominante ploeg in mijn game), Everton, Fulham en Leeds hem ook een contract aan, maar toch koos hij voor Queen's Park (mijn team) wat opmerkelijk is ivm de lage reputatie die we hebben.

Alleen nu komt hij niet door de medische keuring omdat hij 2 tot 4 maanden geblesseerd is. 8)7 Crap! Moet ik nu 2 tot 4 maanden wachten of kan hem contracten aan blijven bieden totdat een van mijn dokters zichzelf een keer vergist?

Edit: dat laatste werkt dus. 4 keer geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, 2-4mnd wachten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(op pagina 15 het begin van mijn Inter Milan carrierre)

Inmiddels heb ik het seizoen afgerond, en het was een gigantisch spannend einde,
dit heb ik echter nog nooit eerder gehad.

Italiaanse beker: de 1e thuiswedstrijd van de Finale verloren van Milan met 1-2,
dan de return wedstrijd (uitwedstrijd), daar was de score na 90 minuten ook 1-2 maar dan in het voordeel van mij.
Er kwam dus verlenging na het inbrengen van 3 frisse spelers scoorde Gonzalez in de 118e minuut de winnende treffer! wat was dat een spannende wedstrijd!! :D milan was op sommige momenten veel beter maar mijn sterke achterhoede had dus stand gehouden.

Italiaans Kampioenschap Serie A: de stand was zo dat Juventus en ik (Inter) allebei op het gelijk aantal punten stonden, maar qwa doelsaldo stond ik voor. En in de allerlaatste wedstrijd ging het kampioenschap dus beslist worden:
Juve en ik speelden de wedstrijd tegelijk, dus tijdens de westrijd zat ik ook steeds naar de tussenstand van Juve te kijken, we speelden een zeer matige wedstrijd tegen Palermo de stand was nog steeds gelijk Palermo 3-3 Inter, en Juve stond met 1-0 voor tegen Messina het was de 85e minuut en als de wedstrijd zo zou eindigen ging het kampioenschap dus naar Juventus. Maar dan in de 88e minuut scoorde Muslimovic van Messina tegen Juventus en was de stand 1-1 en de wedstrijd afgelopen. We hadden dus met een gelijk aantal punten, maar op basis van doelsaldo het Kampioenschap binnen gesleept!! :D wat een spannend einde.

Champions Leage Finale: Arsenal - Inter Deze wedstrijd eindigde in een 3-4 voordeel voor Inter waardoor we dus onze 3e prijs hadden binnengesleept. De wedstrijd werd opzich makkelijk voor ons gemaakt door de schorsing van Henry. Ondanks dat we het grootste deel van de wedstrijd domineerden kwam Arsenal de laatste 20 minuten nog sterk terug en werd het 3-4.

Zo heb ik mijn 1e seizoen bij Inter afgesloten en 3prijzen gepakt, op naar de volgende en ff een paar versterkingen erbij halen! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Wij geilen op screens... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik thuis ben, zal ik de screens wel plaatsen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou het nog niet zeggen, maar een paar screentjes inderdaad zou wel lekker zijn. :)

Trouwens een idee om algehele records bij te houden? Gezien op SI-forum. Dus meeste treffers per seizoen, meeste goals in een wedstrijd, hoogste transferbedragd, etc etc. Misschien in een nieuw topic. En uiteraard elke wijziging voorzien van een screenshot.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Vind het op zich een goed idee, maar wat zouden de mods er van vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:03:
Trouwens een idee om algehele records bij te houden? Gezien op SI-forum. Dus meeste treffers per seizoen, meeste goals in een wedstrijd, hoogste transferbedragd, etc etc. Misschien in een nieuw topic. En uiteraard elke wijziging voorzien van een screenshot.
Dat lijkt me wel leuk, ik heb heel wat records te posten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Laten we het anders bespreken in het IRC kanaal. irc.tweakers.net channel: fm06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
offtopic:
Anders gebruik je de edit knop en kom je niet zo vaak met de post van, kom naar het IRC kanaal... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAB-46
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-03-2020
Ik ben met Juve bezig a. 1st en 2de seizoen alles gewonnen van alle bekers. Nu het 3de Seizoen na 9 wedstrijden boven aan met 3 punten voorsprong.
Laaste wedstrijd tergen Inter 5-1 gewonnen uit. Stond 1-0 achter tweede helft was super!
Zlatan 3x

Sysspecs zie http://tweakers.net/gallery/89657/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat de mods ervan vinden, maar alles wat we hier posten hebben ze toch ook geen probleem mee?

Daarnet mijn debuut in de Braziliaanse Seria A: 4-1 thuis tegen Vasco da Gama Woehoe!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:59:
Ik weet niet wat de mods ervan vinden, maar alles wat we hier posten hebben ze toch ook geen probleem mee?
Misschien dat ze het niet zo leuk vinden dat er 2 topics zijn over 1 game, maar misschien moeten we (iemand die het wil doen ;)) het topic maar openen met duidelijk de bedoeling er in en dan maar zien wat er gebeurd :)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste