Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.257 views sinds 30-01-2008

• Erikjuuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb de review op mobiel-review gelezen en ga de telefoon ook zelf halen, maar hoe zit het met de kleuren backlight van de navigatie toetsen? Volgens de review kunnen die veranderen van kleur?

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48
Die zijn wit en als je de mp3 speler aanzet worden ze oranje.

©2004

Verwijderd

wit moet het voorstellen maar ik kan het niet egt wit noemen :P

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:20
Hebben jullie ook problemen met het afspelen van een aac bestand, 128 kpbs, gecodeerd met iTunes 6.5? Die stottert bij mij steeds even om de 5 a 6 seconden, heel irritant! (Dacht eerst dat misschien m'n koptelefoon niet goed contact maakte..)

Verwijderd

Ik heb mijn SE nu een week. Hij bevalt me prima, ja ik zit ook vaak mijn scherm te poetsen.
Vind het ideaal dat je al je functies kunt blijven gebruik terwijl je muziek luistert!
Verder is het beel echt fantastisch tijdens porgrammas kijken en clips en trailers wow! Het geluid door de dopjes ook. En ze zitten ook erg goed en vast.
Heb 1 probleem: ik wil albumplaatjes bij mijn muzieknummers, hoe krijg je die er in en bij het juiste nummer? En op welke manier? Dus dat albumartgedoe.
Verder is het echt het mooiste toestel van dit moment!!
De achterkant is ook echt prachtig ik ga er ook erg voorzichtig mee om want wil m echt niet beschadigen. Het grote scherm is geweldig en het sliden gaat ook zo lekr soepel...
De thema "grouped" is het leukste voroal als je je walkamn functie minimaliseert dan krijg je het hummer op je scherm met allemaal leuke bubbels die van kleur veranderen.
Wel is het irritant dat je scherm nogal snel wegvalt in de standby en dat je gelijk weer die toetsvergrendeling er op hebt zitten. Soms moet je toch te vaak vel knopjes gebruiken en druk je vaak op n foute maar das een kwestie van wennen denk ik...

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:26:
Ik heb mijn SE nu een week. Hij bevalt me prima, ja ik zit ook vaak mijn scherm te poetsen.
Vind het ideaal dat je al je functies kunt blijven gebruik terwijl je muziek luistert!
Verder is het beel echt fantastisch tijdens porgrammas kijken en clips en trailers wow! Het geluid door de dopjes ook. En ze zitten ook erg goed en vast.
Heb 1 probleem: ik wil albumplaatjes bij mijn muzieknummers, hoe krijg je die er in en bij het juiste nummer? En op welke manier? Dus dat albumartgedoe.
Verder is het echt het mooiste toestel van dit moment!!
De achterkant is ook echt prachtig ik ga er ook erg voorzichtig mee om want wil m echt niet beschadigen. Het grote scherm is geweldig en het sliden gaat ook zo lekr soepel...
De thema "grouped" is het leukste voroal als je je walkamn functie minimaliseert dan krijg je het hummer op je scherm met allemaal leuke bubbels die van kleur veranderen.
Wel is het irritant dat je scherm nogal snel wegvalt in de standby en dat je gelijk weer die toetsvergrendeling er op hebt zitten. Soms moet je toch te vaak vel knopjes gebruiken en druk je vaak op n foute maar das een kwestie van wennen denk ik...
ik ben het wel ver met je eens, ik vind die achtergrond bij Female Line het mooist omdat je dan meer info hebt over het nummer! jammer dat het theme zo meisjesachtig is hehe...

Orange bubbles trilt helaas bij het menu en vind ik vervelend.. gebruik gewoon Walkman Theme maar zoek wel andere.. iemand goeie site gevonden?

vanpeltje

• ChrisM
Over die thema's... zulke mooie thema's als die er in zit, krijg je nooit. Ik heb ergens gelezen dat de thema makers geen toegang hebben tot de interface met de Walkman player. Wat echt.. super jammer en dom is eerlijk gezegd! Dat zou pas gave theme's maken!

Maar goed.. Over die album art... heb je al eens geprobeerd gewoon een jpg-je in de map te zetten, kijken wat ie doet? Ik heb wel 1x album art gehad... maar weet niet meer hoe.. volgens mij gewoon door een jpg in de map te zetten...

Verwijderd

vanpeltje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:10:
[...]

ik ben het wel ver met je eens, ik vind die achtergrond bij Female Line het mooist omdat je dan meer info hebt over het nummer! jammer dat het theme zo meisjesachtig is hehe...

Orange bubbles trilt helaas bij het menu en vind ik vervelend.. gebruik gewoon Walkman Theme maar zoek wel andere.. iemand goeie site gevonden?
Ik weet niet waar je het over hebt want bij het Grouped thema heb je exact dezelfde info als bij Female Line (bij Orange Bubbles ook trouwens ook! alleen scrolled ie dan voorbij...dus exact zelfde info!)
Het trillen van het menu was in het begin vreemd maar went heel snel. Ik kan alleen niet begrijpen dat mensen thema's met witte achtergronden mooier vinden dan de zwarte zoals Orange Bubbles of Grouped.

Verwijderd

Ik heb de w850i nu een week en bevalt me super. Alleen heeft mijn vriendin (en ik later ook :) ) geconstateerd dat zodra iemand mij belt en ik opneem er een korte ruis te horen is. Deze ruis is vrij hard en storend, want je neemt op met je naam en dat hoort de andere kant dus niet.
Nu werkt mijn vriendin in een telecomzaak en heeft ze al contact gehad met SE, maar die zeggen dat ik de firmware opnieuw erop moet zetten, De online updatedienst van SE doet dit echter niet, want de laatste versie staat er al op. Iemand hier ook problemen/ervaring mee?
Het probleem is overigens nog bij 4 andere toestellen geconstateerd en ook door te bellen met zowel vaste als mobiele nummers naar mijn SE telefoon. Het ligt dus echt aan mijn foon :/

Verwijderd

De update is ook nog niet beschikbaar. Dat zal ook nog wel een tijdje op zich laten wachten. Dan is (hopelijk) het probleem opgelost.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:30:
De update is ook nog niet beschikbaar. Dat zal ook nog wel een tijdje op zich laten wachten. Dan is (hopelijk) het probleem opgelost.
OK, dus het is een bekend probleem? Waar kan ik dit ergens (officieel) terugvinden dan?

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

vanpeltje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:10:
[...]

Die achtergrond van Female Line vind ik qua animated ook erg mooi, maar ja, dat kleurtje hè :P
Wat ik trouwens erg vreemd vind is dat nota bene het Walkman theme geen info over het nummer weergeeft als je de player minimaliseert. Stoppen ze in een Walkman phone een speciaal Walkman theme en dan laten ze die functie weg.. :?

Hier veel mooie themes voor de K800i, ook bruikbaar op de W850 :)

En binnenkort zal er op diezelfde site ook wel een subcategorie voor de W850i komen. Jammer alleen dat er bij die K800i themes weinig animated zitten en natuurlijk al helemaal geen waarbij je info over het nummer op je standby scherm krijgt.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
die female line is zoo mooi

jammer van de kleuren

ik heb de telefoon nu 2 weken

nog steeds heel vette fone

alleen jammer dat als je op fotocamera drukt
je eerst naar een andere mode moet om in te zoomen ?

of heb ik t nou fout ?

• Snirpo
  • Laatst online: 07:48
Als het klokformaat op groot staat gaan de flash themes schokkerig ben ik achter gekomen, zet de klok maar eens op klein formaat en je zult zien dat de themes een stuk vloeiender gaan. Heb em nu op de theme grouped staan, wat een geweldige theme en handig dat je de trackinfo kunt zien in het mainscherm.

Bij mij mist trouwens het pinnetje waar je een koordje aan kan doen. Hebben meer mensen dit? Niet dat ik dit erg vind want ik gebruik het toch niet, maar toch raar.

[ Voor 70% gewijzigd door Snirpo op 03-11-2006 15:59 ]

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Voor themes :

http://www.etheme.net/p/
http://www.zedge.net/ ( ook animated )

*edit: Hier staat een tool, kun je online je eigen animated theme maken, beetje simpel
maar misschien zit er iets bij ;) : http://www.zedge.net/?p=screensaver-tool

En ik heb nog meerdere links, bv 1 met 1200 free games ;)
Moei ff mailen sep910-at-gmail-dot-com

[ Voor 31% gewijzigd door Shiznit op 03-11-2006 16:24 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• hk12nl
Snirpo schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:50:
Bij mij mist trouwens het pinnetje waar je een koordje aan kan doen. Hebben meer mensen dit? Niet dat ik dit erg vind want ik gebruik het toch niet, maar toch raar.
Kijk eens linksonder ;)
Backstage schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:06:
Voor themes :

http://www.etheme.net/p/
http://www.zedge.net/ ( ook animated )

*edit: Hier staat een tool, kun je online je eigen animated theme maken, beetje simpel
maar misschien zit er iets bij ;) : http://www.zedge.net/?p=screensaver-tool

En ik heb nog meerdere links, bv 1 met 1200 free games ;)
Moei ff mailen sep910-at-gmail-dot-com
Je heb mail ;)

©2004

• Obiwan Kanobi
  • Laatst online: 04-11 15:43
Hoi hier nog wat links naar mooie themes:

http://se-mobile.de/W850ithemes.html
http://gallery.mobile9.co...csson-w850w850i-themes/1/

Wie heeft er nog een site met leuke programma's. Wisten jullie al dat er een leuk foto/gezicht verbouw programma standaard in de W850 staat? Kijk maar eens onder bestandsbeheer en dan de applicaties :)

• Snirpo
  • Laatst online: 07:48
Nee, dat snap ik, maar ik bedoel, het gat zit er wel maar het ijzeren staafje wat er hoort te zitten mist. Het is net of ze het zijn vergeten, raar toch.

Verwijderd

ik wil echt weten hoe ik nu die plaatjes(album art) in mijn walkman krijg bij mijn nummers...

• ChrisM
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 02:48:
ik wil echt weten hoe ik nu die plaatjes(album art) in mijn walkman krijg bij mijn nummers...
Je hebt een jpg-je? Die zet je in de map van de MP3tjes... misschien moet je nog wat aan de naam doen.. Wat heb je al geprobeerd?

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
ChrisM schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:21:
[...]

Je hebt een jpg-je? Die zet je in de map van de MP3tjes... misschien moet je nog wat aan de naam doen.. Wat heb je al geprobeerd?
Ik snap er ook niks van. Ik heb bij 1 album een album art, die jpg heet 'Front' voor de rest heb ik bij diverse albums art staan, maar het plaatje komt er niet bij. Ik heb ook de jpg dezelfde naam als het album te geven maar dat werkt ook niet.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
Bij T For Telecom is deze telefoon voor €140 verkrijgbaar i.c.m. 2-jarig Orange 15 abonnement. Weet iemand nog een betere aanbieding :$?

• hk12nl
Snirpo schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:35:
[...]

Nee, dat snap ik, maar ik bedoel, het gat zit er wel maar het ijzeren staafje wat er hoort te zitten mist. Het is net of ze het zijn vergeten, raar toch.
Ik heb dat ijzeren staafje wel.

©2004

• MarcoC
Mocht iemand trouwens video's op zijn W850i willen kijken, dan is dit programma daar heel geschikt voor.

Verwijderd

MarcoC schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:38:
Mocht iemand trouwens video's op zijn W850i willen kijken, dan is dit programma daar heel geschikt voor.
bij dat programma krijg ik een foutmelding.

• Shiznit
Heb even met de VideoDJ gespeelt, wat is dat lachen zeg :D
Valt me niks tegen voor een Telefoon ;)
Hier even een linkje naar een .3gp van circa 400kb

En btw, is het geluid van de hoofdtelefoon niet wat zacht ?
Of ligt dat aan mij ?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Verwijderd

nee hoor hij kan in vergelijking met andere toestellen juist erg hard, net hard genoeg.
ik wil graag videoclips van me pc windowsmediaplayer bestanden in me foon krijgen en ook kunnen afspelen... hoe krijg ik dat voor elkaar?
ow ja albumplaatjes toevoegen voor mijn walkman/albumart lukt nog steeds niet...

• Shiznit
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:00:
nee hoor hij kan in vergelijking met andere toestellen juist erg hard, net hard genoeg.
ik wil graag videoclips van me pc windowsmediaplayer bestanden in me foon krijgen en ook kunnen afspelen... hoe krijg ik dat voor elkaar?
ow ja albumplaatjes toevoegen voor mijn walkman/albumart lukt nog steeds niet...
Hij had wel iets harder gemogen van van mij.....

WMV kan de W850i niet afspelen...Het is dan ook niet een mobiel met windows mobile er op,

Dit kan de W850i wel:

Sound: AAC, AAC+, E-AAC+, MP3, MP4, M4A, 3GP, AMR, WAV, G-MIDI 1, Real Audio 8, WMA 9
Video: 3GPP (H263, H264), MP4, Real Video 8
Image: GIF (including animated), JPEG, BMP, WBMP, PNG, SVG, Macromedia® Flash®
Animation: SVG, GIF
Streaming: RTSP according to 3GPP™

Je zou dan eerst de .wmv files moeten converten naar de eerder genoemde extensies.
Die kun je met google wel vinden, zoek naar : WMV to .......(wat je maar wilt)

Tenzij er al ergens een wmv player voor de SE platvorm is, ff zoeken dus ;)

( zou best kunnen want ik Skype en MSN ook al met mijn W850i....ow en ik heb er ook al gratis navigatie software op :P )

Verwijderd

Gisteren abbo afgesloten, toestel mee, thuis opladen.. Moest wel even wennen ( altijd Nokia gehad ), maar bediening bevalt me wel. Nu alle functies even uitpuzzelen...

Begrijp alleen niet waarom toestel elke keer 'reset' als ik de USB-kabel aan- en afkoppel ...

• MarcoC
Jongens, ik heb een heel mooi programmaatje op de vorige pagina gepost om video's om te zetten naar een werkend bestandsformaat voor de W850i. Heb het getest op een K800i van een vriend (zelfde video-chip) en de kwaliteit is echt heel mooi.

Nog mar een keer dan: http://www.vapulus.com/w900i/M3-0.8.8.4-Installer.exe.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:35:
[...]

bij dat programma krijg ik een foutmelding.
Wat voor foutmelding dan? Bij mij werkt het prima.

Verwijderd

ik krijg ook foutmelding

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:09:
Jongens, ik heb een heel mooi programmaatje op de vorige pagina gepost om video's om te zetten naar een werkend bestandsformaat voor de W850i. Heb het getest op een K800i van een vriend (zelfde video-chip) en de kwaliteit is echt heel mooi.

Nog mar een keer dan: http://www.vapulus.com/w900i/M3-0.8.8.4-Installer.exe.

[...]
Wat voor foutmelding dan? Bij mij werkt het prima.
ja ik ben dus niet de enige.

als je op het programma klikt: you first must install one of the following versions of the .Net framework: v2.0.50727
en het leek me ook dat je eerst iets moest installeren, maar ik vind nergens een instalatie toepassing. (tenminste niet zo snel..)
en/of is dat .net framework nog een ander programma dat je moet hebben?

---
het is niet dat ik zelf geen conversie programma's heb, ik zoek alleen naar betere.
'Avex' is er één. als je de shareware download en dan bij registratie allemaal nullen invult, zeg ie dat hij geregistreed is.
ook heb ik één van 'xilisoft'..
maar d'r zijn nog echt miljoenen andere conversie programma's voor 3GP.
---
en ik wilde eigenlijk weten wat zijn de beste specificaties die je kan invullen voor video/audio?
tenminste heeft iemand al geprobeerd wat de beste instellingen en welk formaat je het beste kan kiezen?

resolutie scherm is toch nl. 320x240 maar bij mijn conversie programma's kun je dan alleen 'beperkte instellingen veranderen, en dan alleen het type Mpeg/MP4 gebruiken --> niet kunnen doorspoelen (tenminste niet op de computer)?
Heeft iemand hier ervaring mee?

• MarcoC
Je hebt .NET Framework nodig, kan je hier downloaden: http://www.microsoft.com/...b15c5e04f5&displaylang=en

Echt de moeite waard, had het geprobeerd met een stukje van een Lost-aflevering met de standaard settings, kwaliteit was perfect en superscherp :).

[ Voor 31% gewijzigd door MarcoC op 05-11-2006 20:39 ]

• MarcoC
Hi heeft hem nu ook. Met de actie dat je tot 31 december €5 korting per maand krijgt krijg je bij een 2-jarig Hi-20 abonnement de telefoon voor €29. Maar je krijgt €5 per maand korting, dus je betaalt maar 15 euro per maand :).

In totaal betaal je dan (24x15)+30 = 390 euro. Goedkoopste aanbieding die ik tot dusver heb gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door MarcoC op 05-11-2006 22:28 ]

• ChrisM
@MarcoC hierboven:
Ja, misschie wel... maar het is wel een tweejarige, he. Dus als je nou eens uitrekent wat een sim-only abo je scheelt in het 2e jaar, dan denk ik niet dat dat per se de goedkoopste is. (En je zit er wel 2 jaar aan vast...)

• MarcoC
ChrisM schreef op maandag 06 november 2006 @ 07:39:
@MarcoC hierboven:
Ja, misschie wel... maar het is wel een tweejarige, he. Dus als je nou eens uitrekent wat een sim-only abo je scheelt in het 2e jaar, dan denk ik niet dat dat per se de goedkoopste is. (En je zit er wel 2 jaar aan vast...)
Andere optie is een 1-jarig Hi-20 abonnement (dan geldt de korting niet) en betaal je €180 bij. (20x12) + 180 = €420. Ben je meer kwijt :P. En sim-only abo's zijn alleen goedkoop met Telfort.

Hmm, het kan wel goedkoper. Als je student bent, Hi-25 abonnement voor €20 per maand, 1-jarig. 90 euro bijbetalen, dan betaal je in totaal €330.

[ Voor 11% gewijzigd door MarcoC op 06-11-2006 12:48 ]

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Is deze telefoon al verkrijgbaar in het wit icm met abbonement? Ik kan hem op dit moment alleen maar in het zwart vinden en ik vind de witte veel mooier. Zo niet, wanneer is de release date?

• hk12nl
CoDe-ReD schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:30:
Is deze telefoon al verkrijgbaar in het wit icm met abbonement? Ik kan hem op dit moment alleen maar in het zwart vinden en ik vind de witte veel mooier. Zo niet, wanneer is de release date?
Volgend jaar ergens. Dat duurt nog wel een aantal maanden. Ga maar uit van maart.

©2004

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
Harem.nl schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:20:
[...]

Volgend jaar ergens. Dat duurt nog wel een aantal maanden. Ga maar uit van maart.
Komt ie echt zolaat uit? :/ Dan denk ik dat ik toch maar voor de zwarte ga... :Y

• CoDe-ReD
Hmmm ja dan word het toch de zwarte. Heb je hier iets van bevestiging over?

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:12
Ik ben nog een kleine 2,5 maand verwijderd van het einde van mijn contract, dus ik ben nu eens serieus nieuwe toestellen aan het bekijken. Nou lijkt dit model me een erg goede keus, maar ik vind hem nog wat duur.
Nou heeft Hi de actie met €5,- korting per maand bij een 2-jaars abo verlengd tot eind december. Is het te verwachten dat de prijs van dit toestel de komende 1,5 maand nog verlaagd zal worden? Want in dat geval kan ik beter nog even wachten met de aanschaf.

• CoDe-ReD
Nou ik denk het niet. De telefoon is pas een maand verkrijgbaar en ik verwacht niet dat ze zo snel een afprijzing zullen doen. Voor de kerst sowiso niet. In de Hi shop hebben ze een hele goede deal.

• Dabien
MarcoC schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:28:
Hi heeft hem nu ook. Met de actie dat je tot 31 december €5 korting per maand krijgt krijg je bij een 2-jarig Hi-20 abonnement de telefoon voor €29. Maar je krijgt €5 per maand korting, dus je betaalt maar 15 euro per maand :).

In totaal betaal je dan (24x15)+30 = 390 euro. Goedkoopste aanbieding die ik tot dusver heb gezien.
Je vergeet dan nog even de €52,50 aansluitkosten. Dus je komt in totaal uit op €442,50. Dat is €18,45 p/m.

Het is overigens te naaierig voor woorden. Ik ben al abonnee bij Hi, maar als ik mijn contract wil verlengen met 2 jaar en deze telefoon erbij wil hebben, kost het toestel mij (icm Hi20 @ €15,- p/m) nog €169,-. Dat betekent dat ik over 2 jaar dus 24 x 15 + 169 = €529,- (= €22,05 p/m) kwijt ben! Zo houd je je klanten wel vast inderdaad. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Dabien op 07-11-2006 13:42 ]

• rowyroald
  • Laatst online: 09:19
Dabien schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:30:
[...]

Je vergeet dan nog even de €52,50 aansluitkosten. Dus je komt in totaal uit op €442,50. Dat is €18,45 p/m.

Het is overigens te naaierig voor woorden. Ik ben al abonnee bij Hi, maar als ik mijn contract wil verlengen met 2 jaar en deze telefoon erbij wil hebben, kost het toestel mij (icm Hi20 @ €15,- p/m) nog €169,-. Dat betekent dat ik over 2 jaar dus 24 x 15 + 169 = €529,- (= €22,05 p/m) kwijt ben! Zo houd je je klanten wel vast inderdaad. |:(
Ik ben abbonee bij Vodafone, als ik daar me contract van 22,50 per maand wil verlengen voor 2 jaar met de w850i moet ik nog 109 euro bijbetalen. Dus dat komt uit op 24 x 22.50 + 109 = 649. Daar gaat dan nog wel 4 maanden 50% af dus dan kom je op 649 - 45 = 604. (= 25.17 p/m). Ik zit daarom maar te denken aan die aanbieding van Hi wat in totaal 442,50 kost.

• rowyroald
Ik heb vandaag ook gehoort dat Track-ID gratis. Kan iemand mij daar meer over vertellen?

Er is nu ook een review op gsmarena gezet: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w850-review-114.php

[ Voor 37% gewijzigd door rowyroald op 07-11-2006 16:35 ]

• MarcoC
Dabien schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:30:
[...]

Aansluitkosten zijn gratis :) . Staat in mijn mandje als ik hem bestel:
actie: Geen aansluitkosten

• Oathie
MarcoC schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:11:
[...]

[...]
Volgens mij had hij het over het 1 jarige abonnement :). Daar zijn wel aansluitkosten ik geloof 50%. Je krijgt dan ook geen korting op je abonnement.

Ik heb even op de site gekeken en zag dit volgende:
€ 5,- Korting op je maandbedrag bij je Hi abonnement!
Gedurende 2 jaar krijg je € 5,- korting op je maandbedrag bij een 2-jarig Hi abonnement vanaf Hi €20
Je betaalt geen entreekosten als je een 2-jarig abonnement kiest. Je bespaart daarmee €52,50
Deze actie geldt zowel voor nieuwe abonnementen als voor contractsverlenging
Neem je een 1-jarig abonnement dan krijg je 50% korting op de entreekosten. Je krijgt echter geen korting op je abonnementskosten bij een 1-jarig abonnement
Actie loopt nog t/m 31 oktober 2006

[ Voor 45% gewijzigd door Oathie op 07-11-2006 17:18 ]

• MarcoC
Oathie schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:16:
[...]

Volgens mij had hij het over het 1 jarige abonnement :). Daar zijn wel aansluitkosten ik geloof 50%. Je krijgt dan ook geen korting op je abonnement.

Ik heb even op de site gekeken en zag dit volgende:
€ 5,- Korting op je maandbedrag bij je Hi abonnement!
Gedurende 2 jaar krijg je € 5,- korting op je maandbedrag bij een 2-jarig Hi abonnement vanaf Hi €20
Je betaalt geen entreekosten als je een 2-jarig abonnement kiest. Je bespaart daarmee €52,50
Deze actie geldt zowel voor nieuwe abonnementen als voor contractsverlenging
Neem je een 1-jarig abonnement dan krijg je 50% korting op de entreekosten. Je krijgt echter geen korting op je abonnementskosten bij een 1-jarig abonnement
Actie loopt nog t/m 31 oktober 2006
Nee, hij had het echt over een 2-jarig abonnement :P. Hij reageerde op mijn opmerking dat je bij een 2-jarig Hi-20 abonnement €30 moet bijbetalen. Toen zei hij, er komt nog €52,50 bij, dus betaal je in totaal (€15x12) + €30 + €52,50 = €442,50 :) .

• Oathie
Je hebt gelijk ik zie het nu :P (Drukke dag gehad). Maar er zijn inderdaad geen aansluitkosten.

• ChrisM
rowyroald schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:15:
Ik heb vandaag ook gehoort dat Track-ID gratis. Kan iemand mij daar meer over vertellen?
Ja, de dienst is gratis. Maar je betaalt wel voor het dataverkeer. Je neemt namelijk een stukje muziek op en verstuurt dat naar een server ergens. Ik weet niet precies hoeveel kb je verstuurt, maar volgens mij neemt hij wel 10 seconden op.. Hij verstuurt het trouwens aardig snel.. Maar... je betaalt dus WEL iets.

(En dit is al heel vaak gezegd. :P)

• Dabien
MarcoC schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:11:
[...]

[...]
Hmmm, van een hele dag typen ga ik blijkbaar scheel zien, sorry... 8)

Morgen maar eens wat winkels bij langs om dat ding eens vast te houden. Is voor mij wel een vereiste voordat ik wat duurs aanschaf. Wil hem wel ernstig graag overigens.

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 18:44

Jman

jfphoto.nl

Weet iemand of je in de autohouder HCH-65 al die Sony-Ericsson kabels zoals de Music cable MMC-70 en de Stereo portable handsfree HPM-70 kan pluggen? Of zit er op zo'n auto houder geen universele SE aansluiting?

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10534

Ik kan nu namelijk die HPM-70 (wordt er standaard bijgeleverd) via een 3,5 mm aansluiting direct aansluiten op mijn autoradio en zo ook perfect handsfree telefoneren.. het is alleen niet echt makkelijk dat mijn gsm door de auto slingert, vandaar :)

• rowyroald
ChrisM schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:27:
[...]

Ja, de dienst is gratis. Maar je betaalt wel voor het dataverkeer. Je neemt namelijk een stukje muziek op en verstuurt dat naar een server ergens. Ik weet niet precies hoeveel kb je verstuurt, maar volgens mij neemt hij wel 10 seconden op.. Hij verstuurt het trouwens aardig snel.. Maar... je betaalt dus WEL iets.

(En dit is al heel vaak gezegd. :P)
I know. Maar het zou handig zijn als iemand weet hoeveel dit precies is want dat heeft nog niemand gezegd.

• MarcoC
Dabien schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:41:
[...]

Hmmm, van een hele dag typen ga ik blijkbaar scheel zien, sorry... 8)

Morgen maar eens wat winkels bij langs om dat ding eens vast te houden. Is voor mij wel een vereiste voordat ik wat duurs aanschaf. Wil hem wel ernstig graag overigens.
Vorige week had ik in Amsterdam een dummy in mijn handen, maar in Rotterdam kan ik nergens een dummy vinden :(. 2 Belcompany's, The Phone House, T-Mobile shop en MediaMarkt geprobeerd. Bah.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Weet iemand hoe lang het duurt voor je die HPM-85 koptelefoon krijgt met die actie van de T for Telecom? (weet niet of die actie alleen van t for telecom is of van kpn ofzo) Volgens mij hebben ze bij mij het formulier ervoor vanuit de winkel opgestuurd (ik zou em krijgen zeiden ze en er zat verder geen tegoedbon voor in mn doos, volgens mij hoorde ik ze ook zoiets zeggen dat hun wel ff wat op zouden sturen ofzo ervoor, maar had haast dus vond het allemaal wel best)

Maar goed het is nu inmiddels 2 weken later en ik heb nog niets ontvangen. Zijn er al mensen die em al hebben ontvangen met deze actie? Anders wordt het maar eens tijd om er achter aan te gaan, wil dat ding wel ff checken :)

• Shiznit
rowyroald schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:38:
[...]

I know. Maar het zou handig zijn als iemand weet hoeveel dit precies is want dat heeft nog niemand gezegd.
Heb het net even getest.

De sessie duurde 33 seconden, nou weet ik niet of de tijd doorloopt ( je dus online blijft) waneer
je de ontvangen informatie leest.

Verzonden Bytes 25863
Ontvangen Bytes 34683

Hoop dat je wat aan deze info hebt 8)

info heb ik gevonden bij: instellingen --> gesprekken --> tijd & kosten --> Datatellers
MarcoC schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:42:
[...]
Vorige week had ik in Amsterdam een dummy in mijn handen, maar in Rotterdam kan ik nergens een dummy vinden :(. 2 Belcompany's, The Phone House, T-Mobile shop en MediaMarkt geprobeerd. Bah.
Wat moet je nou met Dummys >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Shiznit op 07-11-2006 20:33 ]

• MarcoC
Voelen hoe hij in je hand ligt :P.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Dat moet je niet met een dummy doen, die liggen net zo goed in je hand als een plastic playmobil telefoon. Gewoon bij een winkel die hem op voorraad heeft vragen of je hem even vast mag houden en daarna zeggen dat je er nog even over nadenkt omdat je hem wel duurt vindt. ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• MarcoC
NrG_82 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:13:
Dat moet je niet met een dummy doen, die liggen net zo goed in je hand als een plastic playmobil telefoon. Gewoon bij een winkel die hem op voorraad heeft vragen of je hem even vast mag houden en daarna zeggen dat je er nog even over nadenkt omdat je hem wel duurt vindt. ;)
Hmm, dat vind ik niet echt netjes :P.

• Shiznit
MarcoC schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 22:20:
[...]

Voelen hoe hij in je hand ligt :P.
Dat is het zelfde als te keer gaan met een opblaaspop en dan weten hoe het in echt voelt .... :p

Maaruhm, ff weer wat nieuws :

Ik zit nu op internet met mijn (echte :X ) W850i via een bluetooth verbinding met
mijn laptop... :9~

Hier kun je er alles over lezen....
MarcoC schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:35:
[...]
Maar zo werkt het in deze tijd vaak wel.
Ik heb vorig een nieuwe autoradio gekocht.
Ik heb hem eerst bij Automat bekeken en getest...en daarna op internet voor 150,00 goedkoper gekocht....

[ Voor 29% gewijzigd door Shiznit op 07-11-2006 23:43 ]

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

MarcoC schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:35:
[...]
Je gaat toch ook niet na de eerste proefrit die je maakt direct de auto kopen, of bij de eerste hypotheekadviseur waar je binnenstapt direct je hypotheek afsluiten. Zo raar is het niet om eerst hier en daar te kijken en ook het product van dichtbij te bekijken voordat je iets koopt. :) Je gaat toch zeker ook wel eens kleding passen die je weer terug in het rek hangt?
Backstage schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:39:
Maaruhm, ff weer wat nieuws :

Ik zit nu op internet met mijn (echte :X ) W850i via een bluetooth verbinding met
mijn laptop... :9~
Hier zie ik het nut niet van in :? Ga dan gewoon achter je laptop zitten ;)
Ja okee het kan, dus je doet het, maar voegt weinig toe imo. Laptop kun je ook op je schoot meenemen, zelfs naar de plee als het moet.

• MarcoC
NrG_82 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:02:
[...]

Je gaat toch ook niet na de eerste proefrit die je maakt direct de auto kopen, of bij de eerste hypotheekadviseur waar je binnenstapt direct je hypotheek afsluiten. Zo raar is het niet om eerst hier en daar te kijken en ook het product van dichtbij te bekijken voordat je iets koopt. :) Je gaat toch zeker ook wel eens kleding passen die je weer terug in het rek hangt?

[...]

Ja okee het kan, dus je doet het, maar voegt weinig toe imo. Laptop kun je ook op je schoot meenemen, zelfs naar de plee als het moet.
Maar ik weet zeker dat ik hem bij Hi.nl ga bestellen :+. Ik ga geen rondrit in een Mercedes maken als ik weet dat ik een Audi ga kopen :P.

Slecht voorbeeld trouwens, maar het ging om de dealer-vergelijking :$ .

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoC op 08-11-2006 00:24 ]

• Shiznit
NrG_82 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:02:
[...]
Ik wou dit gewoon voorelkaar krijgen omdat het dus mogelijk is :+

En misschien vinden meer mensen het leuk om er zo mee bezig te zijn.

Verwijderd

Is het met deze telefoon ook mogelijk om je agenda in outlook via bluetooth te synchroniseren met de agenda in de W850? Daarbij is het ook belangrijk dat de reminders meegenomen worden. Zo ja, dan bestel ik hem meteen!

• Dabien
MarcoC schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:42:
[...]
Hmmm, we hebben hier in Groningen ook nog wel een kpn-telecom winkel. Daar hangen ook heel wat telefoons aan de wand. Geen idee of het dummies zijn, maar ik zal vanmiddag eens zien.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
NrG_82 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:13:
Of je gaat even naar de MediaMarkt in Eindhoven.
Daar hangen van vele toestellen (waaronder de W850i) de werkende versies dus kun je ze in het echt voelen en uitproberen 8)

• Dabien
Kan iemand me trouwens vertellen of je ook een gewone koptelefoon op dit toestel kan aansluiten? Dus niet zoals bij samsung waar er een speciale samsung headset (met kutgeluid) op moet aansluiten om van je muziek te kunnen genieten.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Afgezien dat hier dus gewoon een Sony dop bij wordt geleverd (Ok er staat Sony Ericsson op, maar die doppen komen toch echt van Sony hoor!) is het volgens mij wel mogelijk met dat bijgeleverde(?) snoer oid
Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij wel!

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MarcoC
De headset bestaat uit o.a. een 3,5mm adapter, je kan dus gewoon normale oordopjes erop aansluiten. Alleen ken je hem dan dus niet voor bellen enzo gebruiken.

• Dabien
Nee okee, maar dat maakt niet uit, ik heb namelijk al erg fijne Sony oordopjes, dus die wil ik natuurlijk wel gewoon kunnen gebruiken. Maar als er inderdaad een normale 3,5mm aansluiting op zit, is dat geen probleem.

• ChrisM
MarcoC schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:47:
De headset bestaat uit o.a. een 3,5mm adapter, je kan dus gewoon normale oordopjes erop aansluiten. Alleen ken je hem dan dus niet voor bellen enzo gebruiken.
Hoezo niet? Het microfoontje zit in die adapter, toch? Dus ook al sluit je je eigen dopjes er op aan, dan kan je nog steeds gewoon er mee bellen... Toch?

edit:
De aansluiting zit dus op de adapter, niet op de telefoon! Even voor de duidelijkheid. :)

[ Voor 11% gewijzigd door ChrisM op 08-11-2006 11:18 ]

• Dabien
Oh, er zit een adapter bij die je aansluit op de telefoon, en op die adapter sluit je de oordopjes aan? Kijk, dat verduidelijkt de zaak.

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 14:54

RedScorpion

is geen rooie rakker

Dabien schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:37:
Ik ben nog een kleine 2,5 maand verwijderd van het einde van mijn contract, dus ik ben nu eens serieus nieuwe toestellen aan het bekijken. Nou lijkt dit model me een erg goede keus, maar ik vind hem nog wat duur.
Nou heeft Hi de actie met €5,- korting per maand bij een 2-jaars abo verlengd tot eind december. Is het te verwachten dat de prijs van dit toestel de komende 1,5 maand nog verlaagd zal worden? Want in dat geval kan ik beter nog even wachten met de aanschaf.
Heb dus hetzelfde. Eind jan loopt huidige abo af (HI 25). En ook druk bezig met kijken naar nieuw toestel. Atm Samsung E900, de Nokie N73, en de SE W850i op het lijstje staan. Weet nog niet precies wat ik wil, rustig alles aan het vergelijken. Maar SeW850i op dit moment wel favo.

Op de site van KPN kwam ik deze aanbieding tegen ->

Kpn Mobile 30. 1 jaar (aantal belminuten 200 min.)

Abonnement € 30,00 -> kosten € 25,00 p/mnd

Prijs toestel € 39,00

Bellen binnen/buiten bundel € 0,15 / € 0,30
SMS € 0,15
Aansluitkosten € 0,00

Inhoud verpakking :

Sony Ericsson W850i
Batterij Li-Polymeer 900 mAh
Batterijlader 230 Volt
1 Gigabyte Memory stick Pro Duo (zit in toestel)
Datakabel
CD
Gedrade headset stereo
Gebruiksaanwijzing Nederlands
Voucher voor gratis stereo hoofdtelefoon

Volgens mij aardige aanbieding. Zit er toch zwaar aan te denken om deze te gaan bestellen.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

• ChrisM
Dabien schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:20:
Oh, er zit een adapter bij die je aansluit op de telefoon, en op die adapter sluit je de oordopjes aan? Kijk, dat verduidelijkt de zaak.
Om precies te zijn, deze:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10254 :) Maar de kwaliteit van de bijgeleverde in-ear dopjes zijn, vind ik, erg goed! (Ook al was het even wennen voor mij omdat ik niet in-ear gewend ben.. maar een beetje proberen en gewoon doorduwen, dan ga je er vanzelf van houden.)

• zero_cool89
Dabien schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:31:
Kan iemand me trouwens vertellen of je ook een gewone koptelefoon op dit toestel kan aansluiten? Dus niet zoals bij samsung waar er een speciale samsung headset (met kutgeluid) op moet aansluiten om van je muziek te kunnen genieten.
je kan er alles met een gewone plug op aansluiten.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

ChrisM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:37:
[...]

Om precies te zijn, deze:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10254 :) Maar de kwaliteit van de bijgeleverde in-ear dopjes zijn, vind ik, erg goed! (Ook al was het even wennen voor mij omdat ik niet in-ear gewend ben.. maar een beetje proberen en gewoon doorduwen, dan ga je er vanzelf van houden.)
Geluid vind ik idd ook erg goed, maar ik heb ook de Sony EX71-sl oordoppen (maar dan in zwart) en die zitten fijner. Geluid is niet noemenswaardig verschillend, maar door de siliconen oordoppen zitten ze bij mij veel beter.

Ik heb met de meegeleverde SE in-eardoppen ook dat ze niet hetzelfde zitten in beide oren, links voelt heel anders aan dan rechts wat ik ook probeer, terwijl ik er natuurlijk wel dezelfde maat opzetstukken op heb zitten. Heb ik met die Sony doppen ook geen last van :) Maar ja, die kosten dan ook ongeveer € 50 als je ze los koopt (ik had ze al voor m'n mp3player).

• MarcoC
ChrisM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:17:
[...]

Hoezo niet? Het microfoontje zit in die adapter, toch? Dus ook al sluit je je eigen dopjes er op aan, dan kan je nog steeds gewoon er mee bellen... Toch?

edit:
De aansluiting zit dus op de adapter, niet op de telefoon! Even voor de duidelijkheid. :)
Ja, maar niet via de headset :P. De meegeleverde headset heeft ook een microfoontje waardoor je hands-free kan bellen.

• ChrisM
MarcoC schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:15:
[...]

Ja, maar niet via de headset :P. De meegeleverde headset heeft ook een microfoontje waardoor je hands-free kan bellen.
Maar... Volgens mij hebben we een verwarring. :)

Mijn definities:
Headset = Het laatste gedeelte van de koptelefoon, begint met de 3.5mm jack en eindigt met de dopjes voor in je oren.
Adapter = Dat ding dat je aansluit op je telefoon en eindigt in de 3.5mm jack. En waar de adapter eindigt, daar zit ook de microfoon in.

Dus de microfoon zit niet in de headset, maar in de adapter. En aangezien je altijd de adapter nodig hebt om andere dopjes op aan te sluiten, kan je dus met elk headsetje ook telefoneren.

Toch?

• Dabien
Nou, de bestelling is de deur uit. Als Hi de boel niet belazerd, krijg ik hem morgen thuis bezorgd. Oeh spanning..... :)

• MarcoC
ChrisM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:22:
[...]

Maar... Volgens mij hebben we een verwarring. :)

Mijn definities:
Headset = Het laatste gedeelte van de koptelefoon, begint met de 3.5mm jack en eindigt met de dopjes voor in je oren.
Adapter = Dat ding dat je aansluit op je telefoon en eindigt in de 3.5mm jack. En waar de adapter eindigt, daar zit ook de microfoon in.

Dus de microfoon zit niet in de headset, maar in de adapter. En aangezien je altijd de adapter nodig hebt om andere dopjes op aan te sluiten, kan je dus met elk headsetje ook telefoneren.

Toch?
Hmm, wel tof als dat zo zou zijn. Ach, ik zie het wel als ik hem heb. Boeit me niet zo, wil best een oordopje uitdoen om te bellen.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

MarcoC schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:53:
[...]

Hmm, wel tof als dat zo zou zijn. Ach, ik zie het wel als ik hem heb. Boeit me niet zo, wil best een oordopje uitdoen om te bellen.
Maar dat hoeft dus niet, wat ChrisM zegt klopt gewoon. Dat ding waar je je eigen headphones instopt bevat ook de microfoon voor bellen. Je kunt dus _altijd_ bellen, wat voor doppen je ook op die 'adapter' a.k.a. verloopkabeltje aansluit :)

• zero_cool89
ik ben echt supertevreden over de fotokwaliteit:

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/9488/dsc00034nj1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/518/dsc00035nz4.jpg

haha, vond wel grappige foto ook >:)

Verwijderd

Een lichte offtopic vraag: heeft hier iemand al de W850 via internet bij kpn of Hi besteld? Krijg je dan een simlock vrij toestel?

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 13:00

Nikooos

huizenlol.nl

Volgende maand loopt ook mijn abbo af.. Denk dat deze telefoon het dan ook gaat worden bij de verlenging.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

• rowyroald
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:35:
Een lichte offtopic vraag: heeft hier iemand al de W850 via internet bij kpn of Hi besteld? Krijg je dan een simlock vrij toestel?
Nee dat zijn toestellen van Kpn dus NIET simlock vrij! Alleen voor Kpn en Hi.

[ Voor 3% gewijzigd door rowyroald op 08-11-2006 17:41 ]

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:35:
Ik vermoed dat KPN de telefoons met simlock uitleverd.
Afgelopen weekend kon ik in de winkel kiezen tussen een W850i met KPN simlock of zonder.
Aangezien ik toch KPN gebruik heb ik met simlock gekozen, eentje met een KPN simlock dus.

Ik vroeg de verkoper nog of de simlock het enige verschil is en dat zou inderdaad zo zijn.
Echter kom ik er nu achter dat de flash themes niet werken.
Nou ja, ze werken wel maar ik zie het standaard menu in plaats van het flash menu :|
Er is schijnbaar toch met de software geknoeid.

• MarcoC
zero_cool89 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:34:
ik ben echt supertevreden over de fotokwaliteit:

[afbeelding]

[afbeelding]

haha, vond wel grappige foto ook >:)
Alleen objecten met veel detail (bomen op de achtergrond bijv.) worden erg blokkerig. Maar dat is volgens mij gewoon door slechte compressie, met nieuwe firmware is dat wel minder denk ik.

• rowyroald
MarcoC schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:42:
[...]
Alleen objecten met veel detail (bomen op de achtergrond bijv.) worden erg blokkerig. Maar dat is volgens mij gewoon door slechte compressie, met nieuwe firmware is dat wel minder denk ik.
Ja maar dit is dan ook wel op een snelweg ofso dus dat heb je altijd wel

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Toevallig paar weken terug een email gestuurd met wat vragen over nieuwe abo, dus meteen ook gevraagd of ze simlock vrij zijn. En helaas toestel van KPN zou niet simlock vrij zijn :(

• Dabien
Zijn wel simlockvrij te maken toch?

Zijn trouwens best goeie foto's. Dat geeft hoop! :9~

[ Voor 44% gewijzigd door Dabien op 08-11-2006 20:51 ]

• RedScorpion

RedScorpion

is geen rooie rakker

Ja tuurlijk zij die simlock vrij te maken ;)

En idd foto's zien er netjes uit hoor. 8)

Verwijderd

Ik heb vaker gehoord dat KPN gesimlockte toestellen heeft, bij Hi echter ben ik ook wel eens mensen tegengekomen die juist een simlock vrij toestel hebben. Is er ook nog een verschil als je via internet bestelt?

• martinus83
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:05
Mensen, ik heb de W850i aangeschafd icm een PKN hi 25 abbo..
Overigens Simlockvrij, niet mee geknoeid dus ;)
Heb hem in de winkel gekocht, niet in de gaten dat Hi zon goede online aanbieding had (5 euro /maand korting) maar dat terzijde.

Top toestel gewoon, nu 4 dagen in huis, mijn broer wou volgend jaar een alternatief kopen voor zijn D500 maar heeft vandaag meteen de K800i gehaald.. (wou toch meer fotofunctie)
Hulde aan Sony Ericsson

Maar ff een probleem, bij het synchroniseren, zowel USB als met bluetooth loopt mijn telefoon na 10 seconden ramvast, doet niks meer, de rest werkt goed..

HELP!!!!!!!!!!!!

Ik heb gegoogled maar nog niks gevonden, iemand hier een oplossing voor????

alvast bedankt ;)

[ Voor 41% gewijzigd door martinus83 op 08-11-2006 22:20 ]

• CoDe-ReD
martinus83 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:16:
Heb hem in de winkel gekocht, niet in de gaten dat Hi zon goede online aanbieding had (5 euro /maand korting) maar dat terzijde.

Top toestel gewoon, nu 4 dagen in huis, mijn broer wou volgend jaar een alternatief kopen voor zijn D500 maar heeft vandaag meteen de K800i gehaald.. (wou toch meer fotofunctie)
Hulde aan Sony Ericsson

Maar ff een probleem, bij het synchroniseren, zowel USB als met bluetooth loopt mijn telefoon na 10 seconden ramvast, doet niks meer, de rest werkt goed..

HELP!!!!!!!!!!!!

Ik heb gegoogled maar nog niks gevonden, iemand hier een oplossing voor????

alvast bedankt ;)
Moest je aansluitkosten betalen? Er staat op de Hi webshop dat dit niet hoeft (aanbieding) maar ik betwijfel dat want daar staat bij dat de actie t/m 31 oktober loopt. Echter is het bericht er nog steeds niet afgehaald en er zijn wel nieuwe telefoons toegevoegd ondertussen...

• Dabien
martinus83 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:16:
Ik neem aan dat je KPN bedoelt?

Bij KPN hebben ze deze actie ook hoor! Zie hier: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1185614
Dus als jij die deal niet gekregen hebt, zou ik maar eens rap gaan klagen!
CoDe-ReD schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:34:
[...]

Moest je aansluitkosten betalen? Er staat op de Hi webshop dat dit niet hoeft (aanbieding) maar ik betwijfel dat want daar staat bij dat de actie t/m 31 oktober loopt. Echter is het bericht er nog steeds niet afgehaald en er zijn wel nieuwe telefoons toegevoegd ondertussen...
Ik heb afgelopen maandag nog met de klantenservice van Hi gebeld. Op de iste staat inderdaad nog dat de actie tot 31 oktober loopt, maar de klantenservice wist mij te vertellen dat de actie verlengd was tot 31 december. Alleen is het op de site nog niet aangepast.

[ Voor 29% gewijzigd door Dabien op 09-11-2006 10:05 ]

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 18:44

Jman

jfphoto.nl

Nog een keer mijn vraag: (Bij SE zelf krijg ik geen antwoord...)

Weet iemand of je in de autohouder HCH-65 al die Sony-Ericsson kabels zoals de Music cable MMC-70 en de Stereo portable handsfree HPM-70 kan pluggen? Of zit er op zo'n auto houder geen universele SE aansluiting?

http://www.sonyericsson.c...mp;lm=pp4_1&pid=10534

Ik kan nu namelijk die HPM-70 (wordt er standaard bijgeleverd) via een 3,5 mm aansluiting direct aansluiten op mijn autoradio en zo ook perfect handsfree telefoneren.. het is alleen niet echt makkelijk dat mijn gsm door de auto slingert, vandaar

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Trouwens nog een vraagje aan degene die hem al hebben laten vallen ofzo... Is ie een beetje stevig? Of krijg je er snel krassen en deuken op?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• CoDe-ReD
Dabien schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:02:
[...]

Ik heb afgelopen maandag nog met de klantenservice van Hi gebeld. Op de iste staat inderdaad nog dat de actie tot 31 oktober loopt, maar de klantenservice wist mij te vertellen dat de actie verlengd was tot 31 december. Alleen is het op de site nog niet aangepast.
Mooi! Alleen het enige wat me nog tegenstaat bij de Hi webshop is het niet simlock vrij zijn van de telefoon. Weet iemand een site waar ze de telefoon met de aanbieding van Hi leveren (geen aansluitkosten + 5 euro per maand korting en telefoon gratis) maar dan simlock vrij? Eventueel ben ik wel bereid om wat bij te betalen voor een simlock vrij toestel.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wat maakt het eigenlijk uit dat hij niet simlock-vrij is? Als je hem met een Hi-abo neemt ga je ook met Hi bellen neem ik aan, aangezien je daar je belminuten van krijgt. En als je contract afgelopen is kun je hem toch gratis simlock-vrij laten maken door Hi/KPN zelf, dacht ik tenminste.

• zero_cool89
djmantri schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:56:
Trouwens nog een vraagje aan degene die hem al hebben laten vallen ofzo... Is ie een beetje stevig? Of krijg je er snel krassen en deuken op?
heb hem nu3 weken in mijn zak, nog geen krassen. (ook niet op het display)

ook het sliden gaat nog goed ook al denk ik dat het nu wel iets makkelijker slide dan toen ik hem kocht (geen goed teken...).

Wel een groot veerdeel van de phone is : De camera zit goed in een kuiltje, er komen dan ook geen krassen op.

Nog een hele vette functie: Panoramafoto's

je drukt 1 foto af, krijt een deel van die foto rechts in je beeld, richt je foto zodat het past en dat dan 3 keer.

dan krijg je dit:

(het is best donker in mn kamer)
Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/3614/dsc00079hl8.jpg

Ik heb het natuurlijk ook ff gedaan met 3 verschillende foto's dan probeert de mob ze nog aan elkaar te hechten, best leuk effect:

(alles beter dan wiskunde he :P)
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/1231/dsc00075im5.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door zero_cool89 op 09-11-2006 17:08 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.