Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.257 views sinds 30-01-2008

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
zero_cool89 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:00:
[...]

heb hem nu3 weken in mijn zak, nog geen krassen. (ook niet op het display)

ook het sliden gaat nog goed ook al denk ik dat het nu wel iets makkelijker slide dan toen ik hem kocht (geen goed teken...).

Wel een groot veerdeel van de phone is : De camera zit goed in een kuiltje, er komen dan ook geen krassen op.

Nog een hele vette functie: Panoramafoto's

je drukt 1 foto af, krijt een deel van die foto rechts in je beeld, richt je foto zodat het past en dat dan 3 keer.
Dat had mn K700i een paar jaar geleden ook al ;)

Ik heb trouwens de HPM-82 headset, die met de inline remote. Werkt echt goed, kan mn telefoon nu iig lekker in mn zak houden en je kan gewoon muziek starten etc. walkman draait dan op achtergrond. Ziet er ook mooi uit dat dingetje.

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 14:54

RedScorpion

is geen rooie rakker

NrG_82 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:56:
Wat maakt het eigenlijk uit dat hij niet simlock-vrij is? Als je hem met een Hi-abo neemt ga je ook met Hi bellen neem ik aan, aangezien je daar je belminuten van krijgt. En als je contract afgelopen is kun je hem toch gratis simlock-vrij laten maken door Hi/KPN zelf, dacht ik tenminste.
Toch wel handig hoor, zodat ik mijn huidige sim er in kan zetten en alle info over kan knallen. Atm een oude telefoon die geen blauwe tand heeft of IR. Had wel een Nokia hiervoor die dat wel had, maar die is kaduuk, dus moest helaas terug naar een toestel van hele tijd terug (bejaard ding dus)

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

• Bl0cKeR
  • Laatst online: 19-11 16:53

Bl0cKeR

titel

Maar zo werkt het in deze tijd vaak wel.
Ik heb vorig een nieuwe autoradio gekocht.
Ik heb hem eerst bij Automat bekeken en getest...en daarna op internet voor 150,00 goedkoper gekocht....
Besef je wel dat mensen zoals jij er voor zorgen dat je nooit meer iets in het echt kunt zien, voelen, horen voordat je het koopt?

sigh

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 17:06
Bl0cKeR schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:45:
[...]

Besef je wel dat mensen zoals jij er voor zorgen dat je nooit meer iets in het echt kunt zien, voelen, horen voordat je het koopt?
Onzin, er zijn altijd genoeg mensen zoals jij die het wel willen zien en voelen. :)

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
NrG_82 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:56:
Wat maakt het eigenlijk uit dat hij niet simlock-vrij is? Als je hem met een Hi-abo neemt ga je ook met Hi bellen neem ik aan, aangezien je daar je belminuten van krijgt. En als je contract afgelopen is kun je hem toch gratis simlock-vrij laten maken door Hi/KPN zelf, dacht ik tenminste.
Omdat ik nog een aantal maanden te gaan heb op mijn huidige abonnement. Ik wil mijn hi abonnement dan ook later in laten gaan maar ik wil wel alvast de telefoon hebben. Het maakt mij dus wel iets uit anders heb ik er niets aan om nu een telefoon te gaan bestellen die ik dan pas over 3 maanden kan gebruiken.

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Aha ja dan maakt 't wat uit ja ;)
Bl0cKeR schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:45:

Nou idd wat een onzin, het komt toch ook zo vaak voor dat je dingen gaat bekijken en dan toch niet gaat kopen, ook niet ergens anders. En dat gebeurt al jaren en we kunnen nog steeds dingen zien, voelen en horen in gewone winkels.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Backstage schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:39:
[...]

Dat is het zelfde als te keer gaan met een opblaaspop en dan weten hoe het in echt voelt .... :p

Maaruhm, ff weer wat nieuws :

Ik zit nu op internet met mijn (echte :X ) W850i via een bluetooth verbinding met
mijn laptop... :9~

Hier kun je er alles over lezen....
[...]

Maar zo werkt het in deze tijd vaak wel.
Ik heb vorig een nieuwe autoradio gekocht.
Ik heb hem eerst bij Automat bekeken en getest...en daarna op internet voor 150,00 goedkoper gekocht....
Hmm heb je ook nog wat veranderd qua internet instellingen (profielen) want ik probeer dit ook aan de praat te krijgen, zowel met usb als bluetooth..

• Dabien
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:12
Dabien schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:53:
Nou, de bestelling is de deur uit. Als Hi de boel niet belazerd, krijg ik hem morgen thuis bezorgd. Oeh spanning..... :)
Nou, Hi belazert de boel dus wel. Die bestelprocedure op de site is zo brak als wat. Uiteindelijk kreeg ik een bevestigingsmailtje waar het toestel en het contract niet eens in stonden. Natuurlijk kreeg ik de volgende dag ook geen pakje aan de deur. Dus maar gebeld. Bij de klantenservice kunnen ze je niks wijzer maken, want blijkbaar werkt de site geheel autonoom en kan niemand er iets van controleren. Uiteindelijk het nummer van de shop gebeld (waar je alles ook kunt bestellen). Daar wisten ze me te vertellen dat ze momenteel nogal achter lopen met de bestellingen en dat de levering 3 of 4 werkdagen kan duren.
Nou moet ik dus geduld hebben en ik weet nog niet eens zeker of de bestelling überhaupt goed is doorgekomen. Mailen met Hi is schijnbaar ook compleet zinloos, want een reactie bleef tot nog toe uit. Ik wacht het maar weer af... :(

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
zero_cool89 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:00:
[...]

heb hem nu3 weken in mijn zak, nog geen krassen. (ook niet op het display)

ook het sliden gaat nog goed ook al denk ik dat het nu wel iets makkelijker slide dan toen ik hem kocht (geen goed teken...).

Wel een groot veerdeel van de phone is : De camera zit goed in een kuiltje, er komen dan ook geen krassen op.

Nog een hele vette functie: Panoramafoto's

je drukt 1 foto af, krijt een deel van die foto rechts in je beeld, richt je foto zodat het past en dat dan 3 keer.

dan krijg je dit:

(het is best donker in mn kamer)
[afbeelding]

Ik heb het natuurlijk ook ff gedaan met 3 verschillende foto's dan probeert de mob ze nog aan elkaar te hechten, best leuk effect:

(alles beter dan wiskunde he :P)
[afbeelding]
Ik hou echt super van dit toestel alleen.. dat batterijklepje kraakt enorm!!!! ik heb hem paar keer geprobeer af en weer goed op te doen maar als ik zit te smsen dan zet ik een beetje druk op de achterkant van de telefoon en kraakt ie enorm.. voelt heel goedkoop...

wat kan ik het beste doen?

vanpeltje

• vanpeltje
RedScorpion schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:36:
[...]

Heb dus hetzelfde. Eind jan loopt huidige abo af (HI 25). En ook druk bezig met kijken naar nieuw toestel. Atm Samsung E900, de Nokie N73, en de SE W850i op het lijstje staan. Weet nog niet precies wat ik wil, rustig alles aan het vergelijken. Maar SeW850i op dit moment wel favo.

Op de site van KPN kwam ik deze aanbieding tegen ->

Kpn Mobile 30. 1 jaar (aantal belminuten 200 min.)

Abonnement € 30,00 -> kosten € 25,00 p/mnd

Prijs toestel € 39,00

Bellen binnen/buiten bundel € 0,15 / € 0,30
SMS € 0,15
Aansluitkosten € 0,00

Inhoud verpakking :

Sony Ericsson W850i
Batterij Li-Polymeer 900 mAh
Batterijlader 230 Volt
1 Gigabyte Memory stick Pro Duo (zit in toestel)
Datakabel
CD
Gedrade headset stereo
Gebruiksaanwijzing Nederlands
Voucher voor gratis stereo hoofdtelefoon

Volgens mij aardige aanbieding. Zit er toch zwaar aan te denken om deze te gaan bestellen.
Denk dat je eerder de Samsung D900 bedoeld ipv van E900..

ik hou meer van ericsson, je kan ze cool tweaken!

vind alleen de kwaliteit van de foto's minder dan de K750i!

zou het door de autofocus komen? of gewoon de firmware wat nog verbeterd kan worden :)

Die KPN aanbieding is zeker niet slecht!! en let alsjeblief op UMTS. ik denk dat een databundel zeker de moeite waard is (E 7,50 per maand voor 10 MB)

:), voor mij zou die actie dus te duur zijn (37,50 p/m tsss)

Ik heb Orange 20 24 maanden

(eerste 4 maanden 50% = e 10,- p/m

2 maanden 20 euro
daarna 18 maanden downgraden naar 15 :P

reken maar uit hoeveel ik kwijt ben.. wel lekker

+ onbeperkt houdbaar beltegoed
+ Orange World 6,- per maand met onbepert internet!!! (wel GPRSloom) maar ik ben de hele dag online op MSN :P

vanpeltje

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

vanpeltje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:09:
[...]

Ik hou echt super van dit toestel alleen.. dat batterijklepje kraakt enorm!!!! ik heb hem paar keer geprobeer af en weer goed op te doen maar als ik zit te smsen dan zet ik een beetje druk op de achterkant van de telefoon en kraakt ie enorm.. voelt heel goedkoop...

jah dit had ik ook, pak gewoon een stuk papier, vouw hem op maat (breedte van de accu )en dikte, niet te dik, want dan past hij niet meer lekker op, probeer maar, werkt goed ;)

maar ik heb even een ander vraagje, dat kleine ledje boven op de telefoon, wat hoort hij normaal te doen, want bij mij brand hij gewoon niet :? iemand enig idee?

[ Voor 47% gewijzigd door XQB op 10-11-2006 23:40 . Reden: verkeerde qoute ]

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

vanpeltje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:09:
[...]

Had ik in het begin ook ff, maar dit hield vanzelf op na een paar dagen :?

Nu kraakt hij alleen nog als ik echt flink op de achterkant druk, niet bij gewoon gebruik en smsen enzo :)

Kwaliteit van de foto's vind ik vooral bij weinig licht veel minder dan de W800i, verder vind ik er weinig verschil in zitten. Alleen bij macro-opnames mis je duidelijk de autofocus, echt van dichtbij scherpe foto's maken doet de W850i gewoon niet.
Maar de nachtmodus van de W850i vind ik weer beter dan die van de W800i, met nachtmodus aan benaderd de kwaliteit in matig belichte omgevingen de kwaliteit van foto's met de W800i (met flits natuurlijk) zonder nachtmodus. De W800i in nachtmodus daarentegen kon bijna alleen maar wazige foto's maken, gebruikte een veel te lange sluitertijd om uit de losse hand foto's mee te schieten.

Samengevat: voor een phone vind ik de 2mp camera ruim naar behoren presteren, ook in vergelijking met de W800i die wel autofocus heeft.
XQB schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:38:
maar ik heb even een ander vraagje, dat kleine ledje boven op de telefoon, wat hoort hij normaal te doen, want bij mij brand hij gewoon niet :? iemand enig idee?
Is al eerder gezegd hier: dat is geen ledje maar een lichtsensor. Ga maar eens ergens staan met veel licht, zorg dat je schermverlichting brandt en leg je vinger op die sensor. Zul je zien dat scherm- en toetsenbordverlichting minder fel gaan branden, omdat je in het donker niet zo'n fel scherm nodig hebt om genoeg te zien ;)

[ Voor 17% gewijzigd door NrG_82 op 10-11-2006 23:42 ]

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

NrG_82 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:40:
[...]

Nu kraakt hij alleen nog als ik echt flink op de achterkant druk, niet bij gewoon gebruik en smsen enzo :)

Kwaliteit van de foto's vind ik vooral bij weinig licht veel minder dan de W800i, verder vind ik er weinig verschil in zitten. Alleen bij macro-opnames mis je duidelijk de autofocus, echt van dichtbij scherpe foto's maken doet de W850i gewoon niet.
Maar de nachtmodus van de W850i vind ik weer beter dan die van de W800i, met nachtmodus aan benaderd de kwaliteit in matig belichte omgevingen de kwaliteit van foto's met de W800i (met flits natuurlijk) zonder nachtmodus. De W800i in nachtmodus daarentegen kon bijna alleen maar wazige foto's maken, gebruikte een veel te lange sluitertijd om uit de losse hand foto's mee te schieten.

Samengevat: voor een phone vind ik de 2mp camera ruim naar behoren presteren, ook in vergelijking met de W800i die wel autofocus heeft.

[...]

Is al eerder gezegd hier: dat is geen ledje maar een lichtsensor. Ga maar eens ergens staan met veel licht, zorg dat je schermverlichting brandt en leg je vinger op die sensor. Zul je zien dat scherm- en toetsenbordverlichting minder fel gaan branden, omdat je in het donker niet zo'n fel scherm nodig hebt om genoeg te zien ;)
ik heb deze hele topic gelezen, maar niet gezien, mss overheen gelezen, btw nu heb ik weer wat geleerd O-)

• vanpeltje
rowyroald schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:15:
Ik heb vandaag ook gehoort dat Track-ID gratis. Kan iemand mij daar meer over vertellen?

Er is nu ook een review op gsmarena gezet: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w850-review-114.php
die TrackID werkt voor geen meter... hij heeft nog geen een titel kunnen vinden... (tel bij de boxen houden)... maar ja..

vanpeltje

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
NrG_82 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:40:
[...]

[...]

Ik twijfelde tussen deze telefoon en de W810i. W810i had als voordeel de goede cam, W850i het grote scherm. Dat laatste wint het van mij aangezien ik dat veel belangrijker vind dan de betere cam van de W850i. Sinds ik gezien heb hoe mooi je op de K800i filmpjes kan afspelen en ik weet dat dit op de W850i net zo mooi kan ben ik om O+ .
vanpeltje schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:14:
[...]

die TrackID werkt voor geen meter... hij heeft nog geen een titel kunnen vinden... (tel bij de boxen houden)... maar ja..
Volgens mij is het de bedoeling dat je stukjes van de radio van de telefoon opneemt.

[ Voor 8% gewijzigd door MarcoC op 11-11-2006 00:52 ]

• Snirpo
  • Laatst online: 19-11 21:33
vanpeltje schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:14:
[...]

Trackid werkt super! Hij heeft bij mij via de ingebouwde radio titel kunnen zoeken en ook dmv bij mn speakers houden, mss hou je de telefoon te dicht bij de speakers!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Snirpo schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 07:52:
[...]

Trackid werkt super! Hij heeft bij mij via de ingebouwde radio titel kunnen zoeken en ook dmv bij mn speakers houden, mss hou je de telefoon te dicht bij de speakers!
Inderdaad ik heb er ook alleen maar goede ervaringen mee.
Via de autoradio of tv, werkt super...

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:37
Mooi! Gister de telefoon binnengekregen. Bevalt tot nu toe goed, alleen een paar kleine minpuntjes. Het slide gedeelte heeft best veel speling. En jammer dat je niet kan inzoomen in de 2 mp modus. Je kan wel inzoomen met de VGA-modus. Kan iemand mij vertellen wat die VGA-modus is?
Verder vind ik het allemaal wel prima werken. Alleen nog ff wennen, hiervoor altijd nokia gehad :P

Verwijderd

Om snel en handig je telefoon te synchroniseren heb ik MyPhoneExplorer geinstalleerd.
Werkt veel makkelijker dan Sony Ericsson PC Suite. Link: http://www.fjsoft.at/en/

Voor mooie thema's e.d. check deze site: http://se-mobile.de/index.html

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:48
Het is wel beter nu tov de W800i dat je meer berichten in je inbox en verzendlijst kan hebben. Bij de W800i was de max 200 geloof ik en ik heb er nu al meer als 400 :)

©2004

• AP3X
  • Niet online
Harem.nl schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:40:
Het is wel beter nu tov de W800i dat je meer berichten in je inbox en verzendlijst kan hebben. Bij de W800i was de max 200 geloof ik en ik heb er nu al meer als 400 :)
Ik geloof dat 1000 het maximum is

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
sander-sp schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:47:
[...]

Ik vind dat hele ding eigenlijk maar onzin.. Je zit nogsteeds met een hoop draadjes, en je hebt een soort mp3 speler om je nek hangen. Ik vind grote koptelefoons icm bluetooth aan de andere kant wel weer erg gaaf. Dus zonder draadjes ed.... Dan alleen geen bellerinfo...

edit: zoiets als dit dus (zelfs incl microfoon):
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/6913/motorolaht8200tr.jpg

http://direct.motorola.co...?country=USA&language=ENS :*)
zijn er vergelijkbare producten?

Verwijderd

ik heb de foon nu 2 weken en bevalt me prima!
ik heb Vodafone abbo en vind het jammer dat ik thuis of dichtbij me dorp geen tv kaan kijken op me foon of videoclips via internet blijkbaar is het bereik dan te zwak? Want als ik in de trein zit dichtbij de stad of in de stad dan lukt het wel.
Verder internetten en downloaden lukt wel prima.
Ik ben inmiddels 1 oordopje(de middelgrote) kwijtgeraakt tijdens het winkelen. Wel kut want die paste me het beste en geluid klonk ook het beste uit dat dopje... Misschien dat ze me n nieuw dopje kunnen geven bij de belcompany?
Mijn scherm heeft inmiddels een heel klein krasje aan de zijkant in het zwart randje. Je moet echt uitkijken dat je geen aansteker of sleutel bij je telefoon in je zak hebt. Vind het toch echt een nadeel want je scherm is ook steeds smerig. Heb altijd een foon met klep gehad.
verdre zit ik steeds te knoeien met de vergrendeling als ik ene nieuw nummer wil horen of zit ie er juist niet op als im m in me zak heb...
De telefoon verder is echt prachtig alleen heb ik nog steeds geen albumplaatjes bij mijn muziek...
Wel kut dat ze dat niet even duidelijk hebben beschreven hoe je dat kunt fixen.

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 18:44

Jman

jfphoto.nl

Die albumplaatjes moet je gewoon met een windowsprogramma aan je mp3's toevoegen, dit kan bijv. met Musicmatch Jukebox. Het is niet iets speciaal voor de phone maar een algemene standaard.

• rowyroald
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:35:
ik heb de foon nu 2 weken en bevalt me prima!
ik heb Vodafone abbo en vind het jammer dat ik thuis of dichtbij me dorp geen tv kaan kijken op me foon of videoclips via internet blijkbaar is het bereik dan te zwak? Want als ik in de trein zit dichtbij de stad of in de stad dan lukt het wel.
Verder internetten en downloaden lukt wel prima.
Ik ben inmiddels 1 oordopje(de middelgrote) kwijtgeraakt tijdens het winkelen. Wel kut want die paste me het beste en geluid klonk ook het beste uit dat dopje... Misschien dat ze me n nieuw dopje kunnen geven bij de belcompany?
Mijn scherm heeft inmiddels een heel klein krasje aan de zijkant in het zwart randje. Je moet echt uitkijken dat je geen aansteker of sleutel bij je telefoon in je zak hebt. Vind het toch echt een nadeel want je scherm is ook steeds smerig. Heb altijd een foon met klep gehad.
verdre zit ik steeds te knoeien met de vergrendeling als ik ene nieuw nummer wil horen of zit ie er juist niet op als im m in me zak heb...
De telefoon verder is echt prachtig alleen heb ik nog steeds geen albumplaatjes bij mijn muziek...
Wel kut dat ze dat niet even duidelijk hebben beschreven hoe je dat kunt fixen.
Ja of je kan ook met itunes albumplaatjes toevoegen aan die nummers en dan de nummers op je telefoon zetten. Bij mij werkt het zo namelijk super.

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
ik weet niet of jullie het al wisten maar: als je je telefoon openslide zit naast de speaker (die je tegen je oor houd) ook twee knopjes rechter voor camera album linker laatste afbeelding/filmpje in de map

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Verwijderd

ow ja cool wist ik nog nie..
zijn 2 knopjes aan weerszijden naast de 2e camera

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

zaander schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:22:
ik weet niet of jullie het al wisten maar: als je je telefoon openslide zit naast de speaker (die je tegen je oor houd) ook twee knopjes rechter voor camera album linker laatste afbeelding/filmpje in de map
Ook dat was al eerder gemeld, maar het is zó onopvallend dat het geen kwaad kan om het nog een keer te melden ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:35:
Dat denk ik niet, volgens mij zijn die dopjes niet los verkrijgbaar. De dopjes voor de bijna exact gelijke Sony EX71sl doppen zijn ook niet of nauwelijks los verkijgbaar in Nederland. Je schijnt ze wel te kunnen bestellen in China of Amerika geloof ik, maar ik weet zo niet waar.
Wat je misschien kunt doen is iemand zoeken bij wie de kleinste of de grootste het beste past en dan jouw kleine of grote dopjes ruilen tegen zijn middelgrote dopjes.

En je moet natuurlijk ook geen aansteker oid bij je telefoon in je zak doen, dat heb je bij elke candybar of slidephone. Persoonlijk heb echt nooit iets bij m'n tel in m'n zak en gelukkig ook nog geen krasjes. Maar waar je bij veel (spijker)broeken mee op moet passen zijn die ijzeren 'klinknageltjes' (oid) die vaak bij de naden zitten om de broek bij elkaar te houden zeg maar (jullie snappen het vast wel :P ). Die dingen hebben bij m'n W800i wel een paar krasjes veroorzaakt (voor op de zilverkleurige toetsen en niet echt op het scherm trouwens).

• RedScorpion
  • Laatst online: 14-11 14:54

RedScorpion

is geen rooie rakker

vanpeltje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:35:
[...]

Denk dat je eerder de Samsung D900 bedoeld ipv van E900..

ik hou meer van ericsson, je kan ze cool tweaken!

vind alleen de kwaliteit van de foto's minder dan de K750i!

zou het door de autofocus komen? of gewoon de firmware wat nog verbeterd kan worden :)

Die KPN aanbieding is zeker niet slecht!! en let alsjeblief op UMTS. ik denk dat een databundel zeker de moeite waard is (E 7,50 per maand voor 10 MB)

:), voor mij zou die actie dus te duur zijn (37,50 p/m tsss)

Ik heb Orange 20 24 maanden

(eerste 4 maanden 50% = e 10,- p/m

2 maanden 20 euro
daarna 18 maanden downgraden naar 15 :P

reken maar uit hoeveel ik kwijt ben.. wel lekker

+ onbeperkt houdbaar beltegoed
+ Orange World 6,- per maand met onbepert internet!!! (wel GPRSloom) maar ik ben de hele dag online op MSN :P
Nee bedoelde dus wel de E900 en niet de D900. ;)

En ben nog aan het zoeken naar het juist abo. Dus thnxs voor de info mbt Orange. Wil een abo, waar alles uit 1 bundel gaat, dus bellen binnen- en buitenland, sms ed. Voor kpn mobile 30 zou ik 25 euro betalen, + i-mode abo van 7,5 euro permaand kom ik dan op 32,5 euro. En ben ik volledig gedekt imo. Nu alleen nog ff juiste toestel zien te vinden :P

En daar ben ik nog niet helemaal uit. Lastige keuze tussen de SE W850i, Samsung E900 en de N73 Music edition van Nokia. Dus hou dit topic en de aanverwante goed in de gaten om een juiste keuze te kunnen maken.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

• rowyroald
Heeft iemand anders ook al moeite gehad met de update service? Je moet de telefoon uitzetten, simkaart verwijderen, batterij helemaal opladen, c ingedrukt houden en dan de usb aansluiten. En dan doet hij niks :P. Kan iemand mij vertellen hoe het werkt?

Verwijderd

Welke updateservice?

• rowyroald
Dat is een programma dat je kan downen op de sonyericsson site. Om je telefoon te updaten.

Verwijderd

Interessant, maar bij mij doet hij ook niks.

• FRidh
  • Laatst online: 06-11 22:06
ook een W850i op de site van Hi besteld. :-D
Wel fijn dat ze studentenabonnenmenten hebben :-)

Er staat trouwens bij dat het inclusief een extra koptelefoon is.
Is dat dan de HPM-85 die je van SE kan ontvangen door wat bonnetjes enzo op te sturen?
En is de kwaliteit van die koptelefoon beter dan de dopjes?

Geloof dat de w850 toch wel een flinke vooruitgang is tov m'n K700. Eindelijk een 'complete' mp3 speler erin, ipv een beetje geheugen erin doen waar je nog nie veel qua mp3'jes op kwijt kan.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

• jap85
  • Laatst online: 11-11 07:33
FRidh schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:05:
ook een W850i op de site van Hi besteld. :-D
Wel fijn dat ze studentenabonnenmenten hebben :-)

Er staat trouwens bij dat het inclusief een extra koptelefoon is.
Is dat dan de HPM-85 die je van SE kan ontvangen door wat bonnetjes enzo op te sturen?
En is de kwaliteit van die koptelefoon beter dan de dopjes?

Geloof dat de w850 toch wel een flinke vooruitgang is tov m'n K700. Eindelijk een 'complete' mp3 speler erin, ipv een beetje geheugen erin doen waar je nog nie veel qua mp3'jes op kwijt kan.
Ik heb mn w850i 3 weken geleden gekocht icm hi, ze hebben bij mij als het goed is die bonnetjes voor de HPM-85 vanuit de winkel verstuurd, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Mag na 3 weken wel een keer vind ik :(

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Ik zit ff te kijken wat de aanbiedingen met deze telefoon allemaal zijn, maar hier zie ik toch wel een mooie :o

http://www.gsmexpress.nl/...EW850ibl.html?ab_agid=100

Gratis icm een Vodafone 27.50 2 jarig abbonement
Maar dan niet voor 27.50 per maand maar 13.75!

Wel balen dat ik nu zelf Vodafone heb en dit dus niet geld voor verlengen :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MarcoC
Nette aanbieding, maar is het niet zo dat je tijdelijk 13,75 per maand betaalt?

Edit: ja dus. Stop hem in je winkelmandje, dan zie je dit:
Actie: 2 mnd 50% korting op belbundel

[ Voor 42% gewijzigd door MarcoC op 14-11-2006 21:43 ]

• vanpeltje
Goed nieuws, Orange komt met UMTS! (begin 2007)

Dit is echt chill, ik heb nu Orange 20 met Orange World 6 euro per maand.
Hiermee kan ik echt onbeperkt internetten (dus browser, downloaden en msnen!)

Daarnaast heb je 25 mb per maand (bij meer betalen) voor email en internetten met je laptop via je mobiel!

Dit is nu allemaal via GPRS maar straks.... UMTS! (en dan stap ik gelijk over!)

Nu nog even dit, hebben andere W850i-eigenaars met een Orange World ook het probleem dat je niet op wap.sonyericsson.com kunt komen of de snelkoppelingen op de telefoon het niet doen?

vanpeltje

Verwijderd

Twijfel, twijfel, twijfel...
Kan iemand mij een goed advies geven? Mijn abo loopt bijna af, ik mag over 2 weken verlengen en ik zit erg te twijfelen tussen de W810i en de W850i... Ik wil dan sowieso graag de witte. Bij de W810i vind ik de autofocus een enorm pluspunt. Althans, dat gevoel heb ik. Of maakt dit in de praktijk weinig uit bij de kwaliteit van de foto's van beide toestellen?
Heeft iemand nog een goed advies???? _/-\o_

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 10:04
autofocus maakt echt wat uit, maar persoonlijk zou ik de 850 nemen, veel leuker ;)

Verwijderd

hihi ja leuker vind ik hem ook. Persoonlijk vind ik dat roze licht achter de witte toetsen wat minder, maar ja ;) 'elk voordeel heb zijn nadeel' ;) Ik heb het idee dat de W810i wel wat handzamer is. Maar het slidesysteem vind ik ook wel érg fijn.... moeilijk hoor! *twijfel twijfel twijfel*

• zaander
als je de witte 850 wil hebben zul je nog wel even moeten wachten want die komt voorlopig nog niet uit in nederland voor zo ver ik weet (datum kan ik je niet vertellen)

Verwijderd

er wordt al mee geadverteerd bij T for Telecom. Daar staan al van die displays buiten op de stoep. Hij komt in december is mij verteld door Belcompany. T for Telecom gaat informeren, daar word ik over teruggebeld asap

• zaander
ow hehe dit wist ik niet mijn excusses

Verwijderd

haha geeft niet. Concreet weet ik verder ook niks hoor, 'december' is natuurlijk ook vrij ruim genomen ;) Hij staat wel in Groningen aan de Korreweg op de stoep (de poster) dat is al heel wat. Er staat op 'nu ook in wit verkrijgbaar' maar de jongens binnen hebben allemaal vraagtekens op hun voorhoofd. Onder het motto 'lekker adverteren'. :? Jammer. Even wachten dus nog. Ik kan toch pas vanaf 8 december verlengen (lees: over 23 dagen). Met wat geluk is hij er tegen die tijd wel.... :+

Verwijderd

Maar ik hou me nog steeds aanbevolen voor advies!!! :D

Verwijderd

Ik heb net bericht gehad van T for Telecom: de release datum van de witte is verplaatst naar volgende week. De afdeling inkoop heeft een bericht uitgezonden naar alle filialen. Dus... nog héél even geduld en dan is ie er!!!

• CoDe-ReD
Whoei dan ga ik voor de witte.

In de tussentijd heb ik even een vraagje. Ik heb op dit moment een T-Mobile abbo lopen tot maart 2007. Nu weet ik dat je een abbonement tot max 4 maanden na de bestelling van je telefoon + abbo in kan laten gaan. Zou ik dus nu bijvoorbeeld deze W850i + hi abbo bestellen dan zou ik graag willen dat ik al wel de telefoon krijg maar mijn abonnement pas later in gaat. Weten jullie een goede webshop waar ik deze telefoon simlockvrij kan bestellen icm hi25 2 jarig (niet verlengen) en daarmee tegelijk ook mijn abbo pas over 4 maanden in kan laten gaan? Hi en KPN locken hun telefoons vaak... Dat betekend ook dat het abbo vaak meteen ingaat.

Owja en wat zijn jullie ervaringen met Orange? Een vriend van me heeft orange gehad (tijd terug alweer) en hij had vaak geen of slecht bereik. Is dit al verbeterd tot op heden?

[ Voor 7% gewijzigd door CoDe-ReD op 15-11-2006 12:37 ]

• zero_cool89
ik heb orange, en overal bereik.

• ChrisM
Ik zou echt niet voor de w810 gaan. Ja, ok, hij heeft misschien een iets betere camera, maar auto-focus is vooral voor dichtbij foto's maken handig, daarna gaat ook de w810 naar "infinite" focus. Maar... de resolutie van het schermpje van de w850 is gewoon hoger en daardoor echt veel mooier. De w810 is gewoon een geupgrade k700, terwijl de w850 een stap verder is. Goed... aan de andere kant... de w810 is wel wat kleiner, maar de w850 is echt nog wel zeer handzaam. En het heeft meer nieuwe snufjes (nieuwe Player, TrackID, videobellen, A2DP, Bluetooth 2.0 (maar weet niet zeker of de 810 dat ook niet heeft).

Nog even een ander vraagje, volgens mij is het hier al ergens voorbij gekomen, maar ik kan het niet meer vinden:
Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik het handset profiel aan heb, dat dan als ik word gebeld, het geluid van de ringtone over de koptelefoon gaat? Ik heb dopjes in, dus dan hoeft mijn omgeving toch niet meer te horen dat ik word gebeld! :)

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

ChrisM schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:25:
Nog even een ander vraagje, volgens mij is het hier al ergens voorbij gekomen, maar ik kan het niet meer vinden:
Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik het handset profiel aan heb, dat dan als ik word gebeld, het geluid van de ringtone over de koptelefoon gaat? Ik heb dopjes in, dus dan hoeft mijn omgeving toch niet meer te horen dat ik word gebeld! :)
Gewoon op stil zetten terwijl je de headset ingeplugd hebt :)

• CoDe-ReD
Ok ik heb even rondgebeld. Eerste keer naar T for telecom webshop, die gaf aan dat ze niet wisten wanneer de witte gereleased werd en dat ik me abbo niet later in kon laten gaan (wat een chagerijnige vrouw trouwens...).
Toen heb ik de T for telecom in Den Bosch gebeld. Die namen niet op...
Daarna even naar die in Eindhoven gebeld en die vertelde me dat ze ook geen release datum hebben voor de witte maar dat ik WEL mijn abonnement maximaal 3 maanden later in kan laten gaan. Echter zou het toestel dan niet gratis zijn, dan zou ik 40 euro moeten neerleggen om een simlockvrij toestel te krijgen. Dat boeit me verder niets, als ik hem maar wat later in kan laten gaan.
Ik weet dat er al is gezegd dat hij zeer waarschijnlijk volgende week binnen komt maar ik kreeg nergens bevestiging. Raar want op de website van T for telecom staat al een banner waarin staat dat de witte exclusief bij T for telecom verkrijgbaar is... Ik denk toch dat ik sowiso afwacht totdat de witte uitkomt.

• Snirpo
  • Laatst online: 19-11 21:33
NrG_82 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:46:
[...]

Gewoon op stil zetten terwijl je de headset ingeplugd hebt :)
Ik denk dat hij dit bedoeld: Ga naar instellingen, dan profielen, bewerk het profiel handsfree, ga naar accessoires en voeg portable handsfree toe. En zet ook in het profiel stil aan. Nu gaat als je de headset erin drukt de telefoon over op het profiel handsfree en zet hij de telefoon automatisch op stil, en dan gaat de ringtone via de headset. De W800 ging altijd automatisch over op het handsfree profiel als je de headset erin drukte (en ging dus ook automatisch naar stil als je dit had ingesteld), maar de W850 doet dit dus niet en dit moet je dus eerst zelf op bovenstaande manier instellen.

Verwijderd

Ik heb dus een mailtje gehad van ene Priscilla Brons van T for Telecom. Daarin wordt gezegd (na veel navraag) dat ie volgende week uitkomt daar. Ik ben in Groningen langs alle belstores geweest maar gekgenoeg weten de jongens in geen enkele winkel wanneer ie in het wit komt. Ook niet bij de T for Telecom. Strange!!! Maar goed, bij T for Telecom moet je ongelooflijk veel bij betalen.... Mijn abo loopt 7 mrt 2007 af en ik ga denk ik over van Tmobile naar Vodafone. Met die BLOX is het voor 10 euro (nu nog voor de helft van de prijs, dus 5 euro) per maand onbeperkt SMS-en en bij de Belcompany moet je dan voor 2 jaar 30 euro (bij een 27,50 abo) bijbetalen en 10 voor een 35,- abo. Da's niet gek. Alleen komt hij daar in December ipv volgende week. IETS langer wachten maar het scheelt 100 euro!! Echt idioot: bij T for Telecom betaal je voor hetzelfde abo met dezelfde foon 139,- bij!!! Dan wacht ik nog wel 3 weken tot december en hopelijk kan ik voor 8 dec. de witte in de winkels vinden. Dan laat ik het abo 3 mnd later ingaan maar kan ik wel vast genieten van de WITTE w850i. Het wordt een beetje een studie zo langzamerhand maar ja... je moet er wat voor overhebben. Houden jullie me op de hoogte wanneer de Belcompany de witte heeft????? :)

Verwijderd

Correctie: ik zie het bedrag van 139,95 niet meer staan op de site van T for Telecom. Ik weet niet waar die jongen heeft gekeken (wél op de site) maar ik zie nu andere bedragen...
Excuses

Verwijderd

Ik ga hem vrijdag ophalen bij een Hi winkel in Den Haag, 1 jarige hi 30 abbonoment, en ik hoef maar 29 euro te betalen.

Ik ging vanmiddag bij andere winkels kijken en daar koste hij bij een 1 jarige hi 30 abbo 140 t/m 250 euro, echt niet normaal!

Verwijderd

Dat is ook normaal. :)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vind het zoiezo raar dat er zoveel verschil zit tussen de winkels. Maar dat niet alleen, als je een duurder abbonement neemt dan betaal je vaak ook nog erg veel bij (totaal komt dan in verhouding veel hoger uit).

Denk trouwens niet dat vodafone de goedkoopste is met dat abbonement.

• MarcoC
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:35:
Ik ga hem vrijdag ophalen bij een Hi winkel in Den Haag, 1 jarige hi 30 abbonoment, en ik hoef maar 29 euro te betalen.

Ik ging vanmiddag bij andere winkels kijken en daar koste hij bij een 1 jarige hi 30 abbo 140 t/m 250 euro, echt niet normaal!
Waar zit die winkel? En welke winkel is dat :+?

Verwijderd

Maar dan is ie van Hi wel gelocked!

• AP3X
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:50:
Maar dan is ie van Hi wel gelocked!
Juist, en de flash menu's werken niet.
Je hebt dus alleen het standaard Sony Ericsson menu...

Verwijderd

Ja dat zou ook wel erg veel schelen qua prijs. Maar ja, als je er geen moeite mee hebt is het een prima deal!!!

• CoDe-ReD
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:56:
Ik heb dus een mailtje gehad van ene Priscilla Brons van T for Telecom. Daarin wordt gezegd (na veel navraag) dat ie volgende week uitkomt daar. Ik ben in Groningen langs alle belstores geweest maar gekgenoeg weten de jongens in geen enkele winkel wanneer ie in het wit komt. Ook niet bij de T for Telecom. Strange!!! Maar goed, bij T for Telecom moet je ongelooflijk veel bij betalen.... Mijn abo loopt 7 mrt 2007 af en ik ga denk ik over van Tmobile naar Vodafone. Met die BLOX is het voor 10 euro (nu nog voor de helft van de prijs, dus 5 euro) per maand onbeperkt SMS-en en bij de Belcompany moet je dan voor 2 jaar 30 euro (bij een 27,50 abo) bijbetalen en 10 voor een 35,- abo. Da's niet gek. Alleen komt hij daar in December ipv volgende week. IETS langer wachten maar het scheelt 100 euro!! Echt idioot: bij T for Telecom betaal je voor hetzelfde abo met dezelfde foon 139,- bij!!! Dan wacht ik nog wel 3 weken tot december en hopelijk kan ik voor 8 dec. de witte in de winkels vinden. Dan laat ik het abo 3 mnd later ingaan maar kan ik wel vast genieten van de WITTE w850i. Het wordt een beetje een studie zo langzamerhand maar ja... je moet er wat voor overhebben. Houden jullie me op de hoogte wanneer de Belcompany de witte heeft????? :)
Ik kan op de webshop van T for telecom de telefoon bestellen voor €39,99 (simlock vrij). Neem aan dat daar niet mee geknoeid is en dus die flash menu's wel op werken...
Ik weet niet maar T for telecom is naar mijn mening best goedkoop, althans de W850i kan je er gratis krijgen icm een hoop abonnementen. Ik wacht nog af tot half december denk ik en als de witte dan nog niet uit is koop ik de zwarte. Ik vind het alleen zo raar dat zelfs de T for telecom winkels me niet kunnen vertellen wanneer de witte versie uitkomt hoewel er toch echt een banner op hun site staat dat hij exclusief bij de T for telecom verkrijgbaar is.
Nouja dan maar (on)geduldig afwachten, want toen ik de T for telecom webshop belde kreeg ik als antwoord op de vraag wanneer hij uit zou komen: "kunnen we niets van zeggen, ligt aan onze inkoop afdeling en wanneer de telefoon word vrijgegeven..." JOH, meestal issie nadat hij vrijgegeven word verkrijgbaar.

Verwijderd

Hmmm ik vind de belcompany of de phonehouse goedkoper... Maar ja, 't ligt er net aan wat je wilt qua abonnement. Ik vind het ook heel raar dat ze bij de meeste winkels geen duidelijk antwoord kunnen geven; via de mail zegt de phonehouse dat ze niks weten en in de winkel zeggen ze 'ongeveer eind november, maar kan ook begin december worden'. Vaag... Ze kijken dan in het systeem en blijkbaar gaat dat systeem 2 weken vooruit en alles wat later komt is nog onbekend. Super irritant want nu ik over stap naar een ander netwerk kan ik nu al overstappen en zou ik dolgraag willen weten wanneer de witte uitkomt... dat schijnt nogal moeilijk te zijn! :(

• CoDe-ReD
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:01:
Hmmm ik vind de belcompany of de phonehouse goedkoper... Maar ja, 't ligt er net aan wat je wilt qua abonnement. Ik vind het ook heel raar dat ze bij de meeste winkels geen duidelijk antwoord kunnen geven; via de mail zegt de phonehouse dat ze niks weten en in de winkel zeggen ze 'ongeveer eind november, maar kan ook begin december worden'. Vaag... Ze kijken dan in het systeem en blijkbaar gaat dat systeem 2 weken vooruit en alles wat later komt is nog onbekend. Super irritant want nu ik over stap naar een ander netwerk kan ik nu al overstappen en zou ik dolgraag willen weten wanneer de witte uitkomt... dat schijnt nogal moeilijk te zijn! :(
Ik heb dus hetzelfde probleem, ik kan in principe nu al overstappen maar de enige reden waarom ik het nog niet doe is omdat ik die witte toch wel mooier vind. Verder ben ik nog op zoek naar een goede winkel, ik zal de phonehouse en belcompany sites nog eens doorspitten. Bedankt voor de tip!

** wacht op witte **

• Dabien
Hij is binnen! Hij ligt nu aan de lader te smullen van wat elektriciteit. Vanmiddag ga ik eens even lekker op verkenningstocht met mijn mooie nieuwe telefoontje. Wat is ie mooi!!! :)

Verwijderd

@ Dabien:

COOL!!!! *ik ben jaloers!!!!* wil ook zo graag die foon... maar ik wacht nog heeeeel even (hopelijk) op de witte. Veel plezier!!!

x Maaike

• CoDe-ReD
Ok ik krijg dus net een reply van T for telecom webshop. Ik had hun ergens begin deze week gemailed en heb nu dus antwoord. Dezelfde Priscilla Brons die al eerder is genoemd in dit topic. Ik vroeg naar de release date en of ik hem dan kon bestellen met hi25 en mijn abbo later in kon laten gaan.

In de reply stond dat hij volgende week uitkomt IN DE WINKELS en dat hij nog niet te koop was in de webshop op dit moment (logisch... maar zet dan geen grote banner neer op je website dat hij verkrijgbaar is...).
Daarnaast wist ze niets te melden over de prijzen en ik zou dan het beste even kunnen bellen met een winkel over meer informatie mbt abonnementen. Dat had ik dus al gedaan dus nu is het plaatje compleet:

Volgende week witte W850i icm Hi 25 abonnement voor €39,99 (denk en hoop ik) bij T for telecom winkels door het land.

• Viking_warlord
  • Laatst online: 21:14
Dabien schreef op donderdag 16 november 2006 @ 11:23:
Hij is binnen! Hij ligt nu aan de lader te smullen van wat elektriciteit. Vanmiddag ga ik eens even lekker op verkenningstocht met mijn mooie nieuwe telefoontje. Wat is ie mooi!!! :)
Ik heb hem ook bij hi besteld, afgelopen maandag. Heb jij er een week op moeten wachten, als ik het goed leees?
Heb namelijk nog steeds geen ordrnr, maar onderussen is mijn oude telefoon al wel stuk uitermate vervelend zou dat zijn.

• Dabien
@ Viking_Warlord

Bij mijn eerste bestelling was iets mis gegaan. Blijkbaar was er een fout op de website vorige week, die ze afgelopen weekend hebben gefixt. Ik heb afgelopen dinsdag opnieuw een bestelling gedaan en die heb ik vandaag binnen gekregen. Keurig binnen de gestelde termijn dus. Woensdag kreeg ik een ordernummer en belden ze me op om de afspraak voor bezorging te maken.
Klopte alle in je bevestigingsmail wel? Vorige week stond namelijk het toestel en het abonnement niet in de bevestiging. Blijkbaar hebben ze toen van mij een blanco bestelling gekregen. Dinsdag klopte alles wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Dabien op 16-11-2006 13:41 ]

• FRidh
  • Laatst online: 06-11 22:06
had m besteld via Hi website. Wat een rotkouriersbedrijf. Eerste keer zeggen de kourier en het bedrijf zelf hele andere dingen over wat je moet tonen. Tweede keer komt de kourier op heel ander tijdstip dan dat het bedrijf de vorige dag had gemeld aan me en nu wordt dus schijnbaar de bestelling geannuleerd.

Net in die kpn576 winkel in Den Haag geweest, die bedoelde je toch ook blondjuh? Daar was ie dacht ik duurder, ik had het nog nagevraagd, en ze doen daar ook niet aan studentenabonnementen. Die medewerker zag dat m'n verlenging dus al was ingegaan, zonder dat ik het had ontvangen, en bij de helpdesk van Hi en KPN wisten ze niet meer wat ze er mee moesten dus nu moet ik weer email sturen aan ze via de website.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Verwijderd

Chaser2600 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:50:
[...]

Juist, en de flash menu's werken niet.
Je hebt dus alleen het standaard Sony Ericsson menu...
Maar dat heeft er toch niks mee te maken? je kan er dan alleen een hi kaart indoen, dat heeft niks met de telefoon zelf te maken?

Het is idd de KPN 576 winkel in Den Haag, 1 jaar hi 30 voor 29 euro :-)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik zit zelf nog ff te twijfelen wanneer ik hem zal halen. Mn huidige abbo loopt nog, maar die kan ik eventueel nog wel opmaken door gewoon voor elke poep of scheet ff te bellen.

Maar ik zit nog te kijken of er nog leuke acties aankomen met de kerst. Aangezien dat vaak het moment is dat ze nog even stunten.

Iemand nog een idee of dat nog gaat gebeuren en zo ja, hoeveel er dan af gaat? Denk zelf dat het niet zo heel veel uitmaakt, maar dat ze misschien wel iets doen van korting ofzo.

Ik wil hem zoiezo hebben, maar mn abbo loopt nog 2 maanden :o

• MarcoC
Alle toestellen op Hi zijn ineens een stuk duurder geworden :{.

• ChrisM
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:23:
[...]
Maar dat heeft er toch niks mee te maken? je kan er dan alleen een hi kaart indoen, dat heeft niks met de telefoon zelf te maken?
Ja en nee: Vaak zijn simlockte telefoons namelijk ook voorzien van allerlei branding (bijv. bepaalde t-mobile of Hi dingen en shortcuts enzo). En op veel sites zeggen ze dat als je een gebrande telefoon hebt, er wat andere zaken uit de telefoon zijn gehaald (zoals de speciale flash menu's, die gewoon ingebouwd in de firmware zit.. je kan deze dus ook niet zelf maken).

Nog even iets voor de mensen waarbij de oordopjes steeds uit de oren vallen, maar die liever niet een ander formaat dopjes willen hebben: Je kan het klipje van de headset verschuiven. Verschuif deze helemaal naar boven, totdat die tegen dat dingetjes aan zit waar je koptelefoon in zit. Dat zorgt er voor dat dat euhm.. dingetje (:P) niet naar beneden kan vallen... En dan blijven de dopjes beter zitten. :)

Verwijderd

@ Djmantri

Ik weet het ook niet zo goed... ik wil asap die witte en zodra ie er is ga ik mijn nieuwe abo in laten gaan (oude loopt nog tot mrt 07). Ik heb in de winkels ook al gevraagd wat wijsheid is; nu in 2006 nog abo nemen of wachten tot jan 07. Maar dan gaan veel subsidies eraf, begin van een nieuw kwartaal.... Volgens mij kun je in ieder geval beter je abo in dec in laten gaan dan in januari. En als je dan toch kiest voor dec dan is de Kerstperiode wel het slimst denk ik. Puur gevoelsmatig hoor, ik weet verder niets van eventuele acties die komen gaan. Weet alleen wel dat de actie van Vodafone (eerste 4 mnd 50% abo-kosten en 50% korting op alle blox: 5,- per maand - onbeperkt sms-en!! :)) tot en met 7 januari 2007 duurt. Andere providers weet ik helaas ook niet. Iemand anders misschien?

• vanpeltje
Voor iedereen die wil MSN-en op zijn mobiel

www.smartvas.com -> meld je aan!

en dan onder 'Berichten' Mijn Vrienden en daar je gegevens invoeren... (eigenlijk voor mensen die goedkoop GPRS abo hebben of Orange World als ik)

vanpeltje

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het zal wel een domme vraag zijn, maar stel dat ik wat albums uit mijn iTunes folder in de juiste folder op de memory stick dump. Krijg ik op het toestel dan ook de album-art te zien die ik in iTunes ook te zien krijg?

• zero_cool89
Roko schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:37:
Het zal wel een domme vraag zijn, maar stel dat ik wat albums uit mijn iTunes folder in de juiste folder op de memory stick dump. Krijg ik op het toestel dan ook de album-art te zien die ik in iTunes ook te zien krijg?
volgens mij wel. als je ze officieel download krijgen ze die automatisch mee.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Roko schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:37:
Ja als je ze handmatig hebt toegevoegd (dan zitten de covers in de bestanden zelf 'embedded'), nee als je ze automatisch door iTunes hebt laten halen (dan zijn de covers losse bestandjes in je iTunes folder).

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
- ignore -

Dankje Dreamvoid, dat wilde ik weten! _/-\o_

[ Voor 82% gewijzigd door Roko op 17-11-2006 15:30 ]

Verwijderd

vanpeltje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:56:
Jongens, ik hem hem dan eindelijk

Hij is gewoon alleen bij Belcompany te verkrijgen (en de medewerkster zei dat er genoeg op voorraad was)

Ik heb hem i.c.m. Orange

Constructie:

Orange 20

4 x 10 euro (actie 50% korting)
2 x 20 euro
18 x 15 euro (na 6 maanden gratis downgraden)

bijbetaling van 30 euro = 380 euro over een looptijd van 2 jaar.

Netjes vind ik zo, verder moet je je emailadres doorgeven aan belcompany dan krijg je 25% korting op accesoires waaronder Memory Stick Duo Pro 2 GB van (van 96 euro) voor ca. 71 euro!

Orange heeft de beste deals op dit moment, helaas hebben ze geen UMTS maar daar verzin ik wel wat op:
Ik heb de afgelopen dagen dit hele topic lopen doorspitten en al snel wist ik ook dat ik O+ op deze tel.

Alleen nu ben ik nog aan het zoeken naar het goedkoopste abonnement. Ik wilde liefst een eenjarig contract en dan wat bijleggen maar dan kom je al snel op:

Vodafone: heeft een of andere wazige deal dat je een prepaid :? alcatel toestel erbij krijgt en de eerste 12 maanden €23,50 betaalt ipv 27,50. De w850i is wel gratis. Kom je op 12x23,50+12x27,50= €612

KPN: 1 jarig KPN 25 abo: 129€ + 12x20€ = 369€ , mits je hem online bestelt (anders 25€p/mnd)

Orange: 2-jarig Orange €20 abo: €114,95 + 20€x24 = 594,95

Orange via belcompany.nl : Toestel 49,99 + 24x20 = 529,99 ( zonder downgraden)

Ik heb zelf eerder altijd prepaid telefoons gehad zonder multimedia functies, dus weinig ervaring met abonnementen etc.
Ik weet dus niet of ik het goed uitrekenen. Ik zie dat Orange pakket dat jij hebt genomen nergens staan vanpeltje. Zijn de prijzen zo gestegen of reken ik verkeerd en haal ik alles door elkaar?

Wie weet nog een betere aanbieding dan die van KPN?

edit1: Bij de meeste 1jarige abonnementen betaal je volgens mij gruwelijk veel bij

• MarcoC
Hi.nl, 1-jarig €25 per maand + €129 bijbetalen. Of als je student bent €20 per maand en €90 bijbetalen (http://www.hi.nl/web/show...9/type=6/typeofpage=84727).

[ Voor 28% gewijzigd door MarcoC op 17-11-2006 16:23 ]

Verwijderd

@MarcoC

dat is waarschijnlijk het goedkoopst aangezien ik ook student ben, en ik zie dat hier ook die stereo-koptelefoon actie bij inbegrepen is. Mooi meegenomen. Ik denk dat dit hem wordt, bedankt

• MarcoC
Een headset zit er standaard bij, overal :).

Verwijderd

Een stereo headset en een Memory Stick met ruimte voor meer dan 300 nummers. De 2,0 megapixel camera heeft 4 x digitale zoom en een horizontale gebruikersinterface. De tweede camera is boven het display van het toestel geplaatst en wordt gebruikt voor Beeldbellen.
Nu inclusief koptelefoon!

• MarcoC
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:55:
Een stereo headset en een Memory Stick met ruimte voor meer dan 300 nummers. De 2,0 megapixel camera heeft 4 x digitale zoom en een horizontale gebruikersinterface. De tweede camera is boven het display van het toestel geplaatst en wordt gebruikt voor Beeldbellen.
Nu inclusief koptelefoon!
Oh, okee :D. Dus er zit een extra koptelefoon bij, grappig.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik denk dat hij die actie bedoelt dat je deze koptelefoon (dus geen oordoppen maar een 'echte' koptelefoon) er bij kunt krijgen.

Trouwens op de SE site staat inmiddels ook de W830i als 'binnenkort verkrijgbaar'. Zelfde toestel als de W850i, maar dan zonder UMTS, zonder 2e cam voor beeldbellen maar met EDGE, dus handig voor Telfort abonnees aangezien Telfort al een EDGE-netwerk heeft.

Verwijderd

Jup

en ik heb em besteld, ik kan niet wachten 8)

• vanpeltje
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:33:
[...]

Ik heb de afgelopen dagen dit hele topic lopen doorspitten en al snel wist ik ook dat ik O+ op deze tel.

Alleen nu ben ik nog aan het zoeken naar het goedkoopste abonnement. Ik wilde liefst een eenjarig contract en dan wat bijleggen maar dan kom je al snel op:

Vodafone: heeft een of andere wazige deal dat je een prepaid :? alcatel toestel erbij krijgt en de eerste 12 maanden €23,50 betaalt ipv 27,50. De w850i is wel gratis. Kom je op 12x23,50+12x27,50= €612

KPN: 1 jarig KPN 25 abo: 129€ + 12x20€ = 369€ , mits je hem online bestelt (anders 25€p/mnd)

Orange: 2-jarig Orange €20 abo: €114,95 + 20€x24 = 594,95

Orange via belcompany.nl : Toestel 49,99 + 24x20 = 529,99 ( zonder downgraden)

Ik heb zelf eerder altijd prepaid telefoons gehad zonder multimedia functies, dus weinig ervaring met abonnementen etc.
Ik weet dus niet of ik het goed uitrekenen. Ik zie dat Orange pakket dat jij hebt genomen nergens staan vanpeltje. Zijn de prijzen zo gestegen of reken ik verkeerd en haal ik alles door elkaar?

Wie weet nog een betere aanbieding dan die van KPN?

edit1: Bij de meeste 1jarige abonnementen betaal je volgens mij gruwelijk veel bij
Orange net gesproken en volgende maand gaan ze UMTS lanceren!

Je kan dat gratis je simkaart omruilen voor een Usim (voor UMTS) en je krijgt aparte voordeelbundels voor internetten via UMTS en beeldbellen... heel erg vet allemaal!

Blij dat ik Orange heb!

vanpeltje

Verwijderd

Voor een Memory Stick Pro Duo van 2 GB moet je kijken op Ebay. Daar biedt 'Leisurestore' in China ze aan. Je betaald bovenop je bod wel 12,99 verzendkosten, dus let daarop met bieden. Ik heb mijn 2 GB kaartje daar vandaan voor 15,50 + 12,99 = 28,50. Het is origineel Sony, originele verpakking etc. Na betaling heeft het bij mij 10 dagen geduurd voordat ik hem in huis heb. Met andere aanbieders heb ik overigens geen ervaring. Hij biedt ze dagelijks meerdere malen aan.
:) :) :) * STUK VOORDELIGER DUS!!! * :) :) :)

Verwijderd

Ik las in een review op een andere pagina dat het lettertype van de sms-jes erg klein is. Is dat zo? Of zal het een review zijn van een ouder iemand? ;) Is het voor een 26-jarige goed te lezen? ;) ;)

btw, kan er trouwens navigatie op dit toestel, nee toch?

Verwijderd

Bij mij zeiden ze bij tfortelecom dat hij gesimlockt is, maar heb geen hi icoontjes of iets van hi op mijn telefoon, en de flash thema's en menu's doen het ook gewoon.

Verwijderd

whaaaah! Hoe cool; het walkman-logo van de witte is van 24 karaats goud!!
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10447

Verwijderd

en dan even naar 'design' gaan, die link paste ie niet goed

Verwijderd

-edit-

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 22:16 ]

Verwijderd

mijn prefecte dopjes zijn de middelgrote dopjes, ook qua geluid! Nu ben ik dus 1 verloren, is er iemand die ze niet gebruikt en die me beide wilt sturen in een envelop? Die krijgt van mij dan 2 dopjes(van zn maat) die hijzelf dan als reserve kan gebruiken!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:43:
whaaaah! Hoe cool; het walkman-logo van de witte is van 24 karaats goud!!
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10447
Bron? Want ik zie daar nergens over 24k goud. :)

Verwijderd

Als je op de site van SE bent, bij het toestel, en dan naar 'design' gaan en naar beneden scrollen. Dan krijg je een verhaaltje, onderaan, over 'designdetails'. Daar staat het bij!

Verwijderd

-edit-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 22:16 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.