Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:54:
[...]
Dan komt er als titel Persoonlijk, en 4 opties
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate
Achter alle 4 de dingen staat een open slotje.
Er is hier al eens eerder iets geplaatst over het gekraak van de batterij klep, hoe kan je dit ook alweer verhelpen?
Ik had na een tijdje dat mijn batterijklepje erg ging kraken terwijl ik er mee bezig was (sms typen bijv.) simpel opgelost door naar de winkel te gaan en te klagen voor een nieuw klepje van een andere w850i. Resultaat: gekraak is weg

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:41:
op het plaatje geeft de witte iets anders weer als de zwarte bij mij als ik naar meer - mijn muziek ga.
wisten jullie trouwens dat als je bijv. de 5 ingedrukt houdt bij standbyscherm, je telefoonboek zich opent bij de J... erg handig!
hmz, zeker handig! thanks voor de tip...
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:17:
[...]
ik hoop er ook op.. heb namelijk ook een paar bugs.. zoals:
1)bij het insteken van de datakabel start hij veel opnieuw op.. zodat hij terug op het venster komt om te kiezen tss bestandoverdracht of telefoonsync..
2)als ik een video wil laten afspelen als iemand belt krijg ik enkel het geluid te horen, en als ik dan op beantwoorden druk, gebeurt er niets.. het maakt niet uit op welke toets ik druk, hij blijft gewoon het "filmpje" afspelen. Uiteindelijk start de gsm dan terug op en heb ik men telefoon wel gemist

)
3)als ik een snelkoppeling invoer voor 1 van de navigatieknoppen moet ik deze om de zoveel tellen opnieuw instellen. Heb het nu al zeker en stuk of 5 keer moeten doen.. vind ook ook wel irritant..
nog mensen met zulke problemen?
NrG_82 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:52:
[...]
Videoringtones heb ik nog niet geprobeerd, maar de andere problemen heb ik geen last van, bij mij blijven de snelkoppelingen wel gewoon staan. Bij het insteken van de datakabel moet hij soms wel ff denken en gaat het schermpje ff uit, maar echt opnieuw opstarten of uitvallen doet hij niet.
2 kleine bugs waar ik wel eens last van heb is dat wanneer ik door het menu ga oid, hij soms gewoon de achtergrondverlichting uitschakelt en de stand-by klok aanzet, net zoals hij doet als je hem een poosje laat liggen, maar dan gewoon terwijl ik op de knoppen aan het drukken ben.
En als ik in de agenda een notitie aanmaak en deze opsla krijg ik de melding "niet opgeslagen", maar hij slaat hem dan wel gewoon op. Moet dus zijn "notitie opgeslagen" lijkt me.
Herkenbaar?
hmz, ik heb weinig problemen gehad met mijn toestel! Ik vind het menu alleen een beetje langzaam..en ik heb idd bij notities die vage bug.. maar dat zal na de firmware update wel verholpen zijn.

vind het een lelijke actie, met de W810i hadden ze gratis music stand audio systeem ofzo... das pas actie!
FaBioTh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:41:
Zo ik lees een paar wat nare reacties over de w850i, ik zelf heb hem nu 2 week. Nog geen fouten gevonden, geen speling (zit je er mee te spelen ofzo ??) en geen kraak geluid bij mn batterij. Tevens kreeg ik er standaard oordopjes bij en een 1 GB kaartje. Hij was direkt simlock vrij. Gratis gekregen bij een Orange 25 abbo bij T for Telecom. Dus over het algemeen vind ik dat deze telefoon menig andere telefoons "owned"

.
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om via bluetooth er mee te kunnen internetten via mn adsl-verbinding (nuttig ? nee maar wel fun

)
Wit? mja persoonlijk heb ik het niet zo op de witte. Goed ieder zijn/haar eigen mening.
Meer info willen weten ? ask me..
Ik heb ook mn W850i met Orange, Orange is echt da bom! Orange World voor 6 euro en ik kan lekker browsen met Opera Mini! en straks.. (december) komt Orange met UMTS! yeah!