Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.257 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ik ben nog verder aan het kijken en vond informatie over nokia de Nokia N73 Music Edition,
je wilt uiteraard het beste van je geld. ik had nog wat vragen hierover: welk geluid kwalitijd is beter die van de nokia of sony, en hoe duur wordt het ( maandlasten van de nokia, kan het niet vinden graag een link site )

waar zouden jullie voor kiezen en waarom ?
ik denk zelf dat de maandlasten van de nokia hoger zijn, maar hoe veel hoger weet ik niet ?

heel erg bedankt alvast

gr webjo

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
Die Nokia wordt erg duur. De gewone N73 is al duur, gooi er dan nog een paar tientjes bovenop voor de Music Edition. Verder denk ik dat de SE geluidskwaliteit beter is.

Verwijderd

Ik sluit me aan bij Code-Red; ik vind wit ook mooier. Gewoon een gevoelskwestie. In het zwart is ie ook echt niet lelijk maar ik vind wit iets eleganter ofzo... Misschien een vrouwenkwaaltje? Ik weet overigens niet, Code-Red of je een man of vrouw bent :D
Nog één nachtje slapen....

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zo ik lees een paar wat nare reacties over de w850i, ik zelf heb hem nu 2 week. Nog geen fouten gevonden, geen speling (zit je er mee te spelen ofzo ??) en geen kraak geluid bij mn batterij. Tevens kreeg ik er standaard oordopjes bij en een 1 GB kaartje. Hij was direkt simlock vrij. Gratis gekregen bij een Orange 25 abbo bij T for Telecom. Dus over het algemeen vind ik dat deze telefoon menig andere telefoons "owned" :).

Ik heb het ook voor elkaar gekregen om via bluetooth er mee te kunnen internetten via mn adsl-verbinding (nuttig ? nee maar wel fun :))

Wit? mja persoonlijk heb ik het niet zo op de witte. Goed ieder zijn/haar eigen mening.

Meer info willen weten ? ask me..

• MarcoC
FaBioTh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:41:
Zou je hem aan mij willen verkopen voor 10 euro :P?

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:54:
[...]

Dan komt er als titel Persoonlijk, en 4 opties
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate

Achter alle 4 de dingen staat een open slotje.

Er is hier al eens eerder iets geplaatst over het gekraak van de batterij klep, hoe kan je dit ook alweer verhelpen?
Ik had na een tijdje dat mijn batterijklepje erg ging kraken terwijl ik er mee bezig was (sms typen bijv.) simpel opgelost door naar de winkel te gaan en te klagen voor een nieuw klepje van een andere w850i. Resultaat: gekraak is weg :)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:41:
op het plaatje geeft de witte iets anders weer als de zwarte bij mij als ik naar meer - mijn muziek ga.
wisten jullie trouwens dat als je bijv. de 5 ingedrukt houdt bij standbyscherm, je telefoonboek zich opent bij de J... erg handig!
hmz, zeker handig! thanks voor de tip...
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:17:
[...]

ik hoop er ook op.. heb namelijk ook een paar bugs.. zoals:
1)bij het insteken van de datakabel start hij veel opnieuw op.. zodat hij terug op het venster komt om te kiezen tss bestandoverdracht of telefoonsync..
2)als ik een video wil laten afspelen als iemand belt krijg ik enkel het geluid te horen, en als ik dan op beantwoorden druk, gebeurt er niets.. het maakt niet uit op welke toets ik druk, hij blijft gewoon het "filmpje" afspelen. Uiteindelijk start de gsm dan terug op en heb ik men telefoon wel gemist :()
3)als ik een snelkoppeling invoer voor 1 van de navigatieknoppen moet ik deze om de zoveel tellen opnieuw instellen. Heb het nu al zeker en stuk of 5 keer moeten doen.. vind ook ook wel irritant..

nog mensen met zulke problemen?
NrG_82 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:52:
[...]

Videoringtones heb ik nog niet geprobeerd, maar de andere problemen heb ik geen last van, bij mij blijven de snelkoppelingen wel gewoon staan. Bij het insteken van de datakabel moet hij soms wel ff denken en gaat het schermpje ff uit, maar echt opnieuw opstarten of uitvallen doet hij niet.

2 kleine bugs waar ik wel eens last van heb is dat wanneer ik door het menu ga oid, hij soms gewoon de achtergrondverlichting uitschakelt en de stand-by klok aanzet, net zoals hij doet als je hem een poosje laat liggen, maar dan gewoon terwijl ik op de knoppen aan het drukken ben.
En als ik in de agenda een notitie aanmaak en deze opsla krijg ik de melding "niet opgeslagen", maar hij slaat hem dan wel gewoon op. Moet dus zijn "notitie opgeslagen" lijkt me.

Herkenbaar?
hmz, ik heb weinig problemen gehad met mijn toestel! Ik vind het menu alleen een beetje langzaam..en ik heb idd bij notities die vage bug.. maar dat zal na de firmware update wel verholpen zijn. :)
jap85 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:42:
[...]

Die koptelefoon is een actie van Hi. Zit nog steeds te wachten op mijne trouwens (na een maand ongeveerd :S
vind het een lelijke actie, met de W810i hadden ze gratis music stand audio systeem ofzo... das pas actie!
Zo ik lees een paar wat nare reacties over de w850i, ik zelf heb hem nu 2 week. Nog geen fouten gevonden, geen speling (zit je er mee te spelen ofzo ??) en geen kraak geluid bij mn batterij. Tevens kreeg ik er standaard oordopjes bij en een 1 GB kaartje. Hij was direkt simlock vrij. Gratis gekregen bij een Orange 25 abbo bij T for Telecom. Dus over het algemeen vind ik dat deze telefoon menig andere telefoons "owned" :).

Ik heb het ook voor elkaar gekregen om via bluetooth er mee te kunnen internetten via mn adsl-verbinding (nuttig ? nee maar wel fun :))

Wit? mja persoonlijk heb ik het niet zo op de witte. Goed ieder zijn/haar eigen mening.

Ik heb ook mn W850i met Orange, Orange is echt da bom! Orange World voor 6 euro en ik kan lekker browsen met Opera Mini! en straks.. (december) komt Orange met UMTS! yeah!

vanpeltje

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:10:
Ik sluit me aan bij Code-Red; ik vind wit ook mooier. Gewoon een gevoelskwestie. In het zwart is ie ook echt niet lelijk maar ik vind wit iets eleganter ofzo... Misschien een vrouwenkwaaltje? Ik weet overigens niet, Code-Red of je een man of vrouw bent :D
Nog één nachtje slapen....
Ik ben een man. Maja ik vind wit toch mooier... :D

• MarcoC
Is het niet tijd voor een deel 2?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Dat je naar je telefoonboek (en desbetreffende letter) gaat bij het inhouden een toets is een (handige) functie die er al vanaf de eerste telefoons ofzo in zit (kon met mn t310 en met mijn k700i). Desalniettemin erg handig ja :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• CoDe-ReD
Ok ik heb even rondgebeld, de W850i WIT is binnen in 's Hertogenbosch en ik ga hem over een uurtje of 2 halen icm Hi 25 abo, kost me totaal 40 euri. Heb rondgebeld, ze komen allemaal vandaag of morgen binnen in de winkels hier in de omgeving. De bezorger was net langsgeweest bij T for telecom in Den Bosch dus ze zaten nog in het verzendmateriaal!

Meteen even gevraagd of ze dan daadwerkelijk een SIMLOCK vrij toestel leveren waar dus nooit een simlock op heeft gezeten en dat is waar, dus als alles goed is werken de flash menu's dan ook.

Ik hou jullie, zoals gewoonlijk, op de hoogte.

Verwijderd

ik heb net even gebeld naar de T for Telecom winkel bij mij in de buurt maar daar was de levering nog niet binnen. Ze hadden ook nog maar net de deuren geopend (ze gaan een uur later open maar zijn 's avonds dus langer geopend) en de levering van vandaag moet nog komen.
Ze houden er eentje voor mij apart en als ik klaar ben op mijn werk ga ik meteen de foon halen!!! Ze bellen me voor alle zekerheid nog wel even zodat ik niet voor niets kom ;)
BEN BENIEUWD!!

Verwijderd

Hey gasten, ik heb nu al krassen op m'n scherm, wil dus zo snel mogelijk een folietje bestellen via:

http://www.shieldzone.com alleen nu staat de w850 er nog niet tussen, weet iemand of de maat van het scherm gelijk is aan dat van een ouder toestel? Dan kan ik namelijk gewoon die bestellen en eroverheen plakker.

Wel slecht trouwens dat het scherm nu al krast, had m'n s700i ook altijd in me broek, soms zelfs samen met sleutels, maar die had geen enkel krasje.

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb m een maand, ook in mijn broekzak en 0 krasjes. Als je het raar vindt dat het krast met je sleutels er bij in...tsja. Mijn K700 heb ik 2 jaar zonder krasjes weten te houden. Ik denk niet dat het aan het product ligt dat het krast.

Verwijderd

Jah hoe doe je dat? Kan je dan zeg maar gewoon gratis internetten via je thuisverbinding als je draadloos adsl hebt? Of hoe zit het?

• CoDe-ReD
IK HEB M!!! De witte W850i! Oooh hijs echt zo mooi :9~

Meteen een gratis bluetooth oortje erbij gekregen en laten verzekeren tegen zo'n beetje alle soorte schade en diefstal. Was in totaal €23,- nogwat kwijt. Dat was alleen voor de verzekering van mijn telefoon die ik een kwartaal vooruit moest betalen. Maar WAT EEN BEAUTY zeg. Helaas kon ik mijn abo niet later in laten gaan maar Hi geeft 2 maanden gratis dus dan heb ik straks 2 maanden dubbele kosten (maakt nog niet zoveel uit voor mij, kost mijn telefoon totaal 50 euro exclusief verzekering als het het zo bekijkt).

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Kun je de kleur nog instellen van de witte (heb het niet zo op roze :o )

Btw, die gesimlockte toestellen van Hi, kunnen die qua theme's en andere zaken wel gewoon alles? (dus alleen je simkaart niet verwisselen) Of kan ik dan beter ergens anders mn phone halen.
Zit er namelijk over na te denken om bij Hi te gaan aangezien die op dit moment het goedkoopst is als je kijkt naar Bellen + Sms'en uit 1 bundel. Vind ik namelijk wel handig :o . Bovendien bel ik nou ook weer niet zo denderend veel dus heb geen zin om alsnog 100 euro te moeten bijbetalen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:54:
[...]

Dan komt er als titel Persoonlijk, en 4 opties
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate

Achter alle 4 de dingen staat een open slotje.
Ik heb ook een toestel van Hi en als ik die code invoer krijg ik ook
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate
maar bij de eerste staat het slotje dicht en bij de rest open

Verwijderd

IK HEB HEM OOK!!!! Ook met 2 jr hi 25 abo. Alleen ik hoefde geen 40 euro bij te betalen. Hij is simlockvrij (alle witte bij TfT) en de flashmenu's doen het. Ik heb er alleen geen bluetooth oortje bijgekregen... Maar ja. Die had ik van mijn vorige foon nog wel (en gebruikte ik eigenlijk nooit). Ik heb m ook verzekerd, moest ook 23,97 bijbetalen. PRIMA!!!! Veel plezier ermee code-red!!! :D

• MarcoC
Waarom moet ik om foto's vragen? Als Tweakert is dat een plicht bij een nieuwe aanschaf :+.

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Hierbij heb ik Deel 2 geopend: Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 2

vanpeltje

Verwijderd

Daar dan verder graag! :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.