Eh, de camera van mijn telefoon die ik nu heb (geen W850i) maakt foto's op 640x480 resolutie. De resolutie kan te laag zijn om eventuele krasjes op de lens te laten zien in de gemaakte foto's. Een hoesje heeft volgens mij een gaatje op de plaats van de camera, dus ik weet niet of dat dan stof tegen houdt. Ligt er maar aan welk hoesje je koopt
. Ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken om de cameralens. Zelfs zonder hoesje.
Verwijderd
Nou mensen. Ik ben hier al hele tijd niet geweest maar wilde toch ff melden dat ik die van mijn nu ook eindelijk heb. Ziet er echt precies zo uit als ik dacht/komt niet vreemd over als ik erna kijk ofzo.
de eerste dag/avond moest ik 'em natuurlijk meteen uitproberen, maar ik had moeite met een goede manier om 'em vast te houden en ik kreeg ook een beetje kramp in m'n hand daardoor.
weet niet of er in dit topic eerder daar nog over is gesproken/advies.. zal anders later ff nog door die pagina's doorlezen..
verder is ie echt super. ik zit alleen op dit moment wel te klooien met 'playlist' maken wat nog niet echt goed gelukt is.
ik had nl. vanochtend wat muziek er opgepleurd met disk2phone en ik dacht, als die de bestanden niet automisch in playlist houd dat ik dat dan later wel kon aanpassen, maar nu lijkt het/kom ik er achter dat je helemaal niets kan veranderen.. (met filemanager).. iemand tips/advies hoe/of dat wel kan?
[ik wil nl. niet dat hij alle soorten muziek van mij automatisch door elkaar afspeeld]
..anders moet ik alles weer eraf halen en dan weer apart er weer opzetten met verkenner.. (als dat dan wel lukt)
dus..
oh ja en ik heb natuurlijk meteen wat video's van verschillend format erop gezet want ik wist niet welke het beste erop zou spelen? weet iemand dat toevallig? en heeft iemand nog een goed programma daarvoor om in die videobestanden te converten?
ik had eens die M3 movies van iemand op dit topic geprobeerd maar die doet het echt niet bij mij.
dus een ander convert programma liefs zo specief mogelijk voor deze telefoon, zou ik graag willen weten/hebben..
de eerste dag/avond moest ik 'em natuurlijk meteen uitproberen, maar ik had moeite met een goede manier om 'em vast te houden en ik kreeg ook een beetje kramp in m'n hand daardoor.
weet niet of er in dit topic eerder daar nog over is gesproken/advies.. zal anders later ff nog door die pagina's doorlezen..
verder is ie echt super. ik zit alleen op dit moment wel te klooien met 'playlist' maken wat nog niet echt goed gelukt is.
ik had nl. vanochtend wat muziek er opgepleurd met disk2phone en ik dacht, als die de bestanden niet automisch in playlist houd dat ik dat dan later wel kon aanpassen, maar nu lijkt het/kom ik er achter dat je helemaal niets kan veranderen.. (met filemanager).. iemand tips/advies hoe/of dat wel kan?
[ik wil nl. niet dat hij alle soorten muziek van mij automatisch door elkaar afspeeld]
..anders moet ik alles weer eraf halen en dan weer apart er weer opzetten met verkenner.. (als dat dan wel lukt)
dus..
oh ja en ik heb natuurlijk meteen wat video's van verschillend format erop gezet want ik wist niet welke het beste erop zou spelen? weet iemand dat toevallig? en heeft iemand nog een goed programma daarvoor om in die videobestanden te converten?
ik had eens die M3 movies van iemand op dit topic geprobeerd maar die doet het echt niet bij mij.
dus een ander convert programma liefs zo specief mogelijk voor deze telefoon, zou ik graag willen weten/hebben..
Hoezo doet M3 het niet? Ik zou het toch proberen aan de praat te krijgen, want je hoeft alleen maar K800i als profiel te kiezen (W850i heeft dezelfde videomogelijkheden), filmpje toevoegen en gaan met die banaan.
Verwijderd
ja als ik 'em wil openen zegt die iets van "je hebt Nero AAC codec nodig, deze is nu geinstalleerd, je moet alleen nog even overeenkomst goedkeuren" ofzo.. --> dan klik ik op ok en dan gebeurd er dus niks-->alleen een leeg veld van Nero AAC codec, blijft steken..MarcoC schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:18:
Hoezo doet M3 het niet? Ik zou het toch proberen aan de praat te krijgen, want je hoeft alleen maar K800i als profiel te kiezen (W850i heeft dezelfde videomogelijkheden), filmpje toevoegen en gaan met die banaan.
ik heb er dus niks aan.
Verwijderd
ik moet toegeven dat ie idd lastig is vast te houden.
ik schuif daarom ook meestal de toestel volledig uit dan heb je beter houvast.
hij kantelt anders in je hand omdat ie dan te zwaar is.
verder irriteert mij die vergrendeling, als je iets snel wilt opzoeken dat je dan weet eerst op 2 knopjes moet druken om in je telefoon te moeten komen.
en zit nog wel es te priegelen met de knopjes doordat mijn duim op n andere druk, als ik n andere bedoel.
Qua gebruik is voor mij Samsung(met klepje) de meest makkelijkste telefoon in gebruik.
http://www.kieskeurig.nl/...9EDF4C1257091004354DB.htm
Echt oersterk en zo makkelijk in gebruik!
Al1 heeft hij niet de fucnties die de SE wel kan. En daarin is de SE gewoon veel beter.
ik schuif daarom ook meestal de toestel volledig uit dan heb je beter houvast.
hij kantelt anders in je hand omdat ie dan te zwaar is.
verder irriteert mij die vergrendeling, als je iets snel wilt opzoeken dat je dan weet eerst op 2 knopjes moet druken om in je telefoon te moeten komen.
en zit nog wel es te priegelen met de knopjes doordat mijn duim op n andere druk, als ik n andere bedoel.
Qua gebruik is voor mij Samsung(met klepje) de meest makkelijkste telefoon in gebruik.
http://www.kieskeurig.nl/...9EDF4C1257091004354DB.htm
Echt oersterk en zo makkelijk in gebruik!
Al1 heeft hij niet de fucnties die de SE wel kan. En daarin is de SE gewoon veel beter.
Prima TIP heb net een kaartje gekocht van 2GB voor nog geen € 30,00.Oathie schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:05:
Ik heb het ff voor je opgezocht
http://stores.ebay.nl/Leisure-Store
Weet iemand trouwens al wanneer de White Editie te verkrijgen is in nederland samen met een abbo?
Kan hem nu alleen maar vinden bij Pixmania.
De zwarte versie is verkrijgbaar bij KPN http://www.kpn.com/kpn/sh...d=377810/typeofpage=77285. Is deze met een simlock?
[ Voor 18% gewijzigd door ®i©ha®d op 19-11-2006 12:19 ]
Sommige vrienden zijn als de schaduw, je ziet ze alleen als de zon schijnt.
Verwijderd
Hoi allemaal, ik lees al een paar weken mee op dit forum en dat heeft me de doorslag gegeven de w850i te kopen, vrijdag kreeg ik em binnen (incl knp abbo) Nu heb ik een vraag over het hoofd menu want heb gezien dat deze bij de thema's ook zou moeten mee veranderen...bv bij grouped een leuk geanimeerd en in groepen gerangschikt hoofdmenu, bij orange bubble zouden er als ik me niet vergis belletjes uit de mappen komen, dit krijg ik helaas zo niet ingesteld, heb ik iets verkeerd gedaan ? Ik zie bij elk thema steeds weer dezelfde nogal grote mappen in het hoofdmenu, erg jammer want dat geanimeerde gaf net dat kleine beetje extra aan het toch erg mooie toestel......verder is het echt een super telefoon, dus hoop dat iemand een sugestie heeft over wat ik misschien moet doen om het te kunnen aanpassen. alvast bedankt
Verwijderd
Ik heb vanaf vrijdag ook een W850i van Hi en wat is nou het verschil tussen geen flash menu's en wel een flash menu?
Omdat ik een toestel van HI heb namelijk en alles werkt perfect.. Het menu is iets mooier dan van mijn vorige k750i
Omdat ik een toestel van HI heb namelijk en alles werkt perfect.. Het menu is iets mooier dan van mijn vorige k750i
Verwijderd
Shit ! Dat is dus wat ik bedoelde, het standaard menu.....inplaats van het mooie flash menuChaser2600 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:42:
[...]
Ik vermoed dat KPN de telefoons met simlock uitleverd.
Afgelopen weekend kon ik in de winkel kiezen tussen een W850i met KPN simlock of zonder.
Aangezien ik toch KPN gebruik heb ik met simlock gekozen, eentje met een KPN simlock dus.
Ik vroeg de verkoper nog of de simlock het enige verschil is en dat zou inderdaad zo zijn.
Echter kom ik er nu achter dat de flash themes niet werken.
Nou ja, ze werken wel maar ik zie het standaard menu in plaats van het flash menu![]()
Er is schijnbaar toch met de software geknoeid.
Heb jij hier een oplossing voor bedacht inmiddels of is retour zenden dan de enige optie ? Leveren ze van KPN ook hetzelfde abbo met een simlockvrije denk je ?
Kan je ook handmatig doen.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 09:46:
[...]
ja als ik 'em wil openen zegt die iets van "je hebt Nero AAC codec nodig, deze is nu geinstalleerd, je moet alleen nog even overeenkomst goedkeuren" ofzo.. --> dan klik ik op ok en dan gebeurd er dus niks-->alleen een leeg veld van Nero AAC codec, blijft steken..
ik heb er dus niks aan.
1. Download de benodigde codec hier: http://www.nero.com/nerodigital/eng/down-ndaudio.php
2. Als je in de .zip kijkt zie je een win32 map. Open die map.
3. In de win32 map zitten 4 bestanden, deze moeten in C:\Program Files\M3\Bin terecht komen. Pak ze dus uit in de C:\Program Files\M3\Bin.
4. M3 doet 't.
Ik las al dat mensen last hebben van wat ruist etc.
ik heb dat ook.. en ik wordt er helemaal niet blij van.. Nu ben ik ook redelijk audiofiel voor de gemiddelde mens, maar ik vindt het een duidelijk minpunt.
Als ik luister, hoor ik een overschakeling van het ene mp3tje naar het andere mp3tje.. Een soort vuiltje op een lp, zo komt het bij mij over.. op zich wel grappig natuurlijk..
Heeft iemand ervaringen hiermee? Zou graag daar wat meer over te weten komen..
verder echt een top telefoon, helemaal suups
ik heb dat ook.. en ik wordt er helemaal niet blij van.. Nu ben ik ook redelijk audiofiel voor de gemiddelde mens, maar ik vindt het een duidelijk minpunt.
Als ik luister, hoor ik een overschakeling van het ene mp3tje naar het andere mp3tje.. Een soort vuiltje op een lp, zo komt het bij mij over.. op zich wel grappig natuurlijk..
Heeft iemand ervaringen hiermee? Zou graag daar wat meer over te weten komen..
verder echt een top telefoon, helemaal suups
Verwijderd
Ik heb een icoontje naast me icoontje van bereik, een blauw icoontje met cirkels erin, hebben hier meerdere last van? Zoja hoe krijg je het weg?
Denk het niet, tot nu toe heeft iedere Walkman-telefoon daar last van gehad. En het is nooit opgelost met een firmware-update.djmantri schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:03:
Dat van die ruis is inderdaad jammer, maar ik heb het idee dat dat wel met een firmware update verbeterd kan worden. (Heb hem zelf nog niet, maar waarschijnlijk de komende week (of weken) wel:)
Verwijderd
je bedoelt toch niet het bluetooth icoontje?Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:53:
Ik heb een icoontje naast me icoontje van bereik, een blauw icoontje met cirkels erin, hebben hier meerdere last van? Zoja hoe krijg je het weg?
je moet gewoon kijken waar het icoontje voor staat en dan deze functie uitschakelen.
De witte is (al het goed is) volgende week verkrijgbaar icm abonnementen bij T for telecom (lees even paar pagina's terug daar heb ik wat posts gedaan hierover).®i©ha®d schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:13:
[...]
Prima TIP heb net een kaartje gekocht van 2GB voor nog geen € 30,00.
Weet iemand trouwens al wanneer de White Editie te verkrijgen is in nederland samen met een abbo?
Kan hem nu alleen maar vinden bij Pixmania.
De zwarte versie is verkrijgbaar bij KPN http://www.kpn.com/kpn/sh...d=377810/typeofpage=77285. Is deze met een simlock?
Met simlocks moet je altijd goed uitkijken. Ik zelf wil perse een simlock-vrij toestel want mijn huidige abonnement moet nog aflopen dus ik wil mijn abo later in laten gaan. Ik denk dat die van KPN met simlock is, want het is namelijk direct van het bedrijf zelf en dus word de telefoon niet icm andere abonnementen geleverd vanaf die site. Ik zou voor de zekerheid even bellen. Vaak kun je bij andere bedrijven een simlock vrij toestel krijgen als je wat meer betaalt. Ik zelf heb hiervoor naar de T for telecom gebeld en die leveren de telefoon (icm hi 25 abo) in 2 versies: simlock erop (kosten: gratis) of simlock vrij (kosten: 39,99). Enige waar ik nu nog over twijfel is of de simlock vrije telefoon gewoon een hi toestel is waarvan de simlock is verwijderd (dus geen flash menu's) of dat het een origineel toestel is wat van oorsprong geen simlock had (dus wel flash menu's). Mocht het eerste geval waar zijn dan koop ik deze telefoon waarschijnlijk icm orange want ik wil gewoon een telefoon die 100% functioneert. Heeft iemand al bij de T for telecom deze telefoon simlock vrij besteld icm een hi of kpn abo?
het is heel raar dat ik de w850i heb gekocht bij belcompany icm 2 jarig 20 abbo, met 30 euro bijbetalen.
hij is nu van orange site zelf te koop icm 2 jarig 20 abbo en 120 euro bijbetalen
hij is nu van orange site zelf te koop icm 2 jarig 20 abbo en 120 euro bijbetalen
@ Code-Red
Vrijwel alle toestellen die bij grote retaiketens zijn gekocht zijn origineel simlockvrij, dus nooit simlockvrij gemaakt of iets dergelijks. Alle toestellen worden geleverd zoals bedoeld door de fabrikant, in dit geval dus met flashmenu's van SE, dus ik kan met 100% zekerheid zeggen dat er bij BC, PH en T4T gewoon originele toestellen verkocht worden.
Vrijwel alle toestellen die bij grote retaiketens zijn gekocht zijn origineel simlockvrij, dus nooit simlockvrij gemaakt of iets dergelijks. Alle toestellen worden geleverd zoals bedoeld door de fabrikant, in dit geval dus met flashmenu's van SE, dus ik kan met 100% zekerheid zeggen dat er bij BC, PH en T4T gewoon originele toestellen verkocht worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Le0032 op 19-11-2006 18:39 ]
Verwijderd
Nee het is niet het bluetooth icoontjeVerwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:04:
[...]
je bedoelt toch niet het bluetooth icoontje?
je moet gewoon kijken waar het icoontje voor staat en dan deze functie uitschakelen.
Bij T-mobile zijn de prijzen nogal verhoogd, zou me niks verbazen als dat bij orange ook het geval is. Ze willen namelijk van de gratis mobiele telefoons af.zero_cool89 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:36:
het is heel raar dat ik de w850i heb gekocht bij belcompany icm 2 jarig 20 abbo, met 30 euro bijbetalen.
Ok prima! Maar hoe zit het dan met die Hi telefoons die WEL met simlock geleverd worden en waar de flash menu's niet werken...? Worden die dan direct door hi/kpn gesimlocked en dan pas uitgeleverd aan de winkels (je koop dus een soort van combinatiedeal, sim en hi telefoon in één)?Le0032 schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:38:
@ Code-Red
Bij beide nog niet. Die zal over 2 weken verkrijgbaar zijn in telecom land.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:01:
Weet iemand al wanneer de witte versie verkrijgbaar is bij Belcompany of Phonehouse?
Geen idee of KPN ze uberhaubt uitlevert waarbij de Flash menu's wel werken. Ik vermoed dat het er ook mee te maken heeft dat KPN zijn standaard settings er in zet (grps, mms instellen etc.).Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:02:
[...]
Shit ! Dat is dus wat ik bedoelde, het standaard menu.....inplaats van het mooie flash menu![]()
Heb jij hier een oplossing voor bedacht inmiddels of is retour zenden dan de enige optie ? Leveren ze van KPN ook hetzelfde abbo met een simlockvrije denk je ?
Graag geen illegale praktijken!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 23:08 ]
Koop een pakketje met condoom's bij Belcompany (niet duur) die je zo over je telefoon trekt.. dan is stof vrij en waterdicht!Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 21:56:
jongens ik heb nog een vraagje,
ik wil zelf hem ook aan schaffen ,maar die lens is bloot, beschadig de lens niet, ik ben zelf scheepsbouwer dus werk met stof
alvast bedankt
gr webjo
ach joh, is gewoon een goeie actie van Belcompany! Orange wil blijkbaar meer geld vangensander-sp schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:07:
[...]
Bij T-mobile zijn de prijzen nogal verhoogd, zou me niks verbazen als dat bij orange ook het geval is. Ze willen namelijk van de gratis mobiele telefoons af.
Dat is UMTS bofkont.. dan is er een UMTS-mast in je buurt en kan je lekker snel internetten (goeie instellingen)Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:53:
[ Voor 69% gewijzigd door vanpeltje op 19-11-2006 20:35 ]
vanpeltje
Verwijderd
Ik heb het icoontje verwijderd via instellingen> verbindingen> mobiele netwerken> GSM / 3G netwerken> alleen GSMvanpeltje schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:29:
[...]
ach joh, is gewoon een goeie actie van Belcompany! Orange wil blijkbaar meer geld vangen
[...]
Dat is UMTS bofkont.. dan is er een UMTS-mast in je buurt en kan je lekker snel internetten (goeie instellingen)
(voor de mensen die dit eventueel ook hadden
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 22:54 ]
Verwijderd
DaannO schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:09:
[...]
Bij beide nog niet. Die zal over 2 weken verkrijgbaar zijn in telecom land.
Als het een gesimlocked Hi toestel is hoogstwaarschijnlijk niet nee (ga er maar vanuit van niet...)
Verwijderd
Morgen eerst maar eens bellen met sony ericsson en kpn, hopelijk kan 1 van beide me met hetzelfde helpen want het is toch belachelijk dat je een dure foon koopt waarvan een gedeelte niet doet wat het moet doenChaser2600 schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:25:
[...]
Geen idee of KPN ze uberhaubt uitlevert waarbij de Flash menu's wel werken. Ik vermoed dat het er ook mee te maken heeft dat KPN zijn standaard settings er in zet (grps, mms instellen etc.).
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 23:10 ]
Verwijderd
Dus wat ik begrijp, als je geen flash menu hebt (zoals ik) werkt alleen de achtergrond niet in het menu? Dus geen bewegende beelden?Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:17:
[...]
Morgen eerst maar eens bellen met sony ericsson en kpn, hopelijk kan 1 van beide me met hetzelfde helpen want het is toch belachelijk dat je een dure foon koopt waarvan een gedeelte niet doet wat het moet doen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 22:54 ]
Verwijderd
ja, bij mijn telefoon zijn het dus bij alle 4 de thema's dezelfde hoofdmenu's, niets bewegends gewoon grote gekleurde iconen...Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:35:
[...]
Dus wat ik begrijp, als je geen flash menu hebt (zoals ik) werkt alleen de achtergrond niet in het menu? Dus geen bewegende beelden?
Is dat alles maar, daarover ga ik me niet druk maken
En ach, wat heet "druk" maken, tuurlijk verder is het een super foon zoals ik al eerder zei, en heb ook geen spijt van mijn aanschaf, maar het is gewoon jammer dat niet alles werkt, wat je wel mag verwachten vind ik voor dat geld, niet dan ? En zeg nu eerlijk, dat menu van grouped ziet er toch wel heel apart uit
Verwijderd
Hoe kan ik in de winkel checken of ik wel of geen flashmenu's heb? Dat zou ik wel graag willen weten.
Je moet het thema "Grouped" selecteren.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:29:
Hoe kan ik in de winkel checken of ik wel of geen flashmenu's heb? Dat zou ik wel graag willen weten.
Als alles goed is krijg je dan een ander "menu" dan het standaard menu met de 12 icoontjes.
Verwijderd
En hoe kom ik daar? (ik bedoel, ik sta dan in de winkel en kan dan niet alle menu-items even gaan proberen
)
Verwijderd
dat is wel jammerdan, want ik heb em ook bij Hi besteldCoDe-ReD schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:16:
[...]
Als het een gesimlocked Hi toestel is hoogstwaarschijnlijk niet nee (ga er maar vanuit van niet...)
Verwijderd
Ik heb de telefoon anderhalve week geleden donderdag besteld bij contractverlenging via telfort.nl. Ik heb mijn contract verlengt voor 2 jaar naar een telfort 150+75 (die 75 zijn bonusminuten naar vaste nummers tijdens avonduren geloof ik) voor 20 e per maand en een smsbundel van 30 stuks voor 3,50. Ik moet 20 euro bijbetalen. Best een leuk prijsje als ik het vergelijk met andere abbonementen.
Beetje jammer is dat je dan eerst 7 werkdagen de tijd krijgt om je order te cancellen of te veranderen en dat ze hem daarna pas opsturen. Ik kreeg net dus pas het smsje waarin stond dat ze hem gingen verwerken...
Beetje jammer is dat je dan eerst 7 werkdagen de tijd krijgt om je order te cancellen of te veranderen en dat ze hem daarna pas opsturen. Ik kreeg net dus pas het smsje waarin stond dat ze hem gingen verwerken...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 14:56 ]
Menu item "File Manager" en dan de "Themes" map, voilaVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:41:
En hoe kom ik daar? (ik bedoel, ik sta dan in de winkel en kan dan niet alle menu-items even gaan proberen)
Verwijderd
Is het op deze phone mogelijk om de mobile version van Tom Tom te draaien?
Net zoals op de W950i.
Net zoals op de W950i.
Nee, voor tomtom heb je een symbian besturingssysteem nodig en dit heeft de W850 niet. Je moet het zo zien, wat op een K800 wel of niet kan kan ook wel of niet op een W850. Je hebt wel andere navigatiesoftware zoals nav4all maar die werken via GPRS, dus dan is de telefoon constant in verbinding met GPRS en haalt hij constant kleine stukjes kaart binnen. Je moet overigens dan ook nog een bluetooth GPS module hebben.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:10:
Is het op deze phone mogelijk om de mobile version van Tom Tom te draaien?
Net zoals op de W950i.
[ Voor 24% gewijzigd door Snirpo op 20-11-2006 16:24 ]
Verwijderd
Ik heb er vorige week één gekocht bij de Orange-shop in Tilburg.
Met een verlenging van 1 jaar op een Orange € 40 abonnement. Ik moest 49,95 bijbetalen.
En het mooie is: hij is simlock vrij en ook heeft gewoon de originele software.
De verkoper vertelde mij dat er eerst een zootje originele GSM´s de winkels binnenkomen om voorraad te hebben. Gelijk met die levering wordt er software ontwikkeld en worden ze voorzien van een simlock. De volgende levering zou dus best wel eens gelocked kunnen zijn en voorzien zijn van fijne (NOT!) software van Orange.
Niet nadenken. Meteen meenemen. Getest in de winkel met een KPN-sim.
Heb er nog geen spijt van. Menu kan wel wat software-updates gebruiken, maar verder wel een aardig ding.
Met een verlenging van 1 jaar op een Orange € 40 abonnement. Ik moest 49,95 bijbetalen.
En het mooie is: hij is simlock vrij en ook heeft gewoon de originele software.
De verkoper vertelde mij dat er eerst een zootje originele GSM´s de winkels binnenkomen om voorraad te hebben. Gelijk met die levering wordt er software ontwikkeld en worden ze voorzien van een simlock. De volgende levering zou dus best wel eens gelocked kunnen zijn en voorzien zijn van fijne (NOT!) software van Orange.
Niet nadenken. Meteen meenemen. Getest in de winkel met een KPN-sim.
Heb er nog geen spijt van. Menu kan wel wat software-updates gebruiken, maar verder wel een aardig ding.
Verwijderd
Mijn telefoon is gesimlockt (zeggen ze, nog niet getest) en van hi, maar bij mij doen de flashmenu's het gewoon.
Verwijderd
Ik had het wel verwacht dus sja:
Een tijdje geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.
We doen altijd onze uiterste best om een bestelling binnen een paar dagen te leveren, maar dat gaat helaas niet lukken.
Het door jou bestelde product is namelijk tijdelijk niet op voorraad.
We hopen dat je nog even geduld kunt hebben, we proberen je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Met vriendelijke groet,
Hi
Verwijderd
Kleine update wat betreft de witte uitvoering:
- Belcompany krijgt hem 100% NIET in het assortiment
- Phonehouse heeft er nog geen informatie over omdat ie op moment exclusief voor T for Telecom is. Misschien over een week of 3-4.
- T for Telecom krijgt hem deze week binnen, ze worden door het hoofdkantoor verspreid, de mensen in de winkel hebben geen zicht op aantallen en kunnen ook geen precieze aantallen bestellen
- Phonehouse heeft er nog geen informatie over omdat ie op moment exclusief voor T for Telecom is. Misschien over een week of 3-4.
- T for Telecom krijgt hem deze week binnen, ze worden door het hoofdkantoor verspreid, de mensen in de winkel hebben geen zicht op aantallen en kunnen ook geen precieze aantallen bestellen
Zou je dit eens kunnen controleren door <**< in te tikken op het moment dat je in het standby scherm zit ?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:37:
Mijn telefoon is gesimlockt (zeggen ze, nog niet getest) en van hi, maar bij mij doen de flashmenu's het gewoon.
Waarbij < de linkse toets is van de 4-richting toets.
Ik krijg tevens de melding: Personalized with MNC2
btw. Heeft iemand die cover art fatsoenlijk voor elkaar ?
Ik heb via iTunes de cover art toegevoegd aan de files maar ik zie maar bij enkele albums de cover art terug komen.
Weet iemand waar hem het verschil in zit dat hij bij het ene album wel de cover art ziet en de andere niet ondanks dat de coverart allemaal via iTunes is toegevoegd ?
[ Voor 27% gewijzigd door AP3X op 20-11-2006 21:00 . Reden: +btw ]
Verwijderd
Dan komt er als titel Persoonlijk, en 4 optiesChaser2600 schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:30:
[...]
Zou je dit eens kunnen controleren door <**< in te tikken op het moment dat je in het standby scherm zit ?
Waarbij < de linkse toets is van de 4-richting toets.
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate
Achter alle 4 de dingen staat een open slotje.
Er is hier al eens eerder iets geplaatst over het gekraak van de batterij klep, hoe kan je dit ook alweer verhelpen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2006 21:57 ]
Dan heb je geluk en een exemplaar zonder simlock gekregenVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:54:
[...]
Dat verklaart dus ook waarom de Flash menu's het gewoon doen.
[ Voor 11% gewijzigd door AP3X op 20-11-2006 22:01 ]
Ga je hem dan bij de T for Telecom halen of bij de Phonehouse? Ik zelf ga naar de T for Telecom en ik zou graag weten als jij hem daar ook gaat halen. Die release dates vind ik een beetje ongeloofwaardig, ik hoor het liever direct van iemand anders. Hier in Brabant zullen ze wel weer achterlopen... Ik ga er zelf in ieder geval achteraan.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:52:
Ik heb gehoord van se dat iedereen de witte geleverd krijgt. Dus ook BC en TPH. Vooral omdat het toestel goed loopt, zal iedereen het opnemen.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:52:
Verwijderd
Hmmm ik hoop het maar!!! En ik hoop dan ook dat het op niet al te lange termijn gebeurd!! Ik wil mijn abo graag voor 8 dec afsluiten. Hoop dat voor die datum een winkel hem heeft. T for Telecom kies ik op dit moment niet voor omdat ik daar 109,95 bij moet betalen bij een Vodafone abonnement (27,50 - 200 min.) Bij Phonehouse is ie gratis. Vandaag bij alle winkels geweest in twee steden (Groningen en Veendam) maar nog steeds overal geen duidelijkheid.... Ik hoop écht dat alle winkels de witte krijgen!!!DaannO schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:46:
[...]
Ik heb gehoord van se dat iedereen de witte geleverd krijgt. Dus ook BC en TPH. Vooral omdat het toestel goed loopt, zal iedereen het opnemen.
Code-red; hou jij me ook op de hoogte wanneer en waar je m koopt???
Uiteraard, ik ga strax nog even bellen naar T for telecom hier in de buurt.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:18:
[...]
Hmmm ik hoop het maar!!! En ik hoop dan ook dat het op niet al te lange termijn gebeurd!! Ik wil mijn abo graag voor 8 dec afsluiten. Hoop dat voor die datum een winkel hem heeft. T for Telecom kies ik op dit moment niet voor omdat ik daar 109,95 bij moet betalen bij een Vodafone abonnement (27,50 - 200 min.) Bij Phonehouse is ie gratis. Vandaag bij alle winkels geweest in twee steden (Groningen en Veendam) maar nog steeds overal geen duidelijkheid.... Ik hoop écht dat alle winkels de witte krijgen!!!
Code-red; hou jij me ook op de hoogte wanneer en waar je m koopt???
Stond vandaag een keigrote advertentie voor de witte W850i bij T For Telecom in de Spits. Volgens mij is hij nu al leverbaar.
[ Voor 21% gewijzigd door MarcoC op 21-11-2006 10:46 ]
Ik hoop wel dat er binnenkort een software update komt. Bij mij vertoont hij namelijk nu al een paar kuren. Gisteren was ik een sms aan het typen, toen de telefoon opeens uit ging en weer aan, zeg maar een softe restart. Daarna kon ik niet meer in het menu komen, boven de rechterknop stond het woord menu ook niet meer op het scherm. Alleen het uit zetten en weer aan, zorgde ervoor dat het weer normaal werkte. Maar dit geeft mij niet het gevoel te maken te hebben met een heel stabiel systeem....
Ik heb vaak als ik de Walkmanplayer heb gebruikt i.c.m. de DS970 headset, dat ie daarna in de Walkmanmodus blijft hangen (trackinfo etc blijft in beeld staan). En het zou ook fijn zijn als ik de T9 functie kan gebruiken (heb een UK versie), al mis ik het niet echt.
DE WITTE W850i NU TE KOOP OP T FOR TELECOM WEBSHOP!!!
Ik heb de winkel van Eindhoven gebeld en daar leveren ze hem pas op donderdag uit. Ik ga hem sowiso in de winkel halen dus ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb de winkel van Eindhoven gebeld en daar leveren ze hem pas op donderdag uit. Ik ga hem sowiso in de winkel halen dus ik hou jullie op de hoogte.
Verwijderd
op het plaatje geeft de witte iets anders weer als de zwarte bij mij als ik naar meer - mijn muziek ga.
wisten jullie trouwens dat als je bijv. de 5 ingedrukt houdt bij standbyscherm, je telefoonboek zich opent bij de J... erg handig!
wisten jullie trouwens dat als je bijv. de 5 ingedrukt houdt bij standbyscherm, je telefoonboek zich opent bij de J... erg handig!
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 14:47 ]
Ik ben vanmiddag ff naar de stad geweest in Almere en daar zag ik idd al reclame van de witte versie bij de t for telecom. Als ik niet snel door moest had ik wel gevraagd of hij al leverbaar was. Ik ga morgen daarom toch maar weer om te vragen of hij leverbaar is en hou jullie ook op de hoogte
.
Haha, heb gister deze telefoon besteld bij hi.nl icm 1gb kaartje en koptelefoon. 2 jaar lang 20 euro -5 euro korting, en dan moet ik 69 euro vantevoren betalen. Kreeg helaas vandaag een mailtje dat hij niet op voorraad was
iemand een idee hoe lang dit meestal duurt?
Geen flauw idee, ik weet wel dat je hem bij T for telecom ook met koptelefoon kan bestellen voor 25 euro per maand. Maar dat zal misschien zonder die 5 euro korting zijn. Je betaalt dan echter niets voor de telefoon.Luqq schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:39:
Haha, heb gister deze telefoon besteld bij hi.nl icm 1gb kaartje en koptelefoon. 2 jaar lang 20 euro -5 euro korting, en dan moet ik 69 euro vantevoren betalen. Kreeg helaas vandaag een mailtje dat hij niet op voorraad wasiemand een idee hoe lang dit meestal duurt?
Mjah, dat is ook zo bij hi, maar dat vind ik een beetje veel geld in de maand.CoDe-ReD schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:48:
[...]
Geen flauw idee, ik weet wel dat je hem bij T for telecom ook met koptelefoon kan bestellen voor 25 euro per maand. Maar dat zal misschien zonder die 5 euro korting zijn. Je betaalt dan echter niets voor de telefoon.
En die koptelefoon en 1gb kaartje zijn acties van sony ericsson dus die hebben eigenlijk niks te maken met de provider
Bij mij zit er al best veel speling op het slide systeem... hebben jullie daar ook last van?
Weet iemand btw. of je op de carholder hch-65 ook een musiccable of headset kan aansluiten?
Weet iemand btw. of je op de carholder hch-65 ook een musiccable of headset kan aansluiten?
Verwijderd
als ik een nieuw hi-abo afsluit bij T for Telecom, krijg ik mijn toestel dan gelijk mee? (ik zit nu bij T-Mobile, maar mag verlengen)
Ja, die krijg je gelijk mee.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:19:
als ik een nieuw hi-abo afsluit bij T for Telecom, krijg ik mijn toestel dan gelijk mee? (ik zit nu bij T-Mobile, maar mag verlengen)
Verwijderd
Ik heb hem net binnen gehad via telfort.nl, maar dat is op mn ouders adres, dus ik heb hem pas vrijdag
Verwijderd
Ej Luqq van het gamelux forum?Luqq schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:39:
Haha, heb gister deze telefoon besteld bij hi.nl icm 1gb kaartje en koptelefoon. 2 jaar lang 20 euro -5 euro korting, en dan moet ik 69 euro vantevoren betalen. Kreeg helaas vandaag een mailtje dat hij niet op voorraad wasiemand een idee hoe lang dit meestal duurt?
naja ik heb em ook bij hi.nl besteld
ik heb em daar besteld met een 1jarig abo + 90 euro, maja nog niet op voorraad dus...
ik kan niet wachten!
tekniq
Verwijderd
ik hoop er ook op.. heb namelijk ook een paar bugs.. zoals:Dabien schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 11:37:
Ik hoop wel dat er binnenkort een software update komt. Bij mij vertoont hij namelijk nu al een paar kuren. Gisteren was ik een sms aan het typen, toen de telefoon opeens uit ging en weer aan, zeg maar een softe restart. Daarna kon ik niet meer in het menu komen, boven de rechterknop stond het woord menu ook niet meer op het scherm. Alleen het uit zetten en weer aan, zorgde ervoor dat het weer normaal werkte. Maar dit geeft mij niet het gevoel te maken te hebben met een heel stabiel systeem....
1)bij het insteken van de datakabel start hij veel opnieuw op.. zodat hij terug op het venster komt om te kiezen tss bestandoverdracht of telefoonsync..
2)als ik een video wil laten afspelen als iemand belt krijg ik enkel het geluid te horen, en als ik dan op beantwoorden druk, gebeurt er niets.. het maakt niet uit op welke toets ik druk, hij blijft gewoon het "filmpje" afspelen. Uiteindelijk start de gsm dan terug op en heb ik men telefoon wel gemist
3)als ik een snelkoppeling invoer voor 1 van de navigatieknoppen moet ik deze om de zoveel tellen opnieuw instellen. Heb het nu al zeker en stuk of 5 keer moeten doen.. vind ook ook wel irritant..
nog mensen met zulke problemen?
Die koptelefoon is een actie van Hi. Zit nog steeds te wachten op mijne trouwens (na een maand ongeveerdLuqq schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:01:
[...]
En die koptelefoon en 1gb kaartje zijn acties van sony ericsson dus die hebben eigenlijk niks te maken met de provider
Ondertussen ziet mijn PC ook niet meer dat er een telefoon op aangesloten zit als ik de usb-kabel erin druk. Vage zooi hoor...
Videoringtones heb ik nog niet geprobeerd, maar de andere problemen heb ik geen last van, bij mij blijven de snelkoppelingen wel gewoon staan. Bij het insteken van de datakabel moet hij soms wel ff denken en gaat het schermpje ff uit, maar echt opnieuw opstarten of uitvallen doet hij niet.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:17:
[...]
ik hoop er ook op.. heb namelijk ook een paar bugs.. zoals:
1)bij het insteken van de datakabel start hij veel opnieuw op.. zodat hij terug op het venster komt om te kiezen tss bestandoverdracht of telefoonsync..
2)als ik een video wil laten afspelen als iemand belt krijg ik enkel het geluid te horen, en als ik dan op beantwoorden druk, gebeurt er niets.. het maakt niet uit op welke toets ik druk, hij blijft gewoon het "filmpje" afspelen. Uiteindelijk start de gsm dan terug op en heb ik men telefoon wel gemist)
3)als ik een snelkoppeling invoer voor 1 van de navigatieknoppen moet ik deze om de zoveel tellen opnieuw instellen. Heb het nu al zeker en stuk of 5 keer moeten doen.. vind ook ook wel irritant..
2 kleine bugs waar ik wel eens last van heb is dat wanneer ik door het menu ga oid, hij soms gewoon de achtergrondverlichting uitschakelt en de stand-by klok aanzet, net zoals hij doet als je hem een poosje laat liggen, maar dan gewoon terwijl ik op de knoppen aan het drukken ben.
En als ik in de agenda een notitie aanmaak en deze opsla krijg ik de melding "niet opgeslagen", maar hij slaat hem dan wel gewoon op. Moet dus zijn "notitie opgeslagen" lijkt me.
Herkenbaar?
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
ik wil hem wel aanschaffen maar ik hoor alleen maar problemen ? ,maar dit kleine apparaat kost wel heel wat geld wat nu, zijn er veel mensen met problemen ?NrG_82 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:52:
[...]
Videoringtones heb ik nog niet geprobeerd, maar de andere problemen heb ik geen last van, bij mij blijven de snelkoppelingen wel gewoon staan. Bij het insteken van de datakabel moet hij soms wel ff denken en gaat het schermpje ff uit, maar echt opnieuw opstarten of uitvallen doet hij niet.
2 kleine bugs waar ik wel eens last van heb is dat wanneer ik door het menu ga oid, hij soms gewoon de achtergrondverlichting uitschakelt en de stand-by klok aanzet, net zoals hij doet als je hem een poosje laat liggen, maar dan gewoon terwijl ik op de knoppen aan het drukken ben.
En als ik in de agenda een notitie aanmaak en deze opsla krijg ik de melding "niet opgeslagen", maar hij slaat hem dan wel gewoon op. Moet dus zijn "notitie opgeslagen" lijkt me.
Herkenbaar?
gr webjo
Verwijderd
Ik volg dit topic vanaf pagina 20 ofzo en als ik de klachten van deze telefoon vergelijk met die andere andere telefoons, dan is dit gewoon een prima telefoon. Ik heb er bijna alleen maar positieve reacties op gelezen en veel mensen gehoord die er erg blij mee zijn. Op de laatste 2 pagina's staan misschien wat kleine dingetjes, maar daar heeft ook niet iedereen last van...Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:09:
[...]
ik wil hem wel aanschaffen maar ik hoor alleen maar problemen ? ,maar dit kleine apparaat kost wel heel wat geld wat nu, zijn er veel mensen met problemen ?
gr webjo
Het toestel is ook nog redelijk nieuw. Ongetwijfeld dat er bugs gefixed worden in toekomstige firmware versies.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:28:
[...]
Ik volg dit topic vanaf pagina 20 ofzo en als ik de klachten van deze telefoon vergelijk met die andere andere telefoons, dan is dit gewoon een prima telefoon. Ik heb er bijna alleen maar positieve reacties op gelezen en veel mensen gehoord die er erg blij mee zijn. Op de laatste 2 pagina's staan misschien wat kleine dingetjes, maar daar heeft ook niet iedereen last van...
Snap ik ook niet, ik vind de zwarte ook veel mooier. Misschien omdat wit cool is sinds de iPod?
Nee ik denk dat dit wel een toptoestel is, wat alleen nog maar beter zal worden met de komende firmware updates (die hopelijk niet al te lang op zich laten wachten).
Je moet ook niet vergeten dat iedereen de dingen die gewoon werken als vanzelfsprekend aannemen en hier alleen iets komen melden of vragen wanneer er iets niet werkt. Dat zorgt natuurlijk ook voor een vertekend beeld.
Inderdaad, de klachten zijn minimaal. Kijk bijvoorbeeld maar eens in het Het grote SE W950i topic hoeveel bugs en andere klachten er daar voorbij komen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:28:
[...]
Ik volg dit topic vanaf pagina 20 ofzo en als ik de klachten van deze telefoon vergelijk met die andere andere telefoons, dan is dit gewoon een prima telefoon. Ik heb er bijna alleen maar positieve reacties op gelezen en veel mensen gehoord die er erg blij mee zijn. Op de laatste 2 pagina's staan misschien wat kleine dingetjes, maar daar heeft ook niet iedereen last van...
Nee ik denk dat dit wel een toptoestel is, wat alleen nog maar beter zal worden met de komende firmware updates (die hopelijk niet al te lang op zich laten wachten).
Je moet ook niet vergeten dat iedereen de dingen die gewoon werken als vanzelfsprekend aannemen en hier alleen iets komen melden of vragen wanneer er iets niet werkt. Dat zorgt natuurlijk ook voor een vertekend beeld.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Nou voor mij is het simpel: ik vind wit mooier. Daarnaast heb ik de afgelopen 2 jaar een Samsung D500 gehad en die is echt volledig zwart. Ik vind de zwarte ZEKER niet lelijk, maar de witte is net even iets mooier. Sowiso zie je wit al veel minder dan zwart, dus je onderscheid je ook nog eens (als niet iedereen die witte gaat kopen tenminsteVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:20:
waarom geilt iedereen trouwens zo op de witte uitvoering? ik heb 10x liever de zwarte
Verwijderd
Kabel uit je telefoon, kabel uit je computer, telefoon uit, computer opnieuw opstarten, telefoon aan, kabel er weer inDabien schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:36:
Ondertussen ziet mijn PC ook niet meer dat er een telefoon op aangesloten zit als ik de usb-kabel erin druk. Vage zooi hoor...
Toen deed hij het bij mij wel weer... Want eerst als ik bestandsoverdracht koos viel hij gewoon uit en kwam ik bij het beginmenu van telefoon modus of normale modus...
Verwijderd
ik ben nog verder aan het kijken en vond informatie over nokia de Nokia N73 Music Edition,
je wilt uiteraard het beste van je geld. ik had nog wat vragen hierover: welk geluid kwalitijd is beter die van de nokia of sony, en hoe duur wordt het ( maandlasten van de nokia, kan het niet vinden graag een link site )
waar zouden jullie voor kiezen en waarom ?
ik denk zelf dat de maandlasten van de nokia hoger zijn, maar hoe veel hoger weet ik niet ?
heel erg bedankt alvast
gr webjo
je wilt uiteraard het beste van je geld. ik had nog wat vragen hierover: welk geluid kwalitijd is beter die van de nokia of sony, en hoe duur wordt het ( maandlasten van de nokia, kan het niet vinden graag een link site )
waar zouden jullie voor kiezen en waarom ?
ik denk zelf dat de maandlasten van de nokia hoger zijn, maar hoe veel hoger weet ik niet ?
heel erg bedankt alvast
gr webjo
Die Nokia wordt erg duur. De gewone N73 is al duur, gooi er dan nog een paar tientjes bovenop voor de Music Edition. Verder denk ik dat de SE geluidskwaliteit beter is.
Verwijderd
Ik sluit me aan bij Code-Red; ik vind wit ook mooier. Gewoon een gevoelskwestie. In het zwart is ie ook echt niet lelijk maar ik vind wit iets eleganter ofzo... Misschien een vrouwenkwaaltje? Ik weet overigens niet, Code-Red of je een man of vrouw bent 
Nog één nachtje slapen....
Zo ik lees een paar wat nare reacties over de w850i, ik zelf heb hem nu 2 week. Nog geen fouten gevonden, geen speling (zit je er mee te spelen ofzo ??) en geen kraak geluid bij mn batterij. Tevens kreeg ik er standaard oordopjes bij en een 1 GB kaartje. Hij was direkt simlock vrij. Gratis gekregen bij een Orange 25 abbo bij T for Telecom. Dus over het algemeen vind ik dat deze telefoon menig andere telefoons "owned"
.
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om via bluetooth er mee te kunnen internetten via mn adsl-verbinding (nuttig ? nee maar wel fun
)
Wit? mja persoonlijk heb ik het niet zo op de witte. Goed ieder zijn/haar eigen mening.
Meer info willen weten ? ask me..
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om via bluetooth er mee te kunnen internetten via mn adsl-verbinding (nuttig ? nee maar wel fun
Wit? mja persoonlijk heb ik het niet zo op de witte. Goed ieder zijn/haar eigen mening.
Zou je hem aan mij willen verkopen voor 10 euroFaBioTh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:41:
Ik had na een tijdje dat mijn batterijklepje erg ging kraken terwijl ik er mee bezig was (sms typen bijv.) simpel opgelost door naar de winkel te gaan en te klagen voor een nieuw klepje van een andere w850i. Resultaat: gekraak is wegVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:54:
[...]
Dan komt er als titel Persoonlijk, en 4 opties
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate
Er is hier al eens eerder iets geplaatst over het gekraak van de batterij klep, hoe kan je dit ook alweer verhelpen?
hmz, zeker handig! thanks voor de tip...Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:41:
op het plaatje geeft de witte iets anders weer als de zwarte bij mij als ik naar meer - mijn muziek ga.
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 03:17:
[...]
ik hoop er ook op.. heb namelijk ook een paar bugs.. zoals:
2)als ik een video wil laten afspelen als iemand belt krijg ik enkel het geluid te horen, en als ik dan op beantwoorden druk, gebeurt er niets.. het maakt niet uit op welke toets ik druk, hij blijft gewoon het "filmpje" afspelen. Uiteindelijk start de gsm dan terug op en heb ik men telefoon wel gemist)
hmz, ik heb weinig problemen gehad met mijn toestel! Ik vind het menu alleen een beetje langzaam..en ik heb idd bij notities die vage bug.. maar dat zal na de firmware update wel verholpen zijn.NrG_82 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:52:
[...]
Videoringtones heb ik nog niet geprobeerd, maar de andere problemen heb ik geen last van, bij mij blijven de snelkoppelingen wel gewoon staan. Bij het insteken van de datakabel moet hij soms wel ff denken en gaat het schermpje ff uit, maar echt opnieuw opstarten of uitvallen doet hij niet.
Herkenbaar?
vind het een lelijke actie, met de W810i hadden ze gratis music stand audio systeem ofzo... das pas actie!jap85 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:42:
[...]
Die koptelefoon is een actie van Hi. Zit nog steeds te wachten op mijne trouwens (na een maand ongeveerd
Ik heb ook mn W850i met Orange, Orange is echt da bom! Orange World voor 6 euro en ik kan lekker browsen met Opera Mini! en straks.. (december) komt Orange met UMTS! yeah!FaBioTh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:41:
Zo ik lees een paar wat nare reacties over de w850i, ik zelf heb hem nu 2 week. Nog geen fouten gevonden, geen speling (zit je er mee te spelen ofzo ??) en geen kraak geluid bij mn batterij. Tevens kreeg ik er standaard oordopjes bij en een 1 GB kaartje. Hij was direkt simlock vrij. Gratis gekregen bij een Orange 25 abbo bij T for Telecom. Dus over het algemeen vind ik dat deze telefoon menig andere telefoons "owned".
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om via bluetooth er mee te kunnen internetten via mn adsl-verbinding (nuttig ? nee maar wel fun)
vanpeltje
Ik ben een man. Maja ik vind wit toch mooier...Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:10:
Ik sluit me aan bij Code-Red; ik vind wit ook mooier. Gewoon een gevoelskwestie. In het zwart is ie ook echt niet lelijk maar ik vind wit iets eleganter ofzo... Misschien een vrouwenkwaaltje? Ik weet overigens niet, Code-Red of je een man of vrouw bent
Ok ik heb even rondgebeld, de W850i WIT is binnen in 's Hertogenbosch en ik ga hem over een uurtje of 2 halen icm Hi 25 abo, kost me totaal 40 euri. Heb rondgebeld, ze komen allemaal vandaag of morgen binnen in de winkels hier in de omgeving. De bezorger was net langsgeweest bij T for telecom in Den Bosch dus ze zaten nog in het verzendmateriaal!
Meteen even gevraagd of ze dan daadwerkelijk een SIMLOCK vrij toestel leveren waar dus nooit een simlock op heeft gezeten en dat is waar, dus als alles goed is werken de flash menu's dan ook.
Ik hou jullie, zoals gewoonlijk, op de hoogte.
Meteen even gevraagd of ze dan daadwerkelijk een SIMLOCK vrij toestel leveren waar dus nooit een simlock op heeft gezeten en dat is waar, dus als alles goed is werken de flash menu's dan ook.
Ik hou jullie, zoals gewoonlijk, op de hoogte.
Verwijderd
ik heb net even gebeld naar de T for Telecom winkel bij mij in de buurt maar daar was de levering nog niet binnen. Ze hadden ook nog maar net de deuren geopend (ze gaan een uur later open maar zijn 's avonds dus langer geopend) en de levering van vandaag moet nog komen.
Ze houden er eentje voor mij apart en als ik klaar ben op mijn werk ga ik meteen de foon halen!!! Ze bellen me voor alle zekerheid nog wel even zodat ik niet voor niets kom
BEN BENIEUWD!!
Ze houden er eentje voor mij apart en als ik klaar ben op mijn werk ga ik meteen de foon halen!!! Ze bellen me voor alle zekerheid nog wel even zodat ik niet voor niets kom
BEN BENIEUWD!!
Verwijderd
Hey gasten, ik heb nu al krassen op m'n scherm, wil dus zo snel mogelijk een folietje bestellen via:
http://www.shieldzone.com alleen nu staat de w850 er nog niet tussen, weet iemand of de maat van het scherm gelijk is aan dat van een ouder toestel? Dan kan ik namelijk gewoon die bestellen en eroverheen plakker.
Wel slecht trouwens dat het scherm nu al krast, had m'n s700i ook altijd in me broek, soms zelfs samen met sleutels, maar die had geen enkel krasje.
http://www.shieldzone.com alleen nu staat de w850 er nog niet tussen, weet iemand of de maat van het scherm gelijk is aan dat van een ouder toestel? Dan kan ik namelijk gewoon die bestellen en eroverheen plakker.
Wel slecht trouwens dat het scherm nu al krast, had m'n s700i ook altijd in me broek, soms zelfs samen met sleutels, maar die had geen enkel krasje.
Ik heb m een maand, ook in mijn broekzak en 0 krasjes. Als je het raar vindt dat het krast met je sleutels er bij in...tsja. Mijn K700 heb ik 2 jaar zonder krasjes weten te houden. Ik denk niet dat het aan het product ligt dat het krast.
Verwijderd
Jah hoe doe je dat? Kan je dan zeg maar gewoon gratis internetten via je thuisverbinding als je draadloos adsl hebt? Of hoe zit het?FaBioTh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:41:
Ik heb het ook voor elkaar gekregen om via bluetooth er mee te kunnen internetten via mn adsl-verbinding (nuttig ? nee maar wel fun)
IK HEB M!!! De witte W850i! Oooh hijs echt zo mooi
Meteen een gratis bluetooth oortje erbij gekregen en laten verzekeren tegen zo'n beetje alle soorte schade en diefstal. Was in totaal €23,- nogwat kwijt. Dat was alleen voor de verzekering van mijn telefoon die ik een kwartaal vooruit moest betalen. Maar WAT EEN BEAUTY zeg. Helaas kon ik mijn abo niet later in laten gaan maar Hi geeft 2 maanden gratis dus dan heb ik straks 2 maanden dubbele kosten (maakt nog niet zoveel uit voor mij, kost mijn telefoon totaal 50 euro exclusief verzekering als het het zo bekijkt).
Meteen een gratis bluetooth oortje erbij gekregen en laten verzekeren tegen zo'n beetje alle soorte schade en diefstal. Was in totaal €23,- nogwat kwijt. Dat was alleen voor de verzekering van mijn telefoon die ik een kwartaal vooruit moest betalen. Maar WAT EEN BEAUTY zeg. Helaas kon ik mijn abo niet later in laten gaan maar Hi geeft 2 maanden gratis dus dan heb ik straks 2 maanden dubbele kosten (maakt nog niet zoveel uit voor mij, kost mijn telefoon totaal 50 euro exclusief verzekering als het het zo bekijkt).
Kun je de kleur nog instellen van de witte (heb het niet zo op roze
)
Btw, die gesimlockte toestellen van Hi, kunnen die qua theme's en andere zaken wel gewoon alles? (dus alleen je simkaart niet verwisselen) Of kan ik dan beter ergens anders mn phone halen.
Zit er namelijk over na te denken om bij Hi te gaan aangezien die op dit moment het goedkoopst is als je kijkt naar Bellen + Sms'en uit 1 bundel. Vind ik namelijk wel handig
. Bovendien bel ik nou ook weer niet zo denderend veel dus heb geen zin om alsnog 100 euro te moeten bijbetalen.
Btw, die gesimlockte toestellen van Hi, kunnen die qua theme's en andere zaken wel gewoon alles? (dus alleen je simkaart niet verwisselen) Of kan ik dan beter ergens anders mn phone halen.
Zit er namelijk over na te denken om bij Hi te gaan aangezien die op dit moment het goedkoopst is als je kijkt naar Bellen + Sms'en uit 1 bundel. Vind ik namelijk wel handig
Verwijderd
Ik heb ook een toestel van Hi en als ik die code invoer krijg ik ookVerwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:54:
[...]
Dan komt er als titel Persoonlijk, en 4 opties
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate
Netwerk
Netwerksubset
Sp
Corporate
maar bij de eerste staat het slotje dicht en bij de rest open
Verwijderd
IK HEB HEM OOK!!!! Ook met 2 jr hi 25 abo. Alleen ik hoefde geen 40 euro bij te betalen. Hij is simlockvrij (alle witte bij TfT) en de flashmenu's doen het. Ik heb er alleen geen bluetooth oortje bijgekregen... Maar ja. Die had ik van mijn vorige foon nog wel (en gebruikte ik eigenlijk nooit). Ik heb m ook verzekerd, moest ook 23,97 bijbetalen. PRIMA!!!! Veel plezier ermee code-red!!!
Waarom moet ik om foto's vragen? Als Tweakert is dat een plicht bij een nieuwe aanschaf
.
Hierbij heb ik Deel 2 geopend: Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 2
vanpeltje
Dit topic is gesloten.
![]()