Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.258 views sinds 30-01-2008

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het profiel van mijn headset klan veranderen? Ik wil graag dat ik het door mijn headset hoor als ik gebeld wordt of dat ik een bericht krijg. Niet dat ie stil valt.

©2004

Verwijderd

ik heb hem :D van tfortelecom... ze probeerden mij dus ook verzekering aan te smeren.
maar echt super telefoon! weet iemand of je mappen kan beveiligen met wachtwoord?

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Harem.nl schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:21:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het profiel van mijn headset klan veranderen? Ik wil graag dat ik het door mijn headset hoor als ik gebeld wordt of dat ik een bericht krijg. Niet dat ie stil valt.
Bedoel je gewoon de meegeleverde HPM-70 headset? En je bedoelt dus dat je ringtone niet door je telefoonspeaker afgespeelt wordt maar door je headset? Dan moet je het volgende doen:

Ga naar Menu --> Instellingen --> Tabblad algemeen --> Profielen --> Ga naar "Handsfree" en kies Meer   --> Bekijk en bewerk. Kies vervolgens Accessoires --> Nieuwe accessoire --> Portable handsfree.

Nu springt je telefoon elke keer dat je je headset inplugt automatisch op het profiel handsfree. Met je headset ingeplugd zet je hem dan op stil, dan hoor je de ringtone alleen nog door je headset. Via profiel bewerken kun je ook nog het trilalarm uitzetten als je die ook niet hoeft te voelen als je de headset inhebt. Volgens mij was dit wat je wilde weten ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 10:16

SaN

Zit er verschil in de geluidskwaliteit (met bijgeleverde headset) en het gebruikersgemak wat betreft de walkman functie tussen de w810i en de w850i? Ik geloof dat ze allebei dezelfde afstandsbediener hebben? En allebei de megabass functie? Het gaat mij er dus vooral om dat de telefoon in mijn zak zit, en dat ik dan de muziek "bedien" zonder de telfoon uit mijn zak te halen.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Bij beide zit geen afstandsbediening. In het kabeltje van de headset zit alleen een knopje om gespreken aan te nemen en te beëindigen, voor alle anderen dingen zoals volume harder/zachter, volgend nummer, pauze etc, zul je het toestel uit je zak moeten halen. Headset is overigens identiek dus er zit geen verschil in geluidskwaliteit.

Er is wel een stereo handsfree headset verkrijgbaar waarmee je de muziek wel kunt bedienen, maar die moet je erbij kopen. En volgens de SE site is die alleen geschikt voor W850i, W950i, W710i en K800i, dus als je wel bereid bent om die te kopen kun je beter de W850i kiezen.

Trouwens hier is hij te koop (voor 50 euro), maar daar staat bij dat hij ook geschikt is voor oa. de W800i en W810i. Lijkt me ook gek als dat niet zo zou zijn aangezien die stekker gewoon standaard is zo te zien, maar wel vaag dat dat dan niet op de SE site staat. :? Om die reden kun je dus ook voor de W810i gaan.

Maar dan kun je ook de W850i kopen en de HBH-DS970 erbij kopen, kun je muziek etc. bedienen, op het schermpje zien welke muziek er speelt, zien wie er belt en heb je geen draadje meer naar je broekzak met bijbehorende stekker die brak kan worden (had ik met m'n W800i last van). Ben je wel weer duurder uit, maar ja.. Tis wel een vet ding, ik ga hem zeker nog halen :)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Over die HBH-DS970, zijn er al mensen die deze gebruiken met de W850i?

Hoe wordt deze verbinding tot stand gebracht? Als je gewoon je BT standaard aan hebt staan en je zet de HBH-DS970 aan maakt ie automatisch contact en kun je via de headset de muziek starten ofzo? (Mits je hem natuurlijk eenmalig gepaired heb) Hij speelt dan gewoon de huidige afspeellijst af toch? Of moet je steeds met de je telefoon dat ding koppelen? Ik vraag me dit af, lijkt me wel makkelijk als je gewoon je telefoon in je zak kan laten en dat ding automatisch koppelt.

En start de walkman player dan ook automatisch op de telefoon en sluit deze dan ook weer af als je hem respectievelijk aan en uit zet?

Kun je ook je eigen headset aansluiten op de HBH-DS970 of zitten die dopjes vast? (dit leek wel zo op de foto's.

Ik vraag me dus af of het voor mij een beetje praktisch is. Vind het opzich wel een mooi ding :9~

Andere optie is de wired remote, maar dan zit je weer met die brakke stekkers na een tijdje... Weet iemand of je op die remote ook je eigen headset kan aansluiten? Ik wil eigenlijk voorkomen dat ik steeds mn telefoon moet pakken als ik ff volume aan wil passen etc. maar twijfel dus tussen HBH-DS970 en de wired remote.

Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan verschaffen :)

• hk12nl
NrG_82 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:19:
[...]

Bedoel je gewoon de meegeleverde HPM-70 headset? En je bedoelt dus dat je ringtone niet door je telefoonspeaker afgespeelt wordt maar door je headset? Dan moet je het volgende doen:

Ga naar Menu --> Instellingen --> Tabblad algemeen --> Profielen --> Ga naar "Handsfree" en kies Meer   --> Bekijk en bewerk. Kies vervolgens Accessoires --> Nieuwe accessoire --> Portable handsfree.

Nu springt je telefoon elke keer dat je je headset inplugt automatisch op het profiel handsfree. Met je headset ingeplugd zet je hem dan op stil, dan hoor je de ringtone alleen nog door je headset. Via profiel bewerken kun je ook nog het trilalarm uitzetten als je die ook niet hoeft te voelen als je de headset inhebt. Volgens mij was dit wat je wilde weten ;)
Dat bedoelde ik en het werkt. Bedankt.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:24:
dingen die me opvallen.
1) bij uit- en aanzetten verliest hij de "shortcuts" gemaakt voor de 4puntsdruktoetsen. Iemand dit ook opgevallen?
Ja heb ik ook last van. Is wel klote moet ze steeds weer instellen omdat je in het begin nog wat 'kloot' met je telefoon waardoor je hem af en toe aan en uit zet. Meer mensen hier last van?

Edit
Mijn helderheid van mij telefoonscherm lijkt ook wel steeds harder en zachter te gaan. Dit vind ik ook vrij irritant. Iemand hier ook last van? Ik heb hem trouwens nog niet opgeladen want de batterij was meteen vol. Misschien dat ik hem eerst moet opladen.

Als je een playlist heb van winamp en die zet je op je telefoon en je zet ook alle liedjes op de telefoon en daarna open je je playlist hoe kan je dan de liedjes afspelen? Bij mij zegt ie dat het afspelen is mislukt dus hij kan op de 1 of de andere manier de liedjes niet vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door hk12nl op 27-10-2006 12:31 ]

©2004

• jap85
Harem.nl schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:26:
[...]
Ja heb ik ook last van. Is wel klote moet ze steeds weer instellen omdat je in het begin nog wat 'kloot' met je telefoon waardoor je hem af en toe aan en uit zet. Meer mensen hier last van?
Nee geen last van, shortcuts blijven er gewoon in staat na uitschakelen

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

jap85 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:02:
En start de walkman player dan ook automatisch op de telefoon en sluit deze dan ook weer af als je hem respectievelijk aan en uit zet?
Vraag ik me ook af, zou wel relaxed zijn.
Kun je ook je eigen headset aansluiten op de HBH-DS970 of zitten die dopjes vast? (dit leek wel zo op de foto's.

Ik vraag me dus af of het voor mij een beetje praktisch is. Vind het opzich wel een mooi ding :9~
Nee je kunt er geen eigen headset op aansluiten, da's wel jammer. Maar die doppen die eraan zitten zijn wel gewoon erg goed :)
Klik hier voor 6 pagina's mooie duiddelijke foto's van de HBH-DS970. Wel jammer dat de review in het Chinees is :P
Voor een review in het Engels klik hier.
Andere optie is de wired remote, maar dan zit je weer met die brakke stekkers na een tijdje... Weet iemand of je op die remote ook je eigen headset kan aansluiten? Ik wil eigenlijk voorkomen dat ik steeds mn telefoon moet pakken als ik ff volume aan wil passen etc. maar twijfel dus tussen HBH-DS970 en de wired remote.

Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan verschaffen :)
Op die remote kun je wel een eigen headset aansluiten:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_33709high_35_0_4000.jpg

Dat middelste ding heeft gewoon een standaard 3,5mm aansluiting.
Harem.nl schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:26:

Edit
Mijn helderheid van mij telefoonscherm lijkt ook wel steeds harder en zachter te gaan. Dit vind ik ook vrij irritant. Iemand hier ook last van? Ik heb hem trouwens nog niet opgeladen want de batterij was meteen vol. Misschien dat ik hem eerst moet opladen.

Als je een playlist heb van winamp en die zet je op je telefoon en je zet ook alle liedjes op de telefoon en daarna open je je playlist hoe kan je dan de liedjes afspelen? Bij mij zegt ie dat het afspelen is mislukt dus hij kan op de 1 of de andere manier de liedjes niet vinden.
Die shortcuts blijven bij mij gewoon staan als ik hem aan- en uitzet.

Dat van die helderheid komt door de ingebouwde lichtsensor. Met veel licht (bv. buiten) gaat de toetsenbord- en schermverlichting feller branden omdat je het dan beter kan zien. Wanneer het donker is zie je het scherm ook wel als het minder fel bandt. Die sensor zit links bovenop je toestel. Ga maar eens in het licht je vinger op die sensor leggen, dan zal je verlichting minder fel worden.

Als ik een playlist die ik met het album meegekopiëerd heb af ga spelen werk dat gewoon. Nummers en playlist staan wel in dezelfde map, misschien dat dat nog uitmaakt?

• hk12nl
Dat met die sensor zie ik nu ja, bedankt daarvoor ik dacht al weer dat ik een brakke foon had. Ik zal met die playlist nog wel even aan het werk gaan dan zien we wel wat daaruit komt. Misschien moet ik me telefoon dan een keer normaal uitzetten dat heb ik namelijk nog niet gedaan. Wederom bedankt voor je hulp ;)

©2004

• jap85
Dat met die sensor wist ik ook nog niet, leuk :)

Goede review trouwens van MR, wist nog niet dat die de DS970 al hadden gereviewd. Maar ze vonden die doppen die eraan zaten nog beter dan de HPM 70, dat belooft wat...

Neig nu toch wel naar de DS970, ook omdat ze er bij MR zo positief over zijn. Alleen lastig dat je 2 accus in de gaten moet gaan houden, maar tis wel een erg leuk speeltje en dat is ook wat waard ;)

Verwijderd

oh dat van die licht sensor had ik ook nog nergens eerder gehoord. leuk om te weten.

---

ik dacht dus yes, dat ik gisteren m'n telefoon kreeg, maar 'though-luck', nee. zat er de f*in' verkeerde telefoon in, nl. de W810i ipv de W850i. ik was/ben dus echt 'pissed' en teleurgesteld.

..zo moeilijk is het toch niet om het goede toestel(nummer) erin te doen..

of misschien hadden ze de W850i nog niet (zo lang) en lazen ze automatisch W810i ofzo.. nah ja das alleen maar speculeren..

maar ik baal dus nu dat ik waarschijnlijk nog een week moet wachten voor m'n W850i.
..en afwachten of ze het dit keer wel weten goed te doen..

• hk12nl
Ligt het aan mij of doet de SE site het bij jullie ook niet naar behoren? Als ik op support klik dan krijg ik een error :'(

©2004

Verwijderd

Harem.nl schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:43:
Ligt het aan mij of doet de SE site het bij jullie ook niet naar behoren? Als ik op support klik dan krijg ik een error :'(
ik heb net ff gekeken, maar bij mij lijkt het gewoon te werken. Ik krijg nl. geen error.

Verwijderd

als ik het goed heb gezien is de w850i in nederland te koop voor 419 euro? In belgie heb ik hem echter bij phonehouse zien staan (op de site want hier is het enkel op bestelling) voor 459 euro..
Nu vraag ik mij af of ik verschillen ga merken moest ik hem in nederland kopen ipv in belgië? aangezien hij daar toch goedkoper is.

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:57:
[...]

ik heb net ff gekeken, maar bij mij lijkt het gewoon te werken. Ik krijg nl. geen error.
Ik merk nu ook dat het aan mijn combinatie Firefox - Se site ligt. Met IE deed hij wel wel gewoon. Hetzelfde geld voor mijn update service die ik moet browsen via IE en niet via Firefox want dan doet hij het niet. :?

©2004

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 22:36
Heb een beetje rondgezocht naar prijzen met abo's met de W850i. Ik vind hem nog wel erg duur :'(. Hopen dat hij over een maandje wel een stuk goedkoper is, anders neem ik toch de W810i denk ik.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:57

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Hebben meer mensen een beetje speling in het slide systeem? Als ie dicht zit kan het bovenste deel een heel klein ietsie (nog niet de helft van de ruimte tussen bovenste en onderste deel) "wipwappen" op het bovenste deel. Ik heb m bijna een week maar het was me nog niet eerder opgevallen. Misschien hoort het wel en zat het er al die tijd al in...

Verwijderd

het is echt de moeite (het geld) waard om de hbh-ds970 erbij te nemen. stereo bluetooth is een van de leukste 'nieuwe' dingen die de w850i te bieden heeft.
ik gebruik de combi nu twee weken vrij intensief. telefoon en headset respectievelijk 5 en 4 keer opgeladen. ontvangst/geluid is erg goed, en hij kan de opgegeven 10m ook echt halen. maar dan alleen zonder obstructie..dus ook bij wandelen met phone in de broekzak kan er -als het been achter is en de ontvanger aan de andere kant op de buik hangt- een kleine 'skip' optreden. dit gebeurt lang niet altijd, maar toch.
met het koude weer op komst zit de telefoon in ieder geval in de binnenzak van mijn jas, en heb ik veel gadget plezier...

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:40
Ik heb ook een klein beetje speling. :) En het viel me eigenlijk ook pas een paar dagen geleden op, niet meteen vanaf het begin. Maar volgens mij is dat wel ok.

Trouwens, nog een handigheidje van de 850 t.o.v. de 810: Bij de 850 zit een lader waar ook weer een ander stekkertje in kan (bijv. headset). De 810 heeft dat niet. Dus je kan dan 's nachts je 850 opladen en de headset stekker er ook in, zodat je 's ochtends met de radio gewekt kan worden. :)

Verwijderd

Snap niet dat iedereen zo loopt te mekkeren over een verzekering op je toestel. Op nieuwe toestellen doe ik altijd een half jaar een verzekering bij The Phone House. Ondertussen zijn er al 3 toestellen gewoon vervangen onder de verzekering (Nokia N70, Qtek 9100 en een Samsung D500). Oke, het is vrij duur maar beter dan na het meewassen van je toestel (de Qtek 9100) en los toestel betalen.

Verwijderd

Mekkeren? Jaja, werkt zeker bij Phone house?
Je verhaal klopt niet helemaal, als je een verzekering van een half jaar wil, moet je drie maanden van te voren opzeggen.
En het gaat dus op een jaarcontract waartoe de phonehouse je verplicht.
Dus waar blijf jij dan met je halfjaartje??
Kan me wel voorstellen dat je je telefoon inderdaad in de wasmachine stopt, met jou manier van redeneren.
Sterkte

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:55:
Snap niet dat iedereen zo loopt te mekkeren over een verzekering op je toestel. Op nieuwe toestellen doe ik altijd een half jaar een verzekering bij The Phone House. Ondertussen zijn er al 3 toestellen gewoon vervangen onder de verzekering (Nokia N70, Qtek 9100 en een Samsung D500). Oke, het is vrij duur maar beter dan na het meewassen van je toestel (de Qtek 9100) en los toestel betalen.
Tsja, ik was mn toestel nooit mee. Ik let gewoon goed op m'n spullen. En voor fabricagefouten etc. mail ik direct naar SE. Maakt het ook niet uit waar je dat ding weg hebt. De enige SE die ooit terug ging was een T68i omdat die nogal stof verzamelde achter het display.
Verder vind ik die verzekeringen maar onzin, mits je normaal met je toestel omgaat natuurlijk.

Edit: ik heb trouwens de UK versie. Is het al iemand gelukt om de NL firmware er op te zetten? De progjes van SE zeggen dat er geen update is. Verder boeit de taal me niet zo, het zou alleen makkelijk zijn voor T9.

[ Voor 11% gewijzigd door SayWhatAgain! op 28-10-2006 13:35 ]

• jap85
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 07:06:
het is echt de moeite (het geld) waard om de hbh-ds970 erbij te nemen. stereo bluetooth is een van de leukste 'nieuwe' dingen die de w850i te bieden heeft.
ik gebruik de combi nu twee weken vrij intensief. telefoon en headset respectievelijk 5 en 4 keer opgeladen. ontvangst/geluid is erg goed, en hij kan de opgegeven 10m ook echt halen. maar dan alleen zonder obstructie..dus ook bij wandelen met phone in de broekzak kan er -als het been achter is en de ontvanger aan de andere kant op de buik hangt- een kleine 'skip' optreden. dit gebeurt lang niet altijd, maar toch.
met het koude weer op komst zit de telefoon in ieder geval in de binnenzak van mijn jas, en heb ik veel gadget plezier...
Aangezien jij deze headset heb, even 2 vragen hierover (had ze al eerder gesteld in dit topic)
Hoe wordt de verbinding tot stand gebracht? Als je gewoon je BT standaard aan hebt staan en je zet de HBH-DS970 aan maakt ie automatisch contact en kun je via de headset de muziek starten ofzo? (Mits je hem natuurlijk eenmalig gepaired heb) Hij speelt dan gewoon de huidige afspeellijst af toch? Of moet je steeds met de je telefoon dat ding koppelen? Ik vraag me dit af, lijkt me wel makkelijk als je gewoon je telefoon in je zak kan laten en dat ding automatisch koppelt.

Alvast bedankt!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Je toestel meewassen 8)7 Dat moet je ook niet doen hè ;) Zoiets is me echt nog nooit overkomen en ik ken ook niemand die zoiets ooit overkomen is. Als je een duur toestel koopt, weet je dat je daar zuinig op moet zuin.
Waar ik me het meest zorgen over zou maken is diefstal, maar als je dan vraagt hoe het daarmee zit wordt dat bijna nooit gedekt.

Beetje speling heb ik ook trouwens, maar stoor me er niet. Kan ook niet anders denk ik.
ChrisM schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:02:
Trouwens, nog een handigheidje van de 850 t.o.v. de 810: Bij de 850 zit een lader waar ook weer een ander stekkertje in kan (bijv. headset). De 810 heeft dat niet. Dus je kan dan 's nachts je 850 opladen en de headset stekker er ook in, zodat je 's ochtends met de radio gewekt kan worden. :)
Ik denk "hè, waar heeft hij het toch over", toen maar ff m'n lader bekeken en verrek, daar kun je idd je headset inpluggen. Was me nog absoluut niet opgevallen :P

@A.Kloppenborg: waar heb jij die headset gekocht en voor hoeveel?

Verwijderd

ik weet niet of het al iemand is opgevallen maar boven het scherm links en rechts van de 2e camera heb je ook 2 knopjes (kan je gebruiken bij de camera)

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

jap85 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

Aangezien jij deze headset heb, even 2 vragen hierover (had ze al eerder gesteld in dit topic)
Hoe wordt de verbinding tot stand gebracht? Als je gewoon je BT standaard aan hebt staan en je zet de HBH-DS970 aan maakt ie automatisch contact en kun je via de headset de muziek starten ofzo? (Mits je hem natuurlijk eenmalig gepaired heb) Hij speelt dan gewoon de huidige afspeellijst af toch? Of moet je steeds met de je telefoon dat ding koppelen? Ik vraag me dit af, lijkt me wel makkelijk als je gewoon je telefoon in je zak kan laten en dat ding automatisch koppelt.

Alvast bedankt!
Ik heb ook de DS970 en hij maakt automatisch contact. D.w.z. als ik op play druk op de 970 start de walkman player in mn huidige playlist. Of je ook al contact heb met de telefoon voor als je wilt bellen heb ik nog niet geprobeerd, maar ik denk van wel. En je player gaat ook weer uit zodra je de muziek stopt via de 970. Dus dat automatisch koppelen gaat wel lukken.

@NrG_82: ik heb m bij Salland gekocht voor iets van 108E incl. verzenden

@roelywoely: was al eerder opgemerkt, maar toch een goede tip aangezien ze niet echt opvallen (ik zag het ook pas nadat iemand anders hier het opmerkte)

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ok thnx :)
Wilde hem daar ook bestellen, maar heb ook een bon van Belcompany voor 25% korting op accessoires, eerst eens kijken of hij daar te krijgen is en wat dat kost. Niet goedkoop iig, maar dan heb je ook wat :)
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:54:
ik weet niet of het al iemand is opgevallen maar boven het scherm links en rechts van de 2e camera heb je ook 2 knopjes (kan je gebruiken bij de camera)
Had ik idd al eerder vermeld in dit topic, maar het valt idd niet erg op. Staat ook wel in de handleiding zag ik later, maar die lees ik nooit direct en meestal helemaal niet... Dacht trouwens eerst dat er gewoon speling op de behuizing zat :P :+

• ChrisM
Ik vind die knopjes nou niet meteen echt superhandig trouwens. Ik had liever dat ze iets met de Walkman Player deden (het is een W-telefoon after all! :P). Bijv. dat als je de player aanhebt, en dan door op één van die knoppen te drukken, je dan snel naar het beginscherm van een track kiezen gaat (daar waar je Artiesten, Tracks, Albums etc kiest).. Nu moet dat altijd via "Meer - MJijn Muziek" dat is jammer, toch?

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:19
ChrisM schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:43:
Ik vind die knopjes nou niet meteen echt superhandig trouwens. Ik had liever dat ze iets met de Walkman Player deden (het is een W-telefoon after all! :P). Bijv. dat als je de player aanhebt, en dan door op één van die knoppen te drukken, je dan snel naar het beginscherm van een track kiezen gaat (daar waar je Artiesten, Tracks, Albums etc kiest).. Nu moet dat altijd via "Meer - MJijn Muziek" dat is jammer, toch?
Dat zou idd een betere optie voor een walkman telefoon zijn!

• SaN

SaN

Ik ben gisteren even bij de T-mobile shop langs gegaan, bij een verlenging van een jaar 110 euro bij betalen, bij 2 jaar gratis. (ik heb nu een relax 200 abo, met een relax 150 waren het dezelfde prijzen)

Daarna nog even bij de phonehouse langs gegaan, daar kost de telefoon 140 euro bij een 2 jarige verlenging bij T-mobile. wel een aardig prijsverschil dus. 8)

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe firmware komt :)

ik heb nu R1ED001

heb al 2 reboots gehad en de camera mag wel iets mooier! (k750i was ook net zo maar naar enkele firmware upgrades maakt ie nu hele mooi foto's!)

vanpeltje

• MarcoC
Dat is vrij goedkoop. Hoe zat het met een nieuw abonnement?

• SaN

SaN

Nieuw weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik heb het vermoeden dat ze bij de phonehouse niet helemaal begrepen dat het om een verlenging ging, of dat ze dat gewoon niet doen en mij op probeerden te lichten :+ Ik ging daar ook alleen maar even naartoe om de telefoon in mijn handen te houden. Ik vond dat oranje lampje terwijl hij uit stond wel lelijk trouwens, zag er een beetje goedkoop uit...

[ Voor 9% gewijzigd door SaN op 28-10-2006 17:17 ]

• MarcoC
sander-sp schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:16:
Nieuw weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik heb het vermoeden dat ze bij de phonehouse niet helemaal begrepen dat het om een verlenging ging, of dat ze dat gewoon niet doen en mij op probeerden te lichten :+ Ik ging daar ook alleen maar even naartoe om de telefoon in mijn handen te houden. Ik vond dat oranje lampje terwijl hij uit stond wel lelijk trouwens, zag er een beetje goedkoop uit...
't Is ook een knopje volgens mij.

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
ik heb hem ook eindelijk vanochtend ff gehaald bij t for telecom.
heb hem gekocht met kpn hi 25 per maand voor 2 jaar

hele fijne telefoon binnenkort ff een bonnetje opsturen en krijg ik de HPM-85 gratis thuis gestuurd.
en vanwege een of andere actie kreeg ik er ook nog een jabra BT 500 bij (bluetooth headset)

mijn dag avond week kan niet meer stuk :)

-edit-
is er trouwens een mogelijkheid dat als je in het menu zit of aan bellen bent en je slide hem dicht dat hij dan gelijk op toetsen blok gaat bij mij is dit namelijk niet het geval

-edit-

[ Voor 21% gewijzigd door zaander op 29-10-2006 03:53 ]

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:19
vanpeltje schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:08:
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe firmware komt :)

ik heb nu R1ED001

heb al 2 reboots gehad en de camera mag wel iets mooier! (k750i was ook net zo maar naar enkele firmware upgrades maakt ie nu hele mooi foto's!)
Wat is firmware precies? En hoe kunnen daardoor de foto's beter worden? :?

Verwijderd

Over firmware-updates gesproken... Net als bij destijds de K750i (of was het de K700i ?) duurt het een seconde of zo voordat je verbinding hebt. Ik moet regelmatig mijn naam 2x zeggen bij gespreksaanname. Verder vind ik de firmware lekker stabiel draaien zonder vreemde of storende dingen (ook nog geen vastlopers gehad!). Het belangrijkste is dat Bluetooth zonder problemen werkt. Oh ja, het volume van de Walkman Player mag voor mij wat harder...

Verwijderd

Wat is het verschil tussen een SE w850 en een w830 (die hier nog niet op de markt is) ??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 12:14 ]

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:08:
Wat is het verschil tussen een SE w850 en een w830 (die hier nog niet op de markt is) ??
De W830 is voor de Aziatische markt bestemd. Zelfde specs als de W850.

• hk12nl
Als het goed is bevat de W830i geen umts. Het is eigenlijk een lichter versie van de W850i.

©2004

Verwijderd

Le0032 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

De W830 is voor de Aziatische markt bestemd. Zelfde specs als de W850.
Ok :)

• jap85
zaander schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:09:

hele fijne telefoon binnenkort ff een bonnetje opsturen en krijg ik de HPM-85 gratis thuis gestuurd.

-edit-
Oh moet je daarvoor een bonnetje opsturen? Ik dacht dat je die automatisch opgestuurd kreeg. Hadden ze ook wel ff duidelijker mogen zeggen bij de T for telecom. Maar welk bonnetje moet je waar heen sturen dan?? Wil die HPM-85 wel hebben namelijk :P

• zaander
in de doos die ik kreeg zat een tegoedbon.
die moet ik invullen en een kopie van mijn abbo en aankoop bewijs mee sturen naar sony ericsson

link naar de folder klik

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Harem.nl schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:25:
Als het goed is bevat de W830i geen umts. Het is eigenlijk een lichter versie van de W850i.
W830 heeft idd geen UMTS en ook geen 2e VGA-camera aan de voorkant, kun je dus niet mee videobellen. Maar daartegenover staat dat de W830 wel EDGE heeft.

• vanpeltje
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:08:
De W830 heeft geen UMTS en kan dus niet beeldbellen,

wel heeft hij EDGE wat alleen telfort ondersteund.

dus als je wel snel internet wil maar niet hoef te beeldbellen moet je de w830 met telfort nemen.

alleen ben ik die combinatie nog niet tege gekomen :)
rowyroald schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:16:
[...]

Wat is firmware precies? En hoe kunnen daardoor de foto's beter worden? :?
firmware is het besturingssysteem op je telefoon (net als windows op je pc).. en net als wanneer windows problemen heeft zijn er updates.

Dat heeft sony ericsson dus ook, door aanpassing aan te brengen aan de codes kan je de camera verbeteren waardoor hij o.a. sneller foto's op kan slaan, juiste omgang met (zon)licht etc.

Update via:
http://www.sonyericsson.c...=10447&fid=21839&esi=true

vanpeltje

Verwijderd

[quote]zaander schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:09:

en vanwege een of andere actie kreeg ik er ook nog een jabra BT 500 bij (bluetooth headset)

mijn dag avond week kan niet meer stuk :)

quote]

ik heb em ook van tfortelecom, ook met kpn hi 25 per maand 2 jaar
maar hoezo heb ik geen tegoedbon dan..? kan ik wel gewoon die dingen gratis krijgen?

Verwijderd

HEEEEEEEEEEEEEEELLLLPPPPP |:(

SHIT,
alles geinistalleerd, disc2phone starten, alles precies volgens dat oranje boekje,
gaat m'n telefoon uit nadat ik 'm op bestandsoverdracht zet, en een cd plaats.
Op disc2phone scherm kan ik de memorycard niet selecteren, omdat ie m niet vindt, maar inPC suite zegt ie : Memory stick verbinden in bestandsoverdracht...

Ik kan er dus geen muziek van CD instoppen, HEELPPP _/-\o_

Verwijderd

sorry : memory stich is verbonden in modus bestandsoverdracht

Verwijderd

Kan er mij soms iemand zeggen wat er precies bijgeleverd bij de w850? een kaartje van 1 gig weet ik.. maar is er soms nog iets?

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:46:
Kan er mij soms iemand zeggen wat er precies bijgeleverd bij de w850? een kaartje van 1 gig weet ik.. maar is er soms nog iets?
je krijgt:

oortjes
een usb kabel
een kabel met 3.5 mm aansluiting
lader

en wat boekjes en een cd :P

• zero_cool89
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:20:
HEEEEEEEEEEEEEEELLLLPPPPP |:(

SHIT,
alles geinistalleerd, disc2phone starten, alles precies volgens dat oranje boekje,
gaat m'n telefoon uit nadat ik 'm op bestandsoverdracht zet, en een cd plaats.
Op disc2phone scherm kan ik de memorycard niet selecteren, omdat ie m niet vindt, maar inPC suite zegt ie : Memory stick verbinden in bestandsoverdracht...

Ik kan er dus geen muziek van CD instoppen, HEELPPP _/-\o_
heb je al geprobeerd gewoon via "deze computer" en dan een verwisselbare schijf ?

dat doe ik namelijk, vind de software van SE maar matig en traag.

dus sluit je telefoon aan, zet hem in bestands, ga naar mijn pc en kijk of i daar iets vind.

• zaander
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:16:

ik heb em ook van tfortelecom, ook met kpn hi 25 per maand 2 jaar
maar hoezo heb ik geen tegoedbon dan..? kan ik wel gewoon die dingen gratis krijgen?
ik heb hem pas gehaalt toen ik meer wist van die actie (die liep pas sinds vorige week woensdag) mischien heb heb jij hem ervoor gehaald.
je zou bij de t for telecom langs kunnen gaan en vragen of jij die spullen ook nog kunt krijgen.

weet iemand mischien waar ik het sliden kan instellen ben er niet helemaal tevreden over namelijk

• hk12nl
Het zou helemaal mooi zijn als je de snelkoppeling van de 4-punts druk toets omhoog zou kunnen instellen naar de optie toetsvergrendeling. Misschien een idee voor de volgende software update.

©2004

• zaander
Harem.nl schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:07:
Het zou helemaal mooi zijn als je de snelkoppeling van de 4-punts druk toets omhoog zou kunnen instellen naar de optie toetsvergrendeling. Misschien een idee voor de volgende software update.
die kun je instellen ga naar instellingen >> snelkopelingen (in het eerste tab blad)

of bedoelde je deze snelkopelingen niet?

• hk12nl
zaander schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:12:
[...]

die kun je instellen ga naar instellingen >> snelkopelingen (in het eerste tab blad)

of bedoelde je deze snelkopelingen niet?
Jawel maar volgens mij kan je niet naar de optie toetsvergrendeling. Deze is namelijk niet in een menu terug te vinden. Alleen als je op de aan/uit knop drukt. :)

©2004

Verwijderd

met welke actie krijg je die bluetooth headset nou?

• zaander
ik kreeg die headset om dat ik telefoon daar kocht ik wist niets van die actie ze zeiden alleen dat het een actie van hun was.
meer weet ik er niet van helaas.

Verwijderd

ik krijg de headset toegestuurt :D bedankt dat je het hebt gemeld van de actie anders had ik hem niet gekregen

• jap85
Ik heb er flink over lopen twijfelen maar ik denk dat ik toch maar voor de HPM-82 headset ga ipv de DS970... Vind het een moeilijke keuze, voordeel van de DS970 is natuurlijk geen stekker meer hoeven aansluiten en een heel mooi apparaatje, maar ik weet alweer hoe dat bij mij gaat, is ie net weer leeg ofzo als ik ff lekker muziek wil luisteren en de FM radio die je dan niet kunt gebruiken vind ik ook wel jammer. Daarnaast kost het ook flink meer stroom van je telefoon natuurlijk..

En aangezien ik het ook weer niet zo'n ramp vind om dat draadje van mn broekzak naar mn buik te hebben heb ik dan alles bij elkaar liever een HPM-82. Het gaat me er vooral om dat ik ff een liedje door kan klikken en het volume aan kan passen. (vindt de volume knoppen niet echt optimaal op de w850 en kut als ik je in de trein zit om je telefoon uit je broekzak te halen). Ten slotte bespaar ik zo ook nog 60 euro uit, al maakt me dat nog het minste uit, DS970 is het gerust wel waard.

Ik ga em ook maar gelijk bestellen ook anders blijf ik twijfelen.

EDIT: Ik krijg een foutmelding wanneer ik de laatste ~40 mb van mn memorystick wil benaderen,. Iets van 'Kan de opgevraagde sector niet vinden ofzo' ik heb dit nu met 2 verschillende bestanden gehad (beiden livesets van ruim 100 mb, mp3.). Het gaat om de meegeleverde stick. Wat kan ik hieraan doen? Formatteren via windows verkenner het proberen waard?

[ Voor 14% gewijzigd door jap85 op 30-10-2006 22:22 ]

Verwijderd

Nee, daar werd ie ook niet gezien,
heel maf, besloot maar dat het een software probleem moest zijn, alles d'r af en er weer op, en nou doet ie het wel
:D was wel weer schrikken, nu nog een bluetooth stereo headset.

Wie weet waar je die witte blueband kan halen, die kon je ook met dongle erbij nemen...
zero_cool89 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 08:25:
[...]

heb je al geprobeerd gewoon via "deze computer" en dan een verwisselbare schijf ?

dat doe ik namelijk, vind de software van SE maar matig en traag.

dus sluit je telefoon aan, zet hem in bestands, ga naar mijn pc en kijk of i daar iets vind.

• MarcoC
Is het ondanks het gebrek aan autofocus toch nog mogelijk om redelijke foto's van stukken tekst te maken?

En is er bij het afspelen van muziek op de achtergrond ook een ruis aanwezig zoals bij de W600, W800 en W810i?

• zero_cool89
MarcoC schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:07:
Is het ondanks het gebrek aan autofocus toch nog mogelijk om redelijke foto's van stukken tekst te maken?

En is er bij het afspelen van muziek op de achtergrond ook een ruis aanwezig zoals bij de W600, W800 en W810i?
foto's zijn heel mooi.
wat voor ruis ?

Ik heb een probleem. als ik in het standaardscherm op een volumeknop druk geeft hij telefoonstatus weer, dat had ik eerst niet. ik heb niets gedaan.
als ik in mp3player ben dan doen de knoppen wel normaal.

need help plz

• ChrisM
zero_cool89 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:16:
[...]

foto's zijn heel mooi.
wat voor ruis ?

Ik heb een probleem. als ik in het standaardscherm op een volumeknop druk geeft hij telefoonstatus weer, dat had ik eerst niet. ik heb niets gedaan.

need help plz
Dit is standaard behaviour. :) Doet ie bij mij (en alle andere SE telefoons for that matter :P) ook...

Maar, je oplossing: zet je Walkman player maar aan. Dan zie je gewoon de volume weer.

En ik zal even wat foto's maken van wat tekst.. upload het zo.
Edit: De foto's zijn niet (echt) gelukt. Komt vooral omdat ik alleen maar beetje lelijk geel licht heb. Morgen, in daglicht, probeer ik het nog wel een keer als nog niet iemand anders het al heeft laten zien ondertussen. :

[ Voor 15% gewijzigd door ChrisM op 30-10-2006 23:42 . Reden: ß weggehaald, aangezien ik was vergeten dat Firefox 2 niet meer ALT-S als shortcut heeft, maar nu SHIFT-ALT-S.. (en CTRL-ALT-S geeft ß.. want dat had ik eerst geprobeerd.) ]

• zero_cool89
oh ik zie het nu, ik flipte :D

• MarcoC
zero_cool89 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:16:
[...]

foto's zijn heel mooi.
wat voor ruis ?

need help plz
Ik weet dat de foto's mooi zijn, maar aangezien er geen autofocus op zit ben ik bang dat foto's van tekstdocumenten onleesbaar wordt.

Met ruis bedoel ik ruis eigenlijk. Tussen de nummers door en bij zachte stukken hoor je bij de meeste Walkman-telefoons een (hinderlijke) ruis. Alsof er een TV met sneeuwbeeld aanstaat.

• ChrisM
Voor degene die nog geinteresseerd is in wat benchmark resultaten:
http://www.jbenchmark.com...benchmark=v1&login=ChrisM

Ik krijg alleen de benchmarks van futuremarks niet aan de praat. Dit omdat ik niet weet hoe ik het uit kan zetten dat de telefoon automatisch het licht dimt na x aantal seconden. Kan het wel? Of kijk ik over de optie heen...?

Trouwens, over die ruis... Volgens mij komt dat door de mp3-tjes... Aangezien als ik op volgend nummer druk, het stil is (dus even in die 0.3s pauze tussen de nummers) maar zo gauw het nummer begint, dan komt pas de ruis. Maar echt niet storend, want ik moest m'n oor tegen de speaker aangooien om het te horen. (En toen schrikken omdat m'n volgende nummer happy hardcore was en het volume maximaal stond. :P :D (Sorry, maar ik vind dat je veel verschillende genres op je telefoon moet hebben. :P))

• MarcoC
Wie luistert er nou muziek over de speaker, je kunt beter door de headset luisteren :P. Maar er is dus ook een lichte ruis aanwezig bij de W850i?

• ChrisM
MarcoC schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:34:
Wie luistert er nou muziek over de speaker, je kunt beter door de headset luisteren :P. Maar er is dus ook een lichte ruis aanwezig bij de W850i?
Ha! Jij dacht zeker dat ik al in bed lag?! :P Niet dus! :) Er is 0,0% ruis met de headset. Encodeer je MP3tjes maar eens een keer op een iets hogere kwaliteit. :P

• MarcoC
Ik heb geen W850i, ik weet dat er op veel andere Walkman-telefoons wel problemen zijn met ruis en dat heeft niet met slechte kwaliteit MP3'tjes te maken. Daarom vroeg ik het ;).

• ChrisM
:P Zit maar een beetje te plagen. Misschien zit er ook wel ruis ofzo in, hoor... maar het is zeker niet hinderlijk. Ik hoor het niet.

• jap85
Ik hoor het ook niet hoor, voor mij perfect geluid en ik ben wel wat gewend, heb hiervoor 2 jaar een creatieve Zen touch icm goeie in ear dopjes van creative gebruikt. En ik vind dit geluid vrijwel net zo goed, al is het niet helemaal hetzelfde, het is wat doffer, diepere bassen. Maar ik hou daar wel van :)

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

MarcoC schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:55:
Met ruis bedoel ik ruis eigenlijk. Tussen de nummers door en bij zachte stukken hoor je bij de meeste Walkman-telefoons een (hinderlijke) ruis. Alsof er een TV met sneeuwbeeld aanstaat.
Heb ik met m'n W800i nooit last van gehad, of het is me nooit opgevallen. Misschien omdat ik bijna altijd in de trein luisterde, want daar heb je toch al flink wat achtergrond lawaai, maar ook thuis waar het gewoon stil is heb ik nog nooit bewust ruis kunnen ontdekken. :) Zelfde geldt voor m'n W850 al heb ik daar tot nu toe vanwege de herfstvakantie nog niet zo veel muziek mee geluisterd.

• zaander
ik heb de hele handleiding door gekeken en kan niets vinden over de instellingen van het sliden :?
ik ga er maar van uit dat je dit niet kunt instellen dit vind ik wel een min puntje maar verder erg tevreden over de telefoon

Verwijderd

wat wil je weten over het sliden? er staat wel ergens opnemen door te sliden aan/uit zetten... weet niet of je dat zoekt?

• ChrisM
Bij Instellingen, dan Gesprekken (4e tab) en dan "Aann. door openen" kan je dat instellen. Dat is het enige dat je in kan stellen, voor zover ik weet.

Over de ruis... Ik heb het gehoord! Ik was vandaag in de bibliotheek... aan het leren. En had de muziek op z'n aller zachtst staan (een half bolletje, zeg maar). En dan, als je je concentreert op de muziek ("maar je was toch aan het leren?" Tss, laat me nou! Ik ben een verhaal aan het vertellen!) dan hoor je een heel zachte ruis, die.. als je je er op concentreert, misschien irritant kan worden. Maar.. zo gauw ik naar 2 bolletjes ging, was de muziek te hard voor de ruis.

Nu nog iets anders handig... niet per se voor de W850, maar voor alle handhelds. Als je toch graag iTunes wilt gebruiken, dan kan je daar voor "Itunes Agent" gebruiken: http://ita.sourceforge.net/
Hiermee kan je toch op een handige manier je muziek synchroniseren met (in ons geval) de telefoon! En je hebt alle handigheidjes van iTunes. :) Leuk he?

• zaander
ChrisM schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:07:
Bij Instellingen, dan Gesprekken (4e tab) en dan "Aann. door openen" kan je dat instellen. Dat is het enige dat je in kan stellen, voor zover ik weet.
kijk dit bedoelde ik tanx

niet dat ik een zeikerd wil zijn maar nu nog een optie dat je kunt ophangen door te sluiten :P

• MarcoC
ChrisM schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:07:

Over de ruis... Ik heb het gehoord! Ik was vandaag in de bibliotheek... aan het leren. En had de muziek op z'n aller zachtst staan (een half bolletje, zeg maar). En dan, als je je concentreert op de muziek ("maar je was toch aan het leren?" Tss, laat me nou! Ik ben een verhaal aan het vertellen!) dan hoor je een heel zachte ruis, die.. als je je er op concentreert, misschien irritant kan worden. Maar.. zo gauw ik naar 2 bolletjes ging, was de muziek te hard voor de ruis.

Nu nog iets anders handig... niet per se voor de W850, maar voor alle handhelds. Als je toch graag iTunes wilt gebruiken, dan kan je daar voor "Itunes Agent" gebruiken: http://ita.sourceforge.net/
Hiermee kan je toch op een handige manier je muziek synchroniseren met (in ons geval) de telefoon! En je hebt alle handigheidjes van iTunes. :) Leuk he?
Stom dat SE dat niet heeft gefixt, met die ruis. Dat is al sinds de eerste Walkman-telefoon zo. Niet dat ik me er erg aan zal storen, zowat al mijn audio-apparaten ruizen :P.

• Snirpo
  • Laatst online: 07:48
Misschien moeten binnenkort het K800 en W850 topic samengesmolten worden, netzo als met de K750 en W800 aangezien de W850 en K800 essentieel ook dezelfde telefoons zijn met een ander uiterlijk (en nu ook een andere camera). Maar alles voor de K800 en W850 is uitwisselbaar. Dan halen we misschien weer de 10 delen :9

• zero_cool89
Snirpo schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:35:
Misschien moeten binnenkort het K800 en W850 topic samengesmolten worden, netzo als met de K750 en W800 aangezien de W850 en K800 essentieel ook dezelfde telefoons zijn met een ander uiterlijk (en nu ook een andere camera). Maar alles voor de K800 en W850 is uitwisselbaar. Dan halen we misschien weer de 10 delen :9
ja, de firmware is ongeveer hetzelfde

je kan de thema's van k800i gebruiken voor w850i en er zijn vast meer programma's die op w850i passen :D

Verwijderd

Even niet over ruis... waar zit de knop voor shuffle? :|

• jap85
Ik heb trouwens geen sluitergeluid bij de camera als ik profiel stil heb, ideaal!! Lekker sneaky fotos nemen :P

• ChrisM
jap85 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:58:
Ik heb trouwens geen sluitergeluid bij de camera als ik profiel stil heb, ideaal!! Lekker sneaky fotos nemen :P
aH! :) Ik ook niet. Handig! :P
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:46:
Even niet over ruis... waar zit de knop voor shuffle? :|
In de Walkman Player, Meer, Instellingen, Afspeelmodus. Daar kan je Shuffle en Loop aan (of uit) zetten.

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Snirpo schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:35:
Vind het toch wel een volledig andere phone voor een volledig andere doelgroep. Een 3,2mp cameraphone koop je voor de fotofuncties, een walkmanphone met een camera zonder autofocus is veel meer op muziek gericht.

Bovendien, dit topic gaat redelijk snel en het topic van de K800i gaat heel snel (alweer deel 5). Denk niet dat het er overzichtelijker op wordt als je ze samenvoegt.

• hk12nl
NrG_82 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:48:
[...]

Vind het toch wel een volledig andere phone voor een volledig andere doelgroep. Een 3,2mp cameraphone koop je voor de fotofuncties, een walkmanphone met een camera zonder autofocus is veel meer op muziek gericht.

Bovendien, dit topic gaat redelijk snel en het topic van de K800i gaat heel snel (alweer deel 5). Denk niet dat het er overzichtelijker op wordt als je ze samenvoegt.
Mee eens! Het wordt veel te onoverzichtelijk. Als het nou vrijwel exact de zelfde telefoons waren zoals bij de K750i, W800i etc. dan zou het nog wel mogelijk zijn.

©2004

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:16

Martinspire

Awesomeness

IDD, volgens mij kun je ook beter de W810, de W850 en de W950 (eventueel W900) bij elkaar zetten aangezien die bijna allemaal dezelfde camera hebben (met de 810 met autofocus).

Maar vind het zoiezo niet echt mega om alles bij elkaar te zetten. Kun je beter een appart topic maken voor SE thema's...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• jap85
Even over geheugenkaartjes, ik wil misschien wel meer dan 1 gig in mn w850. Nu staan er op marktplaats veel nieuwe geheugenkaartjes te koop voor een stuk minder dan op webshops (4 gig ~ 100 euro ipv 140 en 2 gig ~ 50 ipv 70). Dat zijn dan gewoon sandisk of sony kaartjes. De verkopers hebben er vaak meerdere te koop en lijken dus handelaren. Op de fotos staan vaak chinese tekens.

Nu is mijn vraag, zijn dit gewoon goede kwaliteit kaartjes (originele) of hebben we hier te maken met imitatie rommel uit azie? (van crappy kwaliteit) in dat laatste geval betaal ik liever wat meer voor een goede. Maar als het gewoon goede kaartjes zijn is het wel de moeite om via marktplaats e.e.a. aan te schaffen.

Iemand met ervaringen hiermee of op een andere manier kennis hiervan?

• MarcoC
djmantri schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:32:
IDD, volgens mij kun je ook beter de W810, de W850 en de W950 (eventueel W900) bij elkaar zetten aangezien die bijna allemaal dezelfde camera hebben (met de 810 met autofocus).

Maar vind het zoiezo niet echt mega om alles bij elkaar te zetten. Kun je beter een appart topic maken voor SE thema's...
Die vergelijking klopt minder dan de W850i en K800i. De W950i is heel anders, draait op Symbian, heeft 4GB intern en geen cam. Daarnaast heeft de W850i een nieuwere UI dan de W810i.

• zero_cool89
jap85 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:51:
Even over geheugenkaartjes, ik wil misschien wel meer dan 1 gig in mn w850. Nu staan er op marktplaats veel nieuwe geheugenkaartjes te koop voor een stuk minder dan op webshops (4 gig ~ 100 euro ipv 140 en 2 gig ~ 50 ipv 70). Dat zijn dan gewoon sandisk of sony kaartjes. De verkopers hebben er vaak meerdere te koop en lijken dus handelaren. Op de fotos staan vaak chinese tekens.

Nu is mijn vraag, zijn dit gewoon goede kwaliteit kaartjes (originele) of hebben we hier te maken met imitatie rommel uit azie? (van crappy kwaliteit) in dat laatste geval betaal ik liever wat meer voor een goede. Maar als het gewoon goede kaartjes zijn is het wel de moeite om via marktplaats e.e.a. aan te schaffen.

Iemand met ervaringen hiermee of op een andere manier kennis hiervan?
ik denk dat het wel uit azie komt en dan legaal of minder legaal naar nederland geimporteerd.

ik denk ook dat de kwaliteit niet slechter is ofzo.
wel hoop ik dat 4 gig ook echt 4 gig is en niet 3.3 ofzo.

ik zou, een paar euro meer uitgeven en een originele kopen in een gewonen winkel.

• jap85
Ja ik denk dat ik dat ook wel doe, paar euro minder maakt ook niet zoveel uit en dat weet je tenminste zeker dat je wat goeds hebt.

• ChrisM
Ze staan toch al voor 115 euro hier in de Pricewatch? (Sandisk)
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 4GB (SanDisk)

Lijkt me toch gewoon nette prijs? Ik ga waarschijnlijk volgende maand zo'n kaartje kopen. Eigenlijk zouden ze een package deal moeten maken, samen met de DS700. :)

Verwijderd

eve een vraag over de walkman player.. hij zet soms al mijn muziek in de wachtlijst zonder dat ik dat wil :S hoe krijg ik de wachtlijst weer leeg? (en dan in 1x en niet 1 voor 1 alle nrs weghalen)

• ChrisM
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:46:
eve een vraag over de walkman player.. hij zet soms al mijn muziek in de wachtlijst zonder dat ik dat wil :S hoe krijg ik de wachtlijst weer leeg? (en dan in 1x en niet 1 voor 1 alle nrs weghalen)
Euhm... Wat ik altijd doe, is (als je al een playlist hebt), dan via Meer - Mijn Muziek, een nieuwe selectie maken. Bijv. op artiest, album.. of een eigen playlist maken. Maar als je naar Mijn Muziek gaat, dan kan is je playlist weer leeg. Bedoel je dat?

Trouwens: Stel dat... Je bent aan het SMSen op je telefoon en dan wordt je aangehouden omdat ze zeggen dat je met je telefoon aan het pielen bent. Maar... jij hebt ondertussen hem snel op Airplane-modus gezet en je zegt dat je hem alleen maar gebruikt als Walkman. Zou de politie (of verder rechter) dat geloven? Je laat natuurlijk netjes zien dat je niet kan bellen met je telefoon, maar dat het puur een Walkman is. Want volgens mij mag je wel met audioapparatuur klooien in de auto, toch? Dus... nooit meer boetes voor niet handsfree bezig zijn? :)

Verwijderd

nee hij voegt alles automatisch toe aan mijn playlist (soms) en dat wil ik niet
en k zou ook willen weten hoe je je playlist weer helemaal leeg kan maken (met playlist bedoel ik de wachtrij, dus je gaat naar de walkman en doet dan pijltje naar boven/onder)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

ChrisM schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:59:
[...]Trouwens: Stel dat... Je bent aan het SMSen op je telefoon en dan wordt je aangehouden omdat ze zeggen dat je met je telefoon aan het pielen bent. Maar... jij hebt ondertussen hem snel op Airplane-modus gezet en je zegt dat je hem alleen maar gebruikt als Walkman. Zou de politie (of verder rechter) dat geloven? Je laat natuurlijk netjes zien dat je niet kan bellen met je telefoon, maar dat het puur een Walkman is. Want volgens mij mag je wel met audioapparatuur klooien in de auto, toch? Dus... nooit meer boetes voor niet handsfree bezig zijn? :)
Krant lezen of film kijken onder het rijden mag ook niet. Dus of je nou aan het bellen bent of aan het klooien met je 'mp3' speler het mag gewoon niet. Officieel mag je ook niet met je navigatie bezig zijn onder het rijden, maarja wie doet dat niet ;)

• ChrisM
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:39:
en k zou ook willen weten hoe je je playlist weer helemaal leeg kan maken (met playlist bedoel ik de wachtrij, dus je gaat naar de walkman en doet dan pijltje naar boven/onder)
Leeg maken, dat kan toch niet echt? Ik bedoel.. je moet altijd een playlistje hebben. Je kan wel een nieuwe playlist maken. Dat doe je allemaal via Meer - Mijn Muziek.

Maar.. Xof... de boete krijg je toch voor echt niet handsfree telefoneren? Anders zou het waarschijnlijk iets zijn van gevaarlijk rijden ofzo.. die boete is vast lager. (Anders zou handsfree telefoneren daar ook wel onder vallen.)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

ChrisM schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:18:
[...]

Maar.. Xof... de boete krijg je toch voor echt niet handsfree telefoneren? Anders zou het waarschijnlijk iets zijn van gevaarlijk rijden ofzo.. die boete is vast lager. (Anders zou handsfree telefoneren daar ook wel onder vallen.)
offtopic:
Even wat naar gegoogled http://www.telegraaf.nl/b...edrag_door_navigatie.html
Het is een iets andere situatie, maar die boetes zijn allemaal gewoon hoog.. je zult dus altijd ruim boven de 100 euro zitten, misschien iets goedkoper dan bellen, maar niet veel ;)

Maar ze zien minder snel of jij met een 'mp3 speler' bezig bent lijkt me, die heb je niet tegen je oor aan.

• vanpeltje
hebben jullie die Stereo-widening eigenlijk AAN of UIT? ik weet niet precies waar ie voor dient :S

je vind hem onder WALKMAN -> Meer -> Instellingen

vanpeltje

• ChrisM
vanpeltje schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:46:
hebben jullie die Stereo-widening eigenlijk AAN of UIT? ik weet niet precies waar ie voor dient :S

je vind hem onder WALKMAN -> Meer -> Instellingen
Sowieso aan! Als je niet weet wat het is, altijd aan zetten. :D :P

http://en.wikipedia.org/wiki/3D_audio_effect

offtopic:
Leuke link. Ik SMS altijd blind, tussen m'n benen... dat ziet niemand! :P

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Gewoon niet smsen onder het rijden, ga dan ff bellen met je BT headset of carkit als je zo nodig contact moet houden tijdens het rijden. De boete krijg je trouwens voor het 'vasthouden van een mobiele telefoon' meen ik vrij zeker te weten. Smsen valt daar dus ook onder en reken maar dat je mp3speler op je GSM daar ook onder valt als je er tegen in beroep gaat.
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:39:
Ik denk dat je gewoon het handigst even een nieuwe playlist zonder muziek er aan kan maken en die 'Leeg' noemen, elke keer dat je dan je wachtrij leeg wilt hebben ga je naar Mijn Muziek --> Playlists en selecteer je die lege. Je kunt heb ook A of 1 noemen, staat 'ie waarschijnlijk altijd bovenaan als je er veel verschillende playlists op hebt staan. :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.