Geluid uit de oordopjes is goed, volgens mij niet echt beter dan de W800 maar dat was gewoon al erg goed. Ik heb het idee dat de volumestappen nu iets kleiner zijn, op zich wel prettig. Maar muziek klinkt gewoon erg goed hoor

Bediening is wat handiger omdat de joystick vervangen is door die keypad en op het schermpje zelf staat wat de toetsen doen als je ze indrukt. En via "mijn muziek" kun je heel makkelijk bij alle muziek, gesorteerd op Artiest, Album, Tracks of Playlist. Ik heb al m'n muziek er gewoon via Verkenner in XP erop gegooid en staat mits goed getagged netjes gesorteerd. Ook een album waar toevallig een .m3u (winamp) -playlist bij erop gezet, die playlist herkent hij ook automatisch en zet hij onder Playlists neer. Deed m'n W800 niet voor zover ik weet.
Verder een hoop kleine dingetjes die ik verbeterd vind tov. m'n W800. Als je bv. naar Menu of Walkman gaat, dat verschijnt het klokje automatisch klein in beeld naast de batterij-indicator. Als je dan bv. een bericht aan het typen bent en je moet de tijd weten, dan hoef je niet helemaal terug naar het standbyscherm waar de tijd normaal staat, maar kun je gewoon direct zien. Het knopje rechts voorop (onder het c-knopje) voor "Mijn snelkoppelingen" / "Nieuwe Events" / "Actieve applicaties" is ook erg handig. Hiermee kun je altijd naar je snelkoppelingen en hoef je niet terug naar het hoofdmenu. Ook kun je via "Nieuwe events" direct een binnengekomen smsje lezen en daarna weer rechtstreeks terug naar waar je bezig was ipv. eerst terug naar standbyscherm te moeten.
Nadelen: (nadeeltjes)
- Vooral dichtsliden gaat het makkelijkst door je duim net boven de Walkmanknop het scherm te zetten en naar beneden te sliden. Daardoor krijg je wel snel vingerafdrukken op het (erg mooie

) scherm.
- Als hij dicht is, is er wel een shortcut voor toetsenblokkering opheffen, maar niet voor toetsenblokkering activeren. Maar even snel open en dicht sliden en de toetsen zijn weer geblokt.
- Bij smsen zit vooral de c-toets (backspace zeg maar) een beetje ver weg, dat is even wennen. Het keypad om een alternatief woord te kiezen vind ik wel dichtbij genoeg zitten.
- Wat ChrisM ook al zei, die 2 ronde knoppen naast de Walkmanknop zijn minder mooi qua design. Maar ik dacht op basis van de plaatjes dat het veel erger zou zijn, vind het best meevallen en heb me er nog geen moment aan gestoord

Heeft natuurlijk niks met BC te maken, maar met die koerier. In het algemeen wordt je order trouwens ook zeker niet geannuleerd als je 2x niet thuis bent. In bijna alle gevallen kun je je pakket dan afhalen bij het depot of kun je een afspraak maken dat ze langskomen op een moment dat je zeker weten thuis bent.
Dus weet je wel zeker dat je order geannuleerd is Roelywoely? Ik ben zo vaak niet thuis geweest ten tijde van een bezorging, maar daardoor is nog nooit m'n order geannuleerd.
En wat betreft al die vragen mbt. hoe zit dat bij Telfort/Orange/Vodafone etc. en is hij al bij Belcompany/T for Telecom/ etc.., wij zijn toevallig in het bezit van deze telefoon, maar we zijn geen helpdesk. Kijk gewoon op de site van de provider en als je er niet uitkomt moet je bij de klantenservice van die provider zijn, die kunnen je meer vertellen dan wij
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb