Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.258 views sinds 30-01-2008

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 20:48
zero_cool89 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:15:
[...]

kan je niet meer van gsmtrack af ?

loop gewoon een belcompany binnen en je hebt je fone binnen 10 min (mits je id + creditcard mee hebt)
Als je het contract weer opnieuw moet invullen en opsturen dan kan je er wel onderuit komen lijkt mij. Ik zou hem gewoon niet meer opsturen en naar de winkel gaan idd.

©2004

Verwijderd

Backstage schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:12:
Heb ik vrijdag 13 (zal wel de reden zijn) october mij een W850i met T-mobile abo besteld op
www.gsmtrack.nl, kreeg ik dinsdag de 17e het contract in huis. Ingevuld, bescheiden erbij, weer
opgestuurd. Donderdag de 19e kreeg ik mail, alles was binnen, en wanneer er niets aan de hand was, zou ik binnen enkele dagen mijn bestelling in huis kunnen verwachten..........

Op de site staat dus dat je een mail krijgt wanneer je bestelling op de post is gegaan.
En ik kreeg maar geen mail....Dus heb ik net ff gebeld.

Kreeg ik Laura aan de telefoon, na mijn ordernr. gegeven te hebben moest ik zo'n 10 minuten
wachten, om toen ze weer aan te phone kwam, de vraag te moeten beantwoorden wat ik nou
eigenlijk besteld had 8)7 :(

Bleek dus op mijn contact helemaal geen telefoon te staan, alleen maar een T-Mobile abo....gvd !!!!

Dus stuurt ze een nieuw contract op....begint alles weer opnieuw.

kan ik weer gaan wachten ;(
ik heb bijna hetzelfde. ik had ook 13e besteld alleen dan dus bij mobieletelefoons.nl (had het beter nog eerder kunnen dus ivm weekend, maarja). en ik had ook toen dinsdag m'n contract ontvangen, welke ik toen meteen weer op de bus had gedaan. Alleen ik heb nu pas (vandaag) een mailtje gehad dat ze het okay ontvangen hebben. en dat als er geen vertraging bij komt kijken, m'n sim-kaartje morgen via de post al kan ontvangen. en m'n telefoon in de loop van de week als pakketje via TPG (TNT).

Ik dus nu maar hopen dat er geen vertraging bij komt. of andere dingen.. en dat ik niet toevallig net uit huis ben, wanneer ze aan m'n deur komen..

ik inform wel als ik weer iets gekregen heb..

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Harem.nl schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:11:
Dat tref je ook niet. Daarom haal ik het liever in de winkel kan je net wat makkelijk heen.
Tja....maar ik werk van 0800/1700 en ben tegen 1730 thuis....dus dan kom ik te laat in de
stad waar mobiel zaken zijn, woon namelijk in een dorp :9
zero_cool89 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:15:
[...]

kan je niet meer van gsmtrack af ?

loop gewoon een belcompany binnen en je hebt je fone binnen 10 min (mits je id + creditcard mee hebt)
Tuurlijk wel, gewoon niets meer van me laten horen ;)
Harem.nl schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:21:
[...]

Als je het contract weer opnieuw moet invullen en opsturen dan kan je er wel onderuit komen lijkt mij. Ik zou hem gewoon niet meer opsturen en naar de winkel gaan idd.
Nou, ik denk dat ik dat ook maar ga doen a.s Donderdag avond, Koopavond :*)

Enig idee wat hij daar (belcompany of zo) moet kosten ? (Met een T-Mobile relax150 met een PIT abo?
Want op de site van belcompany kun je hem alleen nog maar reserveren :/
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:25:
[...]

ik heb bijna hetzelfde. ik had ook 13e besteld alleen dan dus bij mobieletelefoons.nl (had het beter nog eerder kunnen dus ivm weekend, maarja). en ik had ook toen dinsdag m'n contract ontvangen, welke ik toen meteen weer op de bus had gedaan. Alleen ik heb nu pas (vandaag) een mailtje gehad dat ze het okay ontvangen hebben. en dat als er geen vertraging bij komt kijken, m'n sim-kaartje morgen via de post al kan ontvangen. en m'n telefoon in de loop van de week als pakketje via TPG (TNT).

Ik dus nu maar hopen dat er geen vertraging bij komt. of andere dingen.. en dat ik niet toevallig net uit huis ben, wanneer ze aan m'n deur komen..

ik inform wel als ik weer iets gekregen heb..
Zo zie je maar weer dat via het internet bestellen zo zijn nadelen heeft !!

Maar ik doe t toch regelmatig !
Tis gewoon vaak veel goedkoper.....maar dit gaat Oftopic 8)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• hk12nl
Volgens mij is belcompany duur maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ga anders eens wat winkels af en vergelijk. Ik zelf heb een voorkeur voor T for Telecom omdat die je over alle abbonementen iets kunnen vertellen.

©2004

Verwijderd

Heb hem net gehaald bij Belcompany. T-mobile verlenging van 1 jaar 400 minuten. Hoefde maar 39,90 bij te leggen!

succes allemaal!

• Shiznit
Harem.nl schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:50:
Volgens mij is belcompany duur maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ga anders eens wat winkels af en vergelijk. Ik zelf heb een voorkeur voor T for Telecom omdat die je over alle abbonementen iets kunnen vertellen.
Ik heb m al gevonden bij Belcompany : 219,95 + 52,50 aansluitkosten 272,45.
T for Telecom is hij 10,-- duurder en dan de aansluitkosten nog 282,45

En bij gsmstrack.nl kost hij me 193,-- + 9,50 verzendkosten en geen aansluitkosten, 202,50

Allen met een T-Mobile Relax 150 (19,50p/mnd) + PIT (9,50p/mnd)

Tja...wat zal ik doen ? een week eerder in de stad halen kost me zo'n slordige 70/80 euro meer....
Nog een week langer wachten tot dat gsmtrack alles in orde heeft en ik alles thuis heb is 70/80 goedkoper .....

Dillemma :|

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Backstage schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:12:
[...]

Ik heb m al gevonden bij Belcompany : 219,95 + 52,50 aansluitkosten 272,45.
T for Telecom is hij 10,-- duurder en dan de aansluitkosten nog 282,45

En bij gsmstrack.nl kost hij me 193,-- + 9,50 verzendkosten en geen aansluitkosten, 202,50

Allen met een T-Mobile Relax 150 (19,50p/mnd) + PIT (9,50p/mnd)

Tja...wat zal ik doen ? een week eerder in de stad halen kost me zo'n slordige 70/80 euro meer....
Nog een week langer wachten tot dat gsmtrack alles in orde heeft en ik alles thuis heb is 70/80 goedkoper .....

Dillemma :|
Je kan het ook zien als €80 verdienen op een week tijd door niets te doen :P

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 22:36
Ik liep vandaag in Delft en zag op een reclamebord bij de T-Mobile shop de W810i en W850i als aanbieding met gratis speakers. Hij zal binnenkort dus ook wel op de T-Mobile site verschijnen.

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 10:16

SaN

Ik heb nu een relax 200 abonnement van 2 jaar die over een kleine maand afloopt. Denken jullie dat ik een mooie korting kan krijgen als ik mijn contract verleng? Als je voor een lager abonnement gaat, of een flex abonnement wordt het dan nogsteeds gezien als een verlenging?

• MarcoC
sander-sp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:35:
Ik heb nu een relax 200 abonnement van 2 jaar die over een kleine maand afloopt. Denken jullie dat ik een mooie korting kan krijgen als ik mijn contract verleng? Als je voor een lager abonnement gaat, of een flex abonnement wordt het dan nogsteeds gezien als een verlenging?
Volgens mij is een nieuw abbonement meestal goedkoper helaas :/ .

• SaN

SaN

Vreemd, op de T-mobile site staat toch dat je leuke kortingen kan krijgen. Als je naar de helpdesk belt krijg je zelfs de keuze "toets 3 voor mooie aanbiedingen bij verlenging van je abonnement" oid...

• hk12nl
sander-sp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:35:
Een van de grote voordelen bij T-mobile is dat als je je contract verlengt grote korting krijgt op bijv een nieuw toestel. Dat is volgens mij ook zo als je verlengt maar dan naar een lager maand tarief.

©2004

• SaN

SaN

Kijk, dat zijn goede berichten. Nouja, ik zal het wel zien. Ik geloof dat mijn contract 20 november afloopt, dan ga ik wel even langs de shop om te vragen hoe het precies zit. Hebben jullie trouwens betere ervaringen met langsgaan of bellen met de helpdesk?

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Vandaag ff langs de Belcompany geweest, wou 't toestel eerst bekijken voordat ik hem (online want lekker goedkoop) ging bestellen.

En toen nog ff vragen wat hij met Telfort 200 verlenging kostte, want ik moest toch sowieso verlengen. Kostte me maar 90 euro, dus maar 11 euro meer dan op gsmtrack.nl. En vanwege m'n sms-bundel nog 7 euro extra korting, dus scheelt maar 4 euro in vergelijking met gsmtrack.nl en online had ik hem ook nog nergens goedkoper gezien. Dus heb ik heb ook direct maar meegenomen :)

Betaal dus nu: 12 x 25 = 300 + 83 voor het toestel = 383, incl 200 belminuten en 100 bonusminuten tussen 20 en 8 naar vast per maand. Smsbundel komt daar nog overheen maar dat is anders ook zo, 200 + 100 minuten krijg ik namelijk bijna altijd op en m'n 90 smsjes ook wel. Ik ben een tevreden mens :)

En toestel bevalt tot nu toe prima. Wist niet wat ik van het slider-gebeuren moest verwachten maar dat valt me super mee, werkt uitstekend. Scherm is mooi groot en een stuk mooier dan op m'n W800, hij is veel sneller in de menu's (vooral door foto's bladeren gaat in vergelijking supersnel) en de bediening is prima, totaal geen problemen met de knoppen. Sommige knopjes zijn even wennen maar dat gaat snel beter.

Music player is ook erg verbeterd qua layout en functie, lijkt op het eerste gezicht al veel overzichtelijker. Ook is het speakervolume behoorlijk harder dan m'n W800. Verder kan ik er nog niet al teveel over zeggen. Foto's lijken op het eerste gezicht goed en scherp, ontbrekende autofocus is dus geen ramp.

@Andere W850 bezitters: was het jullie al opgevallen dat die 2 streepjes links en rechts naast de 'belspeaker' / VGA-camera (boven het schermpje dus) ook 2 knopjes zijn? Wel handig, zo kun je in één druk op de knop door je foto's bladeren zonder door het menu te hoeven.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• SaN

SaN

Was hij uiteindelijk met verlenging goedkoper? En hoe is het geluid uit de oordopjes in vergelijking met de w800? Is de bediening er ook veel op vooruit gegaan?

[ Voor 59% gewijzigd door SaN op 23-10-2006 21:47 ]

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:40
@NrG_82: Ja, idd. :) Het viel me op toen ik in de camera modus zat en ik help deed... Er stond uitleg bij 2 knopjes die ik niet kon plaatsen.. en verdraaid! :D :P

Trouwens, er zijn ook negatieve punten over het toestel:
* Belangrijkste: Ik vind eigenlijk de twee knoppen die naast de oranje walkmanplayer knop zitten niet zo mooi. Die steken een beetje af bij de rest van het design. Misschien mooier om deze mat te houden, zoals de knopjes daaronder.
* Er was nog iets... maar dat ben ik alweer vergeten. :)

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag de SE w850i en het is een geweldige telefoon.
Ik heb echter 1 probleempje... Als ik met de meegeleverde software foto's en/of video's wil uploaden naar mn telefoon krijg ik de mededeling (op de comp.) dat ik de tel en de comp niet goed met elkaar heb verbonden... terwijl ik gewoon de meegeleverde kabel gebruik.

Iemand ook dit probleem? Of iemand misschien een oplossing

(ik heb de software al eens opnieuw geinstalleerd)

• ChrisM
De eerste keer dat je je telefoon (via USB?) aan je pc koppelt, moet je wat drivers installeren, he. Dit allemaal gedaan? En heb je je telefoon wel op Bestandsmodus staan?

• MarcoC
Hoe zit dat met sms'en? Het keypad is maar klein in vergelijking met de rest van het toestel en ik heb het gevoel dat het toestel uit balans zou zijn tijdens sms'en. Klein keypad, grote telefoon. Gaat dat niet vervelend, of maak ik me zorgen om niets?

• ChrisM
MarcoC schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:41:
Hoe zit dat met sms'en? Het keypad is maar klein in vergelijking met de rest van het toestel en ik heb het gevoel dat het toestel uit balans zou zijn tijdens sms'en. Klein keypad, grote telefoon. Gaat dat niet vervelend, of maak ik me zorgen om niets?
Je maakt je zorgen om niks. Ik kan al bijna net zo snel SMSen als op m'n k700! :) De knopjes zijn namelijk erg prettig om in te drukken. Hij is niet uit balans... maar je moet wel iets verder om bijv. het volgende woord te kiezen (in T9). De cursor toetsen zitten namelijk wel wat hoger. Dat is lastig, maar went snel.

Trouwens, ik zei hierboven dat ik nog iets niet goed vond.. maar ik wist het niet meer. Nu wel: je kan de telefoon niet op toetsblokkering zetten als je hem gesloten hebt. (Jaja, ik heb auto-blokkering natuurlijk wel aan staan.. maar soms wil je gewoon meteen de blokkering er op zetten. En dat kan niet, voor zover ik weet.)

• MarcoC
Okee, dat de cursortoetsen wat hoger zitten maken me niet zo uit. Het gaat erom dat hij niet zo uit mijn handen kukelt als ik SMS :P.

• ChrisM
MarcoC schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:06:
Okee, dat de cursortoetsen wat hoger zitten maken me niet zo uit. Het gaat erom dat hij niet zo uit mijn handen kukelt als ik SMS :P.
Nou... ik heb het nog even speciaal voor je geprobeerd... En ik leg altijd m'n wijsvinger uitgestrekt over de achterkant (over de camera zeg maar.. is dat duidelijk uitgelegd..? :+ ).. en ik krijg hem niet uit balans.

• MarcoC
ChrisM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:08:
[...]

Nou... ik heb het nog even speciaal voor je geprobeerd... En ik leg altijd m'n wijsvinger uitgestrekt over de achterkant (over de camera zeg maar.. is dat duidelijk uitgelegd..? :+ ).. en ik krijg hem niet uit balans.
Dat is duidelijk uitgelegd :+ . Weer een zorg minder, denk toch dat dit 'm echt gaat worden dan.

• ChrisM
:) Mooi.

Nu nog iets anders. Ik gebruik de bijgeleverde synchronisatiesoftware. Allemaal super, geen probleem. Alleen... Als je een verjaardag toevoegt van iemand, dan kan je daar ook een herinnering voor instellen op je telefoon. Dat is goed, want die herinnering is erg leuk op je telefoon (je kan die persoon vanuit de herinnering meteen SMSen of bellen, dat is toch leuk!? :P). Maarrr... als je synchroniseert met Outlook, zet hij ook de verjaardag over... en dan voegt Outlook automatisch ook een herinnering toe in de kalender. En aangezien dat een zelf toegevoegde is van Outlook, gaat hij bij de volgende synchronisatie weer mee richting telefoon... en heb ik dus twee herinneringen er op staan. En dat is wel een beetje teveel van het goede. :)

Dus: Heeft iemand hier een oplossing voor? Bijv. dat Outlook niet meer automatisch een herinnering instelt als je een verjaardag toevoegt?

Verder heb ik vandaag even dat TrackID geprobeerd. Werkte wel leuk, ik had een beetje dance-achtig muziekje gedaan van de radio en hij herkende hem perfect. Je krijgt dan in beeld te zien wie de artiest is, welk album en hoe het nummer heet, met dezelfde symbooltjes als in de walkmanplayer. :) Leuk spul!

Edit: Ok.. Ik heb een kleine work-around. Outlook voegt alleen een herinnering toe als de verjaardag is gewijzigd... Dus je moet hem éénmaal uit je Outlook verwijderen en dan heb je er geen last meer van (hij gaat dan ook weer uit je telefoon, als je hem daar al in had staan). Ik zit er nu alleen nog mee dat twee verjaardagen beginnen om 02:00 uur, ipv 0:00 uur... Ik weet nog niet waarom, maar ik ga het nog uitzoeken! :)

Trouwens: in de Sync Manager kan je instellen met welke map je wilt synchroniseren. Ik heb dus een aparte map in Outlook aangemaakt met "Telefooncontacten". Hier staan m'n telefooncontacten in. Als ik dan synchroniseer, dan krijg ik niet ook al m'n email-contacten in m'n telefoon. Scheelt weer! :)

Edit2: Je kan hem wel op toetsblokkering zetten zonder te openen! :) Via de aan/uit knop bovenop, daar kan je het profiel kiezen.. en ook toetsblokkering aanzetten. Wel niet zo snel als via een tweetal toetscombinaties, maar does the trick! Gelukkig maar.

[ Voor 29% gewijzigd door ChrisM op 24-10-2006 12:40 ]

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ik heb em net gehaald bij de T for telecom (die gasten bleven maar zeuren om een verzekering, krijgen ze weer een bonus voor zeker, maar uiteraard niet verzekerd). Hi 30, 1 jaar en 139 bijbetalen, krijg nog een koptelefoon erbij ofzo (wordt nog door KPN nagestuurd dus kan er nog niks over zeggen). Had trouwens nog geluk dat ik er vroeg bij was, want eerdaags krijgen ze van KPN gesimlockte 850's binnen, ik heb nog een simlockvrije.

Eerste indruk, erg mooi toestelletje, mooi scherm (scherper dan mn K750i). Moet nog wel een beetje wennen aan de boel bedienen met zon slide systeem, ook met smsen enzo. Met mn K750i kan ik alles net ff wat sneller, maar neem aan dat dit een kwestie van wennen is. Nu ff muziek erop aan het zetten, alleen de usb driver geinstalleerd, doe het gewoon via de windows verkenner. Overige synchronisatiefuncties gebruik ik toch niet.

Verder is het toestel zoals ik had verwacht, erg mooi dus :)

Edit: Weet iemand of het toestel trager wordt wanneer je er een 4 gig kaartje in stopt (en deze ook helemaal vol staat met mp3) weet nog niet zeker of ik deze erbij ga kopen maar dit weegt zeker mee in de keuze...

[ Voor 10% gewijzigd door jap85 op 24-10-2006 14:08 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:16

Martinspire

Awesomeness

Zijn ze trouwens al wel in het nederlands in te stellen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ChrisM
djmantri schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:13:
Euh.. wat precies? De telefoons? Als je hem bij een Nederlandse winkel koopt, dan krijg je gewoon een Nederlandse versie, denk ik..? Webwinkels, tsja.. dat weet je niet, tenzij het erbij staat (maar de allereersten zullen nog wel engels zijn).

Ik ben nu trouwens het 1GB kaartje aan het volpompen met MP3tjes.. ik zal eens kijken of dat een beetje uitmaakt voor de performance. Zou toch eigenlijk niet uit moeten maken, zo lang je gewoon een goede snelheid kaartje koopt?

edit: Nog even een handige shortcut: Als je de Walkman player aan hebt, dan kan je door volume naar beneden in te houden naar het volgende nummer gaan. Altijd handig. :)

[ Voor 11% gewijzigd door ChrisM op 24-10-2006 15:49 ]

Verwijderd

ik had um dus besteld bij belcompany, zoude ze maandag komen tussen 9 en 12... nouja dan is er niemand thuis maar dat weet je pas om 9 uur dus kan je niet afbellen. ze hebben toen wel een briefje in de bus gedaan.. vandaag zouden ze dus komen tussen 1 en 4 maar was pas iemand thuis vanaf half 3, dus ik wachten tot 4 uur komt er niks, ik bel op en dan zeggen ze dat ze zijn geweest :S geen briefje in de bus gedaan...
dan hoor ik dat de koerier maar 2x komt dus bestelling geannuleerd....
opgebeld naar belcompany... 10 minuten wachten aan de telefoon en dan zeggen ze dat ze contact gaan opnemen met de koerier... dus heb ik gezegt laat maar ik ga wel naar een andere winkel..
wat een ***service..!!
ik bestel hem wel bij tfortelecom in de winkel zelf.. zijn ze daar gewoon altijd op voorraad?

• hk12nl
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:20:
ik had um dus besteld bij belcompany, zoude ze maandag komen tussen 9 en 12... nouja dan is er niemand thuis maar dat weet je pas om 9 uur dus kan je niet afbellen. ze hebben toen wel een briefje in de bus gedaan.. vandaag zouden ze dus komen tussen 1 en 4 maar was pas iemand thuis vanaf half 3, dus ik wachten tot 4 uur komt er niks, ik bel op en dan zeggen ze dat ze zijn geweest :S geen briefje in de bus gedaan...
dan hoor ik dat de koerier maar 2x komt dus bestelling geannuleerd....
opgebeld naar belcompany... 10 minuten wachten aan de telefoon en dan zeggen ze dat ze contact gaan opnemen met de koerier... dus heb ik gezegt laat maar ik ga wel naar een andere winkel..
wat een ***service..!!
ik bestel hem wel bij tfortelecom in de winkel zelf.. zijn ze daar gewoon altijd op voorraad?
Gare actie van belcompany. Ja dat zal nu onderhand wel eens.

©2004

Verwijderd

dat is rot.
---
ik heb vandaag m'n simkaartje gekregen, dus nog een stap dichterbij de telefoon..

---
ik wilde iets vragen aan de mensen die met/via orange abo hebben besteld; Heeft Orange het toestel sim-locked? en/of heeft Orange veel eigen aanpassingen met het toestel gedaan?

---
oja, en iets over abonementen (in het algemeen); betaal je echt maar maandelijks het genoemde bedrag, dus is het genoemde bedrag in folders enzo. precies het bedrag wat ze maandelijk van je rekening afschrijven. Of is het bedrag bijv. excl. BTW ofzoiets? Waardoor je eigenlijk een paar Euro meer betaald?
Ik dacht dit nl. bij iemand anders gezien te hebben..

• ChrisM
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:45:
oja, en iets over abonementen (in het algemeen); betaal je echt maar maandelijks het genoemde bedrag, dus is het genoemde bedrag in folders enzo. precies het bedrag wat ze maandelijk van je rekening afschrijven. Of is het bedrag bijv. excl. BTW ofzoiets? Waardoor je eigenlijk een paar Euro meer betaald?
Ik dacht dit nl. bij iemand anders gezien te hebben..
Je betaald wat er in de folder staat, er van uitgaande dat het een normale consumenten folder was. :)

Maar.. je kan zo naar www.orange.nl gaan om te kijken hoe het nou precies zit met je abonnement.

Trouwens, je kan altijd teveel bellen, he... en dan betaal je dus meer dan je abonnement.

• jap85
djmantri schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:13:
Ik heb een volledig nederlandse versie bij de T for Telecom gehaald, die hadden ze daar gewoon op voorraad. Simlockvrij en origineel.

Verwijderd

jap85 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:29:
[...]

Ik heb een volledig nederlandse versie bij de T for Telecom gehaald, die hadden ze daar gewoon op voorraad. Simlockvrij en origineel.
maar had jij met of zonder abo gekocht? en zo ja, welke provider was dat dan ?

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

sander-sp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:45:
En hoe is het geluid uit de oordopjes in vergelijking met de w800? Is de bediening er ook veel op vooruit gegaan?
Geluid uit de oordopjes is goed, volgens mij niet echt beter dan de W800 maar dat was gewoon al erg goed. Ik heb het idee dat de volumestappen nu iets kleiner zijn, op zich wel prettig. Maar muziek klinkt gewoon erg goed hoor :) Bediening is wat handiger omdat de joystick vervangen is door die keypad en op het schermpje zelf staat wat de toetsen doen als je ze indrukt. En via "mijn muziek" kun je heel makkelijk bij alle muziek, gesorteerd op Artiest, Album, Tracks of Playlist. Ik heb al m'n muziek er gewoon via Verkenner in XP erop gegooid en staat mits goed getagged netjes gesorteerd. Ook een album waar toevallig een .m3u (winamp) -playlist bij erop gezet, die playlist herkent hij ook automatisch en zet hij onder Playlists neer. Deed m'n W800 niet voor zover ik weet.

Verder een hoop kleine dingetjes die ik verbeterd vind tov. m'n W800. Als je bv. naar Menu of Walkman gaat, dat verschijnt het klokje automatisch klein in beeld naast de batterij-indicator. Als je dan bv. een bericht aan het typen bent en je moet de tijd weten, dan hoef je niet helemaal terug naar het standbyscherm waar de tijd normaal staat, maar kun je gewoon direct zien. Het knopje rechts voorop (onder het c-knopje) voor "Mijn snelkoppelingen" / "Nieuwe Events" / "Actieve applicaties" is ook erg handig. Hiermee kun je altijd naar je snelkoppelingen en hoef je niet terug naar het hoofdmenu. Ook kun je via "Nieuwe events" direct een binnengekomen smsje lezen en daarna weer rechtstreeks terug naar waar je bezig was ipv. eerst terug naar standbyscherm te moeten.

Nadelen: (nadeeltjes)
- Vooral dichtsliden gaat het makkelijkst door je duim net boven de Walkmanknop het scherm te zetten en naar beneden te sliden. Daardoor krijg je wel snel vingerafdrukken op het (erg mooie :*) ) scherm.
- Als hij dicht is, is er wel een shortcut voor toetsenblokkering opheffen, maar niet voor toetsenblokkering activeren. Maar even snel open en dicht sliden en de toetsen zijn weer geblokt.
- Bij smsen zit vooral de c-toets (backspace zeg maar) een beetje ver weg, dat is even wennen. Het keypad om een alternatief woord te kiezen vind ik wel dichtbij genoeg zitten.
- Wat ChrisM ook al zei, die 2 ronde knoppen naast de Walkmanknop zijn minder mooi qua design. Maar ik dacht op basis van de plaatjes dat het veel erger zou zijn, vind het best meevallen en heb me er nog geen moment aan gestoord :)
Heeft natuurlijk niks met BC te maken, maar met die koerier. In het algemeen wordt je order trouwens ook zeker niet geannuleerd als je 2x niet thuis bent. In bijna alle gevallen kun je je pakket dan afhalen bij het depot of kun je een afspraak maken dat ze langskomen op een moment dat je zeker weten thuis bent.
Dus weet je wel zeker dat je order geannuleerd is Roelywoely? Ik ben zo vaak niet thuis geweest ten tijde van een bezorging, maar daardoor is nog nooit m'n order geannuleerd.

En wat betreft al die vragen mbt. hoe zit dat bij Telfort/Orange/Vodafone etc. en is hij al bij Belcompany/T for Telecom/ etc.., wij zijn toevallig in het bezit van deze telefoon, maar we zijn geen helpdesk. Kijk gewoon op de site van de provider en als je er niet uitkomt moet je bij de klantenservice van die provider zijn, die kunnen je meer vertellen dan wij ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Lol bedankt voor je handige info NrG 82. Dat van die abbonementen is wel te zien op de sites van de providers, maar die zijn niet altijd even duidelijk, en voor de mensen die het willen melden is het toch niet zo erg.
Anyways, ik hoor hier in ieder geval geen slechte reacties en ga binnenkort ook maar even kijken. Alleen zit ik nog erg te dubben tussen 1 en 2 jarige abbo's

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Nog één offtopic tipje dan ;)

offtopic:
Persoonlijk zou ik áltijd voor een 1-jarig abonnement gaan, ook als je van plan bent langer dan een jaar met je abo te doen. Tov. van een 2-jarig abo betaal je bij een 1-jarig abo misschien max. € 100 meer voor het toetsel, maar wanneer je éénjarige abo afloopt en je verlengt sim-only, bespaar je veel meer.

Bv. Telfort 200 sim-only kost nu 5,50 per maand, anders kost het 25 euro. Besparing in het tweede jaar: 19,50 per maand, 12 maanden lang = € 234.

En dan moet je dus zelf ff uitzoeken welke tarieven er gelden voor het abo wat jij op het oog hebt, zowel gewoon als sim-only.

Bovendien verandert er in de telefoonmarkt zo snel, dat het vaak niet handig is om 2 jaar een een abo vast te zitten.

• ChrisM
NrG_82 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:57:
Ook een album waar toevallig een .m3u (winamp) -playlist bij erop gezet, die playlist herkent hij ook automatisch en zet hij onder Playlists neer. Deed m'n W800 niet voor zover ik weet.
Dat is handig!!! Dat wist ik niet. Mmm, dat biedt mogelijkheden.
Nadelen: (nadeeltjes)
- Vooral dichtsliden gaat het makkelijkst door je duim net boven de Walkmanknop het scherm te zetten en naar beneden te sliden. Daardoor krijg je wel snel vingerafdrukken op het (erg mooie :*) ) scherm.
Ik slide hem altijd dicht door met mijn wijsvinger achterlangs te gaan en dan naar boven, dan net onder m'n laatste kootje leg ik m'n vinger er over heen.. en dan duw ik. (Veel sexier kan ik het niet vertellen! :D :P)
Wat ook wel werkt trouwens is voorlangs: doe je pink onder de telefoon en duw hem dan met je duim naar beneden. Zo blijf je tenminste van het schermpje af.
- Als hij dicht is, is er wel een shortcut voor toetsenblokkering opheffen, maar niet voor toetsenblokkering activeren. Maar even snel open en dicht sliden en de toetsen zijn weer geblokt.
Had ik hier boven ook al opgemerkt. En hij is er wel. :) Maar verstopt. Druk maar even op de aan/uit knop (1x indrukken). Kan je toetsenblokkering aanzetten.

Verwijderd

Even iets technisch:

PC Suite is echt een rotprogramma, het lukte me ook steeds maar niet om te Syncen, maar....

Check deze site http://www.fjsoft.at/en/ en download MyPhoneExplorer 1.5

Het werkt echt briljant! Ik heb onmiddelijk 5 euro gedoneerd. Kijk zelf maar!

• ChrisM
Wat zijn je problemen dan? Bij mij werkt PCSuite echt perfect namelijk. Ik heb altijd bluetooth aan staan.. en zo snel ik in bereik ben, gaat m'n Phone Monitor aan.. en kan ik zo synchroniseren. Werkt perfect!

• hk12nl
Ik vind dat PCsuite ook nix trouwens. Maar mijn vraag was of iemand al ergens een witte 850i gesignaleerd heeft?

©2004

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

ChrisM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:14:
Had ik hier boven ook al opgemerkt. En hij is er wel. :) Maar verstopt. Druk maar even op de aan/uit knop (1x indrukken). Kan je toetsenblokkering aanzetten.
Dat vind ik geen shortcut, zou het eerder een longcut noemen :P Moet je 4 knoppen voor indrukken, 1x aanuit, 2x naar beneden, 1x kiezen. Nee, dan liever even open/dicht sliden ;)

Met de pink eronder en dan met de duim aan de bovenkant dichtdrukken doe ik trouwens ook, vind ik de makkelijkste manier om hem zonder het scherm aan te raken dicht te krijgen.

PC Suite heb ik nog nooit geprobeerd, m'n muziek syncen heeft geen enkele zin met inmiddels dik 35gig aan muziek en contacts beheer ik niet in Outlook omdat ik bijna alleen Hotmail gebruik. Gebruik Outlook wel voor het back-uppen van m'n contacts, dat gaat prima. O ja, en ik heb nog steeds geen bt dongle dus dat schiet ook niet op. Nee gewoon via verkenner muziek erop gooien werkt voor mij prima.

En ik heb idd een witte versie gespot, hij schijnt ook op voorraad te zijn, echter wel de UK versie!.
Toen de zwarte UK versie hier eenmaal uit was duurde het niet lang voordat hij ook gewoon in NL versie te krijgen was. Met de witte zal dat dus ook wel niet lang meer duren gok ik.

Verwijderd

Ongelofelijk maar waar, ik heb m gekocht..

T-for telecom kinkerstraat wilde er 460 voor hebben, maar je bent dan VERPLICHT om in ieder geval er een verzekering bij te nemen.
vlgs mij MAG dat helemaal niet.

Dus naar de overkant, phone house, zonder verzekering 510 ,, :| kadeng!!!

Op naar belcompany: aldaar 460 zonder verplichting verzekering.

Mooi dingetje hoor,
maar hoe krijg ik nou al mijn outlook contacten in dit ding???? :?

Ik las al dat het een probleem zou kunnen zijn

• hk12nl
NrG_82 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:27:
En ik heb idd een witte versie gespot, hij schijnt ook op voorraad te zijn, echter wel de UK versie!.
Toen de zwarte UK versie hier eenmaal uit was duurde het niet lang voordat hij ook gewoon in NL versie te krijgen was. Met de witte zal dat dus ook wel niet lang meer duren gok ik.
Ik bedoelde eigenlijk in een winkel maar evengoed bedankt. :)

Edit:
Ik vraag me trouwens af of dat sliden wel mijn ding is en ik niet beter voor de K800i kan gaan. Kan iemand overtuigen? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door hk12nl op 24-10-2006 22:49 ]

©2004

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:38:

T-for telecom kinkerstraat wilde er 460 voor hebben, maar je bent dan VERPLICHT om in ieder geval er een verzekering bij te nemen.

Ja, iets niet mogen wilt niet zeggen dat ze het niet doen. Ik hou ook niet van toestelverzekeringen, daar ik al een aantal keer niet echt een goede ervaring heb gehad. Maar gelukkig heb je hem zonder verzekering.

• ChrisM

Geen probleem. :) Heb je Bluetooth? Of doe je het met de kabel? Kan beiden.
SE PC Suite installeren (iig ook de Sync Manager) (staat op CD.. In principe hoef je alleen maar de Suite met Sync Manager te installeren.. en Phone Monitor. Das genoeg, maar je kan misschien even kijken wat de andere programma's doen.
Daarna je telefoon koppelen (Bluetooth) met je computer of de USB kabel er in doen en hem in Telefoonmodus zetten. (Let op: de eerste keer moet je een hele zooi hardware installeren, o.a. netwerk over USB etc., de drivers staan wel op de CD)
Als het goed is, gaat de Phone Monitor dan automatisch je telefoon ontdekken. En als Phone MOnitor hem ziet, dan ziet PC Suite hem ook.
Je kan dan de Sync Manager instellen. Ik raad je aan om een apart mapje te maken in Outlook Contacts met je telefooncontacten, zodat je niet alle lui in je telefoon krijgt (van velen heb je, neem ik aan, alleen emailadres en geen telefoonnummer. :P). Je kan dit ook instellen in de Sync Manager trouwens dat je wil synchroniseren met een apart mapje.

Enige probleem nog wat je op moet letten met contact synchroniseren, zijn dat als je verjaardagen in je telefoon zet.. en daar een herinnering bij hebt, deze daarna dubbel in Outlook komt.. waardoor hij bij de volgende synchronisatieronde hij ook dubbel in je telefoon komt. Oplossing: In je Agenda even zoeken naar "Verjaardag".. en die kunnen in principe allemaal weg. :P
Harem.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:44:
Ik vraag me trouwens af of dat sliden wel mijn ding is en ik niet beter voor de K800i kan gaan. Kan iemand overtuigen? 8)7
Ik was precies hetzelfde als jij... ik wist het ook niet... maar.. hij is zo mooi! :) En.. eigenlijk.. de k800 moet je kopen voor de camera, deze voor de Walkman functie. En de looks. Maar je went echt wel aan het sliden hoor... En vaker dan je denkt hoef je niet eens te sliden, waardoor je dus een groter scherm hebt dan je zou hebbe als je geen slider had.

P.S. Hij is echt mooi! :P Maar ga maar naar een winkel en probeer hem uit. Vraag gewoon of je even één uit een doos mag proberen.. zeg maar dat je hem wilt kopen, dan is het geen probleem. Even sliden.. Lees bovenstaande tips nog even over het openen en sluiten en je lijkt net een pro. :D :P

[ Voor 21% gewijzigd door ChrisM op 24-10-2006 22:57 ]

Verwijderd

ChrisM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:14:
[...]
Dat is handig!!! Dat wist ik niet. Mmm, dat biedt mogelijkheden.

[...]
Ik slide hem altijd dicht door met mijn wijsvinger achterlangs te gaan en dan naar boven, dan net onder m'n laatste kootje leg ik m'n vinger er over heen.. en dan duw ik. (Veel sexier kan ik het niet vertellen! :D :P)
Wat ook wel werkt trouwens is voorlangs: doe je pink onder de telefoon en duw hem dan met je duim naar beneden. Zo blijf je tenminste van het schermpje af.

[...]
waaarom zo moeilijk doen? jullie lijken wel een stelletje fag's
je veegt m toch zo weer schoon met je vingers of niet?

• hk12nl
Offtopic:
Zijn er nog ideetjes voor de startpost? Zoals tips & trucs of een icoon voor op je geheugenkaart? Als ik deze openingspost vergelijk met die van de K800i of de W800i dan is er nogal wat verschil. :)

©2004

Verwijderd

Sinds 4 dagen in het bezit.
Erg tevreden tot nu toe. :*)
tav sync'en dat doet ie als hij stroom ligt te tanken terwijl ik achter mijn pc zit (Bluetooth) overigens net zo snel als USB.

dingen die me opvallen.
1) bij uit- en aanzetten verliest hij de "shortcuts" gemaakt voor de 4puntsdruktoetsen. Iemand dit ook opgevallen?
2) er zijn bepaalde mp3's die bij het begin van het nummer 3-4 x haperen, t valt dan stil waarna de muziek weer doorgaat.
3) sync'en via USB is enorm traag. (als enige apparaat dit "probleem" met mijn pc.)

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Harem.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:44:
Dat sliden gaat prima hoor, vind ik eerder een voordeel. Want idd, zo blijft er veel meer ruimte over voor een mooi groot scherm zonder dat je een super groot toestel krijgt. Het sliden zelf ben je binnen no-time aan gewend. De K800i vind ik bovendien gewoon lelijk in vergelijking met deze! En alles waarbij je geen tekst of telefoonnummers in hoeft te voeren kun je met de slider dicht gewoon doen. :) K800i is voor mij sowieso nooit een optie geweest, wilde een vervanging voor m'n W800 met de nadruk op de W van Walkman ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:04:
waaarom zo moeilijk doen? jullie lijken wel een stelletje fag's
je veegt m toch zo weer schoon met je vingers of niet?
Je kunt er wel overheen vegen met je vingers, maar daar wordt je scherm echt niet schoon van. :X
Harem.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:19:
Offtopic:
Zijn er nog ideetjes voor de startpost? Zoals tips & trucs of een icoon voor op je geheugenkaart? Als ik deze openingspost vergelijk met die van de K800i of de W800i dan is er nogal wat verschil. :)
De startposts van de K800i en W800i zijn dan ook al aan hun resp. 5e en 10e deel toe, hebben dus veel meer tijd gehad om uit te breiden. In vergelijking met het 1e K800i topic is het eerste W850i al een heel goed begin :)

Maar zo'n icoon is idd wel een goed idee, ben alleen niet zo'n photoshop koning dus als iemand anders zich geroepen voelt... ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:24:.
1) bij uit- en aanzetten verliest hij de "shortcuts" gemaakt voor de 4puntsdruktoetsen. Iemand dit ook opgevallen?
Geen last van dacht ik :?

[ Voor 0% gewijzigd door NrG_82 op 24-10-2006 23:31 . Reden: typo ]

• ChrisM
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:24:
Ik ben één shortcut kwijt geraakt, 1x. Ik had naar boven ingesteld om het lichtje aan te krijgen (ik gebruik dat lampje nog vaker dan.. euhm.. best vaak!) en die was weg... Ik weet niet hoe het komt. Geen idee eigenlijk... Ik heb van alles geprobeerd, zoals uitzetten met de aan/uit knop, usb kabel erin en dan overdrachtsmodus... maar ik heb geen idee!

• MarcoC
Kan je K800i thema's op de W850i gebruiken?

Verwijderd

NrG_82 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:31:

[...]

Je kunt er wel overheen vegen met je vingers, maar daar wordt je scherm echt niet schoon van. :X
schoon genoeg om je telefoon te gebruiken iig.. kom op zeg, t is een gebruiksvoorwerp, en anders zet je m maar in een glazen vitrine naast je bed zodat je er de hele nacht verliefd naar kan staren.
>:)

• jap85

Dus naar de overkant, phone house, zonder verzekering 510 ,, :| kadeng!!!

Mooi dingetje hoor,

WTF! Nu weet ik het zeker, die gasten van de T for telecom krijgen gewoon dikke bonussen als ze iemand een verzekering aansmeren. Hoe ze bij mij aan het zeuren waren gister is ook niet meer normaal. Echt 10 minuten lang ofzo. En toen ik later aan het afrekenen was stond er nog een andere gast achter de balie die begon er ook weer over. 'je hebt 2 weken bedenkttijd' je loopt een groot risico met zo'n duur toestel'. Ik heb wel 10 keer moeten zeggen dat ik het niet wou en dat ik het risico wel nam. Stakkers. Maar mij krijgen ze niet :> .

@ Jaden: Heb em daar gehaald met 1 jaar kpn Hi 30 en 139 bijbetaald (zoals eerder al vermeldt in dit topic overigens)

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:37:
Kan je K800i thema's op de W850i gebruiken?
Ja :)

Helaas geen flashlite op je K800i.

Ben trouwens ook in het bezit van een W850i. Ik vind hem _/-\o_ . Alleen camera valt tegen, mja, daarvoor is de K800i er ook eh ;)

MegaBass _/-\o_

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb gister ff in de mediamarkt naar alle telefoons staan staren (helaas, hij lag er niet tussen), maar omdat de meeste daar aan stonden heb ik ff flink wat foto's en filmpjes zitten maken met SE telefoons. En ik kwam tot de conclusie dat het helemaal niet zo slecht is. Mensen vergeten namelijk vaak dat dit een mobiele telefoon is wat dan als extra heeft, dat ie foto's kan maken. En imo is 2 megapixel toch meer dan genoeg. Een echt fototoestel is namelijk 100% gemaakt voor dat doel en een telefoon niet. Die k800i daarentegen wel, en de camera is dan ook vanzelfsprekend erg goed.

Toch ga ik me er niet aan storen want als ik een foto maak dan zet ik hem daarna op mn pc en kan ik hem daar nog eventueel wat verbeteren. Ook is het zo dat als ik weet dat ik ergens heen ga waar ik foto's ga maken, ik vaak toch een echt fototoestel meeneem. (Naar circuit zandvoort oid.)
Desalniettemin is de rest van de telefoon eigenlijk (ook) prima dus ik zou niet weten waarom mensen dan perse een andere mob willen. Behalve dat ze misschien niet van sliders houden.

• hk12nl
Ik heb 2 icoontjes gemaakt voor de witte en de zwarte versie en ze werken ook nog ;). Zou iemand ze voor mij kunnen uploaden?

©2004

• ChrisM
@djmantri
De foto's zijn ook best wel mooi, hoor! Gewoon scherpe, 2M foto's, geen probleem! Zelfs in het donker (met "flits") zijn ze nog best goed te doen. Alleen de filmpjes, die zijn gewoon niet van de allerbeste kwaliteit. Volgens mij doet de k800i bijv. filmpjes op 640x480, maar deze W850 doet dat op iets van 176x220 ofzo. Dat is gewoon een groot verschil. Dus, foto's: geen probleem. Filmpjes: niet zo mooi. Maar het is al vaker gezegd: deze phone koop je voor de W, niet voor de K. (:P)

En... @the fugitive: ik vind het gewoon leuk om mijn telefoon mooi en netjes te houden. Daar horen vingervlekken en dat soort dingen niet bij. En als ik hem 's nachts in de vitrine zet, dan blijft hij toch gewoon mooi? :D :P

Verwijderd

ChrisM schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:45:
Volgens mij doet de k800i bijv. filmpjes op 640x480, maar deze W850 doet dat op iets van 176x220 ofzo.
P
Nopers,

K800i maakt zelfde filmpjes als W850i. Dus *** kwaliteit vergeleken met een N73 of een soortgelijk toestel

Mja,
WALKMAN, is ook voor muziek eh ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 12:54 ]

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:19
Ik heb net weer ff die telefoon vastgehad bij t for telecom. Hij blijft egt opper mooi. Nu nog ff wachten tot het 1 november is en dan ga ik hem kopen.

Heeft iemand trouwens al die Track-ID uitgeprobeerd?
Ben benieuwd of het een beetje werkt.

• hk12nl
Harem.nl schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:37:
Ik heb 2 icoontjes gemaakt voor de witte en de zwarte versie en ze werken ook nog ;). Zou iemand ze voor mij kunnen uploaden?
Geen interesse? ;)

©2004

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
ik wordt een beetje moedeloos ben net terug bij de t for telecom voor hun aanbieding met gratis HPM-85 koptelefoon niet in voorraad.
maar das niet helemaal mijn punt van moedeloosheid: ik heb op dit moment een vodafone abbo en wil dit om laten zetten naar kpn bij de t for telecom kan dit maar moet een maand dubbel betalen.

en bij de belcompany krijg je ook de HPM-85 alleen hier moet ik 3 maanden betalen als ik over wil naar kpn met nummer behoud.

(reden dat ik over wil naar kpn is de koptelefoon die krijg je niet bij andere abbo's)

iemand hier ervaring mee of weet hoe ik dit het beste kan oplossen??

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Verwijderd

ik weet niet precies wat je ermee bedoeld (icoontjes)..
bij verdere uitleg, misschien interesse..

(dit kan een totale nitwit vraag zijn, maarja)

---
zaander
en bij de belcompany krijg je ook de HPM-85 alleen hier moet ik 3 maanden betalen als ik over wil naar kpn met nummer behoud.

(reden dat ik over wil naar kpn is de koptelefoon die krijg je niet bij andere abbo's)

iemand hier ervaring mee of weet hoe ik dit het beste kan oplossen??
nah dis misschien niet een echte oplossing (ivm kpnabo), maar inplaats van die maanden bij betalen en gedoe met overstappen etc. is het niet gewoon makkelijker om die koptelefoon apart te kopen, misschien ook niet duurder/zelf goedkoper..

• hk12nl
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:36:
[...]

ik weet niet precies wat je ermee bedoeld (icoontjes)..
bij verdere uitleg, misschien interesse..

(dit kan een totale nitwit vraag zijn, maarja)
Dit:
Afbeeldingslocatie: http://img57.imageshack.us/img57/9034/1es5.png

in dit:
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/2710/2xq8.png

Als je je telefoon via de usb connect of via een cardreader.

edit:

Als je ze wil hebben dan heb ik een zwarte en een witte. Je slaat ze op door je rechtermuisknop in te klikken en dan 'opslaan als' kiezen ;)
Zwart:
http://www.uploadworld.nl...75b823_W850iBlackicon.rar
Wit:
http://www.uploadworld.nl...5fbdb4_W850iWhiteicon.rar

[ Voor 31% gewijzigd door hk12nl op 25-10-2006 18:09 ]

©2004

• ChrisM
rowyroald schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:51:Heeft iemand trouwens al die Track-ID uitgeprobeerd?
Ben benieuwd of het een beetje werkt.
ChrisM in "Het Grote SonyEricsson W850i topic - Dee..."

Het was wel even zoeken trouwens voordat ik hem weer had gevonden. :P :) Maar goed, 't werkt goed, hoor... Maar ik heb geen idee hoeveel nummers hij herkent enzo. Ook heb ik geen idee van de kosten en hoeveel data er wordt verstuurd, maar ik ga straks toch zo'n T-Mobile PIT abo nemen, dus dan maakt dat allemaal niet meer uit. :) Zet ik ook mooi Mijn Vrienden altijd aan.. en gooi ik wat rss feeds er in. Ik heb er zin in!:D

[ Voor 42% gewijzigd door ChrisM op 25-10-2006 19:27 ]

Verwijderd

@ Harem.nl

Thanx voor de icoontjes. :) Sorry dat ik nu nog niet kan checken of het lukt/, maar dat komt dan later wel.

Verwijderd

Ik dacht, ik schiet even snel wat foto's. Geschoten met de K800i en een medion-cam (ja.. van de aldi :+ ) van 4 jaar oud.

Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8501.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8502.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8503.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8504.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8505.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8506.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8507.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8508.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W8509.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85017.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85018.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85021.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.onwijswies.nl/w850/W85022.jpg

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

• MarcoC
Dat is een mooie fotoshoot!

Ik twijfel eerlijk gezegd toch nog steeds tussen de W850i en de W810i, denk dat de uiteindelijke prijs de doorslag gaat geven. Als ik deze foto's zo zie neig ik toch weer meer naar de W850i, wat een mooi toestelletje is het toch. Vooral het mooie grote scherm spreekt me aan.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nice man, die vergelijking (run je een Mobielwinkel ofzo?)
Ik zie trouwens dat je een echte SE fan bent: k800i, w810i,w900i,k750i en uiteraard de W850. (als ik me niet vergis tenminste.
Maar als je ze allemaal hebt dan kun je vast ook wel een goede vergelijking maken met de overige telefoons?
Is de camera bv hetzelfde qua qualiteit als in de de andere 2MP mobieltjes? En hoe is de video?

Overigens vind ik hem qua design wel de mooiste

@ hierboven.
Persoonlijk vind ik de w810 wat aan de kleine kant. Ik heb wat grote handen en dan is het gewoon wat lastiger vast houden. Overigens is het ook geen slechte keus hoor, maar goed hijs wel goedkoper nu

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2006 21:16 ]

Verwijderd

Bedankt voor de foto's!
In tegenstelling tot sommigen van jullie vind ik de lampjes wel mooi.

Maar even een vraag. Ik ga hem morgen halen bij tfortelecom bij een hi25 abonnement. Kan je dan ook trackID enz. gebruiken, en hoe betaal je dat dan? Rekening erna, gaat van je bundel af of je moet van tevoren iets met internet bij je abonnement kopen?

Bedankt als iemand me dat ff kan uitleggen :)

• hk12nl
Graag gedaan. Als er nog ideeën zijn voor dingen ,themes bijvoorbeeld of om de OP te uit te breiden, meld ze maar. Ik moet nog 1.5 week rust houden van een gebroken arm en verveel me dood. ;)

By the way, voor diegene die eerst een w800i hadden en nu een w850i heb ik een vraag. Is er nog een serieus verschil merkbaar in dikte? Het verschil qua maat ken ik wel maar ik ben benieuwd hoe het in de realiteit is.

©2004

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Haha ok, nou succes met je arm dan... ;)

Wat vergelijkingspics van de dikte van de W800i en de W850i:

- http://img72.imageshack.us/my.php?image=tnimg7584fn3.jpg
- http://img64.imageshack.us/my.php?image=tnimg7585mz2.jpg
- http://img72.imageshack.us/my.php?image=tnimg7586ke5.jpg
- http://img290.imageshack.us/my.php?image=tnimg7587nd0.jpg
- http://img290.imageshack.us/my.php?image=tnimg7588mr5.jpg

Op het dikste punt scheelt het nauwelijks iets door de uitstekende camera van de W800i, maar daardoor lijkt het verschil juist groter als je ze met het scherm naar boven naast elkaar legt (foto 1 en 2), omdat de W800i schuin afloopt zeg maar. Als je ze allebei met het scherm naar beneden legt scheelt het maar weinig vind ik, de W850i is wel wat dikker, maar het verschil lijkt veel groter dan het in werkelijkheid is (zie foto 5).

En in m'n broekzak merk ik überhaupt niks van het verschil :)

• Shiznit
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:16:
Bedankt voor de foto's!
In tegenstelling tot sommigen van jullie vind ik de lampjes wel mooi.

Maar even een vraag. Ik ga hem morgen halen bij tfortelecom bij een hi25 abonnement. Kan je dan ook trackID enz. gebruiken, en hoe betaal je dat dan? Rekening erna, gaat van je bundel af of je moet van tevoren iets met internet bij je abonnement kopen?

Bedankt als iemand me dat ff kan uitleggen :)
Wanneer je gebruik maakt van TrackID betaal je gewoon de gprs kosten die je normaal ook betaald aan je provider voor gprs gebruik....

Mits je een T-Mobile PIT abo hebt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Shiznit op 25-10-2006 22:11 ]

• SaN

SaN

Ik vraag me toch wel af wat jullie allemaal met internet zouden doen op je w850i. trackid uiteraard, rss heb ik al gelezen, werkt dat makkelijk trouwens?

• Shiznit
Ik heb de W850i sinds gisteren nu ook, heb mijn contract van gsmtrack.nl verscheurd, en ben naar de belcompany gegaan. Ik moest 159,00 bij betalen bij een T-Mobile Relax 150 19,95 pmnd + Pocket Internet Totaal abo 9,50 pmnd.

Ik ben helemaal weg van het toestel....ben al druk bezig met Navigatie software er op te zetten.
Heb al meerder soorten msn er op staan, maar tis allemaal net niet wat ik zoek.

Is wel grappig om te vermelden dat mijn vrouw 3 weken geleden een (gratis) W810i heeft gehad
bij haar contract verlenging, En we hebben de 2 broertjes even met alkaar vergeleken...

Het geluid wat uit de speakers komt is mooier en ook luider !

Ze is nu jaloers haha 8)

• SaN

SaN

Ik wacht met smart op andere vergelijkingsuitslagen, ik ben nogsteeds aan het twijfelen trouwens :P

• Shiznit
sander-sp schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:22:
Ik vraag me toch wel af wat jullie allemaal met internet zouden doen op je w850i. trackid uiteraard, rss heb ik al gelezen, werkt dat makkelijk trouwens?
RSS werkt prima, je kunt mooi eigen feeds toevoegen :D

Hier zijn nog enkele sites die ik met enige regelmaat bezoek met mijn W850i:

Gratis navigatie to 2008 : http://www.nav4all.nl/sit...ricsson_W850i.php?m=W850i
http://www.nu.nl/pda.jsp
http://www.startpagina.nl/pda/
http://pda.tweakers.net/
http://m.buienradar.nl/
Hier staan nog meer sites : http://pda.startpagina.nl/

En MSN, Email,

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik vraag me toch wel af wat jullie allemaal met internet zouden doen op je w850i.
Files, weerbericht (handig voor buitensporten), flitsmeldingen want te hard rijden gaat veel sneller >:)

Tja en verder eigenlijk weinig. Die pagina's kijk ik in tekst only zodat ze maar enkele KB's groot zijn, kost bijna niks dus (heb geen onbeperkt online bundel). :)

En wat voor vergelijkingen wil je nog meer lezen dan?

• hk12nl
NrG_82 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:59:
Haha ok, nou succes met je arm dan... ;)

Wat vergelijkingspics van de dikte van de W800i en de W850i:

- http://img72.imageshack.us/my.php?image=tnimg7584fn3.jpg
- http://img64.imageshack.us/my.php?image=tnimg7585mz2.jpg
- http://img72.imageshack.us/my.php?image=tnimg7586ke5.jpg
- http://img290.imageshack.us/my.php?image=tnimg7587nd0.jpg
- http://img290.imageshack.us/my.php?image=tnimg7588mr5.jpg

Op het dikste punt scheelt het nauwelijks iets door de uitstekende camera van de W800i, maar daardoor lijkt het verschil juist groter als je ze met het scherm naar boven naast elkaar legt (foto 1 en 2), omdat de W800i schuin afloopt zeg maar. Als je ze allebei met het scherm naar beneden legt scheelt het maar weinig vind ik, de W850i is wel wat dikker, maar het verschil lijkt veel groter dan het in werkelijkheid is (zie foto 5).

En in m'n broekzak merk ik überhaupt niks van het verschil :)
Net wat ik dacht dus. Dan is de kans groot dat ik hem morgen dus ook thuis heb. ;) De dikte zal waarschijnlijk ook wel van het design afhangen of je merk dat hij te dik is of niet. De W800 heeft natuurlijk een heel ander design dan de W850i. Zoiezo vind ik het mooier dat de W850 vlak is aan de achterkant.
Ja ik ben ook benieuwd wat je met Internet en de W850i gecombineerd allemaal kunt doen. Volgens mij houd t bij emailen en dat trackid een beetje op. Voor spelletjes of beltonen ga ik niet zo'n duur internetabbonement nemen.

©2004

• Shiznit
Harem.nl schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:32:
[...]

Ja ik ben ook benieuwd wat je met Internet en de W850i gecombineerd allemaal kunt doen. Volgens mij houd t bij emailen en dat trackid een beetje op. Voor spelletjes of beltonen ga ik niet zo'n duur internetabbonement nemen.
Lees 2 en 3 posts naar boven ;)

• hk12nl
Backstage schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:38:
[...]

Lees 2 en 3 posts naar boven ;)
Ja zag even niet dat er al een pagina 24 was |:(

©2004

• Shiznit
Harem.nl schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:50:
[...]

Ja zag even niet dat er al een pagina 24 was |:(
Dan heb ik andere instellingen van GOT, bij mij staat de teller op 12.
Ik zal wel meer posts per pagina hebben of zo ...

Maar wat vind je van de dingen die men er nog meer mee kan doen, als alleen email
TrackID ?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Navigatie? Heb ik iets gemist? Of gaat dat via java ofzo?

• hk12nl
Backstage schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

Dan heb ik andere instellingen van GOT, bij mij staat de teller op 12.
Ik zal wel meer posts per pagina hebben of zo ...

Maar wat vind je van de dingen die men er nog meer mee kan doen, als alleen email
TrackID ?
Ja dat kan kloppen. Ik vind die andere dingen wel handig maar ik zal er geen internet abbo voor aanschaffen. Is msn wat op deze mobiel?

©2004

• jap85
Ik heb net ff de mms en GPRS ingesteld op de w850 met hi, werkt allemaal naar behoren. Maar gaan deze kosten nu gewoon van je bundel af? Of krijg je een extra aanslag?

Zijn er verder via Hi nog mogelijkheden om gebruik te maken van UMTS zo ja, wat kost dit (werd op de Hi site niet echt veel wijzer, stond wel dat je bundels kunt aanschaffen (zoveel kb voor 10 euro ofzo), maar als je zo'n bundel aanschaft, komt dit ook weer over je normale maandbedrag heen?

Ik vind het namelijk wel leuk om een beetje te internetten erop maar heb geen zin om er veel extra voor te gaan betalen.

• rowyroald
jap85 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:08:
Ik heb net ff de mms en GPRS ingesteld op de w850 met hi, werkt allemaal naar behoren. Maar gaan deze kosten nu gewoon van je bundel af? Of krijg je een extra aanslag?

Zijn er verder via Hi nog mogelijkheden om gebruik te maken van UMTS zo ja, wat kost dit (werd op de Hi site niet echt veel wijzer, stond wel dat je bundels kunt aanschaffen (zoveel kb voor 10 euro ofzo), maar als je zo'n bundel aanschaft, komt dit ook weer over je normale maandbedrag heen?

Ik vind het namelijk wel leuk om een beetje te internetten erop maar heb geen zin om er veel extra voor te gaan betalen.
Meestal moet je dit apart betalen. Ze zeggen dan dat je onbeperkt kan internetten voor 10 euro maar dan heb je nog steeds een limiet van 10 mb. Een beetje vaag allemaal. 8)7

• jap85
Ja bij Hi komt het er dus bovenop, ik heb net maar even de klantenservice gebeld. Echt kut, was een mooie manier op mn maandtegoed op te maken. Nu kost het 1 euro per 100 kb, dat is echt duur.

Kan wel een bundel nemen, maar dat komt dan ook bovenop de abbonements kosten:

Voor een 10 mb bundel betaal je €7,50 per maand
Voor een 20 mb bundel betaal je €12,50 per maand

Ik vraag me af of je voor 10 nog een beetje wat kan doen (ik heb nu alleen ff wat feeds erin gezet, hoeveel kb kost het ongeveer om een feed te updaten?). Ook een paar keer Track Id gebruik, werkt ook wel leuk, maar hoeveel kb kost dat ongeveer per keer? Als je het een beetje gaat gebruiken neem ik aan dat je zo'n bundel er snel uit hebt, maarja zoveel heb je er ook weer niet aan...

EDIT: Hebben meer mensen er last van dat wanneer je je telefoon ff intensief gebruikt, de accumeter heel snel terugloopt (bij mij was ie net 20%) en ff later, als je er ff niets mee hebt gedaan, weer teruggaat naar het echte niveau (nu staat ie weer op 40%). Kan dit komen omdat de accu nog nieuw is ofzo? Heb dit nooit eerder meegemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door jap85 op 26-10-2006 13:06 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Feeds is voornamelijk alleen tekst en ik denk dat je wel weet hoe klein een .txt bestandje is. Dan kun je een hoop doen. Maar plaatjes zijn het meeste fretend. Al denk ik dat je heus wel wat kunt doen hoor :)

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik twijfel tussen W850i en de Nokia N73. Kan iemand er nog wat zinnigs over zeggen??? Klopt het dat qua MP3 prestaties de W850i beter is en qua camera de N73? Maar deze ziet er dan wel weer iets fraaier uit...

• rowyroald
TexMex schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:11:
Ik twijfel tussen W850i en de Nokia N73. Kan iemand er nog wat zinnigs over zeggen??? Klopt het dat qua MP3 prestaties de W850i beter is en qua camera de N73? Maar deze ziet er dan wel weer iets fraaier uit...
Ik zou zeggen, lees ff al de pagina's. Hierover zijn namelijk al veel discussies geweest.

Nog ff een vraagje: Bij vodafone kan je een abbonement nemen voor vodafone life! Is vodafone life! gewoon internet of zijn het weer andere sites?

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

jap85 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:03:
Ik vraag me af of je voor 10 nog een beetje wat kan doen (ik heb nu alleen ff wat feeds erin gezet, hoeveel kb kost het ongeveer om een feed te updaten?). Ook een paar keer Track Id gebruik, werkt ook wel leuk, maar hoeveel kb kost dat ongeveer per keer? Als je het een beetje gaat gebruiken neem ik aan dat je zo'n bundel er snel uit hebt, maarja zoveel heb je er ook weer niet aan...

EDIT: Hebben meer mensen er last van dat wanneer je je telefoon ff intensief gebruikt, de accumeter heel snel terugloopt (bij mij was ie net 20%) en ff later, als je er ff niets mee hebt gedaan, weer teruggaat naar het echte niveau (nu staat ie weer op 40%). Kan dit komen omdat de accu nog nieuw is ofzo? Heb dit nooit eerder meegemaakt.
Ja dat van die batterij had ik na de 1e keer opladen ook last van, toen had ik hem echter niet helemaal opgeladen. Heel vaag, na 40min opladen stond hij op 97% maar na een kwartiertje bellen was daar nog maar 60 van over. Vannacht hele nacht aan de lader gehad en eerder vanmiddag 35 minuten achter elkaar gebeld, daarna stond hij gewoon op 86% en daar stond hij een halve middag later nog steeds op.

Hoeveel dataverkeer iets kost kun je wel zien (alleen van je laatste sessie en in totaal), ga naar Menu --> Instellingen --> Tabblad 'Gesprekken' --> Tijd en kosten --> Datatellers.
Daar kun je de verzonden en ontvangen bytes bekijken in totaal en van je laatste sessie. Ik neem aan dat hij een song opsturen via trackID ook als sessie rekent, heb ik zelf nog niet geprobeerd. En ik gebruik Tijd en Kosten vrij vaak dus ik heb die ook toegevoegd aan Mijn Snelkoppelingen, wel handig om te checken of ik al bijna over m'n bel- of smsbundel heenzit (wel zelf op de goeie dag van de maand resetten).
TexMex schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:11:
Bij de N73 kun je volgens mij dus niet muziek afspelen en iets anders tegelijk doen, je kunt de mp3speler niet minimaliseren dus, lijkt me erg irritant. Zit je in de trein muziek te luisteren, krijg je een smsje, moet je dus de muziek stoppen om die te lezen (maar dat weet ik niet helemaal zeker).
Vriend van mij heeft ook de N73, maar ik vind die van mij toch echt mooier. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Ben na het afgelopen jaar wel erg SE-fan geworden (daarvoor 3x Nokia gehad) en ik heb het idee dat SE een aantal slimme kleine dingetjes extra heeft tov. Nokia die je op het eerste gezicht niet opvallen. Bv. je kunt tijdens het bellen zien hoe lang je al aan het bellen bent, je kunt je mp3speler minimaliseren, hij heeft een berichtenteller (dus hoeveel berichten je al verstuurd hebt, hadden mijn Nokia's iig niet), en nog wel veel meer dingen die ik zo niet kan bedenken omdat ik ze aanneem als vanzelfsprekend. En qua menu vind ik SE nu ook veel fijner werken, al hoor ik altijd van Nokia liefhebbers dat ze absoluut geen SE willen vanwege de bediening. Maar dat zal ook wel gewenning zijn.

Verwijderd

Vandaag mijn w850i binnen! Top toestel, hiervoor had ik een w550i(scherm gebarsten), toen k750i en nu deze.

Voordelen t.o.v. k750i:
- Groter geheugen
- Camera is veel sneller
- Groter scherm
- Walkman serie, dus betere mp3speler.

Nadelen t.o.v. k750i:
- Hij slide, en is even wennen.
- Navigatie key is niet heel fijn (maar die van de k750i was half defect dus ook niet super)
- De 3 is voor mij niet geheel fijn om in te drukken

Verder toptoestel!

Nu even wat anders RSS en Orange:
Ik heb nu Wap instellingen van Orange op me telefoon gedownload. En heb 2 RSS feeds van NU.nl ingevoerd. Als ik ze update gaat hij bellen met een nummer, nu vroeg ik me af, is dit duur of hoe werkt dit? Na ongeveer 20seconde is de feed binnen en kan ik hem lezen.

• hk12nl
Ik heb hem ook binnen. Echt een top telefoon. Nou nog ff wat instellingen fixen ;)

©2004

• Shiznit
djmantri schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:54:
Navigatie? Heb ik iets gemist? Of gaat dat via java ofzo?
Hier staat er alles over, en het is gratis tot 2008 dus....

Het gaat via gprs, en je bent een GPS muis nodig.....

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Backstage schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:35:
[...]
Hier staat er alles over, en het is gratis tot 2008 dus....
Het gaat via gprs, en je bent een GPS muis nodig.....
waar is hier?

• hk12nl
iemand een handige tip zodat ik mijn contacten die op mijn w800i staan in 1 keer over kan zetten naar mijn w850i? Graag met handleiding ;)

©2004

• Shiznit
lol :+

Vergeten de link te plaatsen !!!

Hier is hij als nog !

• jap85
Harem.nl schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:27:
iemand een handige tip zodat ik mijn contacten die op mijn w800i staan in 1 keer over kan zetten naar mijn w850i? Graag met handleiding ;)
Ga naar telefoonboek -> Opties -> Geavanceerd -> Alle contacten verzenden en dan bluetooth. BT op je W850 aanzetten en ontvangen maar. Fotos die je aan contacten hebt toegevoegd worden ook meegestuurd en je structuur blijft intact. Werkt ideaal, zo heb ik mijn contacten van T310 -> K700i -> K750 -> W850 steeds meegenomen, heb nu op mn w850 nog steeds fototjes van mn T310 :>

• hk12nl
ik dank u _/-\o_

©2004

• ChrisM
Even iets voor de vergelijking W810 en W850:
M'n zus heeft de 810 ik de 850... maar de 850 is echt.. zoveel prettiger. Echt waar, als je eventjes met de menuutjes hebt gekloot van de 850 en de super resolutie.. en dan ga je naar de 810 kijken, dan denk je echt van.. "Wat voor ouderwetste telefoon is dit!??".. alsof je EGA spelletjes zit te spelen op je HDTV, zeg maar! :) Beter kan ik het niet verwoorden... maar.. niet zeuren, voor die 850 gaan. :)

Trouwens, iemand anders is op zoek naar een MSN client: Er is er één ingebouwd, he. :) Kijk maar onder het Berichten menu naar Mijn Vrienden. Je moet even een accountje nemen bij Wireless Village, meer info: Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Ik ga, als ik straks t-mobile PIT heb (hoevaak heb ik dat nou al gezegd.. nog 3 maanden - 4 dagen! :P), een aparte MSN aanmaken voor m'n mobiel, ik hoef namelijk niet de hele tijd gestoord te worden.. maar ik wil het wel kunnen. :P

TrackID gaat idd via je GPRS (of UMTS als je dat hebt? Weet ik eigenlijk niet) maar ik heb geen idee hoeveel kb je verstuurd... dus ook niet hoeveel het kost. Ach, boeien, je moet toch altijd de eerste maand 25 euro extra rekenen op je telefoonrekening omdat je de hele tijd van alles zit te proberen. :D :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.