Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.257 views sinds 30-01-2008

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:24:
geen dummie .
vond het toestel "te plastic"
deze motorola heeft een alu behuizing.
Niet beledigend bedoeld maar dan zal je waarschijnlijk veel telefoons te plastic vinden aangezien het grote deel van de mobiele telefoons voornamelijk uit plastic bestaat. Correct me if I'm wrong :)
zero_cool89 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:50:
wel weer lame dat hij bij heel veel winkels gewoon te halen is en dat hij bij de orange online shop nog nergens te bekennen is. |:(
T-mobile online shop ook nog niet en Tfortelecom online shop ook nog niet;)

[ Voor 38% gewijzigd door hk12nl op 19-10-2006 22:35 ]

©2004

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 08:50
Harem.nl schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:32:
Niet beledigend bedoeld maar dan zal je waarschijnlijk veel telefoons te plastic vinden aangezien het grote deel van de mobiele telefoons voornamelijk uit plastic bestaat. Correct me if I'm wrong :)
Te plastic heb ik al op meerdere plaatsen gelezen. Dat je een aluminium telefoon gaat zoeken is onzin, want, hoewel ik ze ook mooier vindt ;), zijn er nog bijna geen gsm's met een aluminium behuizing op de markt. Je kan altijd nog wel onderscheid maken tussen plastic en plastic. Sommige telefoon zijn mooi vormgegeven (W800i bijvoorbeeld, even het eerste dat me te binnen schiet), en andere lijken net alsof ze gekocht zijn bij de Bart Smit.

Verwijderd

jap85 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:49:
Die aanbieding van gsm track is wel ok met telfort 25 pm 1 jaar, voor 79 euro. Er staat alleen 200 minuten + 100 bonusminuten en sms 0,22 euro. Gaat die sms wel van je maandbedrag of komt dat er extra bij en geldt die 25 euro alleen voor die 300 minuten?

(geen ervaring met telfort namelijk).
heb ook geen ervaring met telfort, maar ik heb dus voor 20 euro 150 minuten... en dan staat er dus bij +75.. die 75 minuten kan je alleen gebruiken naar vaste nummers tussen 20:00u en 08:00u.. de 150 minuten kan je gewoon gebruiken. jij hebt dus 100 minuten tussen 8 en 8 naar vaste nrs en 200 minuten die je altijd kan gebruiken

de sms gaat gewoon van je maandbedrag af denk ik. je kan wel gewoon een sms bundel kopen ofzo maar je hebt nu dus 200 minuten of 114 smsjes in jou geval

maar weet iemand of bij telfort niet 1e 2 maanden gratis is ofzo.. want dat zie je bij die andere providers wel

Verwijderd

Backstage schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:19:
[...]

Dan zou ik een los toestel kopen, en dan houd je nog geld over...een tientje of zo.

Want je hebt al een abo...

Bij www.gsmtrack.nl kost ie 399,--, en is ie direct leverbaar !

Hier staat meer info : http://www.kieskeurig.nl/...2E22DC125717F0044F351.htm
maar zou ik dan voor de 850 of 950 gaan ?

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Het aanbod van W850i op youtube is leuk :) verschillende gasten hebben hem al en showen vooral die mediaplayer..:

http://www.youtube.com/results?search_query=w850

vanpeltje

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:54:

de sms gaat gewoon van je maandbedrag af denk ik. je kan wel gewoon een sms bundel kopen ofzo maar je hebt nu dus 200 minuten of 114 smsjes in jou geval
Nee dit is dus niet zo. Maar kijk maar gewoon op de Telfort site, daar kun je dat gewoon vinden. Smsjes komen gewoon bij de rekening op, behalve als je een sms-bundel erbij neemt.
maar weet iemand of bij telfort niet 1e 2 maanden gratis is ofzo.. want dat zie je bij die andere providers wel
Als dat er niet bij staat zal dat wel niet zo zijn hè. Bij Telfort krijg je meestal veel meer korting op het toestel zelf :) (vergelijk maar eens op een willekeurige webshop).
vanpeltje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:25:
Het aanbod van W850i op youtube is leuk :) verschillende gasten hebben hem al en showen vooral die mediaplayer..:

http://www.youtube.com/results?search_query=w850
Ja leuk die mediaplayer, maar dat heb ik nu wel gezien (oa nieuwemobiel.nl, mobile-review.com etc). Laat maar eens zien hoe het menu werkt en smsen enzo, dingen die je elke dag weer vaak nodig hebt. Want dat zie ik nergens.
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:25:
maar zou ik dan voor de 850 of 950 gaan ?
Dat zul je zelf moeten beslissen, wij weten niet wat jij in een telefoon zoekt. Wil je wel/geen camera, wil je uitbreidbaar of 4gb vast geheugen, wil je wel of geen touchscreen, etc. Bedenk dat voor jezelf en maak een keuze. ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20-11 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Heb ik gisteren besteld bij GSMtrack, krijg ik dit als antwoord op m'n vraag:

Memorycard zit er standaard niet bij, in ieder geval niet bij ons.

Dus ik heb maar teug gemaild dat ik dan wil annuleren... dat kaartje hoort er gewoon bij.

Verwijderd

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:19:
Heb ik gisteren besteld bij GSMtrack, krijg ik dit als antwoord op m'n vraag:

Memorycard zit er standaard niet bij, in ieder geval niet bij ons.

Dus ik heb maar teug gemaild dat ik dan wil annuleren... dat kaartje hoort er gewoon bij.
ja maar heb je dit forum verder niet gevolgd. het memory kaartje zit er gewoon standaard in. en meerdere mensen hebben 'em ook al bij GSM-track besteld, en daar zit ie er gewoon ook in.

maatschappijen zouden er eruit gejat moeten hebben om hem dan niet mee te leveren.

maar jammer, dat je hem geannuleerd hebt.

Verwijderd

@ TIESTO :

Ja, ik heb de HBH-DS970.. 1e keer laden gaf 1 week standby en 5 a 6 luister-uren.. nu weer opladen.

@ iedereen die bij GSMtrack wil (wou) bestellen :

1Gb mem card zit er gewoon bij!! zit al in de phone. Service van GSMtrack qua doosjes verkopen en verzenden is prima, ze weten alleen niet zo goed wat erin zit... Het is trouwens wel de UK versie, dus ook geen NL T9 woordenboek..maar ik ben een old-school SMS typer ;)

Videoplayer vind ik erg mooi. Scherp beeld en geen schokken. Ik heb alleen de meegeleverde reclame video's bekeken, dus over 'live' streamen kan ik nog nix zegggen.

• hk12nl
Als ik op het internet rond kijk dan zie ik alleen maar de zwarte. De witte zal dan wel een tijdje later komen neem ik aan of heeft iemand al een witte gevonden in de winkel?

©2004

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
ik ben vandaag alle winkels in hilversum langs gegaan

en alle verkopers wisten nog niet wanneer hij bij hun te koop zou zijn. bijna alle hoop om hem vandaag nog te kunnen aanraken was weg toen ik de belcompany inliep, daar hadden ze hem sinds die ochtend. Ik was blij verrast doen ik hem in mijn handen kreeg. hij is kleiner dan ik had verwacht en dat i "te plastic is" slaat ook nergens op want het is mooi plastic.

ik ga hem morgen kopen icm 2 jarig orange 20.

ik ga niet meer voor de witte omdat hij er wel vet uit ziet als je iets op het schermpje aan het doen bent maar 99% van de tijd is het schermpje uit, en dus zwart, dan heb je een zwart rechthoek in je witte phone. lelijk. (kijk maar naar witte psp)

• hk12nl
zero_cool89 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:41:
ik ben vandaag alle winkels in hilversum langs gegaan

en alle verkopers wisten nog niet wanneer hij bij hun te koop zou zijn. bijna alle hoop om hem vandaag nog te kunnen aanraken was weg toen ik de belcompany inliep, daar hadden ze hem sinds die ochtend. Ik was blij verrast doen ik hem in mijn handen kreeg. hij is kleiner dan ik had verwacht en dat i "te plastic is" slaat ook nergens op want het is mooi plastic.

ik ga hem morgen kopen icm 2 jarig orange 20.

ik ga niet meer voor de witte omdat hij er wel vet uit ziet als je iets op het schermpje aan het doen bent maar 99% van de tijd is het schermpje uit, en dus zwart, dan heb je een zwart rechthoek in je witte phone. lelijk. (kijk maar naar witte psp)
Dat heb ik nu inprincipe met me w800i ook dus dat is voor mij geen reden om de witte niet te nemen ;)

©2004

Verwijderd

Vandaag in de orange winkel in eindhoven langs geweest, ze verwachten hem begin November daar.

• vanpeltje
jongens, kijk eens op Belcompany.nl in de folder

Hi 25 met dikke koptelefoon erbij.. deze tel is al te verkrijgen :D

vanpeltje

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:30:
Vandaag in de orange winkel in eindhoven langs geweest, ze verwachten hem begin November daar.
Ik vind orange zoiezo een beetje apart. Ze hebben altijd alles later en als je je abbonement wil verlengen met 1 jaar moet je meer dan 40 euro per maand bellen anders moet je met 2 jaar verlengen. Dat vertelde ze mij tenmiste. Ook schijnt het dat hun het duurst zijn.
vanpeltje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:25:

Zwarte zeker? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door hk12nl op 20-10-2006 17:48 ]

©2004

• zero_cool89
Harem.nl schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

Dat heb ik nu inprincipe met me w800i ook dus dat is voor mij geen reden om de witte niet te nemen ;)
hmm ja, persoonlijk vind ik het niet mooi, maar dat ligt bij iedereen anders
Afbeeldingslocatie: http://moblog.co.uk/blogs/4368/moblog_672f7b1321a96.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.techtickerblog.com/wp-content/uploads/2006/05/W850live-pic.jpg

kan je link posten/screenshot ik zie het namelijk niet :P

[ Voor 24% gewijzigd door zero_cool89 op 20-10-2006 17:51 ]

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

zero_cool89 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:50:

kan je link posten/screenshot ik zie het namelijk niet :P
LINK naar de folder...

Maar ik zie de W850i ook niet !!

[ Voor 60% gewijzigd door Shiznit op 20-10-2006 18:03 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Verwijderd

ik krijg hem maandag :D

• hk12nl
Backstage schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:01:
[...]

[...]

LINK naar de folder...

Maar ik zie de W850i ook niet !!
Dat is wel de folder die tot deze week geldig is en niet de folder van volgende week.

©2004

• Shiznit
Harem.nl schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:23:
[...]

Dat is wel de folder die tot deze week geldig is en niet de folder van volgende week.
Dat zal wel zo zijn...Maar hij zij:

En wanneer je daadwerkelijk op belcompany.nl, in de folder kijkt staat er dus niets over een W850i...

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Backstage schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:54:
[...]

Dat zal wel zo zijn...Maar hij zij:

[...]

En wanneer je daadwerkelijk op belcompany.nl, in de folder kijkt staat er dus niets over een W850i...
Alstu :)

http://www.belcompany.nl/...derNieuwsbrief.htm#folder

• zero_cool89
hmm ja ik ben blind |:(
volgens mij is diesimlocked (en miss ook branded) anders wel nice. die koptelefoon is niet wireless, en een groter dan de telefoon zelf XD.

Verwijderd

eve nog een vraagje, dat trackID, is dat gratis?

• zero_cool89
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:10:
eve nog een vraagje, dat trackID, is dat gratis?
ik denk van wel, en als je dan wil downloaden ga je betalen
als dit niet klopt verbeter me dan graag :*)

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Ik heb m toch besteld via GSMtrack. Lekker goedkoop en ze mailden dat het kaartje er toch bij zat (zat al in de telefoon), ze hebben het nu ook aangepast op de site. Het is wel de UK versie. Maar ja, dat kun je straks toch wel zelf regelen via de update service. Maandag komt ie :D
Zag dat ie bij the phonehouse 509.99E los kost... die willen 'm vast zelf houden ;)

Verwijderd

Hoeveel zou een 4GB kaartje kosten ?

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
zero_cool89 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:01:
[...]

hmm ja ik ben blind |:(
volgens mij is diesimlocked (en miss ook branded) anders wel nice. die koptelefoon is niet wireless, en een groter dan de telefoon zelf XD.
Hij is simlockvrij en dus niet branded. Alleen orange zelf verkoopt namelijk orange simlocked toestellen en hij is dus ook unbranded.

Trackid gaat over gprs, is dus niet gratis. :)

• vanpeltje
Jongens, ik hem hem dan eindelijk

Hij is gewoon alleen bij Belcompany te verkrijgen (en de medewerkster zei dat er genoeg op voorraad was)

Ik heb hem i.c.m. Orange

Constructie:

Orange 20

4 x 10 euro (actie 50% korting)
2 x 20 euro
18 x 15 euro (na 6 maanden gratis downgraden)

bijbetaling van 30 euro = 380 euro over een looptijd van 2 jaar.

Netjes vind ik zo, verder moet je je emailadres doorgeven aan belcompany dan krijg je 25% korting op accesoires waaronder Memory Stick Duo Pro 2 GB van (van 96 euro) voor ca. 71 euro!

Orange heeft de beste deals op dit moment, helaas hebben ze geen UMTS maar daar verzin ik wel wat op:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/DSC01446.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/DSC01447.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/DSC01448.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/DSC01449.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/DSC01450.JPG

vanpeltje

• vanpeltje
heeft iemand btw nog url's met THEMES, GAMES en APPLICATIES? :)

vanpeltje

• zero_cool89
vanpeltje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:56:
Ik heb hem i.c.m. Orange

Constructie:

Orange 20

4 x 10 euro (actie 50% korting)
2 x 20 euro
18 x 15 euro (na 6 maanden gratis downgraden)

bijbetaling van 30 euro = 380 euro over een looptijd van 2 jaar.
hoe werkt dat downgraden? (daar voel ik heel veel voor >:) )'

moet ik dat meteen melden bij aankoop belcompany, of doorgeven via internet?

[ Voor 9% gewijzigd door zero_cool89 op 20-10-2006 22:19 ]

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Dat kan via de klantenservice van Orange of via "mijn account" op de Orange site. Waar je ook je sms-bundels etc. kan aanpassen.

• hk12nl
Bij dixons was hij volgens mij ook voordelig. Dit zag ik tenminste op de site ik ben nog niet in de winkel zelf geweest. Dinsdag ga ik een rondje lopen ;)

©2004

Verwijderd

Weet iemand of je ook een abo kan samen voegen ?

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:20
Ik heb hem ook!!!! Oh jongens, wat is hij moooiii!!! :D Ik denk dat ik binnenkort wel even een echte review doen, maar ik zal sowieso wel even wat leuke dingetjes zo noemen!

Ik heb hem trouwens bij Belcompany gekocht, gewoon in de winkel. Belcompany was de enige die hem tot nu toe in Emmen had.. ze hadden er drie, de eerste werd vlak voor mij verkocht... ik had de tweede. Dus wel één van de eerste in Emmen! :D

Ik heb hem gekocht met een 1 jarige t-mobile Flex abo, met sms verdubbelaar en T-Mobile PIT (dat internet gedoe) voor 120 euro. Wel in het zwart, want wit is echt nergens te krijgen.. (jaja.. als jullie het goed herinneren, was ik erg voor die witte... maar ach... dat bluetooth SE headsetje dat ik ook ga kopen binnenkort is ook in het zwart, dus dat past beter bij elkaar. :P)

Goed... de opmerkingen/dingetjes: Ik kom trouwens van een SE K700i.
* Eerst miste ik wel de joystick... maar je went heel erg snel aand eze nieuwe manier. En het prettige is gewoon dat je nooit meer gekloot met de joystick hebt! :D Ik vond eerst dat de Walkman-player knop (die oranje boven de euhm.. richtingstoetsen (joystick)) wel erg gemakkelijk indrukt, maar daar wen je snel aan.
* Het menuutje waar je kan zien wat je huidige applicaties zijn en bijv. je favorieten enzo is erg handig! (Je krijgt deze via de knop rechtsonder gewoon op de front). Handig!
* Hij ziet er zo mooi uit!!! En hij voelt ook echt goed. Ik vind hem niet plastic lijken... En het sliden gaat ook heerlijk. Je moet iets harder drukken om hem open te doen.. en dan "springt" ie zo open!
* Beeldbellen kan ik nog niks over zeggen.. ik heb nog niet m'n u-sim. :S Maar dat komt morgen! :P
* Wat ik gaaf vind.. is dat als je een ander thema instelt.. dat je dan ook de totale layout van het menu aan kan passen. Moeilijk uit te leggen.. maar er zit een thema "Grouped" bij en dan wordt de layout (en looks) van je hoofdmenu helemaal anders. Gaaf!
* Je kan een eigen SMS toon instellen! Bij de K700 had je gewoon de standaard geluidjes, nu dus ook een eigen mp3tje ofzo!
* Die walkman player.. wat een gaaf ding! :) Zit gewoon goed in elkaar! Je kan de verlichting trouwens tijdens het afspelen uit zetten. Je hebt ook visualisaties enzo.. of album art. Het volume kan goed hard met de interne speaker.. ik heb de oordopjes nog niet uit geprobeerd.

Tsja.. dit is het denk ik wel eerst even. En.. oh ja.. iedereen die hem ziet, doe hem even open en bekijk de achterkant. Wat een mooi ding zeg!!!

Als je nog iets wilt weten, zeg het maar.. Ik laat het wel zien. Of ik maak even een leuk filmpje ofzo. :)

Edit:
Ik heb zojuist nog wat getest, vooral met het synchroniseren met de bijgeleverde pc suite. Dit gaat erg prettig! (Maar ging ook altijd al wel goed). Verbinding met de telefoon via Bluetooth gaat snel en is gemakkelijk (allemaal automatisch, als je hem eenmaal gekoppeld hebt). Maar het kan ook via de kabel. Als je via de kabel doet, kan je kiezen voor bestandsoverdracht, je kan dan via Windows Verkenner bij je mapjes. Anders kom je in de telefoonsmodus. Je kan dan nog steeds wel bestanden overzetten etc, maar dat gaat dan via een extern programmaatje (PC Suite). Als je via Bluetooth verbonden bent, kom je ook in die "telefoonmodus".

Edit2:
Ik heb nu ook nog wat meer met de thema's zitten spelen.. De thema's voor deze telefoon zijn echt gaaf! Gewoon leuk om te zien wat een ander thema kan... ze zijn erg dynamisch en interactief namelijk. Bijv. een thema (Orange Bubbles), daarvan is normaal de standaard achtergrond zwart met grijze bubbles en een lijn in het midden. Zet je de walkman player aan, dan worden de grijze bubbles oranje en wordt de lijn een dikkere balk, waarin de naam van de song, artiest en album doorheen gaan. En als je hem dan weer uit zet en snel naar je bureaublad gaat, dan zie je de bubbles weer grijs worden en de balk weer een lijn. ZO mooi!!! :) )(Maar misschien moet je het zien)

[ Voor 20% gewijzigd door ChrisM op 21-10-2006 11:05 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:36
Supermooi dingetje denk ik. Alleen een vraagje; bij alle Walkman-phones zitten toch in-ear oordopjes? Dat zou wel een voordeel zijn, normale oordopjes blijven in mijn rechteroor niet zetten (beetje raar oor), in-ear oordopjes zitten daarentegen perfect.

• ChrisM
MarcoC schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 02:16:
Supermooi dingetje denk ik. Alleen een vraagje; bij alle Walkman-phones zitten toch in-ear oordopjes? Dat zou wel een voordeel zijn, normale oordopjes blijven in mijn rechteroor niet zetten (beetje raar oor), in-ear oordopjes zitten daarentegen perfect.
Ik weet niet of dit bij alle Walkman phones zo is, maar iig wel bij de 810i en de 850i. Je krijgt trouwens nog 2 setjes extra in-ear dopjes erbij, om zelfs de allerraarste oren te kunnen laten genieten van de prachtige muziekjes. :D

Verwijderd

Harem.nl schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:47:
[...]

Ik vind orange zoiezo een beetje apart. Ze hebben altijd alles later en als je je abbonement wil verlengen met 1 jaar moet je meer dan 40 euro per maand bellen anders moet je met 2 jaar verlengen. Dat vertelde ze mij tenmiste. Ook schijnt het dat hun het duurst zijn.
Orange heb ik voor mijn werk, en heb serieus spijt dat ik privé (debitel) niet weer Orange heb gekozen. Ze geven niet enorm veel korting weg als sommige andere providers bij het aanschaffen van een mobiele telefoon, maar de tarieven zijn zeker goedkoper dan menig ander aanbieder. En (wat ik een groot voordeel vind) je krijgt een smsje als je tegoed op is PLUS je je beltegoed voor altijd kan meenemen (in plaats van 1 of 2 maanden bij alle andere aanbieders)...

Ik wacht dus denk ik tot hij bij Orange uit komt (als de korting niet heel erg tegenvalt) al vraag ik mij nog steeds af hoe het zit met de playback video-kwaliteit :/

• ChrisM
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 03:10:
[...]

... al vraag ik mij nog steeds af hoe het zit met de playback video-kwaliteit :/
Wat wil je precies weten over de video kwaliteit? Je kan zelf opzoeken wat de resolutie van de filmpjes is... Dus het opnemen gaat in die kwaliteit en ja.. dat is niet een superhoge kwaliteit maar zeker wel te doen. Als ik een filmpje opneem dan is er nog wel te zien wat er gebeurd. De resolutie van SE phone filmpjes zijn nog nooit echt hoog geweest (daar blijft het wel achter mee bij Nokia).

Maar.. gewone video playback, in ieder geval de filmpjes die er op staan, die is wel ok. Maar die filmpjes zijn ook speciaal gemaakt voor de telefoon natuurlijk. Het is geen super video speler...

• hk12nl
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 03:10:
[...]

Orange heb ik voor mijn werk, en heb serieus spijt dat ik privé (debitel) niet weer Orange heb gekozen. Ze geven niet enorm veel korting weg als sommige andere providers bij het aanschaffen van een mobiele telefoon, maar de tarieven zijn zeker goedkoper dan menig ander aanbieder. En (wat ik een groot voordeel vind) je krijgt een smsje als je tegoed op is PLUS je je beltegoed voor altijd kan meenemen (in plaats van 1 of 2 maanden bij alle andere aanbieders)...

Ik wacht dus denk ik tot hij bij Orange uit komt (als de korting niet heel erg tegenvalt) al vraag ik mij nog steeds af hoe het zit met de playback video-kwaliteit :/
Iedereen zijn eigen mening daarover natuurlijk maar ik vind orange minder. Ik ben vorig jaar overgestapt naar T-mobile flex en daar heb je dezelfde voorwaarde als bij orange. Je kan je 'beltegoed' ook onbeperkt meenemen en je betaal alles uit 1 bundel en dat vindt ik erg handig. Tevens wisten ze bij t for telecom mij te vertellen dat orange 1 van de duurste providers is en T-mobile een stuk goedkoper. Ook heb ik beter bereik met t-mobile vandaar dat het omgezet heb en vind ik veel voorwaarden beter en je krijg ook een smsje. Nog een reden dat ik voor t-mobile heb gekozen is dat je je voicemail uit kan zetten. Maarja nogmaals iedereen heeft zijn eigen argumenten om voor een bepaald abbonement te kiezen. Als je er zelf maar tevreden mee bent dan is het goed. :)

©2004

• ChrisM
Nog even wat getest:
* Ik heb nu een usim (umts SIM) van Hi. Verbinding is beter dan met de t-mobile usim, maar goed, dat is wel logisch. Ik heb beeldbellen (wel grappig, ga naar hi.nl en beetje zoeken daar, kom je bij beeldbellen, kan je een programmaatje downloaden voor je laptop.Je krijgt dan een 08 nummer en daar kan je met een KPN (!!) 3g telefoon beeldbellen naar dat programmaatje.) naar de laptop geprobeerd en ging goed. Er zat wel wat vertraging in, maar vanmiddag probeer ik het even naar m'n broertjes telefoon, kijken hoe dat gaat.
* Er zit Mijn Vrienden op! (Is wel een topic van hier op GoT, "Wireless village"..) Even instellen en werkt grappig. :) Wel leuk... maar aangezien ik nu nog geen GPRS/UMTS abo heb (straks wel bij T-Mobile) ga ik daar maar nog niet teveel mee klooien. Wordt die rekening zo hoog. :P
* Kopieren naar de telefoon via USB: 54 mb in 3 tot 4 minuten. Das wel aardig, toch? (heb USB 2.0)
* Hij is ook heel erg multi-tasking. Je kan alles minimaliseren/iets anders beginnen. Bijv. ik was via bluetooth wat bestanden aan het kopieren, dan drukj e op de Walkman player knop en hoppa... alles gaat mooi door en je kan naar muziekjes luisteren! :)

[ Voor 17% gewijzigd door ChrisM op 21-10-2006 12:48 ]

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 10:16

SaN

Kopieeren duurt wel lang hoor. Ik zou het is met een cardreader proberen, die dingen kosten toch geen drol meer. Het memory kaartje is toch wel hot swappable?

• ChrisM
sander-sp schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:48:
Kopieeren duurt wel lang hoor. Ik zou het is met een cardreader proberen, die dingen kosten toch geen drol meer. Het memory kaartje is toch wel hot swappable?
Ik heb een ingebouwde kaartlezer, alleen geen MS Pro. :( :P En ach... kopieren doe je ook weer niet zooo vaak dus ik ben er voorlopig nog wel tevreden mee.
Het kaartje is hot swappable.

Verwijderd

ik laat mijn tel. afleveren door belcompany, maar de gegeven tijd ben ik niet thuis :S en ze komen maandag al... dus ik kan ze nu niet bereiken om te bellen dat ik er niet ben. weet iemand wat ik moet doen?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Harem.nl schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:28:
[...]
Iedereen zijn eigen mening daarover natuurlijk maar ik vind orange minder. Ik ben vorig jaar overgestapt naar T-mobile flex en daar heb je dezelfde voorwaarde als bij orange. Je kan je 'beltegoed' ook onbeperkt meenemen en je betaal alles uit 1 bundel en dat vindt ik erg handig. Tevens wisten ze bij t for telecom mij te vertellen dat orange 1 van de duurste providers is en T-mobile een stuk goedkoper. Ook heb ik beter bereik met t-mobile vandaar dat het omgezet heb en vind ik veel voorwaarden beter en je krijg ook een smsje. Nog een reden dat ik voor t-mobile heb gekozen is dat je je voicemail uit kan zetten. Maarja nogmaals iedereen heeft zijn eigen argumenten om voor een bepaald abbonement te kiezen. Als je er zelf maar tevreden mee bent dan is het goed. :)
Wat voor flex abbo heb je genomen? ben er namelijk naar aan het kijken, maar ik weet niet precies wat je nu als makkelijkste kunt nemen.
Met andere woorden? Wat betaal je nou per maand / in totaal?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• hk12nl
djmantri schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:32:
[...]

Wat voor flex abbo heb je genomen? ben er namelijk naar aan het kijken, maar ik weet niet precies wat je nu als makkelijkste kunt nemen.
Met andere woorden? Wat betaal je nou per maand / in totaal?
32,50 euro dat is dus met de sms verdubbelaar waarbij smsjes de helft van de prijs worden. Ik denk dat ik wel 5 euro naar beneden kan maar dan worden de telefoons weer duurder ;). Ik was net vergeten te zeggen dat het handige van T-mobile is dat als je over je maandbedrag heen gaat er automatisch lagere tarieven gelden. Dus heb je flex 25 en ga je er overheen dan kom je in de tarieven van flex 30 weer iets voordeliger dus. Erg handig ;)

©2004

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Hmm, kom er net achter dat mn MS M2 kaartje niet gaat werken met de W850 (had ik al aangeschaft i.v.m. de k800i die ik zou gaan kopen). Zit wel een MS Pro adapter bij, maar geen DUO. Bummer...
Maar verkopen dan.

• zero_cool89
wow, heb vandaag dat ding gekocht, en ben super tevreden, alles is zoo mooi. ik ging helemaal dood toen ik die dynamische achtergronden en menu's zag. wow wat is dat vet.

1 nadeel al gevonden, ik vind de oordoppen die je standaard bij krijgt minder zitten, ga miss voor bluetooth wireless ding.

ik ben zooo blij dat ik hier een half jaar op heb gewacht en niet een andere phone heb gekocht.

je voelt gewoon dat dit gemaakt is voor mensen die design van binnen en van buiten heel belangrijk vinden. ook voel je dat dit gemaakt is voor muziek, zo kan je muziek luisteren terwijl je foto's maakt, sms, mms, en zelfs tijdens de 3 games die je bij de phone krijgt.

EDIT: als ik wil zoomen staat er: zoomen is in deze modus niet mogelijk.

hoe kan ik wel zoomen ?

EDIT2: kan iemand mij een dummies guide geven om mijn orange van 20 per maand naar 15 mper maand

ik ben ingelogd bij orange mijn account maar daar zie ik niets wat ik zoek. (miss kan het pas over 6 maanden)

[ Voor 57% gewijzigd door zero_cool89 op 21-10-2006 16:32 ]

• hk12nl
zero_cool89 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:16:

EDIT2: kan iemand mij een dummies guide geven om mijn orange van 20 per maand naar 15 mper maand

ik ben ingelogd bij orange mijn account maar daar zie ik niets wat ik zoek. (miss kan het pas over 6 maanden)
Dat kan idd pas over 6 maanden.

edit:
http://www.phonehouse.nl/...RNET.HELPINFO.TIPS.WIJZIG

[ Voor 55% gewijzigd door hk12nl op 21-10-2006 16:38 ]

©2004

Verwijderd

[b]zero_cool89 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:16

EDIT: als ik wil zoomen staat er: zoomen is in deze modus niet mogelijk.

hoe kan ik wel zoomen ?
Je telefoon kan alleen inzoomen op een lagere resolutie. Waarschijnlijk moet je hem op 1mp/1.3mp zetten voordat je kan inzoomen. Tenminste, dat denk ik.

Ik ben maandag ook in het bezit van een W850i :)

Kan niet wachten 8)7

• MarcoC
Boeiend die zoom, het is toch digitale zoom.

Verwijderd

maar wat moet je nu doen als je niet thuis bent op het tijdstip dat de koerier komt?

• ChrisM
1 nadeel al gevonden, ik vind de oordoppen die je standaard bij krijgt minder zitten, ga miss voor bluetooth wireless ding.
Dat bluetooth wireless ding heeft dezelfde doppen, volgens mij hoor... Zoek maar eens op de SE site. Heb je één vand e andere doppen al geprobeerd?

Je kan trouwens beter deze de huidige "afstandbediening" houden, want daar kan je gewoon je eigen dopjes in doen. In de bluetooth ding niet.

[edit]Ik neem aan dat we het over deze hebben: http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394

[ Voor 12% gewijzigd door ChrisM op 21-10-2006 16:59 ]

• zero_cool89
ChrisM schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:57:
[...]

Dat bluetooth wireless ding heeft dezelfde doppen, volgens mij hoor... Zoek maar eens op de SE site. Heb je één vand e andere doppen al geprobeerd?

Je kan trouwens beter deze de huidige "afstandbediening" houden, want daar kan je gewoon je eigen dopjes in doen. In de bluetooth ding niet.

[edit]Ik neem aan dat we het over deze hebben: http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394
ik heb het liefst zon koptelefoon met dat ding in in je nek. ik ben gewoon niet zon doppen fan. maar het geluid uit de bijgeleverde doppen is gewoon optimaal, de bass klinkg heel goed, en geen ruis/blikkerig geluid. moet gewoon ff wennen.

EDIT: kan iemand mij een link geven naar waar ik themes creator 3.00 kan downloaden, officiele site van SE lijkt down.

miss kan iemand uploaden ofzo. thx

[ Voor 9% gewijzigd door zero_cool89 op 21-10-2006 17:08 ]

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 17:30
Ik heb deze foon vanochtend gehaald bij belcompany samen met een Hi 25 abonnement. Ik hoefde niks bij te betalen wat ik wel een verassing vond omdat er op de site staat dat je voor de Hi 25 abo 39euro bij moest leggen. mijn eerste indrukken zijn dat ik het een erg mooi toestel vind met een strak design, geluid is erg zuiver en je heb een hele boel opties erop zitten. Ik ben er blij met deze foon

PC Specification

• ChrisM
@maversne: ik neem aan 2 jarig abo?

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11 17:30
ChrisM schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:12:
@maversne: ik neem aan 2 jarig abo?
Ja met een 2 jarig abo

PC Specification

• MarcoC
zero_cool89 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:05:
[...]

ik heb het liefst zon koptelefoon met dat ding in in je nek. ik ben gewoon niet zon doppen fan. maar het geluid uit de bijgeleverde doppen is gewoon optimaal, de bass klinkg heel goed, en geen ruis/blikkerig geluid. moet gewoon ff wennen.

EDIT: kan iemand mij een link geven naar waar ik themes creator 3.00 kan downloaden, officiele site van SE lijkt down.

miss kan iemand uploaden ofzo. thx
De meegeleverde doppen zijn in-ear oordoppen. Deze sluiten ook wat meer af waardoor je veel minder last van omgevingsgeluid hebt en je het geluid niet zo hard hoeft te zetten. Het zit in het begin ietwat vreemd, maar het zijn wel ideale oordopjes.

• zero_cool89
wow, ik test net de radio, de ontvangst is super, het is jammer dat het alleen werkt met oordoppen maar dan nog is het nice. heel weinig ruis.

kunnen we in de 1e post wat freeware voor de phone neerzetten?

heeft iemand misschien nog mooie themas (het liefst animated)?

EDIT:

ik kom er net pas achter dat ik mijn traditionele koptelefoon gewoon kan aansluiten SUPER!!

[ Voor 47% gewijzigd door zero_cool89 op 21-10-2006 21:26 ]

• Matsoe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-06-2021
Yippie!!! Heb hem dan eindelijk. Gecombineerd met t-mobile flex abo en onbeperkt internet. Werkt echt super. Je kan in een handomdraai een echte blog op zetten en instandhouden stelt ook niks voor. Dit gewoon met een paar drukken op de knop op je mobieltje! En gewoon mijn email van mijn werk en prive op de telefoon! Ideaal! Heb het gehooked aan de Headset HBH-DS970. Deze 2 twee apparaatjes werken echt super goed samen. Echt een aanrader.
En dat commentaar dat hij errug plastic aanvoelt vind ik echt reuze meevallen. Ik kan het weten want mijn oude telefoon was nog wel van titanium!

[ Voor 14% gewijzigd door Matsoe op 21-10-2006 21:18 ]

Verwijderd

Ja Damn nu zit ik een beetje te balen dat ik hem via internet besteld heb en dat ik dus nog moet wachten (tot geen idee hoelang). Maar ja dat wist ik natuurlijk wel van te voren.

Maare, over die in-ear-phones die je erbij geleverd krijgt, welke kleur zijn die?

want ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze de standaard kleur waren, dus ik was bang dat ze die orginele grijze bedoelden..

het lijkt me logischer dat ze (nog steeds) zwart zijn.. maar kan iemand dat even bevestigen?

• MarcoC
zero_cool89 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:08:
wow, ik test net de radio, de ontvangst is super, het is jammer dat het alleen werkt met oordoppen maar dan nog is het nice. heel weinig ruis.

kunnen we in de 1e post wat freeware voor de phone neerzetten?

heeft iemand misschien nog mooie themas (het liefst animated)?

EDIT:

ik kom er net pas achter dat ik mijn traditionele koptelefoon gewoon kan aansluiten SUPER!!
Vetjes, ik heb namelijk al goede in-ear dopjes, die gebruik ik liever dan de meegeleverde. Kan iig niet wachten tot mijn verjaardag, volgende dag meteen de W850i bestellen :+.

• zero_cool89
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:39:
Ja Damn nu zit ik een beetje te balen dat ik hem via internet besteld heb en dat ik dus nog moet wachten (tot geen idee hoelang). Maar ja dat wist ik natuurlijk wel van te voren.

Maare, over die in-ear-phones die je erbij geleverd krijgt, welke kleur zijn die?

want ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze de standaard kleur waren, dus ik was bang dat ze die orginele grijze bedoelden..

het lijkt me logischer dat ze (nog steeds) zwart zijn.. maar kan iemand dat even bevestigen?
zwart met SE logo

strak design

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

ook voel je dat dit gemaakt is voor muziek, zo kan je muziek luisteren terwijl je foto's maakt, sms, mms, en zelfs tijdens de 3 games die je bij de phone krijgt.
Het is dan ook een Walkman-phone ;)
Niks nieuws trouwens tov. de W800 of W810 hoor...

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• zero_cool89
NrG_82 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:52:
[...]

Het is dan ook een Walkman-phone ;)
Niks nieuws trouwens tov. de W800 of W810 hoor...
jep maar het wel cool als je het vergelijkt met nokia (en miss ook andere merken), daar kan je namelijk niets doen als je muziek luisterd.

• SaN

SaN

Ik zit te twijfelen tussen eerst een jaartje een w810i nemen of meteen een 2 jarig abbo met deze telefoon (of een htc artemis/SE w950, maar dat hoort hier niet) Wat is nou HET grote verschil tussen de w810 en de w850 buiten design en betere camera?

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

- Scherm van de W850 heeft een veel hogere resolutie tov. de W810 (240x320 vs. 176x220).
- W850 heeft UMTS en beeldbellen functie, maar geen EDGE en de W810 heeft alleen EDGE
- W850 heeft A2DP bluetooth profiel om draadloos stereo muziek te kunnen beluisteren.

Dat was 't wel zo'n beetje dacht ik. En de prijs ;)

@zero_cool89: ja ok, dat is ook wel zo. Ik ben gelukkig al ruim een jaar aan m'n W800 gewend dus ik weet niet beter :) Wist niet dat Nokia dat niet had trouwens. Dan hoef ik iig ook niet meer te twijfelen over bv. de N73 voor zover ik dat nog deed...

Ik twijfel alleen nog enigszins over de W950i, omdat dat touchscreen wel heel vet is. En ik ben over een paar maanden afgestudeerd en ga dan aan 't werk en de W950 vind ik ook zakelijker. Maar een SE wordt het dan sowieso (tenzij de N95 ineens uitkomt en ook muziek kan spelen tijdens sms-en enzo..).

• SaN

SaN

Ok, dus voor filmpjes ed is hij een stuk beter. a2dp hoef ik niet zo heel nodig eigenlijk, en beeldbellen ga ik al helemaal niet gebruiken... Tenzij mijn vriendin ook een "beeldbeltelefoon" koopt natuurlijk >:) Dus dan is de enige afweging filmpjes. Ik denk dat ik dan toch maar voor een jaartje met de 810i ga, en daarna zie ik wel wat SE & HTC voor moois hebben. Bedankt!

• zero_cool89
sander-sp schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:31:
Ok, dus voor filmpjes ed is hij een stuk beter. a2dp hoef ik niet zo heel nodig eigenlijk, en beeldbellen ga ik al helemaal niet gebruiken... Tenzij mijn vriendin ook een "beeldbeltelefoon" koopt natuurlijk >:) Dus dan is de enige afweging filmpjes. Ik denk dat ik dan toch maar voor een jaartje met de 810i ga, en daarna zie ik wel wat SE & HTC voor moois hebben. Bedankt!
de software van w850i is leuker / beter/ strakker (walkman 2.0 ofzo).

verder is het uiterlijk natuurlijk veel mooier (geen camera die er aan de achterkant als een puist uit komt..)

je krijgt bij de w850i al een 1 gig kaartje.

@nrg, glad to be of service, ja, de w 950i is ook een mooi dingetje, ik vond m alleen te breed uitzien.
en volgens mij is de battery tijd iets korter.

Verwijderd

zero_cool89 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:40:
[...]

de software van w850i is leuker / beter/ strakker (walkman 2.0 ofzo).

verder is het uiterlijk natuurlijk veel mooier (geen camera die er aan de achterkant als een puist uit komt..)

je krijgt bij de w850i al een 1 gig kaartje.

@nrg, glad to be of service, ja, de w 950i is ook een mooi dingetje, ik vond m alleen te breed uitzien.
en volgens mij is de battery tijd iets korter.
De W850i heeft geen autofocus. W810i/W800i daarintegen wel, foto's zullen dus minder strak zijn op een W850i.

• SaN

SaN

Is het verschil in software groot? Iemand die vergelijkingsmateriaal heeft? Bedieningsgemak is voor mij namelijk wel een belangrijk punt aangezien ik de telfoon echt als mp3 speler zal gaan gebruiken.

edit: Reactie op onderstaande, of het er mooi(er) uitziet of niet maakt me niet zo heel veel uit. Ik vind het alleen erg belangrijk dat ik de telefoon in mijn zak heb, en toch gemakkelijk kan skippen, doorspoelen harder en zachter zetten enz enz. Liefst ook op de telefoon zelf aangezien de afstandsbediener vaak onder een trui/jas hangt. Als dit niet sterk verbeterd is bij de w850i ga ik waarschijnlijk toch een jaartje voor de 810.

[ Voor 97% gewijzigd door SaN op 22-10-2006 16:36 ]

Verwijderd

De Walkman speler in de W850i is een verbeterder versie op die van de W810i. Album-art, TrackID, ziet er mooier uit. Wat er verder verandert is kan ik je (nog) niet zeggen. Iemand die de W850i zou miss iets kunnen vertellen?

Verwijderd

Sander,
goed punt ik zit met hetzelfde dillema, 850/810

wat dingen op een rijtje:
A2DP versus draadje,
MAAR, A2DP mogelijkheden gaan het beste via de HBH DS blablabla, maar dan heb je dus ook draadjes op je borst hangen, en dat is nou net de mogelijkheid die met A2DP niet hoeft.
Alternatief is een bluetooth koptelefoon, maar dat staat zo suf.
En, de radio doet het dan niet.
Dus argument voor w810i.

Maar, de software voor de mp3 is weer mooier op de 850, en geheugen is groter.

Maar de camera heeft alleen autofocus op de 810.

Schermpje ook mooier op de 850.resolutie en zo..

Weet het even niet, .. 8)7
sander-sp schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:36:
Is het verschil in software groot? Iemand die vergelijkingsmateriaal heeft? Bedieningsgemak is voor mij namelijk wel een belangrijk punt aangezien ik de telfoon echt als mp3 speler zal gaan gebruiken.

edit: Reactie op onderstaande, of het er mooi(er) uitziet of niet maakt me niet zo heel veel uit. Ik vind het alleen erg belangrijk dat ik de telefoon in mijn zak heb, en toch gemakkelijk kan skippen, doorspoelen harder en zachter zetten enz enz. Liefst ook op de telefoon zelf aangezien de afstandsbediener vaak onder een trui/jas hangt. Als dit niet sterk verbeterd is bij de w850i ga ik waarschijnlijk toch een jaartje voor de 810.

• MarcoC
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:59:
Sander,
goed punt ik zit met hetzelfde dillema, 850/810

wat dingen op een rijtje:
A2DP versus draadje,
MAAR, A2DP mogelijkheden gaan het beste via de HBH DS blablabla, maar dan heb je dus ook draadjes op je borst hangen, en dat is nou net de mogelijkheid die met A2DP niet hoeft.
Alternatief is een bluetooth koptelefoon, maar dat staat zo suf.
En, de radio doet het dan niet.
Dus argument voor w810i.

Maar, de software voor de mp3 is weer mooier op de 850, en geheugen is groter.

Maar de camera heeft alleen autofocus op de 810.

Schermpje ook mooier op de 850.resolutie en zo..

Weet het even niet, .. 8)7

[...]
Ligt er maar aan wat je van plan bent vaker te gebruiken, het enige voordeel van de W810i is de autofocus (en daarmee de dus wat betere camera). Weegt dat op tegen de aanwezigheid van AD2P, het betere scherm, de lange playback tijd (28 uur!), de verbeterde Walkman-software en de meegeleverde 1GB geheugenkaart?

• SaN

SaN

MarcoC schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:30:
[...]knip... de lange playback tijd (28 uur!), de verbeterde Walkman-software en de meegeleverde 1GB geheugenkaart?
Als de playback tijd van de w810i 27 uur is niet. En het ligt er dus net aan wat er verbeterd is aan de Walkman-software. Als die alleen mooier gemaakt is niet. Vergelijkingen en gebruikservaringen, daar gaat het een beetje om...

• MarcoC
sander-sp schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:37:
[...]
Als de playback tijd van de w810i 27 uur is niet. En het ligt er dus net aan wat er verbeterd is aan de Walkman-software. Als die alleen mooier gemaakt is niet. Vergelijkingen en gebruikservaringen, daar gaat het een beetje om...
Volgens mij gaat de W810i 14 uur mee zonder op te laden.

Verwijderd

En daar komt nog bij dat je die disco lampjes pas uit kan zetten nadat je je mp3 speler start, vraag me af of dat niet gaat irriteren...
Prijsverschil rond de 150 euro?
MarcoC schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:46:
[...]

Volgens mij gaat de W810i 14 uur mee zonder op te laden.

• MarcoC
Dat prijsverschil heb je alleen nu, ik denk dat het over een maandje weinig meer scheelt. De W850i zal wel een tikje duurder blijven.

• zero_cool89
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:06:
En daar komt nog bij dat je die disco lampjes pas uit kan zetten nadat je je mp3 speler start, vraag me af of dat niet gaat irriteren...
Prijsverschil rond de 150 euro?

[...]
dat discolampje hoeft niet te knipperen op de beat, ik heb m gewoon aan, dan is het gewoon mooi, en als je terugkeert naar menu ofzo gaan ze weer wit.

ik dacht eerst ook dat ik het lelijk zou vinden maar ik vind het wel mooi. :9

Verwijderd

Marco,
zou het niet kunnen dat de vraag en verkoop van de 810 verder teruglopen door de komst van de 850?
Als dat zo is lijkt het me waarschijnlijk dat het prijsverschil juist toe zal nemen..

Ik bedenk me nog iets anders, die fm RADIO heeft de draad antenne nodig,
lijkt me dat hij het dan ook niet doet met de HBH nogwat bluetooth headset.. ;(

Verwijderd

IK 'm dolgraag permanent uit willen zetten.. O-)
zero_cool89 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:44:
[...]

dat discolampje hoeft niet te knipperen op de beat, ik heb m gewoon aan, dan is het gewoon mooi, en als je terugkeert naar menu ofzo gaan ze weer wit.

ik dacht eerst ook dat ik het lelijk zou vinden maar ik vind het wel mooi. :9

• zero_cool89
MarcoC schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:30:
[...]
Ligt er maar aan wat je van plan bent vaker te gebruiken, het enige voordeel van de W810i is de autofocus (en daarmee de dus wat betere camera). Weegt dat op tegen de aanwezigheid van AD2P, het betere scherm, de lange playback tijd (28 uur!), de verbeterde Walkman-software en de meegeleverde 1GB geheugenkaart?
mijn ervaring met autofocus:

je wilt iets vets fotograferen als een voorbijkomende auto, je klikt op ok om de foto te maken, het duurt 5 sec om scherp te stellen, de auto is weg. (er zijn veel andere voorbeelden te geven)

mijn ervaring met de w850i camera, de foto is heel scherp zelf al beweeg je de telefoon, je drukt op en je hebt de foto, geen wachttijd.

verder steekt de camera bij de w810i uit als een soort puist, bij de w850i zit hij just in een soort kuiltje waardoor de kans dat hij beschadigd heel erg afneemt.

@Pjiotte

miss met een software update ?

@NiekyG

ja, voor dichtbijfoto's die stationair zijn, is AF beter. Lekker slakken fotograferen :+

[ Voor 10% gewijzigd door zero_cool89 op 22-10-2006 19:56 ]

Verwijderd

zero_cool89 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:48:
[...]

verder steekt de camera bij de w810i uit als een soort puist, bij de w850i zit hij just in een soort kuiltje waardoor de kans dat hij beschadigd heel erg afneemt.
Hahaha, mooi gezegd _/-\o_ :D

Maar je hebt gelijk,

Autofocus heeft wel het pluspunt dat dingen dichtbij goed op de foto komen

• ChrisM
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:48:
IK 'm dolgraag permanent uit willen zetten.. O-)
[...]
Huh? Dat kan toch?

In je Walkman Player, ga naar Meer en dan Instellingen. Dan kies je Lichteffecten en dan kies je uit. Geen probleem hoor. :)

• MarcoC
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:45:
Marco,
zou het niet kunnen dat de vraag en verkoop van de 810 verder teruglopen door de komst van de 850?
Als dat zo is lijkt het me waarschijnlijk dat het prijsverschil juist toe zal nemen..

Dat denk ik niet eerlijk gezegd. Ik heb het idee dat hij naast de W810i is gepostioneerd. Twee ongeveer gelijke toestellen in een andere form-factor.

• MarcoC
zero_cool89 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:48:
[...]

mijn ervaring met autofocus:

je wilt iets vets fotograferen als een voorbijkomende auto, je klikt op ok om de foto te maken, het duurt 5 sec om scherp te stellen, de auto is weg. (er zijn veel andere voorbeelden te geven)

mijn ervaring met de w850i camera, de foto is heel scherp zelf al beweeg je de telefoon, je drukt op en je hebt de foto, geen wachttijd.

@Pjiotte

miss met een software update ?

@NiekyG

ja, voor dichtbijfoto's die stationair zijn, is AF beter. Lekker slakken fotograferen :+
Ach joh, gezeur over de camera. Hij is net zo goed als die van de W810i alleen heeft hij geen autofocus, dus macrofoto's zal hij wel niet zo goed in zijn. Het verschil in camerakwaliteit boeit me niet zo, heb nu een pauper-VGA-camera, dus veel slechter zal het niet zijn. Ik zou de W850i camera niet meer verdedigen :P.

• zero_cool89
ChrisM schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:05:
[...]

Huh? Dat kan toch?

In je Walkman Player, ga naar Meer en dan Instellingen. Dan kies je Lichteffecten en dan kies je uit. Geen probleem hoor. :)
dat heb ik alleen het oranje gedoe blijft.
bij jou niet?

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

En heeft er iemand misschien filmpjes gemaakt die laten zien of die video's een beetje mooi/scherp zijn? Andere dan mobile-review.com iig :o

• zero_cool89
djmantri schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:00:
En heeft er iemand misschien filmpjes gemaakt die laten zien of die video's een beetje mooi/scherp zijn? Andere dan mobile-review.com iig :o
ik zit nu in niet al te goed verlichtte kamer en heb dit filmpje ff gemaakt

van beeldscherm

niet al te mooi...

http://members.chello.nl/h.jansenvgaalen/MOV00029.3GP
http://members.chello.nl/h.jansenvgaalen/MOV00031.3GP

ga er nog wat meer maken t is fun XD
batterij word er ook door leeggezogen :P

[ Voor 9% gewijzigd door zero_cool89 op 22-10-2006 21:22 ]

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:45:
Marco,
Waar jij het over hebt is marktwerking en dat werkt alleen in geval van een perfecte markt en rationeel handelende consumenten. Duidelijk niet het geval op de GSM-markt dus ;)

De W810i is nu al zoveel goedkoper (*klik*) dan bij de introductie dat die nooit veel verder meer zal zakken en de W850 gaat echt niet duurder worden door hogere vraag. Gadget-achtige apparaten en elektronica zijn bij introductie altijd duur en zullen langzaam in prijs gaan zakken. Na een maand zal hij dus ook zeker nog niet zo goedkoop zijn als de W810. Kijk maar naar de grafiek van de W810 in de pricewatch.
Gaat idd niet werken. Dan moet je alsnog je snoer inpluggen voor ontvangst van de FM-radio die je dan evt. gewoon in je broekzak kunt laten zitten. Maar handig is dat idd niet..
djmantri schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:00:
Voor goeie video's moet je deze phone niet kopen. Als je echt goede video's wilt neem dan een Nokia N93 oid. Maar dan heb je ook gelijk een enorme koelkast, zeg maar een DVD-like kwaliteit videorecorder met telefoonfunctionaliteit.
Een SE Wxxx neem je gewoon voor de muziek, de fotocamera is uiterst acceptabel en mooi meegenomen, de videofunctie is er leuk bij maar niet meer dan dat.

• ChrisM
zero_cool89 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 20:47:
[...]

dat heb ik alleen het oranje gedoe blijft.
bij jou niet?
Ja.. de oranje lampjes blijven wel aan.. maar dat is toch ook het walkman gedeelte? :) Ach.. ik vind het wel mooi op zich.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

NrG_82 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:36:
[...]
Voor goeie video's moet je deze phone niet kopen. Als je echt goede video's wilt neem dan een Nokia N93 oid. Maar dan heb je ook gelijk een enorme koelkast, zeg maar een DVD-like kwaliteit videorecorder met telefoonfunctionaliteit.
Een SE Wxxx neem je gewoon voor de muziek, de fotocamera is uiterst acceptabel en mooi meegenomen, de videofunctie is er leuk bij maar niet meer dan dat.
Weet ik, maar ik ga nog wel eens naar wat feesten toe en dan wil ik thuis laten weten hoe het was en dan is het handiger als ik er ff een filmpje van kan maken. Heb nu een k700i dus slechter zal het niet zijn. Maar ik vraag me gewoon af of er uberhaupt wel naar te kijken is :o

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Even aannemende dat de filmpjes qua kwaliteit ongeveer gelijk zijn aan de W800 (foto's zijn behalve AF ook gelijk nl.), dan moet je er niet teveel van verwachten.

Vorig jaar bij Tiësto in de HMH heb ik ook wat filmpjes gemaakt. Het geluid is sowieso niet om aan te horen, het staat daar zo hard dat de interne mic bijna alleen maar gekraak opneemt.. Het beeld is wel erg blokkerig, en vooral wanneer het vrij donker is erg onduidelijk, maar opzich kun je wel redelijk zien hoe het er bij 't feest uitzag, de lichteffecten komen redelijk over.

Er is dus wel naar de kijken, maar niet echt naar te luisteren ;)

• jap85
  • Laatst online: 11-11 07:33
Het gebrek aan een behoorlijke videocamera vind ik dan ook het grootste gebrek aan deze telefoon, heb daarom ook nog getwijfeld over een nokia n73 of n93, maar als je dan weer bekijkt hoevaak je een camera nou eigenlijk echt zinvol gebruikt (misschien een paar keer per jaar op feesten ofzo), is dat het ook weer niet waard om een heel jaar met een enorm (minder mooi) ding in je zak te lopen en met een nokia interface te werken..

De uitstekende muziekfunctie van de w850i zal ik daarentegen vrijwel dagelijks gebruiken en ik vind em ook veel mooier dan welk toestel uit de N serie van nokia dan ook. Dan is de keuze snel gemaakt.

Maar de videocamera is wel de reden dat ik waarschijnljk wel een 1 jarig abbotje met deze telefoon neem, misschien hebben ze bij se over een jaar eindelijk wat aan die crappy camera gedaan.

• hk12nl
Hij staat nu eindelijk ook op de site bij t for telecom. Ik denk dat ik ook de zwarte maar haal aangezien de witte nog nergens te krijgen is.

©2004

• jap85
  • Laatst online: 11-11 07:33
Heb ff wat prijzen vergeleken op de site van t for telecom, denk dat ik em daar morgen maar ga halen (neem aan dat de prijzen in de winkel hetzelfde zijn).

Dan icm met Hi 30, 1 jaar. betaal je 139 euro bij. Eigenlijk heb ik er teveel aan maar als ik hi 25 neem betaal je 209 bij, terwijl 12x 5 60 euro is, waardoor je met 30 euro per maand 10 euro minder in totaal betaalt, terwijl je meer kunt bellen 8)7. Aansluitkosten heb je zowieso met 1 jaar Hi maar daar krijg je 50% korting op.

In totaal kom je dan op een eurotje of 500 uit, inclusief een jaar bellen, vind ik wel te doen. Op internet kan het misschien voor 50 euro goedkoper maar ik haal em toch liever in de winkel, kun je ff makkelijker heen als er iets mis enzo. Kijk toch niet op een paar tientjes.

• hk12nl
Toch apart. Als ik de sites vergelijk van t for telecom en dixons dan betaal ik bij mijn verlengingen bij de dixons 94,- euro en bij t for telecom 139,- euro. Vind ik nogal een groot prijsverschil |:(

©2004

• Shiznit
Heb ik vrijdag 13 (zal wel de reden zijn) october mij een W850i met T-mobile abo besteld op
www.gsmtrack.nl, kreeg ik dinsdag de 17e het contract in huis. Ingevuld, bescheiden erbij, weer
opgestuurd. Donderdag de 19e kreeg ik mail, alles was binnen, en wanneer er niets aan de hand was, zou ik binnen enkele dagen mijn bestelling in huis kunnen verwachten..........

Op de site staat dus dat je een mail krijgt wanneer je bestelling op de post is gegaan.
En ik kreeg maar geen mail....Dus heb ik net ff gebeld.

Kreeg ik Laura aan de telefoon, na mijn ordernr. gegeven te hebben moest ik zo'n 10 minuten
wachten, om toen ze weer aan te phone kwam, de vraag te moeten beantwoorden wat ik nou
eigenlijk besteld had 8)7 :(

Bleek dus op mijn contact helemaal geen telefoon te staan, alleen maar een T-Mobile abo....gvd !!!!

Dus stuurt ze een nieuw contract op....begint alles weer opnieuw.

kan ik weer gaan wachten ;(

• hk12nl
Dat tref je ook niet. Daarom haal ik het liever in de winkel kan je net wat makkelijk heen.

©2004

• zero_cool89
Backstage schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:12:
Heb ik vrijdag 13 (zal wel de reden zijn) october mij een W850i met T-mobile abo besteld op
www.gsmtrack.nl, kreeg ik dinsdag de 17e het contract in huis. Ingevuld, bescheiden erbij, weer
opgestuurd. Donderdag de 19e kreeg ik mail, alles was binnen, en wanneer er niets aan de hand was, zou ik binnen enkele dagen mijn bestelling in huis kunnen verwachten..........

Op de site staat dus dat je een mail krijgt wanneer je bestelling op de post is gegaan.
En ik kreeg maar geen mail....Dus heb ik net ff gebeld.

Kreeg ik Laura aan de telefoon, na mijn ordernr. gegeven te hebben moest ik zo'n 10 minuten
wachten, om toen ze weer aan te phone kwam, de vraag te moeten beantwoorden wat ik nou
eigenlijk besteld had 8)7 :(

Bleek dus op mijn contact helemaal geen telefoon te staan, alleen maar een T-Mobile abo....gvd !!!!

Dus stuurt ze een nieuw contract op....begint alles weer opnieuw.

kan ik weer gaan wachten ;(
kan je niet meer van gsmtrack af ?

loop gewoon een belcompany binnen en je hebt je fone binnen 10 min (mits je id + creditcard mee hebt)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.