Ik heb hem ook!!!! Oh jongens, wat is hij moooiii!!!

Ik denk dat ik binnenkort wel even een echte review doen, maar ik zal sowieso wel even wat leuke dingetjes zo noemen!
Ik heb hem trouwens bij Belcompany gekocht, gewoon in de winkel. Belcompany was de enige die hem tot nu toe in Emmen had.. ze hadden er drie, de eerste werd vlak voor mij verkocht... ik had de tweede. Dus wel één van de eerste in Emmen!
Ik heb hem gekocht met een 1 jarige t-mobile Flex abo, met sms verdubbelaar en T-Mobile PIT (dat internet gedoe) voor 120 euro. Wel in het zwart, want wit is echt nergens te krijgen.. (jaja.. als jullie het goed herinneren, was ik erg voor die witte... maar ach... dat bluetooth SE headsetje dat ik ook ga kopen binnenkort is ook in het zwart, dus dat past beter bij elkaar.

)
Goed... de opmerkingen/dingetjes: Ik kom trouwens van een SE K700i.
* Eerst miste ik wel de joystick... maar je went heel erg snel aand eze nieuwe manier. En het prettige is gewoon dat je nooit meer gekloot met de joystick hebt!

Ik vond eerst dat de Walkman-player knop (die oranje boven de euhm.. richtingstoetsen (joystick)) wel erg gemakkelijk indrukt, maar daar wen je snel aan.
* Het menuutje waar je kan zien wat je huidige applicaties zijn en bijv. je favorieten enzo is erg handig! (Je krijgt deze via de knop rechtsonder gewoon op de front). Handig!
* Hij ziet er zo mooi uit!!! En hij voelt ook echt goed. Ik vind hem niet plastic lijken... En het sliden gaat ook heerlijk. Je moet iets harder drukken om hem open te doen.. en dan "springt" ie zo open!
* Beeldbellen kan ik nog niks over zeggen.. ik heb nog niet m'n u-sim.

Maar dat komt morgen!

* Wat ik gaaf vind.. is dat als je een ander thema instelt.. dat je dan ook de totale layout van het menu aan kan passen. Moeilijk uit te leggen.. maar er zit een thema "Grouped" bij en dan wordt de layout (en looks) van je hoofdmenu helemaal anders. Gaaf!
* Je kan een eigen SMS toon instellen! Bij de K700 had je gewoon de standaard geluidjes, nu dus ook een eigen mp3tje ofzo!
* Die walkman player.. wat een gaaf ding!

Zit gewoon goed in elkaar! Je kan de verlichting trouwens tijdens het afspelen uit zetten. Je hebt ook visualisaties enzo.. of album art. Het volume kan goed hard met de interne speaker.. ik heb de oordopjes nog niet uit geprobeerd.
Tsja.. dit is het denk ik wel eerst even. En.. oh ja.. iedereen die hem ziet, doe hem even open en bekijk de achterkant. Wat een mooi ding zeg!!!
Als je nog iets wilt weten, zeg het maar.. Ik laat het wel zien. Of ik maak even een leuk filmpje ofzo.
Edit:
Ik heb zojuist nog wat getest, vooral met het synchroniseren met de bijgeleverde pc suite. Dit gaat erg prettig! (Maar ging ook altijd al wel goed). Verbinding met de telefoon via Bluetooth gaat snel en is gemakkelijk (allemaal automatisch, als je hem eenmaal gekoppeld hebt). Maar het kan ook via de kabel. Als je via de kabel doet, kan je kiezen voor bestandsoverdracht, je kan dan via Windows Verkenner bij je mapjes. Anders kom je in de telefoonsmodus. Je kan dan nog steeds wel bestanden overzetten etc, maar dat gaat dan via een extern programmaatje (PC Suite). Als je via Bluetooth verbonden bent, kom je ook in die "telefoonmodus".
Edit2:
Ik heb nu ook nog wat meer met de thema's zitten spelen.. De thema's voor deze telefoon zijn echt gaaf! Gewoon leuk om te zien wat een ander thema kan... ze zijn erg dynamisch en interactief namelijk. Bijv. een thema (Orange Bubbles), daarvan is normaal de standaard achtergrond zwart met grijze bubbles en een lijn in het midden. Zet je de walkman player aan, dan worden de grijze bubbles oranje en wordt de lijn een dikkere balk, waarin de naam van de song, artiest en album doorheen gaan. En als je hem dan weer uit zet en snel naar je bureaublad gaat, dan zie je de bubbles weer grijs worden en de balk weer een lijn. ZO mooi!!!

)(Maar misschien moet je het zien)
[
Voor 20% gewijzigd door
ChrisM op 21-10-2006 11:05
]