Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote SonyEricsson W850i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.257 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

hij is hier bij de dixons nog gewoon verkrijgbaar.
weet wel dat de s700 al 2 jaar oud is maar hij komt wel goed uit de tests,en het scherm is een stuk groter.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:15:
hij is hier bij de dixons nog gewoon verkrijgbaar.
weet wel dat de s700 al 2 jaar oud is maar hij komt wel goed uit de tests,en het scherm is een stuk groter.
Veel groter is het scherm niet en de S700i is ook wel wat groter.

W850i heeft toch wel een aantal functies die toch wel erg leuk zijn, en hem stukken beter maken dan de S700i.

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ja en als je dan toch een groot scherm wil, neem dan de w900i, heb je ook een groot scherm en hetzelfde principe, maar dan ff moderner, veel betere headset, camera etc. etc.

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:05:
ik heb er net naar gebeld, ze zeggen dat als hij erop staat dat hij gewoon leverbaar is...
alleen die abonnement tarieven zijn beetje onlogisch :S bij orange 15 2jr kost hij 63€, bij vodafone 22,50 2jr kost hij 133€

maarja ik denk dat ik hem dan vandaag nog bestel..:)
kan je link geven naar waar je 2 jaar orange 15 + 63 euro voor de w850i gevonden had ?

Verwijderd

als iemand hem binnen heeft van mobieletelefoons.nl laat het dan ff weten ;)

• zero_cool89
bedankt, ik zit echt te dubben, ik wil deze telefoon, maar ik vind het altijd wel handig om hem in het nederlands te hebben (de software enzo, handleiding boeit niet). en dit zijn dus de uk+ france versies. en daar zit dus alleen engels + franse software op ?

of zie ik dit fout, over de kleur ben ik nu wel vrij zeker, het word een zwarte.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:48
Mijn abbo loopt ook binnenkort af (nu T-mobile flex 30 met een w800i) en ik ben zeer te spreken over de SE telefoons. Nu wil ik weer een nieuwe SE maar ik moet er wel op 'vooruit gaan'. Is de W850i een mooie vooruitgang? (voor diegene die hem al hebben)

©2004

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

zero_cool89 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:40:
[...]

bedankt, ik zit echt te dubben, ik wil deze telefoon, maar ik vind het altijd wel handig om hem in het nederlands te hebben (de software enzo, handleiding boeit niet). en dit zijn dus de uk+ france versies. en daar zit dus alleen engels + franse software op ?

of zie ik dit fout, over de kleur ben ik nu wel vrij zeker, het word een zwarte.
Wacht dan gewoon even.. die 1-2 weken die je moet wachten voor een NL versie is wel te overbruggen. Ik denk dat je dan later meer spijt gaat krijgen dat je het niet gedaan hebt :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Bij mij valt de W900 meteen al af omdat het zo'n draai telefoon is en dat vind ik dus helemaal nix. Een slider vind ik nog te doen omdat je dan nog enigszins snel je toetsenbord bij de hand hebt.
Maar als er al mensen zijn die wat meer info kunnen geven zou dat geweldig zijn :Y)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Xof schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:40:
[...]

Wacht dan gewoon even.. die 1-2 weken die je moet wachten voor een NL versie is wel te overbruggen. Ik denk dat je dan later meer spijt gaat krijgen dat je het niet gedaan hebt :)
:?

Waarom zou je daar nou spijt van kunnen krijgen ?

Net als of een toestal uit de UK minder is of zo ...

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• zero_cool89
Backstage schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

ik w8 wel even, ik wil eig ook nog ff de witte zien.

mijn vraag is, kan je op de uk versie later de nederlandse firmware(?) installen ?

Verwijderd

die vraag had ik eerder ook al gesteld, ze zeggen dat dit kan door je toestel te flashen,

heb van gsmtrack dus de DE versie gehad,

De telefoon bevalt super overigens, hieronder wat plus en min punten

+ groot helder display, hoge resolutie
+ stabiel, nog geen vastloper of reboot gehad,
+ goede accu, na 24 uur is de accu nog 80%
+ degelijk afgewerkt, geen kraakjes en toestel is mooi afgewerkt, vooral dat verchroomde plaatje achterop staat echt chique.
+ goede geluidskwaliteit met de bijgeleverde oordopjes, speakergeluid is wat minder.

- te weinig tweaken mogelijk, bijv. display time out, verlichting time out..
- telefoon is iets té dik
- navigatie toetsen moeten best wel hard ingedrukt worden, niet echt fijn.
- videocamera is echt beroerd

• Xof

Xof

Backstage schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

Lijkt me toch logisch? Als je voor jezelf al bepaald hebt dat je het liefst een Nederlandse versie wil. Waarom zou je dan niet even wachten?
Als je een week langer had gewacht dan had je wel een NL versie.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hoe zit dat eigenlijk met dat lichtje? heeft iemand daar meer info over?
En hoe is de (video)camera?

Verwijderd

djmantri schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:11:
Hoe zit dat eigenlijk met dat lichtje? heeft iemand daar meer info over?
En hoe is de (video)camera?
lichtje bij de w810i geeft veel licht, dus denk dat het bij de w850i ook wel zo is, of misschien wel meer
voor de videocamera lees je 2 posts boven de jouwe ;)

• jap85
djmantri schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:50:
Bij mij valt de W900 meteen al af omdat het zo'n draai telefoon is en dat vind ik dus helemaal nix. Een slider vind ik nog te doen omdat je dan nog enigszins snel je toetsenbord bij de hand hebt.
Maar als er al mensen zijn die wat meer info kunnen geven zou dat geweldig zijn :Y)
Ja dit zei ik ook meer voor tommymaddox die zat te twijfelen tussen de w850i en de s700i, aangezien de s700i ook een draaier is zei ik dat je dan beter de w900i kunt nemen als je toch een groot scherm wil.

• hk12nl
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:29:
die vraag had ik eerder ook al gesteld, ze zeggen dat dit kan door je toestel te flashen,

+ degelijk afgewerkt, geen kraakjes en toestel is mooi afgewerkt, vooral dat verchroomde plaatje achterop staat echt chique.
+ goede geluidskwaliteit met de bijgeleverde oordopjes, speakergeluid is wat minder.

Hij is toch maar een 5 mm dikker als de W800i/W700i? Merk je dat verschil zo erg?

©2004

• zero_cool89
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:29:

is de speaker slechter dan andere telefoons die je kent ?

kan je een eigengemaakte video uploaden ?

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 00:51

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

Vandaag even langs de Orangeshop gegaan. Daar is nog geen precieze datum bekend.
Hij staat gepland voor november (!). :/ De W950 staat opvallend genoeg wel gepland voor oktober.

Pecunia non olet

• hk12nl
ks_choice schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:18:
Vandaag even langs de Orangeshop gegaan. Daar is nog geen precieze datum bekend.
Hij staat gepland voor november (!). :/ De W950 staat opvallend genoeg wel gepland voor oktober.
Dan moet ik zeggen dat Orange wel vaker bullshit praat hoor. Ik vind hun niet echt betrouwbaar op dat gebied.

©2004

• Xof

Xof

Moet orange de telefoons niet eerst branden? Dus hun eigen logo erop?

Kan zijn dat het daarom wat langer duurt.

Verwijderd

Xof schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:39:
Moet orange de telefoons niet eerst branden? Dus hun eigen logo erop?

Kan zijn dat het daarom wat langer duurt.
maar het toestel is toch simlock vrij. ..doen ze er dan nog steeds hun eigen logo op..?

'dat lijkt me een beetje raar..

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 00:51

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:07:
[...]

maar het toestel is toch simlock vrij. ..doen ze er dan nog steeds hun eigen logo op..?

'dat lijkt me een beetje raar..
Ze branden de telefoons met hun eigen firmware, zodat alle instellingen er goed instaan en zodat ze zeker weten dat hij werkt. In het verleden zijn er wat problemen geweest met telefoons die niet (goed) bij het netwerk bleken te passen en geheel of gedeeltelijk niet wilden werken.
Verder willen ze natuurlijk met een logo op de telefoon reclame maken.

Pecunia non olet

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
DEVoTi0N schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:39:
[...]

Ik snap niet waarom je zit te twijfelen tussen de W850i en een 2,5 jaar oude telefoon. De S700i kan de W850i ook op geen enkel punt verslaan. Maar toch knap, dat jij nog een plaats hebt gevonden, waar ze dat stuk antiek nog verkopen :P.

edit:
Ik zit zelf meer te twijfelen rond de W850i, K800i en de N73.
De K800i zou bij mij afvallen vanwege de joystick! Mijn k750i reageert bijna niet meer dus nooit meer geen joystick voor mij. Ook is hij te groot en ondersteunt hij memorystick micro :(

Daarentegen heeft hij wel 3.2 megpixel en een vette browser! (

De N73? die werkt kut als je SE gewend bent, geen fijne mp3speler.. slome camera en teveel poespas..

het blijft een nokia,

neej, geef mij maar W850i _/-\o_

vanpeltje

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Harem.nl schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:46:
Hij is toch maar een 5 mm dikker als de W800i/W700i? Merk je dat verschil zo erg?
Als hij 5mm dikker is dan m'n W800i dan ga ik toch twijfelen, dat vind ik behoorlijk fors. Maar volgens de specs is hij maar 1mm dikker trouwens.

W850i: 98 x 47 x 22 mm
W800i: 100 x 46 x 21 mm

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• zero_cool89
komt de witte versie nog uit?

ik kijk zo beetje al die buitenlandse shops en zie eig alleen de black versie.

is sony van plan de witte een jaar later uit te geven (net als bij de psp...)?

• hk12nl
NrG_82 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:41:
[...]

Als hij 5mm dikker is dan m'n W800i dan ga ik toch twijfelen, dat vind ik behoorlijk fors. Maar volgens de specs is hij maar 1mm dikker trouwens.

Foutje van mij ;) Maar 1mm vind ik wel meevallen.

©2004

• Matsoe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-06-2021
zero_cool89 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 22:22:
komt de witte versie nog uit?

ik kijk zo beetje al die buitenlandse shops en zie eig alleen de black versie.

is sony van plan de witte een jaar later uit te geven (net als bij de psp...)?
De witte is gewoon leverbaar!
http://www.pixmania.nl/nl.../w850i-wit.html?srcid=104

Verwijderd

wow, volgens mij licht die site mensen, wel een beetje op. Want ten eerste is € 460,- al duur (en dan doen ze net of het een aanbieding is). en daarnaast lijkt het als ze de 1GB kaartjes (die standaard in de telefoon horen te zitten) eruit. Want daarnaast staat een 'promotie-aanbieding', waarbij je dan zogenaamd nog extra een 1GB kaartje erbij kan bestellen..

..dat is toch niet 'goed'..?

• hk12nl
Ook geimporteerd volgens mij want het menu is alleen in het engels en frans staat er vermeld.

©2004

Verwijderd

NrG_82 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:41:
[...]

is volgens de specs idd maar 1mm, maar misschien dat ze bij de w800i en W810i het cameralens gedeelte dat uitsteekt hebben meegeteld bij de hoogte/dikte, bij de w850 is het camergedeelte gewoon vlak.

zelfgemaakte film uploaden zal niet gaan, is niet mogelijk vanaf mn werk maar ga er maar vanuit dat het vergelijkbaar zal zijn met de W810.

trouwens die hele gadget van oplichtende ledjes op maat van de muziek is volstrekt zinloos, deze gaan na 20sec. automatisch uit, net als de rest van de verlichting...

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:09:
[...]

wow, volgens mij licht die site mensen, wel een beetje op. Want ten eerste is € 460,- al duur (en dan doen ze net of het een aanbieding is). en daarnaast lijkt het als ze de 1GB kaartjes (die standaard in de telefoon horen te zitten) eruit. Want daarnaast staat een 'promotie-aanbieding', waarbij je dan zogenaamd nog extra een 1GB kaartje erbij kan bestellen..

..dat is toch niet 'goed'..?
1: Pixmania is een van de slechtste shops online (zie shopsurvey maar).
2: Het is geen Nederlands maar Frans bedrijf, dus het is een 'import'

Verwijderd

WAcht even,
dat is erg belangrijk,
die hele disco meuk ( ritmisch licht) stopt na 20 seconden???
Fantastisch, dat was mijn grootste bezwaar,
kan je het ook helemaal afzetten,?
Weet je zeker dat dat 20 sec. en dan stop geen examplarisch geval was?

Hoi, Pieter
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:36:
[...]

is volgens de specs idd maar 1mm, maar misschien dat ze bij de w800i en W810i het cameralens gedeelte dat uitsteekt hebben meegeteld bij de hoogte/dikte, bij de w850 is het camergedeelte gewoon vlak.

zelfgemaakte film uploaden zal niet gaan, is niet mogelijk vanaf mn werk maar ga er maar vanuit dat het vergelijkbaar zal zijn met de W810.

trouwens die hele gadget van oplichtende ledjes op maat van de muziek is volstrekt zinloos, deze gaan na 20sec. automatisch uit, net als de rest van de verlichting...

Verwijderd

Nou die van mij is er dus al mee opgehouden, stak de usb datakabel in en de gsm ging uit, vanaf dat moment werkt niks meer. De gsm gaat niet meer aan en als ik de oplaadkabel insteek gebeurt er niks...

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

• Shiznit
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:18:
WAcht even,
dat is erg belangrijk,
die hele disco meuk ( ritmisch licht) stopt na 20 seconden???
Fantastisch, dat was mijn grootste bezwaar,
kan je het ook helemaal afzetten,?
Weet je zeker dat dat 20 sec. en dan stop geen examplarisch geval was?

Hoi, Pieter

[...]
Ik heb ergens in dit topic gelezen dat je dit gewoon kunt uitzetten in de instellingen.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• zero_cool89
Backstage schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

Ik heb ergens in dit topic gelezen dat je dit gewoon kunt uitzetten in de instellingen.
voor mij is dit ook zeer belangrijk, misschien kan iemand het testen op de telefoon ?

het ziet er namelijk zeer cheap uit.

Verwijderd

Backstage schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

Je kunt het het oranje lichtje niet uitzetten. Het is of aan of ritmisch.
En hij gaat zeker binnen 20 seconden uit zoals al eerder gezegt, net zoals de display verlichting.
Als je de walkmanfunctie minimaliseert dan zie je dus ook geen oranje kermis verlichting! Dit kan heel makkelijk door de oranje lichtbalk(toets) in te drukken.... Dus don't worry! (maw kan het dus eigenlijk wel!)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 22:59 ]

• zero_cool89
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:55:
[...]

Je kunt het het oranje lichtje niet uitzetten. Het is of aan of ritmisch.
En hij gaat zeker binnen 20 seconden uit zoals al eerder gezegt, net zoals de display verlichting.
Als je de walkmanfunctie minimaliseert dan zie je dus ook geen oranje kermis verlichting! Dit kan heel makkelijk door de oranje lichtbalk(toets) in te drukken.... Dus don't worry! (dus maw kan het dus eigenlijk wel!)
dus je start mp3 player, je drukt 1 keer op dat knopje, en het is uit.

gaat het dan weer aan als je volgend nummer, of hem harder zet of dat soort dingen ?

Verwijderd

Ja hij gaat direct uit als je de oranje balk indrukt... Hij gaat weer aan als je de walkman functie weer activeert. Bij het aanpassen van het volume gaat het lichtje NIET aan en als je skipt met de volumetoets ook niet!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 08:50
Nog niet eerder gezien, maar de Nokia 5200/5300 lijkt toch wel heel erg (zoals eigelijk met zoveel gsm's :P) op de W850i. Alleen is deze véél lager geprijsd.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/5300/of-2.jpg

Specs
Review

Nou ja, ik vind 't niets (en lelijk :D). Ik denk dat ik zelf uiteindelijk toch voor de W810i ga. Voor mij is het vooral belangrijk dat hem ook als mp3 speler kan gebruiken. De W850i is toch iets te duur. De W810i is nagenoeg gelijk, maar die heb ik met een 1-jarig abbo van €15 (+ een beetje bijbetaling) al.

• hk12nl
Dan vind ik ook de W850i mooier en beter. Ik vind die aansluiting persoonlijk aan de zijkant niet zo handig (is dat trouwens geen 3.5mm aansluiting? Dat zou wel weer een voordeel zijn.) Telefoon ziet er voor de rest niet gek uit maar ik vind de nokia menu's altijd een beetje traag. Een W810i lijkt mij ook mooi voor mijn contractverlenging maar ik zou nu wel eens groter scherm willen vandaar dat ik denk dat de keuze een W850i wordt.

edit:
Is er nou al iets bekent van wanneer de telefoon hier in nederland uitkomt?

[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 17-10-2006 16:04 ]

©2004

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 08:50
Harem.nl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:54:
is dat trouwens geen 3.5mm aansluiting?
In tegenstelling tot de W850i heeft de 5300 geen 3,5mm aansluiting. Dit is dus een minpunt, omdat je een adapter zal moeten aanschaffen, voordat je je gewone oordopjes/koptelefoon kan gebruiken.
Harem.nl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:54:
Is er nou al iets bekent van wanneer de telefoon hier in nederland uitkomt?
Hij is al half half uit, een precieze datum is niet gegeven. Check de komende week (misschien wel weken) gewoon wat grote winkels in de buurt. Dan zullen ze hem al wel hebben, of kunnen ze je een precieze datum geven, wanneer hij bij hen geleverd wordt.

• hk12nl
DEVoTi0N schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:08:
In tegenstelling tot de W850i heeft de 5300 geen 3,5mm aansluiting. Dit is dus een minpunt, omdat je een adapter zal moeten aanschaffen, voordat je je gewone oordopjes/koptelefoon kan gebruiken.
Dus de W850i heeft wel een 3.5mm aansluiting? Of bedoel je die aansluiting van halverwege de headset?:)

Verder was ik even op gsmarena.com aan het kijken en dan heeft de W850i wel wat mindere punten t.o.v. de W800i. Namelijk:
-Geen autofocus (maar dat was al bekent);
-Geen instant messaging
-16 mb sharred memory ipv de 34 mb van de W800i

aan de andere kant lees ik daar wel weer dit:
- Exchangeable covers
en dit:
Hello everyone, This phone is probably one of the best phones out there and definitely the BEST from SE hands down. I have owned the K750,W800i,W900i and this. This is by far the best. The camera is amazing, even w/o Autofocus.
Nou is dat laatste natuurlijk een persoonlijk iets maar wel leuk om te horen. Tevens iets positiefs over de camera zonder autofocus.

©2004

• Xof

Xof

Harem.nl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:25:
[...]
Dus de W850i heeft wel een 3.5mm aansluiting? Of bedoel je die aansluiting van halverwege de headset?:)
Vraag ik me toch af wat dit voor aansluiting is

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w850/pic22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planete-se.net/review/W850i/DSCN5226.jpg

Op http://www.planete-se.net...howtopic=17483&pid=175267 wat meer foto's en het lijkt erop dat de standaard dopjes gewoon een 3,5mm plug hebben. Maar ik zie ook weer een tussenstukje, kan alleen niet zien wat voor aansluiting die heeft.

Edit: Zit nu net naar mijn K750i te kijken, maar volgens mij is dat gewoon de aan/uit knop :+
Edit2: Even wat brightness overheen gehaald en het is idd de aan uit knop. Dus er zit GEEN 3,5mm aansluiting op http://www.sonyericsson.c...ate=pm1_1&zone=pm&mcid=81 kun je ook zien dat ze het tussenstukje gebruiken en daar doe je de headset in.. verklaart dus ook gelijk waarom de standaard earplugs die aansluiting heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Xof op 17-10-2006 17:04 ]

• hk12nl
Haha het lijkt idd net zo'n aansluiting ja. Naja de 'standaart' aansluiting werk voor mij bij me W800i ook goed. Ik vind in ieder geval dat beter dan een aansluiting aan de zijkant van je telefoon.

©2004

• zero_cool89
nog een vraagje: als je de witte versie krast, zit er dan zwart plastic onder?

en de zwarte versie?

• hk12nl
Ik denk gewoon dat het een witte kras zal zijn met miss een kleur erin maar dat hangt er vanaf waadoor ie bekrast is. Verder denk ik dat niemand het echt weet hier aangezien de telefoon niet/nauwelijks uit is en niemand zijn nieuwe telefoon meteen zal bekrassen. :P

©2004

• zero_cool89
Harem.nl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:28:
Ik denk gewoon dat het een witte kras zal zijn met miss een kleur erin maar dat hangt er vanaf waadoor ie bekrast is. Verder denk ik dat niemand het echt weet hier aangezien de telefoon niet/nauwelijks uit is en niemand zijn nieuwe telefoon meteen zal bekrassen. :P
er zijn altijd van die mensen bij die de eerste dag al krassen hebben en al een paar keer hebben moeten resetten. het is een kwetie van tijd voor mijn vraag bantwoord kan worden :P

• Shiznit
zero_cool89 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:38:
[...]

er zijn altijd van die mensen bij die de eerste dag al krassen hebben en al een paar keer hebben moeten resetten. het is een kwetie van tijd voor mijn vraag bantwoord kan worden :P
Koop 'm dan zelf ff, breek 'm in twee, en vertel ons de results, maak er een paar pics van, en post die ff.

Misschien mag je daarvoor wel je eigen topic openen :P

Ontopic:

Ik heb de W850i vrijdag besteld bij www.gsmtrack.nl, en ik had verwacht
vandaag het contract op de deurmat te vinden...niet dus...hopelijk morgen...dan mag 't niet lang
meer duren, en zal ik mijn eigen bevindingen posten :*) (niet van de krassen natuurlijk :P )

• Xof

Xof

Over krassen hoef je echt geen zorgen te maken.. ik heb nog geen enkele kras op mijn K750i en zo voorzichtig ga ik er nou ook alweer niet mee om ;)
Dus daar is wel rekening mee gehouden.

Verwijderd

Ontopic:

Ik heb de W850i vrijdag besteld bij www.gsmtrack.nl, en ik had verwacht
vandaag het contract op de deurmat te vinden...niet dus...hopelijk morgen...dan mag 't niet lang
meer duren, en zal ik mijn eigen bevindingen posten :*) (niet van de krassen natuurlijk :P )
Bij gsmtrack had je het contract ook kunnen inscannen en mailen ;)
Mijn W850i is dus vandaag voor reparatie opgestuurd naar gsmtrack, hoop dat het niet al te lang gaat duren. Is ook wel erg snel, nog geen week in mijn bezit en dan al kapot :|

Hier trouwens wat foto's die ik afgelopen weekend heb genomen met de W850i:
http://img75.imageshack.us/my.php?image=dsc00085ye5.jpg
http://img402.imageshack.us/my.php?image=dsc00060so2.jpg
http://img367.imageshack.us/my.php?image=dsc00078jy4.jpg
http://img367.imageshack.us/my.php?image=dsc00071sv7.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 21:25 ]

• zero_cool89
Xof schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:25:
Over krassen hoef je echt geen zorgen te maken.. ik heb nog geen enkele kras op mijn K750i en zo voorzichtig ga ik er nou ook alweer niet mee om ;)
Dus daar is wel rekening mee gehouden.
ok, want bij mijn broertje's nokia 6280 zit onder de zilvere bovenlaag zwart plastic, ziet er lelijk uit (al wat deuken...)

en die foto's zien er heel goed uit.

• hk12nl
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:26:
Hier trouwens wat foto's die ik afgelopen weekend heb genomen met de W850i:
Zo hee die foto's zien er erg goed uit. Koste het veel moeite om ze te maken? Daarmee bedoel ik of je er erg je best op heb gedaan dmv lang stilhouden of dat je ze 'gewoon even' genomen heb.

Op wat voor parkeerplaatsen kom jij wel niet ;)

©2004

Verwijderd

Heb er niet veel moeite voor gedaan, heb ze 'gewoon even' genomen.

Die Aston Martin stond hier in het dorp en de rest van de foto's zijn genomen bij de Nordschleife (oud F1 circuit) ;)

• jap85
Fotos vind ik er ook goed uitzien. Daarnaast heeft geen AF ook nog een voordeel, namelijk dat je de fotos sneller (direct) kan nemen (zodat niet mensen zich niet al omdraaien na het eerste geluidje waarna je de foto pas neem als ze al weggedraaid hebben ofzo).

De camera is voor mij zeker geen reden om een k800i te nemen, en aangezien dat het 'mindere' punt van de w850i is (tov de k800i dan) sta ik 100% achter mijn keuze voor een w850i :)

Verwijderd

zero_cool89 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:45:
[...]

ok, want bij mijn broertje's nokia 6280 zit onder de zilvere bovenlaag zwart plastic, ziet er lelijk uit (al wat deuken...)

en die foto's zien er heel goed uit.
volgens mij zal dat probleem niet met deze toestellen zijn omdat het (volgens mij lijkt) dat het gewoon gekleurd plastic is, dus geheel wit/geheel zwart. Die zilverkleurige toestellen zijn aan de andere kant (/bijna) altijd gespoten met een zilver-laagje.

---

en inderdaad die foto's zien er goed uit. maar ik had daar zelf ook geen twijfels over.
..mooie auto's ook..waar was dat..

W850i is gewoon een super-goed toestel

hoop dat ik 'em snel krijg..

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hoe zit het met video? Schijnt namelijk bagger te zijn bij de k800i!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
ik heb nu de SE K700i en dit wordt de nieuwe vervanger
ben blij dat er geen joystick meer op zit (veel problemen mee gehad)
maar los kopen is geen optie denk ik ook al scheelt het niet veel geld, maar een abbo vind ik makkelijker.

is er iets bekend dat de phone gebrand is als je hem bij vodafone koopt want dan ga ik over op KPN

-edit-

bedenk ik me nu ineens is het mogenlijk om eigen thema's te maken voor deze phone
(was wel mogelijk voor K700i)

-edit-

[ Voor 16% gewijzigd door zaander op 18-10-2006 11:59 ]

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Verwijderd

zaander schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:38:
ik heb nu de SE K700i en dit wordt de nieuwe vervanger
ben blij dat er geen joystick meer op zit (veel problemen mee gehad)
maar los kopen is geen optie denk ik ook al scheelt het niet veel geld, maar een abbo vind ik makkelijker.

is er iets bekend dat de phone gebrand is als je hem bij vodaphone koopt want dan ga ik over op KPN

-edit-

bedenk ik me nu ineens is het mogenlijk om eigen thema's te maken voor deze phone

-edit-
wat bedoel je met gebrand...?
enne is het nou mogelijk om de nederlandse versie erop te zetten als je hem op gsmtrack koopt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 11:55 ]

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
met gebrand bedoel ik dat de provider er zijn eigen software op de telefoon inlaad

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Verwijderd

wat voor software?
ik wil eigelijk ook vodafone maar eerst wil ik wel weten wat ze allemaal doen precies

• jap85
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:10:
wat voor software?
ik wil eigelijk ook vodafone maar eerst wil ik wel weten wat ze allemaal doen precies
Vodafone gebrand is kut, ik had mn k700i daarvan, en dan heb je zo'n lelijke Live button rechts in je standbyscherm. Ook heb je andere icoontjes in het hoofdmenu en andere animaties bij bijvoorbeeld een sms sturen of bellen. Ook zitter er door de hele telefoon koppelingen naar vodafone live.

Afrader.

Verwijderd

vodafoon toestellen zijn ook gesimlockt alleen voor vodafoon..
heeft iemand het al ergens in de winkel zien liggen???
bij belcompany kun je hem al wel online bestellen, bij sommige abo's gratis.
maar verder is hij toch vrij prijzig.
ga morgen nog wel weer een rondje langs de winkels maken.

heeft iemand ervaring met gsmhuis.nl??
daar is hij gratis bij verlenging van abo., maar weet niet of ze te vertrouwen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 13:25 ]

• hk12nl
zaander schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:38:

Ja dat is mogelijk. Dat kan je zien in de nieuwste versie van Themes Creator want daar staat de telefoon in. Ik heb er al eentje gemaakt ;)

Edit:
Ik heb ook even gekeken op belcompany en ik kan m daar al verlengen met 1 jaar en dan kost ie maar 110 euro. Verkoop ik me W800i ook voor die prijs en hoppa ;) Jammer alleen dat ie er nog niet in het wit staat.

[ Voor 22% gewijzigd door hk12nl op 18-10-2006 14:04 ]

©2004

Verwijderd

Vanaf vandaag (schijnbaar) te halen bij Belcompany :9~ (zwart)

Had een online reservering gedaan en kreeg net dit mailtje:

U heeft onlangs op onze site een reservering achter gelaten voor de Sony-Ericsson W850i. Wij hebben goed nieuws voor u! Het toestel is vanaf vandaag verkrijgbaar in onze winkels en vanaf morgen op onze site. Het is zeker de moeite waard dit toestel te gaan bekijken

Of en wanneer de witte komt weet ik niet....loop straks wel even langs

---EDIT---
inmiddels langsgeweest in Dordrecht, maar daar wisten ze van niets af...
Levering was al geweest maar zat niets bij... :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 21:04 ]

• jap85
Das mooi, als je prijzen ook nog een beetje normaal zijn bij een 1 jarig abbo en niet erg veel hoger zijn dan op internet ga ik ook wel ff kijken volgende week (als mn been weer uit het gips is :X )

• zero_cool89
belcompany vraagt 170 euro

bij 2 jarig orange abbo 15

|:(

terwijl ze hier nog maar 70 vragen:

http://www.mobieletelefoo...MatrixView&brand=SONYERIC

bestaat er een kans dat ze de prijs omhoog gooien ? (bij mobieletelefoons.nl)

[ Voor 60% gewijzigd door zero_cool89 op 18-10-2006 17:06 ]

• hk12nl
zero_cool89 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:04:
belcompany vraagt 170 euro

bij 2 jarig orange abbo 15

|:(
Ja dat kan ik wel begrijpen. Ik moet er al 110,- euro voor betalen bij een 1 jarige verlenging T-mobile flex 30 en het blijft toch nieuw he en dus duur;) Nou is orange zoiezo duur hoor.

©2004

• Shiznit
Vandaag contract binnen gekregen van GSMtrack.nl en weer op de bus gedaan, met een copie
van een bankafschrift, en ID kaart.

Zal dat nog worden voor het weekend :9~ ????

• hk12nl
Maar het is dus mogelijk (zoals ik al eerder vermelde) om te cover te vervangen. Dat vind ik ook wel een goede bijkomstigheid mocht je frontje helemaal af zijn. Het zal wel net zo'n systeem zijn als bij de W800i. Verder vind ik het toch jammer dat SE de bevestiging van een koortje of iets dergelijks aan de onderkant heeft en niet aan de bovenkant (nokia) of in het midden van de bovenkant (samsung). Maarja dat is geen rede om hem niet te nemen ;)

©2004

• Matsoe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-06-2021
Weet iemand of het mogelijk is om branded gsm te debranden? Heb namelijk echt geen zin in grote lelijke logo's of knoppen van de provider op de telefoon te hebben... :(
Begin nu trouwens ook errug ongeduldig te worden...heb al maaaaanden zitten te wachten op dit telefoontje en nu wordt steeds de leverdatum ieder keer weer een week opgeschoven.... |:(

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Softwarematig kun je een telefoon debranden ja, maar dat is illegaal dus daar praten we hier niet over.

Als je bedoelt lelijke logo's en knoppen van de provider aan de buitenkant, tja dat gaat moeilijk worden. Soms schijn je die logootjes makkelijk te kunnen verwijderen met een suikerklontje, maar knoppen die zitten er nu eenmaal op hè ;) Maar volgens mij worden er in Nederland relatief weinig branded telefoons verkocht. Als je in het W850i topic op esato.com kijkt hebben de mensen daar in de UK bijna allemaal een branded versie.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

Ik zit er aan te denken deze telefoon aan te schaffen (of de N70), maar ik heb één brandende vraag. Is de video playback wat? Dus kun je nog op een redelijke kwaliteit video's kijken. 3GP stelt niet veel voor, maar als hij redelijk hoge bitrates aan kan??

Verwijderd

Heb 'm nu een week, via GSMtrack..
Ben echt heel tevreden, vooral met de stereo bluetooth koptelefoon erbij is dit echt een topper.
Voelt goed, klinkt goed, batterij gaat lang mee (3-4 dagen 'normaal' gebruik).

Enige puntjes die ik kan noemen zijn
-positite van toetsen geeft snel sms-kramp in duim
-pc software is omslachtig (veel sub-drivers en devices)
-beschijden trillertje
-Bluetooth koptelefoon kan wel stereo, maar geen radio.. wist ik wel maar toch spijtig..

ik zit wel hier en daar te zoeken in het menu.. maar dat komt denk ik meer omdat ik een paar nokia's heb gehad, dan dat de indeling niet zou kloppen..

Trouwens ook veel afgunstige blikken van vrienden, da's ook wel weer eens leuk ;)

• hk12nl
Ook een W800i/W700i/K750i gehad? Zo ja is de trilfunctie daarmee te vergelijken?

©2004

• jap85
Maar je hoeft die software toch niet perse te gebruiken voor muziek er op te zetten?

Als het gewoon via windows verkenner doet heb je misschien alleen dat ze niet helemaal mooi in het walkman menutje staan, dat je niet kan selecteren op album bijvoorbeeld. Of kun je ze gewoon via de verkenner erop zetten en ze daarna via de telefoon indexeren oid?

Vind ik een belangrijk punt, hou er niet echt van om van die omslachtige software te gebruiken maar vind het toch wel leuk om het een beetje netjes in mn telefoon te hebben staan...

• hk12nl
jap85 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:56:
Maar je hoeft die software toch niet perse te gebruiken voor muziek er op te zetten?

Als het gewoon via windows verkenner doet heb je misschien alleen dat ze niet helemaal mooi in het walkman menutje staan, dat je niet kan selecteren op album bijvoorbeeld. Of kun je ze gewoon via de verkenner erop zetten en ze daarna via de telefoon indexeren oid?

Vind ik een belangrijk punt, hou er niet echt van om van die omslachtige software te gebruiken maar vind het toch wel leuk om het een beetje netjes in mn telefoon te hebben staan...
Je kan gewoon via de meegeleverde usb kabel de liedjes op je telefoon zetten. Moet je alleen de de usb drivers installeren. De rest kan je in de telefoon zelf doen.

©2004

• zero_cool89
-Bluetooth koptelefoon kan wel stereo, maar geen radio.. wist ik wel maar toch spijtig..
kan je wel radio luisteren zonder oortjes? (bij de nokia 6280 kan dat namelijjk niet XD)

verder vroeg ik me af of we op dit forum ff een lijst kunnen maken met sites die de w850i al zeggen te verkopen(en dan het liefst met ervaringen van mensen die hem via die site hebben besteld).

• Shiznit
zero_cool89 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:46:
[...]

kan je wel radio luisteren zonder oortjes? (bij de nokia 6280 kan dat namelijjk niet XD)

verder vroeg ik me af of we op dit forum ff een lijst kunnen maken met sites die de w850i al zeggen te verkopen(en dan het liefst met ervaringen van mensen die hem via die site hebben besteld).
Mijn vrouw heeft de W810i,en met die kun je wel radio luisteren over de speakers, maar de
oor dopjes moeten er wel in, die dient als antenne.....
Lijkt me dan ook dat dat met de W850i ook kan.....

En die lijst met shops/ervaringen is de Shopsurvey voor.....

Ik heb vandaag mail van www.gsmtrack.nl gehad, ik kan mijn W850i over enkele werk dagen verwachten :*)

• hk12nl
Hij is nu bij The Phone House ook van de lijst 'binnenkort verwacht' af en hij staat nu tussen de lijst 'nieuwe toestellen'. Ook hebben ze hem daar al op voorraad. Wat me wel opvalt is dat je nog bijna nergens een witte kan krijgen. Iemand wel al in bezit van één?

edit
een witte dus;)

[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 19-10-2006 17:47 ]

©2004

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Op de meeste sites is ie al gewoon te vinden. Ben vandaag de stad in geweest en bij t-for-telecom, phonehouse en belcompany zag ik hem geloof ik al wel liggen. Helaas heb ik nog geen werkende versie (zijn allemaal dummies) kunnen vinden. Dat vind ik overigens wel altijd jammer. Zal nog eens in de mediamarkt kijken.

Maar hoe zit het nou met die video? Is dat een beetje redelijk?

Verwijderd

hey,

ik zit te denken om de w850i of w950i te kopen, alleen ik zit nog met een abo van 2 jaar van orange ( 15 eu per maand ). De w810 die erbij zat heeft iemand laatst vernield, geld heb ik wel terug gekregen.

wat kan ik het beste doen ? los toestel kopen of 1 met een abo ?

• Shiznit
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:04:
hey,

ik zit te denken om de w850i of w950i te kopen, alleen ik zit nog met een abo van 2 jaar van orange ( 15 eu per maand ). De w810 die erbij zat heeft iemand laatst vernield, geld heb ik wel terug gekregen.

wat kan ik het beste doen ? los toestel kopen of 1 met een abo ?
Hoeveel geld heb je terug gekregen dan ?

Verwijderd

Backstage schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:48:
[...]

Hoeveel geld heb je terug gekregen dan ?
420 euro

Verwijderd

heb em besteld bij belcompany, met telfort 150 2jr

• zero_cool89
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:56:
heb em besteld bij belcompany, met telfort 150 2jr
bedoel je niet 15?

ik kan nergens de shop survey vinden van mobieletelefoons.nl

heeft iemand daar al ervaringen mee ?

[ Voor 35% gewijzigd door zero_cool89 op 19-10-2006 19:02 ]

• Shiznit
Dan zou ik een los toestel kopen, en dan houd je nog geld over...een tientje of zo.

Want je hebt al een abo...

Bij www.gsmtrack.nl kost ie 399,--, en is ie direct leverbaar !

Hier staat meer info : http://www.kieskeurig.nl/...2E22DC125717F0044F351.htm

• hk12nl
Wel mooi om te zien dat ie steeds meer beschikbaar komt overal. Maar niemand heeft nog een witte in huis toch? Of wel?

©2004

Verwijderd

zero_cool89 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:00:
[...]

bedoel je niet 15?

ik kan nergens de shop survey vinden van mobieletelefoons.nl

heeft iemand daar al ervaringen mee ?
150 belminuten, 20 euro per maand

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20-11 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Zit er bij gsmtrack geen memory stick bij? Hebben ze een uitgebreide link naar wat er geleverd wordt, staat het kaartje er niet bij. En op de foto staat niet de complete headset. Weet iemand toevallig hoe dat zit?

Verwijderd

Ik heb 'm van gsmtrack. Het 1 gb geheugenkaartje zit er gewoon bij, hetzelfde geldt voor de headset

• zero_cool89
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:50:
ok ik het leek me beter om tot volgende week te wachten tot het toestel echt overal te verkrijgen is en prijzen bekend zijn, maar ik kon gewoon echt niet wachten. ik heb 'em dus net besteld bij mobieletelefoons.nl .

Dus nu is het maar afwachten hoe dat gaat verlopen. Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ik 'em echt heb.
al iets gehoord?

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 20-11 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:32:
Ik heb 'm van gsmtrack. Het 1 gb geheugenkaartje zit er gewoon bij, hetzelfde geldt voor de headset
Dan ga ik nu maar bestellen :) Finally

• jap85
Die aanbieding van gsm track is wel ok met telfort 25 pm 1 jaar, voor 79 euro. Er staat alleen 200 minuten + 100 bonusminuten en sms 0,22 euro. Gaat die sms wel van je maandbedrag of komt dat er extra bij en geldt die 25 euro alleen voor die 300 minuten?

(geen ervaring met telfort namelijk).

Verwijderd

zie toch maar af van de 850.
heb hem in mijn handen gehad en vond het toch nix. te plastic en gammel vond hem toch erg tegenvallen.
heb maar een motorola krzr k1 gehaald.
vond die toch mooier., met gratis bluetooth headset ,gratis 1 gb geheugen kaartje en gratis toestel en korting op mijn abo.
totale korting 700 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 20:54 ]

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:16:
Heb 'm nu een week, via GSMtrack..

Enige puntjes die ik kan noemen zijn
Heb jij die HBH-DS970 headset? Hoe lang kun je daar muziek mee luisteren voordat je hem weer op moet laden?
jap85 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:49:
Die aanbieding van gsm track is wel ok met telfort 25 pm 1 jaar, voor 79 euro. Er staat alleen 200 minuten + 100 bonusminuten en sms 0,22 euro. Gaat die sms wel van je maandbedrag of komt dat er extra bij en geldt die 25 euro alleen voor die 300 minuten?

(geen ervaring met telfort namelijk).
Dat is geen vraag voor dit topic aangezien dat niks met de W850i te maken heeft. Ik zou zeggen kijk eens op telfort.nl of google eens wat...

Anyway, vanmiddag in de Mediamarkt Groningen lag hij nog steeds niet, de Belcompany waren ze aan het verbouwen dus daar had ik ook niks aan de The Phone House had hem ook niet.
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:50:
zie toch maar af van de 850.
heb hem in mijn handen gehad en vond het toch nix. te plastic en gammel vond hem toch erg tegenvallen.
Had je een dummie in de hand dan of een echt toestel? Dummies zijn vaak gammel en op een Engels forum las ik juist dat het slide mechanisme heel solide aanvoelt.

Verwijderd

geen dummie .
vond het toestel "te plastic"
deze motorola heeft een alu behuizing.

• zero_cool89
wel weer lame dat hij bij heel veel winkels gewoon te halen is en dat hij bij de orange online shop nog nergens te bekennen is. |:(

Verwijderd

nou ik weet nog niet wanneer ik hem krijg. ik heb al wel het contract ontvangen en verstuurd (omdat ik met abo neem, ..twee dagen geleden).

en ik zag dacht ik, op de site, dat als ze het contract ontvangen hebben dat je hem NA 5 dagen kan verwachten.

dus als het goed is krijg ik hem ergens volgende week (als alles soepeltjes verloopt.. hoop ik). waarschijnlijk ligt die dan ook al in de winkels, maar niet voor zo'n lage prijs waarschijnlijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.