En dat hebben ze inmiddels gedaan, bij gsmhuis.nl staat hij inmiddels voor € 415...Xof schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:13:
Voor de 2e keer.. prijzen van belstore en gsmhuis kloppen niet, deze worden nog aangepast.
Nou omdat de telefoon in bijv. Engeland al te verkrijgen is verwacht ik hem volgende week in Nederland
Verschilt ook nog een beetje per winkel. Het staat volgensmij ook nog niet helemaal vast. Dit weekend liep ik toevallig bij t for telecom naarbinnen (foon voor m'n ma). Ik vroeg natuurlijk ook ff wanneer hij de W850i verwachtte. Volgens die kerel stond er nog niets vast, maar hij was er redelijk zeker van dat ze de W850i over zo'n 2 weken binnenkregen (week 42 dus). (Aan de betrouwbaarheid valt natuurlijk te twijfelenVerwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:26:
wanneer was de release nou... week 42? (dus niet volgende week maar de week erna?)
Ik was net bij de orange shop, daar hadden ze het over half november, ivm softwareproblemen. Dat zal dan die orange software wel zijn want met de normale firmware zijn geen problemen, maja dan weet ik dat ik em daar niet ga halen wat ik wil wel de originele firmware
Verwijderd
software problemen zou wel raar zijn, aangezien ze in engeland al rond lopen met deze telefoon....
Ja idd, lijkt me een beetje onzin. In meerdere landen blijken ze hem al te hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:19:
software problemen zou wel raar zijn, aangezien ze in engeland al rond lopen met deze telefoon....
Dit is trouwens wel een interressant topic: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=122002&start=450
[ Voor 23% gewijzigd door Snirpo op 06-10-2006 16:13 ]
Verwijderd
Op gsmtrack.nl is al leverbaar he! met een telfort 200 1-jarig abbo is ie voor 69 erbij al voor jou. Dus zo duur is ie niet denk ik in de winkels straks
Even de tussenstand checken. Ik ben er zelf nog niet aan uit.
Poll: Welke kleur?
• Precious Black
• Golden White

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Welke kleur?
• Precious Black
• Golden White
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd
Jajaja, ligt even anders, binnenkort leverbaar was 2 weken geleden weggehaald van de se site, maar werd dus weer teruggezet..Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:06:
Op deze link is het binnenkort verkrijgbaar weggehaalt...
Alleen jammergenoeg staat hij op deze nog steeds als binnenkort verkrijgbaar..
Verwijderd
Let op dit is de UK-versie! Maar hijs wel direct leverbaar... het zal dus niet meer lang durenVerwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:01:
Op gsmtrack.nl is al leverbaar he! met een telfort 200 1-jarig abbo is ie voor 69 erbij al voor jou. Dus zo duur is ie niet denk ik in de winkels straks
EDIT bij se is nu binnenkort verkrijgbaar weer weggehaalt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 18:53 ]
Hmm ben benieuwd dan.
Zou je via de SE update service er niet firmware incl. NL taal op kunnen zetten?
Zou je via de SE update service er niet firmware incl. NL taal op kunnen zetten?
Denk het niet, alleen op minder legale manieren kan dit denk ik.NrG_82 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:38:
Hmm ben benieuwd dan.
Zou je via de SE update service er niet firmware incl. NL taal op kunnen zetten?
Mijn abbo verloopt over 3 maanden en ben aan het zoeken naar een nieuw toestel... liep tegen dit topic aan en het is wel een verdraaid leuke phone zeg.
Ik ga morgen ff langs de T for Telecom, misschien dat ze weten wanneer die komt en anders bestel ik hem gewoon. Me oude toestel doet het nog prima kan wel ff wachten
.
Ik ga morgen ff langs de T for Telecom, misschien dat ze weten wanneer die komt en anders bestel ik hem gewoon. Me oude toestel doet het nog prima kan wel ff wachten
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
maar dmv flashen kan je dan gewoon de nederlandse taal installeren toch?Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:24:
[...]
Let op dit is de UK-versie! Maar hijs wel direct leverbaar... het zal dus niet meer lang duren
EDIT bij se is nu binnenkort verkrijgbaar weer weggehaalt
en zijn er verder geen verschillen met de nl. versie?
denk dat ik m daar bestel, heb nou wel lang genoeg gewacht..
Ja als je met DaVinci flasht kun je gewoon de nederlandse firmware erop flashen. Maar je kunt niet met SEUS op een UK telefoon de nederlandse firmware zetten, dan zet ie gewoon de UK firmware erop.Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:39:
[...]
maar dmv flashen kan je dan gewoon de nederlandse taal installeren toch?
en zijn er verder geen verschillen met de nl. versie?
denk dat ik m daar bestel, heb nou wel lang genoeg gewacht..
Verwijderd
Hey mensen, ik zit nu ook al superlang op de W850i te wachten. Ik word er echt gestoord van. Kwam dus vandaag, omdat ik op miljoenen sites voor deze telefoon zit te kijken, deze thread tegen.
Op (heel) sommige sites kun je hem al bestellen, los/abo verschilt. Maar ik vroeg me af of die sites 'em dan wel echt hadden. Want ik wil hem echt hebben (zo goedkoop mogelijk), liefs via een normale winkel, maar dat duurt echt veel te lang.
Dus denken jullie dat die sites die zeggen dat ze 'em al hebben, 'em al echt hebben of dat, dat dan gewoon een (te vroeg) fout is?
..en dat ik dus nog beter kan wachten tot ze overal zeggen dat die te koop is?
Op (heel) sommige sites kun je hem al bestellen, los/abo verschilt. Maar ik vroeg me af of die sites 'em dan wel echt hadden. Want ik wil hem echt hebben (zo goedkoop mogelijk), liefs via een normale winkel, maar dat duurt echt veel te lang.
Dus denken jullie dat die sites die zeggen dat ze 'em al hebben, 'em al echt hebben of dat, dat dan gewoon een (te vroeg) fout is?
..en dat ik dus nog beter kan wachten tot ze overal zeggen dat die te koop is?
Verwijderd
ok bedankt snirpo, dan wordt het maar de UK versie..Snirpo schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:59:
[...]
Ja als je met DaVinci flasht kun je gewoon de nederlandse firmware erop flashen. Maar je kunt niet met SEUS op een UK telefoon de nederlandse firmware zetten, dan zet ie gewoon de UK firmware erop.
grtz
Verwijderd
heb vandaag gebelt naar gsmtrack, gsmboulevard en belzaak...
bij belzaak hadden ze m nog niet, gsmtrack nam niet op en gsmboulevard hadden ze m volgesmij ook niet (maar van gsmboulevard weet ik niet 100% zeker)
maar is het zeker dan dat je hem op nederlands kan zetten? hoe werkt dat dan precies?
bij belzaak hadden ze m nog niet, gsmtrack nam niet op en gsmboulevard hadden ze m volgesmij ook niet (maar van gsmboulevard weet ik niet 100% zeker)
maar is het zeker dan dat je hem op nederlands kan zetten? hoe werkt dat dan precies?
Verwijderd
Ik heb 'm bij gsmtrack besteld, hij wordt morgen verzonden.
Het is dan wel de UK versie, maar daar heb ik geen problemen mee
Het is dan wel de UK versie, maar daar heb ik geen problemen mee
Ik zou persoonlijk niet voor de UK versie gaan , want de nederlandse versie komt als het goed is deze of begin volgende week in de (online) winkels te liggen, en ik heb mn W800 nog niet verkocht dus ik heb nog wel even geduld:P
Was vandaag bij de mediamarkt in utrecht...
Daar hadden ze hem gewoon!
EDIT
Nu met pics (genomen met een k700i dus ze zijn een beetje blurry
)
voorkant W950

Prijs
Los: 459 euro
Met abbo: vanaf 0 euro

voorkant W950

Prijs
los: 619 euro
met abbo: vanaf 79 euro

Voor de rest geen info die we niet wisten...
Wat ik raar vind, er staat bij die 950 bij dat er een camera in zit, maar (al weet ik het niet meer zeker) volgens mij zat er geen aan de achterkant dus waar ze die vandaan halen
Ik weet niet precies of ze er ook nog wat op voorraad hadden, kun je beter even bellen, maar ze hingen al wel bij de demo telefoons. Helaas zat er geen oplader aan vast, dus kon ik ze niet testen kwa menu en plaatjes.
Daar hadden ze hem gewoon!
EDIT
Nu met pics (genomen met een k700i dus ze zijn een beetje blurry
voorkant W950

Prijs
Los: 459 euro
Met abbo: vanaf 0 euro

voorkant W950

Prijs
los: 619 euro
met abbo: vanaf 79 euro

Voor de rest geen info die we niet wisten...
Wat ik raar vind, er staat bij die 950 bij dat er een camera in zit, maar (al weet ik het niet meer zeker) volgens mij zat er geen aan de achterkant dus waar ze die vandaan halen
Ik weet niet precies of ze er ook nog wat op voorraad hadden, kun je beter even bellen, maar ze hingen al wel bij de demo telefoons. Helaas zat er geen oplader aan vast, dus kon ik ze niet testen kwa menu en plaatjes.
[ Voor 121% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2006 20:41 ]
Meen je dat, als dat zo is ga ik morgen direct naar de mediamarkt voordat ie is uitverkocht:Pdjmantri schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:22:
Was vandaag bij de mediamarkt in utrecht...
Daar hadden ze hem gewoon!
Zal zo ff pics posten...
Verwijderd
dat is nieuws... toevallig de w950i ook???
ja dus! kewl, dan zal de rest toch niet lang achterblijven... wel duur!!! maar waarom vind ik de foto een beetje raar?? die camera is jullie dus ook opgevallen, foutje van de mediamarkt....
ja dus! kewl, dan zal de rest toch niet lang achterblijven... wel duur!!! maar waarom vind ik de foto een beetje raar?? die camera is jullie dus ook opgevallen, foutje van de mediamarkt....
[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 20:46 ]
wel slordig dat ze aangeven dat er ene camera inzit. die zit er toch geen in, of heb ik nu iets gemist?
ik heb t over de W950
ik heb t over de W950
Verwijderd
Was vandaag bij de mediamarkt in utrecht...
Daar hadden ze hem gewoon!
ja echt? Mediamarkt verkoopt 'em gewoon? He, was ik daar nou ook maar vandaag heen gegaan..Meen je dat, als dat zo is ga ik morgen direct naar de mediamarkt voordat ie is uitverkocht:P
ik ga echt meteen (oh damn morgen kan ik niet), woensdag!
Maar ik wil hem eigenlijk met abonnement kopen. ..weet je toevallig ook vanaf hoeveel je 'em bij een abonnement gratis kan krijgen?
de 850 kun je gratis krijgen, maar ik weet niet vanaf welk abbo, het personeel was volgens mij even wat anders aan het doen want ik kon ze iig niet bereiken of ze wisten er nix van. Maar ik denk dat je dan beter ff kan bellen met de mediamarkt al kan het dan ook niet meer zo lang duren voordat ie bij de rest van de winkels ligt!
Verwijderd
Ik had toch gezegd dat ie DUUR zou zijn, (zie eerder) echt belachelijke prijs,
dusssssssssss afwachten nu NIET kopen....
dusssssssssss afwachten nu NIET kopen....
Heb net gebeld met Mediamarkt Utrecht en een aantal andere vestigingen, hun reply was de dat ze de W850i niet op voorraad hebben. Over de precieze levertijd konden ze ook niks zeggen. Tevens ook met Sony call-centre gebeld en hier kreeg je een standaard boodschap van telefonist dat het toestel in het 4e kwartaal wordt uitgeleverd. Zijn letterlijke bewoording was: "de eerste uitlevering van de W850i strekt van oktober t/m eind december......" Het is dus gewoon zo dat SE dit toestel nog NIET op de Nederlandse markt heeft gereleased. Waarschijnlijk ligt er gewoon een dummy in de schappen. Dus geloof niet in de mogelijke leverdatum van webwinkels: ze weten bij SE Nederland zelf niet eens wanneer het geleverd wordt...
[ Voor 29% gewijzigd door Matsoe op 10-10-2006 14:37 ]
Ja ik heb net de mediamarkt in Alkmaar gebeld en die hebben em ook nog niet niet....
Ik snap het ook niet echt. Het scherm stond niet aan, maar in utrecht staan ze zoiezo nooit aan. Ik weet ook niet zeker of er anderen lagen, maar ik zou het raar vinden als ze er een telefoon hangen en dat er dan niets van binnen is
. Desalniettemin vond ik het wel een aardige telefoon, maar toch vind ik het jammer dat het niet een 3.2 Megapixel camera is of op zn minst met autofocus...
Verwijderd
ik heb net gebeld met gsmtrack over de W850i UK versie, bij deze versie wordt dus GEEN 1 gigabyte geheugenkaart meegeleverd, kon het al nergens vinden op hun site, vandaar dat ik even gebeld had.Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:36:
Ik heb 'm bij gsmtrack besteld, hij wordt morgen verzonden.
Het is dan wel de UK versie, maar daar heb ik geen problemen mee
Wat een onzin, in de UK krijgen ze er toch ook gewoon een 1gb kaartje bij:Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:50:
[...]
ik heb net gebeld met gsmtrack over de W850i UK versie, bij deze versie wordt dus GEEN 1 gigabyte geheugenkaart meegeleverd, kon het al nergens vinden op hun site, vandaar dat ik even gebeld had.
(van de UK SE site)A stereo headset and a 1GB Memory Stick PRO Duo™ with room for over 1000 songs
Anyway, in de Mediamarkt Zwolle lag hij iig ook nog niet. Nou ja ik wacht rustig af, m'n W800i werkt nog prima gelukkig, maar wil hem als het ff kan toch voor het eind v/d maand hebben zodat ik die HBH-DS970 nog voor m'n verjaardag kan vragen...
Verwijderd
[quote]NrG_82 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:13:
[...]
Wat een onzin, in de UK krijgen ze er toch ook gewoon een 1gb kaartje bij:
[...]
nou, het is toch echt zo volgens die dame die ik aan de lijn had.
vindt het wel vreemd..
[...]
Wat een onzin, in de UK krijgen ze er toch ook gewoon een 1gb kaartje bij:
[...]
nou, het is toch echt zo volgens die dame die ik aan de lijn had.
vindt het wel vreemd..
Verwijderd
heb net weer gebeld met die doos bij gsmtrack, en inderdaad, toen ze het pakketje openmaakte zat ie er gewoon in??! goeie verkopers daar
Verwijderd
nou maar hopen dat de release deze of volgende week is.. lastig dat ze er zo weinig over zeggen!
maar ik vind dat we lang genoeg hebben gewacht nu
maar ik vind dat we lang genoeg hebben gewacht nu
Verwijderd
dan kunnen ze dat doosje beter opsturen, zodat jij je ervaringen kunt delen...Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:30:
heb net weer gebeld met die doos bij gsmtrack, en inderdaad, toen ze het pakketje openmaakte zat ie er gewoon in??! goeie verkopers daar
Verwijderd
ach.... sommige regelen het altijd beter dan een anderVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:49:
Ik krijg 'm morgen via gsmtrack:P
Verwijderd
hier kan je hem ook kopen, alleen dan wel alleen de witte, zonder abonnement
hij is hier vanaf vrijdag leverbaar.. maar menu is alleen in het engels en in het frans...
nouja, misschien weten we vrijdag meer...
hier staat ook dat hij al leverbaar is... maar dat klopt niet
hij is hier vanaf vrijdag leverbaar.. maar menu is alleen in het engels en in het frans...
nouja, misschien weten we vrijdag meer...
hier staat ook dat hij al leverbaar is... maar dat klopt niet
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 20:39 ]
W850 is leverbaar vanaf vandaag!Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:58:
hier kan je hem ook kopen, alleen dan wel alleen de witte, zonder abonnement
hij is hier vanaf vrijdag leverbaar.. maar menu is alleen in het engels en in het frans...
nouja, misschien weten we vrijdag meer...
hier staat ook dat hij al leverbaar is... maar dat klopt niet
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
waarom word ons landje altijd overgeslagen bij releases ? (games, consoles, telefoons...)
Mwoah dat is niet waar, 'wij' doen vrij vaak mee aan releases.. Dan kun je het beter over Europa als geheel hebben. Want als iets in Europa uit is dan is Nederland toch vaak een van de eersten met bepaalde producten.zero_cool89 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 07:46:
waarom word ons landje altijd overgeslagen bij releases ? (games, consoles, telefoons...)
Eh heb ik gewoon van SE NL en van verschillende shop die hem leveren oa. die hier bovenstaanVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:14:
[...]
en dat weet jij, omdat?? en waar?? (en nee, ik ben helemaal niet benieuwd...)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
dan zal ik vanavond de mediamarkt bij de arena ff binnen lopen, kijken of hij daar is, ik ben daar dan toch in de buurt...
Verwijderd
Bij welke shops is hij volgens jou leverbaar dan? behalve gsmtrack?nils7 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:56:
[...]
Eh heb ik gewoon van SE NL en van verschillende shop die hem leveren oa. die hier bovenstaan
Verwijderd
Ik denk dat ik gewoon een sim-only verlenging doe. Heb zelf de w800, ik vind de W850 niet echt een vooruitgang. Nogal dik, materiaal ziet er 'goedkoop' uit. En de foto's zijn te beroerd voor woorden. Heb niks aan UMTS en ADP. Ik ga gewoon een 2gb kaartje kopen stoppen in m'n tel en kan er zo zeker nog een jaar mee door. En ondertussen kijken wat voor leuks SE uitbrengt.
Ik denk dat SE binnen het halfjaar met een verbeterde versie komt van de W850; zie de W810. In het begin veel gezeik over de kleur van de W800, kwamen ze met een zwarte(w810).
Ik denk dat SE binnen het halfjaar met een verbeterde versie komt van de W850; zie de W810. In het begin veel gezeik over de kleur van de W800, kwamen ze met een zwarte(w810).
Verwijderd
Ik heb hem!! Sinds gisterenmiddag!
De UK-versie van gsmtrack, niks mis mee, gewoon incl. 1Gb kaartje en alle accesoires....
Ik denk wel dat ik waarschijnlijk een van de eerste ben in Nederland omdat ze nog verstuurd moeten worden. Ik heb mijn Telfort abonnement verlengt en € 63,- bijbetaald! Abonnement is 12 x € 25,- = €300,- + € 63,00 = € 363,-!!!!!! Het toestel los kost geloof ik € 399,-!
Ik heb mijn SE toestellen altijd al op engels staan dus 'No Problem' !
Ik vind hem echt heel vet! (alleen een beetje dik en misschien 'te plastic')
Het beeldscherm, de headset en de MP3-speler zijn geweldig! Het menu is verder zoals we gewend zijn van SE... (dus zeer goed!)
Ik denk wel dat ik waarschijnlijk een van de eerste ben in Nederland omdat ze nog verstuurd moeten worden. Ik heb mijn Telfort abonnement verlengt en € 63,- bijbetaald! Abonnement is 12 x € 25,- = €300,- + € 63,00 = € 363,-!!!!!! Het toestel los kost geloof ik € 399,-!
Ik heb mijn SE toestellen altijd al op engels staan dus 'No Problem' !
Ik vind hem echt heel vet! (alleen een beetje dik en misschien 'te plastic')
Het beeldscherm, de headset en de MP3-speler zijn geweldig! Het menu is verder zoals we gewend zijn van SE... (dus zeer goed!)
Hehe.. eindelijk weten we wat meer..
Als je ons een plezier wil doen, maak dan wat foto's en upload ze hier.. dan wete we de kwaliteit
Als je ons een plezier wil doen, maak dan wat foto's en upload ze hier.. dan wete we de kwaliteit
Ik ben vandaag ff langs Mediamarkt Arena geweest waar ze de dummies hadden..
Zie hier de W850i DUMMY!


voor filmpjes:
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00008.3gp
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00009.3gp
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00010.3gp
Releasedatum volgens de verkoper: 'elk moment'
Zie hier de W850i DUMMY!
voor filmpjes:
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00008.3gp
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00009.3gp
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00010.3gp
Releasedatum volgens de verkoper: 'elk moment'
vanpeltje
Beetje misleidend (irritant voor geintresseerden) dat ze dan een paar dagen eerder al dummy's neerleggen van iets wat ze nog niet kunnen leveren. Ik ga morgen wel even een kijkje nemen bij de mediamarkt in Alkmaar (even kijken of ze daar een beetje een leuke aanbieding hebben icm een kpn (hi) 20 voor 1 jaar oid.
Verwijderd
ik ben gisteren voor het voetballen ook ff in de mediamarkt wezen kijken, maar ik vond hem er behoorlijk plastic uitzien... hetzelfde vond ik van de w950i, maar die was wel iets strakker, zekker de toetsten in het toestel zelf, is echt gaaf...vanpeltje schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:14:
Ik ben vandaag ff langs Mediamarkt Arena geweest waar ze de dummies hadden..
Zie hier de W850i DUMMY!
[afbeelding]
[afbeelding]
voor filmpjes:
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00008.3gp
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00009.3gp
http://home.tiscali.nl/vanpeltje/w850/MOV00010.3gp
Releasedatum volgens de verkoper: 'elk moment'
Verwijderd
Ja, het zijn belachelijke prijzen,
ondertussen was tevens te wachten en is inderdaad de w810i verder gedaald in prijs.
Mijn advies blijft om deze telefoon zeker te kopen, maar niet NU.
Feit blijft dat de hardware minder is, geen Autofocus op de lens, en de megapixels zijn niet gestegen.
De software is verbeterd, met A2DP met bluetooth 2.0 (is ok een stukje hardware verbetering), maar ik zie echt niet waarom dit soort buitensporige bedragen betaald moeten worden,
het is het gewoon niet waard.
Maar het gaat natuurlijk om marktwerking, en gokken ze erop dat iedereen deze wil, want is toch een beetje revolutionair, zeker voor een SE.
Kijk maar wat we zitten de babbellen over een phone die nog uit moet komen.
Abbo is verneukeratief, hoe dan ook je betaald de hoofdprijs.
Dus voor nu: KIJKEKIJKE NIE KOPE!!
Hoi, Pieter
Mijn advies blijft om deze telefoon zeker te kopen, maar niet NU.
Feit blijft dat de hardware minder is, geen Autofocus op de lens, en de megapixels zijn niet gestegen.
De software is verbeterd, met A2DP met bluetooth 2.0 (is ok een stukje hardware verbetering), maar ik zie echt niet waarom dit soort buitensporige bedragen betaald moeten worden,
het is het gewoon niet waard.
Maar het gaat natuurlijk om marktwerking, en gokken ze erop dat iedereen deze wil, want is toch een beetje revolutionair, zeker voor een SE.
Kijk maar wat we zitten de babbellen over een phone die nog uit moet komen.
Abbo is verneukeratief, hoe dan ook je betaald de hoofdprijs.
Dus voor nu: KIJKEKIJKE NIE KOPE!!
Hoi, Pieter
Ja maar bij een abbonement krijg je em toch gratis?
Je betaalt 'm terug in je abbo hè. Dus misschien is hij pas gratis icm een abbo van €30 p/m, en anders moet je gewoon bijleggen.jap85 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:33:
Ja maar bij een abbonement krijg je em toch gratis?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 18:45 . Reden: spelfoutje ]
Haha leuk hoe iedereen er ook lekker serieus op in gaat, smiley niet gezien ofzo
Volg je dit topic een beetje? Een paar post boven je wordt het tegendeel bewezen:Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:12:
ja, flappie, reken maar uit wat je bij een 1 of 2 jarig contract kwijt bent, en vergelijk dat met een abbo waarbij je alleen belminuten koopt (check consumers united of zo), dan ben je nog duurder uit dan een los toestel kopen, gratis??? me neus..
Hoezo hoofdprijs? Dacht het niet... Want voor die € 363 kun je ook nog eens elke maand 200 minuten (+100 bonusminuten naar vast tussen 20 en 8u) bellen. Sim-only kost je dat op dit moment 12 x 5,50 = € 66 (wat ook al heel goedkoop is) dus uiteindelijk betaal je nog geen 300 euro bij. Moet je wel Telfort willen, maar ik zit toch al bij Telfort en dat bevalt me prima.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:18: Ik heb mijn Telfort abonnement verlengt en € 63,- bijbetaald! Abonnement is 12 x € 25,- = €300,- + € 63,00 = € 363,-!!!!!! Het toestel los kost geloof ik € 399,-!
Bij de Mediamarkt Groningen lag hij vanmiddag ook nog niet trouwens.
Bij m'n winkeltje om de hoek verwachten ze hem volgende week te krijgen.. Bij nieuw T-Mobile abo, 1 jaar, 30 flex, 150 euro bijbetalen. Mwoi.. moet beter kunnen.
Verwijderd
ja ik ben ook langs mediamarkt gezien. waarom zegt iedereen dat ie er te plastic uitziet. Dat vind ik nl. helemaal niet. Meestal als ik een toestel ga bekijken in de winkel valt ie heel erg tegen, bijv. de knoppen drukken dan niet zo lekker (ongeveer het enige wat je bij dummies kan bekijken..) maar, bij de W850i was dat helemaal niet het geval. Echt een lekker toestel.
Wat ik wel idioot vind is dat de prijzen overal zo super erg, uiteenlopen voor dit toestel. Zowel de prijzen als je het toestel los wil kopen, als de prijzen voor abonnementen. Daarom weet ik niet of ik moet wachten tot ze in alle winkels verkrijgbaar zijn, en dat de prijzen hopelijk toch lager uitvallen, of bestellen via een internet site.
Ik vroeg me af, ik zag dit toestel ook heel goedkoop bij Mobieletelefoons.nl. Maar ik vroeg me af of iemand daar al eens besteld had?
Wat ik wel idioot vind is dat de prijzen overal zo super erg, uiteenlopen voor dit toestel. Zowel de prijzen als je het toestel los wil kopen, als de prijzen voor abonnementen. Daarom weet ik niet of ik moet wachten tot ze in alle winkels verkrijgbaar zijn, en dat de prijzen hopelijk toch lager uitvallen, of bestellen via een internet site.
Ik vroeg me af, ik zag dit toestel ook heel goedkoop bij Mobieletelefoons.nl. Maar ik vroeg me af of iemand daar al eens besteld had?
Verwijderd
hoe bedoel je goedkoop? is daar los ook gewoon 400euro en icm met een abo is deze shop ook relatief duur.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:38:
Ik vroeg me af, ik zag dit toestel ook heel goedkoop bij Mobieletelefoons.nl. Maar ik vroeg me af of iemand daar al eens besteld had?
Verwijderd
yes, ik zag je smiley te laat hahaha, goeie.jap85 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:24:
Haha leuk hoe iedereen er ook lekker serieus op in gaat, smiley niet gezien ofzo
Verwijderd
Nou jij bewijst dus mijn punt,NrG_82 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:01:
[...]
Volg je dit topic een beetje? Een paar post boven je wordt het tegendeel bewezen:
[...]
Hoezo hoofdprijs? Dacht het niet... Want voor die € 363 kun je ook nog eens elke maand 200 minuten (+100 bonusminuten naar vast tussen 20 en 8u) bellen. Sim-only kost je dat op dit moment 12 x 5,50 = € 66 (wat ook al heel goedkoop is) dus uiteindelijk betaal je nog geen 300 euro bij. Moet je wel Telfort willen, maar ik zit toch al bij Telfort en dat bevalt me prima.
Bij de Mediamarkt Groningen lag hij vanmiddag ook nog niet trouwens.
belminuten hoeven helemaal niet veel te kosten, een tijdje terug kon je via consumers united voor 10 euro een paar honderd belminuten kopen, en dat was nog steeds boven de kostprijs.
Ik geef toe dat ik niet helemaal thuis ben in dat wereldje, maar een maatje van me wel en die wees me erop.
Wat jij doet is een peperduur gemaakt toestel vergelijken met een abbo wat dan goedkoper uitvalt.
Kijk maar naar die grafiekjes van prijsvergelijkers, de meeste toestellen halveren in prijs in korte tijd, en dan wordt er nog winst op gemaakt..
Bovendien zie je nu al enorme prijsverschillen, ook mediamarkt loopt onderling te klooien met verschillende prijzen voor de W850i.
Het gaat gewoon om vraag en aanbod, of anders gezegd: wat de gek ervoor geeft.
Kijk maar naar de W810i, die was bijna 400 (advies verkoop), en is inmiddels bijna in prijs gehalveerd.
Maar hij wordt nog wel gemaakt, want er is nogsteeds vraag naar, en ook bij dit veel lagere bedrag wordt er winst gemaakt.
Dan wacht je toch?
Andere mensen willen dit er nu wel voor betalen, heb jij verder geen last van lijkt me. En als je het schokkend vind dat bedrijven winst willen maken...tsja
Bovendien zijn er ook ontwikkelingskosten die ze natuurlijk zo snel mogelijk terug willen verdienen.
Ik koop m gewoon los a 400E. En dat heb ik er voor over.
Andere mensen willen dit er nu wel voor betalen, heb jij verder geen last van lijkt me. En als je het schokkend vind dat bedrijven winst willen maken...tsja
Bovendien zijn er ook ontwikkelingskosten die ze natuurlijk zo snel mogelijk terug willen verdienen.
Ik koop m gewoon los a 400E. En dat heb ik er voor over.
waar blijven de ervaringen/ foto's ?Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:18:
Ik heb hem!! Sinds gisterenmiddag!
De UK-versie van gsmtrack, niks mis mee, gewoon incl. 1Gb kaartje en alle accesoires....
Ik denk wel dat ik waarschijnlijk een van de eerste ben in Nederland omdat ze nog verstuurd moeten worden. Ik heb mijn Telfort abonnement verlengt en € 63,- bijbetaald! Abonnement is 12 x € 25,- = €300,- + € 63,00 = € 363,-!!!!!! Het toestel los kost geloof ik € 399,-!
Ik heb mijn SE toestellen altijd al op engels staan dus 'No Problem' !
Ik vind hem echt heel vet! (alleen een beetje dik en misschien 'te plastic')
Het beeldscherm, de headset en de MP3-speler zijn geweldig! Het menu is verder zoals we gewend zijn van SE... (dus zeer goed!)
vanpeltje
Verwijderd
volgens mij is deze na gsm-track de goedkoopste tot nu toe. ik heb nl. niet zo'n zin in een telfort abo, maar bij mobieletelefoons.nl is volgens mij het goedkoopst, je betaald in totaal € 423,- en dat is dan + € 15,- per maand voor twee jaar.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:57:
[...]
hoe bedoel je goedkoop? is daar los ook gewoon 400euro en icm met een abo is deze shop ook relatief duur.
dus dat lijkt me echt super-goedkoop (in vergelijking met alle andere shops). Want het toestel los is dan toch echt wel duurder. Tenzij je verwacht minder dan € 20,- aan beltegoed te besteden in 2 jaar!
dus relatief duur met abo, dacht het niet.
Verwijderd
ik snap je beredenering niet helemaal maar dat boeit verder niet,
heb het toestel die ik van gsmtrack had besteld net binnen, toestel is kleiner dan ik had verwacht en voelt totaal niet goedkoop aan, wel hadden de software knoppen wat vaster gemogen, zit veel speling in.
En sinds wanneer wordt er bij de UK versie een duitse handleiding geleverd?
ze hebben mij dus de DE versie geleverd, maar dat maakt verder ook niet zoveel uit
kan er verder nog niet zoveel over zeggen, vandaag geen tijd meer
ciao
heb het toestel die ik van gsmtrack had besteld net binnen, toestel is kleiner dan ik had verwacht en voelt totaal niet goedkoop aan, wel hadden de software knoppen wat vaster gemogen, zit veel speling in.
En sinds wanneer wordt er bij de UK versie een duitse handleiding geleverd?
ze hebben mij dus de DE versie geleverd, maar dat maakt verder ook niet zoveel uit
kan er verder nog niet zoveel over zeggen, vandaag geen tijd meer
ciao
Jij hebt het nu dus over het Orange abbonement voor 15€ per maand? Is opzich wel te doen, maja wel 2 jr. Je krijg dan iig wel een simlockvrij toestel met originele firmware toch?Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:45:
[...]
volgens mij is deze na gsm-track de goedkoopste tot nu toe. ik heb nl. niet zo'n zin in een telfort abo, maar bij mobieletelefoons.nl is volgens mij het goedkoopst, je betaald in totaal € 423,- en dat is dan + € 15,- per maand voor twee jaar.
dus dat lijkt me echt super-goedkoop (in vergelijking met alle andere shops). Want het toestel los is dan toch echt wel duurder. Tenzij je verwacht minder dan € 20,- aan beltegoed te besteden in 2 jaar!
dus relatief duur met abo, dacht het niet.
Is mobieletelefoons.nl wel een beetje een goede (bekende?)winkel?
Denk dat ik dat anders wel doe, ljikt me niet dat je em ergens in een winkel met een aanbieding goedkoper kan krijgen.. (binnen een maand tenminste)
Verwijderd
ik heb er net naar gebeld, ze zeggen dat als hij erop staat dat hij gewoon leverbaar is...
alleen die abonnement tarieven zijn beetje onlogisch
bij orange 15 2jr kost hij 63€, bij vodafone 22,50 2jr kost hij 133€
maarja ik denk dat ik hem dan vandaag nog bestel..:)
alleen die abonnement tarieven zijn beetje onlogisch
maarja ik denk dat ik hem dan vandaag nog bestel..:)
Verwijderd
ok ik het leek me beter om tot volgende week te wachten tot het toestel echt overal te verkrijgen is en prijzen bekend zijn, maar ik kon gewoon echt niet wachten. ik heb 'em dus net besteld bij mobieletelefoons.nl .
Dus nu is het maar afwachten hoe dat gaat verlopen. Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ik 'em echt heb.
Maar echt goed dat je 'em via GSM-track al binnen hebt, je had hem toch ook ergens deze week besteld.. . Hoop dat die site waar ik 'em besteld heb ook goed leverd.
Alleen GSM+abo werkt natuurlijk iets anders omdat je ook nog eerst een contract moet tekenen.
en als de W850i volgende week al uitkomt is het onwaarschijnlijk dat die toch nog goedkoper wordt aangeboden. Nergens anders heb ik zulke lage prijzen gezien. maar het is geen bogus-site.
ik wilde eigenlijk eerst ook via vodafone maar dacht na ja, orange kan ik ook wel 'ens proberen, voor dat bedrag. plus je beltegoed blijft daar behouden, je verliest dus niks.
Dus nu is het maar afwachten hoe dat gaat verlopen. Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ik 'em echt heb.
Maar echt goed dat je 'em via GSM-track al binnen hebt, je had hem toch ook ergens deze week besteld.. . Hoop dat die site waar ik 'em besteld heb ook goed leverd.
Alleen GSM+abo werkt natuurlijk iets anders omdat je ook nog eerst een contract moet tekenen.
en als de W850i volgende week al uitkomt is het onwaarschijnlijk dat die toch nog goedkoper wordt aangeboden. Nergens anders heb ik zulke lage prijzen gezien. maar het is geen bogus-site.
ik wilde eigenlijk eerst ook via vodafone maar dacht na ja, orange kan ik ook wel 'ens proberen, voor dat bedrag. plus je beltegoed blijft daar behouden, je verliest dus niks.
Verwijderd
Nou Jaden , je hebt meer lef dan ik, sprak net de mevr van mobieletelefoons.nl,
die wist helemaal niks te vertellen, alleen dat de w850i alleen met abonnement verkrijgbaar was, een geheugenkaartje werd niet bijgeleverd.
Toen ik haar vroeg of ze mogelijk niet opde hoogte was van wat er op de website stond, beaamde ze dit. ik durf daar niet mijn centjes heen te brengen.
die wist helemaal niks te vertellen, alleen dat de w850i alleen met abonnement verkrijgbaar was, een geheugenkaartje werd niet bijgeleverd.
Toen ik haar vroeg of ze mogelijk niet opde hoogte was van wat er op de website stond, beaamde ze dit. ik durf daar niet mijn centjes heen te brengen.
Verwijderd
hm ja. dat klinkt wat minder. maar ik blijf gewoon van het positieve uitgaan. je kunt altijd je geld terugvorderen toch.Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:01:
Nou Jaden , je hebt meer lef dan ik, sprak net de mevr van mobieletelefoons.nl,
die wist helemaal niks te vertellen, alleen dat de w850i alleen met abonnement verkrijgbaar was, een geheugenkaartje werd niet bijgeleverd.
Toen ik haar vroeg of ze mogelijk niet opde hoogte was van wat er op de website stond, beaamde ze dit. ik durf daar niet mijn centjes heen te brengen.
Verwijderd
maar bij gsmtrack zat hij er toch ook bij? zonder dat ze het zeiden?
als je op meer info klikt bij de w850i zie je die standaard tekst, maar er staat dat de 1gb card inbegrepen is.
maarja het zal wel, ik wacht denk ik nog maar tot volgende week
als je op meer info klikt bij de w850i zie je die standaard tekst, maar er staat dat de 1gb card inbegrepen is.
maarja het zal wel, ik wacht denk ik nog maar tot volgende week
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 15:10 ]
Verwijderd
dat geheugen kaartje zit gewoon in de doos, volgens mij, dus als je vraagt of er een geheugen kaartje bijgeleverd wordt, zeggen ze nee... veel slimmer zullen ze niet zijn.
als je vraagt of er een headset bij wordt geleverd krijg je waarschijnlijk ook het antwoord: Nee. Die zit toch ook gewoon in de doos...
snappen jullie mijn verhaal een beetje? want als ik het na lees snap ik het maar amper, ach ja, vrijdag middag....
als je vraagt of er een headset bij wordt geleverd krijg je waarschijnlijk ook het antwoord: Nee. Die zit toch ook gewoon in de doos...
snappen jullie mijn verhaal een beetje? want als ik het na lees snap ik het maar amper, ach ja, vrijdag middag....
Die vrouwtjes die daar werken weten er toch nooit van van, memorystick zit er gerust wel bij hoor. Die gaan ze er echt niet uit halen om los te verkopen ofzo
.
Ik ga zo na mijn werk wel ff de stad in (Alkmaar) om te kjiken of ie al ergens verkrijgbaar is en zo ja, tegen welke prijzen.
Ik ga zo na mijn werk wel ff de stad in (Alkmaar) om te kjiken of ie al ergens verkrijgbaar is en zo ja, tegen welke prijzen.
Verwijderd
jajajaja, ik denk dat als de doos niet in de doos kijkt, en dan maar nee zegt.
Is natuurlijk een dichte doos...
Tja, ga het bij gsm track proberen..
Is natuurlijk een dichte doos...
Tja, ga het bij gsm track proberen..
ik was net bij Primafoon en in systeem staat dat zij de Sony Ericsson W850i op 21 oktober uitkomt!
dus voor mensen die voor Hi of KPN Mobiel willen gaan
dus voor mensen die voor Hi of KPN Mobiel willen gaan
vanpeltje
Verwijderd
hoe kan het dat jullie wel antwoord krijgen van winkels, als jullie vragen wanneer die uitkomt. Ik heb dat nl. ook meerdere keren gedaan (/geprobeerd), maar ik kreeg als antwoord dat ze dat absoluut niet wisten en dat ze ook geen enkele manier hadden om dat uit te vinden.
Sommige waren zelfs heel kortaf en leken wel chagrijnig dat ik dat vroeg
maar ja.
Sommige waren zelfs heel kortaf en leken wel chagrijnig dat ik dat vroeg
maar ja.
konden ze dit niet gewoon ook adden:
nieuws: Antigeluid toegepast in nieuwe Sony Walkman
ik wil deze foon met orange 15 2 jaar
possible ?
nieuws: Antigeluid toegepast in nieuwe Sony Walkman
ik wil deze foon met orange 15 2 jaar
possible ?
Verwijderd
Ik heb sinds woensdag ook de W850i van gsmtrack, ook met Telfort abonnement. Maar het lukt mij maar niet om de gsm voor MMS in te stellen, is dat jou wel al gelukt? Krijg steeds de melding message server errorVerwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:18:
Ik heb hem!! Sinds gisterenmiddag!
De UK-versie van gsmtrack, niks mis mee, gewoon incl. 1Gb kaartje en alle accesoires....
Ik denk wel dat ik waarschijnlijk een van de eerste ben in Nederland omdat ze nog verstuurd moeten worden. Ik heb mijn Telfort abonnement verlengt en € 63,- bijbetaald! Abonnement is 12 x € 25,- = €300,- + € 63,00 = € 363,-!!!!!! Het toestel los kost geloof ik € 399,-!
Ik heb mijn SE toestellen altijd al op engels staan dus 'No Problem' !
Ik vind hem echt heel vet! (alleen een beetje dik en misschien 'te plastic')
Het beeldscherm, de headset en de MP3-speler zijn geweldig! Het menu is verder zoals we gewend zijn van SE... (dus zeer goed!)
Datzelfde heb ik met m'n W800i icm. Telfort, mms'en is me nog steeds niet gelukt. Misschien dat in het W800 topic een oplossing te vinden is? Heb er zelf nog nooit naar gezocht eigenlijk. Schijnen dus meer SE's icm. Telfort last van te hebben.
heeft iemand al de witte versie?
ik zit echt te twijfelen tussen wit/zwart w850i
t gaat wel een w850i worden, de standby tijd is langer dan andere fone's ik weet alleen niet of ik het witte plastic mooi vind.
ik zit echt te twijfelen tussen wit/zwart w850i
t gaat wel een w850i worden, de standby tijd is langer dan andere fone's ik weet alleen niet of ik het witte plastic mooi vind.
[ Voor 46% gewijzigd door zero_cool89 op 14-10-2006 10:37 ]
Verwijderd
Sorry, Ik zou het niet weten.... Ik heb wel een Telfort abo. verlenging (telnr. is van mijn vriendin)gedaan maar ik gebruik Vodafone (van de zaak). Bij Vodafone.nl kon ik gewoon alle instellingen naar mijn GSM sturen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:19:
[...]
Ik heb sinds woensdag ook de W850i van gsmtrack, ook met Telfort abonnement. Maar het lukt mij maar niet om de gsm voor MMS in te stellen, is dat jou wel al gelukt? Krijg steeds de melding message server error
En mensen voor alle duidelijkheid, het 1Gb MS-kaartje zit al in het toestel als hij geleverd wordt dus misschien dat ze hem daarom niet in de doos (appart verpakt) zien liggen!
Verwijderd
Waarom zou je een 2 jarig abonnement nemen?? NOOIT doen! Gewoon 1 jaar en volgend jaar weer verlengen met de volgende supervette SE!zero_cool89 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:27:
konden ze dit niet gewoon ook adden:
nieuws: Antigeluid toegepast in nieuwe Sony Walkman
ik wil deze foon met orange 15 2 jaar
possible ?
ik bel niet zo veel, (eig heel weinig) ik neem een abbo zodat ik gewoon af en toe kan bellen smsen zonder elke keer prepaid op te ladenVerwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:21:
[...]
Waarom zou je een 2 jarig abonnement nemen?? NOOIT doen! Gewoon 1 jaar en volgend jaar weer verlengen met de volgende supervette SE!
verder ben ik van plan deze telefoon langer dan 2 jaar te houden.
Ik heb 'm ook besteld bij www.gsmtrack.nl.
Voor 193,-- met een T-mobile Relax 150 (19,50 p/mnd) + 9,50 p/mnd PIT (Pocket Internet Totaal).
Nu maar ongeduldig afwachten
Voor 193,-- met een T-mobile Relax 150 (19,50 p/mnd) + 9,50 p/mnd PIT (Pocket Internet Totaal).
Nu maar ongeduldig afwachten
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Ik snap niet waarom je zit te twijfelen tussen de W850i en een 2,5 jaar oude telefoon. De S700i kan de W850i ook op geen enkel punt verslaan. Maar toch knap, dat jij nog een plaats hebt gevonden, waar ze dat stuk antiek nog verkopenVerwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:13:
zit te twijfelen tussen de w850i en de s700i
welke is beter??????
edit:
Ik zit zelf meer te twijfelen rond de W850i, K800i en de N73.
[ Voor 7% gewijzigd door DEVoTi0N op 14-10-2006 12:40 ]
Verwijderd
Heb gisteren de dummy in m'n handen gehad. Hij is schön! Alleen hoop ik dat alle positieve verhalen over bouwkwaliteit van het echte toestel waar zijn, want de dummy voelde een beetje gammel aan.
(mja, daarom is het miss ook wel een dummy
)
Ik schaf hem zeker aan, dat is een ding wat zeker is. Wat een mooie telefoon
(mja, daarom is het miss ook wel een dummy
Ik schaf hem zeker aan, dat is een ding wat zeker is. Wat een mooie telefoon
Idd, W850i is op alle fronten gewoon stukken beter dan de S700i. Ook zou ik erg gaan twijfelen of de S700i niet 2e hands is, aangezien het toestel al een heeele tijd mee gaat.DEVoTi0N schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:39:
[...]
Ik snap niet waarom je zit te twijfelen tussen de W850i en een 2,5 jaar oude telefoon. De S700i kan de W850i ook op geen enkel punt verslaan. Maar toch knap, dat jij nog een plaats hebt gevonden, waar ze dat stuk antiek nog verkopen.
edit:
Ik zit zelf meer te twijfelen rond de W850i, K800i en de N73.
Dit topic is gesloten.
![]()