Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 09:11

Martinspire

Awesomeness

Op zich nog een best nette prijs voor deze telefoon. Ik hou hem al iets langer in de gaten als de vervanger voor mijn K700i.
Ik twijfel alleen nog wel tussen deze en de K800i, de m900i, de w900 en de w950. Maar het design va n de k800i bevalt me niet echt. de w900 is zo'n draai telefoon en ik weet niet of ik dat wel handig vind, de 950 zit zonder camera net als de m900 en ik weet niet of ik dat wel kan missen. Op dit moment gebruik ik hem nauwelijks op mijn telefoon om dat het gewoon te slechte kwaliteit is. Maar als er een betere (2 MP if meer is) dan denk ik wel wat vaker.
Iemand ook zo'n dilemma? of is die er al uit?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

mijn grootste dilemma is dus de W950 en de W850 idd. Maar ik denk dat je meer plezier aan de W950 zult hebben. Het nadeel is dat dit toestel geen camera heeft inderdaad.
Maar ik heb een redelijk kleine foto camera en ik heb gisteren de proef op de som genomen, om die eens een keer mee te nemen in mijn broekzak naar Breda Barst ipv mijn K750i. Dat ging zeker zo goed, zo niet beter.
Dus die camera ga ik niet missen. De w950 heeft veel meer geheugen (groot plus punt) en mooie design (persoonlijk). Ander nadeel zal dan toch wel de prijs zijn....

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
camera lijk me heel handig

zou er echt niet zonder kunnen

en de w950 = zooo groot, en dat draaien is lelijk.

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 00:51

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

zero_cool89 schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:14:
camera lijk me heel handig

zou er echt niet zonder kunnen

en de w950 = zooo groot, en dat draaien is lelijk.
Waarschijnlijk bedoel jij de W900. Dat is die swivel-phone.
De grootte valt wel mee hoor. De W850 is nou niet heel veel kleiner.
W850: 98x47x21
W900: 109x49x24
W950: 106x54x15
djmantri schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:26:
Op zich nog een best nette prijs voor deze telefoon. Ik hou hem al iets langer in de gaten als de vervanger voor mijn K700i.
Ik twijfel alleen nog wel tussen deze en de K800i, de m900i, de w900 en de w950. Maar het design va n de k800i bevalt me niet echt. de w900 is zo'n draai telefoon en ik weet niet of ik dat wel handig vind, de 950 zit zonder camera net als de m900 en ik weet niet of ik dat wel kan missen. Op dit moment gebruik ik hem nauwelijks op mijn telefoon om dat het gewoon te slechte kwaliteit is. Maar als er een betere (2 MP if meer is) dan denk ik wel wat vaker.
Iemand ook zo'n dilemma? of is die er al uit?
Ik heb zelf ook lang getwijfeld tussen de W810 (met gratis 2GB bij Orange), de W850 (met gratis 1GB) of de W950 (met 4GB intern).
De W810 vind ik toch te klein. Ik heb nu ook de k700i en die kan ik nauwelijks met 1 hand bedienen.
De W950 zonder camera... tsja... inderdaad verwacht ik ook dat ik hem vaker zal gebruiken, nu de kwaliteit beter wordt. Maar ja... de W850 heeft dan weer zonder AF; beetje dubieus.

Toch zal het voor mij de W850 wel worden. Niet te klein. Nieuwste software, A2DP + Walkman 2.0 software, UMTS voor een aardige prijs. Voordeel boven de W900 is ook dat de radio in de phone zelf zit. Allemaal belangrijk voor mij, omdat ik geen mp3speler heb en mijn telefoon daar ook voor wil gaan gebruiken, evenals radio.

Pecunia non olet

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Mijn keuze: W850i

UMTS, klein, slide :P, 2 mp camera, uitbreidbaargeheugen tot 4 gb.

Ik heb getwijfeld tussen de Qtek S200 en deze.

Ik heb de S200 even mogen lenen van een vriend.. nou.. ik zie mezelf niet met zo'n koelkast en een pennetje..

w850i kan bijna evenveel! alleen toegang tot msn en hotmail mis ik dan :P

vanpeltje

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 17:06
ks_choice schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:39:
Ik heb zelf ook lang getwijfeld tussen de W810 (met gratis 2GB bij Orange), de W850 (met gratis 1GB) of de W950 (met 4GB intern).
De W810 vind ik toch te klein. Ik heb nu ook de k700i en die kan ik nauwelijks met 1 hand bedienen.
De W950 zonder camera... tsja... inderdaad verwacht ik ook dat ik hem vaker zal gebruiken, nu de kwaliteit beter wordt. Maar ja... de W850 heeft dan weer zonder AF; beetje dubieus.

Toch zal het voor mij de W850 wel worden. Niet te klein. Nieuwste software, A2DP + Walkman 2.0 software, UMTS voor een aardige prijs. Voordeel boven de W900 is ook dat de radio in de phone zelf zit. Allemaal belangrijk voor mij, omdat ik geen mp3speler heb en mijn telefoon daar ook voor wil gaan gebruiken, evenals radio.
:) Ik zat ook te twijfelen... maar nu niet meer, bedankt! :D

Maar... de radio in de phone? Hoe bedoel je? De antenne gaat toch nog steeds via de koptelefoon?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Mja ik blijf twijfelen.. geld is het probleem niet.
Kwam er vandaag achter dat ik de zaklamp toch vrij vaak gebruik van mijn huidige foon en dat is iets wat de W950 weer niet heeft. Waarom moet het nou weer zo moeilijk gemaakt worden :P

• ks_choice

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

ChrisM83 schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:23:
[...]
:) Ik zat ook te twijfelen... maar nu niet meer, bedankt! :D

Maar... de radio in de phone? Hoe bedoel je? De antenne gaat toch nog steeds via de koptelefoon?
Ik bedoel dat in de W900 geen radio zit ingebouwd. Die zit in de headset. Je kan de radio dus niet bedienen met de telefoon, maar wel via de knopjes op de headsetcontroller. Dit brengt wat nadelen met zich mee qua bedieningsgemak, zoals bv. gemeld in deze review onder het kopje The headset HPM-80.

En aangezien ik redelijk vaak de radio wil gebruiken, is dit voor mij een nadeel. De W850 heeft dat niet; daar zit de radio gewoon in de phone ingebouwd.

Pecunia non olet

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Naja, ik heb zelf al een redelijke mp3 speler (6gb) dus heb niet perse zo iets nodig. Bovendien neem ik altijd mn laptop mee dus msn en hotmail kijk ik zo wel. Nee ik heb het meer over de extra functionaliteiten want volgens mij is de w950 meer zo'n PDA achtige telefoon. Maar op zich vind ik de camera van de w850 ook wel aardig. Kwa design vind ik ze beiden wel goed, dus dat maakt me niet zoveel uit. Radio is ook niet zo'n must, heb ik ook in mn mp3 speler.

Ik moet zoiezo een telefoon hebben met UMTS, Java oid voor games, bluetooth en MP3 Ringtones. Maar dat hebben ze allemaal. Op zich maak ik niet zoveel foto's maar ik denk dat ik dat wel doe als ik een fatsoenlijke camera erin heb zitten. Bovendien vind ik het nutteloos om er 1 zonder te nemen en er 1 apart bij te nemen want dan kan ik net zo goed een half jaartje wachten of een andere nemen. Ik moet er tenslotte wel minimaal een jaar, en waarschijnlijk 2 jaar mee doen dus dan moet ie wel aan wat dingen voldoen imo.

Op dit moment verkies ik de w850 nog, mede door de camera en omdat ie nog redelijk nieuw is (betere technologien e.d.)
Maar indien die 950 niet al te duur uitvalt is het een goede kanshebber...

• ChrisM
Waarom moet je per se UMTS hebben, maar je geen PDA-achtige phone wil hebben? UMTS gebruik je toch voor video-calling (... :P) en internetten... maar als je al vaak je laptop bij je hebt, is dat al weer minder belangrijk.. toch?

• vanpeltje
ks_choice schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:45:
[...]

Ik bedoel dat in de W900 geen radio zit ingebouwd. Die zit in de headset. Je kan de radio dus niet bedienen met de telefoon, maar wel via de knopjes op de headsetcontroller. Dit brengt wat nadelen met zich mee qua bedieningsgemak, zoals bv. gemeld in deze review onder het kopje The headset HPM-80.

En aangezien ik redelijk vaak de radio wil gebruiken, is dit voor mij een nadeel. De W850 heeft dat niet; daar zit de radio gewoon in de phone ingebouwd.
damn!! dat wist ik niet eens!!! ik kan echt niet wachten....

a.s. volgens mij komt ie a.s vrijdag ?!?!?!?!?

vanpeltje

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ChrisM83 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:56:
Waarom moet je per se UMTS hebben, maar je geen PDA-achtige phone wil hebben? UMTS gebruik je toch voor video-calling (... :P) en internetten... maar als je al vaak je laptop bij je hebt, is dat al weer minder belangrijk.. toch?
lol weet ik, maar in de trein werkt dat nog niet :)
dan wil ik wel ff het nieuws kunnen lezen oid... of gewoon lekker nix ;)

anyways, heb wat meer pics gezien (op die mobile-review.com ) en ik moet zeggen, mooi ding man!

Verwijderd

AAAAAAHHHHHH,
Jongens vergeten we niet iets???

prachtige radio/telefoon/MP3 A2DP met bluetooth headset enzo..
MAAR.. Kan je die disco lampjes uitzetten???

Dat ziet er toch niet uit, de stomme oranje balk, flikkerend op de beat..
En dan nog die vaag blauwe verlichting, en dan heb ik het nog niet over de witte met dat roze licht.
ALSJEBLIEFT VERTEL ME DAT JE DAT UIT KAN ZETTEN...

Dat nog niemand hier over gevallen is... zal wel aan mij liggen, is disco terug of zo???

Pjiotte 8)7

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

uitzetten kan zeker, je kunt er iig de accu uitrukken, twijfel is dat je dan nog niet weet of die dan nog verder gaat :Y)

anyways, ik denk wel dat je dat kunt uitzetten want het freet ook batterijen

• ks_choice

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

vanpeltje schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:14:
[...]
damn!! dat wist ik niet eens!!! ik kan echt niet wachten....

a.s. volgens mij komt ie a.s vrijdag ?!?!?!?!?
Hmmm.... ik moet het nog zien. Op deze site lees ik in mijn beste Zweeds dat de W850 samen met de W950 en SE's nieuwe eigen muziekwinkel gelanceerd zal worden.
Afwachten dus maar.

Voor wat betreft de ledjes... ik las op een site dat de lichtprofielen aangepast kunnen worden. Waarschijnlijk dus ook wel helemaal uit.

Pecunia non olet

Verwijderd

als mijn zweeds mij ook niet in de steek laat staat op diezelfde site een aantal data, die mij mij zeer waarschijnlijk lijken! 27-09 en 30-09. ik denk dat we deze telefoon ook echt niet eerder mogen verwachten

• zero_cool89
[b]ks_choice schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:39
AF ?

(tja, dit gaat mijn eerste mobiel worden dus ik weet er nog niet zo veel van..)

• ChrisM
zero_cool89 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:33:
[...]

AF ?

(tja, dit gaat mijn eerste mobiel worden dus ik weet er nog niet zo veel van..)
AF = Auto Focus... Jaja, dat zit ook al op de camera van een telefoon tegenwoordig. :)

Verwijderd

veel belangrijker.... eerste mobiel???? -> WAUW respect!!! das pas knap!

• zero_cool89
ChrisM83 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:44:
[...]

AF = Auto Focus... Jaja, dat zit ook al op de camera van een telefoon tegenwoordig. :)
kan iemand er een paar noemen met auto focus ?

en @ Kieran, bedankt man O+

[ Voor 5% gewijzigd door zero_cool89 op 21-09-2006 10:31 ]

Verwijderd

Ik heb zelf vorig jaar de W800 gehaald, veel van genoten. Mijn abbo loopt half oktober af. Ik wil graag de W850 halen, is die er dan al bij Telfort? Weet misschien iemand hoeveel die gaat kosten als ik ga verlengen? Of kan ik beter abbo stoppen en dan gewoon nieuwe abbo halen bij Telfort, want ik weet dat ze eind september, oktober acties nog gaan houden; tien-jarig jubileum.....wat zal ik doen?

• Xof

Xof

Je hoeft het natuurlijk niet bij telfort zelf te gaan verlengen.. als je het online doet krijg je meestal meer geld terug waarbij je dus goedkoper zo'n telefoon kan nemen bij het verlengen. En dan kun je elke telefoon erbij doen die je maar zelf wil :P

Of je moet verlengen of over moet stappen naar een ander verschilt per proivder. T-mobile geeft juist meer geld als je verlengt \o/

Verwijderd

Xof schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:04:
Je hoeft het natuurlijk niet bij telfort zelf te gaan verlengen.. als je het online doet krijg je meestal meer geld terug waarbij je dus goedkoper zo'n telefoon kan nemen bij het verlengen. En dan kun je elke telefoon erbij doen die je maar zelf wil :P

Of je moet verlengen of over moet stappen naar een ander verschilt per proivder. T-mobile geeft juist meer geld als je verlengt \o/
Het vervelende van online verlengen is dat je eerst moet aangeven dat je wilt verlengen, dus je legt het vast. En dan kan je naar je opties kijken. Ik wil eerst kijken of ik voordeliger ben met verlengen daarom zou ik naar Telfort gaan....? Maar ik vraag me af wanneer Telfort hem krijgt.
Ik kan hem toch ook bij Belcompany halen of ander bedrijf, als het maar van Telfort is. En dan dat die abbo pas ingaat als die van nu afgelopen is. Zo kan ik toch mijn nummer behouden. Want met acties kan je soms met nieuwe abbo voordeliger zijn. Ik hoop maar gewoon dat Telfort hem snel krijgt, wil hem echt zsm.

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:31:
[...]

Het vervelende van online verlengen is dat je eerst moet aangeven dat je wilt verlengen, dus je legt het vast. En dan kan je naar je opties kijken.
Waar haal je dat vandaan? Het werkt precies hetzelfde als in een winkel :)

Maar Belcompany kan ook idd :)

• ks_choice

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

zero_cool89 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:30:
[...]

kan iemand er een paar noemen met auto focus ?
Ja hoor:
Alleen al van SE:
P990i
K800i
W810i
W900i
W800i
D750i
K750i

Pecunia non olet

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Maar heb je dat dan ook echt nodig? Ik bedoel, als ik echt professionele foto's wil maken dan pak ik wel een echt fototoestel.

Verwijderd

djmantri schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:49:
Maar heb je dat dan ook echt nodig? Ik bedoel, als ik echt professionele foto's wil maken dan pak ik wel een echt fototoestel.
Met mijn SE W800 kan ik zulke mooie foto's maken dat een digicam niet nodig is. Ik hoef geen foto's te maken van landschappen etc waar ik een cam voor nodig heb met 6 MP+, gewoon leuke foto's kan ik zeker goed maken met de W800i, juist door die autofocus. Snap totaal niet waarom de W850 dat niet heeft, waarom ga je in vredesnaam terug in de tijd.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

misschien komt dat nog als software update?

• Snirpo
  • Laatst online: 19-11 21:33
Impossible, auto focus is hardware matig niet software matig. Als je een k750 of w800 etc hebt moet je maar eens goed kijken naar de lens, als je de cameraknop half indrukt om te focussen kun je de lens zien bewegen. Maar landschapsfotos zullen waarschijnlijk niet veel verschil maken tussen de w850 en w800 want daar heb je geen autofocus voor nodig. Maar van dichtbij foto's maken (macromodus) gaat niet lukken met de w850, althans niet scherp. Ik hoop dat middenafstandsfoto's wel scherp zijn. Maar ik denk dat ze de lens wel zo aangepast hebben dat dat lukt. Er zijn ook voordelen aan eht ontbreken van de auto focus... je kunt namelijk veel sneller fotos maken, de k600 van een vriend van mij zonder auto focus maakt bijvoorbeeld veel sneller foto's dan mijn w800 omdat hij niet eerst hoeft te focussen. Wanneer komt hij nou eens uit?

[ Voor 33% gewijzigd door Snirpo op 22-09-2006 14:13 ]

Verwijderd

dat weet niemand zeker volgens mij hier... anders hadden ze het wel geroepen. Maar als we de engels e-shop moeten aanhouden, deze maand nog steeds. Dus dat zal dan eind volgende week wel zijn...

Verwijderd

op deze http://www.expansys.nl/product.asp?code=136984 hier staat hij voor zn €529.95 (445.34 exc.) dat is zn 200 euro duurder dan eerder genoemd in dit topic

ik kan eigenlijk ook niet meer wachten tot deze uit is..

groetjes

• ChrisM
Bij de Zweedse kelkoo staan ze al met levertijd 1 tot 3 dagen...
http://www.kelkoo.se/b/a/...an+abonnemang/125701.html

Prijs ongeveer 423 euro: http://www.google.nl/sear...+to+eur&btnG=Zoeken&meta=

• Snirpo
Ik heb al bij verschillende sites aangevraagd dat ze een mailtje sturen als het toestel op voorraad is. Ik hoop dat hij volgende week op voorraad is bij een van deze shops.

Verwijderd

Ik ben gister (vrijdag) bij Belcompany geweest..daar houden ze het nog steeds op week 42!..Maar ze zeiden wel dat het allemaal heel vaag is en dat ie zowel eerder als later binnen kan komen..laten we op het eerste hopen........

Verwijderd

Nou, het valt mij op dat er erg veel reclame op tv is voor de W810i, want het lijkt me dat ze daar mee blijven zitten als de W850i uitkomt...
De W810i zal wel nog in prijs dalen als de 850i veel op voorraad is...

MAAR DIE Heeft geen A2DP ONDERSTEUNING... 8)7

• vanpeltje
eerlijk gezegd verwacht ik dat deze gruwelijke telefoon a.s vrijdag te verkrijgen is!

vanpeltje

Verwijderd

Waar baseer je dat op? ik hoop dat hij zo snel mogelijk uit komt

groetjes

Verwijderd

op de zweedse site van sony staat inmiddels niet meer "kommer snart...."

ook bij de w950i niet meer, wel nog als je de telefoon aanklinkt, maar op het totaal overzicht van de telefoons niet meer...

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 08:50
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:11:
op de zweedse site van sony staat inmiddels niet meer "kommer snart...."

ook bij de w950i niet meer, wel nog als je de telefoon aanklinkt, maar op het totaal overzicht van de telefoons niet meer...
Bij de nl site staat het alleen nog bij het totaal overzicht. Bij de telefoon zelf is nergens meer "binnenkort verkrijgbaar" te vinden.

edit:
hoop dat ie nog heel snel te krijgen is, want ik ga vrijdag voor een paar dagen weg.

[ Voor 9% gewijzigd door DEVoTi0N op 25-09-2006 16:16 ]

• Xof

Xof

DEVoTi0N schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:16:
[...]edit:
hoop dat ie nog heel snel te krijgen is, want ik ga vrijdag voor een paar dagen weg.
Ga daar maar niet vanuit :)

• DEVoTi0N
Xof schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:23:
[...]

Ga daar maar niet vanuit :)
offtopic:
Ja, ik ben er zelf ook bang voor dat dat niet meer gaat lukken, maar het zal op z'n langst niet veel langer dan een week duren, voordat ik 'm eindelijk heb.

Verwijderd

De nl site is trouwens ook uitbereid met suport en downloads voor de W850i

nu zal het toch niet meer lang duren he..

groetjes

• DEVoTi0N
Dan nu nog ff de zwart (Precious Black) vs wit (Golden White) discussie aanwakkeren, want ik kan echt niet kiezen

Verwijderd

Hij gaat dus schandalig duur worden, over de 500 euro simlock vrij, dat gaat te ver..
Belcompany had het over 549 euro....

Belachelijk

Verwijderd

volgens mij heeft een witte SE w850i roze achtergrond verlichting bij de Navigatie knop 8)
vind ik maar niets:P

groetjes

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 18:17 ]

• zero_cool89
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:17:
volgens mij heeft een witte SE w850i roze achtergrond verlichting bij de Navigatie knop 8)
vind ik maar niets:P

groetjes
idd, lelijk rolze...

als dat echt zo is, dan koop ik de zwarte... of dan haak ik af. |:(

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Tenzij je de kleuren kunt veranderen. Lijkt me stom als ze maar 1 kleur doen, dan heb je namelijk 1 wijven telefoon en 1 voor mannen. Terwijl die witte ook wel mooi is :o

• ChrisM
Ik ben een echte stoere man... :+ maar ik wil wel graag de witte. De Ipod heeft wit mooi gemaakt. En zwart is zo..de massa. Daarom kies ik wit. :) Maar hoe meer van "jullie" wit kiezen, hoe meer wit voor de massa wordt.. en dat wil ik juist weer niet. Dus kies zwart! :P

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Volges mij zijn de W850 en de W950 allebei gereleased in Zweden :)

Verwijderd

ja daar lijkt het wel op inderdaad

dat zou heel mooi zijn
ik zit namelijk nog steeds te twijfelen tussen die twee. En het zou mooi zijn als ik ze in de winkel kan vergelijken!

ook onze oosterburen zouden al zover zijn....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2006 21:25 ]

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 17:39

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Mja, als ie 500E gaat kosten... zo rond de 400 vond ik al aardig aan de prijs. Dan zoek ik wel een andere uit.

Verwijderd

Ligt t aan mij of is de website veranderd??
ik mis "Binnenkort verkrijgbaar"
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10447

bij deze staat ie nog wel op Binnenkort verkrijgbaar

http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=pp

8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:59:
Ligt t aan mij of is de website veranderd??
ik mis "Binnenkort verkrijgbaar"
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10447

bij deze staat ie nog wel op Binnenkort verkrijgbaar

http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=pp

8)7
ja jammer heh?? :P

• vanpeltje
ChrisM83 schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:30:
Ik ben een echte stoere man... :+ maar ik wil wel graag de witte. De Ipod heeft wit mooi gemaakt. En zwart is zo..de massa. Daarom kies ik wit. :) Maar hoe meer van "jullie" wit kiezen, hoe meer wit voor de massa wordt.. en dat wil ik juist weer niet. Dus kies zwart! :P
haha, van dat witte vind ik dat logo van 24 karaats GOUD wel heeeeel erg vet!

maar k ga toch voor zwart, is veel zakelijker.. past meer bij mij :P

vanpeltje

Verwijderd

Er beginnen nu prijzen op te duiken van meer dan 500 euro voor de w850i!!! Maar op sommige online shops blijft de prijs van 320 euro gehandhaafd.

Ik heb een beetje schrik dat die 500 de uiteindelijke prijs zal worden. Als je deze gsm nu pre-ordert (320 euro) en de prijs zal uiteindelijk veranderen naar 500, moeten ze hem dan toch tegen de lagere prijs verkopen?

• Snirpo
Binnenkort verkrijgbaar is nu ook op het productoverzicht weg:D laten we hopen dat hij zo snel mogelijk beschikbaar komt.

Verwijderd

hey mensen

op de site van SE staat hij niet meer als binnenkort verkrijgbaar..

dus dat is wel goed nieuws denk ik :D

groetjes

• DEVoTi0N
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:54:
Er beginnen nu prijzen op te duiken van meer dan 500 euro voor de w850i!!! Maar op sommige online shops blijft de prijs van 320 euro gehandhaafd.

Ik heb een beetje schrik dat die 500 de uiteindelijke prijs zal worden. Als je deze gsm nu pre-ordert (320 euro) en de prijs zal uiteindelijk veranderen naar 500, moeten ze hem dan toch tegen de lagere prijs verkopen?
Voorbehouden op fouten ofzo toch? Ik geloof dat er ook wel 'ns zo'n discussie over een graka was, bleek uiteindelijk, dat de winkel niet verplicht is je de kaart te verkopen voor die prijs (kwamen wel allemaal sterke verhalen naar boven :P).

Maar ik begin nu erg te twijfelen. Neem bijvoorbeeld de N73. Deze smartphone is uitgerust met de laatste symbian, heeft een 3.15 MP camera aan boord enz. Enigste punten waarop ie wordt verslagen is waarschijnlijk design, minder geschickt als mp3 speler, tragere menuutjes. Ik er vandaag veel aan gedacht, maar denk nu toch dat de w850i het zal moeten afleggen tegen de N73 als mijn nieuwe telefoon.

Verwijderd

De W810i kost nu 390 euro, de W850i zal ongetwijfeld een stuk duurder worden.
Reken toch maar op rond de 500 euro..
Ik vraag me af wat ze voor de W950 gaan vragen...

We kunnen ook massaal besluiten hem niet te kopen voor dat bedrag 8)

Wat is wijs?

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:58:
Ik vraag me af wat ze voor de W950 gaan vragen...

We kunnen ook massaal besluiten hem niet te kopen voor dat bedrag 8)

Wat is wijs?
De prijzen van de W950 staan al in desbetreffende topic.. rond de 500 dus.
Neem aan dat de W850i goedkoper zal zijn.

• DEVoTi0N
Xof schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:16:
[...]

De prijzen van de W950 staan al in desbetreffende topic.. rond de 500 dus.
Neem aan dat de W850i goedkoper zal zijn.
Nu ik er over nadenk: waarom eigelijk? W950 heeft als voordeel een aluminium behuizing en 4GB geheugen. Hij mist echter een camera en de W850 beschikt over geheugen dat tot 4GB kan worden uitgebreid (1GB al meegeleverd). De 950 is echt niet zoveel indrukwekkender dan de 850, en zal denk ik ook niet veel duurder worden dan de 850.

• ChrisM
Euh.. de 950 heeft touchscreen en symbian? :P (Toch?)

• DEVoTi0N
ChrisM83 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:14:
Euh.. de 950 heeft touchscreen en symbian? :P (Toch?)
jaja, je hebt gelijk. Ik dacht al heel even dat er iets mis was. :P

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Heb net een W810 nu, wellicht is de W850 iets voor mij over 11 maanden... maar is de data transfer via de usb kabel verbeterd bij de W850? Want bij de K750 en W810 gaat het nogsteeds zo traag als stront... moet toch sneller kunnen lijkt me?

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:58:
De W810i is al voor zo'n 310 euro verkrijgbaar. Alleen de goedkoopste winkel in die pricewatch klopt niet volgens mij.

Dus ik hoop toch echt dat de W850i wel wat goedkoper zal worden dan 500 euro.

Lijkt me wel een mooie vervanger voor m'n W800i. Ik vind de W950i eigenlijk mooier, maar de camera ga ik toch missen denk ik. Heb afgelopen jaar ongeveer 400 foto's, waarvan de helft ongein, gemaakt tegenover ~2500 met m'n 4mp digicam. Dus op zich zou ik er wel zonder kunnen, maar ik gebruik de zaklamp functie eigenlijk ook heel vaak dus dat vind ik dan ook wel weer een pluspunt voor de W850i. En vermoedelijk ook de prijs, als de W950i idd een stuk duurder zal worden.

Vind de W810i ook wel een mooi toestel, maar dan heb ik bijna dezelfde als ik nu heb, maar dan een ander (mooier) design en een paar extra functies. En de AD2P functie van de W850i icm. met de HBH-DS970 bluetooth headset lijkt me wel heel erg vet 8)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• DEVoTi0N
(Het binnenkort verkrijgbaar logo is nu overal weggehaald. Telefoon zou dus nu verkrijgbaar moeten zijn.)

• Snirpo
Zou, maar het kan nog wel even duren voordat hij overal op voorraad is...

• zero_cool89
zero_cool89 schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:02:
ik heb prijs gevonden:

320,-- (witte versie = even duur als zwarte versie.)

2 sites:

http://www.belstore.nl/be...t_id=msew850izw&ab_agid=1

http://www.gsmhuis.nl/gsm...1&M5Referer=KieskeurigGSM

:9~ minder dan ik had verwacht :9~

nog wat meer prijzen:

http://www.hifidump.nl/ca...info.php?products_id=1365

deze winkel beweert zelfs dat ze hem op voorraad hebben ??? :?

http://www.bestekeus.nl/s.../products_id/197268?ref=7

ze zijn hier 429,-- euro.... :(

nog maar een prijsje:
http://www.centralpoint.n...Y1013068%252F19%26ref%3D2
~400 euro

[ Voor 26% gewijzigd door zero_cool89 op 26-09-2006 23:48 ]

• Xof

Xof

Voor de 2e keer.. prijzen van belstore en gsmhuis kloppen niet, deze worden nog aangepast. :)

• ChrisM
NrG_82 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:05:
[...]

En de AD2P functie van de W850i icm. met de HBH-DS970 bluetooth headset lijkt me wel heel erg vet 8)
oh man... wat is dat mooi... Dat, samen met een 4GB kaartje, gaan m'n accessoires worden voor deze telefoon.

Ik had trouwens ergens een review gelezen van ook zo'n bluetooth headset (of was het dezelfde?) maar die gaf aan dat je niet de naam kon zien van degene die je belde. Op de website van SE staat dat je wel de naam kan zien... Ik ben benieuwd.

Pff... kriebelt het ook al bij jullie? :D

• zero_cool89
ChrisM83 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:15:
[...]

oh man... wat is dat mooi... Dat, samen met een 4GB kaartje, gaan m'n accessoires worden voor deze telefoon.

Ik had trouwens ergens een review gelezen van ook zo'n bluetooth headset (of was het dezelfde?) maar die gaf aan dat je niet de naam kon zien van degene die je belde. Op de website van SE staat dat je wel de naam kan zien... Ik ben benieuwd.

Pff... kriebelt het ook al bij jullie? :D
wow, wat is dat ding mooi, dit gaat zoo vet worden, ik ga gewoon kapot, ik moet dat ding nu hebben...

dat ding zal wel lekker duur worden |:(

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Die HBH-DS970 gaat volgens mij echt een vermogen kosten... Denk wel iets van 130-150 euro ofzo? Voor dat geld sluit ik mn headset wel aan dan... Hij zal ook wel batterijen slurpen waarschijnlijk...
maja je weet het nooit natuurlijk, hij is wle erg mooi :P misschien koop ik em wel...

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

zero_cool89 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:58:
wow, wat is dat ding mooi, dit gaat zoo vet worden, ik ga gewoon kapot, ik moet dat ding nu hebben...

dat ding zal wel lekker duur worden |:(
Die BT headset bedoel je? Is al verkrijgbaar, vanaf 90 euro.
Vind ik niet duur als je dat vergelijkt met 'gewone' BT headsets waar je alleen maar mee kan bellen. Die kosten ook snel 60 tot 100 euro. Hiermee kun je ook nog muziek luisteren en hij ziet er supervet uit :)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 10:16

SaN

NrG_82 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:36:
[...]

Die BT headset bedoel je? Is al verkrijgbaar, vanaf 90 euro.
Vind ik niet duur als je dat vergelijkt met 'gewone' BT headsets waar je alleen maar mee kan bellen. Die kosten ook snel 60 tot 100 euro. Hiermee kun je ook nog muziek luisteren en hij ziet er supervet uit :)
Ik vind dat hele ding eigenlijk maar onzin.. Je zit nogsteeds met een hoop draadjes, en je hebt een soort mp3 speler om je nek hangen. Ik vind grote koptelefoons icm bluetooth aan de andere kant wel weer erg gaaf. Dus zonder draadjes ed.... Dan alleen geen bellerinfo...

edit: zoiets als dit dus (zelfs incl microfoon):
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/6913/motorolaht8200tr.jpg

http://direct.motorola.co...?country=USA&language=ENS :*)

[ Voor 11% gewijzigd door SaN op 27-09-2006 16:55 ]

Verwijderd

Sander, goed punt,
lijkt dan net of je een Mp3 speler om je nek hebt,
en da's nou net niet het geval.

Sony gaat ook komen met A2DP oordopjes die met een draadje achter in je nek verbonden zijn..
Heb ik geen plaatje van.

Dussss,
en inderdaad is belcompany DUUR,
elders is de W810i rond de 310 euro, en aldaar durven ze er 389 voor te vragen.
Als de vraag naar de W850i groot is (marktonderzoek, en reken maar dat ze dit soort sites ook in de gaten houden), dan zal de verkoopprijs stijgen.,

Vooralsnog denk ik dat we 480-520 gaan betalen.. :(
Wel RAAR dat inderdaad de AF functie eraf is.. :?
Hoi, Pieter

• vanpeltje

vanpeltje

• jap85
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:44:

Sony gaat ook komen met A2DP oordopjes die met een draadje achter in je nek verbonden zijn..
Heb ik geen plaatje van.

Hoi, Pieter
Bedoel je deze?

http://www.cnet.com.au/mo...39025939,240091803,00.htm

In principe hetzelfde als de HBH-DS970 set, maar dan met minder belfuncties lijkt me. Maar goed, ik vind het wel leuk om zo'n dingetje te hebben, maar zinvol is het idd niet... of je nou een draad vanaf je buik naar je oor hebt lopen of dat ie naar je broekzak gaat maakt ook weinig uit. Daarnaast loop je weer te kutten als de battery van dat ding leeg is, moet je 2 accus in de gaten gaan houden. Verder lijkt me muziek zoeken via de telefoon makkelijker, dus uit je zak haal je em toch wel.

Maar het principe dat je em wel in je zak kunt laten is wel leuk. Daarnaast is het ook wel handig dat je geen stekker op je telefoon hoeft aan te sluiten, temeer omdat dat systeem (naar mate de telefoon ouder wordt en de aansluiting minder) niet altijd even lekker contact maakt.

Blijft moeilijk...

Maar ik las op een webshop dat er geen batterijen in gingen, dus zal er een soort van accu in die HBH-DS970 gaan? Kan iemand hier duidelijkheid over geven?

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

sander-sp schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:47:
[...]

Ik vind dat hele ding eigenlijk maar onzin.. Je zit nogsteeds met een hoop draadjes, en je hebt een soort mp3 speler om je nek hangen. Ik vind grote koptelefoons icm bluetooth aan de andere kant wel weer erg gaaf. Dus zonder draadjes ed.... Dan alleen geen bellerinfo...

edit: zoiets als dit dus (zelfs incl microfoon):
[afbeelding]

http://direct.motorola.co...?country=USA&language=ENS :*)
Zo'n ding vind ik dus juist helemaal niks, veel te groot. Met zo'n ding op m'n hoofd wil ik echt niet in de stad rondlopen / in de trein zitten. Past ook niet bij mij trouwens, heb liever bescheiden oordoppen. Bovendien weegt die Motorola 100 gram, dat vind ik nogal wat voor in je nek. Heb ik liever 27g op m'n borst hangen. En "een hoop draadjes" vind ik wel meevallen, 1 om je nek en 2 naar elk oor.

Plus die Sony in-ear doppen klinken echt heerlijk.
jap85 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:45:
Maar het principe dat je em wel in je zak kunt laten is wel leuk. Daarnaast is het ook wel handig dat je geen stekker op je telefoon hoeft aan te sluiten, temeer omdat dat systeem (naar mate de telefoon ouder wordt en de aansluiting minder) niet altijd even lekker contact maakt.
Vind ik idd ook een groot voordeel.Heb nu met m'n W800 ook regelmatig last van kraken als ik ook maar een klein beetje tegen het stekkertje aankom of als hij beweegt in m'n broekzak. Juist het stuk kabel van m'n telefoon totaan halverwege m'n buik zegmaar zit me altijd het meest in de weg.

Ok, een ideale handsfree wireless oplossing is het misschien niet, maar icm. de goede muziek- en belmogelijkheden en het prachtige uiterlijk vind ik het wel de beste middenweg oplossing. Want anders zou ik naast m'n oordoppen met kabel voor muziek alsnog m'n BT headset voor in de auto moeten blijven gebruiken. Nu zou ik het gewoon in één draadloos apparaat kunnen hebben.
jap85 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:45:
Maar ik las op een webshop dat er geen batterijen in gingen, dus zal er een soort van accu in die HBH-DS970 gaan? Kan iemand hier duidelijkheid over geven?
Ja er zit idd een accu in. Je krijgt er dus ook een lader bij.

Beetje meer info:
Hier een review van een user op se-nse.net met crappy foto's.
Hier een aantal hele duidelijke foto's bij een review (in het chinees :P ). Gelukkig zijn de cijfers wel westers, onder de laatste foto kun de naar de volgende pagina's klikken met nog meer foto's.

• Snirpo
Is wel erg veel verschil in prijs;)

Verwijderd

JAB 85,

nee joh!
Niet dat plaatje, dan heb je weer zo'n kerstboom om je nek, idee is juist dat je er bijna niets van ziet,..
Ligt in de Sony winkel Overtoom ijna op de hoek bij Beversport

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Hmm, de keuze wordt er niet makkelijker op gemaakt... :|
De Nokia N95 die er ook aan gaat komen vind ik namelijk veel mooier, heeft ook A2DP (wat ik de voornaamste reden vond dat ik m'n W800 wilde vervangen voor de W850) en heeft bovendien een 5mp camera en GPS :)

Maar dat wordt dan wel lang wachten, waarschijnlijk zeker een half jaar... Lastig..

Prijzen van de W850 gaan zo te zien wel tegenvallen trouwens, helpt ook niet mee.

• jap85
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:49:
JAB 85,

nee joh!
Niet dat plaatje, dan heb je weer zo'n kerstboom om je nek, idee is juist dat je er bijna niets van ziet,..
Ligt in de Sony winkel Overtoom ijna op de hoek bij Beversport
Ow ok, das wel netjes. Wat kosten die?

Verwijderd

jap85 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:44:
[...]

Ow ok, das wel netjes. Wat kosten die?
Was iets van 100 euro, als de w850i, leverbaar is ga ik naar dat winkeltje, er zouden 3 modellen uitkomen, kon ze alleen nog op plaatjes zien.
Hoi, Pieter

• Snirpo
Mensen in GB hebben em al: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=122002&start=345 Dan moet ie toch wel ergens deze week uitkomen?

Verwijderd

Jammer dat het eruitziet alsof ie van plastic is...

Ik ben bang dat het een achteruitgang is vergeleken met mijn W800. Want de camera is zeker slechter bij de W850 en verder moet ik maar afwachten hoe het straks zit met vastlopers etc. wat vaak voorkwam bij K750

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 12:11 ]

• Snirpo
De meeste telefoons zijn van plastic :P Persoonlijk vind ik hem heel mooi, de achterkant ziet er wel een beetje uit als een golfbal ;) Ik denk dat de camera best mee gaat vallen, als het goed is zou hij van een afstand ongeveer evengoeie foto's moeten kunnen maken als een w800, van dichtbij zijn fotos gewoon super onscherp omdat ie geen autofocus heeft. Nu heb ik al wel foto's gezien van dit apparaat, ook in die topic op esato en de foto's vallen me wel tegen. Maar volgensmij komt dit meer neer op het finetunen van de camerasoftware. Wat dus in firmware updates in de toekomst wel gaat gebeuren. De W800 maakt nu ook veel betere foto's met de huidige firmware dan oudere versies.

Verwijderd

Ik heb naar SE gemailt wanneer hij verkrijgbaar is.
Antwoord heb ik net gekregen.

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

De Sony Ericsson W850i wordt verwacht in het vierde kwartaal van 2006.
Er is nog geen exacte datum bekend omtrent de introductie van de Sony Ericsson W850i.

Wij zouden u willen verzoeken onze website in de gaten te houden en u te abboneren op "E-news" van Sony Ericsson hier wordt u voorzien van alle nieuwtjes introductie van nieuwe toestellen etc.
(en de rest is onnuttig)

Vind het maar dom dat ze hem steeds uitstellen! :( :(
Ben vandaag ook naar tfortelecom geweest, ze wisten helemaal niet wanneer hij uit zou komen, wel zeiden ze dat SE er niet vaak ver langs zit. Maar het kon 1, 2 of meer weken zijn dus daar hebben we niet veel aan he!

Mijn geduld begint op te raken anders koop ik gewoon een andere...

Verwijderd

€ 402,- bij www.gsmbox.nl

• DEVoTi0N
Nu ook de w830i. Precies hetzelfde, alleen beschik deze niet over een 2de camera en 3G. Dus een w830i voor diegene die niet willen videobellen.

• zero_cool89
DEVoTi0N schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:28:
Nu ook de w830i. Precies hetzelfde, alleen beschik deze niet over een 2de camera en 3G. Dus een w830i voor diegene die niet willen videobellen.
als die dan nog iets goedkoper word, dan koop ik die, ga denk niet videobellen, foto's nemen is goed genoeg...

kan iemand mij misschien vertellen of de geluidskwaliteit van bijvoorbeeld de w850i beter is dan alle andere merken?

ik dacht altijd dat sony wel het beste geluid uit zon telefoon kreeg ? is dit gewoon vooroordeel of ook echt waar ? ervaringen iemand (bijvoorbeeld met w810i ?)

EDIT: mijn broertje heeft de nokia 6280 en ik ben niet helemaal enthousiast over de geluidskwaliteit, kan ik meer verwachten van SE ?

[ Voor 8% gewijzigd door zero_cool89 op 02-10-2006 22:47 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SE heeft altijd wel prima geluid. Net als de Sony oordoppen zijn deze meer dan prima!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

DEVoTi0N schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:28:
Geen UMTS dus, maar wel EDGE wat de W850i weer niet heeft. En dat kan volgens mij weer handig zijn als je mobiel wilt internetten met een Telfort abo.

• jap85
Ik heb ook net zo lief een w830 dan, 3G boeit me niks, die rommel ga ik toch niet gebruiken en al helemaal niet op zo'n telefoontje. Maja zal wel weer langer duren voor w830 uit komt en heb geen zin om nog langer te wachten..

• DEVoTi0N
jap85 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:29:
Ik heb ook net zo lief een w830 dan, 3G boeit me niks, die rommel ga ik toch niet gebruiken en al helemaal niet op zo'n telefoontje. Maja zal wel weer langer duren voor w830 uit komt en heb geen zin om nog langer te wachten..
Grote kans dat ie gewoon gelijk met z'n broer in de winkels ligt, alleen zal hij waarschijnlijk wel wat minder goed te krijgen zijn.

• Snirpo
jap85 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:29:
Aangezien de K790 (non-UMTS versie van de K800) ook amper verkrijgbaar is in nederland denk ik dat de W830 ook niet echt goed verkrijgbaar word.

• zero_cool89
Snirpo schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 07:57:
[...]

Aangezien de K790 (non-UMTS versie van de K800) ook amper verkrijgbaar is in nederland denk ik dat de W830 ook niet echt goed verkrijgbaar word.
dan is de kans dat je hem met abbo krijgt nog kleiner ?

• Xof

Xof

zero_cool89 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:02:
[...]

dan is de kans dat je hem met abbo krijgt nog kleiner ?
Het maakt natuurlijk niet uit welke telefoon je bij je abo neemt, dus die redenatie gaat niet op ;)
Als jij graag een W850 super special limited edition wil hebben bij je abo kan dat natuurlijk (niet dat die telefoon bestaat ;))
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.