N.B. ook na syncen via USB is GPRS uitgeschakeld; start weer op als ik mail ophaal of het internet op ga
Rien
Rien
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heb je de laatste ROM erop staan? Zo niet, download staat ergens in dit topic...Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:44:
Hoi ik ben nieuw hier, Heb een probleem!
Ik heb mda vario van t-mobile met windows mobile 5 erop
Nu krijg ik bij mijn smsjes en emails geen sound notifications meer.
Terwijl active sync nog wel alle geluidjes maakt.
bij sounds en notifications staat alles gewoon aangevinkt en als je daar op play drukt doen de geluidjes het ook gewoon, alleen als er iets binnenkomt hoor je niks
wat moet ik doen om het weer terug te krijgen het heeft altijd gewerkt
Please help!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Ga ik morgen even testen. Staat dat je het via update kan binne halenCobra_Lup schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:17:
In Vista hebben we straks geen ActiveSync meer nodig.
Bron : http://www.buit.org/2006/...ows-mobile-device-center/
Echt wel cool dat het straks standaard in Windows zit.
Mijn vario werd niet automatisch herkend in vista beta 2...DaannO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:18:
[...]
Ga ik morgen even testen. Staat dat je het via update kan binne halen
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Dat jij op tweakers.nl kijk joh.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:50:
Het feit dat je nu wel eens op je internet pagina moet wachten als deze aan het laden is, en dan noem ik maar gewoon even een simpele pagina, ( echt internet ) ( google, nu.nl, postbank, fok, of tweakers.nl )
........bla......bla..........
Martino's | Google is your friend...
En dat probleem had ik dus ook. Bij mij draaide hij ook op 264MHz.. En had constant reboots als ik gebeld werd of aan het bellen was.. En ook liep hij om de haverklap vast.. Reset hem en dan had ik kans dat ik absoluut niet gebeld kon worden...pimshw1 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:47:
Hoi,
Ik heb na 2 weken klooien met de laatste NL versie van T-mobile mijn MDA weer voorzien van Engelstalige 2.17 Qtek ROM. Wat een ramp spontane vastlopers bij de vleet vooral 'snachts.
Wel een half dagje priegelen om alle tweaks weer goed te krijgen, maar ben nu weer langs af.
Het zou kunnen dat het komt omdat ik omapclock op 264Mhz had draaien, maar met de 2.17 versie had ik daar geen problemen mee.
PS5 User ;-) ...
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Verwijderd
OFF-TOPIC:Martino-s schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:21:
[...]
Dat jij op tweakers.nl kijk joh.
Had ik niet verwacht van een tweakers.net-er![]()
Ik gebruik het en het werkt echt als een zonnetje. Je hebt daarnaast ook nog eens meer mogelijkheden dan in XP.DaannO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:18:
[...]
Ga ik morgen even testen. Staat dat je het via update kan binne halen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Heb net even win update gedaan, en ik zie hem er niet tussen. waar heb je hem vandaan dan?!Hoedje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:36:
[...]
Ik gebruik het en het werkt echt als een zonnetje. Je hebt daarnaast ook nog eens meer mogelijkheden dan in XP.
Dag Activesync
Je moet eerst je telefoon volgens mij een keer aansluiten, maar hij stond iig tussen de updates.(start-->control-->check for updates (onder security))DaannO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:43:
[...]
Heb net even win update gedaan, en ik zie hem er niet tussen. waar heb je hem vandaan dan?!
[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2006 15:45 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Die instelling stond wel goed, maar heb het euvel al gevonden: Bij het tabblad Geluiden in Geluiden en Meldingen moet je Programma's -> Meldingen (alarmen, herinneringen) ook aanvinken.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:16:
[...]
Al gekeken bij instellingen>geluiden en melding>tabblad meldingen en dan de gebeurtenis nieuwe sms etc. Kan je aanvinken hoe lang het lampje moet branden en of die moet trillen etc...
Start --> Instellingen --> tabblad Verbindingen --> 'Wireless LAN' --> taddblad 'Geavanceerd'. Het MAC- adres is te vinden onder MAC, mits de Wifi- module is ingeschakeld in Comm Manager.Blue-eagle schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 22:53:
Mijn router werkt met een MAC adres filter, waar vind ik het MAC adres van mijn MDA? Ik krijg het idee, na zoeken in dit topic en op Google, dat dit een probleem is.. maar goed, kan iemand me zekerheid geven? En mocht het toch problematisch zijn, is er een workaround voor zonder de router instellingen aan te passen? De router is een Linksys.
[ Voor 20% gewijzigd door Jaap-Jan op 21-06-2006 23:06 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Wifi aanzetten in je COM Manager, dan:Blue-eagle schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 22:53:
Mijn router werkt met een MAC adres filter, waar vind ik het MAC adres van mijn MDA? Ik krijg het idee, na zoeken in dit topic en op Google, dat dit een probleem is.. maar goed, kan iemand me zekerheid geven? En mocht het toch problematisch zijn, is er een workaround voor zonder de router instellingen aan te passen? De router is een Linksys.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Verwijderd
Verwijderd
Je omschrijft precies de problemen die ik vanmorgen ook aantrof. Ik heb ook de nieuwste Rom-update van T-mobile en activesync 4.1. Activesync op mijn MDA geeft code 0x85010014. Volgens Microsoft zou dit een instelling probleem zijn bij Outlook http://support.microsoft.com/?scid=915152Unomomentodado schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:55:
Alles ging tot een paar dagen geleden perfect met Activesync. Connectie via bluetooth en syncen met Outlook. Maar om een of andere reden is het nu over. Connecten lukt wel aangezien ik via Activesync wel kan browsen. Ik krijg Activesync ook geconnect via de handleiding in de startpost.
Bij verbinden lijkt hij vast te lopen op het ophalen van de instellinen. Ik krijg "synchronisation cannot be suucesful". Dit blijf ik continu krijgen, ook na herinstalleren van Activesynch.
Verder info: nieuwste ROM-update, Activesync 4.1
Ik zit erover te denken alles maar weer opnieuw te installeren (ROM-update). Of heeft iemand een idee?
Heb je dit allemaal gecontroleerd?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:47:
Je omschrijft precies de problemen die ik vanmorgen ook aantrof. Ik heb ook de nieuwste Rom-update van T-mobile en activesync 4.1. Activesync op mijn MDA geeft code 0x85010014. Volgens Microsoft zou dit een instelling probleem zijn bij Outlook http://support.microsoft.com/?scid=915152
Ik heb geen aanpassingen in Outlook gedaan en heb dus ook nog geen oplossing gevonden.
Ik blijf zoeken!!!!
Bij mij stond Outlook op offline mode (optie 1 hierboven) en dat werkt dan dus niet! Even op online en dan syncen.A synchronization source, either Exchange Server or Outlook, reported an internal error. Typically, this condition is temporary. This condition has three known causes:
1) The initial synchronization with the device occurred when Outlook was offline. To work offline, Outlook must be configured for Cache mode. To quickly determine whether this is true, verify that the Work Offline command is on the File menu.
2) Outlook is not your primary e-mail client.
3) Antivirus programs are causing script blocking. Script blocking against Outlook prevents ActiveSync from accessing the Object Model in Outlook by intercepting all the ActiveSync calls to Outlook. If a user turns off the script-blocking feature in the antivirus program, users should be able toto synchronize successfully. This resolution only applies to users who perform desktop synchronization.
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
2 giegcodeweb schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:11:
Ik heb nog een vraag; het is denk ik wel eerder aan bod gekomen; maar kan het niet zo 1-2-3 even terugvinden.
Hoeveel kan de vario aan qua mini-sd kaartje?
Jeyo Mobile Companionclonedonkey schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:56:
Effe een vraagje. Ik wil mijn t-mobile rom updaten naar de nieuwste. Maar nu heb ik begrepen dat je dan al je tel. nummers en sms'jes kwijt bent. Hoe kan ik deze het best backupen en hoe krijg ik ze dan weer goed terug in de mda ?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Verwijderd
Verwijderd
spb backup werkt ook primaclonedonkey schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:56:
Effe een vraagje. Ik wil mijn t-mobile rom updaten naar de nieuwste. Maar nu heb ik begrepen dat je dan al je tel. nummers en sms'jes kwijt bent. Hoe kan ik deze het best backupen en hoe krijg ik ze dan weer goed terug in de mda ?
Iemand die me hier mee kan helpen? Heb ook andere rom's geprobeerd of dat verschil uit maakt. Niks.trekker22 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:03:
Gister ook een rom update gedaan naar laatste Qtek Rom. Heerlijk snel wordt die er van.
Maar 2 dingen:
- koptelefoon nog nooit gebruikt en/of ingeplugged. Na updaten met nieuwe Rom, heb ik het bekende probleem van alleen geluid door de speaker/koptelefoon maar niet als je hem aan je oor houd. Ik heb de oplossing geprobeerd van het meerdere malen in/uitpluggen maar dit wil niet helpen.
Zou dit komen door de Rom update of is dit inderdaad op te lossen door het in/uitpluggen?
(En moet ik na iedere keer in/uitpluggen testen of het bellen weer werkt? Of tijdens het bellen met iemand dit proberen?.
Verwijderd
Heb je de oude verbinding (met je vorige ROM) verbroken in ActiveSync? Daarna moet je een nieuwe verbinding aanmaken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 01:48:
heb de nieuwe rom software van t-mobile geinstalleerd en nu doet mijn Activesync 4.1 het niet. weet iemand dit op te lossen
heb hetzelfde probleem. ga het binnenkort is 'handmatig' proberen...Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:45:
Ik heb dat cabje gedownload zodat ik van mijn MSN popups afben.
de 2 opties staan in het lijstje en alles staat uitgevinkt. Toch ontvang ik als iemand online komt zon irritante popups
Reset en uitzetten helpt niet.
Verwijderd
Bedankt voor de tip maar ik heb nog geen vooruitgang geboekt.GroteBozewolf schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:13:
[...]
Heb je dit allemaal gecontroleerd?
[...]
Bij mij stond Outlook op offline mode (optie 1 hierboven) en dat werkt dan dus niet! Even op online en dan syncen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 13:30 . Reden: Nog even wat geprobeerd ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 13:12 . Reden: URL fixen... werkt niet, hij wil altijd http:// ervoor, terwijl het mms:// is ]
Mooi dat het werkt! Graag gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:07:
[...]
Ik heb nog even de tip geprobeerd om een nieuwe syncronisatie aan te maken en dat denk je? Het werkt weer!!![]()
![]()
Toch blijft het vreemd omdat ik dit na het updaten van de Rom al gedaan heb en het werkte ook!
Bedankt voor de support
Verwijderd
Als ik het goed begrijp zit dit alleen in Vista? Als ik namelijk een windows update uitvoer onder XP zie ik hem er niet tussen staan, ook al zit mijn telefoon aangesloten..Hoedje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:48:
[...]
Je moet eerst je telefoon volgens mij een keer aansluiten, maar hij stond iig tussen de updates.(start-->control-->check for updates (onder security))
Het ziet er zo uit:
[afbeelding]
@hieronder, verkeerde stukje code gekopieerd
[ Voor 8% gewijzigd door nlboy op 23-06-2006 20:21 ]
>>>insert witty remark here<<<
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
1) geen idee. Mij maakt het ook niet uit omdat ik wél een Exchange Server hebt en dus wel via WiFi kan Syncen.wessel99 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:04:
1) Wat is de gedachtengang van microsoft eigenlijk om syncen via Wifi eruit te halen? Leek me juist zo handig als je geen gebruik maakt van een exchange server, lekker veel bereik en een goede snelheid t.o.v. bluetooth.
2) Andere vraag die ik heb is of het aan te raden is om een panorama of een normale autohouder te kopen. Mijn vario word morgen of maandag geleverd en ik wil hem ook graag gebruiken voor navigatie. Had op marktplaats al gezien dat er voor 85 euro houders met gps en tmc dus dat lijkt me geen slechte deal.
Maar zijn er grote nadelen om hem in panorama te zetten en moet de schuif van het toetsenbord dan open staan?
3) Verder een algemene pocketpc vraag, zijn er mmc achtige applicaties zodat ik via (vpn) mijn serverpark kan beheren? Lijkt me ideaal, zeker ook op het formaat.
4) Schitterende gadget in ieder geval incl het pocket internet totaal. Zal hem gaan gebruiken met de t-mobile duo-sim optie (1x 12 euro betalen en 2 werkende simkaarten), dus voor normaal gebruik mijn "oude" k750i en voor werk/school deze.
Yep, zie ook de post ervoorVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:34:
[...]
Als ik het goed begrijp zit dit alleen in Vista? Als ik namelijk een windows update uitvoer onder XP zie ik hem er niet tussen staan, ook al zit mijn telefoon aangesloten..
Ik heb inmiddels alles opnieuw geinstalleerd en het draait weer als een zonnetje.
[ Voor 14% gewijzigd door nlboy op 24-06-2006 14:41 ]
Resco Radio kan dat, zit zelfs al een lijst met stations ingebakken.nlboy schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:41:
Bestaat er een programma dat je internet radio kan luisteren op de MDA Vario? (het liefst die Winamp/Shoutcast stream kan afspelen). Pocket Music Player kan dat helaas niet.Bedankt!
cd /pub && more beer
Verwijderd
Verwijderd
wessel99 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:04:
Schitterende gadget in ieder geval incl het pocket internet totaal. Zal hem gaan gebruiken met de t-mobile duo-sim optie (1x 12 euro betalen en 2 werkende simkaarten), dus voor normaal gebruik mijn "oude" k750i en voor werk/school deze.
Kosten Duo Sim
• De prijs voor een T-Mobile Duo Sim bedraagt (eenmalig) € 17,85.
Geen idee, heb het al een jaar of 2, maar wellicht dat ik me in de prijs vergist heb!
Verwijderd
Bedankt! Ik ga Resco Radio even testen.ny-hardcore schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:09:
[...]
Resco Radio kan dat, zit zelfs al een lijst met stations ingebakken.
nee dat is niet mogelijk, activex is een voor de PC (windows) gecompileerd stukje functionaliteit wat dus niet ergens anders kan draaien.wessel99 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:32:
En kan de pocket internetexplorer overweg met active-x applets? In dat geval zou ik naar een webpagina van m'n server kunnen gaan om de belangrijkste performance counters te bekijken, ook al cool! Zou alleen de 9,50 voor web'n'walk al rechtvaardigen!
jaRalpy schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:46:
Hoe komt het dat ik soms het thuisnummer bel?
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?
Je moet beter kijken als je met je zatte hoofd iemand wilt bellen?maar dit gebeurd me altijd snachts op stap
Zie ondertitel
De 4.2 beta gebruiken, die heeft geen problemen met grote bestandenKurios schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:04:
Top topic dit:) Net een MDA vario gekocht en vind het wel mooi apparaatje!
Ik zit alleen met 1 probleem, Active Sync doet het opzich goed, alleen als ik bijv een filmpje(dus groot bestand) over wil zetten, dan stopt de verzending halverwege en begint steeds opnieuw.
Syncen met outlook etc gaat wel prima.
Ik gebruik trouwens Active Sync 4.1.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
oke bedankt ga ik die eens proberenHoedje schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:11:
[...]
De 4.2 beta gebruiken, die heeft geen problemen met grote bestanden
[ Voor 8% gewijzigd door Kurios op 25-06-2006 14:41 ]
Zit misschien ook iets inDentheman schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:49:
[...]
ja
[...]
Je moet beter kijken als je met je zatte hoofd iemand wilt bellen?
Ik heb een hekel aan mensen die de hele tijd roepen: "zoeken". Maar dit is wel heel makkelijk te vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 25-06-2006 14:43 ]
Door een modem te configureren op je laptop en met USB/WiFi/BT te connecten... (waar loop je vast / wat is je probleem precies)descon schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:26:
Hoe kan ik mijn MDA gebruiken als internet(gprs) voor de laptop als ik onderweg ben ?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
1
2
3
4
5
| MSNControlPanel.MSNShutdown MSNControlPanel.MSNShutdown.1 [..] MSNSharedServices.ShareMem MSNSharedServices.ShareMem.1 |
Ey!! Macarena \o/
If it ain't broken, don't fix it ....RaZ schreef op maandag 26 juni 2006 @ 02:05:
Sinds ik de T-Mobile ROM succesvol heb geupdate, kan ik op geen enkele mogelijkheid meer op MSN komen met Pocket MSN. Ik rkijg elke keer de melding dat ik niet kan aanmelden omdat de service niet reageerd.
Toeval kan het niet zijn, want via de zelfde WiFi verbinding werkt het op een desktop en laptop gewoon prima.
Voor de update had ik hier geen problemen mee, en zoeken in dit topic op de termen die de foutmelding geeft kwam ook niets naar boven.
Als ik in het register ga kijken, en opzoek ga naar een url/ip waar MSNnaar zou moeten connecten, zie ik alles 2 keer staan.
code:
1 2 3 4 5 MSNControlPanel.MSNShutdown MSNControlPanel.MSNShutdown.1 [..] MSNSharedServices.ShareMem MSNSharedServices.ShareMem.1
Maar iets bruikbaars om aan te passen zie ik dus niet. Het is niet dat ik een ander adres dan een hotmail account gebruik,de aanpassing vanuitde OP bied niet de oplossing.
Bedankt voor je wijze woorden knul, zeer behulpzaam
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
LIJKT het alsof ie elke keer opnieuw begint of is het ook echt zo? Als ik een groot bestand op mn vario wil zetten, dan begint de progressbar (hoe noem je zoiets in nl? progressiebar klinkt echt totaal niet) ook elke keer opnieuw, maar uiteindelijk staat het bestand er wel helemaal op. Je kan checken of het bestand ook echt aankomt, gewoon ff op je vario bij instellingen, systeem, geheugen, opslagkaart, als die langzaam volloopt weet je iig zeker dat er wat opgezet wordt.Kurios schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:04:
Top topic dit:) Net een MDA vario gekocht en vind het wel mooi apparaatje!
Ik zit alleen met 1 probleem, Active Sync doet het opzich goed, alleen als ik bijv een filmpje(dus groot bestand) over wil zetten, dan stopt de verzending halverwege en begint steeds opnieuw.
Syncen met outlook etc gaat wel prima.
Ik gebruik trouwens Active Sync 4.1.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Mja... Als ik logo er niet afgesuikerd had en Qtek rom er niet op had zitten, dan had ik dit zeker gedaan...Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:23:
Opsturen, krijg je wel een nieuwe als je goed verhaal maakt
Nette brief erbij, en beklagen...wellicht krijg je de vario 2 wel
( Niet geprobeerd, is Altijd Nix )
Pop activeren bij je Gmail instellingen en dan account aanmaken op je Vario.Rekkie schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:31:
Ik kan het volgende niet helemaal vinden geloof ik:
Maar hoe stel ik mijn mail (gmail) in dat deze wordt opgehaald op mij MDA?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Hetzelfde als normaal in Outlook dus begrijp ik?Coach4All schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:36:
[...]
Pop activeren bij je Gmail instellingen en dan account aanmaken op je Vario.
Verwijderd
Dat is toch software matig, heeft niks met je hardware te maken. Ik zou zeggen bel even op, en dat afsuikeren dat kun je altijd nog op Style gooien, anders zeg je dat het logo er half afwas, dat je de rest er ook maar af hebt gehaald.Hazzz-E schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:03:
[...]
Mja... Als ik logo er niet afgesuikerd had en Qtek rom er niet op had zitten, dan had ik dit zeker gedaan...
hoe kom jij daaraan? die is nog niet te koop toch?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:02:
Ik heb iGo 2006 geinstalleerd
Iemand nog een gouden tip om BT sync aan de praat te krijgen? Ik heb een vermoeden dat het wel eens met de HP BT driver/utlilty te maken kan hebben. Die doet niet echt duidelijk over de COM-poort.Hoe vaak ik ook refresh ActiveSync komt niet bij de services te staan. Enkel een seriele poort.
Ik gebruik ActiveSync 4.1.0. Ik doe alles exact zoals beschreven.
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Verwijderd
Ik heb de drivers geinstalleerd voor de modem en knoop hem dan via de usb aan mijn laptop. Maar hoe moet ik dan verder ? Als ik bijv de modem verbindig wil openen moet er een user/password worden gegeven.Coach4All schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:47:
[...]
Door een modem te configureren op je laptop en met USB/WiFi/BT te connecten... (waar loop je vast / wat is je probleem precies)
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 15:53 ]
Hij is gratis bij Flex 25 hoorVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:50:
Ik wil geen ordinaire reclame maken, maar gewoon een handige tip geven aan mede Tweakers die misschien op het punt staan een mda vario aan te schaffen:
Tip 1: Wacht nog 2 maandjes, want dan komt de Mda Vario II uit ( zie TyTn Topic ) ( prijs onbekend )
Tip 2: Bestel hem dan via deze Site http://www.rah.nl/t-mobilemet_internet_totaal.php
( Was 1 jarig Flex 30 euro + 9,50 = nu 1 jarig al gratis vanaf flex 20 + 9,50 )
Dus koopje, nergens anders goedkoper gezien !
Los is ie 370 ( kieskeurig ), hier totaal met abbo 420 voor een jaar, daarna verkoop je dat ding, en heb je groot deel van je abbo-geld terug.
Verwijderd
[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 15:54 ]
Ik gebruik hem verticaal. (is mooiste met opladen, anders zit je snoer aan de zijkantwessel99 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:05:
Houder:
Horizontaal (opengeklapt) of verticaal (dichtgeklapt)?? Wat is het prettigst?
Voortgangsbalk toevallig?Elp schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:50:
[...]
..... de progressbar (hoe noem je zoiets in nl? progressiebar klinkt echt totaal niet).........
Als het niet te koop in Nederland is blijven er 2 mogelijkheden over.trigger808 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:47:
[...]
hoe kom jij daaraan? die is nog niet te koop toch?
[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 26-06-2006 20:47 ]
Kijk dit zijn de berichten! Ff geprobeerd en werkperfect op me Sony TV moet ik zeggen! Denk dat het werkt tot een meter of 4, wat voor mij genoeg is...zit zelf 3 meter er vanaf.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:02:
Novii remote is eindelijk compatible met de Q-tek 9100! http://www.novii.tv/up/forum/viewtopic.php?t=2667
Nu is de telefoon dus ook te gebruiken als afstandsbediening! Ik moet het nog proberen maar de berichten op bovenstaand forum zijn bemoedigend.
[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 26-06-2006 20:47 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Gaat automatisch.....mijn tv deed het ook niet met de standaard codebases. Hier kun je aanvullende downloaden.justjermaine schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:13:
het programma werkt wel voor dat novi nog wat
krijg het goed geinstalleerd maar het werkt niet bij me 2 televisies een samsung en een sony
zelfs dvd speler niet
afstand geprobeerd zowel dicht als er veraf
moet ik eerst irda aanzetten ofzo of gaat dat niet aut.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
heb je een t-mobile? op de applicatie cd waarop ook de driver staat staat een worddoc met exacte uitleg en screenshotsdescon schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:12:
[...]
Ik heb de drivers geinstalleerd voor de modem en knoop hem dan via de usb aan mijn laptop. Maar hoe moet ik dan verder ? Als ik bijv de modem verbindig wil openen moet er een user/password worden gegeven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq