HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 11

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.900 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175269

Gisteren wilde ik een paar MP3s op mijn mini SD kaart zetten, en heb dat ding dus in de card reader van de pc gemikt. Alles goed en wel, wat oude zooi verwijderd, wat nieuwe zooi erop. Maar toen ik die kleine kaart weer in de Vario wilde proppen moest ik hem ineens formateren om hem leesbaar te maken. Zo ook als ik dat ding via de PC wilde lezen. Dikke vette bummer, want alle programma's (pocket music, tcpmp, realplayer, flash, enz enz enz) stonden daarop geinstalleerd, evenals een shitload aan MP3s. En aangezien al mijn progjes op een andere locatie bewaard staan dan waar ik mij momenteel begeef maakt het de situatie nog zuurder. Heeft iemand een idee wat dit probleem veroorzaakt, opdat het in de toekomst voorkomen kan worden? En nog iets: waarom pakt de Vario die kaart nooit in 1 keer als ik hem er weer terug in stop? Ik moet hem er altijd een stuk of 3 keer in en uit halen voordat er iets gebeurt.. Anywayz, thanks voor de replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:54

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 175269 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:31:
Gisteren wilde ik een paar MP3s op mijn mini SD kaart zetten, en heb dat ding dus in de card reader van de pc gemikt. Alles goed en wel, wat oude zooi verwijderd, wat nieuwe zooi erop. Maar toen ik die kleine kaart weer in de Vario wilde proppen moest ik hem ineens formateren om hem leesbaar te maken. Zo ook als ik dat ding via de PC wilde lezen. Dikke vette bummer, want alle programma's (pocket music, tcpmp, realplayer, flash, enz enz enz) stonden daarop geinstalleerd, evenals een shitload aan MP3s. En aangezien al mijn progjes op een andere locatie bewaard staan dan waar ik mij momenteel begeef maakt het de situatie nog zuurder. Heeft iemand een idee wat dit probleem veroorzaakt, opdat het in de toekomst voorkomen kan worden? En nog iets: waarom pakt de Vario die kaart nooit in 1 keer als ik hem er weer terug in stop? Ik moet hem er altijd een stuk of 3 keer in en uit halen voordat er iets gebeurt.. Anywayz, thanks voor de replies.
zorg ervoor dat je eerst kijkt of de cardreader er écht niets meer mee doet... als ie namelijk nog iets aan het wegschrijven is terwijl je m eruit haalt, heb je een grote kans dat de data corrupt raakt...

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 01:04
Goed sinds vandaag is mijn oproepenlijst helemaal leeg. Die laat zich ook niet meer vullen, als ik een oproep gemist heb komt die er niet in als ik een nummer gebeld hebt komt die er ook niet in. Hij blijft helemaal leeg. Iemand enig idee?

PC1: ASUS Prime X670e-Pro -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Crucial T705 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-05 16:30
Anoniem: 147140 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:50:
Mijn vader heeft ook een MDA Vario aangeschaft en heeft mij gevraagt TomTom erop te installeren. Ik snap alleen 1 gedeelte uit de tut op de openingpost niet. Er staat "Momenteel is er nog geen volledige Windows Mobile 5 versie van TomTom Navigator voor Pocket PC (Phone)s beschikbaar, enkel een update. De oude versie (5.1..." Hieruit maak ik op dat ik versie 5.1 moet gebruiken, toch wordt in de tut van PDAshop verwezen naar TomTom Navigator 5 en verder niet naar 5.1. Moet ik daar gewoon niet op letten en gewoon maar op zoek gaan naar 5.1? En als ik extra kaarten erop wil zetten is het plaatsen van zo'n file met kaart in de map van Tomtom genoeg om het verder perfect te laten werken?
ondertussen is er een tomtom 5.21 deze is wel geschikt voor windows mobile 5 en kan je probleemloos instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Byte_Me schreef op zondag 09 juli 2006 @ 01:16:
[...]

je moet hem (waarschijnlijk) CID unlocken. Dat mag helaas hier op het forum niet besproken worden.
even google en het is mij dan toch gelukt (dankzij een aardige man uit Amsterdam). In ieder geval bedankt voor de tip. Nu heb ik er dan de I-MATE rom op staan en deze val super mee moet ik zeggen.
Tijd om mij eens in skype te verdiepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Moet SPB backup kan je een backup maken van je vario, maar is het ook mogelijk om je sms berichten te backuppen? Kan de optie in het SPB proggie niet vinden.

PC1: ASUS Prime X670e-Pro -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Crucial T705 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sony
  • Laatst online: 25-04 20:35
sony schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:46:
Nu toch wel een vaag probleem... sinds gisteren clonen alle vermeldingen in mijn adresboek zichzelf :?

Ik kan het niet direct herleiden tot een bepaald iets. Het gebeurt ook onregelmatig; inmiddels staan alle contacts er vier keer in :|

Een harde reset helpt niet; dat heb ik gisteren al geprobeerd.

Het betreft overigens de Vario versie met de laatste T-mobile ROM (met uiteraard enige kleine aanpassing om die 'onmisbare' T-mobile progs toch maar te missen ;) )
Deze Rom staat er sinds de tweede a derde dag na vrijgave erop, dus ook daar zit het probleem niet.

Verder aanwezig (grofweg): SPB Pocket Plus, SPB backup. diverse nav.systemen + uiteraard de meest voorkomende, nuttige reg tweaks. Sinds gister niets veranderd of toegevoegd etc.
Enige andere opvallende is dat 'Check notifications' ook blijft hangen tijdens het cleanen, maar na het 'afbreken' is er wel gecleand.

Iemand enig idee? Want om nu om de paar uur maar weer een backup terug te zetten werkt ook niet bevordelijk voor mijn humeur... :(
Is er niemand dit dit 'clonen' herkend en een oplossing heeft?
Ik wordt er nu inmiddels wel wat moe van; ik zit inmiddels op 8x alle contacts in mijn contactlist 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Wil je automatisch SMS delivery notifications ontvangen? Voer dan de volgende stappen uit:

quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings"

2) Indien je hier een key met de naam "SMSDeliveryNotify" aantreft hoef je hier alleen op te klikken en de Dword waarde op "1" in te stellen. Sla in dit geval stap 3 over.

3) Indien je deze hier niet aantreft moet je hem zelf aanmaken. Maak een nieuwe "DWORD Value" aan met de volgende waarden:

-Name: SMSDeliveryNotify
-DWORD Data: 1
-Base: Dec

4) Voer tot slot een soft reset uit.

Dit lukt mij niet, ik vind "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings" niet. Aangezien deze (HKEY_CURRENT_USER) lokatie nogal veel voor komt in het forum kan ik ni veel prullen.
Kan mij iemand de uitleg geven vanaf de map "My Device"
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Mmm, vanwege mijn probleempies heb ik besloten om toch maar die nieuwste Imate ROM erop te zetten (feb 06). Maar nu krijg ik bij het opstarten een gaar I-mate logo, kan dat nog weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb opera er nu opgezet en dat werkt als een gek. Tochr maar gewoon aangeschaft, het kost maar 19 euro dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 16:13
Ik heb even een vraagje. Ik wil graag voor in de auto een nieuwe radio en deze dan gelijk met bluetouth zodat ik handsfree kan bellen in de auto. Nu wilde ik de pioneer P55BT. Maar nu staat de qtek 9100 niet in hun lijst. Dus er staat niet dat hij wel wordt ondersteund maar ook niet dat hij niet wordt ondersteund. Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze radio i.s.m. de HTC ? Alvast bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180757

Hoi weten jullie of er al een Cisco VPN client is voor de MDA. Ik wil namelijk inloggen met mijn MDA op mijn werk via VPN. Maar alleen de Cisco VPN client werkt. De standaard Windows VPN werkt niet. Natuurlijk is het wel mogelijk via mijn laptop. Maar ik wil direct met mijn MDA kunnen inloggen. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 10:25
chundo schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:51:
[...]

Dat is waar, maar er is een autolader bij wat alweer scheeld. Mij gaat het er vooral om als de ontvangst maar goed is op het dachboard. Maakt het sirf-III veel uit, deze is sirf-II. Ik wil hem echt vooral voor zijn prijs en TMC-ontvanger, maar als het bagger is ben ik er natuurlijk ook niks mee.
TMC is wel leuk, maar het werk hier niet of nauwelijks in Nederland.
Daarbij maakt alleen Navigon en Alturion nog van TMC gebruik en TomTom niet.
TomTom heeft iets vergelijkbaars, waar file-informatie via GPRS wordt binnen gehaald en verwerkt.

Stuur die mensen van PDAShop anders even een email of deze wel gaat werken met een MDA Vario. Mijn ervaring is dat ze redelijk snel een antwoord geven.

Ikzelf heb een Holux GR-230 bluetooth GPS samen met iGo en dat werkt goed.
Natuurlijk geen TMC, maar zo'n gemis vind ik dat (nog) niet.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170289

chundo schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:17:
Wil je automatisch SMS delivery notifications ontvangen? Voer dan de volgende stappen uit:

quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings"

2) Indien je hier een key met de naam "SMSDeliveryNotify" aantreft hoef je hier alleen op te klikken en de Dword waarde op "1" in te stellen. Sla in dit geval stap 3 over.

3) Indien je deze hier niet aantreft moet je hem zelf aanmaken. Maak een nieuwe "DWORD Value" aan met de volgende waarden:

4) Voer tot slot een soft reset uit.

Dit lukt mij niet, ik vind "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings" niet. Aangezien deze (HKEY_CURRENT_USER) lokatie nogal veel voor komt in het forum kan ik ni veel prullen.
Kan mij iemand de uitleg geven vanaf de map "My Device"
Alvast bedankt
Om in het register te komen heb je een andere "verkenner" nodig dan de verkenner die standaard op je Pocket PC staat: Resco Explorer of Total Commander. Aangezien ik zelf TC gebruik zal ik die hieronder beschrijven.
1. Download en installeer Total Commander.
Hier vind je de windows installer (incl NL taal)
Hier vind je het cabje voor het programma, en hier een cabje voor de NL taal.

2. Open TC. Start > Programma's > Total Commander

3. Klik rechtsboven op de " \ ", Dubbelklik bovenaan in de lijst op " \\ ", Dubbelklik op " registry ".

of typ in de adresbalk " \\\registry\ " (zonder " ")

4. Je bevindt je nu in het register.
HKCR = HKEY_CLASSES_ROOT
HKCU = HKEY_CURRENT_USER
HKLM = HKEY_LOCAL_MACHINE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147140

chundo schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:03:
[...]

ondertussen is er een tomtom 5.21 deze is wel geschikt voor windows mobile 5 en kan je probleemloos instaleren
Ah kijk eens aan, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Mijn versie was 5.00. Geupgrade naar 5.21 en ik zie nu wel com 6 en com 7 en krijg verbinding met de GPS

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Goed heb er dus voor gekozen op de vario helemaal leeg te maken en de Imate Rom te installeren. Echter nu als ik hem aan doe krijg ik een error.

Cannot open Elatepushservice.exe. Heb braaf alles uit de extended rom geinstalleerd, maar dit zegt me niks iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 19:47
Dit is een van die dingen die gestart worden als je de telefoon aan zet. Ik heb hem gewoon uit de opstartlijst gehaald, en mis helemaal niks. Je kunt hem gewoon verwijderen uit de opstartlijst in
\windows\opstarten of \windows\startup. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
cryonic90 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:17:
Dit is een van die dingen die gestart worden als je de telefoon aan zet. Ik heb hem gewoon uit de opstartlijst gehaald, en mis helemaal niks. Je kunt hem gewoon verwijderen uit de opstartlijst in
\windows\opstarten of \windows\startup. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent
Goed dat heb ik dan ook maar gedaan! Dan meteen nog een vraagje via Omapclock is het mogelijk om de vario te overklokken. Een vriend van me heeft dit toen aan het notitie knopje gehangen (lang indrukken was snel en kort indrukken was weer terug naar 180 mhz). Kan hem alleen al een tijd niet bereiken iemand enige idee hoe je dat ook al weer deed?

Edit --- Mmmmm, me vario komt nu niet ver dan het Windows Mobile logo. Hij loopt niet verder beetje vervelend. Iemand enige idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Operations op 10-07-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
mistercash schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:58:
[...]

Probleem opgelost je moet je vpn in de werk-netwetwerk verbinding zetten hierdoor als hij synct zet hij een vpn op.

Nu moet ik alleen nog MMS voor mobistar aan de praat krijgen iemand die mij kan helpen?
Klein schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Goed ik had dus een backupje gemaakt via SPB helaas werkt het terugzetten niet. Proggie blijft op 3/4 hangen. Maar de map cemail.vol zit vol met SMS berichten kan ik die niet gewoon terugplaatsen op de 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

Hey,

Ik wil mijn Vario op kunnen nemen en dat dan direct de luidsprekers aangaan(hands free) zonder dat ik dat na het opnemen nog een keer moet selecteren.
Iemand een idee hoe ik dat kan doen?

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn pa wilt West-Europa op een mini SD kaartje dumpen, daar zijn neem ik aan zeker wel 2 GB voor nodig? Ik zag een desbetreffend kaartje van TakeMS, is dit een betrouwbaar merk en werkt het goed met de Wizard?

Ik ben ook wel geïnterreseerd in het antwoord op de vraag van Sander hier boven me overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Anoniem: 147140 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:46:
Ik ben ook wel geïnterreseerd in het antwoord op de vraag van Sander hier boven me overigens.
Sander? :? Ben ik scheel of ben jij het?

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Anoniem: 147140 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:46:
Mijn pa wilt West-Europa op een mini SD kaartje dumpen, daar zijn neem ik aan zeker wel 2 GB voor nodig? Ik zag een desbetreffend kaartje van TakeMS, is dit een betrouwbaar merk en werkt het goed met de Wizard?

Er bestaat een kaart van west europe (is niet legaal geloof ik) en die werkt prima op een 2 Gb kaartje in een vario. Kan je zelfs grensover navigeren. Heb het zelf al een aantal keer gedaan, laden en route berekening duurt wel langer dus als je alleen in benelux blijft en af en toe in europa zou ik die kaart + benelux allebei op je 2Gb kaartje zetten. En TakeMS is geen echte topper maar mankeert weinig aan hoor verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martino-s schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:04:
[...]

Sander? :? Ben ik scheel of ben jij het?
Ik, ik keek tijdens het typen naar andere pagina's, en daar stond die naam vermeld, daardoor schreef ik dat nietsvermoedend op en drukte op de reply knop te merken dat ik een verkeerde naam had ingevoerd, achja. Ik dacht het zal wel los lopen... Bovendien zag ik in eerste instantie geen editknop omdat ik alleen inlogde om een bericht te plaatsen, en nam aan dat die er dus niet was. Nu ik normaal ben ingelogd zie ik dat het anders is.
TheGeneral schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:47:
[...]

Er bestaat een kaart van west europe (is niet legaal geloof ik) en die werkt prima op een 2 Gb kaartje in een vario. Kan je zelfs grensover navigeren. Heb het zelf al een aantal keer gedaan, laden en route berekening duurt wel langer dus als je alleen in benelux blijft en af en toe in europa zou ik die kaart + benelux allebei op je 2Gb kaartje zetten. En TakeMS is geen echte topper maar mankeert weinig aan hoor verder.
Heb je de exacte naam van die kaart? En is die dus wel huis aan huis? Het wordt dan waarschijnlijk toch die TakeMS als de kwaliteitsverschillen niet "echt" merkbaar zijn.

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 147140 op 10-07-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
speedme schreef op maandag 10 juli 2006 @ 07:09:
[...]

TMC is wel leuk, maar het werk hier niet of nauwelijks in Nederland.
Daarbij maakt alleen Navigon en Alturion nog van TMC gebruik en TomTom niet.
TomTom heeft iets vergelijkbaars, waar file-informatie via GPRS wordt binnen gehaald en verwerkt.

Stuur die mensen van PDAShop anders even een email of deze wel gaat werken met een MDA Vario. Mijn ervaring is dat ze redelijk snel een antwoord geven.

Ikzelf heb een Holux GR-230 bluetooth GPS samen met iGo en dat werkt goed.
Natuurlijk geen TMC, maar zo'n gemis vind ik dat (nog) niet.
Ik heb nog eens gekeken op de PDA-schop en bij de vragen staat dat hij niet werkt met tomtom en dat het een heel gedoe is om hem aan de praat te krijgen, ik zal dan maar voor een gewone gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
clonedonkey schreef op maandag 10 juli 2006 @ 01:03:
Ik heb even een vraagje. Ik wil graag voor in de auto een nieuwe radio en deze dan gelijk met bluetouth zodat ik handsfree kan bellen in de auto. Nu wilde ik de pioneer P55BT. Maar nu staat de qtek 9100 niet in hun lijst. Dus er staat niet dat hij wel wordt ondersteund maar ook niet dat hij niet wordt ondersteund. Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze radio i.s.m. de HTC ? Alvast bedankt !!
Ik heb een P70BT, de radio vind de PDA niet, maar je kan de PDA wel toevoegen. bij mij werkt het zonder problemen. Je kan wel het telegoonboek niet syncroniseren, je kan wel namen uit je telefoon naar de radio verzenden. Ik ben daar eens aan begonnen maar het was zo een gedoe dat ik gestopt ben.
Over het algemeen ben ik tevreden, maar een carcit van parrot is naar het schijnt ook goed (als je al een goede autoradio hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159042

Ik kan er niet echt iets over terugvinden in de afgelopen 10 delen, en in deze ook niet....

ik wil graag van mijn engelstalige qtek 9100 rom (2.17.7.2 wwe) naar een nedrlandstailge rom.
is er een manier omdat te doen...?
als ik dat op de gewone manier probeer dan geeft hij, na dat op de qtek de rood/groen/blauw balk is verschenen,een foutmelding aan dan het updaten mislukt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Anoniem: 170289 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:18:
[...]

Om in het register te komen heb je een andere "verkenner" nodig dan de verkenner die standaard op je Pocket PC staat: Resco Explorer of Total Commander. Aangezien ik zelf TC gebruik zal ik die hieronder beschrijven.
1. Download en installeer Total Commander.
Hier vind je de windows installer (incl NL taal)
Hier vind je het cabje voor het programma, en hier een cabje voor de NL taal.

2. Open TC. Start > Programma's > Total Commander

3. Klik rechtsboven op de " \ ", Dubbelklik bovenaan in de lijst op " \\ ", Dubbelklik op " registry ".

of typ in de adresbalk " \\\registry\ " (zonder " ")

4. Je bevindt je nu in het register.
HKCR = HKEY_CLASSES_ROOT
HKCU = HKEY_CURRENT_USER
HKLM = HKEY_LOCAL_MACHINE
bedankt ik heb het gedownload en dat gaat goed, nu ben ik alweer een stap verder, ik heb alleen de pech dat er dat bestand niet in staat. Hoe maak ik die nieuwe "DWORD Value" aan? Ik durf ni goed experimenteren wan volgens mij kan ik als leek de boel hier omzeep helpen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Anoniem: 159042 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:54:
Ik kan er niet echt iets over terugvinden in de afgelopen 10 delen, en in deze ook niet....

ik wil graag van mijn engelstalige qtek 9100 rom (2.17.7.2 wwe) naar een nedrlandstailge rom.
is er een manier omdat te doen...?
als ik dat op de gewone manier probeer dan geeft hij, na dat op de qtek de rood/groen/blauw balk is verschenen,een foutmelding aan dan het updaten mislukt is..
Ik heb dat ook gehad, dat komt omdat het toestel wwarschijnlijk CID-locket is. CID locken is niet legaal en mag dus niet besproken worden...
Ik zou zeggen even google... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Anoniem: 147140 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:49:
[...]

Ik, ik keek tijdens het typen naar andere pagina's, en daar stond die naam vermeld, daardoor schreef ik dat nietsvermoedend op en drukte op de reply knop te merken dat ik een verkeerde naam had ingevoerd, achja. Ik dacht het zal wel los lopen... Bovendien zag ik in eerste instantie geen editknop omdat ik alleen inlogde om een bericht te plaatsen, en nam aan dat die er dus niet was. Nu ik normaal ben ingelogd zie ik dat het anders is.

[...]

Heb je de exacte naam van die kaart? En is die dus wel huis aan huis? Het wordt dan waarschijnlijk toch die TakeMS als de kwaliteitsverschillen niet "echt" merkbaar zijn.
Ja wel huis aan huis, en nee die kwaliteitsverschillen zijn niet echt merkbaar.

Western_Europe-Map v606.rar ongeveer 1,3 Gb. Dat is v606 misschien is er inmiddels al een v632.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159042

chundo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:56:
[...]

Ik heb dat ook gehad, dat komt omdat het toestel wwarschijnlijk CID-locket is. CID locken is niet legaal en mag dus niet besproken worden...
Ik zou zeggen even google... :*)
En hoe is het te controleren dat er een cid lock op zit ?
Het lukt mij namelijk wel om met een kpn sim te bellen terwijl ik het abbo van de qtek bij vodaphone heb lopen...

*edit*

dat is natuurlijk logisch..
sim lock is iets anders dan cid lock !!
ik krijg het cid unlocken iid geval niet voor elkaar
(foutmelding vendor id fout o.i.d.)
zal ik jullie hier niet mee lastig vallen, dat ga ik op een ander forum wel even doen... :P

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 159042 op 10-07-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-04 23:30
Roberto schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 09:53:
Als ik de headset aansluit.
Dan hoor ik als ik bel (niet tijdens muziek of andere acties)

Een beetje gehis / gepruttel af en toe.
Niet constant, maar soms wel een soort piepje / ander soort geluidje.

Heeft zeker met de straling te maken?
Hoewel ik het met m'n oude Siemens nooit had over de headset...

Nja :( Blijkbaar normaal?
Voor de 2e keer dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170289

chundo schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:54:
[...]

bedankt ik heb het gedownload en dat gaat goed, nu ben ik alweer een stap verder, ik heb alleen de pech dat er dat bestand niet in staat. Hoe maak ik die nieuwe "DWORD Value" aan? Ik durf ni goed experimenteren wan volgens mij kan ik als leek de boel hier omzeep helpen... 8)7

\\ > registry > HKCU > Software > Microsoft > Inbox > Settings

Helemaal bovenaan in beeld, of helemaal onderaan in beeld staat dan:

+Waarde toev.+

Dubbelklik hierop.

Bij Naam: vul je in: SMSDeliveryNotify
Bij Type: zet je het bolletje voor DWORD
Klik op OK

Bij waarde: type je een 1
Klik op OK

Sluit TC af.

Start je device opnieuw op door het knopje bovenop 5 sec ingedrukt te houden, en op JA te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.