Kan iemand mij vertellen hoe het bijgeleverde koptelefoontje werkt tijdens bellen?
1. prik 2,5 mm jack in telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:01:
Kan iemand mij vertellen hoe het bijgeleverde koptelefoontje werkt tijdens bellen?
2. Stop oordopjes in je oren
3a. Wacht tot iemand je belt en neem op via: a. je telefoon of b. het knopje in het snoertje van je headset
3b. Bel iemand
4. ahwehoearah maar!
Wat wil je weten?
Bij dezelfde pagina steeds? Of gebeurt het bij verschillende? Ik heb het zelf iig nog nooit gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:02:
Wanneer, tijdens het internetten, de pagina bijna geladen is wil hij (de telefoon) internet explorer vaak afsluiten zonder reden. Meer mensen hier last van? Meestal start ik de telefoon opnieuw op.
[ Voor 33% gewijzigd door ToMaSZ op 13-06-2006 14:43 ]
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Kan niet volgens mij, is ook niet echt handig...Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:53:
Weet iemand hoe je de locatie van "my documents" aan kunt passen?
Je kan wel 't mapje kopiëren naar een andere plaats met de FileExplorer...maar dan nog vind ik het een raar idee....Mag ik vragen waarom je 'm wilt veranderen?
het zou juist enorm handig zijn om hem te verplaatsen, immers op een SD kaartje is meer ruimteNielsracing schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:16:
Kan niet volgens mij, is ook niet echt handig...
daarnaast vind JIJ het niet handig
ik heb even zitten zoeken in het register, maar op de plek waar je het zou verwachten (HKCU/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/ShellFolders) staat hij niet tussen, ook na het zoeken op internet kom ik idd tot de conclusie dat het helaas niet mogelijk is.
Overigens is dit natuurlijk geen beperking van de HTC Wizard, maar van Windows Mobile/PocketPC en is het derhalve handiger om het in een ander topic te vragen
Je zou het op deze wijze kunnen proberen, toevallig net door iemand anders gevraagd vandaag:Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:53:
Weet iemand hoe je de locatie van "my documents" aan kunt passen?
http://www.smarter-phones...documenten-map-vt384.html
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Volgens mij ligt Smarterphones er ff uit....
....en nu weer niet
Ik bemoei me nergens meer mee....
....en nu weer niet

Ik bemoei me nergens meer mee....

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 19:27 ]
Ik heb het nu zo gedaan:mbooij schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 12:15:
[...]
Het is mij (na wat geklooi) wel gelukt om TomTom 5 op mijn M3000 te zetten. Ik wil je best helpen. Ik gebruik de laatste versie van TomTom 5 nu icm een Leadtek BT GPS ontvanger. Heb er zeer veel schik mee.
Wat je moet doen:
1. TomTom Navigator CD in je pc doen.
2. Update van Tomtom downloaden en uitpakken
3. Setup van de update draaien.
De Setup detecteerd dat je een TomTom CD in je pc hebt en geeft alle opties.
4. Installeer nu met deze setup TomTom. Direct vanaf de CD wil idd niet omdat deze WM5 niet ondersteunt.
Indien de installatie van Navigator (de rest dus wel) niet goed is gegaan kun je de TomTom cd eruit halen en de update setup nog eens draaien. Je kunt nu slechts navigator installeren. Speel wat met deze opties en het moet lukken (wou bij mij ook).
(eerst alle rommel er weer af, hard reset)
SD erin, even wachten tot setup wil starten, deze sluit daarna gewoon af zonder reden, dan die "2577" map in en de *.CAB's 1 voor 1 runnen, Soft reset en starten maar.
Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod mbooij, ben er wel weer achter dat mijn gps receiver defect is, hoe ben je daarachter gekomen zul je denken? Hij ging niet aan
Het gaat om : ( http://www.pdastore.nl/vs...info.php?products_id=7835 )
Ik ben nu opzoek naar een bluetooth GPS+muis ding iemand aanraders?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Bedankt voor de reacties.
daarmee zijn dat soort problemen opgelost.
Nielsracing schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:16:
[...]
Kan niet volgens mij, is ook niet echt handig...
Je kan wel 't mapje kopiëren naar een andere plaats met de FileExplorer...maar dan nog vind ik het een raar idee....Mag ik vragen waarom je 'm wilt veranderen?
Inderdaad, ik heb een 512MB opslagkaartje dus veel meer ruimte dan op de main memory. Zou handig zijn als foto's/video's en dergelijke meteen op het opslagkaartje komen. Ten tweede, ik had laatst een BT transfer van circa 20 MB, maar hij mislukte omdat er net iets te weinig ruimte beschikbaar wasErkens schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:28:
[...]
het zou juist enorm handig zijn om hem te verplaatsen, immers op een SD kaartje is meer ruimte
daarnaast vind JIJ het niet handig
ik heb even zitten zoeken in het register, maar op de plek waar je het zou verwachten (HKCU/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/ShellFolders) staat hij niet tussen, ook na het zoeken op internet kom ik idd tot de conclusie dat het helaas niet mogelijk is.
Overigens is dit natuurlijk geen beperking van de HTC Wizard, maar van Windows Mobile/PocketPC en is het derhalve handiger om het in een ander topic te vragen
Ik zal dit gaan proberen, en kijken wat wel en wat niet automatisch meegaat naar de opslagkaart.Eggy schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:04:
[...]
Je zou het op deze wijze kunnen proberen, toevallig net door iemand anders gevraagd vandaag:
http://www.smarter-phones...documenten-map-vt384.html
Heeft iemand anders het weleens dat met de nieuwste ROM van T-mobile de Transcriber het af en toe niet meer wil doen. Ik heb em al een paar keer gehardreset, maar na een tijdje gebruiken schakelt hij weer automatisch op onscreen keyboard, en moet ik em resetten om em weer aan de praat te krijgen, heel irritant
Dit kan overigens ook door bij de camera applicatie in te stellen dat ie niet opslaat op het hoofdgeheugen maar op de storage cardVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:02:
Inderdaad, ik heb een 512MB opslagkaartje dus veel meer ruimte dan op de main memory. Zou handig zijn als foto's/video's en dergelijke meteen op het opslagkaartje komen.
Verwijderd
Met andere woorden: Je drukt op de hardwaretoets 'Berichten'. De mailbox wordt nu niet niet goed geopend. Alleen de bovenste (taak)balk van de berichtentool wordt geopend waarin de categorie staat zoals 'Tekstberichten', 'Outlook e-mail' of 'MMS'. Door de jogdial naar links en rechts te bewegen kun je hier wel tussen switchen, maar het openen van de inboxlijst is niet mogelijk. Wel kan het laatste bericht geopend worden door op de enter toets van de jogdial te drukken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:12:
Hoi,
Ik heb mijn Qtek al een paar dagen voorzien van SPB Pocket Plus 3.nogwat. Deze werkt mij naar behoren. Nu heb ik echter een probleem. Dit komt voor sinds SPB Pocket erop geïnstalleerd staat.
Als ik op de hardware knop e-mail druk, krijg ik in mijn menubalk (onderaan) het menu voor e-mail, net als bovenaan (startbalk) "Pop3 account" komt te staan. Echter, het grote oppervlak, waar dus je mailboxen komen te staan, blijft gewoon normaal. Als ik dus in "vandaag" zit, zie ik daar 'vandaag'. Ik moet dan eerst afsluiten, en dan pas softwarematig mijn mail opstarten. Heel erg vervelend.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Gisteren heb ik de nieuwe SPB Pocket Plus 3.1.1 geïnstalleerd maar tevergeefs. Het probleem blijft sporadisch optreden. Wel gek dat het niet constant op blijft treden. Soms opent de mailbox wel in zijn geheel en soms alleen de bovenste balk.
Ik heb begrepen dat meerdere ditzelfde probleem hebben. Iemand al een oplossing gevonden?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 22:18 ]
Ik heb sinds een tijdje het volgende. Als ik de HTC aanzet vanuit zijn standby dan is beeld eerst wit en wordt dan in iets van 1,2sec. opebouwd in stukken dus b.v. eerst menu,agenda,onderste statusbalk etc. is dit normaal of niet zo niet wat zou ik hieraan kunnen doen want vindt het eigenlijk wel jammer zo...
Verwijderd
Ik gebruik sinds kort IGO 2006 ipv TOMTOM op mn Qtek. En ik ben er echt enorm tevreden over! Hij werkt veel sneller, de kaarten zijn scherper en mooier, overzichtelijker en uitgebreider dan TOMTOM en als laatste loopt ie niet vast, waar TOMTOM wel soms een handje van had
Check hier een korte review: http://www.pocketinfo.nl/artikel/5929
Ook ik heb Spb Pocket Plus geïnstalleerd. (Versie 3.1.1, Build 5369)Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:08:
[...]
Met andere woorden: Je drukt op de hardwaretoets 'Berichten'. De mailbox wordt nu niet niet goed geopend. Alleen de bovenste (taak)balk van de berichtentool wordt geopend waarin de categorie staat zoals 'Tekstberichten', 'Outlook e-mail' of 'MMS'. Door de jogdial naar links en rechts te bewegen kun je hier wel tussen switchen, maar het openen van de inboxlijst is niet mogelijk. Wel kan het laatste bericht geopend worden door op de enter toets van de jogdial te drukken.
Gisteren heb ik de nieuwe SPB Pocket Plus 3.1.1 geïnstalleerd maar tevergeefs. Het probleem blijft sporadisch optreden. Wel gek dat het niet constant op blijft treden. Soms opent de mailbox wel in zijn geheel en soms alleen de bovenste balk.
Ik heb begrepen dat meerdere ditzelfde probleem hebben. Iemand al een oplossing gevonden?
Ik heb nergens last van. Mijn 'Berichten' worden altijd goed weergeven. Moet je het probleem niet in een ander programma zoeken?
P.S. Ik heb de nieuwste T-Mobile Rom, maar met de oude T-M Rom had ik ook nooit problemen.
Martino's | Google is your friend...
Om maar op mezelf te antwoorden, het lijkt erop dat gelijktijdig gebruik van GPRS en voice dit probleem veroorzaakt. Wanneer ik op de achtergrond Agile Messenger heb draaien en ActiveSync/PushMail aan heb staan treedt dit probleem op. Wanneer ik beide uitzet, zodat er geen kleine G meer in het signaalsterkte-icon wordt getoond, lijken voice calls niet meer te worden verbroken. Ook andere posts op xda-developers (zie link hierboven) lijken hierop te wijzen.ruud1234 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:45:
Ik heb sinds kort de MrClean AKU2.3 ROM geinstalleerd op mijn MDA Vario.
...
Het enige probleem waar ik last van heb is dat wanneer ik een voicecall maak, de connectie na enkele minuten wordt verbroken. De GSM netwerkverbinding is dan geheel weg; volgens het icoontje in de topbalk is de telefoon opnieuw aan het zoeken naar een netwerk.
...
Zie ook http://forum.xda-develope...topic.php?p=305781#305781 en diverse andere topics daar over de AKU2.3 ROM's.
Verwijderd
Is er naar aanleiding van dit bericht een topic gestart ?Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 02:30:
mijn geheugen kaart was plots slecht leesbaar waarbij ik enkel een paar oude bestanden kon openen/verwijderen maar niet de laatst opgezette (werden wel getoond) kon verwijderen of openen.
Na alles zo goed mogelijk proberen te backuppen bleek ook hier dat meerdere files niet meer te kopieeren waren, toen een format op het kaartje proberen te geven wat met een foutmelding afliep omdat hij de kaart dus niet kon formateren omdat hij sommige bestanden niet kan lezen.
Na dit alles leest hij de kaart niet onder windows via mijn cardreader en in mijn pda wordt hij niet meer herkend.. Heb ook andere cardreader geprobeerd.
Heeft er iemand tips/programma/tools om hem misschien weer te laten maken, het gaat om 1gb mini sd van kingston namelijk
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, op een bepaald moment las die mijn 512 kaartje
wel in de Vario van een vriend en terug in de mijne en weer in de zijne en zijn sd slot deed
het ook niet meer. Gelijk zijn eigen kaartje getest en die word ook niet meer gepakt in
zijn eigen Vario. Verder springt de backlight wel aan van de Vario als ik het kaartje erin doe
maar word die onder geheugen en dan opslagkaart niet gedetecteerd. Sd kaartje 512mb die
is meegeleverd van Sandisk, mijne vario was nieuwste update van juni, de zijne een oudere.
Helpppppp
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 08:54 ]
Dit probleem heb ik nooit gehad.clonedonkey schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:32:
Ik heb sinds een tijdje het volgende. Als ik de HTC aanzet vanuit zijn standby dan is beeld eerst wit en wordt dan in iets van 1,2sec. opebouwd in stukken dus b.v. eerst menu,agenda,onderste statusbalk etc. is dit normaal of niet zo niet wat zou ik hieraan kunnen doen want vindt het eigenlijk wel jammer zo...
Welke ROM heb jij?
En welke software heb je geïnstalleerd?
Ik ben een groot fan van TomTom, maar dit ziet er inderdaad wel heel mooi uit!Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 01:06:
Ik gebruik sinds kort IGO 2006 ipv TOMTOM op mn Qtek. En ik ben er echt enorm tevreden over! Hij werkt veel sneller, de kaarten zijn scherper en mooier, overzichtelijker en uitgebreider dan TOMTOM en als laatste loopt ie niet vast, waar TOMTOM wel soms een handje van had![]()
Hoe kom jij aan de installatiefile? En is er een demo beschikbaar? (of een 10 dagen versie ofzow)
Verwijderd
Nadat ik gisteravond de snelheid van mijn internetverbinding had veranderd naar 384 Kbps speelde m'n telefoon eindelijk radio 3fm af, zonder schokken en bufferen. Nu probeerde ik het deze ochtend en nu blijft m'n telefoon maar bufferen, maar ik wil radio luisteren. Kunnen jullie trouwens radio luisteren op je MDA? Zoja, welke radiozenders? En wat zijn de ideale instelllingen?
Nogwat: Hoe werkt dat WiFi op je telefoon? Ik snap er niks van hoe dat zit en of dat nou gratis is? (ik heb onbeperkt internet op mn MDA)
Nogwat: Hoe werkt dat WiFi op je telefoon? Ik snap er niks van hoe dat zit en of dat nou gratis is? (ik heb onbeperkt internet op mn MDA)
WiFi = draadloos netwerk.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:38:
Nadat ik gisteravond de snelheid van mijn internetverbinding had veranderd naar 384 Kbps speelde m'n telefoon eindelijk radio 3fm af, zonder schokken en bufferen. Nu probeerde ik het deze ochtend en nu blijft m'n telefoon maar bufferen, maar ik wil radio luisteren. Kunnen jullie trouwens radio luisteren op je MDA? Zoja, welke radiozenders? En wat zijn de ideale instelllingen?
Je maakt dus verbinding (via WiFi) met je internet thuis. Kost dus niets extra's (als je ADSL of kabel hebt)
Ik luister regelmatig (via WiFi) naar Qmusic. Geen idee hoe de instellingen staan. Ik ga gewoon op mijn telefoon naar www.qmusic.nl en klik dan op "luister live" of iets dergelijks. Werkt prima via WiFi.
(mijn DSL thuis is 8 mbit dus geen idee hoe het met tragere internetverbindingen werkt. 256kb/ps moet theoretsich al voldoende zijn...)
[ Voor 6% gewijzigd door Martino-s op 14-06-2006 09:49 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ok, hoe activeer je dat WiFi?
En bij deze vraagstelling bedoel ik zonder WiFi:
Zou ik trouwens op school ook verbinding kunnen maken met WiFi? Kan ik nergens op internet een WiFi handleiding vinden?
Zou ik trouwens op school ook verbinding kunnen maken met WiFi? Kan ik nergens op internet een WiFi handleiding vinden?
Verwijderd
Als je een internet totaal abonnement hebt, heb je geen WI-Fi nodig.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:05:
Ok, hoe activeer je dat WiFi?
Als je perse via WiFi wilt werken, ga je naar de Comm Manager en zet je daar WiFi aan (dat antennetje). Daarna start je IE op je MDA. (de knop rechtsboven op een Vario)
Bij mij wil ie dan toch nog een GPRS verbinding maken, maar dat stop je dan handmatig.
Als er een draadloos netwerk in de buurt is vindt de Vario dat wel.
Letop!! veel draadloze netwerken zijn beveiligd, daar heb je een password voor nodig.
Kortom: GPRS is veel makkelijker als je een abonnement hebt. Anders moet je voor GPRS extra betalen
Verwijderd
En bij deze vraagstelling bedoel ik zonder WiFi maar met een internetabo.:
Verwijderd
Ik heb hier inderdaad ook last van! Mijn oploosing is via het start menu>programma's>berichten nogmaals berichten op te starten dan geeft ie wel het goede scherm weer en de volgende keer als je de snelstartknop gebruikt doet deze het wel... nog geen ideale oplossing maar het werkt vooralsnog wel...Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:08:
[...]
Met andere woorden: Je drukt op de hardwaretoets 'Berichten'. De mailbox wordt nu niet niet goed geopend. Alleen de bovenste (taak)balk van de berichtentool wordt geopend waarin de categorie staat zoals 'Tekstberichten', 'Outlook e-mail' of 'MMS'. Door de jogdial naar links en rechts te bewegen kun je hier wel tussen switchen, maar het openen van de inboxlijst is niet mogelijk. Wel kan het laatste bericht geopend worden door op de enter toets van de jogdial te drukken.
Heb i kgedaan ik heb ook me eigen geluiden erbij gezet, alleen deze kan ik niet selecteren. Hij blijft dan maar naar default springen.Nielsracing schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:07:
[...]
Beetje zoeken in je File Explorer kan toch geen kwaad...
Ik heb sinds kort ook last van dit probleem met MDA Vario, en heb dus telkens een losse stylus in m'n broekzak ipv in m'n Vario.B1OO schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:14:
Hier is mss wel een handige tuto over het repareren van het klemmetje van je stylus.
http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=274
Ik weet niet of deze al eerder genoemd is.
B1òó

Zijn er hier al mensen die dit probleem ook hebben en die het gerepareerd hebben gekregen via de verzekering?
Ik durf het namelijk niet aan om het zelf te doen zoals in bovenstaand linkje beschreven staat, maar heb ook geen zin om 'm een paar weken kwijt te zijn om dan te horen dat het niet onder de garantie valt.
Er zijn ook nog wel alternatieve methodes welke je zou kunnen overwegen, zie ook:
http://www.smarter-phones...-bij-de-wizard-vt333.html
http://www.smarter-phones...-bij-de-wizard-vt333.html
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Is er iemand met ervaring met deze carkit :
Carcomm HandsFree DSP Carkit i-mate K-JAM/Qtek 9100
Ik heb nu een nokia 6230 kit in de auto en wil ook straks met m'n qtek 9100 handsfree, over een luidspreker en m'n reeds aanwezige microfoon kunnen bellen. Ik zat dus te denken aan deze carkit.
Ben benieuwd naar andere ervaringen, opties, suggesties.
http://www.expansys.nl/product.asp?code=134358
Carcomm HandsFree DSP Carkit i-mate K-JAM/Qtek 9100
Ik heb nu een nokia 6230 kit in de auto en wil ook straks met m'n qtek 9100 handsfree, over een luidspreker en m'n reeds aanwezige microfoon kunnen bellen. Ik zat dus te denken aan deze carkit.
Ben benieuwd naar andere ervaringen, opties, suggesties.
http://www.expansys.nl/product.asp?code=134358
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 20:57 ]
Verwijderd
En bij deze vraagstelling bedoel ik zonder WiFi maar met een internetabo. :
Gister ook een rom update gedaan naar laatste Qtek Rom. Heerlijk snel wordt die er van.
Maar 2 dingen:
- koptelefoon nog nooit gebruikt en/of ingeplugged. Na updaten met nieuwe Rom, heb ik het bekende probleem van alleen geluid door de speaker/koptelefoon maar niet als je hem aan je oor houd. Ik heb de oplossing geprobeerd van het meerdere malen in/uitpluggen maar dit wil niet helpen.
Zou dit komen door de Rom update of is dit inderdaad op te lossen door het in/uitpluggen?
(En moet ik na iedere keer in/uitpluggen testen of het bellen weer werkt? Of tijdens het bellen met iemand dit proberen?
- Ben ook OmapClock gaan gebruiken i.c.m. MemMaid. Mijn vraag: kun je controleren of het programma ook echt draait? Want bij Memory > Running Programs komt die er nooit bij te staan. Klopt dit, misschien om dat het alleen een "shell" programma is...
Maar 2 dingen:
- koptelefoon nog nooit gebruikt en/of ingeplugged. Na updaten met nieuwe Rom, heb ik het bekende probleem van alleen geluid door de speaker/koptelefoon maar niet als je hem aan je oor houd. Ik heb de oplossing geprobeerd van het meerdere malen in/uitpluggen maar dit wil niet helpen.
Zou dit komen door de Rom update of is dit inderdaad op te lossen door het in/uitpluggen?
(En moet ik na iedere keer in/uitpluggen testen of het bellen weer werkt? Of tijdens het bellen met iemand dit proberen?
- Ben ook OmapClock gaan gebruiken i.c.m. MemMaid. Mijn vraag: kun je controleren of het programma ook echt draait? Want bij Memory > Running Programs komt die er nooit bij te staan. Klopt dit, misschien om dat het alleen een "shell" programma is...
Verwijderd
Heb beide roms erop gehad, qtec en tmobile, beide zijn naar mijn idee even snel en een stuk sneller dan de oude rom...
Dwin
PS heeft iemand weleens wat met zijn garantie gedaan ivm de los komende styles? hoe liep dit af?
Dwin
PS heeft iemand weleens wat met zijn garantie gedaan ivm de los komende styles? hoe liep dit af?
Welke taskmanager is het beste voor de Wizard?
SPB Pocket Plus heeft te veel poespas (vind ik)
Magic Button krijg ik niet aan de autostart (waardoor deze steeds weg is)
WisBar gebruikte ik vroeger altijd maar vind ik erg langzaam op de Wizard werken
WisBar gebruikte ik vroeger altijd maar vind ik erg langzaam op de Wizard werken
[ Voor 3% gewijzigd door mbooij op 15-06-2006 11:23 ]
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb echter het idee dat er iets anders mis is.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:56:
[Als ik een smsje ontvang hoor ik geen geluid
Start -> Instellignen -> (Persoonlijk) Geluiden en meldingen
Hier is alles aangevinkt
(...)
Heb btw een Qtek Rom erop gezet en na 4 dagen gebeurde dit dus.
Zonder dat ik extra programma heb geinstalleerd of iets dergelijks.]
Ik heb al tijden het zelfde probleem. Harde resets hebben bij mij geen zin. Na een softe reset doen de systeemgeluidjes het weer, maar ze valleen altijd weer weg.
Als iemand hier een oplossing voor heeft: graag! De oplossing om met een plugje te porren in het koptelefooncontactje is bij mij niet van toepassing. Heb het geprobeerd, maar ik gebruik nooit een headset, dus de kans dat het zin zou hebben was erg klein. Het is een software matige fout denk ik, omdat een softreset werkt. Heb de nieuwste nederlandse qtek, en voordat ik ook maar iets heb geinstalleerd gebeurt het soms al.
Hulp wordt zeer gewaardeerd!
Als ik bij instellingen ook het geluid test, hoor ik niks, het lijkt dus alsof er wel een geluidje word afgespeeld maar dat deze niet hoorbaar is, dit gebeurd ook als ik het geluidje afspeel in de standaard media player, alleen stilte. Als ik het geluid (altijd een wav file) afspeel met tcpmp hoor ik wel het geluid. Ik heb tcpmp de schuld gegeven maar het verwijderen helpt niet.
Verder gebruik ik wisbar advance.
iemand een idee?
1) Ja. (zowel via de USB-kabel als via WiFi)Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:53:
En bij deze vraagstelling bedoel ik zonder WiFi maar met een internetabo. :
Nadat ik gisteravond de snelheid van mijn internetverbinding had veranderd naar 384 Kbps speelde m'n telefoon eindelijk radio 3fm af, zonder schokken en bufferen. Nu probeerde ik het deze ochtend en nu blijft m'n telefoon maar bufferen, maar ik wil radio luisteren.
1) Kunnen jullie trouwens radio luisteren op je MDA?
2) Zoja, welke radiozenders?
3) En wat zijn de ideale instelllingen?
2) Alle radiozenders die een link hebben met een asx-extensie. (bijvoorbeeld http://www.q-music.nl/asx/q-music.asx)
3) Instellingen zijn niet nodig. De stream van de aanbieder bepaalt de instellingen.
Dus als streaming radio (ASX) op je PC goed gaat, moet hij ook op je telefoon goed gaan.
En de problemen die jij omschrijft heb ik nog nooit gehad. (bufferen enz.)
P.S. Jij hebt in 2 dagen al 4x hetzelfde gepost! Wacht voortaan tot er antwoord wordt gegeven

Ik heb even gezocht maar kon het niet direct vinden, dus alsnog een vraag:
Is er voor de MDA Vario een Navigatiesysteem dat TMC ondersteunt? En dan bedoel ik niet TomTom, want ik heb hier in Belgie geen toegang tot onbeperkte en goedkope gprs...
iGo leek mij een mooi alternatief, zeker als ze TMC hebben geimplementeerd, maar heb ik daar dan nog iets extra voor nodig?
Is er voor de MDA Vario een Navigatiesysteem dat TMC ondersteunt? En dan bedoel ik niet TomTom, want ik heb hier in Belgie geen toegang tot onbeperkte en goedkope gprs...
iGo leek mij een mooi alternatief, zeker als ze TMC hebben geimplementeerd, maar heb ik daar dan nog iets extra voor nodig?
Weet iemand of het mogelijk is om gmail op mijn mda op de html manier te bekijken?
Want ik krijg het nu alleen maar voor elkaar om op de wap-view in mijn gmail te komen en heb het idee dat de normale html makkelijker werkt.
Want ik krijg het nu alleen maar voor elkaar om op de wap-view in mijn gmail te komen en heb het idee dat de normale html makkelijker werkt.
Eerst heb ik Magic Button gebruikt. (voordeel is een balkje met pictogrammen van active programma's) Nu gebruik ik SPB Pocket Plus. Deze vindt ik fijn werken. Ook heb je veel meer andere opties, wat ik juist heel makkelijk vindt.mbooij schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:18:
Verwijderd
Leuker zou zijn om via GPRS naar een radio-station te kunnen luisteren. Maar GPRS heeft slechts 52 kbs terwijl je voor de radio minimaal 64kbs nodig hebt.Martino-s schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:48:
[...]
Ik luister regelmatig (via WiFi) naar Qmusic. Geen idee hoe de instellingen staan. Ik ga gewoon op mijn telefoon naar www.qmusic.nl en klik dan op "luister live" of iets dergelijks. Werkt prima via WiFi.
(mijn DSL thuis is 8 mbit dus geen idee hoe het met tragere internetverbindingen werkt. 256kb/ps moet theoretsich al voldoende zijn...)
Overzicht radiostations op http://internetradio.klikwijzer.nl/
Destinator, Navigon en Alturion ondersteunen TMC. Één daarvan zal gerust op een Vario werken.Kiff schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:16:
Ik heb even gezocht maar kon het niet direct vinden, dus alsnog een vraag:
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Heb na het verlies van beide stylus contact opgenomen met T-mobile. Ik heb toen gevraagd of dit te repareren was en de medewerker vertelde mij dat ze dit gewoon onder de garantie repareren aangezien het probleem bij hun bekend was.. Alleen ben je je telefoon dan wel even kwijt. Ik heb toen gevraagd of ze niet nog een stylus hadden liggen en dat ik wel een papiertje ging gebruiken om de pinnetjes vast te zetten(de medewerker vond dit trouwens een slimme oplossing). De dag erna had ik netjes een envelop van T-mobile in de bus met een nieuwe stylus. Erg goede service dus van T-mobile.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:29:
Heb nu trouwens het probleem opgelost door de zwarte lipjes (waar je bij de papier oplossing het papier tegen aandrukt) iets naar binnen te drukken met een naald en vervolgens een druppeltje seconden lijm er tegaan te doen.
Heb nu geen enkele problemen meer met het uitvallen van de stylus. En door de lijm schieten de zwarte pinnetjes ook niet meer terug.
Not Dope, Not A star
Radio 538, Radio 3 en Radio 1 zijn prima via grps te ontvangen. De bitrate is 32kbps. Zie http://pda.startpagina.nl onder 'Streaming Radio' voor de links. Als je doorklikt voor meer streaming radio, krijg je nog een aantal links van radio statios maar de bitrate ligt daarvan hoger en daardoor niet geschikt voor GPRS.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:40:
[...]
Leuker zou zijn om via GPRS naar een radio-station te kunnen luisteren. Maar GPRS heeft slechts 52 kbs terwijl je voor de radio minimaal 64kbs nodig hebt.
Overzicht radiostations op http://internetradio.klikwijzer.nl/
Verder is http://www.di.fm ook een aanrader. Hoop verschillende radio kanalen naar muziek-genre. In AAC+ formaat zelfs op 24kbps en goede kwaliteit!
[ Voor 14% gewijzigd door Nss op 15-06-2006 16:27 . Reden: di.fm toegevoegd ]
Ik heb nu een vario, maar deze start niet op 
kan het komen doordat de accu leeg is? ik heb hem aan een usb kabel hangen nu (miniusb) maar het lijkt alsof hij niet wil opladen daaraan.
verder zit er geen simkaart in maar ik neem aan dat dit geen vereiste is
kan het komen doordat de accu leeg is? ik heb hem aan een usb kabel hangen nu (miniusb) maar het lijkt alsof hij niet wil opladen daaraan.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Als hij helemaal leeg is dan moet je de adapter gebruiken, is algemeen bekend en stond geloof ik ook in de Openingspost
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja, dat kan. Als je ingelogged bent, dan is er ergens een knop "html" of "normal html" (iets in die richting geloof ik), als je daar op klikt krijg je de normale layout.Ralpy schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:18:
Weet iemand of het mogelijk is om gmail op mijn mda op de html manier te bekijken?
Je kan gmail trouwens ook gewoon via pop3 binnen halen op je wizard, moet je ff in de startpost kijken (vind ik persoonlijk overzichtelijker en sneller, maar ieder zn eigen ding natuurlijk ).
[ Voor 9% gewijzigd door Elp op 15-06-2006 13:45 ]
ah thanxNitai schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:40:
Als hij helemaal leeg is dan moet je de adapter gebruiken, is algemeen bekend en stond geloof ik ook in de Openingspost
Klinkt erg vaag ...heb nu een varioDrake schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:36:
Ik heb nu een vario, maar deze start niet op
En een lege accu?
Ook geen SIM-kaart?
Waar heb je dit allemaal van de vrachtwagen zien vallen??
[ Voor 7% gewijzigd door Martino-s op 15-06-2006 14:23 . Reden: typo ]
Nee ik heb hem van een collega, maar deze heeft hem een tijd niet gebruikt (en hij melde al dat de batterij leeg was) en ik heb de lader nog niet gekregen, echter heb ik nog een motorola mpx200 met een lader voor in de usb welke ik dus vanavond er even aan ga hangen.
Nou heb ik weer ietes vaags
..zucht.
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop en die werkt allemaal goed en aardig enzo, maar op het moment dat mijn telefoon connectie krijgt met ActiveSync is mijn wireless verbinding van mijn laptop weg. Ik heb al allerlei drivers geupdate en ook ActiveSync, maar geen oplossing nog.
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop en die werkt allemaal goed en aardig enzo, maar op het moment dat mijn telefoon connectie krijgt met ActiveSync is mijn wireless verbinding van mijn laptop weg. Ik heb al allerlei drivers geupdate en ook ActiveSync, maar geen oplossing nog.
Ok ik had mijn vraag misschien een beetje slecht gesteld, maar ik wou weten wat ik aan hardware kant evt extra zou moeten hebben om TMC (zonder gprs zoals TT) werkend te hebben in inderdaad een van die programma's.RudiVader schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:42:
[...]
Destinator, Navigon en Alturion ondersteunen TMC. Één daarvan zal gerust op een Vario werken.
Volgens mij heb ik deze fout vaker gehoord. Het is volgens mij in één van de vorige 5 delen een keer besproken. Zoek anders op de site van Microsoft. Daar zijn ook veel Troubleshooting pagina's te vinden over ActiveSync met bijbehorende problemen.sorted.bits schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:23:
Nou heb ik weer ietes vaags..zucht.
Ook hier een probleem met het geluid / vibreren... na de update heb ik als mijn telefoon uitstaat en als ik een smsje ontvang krijg ik normaal gesproken een trillende telefoon... nu voel ik niks meer na die update... heel raar... iemand een oplossing gevonden?Roland73 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:59:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb echter het idee dat er iets anders mis is.
Als ik bij instellingen ook het geluid test, hoor ik niks, het lijkt dus alsof er wel een geluidje word afgespeeld maar dat deze niet hoorbaar is, dit gebeurd ook als ik het geluidje afspeel in de standaard media player, alleen stilte. Als ik het geluid (altijd een wav file) afspeel met tcpmp hoor ik wel het geluid. Ik heb tcpmp de schuld gegeven maar het verwijderen helpt niet.
Verder gebruik ik wisbar advance.
iemand een idee?
Verwijderd
Werkt prima, bedanktDopestar schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:51:
[...]
Heb nu trouwens het probleem opgelost door de zwarte lipjes (waar je bij de papier oplossing het papier tegen aandrukt) iets naar binnen te drukken met een naald en vervolgens een druppeltje seconden lijm er tegaan te doen.
Inderdaad, daar kom ik nu ook achter, het is een bekend probleem met Intel 2200BG wireless kaartjes en activesync.Martino-s schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:51:
[...]
Volgens mij heb ik deze fout vaker gehoord. Het is volgens mij in één van de vorige 5 delen een keer besproken. Zoek anders op de site van Microsoft. Daar zijn ook veel Troubleshooting pagina's te vinden over ActiveSync met bijbehorende problemen.
zucht!!
Ik heb ook een Intel 2200BG WLAN adapter. (laptop = Toshiba Tecra A3X)sorted.bits schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
[...]
Inderdaad, daar kom ik nu ook achter, het is een bekend probleem met Intel 2200BG wireless kaartjes en activesync.
zucht!!
Het draadloos gebruik ik ook altijd. Ik heb helemaal geen problemen.
Heb jij wel de nieuwste ActiveSync 4.1?
En de nieuwste drivers van Intel?
Ik gebruik precies die combinatie en ik heb geen enkel probleem...sorted.bits schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
[...]
Inderdaad, daar kom ik nu ook achter, het is een bekend probleem met Intel 2200BG wireless kaartjes en activesync.
zucht!!
Naast hierboven ^^ kun je anders ook nog de 4.2 versie proberen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is om, op welke manier dan ook, tekst scherper op de foto te krijgen?
Verwijderd
Al gekeken bij instellingen>geluiden en melding>tabblad meldingen en dan de gebeurtenis nieuwe sms etc. Kan je aanvinken hoe lang het lampje moet branden en of die moet trillen etc...DaJohn schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:44:
[...]
Ook hier een probleem met het geluid / vibreren... na de update heb ik als mijn telefoon uitstaat en als ik een smsje ontvang krijg ik normaal gesproken een trillende telefoon... nu voel ik niks meer na die update... heel raar... iemand een oplossing gevonden?
wat bedoel je precies?Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:11:
Weet iemand of het mogelijk is om, op welke manier dan ook, tekst scherper op de foto te krijgen?
Verwijderd
Wanneer ik nu een A4 vol tekst op de foto zet is het nogal onleesbaar. Ik vroeg me af of er manieren zijn, danwel programma's, om de tekst leesbaar op de foto te krijgen..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 08:16 ]
Ik heb gewoon de orginele rom erop staan. Zal wel de nieuweste zijn denk ik want tel is net 3 weken uit. En heb er verder alleen tomtom en wififofum opstaan. dit alles op de memorycard. En toen er bij de install werd gevraagd waar te instaleren heb ik ook voor de memory card gekozen.Martino-s schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:01:
[...]
Dit probleem heb ik nooit gehad.
Welke ROM heb jij?
En welke software heb je geïnstalleerd?
mjahHTC stopt met merknaam Qtek
Door Ralph Smeets - donderdag 15 juni 2006 21:01 - Bron: HTC - Submitter: henkahash - Views: 12.272 - Permalink
HTC gaat voortaan hun producten onder hun eigen naam uitbrengen in plaats van de merknaam Qtek. HTC ontwerpt en fabriceert smartphones en pda's die gebruik maken van het Windows Mobile-besturingssysteem. Deze producten worden zowel verkocht onder de naam Qtek, maar ook als OEM-product van bijvoorbeeld I-mate of een telco zoals O2, Orange of T-Mobile. Om meer duidelijkheid te scheppen voor de eindgebruiker zal de volgende generatie HTC-producten niet meer de naam Qtek dragen, maar gewoon van een HTC-logo zijn voorzien. De OEM-merknamen blijven natuurlijk wel bestaan.
ter zake
Ik heb gister de nieuwe Tmobile rom op mijn vario gezet en ben uiterst tevreden.
sneller maar ook magic button geeft geen fouten meer als ik de phone functie afsluit (hij wil die trouwens niet meer minimaliseren, maar drukte hem toch altijd weg via rode hoorntje)
ff wennen aan de comm manager, maar die loopt erg snel!
geen spontane reboots (najah na 1 dag)
maar nu doe ik voor de grap eens een soft reset en nu blijft ie hangen lijkt het... maar hij start gewoon trager op door Magic Button...
oordeel: Dikke prima! (nadat ik weer bijgekomen was van de Tmobile kleurenschema's die hij na de update toonde... lelijker kan bijna niet)
Iphone 5, ASUS Transformer Prime
Niet per-se -> ik heb mijn Qtek 9100 sinds 8 juni ofzo en het eerste wat ik gedaan heb (na het opladen) was de ROM updaten van versie 1.x naar 2.x (sorry weet niet meer precies wat er achter de punten stond).clonedonkey schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:22:
[...]
Ik heb gewoon de orginele rom erop staan. Zal wel de nieuweste zijn denk ik want tel is net 3 weken uit. En heb er verder alleen tomtom en wififofum opstaan. dit alles op de memorycard. En toen er bij de install werd gevraagd waar te instaleren heb ik ook voor de memory card gekozen.
Verwijderd
Ok, bedankt. Nu ging ik naar (bijvoorbeeld http://www.q-music.nl/asx/q-music.asx) jou voorbeeld, en hij deed het 5 seconden totdat hij weer ging bufferen. Heb jij hier geen last van? Moet mijn snelheid die nu op 364 Kbps staat naar een andere waarde?Martino-s schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:12:
[...]
1) Ja. (zowel via de USB-kabel als via WiFi)
2) Alle radiozenders die een link hebben met een asx-extensie. (bijvoorbeeld http://www.q-music.nl/asx/q-music.asx)
3) Instellingen zijn niet nodig. De stream van de aanbieder bepaalt de instellingen.
Dus als streaming radio (ASX) op je PC goed gaat, moet hij ook op je telefoon goed gaan.
En de problemen die jij omschrijft heb ik nog nooit gehad. (bufferen enz.)
P.S. Jij hebt in 2 dagen al 4x hetzelfde gepost! Wacht voortaan tot er antwoord wordt gegeven
Ik weet niet of je al een oplossing hier voor hebt, ik heb die namelijk wel gevonden. vond die 10 seconden (of weet ik hoelang t duurde) té lang...Squall schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:58:
Weet iemand of het mogelijk is (eventueel m.b.h. een applicatie) om de trilfunctie aan te passen ?
Ik doel hier vooral op de lengte ervan, ik vindt persoonlijk dat ie veels te lang trilt, het liefst zou ik dit ongeveer zoals een nokia willen proberen te krijgen.
Ik heb het kunnen aanpassen via de registry en wel hier:
HKEY_CURRENT_USER/ControlPanel/Sounds/Ringtone0
Daar kun je de sleutel Script aanpassen; ik heb die nu staan op: av1w1r -> hij trilt nu kort en met een korte tussenpauzen.
Elke keer wanneer je geluiden gaat aanpassen springt hij helaas wel weer terug... dus als iemand daar nog iets voor weet...
[edit]
hierna vind ik dit nog:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=BA_Hacks
en dan onder 'Phone settings'
[ Voor 7% gewijzigd door codeweb op 16-06-2006 13:57 ]
Wat staat er in je WindowsMedia Player op je telefoon als jij bovengenoemde link open?Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Ok, bedankt. Nu ging ik naar (bijvoorbeeld http://www.q-music.nl/asx/q-music.asx) jou voorbeeld, en hij deed het 5 seconden totdat hij weer ging bufferen. Heb jij hier geen last van? Moet mijn snelheid die nu op 364 Kbps staat naar een andere waarde?
Qmusic -96 kbps toch?
Dat lijkt me ruim voldoende. En bij mij werkt alles perfect hoor... zonder bufferen enz.
Verwijderd
Ik volg dit onderwerp, want ik heb het zelfde probleem. Bij mij buffert streaming radio ook voortdurend.Martino-s schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:32:
[...]
Wat staat er in je WindowsMedia Player op je telefoon als jij bovengenoemde link open?
Qmusic -96 kbps toch?
Dat lijkt me ruim voldoende. En bij mij werkt alles perfect hoor... zonder bufferen enz.
Heb de IE-temporary bestanden inhet geheugen laten zetten in plaats van de storage kaart maar dat helpt ook niet.
Bij mij doet ie het ook normaal goed, goede kwaliteit zelfs en geen stukken ertussen door buffere ofzo... niks veranderd ofzo met de instellingen...Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:55:
[...]
Ik volg dit onderwerp, want ik heb het zelfde probleem. Bij mij buffert streaming radio ook voortdurend.
Heb de IE-temporary bestanden inhet geheugen laten zetten in plaats van de storage kaart maar dat helpt ook niet.
Heb je een keer de temporary geheugen keer geleegd en niet te veel programma's ofzo draaien op de achtergrond?
Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van een MDA Vario en ik ben op zoek naar de handleiding van dit toestel. Is er iemand die een PDF heeft ervan ?
Edit : laat maar, ik heb hem al gevonden
Edit : laat maar, ik heb hem al gevonden
[ Voor 14% gewijzigd door speedme op 17-06-2006 18:29 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Verwijderd
Het enige wat draait is Wisbar en dat heb ik ook uitgezet. Alle tempfiles leeg gemaakt en zo.DaJohn schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 14:43:
[...]
Bij mij doet ie het ook normaal goed, goede kwaliteit zelfs en geen stukken ertussen door buffere ofzo... niks veranderd ofzo met de instellingen...
Heb je een keer de temporary geheugen keer geleegd en niet te veel programma's ofzo draaien op de achtergrond?
Streaming tot 48kbp doet ie goed, hoger gaat ie bufferen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 18:41 ]
Heb mijn Vario nu sinds December, vind het ding erg traag aan het worden. Ik ga ook eens de nieuwe ROM erop zetten.
Nog een vraag: heb nu 2tal divxen op mijn geheugenkaart gezet, deze speelt ie prima af. Maar ik wil ook de ondertiteling eronder
. Is dit mogelijk of praat ik nu poep?
Nog een vraag: heb nu 2tal divxen op mijn geheugenkaart gezet, deze speelt ie prima af. Maar ik wil ook de ondertiteling eronder
Weet er iemand trouwens of de suikerklontjes "truc" werkt op de MDA Vario ?
[ Voor 10% gewijzigd door speedme op 18-06-2006 07:58 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Is er ook al gekeken naar de verschillende providers?Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:39:
[...]
Het enige wat draait is Wisbar en dat heb ik ook uitgezet. Alle tempfiles leeg gemaakt en zo.
Streaming tot 48kbp doet ie goed, hoger gaat ie bufferen
Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!
Verwijderd
Jahoor werkt prima. Ik heb het gedaan, en vele met mij.speedme schreef op zondag 18 juni 2006 @ 07:58:
Weet er iemand trouwens of de suikerklontjes "truc" werkt op de MDA Vario ?
Ook ik kan geen streams afspelen. Ook niet na een hard reset. Imate rom, en t-mobile
Heb een HTC Wizard (QTec 9100) en
dan de T-Mobile variant: MDA Vario.
Na wat rare vastlopertjes heb ik het toestel een
hard reset gegeven, echter nu blijkt de
512MB meegeleverde MiniSD kaart onvindbaar
door het apparaat. Ik meen eerder iets gelezen te hebben over
een gelijksoortig probleem.
Via ActiveSync 4.1 het toestel doorspitten helpt ook niet.
Het MiniSD kaartje is gewoon nog in orde (op een laptop getest).
Iemand suggesties?
dan de T-Mobile variant: MDA Vario.
Na wat rare vastlopertjes heb ik het toestel een
hard reset gegeven, echter nu blijkt de
512MB meegeleverde MiniSD kaart onvindbaar
door het apparaat. Ik meen eerder iets gelezen te hebben over
een gelijksoortig probleem.
Via ActiveSync 4.1 het toestel doorspitten helpt ook niet.
Het MiniSD kaartje is gewoon nog in orde (op een laptop getest).
Iemand suggesties?
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
ik heb sinds een week of 2 de nieuwe rom van tmobile erop staan (mda vario dus) en ik vind het accu verbruik erg tegenvallen eigenlijk.. Ik moet om de nacht opladen ongeveer. Dus doe zo'n 2 dagen met een accu. Ik doe niet belachelijke dingen zoek af en toe iets op internet en m'n mail wordt elke 15 minuten gecontroleerd. Verder laat ik door spd pocket plus en smartkey alles sluiten behalve tmail.exe en poutlook (oftewel contactpersonen berichten en agenda) Hebben jullie vergelijkbare standby tijden of is dit inderdaad kort.
Ik heb trouwens de hard reset die tmobile aanraadt na het installeren van de nieuwe rom niet uitgevoerd zou dit nog kunnen schelen?
Ik heb trouwens de hard reset die tmobile aanraadt na het installeren van de nieuwe rom niet uitgevoerd zou dit nog kunnen schelen?
Verwijderd
Wellicht is deze vraagwel eens behandeld maar ik ben na 12 pagina's gestopt... de search werkte niet.
Ik ben op zoek naar een kleine applicatie die in staat is de wijze van "save as" van in te voeren contacten kan wijzigen c.q. beheren. Zoals AgendaFusion dit wel kan (echter vind ik dit een zeer onhandig progje. de spb varianten doen dit veel overzichtelijker, maar deze hebben geen contacts manager).
Normaal slaat WM5 óf voornaam - achternaam óf achternaam - voornaam op. Nu wil ik bij invoer graag ook de mogelijkheid van bedrijf - achternaam - voornaam kunnen invoeren....
Wie o wie weet hiervoor de oplossing buiten het via de outlook op de pc
Ik ben op zoek naar een kleine applicatie die in staat is de wijze van "save as" van in te voeren contacten kan wijzigen c.q. beheren. Zoals AgendaFusion dit wel kan (echter vind ik dit een zeer onhandig progje. de spb varianten doen dit veel overzichtelijker, maar deze hebben geen contacts manager).
Normaal slaat WM5 óf voornaam - achternaam óf achternaam - voornaam op. Nu wil ik bij invoer graag ook de mogelijkheid van bedrijf - achternaam - voornaam kunnen invoeren....
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:44:
[...]
Jahoor werkt prima. Ik heb het gedaan, en vele met mij.
Ook ik kan geen streams afspelen. Ook niet na een hard reset. Imate rom, en t-mobile
Ik heb ook nog een vraagje.
@ de nieuwe t-mobile rom gebuikers.
Is er een duidelijke verbetering vanaf de qtec/imate 2.xx roms of valt dat wel mee?
@ de nieuwe t-mobile rom gebuikers.
Is er een duidelijke verbetering vanaf de qtec/imate 2.xx roms of valt dat wel mee?
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
bij mijn weten gaat het niet anders als via de pcVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:52:
Wellicht is deze vraagwel eens behandeld maar ik ben na 12 pagina's gestopt... de search werkte niet.
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Wisbar Lite vind ik vooralsnog het beste. Deze is minder zwaar dan Wisbar 2 (gaat erg langzaam op mijn m3000) en heeft geen onnodige fearures.mbooij schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:18:
Het wil mij trouwens maar niet lukken om een Activesync verbinding via Bleutooth te krijgen. Ik doe alles wat de instructies aangeven maar in de lijst met services komt maar geen Activesync te staan. Iemand suggesties?
Probeer een incoming com port aan te maken op je telefoon en dan verschijnt de service active sync in je bluetooth lijstmbooij schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:32:
[...]
Het wil mij trouwens maar niet lukken om een Activesync verbinding via Bleutooth te krijgen. Ik doe alles wat de instructies aangeven maar in de lijst met services komt maar geen Activesync te staan. Iemand suggesties?
Verwijderd
*knip*
Ik heb een MDA van T-mobile met de laatste update.
wie heeft een oplossing?
wie heeft een oplossing?
[ Voor 61% gewijzigd door Eggy op 19-06-2006 20:08 ]
Edit je bericht even ofzo....komt nu wel erg schreeuwerig over...Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:32:
*knip*
wie heeft een oplossing?
[ Voor 30% gewijzigd door Eggy op 19-06-2006 20:07 ]
jaVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:23:
Iemand ervaring met 2 GB MiniSD kaarten en dit apparaat?
werkt!
Iphone 5, ASUS Transformer Prime
heb het zelf ook vorige week ingesteld:mbooij schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:32:
[...]
Wisbar Lite vind ik vooralsnog het beste. Deze is minder zwaar dan Wisbar 2 (gaat erg langzaam op mijn m3000) en heeft geen onnodige fearures.
http://www.smarter-phones...x-via-bluetooth-vt17.html
check de link hierboven. staat alles goed uitgelegd. zorg eerst dat je verbinding hebt gemaakt MET USB kabel. daarna de volgende stappen doen.
Ja, werkt hier ookVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:23:
Iemand ervaring met 2 GB MiniSD kaarten en dit apparaat?
Gewoon spullen
Hoi,
Ik heb na 2 weken klooien met de laatste NL versie van T-mobile mijn MDA weer voorzien van Engelstalige 2.17 Qtek ROM. Wat een ramp spontane vastlopers bij de vleet vooral 'snachts.
Wel een half dagje priegelen om alle tweaks weer goed te krijgen, maar ben nu weer langs af.
Het zou kunnen dat het komt omdat ik omapclock op 264Mhz had draaien, maar met de 2.17 versie had ik daar geen problemen mee.
Ik heb na 2 weken klooien met de laatste NL versie van T-mobile mijn MDA weer voorzien van Engelstalige 2.17 Qtek ROM. Wat een ramp spontane vastlopers bij de vleet vooral 'snachts.
Wel een half dagje priegelen om alle tweaks weer goed te krijgen, maar ben nu weer langs af.
Het zou kunnen dat het komt omdat ik omapclock op 264Mhz had draaien, maar met de 2.17 versie had ik daar geen problemen mee.
Je moet op je PC ook een BT compoort hebben aangemaakt.mbooij schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:32:
[...]
In Activesync moet je die enabled hebben.
Als je een nieuwe BT compoort op je device aanmaakt en je ziet je PC -> volgende en dan kijken wat hij ziet. Als hij een compoort ziet moet je op vernieuwen klikken (zorg wel dat activesync open is), je device moet namenlijk activesync zien. Daarna werkt het
Ik heb de nieuwe T-Mobile ROM nu ruim 3 weken draaien en heb maar 1 keer een vastloper gehad.pimshw1 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:47:
Bij mij draait OmapClock altijd op 240 MHz.
Ook gaat mijn accu veel langer (1,5 x) mee dan met mijn vorige T-Mobile ROM.
Verwijderd
Sinds een paar dagen in het bezit van de Orange versie van deze phone. Ben erg tevreden maar heb nu een raar probleempje. Volgens mij kreeg ik de eerste keren dat ik een nieuw achtergrondje koos de mogelijkheid om de "transparantie" van de afbeelding in te stellen. Nu echter niet meer en het achtergrondje is nu nogal vaag/flets. Dit blijft het geval ondanks een hardreset en een rom update.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?? Alvast bedankt!!!!
Als je via de pictures and video app een afbeelding selecteert kun je de transparency aanpassen en dan als achtergrond selecteren (heb ik op xda dev gelezen in het topic "wallpaper smoked" in het Wizard forum, niet zelf geprobeerd). Ik hoop dat dit helpt.
Verwijderd
Top!!! Probleem opgelost!koksie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:32:
Als je via de pictures and video app een afbeelding selecteert kun je de transparency aanpassen en dan als achtergrond selecteren (heb ik op xda dev gelezen in het topic "wallpaper smoked" in het Wizard forum, niet zelf geprobeerd). Ik hoop dat dit helpt.
is dit apparaat geschikt om te gebruiken als mp3 speler?
Ja, dit staat ook in de ts wat hi allemaal kanLev schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:49:
is dit apparaat geschikt om te gebruiken als mp3 speler?
Hoe vaak ik ook refresh ActiveSync komt niet bij de services te staan. Enkel een seriele poort.golem schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:33:
[...]
Je moet op je PC ook een BT compoort hebben aangemaakt.
In Activesync moet je die enabled hebben.
Als je een nieuwe BT compoort op je device aanmaakt en je ziet je PC -> volgende en dan kijken wat hij ziet. Als hij een compoort ziet moet je op vernieuwen klikken (zorg wel dat activesync open is), je device moet namenlijk activesync zien. Daarna werkt het
Ik gebruik ActiveSync 4.1.0. Ik doe alles exact zoals beschreven.
i know maar werkt het ook echt goed?
is die bijgeleverde Stereo headset met microfoon hier geschikt voor?
is die bijgeleverde Stereo headset met microfoon hier geschikt voor?
Verwijderd
Vraagje: MDA met laatste ROM . Heb via registry\HKLM\comm\connmg\providers\{7C4B7.........} \connection\T-Mobile Internet\AlwaysON op waarde 1 gezet.
mi Zou GPRS dan altijd aan moeten staan of klopt mijn idee niet ??
GPRS staat nl niet altijd aan, na verloop van tijd wordt de GPRS uitgeschakeld.....
Doe ik iets fout ??
Rien
mi Zou GPRS dan altijd aan moeten staan of klopt mijn idee niet ??
GPRS staat nl niet altijd aan, na verloop van tijd wordt de GPRS uitgeschakeld.....
Doe ik iets fout ??
Rien
Dit topic is gesloten.