Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Waar moet ik trouwens zo'n theme neer zetten op mijn phone? ik heb er volgens mij nu 1 gedownload en dat is een .tsk file....Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:13:
Wie weet welke thema's van www.pocketpcthemes.com het doen op de mda vario? Daarmee bedoel ik welke categorie bijv. VGA. En met passen bedoel ik dat ze er ook goed uitzien als het toetsenbord is uitgeklapt.
Ps. zijn idd .tsk files
[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 06-06-2006 19:51 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 19:54 . Reden: typo ]
Verwijderd
Als ik een soft reset doe is de m'n memory 18.77 Mb. Na een dag of twee is daar minder dan 10 Mb van over. Doe ik dan weer een soft reset dan is ie weer bijna 19 Mb
Ik heb niets in de achtergrond open staan, want Wisbar zet alles netjes uit
Heeft iemand een idee hoe dat komt?
This is wireless auditing software forikweetniks schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:37:
Kennen jullie deze al.?
http://pocketwarrior.sourceforge.net/index.html
PRISM and NDIS 5.1 compatible card that runs on PocketPC 2002..?
Pocketwarrior support Prism card in the form factor of CF, Pcmcia and also Builtin card
CLB schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:45:
[...]
This is wireless auditing software for
PRISM and NDIS 5.1 compatible card that runs on PocketPC 2002..?
[ Voor 15% gewijzigd door ikweetniks op 06-06-2006 22:53 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:01:
Als ik mijn telefoon wil syncroniceren via bluetooth met activesync dan moet ik een partnerverband aanmaken. Hij ziet mijn telefoon wel maar kan de service activesync niet vinden. Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ik gebruik nu de nieuwe tmobile rom maar bij de qtek rom(de 2de installatie) deed hij het ook niet. Maar op de standaard tmobile rom en ook de versie van qtek(1ste installatie) deed hij het.
Yup, had ik ook last van...
Even in je Bluetooth-manager op je PC een nieuwe incoming COM-poort aanmaken, deze in de Connection Settings van ActiveSync definieren als dat er gebruik gemaakt kan worden, dan voor de zekerheid partnership tussen 9100 & PC opnieuw opbouwen en dan die COM-poort toewijzen als beschikbaar op je 9100.
Tenminste, dat heeft mij van de week binnen 2 minuten weer op weg geholpen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik hoorde of las ergens dat er een panorama functie op de MDA Vario zit. Heb er zelf ook één, van T-Mobile. Eén van de eerste..
Ik heb net gezocht met Google op MDA Vario panorama, maar kon niks vinden. Ik vroeg me nu af of er daadwerkelijk een panorama functie opzit, aangezien ik niets kan vinden op mijn telefoon..
Weet iemand waar ik de functie kan vinden en of deze er wel op zit?
Alvast bedankt!
Zenda likes some milk every now and then..
Verwijderd
mijn dank is groot
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 02:38 ]
Nope....niet aanwezig, iMate Jasjar/MDA Pro heeft deze (camera) functie wel. Ik denk dat je het daar hebt gelezen.Zenda schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:05:
He iedereen!!
Ik hoorde of las ergens dat er een panorama functie op de MDA Vario zit. Heb er zelf ook één, van T-Mobile. Eén van de eerste..
Ik heb net gezocht met Google op MDA Vario panorama, maar kon niks vinden. Ik vroeg me nu af of er daadwerkelijk een panorama functie opzit, aangezien ik niets kan vinden op mijn telefoon..
Weet iemand waar ik de functie kan vinden en of deze er wel op zit?
Alvast bedankt!
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Het is gewoon zo erg dat als ik een bericht verstuur , ik een notification krijg (ik weet dat ik die uit kan zetten). Hij trilt dan zo hard dat ik beter het geluid aan kan zetten.cryonic90 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:55:
[...]
Zoiets zou ik ook wel willen weten, ik vind ook dat de lengte van de tril veel te lang is
Dit is precies hetzelfde als ik gebeld wordt, als ik het geluid aan zou zetten zou het minder hard zijn dan dat trillen, ze kunnen je bijna aan de andere kant van de ruimte horen
Daarom leg ik mijn telefoon op mijn portomonee.Sephiroth schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:21:
[...]
Het is gewoon zo erg dat als ik een bericht verstuur , ik een notification krijg (ik weet dat ik die uit kan zetten). Hij trilt dan zo hard dat ik beter het geluid aan kan zetten.
Dit is precies hetzelfde als ik gebeld wordt, als ik het geluid aan zou zetten zou het minder hard zijn dan dat trillen, ze kunnen je bijna aan de andere kant van de ruimte horen
Dit dempt het trillen flink...
Martino's | Google is your friend...
Omdat er nogal wat onduidelijkheid bestaat over garantie als je een andere rom hebt geïnstalleerd, zal ik jullie verblijden met een praktijkervaring. Ik heb namelijk onlangs mijn MDA Vario teruggebracht ivm een piepend beeldscherm. Op mijn MDA Vario heb ik oa de imate en qtec roms gehad.
Voordat ik mijn MDA terugbracht heb ik weliswaar alles in oude staat hersteld qua rom (tm-1.3.2.3), splashscreen en cidlock, maar ik heb mijn MDA nu gerepareerd en wel, met de laatste t-mobile rom erop terug! Goed nieuws lijkt mij.
Nu maar hopen dat mijn scherm stil blijft... enkele posts terug werd er vermeld dat de piep al na een uur weer terug was...
nb: ik weet dus niet of je garantie hebt als je je Vario met een andere rom erop terugbrengt. Dus als je Vario zo kapot is dat je niet meer de T-mobile rom erop kan zetten, krijg je wellicht geen garantie.
Hoe bedoel je dit???Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:48:
goed dat met de nieuwe rom van TMO de internet explorer ineens een stuk fijner werkt.
1) Pak een hoepelZenda schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:05:
2) Plaats hoepel op locatie waar je een panoramaview van wil maken
3) Zet camera functie op Video
4) draai stilletjes 360 graden om je as terwijl hij opneemt
5) Klaar is Zenda!
Iphone 5, ASUS Transformer Prime
Zou je mij misschien even willen e-mailen? Mail staat in profiel, heb even een klein vraagjeZänker schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:05:
Ter informatie:
Omdat er nogal wat onduidelijkheid bestaat over garantie als je een andere rom hebt geïnstalleerd, zal ik jullie verblijden met een praktijkervaring. Ik heb namelijk onlangs mijn MDA Vario teruggebracht ivm een piepend beeldscherm. Op mijn MDA Vario heb ik oa de imate en qtec roms gehad.
Voordat ik mijn MDA terugbracht heb ik weliswaar alles in oude staat hersteld qua rom (tm-1.3.2.3), splashscreen en cidlock, maar ik heb mijn MDA nu gerepareerd en wel, met de laatste t-mobile rom erop terug! Goed nieuws lijkt mij.
Nu maar hopen dat mijn scherm stil blijft... enkele posts terug werd er vermeld dat de piep al na een uur weer terug was...
nb: ik weet dus niet of je garantie hebt als je je Vario met een andere rom erop terugbrengt. Dus als je Vario zo kapot is dat je niet meer de T-mobile rom erop kan zetten, krijg je wellicht geen garantie.
[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 07-06-2006 12:52 ]
Tnx!DeOS schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 07:42:
[...]
Nope....niet aanwezig, iMate Jasjar/MDA Pro heeft deze (camera) functie wel. Ik denk dat je het daar hebt gelezen.
Zenda likes some milk every now and then..
Verwijderd
Met de oude TMO rom werd alles lekker onder elkaar gezet door IE. Nu met de nieuwe rom lijkt IE zowaar zich wat aan te trekken van tables e.d.
amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
beetje rare vraagstelling zeg. Je wilt dus 'n gesprek opnemen in audio ofzo?megaman144 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:13:
hoe kun je een telefoon gesprek opnemen op de kaart of zo?
Kan idd op 'de kaart', maar zeg dan geheugenkaart ofzo

Er is een programma die gesprekken kan opnemen... kan zo niet op de naam komen hoe het programma heet? Wellicht iemand anders?CLB schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:41:
[...]
beetje rare vraagstelling zeg. Je wilt dus 'n gesprek opnemen in audio ofzo?
Kan idd op 'de kaart', maar zeg dan geheugenkaart ofzo
Gewoon met 'notes'DaJohn schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:59:
[...]
Er is een programma die gesprekken kan opnemen... kan zo niet op de naam komen hoe het programma heet? Wellicht iemand anders?
Kun je ook aanzetten tijdens 'n gesprek en zodoende opnemen
Ik merk anders geen verschil in IE.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:57:
[...]
Met de oude TMO rom werd alles lekker onder elkaar gezet door IE. Nu met de nieuwe rom lijkt IE zowaar zich wat aan te trekken van tables e.d.
Volgens mij staat de weergave gewoon anders dan bij je vorige ROM.
Ga in IE naar "Menu > Beeld > Eén kolom (of Standaard of Bureaublad)
Heb het geprobeerd, maar je hoort de beller op de achtergrond maar zachtjes... ik ben ook niet van plan om de handsfree aan te zetten...CLB schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:23:
[...]
Gewoon met 'notes'![]()
Kun je ook aanzetten tijdens 'n gesprek en zodoende opnemen
Verwijderd
Zodati k hem journaal ook met beeld kan zien.
Zijn er mensen bij wie de stream het wel doet.
Stream is te vinden via deze link.
mms://streams3.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde probleem, maar ik heb nu ook de qtek rom erop. Maar jij zegt dat je de CID lock er weer op hebt gezet, hoe heb je dat gedaan?Zänker schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:05:
Ter informatie:
bij mij is het op het moment zo dat internet na 2x verbinding maken geen verbinding meer kan maken...
nóg een vraagje:
kan je een backup maken van je ROM?? zo ja, met welk progseltje???
tnx
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Verwijderd
ff google-en op "aWizard ROM Utils"TommelMOD schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:06:
nóg een vraagje:
kan je een backup maken van je ROM?? zo ja, met welk progseltje???
[ Voor 27% gewijzigd door DeOS op 08-06-2006 15:28 ]
Verwijderd
Ik ken iemand die de qteck 9100 van orange heeft en ikzelf heb de t-mobile versie. Ik ga er van uit dat alles hetzelfde is.
Maar er is een ding dat ik bij die van mij niet voor elkaar krijg.
Als je gewoon vandaag bekijkt (bureablad) heb je boven in start, onder in een balk. Bij die kennis van mij zag ik links ook nog een balk staan. Die balk wil ik ook.
Die balk zag er ongeveer zo uit, alle programma's zater per catorogie netjes gesorteerd.
Volgens mijn kennis is het een kwestie van instellen, maar hoe. Dat is mijn vraag.
Wie hem beantwoord ben ik dankbaar
Alvast bedankt
Verwijderd
Bedankt maar heb jij zo de link bij de hand of zo, dat zou fijn zijn. Bedanktkoksie schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:47:
die balk is een plug-in van Orange die niet bij de T-Mobile versie zit, T-Mobile heeft zijn eigen today plug-in waarbij de icoontjes ( een klein aantal slechts) gewoon horizontaal in beeld staan. Op xda developers kun je de Orange plug-in vinden.
Verwijderd
Kan de t-mobile serie ook die plup-in draaien??koksie schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:47:
die balk is een plug-in van Orange die niet bij de T-Mobile versie zit, T-Mobile heeft zijn eigen today plug-in waarbij de icoontjes ( een klein aantal slechts) gewoon horizontaal in beeld staan. Op xda developers kun je de Orange plug-in vinden.
Verwijderd
Binnenkort ook mijn ervaringen met de M3000 op dit forum.
Volgens mij wel, het is gewoon een cab bestandje dus zou niet weten waarom niet. Zoek even op www.xda-developers.com en je hebt hem zo gevonden, anders kun je er daar ff naar vragen, ik heb zo gauw geen linkje bij de hand.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:27:
[...]
Kan de t-mobile serie ook die plup-in draaien??
[ Voor 9% gewijzigd door Dexter op 09-06-2006 00:44 ]
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
To question is to grow.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
Dat is niet automatisch zo! Soms verschilt de vendor-lock (CID Lock) van land tot land. Je kunt dan niet upgraden naar een andere taal zonder eerst de CID-Lock te verwijderen, en dat is illegaal.j0bro schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 02:16:
Zonder enig probleem! Het is volledig legaal. Een ROM-update is - in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden - een volledige install en niet slechts een update. Let wel op; alle gegevens worden gewist (niet van het geheugenkaartje overigens)! Je verkoper dient zelfs nog steeds garantie te verlenen, een update tast deze niet aan.
UIT DE SP:cryonic90 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:13:
Ik heb sinds vandaag ineens een raar probleem, ik kan namelijk geen mp3 meer als sms ringtone instellen, ik heb ze al in de windows map gezet, in de windows\rings folder, maar ik kan ze niet als sms ringtone instellen, maar wel als beltoon. Weet iemand wat de oplossing kan zijn?
Hoe stel ik een custom ringtone in?
--------------------------------------------------------------------------------
Plaats het door jou gekozen bestand in de map "Application Data > Sounds". Ga vervolgens naar "Start > Settings > Phone" en selecteer het door jou toegevoegde bestand uit het "Ring tone" selectie balkje.
Wanneer je gebruikt maakt van een Storage Card kun je het door jou gewenste bestand simpelweg in de root folder van deze kaart plaatsen.
Als het op de hierboven beschreven manier nog niet lukt, kan het zo zijn dat je je MP3 bestanden gekoppeld hebt aan een 3rd party music player. Je moet dan in je voorkeuren van dit programma aangeven dat je deze bestanden niet automatisch wilt afspelen met dit programma.
Je kunt ook custom SMS tones instellen. Hiervoor moet je een .WAV bestand in de Windows folder plaatsen. Vervolgens kan je deze selecteren bij "Start > Settings > Sounds & Notifications > Notifications (tabblad)".
Verwijderd
ik zag de stream voorheen wel, nu niet meer. of dat aan de nieuwe rom ligt of dat het aan de updates bij uitzendinggemist.nl ligt durf ik niet te zeggen. Nou ja, komende 4 weken zenden ze toch niet uit.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:01:
Zijn er mensen bij wie de stream het wel doet.
Stream is te vinden via deze link.
mms://streams3.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf
wavje gebruiken als sms-tooncryonic90 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:13:
Ik heb sinds vandaag ineens een raar probleem, ik kan namelijk geen mp3 meer als sms ringtone instellen, ik heb ze al in de windows map gezet, in de windows\rings folder, maar ik kan ze niet als sms ringtone instellen, maar wel als beltoon. Weet iemand wat de oplossing kan zijn?

Hmm in Martino-S z'n quote stond 't ook

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 09-06-2006 12:53 ]
Terwijl hij gister nog wel leeg liep... (toen ook de nieuwe rom er al op stond...)
Is eigenlijk sindsdien ik hem heb opgeladen met de autooplader. Maar dat was maar voor 2 procent... dus van 60 naar 62 procent. gewoon om even te kijken of ie werkte... daarna nog leeg getrokken en opnieuw opgeladen.
(wat gewoon via een usb poort verliep... dus das niks speciaals leek me zo)
[ Voor 20% gewijzigd door Roberto op 09-06-2006 16:06 ]
accu geeft 100% aan in de mda.
Als ik echter de _orginele_ lader aansluit gaat het oranje lampje knipperen en zegt dat mda dat hij aan het laden is.
Trek ik dan vervolgens de lader eruit geeft ie toch aan dat de accu 100% vol is

Verwijderd
Als ik mijn hotmail open op mijn telefoon er ik wil daar berichten uit verwijderen dan is dat geen probleem.
Als ik dan via PC inlog bij hotmail dan zijn die mailtjes daar ook uit weg.
Kun je dit zo instellen dat de mailtje op je Vario worden verwijderd, maar dat ze op de PC nog gewoon blijven staan.
Android fanboy
Verwijderd
Bij Gmail heb ik er dus weer geen last van, maar dit komt omdat het via een POP adres gaat.Ivo NL schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:53:
Volgens mij trekt je Vario je hotmail-mailtjes direct van het internet, dus ik denk niet dat dat gaat lukken.
Wie weet hoe je Hotmail dan kunt uitzetten zonder een registry te tweaken.
Omdat het via http gaat (webmail).
Als je via Hotmail op een andere PC je box leeggooit zijn ze ook op je eigen PC weg toch?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Sorry als dit al voorbij is gekomen.
Betalen voor pop3 acces van hotmail. Via html benader je ze gewoon net zoals op je computer, rechtstreeks online. Stap over op gmail en bespaar je veel ergenissen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:59:
[...]
Bij Gmail heb ik er dus weer geen last van, maar dit komt omdat het via een POP adres gaat.
Wie weet hoe je Hotmail dan kunt uitzetten zonder een registry te tweaken.
Heb als taskmanager WisBar Advanced draaien dit terinformatie.
Maar het probleem wat ik heb is dat de vario van mij vaak spotaan reboot als ik aan het bellen of gebeld wordt. Oook gebeurt het vaak dat hij ook niet meer knippert (het groene ledje) en dan ben ik dus ook niet berijkbaar.... Niemand kan me op dat moment bellen en uiterraard kan ik zelf ook niet bellen.. Hij laat dan namelijk niets meer horen...
Dit kan dus ook gebeuren na een reset.. Dan wil de telefoon gedeelte dus ook niets meer doen, hij vraagt dan zelfs geen eens om mijn pincode...
Heeft iemand dit probleem ook.. Met de vorige Imate en Qtek rom had ik dit probleem dus niet.. En daar draaide ik dezelfde proggies als nu...
PS5 User ;-) ...
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
nope, in sommige gevalen blijft hij geluid produceren.Sick Nick schreef op zondag 11 juni 2006 @ 15:51:
Wat dacht je ervan om eens het volumeschuifje naar beneden te duwen, tot ie op trillen of uit staat? Dan gaat ie of trillen (joh) of hij doet niks meer behalve knipperen met het ledje als dat aan staat.
Zet die schuifjes maar allebei op uit, en vraag bijvoorbeeld de status van het doorschakelen op ( *#21# ) en hoor het geluid
Zo zijn er nog een aantal acties waarbij het het verdomt om zijn speakers uit te schakelen, best wel vervelend als je in de trein zit en wat functies wilt uittesten kan ik je zeggen

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Verwijderd
PPC Profiles Prolooin schreef op zondag 11 juni 2006 @ 15:28:
Is er een manier om de Qtek volledig stil te krijgen. Zodat hij alleen maar trilt bij een oproep of een bericht, of een programmatje die werkt zoals de profielen van een nokia gsm zodat ik zeker weet dat m'n gsm op geen enkel moment nog een geluid zal maken als ik dat niet wil.
Meer info
Download
WMA Phone Profiles

Meer info
Download
PocketZenPhone

Meer info
Download
ik ben gewoon naar de lokale elektronica-boer gegaan, en heb zo'n convertertje gekocht voor €1,95..Byte_Me schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:33:
weet iemand een goedkoper alternatief voor dat 2.5 --> 3.5 mm jack kabeltje voor de koptelefoon? Die in de OP kost 19 euro, dat vind ik echt veel te duur voor zo'n ding.
alles werkt gewoon, maar geen mic, en knopje natuurlijk
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Beetje zoeken in je File Explorer kan toch geen kwaad...blackraid3r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:26:
Iemand enig idee hoe ik andere geluiden kan instellen voor me alarm ? Dus niet de standaard maar andere geluiden. Het veranderen van het alarm geluid lukt wel, maar ik wil graag wat andere erbij hebben
Iemand een oplossing? danwel het zelfde meegemaakt?Roberto schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:23:
Laat ik het duidelijker neerzetten:
accu geeft 100% aan in de mda.
Als ik echter de _orginele_ lader aansluit gaat het oranje lampje knipperen en zegt dat mda dat hij aan het laden is.
Trek ik dan vervolgens de lader eruit geeft ie toch aan dat de accu 100% vol is![]()
Verwijderd
nogmaals dezelfde vraag dan maar.Zänker schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:05:
Ter informatie:
weet iemand hoe je de CID lock terug zet?
http://www.orange.nl/medi...801103_OR_NL_DUT_Ship.exe
Update, ik kon zo gauw geen changelog vinden maar er is wel degelijk een grote vooruitgang merkbaar.
Let wel, als je de update doet raak je de nummers/programma's kwijt die op je telefoon staan, natuurlijk krijg je die waarschuwing als je dat doet maar dan verwacht ik niet mijn nummers kwijt te zijn.
Er zijn 2 dingen die opvallen:
- Hij is sneller (kan ook door de romupdate zelf komen dat er oude zooi verwijdert is)
Eerst stond er bij apparaatinformatie 180mhz, nu staat er 195mhz.
- Het communication manager menu is verandert.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Het enige wat ik weet is dat na het updaten van de ROM de batterij even in moet komen. Dus probeer em een tijdje normaal te gebruiken, hopelijk trekt de meter weer bij. Tja, en anders toch helaas garantie en de autooplader niet meer gebruikenRoberto schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:13:
[...]
Iemand een oplossing? danwel het zelfde meegemaakt?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
volgens mij heeft er daar altijd al 195mhz gestaan, alleen was 'ie op 180 ingesteldprutser001 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:08:
- Hij is sneller (kan ook door de romupdate zelf komen dat er oude zooi verwijdert is)
Ik heb mijn pop3 ingesteld op gmail en mijn msn adres bij pocket msn is ook mijn gmail adres
Toch heb ik ook nog een hotmailadres. Hoe stel ik die in zodat ik toch mijn berichten kan ontvangen op mijn hotmail?
Verwijderd
Dan heb je een van onderstaande programmaatjes nodig zodat je als je een nieuwe e-mail account toevoegt, je ook kan kiezen voor http in plaats van pop en imap:Djarune schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:18:
Heb een probleempje met mijn hotmail:
Ik heb mijn pop3 ingesteld op gmail en mijn msn adres bij pocket msn is ook mijn gmail adres
Toch heb ik ook nog een hotmailadres. Hoe stel ik die in zodat ik toch mijn berichten kan ontvangen op mijn hotmail?
PocketHotmail
HTTPMailProvider
Verwijderd
Ik blijf regelmatig houden dat de MDA een actieve GPRS verbinding heeft die niet werkt. Ik moet dan de GPRS verbinding verbreken vanuit de comm. manager. Als ik dan een app. opstart die GPRS gebruikt werkt het wel.
GPRS staat always on.
Heeft iemand dit probleem ook?
Oplossing?
Het enige probleem waar ik last van heb is dat wanneer ik een voicecall maak, de connectie na enkele minuten wordt verbroken. De GSM netwerkverbinding is dan geheel weg; volgens het icoontje in de topbalk is de telefoon opnieuw aan het zoeken naar een netwerk.
Hebben meer mensen een AKU2.3 ROM geinstalleerd, en heb je ook (of juist niet) last van dit probleem? Welke andere software is er actief? PushMail, automatic network selection, password lock? Overigens ben ik niet de enige met dit probleem, zie ook http://forum.xda-develope...topic.php?p=305781#305781 en diverse andere topics daar over de AKU2.3 ROM's.
[ Voor 4% gewijzigd door Mentox op 12-06-2006 16:52 ]
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Verwijderd
http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=274
Ik weet niet of deze al eerder genoemd is.
B1òó
Bij de programmabestanden heb ik nog 20 mb over. Alleen de opslagruimte is nagenoeg vol. Wanneer ik de telefoon ga verkennen kom ik maar weinig bestanden tegen.
De storagecard heeft nog 300mb over. Dus dit gaat echt om het intern geheugen.
cheers!
Ik gebruik deze link voor de NOS Journaal stream (heb MP10, op een Qtek9100): http://streams.planet.nl/...r.cgi?stream=streamgate72Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:01:
Weet nu echt niemand of er al codecs zijn voor Media Player 10.Zodati k hem journaal ook met beeld kan zien. Zijn er mensen bij wie de stream het wel doet.
Stream is te vinden via deze link. mms://streams3.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf
Ik krijg dan in eerste instantie wel beeld en heeeel zacht geluid. De 1e paar seconden hapert alles en daarna loopt hij vast. Ik heb hiervoor een WIFI verbinding opgezet. Zonder succes dus, maar ik ben ook wel benieuwd of iemand een internetstream draaiend heeft gekregen op zijn PDA.
Hij is inderdaad weer begonnen met leeglopen en doet het op de snelheid waar hij het eerst ook op deed.Hoedje schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:08:
[...]
Het enige wat ik weet is dat na het updaten van de ROM de batterij even in moet komen. Dus probeer em een tijdje normaal te gebruiken, hopelijk trekt de meter weer bij. Tja, en anders toch helaas garantie en de autooplader niet meer gebruiken.
Maar hij heeft toch zeker (in een tijd waar hij noraaml 20% gebruikte) op 100% gestaan...
Ik heb dus 20% meer vermogen door de nieuwe rom ?
Verwijderd
Ik heb nooit echt de ideale stream voor het journaal kunnen vinden, daarom heb ik de volgende (enigzins omslachtige) oplossing gevonden. Zie deze post van mij tijden terug. Deze manier werkt bij mij nog steeds als een trein. Perfect beeld en geluid.Unomomentodado schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:19:
[...]
Ik gebruik deze link voor de NOS Journaal stream (heb MP10, op een Qtek9100): http://streams.planet.nl/...r.cgi?stream=streamgate72
Ik krijg dan in eerste instantie wel beeld en heeeel zacht geluid. De 1e paar seconden hapert alles en daarna loopt hij vast. Ik heb hiervoor een WIFI verbinding opgezet. Zonder succes dus, maar ik ben ook wel benieuwd of iemand een internetstream draaiend heeft gekregen op zijn PDA.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Oeh die is al best lang uit hoor; in april al geloof ik. Maar in elk geval goed om hem onder de aandacht te brengen, want het is een veel betere ROM dan de 1.8x die tegenwoordig nog veelvuldig op de SPV M3000 meegegeven wordt; AKU2 en met een kleine update ook geschikt voor A2DP, dus een aanrader!prutser001 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:08:
Voor diegene die een SPV M3000 hebben :
http://www.orange.nl/medi...801103_OR_NL_DUT_Ship.exe
Update, ik kon zo gauw geen changelog vinden maar er is wel degelijk een grote vooruitgang merkbaar.
Let wel, als je de update doet raak je de nummers/programma's kwijt die op je telefoon staan, natuurlijk krijg je die waarschuwing als je dat doet maar dan verwacht ik niet mijn nummers kwijt te zijn.
Er zijn 2 dingen die opvallen:
- Het communication manager menu is verandert.
To question is to grow.
Ten eerst was het een ellende om het geinstalleerd te krijgen, heb je het aan de praat werkt het touchscreen niet in Tomtom...
Tomtom reageerd wel weer op het toetsenbord maar totaal niet op het touchscreen, iemand enig idee hoe dit werkende te krijgen?
Ik heb gedaan : Hard reset, Rom update (laatste Orange versie), Tomtom volgens de gebruikelijke omweg geinstalleerd, gps ding gepaired (com-port 6 en 7), Tomtom ingesteld maar kreeg al gelijk geen touchscreen response.
na een aantal uren proberen en aanmodderen op internet zoeken naar mogelijke oplossingen of herkenbare problemen nogsteeds geen oplossing
Tomtom zelf weet ook geen oplossing...
Ik weet nu wel 100% zeker dat er geen oplossing is, ik had nog zo gevraagd welke ik moest hebben voor mijn qtek9100, zegt die leip "Tomtom Mobile" ik moest dus de navigator hebben Tomtom mobile heeft geen touchscreen support.
[ Voor 13% gewijzigd door prutser001 op 12-06-2006 23:12 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Of als accespoint?
Via een of andere hack.
Verwijderd
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Wat voor blonds doe ik en hoe los ik het op.
Same here, heb nog niks kunnen vinden bij shops e.d. De verzekering dekt het op de een of andere manier niet, mijn MDA is 2x stuk geweest, ik heb 2x een nieuwe gekregen zonder klepjeRoccoS schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:58:
Weet iemand of er ergens losse batterijklepjes te koop zijn voor de MDA Vario? Bij die van mij is het linker tandje afgebroken waardoor het klepje niet lekker vast zit en het rubbertje is kwijt.

oogjes open, snaveltjes dicht
Inderdaad je laatste zin. Navigator en niet mobile. Mobile is voor het smartphone OS, en niet geschikt voor pda's. Dat je hem geinstalleerd hebt gekregen vind ik wel lovenswaardig overigensprutser001 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:56:
Hoi, ik heb sinds vandaag Tomtom 5.21 op mijn Orange SPV M3000, maar heb er niets anders dan gezeik mee.
Ten eerst was het een ellende om het geinstalleerd te krijgen, heb je het aan de praat werkt het touchscreen niet in Tomtom...
Tomtom reageerd wel weer op het toetsenbord maar totaal niet op het touchscreen, iemand enig idee hoe dit werkende te krijgen?
Ik heb gedaan : Hard reset, Rom update (laatste Orange versie), Tomtom volgens de gebruikelijke omweg geinstalleerd, gps ding gepaired (com-port 6 en 7), Tomtom ingesteld maar kreeg al gelijk geen touchscreen response.
na een aantal uren proberen en aanmodderen op internet zoeken naar mogelijke oplossingen of herkenbare problemen nogsteeds geen oplossing
Ik weet nu wel 100% zeker dat er geen oplossing is, ik had nog zo gevraagd welke ik moest hebben voor mijn qtek9100, zegt die leip "Tomtom Mobile" ik moest dus de navigator hebben Tomtom mobile heeft geen touchscreen support.
[ Voor 8% gewijzigd door ToMaSZ op 13-06-2006 10:34 ]
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Zelfde gehad en ben toen door een aardig persoon met de juiste connecties uit de brand geholpen. Kreeg n.a.v. mijn posting hierover op xda-dev nog een mail van iemand die er 2 had liggen en m wel wilde opsturen. Misschien heeft die hem nog... m'n mailadres staat in mijn profiel, wellicht kan ik die persoon nog even benaderen. Anders degene die mij toen aan een klepje heeft geholpen proberen...Don Facundo schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:08:
[...]
Same here, heb nog niks kunnen vinden bij shops e.d. De verzekering dekt het op de een of andere manier niet, mijn MDA is 2x stuk geweest, ik heb 2x een nieuwe gekregen zonder klepjeDus die klepjes liggen ergens niks te doen.
Was makkelijker dan navigator installeren, zit een soort fout/conflict in tomtom nav 5.21 i.c.m. WM5.0 waardoor hij setup niet wil runnen, 1 ding vindt ik wel beroerd je betaalt een hoop poen voor iets wat toch nog lastig is te installeren.ToMaSZ schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:33:
[...]
Inderdaad je laatste zin. Navigator en niet mobile. Mobile is voor het smartphone OS, en niet geschikt voor pda's. Dat je hem geinstalleerd hebt gekregen vind ik wel lovenswaardig overigens
Bij mij werkte het vlekkeloos door de navigator op sd in de MDA te stoppen en setup af te breken, en dan vanaf de PC de 5.21 update te draaien. Op die manier werkt het in 1 keer probleemloos. Blijft wel het feit dat TomTom support enorm zuigt en dit gewoon moet documenteren of minimaal weten en communiceren als je belt.prutser001 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:48:
[...]
Was makkelijker dan navigator installeren, zit een soort fout/conflict in tomtom nav 5.21 i.c.m. WM5.0 waardoor hij setup niet wil runnen, 1 ding vindt ik wel beroerd je betaalt een hoop poen voor iets wat toch nog lastig is te installeren.
Het is mij (na wat geklooi) wel gelukt om TomTom 5 op mijn M3000 te zetten. Ik wil je best helpen. Ik gebruik de laatste versie van TomTom 5 nu icm een Leadtek BT GPS ontvanger. Heb er zeer veel schik mee.prutser001 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:56:
Hoi, ik heb sinds vandaag Tomtom 5.21 op mijn Orange SPV M3000, maar heb er niets anders dan gezeik mee.
Wat je moet doen:
1. TomTom Navigator CD in je pc doen.
2. Update van Tomtom downloaden en uitpakken
3. Setup van de update draaien.
De Setup detecteerd dat je een TomTom CD in je pc hebt en geeft alle opties.
4. Installeer nu met deze setup TomTom. Direct vanaf de CD wil idd niet omdat deze WM5 niet ondersteunt.
Indien de installatie van Navigator (de rest dus wel) niet goed is gegaan kun je de TomTom cd eruit halen en de update setup nog eens draaien. Je kunt nu slechts navigator installeren. Speel wat met deze opties en het moet lukken (wou bij mij ook).
[ Voor 19% gewijzigd door mbooij op 13-06-2006 12:20 ]
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Dit topic is gesloten.