HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 11

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
.

.

[ Voor 187% gewijzigd door ikweetniks op 01-06-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18

YellowCube

Wait...what?

ik ga even een hele beschamende vraag stellen en ban me maar als het een ontzettende n00b vraag is.

Ik heb van Orange een nieuw abonnement gekregen (Free) en dat is sinds vandaag actief.
op m'n oude abonnement (nog uit de Dutchtone tijd) kon ik geen GPRS verbinding opbouwen.
Nu dus wel. Kan ik mail en dergelijke ophalen. Hoera. Voor zover ik begrepen heb heb ik een Orange World deel in m'n abonnement zitten (zo'n 6 euro van het maandgeld) en daarvoor kan ik zo'n 2 MB aan data binnenhalen.

Naast m'n signaalsymbooltje boven in beeld staat het GPRS tekentje.
Als er geen verbinding is, is dit een wit vierkantje met een G erin. Maar hij staat eigenlijk al continu op het 'GPRS Verbonden' symbool (een G met van die pijltjes eronder). Als je er op klikt dan zie je de tijd staan dat ie verbonden is en je kunt dus ook de verbinding verbreken.
Hij maakt daarna echter doodleuk weer een nieuwe verbinding aan.

Ik denk wellicht veel te veel in oude modem termen, maar het maakt toch in feite geen zak uit of ik al 6,5 uur verbinding heb? Slechts de binnengehaalde data telt toch?

kan iemand me hier over geruststellen?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:42

Beaves

Usque ad Finem

Bij GPRS tellen gelukkig alleen de data pakketjes die je binnen haalt, de connectie tijd maakt niet uit.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

en waarom hadden ze dat ten tijde van de 28k8 inbelverbindingen niet dan?
:P

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 13:33:
Doet skype het inmiddels dan een beetje? Want ik had begrepen dat de Vario te traag was voor skype (verkeerde optimalisatie) en dat t-mobile skype geblokkeerd had via grps.
hmm werkt hier prima met de mda vario van t-mobile :)

DAT werkt dan wel weer prima :)

overigens.. de telefoon doet het nu ook weer
alleen ngo eventjes de batterijtjes in de gaten houden denk ik
want normaal zou hij terwijl ik hem amper gebruikt heb toch niet in 2 dagen schoonop moeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:49
Het continu open houden van de verbinding neemt natuurlijk ook bandbreedte. Ik zou er toch voor zorgen dat hij alleen maar GPRS verbinding maakt op het moment dat je het nodig hebt.

6 euro voor 2MB vind ik trouwens best duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

duur, geen idee.
maar hoe voorkom ik dan dat ie toch verbinding gaat maken? Of in ieder geval de verbinding weer netjes sluit nadat ie klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

sorted.bits schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:45:
6 euro voor 2MB vind ik trouwens best duur.
voor 6 euro kun je onbeperkt op de orange-sites en alles
2 MB is voor MSN en andere onzin. Je kunt 't ook hacken
zodat je alles vrij hebt...

Maarja daar gaat 't niet om in dit topic

Ps. Bij nieuwe Orange abbo's heb je 25 MB voor 6 eu's

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J-J-Jordy schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:28:
Heb net even Skype geinstalleerd op mijn Mda Vario!
Welke versie moet ik downloaden?
Die voor 312 Mhz processoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
YellowCube schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:48:
duur, geen idee.
maar hoe voorkom ik dan dat ie toch verbinding gaat maken? Of in ieder geval de verbinding weer netjes sluit nadat ie klaar is?
google ff op GB Soft-tweak. Daarmee kun je instellen na hoeveel min de GPRS verbinding afgesloten moet worden. Niet echt een oplossing voor je probleem, maar wellicht een tijdelijke work-around. Helpt een soft of hard-reset niet? Als je er nog niet al te veel tijd aan besteed hebt om te tweaken zou ik even een hard reset proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misschien iets voor de ts: meuktracker: Opera Mobile 8.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:10
Hmz...wat ik nu weer voor elkaar heb:

Heb vandaag m'n 2Gb geheugenkaartje ontvangen voor m'n MDA.
De standaard geheugenkaart van 512Mb eruit, en de van 2Gb erin.
Helaas werd hij niet zichtbaar onder verkenner. Ook als ik de MDA aan m'n computer hang kan ik hem niet benaderen.

Heb vervolgens de 512Mb kaart er weer in gestopt maar deze geeft nu hetzelfde probleem. Niet te zien in verkenner en ook niet te zien als ik de MDA aan de computer hang. Heb hem al een paar keer opnieuw opgestart, met en zonder kaart maar geen succes.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb zelf helaas geen cardreader dus kan ook niet kijken of de kaarten corrupt zijn geraakt (alhoewel me dit gek lijkt). Heb de MDA uitgezet toen ik de kaartjes de 1e keer verwisselde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niek_ schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:29:

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb zelf helaas geen cardreader dus kan ook niet kijken of de kaarten corrupt zijn geraakt (alhoewel me dit gek lijkt). Heb de MDA uitgezet toen ik de kaartjes de 1e keer verwisselde.
De contactpunten in het SD-slot zijn niet zo geweldig. Probeer gewoon eens het kaartje er een paar keer in en uit te doen, op een gegeven moment zal hij m wel pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOWW..

Als ik met PocketDivXEncoder een film omzet naar PDA formaat blijft de film dan goed kijkbaar of is het vrij schokkerig zoals op bijv. een andere telefoon. Is het btw goed te doen een volledige film omzetten naar je mda?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:07:
HOWW..

Als ik met PocketDivXEncoder een film omzet naar PDA formaat blijft de film dan goed kijkbaar of is het vrij schokkerig zoals op bijv. een andere telefoon. Is het btw goed te doen een volledige film omzetten naar je mda?

mvg
Ja is te doen, niet schokkerig en de kwaliteit was ook goed (film van 2 uur @ 260 mb), het enige waar ik persoonlijk last van had, was de reflectie op het scherm, maarja je kan ook geen thuisbioscoop ervaring verwachten van zo'n apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:12:
[...]

De contactpunten in het SD-slot zijn niet zo geweldig. Probeer gewoon eens het kaartje er een paar keer in en uit te doen, op een gegeven moment zal hij m wel pakken.
That does the trick. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:07:
Het valt me op dat een filmpje (die ik afspeel met de standaard MediaPlayer) met de nieuwe T-Mobile Rom wel goed gaat en met de vorige T-Mobile Rom niet.
Eerst was het allemaal schokkerig, maar dat schijnt dus verholpen te zijn. :)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.. :) dat is WMV..is toch iets anders als een DivX bestand...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sony
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 17:03
Niek_ schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:29:
Hmz...wat ik nu weer voor elkaar heb:

Heb vandaag m'n 2Gb geheugenkaartje ontvangen voor m'n MDA.
De standaard geheugenkaart van 512Mb eruit, en de van 2Gb erin.
Helaas werd hij niet zichtbaar onder verkenner. Ook als ik de MDA aan m'n computer hang kan ik hem niet benaderen.

Heb vervolgens de 512Mb kaart er weer in gestopt maar deze geeft nu hetzelfde probleem. Niet te zien in verkenner en ook niet te zien als ik de MDA aan de computer hang. Heb hem al een paar keer opnieuw opgestart, met en zonder kaart maar geen succes.

Toevallig gister ook net gehad met een extra kaartje van 1GB.
Opgelost door via een cardreader een file op de card te zetten en vervolgens was hij ook m'n vario bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Vraagje:

Ik weet eigenlijk niet precies welke gegevens verloren gaan als de qtek9100 zijn stroomvoorziening verliest. In deze windows versie zit iets van permanent geheugen maar welke gegevens houdt dat precies vast?

En wat moet ik dus backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gymaroe schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:28:
Vraagje:

Ik weet eigenlijk niet precies welke gegevens verloren gaan als de qtek9100 zijn stroomvoorziening verliest. In deze windows versie zit iets van permanent geheugen maar welke gegevens houdt dat precies vast?

En wat moet ik dus backuppen.
Hij bewaart alle gegevens als je accu leeg is. Alleen wijzigingen in bijvoorbeeld word-doucumenten waarin je in het werken bent als de accu leeg is bewaart hij niet. Overigens is het aan te raden om de accu niet helemaal leeg te laten lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
YellowCube schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 16:48:
duur, geen idee.
Kijk even of in de achtergrond nog msn messenger of iets anders dat gebruik maakt van internet draait.
Ik heb hetzelfde tijdje terug gehad met msn iig.. msn eerst killen en dan internet afzetten loste het op.

verbinding kan je trouwens ook verbreken door de ophang (rode telefoon) ingedrukt te houden.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb woensdag mijn mda geupdate met de nieuwe t-mobile rom. Alles doet het goed en vlot als ik het vergelijk met mijn vorige i-mate rom, eigenlijk niet echt veel verschil behalve de taal. Ik heb nu echter een aantal problemen:

in mijn taakbalk mis ik een gedeelte van de icoontjes
mijn smartdialfunctie werkt niet meer, als je cijfers intoetst, ziet ie dat als cijfers en niet een naam
registry wizard geeft aan dat mijn toestel geen aku2 bezit, terwijl dat wel het geval is
ook de wireless plugin werkt niet, terwijl ik hem wel bij het todayscherm heb geselecteerd

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
-snip-

Had trouwens iemand nou nog zon sync kabel ? :P
(omdat mijnes niet in het doosje zat)

[ Voor 78% gewijzigd door Roberto op 02-06-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Roberto schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:08:
-snip-

Had trouwens iemand nou nog zon sync kabel ? :P
(omdat mijnes niet in het doosje zat)
Wat dacht je van teruggaan naar de winkel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Suggestie: wijziging topic start.

Na een enorme vastloper van mijn apparaat heb ik vandaag alles weer opnieuwe geinstalled en getweakt. Daarbij vielen me een aantal dingen op. (ik heb de t-mobile versie van het geheel)

Ten eerste:
Opera (vele malen beter dan i-explore), is geen freeware maar een trial version (30 dagen). Ik kan de freeware versie ook zo snel niet vinden.

Ten tweede:
De installatie handleiding van de GPS unit bij gebruik van TomTom gebruikt screenshots die niet passen bij 'onze' versie van het besturingssysteem. Dit is verwarrrend.
1) Zet de GPS receiver aan.

2) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > Devices (tabblad)" en voer de volgende stappen uit:

-Kies de optie "New Partnership".
-Laat je Wizard zoeken naar andere Bluetooth Devices, selecteer je GPS receiver.
-Zet een vinkje voor "Serial Port" en druk op Finish.

3) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > COM Ports (tabblad)"

-Kies de optie "New Outgoing Port"; voer hier "COM6" in. Deze COM poort zal nu automatisch gekoppeld worden aan je GPS device. Zet géén vinkje voor de optie "Secure Connection".
-Stel nu de "Incoming Port" in op "COM7" (vinkje voor secure conn uit)

4) Schakel de HTC Wizard uit (dit doe je door de uitschakel toets 5 seconden ingedrukt te houden) en vervolgens weer in.

5) Start TomTom Navigator op zonder hieraan vooraf Bluetooth aan te zetten. Dit doet TomTom namelijk automatisch. Voer tot slot de volgende stappen uit:

-Wijzig Voorkeuren, Toon GPS-status > Stel in > Andere Draadloze GPS
-Klik de melding betreffende het verbinding maken met je GPS device weg, dit heeft immers al reeds plaatsgevonden.
-Selecteer COM6.
Ten derde:
De hack om het t-mobile logo weg te werken werkt niet. Er wordt naar een logo met een andere naam op de tweakers server verwezen. Verder heb ik de 'rechten' niet om het bestand te verwijderen op mijn telefoon. Een oplossing is het plaatsen van het logo op bv je storage card en hem daarna verplaatsen met 'total commander', naar de juiste dir (/windows/).

De vorige keer heb ik bij een 'clean install' een aantal programma's geinstalleerd, waaronder 'Magic Button'. Het lijkt erop dat deze de vorige keer de instabiliteit van het besturingssysteem nadelig beinvloede. De boel werkt nu weer heel netjes (andere ook deze ervaring?). Verder heb ik iets gehoord over een real close hack of prgramma maar deze kan ik niet vinden.

Verder is de reg hack om de t-mobile bel skinn uit te zetten erg prettig. Die extra functie die daarmee wordt uitgeschakeld maakt het telefoongedeelte sneller en de telefoonfunctie werkt na mijn mening prettiger na het uitvoeren van de hack.

Als laatste zou dit ook gewijzigd mogen worden:
Een tweede optie is het gebruik maken van Total Commander. Bij gebruik van deze applicatie dien je in de adresbalk "\\\" in te voeren en vervolgens de zich hierin bevindende registry map te openen.

Maar ik krijg 't niet voor elkaar om in m'n registry te komen..?

Wat moet ik nou precies invoeren?
(wil zorgen dat TCPMP streaming af gaat spelen!)

Als je Total Commander opstart, klik je rechtsboven op de backslash ( \ ). Vervolgens dubbelklik je in de mappenlijst op de bovenste map ( \\ ), vervolgens dubbelklik op ( registry ), dan zit je in het register. Of je typt gewoon \\\registry\ in de adresbalk.
:( heb je alles opnieuw geinstalleerd, lees je dan dat t-mobile een rom update heeft uitgebracht. Misschien had ik dat eerst moeten checken.

[ Voor 49% gewijzigd door Ma_rK op 02-06-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:04:
[...]

De taal van de venster, de spellcheck is in het Engels of Nederlands respectievelijk, en de keyboard layout kan afwijken. Al deze dingen zijn echter op te lossen. Het is dus mogelijk NL spell check en NL keyboard layout op een Eng ROM te krijgen en andersom. Zie hiervoor www.xda-developers.com en de de search aldaar. Ik draai hier 2.17 WWE van QTEK, met NL keyboard layout en NL spellcheck. Werkt als een trein en geen "beperkingen". Persoonlijk ervoer ik vooral het Nederlandstalig OS dat T-Mobile standaard op mn Vario had gezet als een beperking ;)
en hoe zit het met de handschriftherkenning? Ik meende ergens gelezen te hebben dat ie er in de nl versie niet op zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

gewoon Calligrapher 8 met nl pack gebruiken! werkt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:46:
[...]

en hoe zit het met de handschriftherkenning? Ik meende ergens gelezen te hebben dat ie er in de nl versie niet op zit???
Zit er inderdaad standaard niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nielsracing schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:17:
[...]

Wat dacht je van teruggaan naar de winkel 8)7
Wat dacht je van als die hier in de buurt zat had ik dat wel gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Roberto schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:16:
[...]

Wat dacht je van als die hier in de buurt zat had ik dat wel gedaan? :P
Blijkbaar denken mensen toch heel verschillend. Als mijn Vario geleverd zou worden zonder kabel zou ik meteen langsgaan of indien de afstand erg groot is in ieder geval bellen en vragen of ze met spoed zo´n kabel opsturen. Je hebt er potverdorie voor betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ma_rK schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:38:
Ten eerste:
Opera (vele malen beter dan i-explore), is geen freeware maar een trial version (30 dagen). Ik kan de freeware versie ook zo snel niet vinden.
Opera was tot 1 juni een gratis Beta :)
Nu helaas niet meer of je moet Opera mini willen, maar eigenlijk wil je die helemaal niet omdat dit niet een "native" appliactie is, maar voor de volledigheid: http://www.opera.com/prod...i/phones/?phone=qtek_9100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:46:
[...]
In de startpost staat een Hack om ze naar voren te toveren.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-09 09:34
Ik heb opera mobile wel besteld, een app wat je zo vaak gebruikt is wel wat waard toch?

[ Voor 95% gewijzigd door nolihc op 03-06-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ma_rK schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:38:
Suggestie: wijziging topic start.

Ten eerste:
Deze is ook aanwezig in de topicstart? Hoewel versie 8.50 nog wel vermeld zal staan werkt de link wel goed.
Ten tweede:
De installatie handleiding van de GPS unit bij gebruik van TomTom gebruikt screenshots die niet passen bij 'onze' versie van het besturingssysteem. Dit is verwarrrend.
Wellicht verwarrend maar het laten ontbreken van de gehele tutorial zou het er denk ik niet makkelijker op maken?
Ten derde:
De hack om het t-mobile logo weg te werken werkt niet.
Klopt, die moet ik inderdaad ook hier nog eens wijzigen ja :Y)
Als laatste zou dit ook gewijzigd mogen worden:
Ik ervaar het intypen van '\\\' in de adresbalk met vervolgens het klikken op de 'registry' folder welke hierna tevoorschijn komt als een snellere procedure dan het geheel intypen van '\\\registry\'. Dit maakt hoe dan ook toch niet zoveel verschil uit lijkt mij zo? Ik zou het eventueel wel iets duidelijk kunnen maken door de handmatige '\' > '\\' > '\\\' stappen in hun geheel te beschrijven.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Eggy schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:57:
Deze is ook aanwezig in de topicstart? Hoewel versie 8.50 nog wel vermeld zal staan werkt de link wel goed.
true, maar er staat dat het Freeware is, terwijl het nu shareware is. En in principe is het ook nooit freeware geweest, maar een gratis te gebruiken beta versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Dat is inderdaad een foutje, ik wist ook niet dat er freeware stond vandaar dat ik hem even niet volgde.

Ik zal het even aanpassen :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Moet bij Bluetooth gps navigatie de telefoon aan staan (niet in vlucht modus)?

Ik heb op mijn qtek 9100 net tomtom 5.25 geinstalleerd.
Heb mijn rikaline BT gps ontvanger netjes aangemeld en gepaird en er een com poort aangehangen.
TomTom gestart en gps instellingen gedaan daar stond ook netjes de gekozen com poort.

TomTom bleef aangeven geen gps apparaat (vluchtmodus). Maar BT stond niet in de vlucht modus. De telefoon wel. De telefoon ook aangezet en toen meteen verbinding in TomTom.

Is dit alleen bij mijn apparaten combinatie zo of is dit altijd zo?

Is er een instelling waardoor tomtom toch de gps ziet zonder dat de telefoon aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Eggy schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:57:
Wellicht verwarrend maar het laten ontbreken van de gehele tutorial zou het er denk ik niet makkelijker op maken?
Ik vindt dit persoonlijk de beste beschrijving. (beter dan de tutorial)

1) Zet de GPS receiver aan.

2) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > Devices (tabblad)" en voer de volgende stappen uit:

-Kies de optie "New Partnership".
-Laat je Wizard zoeken naar andere Bluetooth Devices, selecteer je GPS receiver.
-Zet een vinkje voor "Serial Port" en druk op Finish.

3) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > COM Ports (tabblad)"

-Kies de optie "New Outgoing Port"; voer hier "COM6" in. Deze COM poort zal nu automatisch gekoppeld worden aan je GPS device. Zet géén vinkje voor de optie "Secure Connection".
-Stel nu de "Incoming Port" in op "COM7" (vinkje voor secure conn uit)

4) Schakel de HTC Wizard uit (dit doe je door de uitschakel toets 5 seconden ingedrukt te houden) en vervolgens weer in.

5) Start TomTom Navigator op zonder hieraan vooraf Bluetooth aan te zetten. Dit doet TomTom namelijk automatisch. Voer tot slot de volgende stappen uit:

-Wijzig Voorkeuren, Toon GPS-status > Stel in > Andere Draadloze GPS
-Klik de melding betreffende het verbinding maken met je GPS device weg, dit heeft immers al reeds plaatsgevonden.
-Selecteer COM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:52:
Ik heb woensdag mijn mda geupdate met de nieuwe t-mobile rom. Alles doet het goed en vlot als ik het vergelijk met mijn vorige i-mate rom, eigenlijk niet echt veel verschil behalve de taal. Ik heb nu echter een aantal problemen:

1) in mijn taakbalk mis ik een gedeelte van de icoontjes
2) mijn smartdialfunctie werkt niet meer, als je cijfers intoetst, ziet ie dat als cijfers en niet een naam
3) registry wizard geeft aan dat mijn toestel geen aku2 bezit, terwijl dat wel het geval is
4) ook de wireless plugin werkt niet, terwijl ik hem wel bij het todayscherm heb geselecteerd

Weet iemand hier een oplossing voor?
Ook ik heb mijn MDA Vario geupdate.
1) Ik mis geen icoontjes? Over welke icoontjes heb jij het?
2) Bij mij werkt de SmartDialFunctie wel. (als je direct na de installatie van de ROM een softreset heb gedaan om installatie uit de Extended ROM te voorkomen, moet je de SmartDial functie inderdaad handmatig [vanuit de Extenden ROM] uitvoeren)
3) registry wizard geeft iets aan? Wat is "registry wizard"? En waarschijnlijk komt dit door hetzelfde probleem als bij punt 2: Eerst moet dit uit de Extended ROM geïnstalleerd worden.
4) "wireless plugin"? Bedoel je die G-router patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Met welke software kan ik screenshots maken?
(met TotalCommander lukt het volgens mij niet :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heb ik tijdens mijn update niet de nieuwe versie gebruikt, maar een oudere van t-mobile. Denk dat ik ze door elkaar heb gehaald. Nu heb ik de problemen niet meer. Wel het smartdial gedeelte en dat komt zoals je idd aangeeft, door het niet installeren van de extended rom.

Registry wizard is een programma' tje van het XDA developers forum. Daarmee kan je in één overzicht aanpassingen maken in het register. Die werkt nu trouwens alsnog niet, wanneer ik dat draai geeft ie aan dat mijn toestel geen wizard is en knalt ie er uit.

Wat ik weleens heb, is dat het scherm en de aan/uit knop niet reageren, dan doet ie helemaal niks meer. Dus moet ik soft-resetten. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Gymaroe schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:29:
Moet bij Bluetooth gps navigatie de telefoon aan staan (niet in vlucht modus)?
Je telefoonsignaal zelf hoeft niet aan, dus zeg maar je sim eruit en hopen dat ie geen verbinding maakt om alsnog 112 te kunnen bellen ;) In vluchtmodus gaan alle draadloze verbindingen uit, dus ook bluetooth en wifi. Dit om storingen met de vliegtuigsystemen te voorkomen (voor zover ze invloed hebben natuurlijk, maar zekere voor het onzekere nemen door alles uit te gooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 14:40:
[...]
.................
Wat ik weleens heb, is dat het scherm en de aan/uit knop niet reageren, dan doet ie helemaal niks meer. Dus moet ik soft-resetten. Hebben meer mensen hier last van?
Dit heb ik nog nooit gehad. Niet met mijn oude T-M Rom, en ook niet met mijn nieuwe T-M Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 14:31:
Met welke software kan ik screenshots maken?
(met TotalCommander lukt het volgens mij niet :?)
Met het gratis programmaatje GetPDAscreen kun je via de ActiveSync verbinding screenshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

En met PocketScreenCapture kun je 'onderweg' screenshots nemen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn telefoon wil syncroniceren via bluetooth met activesync dan moet ik een partnerverband aanmaken. Hij ziet mijn telefoon wel maar kan de service activesync niet vinden. Iemand die mij hiermee kan helpen?

Ik gebruik nu de nieuwe tmobile rom maar bij de qtek rom(de 2de installatie) deed hij het ook niet. Maar op de standaard tmobile rom en ook de versie van qtek(1ste installatie) deed hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm ineens van het ene op het andere moment lijkt de inhoud van mijn geheugenkaart weg, alhoewel er volgens de todayplugin van spb pocktplus en als ik hem in mijn computer doet volgens windows explorer ook nog steeds 206mb in gebruik is, echter is de data nergens meer te vinden.
Iemand enig idee hoe ik mijn data terug kan krijgen, ik wil die data namelijk wel graag behouden, en heb sinds de rom-update natuurlijk nog geen backup gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:12:
Mmm ineens van het ene op het andere moment lijkt de inhoud van mijn geheugenkaart weg, alhoewel er volgens de todayplugin van spb pocktplus en als ik hem in mijn computer doet volgens windows explorer ook nog steeds 206mb in gebruik is, echter is de data nergens meer te vinden.
Iemand enig idee hoe ik mijn data terug kan krijgen, ik wil die data namelijk wel graag behouden, en heb sinds de rom-update natuurlijk nog geen backup gemaakt :(
Dit heb ik ook gehad, in de openingspost staat een programma (photo rescue) die dat voor je kan fixen.

Ik was lui en heb maar een format gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:16:
[...]

Dit heb ik ook gehad, in de openingspost staat een programma (photo rescue) die dat voor je kan fixen.

Ik was lui en heb maar een format gedaan.
mmm dank, alweer een tijd geleden dat ik die volledig had doorgelezen, meteen ff gaan proberen ben benieuwd, hopelijk krijg ik alles terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdesign
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59
Is er nog een patch te verkrijgen voor de camera, dat deze betere foto's gaat maken.
Ik heb dit geloof ik eerder op me wizard gehad, maar na een update staat het er niet meer op.
Dus als iemand een link heeft, bedank ik u vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Mdesign schreef op zondag 04 juni 2006 @ 14:13:
Is er nog een patch te verkrijgen voor de camera, dat deze betere foto's gaat maken.
Ik heb dit geloof ik eerder op me wizard gehad, maar na een update staat het er niet meer op.
Dus als iemand een link heeft, bedank ik u vriendelijk.
In dit draadje op een forum vond ik deze zip file: ftp://xda:xda@xda-develop...zard_tweaks_by_thanas.zip

Die zip file bevat wat cabs mbt tot camera dingetjes. (ik heb het zelf nog niet getest)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

aaarg k*t het scherm van mijn vario produceert nu constant een hoge pieptoon... er zijn al eerder mensen die dit gehad hebben, maar ik kan nergens vinden wat ze er mee gedaan hebben.. Iemand hier last (van) gehad? terugbrengen? of valt dit nog anders te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nanax schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:49:
aaarg k*t het scherm van mijn vario produceert nu constant een hoge pieptoon... er zijn al eerder mensen die dit gehad hebben, maar ik kan nergens vinden wat ze er mee gedaan hebben.. Iemand hier last (van) gehad? terugbrengen? of valt dit nog anders te maken?
Terugbrengen! Is waarschijnlijk een kapotte/ lekkende condensator!
Heb er ook last van gehad! Is 't trouwens alleen als 't scherm aanstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ja, .. mooi bagger.. heb net ook al lijntjes op het scherm zien dansen..
Enig idee hoe lang dat gaat duren? dat fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nanax schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:31:
ja, .. mooi bagger.. heb net ook al lijntjes op het scherm zien dansen..
Enig idee hoe lang dat gaat duren? dat fixen
Geen idee, bij mij duurde 't toendertijd 2 weken en kreeg 'm mooi terug!
Jeej een uurtje geen piepje gehoord en toen was die er weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een probleempje met de qtek mda vario, ik kan de meeste sites prima bezoeken, maar een aantal sites (aandelensites) waaronder binck kan ik niet bereiken. Ik heb het al geprobeerd met skweezer, maar dat werkt ook niet, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

CLB schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:33:
[...]

Geen idee, bij mij duurde 't toendertijd 2 weken en kreeg 'm mooi terug!
Jeej een uurtje geen piepje gehoord en toen was die er weer :)
dus die van jou doet het weer?

[ Voor 3% gewijzigd door Nanax op 04-06-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
StephaN schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:47:
Ik heb een probleempje met de qtek mda vario, ik kan de meeste sites prima bezoeken, maar een aantal sites (aandelensites) waaronder binck kan ik niet bereiken. Ik heb het al geprobeerd met skweezer, maar dat werkt ook niet, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Opera browser. Kom je overal op, en werkt heerlijk. De link staat in de ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik word gebeld en mijn Vario uit mijn zak haal, waarna ik wil op nemen schiet het scherm soms alle kanten op omdat mijn toetsenbord per ongeluk beweegt. Hierdoor ben ik meestal te laat met opnemen. Meer mensen hier last van en wat kan ik er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:50:
Wanneer ik word gebeld en mijn Vario uit mijn zak haal, waarna ik wil op nemen schiet het scherm soms alle kanten op omdat mijn toetsenbord per ongeluk beweegt. Hierdoor ben ik meestal te laat met opnemen. Meer mensen hier last van en wat kan ik er aan doen?
Heb ik idd ook. Je kan gewoon om de groene knop rammer aangezien dit standaard opnemen is, dus dat is niet zo een probleem. Het schuifmechanisme is een beetje gevoelig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nanax schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:15:
[...]

dus die van jou doet het weer?
Nou! Ik had 'm toen dus op laten halen, 2 weken later kreeg ik 'm terug!
Piepje was weg. Ff 'n uurtje mee gespeelt en piepje kwam weer terug!

Tegenwoordig heb ik 'n Qtek S200 dus 'n heel nieuw toestel!
DaannO schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:41:
[...]

Opera browser. Kom je overal op, en werkt heerlijk. De link staat in de ts.
Hmm vind ik ook wel meevallen? Postbank ofzo werkt niet in Opera en wel in IE ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype lukte bij mij niet met de Wizard (dwz: het ging wel, maar uiterst beroerd). Tot ik de volgende post tegenkwam. En inderdaad: skype doet het nu. Ik heb mij wizard wel standaard op 240 overklokt, weet niet of dat voor Skype nodig is, maar het kan vast geen kwaad.

----
Exit Skype then locate the following key in your iPaqs registry:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Skype\Phone\Audio\DisableCodecs

The value will be blank, change it to read: ILBC G729
There is a single space between the two codec names.
You should now be able to Skype with ease!

I am using the 312MHz version of Skype, and found that the ILBC codec gives very poor audio quality and the G729 codec rendered the iPaq un-respnsive, although the audio quality was good. The prefered codec now seems to be EG711U, and if I disable that one EG711A is used, also with good results.

The only disadvantage I've found so far is that I can no longer connect to Echo Test, because of 'No common codec', but this is a small price to pay. She's heard all of my one liners by now any way!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ja, bij mij (zelfs na 5 minuten in een RUIME meyer broek!) gebeurt dit ook vaak.

Dan is het toetsenbord een klein stukje te zien.
Zou je niet verwachten van een product dat niet eens een maand oud is, en maar paar dagen is gebruikt.

Maarja... als je hiermee terug gaat zul je het zo weer krijgen, want het zit blijkbaar in het ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05-2023
Iemand een idee hoe ik van een notification af kan komen die met dismiss niet weggaat?
Het is een bericht dat er een voicmail klaar staat van 2 dagen oud.
softresets helpen niet. Als ik met memmaid in notification queue kijk zie ik geen entry die hier verband mee lijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
pimshw1 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 10:02:
Iemand een idee hoe ik van een notification af kan komen die met dismiss niet weggaat?
Het is een bericht dat er een voicmail klaar staat van 2 dagen oud.
softresets helpen niet. Als ik met memmaid in notification queue kijk zie ik geen entry die hier verband mee lijkt te hebben.
check notifications ff uit de OP halen...

Zal blijken dat je heel veel rotzooi hebt waardoor je alarm e.d. vast ook niet goed werkt...

Iemand al wat uitgetest mbt battarijduur na de Tmobile Update???

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
dlawit schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:30:
[...]
check notifications ff uit de OP halen...
Zal blijken dat je heel veel rotzooi hebt waardoor je alarm e.d. vast ook niet goed werkt...
Ik geloof niet dat ik je tip begrijp. Als je het programma Check Notifications van Scarybear software bedoelt dan doet dat hetzelfde als Memmaid en die constateert al dat er geen dubbele entries instaan
(checknotifications ook niet). En ik kan geen van de bestaande entries aanduiden als een entry die het beschreven probleen veroorzaakt. Wat niet wil zeggen dat hij er niet tussen staat.
Maar je hebt wel gelijk mijn alarm werkt ook niet goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Dus wat moet je veranderen ? kan niet volgen naar welke waardes ik het moet veranderen.
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 07:46:
Skype lukte bij mij niet met de Wizard (dwz: het ging wel, maar uiterst beroerd). Tot ik de volgende post tegenkwam. En inderdaad: skype doet het nu. Ik heb mij wizard wel standaard op 240 overklokt, weet niet of dat voor Skype nodig is, maar het kan vast geen kwaad.

----
Exit Skype then locate the following key in your iPaqs registry:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Skype\Phone\Audio\DisableCodecs

The value will be blank, change it to read: ILBC G729
There is a single space between the two codec names.
You should now be able to Skype with ease!

I am using the 312MHz version of Skype, and found that the ILBC codec gives very poor audio quality and the G729 codec rendered the iPaq un-respnsive, although the audio quality was good. The prefered codec now seems to be EG711U, and if I disable that one EG711A is used, also with good results.

The only disadvantage I've found so far is that I can no longer connect to Echo Test, because of 'No common codec', but this is a small price to pay. She's heard all of my one liners by now any way!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In Opera werken al deze sites wel nadat ik pop up blokkeren uit heb gezet. Opera kost mij echter 19 euro, is er niet ergens de mogelijkheid om deze pop up blocker in IE uit te zetten, want ik neem aan dat dat het probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb de nieuwe TMO rom geinstalleerd, 2.21.2.5NLD

Bijna alles is probleemloos gegaan.

Het enige waar ik niet blij mee ben is dat wanneer ik de Comm Manager gebruik en deze sluit dat in meer dan de helft van de gevallen mijn Vario blijft hangen. :(

Zijn er meer die dit probleem hebben of gehad hebben en wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:37:
Ok, ik heb de nieuwe TMO rom geinstalleerd.

Bijna alles is probleemloos gegaan.

Het enige waar ik niet blij mee ben is dat wanneer ik de Comm Manager gebruik en deze sluit dat in meer dan de helft van de gevallen mijn Vario blijft hangen. :(

Zijn er meer die dit probleem hebben of gehad hebben en wat kan ik daar aan doen?
Maak je gebruik van WisBar?
Zo ja, open Comm manager, open instellingen Wisbar en stel dan in dat 'ie de Comm Manager negeert in taakbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsracing schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:40:
[...]

Maak je gebruik van WisBar?
Zo ja, open Comm manager, open instellingen Wisbar en stel dan in dat 'ie de Comm Manager negeert in taakbeheer.
Helemaal goed!!!!!!!!!!!!!
Nou sluit Comm manager gewoon

bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 12:13
Ik ben rond aan het kijken om mijn vario in een navigatiesysteem om te toveren, maar vroeg me af of iemand mij kan vertellen of tomtom ook goed in landscape mode werkt? Op zich vind ik de brodit houder (deze: http://www.pdashop.nl/product/20271) waar de pda horizontaal in past erg mooi, maar als tomtom alleen in portrait werkt dan heb ik daar niks aan natuurlijk... Ik heb ook nog geen tomtom en gps ontvanger, dus kan het zelf niet testen, en ik bestel liever alles in een keer dan de houder achteraf nog bij te moeten bestellen.
Ik heb gezocht, maar vreemd genoeg kon ik hier niks over vinden via de search (ik zou toch verwachten dat wel meer mensen dit zouden willen).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

finraziel schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:32:
Ik ben rond aan het kijken om mijn vario in een navigatiesysteem om te toveren, maar vroeg me af of iemand mij kan vertellen of tomtom ook goed in landscape mode werkt? Op zich vind ik de brodit houder (deze: http://www.pdashop.nl/product/20271) waar de pda horizontaal in past erg mooi, maar als tomtom alleen in portrait werkt dan heb ik daar niks aan natuurlijk... Ik heb ook nog geen tomtom en gps ontvanger, dus kan het zelf niet testen, en ik bestel liever alles in een keer dan de houder achteraf nog bij te moeten bestellen.
Ik heb gezocht, maar vreemd genoeg kon ik hier niks over vinden via de search (ik zou toch verwachten dat wel meer mensen dit zouden willen).
Dit is in voorgaande topics wel vaker gevraagd hoor.
Zelf gebruik ik TomTom. Ik vindt het echt een geweldig navigatiesysteem.
Het is inderdaad mogelijk om TomTom in landscape modus te gebruiken.
Dit is eenvoudig in te stellen bij de opties in TomTom.
Zelf doe ik dit echter nooit, en gebruik ik een staande Brodit houder.
(ik vindt het zo lelijk als je je telefoon oplaad, en de stekker zit aan de zijkant, vandaar dat ik een staande houder heb)

P.S. Ik gebruik ook de gratis en automatische flitspaalinformatie. Dit maakt TomTom nog veel leuker! :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Martino-s op 05-06-2006 20:49 . Reden: Typo + hyperlink toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 12:13
Ach nou zie ik het inderdaad, ik was er weer ingetuind dat die search standaard op meest relevante boven staan, en zag al een hele oude datum staan dus dacht dat ie alleen maar hele oude topics gevonden had 8)7
Bedankt voor het antwoord in ieder geval, en voor de tip, die gaan we gelijk even opslaan en gebruiken als we het spul eenmaal hebben :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke thema's van www.pocketpcthemes.com het doen op de mda vario? Daarmee bedoel ik welke categorie bijv. VGA. En met passen bedoel ik dat ze er ook goed uitzien als het toetsenbord is uitgeklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

een vriendin van mij gebruikt de MDA vanuit een revalidatiecentrum om zo met haar laptop online te komen. Perfecte oplossing, ideaal voor haar. Nu krijgt ze ineens een foutcode 680. Ik heb zonet telefonisch proberen te checken of ze bij de verbinding wel het USB modem heeft geselecteerd en of het modem wel is geactiveerd op de MDA. Dat lijkt het geval te zijn. Iemand enig idee wat ze nog meer kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, kan na mijn Rom update (TMO) mn simmanager nergens meer vinden...
iemand?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het plaatje geeft Opera Mini (wat totaal iets anders is) maar verder werkt die beta gewoon niet meer, dat was 1 juni afgelopen :)
Tenzij er een wonder gebeurd en Opera ook hun mobile browser gratis beschikbaar maakt ga ik hem maar eens kopen, niet duur voor wat het doet :) (en ik zie minimo ook niet snel stable worden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was die beta nou onbeperkt bruikbaar, of zat hier ook die 30 dagen trial limit op?

mm laat maar, antwoord werd hierboven al gegeven ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 22:50:
de reden is dat je de telefoon uit het hoesje moet halen. De magneetjes in het hoesje zorgen ervoor dat het scherm gaat kantelen. Normaal gesproken, wanneer je de telefoon in je hand hebt en de telefoon openschuift. dan kantelt het scherm middels magneetjes die van elkaar af gaan.

Aangezien er ook sterke magneetjes in het hoesje zitten, en de telefoon uit het hoesje gaat halen, dan kan het scherm ook gaan kantelen. Dit probleem heb ik eerste instantie opgelost door de telefoon andersom in het hoesje te plaatsen. Totdat ook 4 pinpasjes van me het hebben begeven: Dit ook door het hoesje. Nu heb ik een klitterband sluiting.

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
pimshw1 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:54:
[...]

Ik geloof niet dat ik je tip begrijp. Als je het programma Check Notifications van Scarybear software bedoelt dan doet dat hetzelfde als Memmaid en die constateert al dat er geen dubbele entries instaan
(checknotifications ook niet). En ik kan geen van de bestaande entries aanduiden als een entry die het beschreven probleen veroorzaakt. Wat niet wil zeggen dat hij er niet tussen staat.
Maar je hebt wel gelijk mijn alarm werkt ook niet goed meer.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heb ik na wat google werk zelf een oplossing gevonden.
Ik heb de waardes in de registry van HKEY_CURRENT_USER\System\State\Messages\vmail\Line1\Unread\Count en Total\Unread\Count op 0 gezet. Bij mij stond er 4294967295 in. De inhoud van text onder \vmail, hier stond de inhoud van het bericht, heb ik leeggemaakt.
Kan iemand bevestigen dat deze waardes inderdaad 0 horen te zijn als er geen nieuwe voicemailberichten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:26

mulder

ik spuug op het trottoir

nicknec schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:46:
[...]
Totdat ook 4 pinpasjes van me het hebben begeven: Dit ook door het hoesje.
Ja idd al mijn pasjes waren ook naar de klote door deze magneet sluiting. Dat was een leuk moment zo bij het tankstation :/

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:13:
Wie weet welke thema's van www.pocketpcthemes.com het doen op de mda vario? Daarmee bedoel ik welke categorie bijv. VGA. En met passen bedoel ik dat ze er ook goed uitzien als het toetsenbord is uitgeklapt.
VGA gaat natuurlijk niet werken :)

VGA is 640 x 320 en je ppc ondersteunt 320 x 240 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een aantal VGA themas op mijn Vario staan die het wel perfect doen. Welke moet ik dan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogwat: Wat is er mis met de link van tcmp? Ik wil het weer installeren maar kan het niet meer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik via emailwiz mijn gmail account ingesteld. Lukt allemaal prima, maar als ik de mail wil ophalen dan gaat ie eerst alle mailtjes controleren.
En aangezien dat er 730 zijn is ie daarmee wel even bezig.

Weet iemand hoe je dit kan uitschakelen??

En bij hotmail krijg ik steeds dezelfde nieuwe berichten, ook al het ik ze al verwijderd in mijn telefoon.
Hier iemand iets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:45:
En bij hotmail krijg ik steeds dezelfde nieuwe berichten, ook al het ik ze al verwijderd in mijn telefoon.
Hier iemand iets voor.
Gmail kan ik je niet bij helpen, die gaat bij mij via de pop3 en sync...
maar hotmail denk ik het volgende:

Je verwijderd de berichten uit je inbox... maar dan worden ze nog niet op de server, najah internet hotmail verwijderd... dan moet je nog een keer ontvangen/verzenden na het verwijderen!... dan zijn ze ook helemaal weg als je met de computer ouderwets naar je hotmail surft!

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlawit schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:50:
[...]

Gmail kan ik je niet bij helpen, die gaat bij mij via de pop3 en sync...
maar hotmail denk ik het volgende:

Je verwijderd de berichten uit je inbox... maar dan worden ze nog niet op de server, najah internet hotmail verwijderd... dan moet je nog een keer ontvangen/verzenden na het verwijderen!... dan zijn ze ook helemaal weg als je met de computer ouderwets naar je hotmail surft!
Heb nu bij Gmail zo gezet dat hij POP vanaf dit moment doorstuurt, dus niet de oude mailtjes.
Dit is maar een tijdelijke oplossing, aangezien ik toch graag ook deoude mailtjes wil kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 20:31
Weet iemand of het mogelijk is (eventueel m.b.h. een applicatie) om de trilfunctie aan te passen ?
Ik doel hier vooral op de lengte ervan, ik vindt persoonlijk dat ie veels te lang trilt, het liefst zou ik dit ongeveer zoals een nokia willen proberen te krijgen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

ik heb CheckNotifications op m'n QTek staan.
Nou loop ik regelmatig tegen het probleem aan dat als ik 'Clear' kies, het programma zegt: 'Clearing 19 of 18 events' (als er bijv. 18 events zijn).
En dat werkt dus niet en CN blijft dan gezellig hangen.

Het viel me op dat er een event NULL tussen staat en als ik die verwijder dan gaat het opeens weer goed.
Iemand enig idee wat dat NULL event is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het beste freeware programma is om zelf thema's te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Na de update naar de nieuwe tmobile rom lijkt mijn accu veel sneller leeg te gaan, is het mijn gevoel of kan iemand dit bevestigen? Ik deed voorheen makkelijk een week ermee, tegenwordig net 4 dagen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:10:
Nogwat: Wat is er mis met de link van tcmp? Ik wil het weer installeren maar kan het niet meer downloaden.
je moet tcPmp downloaden,k oftewel POCKET, dat scheelt 'n hele hoop!

@ Jongen: Theme generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een klein iets.

Als ik via pda.startpagina.nl de NOS journaal stream open, heb ik wel geluid, maar geen beeld.
Iemand enig idee hoe dit komt, en waar je eventuele codecs vandaan kunt halen.
Ik kreeg ze iig niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Sephiroth schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:58:
Weet iemand of het mogelijk is (eventueel m.b.h. een applicatie) om de trilfunctie aan te passen ?
Ik doel hier vooral op de lengte ervan, ik vindt persoonlijk dat ie veels te lang trilt, het liefst zou ik dit ongeveer zoals een nokia willen proberen te krijgen. O-)
Zoiets zou ik ook wel willen weten, ik vind ook dat de lengte van de tril veel te lang is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje:

Ik heb sinds kort een klein probleempje als mijn geluid heel hard staat tijdens bellen.
Als de andere persoon zijn geluid ook hard heeft staan dan hoor ik soort van trrrng trrrng (alsof iets in me telefoon los zit en beweegt) Heel apart weet iemand of die te maken heeft met softwaren of echt hardware matig is en dat ik hem terug moet brengen naar de winkel.

Ik heb een mda vario met de nieuwste ROM en dit was voordat ik de nieuwste rom had ook aanwezig.

Alvast bedankt voor jullie hulp, heb na 11 volle topics toch heel veel geleerd over me telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een enorme newbie vraag... ik heb van de week mijn qtek 9100 binnen gekregen en er een dag mee gebeld. perfect! Ik heb hierna maar gelijk de laatse rom update erop gegooid en nu zie ik niet meer wie mij belt... ik heb overal gekeken, maar ik zou niet weten waar ik het in kan stellen.... (kon het ook niet in het boekje vinden...) kan dit liggen aan de update?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.