Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Anoniem: 147846
Best netjes imo
Anoniem: 111703
Dat is wel erg weinig voor een 18-jarige, als ik zo bot mag zijnSpike1506 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:09:
* Anoniem: 111703 is nu werkzaam bij Mc. Donalds in Middelburg en ben 18 jaar.. en verdien €4,01 per uur.
Valt McDonalds onder de horeca? Zo ja, dan zou ik toch echt kijken of je geen beter salaris kunt krijgen (lees: >5 euro). Ik verdiende als 16 jarige €3,16 in de AH als kassamedewerker terwijl een vriend (ook 16) van me >€4 verdiende per uur in de horeca.
Tis vrij algemeen bekend dat je minimumloon verdient bij de Mac...Anoniem: 111703 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:54:
[...]
Dat is wel erg weinig voor een 18-jarige, als ik zo bot mag zijn
Valt McDonalds onder de horeca? Zo ja, dan zou ik toch echt kijken of je geen beter salaris kunt krijgen (lees: >5 euro). Ik verdiende als 16 jarige €3,16 in de AH als kassamedewerker terwijl een vriend (ook 16) van me >€4 verdiende per uur in de horeca.
Anoniem: 187929
Als je per maand 40 a 50 euro uitgeeft en je gaat elke week uit kan je zo'n 7 glaasjes per keer drinkenstevenP schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 20:09:
[...]
Ik denk dat hij per avond bedoeldNeem aan dat een biertje 2 euro is: 2*7 = 14 -> 14*4 = 52 euro. Nou inderdaad dus een biertje of 25 ofzo, het klopt wel
Ja idd..HyperioN. schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:56:
[...]
Tis vrij algemeen bekend dat je minimumloon verdient bij de Mac...
Zou wel loonsverhoging willen.. iemand misschien suggesties hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Niet... althans niet bij de Mac. Ik zou zeggen zoek een leuk horeca bedrijf op wat niet onderdeel is van een grote keten. Mijn ervaring is dat in zo'n bedrijf prima over het loon te praten is.Spike1506 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:28:
[...]
Ja idd..
Zou wel loonsverhoging willen.. iemand misschien suggesties hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Heb vorig jaar een PC gekocht voor ca. 800 euro, later uitgebreid met TFT etc omdat ik nog een CRT had staan. Ondertussen een Smartphone/PDA (hoe noem je zoiets exact) en een TFT rijker, binnenkort MP3 speler en m'n digicam had ik al sinds 2001
Hoe ik het heb verdiend? Sparen. Kost discipline maar dan heb je ook wat om naar uit te kijken, en misschien een gevoel van trots wanneer je genoeg geld hebt.
De laatste tijd gaat 't geld echter steeds vaker op aan kleine uitgaven of lullige dingen als kabeltjes, koptelefoon, electronica, dat soort spul, en ook wel eens wat aan uitgaan maar dat komt bij mij niet boven de 10 euro per keer uit (geen grote evenementen oid)
Dan blijkt het toch een hele kunst, sparen.
Maar hou dit voor ogen: als je nu leert te sparen voordat je iets uitgeeft, is het later wellicht ook makkelijker om geen geld te lenen (bijzondere gevallen daargelaten).
No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.
6,80 friettent 19jrdbzfan schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:56:
4.86 p/u bij AH... Ben 18.
Verdien 3,75 p/u, maar ik maak redelijk veel uurtjes, dus meestal ligt mijn maandsalaris tussen de 300 en 400 euro. Daarnaast nog 40 euro in de maand zakgeld.
Sparen gaat bij mij automatisch, elke 3 weken wordt er 75 euro naar een andere rekening geschreven. Dus het opbouwen voor een rijbewijs e.d. gaat vanzelf.
Dus "a smile is for free" geldt daar ook aan de inkoopkantHyperioN. schreef op zondag 11 februari 2007 @ 19:56:
[...]
Tis vrij algemeen bekend dat je minimumloon verdient bij de Mac...
Groetjes, FaceDown.
1: €4,30 per uur plus ongeveer een euro per uur fooi (gemiddeld), hier doe ik bediening en beetje keuken. Werk hier elke zaterdagmiddag, en soms nog een koopavondje/zondag e.d.
2: €5 per uur en geen fooi, dat mag de baas houden van me, hij is net begonnen en wil me oude chef een beetje helpen
[ Voor 10% gewijzigd door Dentheman op 14-02-2007 12:14 ]
Zie ondertitel
1: Bij een eierpakstation, daar verdien ik €2.98 p/u
2: Sinds gister ook in een uitgaansgelegenheid €5.81 p/u
Ik ben nu 19. Bij mijn vorige baan (computerbedrijfje, max. 16 uur per week) verdiende ik 5,12 netto per uur, zonder extra's (vakantiegeld, etc). Nu werk ik bij KPN (helpdesk, minimaal 16, meestal 20 en als ik tijd heb kan ik tot 40 uur per week), en verdien ik zo'n 7,40 netto per uur dacht ik, mét vakantiegeld etc. En na 22u werken en op zaterdag is 120% en op zondag is 200% uitbetaald krijgen
Hiernaast doe ik ook nog wat PHP projectjes voor allerlei bedrijfjes en computerreparaties thuis bij kennissen en daar verdien ik gemiddeld per maand zo'n 200 tot 400 euro mee.
Binnenkort maar m'n T-biljet de deur uit doen, krijg nog zo'n €200 terug van m'n vorige baan
Edit; om nog even op een oude reactie richting mijn quote te reageren:
Wie gaat er dan ook op een zaterdag uit in Groningen?kingrichard47 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:29:
[...]
Waar vind jij in Groningen kroegen waar bier € 0.50 is? (Op een normale zaterdag avond).
Als ik uitga kost mij dat gemiddeld ook zo tussen de €40 / €60 dus zo bijzonder veel vind ik €40 niet...

Nee, serieus, op zaterdag vind je dat inderaad niet. Op zaterdag uitgaan heb ik zelf ook een hekel aan, dus dat scheelt. Overigens was op het moment van typen van jouw reactie bier in de Blauwe Engel tijdens piekuren nog 50 cent, tegenwoordig is dat al 90 cent
[ Voor 85% gewijzigd door Peedy op 25-02-2007 17:58 ]
Anoniem: 151463
Wat voor werk doe jij?proller schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:35:
18 jaar, verdien 200-300 euro per maand, betaalt daar mijn prelude 2.0i van(wegenbelasting + verzekering à 90 euro), plus mijn internet a 50 euro, en heb een P4 3.0 / 512 / R9800P. Daarnaast heb ik wel een Bose AM6.III, een dikke versterker, en een 26" lcd aan de muur hangen
* Anoniem: 151463 heeft niets te klagen, en is 29 mei weer blut na het aanschaffen van velgen en banden
Hoe doet 'ie het? Niet uitgaan. harde muziek kan ik ook in mijn auto draaien, en een biertje pakken op het balkon kost ook al geen drol. Dus dan kun je best wel wat sparen.

Zit er nogsteeds handel in 2e hands computersAnoniem: 138244 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 15:32:
ik ben net 16 en krijg al netwerkbeheerder 5 euro per uur ,
toen ik 14 was kocht ik zelf van me gespaarde geld een :
Intel pentium 4 3,2 GHZ
1 GB Ram
200GB HDD
X300 videokaartje
en nog wat pretspul
nu tegenwordig heb ik een :
Dual Xeon 2,8 GHZ
2GB RAM
760 GB HDD
6800XT videokaart
19inch tft
toshiba laptop
Celeron M 410
512Mb
60GB
gewoon veel en hard werken , en handelen in computers
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 151463 op 26-02-2007 12:12 ]
Ik werk op een kippenslachterij, en verdien daar(via het uitzendbureau) nu 5.60 per uur exclusief vakantiegeld e.d.(17 jaar oud). Maar misschien bof ik wel gewoon.
Kipverwerking, 18jaar, 8,08 euro per uurKamikaza schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:04:
Nou, ik vind het loon voor 16/17 jarigen niet echt denderend vergeleken met mijn eigen salaris.
Ik werk op een kippenslachterij, en verdien daar(via het uitzendbureau) nu 5.60 per uur exclusief vakantiegeld e.d.(17 jaar oud). Maar misschien bof ik wel gewoon.
Maar bij waar werk jij dan? Ik it bij de GPS in Nunspeet...
Van de Bor in Meppel. We krijgen ook wel eens spul van GPS. Maar ik werk echt bij het bedrijf, niet via uitzendbureau. Je moet gewoon zorgen dat je direct bij GPS kunt werken, zonder tussenkomst van een uitzendbureau.Kamikaza schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:22:
Hmmm, toch eens informeren bij mijn uitzendbureau![]()
Maar bij waar werk jij dan? Ik it bij de GPS in Nunspeet...
Anoniem: 180548
Per maand verdien ik meestal zo'n €300-,
Ik ben er tevreden mee, ik heb gewoon een standaard office pc'tje... Voldoet prima voor mijn toepassingen, alhoewel ik vind dat ik hem binnenkort moet vervangen, ik zet voor klanten mooie pc's in elkaar en zelf werk ik nog op zo'n el-cheapo merk pctje
Sempron 3000+
512MB
250GB HDD
Verder tig andere oudere bakken draaien.
Ik ga binnenkort een laptop aanschaffen, vooral om mee te nemen naar klanten& school.
Verder geef ik mijn geld uit aan:
1x per jaar mooie telefoon
Leuke gadgets die ik tegenkom bij de MediaMarkt
Ga niet zo heel veel uit, 2x per maand keertje naar de kroeg ofzo, dan let ik niet op wat ik uitgeef
Edit, ik geloof dat ik best aardig verdien zo
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 180548 op 27-02-2007 20:02 ]
Doe je zekerAnoniem: 180548 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:53:
Edit, ik geloof dat ik best aardig verdien zo![]()
Ik heb zelf op 't moment geen 'echte' baantje - 17 jaar - al heb ik wel 'n flinke inkomstenbron binnen via advertenties en gesponsorde reviews op m'n weblog, zit rond de 270€ per maand met 'n redelijke groei. Qua uurloon is 't uiteraard niet geweldig, maar 't is meer 'n uit de hand gelopen hobby dan echt 'werk', wat niet wegneemt dat 't mooi meegenomen is.
Uitgaven heb ik op 't moment niet erg veel, hardware is nog lang niet afgeschreven, kosten voor 'levensonderhoud' niet meegenomen waardoor dit (minus 'n euro of 20-50 per maand voor feestjes/verjaardagen) min of meer overblijft - mooi voor m'n rijbewijs e.d. volgend jaar.
Minimum 16 jaar is 3,17, dus snap 1 even niet...royco_100 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:43:
Ik heb nou 2 baantjes, ben 16 jaar oud![]()
1: Bij een eierpakstation, daar verdien ik €2.98 p/u
2: Sinds gister ook in een uitgaansgelegenheid €5.81 p/u(het is wel van 23.00 tot 05.00
)
Verdien dat zelf ook, binnenkort werk ik er een jaar, krijg ik 50 cent meer, + wordt ik 17 dus minimumloon 17 jaar + 50 cent
[ Voor 5% gewijzigd door Muthas op 10-03-2007 11:17 ]
Waar haal je die info vandaan? Dat klopt dus niet..Muthas schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:16:
[...]
Minimum 16 jaar is 3,17, dus snap 1 even niet...
http://www.cnvjongeren.nl/cms/EEEyVlVAAulRqQbcRG.php
€2,88 of €2,59 dus, afhankelijk van de normale werkweek van de werkgever.
Virtueel is beter dan een ritiueel xD
Wat ik me afvroeg, ik doe nu vakkenvullen, of ik bij een zaak als mediamarkt aan de slag zou kunnen.
Daar leer ik nog wat van en electronica ligt iets meer in m'n interessegebied dan voedsel (uiteraard)
Iemand die hier een goed antwoord op heeft? Ik zit nog op de middelbare dus echte vervolgopleiding heb ik niet.
Volgensmij heb je geen kennis van zaken nodig om bij de Mediamarkt te werkenDutch-Hane schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:06:
Ik ben 17, verdien zo rond de 4,30 per uur![]()
Wat ik me afvroeg, ik doe nu vakkenvullen, of ik bij een zaak als mediamarkt aan de slag zou kunnen.
Daar leer ik nog wat van en electronica ligt iets meer in m'n interessegebied dan voedsel (uiteraard)
Iemand die hier een goed antwoord op heeft? Ik zit nog op de middelbare dus echte vervolgopleiding heb ik niet.

Je zou kunnen kijken naar een baan in de horeca. Klinkt misschien vreemd. Maar het is echt de moeite waard. Ik ben nu 17 en verdien 5,50 NETTO.( toen ik 16 was een whopping 4.50)Dutch-Hane schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:06:
Ik ben 17, verdien zo rond de 4,30 per uur![]()
Ik werk welliswaar in de afwas. Maar ik heb al regelmatig ICT dingen mogen doen voor het bedrijf. Van server opzetten tot foldertjes inmekaar zetten( doen wij allemaal zelf). Dit heeft mij al aardig wat zakcentjes extra opgeleverd
Bovendien kan ik dit werk ook nog doen als ik uit huis ben( tenzij ik in een andere stad ga studeren) en het is een mooie ervaring voor later. Je weet tenminste wat op tempo werken is en hoe je hard moet werken( ook vies worden zeg

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Klinkt idd niet verkeerd, alleen één ding heeft me eigelijk altijd van weerhouden om te kijken naar werk in de horeca. De werktijden zijn behoorlijk "heftig" voor zover ik weet. Doordeweeks tot diep in de nacht werken en zaterdagavond komt ook niet echt lekker uit ivm uitgaan natuurlijk.Touchdomex schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:22:
[...]
Je zou kunnen kijken naar een baan in de horeca. Klinkt misschien vreemd. Maar het is echt de moeite waard. Ik ben nu 17 en verdien 5,50 NETTO.( toen ik 16 was een whopping 4.50)
Ik werk welliswaar in de afwas. Maar ik heb al regelmatig ICT dingen mogen doen voor het bedrijf. Van server opzetten tot foldertjes inmekaar zetten( doen wij allemaal zelf). Dit heeft mij al aardig wat zakcentjes extra opgeleverd
Bovendien kan ik dit werk ook nog doen als ik uit huis ben( tenzij ik in een andere stad ga studeren) en het is een mooie ervaring voor later. Je weet tenminste wat op tempo werken is en hoe je hard moet werken( ook vies worden zeg)
Hoe zit dat bij jou bijvoorbeeld? Zijn die tijden echt zo beroerd of is het een wel erg negatief beeld wat ik heb van de horeca?
Diep in de nacht valt wel mee bij mijDutch-Hane schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:33:
[...]
Klinkt idd niet verkeerd, alleen één ding heeft me eigelijk altijd van weerhouden om te kijken naar werk in de horeca. De werktijden zijn behoorlijk "heftig" voor zover ik weet. Doordeweeks tot diep in de nacht werken en zaterdagavond komt ook niet echt lekker uit ivm uitgaan natuurlijk.
Hoe zit dat bij jou bijvoorbeeld? Zijn die tijden echt zo beroerd of is het een wel erg negatief beeld wat ik heb van de horeca?
Doordeweeks is niets aan te doen. Bij ons is gelukkig het restaurant en eetgedeelte dicht op maandag en dinsdag. Voor de rest open. Ik vind het zelf erg meevallen. Vooral omdat ik savonds werk( doe ik liever dan overdag) Ook natuurlijk van buffetten de toetjes die overblijven gaan half de keuken in. Weggooien is meestal zonde bij witte chocolademouse
Trouwens voor meer info over waar ik werk: http://www.scandinavischdorp.nl/
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Anoniem: 146790
Ik krijg 4,90 per uur.
Ik krijg 6,00 voor 1 overuur.
Ik krijg 0,19 per reis-kilometer.
Ik ga natuurlijk niet mijn salaris vertellen. Ga er maar van uit dat ik 40 uur werk, en ongeveer 2 uur in de week overwerk, en tussen de 10 en 350 km per week reis (Hehe
Mijn auto rijd 1:10
Dat betekend dat ik voor 10 KM 1,90 krijg
Een liter kost 1,35
Ik houd dan ongeveer 55 cent winst over.
Ik krijg elke 4 weken uit betaald.
Als ik voor een cursus slaag, krijg ik 250 euro extra.
Tel uit je winst (En dat tegenover mijn krantenwijk van 50 euro in de MAAND)
Ik heb besloten om naar de Plus te gaan, omdat daar iemand werkt die in mijn klas zit. Diegene heeft verteld dat je niet hoeft over te werken en dat je betaald krijgt op het kwartier (afgerond). Maar ik dacht laatst eens na, en ik realiseerde dat ik nu 16 ben en ook wat 'beter' werk kan zoeken i.p.v. vakkenvullen. Ik dacht aan horeca/snackbar etc.. ik heb alleen nog nooit een 16-jarige ober o.i.d. gezien. Weet iemand toevallig iets geschikts voor een 16 jarige? (Anders ga ik toch naar de Plus).
[ Voor 7% gewijzigd door Jedi_Pimp op 17-03-2007 15:06 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik denk dat je dan eerder een beetje zal krijgen 'achter de schermen', afwassen, opruimen e.d., ik heb twee klasgenotes (ook 16) die wel 's avonds in 'n cafe/restaurant werken, 't kan wel dus.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:04:
[..]
ik heb alleen nog nooit een 16-jarige ober o.i.d. gezien. Weet iemand toevallig iets geschikts voor een 16 jarige? (Anders ga ik toch naar de Plus).
Anoniem: 204528
Poehh toen ik 16 was.. geloof dat ik toen begon met kassa draaien in de supermarkt en heb ook in kleine groentewinkel toen gewerkt..Ik heb besloten om naar de Plus te gaan, omdat daar iemand werkt die in mijn klas zit. Diegene heeft verteld dat je niet hoeft over te werken en dat je betaald krijgt op het kwartier (afgerond). Maar ik dacht laatst eens na, en ik realiseerde dat ik nu 16 ben en ook wat 'beter' werk kan zoeken i.p.v. vakkenvullen. Ik dacht aan horeca/snackbar etc.. ik heb alleen nog nooit een 16-jarige ober o.i.d. gezien. Weet iemand toevallig iets geschikts voor een 16 jarige? (Anders ga ik toch naar de Plus).
En toen ik 17 was ben ik bij een camping gaan werken, waar ik inmiddels al weer een aantal jaren in de zomer volop actief ben (en buiten het camping seizoen werk ik in weekend in een supermarkt op de groenteafdeling, niet echt alleen vakkenvullen maar ook bestellen etc.. Is wel leuk om iets 'hoger' werkt te doen, niet de vakkenvuller zijn maar ook de 'leiding' hierover hebben)
Anoniem: 185039
Na opleiding gaan werken, en opgebouwd
Ben nu 19 en verdien 8 euro per uur (excl reiskosten enzo) komt op een 1500 euro totaal per maand netto (incl reiskosten is dat)
Lekker bedragje toch?
Is voor functie Electritechnische Tekenaar en zit dus nog in "starters" functie, dus kan nog veel hoger
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 185039 op 17-03-2007 15:23 ]
Ik weet niet waar je woont, maar als er een DHL Express Terminal in de buurt is kan je dat proberen.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:04:
*knip*
Ik dacht aan horeca/snackbar etc.. ik heb alleen nog nooit een 16-jarige ober o.i.d. gezien. Weet iemand toevallig iets geschikts voor een 16 jarige? (Anders ga ik toch naar de Plus).
Werktijden liggen niet vast, maar het begint tussen 6 en 7 uur savonds en je eindtijd is afhankelijk van de drukte (max middernacht). Je krijgt er ook nog eens per kwartier betaald.
Ik ben zelf 21 en doe het als bijbaan, en verdien daarmee bij een uur of 10 in de week zo'n 10 euro per uur.
Daar zit uiteraard zwaar werk vergoeding bij in en 125% loon omdat je savonds werkt.
En dat is dan via een uitzendburo (tempo team in mijn geval, weet niet waar andere terminals hun uitzendkrachten werven. neem aan ook TT)
Het werk is wel eentonig. Je staat namelijk steeds dozen in grote boxen te stapelen (inzicht in tetris vereist!
Zelf werk ik er al een behoorlijke tijd en als de ploegleiders je leren kennen en je vertrouwen, zetten ze je ook wel eens aan ander werk met iets meer verantwoordelijkheid en minder zwaar. (uiteraard tegen zelfde lekkere loon
edit: zodra je 18 bent mag je ook nachtdiensten draaien, en dan draai je 2 maal zoveel uren, van maandag tot donderdag nacht is het dan 130% loon +zwaarwerk vergoeding en vrijdagnacht is het 150% +zwv omdat je het weekend in gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 17-03-2007 15:33 ]
Anoniem: 212145
Dat is wel erg lekker uitbetaald, ik zie een kans liggenroyco_100 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:43:
2: Sinds gister ook in een uitgaansgelegenheid €5.81 p/u(het is wel van 23.00 tot 05.00
)
Wat voor 'uitgaansgelegenheid' hebben we het hier dan eigenlijk over?
Ik ben 17 en verdien 4,36 per uur. Hier komen dan nog alle premie's bovenop (vakantiegeld, winstuitkering etc.)Jedi_Pimp schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:04:
Ik ben net 16 geworden en ik heb een ruim half jaar bij de AH gewerkt. Ik raad het iedereen af om te doen. Misschien was het alleen mijn winkel, maar ik heb ontzettend veel moeten overwerken en het was allemaal erg onpersoonlijk. Nu zal je miscchien denken dat ik niet hard genoeg werkte, maar dat is dus niet zo. In het begin had ik er wel moeite mee, maar na een tijdje kon ik wel 50 dozen per uur vullen. Als er een 'vertraging' was, moest iedereen zonder pardon heel wat dozen meer vullen, in je eigen tijd. Dit kreeg je dus niet doorbetaald (ik heb met overwerken totaal geen problemen, als ik het maar tegen mijn standaardloon vergoed krijg). Ook mocht ik niet weg als ik voor de tijd klaar was, dan moest ik iemand anders helpen en doorgaan totdat die kar klaar was.. wat ik wel leuk vond waren het kerstgeschenk en de pepernoten voor Sinterklaas.
Ik heb besloten om naar de Plus te gaan, omdat daar iemand werkt die in mijn klas zit. Diegene heeft verteld dat je niet hoeft over te werken en dat je betaald krijgt op het kwartier (afgerond). Maar ik dacht laatst eens na, en ik realiseerde dat ik nu 16 ben en ook wat 'beter' werk kan zoeken i.p.v. vakkenvullen. Ik dacht aan horeca/snackbar etc.. ik heb alleen nog nooit een 16-jarige ober o.i.d. gezien. Weet iemand toevallig iets geschikts voor een 16 jarige? (Anders ga ik toch naar de Plus).
Waarschijnlijk is het dus niet bij alle AH's het zelfde, bij ons zijn we bijna altijd op tijd klaar, en anders is het iets van een kwartier later ofzo (maar dat vind ik zelf niet erg) Alleen op de zaterdag avonden is het meestal wat later omdat ik dan samen met een aantal collega's de acties moet gaan doen voor de week erna. Hier krijg ik dan wel voor doorbetaald omdat dit nooit goed in te schatten is.
Verder heb ik voordat ik bij de AH werkte bij de konmar gewerkt, maar ik ben door de AH overgenomen
Zoals Jedi_Pimp net zei dat hij wel 50 dozen per uur kon vullen, is niet veel moet ik zeggen. Bij ons is het standaard iets van 35 a 40 dozen per uur en dan ook nog de boel spiegelen (producten naar voren halen) erbij in. En het spiegelen neemt meestal wel een uur in beslag. Bij de Konmar bij ons was het zelfs zo dat het minimum 70 (zonder spiegelen) was, en omdat bijna iedereen dit haalde wilden ze dit al gaan verhogen naar 80

Oja, mijn eerste computer was een 486, die ik op mijn 13e kreeg ongeveer. Daarna een 2600+ zelf gekocht en vorig jaar een 3800+ met 7800Gt met alles erop en eraan. En verder krijg ik geen kleedgeld maar wel zakgeld. Hou toch nog genoeg geld over om iedere 6 maand een hele mooie computer te kopen als het nodig is...
[ Voor 5% gewijzigd door rusman op 30-03-2007 12:44 ]
Anoniem: 215142
Op internet stond dat je als 15-jarige niet later dan 19:00 's avonds mag werken.
Is dit waar? Ik was namelijk van plan om vrijdag en zaterdagavond van 18:00-22:00 te gaan werken.
Als dat officieel niet mag ben ik illigaal bezig
Ik hoop dat iemand het weet..
Volgensmij klopt dat, je zal 't wel op een van de overheidssites kunnen vinden, verder mag je aannemen dat je werkgever 't wel weet, zij zijn namelijk illegaal bezig als ze je in dat geval aannemen, en niet jij.Anoniem: 215142 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:08:
Hallo, ik ben 15 jaar en overweeg een baantje als afwasser in een restaurantje (horeca).
Op internet stond dat je als 15-jarige niet later dan 19:00 's avonds mag werken.
Is dit waar? Ik was namelijk van plan om vrijdag en zaterdagavond van 18:00-22:00 te gaan werken.
Als dat officieel niet mag ben ik illigaal bezig![]()
Ik hoop dat iemand het weet..
Als ze dat eerder doen (maar ook als ze dat dan pas doen) zijn inderdaad ZIJ illegaal bezig, en niet jij
Zou wel zo leuk zijn als je dan ook even zou vertellen wat voor werk je doet..?Anoniem: 125609 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:42:
ik ben 18 nu, en verdien 11,70 netto per uur
The devil is in the details.
Anoniem: 125609
werk bij de Mars, (zo heet die fabriek ook) en moet daar snoep etc. inpakken.Hahn schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:57:
[...]
Zou wel zo leuk zijn als je dan ook even zou vertellen wat voor werk je doet..?
Heerlijk veel geld verdienen..
Anoniem: 215142
Dus vanaf je 16de zou je wel 's avonds laat mogen werken?TheZeroorez schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:36:
Meestal nemen ze je vanaf 3 maanden voor je 16e wel aan.
Als ze dat eerder doen (maar ook als ze dat dan pas doen) zijn inderdaad ZIJ illegaal bezig, en niet jij
Anoniem: 112352
Volgens mij maar tot 23.00 uur. Althans, dit is in Belgie. Maar hier heb ik nog nooit iets van gemerkt, ik heb zonder problemen 's nachts kunnen werken. maar als ze komen controleren ben je flink de lul, vooral je werkgeverAnoniem: 215142 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:43:
[...]
Dus vanaf je 16de zou je wel 's avonds laat mogen werken?
Wat voor werk mag een 16-jarige doen?
Als je 16 bent mag je allerlei soorten werk doen, zolang het
niet gevaarlijk of schadelijk is voor je gezondheid. Risicovolle
werkzaamheden zijn alleen toegestaan onder toezicht van een
ervaren collega. Houd je altijd aan de veiligheidsvoorschriften
Hoeveel uur mag je werken als je 16 bent?
- Je mag niet werken tussen 22.00 uur en 06.00 uur of 23.00
uur en 07.00 uur.
- Je rust moet minimaal 36 uur per week bedragen.
- Minimaal 4 vrije zondagen per 13 weken.
- Als je op zondag werkt, dan is zaterdag een vrije dag.
- Nachtdiensten zijn verboden.
Maximale arbeidstijden:
- Per dienst maximaal 9 uur.
- Per week maximaal 45 uur.
- Per 4 weken gemiddelde arbeidstijd van 40 uur per week.
Verder geldt de regel schooltijd = arbeidstijd. Dit betekent; als
je op een dag 6 uur op school zit, dat je die dag nog maar 3
uur mag werken.
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 07-04-2007 14:54 ]
15 ook, maar maar heel weinig.Anoniem: 215142 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:43:
[...]
Dus vanaf je 16de zou je wel 's avonds laat mogen werken?
Wat info over werken als jongere:
http://www.arbo.nl/onbeke...etenregelgeving/jeugdigen
http://www.arbo.nl/onbeke...rwerkgevernemer=werkgever
http://www.arbo.nl/onbeke...rwerkgevernemer=werkgever
Zakgeld is voor 10 euro de maand + extra`s voor als ik uitga.
Werk in de supermarkt was voor 3 avonden per week van 5 tot half 10 zo`n 200 euro per maand.
Oppassen is een tientje per keer, vaak 2-3 keer in de maand.
Dus gemiddeld zat ik op 230 euro de maand.
Vond ik wel netjes
Alleen sinds een kort tijd eruit geknald bij de supermakrt en nu heb ik alleen zakgeld en oppasgeld, dus dat is zo`n 50 euro als ik geluk heb met extra`s van mijn ouders...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verdien nu €3,50 per uur (voornamelijk rijden op een veegwagen, plantjes in potjes stoppen, en natuurlijk heftruck/lijkwagen rijden... Die laatste heeft afaik niet echt een naam, maar het is een soort electrische steekwagen waar 4 karren op passen). Hierover krijg ik ook nog 8% vakantiegeld
Zakgeld en kleedgeld is bij elkaar ongeveer €80,- per maand.
Dan natuurlijk nog wat bijverdiensten als PC-bakker
Anoniem: 176120
het betaald op het eerste gezicht niet zo goed, maar hou rekening met het volgende
- Je vakantiedagen worden doorbetaald, neem je die niet op, dan krijg je ze aan het einde gewoon uitbetaald
- Tel 10% bij je uurloon op vanwege ADV-uren die je opbouwt
- Je krijgt een Blauwe-Bonus kaart, 10% van de kosten van je boodschappen (die bijv. je ouders doen) worden bij je salaris gestort
- een winstuitkering a 70% van periodesalaris (een in december, aanvullende van 10% in mei d8 ik)
- 9% van je jaarsalaris kan je erbij optellen vanwege vakantiegeld
- Kerstpakket
Ik werk alleen op zaterdag, 8 uur, krijg gratis avondeten, en per maand zon 140. Ben 17, maar nok er in juli mee. Werk btw vanaf mn 14de bij de AH.
Dus AH =
vakantiedagen worden niet doorbetaald, ik word gewoon per gewerkt uur betaald (0-uren contract)
geen bonuskaart, die krijgen wij pas als we 18 zijn.
8% vakantiebones over het dat jaar verdiende loon
bonus die precies de ziektenkostenvergoeding compenseert, dus netto is maar 1 of 2 euro minder dan netto.
geen kerstpakket
allemaal.. omdat ik werk bij een franchise albert heijn.
helaas maar ongeeveer 4 euro 20 netto per uur. (+ vakantiebonus)
nouja, wachten tot de bonuspas (scheelt weer 25 euro per maand (das geloof ik de max limiet) en die geef ik elkker aan mn ouders, krijg ik dus 'gratis' geld
nouja... en ik ben op zoek naar een beter betalend baantje eigenlijk, even dit topic doorlezen of er leuke suggesties bijstaan
ik kreeg iig de deksel op mn neus toen ik soliciteerde bij een van de computerzaken in de stad.. jammer, leek me juist zo leuk
Best gezellig daar.. lekker gamen na sluitingstijd, lekker uit eten heheh
Mijn pc:
Amd x2 3800 @ 2.8ghz
2gb ram
x1900xt 512mb
2x raptor 74gb
1x hitachi 250gb
1x hitachi 120gb
en een asus a8n32-sli maar die kreeg ik van me werk
20 jaar, en wat had ik bereikt?
Welke winkel is dat? (zelf ook TD'er in Den Haag)mazz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:51:
Ik krijg 8 euro per uur werk in een pc winkel in Den Haag, krijg reiskosten en alles vergoed.
Best gezellig daar.. lekker gamen na sluitingstijd, lekker uit eten heheh
Mijn pc:
Amd x2 3800 @ 2.8ghz
2gb ram
x1900xt 512mb
2x raptor 74gb
1x hitachi 250gb
1x hitachi 120gb
en een asus a8n32-sli maar die kreeg ik van me werk
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
www.breitnerlaan.nl
En ik ben 16 jaar
[ Voor 21% gewijzigd door mazz op 12-04-2007 22:27 ]
20 jaar, en wat had ik bereikt?
Anoniem: 159326
Doe ong. hetzelfde werk maar dat is in een kleine plaats en weinig klanten. Verdien maar 3,75/uur en ben 18

Anoniem: 210181
[ Voor 75% gewijzigd door SmartDoDo op 18-04-2007 22:14 ]
Anoniem: 216419
voor minder als 5 euro per uur komde toch nie buite, of tmoest een plezant werkske zijn.
nog beter is een plezant werkske waar ge dan nogies veel mee verdient
en die bestaan zeker ook.
Ik wou dit topic wel eens nieuw leven inblazen !
Ik blaas zelf wel even af;
Zo uit m'n hoofd 4,73 netto per uur,
Werk bij groot bedrijf op planning afdeling als uitzendkracht. Één vaste klus en verder wat kleine dingen eromheen( 95% op de computer
edit;
ben trouwens 15
Dit jaar nog snel brommerrijbewijs halen

[ Voor 7% gewijzigd door Bobmeister op 09-05-2009 20:21 . Reden: info. ]
Oh ja schoonmaken is niet vervelend werk als je wat vrijheid hebt met dingen die je eromheen mag doen. Zoals bijvoorbeeld mee eten van het buffet wat terugkomt(vorig werk gedaan
Heb tot nu toe met alle baantjes die ik gehad heb zowel met vakantiewerk als met bijbaantjes mijn vrijheid kunnen krijgen/ automatisch gekregen(toevallig zegmaar) en ik moet zeggen dat flexibiliteit in mijn geval het meest botergeile is wat je kan krijgen als bijwerk wat je doet
Zelfde geschiedenis als mijTouchdomex schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:24:
Ben nu 19, maar werk sinds half november(18 dus!) bij de lokale bakkerij. Lekker achter de schermen mag ik de bakkerij schoonmaken. Verdien daarmee 50 euro per keer schoonmaken. Ben er gemiddeld van 8-8:30 tot ong. 13:00 met naar eigen keuze pauze en alles. Het is niet zwaar werk. Doe het dan ook alleen op zaterdag. Alle machine's die ik moet verplaatsen rollen lekker door de bakkerij al helemaal als er net wat water ligt. Gaat best lekker en ik heb mijn beweging voor die ochtend ook weer gehad. Scheelt weer.
Oh ja schoonmaken is niet vervelend werk als je wat vrijheid hebt met dingen die je eromheen mag doen. Zoals bijvoorbeeld mee eten van het buffet wat terugkomt(vorig werk gedaanGriesmeelpudding met warmekersensaus
![]()
![]()
) Hier is het vooral vrije keuze in werktijden. Als het maar om 5 uur smiddags klaar is. Pauze boeit niets als het maar om 5 uur klaar is. Drinken mag ik gewoon pakken. Af en toe wat lekkers als een gebakje of cakeding krijgen om ofwel te proeven of wat is afgekeurd door de banketbakker.
Heb tot nu toe met alle baantjes die ik gehad heb zowel met vakantiewerk als met bijbaantjes mijn vrijheid kunnen krijgen/ automatisch gekregen(toevallig zegmaar) en ik moet zeggen dat flexibiliteit in mijn geval het meest botergeile is wat je kan krijgen als bijwerk wat je doet
Momenteel werk ik op het callcenter voor zo'n 7 euro p/u (ben inmiddels 21 jaar
Ik had alleen voor de bakkerij 2 jaar gewerkt in een Restaurant hier in de buurt. Keihard schoonmaken en buffelen. Wat echt goddelijk cool werk was. Jammer dat het alleen drukker werd qua werkdruk en de chefkok toen echt een eikel begon te worden. Ben er daarom ook weggegaan. Als de druk minder was geweest dan was ik er nu nog gebleven want 7.50 netto per uur voor een 19 jarige is echt goddelijk veelhhoekstra schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:32:
[...]
Zelfde geschiedenis als mijtoen ik 16 werd ben ik ook in de bakkerij gaan werken. Daar verdiende ik toen zo'n 6 euro p/u. Deed hetzelfde werk als jou beetje schoonmaken enz..
Momenteel werk ik op het callcenter voor zo'n 7 euro p/u (ben inmiddels 21 jaar)
Op hetzelfde moment ook begonnen met bijles geven in beta vakken, dat verdiende via mijn school 7,50 per les (guldens, maar tegenwoordig zou ik niets minder in euros verwachten). Na twee maanden gestopt met krantenbezorgen en 3 dagen per week na schooltijd bij een prive huiswerk instituut gaan lesgeven voor 15 gulden per uur, 3 uur per dag, zo'n 150 gulden per week, plus wat extra voor de dagen voor proefwerken, het helpt om een goede reputatie te hebben.
In de zomer begonnen als barman voor een paar avonden, dat levert goed geld op met fooien, maar niets kon echt evenaren met bijlesgeven.
Ik spaarde bijna alles voor hobby uitgaven, eerste pc was een machtige IBM PS/1, met stoere 80meg HDD, 1x speed dvd speler (handmatige schuiver), een van de eerste voor nu normale pc's. Heb 'em nog steeds bij m'n ouders in opslag staan, die krijgt later een mooi plaatsje in huis (als vrouwlief het toestaat).
Anoniem: 171133
Ik werk op zaterdag bij TNT-post als zaterdagbesteller, wat me netto zo'n 9,50 per uur oplevert.
Daarnaast werk ik voor de universiteit op oproepbasis, en dat levert 10,50 per uur op. Het relaxte voor dit baantje is dat je ook je reistijd uitbetaald krijgt. Soms moet ik ervoor naar Limburg, dan ben je al 2 uur aan het rijden heen en nog is 2 uur terug, das dan al 42 euro voor enkel heen en weer rijden
-Asus M2N-SLI Deluxe met AMD 3800+ X2
-GeForce 7600 GS 512MB
-250GB HDD
-500 watt voeding.
-2*512mb geheugen
Toen ik die had ben ik gestopt en nu ben ik met december gaan werken bij de supermarkt (Bas van der Heijden). Ik ben intussen 16 en krijg daar minimumloon. Vind het best.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
-
Anoniem: 140111
Wat doe je dan precies?Anoniem: 171133 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:27:
Daarnaast werk ik voor de universiteit op oproepbasis,
[ Voor 90% gewijzigd door Headshot_NL op 23-10-2009 22:50 ]
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1
Moet je niet naar school dan ?martin.diederik schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:41:
ik (16) werk 9 uur per dag
9×3.50= 31.50 per dag
31.50×5= 157.50 per week.
vaak komen er in 1 week nog wel 6 uren bij dus ongeveer 178.50 euro per week.

Uhm, misschien BBL opleiding?Awsom schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:47:
[...]
Moet je niet naar school dan ?Of heb je dan bijna geen vrije tijd
![]()
Anoniem: 171133
Ik ben studievoorlichter, dat houd eigenlijk globaal in dat ik bijv. naar middelbare scholen ga om presentaties te geven over bepaalde studies, rondleidingen geef over de campus, plaatsneem in studentenfora etc. De werkzaamheden zijn eigenlijk heel divers, maar dat maakt het werk juist leuk. En hoewel het officieel op oproepbasis is, kan ik meestal toch wel een uur of 20 werken per maand.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 171133 op 13-05-2009 22:01 ]
- 5 euro per uur afwassen @ eetcafe. (1x per twee weken lange avond (16u tot 00u))
- 17 euro per uur @ eigen bedrijfje. (wisselend, maar gemiddeld circa 1 klant per week.)
Ik ben al een paar maanden 17.
[ Voor 12% gewijzigd door MuisM4t op 13-05-2009 23:06 ]
Er staat een KvK nummer onderaan de pagina.TKing schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 08:08:
Ik zie daar BTW staan. Is het dus echt een officieel bedrijf met KvK registrering en zo?
Je betaalt over je eerste 1345 euro geen BTW. Het is sowieso niet verstandig om te veel te verdienen want dan gaat je kinderbijslag eraan.
[ Voor 37% gewijzigd door MuisM4t op 14-05-2009 18:00 ]
WauwMuisM4t schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 23:01:bedragen zijn netto.
- 5 euro per uur afwassen @ eetcafe. (1x per twee weken lange avond (16u tot 00u))
- 17 euro per uur @ eigen bedrijfje. (wisselend, maar gemiddeld circa 1 klant per week.)
Ik ben al een paar maanden 17.
Anoniem: 296487
Zelf ben ik momenteel 18, en begon met werken rond mn 12'de.
Vanaf mn 12'de tot mn 15'de heb ik buitenwerkzaamheden bij een grondverzetbedrijf gedaan. Dit deed ik elke zaterdag, elk overuur meepakken dat je kan, en vooral hard werken. Op mn 15'de had ik er zat van, en begon ik wat anders te zoeken. Daarna begonnen bij een proffesioneel touchscreen bedrijf waar ik veel ervaring heb opgevangen. In die periode elk vrij uur gewerkt, inclusief avonduren. In de nog latere avonduren heb ik diverse software/hardware ontwikkelt die ik regelmatig nu nog verkoop.
Werk nu bij een bedrijf waar ik regelmatig software ontwikkel, in de avond ben ik vooral ICT hardware aan het solderen. Hier stop ik zo'n 4uur per week in, wat me ongeveer 200 per week verdient. Daarnaast ben ik freelance ICT prutser. Ofcourse combineer ik dit ook nog met n school/andere baan.
Verdien zeker niet slecht, maar daar moet je ook een bepaalde instelling voor hebben. Ik game totaal niet, pak elke klusjes met beide handen aan, en werk vooral veel. Natuurlijk wel potje bier zuipen op z'n tijd!
Anoniem: 140111
Oh, dat lijkt me ook wel een heel leuk baantje eigenlijk! Waarschijnlijk ga ik volgend jaar weer studeren, dus dan ga ik zeker op zoek naar zoiets!Anoniem: 171133 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:55:
[...]
Ik ben studievoorlichter, dat houd eigenlijk globaal in dat ik bijv. naar middelbare scholen ga om presentaties te geven over bepaalde studies, rondleidingen geef over de campus, plaatsneem in studentenfora etc. De werkzaamheden zijn eigenlijk heel divers, maar dat maakt het werk juist leuk. En hoewel het officieel op oproepbasis is, kan ik meestal toch wel een uur of 20 werken per maand.
Uuh ik werk hier in de lokale discotheek en verdien daar €8,- per uur (9 als ik 19 ben) maar nadeel is dat je ongeveer maar 5x per maand moet werken wat neer komt op €200,-
En bij mijn ander werk sta ik achter de bar voor €10,- per uur wat echt super leuk werk is... hier verdien ik ook zo'n €200,- per maand (werk daar niet zo heel erg vaak). Maar leuk personeel gezellige tent dus niets te klagen,
ook krijg ik nog een thuiswonende beurs van 100 euro wat dus neer komt op een totaal inkomen per maand van 500 euro
500 euro per maand is netjes! kwam ik daar ooit maar eens aan...A-Vu schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:17:
Ik ben nu 18 (bijna 19) en heb twee baantjes, beide in de horeca.
Uuh ik werk hier in de lokale discotheek en verdien daar €8,- per uur (9 als ik 19 ben) maar nadeel is dat je ongeveer maar 5x per maand moet werken wat neer komt op €200,-
En bij mijn ander werk sta ik achter de bar voor €10,- per uur wat echt super leuk werk is... hier verdien ik ook zo'n €200,- per maand (werk daar niet zo heel erg vaak). Maar leuk personeel gezellige tent dus niets te klagen,
ook krijg ik nog een thuiswonende beurs van 100 euro wat dus neer komt op een totaal inkomen per maand van 500 euro
maar ik ben wel blij:) heb loonsverhoging gekregen; van 5 naar 7 euro. van de zomer verder besloten bessen te gaan plukken. ja ik weet het, het verdient niet goed, maar toch beter dan niks niet
Ik heb vroeger (alweer 18 jaar geledenstijnovinchi schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:07:
[...]
maar ik ben wel blij:) heb loonsverhoging gekregen; van 5 naar 7 euro. van de zomer verder besloten bessen te gaan plukken. ja ik weet het, het verdient niet goed, maar toch beter dan niks niet
Toen ik 15 was kon ik bij de plaatselijke AH beginnen, voor 3,96 gulden per uur! Na 7 jaar en 4 AH's, ik verdiende toen 12,50 gulden per uur, ben ik daar pas mee gestopt.
Ik heb het verdiende geld uitgegeven aan onder andere een Walkman (apparaat met cassettebandjes), een stereotoren, kleding en later een brommer. Brommercertificaat werd pas ingevoerd toen ik allang mijn rijbewijs had. Op mijn 18e kon ik mijn eerste pc kopen: een 486 DX2 66MHz!
Eigenlijk heb ik altijd heel veel gewerkt naast school en studie. Meestal drie avonden per week en zaterdag. Het heeft er wel toe geleid dat ik in 5 VWO ben blijven zitten en 9 jaar over mijn studie heb gedaan, maar ik vind werken gewoon leuk. Gelukkig kan ik het nu fulltime doen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik betaal er m'n iPhone, digitale UPC tv en m'n games van. Ondertussen heb ik ook genoeg gespaard voor een Macbook
doe leren/werken in een supermarkt.
Wat doe je daar dan precies?Chrisjuh_15 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:39:
Werk nu inmiddels precies 1 jaar bij een computerzaak in het magazijn als logistieker. Werk nu 12 uur in de week (op vrijdagavond en op zaterdag) en verdien 175 euro in de maand (wat voor mijn leeftijd - 16 - prima is).
Ik betaal er m'n iPhone, digitale UPC tv en m'n games van. Ondertussen heb ik ook genoeg gespaard voor een Macbook
Jammer dat hier in de buurt geen grote computerzaken zitten, zoiets lijkt mij erg leuk.Chrisjuh_15 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:39:
Werk nu inmiddels precies 1 jaar bij een computerzaak in het magazijn als logistieker. Werk nu 12 uur in de week (op vrijdagavond en op zaterdag) en verdien 175 euro in de maand (wat voor mijn leeftijd - 16 - prima is).
3,62 per uur bij baas 1 (onbeperkt aantal uren, alleen een minimum)
5 per uur bij baas 2 (1 uur per maand)
10 per uur voor mezelf (computers fixen, onregelmatig aantal uren)
websites bouwen 100 euro (onregelmatig)