Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
fsfikke schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:59:
Ik ben 16 en help regelmatig mensen die problemen hebben met hun computer. Een makkelijke 'baan' als je handig bent met computers :)
Zelf vraag ik 15€ per uur :X

Wanneer ik iets wil kopen (koop ik dat vaak gewoon, maar stel dat dat niet zo makkelijk ging :+ ) zou ik gewoon zo min mogelijk gaan uitgeven, 40 euro per avond is gewoon aan de hoge kant tot veel. Dat kan best wat minder :)
Hmz. Genoeg zaakjes waar de entree 10 euro is, en de garderobe 2 euro. Dan ben je al 12 euro kwijt op het moment dat je binnen bent. Dan kan je alleen met muntjes betalen welke je per 10 moet kopen. Dus als je er 15 wilt kan je er gelijk 20 afrekenen.

Die 40 euro ben je zo doorheen hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
pEeDy16 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:54:

Mensen, zoek de goede kroegen op; gratis entree en bier voor 50ct :) Groningen ftw !!
Waar vind jij in Groningen kroegen waar bier € 0.50 is? (Op een normale zaterdag avond).

Als ik uitga kost mij dat gemiddeld ook zo tussen de €40 / €60 dus zo bijzonder veel vind ik €40 niet...

Ik zelf ben 18, werk in een sportwinkel en verdien daar €5 netto per uur, werk hier nog niet zo heel lang. Naar verwachting gaat dit nog wel omhoog als ik er wat langer werk :)

Hier voor gewerkt bij:

C1000: Miniumloon
Italiaan: € 4 oid + fooien
Schoonmaak (vakantie): mimiumloon plus een beetje
Folders :7 : €50 per maand ofzo

Geld aan pc uitgeven doe ik niet tot nauwelijks. Pc die ik nu heb heb ik van mijn ouders gekregen (ook al weer 5 jaar geleden oid). Ik heb nog nooit wat aan dat ding geupgrade al zit ik nu wel te denken aan een nieuw mobo+pentium D.
Wel heb ik zelf laatst een laptop gekocht (€700) maar deze ook met een oog op mijn studie volgend jaar.

Waar gaat het verder aan op? Met name grotere uitgaven als geluid (Mission 753 @ Denon 1018), vakanties, vriendin }:O

En heb ong. 2 jaar een scooter gehad al heeft mij dit netto niet zoveel gekocht denk ik (scooter 1: inkoop €1300 verkoop €1600, scooter 2: inkoop €150, verkoop €600)

En ik heb een spaarrekening die geen hoger gesteld doel heeft (om nu al te sparen voor 'later' vind ik onzin, daar is nog tijd zat voor. Maar ik geef mijn geld niet 'zomaar' uit).

[ Voor 3% gewijzigd door Dick op 28-05-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Pfoe...salaris is vrij variabel...maar nu ongeveer 500 euro, en vanaf oktober 800 tot 1k per maand. Dan na april weer terug naar iets van 6 of 700 euro.

Verandert iig ieder half jaar aanmerkelijk.

/Edit:
Natuurlijk wel makkelijk om te weten: Minimaal de helft gaat maandelijks naar de auto toe. Simpelweg omdat ik het heerlijk vind om te rijden. De rest is voor eten, drinken, rekeningen, en kleinigheidjes.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 104562 op 28-05-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 21:24
Ik werk af en toen in onze eigen computerwinkel (;)) waar ik 5 euro per/uur verdien...Daarnaast doe ik freelance veldwerk (auto's tellen, kentekens registreren etc. :p) waar ik ongeveer 7-8 euro p/uur aan verdien. Ik heb mijn pc zelf gekocht, het basis had ik betaald met het geld dat ik had opgespaard met mijn krantenwijk 3-4 jaar geleden...Daarna telkens geupgrade, ook allemaal zelf gefinancieerd (is wel handig als je een eigen computerwinkel hebt en alles voor inkoopprijs kunt krijgen natuurlijk ;)). Krijg daarnaast 550 euro p/maand stufi (ouders verdienen niet veel + ik leen daarbij ook nog). Ik betaal wel alles zelf, collegegeld/boeken/verzekering/sportschool/internet/gsm-abbo/maandelijkse kosten contactlenzen etc. etc...Heb dus veel vaste lasten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik ben nu 15... Verdien rond de 90 euro per maand als vakken vuller, en rond maanden met vakanties en vrije dagen kan het oplopen tot de 130 :) Ben nu aan het sparen voor een 55-200 lens en een eigen comp :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-05 21:06

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Zie ik iets verkeerd of ligt het loon in Nederland een pak lager? (of ik heb gwn heel veel geluk :+ ).

Ik verdiende op mijn 16de zo'n 8.xx € netto per uur. Nu ik 17 ben is dit gestegen tot bijna negen euro per uur :) . Dit is wel in België , in een grote winkel.

[ Voor 11% gewijzigd door DeadLock op 30-05-2006 17:27 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:22

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik zie en hoor ook wel verhalen van mensen die boven de 7 euro per uur verdienen in een supermarkt, terwijl ik met ongeveer de helft hetzelfde werk doe. Het zal wel aan het soort contract en de regio liggen.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:50
Pff toen ik 16 was werkte ik iedere avond na schooltijd.. Verdiende destijds iets van 800 gulden per maand..

Gewoon sparen.. en niet teveel opmaken aan uitgaan (al was dat bij mij wat moeilijk:p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165161

Ik ben 15, en verdien ongeveer €90,- euro per maand.
Zakgeld krijg ik niet, heb tegen mijn ouders gezegd dat ik geen zakgeld meer hoef aangezien ik toch werk heb, geeft me gewoon een goed gevoel, dat ik het gekocht heb van mijn eigen geld etc.

Nee, mijn ouders laat ik niets betalen, doe ik lekker allemaal zelf, en het lijkt erop dat ze het waarderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
* Drawer is 15, werkt bij de AH en verdient €2.72/uur bruto.

Ik werk nu zo'n 5.5 uur per week, met soms nog wat uurtjes erbij. Wat uitkomt op zo'n €60/70 per vier weken. Zou opzich wel extra kunnen werken, toch aardig rustig op school. Maarja, ben liever lui dan moe. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm88
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-01-2022

dm88

^^

Ook ik werk ;)

Heb nu zo'n 20 a 25 uur per week bij Poiesz Supermarkten(examens zijn voorbij dus alle tijd :*) )
Verdien hier zeer goed, 5,12 euro p/u (Netto)

Per maand is het ongeveer 400 a 500. Dat is dan wel als ik niet naar school ga, tijdens school had ik elke maand ongeveer 200 euro. Alles van het afgelopen jaar zo'n beetje opgespaard, voor rijbewijs, nieuwe laptop en de vakantie! :9~ die allemaal nog moeten komen;)

Heel veel op stap ga ik niet, ongeveer 1 keer in de drie weken geef dan ongeveer 25 eurie uit, dus houd genoeg over :*)

Oja ik ben dan geen 15 of 16 meer, maar al 17 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Het netto loon van een 15-jarige is voor supermarkten 2.70 euro, en voor 16 iets van 3.10 geloof ik. Voor mij niet helemaal voldoende, maar ik ben blij dat ik een baantje heb en daarmee lekker geld verdien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik ben 17 jaar en ik heb een bruto uurloon van 3.05¤, maar, wij hebben de zogenaamde compensatieuren op het werk, als ik bijvoorbeeld van 18 tot 21 uur werk, krijg ik een extra uur uitbetaald, dus als ik tot sluitingstijd werk, krijg ik een extra uur. Je zou het dus ook kunnen zien dat ik 4,10 euro verdien per uur als ik van 6 tot 9 werk. Maarja, ben echt blij met me werk, echt zo'n relaxt team en het werk is lekker afwisselend. Btw, ik werk bij Intersport Megastore Hengelo.
btw, ik weet niet of het wel brutoloon is, die 3,05, want dat is namelijk best wel laag voor een 17 jarige aye? Maarja, vandaar dat er misschien die compensatieuren zijn

En mijn PC?
Ik heb net een nieuwe besteld, ik heb dit afgelopen dinsdag besteld, ik verwacht em dinsdag en woensdag binnen te krijgen, het wachten is nog ff op de processor, dan sturen ze alles naar me op.

Ik zou zeggen gewoon sparen :P De 300 euro per maand zal toch wel (makkelijk) te halen zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Jard op 05-06-2006 00:33 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
doh, sorry voor dubbelpost:S.

[ Voor 87% gewijzigd door Jard op 05-06-2006 00:33 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ben 16 jaar en verdien €4,- per uur. Werk 6 uurtjes in de week kom ik dus op €96,- per maand en nog €50,- zak geld :). Mag dus totaal niet klagen. Nog even over dat uitgaan ik ben toch ook wel rond de €15 a 20 kwijt (entree:gratis. jas: €0,50,pils €1,25).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
4 uur per uur is wel netjes :). Oh jah, op dagen zoals hemelvaart/pinksteren en koopzondagen krijg ik dubbel uitbetaald :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Toen ik 15 was: 5,33. Toen ik 16 was: 6,11. Nu ik 17 ben: 7,07. Als ik straks 18 wordt zal het wel iets van 8 euro worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 10:26
Als watte werk je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

huh? Verdienen alle 16 jarigen in dit draadje nu zo achterlijk veel of moet ik maar vragen om loonsverhoging? :?

Ik werk zelf sinds kort als cassiere bij de AH, 40 uur in de maand en ongeveer €3,- netto. Dat is dus 120 euro per maand. Maar ik doe het vooral voor de aankomende vakantie, dus dan krijg ik een vakantie toeslag van 8% (Nou joepie, weer 20 euro verdiend.. :P)

Maarja.. ik heb nog steeds geen 10 uur in een week gewerkt omdat ik nog "ervaring moet op doen". Als kassamedewerker, yeah right 8).. Donderdag 4 uurtjes en dat was het weer voor deze week afaik :X

dush.

oh:
Drawer schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:07:
* Drawer is 15, werkt bij de AH en verdient €2.72/uur bruto.

Ik werk nu zo'n 5.5 uur per week, met soms nog wat uurtjes erbij. Wat uitkomt op zo'n €60/70 per vier weken. Zou opzich wel extra kunnen werken, toch aardig rustig op school. Maarja, ben liever lui dan moe. O-)
Dus de AH betaalt gewoon scheitloon.. dat is het dus :'(

Ach.. beter dan niets :)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 12-06-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:31
Vanzelfsprekend lijkt me dat je voor (eigen!) computerwerk wat meer vangt dan een arbeidersbaantje dat (vrijwel) iedereen zou kunnen doen. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Ik heb zelf een baantje in de horeca naast mijn school. Dat levert mij € 4,50 p/uur netto op. Daarbovenop komen ook nog de fooien.

18 jaar btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

hmm, toen werkte ik op een strandtent (guldentijdperk) eerste dag voor f10,- per uur. Ben met 200 piekies naar huis gegaan (7,5 uur gewerkt + f125,- fooi. onverwachts hevige drukt in m'n uppie + baas die niet deelde in de fooi) daarna f12,50 p/u + gratis consumpties (lees pils). Leuke zomer gehad :Y)
Wel behoorlijk doorbikkelen. 8-9-10 uur per dag, en hartstikke zwart natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door J2pc op 14-06-2006 15:08 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137960

hmm, bij het gereedmaken van documenten voor het internet door ze om te zetten naar (X)HTML verdien ik 2,90 (x1,08) = 3,10 per uur. Ik werk gemiddeld 6 uur per week, komt dus ongeveer neer op 70 per maand.

Ook loop ik een zondagskrant, waarbij ik 240 huizen loop en 11,50 verdien. Pak 'm beet 40/50 euro in de maand dus.

Dit allemaal best netjes voor een 15-jarige, maar ik ken mensen die inderdaad beter verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

He leuk! Ik werkte op mijn 15e voor 3 euro per uur, en op mijn 16e voor 3,5. Nu ben ik zeventien, en ben ik nu weg, maar ik verdiende eerst nog 4,5 (toen ik er op mijn 17e er wel werkte). Nu ben ik nog steeds 17, maar verdien ik wel 7,75 bruto exclusief bonus en vakantiegeld. Daar komt gemiddeld nog 5 uur bonus per uur bij, waardoor ik ongeveer 12,75 per uur krijg. Ik werk dan 8 uur per week, in de vakanties 16 (werk is 's avonds, en laat). Kleine verbetering dus. ;)

Werk btw nu op een Callcenter. :)

Overigens: Als je op je 16e 100-200 euro per maand bijverdient, doe je het echt niet slecht hoor. Normaal heb je geen/weinig vaste lasten, en feitelijke kun je dus alles opmaken aan uitgaan en je hobby's je computer. ;) Kan je best wat leuks van doen, is toch ongeveer 2000 euro per jaar. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJK
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 12:07

AJK

...

ik verdien +/-3 euro per uur. Elke week werk ik minstens 8 uur op zaterdag en nu door de examens ook nog eens doorde week elke dag ongeveer 8 uur. Dat is dus meer als 40 uur per week wat dus uitkomt op €120 per week. Ben nu wel inmiddels 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769

17 en 3€ per uur? das toch gewoon véél te weinig?

aan 17 kreeg ik 9€20 brutto
aan 18 kreeg ik al 10€34
aan 19 was het 12€06
en dit jaar is het 14€19

sinds vorig jaar is het trouwens superrelaxed werk, de directeur van het bedrijf rondrijden, 8u/dag 5dagen/week.
Levert me 2270€ op voor een maand, 1900€ cash en 370€ in maaltijdcheck's

edit: groot privébedrijf dat de technische installaties regelt in verschillende vlaamse unif's en ziekenhuizen (en bedrijven in mindere mate). Mijn vader kent die directeur wel 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 15-06-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179322

Hmm toen ik als 16 jarige bij de AH werkte verdiende ik toch echt 10 gulden per uur...

Ach en als 22 jarige in de horeca verdien ik gelukkig nu wat meer zo'n 9,5 euro bruto en voor horeca (zonder fooi) is dit wel aardig (moest er wel wat papiertjes voor bij halen). Een ideaal studenten bijbaantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJK
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 12:07

AJK

...

minimum is 2.80 euro bruto dus 3 euro mag wel volgens de wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Sorry beetje heel erg laat.

Werk in een kipverwerkingsbedrijf. Daar is het wel altijd koud, maar daar wen je snel genoeg aan en als je buiten stikt van de hitte dan heb ik het lekker koel, tussen 7 en 10 graden.

Afgelopen 4 dagen 38,75 uur werkt. Mn uurloon is nu nog 7,07 (uit mn hoofd) dus dat is ongeveer 250 euro. Heb net een aanbod van een computerbedrijf gehad een website te gaan bouwen, dus daar kan ik in de avonduren mooi mee bijklussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
Anoniem: 152769 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:06:
Wat jij verdient is juist erg veel, je bent verwend ;). Minimumjeugdloon voor een 16-jarige ligt is 2,53, over het algemeen zitten supermarkten (iig de grotere ketens zoals AH en Dirk v/d Broek dat ik weet) er iets boven, namelijk 3,10. Voor een 17-jarige is het respectievelijk 2,90 en ergens rond de 3,50.

Tenzij je connecties hebt zit je met de meeste 'gewone' baantjes op het minimumloon of ietsje meer, je bent dan nog lekker goedkoop voor je werkgever maar al wel vrij breed inzetbaar (muv zwaar lichaamlijk werk natuurlijk).

[ Voor 20% gewijzigd door Rafe op 15-06-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerpeter
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12-2024

Farmerpeter

`'t kan verkeren

je gaat toch ook niet bij een supermarkt verdienen daar verdien je zowieso geen rochel, probeer contacten te leggen met de kleine detailhandel (autogarage,camping bouwbedrijven) moet je wel werken met je luie donder, maar krijg je tenminste wel lekker betaald

AM2 X2 3600 @ 3.0Ghz Asrock AliveNF4G-DVI OCZ pc5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AJK schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:45:
minimum is 2.80 euro bruto dus 3 euro mag wel volgens de wet
Damn dan zit ik echt tegen het minimumloon aan.. :X

Misschien na de vakantie -mochten ze me nog willen, vast wel- als ik een nieuw contract aangeboden krijg even onderhandelen over mijn loon.. Wil natuurlijk wel een normaal loon hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Toen ik 15 was verdiende ik 5 gulden per uur met het op de lopende band zetten van blikken in een conservenfabriek. 8)7

Nu (21) verdien ik als bijbaantje 450 euro in de maand met 32 uur per maand werken op schiphol in de beveiliging; gewoon elk weekend een zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

Ikke (17) verdien bij appie €3,60. Gecorrigeerd met de 13e maand (of hoe heet zoiets) verdien ik €3,90. Bij m'n sollicitatie werd verteld dat je na elk jaar dat je in het bedrijf werkt, in een hogere loonschaal of zoiets komt, maar daar heb ik niets van gemerkt (werk er nu anderhalf jaar).

Maar ik ga ermee stoppen. Ik hang wel een briefje bij de AH op dat ik computers kan fixen en ik ga wel bij de karwei werke ofzo.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-05 15:02
knip: op dit soort onvolwassen gedrag zitten we hier niet te wachten

[ Voor 86% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
knip

Ik ben dus 15, en m'n specs staan in m'n sig..

Ik liep al foldertjes vanaf m'n 11e, dit was een half uurtje werk per week, en ik verdiende er zo'n € 3,75 mee, wat ik goed vond. Op mijn 14e vond ik het toch wel weinig worden, en heb ik de mazzel gehad dat ik bij mijn vader kon gaan werken, waar normaal gesproken heel veel scholieren (+/- 75) werken, die allemaal boven de 16 zijn. Ik verdiende daar €2,50 per uur, en werkte elke week 4/5 uur, en in de vakanties 20 uur ongeveer. Kleedgeld kreeg ik toen nog niet, en wel kreeg ik zo'n € 5,- zakgeld per week. Ik gok dat ik in totaal zo'n € 4,- per week uitgaf aan bellen en af en toe wat te eten, de rest spaarde ik. Met Sinterklaas en mijn verjaardag heb ik respectievelijk 40 en 120 euro in totaal binnengehaald, dus dat ging ook wel lekker. Toen heb ik mijn PC gekocht.

Nu, op m'n 15e verdien ik €2,90 per uur, en krijg €55,- kleedgeld per maand, en €6,- zakgeld per week. Ik gok dat ik zo'n 3/7 euro per week uitgeef aan van alles en nog wat, kleding niet meegeteld. Met mijn kleedgeld kom ik goed rond, soms 10 euro over, soms 10 euro zelf betalen. (Sport- en gymkleding hoef ik niet zelf te kopen, da's maar goed ook, want ik speel ijshockey :o ) Nu doe ik het zo dat als ik weer eens €300,- op mijn privé-rekening heb dat ik de helft overmaak naar een spaarrekening, waar ik en mijn vader zo af en toe eens wat mee beleggen. Verders krijg ik ook weleens geld van m'n ouders/oma's op mijn spaarrekening gestort, wat alleen totaal niet relevant is hier lijkt mij zo. Ik werk nu door de week zo'n 5 uur, en in vakanties zo'n 25~30 uur per week.

Bij Ovata, waar ik werk, verdien je dus je leeftijd - 9 in guldens, alleen dan omgerekend naar euro's (8> Als je al 2000 uur gewerkt hebt (of 1000, ik weet dat niet) ga je één leeftijdsschaal omhoog, en ook als je een heftruck-diploma hebt ga je een schaal omhoog. Ik heb geen van beide, maar dat aantal uren komt vanzelf wel, en dat heftruk-diploma (wie weet) over een jaartje of 2 ook :+

[ Voor 24% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:42

Dentheman

Zie signature

knip

Loop ze gewoon man, hoeveel werk is het nou, en als het lekker weer is is het nog leuk ook....

anyway: ik werk in de horeca (keuken) a €4 p/u en op een ijskar a €4,89 p/u :)

[ Voor 45% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2006 13:51 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

knip

[ Voor 115% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2006 13:51 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
knip

[ Voor 95% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Dan neem je toch ontslag,
Met het dumpen van de kranten dupeer je de mensen die die krant willen lezen en je belazert je baas... Let me guess, jij zit op je 20e een uitkering te trekken omdat je het werken echt beu bent, kansloos type!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
D4V3 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:48:
Dan neem je toch ontslag,
Met het dumpen van de kranten dupeer je de mensen die die krant willen lezen en je belazert je baas... Let me guess, jij zit op je 20e een uitkering te trekken omdat je het werken echt beu bent, kansloos type!
Nee, dan doe ik werk wat ik zelf gekozen heb en leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMilkshake
  • Laatst online: 09-05 14:59
Ik ben nu 14 en ik verdien 3 euro per uur (maar ik werk alleen 's ochtends van 8 tot 12 en alleen in de vakantie ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

Aubergine schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:03:
[...]

Nee, dan doe ik werk wat ik zelf gekozen heb en leuk vind.
Dat hoop je dan ;)

Uit deze zin kan ik opmaken dat je het kranten bezorgen niet vrijwillig doet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je een redelijke leeftijd hebt (15-16) kun je ook een andere baan zoeken :)

Zelf werk ik in de horeca. Feestzaal en terras. Meestal werk ik in de feestzaal, drank rondbrengen en tappen. Verdient niet slecht, 8 euro per uur. Enige nadeel zijn de onregelmatige werktijden.

In de zomervakantie ga ik in Duitsland werken. Twee weken in een fabriek waar katalysatoren worden gemaakt. Verdient ook niet slecht, 8 euro per uur. In totaal ga ik daar 70 uur werken, reken maar uit ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 29-06-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Aubergine schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:48:
knip

Wat gebeurdt er als je betrapt word? Krijg je dan boete van 1000 euro?
Nee, maar je bent wel je baantje kwijt, en je reputatie. Want reken maar dat al die distributiebedrijven lijsten uitwisselen.. (Ken iemand die in de kranten-distributie werkt..)

En uit je andere reply op te vatten wordt je gedwongen dit te doen, en kun je zelf geen baantje kiezen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Modbreak:Het is inmiddels duidelijk dat het dumpen van folders niet acceptabel is. Deze discussie is hier echter off-topic. Bij deze dus het verzoek om verder on-topic te reageren over wat een 15/16 jarige verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik verdien met Weekbladen bezorgen bij de media expresse ongeveer 40 euro. Ik ben zelf 16 jaar. Ik wil ook zo snel mogelijk iets anders doen omdat dit verdient maar meer ook niet. ( Vooral mijn hobby CD's kopen doet mijn bankrekening snel inslinken) Ik heb al veel sollicitatie brieven geschreven naar lokale winkels. Het enige nadeel is dat ik altijd savonds moet werken. Vooral vanaf 5 uur kan ik pas. Maar het nadeel is dat veel bedrijven om die tijd dus dicht gaan. Ik ga dus lekker verder zoeken en bezorg ondertussen weekbladen. Iets wat ik de afgelopen 2 jaar ook al doe

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Je kan ook supermarkten zoeken waarbij de vracht 's middags binnenkomt, waardoor er 's avonds wel werk te doen is.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, want die supermarkten krijgen de vracht om 16:00 binnen, en wachten vervolgens een uurtje totdat alle scholieren komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 152769 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:06:

aan 17 kreeg ik 9€20 brutto
aan 18 kreeg ik al 10€34
aan 19 was het 12€06
en dit jaar is het 14€19

sinds vorig jaar is het trouwens superrelaxed werk, de directeur van het bedrijf rondrijden, 8u/dag 5dagen/week.
Levert me 2270€ op voor een maand, 1900€ cash en 370€ in maaltijdcheck's

edit: groot privébedrijf dat de technische installaties regelt in verschillende vlaamse unif's en ziekenhuizen (en bedrijven in mindere mate). Mijn vader kent die directeur wel 8)
Vergeet niet het België/Nederland verschil in lonen. In België verdienen jobstudentjes stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Ja, want die supermarkten krijgen de vracht om 16:00 binnen, en wachten vervolgens een uurtje totdat alle scholieren komen 8)7
We zitten ten minste op één lijn :P

Vullen duurt alsnog langer dan 1 uur in de meeste supermarkten, dus het maakt niets uit als ze wachten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, maar ze willen meteen goed beginnen lijkt me, en niet een beetje gaan beginnen, om steeds scholieren binnen te zien druppelen.. Bovendien vraag ik mij af hoe/of het op vrijdagavond ook zo gaat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:16
Pfff, valt toch wat tegen als ik al die dikke lonen hierzo lees ;) Wordt dit jaar 17 en krijg €3,6 voor 't werken in een trostomaten-kas, ze geven een bonus van €0,01/uur voor elke kilo die je meer dan de norm knipt, wat me zo'n 2-5 euro per dag opleverd. Al met al niet erg slecht vergeleken met vakkenvullen bij de supers hier in de buurt, maar het kan altijd beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
2-5 per dag maar! :X Ik ken iemand die hiero in de zomer tomaten ging plukken. Die kreeg 2,25 per uur. En ging 5 uurtjes werken in de ochtend = 5x2,25 = 11,25 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Aubergine schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:30:
2-5 per dag maar! :X Ik ken iemand die hiero in de zomer tomaten ging plukken. Die kreeg 2,25 per uur. En ging 5 uurtjes werken in de ochtend = 5x2,25 = 11,25 per dag.
Ik verdiende 2,50 toen ik 14 was ;)

Dat hierboven gaat over de bonus die hij behaalt bij het 'knippen boven de norm..' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Ligt het aan mij, of is de norm dan wel erg laag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Laatst online: 23-04 10:19
Ik verdien 3 euro per uur, ca. 150-200 euro in de maand.. en krijg geen kleed/zakgeld.. maar kleren krijg ik van mn moeder :)

Enjah.. ik vind dat genoeg.. beetje opzuipen, beetje sparen.. beetje leuke dingen kopen.. :p

Oh btw, ik ben net 2 maanden 16 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tim_R op 30-06-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14
Toen ik 15, 16 was heb ik diverse bijbaantjes gehad. Het verdiende gevarieerd:

Onkruidwieden:
Het zgn roosjes wieden bij kwekerij Kuiper in Veendam, verdiende toen 5 gulden (ja, GULDEN) netto per uur, dus 40 gulden per dag. Eigenlijk schandalig weinig, dat is omgerekend 18 euro voor een hele dag ploeteren in de bloedhitte.

Krantenwijkje
Ik heb ook een jaar met het AD gelopen, ik had een stuk of 32 kranten maar moest wel veel fietsen tussen de individuele adressen. Dit kostte mij elke ochtend een uurtje, incl. de zaterdag. Verdiende ongeveer 140 gulden per maand mee (61 euro).

Vakkenvuller:
Vakkenvullen bij de Spar Ten Hof in Veendam, het allereerste baantje wat ik had op mijn 15e. Verdiende niet veel, fl. 3,30 netto per uur (1,5 euro)

Gezien de prijsstijgingen vind ik niet dat de jeugd tegenwoordig veel meer verdiend, ik lees 3 a 4 euro in het uur. Oke, het is beter dan wat ik had, maar voor mijn guldens kocht ik meer dan jullie voor je (pl)euro's nu . :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
drooger schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:54:
Ligt het aan mij, of is de norm dan wel erg laag? :P
  • Waarschijnlijk is dit wat je moet halen, en dus wordt er rekening mee gehouden dat je gewoon meer plukt.
  • Als je ervaren bent met bepaald werk kun je het énorm snel, ik heb dat ook met sommige klusjes.
  • Een hele dag werken = 9 uur waarschijnlijk ;)
  • Tomaten zijn best zwaar denk ik toch, dus één kilo is ook niet zo moeilijk extra te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

Wiet verdient ook supergoed. Ik heb me een keer erin verdiept, maar ik kan best begrijpen waarom veel mensen eraan beginnen. (meer zeg ik niet :P )

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-01 22:49

ACID-dude

Make More Music!

Ik ben op m'n 14e begonnen met tijdschriften rondbrengen, dat leverde me fl 80,- in de maand op. Voor ongeveer 4 uur per week betekent dat 5 gulden per uur.

Daarna een jaartje in een restaurantje in Voorschoten gewerkt. Op mijn 15e €4,- per uur en op m'n 16e ongeveer €5,- (excl. fooi). Daarna met 17 en 18 bij Centerparcs gewerkt (wederom restaurant), respectievelijk €3,49 en €4,09 :X. Beetje een achteruitgang dus. Vervolgens overgegaan op uitzendwerk, variërend tussen de €5,- en €10,- per uur, afhankelijk van de lichamelijke belasting van het werk.

Nu werk ik bij een audiovisueel bedrijf (beamers/p.a. etc) voor €10,- netto/uur. Daarnaast in de vrije uurtjes bel ik vanaf huis (achter de pc) via internet met bedrijven, voor een niet nader te noemen website ;). Als ik lekker aan de gang ben, dan is €50,- netto per uur prima haalbaar. Ben nu 20 overigens :).

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181157

Ben nu 17 en werk bij een groot keukenbedrijf.
Heel simpel vakantiebaantje, gewoon achter aan de lopende band.

Verdien nu (40 uur in de week) bruto 503 pleuro in de maand.
Plus krijg nog een dikke 40 euro zakgeld per maand.

Dus al met al mag ik helemaal niet klagen over mij inkomen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Anoniem: 181157 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:20:
Ben nu 17 en werk bij een groot keukenbedrijf.
Heel simpel vakantiebaantje, gewoon achter aan de lopende band.

Verdien nu (40 uur in de week) bruto 503 pleuro in de maand.
Plus krijg nog een dikke 40 euro zakgeld per maand.

Dus al met al mag ik helemaal niet klagen over mij inkomen ^^.
Dat is dus iets meer dan 3 euro per uur? Vind ik eerlijk gezegt niet erg veel. Maar dat zakgeld vult wel lekker aan, ik krijg 'maar' de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik krijg nu €2,90 netto, en ben 15 jaar oud. Ik ken mensen van mijn leeftijd die €3,50 bruto krijgen, dus da's wel iets meer dan ik, weet niet precies hoeveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

TheZeroorez schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:06:
Ik krijg nu €2,90 netto, en ben 15 jaar oud. Ik ken mensen van mijn leeftijd die €3,50 bruto krijgen, dus da's wel iets meer dan ik, weet niet precies hoeveel..
Dat is €0,60 :P
Sorry kon het niet laten
Modbreak: Dat laat je de volgende keer dus maar wel achterwege

[ Voor 12% gewijzigd door Rukapul op 04-07-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Dat is €0,60 :P
Sorry kon het niet laten
Modbreak: Dat laat je de volgende keer dus maar wel achterwege
Dan maak jij volgende keer niet nog een keer een leesfout :P

Bruto en netto zijn nam. niet hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122766

Ik verdien bij Cool-Prices/Compuzone ca 300 euro per maand en dan werk ik 52 uur per maand (Parttime)
Ook heb ik wat eigen servers waar ik geld mee verdien zo'n 800 per maand, maar de kosten daarvan zijn ook ca 200 per maand,

hier hou ik dus 900 netto aan over aan alleen werken
en het heerlijke is dat ik studeer en ook nog een stufi krijg van 360 euro per maand (niet zo goed verdienende ouders)

dat komt neer op 1260 euro per maand waar der ongeveer 400 opgaan aan Eten,Computerparts,Uitgaan,Benzine voor brommer en op dit moment nog iets meer vanwege rijlessen die ik allemaal zelf moet betalen :'(

Ben btw wel wat ouder sorry 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Ben nu 18, heb loonsverhoging gekregen, 8,03 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb de afgelopen weken best wel veel verdiend moet ik zeggen :D

Zo'n €800,- denk ik, ik weet niet precies hoeveel, want heb ook nog een hele boel op m'n spaarrekening gezet, en wat aandeeltjes gekocht/verkocht.. Niet verkeerd toch, voor 'n 15-jarige? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135177

Ik heb aan het begin van de zomervakantie ontslag genomen bij de supermarkt, ik had er genoeg van. Nu ik er weg ben wil ik echt nooit meer terug die supermarkt in om te werken. Ik heb de hele zomer bij een strandtent gewerkt. Ik verdiende E3.5 p/u, een jaar boven het minimumloon, en daarbij ook nog fooi wat schommelde tussen de E0.50 en E1.00 p/u. M'n salaris werd op m'n rekening gestort en de fooi kreeg ik elke week handje contantje, fooi gaf ik meestal uit en daardoor heb ik m'n salaris kunnen sparen :).

Het salaris is dus best ok maar ik vind dat ik nog veel meer heb gekregen wat niet in geld is uit te drukken. Zo heb ik bijvoorbeeld erg veel mensenkennis verworven, heb goed kunnen werken aan m'n sociale vaardigheden en heb heel veel nieuwe en vooral leuke mensen leren kennen. Daarnaast weet ik nu ook wat het is om zo'n 50-60 uur per week door de bloedhitte over het terras te banjeren, wat ook wel een ervaring is om nooit te vergeten.

En wie vind dat zo veel werken tijdverspilling is, daar ben ik het totaal niet mee eens. Want wat ik standaard altijd hoorde als ik met mensen sprak was dat ze het zo vervelend vonden dat iedereen weg was, wat ook deels de reden was dat zo veel mensen daar zo veel werkten.

Al met al heb ik dus veel gewerkt, veel ervaring en kennissen verworven, veel uitgegaan en lol gehad en aan het einde hou ik nog een Mac Pro + geld over ook :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
Om goed te kunnen vergelijken moet je ook onderscheid maken tussen bijbaantje/parttime/fulltime, en natuurlijk per uur kijken en niet per week of maand... want de 1 werkt meer uren dan de ander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:36
Anoniem: 122766 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:36:
Ook heb ik wat eigen servers waar ik geld mee verdien zo'n 800 per maand, maar de kosten daarvan zijn ook ca 200 per maand,
Wat voor servers draai je dan? Want €600 per maand verdienen is niet niks :) En kost het je veel tijd (per dag/week/maand), of is het meer wat onderhoud plegen op de server(s), etc?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Laatst online: 08-05 00:22

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Op mijn 13de en 14de heb ik meerdere krantenwijken gelopen, het verdiende best wel redelijk. Maar ik was het invouwen van de folders helemaal zat. Tegenwoordig komen ze in zo'n mooi pakketje, maar wij hadden een hele invouwbusiness op zondagochtend. Het verdiende wel goed, maar dat was vooral omdat ik 3-4 tegelijk krantenwijken liep. 3 cent per krantje en 1 cent per folder (guldens). Ongeveer 50-100 gulden per week, maar daar was ik als vakantiewerk aardig wat uurtjes per week zoet mee.

Op mijn 15de heb ik bij een boekhandel voor schoolpakketten gewerkt, dat verdiende 2,58 bruto (minimumloon voor een 16jarige) per uur. Daarna heb ik in een kas gewerkt, dat verdiende eerst 3 en later 4 euro per uur (zwart). De laatste jaren heb ik via diverse uitzendbureau's gewerkt. De inkomsten varieeren tussen de 5-10 euro afhankelijk van de job en het uitzendbureau. De laatste job bij het ziekenhuis leverde 6,50 euro p/u op (excl. toeslagen voor late diensten, die overigens leuk kunnen oplopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Ik verdiende nog guldens toen ik in een ver verleden ooit 16/17 was, 16,50 gulden om precies te zijn. Heftruck rijden en vliegtuig containers vullen bij FedEx.

FedEx is wel de uitzondering. UPS en TNT betalen waardeloos, daarvoor daar gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 05-05 13:59
Ik verdien nu als 17 jarige 5.45 in het uur, en binnenkort als ik 18 word, gaat dat naar 6 euro in het uur :)
Ik doe ernaast ook nog een krantenwijk samen met mijn broer.. We doen om de week de kranten, en ik elke zaterdag.. Daarmee van ik ook nog eens een stuk of 115 euro :)
Ennnnn dan ga ik nog eens stufi krijgen van 220 euro in de maand :) .... Dat betekent dus dat ik minimaal 335 euro in de maand krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger

drooger

Falen is ook een kunst.

Wat voor een werk doe je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na lang nadenken heb ik zelf besloten om m'n contract bij AH als financieel medewerker (kassamedewerker :P) niet te verlengen.

Waarom?

-Die mensen bij de Albert Heijn hanteren hun eigen regime; wanneer ik hun duidelijk van te voren informeer dat ik die en die week op vakantie ben gaan ze me toch lekker indelen. En wel tegen mij klagen dat ik niet op ben komen dagen :?
-Het werk zelf is gewoon... te hersenloos voor woorden. Natuurlijk moet je als 16 jarige onderaan beginnen en natuurlijk is er weinig werk wat echt uitdagend is op mijn leeftijd, maar ik ben het zat om mensen te vragen of ze koopzegels willen waarna ik vervolgens raar word aangekeken en de klant lachend wegloopt (can't say I blame them, wie wilt nou in godsnaam koopzegels :?).
-Het betaalt echt voor geen meter; een vriend van me die nota bene 15 jaar is verdient meer dan 5 euro per uur terwijl ik het moet doen met 3,16 bruto.

Leuk, voor een vakantiebaantje.. Maar ik ga echt nooit meer 8 uur achter elkaar achter de kassa zitten in een warme supermarkt. Ja daaag :+

Misschien is het gewoon een kutfiliaal waar ik werk (nog maar 2 weken, maar ik kijk er echt tegenop) of misschien zijn de managers gewoon achterlijk. Either way, ik raad jullie het af om bij een AH filiaal te gaan werken. Die gasten mogen hun werknemers echt wel eens wat beter behandelen. Ik ben iig helemaal klaar met ze.

pff.. dat lucht op :> :>

Als ik 17 ben ga ik maar op zoek naar een baan in een FRS of een computer winkel of iets dergelijks, dat is iig een stuk leuker :P

Zijn er hier nog meer mensen van de AH? Of andere supermarkten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat je klote betaald krijgt is puur een kwestie van AH, dat had niets met jouw filiaal te maken.. Wat wel met jouw filiaal te maken had is de rest, waarvan ik het indelen @ vakantie, en de warmte nog 't meest vreemd vind. Een supermarkt is toch altijd koel :?

Oh, en die 5 euro voor die 15-jarige is gewoon veel, da's een feit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet als de kassa's vlakbij de deur zitten ;)

Warmte is geen big issue hoor, moest alle negativiteit ff van me af schrijven. Het kwam vaker voor dat het te koud was ipv te warm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Moest deze vakantie veel thusi werken (ja groot huis en grote tuin :P ) tegen € 5,- per uur O-) toch zeker niet slecht voor een 15 jarige en thuis kan je dan nog drinken pakken wanneer je wilt en radio erbij etc. Ook krijg ik nog eens 50€ kleedgeld per maand wat ik niet eens op krijg ( schoenen en jassen krijg ik van mijn ouders) het zijn dus alleen t-shirts en broeken + wat klein spul dus daar houd ik denk ik 30€ per maand van over :D (H&M is niet duur ) en verder verdien ik bij met mensen met pc,s helpen enzo en discodraaien op feesten. je weet wel van die klote kinderen uit groep acht met een feestje van 7 tot 10 en dan verdien ik samen met een maat toch 80€ en spullen kopen we er al 2 jaar niet meer voor dus puur winst. Ook pas nog een pc kast verbouwd. heeft ongeveer 50€ gekost+ inhoud en heb er € 260 voor gevangen ! Owja... gisteren ook nog bij SlamFM een pc gewonnen twv € 500 O+

Zo dat is er weer uit. maar ik verdien voor mijn leeftijd naar mijn mening toch (zeer) leuk!\

EDIT: owja door al dat geld vergeet ik mijn zakgeld nog :X das dan € 6,- per week

[ Voor 4% gewijzigd door X-GAMER-X op 01-09-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 16:18
Anoniem: 111703 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:11:
Zijn er hier nog meer mensen van de AH? Of andere supermarkten?
Ja ben ondertussen alleen al wel 19, en heb t er erg naar mn zin, na 2,5 jaar gaat het allemaal wat makkelijker en betaald het een stuk beter ;) Zit overigens niet achter de kassa maar ben vulploegleider/medewerker

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
€6,- per uur zakgeld is toch niet niks. Ik ben 15 en moet het met €6,- per week stellen.. Ik krijg trouwens €55,- kleedgeld, en af en toe iets van mijn moeder. Ik houd er denk ik weinig aan over, maar veriden er ook niet echt aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Oops, damn typ probleem! het moet natuurlijk € 6,- per week zijn ! per uur zou ik wel willen, letterlijk slapend rijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 07:46
leuk topic :)
16-jarige Bas medewerker meld zich :9

Ik ben vorig jaar begonnen met werken bij Bas van der Heijden :+ meteen toen ik 15 was. Ik kreeg nou niet echt bepaald veel :'( 2,70 per uur waarmee ik uitkwam op 70/80 euro per maand.
Nu een jaar later krijg ik 3,79 wat toch een stuk lekkerder is en je het voordeel hebt dat je langer/later mag werken. Nu verdien ik zo rond de 225,- :*)

Ook vorig jaar op me verjaardag kwam met eerste pc waar ik heeel blij mee was _/-\o_ specs waren toen: AMD 64 2800+, Asrock mobo, 256MB, 40GB, on-board video, 17'' bakbeest CRT
Nu een jaar later: Core 2 Duo e6300, Asrock Dual-VSTA, 1GB, 80GB, X850XT, 20'' Samsung TFT 8)

De truc is gewoon klein beginnen en telkens een beetje upgraden :> ik ben nu toe aan me 4e mobo 8)7 , 3e graka, 2e HD en ga zo maar door :P

@ Maximized, ik vind eigenlijk niet dat je mag oordelen dat je het werk k*t vind (om het zo maar te zeggen :+ ) al na 2 weken. probeer gewoon door te bijten of vraag anders of je in de winkel mag werken (vakken vullen) dat is een stuk meer afwisselend dan wat je nu doet lijkt mij ;)

En geloof me, zodra je je eerste salaris ziet weet je waar je het allemaal voor doet _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Dubbel Fristie op 02-09-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-05 23:54
Ik had het er gister nog over met wat van die oude rotten bij de AH. Sommige zitten er best, en vergeet niet dat je vakantiedagen opbouwt, ziektedagen doorbetaald krijgt en je medewerkerskorting. Als je dat eens gaat vergelijken met een vriend die voor 4,50 op het land werkt, in de regen en kou, heb jij het als vakkenvuller/cassier(e) zo slecht nog niet!

Ik denk dat ik ook nog maar even bij de AH blijf, hoewel sommige dingen wel irritant zijn, zoals het indelen soms.

Overigens ben ik net 17 geworden, en schijnt mijn loon van 3,10 naar 3,60 te gaan ofzo.. ik zie het wel op mijn volgende loonstrookje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101665

Ik ben eigenlijk ook op zoek om iets leuks te vinden.
Alleen ik wil iets in de computers gaan doen.
Ik ga denk ik over 2 maanden soliciteren (word dan 16).
Alleen veel bedrijven/winkels nemen oudere aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-04 21:44
Ik werk bij Mc. Donalds in de keuken, ben nu 18 jaar en verdien 3,55 per uur, krijg ook nog vakantiegeld en sniperuren (per 8 uur ofzo dat je werkt krijg je 0,5 uur extra die je dan naar een paar maanden nog eens extra kan uit laten betalen) dan ga ik vanaf volgende week weer stage lopen en daar ga ik misschien rond de 116 euro per maand verdienen
en dan krijg ik nog eens rond de 350 euro studiefinanciering.
Dus heb dan zoiets rond de 500/600 euro per maand :)

(en natuurlijk krijg ik ook nog paar euro per 3 maanden aan mensen die mij sponsoren! (zie sign.))

[ Voor 9% gewijzigd door Joshua op 02-09-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zou serieus op zoek gaan naar een ander baantje :X McDonalds is volgens mij nog erger dan de Albert Heijn. Volgend jaar, als ik 16 ben, krijg ik €3,50 met natuurlijk nog 8% vakantiegeld. En da's allemaal nog niet eens zoveel. €3,55 per uur voor een 18-jarige is leuk als er *echt* niets anders is, maar IMHO echt véél te weinig voor langere duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 12:41
Ik lees hier dat velen maar zoveel per uur verdienen. Ik weet niet waar jullie werken maar in Belgie is er zoiets als minimumloon voor jobstudenten en zolang je niet zwartwerkt kun je dat toch mooi verdienen en met een beetje "eerlijke" werkgever kun je zelfs zwartwerken voor dezelfde prijs. Je moet eens bij je vakbond kijken voor je barema.

Ik kreeg persoonlijk geen zakgeld en dus heb ik alles moeten verdienen door als jobstudent te werken bij een frituur. 1 maand in het wit en de rest in het zwart. Na 1 jaar kon ik een Cyrix 200MHz kopen met 32MB RAM en 2GB HD (voor omgerekend 1000 euro), het 3de jaar kocht ik een iBook G3 van 2500 euro. Ik ging ook regelmatig (allez, maandelijks) uit tegen mijn 18de en ik kon toch soms tot 30 euro spenderen.

Tussen mijn 17de en 18de deed ik ook nog andere jobkes aan de kant (webdesign was hot in die tijd) en kon ik soms eens in een computerwinkel werken na school en in het weekend. Iets anders waar ik ook aan verdiende was de verkoop van gekopieerde cdtjes (ik had mijn eigen externe 4x cdwriter gekocht (plextor, scsi)) . Heeft mij enorm geholpen als student om iets zwaarder uit te gaan en was de investering waard. Ik weet niet wat nu hot is in scholen sinds iedereen cdtjes kan kopieren en weet hoe je met een computer moet werken, maar een beetje inventief zijn denk ik.

Momenteel verdien ik iets meer.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heel leuk wat je allemaal hebt gekocht, als we daarover beginnen kan ik je vertellen wat ik heb gekocht (€1200,-!) van m'n geld dat ik toen ik 14 was verdiend heb. (signature)

We hebben er meer aan als je gewoon verteld hoeveel je daar verdiende, een minimumloon hebben wij namelijk ook, maar ook hier is dat niet al te hoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:10

inXs

known as inXs

Anoniem: 122766 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:36:
Ik verdien bij Cool-Prices/Compuzone ca 300 euro per maand en dan werk ik 52 uur per maand (Parttime)

hier hou ik dus 900 netto aan over aan alleen werken
en het heerlijke is dat ik studeer en ook nog een stufi krijg van 360 euro per maand (niet zo goed verdienende ouders)

dat komt neer op 1260 euro per maand waar der ongeveer 400 opgaan aan Eten,Computerparts,Uitgaan,Benzine voor brommer en op dit moment nog iets meer vanwege rijlessen die ik allemaal zelf moet betalen :'(

Ben btw wel wat ouder sorry 18
Dus je verdient zelf zoveel geld? En nog een hoge stufi? Ben bang dat jij aan het eind van het jaar flink gaat terug dokken aan de IB groep want er is een maximum grens. 1260 euro in de maand netto, is bijna evenveel wat een startende full time werker op HBO niveau verdient

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
TheZeroorez schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:27:
Ik zou serieus op zoek gaan naar een ander baantje :X McDonalds is volgens mij nog erger dan de Albert Heijn. Volgend jaar, als ik 16 ben, krijg ik €3,50 met natuurlijk nog 8% vakantiegeld. En da's allemaal nog niet eens zoveel. €3,55 per uur voor een 18-jarige is leuk als er *echt* niets anders is, maar IMHO echt véél te weinig voor langere duur.
Er is niet echt iets beter hier in de buurt waar je ook na schooltijd terecht kan, waar het zo gezellig is, en zo flexibel enz. als bij de Mc. Donalds ;)

en 3,55 mag dan niet veel zijn maar toch goed voor rond de 300 euro per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Naast het helpen van mensen met pc problemen (zie eerdere post), heb ik gisteren voor het eerst bij een computerwinkel om de hoek gewerkt als TD'er. Ik vind het leuk werk en leuke collega's.
Ik begin met €7.50 bruto per uur (17).

Ze hadden geen solicitatie open staan, gewoon een mailtje gestuurd met daarin dat ik wat van computers af wist en of ze mensen nodig hadden. Mailtje terug gekregen met een uitnodiging voor een gesprek :)
Ik werk elke zaterdag van 10 tot 6 en ga misschien op zondag ook nog een halve dag werken.

Hiervoor twee weken bij een grote boekenhandel gewerkt (boekenpakketten voor scholieren) Daar kreeg ik per uur €4.68 netto. Das het verschil met werk dat iedereen kan en werk waar je wat voor moet kunnen :P

[ Voor 25% gewijzigd door fsfikke op 03-09-2006 23:59 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Spike1506 schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:44:
[...]

en 3,55 mag dan niet veel zijn maar toch goed voor rond de 300 euro per maand!
Om €300 te verdienen met €3,55 per uur dan moet je welgeteld 21 uur per week werken. Dat noem ik geen bijbaantje meer, maar gewoon halftime werken. En echt goed betaald kan je het natuurlijk niet noemen, al zou je 40 uur per week werken dan kom je op een schamele €568 per maand uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101665

Even een vraagje,
Is het beter om nu al te gaan solliciteren (15 jaar) of nog 2 maanden wachten tot ik 16 ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat zal weinig uitmaken, tenzij je als 15 jarige gaat solliciteren op banen waar ze om 16 jaar of ouder vragen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:43:
Dat zal weinig uitmaken, tenzij je als 15 jarige gaat solliciteren op banen waar ze om 16 jaar of ouder vragen natuurlijk ;)
Toen ik solliciteerde, toen ik net 15 was, vertelden ze mij dat het vanaf ~2 maanden voor de 16 pas gaat. Je krijgt de baan namelijk nooit op je 15e (avondwerk mag dan niet) en als je gewoon je geboortedatum op geeft kijken ze er gewoon naar. Zet het er ook gewoon bij, geen probleem. Als je sollicitaties er nu niet door komen kun je natuurlijk altijd nog meer/opnieuw/bij andere bedrijven gaan solliciteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122766

Hahn schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:56:
[...]

Wat voor servers draai je dan? Want €600 per maand verdienen is niet niks :) En kost het je veel tijd (per dag/week/maand), of is het meer wat onderhoud plegen op de server(s), etc?
het kost inderdaad alleen wat onderhoud, hardware updates en software updates
maar het vele geld komt vooral omdat defensie een website op de server heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubbel Fristie schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:05:
@ Maximized, ik vind eigenlijk niet dat je mag oordelen dat je het werk k*t vind (om het zo maar te zeggen :+ ) al na 2 weken. probeer gewoon door te bijten of vraag anders of je in de winkel mag werken (vakken vullen) dat is een stuk meer afwisselend dan wat je nu doet lijkt mij ;)

En geloof me, zodra je je eerste salaris ziet weet je waar je het allemaal voor doet _/-\o_
Ik werkte er in de gehele zomervakantie, plus nog 2 weken voor en na school. Oftewel een kwartaal.

Ik weet het, die loonstrookjes maken wel weer veel goed zodat je _net_ genoeg motivatie hebt om dat ene maandje nog ff af te maken.

Nee, ik ben het volledig met je eens dat je in ieder geval een maand ergens moet werken voordat je er een mening over kan vormen. Na 2 weken ben je net ingewerkt joh :)

Ik ga zelf kijken of ik in de Horeca kan werken.. Harder werk, maar wel meer geld :) En het is beter dan achter de kassa zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
Hahn schreef op maandag 04 september 2006 @ 00:37:
[...]

Om €300 te verdienen met €3,55 per uur dan moet je welgeteld 21 uur per week werken. Dat noem ik geen bijbaantje meer, maar gewoon halftime werken. En echt goed betaald kan je het natuurlijk niet noemen, al zou je 40 uur per week werken dan kom je op een schamele €568 per maand uit :X
Tja het is niet veel, maarja meer als genoeg om de maand als student rond te komen!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste