Toen ik 12-16 was, werkte ik in de asperge-maanden bij mijn ouders in het asperge-bedrijf, asperges steken. Kreeg €1,25 per gestoken kilo. Gezien ik al aardig jaartjes ervaren had, haalde ik rond m'n 15e/16e zo'n 60-80 kilo op een ochtend (8-12u) binnen. Helaas kon ik i.v.m. school alleen op zaterdag werken.
Ik ben nu 19. Bij mijn vorige baan (computerbedrijfje, max. 16 uur per week) verdiende ik 5,12 netto per uur, zonder extra's (vakantiegeld, etc). Nu werk ik bij KPN (helpdesk, minimaal 16, meestal 20 en als ik tijd heb kan ik tot 40 uur per week), en verdien ik zo'n 7,40 netto per uur dacht ik, mét vakantiegeld etc. En na 22u werken en op zaterdag is 120% en op zondag is 200% uitbetaald krijgen
Hiernaast doe ik ook nog wat PHP projectjes voor allerlei bedrijfjes en computerreparaties thuis bij kennissen en daar verdien ik gemiddeld per maand zo'n 200 tot 400 euro mee.
Binnenkort maar m'n T-biljet de deur uit doen, krijg nog zo'n €200 terug van m'n vorige baan
Edit; om nog even op een oude reactie richting mijn quote te reageren:
Wie gaat er dan ook op een zaterdag uit in Groningen?

Nee, serieus, op zaterdag vind je dat inderaad niet. Op zaterdag uitgaan heb ik zelf ook een hekel aan, dus dat scheelt. Overigens was op het moment van typen van jouw reactie bier in de Blauwe Engel tijdens piekuren nog 50 cent, tegenwoordig is dat al 90 cent

In de Rumba op maandagavond is het trouwens nog steeds 50 cent, en nog wel op meer plekken. Zie
Piekuur.nl
[
Voor 85% gewijzigd door
Peedy op 25-02-2007 17:58
]