Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.079 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Jimster schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:22:
Heeft iemand goed passende screenprotectors kunnen vinden? Heb net een nieuw frontje gehaald, omdat er lelijke krassen zaten in het scherm zaten en deze wil ik zo lang mogelijk mooi houden. Ik kom alleen maar universele protectors tegen.
Ik wil ook ik wil ook!!!

liefst die ene van 3M die ik hier ergens op het forum heb zien zwerven..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
Heeft iemand goed passende screenprotectors kunnen vinden? Heb net een nieuw frontje gehaald, omdat er lelijke krassen zaten in het scherm zaten en deze wil ik zo lang mogelijk mooi houden. Ik kom alleen maar universele protectors tegen.
Ik heb bij een Tell Me winkel een lederen hoesje gekocht speciaal voor de w810i, het merk betreft Valenta en het hoesje bevalt me wel :)

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Een vraagje:
Als de telefoon standby staat met de toetsen geblokkeerd, dan zijn de volumeknoppen en de play/pause (op de zijkant dus) nog gewoon te gebruiken. Wat betreft de volumeknop is dat niet zo erg, maar ik heb het nu al een paar keer gehad dat de telefoon per ongeluk een mp3'tje begon te spelen omdat iets in mijn broekzak tegen de play/pause aankwam. Is er iets waarmee ik de play/pause knop (tijdelijk) kan blokkeren? Of wordt dit een geval van Plakbandje?

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:56
imp schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:05:
Een vraagje:
Als de telefoon standby staat met de toetsen geblokkeerd, dan zijn de volumeknoppen en de play/pause (op de zijkant dus) nog gewoon te gebruiken. Wat betreft de volumeknop is dat niet zo erg, maar ik heb het nu al een paar keer gehad dat de telefoon per ongeluk een mp3'tje begon te spelen omdat iets in mijn broekzak tegen de play/pause aankwam. Is er iets waarmee ik de play/pause knop (tijdelijk) kan blokkeren? Of wordt dit een geval van Plakbandje?
Volgens mij is de enige manier om in te stellen dat hij altijd de radio moet afspelen ipv de laatst gekozene (MP3/radio), maar dat is natuurlijk een beetje een rare oplossing. Ik heb het wel zo gedaan toen ik op vakantie was :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bravebart schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:49:
[...]

Volgens mij is de enige manier om in te stellen dat hij altijd de radio moet afspelen ipv de laatst gekozene (MP3/radio), maar dat is natuurlijk een beetje een rare oplossing. Ik heb het wel zo gedaan toen ik op vakantie was :)
Ach, het werkt wel. Zeker als je je handsfreeding er niet aan hebt gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Ik had ook een paar vragen, en dit keer geen da vinci, dat kan ik zelf wel uitvissen :P

Als ik de sony ericsson software installeer, en mijn telefoon aan de pc hang krijg ik de melding "usb device not recognized" en ik had op de telefoon ingesteld hem weer te geven als telefoon toen ik de usb in de pc stopte. Met de connectie wizard van se vindt ik hem niet en dit is zo op 2 pc's. Ligt het aan mij of is er misschien iets mis met het toestel? Ik heb de orange firmware.

Andere vraag is waarom ik overal lees dat de sensor die boven het schermpje zit voor de lichtsterkte te meten niks doet. Hij doet overduidelijk de lampjes van het toetsenbord reguleren; in daglicht vinger van de sensor: lampjes uit en vinger op de sensor: lampjes aan...
Dus of ik heb een telefoon waar dit aan staat en usb uit, of de mensen die schreven in reviews dat de sensor niks doet keken niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
jschelhaas schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:44:
[...]

Ach, het werkt wel. Zeker als je je handsfreeding er niet aan hebt gesloten.
Ja idd en als je je headset hebt aangesloten boeit het in principe ook niet als je hem per ongeluk aanzet; dat hoor je toch amper :)

Maar het is wel een beetje een rare manier :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:42
imp schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:05:
Een vraagje:
Je moet een nummer niet pauzeren maar stoppen. Die optie staat linksonder in beeld bij het afspeelscherm van een nummer. Zodoende kan ie ook niet per ongeluk afspelen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
rimave schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:58:
Je moet een nummer niet pauzeren maar stoppen. Die optie staat linksonder in beeld bij het afspeelscherm van een nummer. Zodoende kan ie ook niet per ongeluk afspelen.
Ik heb wat gespeeld en kom tot de volgende ontdekking:
  • Als de headset ingeplugd is is de start/stop altijd werkzaam, ook al zijn de toetsen geblokkeerd.
  • Als de headset niet is ingeplugd is de start/stop geblokkeerd als de toetsen geblokkeerd zijn.
Of de muziek op stop of pauze staat maakt helemaal niets uit. Alleen een ander icoontje.

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
imp schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:30:
[...]

Ik heb wat gespeeld en kom tot de volgende ontdekking:
  • Als de headset ingeplugd is is de start/stop altijd werkzaam, ook al zijn de toetsen geblokkeerd.
  • Als de headset niet is ingeplugd is de start/stop geblokkeerd als de toetsen geblokkeerd zijn.
Of de muziek op stop of pauze staat maakt helemaal niets uit. Alleen een ander icoontje.
Klopt, dat was ik ff vergeten :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
RwD schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:34:
Ik had ook een paar vragen, en dit keer geen da vinci, dat kan ik zelf wel uitvissen :P

Als ik de sony ericsson software installeer, en mijn telefoon aan de pc hang krijg ik de melding "usb device not recognized" en ik had op de telefoon ingesteld hem weer te geven als telefoon toen ik de usb in de pc stopte. Met de connectie wizard van se vindt ik hem niet en dit is zo op 2 pc's. Ligt het aan mij of is er misschien iets mis met het toestel? Ik heb de orange firmware.

Andere vraag is waarom ik overal lees dat de sensor die boven het schermpje zit voor de lichtsterkte te meten niks doet. Hij doet overduidelijk de lampjes van het toetsenbord reguleren; in daglicht vinger van de sensor: lampjes uit en vinger op de sensor: lampjes aan...
Dus of ik heb een telefoon waar dit aan staat en usb uit, of de mensen die schreven in reviews dat de sensor niks doet keken niet goed...
ik merk wel degelijk verschil, als ik van een donkere kamer na een lichtere loop, gaat hij een stapje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:42
Ik heb een keer in dit topic een filmpje gezien van een thema waarbij als je in het hoofdmenu zit, dat er dan een gekleurd balletje de heletijd rond het icoontje gaat waar je op staat met de aanwijzer.
En als je naar een ander icoontje gaat achtervolgt het balletje je.
Ik zou graag willen weten waar ik dit thema kan krijgen.
En of het wel kan zonder de davince firmware ofsow want daar ga ik maar niet aan beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:55
Svennos_1990 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:50:
Ik heb een keer in dit topic een filmpje gezien van een thema waarbij als je in het hoofdmenu zit, dat er dan een gekleurd balletje de heletijd rond het icoontje gaat waar je op staat met de aanwijzer.
En als je naar een ander icoontje gaat achtervolgt het balletje je.
Ik zou graag willen weten waar ik dit thema kan krijgen.
En of het wel kan zonder de davince firmware ofsow want daar ga ik maar niet aan beginnen :P
dat hoort bij 1 van de thema's die al in je gsm zitten, ik dacht orbit.

Dit gaat enkel als je da vinci firmware erop hebt staan spijtig genoeg. Maar misschien is het wel mogelijk bij de volgende firmware updat van se. Laten we hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb ook de update gedaan naar R4DB005 en nu is slechts ENGELS als telefoon taal mogelijk.

Heb dit gemeld bij SE ( zowel telefoon als email ) en krijg, wederom slechts, het advies om naar een service punt te gaan. Uiteindelijk zelfs naar een hoofd? reperatie punt in Nuth.

Inmiddels diversen emails gestuurd en reactie terug gekregen maar zonder duidelijke mogelijkheden om het probleem te veranderen.

Ik heb verzocht om dit maar te laten escaleren en aan de bel te trekken binnen SE en hopelijk wordt er heel erg snel en serieus een oplossing gevonden.

Een ieder die dit ook heeft gaarne melden bij: questions.nl@support.sonyericsson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

shadownetwork schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:12:
[...]

ik merk wel degelijk verschil, als ik van een donkere kamer na een lichtere loop, gaat hij een stapje terug.
Alhoewel de toetsen bij meer omgevingslicht minder licht hoeven te geven werkt het bij een schermpje andersom; hoe meer omgevingslicht hoe slechter je het kunt zien en het moet dan feller worden ipv andersom. Ik denk dat je je vergist en/of dat het maar zo lijkt omdat je ogen zich ook aanpassen aan de omgeving... Ga maar eens in een donkere kamer bij een lamp zitten en hou de duim op de sensor en haal hem er af; er is geen verschil in lichtsterkte van het scherm...

Maar dan blijf ik nog steeds met de vraag:
RwD schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:34:
Als ik de sony ericsson software installeer, en mijn telefoon aan de pc hang krijg ik de melding "usb device not recognized" en ik had op de telefoon ingesteld hem weer te geven als telefoon toen ik de usb in de pc stopte. Met de connectie wizard van se vindt ik hem niet en dit is zo op 2 pc's. Ligt het aan mij of is er misschien iets mis met het toestel? Ik heb de orange firmware (CXC1250321 R4CF002 000000 Sony Ericsson).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:50

johnwoo

3S-GTE

RwD schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
Ga maar eens in een donkere kamer bij een lamp zitten en hou de duim op de sensor en haal hem er af; er is geen verschil in lichtsterkte van het scherm...

[...]
Bij mij anders wel, die sensor werkt prima hier. Bij weinig omgevingslicht wordt het scherm minder fel (omdat je het in het donker toch al makkelijker ziet) en de knopjes feller, en bij veel omgevingslicht wordt het scherm feller (anders te weinig contrast) en wordt de knopverlichting zwakker of gaat zelfs uit. Precies hoe je het zou verwachten dus.

Andere vraag: is er iemand al in geslaagd het main menu aan te passen? Ik heb een t-mobile abbo, en t-mobile heeft het internet menu vervangen door een web'n'walk linkje, dat wijst naar een pre-installed Opera Mini 1.x. Op zich heb ik geen problemen met die web'n'walk link (al is het wel jammer dat de ingebouwde WV MSN client eruit is, nu gebruik ik een Java client maar omdat je maar 1 Java app tegelijk kan draaien betekent dat dat ik niet online kan zijn en webbrowsen tegelijk...) maar hij wijst dus naar Opera Mini 1.x welke weliswaar in de Applications folder staat, maar niet verwijderd kan worden. Liever zou ik deze naar Opera Mini 2.0 laten wijzen die ik er zelf op heb geïnstalleerd...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Ik ben wat aan het photoshoppen geweest en ik heb een simplele toch leuk ogende en makkelijk te bewerken skin gemaakt voor de remote control in SE telefoons.

Hier te downloaden

Er zit een voorbeeld bij voor het o zo geyle VLC.

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
RwD schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
Alhoewel de toetsen bij meer omgevingslicht minder licht hoeven te geven werkt het bij een schermpje andersom; hoe meer omgevingslicht hoe slechter je het kunt zien en het moet dan feller worden ipv andersom. Ik denk dat je je vergist en/of dat het maar zo lijkt omdat je ogen zich ook aanpassen aan de omgeving... Ga maar eens in een donkere kamer bij een lamp zitten en hou de duim op de sensor en haal hem er af; er is geen verschil in lichtsterkte van het scherm...

Maar dan blijf ik nog steeds met de vraag:

[...]
Je moet volgens mij de drivers dan instaleren, wat is je OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik krijg nogsteeds die ringtones die er standaard opstaan niet vanaf, en ik erger me er aan want ik heb me eigen muziek en me eigen ringtones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Laatst online: 15-09 22:04
Hoeveel kosten die nieuwe frontjes eigenlijk ?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Iemand al geprobeerd om met deze:
DaVinciteam>> http://www.seuniverse.com/forums/showthread.php?t=4891
en EU3 Language firmware zijn NL taal terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
Oliesjeik1 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:18:
[...]
Hoeveel kosten die nieuwe frontjes eigenlijk ?
Ik heb em besteld bij een Duitse webwinkel voor 20 euro en dan komen er nog ongeveer 7 euro verzendkosten bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag het speakersetje MPS-60 en er komt heel erg goed geluid uit vind ik. Zijn er meer mensen met dit setje ? Ik ben benieuwt hoelang de batterije het volhoud, dit ga ik binnenkort een keer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Weet iemand waar ik die FM zender voor deze telefoon kan kopen? Kan hem nergens vinden.. zelfs niet op de Duitse site e.d.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Niet online

RwD

kloonikoon

shadownetwork schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:14:
[...]

Je moet volgens mij de drivers dan instaleren, wat is je OS?
Doe ik normaal nooit, ik ben eigenwijs en steek apparaten direct in mn pc. Dit keer was ik wel braaf en had ik netjes eerst de software geinstalleerd zoals het boekje zei. Maar let wel; ik heb software geinstalleerd (Sony Ericsson PC Suite) van drivers weet ik niks en staat ook niks in het boekje. De website suggereert in de knowledge base dat als het niet werkt dat ik dan voor dat apparaat drivers moet installeren, maar vergeet er dan bij te zeggen waar ze eigenlijk staan, want ik kon geen drivers vinden op de orginele cd. Ook niet in de "drivers" map.

Windows XP SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
8)7
Jimster schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:41:
[...]

Ik heb em besteld bij een Duitse webwinkel voor 20 euro en dan komen er nog ongeveer 7 euro verzendkosten bij :X
8)7

Kijk hier eens deze is voordeliger en Speedy-Andre is daadwerkelijk speedy ;)

Even voor de duidelijkheid: Het is Speedy-Andre die deze protectors verkoopt! |:(
Dus even zoeken en in zijn profiel naar een email adres _/-\o_

Screen protectors

Heb je last van een vet display als je gebeld hebt of wil je er geen krassen op krijgen?

Dan is een 3M screen protector de oplossing!

Dit is een doorzichtige 'sticker' die op maat gemaakt is voor de K750, D750, W700, W800 en W810.

De toplaag is krasvast en ontspiegeld.

Je kunt hem er altijd weer af halen zonder dat er sporen op het display achter blijven.

Mail me (zie m'n Got profiel) als je meer wilt weten, de prijs is €4,- incl. verzending in een envelop binnen NL.

Betalen kan met een overschrijving en als je een screendump van je betaling via internet mailt, dan stuur ik hem

dezelfde dag (voor 18:00) nog op! (ze zijn meestal op voorraad).

[ Voor 7% gewijzigd door The Stranger op 21-08-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Laatst online: 15-09 22:04
The Stranger schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:34:
8)7
[...]
8)7

Kijk hier eens deze is voordeliger en Speedy-Andre is daadwerkelijk speedy ;)

Screen protectors

Heb je last van een vet display als je gebeld hebt of wil je er geen krassen op krijgen?

Dan is een 3M screen protector de oplossing!

Dit is een doorzichtige 'sticker' die op maat gemaakt is voor de K750, D750, W700, W800 en W810.

De toplaag is krasvast en ontspiegeld.

Je kunt hem er altijd weer af halen zonder dat er sporen op het display achter blijven.

Mail me (zie m'n Got profiel) als je meer wilt weten, de prijs is €4,- incl. verzending in een envelop binnen NL.

Betalen kan met een overschrijving en als je een screendump van je betaling via internet mailt, dan stuur ik hem

dezelfde dag (voor 18:00) nog op! (ze zijn meestal op voorraad).
In je profiel kan ik geen email adres vinden hoor :/

Heb namelijk wel intresse

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Oliesjeik1 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:42:
[...]
In je profiel kan ik geen email adres vinden hoor :/

Heb namelijk wel intresse
Bij Speedy-Andre moet je zijn voor screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
The Stranger schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:32:
Iemand al geprobeerd om met deze:
DaVinciteam>> http://www.seuniverse.com/forums/showthread.php?t=4891
en EU3 Language firmware zijn NL taal terug te krijgen?
Bij mij werkte dat prima, kost alleen een paar euri.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 00:11:
Weet iemand waar ik die FM zender voor deze telefoon kan kopen? Kan hem nergens vinden.. zelfs niet op de Duitse site e.d.
Ik kom die dingen heeeel veel tegen op marktplaats dus daar denk ff zoeken :)

Gr henkyfan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Na met SE gebeld te hebben over de update/engelse taal en het ontbreken van de nederlandse taal werd ik alsnog doorverwezen naar een service-point, want men wist nergens vanaf...

Nou, dan toch maar met Davinci aan de slag gegaan, met succes, nederlandse taal, flash menu's ( :9~ ), 10 euro's meer dan waard!!!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, heb ff ook mooi zo'n W810i bemachtigd. Fijn dingetje.

Heb alleen een paar vragen en de zoekopdracht vind niet een bevredigend antwoord in deze topic. Het zal vast al besproken en gevraagd zijn, maar hier komt het:

Ik zit niet zo in die games installeren enzo. Als ik een .jar bestand op mijn PC heb. Hoe krijg ik dit dan geinstalleerd op mijn W810i ??

En dan nog iets. Kent iemand dat spel dat je vogels moet afknallen terwijl je door de camera kijkt. Je moet met je telefoon door de kamer draaien om de vogels te zien en op de achtergrond zie je dus je kamer. Kent iemand dat? Ooit een keer gezien op een andere telefoon. Bestaat die ook voor de W810i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42
Ik heb een beetje door beide topics over deze gsm gescanned en vind dit een hele mooie telefoon.

Wat voor mij echter een vereiste is bij een gsm is dat ik in een oogopslag kan zien dat ik een oproep heb gemist of een sms heb gekregen in de tijd dat ik niet bij m'n gsm in de buurt was ZONDER dat ik daarvoor eerst een knopje op de gsm moet indrukken. (ben altijd bang dat ik net een belangrijk belletje of smsje heb gemist in de tijd dat ik ff weg was ;))

Is dat met deze gsm mogelijk ? of gaat van deze gsm na verloop van tijd het scherm altijd helemaal uit ?

Ik had hiervoor een Samsung D500, waarbij je in het scherm een envelopje of een telefoontje zag staan als je een oproep had gemist, ookal had je te gsm op toetsvergrendeling staan.

Daarna een andere Samsung gekocht... zon clamshell geval... hiervan ging het scherm compleet op zwart en moest je altijd een knopje indrukken voordat je zag dat je wat gemist had.... HEEL IRRITANT dus heb ik na een dag retour gezonden aan de winkel.

Daarna een Nokia 6280 die gelukkig ook in het scherm liet zien of je wat gemist had... (helaas is deze afgelopen zondag tijdens m'n vakantie gejat uit m'n tas op het strand)

Maar was eerlijk gezegd voor de rest niet echt tevreden over deze Nokia... onwijs buggie software op de gsm. (maakte alleen wel hele mooie foto's en filmpjes)

Maar goed, heb dus nu zsm een nieuwe gsm nodig en had mijn oog op deze laten vallen.
En als mijn vraag positief wordt beantwoord dan wordt dit waarschijnlijk mijn nieuwe gsm.
Anders moet ik helaas weer verder zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
waarom een verhaal van 25 regels als het ook in 1 kon? beoeiend die ervaringen...

gelukkig gaat het scherm uit. nogal energieverspilling. 1 knopje (volumeknop) en je ziet de tijd, incl icoontje indien oproepgemist / smsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb nu eindelijk mijn zomeraanbieding binnen, echter heb ik de w810i inmiddels weer verkocht en zit ik nu met de MDS-60 en kan hem nergens voor gebruiken. mag ik deze hier aanbieden ?
nee, daarvoor hebben we http://tweakers.net/aanbod :)

[ Voor 22% gewijzigd door Canaria op 22-08-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
jschelhaas schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:14:
waarom een verhaal van 25 regels als het ook in 1 kon? beoeiend die ervaringen...

gelukkig gaat het scherm uit. nogal energieverspilling. 1 knopje (volumeknop) en je ziet de tijd, incl icoontje indien oproepgemist / smsje
wat jij wil...

Als ik op deze manier wil aangeven dat deze "feature" zeer belangrijk is... Wie ben jij dan zo'n antwoord te geven ?

Dat hele energieverhaal interesseert me geen ene moer

Jammer dat SE (en vele andere fabrikanten met hun) je hierin niet zelf de keuze laat.
Om bijv. in het menu aan te geven dat je energiezuinig wilt doen en het scherm uit wil laten gaan na verloop van tijd, of gewoon het scherm aanlaten en alleen de verlichting uit te zetten. :(

Moet ik weer op zoek naar een andere gsm dus.... jammer hoor...

[ Voor 38% gewijzigd door Supershiva op 22-08-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals vele hier heb ik ook de w810i, ben zeer tevreden maar heb 1 vraagje:

Kan de mp3 speler ook echt uit, of kan je alleen maar de nummers op stop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

Lekker volwassen jongens...

SEUS deed erg raar vandaag bij mij...
Had mijn phone eraan zitten, en gekeken of er een update was.
SEUS begon met updaten, alleen toen hij bijna klaar was, kapte hij zomaar. Dacht dat mijn telefoon wel naar de uien zou zijn... maar mijn laatste firmware staat er nog gewoon in.

mayb zijn ze nu eindelijk die nieuwe firmware aan het verspreiden alleen dat het bij mij nog beroerd ging.. morgen weer proberen.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:13:
Lekker volwassen jongens...

SEUS deed erg raar vandaag bij mij...
Had mijn phone eraan zitten, en gekeken of er een update was.
SEUS begon met updaten, alleen toen hij bijna klaar was, kapte hij zomaar. Dacht dat mijn telefoon wel naar de uien zou zijn... maar mijn laatste firmware staat er nog gewoon in.

mayb zijn ze nu eindelijk die nieuwe firmware aan het verspreiden alleen dat het bij mij nog beroerd ging.. morgen weer proberen.
Laten we het hopen een nieuwe firmware, ik begin dat geruis bij het afspelen van muziek wel zat te worden ..
Ook al is het wel minder geworden moet ik zeggen sinds ik andere oordopjes gebruik.
En hopelijk zijn er nu eindelijk de ''flash themes'' of horen deze echt alleen maar bij de davinci firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Als ik met mijn telefoon naar het menu ga van updateservice en klik op "zoek naar updates"
Dan zoekt hij 1 seconden en dan krijg ik een bericht dat de verbinding word verbroken door sony ericsson.
Ik heb als provider HI weet iemand hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
waarom updaten jullie steeds? Bij mij doet hij het perfect op dat knipperlichtje na. Al doet zelfs die het soms gewoon goed...

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

jschelhaas schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:14:

Ik vond het anders interessant om te lezen. Persoonlijk vind ik het ook wel chill als je in één oogopslag kan zien of je een sms hebt of een gesprek hebt gemist. Bij mijn huidige mobiel kan ik wel zien of ik een sms heb maar om te zien of ik een gesprek heb gemist moet ik de volumeknop ff ingedrukt houden had hiervoor ook liever een icoontje gehad die dat laat zien.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:17

KroeT

[...]

Is ook erg handig, mijn oude M55 heeft knipperlichtjes aan de zijkant die als een malle tekeer gaan zodra er een gemiste oproep of een nieuwe sms is. Kost bijna geen stroom (LED), en ik kon m'n telefoon altijd vinden in m'n tas als ie ging :)

De W810 heeft toch ook een ledje? Als die knippert bij een gemiste oproep of een nieuwe sms is je probleem ook opgelost. Ik weet het zelf (nog) niet, want mijn nieuwe W810 ligt nog op een postsorteercentrum en is net gesorteerd. Ik zal 'm dus morgen wel binnenkrijgen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
KroeT schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:15:
Is ook erg handig, mijn oude M55 heeft knipperlichtjes aan de zijkant die als een malle tekeer gaan zodra er een gemiste oproep of een nieuwe sms is. Kost bijna geen stroom (LED), en ik kon m'n telefoon altijd vinden in m'n tas als ie ging :)

De W810 heeft toch ook een ledje? Als die knippert bij een gemiste oproep of een nieuwe sms is je probleem ook opgelost. Ik weet het zelf (nog) niet, want mijn nieuwe W810 ligt nog op een postsorteercentrum en is net gesorteerd. Ik zal 'm dus morgen wel binnenkrijgen.
Dat zou idd wel top zijn.
Als iemand zou kunnen bevestigen of je dat lichtje kan laten knipperen bij een gemiste oproep of sms dan is dat voor mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:52:
Nou, heb ff ook mooi zo'n W810i bemachtigd. Fijn dingetje.

Heb alleen een paar vragen en de zoekopdracht vind niet een bevredigend antwoord in deze topic. Het zal vast al besproken en gevraagd zijn, maar hier komt het:

Ik zit niet zo in die games installeren enzo. Als ik een .jar bestand op mijn PC heb. Hoe krijg ik dit dan geinstalleerd op mijn W810i ??

En dan nog iets. Kent iemand dat spel dat je vogels moet afknallen terwijl je door de camera kijkt. Je moet met je telefoon door de kamer draaien om de vogels te zien en op de achtergrond zie je dus je kamer. Kent iemand dat? Ooit een keer gezien op een andere telefoon. Bestaat die ook voor de W810i?
Geen ervaren W810i gebruikers hier dus ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 11:21

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

Geen ervaren W810i gebruikers hier dus ? 8)7
een .jar bestand kan je via bluetooth of infrarood versturen naar je telefoon, of via de usb kabel gewoon naar je telefoon kopieeren (naar de map MSSEMC\Media files\other) en dan vanuit je telefoon installeren. Om te installeren ga je naar je file-menu (dus waar afbeeldingen en geluiden enzo staan) en dan naar de map 'overige' en daar selecteer je het bestand dat je wilt installeren.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
RwD schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 06:53:
[...]
Doe ik normaal nooit, ik ben eigenwijs en steek apparaten direct in mn pc. Dit keer was ik wel braaf en had ik netjes eerst de software geinstalleerd zoals het boekje zei. Maar let wel; ik heb software geinstalleerd (Sony Ericsson PC Suite) van drivers weet ik niks en staat ook niks in het boekje. De website suggereert in de knowledge base dat als het niet werkt dat ik dan voor dat apparaat drivers moet installeren, maar vergeet er dan bij te zeggen waar ze eigenlijk staan, want ik kon geen drivers vinden op de orginele cd. Ook niet in de "drivers" map.

Windows XP SP2
Volgens mij komen die erbij als je de PC Suite instaleert (gok ik), en als je dan de telefoon aansluit vindie ze automatisch, in ieder geval bij mij dan.

Trouwens, wel ff grappig om erbij te vertellen. Ik had eerst veel last van ruis op me telefoon. Toen heb ik hem per ongeluk een beetje gemold (met FarManager), omdat ik die irritante flitstoon weg wou krijgen. Toen ging mijn telefoon dus niet meer aan, heb vast wat verkeerd gedaan. Schrok me kapot, maar ik besloot eens een update uit te voeren. Nu komt het grappige, 5 minuten geleden, toen de telefoon het nog goed deed was er nog geen update. Nu eigenlijk ook niet, maar SEUS had wel ff mooi mijn telefoon gerepareerd ^_^. SEUS was wel ff bezig. Maar nu komt het beste, na deze "update"/reparatie, was mijn ruis weg :o . Helaas die flitsstoon nog steeds niet, maar daar valt mee te leven. Ik dacht ff datk me telefoon gemold had, maar hij is er alleen nog maar op vooruitgegaan. Ik zou het trouwens niet zelf uitproberen, of je moet graag van je W810 afwillen natuurlijk

[ Voor 34% gewijzigd door Cyleo op 23-08-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Net mijn W810i binnengekregen. Besteld via t-Mobile.nl en wat denk je: Zit er zo'n spuuglelijk logo op ipv het walkman logo. Sjees, hoe krijgen ze het voor elkaar om een telefoon zo lelijk te modden. Dat rose/paarse logo past totaal niet bij de telefoon.

En het ergste is dat je bij het bestellen van deze telefoon een plaatje van een normale w810i te zien krijgt!!!!!

Ik zag hierboven al een post over dit logo. Helaas te laat gelezen 8)7
Maar ja, hij gaat nu dus terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
De combinatie om software, firmware etc van je telefoon op te vragen:

Om de software versie van uw toestel te controleren gaat u als volgt te werk:

vanuit het standby menu beweegt u de joystick van uw Sony Ericsson W810i eenmaal naar rechts en drukt op de stertoets vervolgens beweegt u de joystick tweemaal naar links en drukt eenmaal de stertoets nogmaals een keer de joystick naar links bewegen en eenmaal op de stertoets drukken.

Nu komt u in het service menu terecht hier kiest "service info" vervolgens "software-info" hier staat een letter-cijfer combinatie links bovenin de hoek dit is de software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Softwareversie kan je gewoon in het menu vinden. Instellingen->Updateservice->Softwareversie. De regel boven 'Sony Ericsson' is de softwareversie.

Trouwens een tip voor de mensen die ook de 3M screenprotector hebben aangeschaft. Laat eventuele luchtbelletjes gewoon zitten. Bij mij verdwenen ze vanzelf na een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 08:44
@ supershiva,
Ik geloof dat dit zowat de enige tel van SE is die helemaal op zwart gaat, misschien k800 ofzoiets iets voor jou?

Ik heb nu al lang een k750 maar is nu voor de 4e keer kapot waardoor ik een andere ga/mag uitzoeken. Nu kan ik deze krijgen met het abbo wat ik wil, maar wat zijn jullie ervaringen met het kapot gaan of het niet meer goed functioneren?

Nu wil ik eens een telefoon die het ten minste 1 jaar blijft doen :p
Is er iemand die van een k750 naar w810 is gegaan? En zo ja, wat zijn dan je ervarigen, goede keuze of slechte? :)

Kun je snel door het fotoalbum heen?

[ Voor 3% gewijzigd door Pendulum op 23-08-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Jimster schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:31:
Softwareversie kan je gewoon in het menu vinden. Instellingen->Updateservice->Softwareversie. De regel boven 'Sony Ericsson' is de softwareversie.
Yep dat is waar, maar met deze krijg je veel meer informatie over je SE W810i te zien.
Je kan zelfs testen en .... doe maar.

[ Voor 23% gewijzigd door The Stranger op 23-08-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:52:

Ja super vet spel, maar ben hem ook nog niet tegen gekomen voor ons..
wie heeft hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:11:
[...]

Laten we het hopen een nieuwe firmware, ik begin dat geruis bij het afspelen van muziek wel zat te worden ..
Ook al is het wel minder geworden moet ik zeggen sinds ik andere oordopjes gebruik.
En hopelijk zijn er nu eindelijk de ''flash themes'' of horen deze echt alleen maar bij de davinci firmware?
welk firmwareversie is dat wat je hebt gekregen????
en de taal nederlands of alleen engels????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mijn speakerset gekregen met een w810 uit april :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:27:
lang geleden besteld of pas geleden opgestuurd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 05:24
Inderdaad, hoe heb je dat gedaan? (zit in hetzelfde schuitje namelijk :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
WTF! :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:47:
[...]

welk firmwareversie is dat wat je hebt gekregen????
en de taal nederlands of alleen engels????
Ik heb firmware versie CXC1250316 R4DB005, maar wat je nou je vraag is snap niet.
Ik heb nog gewoon de nederlandse taal, als een van de weinige na een update geloof ik :/
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:38
Sinds vandaag kan ik mijn telefoon niet meer gebruiken, hij licht na het starten met een wit scherm op, ik zie geen logo of startscherm. Als eerste de batterij verwijderd en getracht op te laden, wat niet wil. Als ik 'm via USB verbind met de PC dan start het toestel in de USB mnodus, heb dus wel de inhoud van de telefoon kunnen kopiëren maar de PC suite kan gene verbinding maken. Nieuwe firmware flashen lukte niet (had als de laatste firmware), en ook een master reset kan niet omdat de telefoon niet te starten is.

Dit lijkt me een reparatie of niet? Zijn er nog dingen die ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

V3g3ta schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:08:
Na met SE gebeld te hebben over de update/engelse taal en het ontbreken van de nederlandse taal werd ik alsnog doorverwezen naar een service-point, want men wist nergens vanaf...

Nou, dan toch maar met Davinci aan de slag gegaan, met succes, nederlandse taal, flash menu's ( :9~ ), 10 euro's meer dan waard!!!
ik ben ook van plan dit te gaan doen... zou jij me kunnen vertellen welke firmware je precies hebt gebruikt en wat je verder hebt ingevuld aan instellingen en CDA codes enzo? want ik lees op het davinci forum dat er toch af en toe wat problemen zijn.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

• The Stranger
itsoutthere schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:54:
[...]
ik ben ook van plan dit te gaan doen... zou jij me kunnen vertellen welke firmware je precies hebt gebruikt en wat je verder hebt ingevuld aan instellingen en CDA codes enzo? want ik lees op het davinci forum dat er toch af en toe wat problemen zijn.
vanuit het standby menu beweeg je de joystick van de Sony Ericsson W810i eenmaal naar rechts en drukt op de stertoets vervolgens beweegt je de joystick tweemaal naar links en drukt eenmaal de stertoets nogmaals een keer de joystick naar links bewegen en eenmaal op de stertoets drukken.

Nu kom je in het service menu terecht hier kiest je "service info" vervolgens "software-info"
En vertel mij maar welke info jij in jou scherm hebt staan, vooral het gedeelte Customization

Software versie:
R4DB005
prgCXC12503 16_GENERIC_HN R4DB005

Customization:
CDA 102555/4 R2A
CXC 1250324 RCK003
MEDITERR

En nu snap ik waarom ik alleen maar engels als taal heb, mijn toestel komt van de Zwarte markt, daar gekocht voor 250 euro nieuw in doos en met inruil van andere oude telefoons, slechts 70 euro betaald :*) en komt oorspronkelijk uit de Mediterrane, dus ik moet eerst deze laden: W810_R4DB005_FS_EU3.DVT ( Van DA****CI )om de telefoon west europees te maken. Dan zal je ook zien dat mijn Customization: CDA ...... een andre code heeft / krijgt, indien je dan een SEUS update doet blijft hij NL. Omdat er voor die code een update pakketje wordt gedownload.

Afhankelijk van jou CDA geeft SEUS een update die hoort bij jou telefoon en land regio.
Nu blijkt dat vele providers ook telefoons leveren die oorspronkelijk niet zijn geladen met de west eropese CDA, eenmaal thuis doen we de update en de NL taal is weg, lekker he. |:(

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:18:
[...]

Ik heb nog gewoon de nederlandse taal, als een van de weinige na een update geloof ik :/

[...]

Ik heb ook de nieuwste software versie, maar ook nog gewoon nederlandse taal

• The Stranger
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:30:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:18:
[...]

[...]

Ik heb ook de nieuwste software versie, maar ook nog gewoon nederlandse taal
Oke, Maar vertel mij eens, zoals boven beschreven, welke software en Customization code jij hebt:

Verwijderd

The Stranger schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:36:
[...]

Oke, Maar vertel mij eens, zoals boven beschreven, welke software en Customization code jij hebt:
Software versie:
RDB005
prgCXX 12503 16_GENeriC_HN RDB005

Aanpassingen:
CDA102494/75 R1A
cxc 1250324 R4DB005
EUROPE_3

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:16
Ik weet niet maar DA****CI is op got een beetje dubieus, hier mag niet over illegale software etc gepraat worden. Maar hoe illegaal is dit ? Je zet er gewoon de standaard software op, want de software die eropstaat is niet 100% of engels etc.

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

The Stranger schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:15:
[...]

vanuit het standby menu beweeg je de joystick van de Sony Ericsson W810i eenmaal naar rechts en drukt op de stertoets vervolgens beweegt je de joystick tweemaal naar links en drukt eenmaal de stertoets nogmaals een keer de joystick naar links bewegen en eenmaal op de stertoets drukken.

Nu kom je in het service menu terecht hier kiest je "service info" vervolgens "software-info"
En vertel mij maar welke info jij in jou scherm hebt staan, vooral het gedeelte Customization

Software versie:
R4DB005

Customization:
CDA 102555/4 RZA
CXC 1250324 RCK003
MEDITERR

En nu snap ik waarom ik alleen maar engels als taal heb, mijn toestel komt van de Zwarte markt, daar gekocht voor 250 euro nieuw in doos en met inruil van andere oude telefoons, slechts 70 euro betaald :*) en komt oorspronkelijk uit de Mediterrane, dus ik moet eerst deze laden: W810_R4DB005_FS_EU3.DVT ( Van DA****CI )om de telefoon west europees te maken. Dan zal je ook zien dat mijn Customization: CDA ...... een andre code heeft / krijgt, indien je dan een SEUS update doet blijft hij NL. Omdat er voor die code een update pakketje wordt gedownload.

Afhankelijk van jou CDA geeft SEUS een update die hoort bij jou telefoon en land regio.
Nu blijkt dat vele providers ook telefoons leveren die oorspronkelijk niet zijn geladen met de west eropese CDA, eenmaal thuis doen we de update en de NL taal is weg, lekker he. |:(
Ik heb het volgende:

Software versie:
R4DB005

Customization:
CDA 102494/75 R1A
CXC 1250324 R4CE012
EUROPE_3

En momenteel ook alleen maar engels menu. Daarom wil ik ook via da vinci firmware erop zetten. Maar de R4DB005 firmware van da vinci is er niet voor CID49 telefoons. Voor CID49 is de nieuwste R4CK003. Dus zou ik eigenlijk moeten downgraden als ik het goed begrijp?

Verwijderd

firefighter2 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:18:
[...]

lang geleden besteld of pas geleden opgestuurd????
een maand terug
DaFreakhead schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:26:
[...]

Inderdaad, hoe heb je dat gedaan? (zit in hetzelfde schuitje namelijk :9~ )
van de 4 een 7 maken :P

• The Stranger
ftp://ftp.seuniverse.com/sonyericsson_files

File: W810_R4DB005_FS_EU3.DVT 7202 KB 13-08-06 20:35:00
CDA102419/14 - Generic Netherlands
CDA102494/75 R1A

http://www.se-world.info/cda-strings/

http://davinciteam.com/CDA.txt

De CDA strings geven aan waar jou telefoon vandaan komt: deze>> CDA102494/75 R1A is de enige echte orginele generic nederlandse, en zal de telefoon taal ook altijd Nederlands blijven.
http://www.seuniverse.com/index.php

[ Voor 112% gewijzigd door The Stranger op 24-08-2006 15:39 ]

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

Hmm, ik heb:
R4CE012
prgCXC 1250316_GENERIC_HN R4CE012

Customization:
CDA 102494/115 R3A
cxc 1250324 R4CE012
T_MOB_INT_A

Ik zie een boel andere (nieuwere?) versienummers voorbij komen, maar SEUS meldt hier (sinds 4 aug, toen ik de foon kreeg) steeds dat ik al de nieuwste versie heb... Had eigenlijk gehoopt dat ik met een update de t-mobile prut eruit zou kunnen krijgen :P

[ Voor 5% gewijzigd door johnwoo op 24-08-2006 15:31 ]

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden besteld met die actie van t -mobile
ik vandaag belle waar ie blijft kan ik nog 2 weken wachten omdat ze op zijn kan ik dus ook naar mijn speakset fluiten wat een armoede zeg pff :(

Verwijderd

Ik heb exact dezelfde als johnwoo.
@ The Stranger: zijn die codes voor alle nederlandse phones? Dus ook voor mijn crappy tmobile dingetje? :P
En owja, kan het kloppen dat ik in mijn phone niet eens het update gedeelte kan terugvinden?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 15:44 ]

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:43:
Ik heb exact dezelfde als johnwoo.
@ The Stranger: zijn die codes voor alle nederlandse phones? Dus ook voor mijn crappy tmobile dingetje? :P
En owja, kan het kloppen dat ik in mijn phone niet eens het update gedeelte kan terugvinden?
Dat kan kloppen, die staat er bij mij ook niet... Het PC update programma draait wel gewoon (maar vindt geen update).
Verder staat onze /115 CDA string niet eens in die lijstjes...

[ Voor 6% gewijzigd door johnwoo op 24-08-2006 16:30 ]

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

itsoutthere schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:54:
[...]

In hun forum (Davinciteam) staat een uitleg voor flashen in het nederlands, deze gaat over de K750i, maar dezelfde wijze heb ik gebruikt voor mijn W810i.

Phone Color: Red
Phone CID: 49
Operator:Generic Trade
Language:EUROPE_3
CDA Number:CDA102494/75
Firmware Version:R4DB005

Zo ziet het eruit ná de firmware-flash. Geen orange troep meer en geweldige menu's.. en natuurlijk gewoon de NL taal weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
ik heb er nu ook 1, ter vervanging van mijn k750i met een steeds weigerachtigere navigatietoets. Vind het een prima telefoon, voelt veel degelijker aan dan de 750i..

Wat betaalden jullie er voor? Ik had hem via een huisgenoot die zelf geen telefoon wou bij zijn verlenging, 175 eu. Nieuw in doos dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Deze van T-Mobile ( CDA 102494/115 R3A ) is een "OEM" versie, speciaal voor T-mobile aangepast, net zo als anderen providers hebben deze wat rommel en eigen software er in gebakken.
Koop een credit bij Da**CI en update:

USBFLASH downloaden en Client 15.94 gebruiken.

Deze file gebruiken:
MAIN: W810_R4DB005_MAIN_HN.DVT
FS: W810_R4DB005_FS_EU3.DVT
CDA: CDA102494/75

Lees hier: http://www.seuniverse.com/forums/showthread.php?t=4911

[ Voor 14% gewijzigd door The Stranger op 25-08-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Gaat ook prima met de nieuwste client hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Welke speakerset hebben jullie er trouwens bijgeleverd gekregen? Is dat de MDS-60 of de MPS-60? De ene werkt op de batterij van de telefoon, de andere is krachtiger maar heeft batterijen nodig.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de folder staat MDS-60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

The Stranger schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:08:
Deze van T-Mobile ( CDA 102494/115 R3A ) is een "OEM" versie, speciaal voor T-mobile aangepast, net zo als anderen providers hebben deze wat rommel en eigen software er in gebakken.
Koop een credit bij Da**CI en update:

USBFLASH downloaden en Client 15.94 gebruiken.

Deze file gebruiken:
MAIN: W810_R4DB005_MAIN_HN.DVT
FS: W810_R4DB005_FS_EU3.DVT
CDA: CDA102494/75

Lees hier: http://www.seuniverse.com/forums/showthread.php?t=4911
Ik heb het ook net gedaan en heb nu ook flash-menu's en geen shuttersound meer! én weer nederlandse taal! Daar had ik wel 10 euro voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat wil ik nou ook!! Zit alleen even te wachten tot het geld wat ik naar paypal heb geboekt er daadwerkelijk opstaat.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Die witte versie van de W810i is nu ook verkrijgbaar, hier weer eens wat foto`s:

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/1778/dsc00323qc7.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/7607/dsc00324os5.th.jpg

Erg mooie kleur als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

DaannO schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:02:
Die witte versie van de W810i is nu ook verkrijgbaar, hier weer eens wat foto`s:

[afbeelding] [afbeelding]

Die kleuren werken ook erg goed samen ja. Ontwerpen kunnen ze daar bij SE wel... Alhoewel ik zwart/oranje toch mooier vind denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BvK P4 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:03:
Welke speakerset hebben jullie er trouwens bijgeleverd gekregen? Is dat de MDS-60 of de MPS-60? De ene werkt op de batterij van de telefoon, de andere is krachtiger maar heeft batterijen nodig.
Ik heb de MDS-60 gekregen. Werkt op een adaptor maar kan ook op batterijen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
DaannO schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:02:

[afbeelding] [afbeelding]

Mooi man die witte, als ik nu pas een w810i zou kopen zou ik waarschijnlijk voor de witte gaan maarja ik ben nu ook erg tevreden met mijn zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die witte maar lelijk, zwart is mooi.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik had een paar albums geupload zonder enig probleem. Maar nu heb ik een album geupload en die is er in omgekeerde volgorde ingezet. Maakt niet uit of ik het er direct inzet of via de software. Iemand dit probleem ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
fsfikke schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:19:
[...]

Ik heb de MDS-60 gekregen. Werkt op een adaptor maar kan ook op batterijen.
Bedankt voor de info. Dan krijg ik die er hoogstwaarschijnlijk ook bij. Ben benieuwd hoe hij bevalt aangezien ik een paar maand terug nog een W800i heb gehad. Vind het alleen een beetje jammer dat er geen schuifje voor de lens van de camera zit. Maar het grotere scherm + betere design maken dat wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Laatst online: 29-07 13:44
5 augustus stuurde ik mijn bestelbon in voor de MDS-60 en tot nu toe nog steeds niks ontvangen :(

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook de AMR aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 09:17

KroeT

[...]

Heb ik wel gedaan, maar ik heb geen idee wat het is. Wat is het? :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het seuniverse forum:
15.94 has been proven to work well, but it doesn't have AMR (Adaptive Multi Rate) options. On the other hand, the newer clients can't disable the PlayNow button.
Dus kan niet aangezet met de versie waarmee ik wil flashen :S
AMR is dat de phone de bitrate omlaag gooit zodra de sterkte van het netwerksignaal daalt en andersom.
Het houdt dus langer je verbinding vast ten koste van wat geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
hallo allemaal, ik ben nu ook trotse eigenaar van w810 :)
Ik heb hem los gekocht, sim lock vrij, maar kan niet die flash-themes te zien krijgen.. ik ga hem echt niet flashen ofzo.. maar iemand nog meer adviezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
AceAlpha schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:02:
5 augustus stuurde ik mijn bestelbon in voor de MDS-60 en tot nu toe nog steeds niks ontvangen :(
Als het goed is krijg ik de mijne meteen meegeleverd. Ben benieuwd hoe het geluid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg!! Ik probeer eerst zonder finalizing: ok!
Met finalizing deze Error: 0x007859.
Batterij is helemaal opgeladen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Speed-Searcher schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:10:
hallo allemaal, ik ben nu ook trotse eigenaar van w810 :)
Ik heb hem los gekocht, sim lock vrij, maar kan niet die flash-themes te zien krijgen.. ik ga hem echt niet flashen ofzo.. maar iemand nog meer adviezen?
Dan rest je alleen maar om te wachten totdat SE met een firmware komt waarin de Flash-themes enabled zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Met de nieuwste client wel gelukt!!
Echt hele gave flastheme die Equalizer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand mischien hoe je muziek snel kunt doorspoelen want heb een aantal sets op m'n teli en erger me de tyfus als ik 3 minuten moet wachten om 15 minuten verder te spoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
zo, nu net gemerkt dat ik niet de nieuwste firmware heb dus ga zo updaten.. aangezien dit bij mijn vorige tel helemaal de mist is ingegaan, kan dit ook makkelijk fout gaan? Ik ben er verder echt super blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AceAlpha schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:02:
ik sinds 27 juli of iets in die richting en heb hem sinds een halve week binnen
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.