Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 11:21

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:25:
weet iemand mischien hoe je muziek snel kunt doorspoelen want heb een aantal sets op m'n teli en erger me de tyfus als ik 3 minuten moet wachten om 15 minuten verder te spoelen
Voor zover ik weet is de enige handige manier om sets een beetje handig te kunnen doorspoelen om je mp3 in stukjes te knippen van bv. 10 minuten ofzo. Dan kan je makkelijk naar bepaalde delen skippen zonder al te veel spoelen.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 08:44
is het misschien handig om de nieuwste firmware en met de nodige verbeteringen in de startpost te zetten? Ik mis dan hier nogal, ik het andere topic staat dat wel..

Ik weet alleen dit van esato:
R4DB005 : Latest available available for SEUS; first documented 20-June: MR1
R4CM001 : first documented 9-June
R4CK003 : flashing bug fixed; camera version remains at 4.5; dropped calls problem for some operators fixed
R4CF002 :
R4CE012 : release version
R4CA026 : pre-release version
Bij mij zit er ook nog veel noise tussen de muziek, bij sommige liedjes vervormd het geluid helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij nu eens exact zeggen hoe ik op mijn w810i met de laatste firmware dat da vinci spul krijg en die flash themes.
Wat moet ik daar in praktijk voor doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsoutthere schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:59:
- Client downloaden (versie 15.94 is speciaal voor de w810, maar die nieuwste client zou ook moeten werken)
Bij mij werkte 15.94 juist niet; kwam niet door de finalization heen. 16.1 geprobeerd; ook daar ging het niet.
Sterker nog; de clients herkenden mijn phone niet eens meer goed. Zat behoorlijk in de stress.
De nieuwste client gebruikt (16.4) en deze deed het wel. Dus ondanks de vele adviezen om 15.94 te gebruiken deed mijn toestel het alleen maar met de nieuwste client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:13:
[...]

Bij mij werkte 15.94 juist niet; kwam niet door de finalization heen. 16.1 geprobeerd; ook daar ging het niet.
Sterker nog; de clients herkenden mijn phone niet eens meer goed. Zat behoorlijk in de stress.
De nieuwste client gebruikt (16.4) en deze deed het wel. Dus ondanks de vele adviezen om 15.94 te gebruiken deed mijn toestel het alleen maar met de nieuwste client.
dan is het misschien toch wel het beste om de nieuwste client te gebruiken

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de duidelijke en nuttige info ! Zal het eens snel proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26
Ik had een vraag over de mp3 speler van de W810i.
Ik luister nogal veel sets, als ik nu stop met luisteren, begint de set dan opnieuw, of gaat hij verder waar ik gebleven was?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ritchie schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 11:40:
Ik had een vraag over de mp3 speler van de W810i.
Ik luister nogal veel sets, als ik nu stop met luisteren, begint de set dan opnieuw, of gaat hij verder waar ik gebleven was?
gaat verder :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Helaas werkt dit niet bij het kijken naar video's. }:| Als je tijdens een lange reis een tv serie of een film kijkt en je onderbreekt hem halverwege om iets anders te doen (telefoongesprek ofzo) dan moet je weer helemaal vanaf het begin gaan seeken. En dat seeken gaat echt niet snel. :Z Uiteindelijk heb ik dit probleem maar opgelost door met virtualdubmod de videofiles in chunks van 15-20 minuten te knippen.

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
help.. ;(

Toch aangedurft mijn telefoon te updaten, update succesvol, maar telefoon in engels.. masterreset gedaan maar help nix :(
Ik ga NOOIT meer updates uitvoeren, echt nooit meer, dit is de zoveelste keer dat het foutgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
Speed-Searcher schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:44:
help.. ;(

Toch aangedurft mijn telefoon te updaten, update succesvol, maar telefoon in engels.. masterreset gedaan maar help nix :(
Ik ga NOOIT meer updates uitvoeren, echt nooit meer, dit is de zoveelste keer dat het foutgaat..
ja dit is al bekend, ik hoorde iets over davinci ofzo maar engels is niet zo'n probleem denk ik alles functioneerd nog ;)

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
iid, maar engels is toch niet zo re-lext..

ik heb dan de da files maar moet je dan nog steeds wat betalen? Ik snap niet waarom sonyericsson zelf niet eens een programma kunnen maken dat goed werkt maar andere kunnen dat wel |:(

[ Voor 57% gewijzigd door Pendulum op 28-08-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 22:59

johnwoo

3S-GTE

Heh, ik heb m'n foon juist ingesteld op Engels, ook al werkt Nederlands prima :+
Reden dat ik geen davinci upgrade doe is dat het een zakelijke foon is, en ik het me niet kan veroorloven dat het mislukt, of dat ik de garantie kwijt ben als er later eens wat misgaat. Daarom hoop ik maar dat SE zelf nog eens met flashlite support in hun firmware komt (en dat ik met m'n t-mobile branded foon dat dan ook kan gebruiken, want SEUS beweert bij mij steevast dat ik al de laatste versie heb terwijl dat niet zo is... ik heb gewoon de R4CE012 release version uit het lijstje van Speed-Searcher) :|

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Davinci is geen gok, zelfs zakelijk zou ik het aanbevelen.

De nieuwe firmware is sneller als mijn orange branded, dat vind ik een heelbelangrijk punt in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

SE zal zeker meteen firmware update komen... alle telefoons in amerika die doen het al.. alleen hier in europa moeten we ff wachten :(.. (zoals altijd, met alles).

Maar het moet niet te lang gaan duren, want dan doe ik het zelf wel :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:18
musicfreak schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:23:
Sinds vandaag kan ik mijn telefoon niet meer gebruiken, hij licht na het starten met een wit scherm op, ik zie geen logo of startscherm. Als eerste de batterij verwijderd en getracht op te laden, wat niet wil. Als ik 'm via USB verbind met de PC dan start het toestel in de USB modus, heb dus wel de inhoud van de telefoon kunnen kopiëren maar de PC suite kan gene verbinding maken. Nieuwe firmware flashen lukte niet (had als de laatste firmware), en ook een master reset kan niet omdat de telefoon niet te starten is.

Dit lijkt me een reparatie of niet? Zijn er nog dingen die ik kan proberen?
Als aanvulling op het bovendstaande (waarop ik helaas nog geen reactie heb gekregen :'( ) heb ik nog een vraag: In de USB modus kan ik geen kopie van mijn telefoonboek maken. Is er één of andere manier om dat toch voor elkaar te krijgen? Anders ben ik veel gegevens kwijt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:24
musicfreak schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:29:
[...]

Als aanvulling op het bovendstaande (waarop ik helaas nog geen reactie heb gekregen :'( ) heb ik nog een vraag: In de USB modus kan ik geen kopie van mijn telefoonboek maken. Is er één of andere manier om dat toch voor elkaar te krijgen? Anders ben ik veel gegevens kwijt namelijk.
Je kunt een backup maken op je memorystick, via het telefoonboek menu... Of kun je daar ook niet meer inkomen ofzo? Is alleen de display kapot ofzo? anders kan ik (of iemand anders) je wel door het menu loodsen...

[ Voor 8% gewijzigd door DaFreakhead op 28-08-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:18
DaFreakhead schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:16:
[...]

Je kunt een backup maken op je memorystick, via het telefoonboek menu... Of kun je daar ook niet meer inkomen ofzo? Is alleen de display kapot ofzo? anders kan ik (of iemand anders) je wel door het menu loodsen...
Het display is inderdaad geheel kapot, je moet in het begin normaal gesproken voor telefoon kiezen en de pincode invoeren, ik weet niet of dat nu lukt zonder werkend scherm...

[ Voor 4% gewijzigd door musicfreak op 29-08-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
alhoewel, engels is zo slecht nog niet, heb je tenminste niet van die "foute" afkortingen zoals tel. blokkering...
Darkunreal, bedoel je dat er flash-support komt via SEUS? dat zou wel chill zijn :)
Als ik dan een nieuwe update doe, krijg ik dan nederlands weer terug?

Nieuw deeltje? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Pendulum op 28-08-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 't topic maar weer eens doorgebladerd en ik begin me zolangzamerhand knap achterlijk te voelen...Ik heb een T-Mobile branded w810i, maar kom er met geen mogelijkheid achter welke firmware versie ik heb. Iemand enig idee hoe ik hierachter kom? SEUS geeft overigens aan dat er voor mijn telefoon nog geen updates beschikbaar zijn...

Zit er stiekem toch een beetje over te denken om 'm te gaan flashen met D*VINCI...Meningen zijn welkom! Slim of niet...?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:39:
Heb 't topic maar weer eens doorgebladerd en ik begin me zolangzamerhand knap achterlijk te voelen...Ik heb een T-Mobile branded w810i, maar kom er met geen mogelijkheid achter welke firmware versie ik heb. Iemand enig idee hoe ik hierachter kom? SEUS geeft overigens aan dat er voor mijn telefoon nog geen updates beschikbaar zijn...

Zit er stiekem toch een beetje over te denken om 'm te gaan flashen met D*VINCI...Meningen zijn welkom! Slim of niet...?
softwareversie kan je vinden in het instellingen menu onder Updateservice --> softwareversie

of in het service menu: druk in standy modus (dus gewoon in het 'hoofdscherm' het volgende in
> * < < * < * (rechts, sterretje, links, links, sterretje, links, sterretje)

Da Vinci kan je zeker doen. Je kan hem daarmee de-branden (dus al je t-mobile troep eraf halen) door gewoon originele (nieuwste) firmware erop te flashen. Da Vinci biedt gewoon de originele SE firmware aan, dus er is niet mee geknoeid. Het is niet moeilijk om te doen, als je maar een beetje oplet wat je doet (zie bijvoorbeeld deze post van mij bovenaan de pagina).

[ Voor 3% gewijzigd door itsoutthere op 28-08-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:39:Zit er stiekem toch een beetje over te denken om 'm te gaan flashen met D*VINCI...Meningen zijn welkom! Slim of niet...?
Afgelopen weekend mijn T-mobile geflashed. Met hulp van de post van itsoutthere (nog bedankt).
Het waren de 10 euries meer dan waard.
Ik heb nog nooit zo lang naar een menuutje zitten staren (equalizer flashmenu :9~ ).
Ik kan het je absoluut aanraden; geen irritante t-mobile opstart- en afsluit animaties, het kunnen wissen van alle t-mobile meuk (wees eerlijk: wie wil dat er nou op hebben? :? )
En dus de flash anims... ik zou niet twijfelen en gewoon doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:31:
[...]

Ja super vet spel, maar ben hem ook nog niet tegen gekomen voor ons..
wie heeft hem?
http://my-symbian.com/s60...ons.php?faq=3&fldAuto=872

Hier kan je hem legaal krijgen :), zelf nog niet getest.

Ps : ik heb een install van iemand gekregen maar dat was een .sis file, werkt niet op de w810i

[ Voor 12% gewijzigd door -Thunder- op 29-08-2006 10:53 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:24

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Een nieuw topic zou geen kwaad kunnen :P

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je flash thema's vandaan kunt halen voor de davinci firmware. op www.lasyk.net heb ik niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:04
Moet je een creditcard nodig om te betalen bij davinci. Heb wel gekeken, zie dat je met paypal ook via bankrekening geld op paypal kan zetten maar volgens mij moet je bij davinci altijd een creditcard nummer invullen.

Of kijk ik nu helemaal verkeerd? 8)7

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na enkele weken van zoeken naar een opvolger voor mijn t630 was ik er (achteraf gezien) toch al heel snel bij de 2810 terecht gekomen. Via abonnements verlenging bij Telfort. Telefoontje gisteren ontvangen en ik moet zeggen, ik heb een goeie keus gemaakt ;).

Vanmorgen wat bestandjes op de memorystick gewist en daarna ff een game uitgeprobeerd. Wil ik daarna een mp3-tje opzetten, krijg ik een of andere wazige foutmelding. Ga ik kijken bij bestandbeheer, Op memory stick krijg ik: "Geen memory stick geplaatst".

Van alles geprobeerd, ms paar keer der in en der uit, 2x master reset en verschillende malen uit en aan gezet. Dus ik Sony Ericsson bellen, zeggen ze dat ik ff een ander stickje moet proberen of mijn stick bij iemand anders uitproberen. Die mogelijkheid heb ik niet, dus ik kan em naar een service point brengen en dan ben ik em een week kwijt. Toen ik zei dat ie pas 1 dag in mijn bezit was kon ik het maar beter met Telfort regelen volgens haar. Ik Telfort bellen, zelfde voorstellen mbt stick als SE, ik weer zeggen dat ik geen vrienden heb (met telefoontje of andere gadgets met ms). Ik "mag"em wel opsturen naar Telfort, maar dan ben ik em TWEE weken kwijt.

Is dit nog normaal????

oeps, moest ff ventileren, als iemand nog ideeen heeft.......
lijkt erop dat ik em nu alweer moet gaan missen (snik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ook maar eens geupgrade (naar R4DB005) en heb nog steeds gewoon de talen die ik altijd al had, dus i.i.g nederlands en engels.

M'n telefoon heb ik op engels staan, maar t9 staat wel op nederlands ingesteld, dus dan is een nederlandse taal in de firmware wel zo relaxed :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, hebben meer mensen met een HI abbonement dat ze niet kunnen updaten naar de nieuwste Firmware. Mijne blijft zeggen dat ik de nieuwste al heb. Ik weet zeker dat ik de R4DB005 nog niet heb.
Enig idee wat ik hier mee moet, zou toch graag die flash bug wegwerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

http://my-symbian.com/s60...ons.php?faq=3&fldAuto=872

Hier kan je hem legaal krijgen :), zelf nog niet getest.

Ps : ik heb een install van iemand gekregen maar dat was een .sis file, werkt niet op de w810i
tja zonder credit card kom je niet ver, zoals ik zie op de meeste sites die dit spel aanbieden..

het is niet de bedoeling om dan maar hier te vragen naar illegale versies

[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 29-08-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff een vraagje ik heb net mijn w810i binnen gekregen mooi dingetje alleen waar zit de bon bji voor die speakerset die ik moet opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:44:
ik heb ff een vraagje ik heb net mijn w810i binnen gekregen mooi dingetje alleen waar zit de bon bji voor die speakerset die ik moet opsturen?
Hoeft er niet perse bij te zitten, in dit topic staat ergens een link naar een PDF'je. Even zoeken dus.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 22:59

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:44:
Kan je hier downloaden op de site van SE:
http://www.sonyericsson.c..._1&zone=pp&lm=pp6&cid=578

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
is het ook mogelijk om alleen de CID te veranderen? Gratis? :P
Dan zou je tel ook nederlands moeten kunnen.. dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

is het eigenlijk niet mogelijk om US Firmware erin te flashen? zodat je op die manier ook aan flashmenu's kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Oliesjeik1 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:35:
Moet je een creditcard nodig om te betalen bij davinci. Heb wel gekeken, zie dat je met paypal ook via bankrekening geld op paypal kan zetten maar volgens mij moet je bij davinci altijd een creditcard nummer invullen.

Of kijk ik nu helemaal verkeerd? 8)7
Als je geld op je PayPal rekening hebt staan heb je geen creditcard nodig ;)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22
Offtopic

Ik heb dus bij HI een Abbo met deze super relaxte telefoon, Via internet besteld natuurlijk.
Maar nu krijg ik tot schrik 44€ EX btw aan Entreekosten....
De aansluitkosten zijn toch gratis, met die online actie? Iemand ervaring mee?

|:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Er staat duidelijk op de site van Hi:

'Je betaalt geen entreekosten als je een 2-jarig abonnement kiest. Je bespaart daarmee €52,50'

Lijkt mij dat het dan gewoon fout van Hi is en dat je de entreekosten niet hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:42
BraX schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:28:
Offtopic

Ik heb dus bij HI een Abbo met deze super relaxte telefoon, Via internet besteld natuurlijk.
Maar nu krijg ik tot schrik 44€ EX btw aan Entreekosten....
De aansluitkosten zijn toch gratis, met die online actie? Iemand ervaring mee?

|:( :'(
Ja ik heb een paar dagen geleden ook mijn 1e rekening ontvangen voor mijn 2 jarig Hi abbo van 15 euro.
Rekening: €41,79 |:(
Een deel is wel een beetje mijn eigen schuld want ik heb in het buitenland gesms't en ik wist niet dat je daar appart voor moet betalen. Achtelijk gewoon betaal je 15 euro waarvan ik maar maximaal 20% per maand gebruik, en dan kunnen ze van wat je in het buitenland gebruikt niet van je bundel aftrekken |:( Maargoed hier heb ik van geleerd en het overkomt me dus ook nooit meer.
MAAR wat echt helemaal nergens op slaat is dat er ook nog €7,56 word gerekend voor nummerbehoud terwijl dat helemaal nergens staat vermeld, ik heb telefonisch besteld en zelfs die man heeft daar niks over gezegt.
Dus ik ga morgen maar is bellen naar de Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb m een paar dagen geleden ook gehaald, en het is echt een super telefoon. Lees net R4DB005 de laatste firmware versie is, en die staat er ook op. Het (flash? iig geanimeerde) theme Equalizer heb ik ook standaard meegeleverd, ziet er idd mooi uit. Is dat alleen een andere versie dan die meegeleverd met DaVinci is? En nu we het toch over DaVinci hebben, wat is hier nou precies het voordeel van? Hi levert amper troep mee, ik heb de laatste SE firmwareversie, en slechts af en toe is hij in de menubesturing enigzins traag.
Wat ik wou vragen ofdat er geen makkelijkere manier bestaat om in video te spoelen, maar ik lees dat iedereen zich hierover irriteert. Is dit hetzelfde bij DaVinci firmware?
Verder vroeg ik me af, ofdat iedereens phone nogal ruist. Met gewone speaker valt dit niet op, maar als je opstart met je headset op en vervolgens schakel je over naar mp3modus waardoor de headset aan wordt gezet (nog geen muziek), merk je opeens op hoeveel het wel niet ruist. (gewoon standaard oordopjes).

//edit:
En hoe gaan jullie om met je accu: bijladen voordat het leeg is aangezien dat beter zou zijn voor een Li-ion accu?

[ Voor 5% gewijzigd door Neok_ op 29-08-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
En hoe gaan jullie om met je accu: bijladen voordat het leeg is aangezien dat beter zou zijn voor een Li-ion accu?
Ik laat hem altijd helemaal leeg lopen. Ik heb het 1x niet gedaan, en kreeg toen meteen de indruk dat de batterij een heel stuk korter mee ging! Nu gaat hij 5 of 6 dagen mee (veel muziek luisteren, redelijk bellen)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Neok_ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:26:
Ik heb m een paar dagen geleden ook gehaald, en het is echt een super telefoon. Lees net R4DB005 de laatste firmware versie is, en die staat er ook op. Het (flash? iig geanimeerde) theme Equalizer heb ik ook standaard meegeleverd, ziet er idd mooi uit. Is dat alleen een andere versie dan die meegeleverd met DaVinci is? En nu we het toch over DaVinci hebben, wat is hier nou precies het voordeel van? Hi levert amper troep mee, ik heb de laatste SE firmwareversie, en slechts af en toe is hij in de menubesturing enigzins traag.
Wat ik wou vragen ofdat er geen makkelijkere manier bestaat om in video te spoelen, maar ik lees dat iedereen zich hierover irriteert. Is dit hetzelfde bij DaVinci firmware?
Verder vroeg ik me af, ofdat iedereens phone nogal ruist. Met gewone speaker valt dit niet op, maar als je opstart met je headset op en vervolgens schakel je over naar mp3modus waardoor de headset aan wordt gezet (nog geen muziek), merk je opeens op hoeveel het wel niet ruist. (gewoon standaard oordopjes).

//edit:
davinci biedt alleen maar originele onbewerkte sony-ericsson firmware aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een groot probleem denk ik. vanimiddag heb ik geflashed met da vinci software. deed het goed maar als ik een bericht wilde versturen zij de telefoon dat het geheugen voor berichten vol was terwijl die helemaal leeg was. ik kon nu dus geen nieuwe berichten versturen en ook ontvangen berichten niet opslaan. Ik dacht dus gewoon opnieuw te flashen misschien dat het dan beter zou gaan maar nu start de telefoon op en dan krijg ik meteen een foutmelding van een "configuratiefout en neem contact op met uw netwerkoperator of servicecentrum"
kan het zijn dat ik een nieuwe account moet kopen bij davinci of kun je met 1 account zo vaak flashen als je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Met 1 account kun je maar 1 keer flashen!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 03:02:
dat het geheugen voor berichten vol was terwijl die helemaal leeg was. ik kon nu dus geen nieuwe berichten versturen en ook ontvangen berichten niet opslaan
Je hebt waarschijnlijk "Increase SMS Inbox Volume" aangevinkt terwijl je dat juist niet moet doen met de w810i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:24

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mail ze ff dat er iets mis is gegaan, dan krijg je misschien een gratis account om het te herstellen :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Is het misschien niet tijd voor een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jassy schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:42:
[...]

Ik laat hem altijd helemaal leeg lopen. Ik heb het 1x niet gedaan, en kreeg toen meteen de indruk dat de batterij een heel stuk korter mee ging! Nu gaat hij 5 of 6 dagen mee (veel muziek luisteren, redelijk bellen)
Dat is onzin, een Li-ion batterij kan je altijd opladen. Sterker nog, Neok_ heeft gelijk, het is slecht voor een li-ion batterij om helemaal leeg te lopen.

Gelukkig schakelt je telefoon zich veel eerder uit en geeft hij aan "batterij leeg" dan dat de batterij 'echt' leeg is, dus je kan hem met een gerust hart leeg laten lopen en dan opladen, maar ook opladen op elk willekeurig moment.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
kan je de phone eigenlijk als webcam gebruiken? zou wel van pas komen ;)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50

4POX

Everybody is wired

Menesis schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:50:
kan je de phone eigenlijk als webcam gebruiken? zou wel van pas komen ;)
of als muis. Dan kan ik die ook thuis laten ;)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

4POX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:32:
[...]

of als muis. Dan kan ik die ook thuis laten ;)
als muis wel, als webcam niet

• Pendulum
voor de k750 bestond er wel zon progje, maar heeft nooit goed gewerkt, lees:
http://forum2.mobile-review.com//showthread.php?t=31341

Iemand een idee wanneer er een nieuwe update komt? Gister liep de mijne 3x achter elkaar vast bij bluetooth afstandsbediening..

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22
Heb nu net ook mijn speakers mogen ontvangen!

Woo ze zijn vet cool, komt lekker (slechte bas natuurlijk) geluid uit en kan best nog wel hard!
En hij kan je telefoon ook nog opladen ook nog! Helemaal relaxt!

• netvor
Ik heb een handig trucje gevonden om je firmwareversie te checken, zonder het servicemenu in te hoeven gaan:
Maak een foto met de camera, en kijk vervolgens in de EXIF bij Camera->Software.
Bij mij staat er: "R4DB005 prgCXC1250320_VODAFONE_ 4.5" (Tsjechische Vodafone-branded telefoon)

EDIT:
Dit heeft misschien weinig met het topic te maken, maar toch:
Wat krijg je als je met een W810i en twee spiegels gaat spelen?
Afbeeldingslocatie: http://i113.photobucket.com/albums/n222/netvor/sony-w810-mirrors_resize.jpg
(klikbaar)

[ Voor 35% gewijzigd door netvor op 31-08-2006 19:40 . Reden: plaatje ]

• Pendulum
@ Speedy-Andre, zou je of je mail kunnen checken of even het goede mailadress stureN?

Ik heb ook mijn coupon ingestuurd, benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik die speakers krijg.. Nu gebruik ik de w810 speaker echt super vaak, waardoor men batt in no-time op is. :|

nice pic, ik dus ook maar poging gedaan..
Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/4454/dsc00062ex9.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Pendulum op 31-08-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 10:15
BraX schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:14:
Heb nu net ook mijn speakers mogen ontvangen!

Woo ze zijn vet cool, komt lekker (slechte bas natuurlijk) geluid uit en kan best nog wel hard!
En hij kan je telefoon ook nog opladen ook nog! Helemaal relaxt!
Slechtere bas dan die uit de gewone speakers kan bijna niet :)

Ik heb mijn bon ook ingestuurd vandaag. Er staat nergens dat de actie loopt zolang de voorraad strekt oid en het is nog geen 15 augustus. Dus ik hoop dat ik ergens deze maand mijn MDS mag ontvangen. :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
Ik heb zojuist mijn telefoon geflasht met davinci. Nu staat er overal op het forum dat je geen sluitergeluid meer hebt bij de camera. Ik heb nu nog wel gewoon geluid. Heb ik nu iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:11
Hoelang hebben jullie allemaal moeten wachten ongeveer op de speakers??

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
frankdewildt schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:04:
Ik heb zojuist mijn telefoon geflasht met davinci. Nu staat er overal op het forum dat je geen sluitergeluid meer hebt bij de camera. Ik heb nu nog wel gewoon geluid. Heb ik nu iets fout gedaan?
Geluid uitzetten van de telefoon (dus # lang ingedrukt houden) als je nu foto maakt hoor je als het goed is niets meer.

Je kan echter niet bij de opties van de camera het sluitergeluid uitzetten.

Ik heb m gisteren geflash en dacht ook even dat ik iets verkeerds had gedaan maar ik denk dat dit bij iedereen zo is. Dus geen sluitergeluid is alleen mogelijk als je al het geluid uitzet.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Oh nog een vraag mbt tot float's mobile agent.

Kunnen jullie ook niet de calendar uitlezen.

Ik had een patch gedownload en toen kreeg ik wel de calender te zien maar niet met data. Ik kon wel dingen toevoegen via fma en die kwamen dan ook in de telefoon te staan maar andersom werkt dit niet. Dus dat ik via de telefoon data in de kalender heb gezet en deze vervolgens niet in FMA te zien krijg.

Iemand hier ook problemen of een oplossing voor?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
DaveD1109 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:10:
2 tot 3 weken

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ging mijn telefoonnummer over van aanbieder (telfort - orange)
Kreeg dus de melding in beeld sim geblokkeerd. En met wat knoppen rammen had ik dacht ik ook een raar menu (weet ik niet zeker)

Maar goed het probleem nu: het geluid wat je hoort als je ophangt is nu ongeloofelijk hard! Veel harder dan eerst.. Waar kan ik dat wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 14:25
vraagje,
ik heb nu al een tijdje mijn w810i allen heb ik wat probelemen met het synchroniseren.
ik kan wel mijn agenda van mn pc/mac synchroniseren naar mn 810i maar de agenda/kalender op mn 810i kan ik dan weer niet sychroniseren naar mn pc/mac.

als ik synchroniseren start op mn telefoon vraag ie om een verbinding mer een internetserver.
maar omdat ik een 3maanden opzechtermijn heb bij mn vorige provider heb ik mn oude sim er in zitten en deze heeft geen internet (volgens mij)

kan ik mijn 810 ook synchroniseren op een andere manier?

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nou een pc of een mac? Of beide??
Met de mac is het simpel toch? iCal open iSync open en gaan met die banaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:16:
Met de mac is het simpel toch? iCal open iSync open en gaan met die banaan :P
iSync gaat als een tierelier.. nix aan de hand maar als ik op mn telefoon iets in mn agenda zet wil ik dit graag synchroniseren met mn mac alleen dat wil niet (echt) .. krijg bij synchroniseren op mn 810i die melding van internetverbiding :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchroniseren werkt hier (pc met de software van sony ericsson zelf) gewoon 2 kanten op. Wijzigingen die ik maak in outlook komen op de telefoon te staan en wijzigingen van de telefoon worden netjes in outlook gezet. Het initieren van de synchronisatie gaat altijd via de software op de pc, nooit op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahrik
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:06:
S Het initieren van de synchronisatie gaat altijd via de software op de pc, nooit op de telefoon.
heb het in de gaten.. werkt gewoon nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:10:
een maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nou toch rare problemen -->

De 1-toets werkt niet meer juist? Als ik hem indruk in het hoofdscherm reageert de foon niet, ook niet als ik em lang indruk :/ . Maar vervolgens belt hij een half uur later de voicemail via de speeddial? De 1-toets werkt wel nadat ik eerst een ander getal intoets ... erg vreemd.

Ook drukte ik hem uit, niets geen vraag of de foon uitmoest, hij ging meteen uit :| !

Iemand enig idee? Wil de behuizing niet openhalen en heb nog garantie. Kan ik die snelkoppeling op 1 weghalen? Kost me anders teveel geld. Blegh, dit is niet leuk.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
marzzman schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:58:
Nou toch rare problemen -->

De 1-toets werkt niet meer juist? Als ik hem indruk in het hoofdscherm reageert de foon niet, ook niet als ik em lang indruk :/ . Maar vervolgens belt hij een half uur later de voicemail via de speeddial? De 1-toets werkt wel nadat ik eerst een ander getal intoets ... erg vreemd.

Ook drukte ik hem uit, niets geen vraag of de foon uitmoest, hij ging meteen uit :| !

Iemand enig idee? Wil de behuizing niet openhalen en heb nog garantie. Kan ik die snelkoppeling op 1 weghalen? Kost me anders teveel geld. Blegh, dit is niet leuk.
Hoofdmenu-bericht-instellingen-voicemailnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

DaFreakhead schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:19:
[...]

Hoofdmenu-bericht-instellingen-voicemailnummer
Dat is hoe ik het voicemail nummer verander, ik was op zoek naar het loskoppelen van de lang-ingedrukte 1-toets (dan belt hij de voicemail).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
_Diederik schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:53:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, ik heb nummerbehoud aangevraagd en vindt niet dat het mijn probleem is dat dat even moet duren. Dus wil ik met oude sim bellen tot het nummer over is.

edit:

ze hadden het er minimaal even bij kunnen zeggen.
Nou, het is me gelukt.

Mijn telefoon werd met simlock geleverd (hi) ik gebeld en een unlockcode gekregen maar werkte niet.

Opnieuw gebeld en kreeg te horen dat ik € 68,- moest betalen voor het unlocken.

Na talloze mails, 4 telefoontjes en 1 fax heb ik:

Een unlock code die werkt
De € 68,- gecrediteerd gekregen (werd namelijk wel even afgeschreven)
2 maanden abonnement kwijtgescholden als compensatie.

Go Hi d:)b

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
marzzman schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:06:
[...]

Dat is hoe ik het voicemail nummer verander, ik was op zoek naar het loskoppelen van de lang-ingedrukte 1-toets (dan belt hij de voicemail).
De enige mogelijkheid die je daarvoor hebt, is gewoon het nummer niet in te geven, als je dan de knop lang indrukt, vraagt hij of je een voicemailnummer in wilt stellen. De knop is niet uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
dafmay schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:07:
Hallo,

Sinds gisteren ook de W810i (wat een beauty !). Nu nog Gmail werkend zien te krijgen. Ik heb alle settings (incl encryption en vereiste certificaat) goed staan en maak contact via Orange World. Ook heb ik uiteraard Pop geactiveerd bij Gmail. Maar ik krijg geen contact, na een tijdje alleen de melding... "Server not found".

Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn ? Alvast bedankt voor de hulp.
Je moet niet orange world instellen als internet profiel maar internet acces, echter staat deze niet bij de instellingen op de orange site voor de w810i dus moet je ff de 800i selecteren ;)
Ik heb ook gmail op mijn w810i alleen krijg ik mijn verzonden berichten ook in mijn inbox beetje vaag weer.
hoe zien jou instellinegen er verder uit dan?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik raar vind is dat als je de oordopjes in hebt de beltoon niet op de oordopjes afgaat maar nog steeds op de telefoon die je dus niet hoort als je de oordopjes inhebt. is dit niet op de een of andere manier te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:17:
wat ik raar vind is dat als je de oordopjes in hebt de beltoon niet op de oordopjes afgaat maar nog steeds op de telefoon die je dus niet hoort als je de oordopjes inhebt. is dit niet op de een of andere manier te veranderen?
Ja, daar verbaas ik me ook nog steeds over :{

En het blijft zwaar irritant dat de muziek gewoon doorspeelt als je de oordopjes er (vaak per ongeluk) uittrekt. Ik had het gister weer in de trein; pak ik mijn OV schiet dat ding uit mijn telefoon, kon gelijk de hele trein meegenieten van de RHCP :')

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Dat laatste is idd irritant. Ook hetzelfde in een lege trein met rustige muziek, dus viel wel mee..

Maar bij mij kreeg ik wel de beltoon via mijn oordopjes te horen (en tril op foon).

Heb de vodafone-foon...misschien ligt het daar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Floris-K schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:03:
nee ik heb het over pin2/puk2

simlock moet je weer iets anders doen, dan vervalt overigens wel je garantie!
Dus je vult als je het tarief wilt instellen van orange inplaats van de pin2/puk2 gewoon je puk code in? als ik dat doe moet ik nog 2 keer een pin2 intoetsen hoe heb je het nou precies gedaan dan?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

imp schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:18:
Ik heb een handig trucje gevonden om je firmwareversie te checken, zonder het servicemenu in te hoeven gaan:
Maak een foto met de camera, en kijk vervolgens in de EXIF bij Camera->Software.
Bij mij staat er: "R4DB005 prgCXC1250320_VODAFONE_ 4.5" (Tsjechische Vodafone-branded telefoon)
waar/wat is EXIF????

en wat ik trouwens graag zie gebeuren, is een firmware update, met daarin verwerkt dat het mogelijk is om in de flightmodus foto's/filmpjes te kunnen maken. Immers, de w800i KAN DAT OOK!! en dát is jammer.

[ Voor 19% gewijzigd door Silverline op 04-09-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:17:
Zet je telefoon maar eens op stil 8), dan gaat het wel via de oordopjes

[ Voor 60% gewijzigd door Nibbz op 05-09-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Nu online
Vind niemand het zwaar irritant dat de random / shuffle functie echt een drama is ?
Het valt me steeds op dat ik op een dag vaak 2 nummers echt 4 keer hoor, en sommige in de playlist nu na 1,5 week nog niet gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvor
Je kan als alternatief voor de shufflefunctie ook je nummers sorteren op titel. Wiskundig gezien is dat een bron van entropie.
Deze methode werkt echter niet zo goed als je veel nummers hebt als "$foo", "$foo (radio edit)" en "$foo (album version)" enz.

In de W810 doe je dit door in het walkmanmenu "tracks" te kiezen. Ikzelf gebruik deze view vrij veel (gebruik de normale shuffle bijna nooit); het grote voordeel vind ik dat je "vooruit kan kijken"; je kan zien wat het volgende nummer gaat worden in de playlist.
offtopic:
Ik ben de eerste lichting Tweede Fase (a.k.a. ProefKonijn version 0.99beta-RC1) dus de drang tot Vooruit Denken, Vooruit Kijken en Vooruit Plannen is er bij mij met grof geweld in gebeukt) 7(8)7

Ennuh EXIF is de metadata voor JPEG plaatjes, net als een ID3 tag in je MP3tjes dus. http://en.wikipedia.org/wiki/Exif#Viewing_Exif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
dafmay schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:36:
[...]

De "lol" is er bij mij geheel vanaf. Vanmiddag bij service centrum langs geweest om toestel na te laten lopen. Blijkt dat er op de printplaat een miniem f%&king palletje is verbogen oid waardoor de telefoon het dus niet meer doet. En hoe komt dit ? Ik ben zelf de schuldige !!! :( Ik heb zo'n dualsim adapter geprobeerd. Die ging nou niet helemaal soepletjes in de slot. Blijkbaar heeft dit de schade veroorzaakt. Ik ben bang dat ik garantie wel kan schudden, dus... ;( Goed weer terug naar mijn Nokia 6021. Prima toestel verder, maar allejezus ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan !
Even terugkomend op mijn post van zo'n 3 weken geleden. Vandaag vernomen dat mijn toestel is gemaakt en als het goed is heb ik 'm morgen weer in huis. Het lijkt er dus op dat zelfs met schade die ik geheel zelf had veroorzaakt, SE de telefoon kostenloos heeft gemaakt. Nog even afwachten (mischien zit er wel een faktuur bij de telefoon), maar het klinkt als een geweldige service ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
oke mijn w810i is gesneuveld, hij gaat gewoon niet meer aan en oplaadscherm wilt ook niet verschijnen dus de batterij worden niet meer opgeladen denk ik, eerst kon ie nog even aan maar liep dat vast bij het menu waar je kan kiezen tussen tel of mp3. Verder merkte ik iets vreemds op, als ik de aanknop indruk gaat het infrarood lampje knipperen, en bij opladen brand het lampje -.-' tijd om hem te laten repareren denk ik?

[ Voor 10% gewijzigd door AceAlpha op 05-09-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
AceAlpha schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:20:
oke mijn w810i is gesneuveld, hij gaat gewoon niet meer aan en oplaadscherm wilt ook niet verschijnen dus de batterij worden niet meer opgeladen denk ik, eerst kon ie nog even aan maar liep dat vast bij het menu waar je kan kiezen tussen tel of mp3. Verder merkte ik iets vreemds op, als ik de aanknop indruk gaat het infrarood lampje knipperen, en bij opladen brand het lampje -.-' tijd om hem te laten repareren denk ik?
Lijkt me een duidelijk gevalletje van even garantie vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
Zo m'n T-mobile telefoon is ook net unbranded :) . Die flash menu's zijn erg mooi. Daarom vroeg ik me af of er op internet ergens nog meer legaal te verkrijgen zijn of zijn die standaard thema's de enige flash thema's op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
DaFreakhead schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:36:
[...]

Lijkt me een duidelijk gevalletje van even garantie vragen...
Yep, waarschijnlijk is een software-update voldoende. In het ergste geval moet ie worden gerepareerd. Bij mij (zie aantal posts hierboven) is het supergoed verlopen. Telefoon via het internetbedrijf waar ik 'm had aangeschaft (Anewmobile : prima service !) laten opsturen naar SE. Nu zo'n 2,5 week verder en toestel is gemaakt weer retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
dafmay schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:32:
[...]

Yep, waarschijnlijk is een software-update voldoende. In het ergste geval moet ie worden gerepareerd. Bij mij (zie aantal posts hierboven) is het supergoed verlopen. Telefoon via het internetbedrijf waar ik 'm had aangeschaft (Anewmobile : prima service !) laten opsturen naar SE. Nu zo'n 2,5 week verder en toestel is gemaakt weer retour.
ja dat denk ik ook, jammer dat ie niet meer reageert anders had ik het zelf wel gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
AceAlpha schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:34:
[...]

ja dat denk ik ook, jammer dat ie niet meer reageert anders had ik het zelf wel gedaan :(
Daar baalde in toenertijd ook erg van, maar uiteindelijk is alles op z'n pootjes terechtgekomen. Zelfs in mijn geval, waarbij ikzelf de telefoon had gesloopt O-) Ik kan je melden dat ik nogal opgelucht ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
dafmay schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:44:
[...]

Daar baalde in toenertijd ook erg van, maar uiteindelijk is alles op z'n pootjes terechtgekomen. Zelfs in mijn geval, waarbij ikzelf de telefoon had gesloopt O-) Ik kan je melden dat ik nogal opgelucht ben :)
hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?:P, bij mij werkte ie zomaar niet meer van de een op de andere dag -.-', mja zal vast wel een reden voor zijn maar k heb geen intentie gehad om hem te slopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
AceAlpha schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:21:
[...]

hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?:P, bij mij werkte ie zomaar niet meer van de een op de andere dag -.-', mja zal vast wel een reden voor zijn maar k heb geen intentie gehad om hem te slopen xD
Met een dualsim adapter. Dat kaartje ging nogal lastig in de sleuf voor de simkaart. Dus ik met m'n domme kop doorduwen. Toen ging die, maar er weer uit krijgen was een ander verhaal. Dat ding zat muurvast. Uiteindelijk met een zakmes een wrik-actie gedaan, maar daarbij waarschijnlijk een onderliggend circuit beschadigd 8)7 Het toestel heeft het daarna nog een aantal dagen gedaan, maar viel toen opeens uit. Ik dacht dat het een software-crash was, en vanalles geprobeerd, inclusief een wotan server update. No luck. De dag erna langs SE servicestation in Rijswijk. Daar kwam men erachter dat er iets hardwarematig kapot was. Ik natuurlijk gedaan alsof mijn neus bloedde, ik stond temidden van een hoop klanten en wilde niet voor lul staan 8) De SE serviceman wist mij te vertellen dat SE waarschijnlijk kosten ervoor in rekening zou gaan brengen, dus ik had weinig kans. Telefoon weer mee terug genomen en uiteindelijk laten opsturen naar SE....gemaakt en wel retour...wat een geluk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02

Laguna

Connaisseur

AceAlpha schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:20:
Uhm is je telefoon niet gewoon helemaal leeg? 8)7 Als ie namelijk helemaal leeg is dan verschijnt inderdaad het oplaadscherm niet zodra je 'm aan de lader hangt en in plaats daarvan gaat dat rode lampje branden (dat zelfde lampje wat knippert zodra je de aanknop indrukt). Nadat ie dan een tijdje aan de oplader hangt verschijnt het oplaadscherm vanzelf weer...

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Laguna schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:24:
[...]

Uhm is je telefoon niet gewoon helemaal leeg? 8)7 Als ie namelijk helemaal leeg is dan verschijnt inderdaad het oplaadscherm niet zodra je 'm aan de lader hangt en in plaats daarvan gaat dat rode lampje branden (dat zelfde lampje wat knippert zodra je de aanknop indrukt). Nadat ie dan een tijdje aan de oplader hangt verschijnt het oplaadscherm vanzelf weer...
ik heb hem ook een uur ofzo aan de oplader gehangen, maar niks gebeurde. Normaal kan je hem wel aanzetten alstie in de oplader zit, maar dat kan dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Nu online
Sonyericsson is trouwens leuk bezig met acc.

er komt een afstandsbediening (helemaal de top) voor de Walkmanserie. De HPM 82.

Ook komt er een koptelefoon waarin de afstandsbediening als zit (zie website) de HPM 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Ik heb ook m'n MDS-60 speakers binnen! Half augustus het formulier ingestuurd dus zeg maar 3 weken later heb ik hem binnen gekregen.

En die HPM-82 ziet er goed uit! Werd eens tijd voor zoiets.

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_33709high_35_0_4000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
hmmm, mijn koptelefoon is half overleden. Rechterkant geeft geluid (lange snoer), linker kant niets. Ook lijkt de contact van de headset niet erg goed. Hij zegt dat er geen headset in zit terwijl de stekker er nog in zit.

Die 2 dingen hebben geen verband > een andere koptelefoon aansluiten geeft link en rechts wel geluid.

Van het stekkertje is het pinnetje die het verst uitsteekt een beetje los. Je kunt hem indrukken. Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt het kabeltje niet die naar de telefoon gaat. De oordopjes werken nog wel.. weet iemand toevallig waar je zoon kabeltje kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
jschelhaas schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:54:
hmmm, mijn koptelefoon is half overleden. Rechterkant geeft geluid (lange snoer), linker kant niets. Ook lijkt de contact van de headset niet erg goed. Hij zegt dat er geen headset in zit terwijl de stekker er nog in zit.

Die 2 dingen hebben geen verband > een andere koptelefoon aansluiten geeft link en rechts wel geluid.

Van het stekkertje is het pinnetje die het verst uitsteekt een beetje los. Je kunt hem indrukken. Is dit bij iedereen zo?
Ik had daar laatst ook last van (van rechter kant geen geluid). Bij mij lag het echter aan de connector want als ik die bewoog dan deed ie het wel. Ook als ik de plug half erin deed (van de koptelefoon naar antenne) dan deden bijde kanten het weer wel :?
Maar goed nu heb ik er geen last meer van terwijl ik er niets aan gedaan heb 8)7

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Oliesjeik1 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:49:
[...]

Ik had daar laatst ook last van (van rechter kant geen geluid). Bij mij lag het echter aan de connector want als ik die bewoog dan deed ie het wel. Ook als ik de plug half erin deed (van de koptelefoon naar antenne) dan deden bijde kanten het weer wel :?
Maar goed nu heb ik er geen last meer van terwijl ik er niets aan gedaan heb 8)7
Ow, klopt!

de sony oortjes in mijn pc gestopt, en die doen het ook goed (rechts en links). Dus zal aan de connector liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
dafmay schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:31:
[...]

Even terugkomend op mijn post van zo'n 3 weken geleden. Vandaag vernomen dat mijn toestel is gemaakt en als het goed is heb ik 'm morgen weer in huis. Het lijkt er dus op dat zelfs met schade die ik geheel zelf had veroorzaakt, SE de telefoon kostenloos heeft gemaakt. Nog even afwachten (mischien zit er wel een faktuur bij de telefoon), maar het klinkt als een geweldige service ! _/-\o_
EDIT : vandaag mijn toestel weer retour ontvangen. Geheel gerepareerd en weer 100%, en dat kostenloos !!! Petje af voor de service van SE _/-\o_
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.