Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 18.061 views sinds 30-01-2008

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-09 10:18
R4EA031 *is* ook volledig officieel SE. Toevallig is de Europese versie nog niet beschikbaar via SEUS.

De Europe3 FW heeft gewoonweg de flash optie niet meegekregen, waarom mag Joost weten. Dus als je met Wotanserver de telefoon aan usb hangt en wotanclient opstart dan kan je de juiste FW uitkiezen...en dat is dus blijkbaar altijd een "generic" versie. Zorg wel dat je de juiste versie pakt, anders heb je grote kans dat je in de toekomst NIET meer met SEUS kan updaten !

In ieder geval heb ik nu de nieuwste FW inclusief leuke flash menu's én de mogelijkheid om camera geluid te onderdrukken. Dat kon voorheen niet, ook niet met eerst telefoon op stil zetten. En ook is nu eindelijk door SE het volume vanuit de earpiece tijdens gesprekken een stuk luider gemaakt _/-\o_ Al met al dus een paar grote voordelen, en (nog) geen nadelen.

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 28-09-2006 00:53 ]

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:26:
kun je ook ergens dat vervelende geluid uitzetten als je ophangt.
altijd als ik iemand bel en daarna ophang komt er een lelijke harde plingplong geluid uit mijn toestel.
Eerst toestel op stil zetten (# ingedrukt houden), daarna bij ophangen hoor je die irritante toon niet meer. Lekker handig, maar goed het *is* mogelijk :X

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 28-09-2006 00:51 ]

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:23:
[...]

Dat probleem heb ik ook, de instelbaarheid van het volume vind ik minimaal. Op zijn hardst is hij nog niet hard genoeg om in een luide omgeving te voldoen.. Erg irritant!
Ik heb zojuist de allernieuwste FW erop gezet (R4EA031) en volume uit earpiece tijdens gesprekken is nu een stuk luider ! Probleem eindelijk gefixed door SE _/-\o_

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 21:40
Hmm, jammer dat ze de Flash menu's eruit slopen!

Ik kan mijn telefoon namelijk niet flashen, aangezien de kans erin zit dat hij binnenkort terug moet (Slechte spraakkwaliteit, wegvallen van ereik enzo)....

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 13:47
Jassy schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:43:
Hmm, jammer dat ze de Flash menu's eruit slopen!

Ik kan mijn telefoon namelijk niet flashen, aangezien de kans erin zit dat hij binnenkort terug moet (Slechte spraakkwaliteit, wegvallen van ereik enzo)....
Welke reden is er dan dat je hem niet kan/mag flashen? Dat is een gewone functie van dit toestel, ik zie niet in waarom het niet toegestaan is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:23:
[...]

Dat probleem heb ik ook, de instelbaarheid van het volume vind ik minimaal. Op zijn hardst is hij nog niet hard genoeg om in een luide omgeving te voldoen.. Erg irritant!
Ja przies daar heb ik dus ook last van. Verder niemand die hier last van heeft? ik heb hem terug gebracht naar de winkel, had hem vergeleken met mijn oude nokia die toch echt stukken harder gaat. We zullen zien of het verbeterd wordt.. ben er bang voor :(

• Jassy
DaFreakhead schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:56:
[...]

Welke reden is er dan dat je hem niet kan/mag flashen? Dat is een gewone functie van dit toestel, ik zie niet in waarom het niet toegestaan is.
Nou ja, het lijkt mij niet dat je er een Third Party firmware op mag zetten. Lijkt mij niet dat dat onder de garantie valt. Ik wil liever het risico niet lopen! :)

Updates van SEUS maakt mij ok niet uit, en de Phonehouse zei dat dat ook oke was, maar zodra het op 'vreemde' firmwares aan komt kan je het beter laten is mij verteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jassy schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:12:
[...]

Nou ja, het lijkt mij niet dat je er een Third Party firmware op mag zetten. Lijkt mij niet dat dat onder de garantie valt. Ik wil liever het risico niet lopen! :)

Updates van SEUS maakt mij ok niet uit, en de Phonehouse zei dat dat ook oke was, maar zodra het op 'vreemde' firmwares aan komt kan je het beter laten is mij verteld! :)
Ach zo'n vaart loopt dat allemaal niet hoor. Je kunt altijd een vorige FW terugzetten. En als laatste optie telefoon opsturen naar SE. Ik had mijn W810i zelf (hardwarematig) gesloopt en toch heeft SE mij een geheel nieuw toestel gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
dafmay schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:08:
[...]

Ach zo'n vaart loopt dat allemaal niet hoor. Je kunt altijd een vorige FW terugzetten.
Voor mijn zekerheid: dat doe je dan via dat Update Service Programma van SonyEricsson (dat ook op de site van SE te vinden is?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dareus schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:33:
[...]

Voor mijn zekerheid: dat doe je dan via dat Update Service Programma van SonyEricsson (dat ook op de site van SE te vinden is?).
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Hmm, klinkt goed! :)

Alleen jammer dat SEUS hier niet meer loopt! :( (Loopt te zeiken over Flash, wat ik wel degelijk heb geinstalleerd :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Jassy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:49:
Hmm, klinkt goed! :)

Alleen jammer dat SEUS hier niet meer loopt! :( (Loopt te zeiken over Flash, wat ik wel degelijk heb geinstalleerd :( )
Ik snapte die melding ook niet, Firefox had wel degelijk een flash plugin.. maar dat is niet genoeg. ;)
Na deze install werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik snapte die melding ook niet, Firefox had wel degelijk een flash plugin.. maar dat is niet genoeg. ;)
Na deze install werkte het prima.
*jank*

Hier nog steeds niet!! :'( :'( :'(

[ Voor 63% gewijzigd door Jassy op 29-09-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
Victorio schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:06:
[...]

Ik snapte die melding ook niet, Firefox had wel degelijk een flash plugin.. maar dat is niet genoeg.
klopt... want de Update Service maakt gebruik van IE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
En zelfs _dan_ werkt het nog niet!! :(

SEUS kapot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jassy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:35:
En zelfs _dan_ werkt het nog niet!! :(

SEUS kapot :/
Je hebt deze nodig :

http://www.softwarepatch.com/internet/flash.html

Ik had ook een groot probleem met het SEUS programma werkend te krijgen totdat ik deze flash player installeerde...en voila. Zorg wel dat je IE instelt als je default webbrowser !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet als het al bekent was, maar Vodafone heeft een nieuwe firmware uitgebracht.
Flash bug is weg. (Eindelijk _/-\o_ )
En de video's worden nu ook in plaatjes weergegeven.. verder heb ik nog niets anders gezien.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:52

RnB

Ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen, maarja. Dan moet je dat maar even zeggen. :P

Ik heb sinds donderdag ook deze (prachtige :D ) telefoon icm Telfort 100 abbonement. Alleen kan ik niet smsen; als ik een sms verzend krijg ik de melding dat het verzenden mislukt is en dat het bericht geblokkeerd is. :?

Ik weet het, ik kan dit beter aan Telfort vragen, maar mss heeft iemand wel hetzelfde meegemaakt?

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:19:
Ik weet niet als het al bekent was, maar Vodafone heeft een nieuwe firmware uitgebracht.
Flash bug is weg. (Eindelijk _/-\o_ )
En de video's worden nu ook in plaatjes weergegeven.. verder heb ik nog niets anders gezien.
Is nu ook die irritante Live softbutton weg? En zijn de normale SE iconen terug ipv de lelijk Vodafone iconen die niet van elkaar zijn te onderscheiden?

• Jassy
Overigens,

Er is een nieuwe update uit (R4EA031), maar is niet beschikbaar in Nederland! Ik heb al verschillende malen SEUS gedraaid (Wat nu dus werkt, waarvoor mijn dank!), maar hij geeft aan dat ik al de nieuwste heb..

Onder andere schijnt het dat de MP3 speler zachter gaat over de oordoppen, de menu's wat sneller reageren, de batterij langer meegaat, en het bereik hier en daar wat beter schijnt te zijn..

Wie kan dit beamen, voor degene die wel een R4EA031 hebben via een andere bron? :)

[ Voor 2% gewijzigd door Jassy op 30-09-2006 12:05 . Reden: Verbeteren en aanvullen ]

• Joster
  • Nu online
dafmay schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:25:
R4EA031 *is* ook volledig officieel SE. Toevallig is de Europese versie nog niet beschikbaar via SEUS.

De Europe3 FW heeft gewoonweg de flash optie niet meegekregen, waarom mag Joost weten. Dus als je met Wotanserver de telefoon aan usb hangt en wotanclient opstart dan kan je de juiste FW uitkiezen...en dat is dus blijkbaar altijd een "generic" versie. Zorg wel dat je de juiste versie pakt, anders heb je grote kans dat je in de toekomst NIET meer met SEUS kan updaten !

In ieder geval heb ik nu de nieuwste FW inclusief leuke flash menu's én de mogelijkheid om camera geluid te onderdrukken. Dat kon voorheen niet, ook niet met eerst telefoon op stil zetten. En ook is nu eindelijk door SE het volume vanuit de earpiece tijdens gesprekken een stuk luider gemaakt _/-\o_ Al met al dus een paar grote voordelen, en (nog) geen nadelen.
Nou dat weet ik (Joost 8) ) niet, maar wat ik wel weet is dat ik dit bovenstaande eens ga proberen ;) :9~

Edit: Moet je bij Wotanserver een account kopen of wat? :?

• Jassy
Edit: Moet je bij Wotanserver een account kopen of wat? :?
Yep, 7 Euri

• Joster
  • Nu online
Voor flash-menu's en nog wat. Flikker op dan >:)

• dafmay
Joster schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:10:
Voor flash-menu's en nog wat. Flikker op dan >:)
:) Yep voor flash menu's, mogelijkheid om stil foto's te nemen, nieuwste FW, eventueel generic ipv provider-FW.

• dafmay
Jassy schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:02:
Overigens,

Er is een nieuwe update uit (R4EA031), maar is niet beschikbaar in Nederland! Ik heb al verschillende malen SEUS gedraaid (Wat nu dus werkt, waarvoor mijn dank!), maar hij geeft aan dat ik al de nieuwste heb..

Onder andere schijnt het dat de MP3 speler zachter gaat over de oordoppen, de menu's wat sneller reageren, de batterij langer meegaat, en het bereik hier en daar wat beter schijnt te zijn..

Wie kan dit beamen, voor degene die wel een R4EA031 hebben via een andere bron? :)
Ik kan in ieder geval uit ervaring meegeven dat geluid uit oordoppen absoluut NIET zachter is, mischien zelfs wel harder. Althans dat zeggen veel mensen op HowardForums. Ik zet mijn MP3 nooit zo enorm hard.

Voor nieuwste FW gewoon ff geduld hebben, zal niet zo erg lang duren voordat ie met SEUS is te downloaden.

Verwijderd

Ik zit nu te twijfelen of ik een W810i moet kopen. Ik vind de phone echt prachtig en de MP3-functie die centraal staat is precies wat ik zoek. Echter mis ik bij de W810i een goede videospeler, want ik zoek beiden in een telefoon.
Behalve 3GP slikt het aparaat amper andere formaten (of helemaal geen ?), het scherm is vrij klein, en er zijn ook niet bijster veel functies voor het afspelen van video's.
Gebruiken jullie de videoplayer vaak, en is het voldoende om af en toe een filmpje te kijken ?

Verder dan dat nog een algemene vraag. Kun je een telefoon met abonement beter bij de provider zijn shop kopen (goedkoper?) of bij een winkel (even duur, betere service natuurlijk ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:23:
Ik zit nu te twijfelen of ik een W810i moet kopen. Ik vind de phone echt prachtig en de MP3-functie die centraal staat is precies wat ik zoek. Echter mis ik bij de W810i een goede videospeler, want ik zoek beiden in een telefoon.
Behalve 3GP slikt het aparaat amper andere formaten (of helemaal geen ?), het scherm is vrij klein, en er zijn ook niet bijster veel functies voor het afspelen van video's.
Gebruiken jullie de videoplayer vaak, en is het voldoende om af en toe een filmpje te kijken ?

Verder dan dat nog een algemene vraag. Kun je een telefoon met abonement beter bij de provider zijn shop kopen (goedkoper?) of bij een winkel (even duur, betere service natuurlijk ?).
Ik weet niet wat ik er zelf mee moet maar de W810i ondersteund ook MP4. Heb het geprobeert en ziet er goe duit.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
Reef_91 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 08:55:

Ik heb sinds donderdag ook deze (prachtige :D ) telefoon icm Telfort 100 abbonement. Alleen kan ik niet smsen; als ik een sms verzend krijg ik de melding dat het verzenden mislukt is en dat het bericht geblokkeerd is. :?
Staan je berichteninstellingen goed?
Menu --> Instellingen --> Verbindingen --> Datacomm --> SMS-toegang--> v Automatisch (of SMS...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:22
Ik heb gelezen dat het bij sommige telefoons onmogelijk of op z'n minst problematisch is om grote mp3-bestanden af te spelen, is dit bij de W810i een probleem? Ik heb het dan met name over bestanden van 100 MB of groter (dj sets).

Iemand die deze telefoon heeft besteld via Hi/KPN en kan vertellen of het een simlock-vrij toestel is zonder provider-rommel erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
LVGH schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:33:
Ik heb gelezen dat het bij sommige telefoons onmogelijk of op z'n minst problematisch is om grote mp3-bestanden af te spelen, is dit bij de W810i een probleem? Ik heb het dan met name over bestanden van 100 MB of groter (dj sets).
...
Ik kan films afspelen via het Walkman programma, die tegen de 160 mb zijn. Ik neem aan dat mp3's dan ook wel worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
En de nieuwste firmware staat nog steeds niet op SEUS, terwijl alle andere regio's hem al hebben :(

Niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 19:42
Dat is raar, ik heb hier de nieuwste firmware al via seus er op gezet.
Ik woon wel in Belgie.

Qua veranderingen, het plaatje dat je voor een persoon hebt ingesteld als hij je belt is nu altijd zichtbaar en niet om de zoveel keer wel eens.

Voor de rest merk ik niets anders. Had wel graag flashondersteuning gehad mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Vreemd inderdaad, iedereen heeft dat ding al, behalve in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:39
LVGH schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:33:

Iemand die deze telefoon heeft besteld via Hi/KPN en kan vertellen of het een simlock-vrij toestel is zonder provider-rommel erop?
Ik heb m met KPN-m 20 (via 2call.nl) en hij is simlock-vrij en ik heb geen rare kpn menu's ofzo.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een probleem ik heb hem dus update via seus en nu heb ik alles in het engels is hier een oplossing voor of moet ik gewoon wachten op een nieuwe update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-09 09:39

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:05:
ik heb ook een probleem ik heb hem dus update via seus en nu heb ik alles in het engels is hier een oplossing voor of moet ik gewoon wachten op een nieuwe update
Is volgens mij al vaker gebeurd. Normaal gezien zou je je telefoongeheugen (Dus niet memorystick) helemaal leeg moeten maken en daarna een nieuwe update doen. Als er niet genoeg ruimte is dan mislukt je update en mis je bepaalde talen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 19:42
1voud schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:25:
Dat is raar, ik heb hier de nieuwste firmware al via seus er op gezet.
Ik woon wel in Belgie.

Qua veranderingen, het plaatje dat je voor een persoon hebt ingesteld als hij je belt is nu altijd zichtbaar en niet om de zoveel keer wel eens.

Voor de rest merk ik niets anders. Had wel graag flashondersteuning gehad mja...
Ohja, na deze update staat alles weer in het Nederlands!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dennahz
Dank je wel nu kan ik alles weer gewoon in het nederlands doen
Moet alleen wat nieuwe thema's er op zetten alleen thema walkman zat er nog in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kan je met een van die 3rd party firmware update programma'tjes ook de huidige firmware backuppen? Ik heb nu een Vodafone toestel en met een nieuwe firmware kan ik Vodafone Live niet meer gebruiken lijkt me. Daarom vind ik het fijn als ik altijd nog eens terug kan :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dennahz schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:09:
[...]

Is volgens mij al vaker gebeurd. Normaal gezien zou je je telefoongeheugen (Dus niet memorystick) helemaal leeg moeten maken en daarna een nieuwe update doen. Als er niet genoeg ruimte is dan mislukt je update en mis je bepaalde talen.
Wat is dit nu weer voor onzin. Een update vervangt je oude software (FW), dus er hoeft helemaal geen "extra" ruimte te zijn. De update wist je telefoonboek (contacts) en alle settings worden terug naar standaard gezet. Talen (T9) zijn geheel afhankelijk van de regio FW. Dwz bijv Europe3 FW heeft (oa) Nederlandse T9, en bijv een Amerikaanse FW heeft weer andere talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
is de ruis nou weg bij de walkman? Daar iriteer ik me nog ZO erg aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
fsfikke schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:32:
Kan je met een van die 3rd party firmware update programma'tjes ook de huidige firmware backuppen? Ik heb nu een Vodafone toestel en met een nieuwe firmware kan ik Vodafone Live niet meer gebruiken lijkt me. Daarom vind ik het fijn als ik altijd nog eens terug kan :)
Ik heb Wotanserver gebruikt en ben er vrijwel zeker van dat een oude FW backuppen niet mogelijk is. Met DaVinci heb ik geen ervaring. Ik weet wel dat dat progje veel uitgebreider is dat Wotan. Wotanserver daarentegen is weer veel makkelijker in gebruik, lees : je kunt bijna niets fout doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-09 09:39

Dennahz

Life feels like hell should.

dafmay schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:40:
[...]

Wat is dit nu weer voor onzin. Een update vervangt je oude software (FW), dus er hoeft helemaal geen "extra" ruimte te zijn. De update wist je telefoonboek (contacts) en alle settings worden terug naar standaard gezet. Talen (T9) zijn geheel afhankelijk van de regio FW. Dwz bijv Europe3 FW heeft (oa) Nederlandse T9, en bijv een Amerikaanse FW heeft weer andere talen.
Ik heb het ook maar gelezen in het w800i topic. En blijkbaar heeft het toch geholpen. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Speed-Searcher schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:41:
is de ruis nou weg bij de walkman? Daar iriteer ik me nog ZO erg aan :S
Nope, ik hoor nog steeds zachtjes op de achtergrond, maar alleen bij stille passages ed, een lichte ruis. En bij sommige nrs weer helemaal niet. Ik vermoed daarom dat het eerder aan het audiobestand ligt ipv direkt met W810i te maken heeft. Ik hoor ook berichten van gebruikers met betere oordoppen/headphones die helemaal geen last van ruis claimen. Ik heb er zelf nauwelijks last van. Het is zo licht én alleen bij stille passages of aan einde nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

maar het werkt wel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Maar dat het heeft "gewerkt" hoeft niet te betekenen dat het dankzij de voorgestelde oplossing is. Ik weet dat als het gaat om software, windows / pda whatever, je de meest vreemde dingen kunt zien gebeuren. Getrokken conclusies hoeven niet persé de juiste conclusies te zijn. Maw het kan net zo goed dat eerst de update niet geheel correct is verlopen, en daarna de update wél lukt. Dat hoeft niet direkt te maken te hebben met het "leegmaken van geheugen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Wanneer je je W810 wilt flashen, zegt SEUS dat je je accu volgeladen moet hebben op 100%. Is dit een vereiste om het flashen te volbrengen? Ik heb al een keer geflasht, en toen had ik de accu vol, maar aangezien ik mijn usb kabel gebruik om de telefoon op te laden in mijn studentenkamer, en mijn acculader bij mijn ouders thuis, heb ik deze 2 dingen nooit bij elkaar liggen. (het punt is ook dat de usb kabel bij mij maar tot 93% laadt ofzo). Ik vergeet telkens dat ding mee te nemen...
Mijn vraag is dus kort gezegd: Denkt de telefoon dat de accu vol zit op het moment dat je flasht (dat je hem niet verder op kan laden dan die 93% na het flashen) , of is het slechts een beveiliging om te zorgen dat je accu niet tijdens het flashproces leegraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het voordeel van het flashen naar de davinci firmware? wat kan ik dan meer als nu? wat veranderd er? Wat kan de telefoon meer als ik deze geflashed heb?

wat zijn de risico's? kan je de telefoon erna nog gterug flashen naar de sony software?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik zou de accu minimaal 50% opgeladen willen hebben voor een software update. 100% is zeker niet nodig, maar het kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat is nou net het probleem. Jij denkt dat je hier kan komen en iedereen aan het werk kan zetten door een lijstje voor jou te maken.
Maar op GoT verwachten we dat je zelf moeite neemt in plaats van die instelling van Ík heb het te druk, doen jullie het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al gezocht rustig maar heren..

wat ik me dus afvraag, waarom moet je dat uitzetten van enlarge inbox van smsjes? ik kan er nu maar 200 inzetten terwijl ik nog veel mbs over heb:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Modbreak:Aangezien het flashen van een toestel met het gebruik van onofficiële tools tegen het beleid van PSGG in is, wil ik jullie bij deze verzoeken deze methodes hier niet meer te bespreken. Om deze reden heb ik ook een aantal berichten moeten verwijderen (of ze gingen niet over de W810).

Daarnaast, ricard0, zou je wellicht even de volgende links willen nalezen:

[PSGG] Policy & Algemene gedragsregels (Netiquette)

Hoewel je vanzelfsprekend welkom bent op dit forum zouden veel mensen het wel op prijs stellen wanneer je bijvoorbeeld je berichten wilt editen wanneer je iets toe te voegen hebt. Zo blijft alles iets overzichtelijker ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 03-10-2006 20:54 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
[...]

Vrij kut.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:35

johnwoo

3S-GTE

Contacts kun je backuppen naar/restoren van de memory stick.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
johnwoo schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:18:
[...]

Contacts kun je backuppen naar/restoren van de memory stick.
Juist ! En ik doe dat regelmatig, en daarna kopie naar pc voor alle zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
dafmay schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:24:
[...]

Juist ! En ik doe dat regelmatig, en daarna kopie naar pc voor alle zekerheid :)
Effe een vraagje, wat is nu de nieuwste firmware die schebikbaar is? Ik kan met SEUS niet updaten, zegt dat ik met CXC1250316 R4DB005 over de nieuwste FW beschik. Is dat zo, of fopt SEUS mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Effe een vraagje, wat is nu de nieuwste firmware die schebikbaar is? Ik kan met SEUS niet updaten, zegt dat ik met CXC1250316 R4DB005 over de nieuwste FW beschik. Is dat zo, of fopt SEUS mij?
Er is een nieuwere beschikbaar, maar het lijkt erop dat wij die hier in Nederland niet krijgen. Iedereen heeft hem behalve wij! :'(. R4EA031 heet ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 10:19

4POX

Everybody is wired

Jassy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:38:
[...]

Er is een nieuwere beschikbaar, maar het lijkt erop dat wij die hier in Nederland niet krijgen. Iedereen heeft hem behalve wij! :'(. R4EA031 heet ie.
Misschien zijn ze nog druk aan het vertalen ! Het Engels heeft een grotere afzet markt dan het Nederlands. Gewoon lekker relaxt wachten en blijven bellen :p

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de auto een Pioneer DEH-P55BT radio met Bluetooth voor hands-free bellen. Mijn W810i heb ik netjes gepaired met de radio en de 2 koppelen ook netjes. Als ik word gebeld en opneem mbv de radio heb ik hands-free contact. Echter: als ik vervolgens wil bellen, schakelt de radio naar telefoon modus, maar krijg ik op mijn telefoon de melding dat ik word doorgeschakeld naar de telefoon en niks meer hands-free bellen. daarna ook niet meer als ik word gebeld. Moet eerst weer op de telefoon aangeven dat ik handsfree ingeschakled wil hebben.
Met mijn vorige telefoons (een Samsung en Nokia) had ik dit probleem helemaal niet.
Heb gisteren de firmware geupdate, maar ook dit lost niets op. Heeft iemand een idee of herkent iemand het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:33:
Ik heb in de auto een Pioneer DEH-P55BT radio met Bluetooth voor hands-free bellen. Mijn W810i heb ik netjes gepaired met de radio en de 2 koppelen ook netjes. Als ik word gebeld en opneem mbv de radio heb ik hands-free contact. Echter: als ik vervolgens wil bellen, schakelt de radio naar telefoon modus, maar krijg ik op mijn telefoon de melding dat ik word doorgeschakeld naar de telefoon en niks meer hands-free bellen. daarna ook niet meer als ik word gebeld. Moet eerst weer op de telefoon aangeven dat ik handsfree ingeschakled wil hebben.
Met mijn vorige telefoons (een Samsung en Nokia) had ik dit probleem helemaal niet.
Heb gisteren de firmware geupdate, maar ook dit lost niets op. Heeft iemand een idee of herkent iemand het probleem?
Zie je je autoradio als device staan in "handsfree"? Is bij mijn vaders auto wel noodzakelijk, wil ik probleemloos bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakhead schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

Zie je je autoradio als device staan in "handsfree"? Is bij mijn vaders auto wel noodzakelijk, wil ik probleemloos bellen...
Jazeker, staat onder handsfree, en onder handsfree staat inkomend gesprek op "In Handsfree"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Hallo ik heb deze gsm ook, en ben opzoek naar een applicatie via infrarood, waarmee je de gsm kan gebruiken als afstandbediening voor je televisie. Er zit al een optie "afstandbediening" op maar dat is via bluetooth dus daar heb je in mij geval niks aan.
Weet iemand iets?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

R1NUS schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:00:
Is AMR trouwens echt iets boeiends ofz? ik heb het maar niet aangezet met flashen.
AMR (Adaptive Multi-Rate)
AMR is a speech coder standard introduced by the 3rd Generation Partnership Project (3GPP), a partnership project of various standards organizations, developed to preserve high speech quality under a wide range of transmission conditions. The theory behind AMR is to lower the codec rate as the interference increases, thus enabling the application of more error correction. The AMR codec is also used to harmonize the codec standards amongst different cellular systems.
Lijkt best handig :)

Verder heb ik net via SEUS de R4DB005 op mijn Vodafone branded toestel geflashed. Ik heb alleen geen idee wat er veranderd zou moeten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon is geflashed.. buiten die flash menu's kan ik er niet meer mee als eerst eigenlijk.

de telefoon is alleen unbranded en een beetje sneller..

maarja.. mensen die mij kunnen uitleggen wat er nog meer nieuw aan is..

?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:27:
[...]

[...]

Lijkt best handig :)

Verder heb ik net via SEUS de R4DB005 op mijn Vodafone branded toestel geflashed. Ik heb alleen geen idee wat er veranderd zou moeten zijn :?
heb je met cda generic nl geflashed? dan zou hij simlock vrij moeten zijn (unbranded) en je kunt nu flash menu's gebruiken..

verder is mij ook niet duidelijk wat je nu meer kan enz:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds augustus of zo een trotse eigenaar van een w810i, maar zou hem graag een update geven. Alleen werkt dat seus op de een of andere manier niet echt :s . Ik haal de sim kaart er uit en zo en druk constant op c en stop de kabel er in, maar er gebeurt gewoon helemaal niks :s Kan iemand me aub helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:48:
[...]

heb je met cda generic nl geflashed? dan zou hij simlock vrij moeten zijn (unbranded) en je kunt nu flash menu's gebruiken..

Nee ik heb de officiele FW van vodafone via het Sony programma'tje geflashed. Ben nog bezig om geld richting paypal te sluizen voor een update van **.

[ Voor 1% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-08 19:45

itsoutthere

The Truth

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:48:
[...]

Wie had je meer beloofd dan? Niemand heeft gezegd dat je er meer mee zou kunnen dan voorheen (** is namelijk gewoon OFFICIËLE SONY ERICSSON FIRMWARE) Wat had je meer verwacht dan? Met je :S steeds erachter, net of wij je hebben misleid...

[ Voor 0% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 13:58 ]

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
itsoutthere schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:54:
[...]

Wie had je meer beloofd dan? Niemand heeft gezegd dat je er meer mee zou kunnen dan voorheen (** is namelijk gewoon OFFICIËLE SONY ERICSSON FIRMWARE) Wat had je meer verwacht dan? Met je :S steeds erachter, net of wij je hebben misleid...
Gewoon negeren is de beste optie. De heer in kwestie is van mening dat hij zelf geen moeite hoeft te nemen om ook maar iets uit te zoeken, maar wel verwacht hij dat iedereen dat voor hem doet. Typisch geval van liever lui dan moe.

[ Voor 0% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-09 20:26
Ik heb hem net ook geflashed met **, echter is bij mij het camerageluid nog altijd aan, of ik nu wel of niet de gsm nog in stille modus heb staan... weet iemand hoe of waar je dit moet instellen?

Ik heb wél de flash menu's, dus dat is wel goed gegaan. Alleen hoe krijg ik het camera geluid weg vraag ik me af?

En, ik heb R4DB005 als ** software. Als ik de foon nu met SEUS doe updaten naar R4EA031, ben ik dan het ** gedeelte kwijt? Of hou ik dat gewoon?

[ Voor 2% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 13:58 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

itsoutthere schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:54:
[...]

Even voor de duidelijkheid.
Dat 'wij' geen flash menu's hebben ligt er toch aan dat ze dat om de een of andere reden uit hebben gezet in de firmware versies die ze voor Nederlandse telefoons uitbrengen en in de Nederlandse branded telefoons? Dus als ik mbv **r de R4EA031 erop flash zouden de flash menu's wel moeten werken. Toch :)
Maar lees ik het nou goed dat je bij het updaten naar de 031 FW juist niet de EU3 FW moet hebben? Omdat daar ook geen flash in zit?

[ Voor 1% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
fsfikke schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:27:
[...]

Even voor de duidelijkheid.
Dat 'wij' geen flash menu's hebben ligt er toch aan dat ze dat om de een of andere reden uit hebben gezet in de firmware versies die ze voor Nederlandse telefoons uitbrengen en in de Nederlandse branded telefoons? Dus als ik mbv Wotanserver de R4EA031 erop flash zouden de flash menu's wel moeten werken. Toch :)
Maar lees ik het nou goed dat je bij het updaten naar de 031 FW juist niet de EU3 FW moet hebben? Omdat daar ook geen flash in zit?
Ik heb met WS geflashed en wel de Europe3 versie van laatste FW. Ik heb flash menu's.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 06-10-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb helemaal niks gezegt over beloven en misleiden, ik dacht dat er gewoon meer fucnties of iets bij zouden komen. Verder ben ik nu tevreden dat hij simlock vrij is en flash menu's. Alleen ik vraag me toch af als ik met seus nu update ben ik dan dat wat ** unlocked zeg maar kwijt?

p.s blaat eens niet op alles hier mensen

[ Voor 1% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ik heb de ** software inmiddels opnieuw geflashed (en nu góed volgens de handleiding) en nu is het camera geluid wél weg! :)

Als je dus alleen de Main en de FS flashed, en dan de foon aanzet, dan doet finalizen en dan weer aanzet, dan hou je het camera geluid. Als je Main, FS en Finalize doet, dan is ook je camera geluid weg...

Alleen nu nog de andere vraag ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Eggy op 06-10-2006 14:00 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Laatst online: 02-09 08:46
Even een reactie op alle 'flash verhalen/vragen'
Waarom ?

Ik heb deze telefoon via t-mobile, heb 'm nu een maand of 2~3, en ben er dik tevreden mee. Mooie en overzichtelijke menu's, goed geluid, 'gratis' 512mb opslag voor mp3/foto/etc. en ook nog de gratis md-60 speakerset erbij gekregen. Het enige kleine minpuntje vindt ik dat t-mobile het walkman logo door een t-mobile logo heeft vervangen.
Dus waarom zou ik €7,50/€10 betalen aan een of andere website om mijn telefoon te flashen, camera geluid kan ik uitzetten door toestel op stil te zetten, heb geen last van ruis bij mp3 afspelen. Dus komt het volgens mij alleen neer op de flash menus, opdat het er wat leuker uitziet, daar heb ik dus geen geld voor over. Als SE het in een NL update uitbrengt, prima, zo niet, ook prima.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Wobcat schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:27:
Waarom ?

Ik heb deze telefoon via t-mobile, heb 'm nu een maand of 2~3, en ben er dik tevreden mee. Mooie en overzichtelijke menu's, goed geluid, 'gratis' 512mb opslag voor mp3/foto/etc. en ook nog de gratis md-60 speakerset erbij gekregen. Het enige kleine minpuntje vindt ik dat t-mobile het walkman logo door een t-mobile logo heeft vervangen.
Dus waarom zou ik €7,50/€10 betalen aan een of andere website om mijn telefoon te flashen, camera geluid kan ik uitzetten door toestel op stil te zetten, heb geen last van ruis bij mp3 afspelen. Dus komt het volgens mij alleen neer op de flash menus, opdat het er wat leuker uitziet, daar heb ik dus geen geld voor over. Als SE het in een NL update uitbrengt, prima, zo niet, ook prima.
Anderen vinden de flash-menu's en het camerageluid (dat bij hen wel altijd klinkt) dat wegvalt kennelijk wel €10,- waard. De één heeft er gewoon wel geld voor over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Voordat ik m'n FW ga flashen,
die CDA strings, moet ik daarvoor de Vodafone string gebruiken (ik heb een vodafone)? Of een generic?
Het gaat mij vooral om de flash menu's, maar als Vodafone live bruikbaar zou blijven zou ik dat ook niet erg vinden.
Weet iemand de goede CDA?
Wobcat schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:27:
Waarom ?
[...]
daar heb ik dus geen geld voor over. Als SE het in een NL update uitbrengt, prima, zo niet, ook prima.
Dat lijkt me een belangrijk woordje ;)

[ Voor 37% gewijzigd door fsfikke op 06-10-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
fsfikke schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:55:
Voordat ik m'n FW ga flashen,
die CDA strings, moet ik daarvoor de Vodafone string gebruiken (ik heb een vodafone)? Of een generic?
Het gaat mij vooral om de flash menu's, maar als Vodafone live bruikbaar zou blijven zou ik dat ook niet erg vinden.
Weet iemand de goede CDA?

[...]

Dat lijkt me een belangrijk woordje ;)
CDA102494/135 ... deze heb ik standaard gekregen bij een Unbranded en Simlock vrije W810i Fusion White. Daarna gewoon op de website van vodafone de instellingen voor Vodafone Live! incl. MMS aangevraagd en ik kom gewoon op de Live sites en kan mms-en ;)

Mij was het flash menu en de camera geluidjes de 10€ wel waard overigens....

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de cda/75 generic nl gepakt. ik heb een orange branded, nu dus unbranded, dus ik zou ook die /75 nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bedank alletwee,
De /125 kon ik niet selecteren, bendus voor de /75 gegaan. Alles ging goed en nu heb ik ook mooie flash menu'tjes.

Wel vergeten m'n SMS'jes te backuppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:22
Ik heb deze telefoon sinds gisteren. Behalve dat de bijgeleverde geheugenkaart maar 461 MB i.p.v. 512 MB capaciteit heeft (????), ben ik onthutst over de geluidskwaliteit van de MP3-speler. Als ik nieuwe oordopjes in wil laten spelen, doe ik het voortaan op m'n W810i - wat een ruis. Mp3's zijn goed gecodeerd en ik gebruik goede oordoppen (Sony MDR-E888). Ben waarschijnlijk gewoon verwend met mijn iAudio X5L. Enfin, mijn vraag is of ik dat ellendige tussenstuk (het was ook niet te verwachten dat er een 3.5mm jack op de speler zelf zou zitten natuurlijk) er op een of andere wijze tussenuit kan halen, want die veroorzaakt ongetwijfeld een (groot) deel van de ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Nibbz

Postmaster General

daar hebben meerdere SE telefoon hier last van, met een firmware update wordt het een heel stuk minder geloof ik

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

LVGH schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:56:
Ik heb deze telefoon sinds gisteren. Behalve dat de bijgeleverde geheugenkaart maar 461 MB i.p.v. 512 MB capaciteit heeft (????), ben ik onthutst over de geluidskwaliteit van de MP3-speler. Als ik nieuwe oordopjes in wil laten spelen, doe ik het voortaan op m'n W810i - wat een ruis. Mp3's zijn goed gecodeerd en ik gebruik goede oordoppen (Sony MDR-E888). Ben waarschijnlijk gewoon verwend met mijn iAudio X5L. Enfin, mijn vraag is of ik dat ellendige tussenstuk (het was ook niet te verwachten dat er een 3.5mm jack op de speler zelf zou zitten natuurlijk) er op een of andere wijze tussenuit kan halen, want die veroorzaakt ongetwijfeld een (groot) deel van de ruis.
Zelf aant solderen gaan is daar de enigste oplossing voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nibbz schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:55:
daar hebben meerdere SE telefoon hier last van, met een firmware update wordt het een heel stuk minder geloof ik
Neen helaas biedt dat geen oplossing. Maar met de ruis valt het wel mee imo. Alleen een beetje aan het eind van een nummer, of bij afsluiten MP3-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb ff een vraagje over edge :)
Waar kan je instellen of je edge wel of niet wil gebruiken, of kan je dat niet instellen :?
Iemand in Mexico heeft een W810 en zijn provider heeft edge, echter weet hij niet of je edge ergens kan kiezen of niet ...
Dat je een E bij het gprs bereik ziet weet ik wel, maar niet of edge in het menu voor komt.
Mijn K800 heeft bijv. een aparte instelling voor wel of niet 3G.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Speedy-Andre schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:28:
Ik heb ff een vraagje over edge :)
Waar kan je instellen of je edge wel of niet wil gebruiken, of kan je dat niet instellen :?
Iemand in Mexico heeft een W810 en zijn provider heeft edge, echter weet hij niet of je edge ergens kan kiezen of niet ...
Dat je een E bij het gprs bereik ziet weet ik wel, maar niet of edge in het menu voor komt.
Mijn K800 heeft bijv. een aparte instelling voor wel of niet 3G.
Edit : Ik heb zojuist Edge ingesteld op mijn W810i. In het menu is alleen bij internet settings en data connections in te stellen welke vorm van communicatie je wilt gebruiken. Dus kies de standaard internet setting/data connectie (afhankelijk van mogelijkheden bij provider). Afhankelijk daarvan zie je dan een "E" of een "G". That's it.

Ps Alleen Telfort ondersteund in Nederland Edge :

http://www.telfort.nl/spot/mobielinternet/breedband/

[ Voor 24% gewijzigd door dafmay op 08-10-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Laatst online: 02-09 08:46
Ik ben al een poosje op zoek naar een mogelijkheid om via een internet stream radio te luisteren op de W810i.
Dus naar de homepage van bv kinkfm, en zo radio op je telefoon te krijgen. Krijg alleen elke keer de melding dat het niet ondersteunt wordt "
Download niet ondersteund, "kinkfm.m3u" van soort "audio/x-mpegurl" genegeerd
Weet iemand hier een oplossing voor, zou mooi zijn als ik op het werk, of in de auto ook naar bv kink fm kan luisteren :)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:01
Wobcat schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:36:
Ik ben al een poosje op zoek naar een mogelijkheid om via een internet stream radio te luisteren op de W810i.
Dus naar de homepage van bv kinkfm, en zo radio op je telefoon te krijgen. Krijg alleen elke keer de melding dat het niet ondersteunt wordt "
[...]

Weet iemand hier een oplossing voor, zou mooi zijn als ik op het werk, of in de auto ook naar bv kink fm kan luisteren :)
Dat kost wel teringveel data he, of heb je onbeperkt voor een bepaald bedrag per maand :{

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dafmay schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:20:
[...]

Edit : Ik heb zojuist Edge ingesteld op mijn W810i. In het menu is alleen bij internet settings en data connections in te stellen welke vorm van communicatie je wilt gebruiken. Dus kies de standaard internet setting/data connectie (afhankelijk van mogelijkheden bij provider). Afhankelijk daarvan zie je dan een "E" of een "G". That's it.
Ok dan heeft die Mexicaan al op de juiste plek gekeken. Hij meldde wel dat de provider erg onduidelijk is met z'n abo's dus het zou kunnen dat een duurder abo wel Edge ondersteuning heeft en zijn huidige niet :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Een tiental pagina's geleden werd dit ideetje ook al eens geopperd door een aantal posters, maar is het misschien een idee een Derde Deeltje te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goed plan, wordt een beetje onoverzichtelijk zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik stem voor deel 3! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ja, allemaal leuk en aardig natuurlijk, maarwat weerhoud jullie ervan een nieuw deeltje te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 21:04
Vandaag deze phone gehaald, het is even wennen voor een 6 jaar Nokia gebruiker maar het went snel.

Wat me wel ontzettend tegenvalt is de afspeelkwaliteit van dat ding... jeetje... en dat noemen ze dan een Walkman nou ik hoop voor ze dat de rest van deze lijn niet met de zelfde problemen kampen.

Ik heb constant ruis... en hij maakt "klik" geluidjes aan eind van het nummer en soms in eens een hele hooge toon er door heen. Heb al gekeken of de firmware up to date was en dat was het geval. Appart.

Overigens waar ik ook niet uit kom zijn mijn e-mail instellingen. Ik zit nu nog tijdelijk bij T-Mobile, GPRS werkt gewoon (WAPpen) maar als ik me E-Mail headers wil ophalen gaat hij zeuren;

Server niet gevonden...

Ik heb met meerdere standaard connecties geprobeerd die er instaan.

T-Zones
T-Mobile GPRS
T-Mobile MMS

Geen van die 3 werkt. Me e-mail instellingen staan wel goed iemand een idee?

Solved, toch verkeerde instellingen :z

[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 10-10-2006 00:45 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
fsfikke schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:27:
Ja, allemaal leuk en aardig natuurlijk, maarwat weerhoud jullie ervan een nieuw deeltje te openen?
Ik weet niet hoe ik dat moet doen... En valt dat niet enigszins onder de een of andere variant op het topic-kapings thema, als ik een nieuwe zou openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The Otherside schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:55:
Vandaag deze phone gehaald, het is even wennen voor een 6 jaar Nokia gebruiker maar het went snel.

Wat me wel ontzettend tegenvalt is de afspeelkwaliteit van dat ding... jeetje... en dat noemen ze dan een Walkman nou ik hoop voor ze dat de rest van deze lijn niet met de zelfde problemen kampen.

Ik heb constant ruis... en hij maakt "klik" geluidjes aan eind van het nummer en soms in eens een hele hooge toon er door heen.
Dit klinkt wel sterk als een hardwarematig probleem. Ik zou de telefoon meteen gaan omruilen bij de winkel. Hoe eerder je dat doet hoe makkelijker dat gaat, zeker binnen 7 dagen na aankoop. Daarna zal je 'm op moeten sturen naar SE, en dat duurt op z'n minst een paar weken voordat je 'm terug hebt. Overigens heb ikzelf erg goede ervaringen met de SE service, dus daar zal het niet aan liggen. Succes !

Edit : ter info, ik heb een non-branded W810i, en allerlaatste FW. MP3 speler doet het prima, geluid is zeer goed. Zeer weinig last van ruis, geen klikjes aan eind van nummers, en al helemaal geen last van vreemde hoge tonen of geluiden.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 10-10-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 21:04
dafmay schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:26:
[...]

Dit klinkt wel sterk als een hardwarematig probleem. Ik zou de telefoon meteen gaan omruilen bij de winkel. Hoe eerder je dat doet hoe makkelijker dat gaat, zeker binnen 7 dagen na aankoop. Daarna zal je 'm op moeten sturen naar SE, en dat duurt op z'n minst een paar weken voordat je 'm terug hebt. Overigens heb ikzelf erg goede ervaringen met de SE service, dus daar zal het niet aan liggen. Succes !
Lekker dan aangezien het de laaste was zal ik zowizo moeten wachten. Ik ga morgen wel even langs. Bedankt iig voor de reactie

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The Otherside schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:43:
[...]

Lekker dan aangezien het de laaste was zal ik zowizo moeten wachten. Ik ga morgen wel even langs. Bedankt iig voor de reactie
Geen probleem. Ik weet zelf hoe frustrerend het kan zijn om net een nieuwe telefoon te hebben en 'm dan een tijd kwijt te zijn omdat er iets kapot is. Maar het is absoluut de moeite waard om het meteen te laten maken, anders wordt je er alleen maar gek van. Nogmaals, zie edit in mijn eigen post, de mp3 speler is prima en niets op aan te merken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelezen dat je de video's op je pc naar mp4 om kan zetten. Is dit een aanmerkelijk verschil? En is er een mogelijkheid om je video's "scherper" op te nemen dan de lage resolutie die de telefoon nu heeft?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Aangezien dit topic de 1000 replies allang is gepasseerd, wordt het tijd voor een nieuw topic. Wil degene die zich geroepen voelt om hiervoor een mooie en informatieve topicstart te maken dat even afstemmen met de moderatoren?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.