12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Met ingebouwde filesystem-viewer.
bizar veel instellingen, zelfs mogelijk om txt in Verdana/Arial weer te geven, arabisch tekst, kleurinstellingen. zelfs een eye-warning, om ervoor te zorgen dat je geen bril krijgt van het lezen...
[ Voor 8% gewijzigd door Silverline op 06-09-2006 23:25 ]
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook een W810i en ben een beetje aant stoeien geweest met die themecreator.
Dus ik was wat aant surfen en kwam de termen "firmware", "flashen" en "da vinci" tegen...
Wat is dit, wat kan ik met een "geflashde" telefoon?
Neemt flash dan de navigatie over of.... eh kan iemand duidelijkheid scheppen?
oh.. en mijn mob is unbranded denk ik (hij heeft het orginele menu enzo)
thanks!!
Was dit al gelukt inmiddels?Speed-Searcher schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:32:
@ Speedy-Andre, zou je of je mail kunnen checken of even het goede mailadress stureN?
De mail bij Vodafone hikt de laatste tijd nog al

Een email naar jou sturen via Got kan niet als je geen email op geeft
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Kerel, dit hele topic gaat erover... zoek maar es....Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:32:
Oi oi iedereen!
Ik heb sinds kort ook een W810i en ben een beetje aant stoeien geweest met die themecreator.
Dus ik was wat aant surfen en kwam de termen "firmware", "flashen" en "da vinci" tegen...
Wat is dit, wat kan ik met een "geflashde" telefoon?![]()
Neemt flash dan de navigatie over of.... eh kan iemand duidelijkheid scheppen?![]()
oh.. en mijn mob is unbranded denk ik (hij heeft het orginele menu enzo)
thanks!!
13:37
Verwijderd
Ik heb een Hi toestel die voor zien is van een oudere firmware met de flashbug.. Hij blijft zeggen dat ik die nieuwste firmware heb bij SEUS. Kan het ook zijn dat ik zelf wat fout doe?
Verwijderd
SUPER © (een freeware videoconverter)Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:17:
wie weet er een goed programma om films e.d. makkelijk om te zetten naar een goed formaat welke deze tel kan afspelen??
Hier te krijgen
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
* qtek s200, samsung e900 (1 dag haha), vario, sda2
Verwijderd
Dank je wel!!itsoutthere schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:59:
[...]
SUPER © (een freeware videoconverter)
Hier te krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 21:06 ]
Waarom kan de telefoon niet fatsoenlijk mappen ondersteunen voor de mp3 speler? Ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar. Ook niet wanneer ik zeg per artist te bekijken, want dan komt die artist of album meerdere keren voor.
Daarnaast ben ik ook niet helemaal wild van de manier waarop contacten worden weergeven in het telefoonboek.
Waarom kan je groepen aanmaken, als je personen niet zo in groepen kan bekijken ?
/edit, kijk je trouwens naar file manager, dan ziet die wel alle folders etc.
[ Voor 7% gewijzigd door burnoutpc op 08-09-2006 23:33 ]
Over die groepen: Inderdaad, dat vond ik ook vreemd. Maar ik erger me er niet aan, omdat ik het nooit gebruik. Je kunt wel snel door je telefoonboek scrollen door gewoon je eerste paar letters van de naam in te typen. En als je groepen wilt emuleren kun je voor elke naam een prefix zetten.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ik hoop dat er binnenkort een nieuwe firmware uit komt o.i.d ? Ik heb trouwens een t-mobile branded w810i
Merken jullie ook dat wanneer je de walkman functie aan hebt, en je door alle tracks heen blader, hoe meer files je hebt, des te trager dit gaat ?
Vraagje over dat licht dat gaat knipperen, ik had al eerder een master reset gedaan. Maar hoe vaak moet ik dit nog gana doen? en verlies ik me contactpersonen enz als ik een master reset weer doe ?
Verwijderd
Zou iedereen hier die een w810i heeft eens willen proberen een nummer af te spelen met de headset op en dan het nummer STOP willen zetten.
Vervolgens vraag ik jullie:
Hoor je een ruis?
Zo ja, is het een harde ruis?
Alvast hartelijk bedankt!
Bijna te verwaarlozen, ik hoor dit iets lichter zelfs op me archos 20gb mp3 speler. is ook gewoon een prima ding.
Als ik er echter een wat zwaardere Sennheiser op aansluit merk je het weer niet, omdat je het volume dan veel hoger moet zetten om wat te horen
eigenlijk wel stom: eerst had ik een minidisc (mzn10) van sony met bijna geen ruis. Daarna zo'n kleine mp3 speler van Sony (nwe99) met wat meer ruis dan de minidisc en nu deze telefoon met zeker meer ruis dan die mp3 speler

[ Voor 26% gewijzigd door Menesis op 10-09-2006 12:22 ]
Mixed Reality dev
Weet je ook waar ik zo'n formulier kan vinden? Dacht dat ik eerst ook de MDS-60 erbij zou krijgen, maar bleek de kleiner MPS-60 te zijn. Tot nu toe heel tevreden met mn W810i, maar er zit nog wel branding in het menu. Helaas is het moeilijker dan ik had gedacht om dat te veranderen. DaVinci ed...moeilijkitsoutthere schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:53:
Ik heb ook m'n MDS-60 speakers binnen! Half augustus het formulier ingestuurd dus zeg maar 3 weken later heb ik hem binnen gekregen.
En die HPM-82 ziet er goed uit! Werd eens tijd voor zoiets.
[afbeelding]
Je zou toch echt de MDS-60 moeten krijgen, kijk het formulier maar.BvK P4 schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:46:
[...]
Weet je ook waar ik zo'n formulier kan vinden? Dacht dat ik eerst ook de MDS-60 erbij zou krijgen, maar bleek de kleiner MPS-60 te zijn. Tot nu toe heel tevreden met mn W810i, maar er zit nog wel branding in het menu. Helaas is het moeilijker dan ik had gedacht om dat te veranderen. DaVinci ed...moeilijk
En wat betreft DaVinci, het is niet zo moeilijk. Kijk deze post van mij maar eens, daar wordt het helemaal uitgelegd!
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Hallo,itsoutthere schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:57:
[...]
Je zou toch echt de MDS-60 moeten krijgen, kijk het formulier maar.
En wat betreft DaVinci, het is niet zo moeilijk. Kijk deze post van mij maar eens, daar wordt het helemaal uitgelegd!
Ik heb hem ook in de tweede week van augustus op de post gedaan en hem ook vorige week ontvangen ik heb echt de msd-60 hoor.
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Waarschijnlijk heeft BvK P4 de kleine speakertjes direct bij de telefoon gekregen, in de winkel al. Bij de w700 krijg je die er ook wel eens bij. Als hij het formulier opstuurt, kan hij ook een mds-60 krijgen(als hij natuurlijk de telefoon in de juiste periode heeft aangeschaft...)Renate1970 schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:19:
[...]
Hallo,
Ik heb hem ook in de tweede week van augustus op de post gedaan en hem ook vorige week ontvangen ik heb echt de msd-60 hoor.
Heb al een master reset gedaan, al me zooi weer kwijt op de telefoon.
Een software update biedt wellicht uitkomst? SEUS werkte bij mij wel...R1NUS schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:23:
Iemand nog tips voor het aan en uit gaan van het lampje met fotos maken ?
Heb al een master reset gedaan, al me zooi weer kwijt op de telefoon.
Bedankt!itsoutthere schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:57:
[...]
Je zou toch echt de MDS-60 moeten krijgen, kijk het formulier maar.
Maar ik heb nu een Vodafone branded toestel. En ik vrees dat ik Vodafone life dan kwijt ben. Of is er een mogelijkheid om dat te blijven gebruiken?
Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden met het updaten? (gooit ie alle sms'jes weg e.d.?)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
ik heb wel een T-mobile branded telefoonDaFreakhead schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:53:
[...]
Een software update biedt wellicht uitkomst? SEUS werkte bij mij wel...
Verwijderd
wat zijn de juiste en beste instellingen dan zodat ik hem op mijn mobiel kan kijken?itsoutthere schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:59:
[...]
SUPER © (een freeware videoconverter)
Hier te krijgen
ik snap er niet veel van namelijk.
Zet je het lampje aan, en ga je daarna de instellingen wijzigen dan gaat het lampje flikkeren als een bezetene.
Maar stel wil je een instelling wijzigen, zet dan eerst het lampje uit, en verander dan de instelllingen, en zet daarna het lampje weer aan.
Iemand die dit kan bevestigen dat het werkt?
Ik las wel dat R4DB005 het probleem verhelpt.
[ Voor 10% gewijzigd door burnoutpc op 12-09-2006 15:45 ]
Ja ik heb ook precies hetzelfdeR1NUS schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 01:36:
Ook leuk,
Die seus software flash intro blijft zich herhalen. Dit gebeurd zowel op me pc als op me laptop. Hoe kom je in godsnaam verder met dat programma?
Ik wil altijd wel al me software up-to-date hebben maarja ik heb me er maar bij neergelegd. hij werkt nu ook gewoon goed.
En ik hoor ook dat veel mensen gezeur hebben met de nederlandse taal die weg is, en daar heb ik ook geen zin in.
Ook probs met het lampje, kun je dan even checken of dat wat ik net zei of dat werkt ?Svennos_1990 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:09:
[...]
Ja ik heb ook precies hetzelfde![]()
Ik wil altijd wel al me software up-to-date hebben maarja ik heb me er maar bij neergelegd. hij werkt nu ook gewoon goed.
En ik hoor ook dat veel mensen gezeur hebben met de nederlandse taal die weg is, en daar heb ik ook geen zin in.
trouwens terug komend over update service, ook leuk, staat in het boekje dat het er is, naja na een master reset, geen update service meer

[ Voor 12% gewijzigd door burnoutpc op 12-09-2006 17:17 ]
Linksbovenin kan je formaat kiezen en daar kies je dan gewoon 3gp (sony ericsson). Ik zet mn video bitrate op 196 en audio bitrate op 96 en de video framerate op 12,5 en dat werkt prima op mn telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:14:
[...]
wat zijn de juiste en beste instellingen dan zodat ik hem op mijn mobiel kan kijken?
ik snap er niet veel van namelijk.
heel slecht voor je hart dat flashen

Volgens mij is het wel allemaal goed gegaan
nu ff sms etc settings weer terug zetten.
Ja ik snap niet echt wat jullie bedoelen met die bug over het lampje. Welk lampje bedoelen jullie ?R1NUS schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:54:
[...]
Ook probs met het lampje, kun je dan even checken of dat wat ik net zei of dat werkt ?
trouwens terug komend over update service, ook leuk, staat in het boekje dat het er is, naja na een master reset, geen update service meer
Echt die super felle lamp op de achterkant of dat lampje wat om het knopje zit om foto's te maken?
En wanneer doet die het goed ? of wanneer doet hij het niet goed ?
[ Voor 5% gewijzigd door Mandarijntje op 12-09-2006 19:44 ]
Ik heb nu door davinci met R4DB005 daar geen last meer van, en ook gelijk een unbranded firmware erop staan.
Is AMR trouwens echt iets boeiends ofz? ik heb het maar niet aangezet met flashen.
[ Voor 12% gewijzigd door burnoutpc op 12-09-2006 21:44 ]
Het 3GP formaat geeft redelijk slechte beeld- en geluidskwaliteit. Het is beter om je filmpjes om te zetten in H.264-video en AAC-audio, in een MP4 container. Dat klinkt heel ingewikkeld, maar moeilijk is het niet.itsoutthere schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:23:
Linksbovenin kan je formaat kiezen en daar kies je dan gewoon 3gp (sony ericsson). Ik zet mn video bitrate op 196 en audio bitrate op 96 en de video framerate op 12,5 en dat werkt prima op mn telefoon.
Als je Nero 7 hebt is het helemaal makkelijk: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
Ik gebruik deze methode om TV-series om te zetten, en het werkt perfect. De kwaliteit is, afgezien van de verlaagde resolutie, gelijk aan het origineel.
Trouwens, kan deze link niet in de SP geplaatst worden? Eventueel met wat andere howto's voor andere softwarepaketten (bv. Imtoo)? Deze vraag komt voortdurend voorbij.
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Peace is not simply the absence of war.
Maar als je de MDS-60 op zijn hardste volume zet, dan gaat hij ook aardig hard.KroeT schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:32:
Ik heb ook net die MDS-60 binnen, en wilde het geheel eigenlijk als vervanger voor mijn wekkerradio gaan gebruiken. De telefoon laadt 's nachts op tot ie vol is, en 's ochtends word ik wakker met de radio functie van de W810... Klinkt goed, maar ik kan bij de wekkerfunctie het volume van de radio niet instellen, en het geluid van de radio via de wekkerfunctie is ondermaats. Alsof de equalizer zich er niet mee bemoeit of zo. Ik hoop dat ik hier nog iets aan kan doen, maar ben bang van niet...
Krijg jij trouwens bij de wekkerfunctie met gewoon een mp3 als wekkersignaal het geluid over die MDS60 speakers? Want bij mij komt het geluid dan uit mn telefoon zelf. En ook als de telefoon overgaat komt het geluid uit de telefoon zelf en niet over de MDS60 speakers. Is dat bij jullie ook zo?KroeT schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:32:
Ik heb ook net die MDS-60 binnen, en wilde het geheel eigenlijk als vervanger voor mijn wekkerradio gaan gebruiken. De telefoon laadt 's nachts op tot ie vol is, en 's ochtends word ik wakker met de radio functie van de W810... Klinkt goed, maar ik kan bij de wekkerfunctie het volume van de radio niet instellen, en het geluid van de radio via de wekkerfunctie is ondermaats. Alsof de equalizer zich er niet mee bemoeit of zo. Ik hoop dat ik hier nog iets aan kan doen, maar ben bang van niet...
Voordat mensen enthousiast allemaal H.264 filmpjes gaan maken: de w810i ondersteunt helaas geen H.264, en die tutorial laat dat ook niet zien - dit is MPEG-4 ASP (simple profile), niet H.264 aka MPEG-4 AVC. Die tutorial is trouwens wel erg goed.imp schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:11:
[...]
Het 3GP formaat geeft redelijk slechte beeld- en geluidskwaliteit. Het is beter om je filmpjes om te zetten in H.264-video en AAC-audio, in een MP4 container. Dat klinkt heel ingewikkeld, maar moeilijk is het niet.
Als je Nero 7 hebt is het helemaal makkelijk: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
Ik gebruik deze methode om TV-series om te zetten, en het werkt perfect. De kwaliteit is, afgezien van de verlaagde resolutie, gelijk aan het origineel.
Trouwens, kan deze link niet in de SP geplaatst worden? Eventueel met wat andere howto's voor andere softwarepaketten (bv. Imtoo)? Deze vraag komt voortdurend voorbij.
(edit: foutje, H.263 is niet hetzelfde als MPEG-4 ASP. Maar het punt blijft: de w810i ondersteunt geen H.264)
[ Voor 6% gewijzigd door Dreamvoid op 15-09-2006 16:12 ]
Maar ik dacht altijd dat H.263 afgeleid was van MPEG-2?
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
Verwijderd
Ik vind het jammer dat je geen gesprekken via de speakers kunt voeren..
Jep, als ik gebeld wordt wel iig. Bij wekkerfunctie weet ik het niet.itsoutthere schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:35:
[...]
Krijg jij trouwens bij de wekkerfunctie met gewoon een mp3 als wekkersignaal het geluid over die MDS60 speakers? Want bij mij komt het geluid dan uit mn telefoon zelf. En ook als de telefoon overgaat komt het geluid uit de telefoon zelf en niet over de MDS60 speakers. Is dat bij jullie ook zo?
d'n oliesjeik
ik heb hem geflashed met R4DB005 btw.
[ Voor 4% gewijzigd door burnoutpc op 15-09-2006 01:12 ]
Ja, heb ik ook altijd. Duurt wel een seconde of 10 meestalR1NUS schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 01:12:
iemand last van dat het wat lang duurt voor de telefoon uit usb transfer mode terug te komen naar zijn normale phone mode? tijdje WSOD![]()
ik heb hem geflashed met R4DB005 btw.

hehe moet je hem via de headset op je stereo aansluitenSpeed-Searcher schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:57:
knop moet je wel erg diep indrukke eh
Mixed Reality dev
Die snap ik ff niet. Je zou toch gewoon je toestel in de MDS moeten kunnen zetten, en dan het geluid via die speakertjes krijgen? Maar zo werkt het niet echt, volgens mij.
En meteen nog een vraag: mijn firmware is R4CE012, da's niet de laatste als ik de posts goed gelezen heb, maar als ik ga updaten, krijg ik het bericht dat mijn software wel de laatste is. (KPN-mobiel).
En- off topic misschien- vandaag kreeg ik mijn nieuwe KPN rekening. Toestel besteld via kpn.com dus 5E per maand korting. Maar die staat er niet op. HD gebeld: "bij nota 2 of 3 krijg ik 120E uitgekeerd". Gaat dat bij iemand anders ook zo?
Tenslotte: ik vind de w810 echt geweldig!
iig bevestiging dat het niet aan mij ligtBravebart schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 01:16:
[...]
Ja, heb ik ook altijd. Duurt wel een seconde of 10 meestal
Dat is bij iedereen wel zo. In principe hoef je niet te updaten als je geen problemen hebt met dropping calls, of het aan en uit gaan van het ledje voor fotos. Anders moet je wachten tot SE officieel met een update komt via SEUS, of je update via davinci naar een nieuwere firmware.Dareus schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:06:
En meteen nog een vraag: mijn firmware is R4CE012, da's niet de laatste als ik de posts goed gelezen heb, maar als ik ga updaten, krijg ik het bericht dat mijn software wel de laatste is. (KPN-mobiel).
Tenslotte: ik vind de w810 echt geweldig!
Verwijderd
Maar deze wil niet werken met mijn W810i.
De Computer herkend mijn telefoon helemaal niet en mij telefoon vind na lange tijd wel een onbekend apparaat (wat mijn computer is) maar kan hier geen verbinding mee krijgen.
Hij is op de juiste wijze geinstalleerd.
Heeft iemand toevallig ook deze bluetooth dongle en/of heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Verwijderd
Speed-Searcher schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:57:
knop moet je wel erg diep indrukke eh
Jij bent echt mij held. Net even geprobeerd om dat ding goed hard in te drukken, en het werkt. Ik moet wel zeggen dat ik het helemaal normaal vind dat je dat ding zo hard moet indrukken, maargoed.
Ik ben weer helemaal gelukkig
Verwijderd
Nou ik heb HI, en ook de oude firmware nog.. Ik kan dus ook niet updaten omdat hij precies hetzelfde zegt. Toch last van het knipperende van het lichtje, en ik dacht tog echt dat de nieuwe firmware een officiele release was van SER1NUS schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:02:
[...]
Dat is bij iedereen wel zo. In principe hoef je niet te updaten als je geen problemen hebt met dropping calls, of het aan en uit gaan van het ledje voor fotos. Anders moet je wachten tot SE officieel met een update komt via SEUS, of je update via davinci naar een nieuwere firmware.
Verwijderd
Ik heb precies dezelfde, werkt perfect. Handig zo'n mobiel afstands bedieningVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:22:
Ik heb de volgende Bluetooth dongle gekocht: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14693
Maar deze wil niet werken met mijn W810i.
De Computer herkend mijn telefoon helemaal niet en mij telefoon vind na lange tijd wel een onbekend apparaat (wat mijn computer is) maar kan hier geen verbinding mee krijgen.
Hij is op de juiste wijze geinstalleerd.
Heeft iemand toevallig ook deze bluetooth dongle en/of heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Verwijderd
Het is idd een release van SE, alleen voor een of andere duffe reden willen ze het niet beschikbaar stellen via SEUS....Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:11:
[...]
Nou ik heb HI, en ook de oude firmware nog.. Ik kan dus ook niet updaten omdat hij precies hetzelfde zegt. Toch last van het knipperende van het lichtje, en ik dacht tog echt dat de nieuwe firmware een officiele release was van SE
Enige wat je kunt doen is het via Davinci, of een andere site, staat op howard forums beschreven.
Verwijderd
Baliemedewerkster is zo handig dat ze het pakketje op de grond laat vallen

Toch werkte het allemaal prima; viel me mee hoe degelijk dat ding aanvoelt
en wat een goed geluid er uit die kleine speakertjes komt!
SE
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
totaal geen stof.spyros schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:01:
ik heb deze foon nu een paar dagen, geweldig ding voor de rest hoor maar is het een stofhapper ? komt er stof achter je screen?
jammer dat er geen cover voor de lens zit, maar het went, gewoon sleutels in je andere zak doen eigenlijk
ja ook hier geen stof en nu alweer een maand in bezitR1NUS schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:08:
[...]
totaal geen stof.
jammer dat er geen cover voor de lens zit, maar het went, gewoon sleutels in je andere zak doen eigenlijk
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Mijn t630 had het eerste half jaar ofzo ookg een last van stof, dat kwam later pas... Hopelijk is mijn w810 niet zo...Renate1970 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:16:
[...]
ja ook hier geen stof en nu alweer een maand in bezit
Verwijderd
wie wil mij helpen om mijn phone een davinci workout te geven. (graag wel iemand die er ervaring mee heeft)
ik kom uit omgeving rotterdam
alvast bedankt
Lexer
Verwijderd
één met musicpack en 15 euro p.m. en gratis. (http://shop.orange.nl/abo...10i--Music-Power-Pack.htm)
één zonder music pack, ook 15 euro per maand maar dan moet je wel 95 euro betalen.
http://shop.orange.nl/abo...o/Sony-Ericsson-W810i.htm
Dus dan krijg je een w810i met een musicpack erbij voor minder?

'k heb de aanbieidingen niet vergeleken, maar de aanbieding van die Music Power pack lijkt me een beetje sneu. Vorige maand gaf Se de MDS 60 weg, en die is veel completer dan die MPP. 'k Zou als ik jou was nog even zoeken of je niet ergens nog zo'n MDS 60 kunt scoren.
Verwijderd
Weer een jaar een nieuwe K750i gratis (heb ik nu ook al een jaar en bevalt wel goed)
Of een jaar de W810 voor 68 euro...
Heeft iemand beide telefoons gehad?
Behalve standaard 8x zoveel geheugen zijn er nog meer voordelen?
Idd! K750 is een heerlijk ding maar oh zo gevoelig. M'n pookje is na ruim en jaar ook brak en cam heeft ook problemen nu en dan. Denk dat ik dus maar 68 euro bij ga betalen voor een betrouwbaarder toestel met meer geheugen.Speed-Searcher schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:29:
ja ik heb ze allebei gehadHet probleem was van de k750 dat hij zo vaak stuk ging
.. en daarom dus erg onbetrouwbaar was. Deze is zeker wel beter, scherm lijkt iets beter en ook de gebruikte materialen zijn beter. D-pad is ook erg fijn geen weigerende pookjes meer! Ik ben er erg blij mee
Is het een nadeel dat de cam geen klepje heeft? Is de w810 even 'makkelijk' uit elkaar te halen als de K750 voor een grondige reiniging?
wat ik hoor van iedereen, is dat het erg makkelijk is... waarschijnlijk kun je het zelf ook welVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:06:
Ik heb m geprobeerd te flashen, maar mijn pc loopt elke keer vast.
wie wil mij helpen om mijn phone een davinci workout te geven. (graag wel iemand die er ervaring mee heeft)
ik kom uit omgeving rotterdam
alvast bedankt
Lexer![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was in de trein effe een filmpje aan het kijken op mijn mobiel. Toen ik het filmpje na een kwartier of een half uurtje weer uitdeed (ivm het opstappen op de bus
Telefoon effe uit en aan, en het was weer pleite.
Dit wilde ik even delen met jullie

Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem.Nano2009 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:32:
dit is de eerste keer dat ik een se koop en is al na een dag kapot
hij zegt of ....
kan geen netwerk vinden
of
bezig met zoeken [heletijd]
terwijl dezelfde simkaart het in een andere telefoon het gewoon doet
Na een 'Master Reset' deed-ie het gewoon.
Via UpdateService_Inst_2.6.4.9 direct even de nieuwe firmware erop gezet:
Van R4CE012 naar R4DB005. Werkte prima.
Ben verder erg tevreden, vooral over de op het eerste gezicht betere robuustheid (geen lens cover meer, geen joystickje meer, mooie materialen) en de 512Mb.
Komende dagen alles maar eens goed tweaken enzo...
43Mb duurde 7 minuten. Niet echt vlot, gaat data op de memory stick zitten bij jullie ook vrij langzaam?
D2P:
Ik had nog helemaal geen software van SE geinstalleerd dus ik dacht dan maar even Disc 2 Phone erop zetten... Dat hele .net framework installen... en wat heb je nu aan dat programma? Transfer gaat even traag als eerst en je mp3's ordenen kun je net zo goed zelf doen in verkenner.
Gemiste oproep:
Als ik een oproep heb gemist staat er een melding "nieuwe gebeurtenis". Ik heb liever dat er alleen maar een rood pijltje staat, dan snap ik ook wel dat ik een oproep heb gemist en kijk ik zelf wel wie het was. Kan je die nieuwe gebeurtenis melding uitzetten ergens?
[ Voor 25% gewijzigd door Victorio op 20-09-2006 12:27 ]
Ik heb die US_INST_2.6.4.9 ook op mijn pc staan, maar durf het updaten nog niet aan, omdat de SEUS op de W810 zelf aangeeft dat ik de laatste firmware heb. In dit forum heb ik ook wat slechte ervaringen met flashen gelezen.Victorio schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:07:....
Via UpdateService_Inst_2.6.4.9 direct even de nieuwe firmware erop gezet:
Van R4CE012 naar R4DB005. Werkte prima.
...
't Is misschien mijn onnozelheid, maar als je via je pc update, krijg je dus nieuwere firmware dan wanneer je de SEUS op het toestel zelf gebruikt- en dat is wél veilig?
Op zich werkt de huidige firmware (R4CE012- Hi branded) best goed, alleen met het licht heb ik problemen (knippert ipv "aan").
Sja met de K750i waren er ook veel mensen met flash problemen... ik had nooit ergens last van. Vandaar dat ik het maar direct met m'n W810i probeerde.Dareus schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:54:
[...]
Ik heb die US_INST_2.6.4.9 ook op mijn pc staan, maar durf het updaten nog niet aan, omdat de SEUS op de W810 zelf aangeeft dat ik de laatste firmware heb. In dit forum heb ik ook wat slechte ervaringen met flashen gelezen.
't Is misschien mijn onnozelheid, maar als je via je pc update, krijg je dus nieuwere firmware dan wanneer je de SEUS op het toestel zelf gebruikt- en dat is wél veilig?
Op zich werkt de huidige firmware (R4CE012- Hi branded) best goed, alleen met het licht heb ik problemen (knippert ipv "aan").
vanpeltje
Yep: knopje bovenop indrukken en "stil aan" kiezenvanpeltje schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:49:
Is het mogelijk om het geluid uit te zetten op de W810i?
of gewoon hekje even ingedrukt houdenDareus schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:00:
[...]
Yep: knopje bovenop indrukken en "stil aan" kiezen
Verwijderd
Ik heb ff een vraagje.
Ik heb een Sony Ericsson w810i besteld via Hi, mooi binnengekomen enzo, echt een fijn toestel.
Het probleem is, mijn PC ziet niet dat er een memory card inzit. Ik heb de software zoals het hoort installed, maar als ik mijn telefoon verbind met mijn PC, krijg ik alleen PHONE G: te zien, en geen memory card.
Het ligt niet aan de memory card, ik heb hem bij een neef van me erin gedaan, en hij kn er gewoon muziek opzetten.
Herkent iemand dit probleem, en weet je hoe je dit op moet lossen?
Bvd
Ron
Verwijderd
als ik mijn w810i in de pc steek zie je duidelijk een animatie in het batterijtje.. Doe ik hem in de lader absoluut niks, weet dus ook NIET of hij hem wel laad..:S Lader kapot of?
Snelheid van de usb connectie met de telefoon is een drama. Gewoon eventjes je mem stick bv in je psp doen, of in je memory card reader. Wat 10x sneller gaat.Victorio schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:32:
Snelheid:
43Mb duurde 7 minuten. Niet echt vlot, gaat data op de memory stick zitten bij jullie ook vrij langzaam?
D2P:
Ik had nog helemaal geen software van SE geinstalleerd dus ik dacht dan maar even Disc 2 Phone erop zetten... Dat hele .net framework installen... en wat heb je nu aan dat programma? Transfer gaat even traag als eerst en je mp3's ordenen kun je net zo goed zelf doen in verkenner.
Gemiste oproep:
Als ik een oproep heb gemist staat er een melding "nieuwe gebeurtenis". Ik heb liever dat er alleen maar een rood pijltje staat, dan snap ik ook wel dat ik een oproep heb gemist en kijk ik zelf wel wie het was. Kan je die nieuwe gebeurtenis melding uitzetten ergens?
Die muziek software is ook crap, gewoon ff handmatig over zetten.
Als je GEEN animatie in het batterijtje op je display ziet dan doet de lader inderdaad z'n werk niet...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:11:
Jongens, ik kreeg hem vandaag binnen! maar ik vind de lader nogal vreemd..
als ik mijn w810i in de pc steek zie je duidelijk een animatie in het batterijtje.. Doe ik hem in de lader absoluut niks, weet dus ook NIET of hij hem wel laad..:S Lader kapot of?
Is het stopcontact wel goed?
Verwijderd
dat heb ik dus niet.. vet irritant, nu laad ik hem nog op via usb, maarja.. ik wil dus een nieuwe lader.. En ik heb alle papieren doorgespit, geen idee waar ik hem heen moet brengen..Victorio schreef op donderdag 21 september 2006 @ 08:54:
[...]
Als je GEEN animatie in het batterijtje op je display ziet dan doet de lader inderdaad z'n werk niet...Probeer even met de connector die je in de telefoon steekt te 'wiebelen', misschien dat die dan wel contact maakt. De lader heeft als het goed is slechts 2 kleine pinnetjes die het werk zouden moeten doen waarvan de binnenste iets meer uitsteekt.
Is het stopcontact wel goed?Anders is het idd je lader...
Heb een hi abbonement..
Vandaag van SE een nieuw toestel ontvangen nadat mijn vorige W810i kuren had en niet meer wilde opstarten. Dit was helaas volledig aan mijzelf te wijten omdat ik getracht had een dualsim-kaartje erin te krijgen, dat ging stroef, en bij het doorduwen is er waarschijnlijk iets aan de hardware beschadigd geraakt. Toestel opgestuurd naar SE. Na 2 weken "gemaakt" retour, maar na 1 dag weer exact dezelfde problemen. Weer opgestuurd en vandaag, weer na 2 weken, een volledig nieuw toestel retour, m.a.w. een omruil-actie. Nogmaals petje af voor SE, voor de goede én snelle service. Nu hopen dat het nieuwe toestel geen kuren meer gaat vertonen. Ikzelf zal in ieder geval met m'n tengels er van afblijven...les geleerd

Ik niet, maar wat me wel opviel i.v.m. de K750 hoef je de cam knop van de W810 heel licht in te drukken voor de focus, en daarna ook heel licht door te drukken om een foto te maken. Bij m'n K750 moest ik vrij hard drukken wat resulteerde in minder goede foto's.Nibbz schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:25:
Heeft iemand problemen met de camera knop? Die knop is bij mij slecht, en met het focussen en fotograferen heb ik veel problemen... maar eens terug naar de winkel.
Verwijderd
*Bump* Sla mij es niet overVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:34:
Hallo,
Ik heb ff een vraagje.
Ik heb een Sony Ericsson w810i besteld via Hi, mooi binnengekomen enzo, echt een fijn toestel.
Het probleem is, mijn PC ziet niet dat er een memory card inzit. Ik heb de software zoals het hoort installed, maar als ik mijn telefoon verbind met mijn PC, krijg ik alleen PHONE G: te zien, en geen memory card.
Het ligt niet aan de memory card, ik heb hem bij een neef van me erin gedaan, en hij kn er gewoon muziek opzetten.
Herkent iemand dit probleem, en weet je hoe je dit op moet lossen?
Bvd
Ron
Je kunt waarschijnlijk wel via de software de memorystick benaderen. Een vriendin van mij heeft een w700, en daar zie je ook alleen maar het telefoongeheugen in de verkenner. Als je via het progje van SE kijkt, zie je de memorystick...
Maar in principe moet hij ze natuurlijk allebei zien
Dit topic is gesloten.