Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das echt minder, want hij maakt best veel geluid, wat nu?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Opera werkt nog steeds niet bij mij:
ik heb onder datacomm. een account gemaakt met niets behalve APN: internet
Onder internetprofielen heb ik een account gemaakt dat verwijst naar dat datacomm. account
onder java instellingen heb ik bovenstaande account gekozen.

Het enige dat opera zegt is 'an error occured'

Heeft iemand nog een tip? :/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:15
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:11:
Wat denk je zelf ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Menesis schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:15:
Opera werkt nog steeds niet bij mij:
ik heb onder datacomm. een account gemaakt met niets behalve APN: internet
Onder internetprofielen heb ik een account gemaakt dat verwijst naar dat datacomm. account
onder java instellingen heb ik bovenstaande account gekozen.

Het enige dat opera zegt is 'an error occured'

Heeft iemand nog een tip? :/
Ik weet niet of dit voor iedere provider geldt. Maar ik heb zelf Orange en de settings onder Data Comm en Internet profiel zijn behoorlijk uitgebreid ! Maw veel settings zijn ingevuld. Ik kan mij niet voorstellen dat jij bij een andere provider met weinig tot geen settings ingevuld, connectie kunt maken. Mischien eens contact opnemen met je provider voor de juiste settings ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I dunknow.. :(
Want nu kank sommige foto's nie maken, diek echt nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
dafmay schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:06:
[...]

Is voor het aannemen van gesprekken.
aha, is het tegelijk ook een mic?

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:26:
[...]

I dunknow.. :(
Want nu kank sommige foto's nie maken, diek echt nodig heb...
Je kunt geen foto's maken omdat de telefoon een geluid maakt bij het nemen van foto's ?! 8)7 Je weet dat meiden ongewild fotograferen wel eens strafbaar kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
AceAlpha schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:27:
[...]

aha, is het tegelijk ook een mic?
Yep op dat gedeelte zit ook een mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar tis wel nodig want iedereen wil dr zien, en anders wordt dat 'n beetje moeilijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:34:
Ja, maar tis wel nodig want iedereen wil dr zien, en anders wordt dat 'n beetje moeilijk ...
Sjezus 7(8)7 Ga je schamen ! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
dafmay schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:22:
[...]

Ik weet niet of dit voor iedere provider geldt. Maar ik heb zelf Orange en de settings onder Data Comm en Internet profiel zijn behoorlijk uitgebreid ! Maw veel settings zijn ingevuld. Ik kan mij niet voorstellen dat jij bij een andere provider met weinig tot geen settings ingevuld, connectie kunt maken. Mischien eens contact opnemen met je provider voor de juiste settings ?
ik heb KPN en die staat er niet bij mij. Via kpn.com heb ik wel settings toegezonden gekregen maar die werken niet (ik kan wel internetten met de ingebouwde browser, maar ik wil opera mini gebruiken) en ergens eerder in dit topic werd dat ook bevestigd. Verder had iemand gezegd dat slechts het invullen van 'internet' onder APN zou moeten werken maar ja.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Menesis schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:47:
[...]
ik heb KPN en die staat er niet bij mij. Via kpn.com heb ik wel settings toegezonden gekregen maar die werken niet (ik kan wel internetten met de ingebouwde browser, maar ik wil opera mini gebruiken) en ergens eerder in dit topic werd dat ook bevestigd. Verder had iemand gezegd dat slechts het invullen van 'internet' onder APN zou moeten werken maar ja.
Ja ik ben ook geen held op dit gebied, maar weet wel dat bij Orange eerst het zogenaamde "World" (gprs) moest worden aangezet via de klantenservice. Voordat ik dat had gedaan kreeg ik ook geen connectie ook al stonden alle settings goed. Mischien is dit bij kpn ook het geval ?

EDIT : http://www.kpn.com/kpn/show/id=1288431

Verder zou je even alle settings door kunnen lopen, en eventueel hier vermelden. Ik kan dan mijn settings erop naslaan, kijken of we hier iets mee kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:11:
Als je nu dit topic had doorgelezen, dan zag je dat bij bepaalde toestellen het sluitergeluid uit kan door de telefoon in de STIL modus te zetten. Bij een aantal zogenaamde branded-toestellen kan dat niet en dan zou je de telefoon moeten flashen met de nodige risico´s dus... Staat vermeldt in het topic van deze telefoon

Gegroet
Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Menesis schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:47:
[...]
Dat was ik :)

Probeer deze eens: http://www.opera.com/prod...Mobile&region=Netherlands

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:04
jschelhaas schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:12:
[...]

je weet dit uit ervaring?

Lijkt me niet erg logisch, hij gaat namelijk ook niet trillen als ie op de lader zit oid.

Maar volgens mij valt het wel wat mee met de aansluiting ik heb dat ding nog niet binnen, maar dat tril ding zit ergens in het midden van de achterkant. En de onderkant voelt opzich weinig. Mits hij maar neit te steving aan de achterkant van de speaker zit. Maar anders is het lijkt me gewoon garatie. Het is niet fijn, maar het is een officiele SE product. Ik zou eerder gewoon ff SE mailen/bellen.
Bij mij trilt ie ook als ik de telefoon in de oplader heb zitten hoor. Is dat bij jou niet het geval? Maar goed, zal zowiezo even SE mailen. Oh en bij mijn MDS-60 zat ook een verkeerd garantiebewijs nml die Portable DVD player met gratis carkit. Had eerst alleen dat van die carkit gelezen dus ik helemaal blij dat ik die ook nog eens kreeg 8)7

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien hoort deze vraag niet in dit topic, maar weet iemand hoe je kan zien of je een usb1 of usb2 aansluiting hebt. want de overdracht naar mijn w810i gaat echt te langzaam. hoe snel gaat bij jullie een cd van ongeveer 80 mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
bedankt voor je moeite, die had ik ook al geprobeerd, maar alsnog werkt het niet. Het klopt toch dat je maar 1 dns kan instellen en dat ipadres leeg moet blijven?

Verder heb ik ook die site van kpn bekeken en opgevolgd en volgens telnr 1200 is gprs inderdaad al geactiveerd...
en ik weet vrijwel zeker dat ik alle profielen ook goed instel :/
ik ga alles nog maar eens proberen van begin af aan...

[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 08-08-2006 22:06 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:01:
mischien hoort deze vraag niet in dit topic, maar weet iemand hoe je kan zien of je een usb1 of usb2 aansluiting hebt. want de overdracht naar mijn w810i gaat echt te langzaam. hoe snel gaat bij jullie een cd van ongeveer 80 mb?
duurt ong 8 - 10 min, tis usb 2 volgens mij, maar gaat gewoon niet zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
De vodafone branded telefoon heeft idd geen geluid als je hem op stil zet bij de camera. Tenmisnte, bij mij.

knopje op de oordopjes is idd om gesprekken te beantwoorden, of om via spraakherkening een gesprek te beinnen.

En de boxjes zijn me goed bevallen. Zijn op exact het juiste moment gekomen. Geklooi met mijn computer, waardoor ik een hele dag geen pc en dus geen radio of tv had.

Wel jammer dat a) de knopjes op de boxjes niet zo slim als op de foon zijn > lang op de volume knop drukken is volgend nummer. En vooral dat de knopjes van volume en start/pauze op de foon het niet doen als ie in de boxen zit.

Maar tof ding. Softwarematig kan het een en ander alleen beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren ook de nieuwste firmware eens uitgeprobeerd, nu heb ik ook al dat probleem met de engelse taal. ik zit er inderdaad ook niet mee maar zou toch graag NL terug willen voor als ik hem ooit eens ga verkopen...

is er al een oplossing ?

ps. op een duits forum las ik van iemand die had een k750 of een w800 (een van beide) die had ook dat probleem met engelse taal, en die had het volgende gedaan, en dat hielp:

- IE als standard browser gezet
- Update service gedeinstalleerd
- Update service gedownload (met IE ipv FF)
- nieuwste flash versie geinstalleerd
- alle programmas die draaiden afgesloten (antivirus, firewall, outlook enz.)
- geupdate
- telefoon weer aan, het nog steeds in t engels
- daarna een master reset gedaan

en toen kon hij weer alle talen kiezen.
heb ik dat dus gister uitgeprobeerd, ik dacht dat het met mn w810i ook zal lukken maar dikke pech !!
nog steeds engels...

iemand anders al wat gevonden/contact gehad met SE ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:47:
ik heb gisteren ook de nieuwste firmware eens uitgeprobeerd, nu heb ik ook al dat probleem met de engelse taal. ik zit er inderdaad ook niet mee maar zou toch graag NL terug willen voor als ik hem ooit eens ga verkopen...

is er al een oplossing ?

ps. op een duits forum las ik van iemand die had een k750 of een w800 (een van beide) die had ook dat probleem met engelse taal, en die had het volgende gedaan, en dat hielp:

- geupdate

heb ik dat dus gister uitgeprobeerd, ik dacht dat het met mn w810i ook zal lukken maar dikke pech !!
nog steeds engels...

\

hier ook het probleem.

gebeld met se en advies gekregen voor een masterreset
deze moest ik 2 maal uitvoeren.
dit heeft niet geholpen.
daarna weer gebeld.

de vraag was dermate ingewikkeld dat ik 4 minuten aande telefoon heb gehangen.
als de telefoon niet ouder was dan een jaar moest ik de telefoon met aankoopbon naar de winkel brengen waar ik hem heb gekocht.
deze stuurt de telefoon op naar dynabite.
ze vermoeden dat de telefoon door de SE server wordt herkend als een engelse telefoon.
vandaar de engelse taal.
maar nadeel hiervan is dat ik de telefoon 1 week kwijt ben.
ik kon ook proberen bij een servicepoint langs te gaan
(dichtsbijzijnde is raalte) deze proberen ook het probleem te verhelpen.
op vertoon van aankoopbon gratis uiteraard.
deze laatste optie ga ik eerst proberen anders wordt het inderdaad opsturen vrees ik

gr fire

nog meer mensen met dit probleem???
neem dan contact op met SE zodat ze via een firmwareupdate er iets aan kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
AceAlpha schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:34:
[...]

duurt ong 8 - 10 min, tis usb 2 volgens mij, maar gaat gewoon niet zo snel ;)
De telefoon is sowieso de bottleneck. Een cardreader biedt wellicht de uitkomst.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
LB06 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:40:
[...]

De telefoon is sowieso de bottleneck. Een cardreader biedt wellicht de uitkomst.
cardreader is 2 minuten voor 80 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Ik heb mijn tel trouwens gekocht bij Telecomadvies, en het bonnetje dat ze erbij geven is een A-4 formaat blaadje en kan je zo namaken. Maar nu ik meedoe aan die actie voor gratis speakers; kan het misschien zijn dan SE twijfelt aan de vertrouwbaarheid van het bonnetje, dus is hier iemand die z'n boxen heeft ontvangen met een bon van telecomadvies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
AceAlpha schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:16:
Ik heb mijn tel trouwens gekocht bij Telecomadvies, en het bonnetje dat ze erbij geven is een A-4 formaat blaadje en kan je zo namaken. Maar nu ik meedoe aan die actie voor gratis speakers; kan het misschien zijn dan SE twijfelt aan de vertrouwbaarheid van het bonnetje, dus is hier iemand die z'n boxen heeft ontvangen met een bon van telecomadvies? :)
Ik heb een pakbon met de verzenddatum opgestuurd (was het enige wat ik toen had, later kreeg ik een aankoopbewijs per post). Ging goed.

Belangrijkste is de imei nummer. Die enkeling die moeite doet om een andere datum photoshoppen: boiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
jschelhaas schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:25:
[...]

Ik heb een pakbon met de verzenddatum opgestuurd (was het enige wat ik toen had, later kreeg ik een aankoopbewijs per post). Ging goed.

Belangrijkste is de imei nummer. Die enkeling die moeite doet om een andere datum photoshoppen: boiend.
mooi :) ik schat dat ze volgende week zal hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
wow vaag he. Ik dacht laat ik eens een java spelletje downloaden met mn computer. Vervolgens stuur ik het via IR naar mn telefoon. Ik ga weer even verder op de computer. Kijk ik weer naar de telefoon is ie opeens eenofander gaar nummer aan het opbellen! Ik zag niet welke want ik ramde meteen op annuleren. Het is niet terug te vinden in de gesprekslijst :?

Mixed Reality dev

• AceAlpha
Menesis schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:49:
wow vaag he. Ik dacht laat ik eens een java spelletje downloaden met mn computer. Vervolgens stuur ik het via IR naar mn telefoon. Ik ga weer even verder op de computer. Kijk ik weer naar de telefoon is ie opeens eenofander gaar nummer aan het opbellen! Ik zag niet welke want ik ramde meteen op annuleren. Het is niet terug te vinden in de gesprekslijst :?
Idd raar :/ welk spelletje was dat? En is het ondertussen nogmaals gebeurd?

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:19

johnwoo

3S-GTE

Vaag, normaal gesproken moet je Java apps expliciet toestemming geven om bepaalde API calls in het OS te maken (voor inet toegang, bellen, etc).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

mischien is het al eens gepost in dit forum maar ik heb het niet kunnen vinden. maar zijn er met de davinci firmware ook andere flash thema;s te downloaden en waar haal je die vandaan? want ik heb alleen nog maar voorbeelden gezien met 1 thema.

• AceAlpha
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:59:
mischien is het al eens gepost in dit forum maar ik heb het niet kunnen vinden. maar zijn er met de davinci firmware ook andere flash thema;s te downloaden en waar haal je die vandaan? want ik heb alleen nog maar voorbeelden gezien met 1 thema.
http://www.myw810.lasyk.net/

Verwijderd

Hoi mensen,

Ik heb sinds een aantal weken ook een w810i. En ik ontdekte dat je ook af en toe updates kan/moet installeren om het een en ander mooier te laten werken.

Ik had het SEUS programma gedownload en opgestart. Allemaal mooi, na het installeren van wat drivers herkende hij mijn w810i en zei dat er een update voor was.

Vervolgens heb ik op verdergaan gedrukt en ging het programma aan de slag. Deze downloade wat dingen en begon te update. Echter is ie hier nu al zo'n anderhalf uur mee bezig (alleen het update gedeelt, zonder het downloaden)!

Het scherm knippert nog steeds met "raak de telefoon niet aan"
Wat moet ik doen? Wachten? Of de stekker eruit en hopen dat er toch iets goed gegaan is?
Het programma deed alles goed verder.

Please help.
grtn.

-edit-
Mijn geduld was een beetje op. En na (al voor deze post) heel wat gegoogled te hebben kwam ik wat opmerkingen tegen van mensen met oudere modellen die hetzelfde hadden met SEUS.
Dus ik heb maar SEUS in taakbeheer gesloten, en de kabel eruit gehaald. (In het totaal zo'n 2 uur gewacht)
En wonder bij wonder doet hij het nog gewoon. Alleen wel is nu alles in het Engels :( ,en Ned. kent hij niet.
Geen ramp, maar ik was net Ned. gewend. :) De software versie is nu R4DB005. Geen idee of dit de nieuwste is.

Sorry voor de lange (onnodige) post!
Uiteindelijk heb ik het zelf opgelost. Misschien heeft iemand er in de toekomst wat aan die hetzelfde probleem heeft. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
flex82, heb je het weer NL gekregen! zo ja hoe?!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
R4DB005 is de laatste FW.

[ Voor 96% gewijzigd door dafmay op 11-08-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, toch nog tnx voor de reacties.
Maar nee, ik heb hem nog niet in het Nederlands gekregen. :(

Misschien dat ik eens met die Davinci software aan de gang ga en kijk of ik Nederlandse software erop kan krijgen. Maar op het moment ben ik al blij dat hij het gewoon nog doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik zoek een goede screenprotector. Pas had ik een link via een forum van iemand die voor 4 euro die protectors had.

Iemand anders ervaringen voor goedkope protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
SHIT, gisteren in m'n zatte bui telefoon laten vallen. Op het eerste gezicht deed alles het nog maar als ik nu een foto wil maken dan stelt ie niet meer scherp en hoor je ook niet dat piepje wanneer de lens scherpgesteld is. Hoor nu alleen maar een raar klikje. Naja, denk dat ik maar langs het service center ga :'(

En er staan nu trouwens ook 2 tekentjes boven in het scherm. De ene is het enter tekentje dat er volgens mij nooit bijstaat en die andere is een soort kruis met aan de rechtse kant nog een soort kruisje :| Volgens mij moet het een lensje voorstellen :'(

Naja, eigenlijk een nutteloze post maar ik moest het leed ff delen 8)7

Ow, dat enter tekentje was gewoon gemist gesprek natuurlijk 8)7
Maar heb nog ff in de handleiding gekeken en dat van dat kruisje staat niet in de handleiding bij de uitleg van de taakbalk icoontjes :/

[ Voor 13% gewijzigd door Oliesjeik1 op 11-08-2006 15:25 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:28
Oliesjeik1 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:14:
SHIT, gisteren in m'n zatte bui telefoon laten vallen. Op het eerste gezicht deed alles het nog maar als ik nu een foto wil maken dan stelt ie niet meer scherp en hoor je ook niet dat piepje wanneer de lens scherpgesteld is. Hoor nu alleen maar een raar klikje. Naja, denk dat ik maar langs het service center ga :'(

En er staan nu trouwens ook 2 tekentjes boven in het scherm. De ene is het enter tekentje dat er volgens mij nooit bijstaat en die andere is een soort kruis met aan de rechtse kant nog een soort kruisje :| Volgens mij moet het een lensje voorstellen :'(

Naja, eigenlijk een nutteloze post maar ik moest het leed ff delen 8)7

Ow, dat enter tekentje was gewoon gemist gesprek natuurlijk 8)7
Maar heb nog ff in de handleiding gekeken en dat van dat kruisje staat niet in de handleiding bij de uitleg van de taakbalk icoontjes :/
Kan je daar geen foto van maken, dat zou het wel iets duidelijker maken :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDannyV
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
AceAlpha schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:23:
flex82, heb je het weer NL gekregen! zo ja hoe?!! :)
Ik ben niet flex82, maar heb wel mijn telefoon in het NL gekregen. Ik had hem gekocht in Duitsland. De Duitse w810i's hebben een firmware zonder de Nederlandse taal. Met Davinci heb ik er een andere firmware opgezet. Werkte perfect, heb nu NL als taal, en seus werkt ook nog steeds perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bravebart schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:31:
[...]

Kan je daar geen foto van maken, dat zou het wel iets duidelijker maken :D
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/6223/dscn8144ls2.th.jpg

De tweede van links

Dus degene tussen de ontvangst en play in ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Oliesjeik1 op 11-08-2006 15:39 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Het is iig Bluetooth, maar ik weet ff niet wat het ook alweer precies betekend. Heb je niet toevallig een bluetooth verbinding met iets ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bravebart schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:40:
[...]

Het is iig Bluetooth, maar ik weet ff niet wat het ook alweer precies betekend. Heb je niet toevallig een bluetooth verbinding met iets ?
tnx je hebt gelijk, stom van me. Heb da ding nooit aanstaan eerlijk gezegd maar nu dus wel 8)7

Maar zal ik maar gewoon langs het service center gaan en vooral niet zeggen dat m´n foon is gevallen maar dat de lens het ineens niet meer deed. Zou dat lukken :?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Oliesjeik1 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:42:
[...]

tnx je hebt gelijk, stom van me. Heb da ding nooit aanstaan eerlijk gezegd maar nu dus wel 8)7

Maar zal ik maar gewoon langs het service center gaan en vooral niet zeggen dat m´n foon is gevallen maar dat de lens het ineens niet meer deed. Zou dat lukken :?
Hangt er vanaf of je een man of een vrouw hebt :+

Nee ff serieus, ik denk dat ze wel zullen vragen hoe het gekomen is, want zo'n lens gaat natuurlijk niet zomaar kapot, maar als je dan zegt dat je niet weten hoe het komt dan denk ik dat ze het wel zullen pikken :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bravebart schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:44:
[...]

Hangt er vanaf of je een man of een vrouw hebt :+

Nee ff serieus, ik denk dat ze wel zullen vragen hoe het gekomen is, want zo'n lens gaat natuurlijk niet zomaar kapot, maar als je dan zegt dat je niet weten hoe het komt dan denk ik dat ze het wel zullen pikken :)
Nou zal het maar is gaan proberen dan volgende week. Ben nie zo goed in liegen maar wie weet. Moet je trouwens van te voren bellen ofzo of kun je er gewoon langs gaan?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie wat de w810i quad-band heeft er volgens mij kan je daar nie mee in europa belle of is dit onzin en heeft dit gevolgen in nederland of in het buitenland???

maar wat betekent quad-band nou precies??

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:57:
ik zie wat de w810i quad-band heeft er volgens mij kan je daar nie mee in europa belle of is dit onzin en heeft dit gevolgen in nederland of in het buitenland???

Uuh :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
bdannyv schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:35:
[...]

Ik ben niet flex82, maar heb wel mijn telefoon in het NL gekregen. Ik had hem gekocht in Duitsland. De Duitse w810i's hebben een firmware zonder de Nederlandse taal. Met Davinci heb ik er een andere firmware opgezet. Werkte perfect, heb nu NL als taal, en seus werkt ook nog steeds perfect.
hmhm ja maar kost weer extra geld enzo, en SE garantie vervalt dan ook dus als er iets kapot is moet je het weer terugzetten, teveel gedoe dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:57:

Inderdaad ! :?

(RTFM / Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
firefighter2 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:40:
[...]
\

hier ook het probleem.

gebeld met se en advies gekregen voor een masterreset
deze moest ik 2 maal uitvoeren.
dit heeft niet geholpen.
daarna weer gebeld.

de vraag was dermate ingewikkeld dat ik 4 minuten aande telefoon heb gehangen.
als de telefoon niet ouder was dan een jaar moest ik de telefoon met aankoopbon naar de winkel brengen waar ik hem heb gekocht.
deze stuurt de telefoon op naar dynabite.
ze vermoeden dat de telefoon door de SE server wordt herkend als een engelse telefoon.
vandaar de engelse taal.
maar nadeel hiervan is dat ik de telefoon 1 week kwijt ben.
ik kon ook proberen bij een servicepoint langs te gaan
(dichtsbijzijnde is raalte) deze proberen ook het probleem te verhelpen.
op vertoon van aankoopbon gratis uiteraard.
deze laatste optie ga ik eerst proberen anders wordt het inderdaad opsturen vrees ik

gr fire

nog meer mensen met dit probleem???
neem dan contact op met SE zodat ze via een firmwareupdate er iets aan kunnen doen
ok naar SE servicepoint geweest (miratec in Raalte)
heel aardige lui daar en vriendelijke service.
kostenloos gerepareerd, althans poging tot.
ook zij konden er niets aan veranderen.
nieuwe firmware geprobeert, precies zoals ik thuis ook al had gedaan, zelfde resultaat, alleen engelse taal.

advies: op laten sturen door de winkel waar je hem gekocht hebt.
zijn er al meer mensen met dit probleem????
gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 09:16

CoronelHimself

Division Brabant

Ik heb een probleem met mijn W810i die ik sinds een paar weken heb. Ik kan hem sinds kort niet meer aanzetten. Als ik hem aanzet dan gaat het lampje van de infrarood-poort even knipperen, maar er gebeurd voor de rest niks. Als ik hem probeer op te laden of als ik de usb-kabel aansluit dan begint het scherm te knipperen (wit).
Het probleem is van de week begonnen nadat ik hem niet meer van de toetsenblokkering kon halen, wat ik ook deed hij reageerde nergens op, alleen nadat ik de batterij eruit gehaald had en hem er weer in deed dan kon ik hem weer aanzetten, daarna heb ik hem weer op de toetsenblokkering gezet, maar daarna kon ik hem er weer niet vanaf halen. Ook de batterij verwijderen bood geen oplossing meer. Hij gaat nu helemaal niet meer aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CoronelHimself schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:19:
Ik heb een probleem met mijn W810i die ik sinds een paar weken heb. Ik kan hem sinds kort niet meer aanzetten. Als ik hem aanzet dan gaat het lampje van de infrarood-poort even knipperen, maar er gebeurd voor de rest niks. Als ik hem probeer op te laden of als ik de usb-kabel aansluit dan begint het scherm te knipperen (wit).
Het probleem is van de week begonnen nadat ik hem niet meer van de toetsenblokkering kon halen, wat ik ook deed hij reageerde nergens op, alleen nadat ik de batterij eruit gehaald had en hem er weer in deed dan kon ik hem weer aanzetten, daarna heb ik hem weer op de toetsenblokkering gezet, maar daarna kon ik hem er weer niet vanaf halen. Ook de batterij verwijderen bood geen oplossing meer. Hij gaat nu helemaal niet meer aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?
Arghh shit man, ik heb eenzelfde probleem sinds vandaag :( WSOD en soms half opstarten, dan weer WSOD. Met veel pijn en moeite een software-update kunnen uitvoeren. Dat ging helemaal goed, geen foutmeldingen en geen onderbrekingen oid. Maar telefoon start nu helemaal niet meer op, zelfs geen WSOD :( Klotezooi, maandag telefoon maar wegbrengen naar servicestation. Ben ik 'm wel 2-3 weken kwijt.

This sucks ! :N :'(

EDIT : Voordat de telefoon teruggaat, probeer ik eerst met Wotanserver het probleem op te lossen. Men zegt dat telefoon flashen met WS wel eens problemen kan oplossen die niet met SEUS kunnen worden opgelost. Ik ken dit uit mijn Motorola V3 tijd, en het is dus goed mogelijk. Hopelijk heb ik morgen tegoed op mijn paypal-account zodat ik WS-credits kan kopen. Zodra ik meer weet zal ik dit uiteraard hier doorgeven.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 12-08-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Heeft iemand trouwens al eens een 4 gb kaartje geprobeerd?

Ben namelijk wel benieuwd of dat dat werkt ook al staat er in de specs dat ie maar tot 2 gb aankan. En heeft iemand al antwoord van SE gekregen of dit in de toekomst mogelijk wordt met een firmware update?

Wil namelijk een groter kaartje kopen maar ja, als over een maand ineens 4gb kan dan koop ik die natuurlijk eentje.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk hier maar es ff. Vet thema dudes. ff aanmelden en klaar is keessie

http://www.zedge.net/?p=themes&item=81268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat de connector van mijn telefoon niet helemaal goed meer is... als ik de headset erin doe blijft het geluid soms aan (speaker) of hij gaat uit en je hoort geen geluid in de HS, of je hoort 'verkloot' geluid, als je dan wat wrikt gaat het weer goed.
Op deze manier kan ik hem niet goed als mp3speler gebruiken want in mijn zak gebeurt dit continu!

(ik denk dat het de tel. is en niet de HS omdat hij soms de oplader niet 'ziet' en dan moet je ook even aanduwen ofzo)

heeft iemand dit ook of weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:29
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:33:
ik heb het idee dat de connector van mijn telefoon niet helemaal goed meer is... als ik de headset erin doe blijft het geluid soms aan (speaker) of hij gaat uit en je hoort geen geluid in de HS, of je hoort 'verkloot' geluid, als je dan wat wrikt gaat het weer goed.
Op deze manier kan ik hem niet goed als mp3speler gebruiken want in mijn zak gebeurt dit continu!

(ik denk dat het de tel. is en niet de HS omdat hij soms de oplader niet 'ziet' en dan moet je ook even aanduwen ofzo)

Dat had ik ook met de oplader van mijn oude T630, het is een sony-kwaaltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:43:
kijk hier maar es ff. Vet thema dudes. ff aanmelden en klaar is keessie

http://www.zedge.net/?p=themes&item=81268
Die zocht ik dus nog.
tnx dude

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:33:

vreemd; ik had het omgekeerde. Toen ik voor het eerst de headset aansloot bleef het geluid uit de speaker komen en na even wrikken had hij pas contact. Nu doet hij het altijd goed :+

Met mijn oude sonye. had ik ook iets dergelijks met de oplader, maar dat kwam door vieze (misschien n beetje verroeste) contactjes. Even een beetje krassen en toen deed hij het weer

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:47:

is er al een oplossing ?

- geupdate

nog steeds engels...

Misschien dat dit je hulp bied: linkje. . Je kunt via Far in de sys files van de telefoon komen en daarin de taal aanpassen door er een nieuwe custom.xml in te laden. Daarna doe je een master reset van je telefoon en voíla... NL. Werkte bij m'n W800i als een trein.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:46
rimave schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:04:
[...]
Misschien dat dit je hulp bied: linkje. . Je kunt via Far in de sys files van de telefoon komen en daarin de taal aanpassen door er een nieuwe custom.xml in te laden. Daarna doe je een master reset van je telefoon en voíla... NL. Werkte bij m'n W800i als een trein.
Dat programma werkt niet met de W810i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jimster schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:11:
[...]

Dat programma werkt niet met de W810i
Correct !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergisteren een w810i gekocht, maar nu zit er een ruis in het toestel wanneer ik de walkman aanzet. Is dit normaal? Of hebben jullie een zuiver geluid uit de oordopjes? Wat kan ik hieraan doen? Terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:11:
Ik heb eergisteren een w810i gekocht, maar nu zit er een ruis in het toestel wanneer ik de walkman aanzet. Is dit normaal? Of hebben jullie een zuiver geluid uit de oordopjes? Wat kan ik hieraan doen? Terugsturen?
Dit is een bekend probleem. Sommige W810i's hebben er last van, toevallig die van mij niet. Het heeft vaak te maken met een oudere software-versie. Ik raad je aan om firmware te updaten naar R4DB005. Dat kan je zelf doen via de SE update service of laten doen via een SE service centrum.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 14-08-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bericht maakt me wel onzeker, want ik had die nieuwste firmware er al opzitten. Lag het dan echt aan mijn toestel, of zijn mijn oren gewoon overgevoelig?

Zou jij eens een nummer willen afspelen met de headset op en dan op stop willen drukken. Als je dit doet in een stille ruimte, hoor je dan nog een achtergrondruis of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ja dan is het hoorbaar. Je kunt het beste andere oordopjes kopen met een hogere ohm waarde. Het idee erachter is dat je je W810 harder moet instellen voor een gelijk volume. Dus dan 'dim' je de ruis als het ware.

Waar ik me nog het meest aan erger wat betreft de walkman functie is de weergave van zachte tonen. Dat wordt gewoon een soort gepruttel! 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Menesis op 14-08-2006 18:02 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan hoor ik ook achtergrondruis ja. Ik moet zeggen dat ik dat wel een beetje zoeken naar problemen vind. Ik gebruik dit ding alleen onderweg (lees: veel achtergrondherrie) en ik gok dat dat bij iedereen wel zo'n beetje zo is :).

Bij het luisteren naar muziek heb ik dus nergens last van, ik vind het eerder vervelend dat-ie een pause tussen de nummers doet (concerten).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo zoeken naar problemen. Als je een telefoon koopt waar aan alle kanten walkman opstaat dan mag je toch ook de kwaliteit verwachten van 'walkman'. Ik luister regelmatig op plekken waar geen achtergrondgeruis is, kantoor, bibliotheek, thuis in bed. Ik wil mijn gehoor niet beschadigen, omdat ik hem zo hard moet zetten, zodat ik geen geruis hoor.
Ik luister vooral rustige muziek en dat is geen doen met deze telefoon.
Daarbij komt dat iedereen klaagt dat hij niet hard genoeg kan, ik baal ervan dat hij niet zacht genoeg kan.

Ps. Ik hoop nog steeds dat het bij mij een uitzondering was en dat bij de meeste w810's gewoon zuiver geluid (en zuivere stilte) uit de dopjes komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:34:
Hoezo zoeken naar problemen. Als je een telefoon koopt waar aan alle kanten walkman opstaat dan mag je toch ook de kwaliteit verwachten van 'walkman'. Ik luister regelmatig op plekken waar geen achtergrondgeruis is, kantoor, bibliotheek, thuis in bed. Ik wil mijn gehoor niet beschadigen, omdat ik hem zo hard moet zetten, zodat ik geen geruis hoor.
Ik luister vooral rustige muziek en dat is geen doen met deze telefoon.
Daarbij komt dat iedereen klaagt dat hij niet hard genoeg kan, ik baal ervan dat hij niet zacht genoeg kan.

Ps. Ik hoop nog steeds dat het bij mij een uitzondering was en dat bij de meeste w810's gewoon zuiver geluid (en zuivere stilte) uit de dopjes komt.
Ik heb met mijn W810i geen last van ruis. Ik lees op bijv HowardForums dat inderdaad het ene toestel er meer last van heeft dan de ander. Kan nu ff niet testen oid, want mijn W810i is...dood ! :( Dus prijs jezelf gelukkig dat die van jou het gewoon nog doet ;) Hopelijk kan ik vanavond/morgen mijn toestel flashen met Wotanserver en is alles weer ok. Fingers crossed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik moet hem gewoon opsturen en bij SE eisen dat ze hem geruisloos maken of een nieuwe opsturen die wel geruisloos is?

Weet iemand hoe het zit met de andere walkman-modellen? Zijn het de telefoons met de beste mp3-afspeelkwaliteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:45:
Dus ik moet hem gewoon opsturen en bij SE eisen dat ze hem geruisloos maken of een nieuwe opsturen die wel geruisloos is?
Ja het is een lastige kwestie, maar uiteindelijk vind ik dat SE moet zorgen dat de klant krijgt waar ie voor heeft betaald. Dat geldt ook voor mij met een dooie W810i. Het blijft allemaal k*t maar zolang garantie oplossing biedt heb ik er (tot op zekere hoogte) vrede mee. Ik wil uiteraard niet iedere paar weken mijn toestel weer 2-3 weken kwijt hoeven zijn omdat ie er weer mee is opgehouden. Als dat het geval zou zijn dan zou ik een ander type eisen of geld terug.

EDIT Link naar thread mbt "hiss" :

http://www.howardforums.com/showthread.php?t=888898

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 14-08-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dafmay: Je hebt exact dezelfde firmware als ik, ik ben daarom erg benieuwd hoeveel ruis je hebt. Laat het daarom even weten wanneer je telefoon weer leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

Ik heb met mijn W810i geen last van ruis. Ik lees op bijv HowardForums dat inderdaad het ene toestel er meer last van heeft dan de ander. Kan nu ff niet testen oid, want mijn W810i is...dood ! :( Dus prijs jezelf gelukkig dat die van jou het gewoon nog doet ;) Hopelijk kan ik vanavond/morgen mijn toestel flashen met Wotanserver en is alles weer ok. Fingers crossed....
eerst had ik er ook last van sinds davinci (volgens mij) niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:07:
[...]

eerst had ik er ook last van sinds davinci (volgens mij) niet meer.
ruis of een dood toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand z'n winamp hiermee besturen via bluetooth? Ik krijg dat niet werkend, wat ik ook probeer (FMA, winamp plugins, SE dev kit en overige 'programma's'), iemand die weet hoe het wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
iemand via de wotanserver de nl taal al weer teruggekregen??????
update van firmware via SE ,,,,, nu alleen nog maar engelse taal mogelijk, ook na 2 masterresets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Heeft iemand die panorama functie la eens geprobeerd? Dat werkt echt goed namelijk! super!
Verder heb ik vandaag een cardreadertje gekocht voor 11 euro en dat is ook zeer aan te raden wat betreft de snelheid van het kopieren van bestanden.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:15:
[...]

ruis of een dood toestel ?
beide lol :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
De "lol" is er bij mij geheel vanaf. Vanmiddag bij service centrum langs geweest om toestel na te laten lopen. Blijkt dat er op de printplaat een miniem f%&king palletje is verbogen oid waardoor de telefoon het dus niet meer doet. En hoe komt dit ? Ik ben zelf de schuldige !!! :( Ik heb zo'n dualsim adapter geprobeerd. Die ging nou niet helemaal soepletjes in de slot. Blijkbaar heeft dit de schade veroorzaakt. Ik ben bang dat ik garantie wel kan schudden, dus... ;( Goed weer terug naar mijn Nokia 6021. Prima toestel verder, maar allejezus ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
miniem f%&king palletje
een wat?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 22:50
firefighter2 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:44:
iemand via de wotanserver de nl taal al weer teruggekregen??????
update van firmware via SE ,,,,, nu alleen nog maar engelse taal mogelijk, ook na 2 masterresets.
ook hier
na update engelse taal erop

en na master reset nog steeds engels...

ik vind dit gewoon SLECHT van sony.

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Laatst online: 10:48
yup mijne staat ook nog altijd op engels. Heb juist een mail gestuurd naar sony en ga morgen even bellen naar hen denk ik. Ze moeten dit weten en iets aan doen. Dus iedereen die dit probleem heeft bellen en mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ook hier alleen nog maar engels, op zich geen probleem zolang het tijdelijk is. Ik ga wel mailen naar SE hiervoor, en er zal vast wel een oplossing komen. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
V3g3ta schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:42:
Ook hier alleen nog maar engels, op zich geen probleem zolang het tijdelijk is. Ik ga wel mailen naar SE hiervoor, en er zal vast wel een oplossing komen. :)
dit probleem begint steeds populaider te worden -.-', mja het best is gewoon niet updaten als er niets aan de hand is ;). Dit is mij ook overkomen trouwens en helaas onopgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wel vreemd al die toestellen in het engels, wat ik heel typisch vind is dat pas sinds maandag bij da***ci het EU3 FS (filesystem) goed te downloaden is voor de nieuwste firmware.

Ik had namelijk eerst geflashed zonder dit FS en toen was mijn telefoon ook engels SEUS deed er toen nix mee.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
dus je wil zeggen dat ik hem opnieuw moet flashen met seus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nee, pas sinds maandag kan je bij da***ci ook de EU3 (is NL) FW downloaden en flashen, daarna is mijn tel netjes weer nederlands. Daarvoor wastie engels en kon ik met Seus niet updaten.

Invoegen doe je zo!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is het voordeel van die engelse taal bij de update dan wel dat je inmiddels al flash menu's hebt? Anders heb ik de engelse taal er wel voor over namelijk.

• Weswyp
geen flash menu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:40:
kan iemand z'n winamp hiermee besturen via bluetooth? Ik krijg dat niet werkend, wat ik ook probeer (FMA, winamp plugins, SE dev kit en overige 'programma's'), iemand die weet hoe het wel moet?
Probeer de HID interface (zo heet dat toch), eens te starten vanaf de pc ipv vanaf de telefoon, of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 22:50
ook sony heeft geen enkel IDEE wat er loos is met de updates en
alleen engelse taal

getuige deze mail

SO NIE wieder...

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Wij kunnen van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon, maar u kunt uw telefoon ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.
Wij verzoeken u eerst telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende service locatie.

Indien de garantie is vervallen, dan moet u er rekening mee houden dat aan de reparatie van uw toestel kosten verbonden zijn. De simkaart hoeft niet meegezonden te worden.
Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat:

Sony Ericsson Flashpoints

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Net dezelfde mail gehad, beetje vaag van SE...

Er zit geen service punt bij me in de buurt, dus ik wacht nog ff.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb nu mijn SE W810i ook binnen, met R4DB005 firmware en hi-abbo. Die firmware stond erop toen ik hem binnen kreeg, en het is nederlands. Ik heb geen last van de flitsbug, wel van ruis, al lijkt dit af en toe aan de mp3 te liggen, boven de 2,5 blokjes helemaal geen last meer van. Ben er over het algemeen heel erg tevreden mee. Alles doet het lekker, spelletjes gaan vlot, en ik kan de muziek op de achtergrond laten spelen. Casing voelt stevig aan etc. Geluidskwaliteit tijdens het bellen is zeer goed. En de toetsjes voelen fijn aan. De camera heeft foto's van redelijke kwaliteit, er zijn hier en daar wat "spikkels" Ook een pluim voor hi, mijn abbo was meteen geactiveerd toen ik hem kreeg, dat was wel anders bij vodafone. Waarbij je veel meer moet invullen en het langer duurt voordat je hem krijgt, en er ook nog een keer achteraan moet gaan om je sim geactiveerd te krijgen. Overgens besteld via de hi-site. Ik zie geen branded dingen staan, niet op de telefoon zelf, en ook niet op de software.

Nog ff adverteren voor mijn eigengemaakte skin :*)
EyeTheme

[ Voor 5% gewijzigd door Cyleo op 18-08-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb deze telefoon vanmiddag gekocht. Mooi dingetje!

Ik had wel wat vraagjes. Hoe houden jullie de walkman functie overzichtelijk? Want er is niet echt een optie om door mijn gemaakte mapjes te scrollen, en er staan van die erritante beltonen op die ik niet kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
darkdesign schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:47:
Ik heb deze telefoon vanmiddag gekocht. Mooi dingetje!

Ik had wel wat vraagjes. Hoe houden jullie de walkman functie overzichtelijk? Want er is niet echt een optie om door mijn gemaakte mapjes te scrollen, en er staan van die erritante beltonen op die ik niet kan verwijderen.
Ik maak altijd een playlistje aan, dat is zo gebeurd want daarbij kun je wel gewoon een map aanvinken :)
En beltonen staan er bij mij niet bij hoor? Maar ik geloof dat ik er ook een zooitje heb verwijderd in bestandsbeheer

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Menesis schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:00:
[...]
Ik maak altijd een playlistje aan, dat is zo gebeurd want daarbij kun je wel gewoon een map aanvinken :)
En beltonen staan er bij mij niet bij hoor? Maar ik geloof dat ik er ook een zooitje heb verwijderd in bestandsbeheer
Hij geeft aan dat die bestanden beveiligd zijn dus ik kan ze niet verwijderen, ook niet in bestanden browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

shadownetwork schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:07:
Ik heb nu mijn SE W810i ook binnen, met R4DB005 firmware en hi-abbo. Die firmware stond erop toen ik hem binnen kreeg, en het is nederlands. Ik heb geen last van de flitsbug, wel van ruis, al lijkt dit af en toe aan de mp3 te liggen, boven de 2,5 blokjes helemaal geen last meer van. Ben er over het algemeen heel erg tevreden mee. Alles doet het lekker, spelletjes gaan vlot, en ik kan de muziek op de achtergrond laten spelen. Casing voelt stevig aan etc. Geluidskwaliteit tijdens het bellen is zeer goed. En de toetsjes voelen fijn aan. De camera heeft foto's van redelijke kwaliteit, er zijn hier en daar wat "spikkels" Ook een pluim voor hi, mijn abbo was meteen geactiveerd toen ik hem kreeg, dat was wel anders bij vodafone. Waarbij je veel meer moet invullen en het langer duurt voordat je hem krijgt, en er ook nog een keer achteraan moet gaan om je sim geactiveerd te krijgen. Overgens besteld via de hi-site. Ik zie geen branded dingen staan, niet op de telefoon zelf, en ook niet op de software.

Nog ff adverteren voor mijn eigengemaakte skin :*)
EyeTheme
offtopic:
Ik heb hem gewoon in een Vodafone winkel gekocht, even duur als via internet, je krijgt hem meteen mee en je kan ook direct gaan bellen :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 11:21

itsoutthere

The Truth

Hey... ik ben nieuw in dit topic, een overstapje van het w800i topic naar het w810i topic. Nadat m'n w800i kwijt is geraakt heb ik een w810i daarvoor in de plaats genomen. Gelijk toen ik hem binnenkreeg even geupdate natuurlijk, en inderdaad ook het probleem dat ik alleen engelse taal had ineens. Beetje stom van me dat ik daarna pas in dit topic keek.

Maar ja, prima mobiel, geen last van ruis, in ieder geval niet zoals sommige mensen hier volgens mij. Qua uiterlijk vind ik hem toch wel een stuk mooier dan de w800i (die toch zo'n beetje iedereen heeft).

Iemand al bericht terug gehad wanneer onze vrienden van Sony-Ericsson een NL firmware uitbrengen?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:46
Heeft iemand goed passende screenprotectors kunnen vinden? Heb net een nieuw frontje gehaald, omdat er lelijke krassen zaten in het scherm zaten en deze wil ik zo lang mogelijk mooi houden. Ik kom alleen maar universele protectors tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik geloof dat daar iets over in mijn sig staat O-)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.