Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:30:
us kabel erin doen en dan klikken op bestandsoverdracht en dan staat hij als aparte schijf bij deze computer.
Ja dat weet ik maar als ik dan mijn filmpje op mijn stick zet dan staat hij niet op mijn gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:04
1voud schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:01:
Ik heb men W810 sinds vandaag en ik moet zeggen, top telefoontje!

Maar heb een vraagje ivm video's, ik zou een video groter dan 22mb op men gsm willen hebben via telefoongeheugen zal het niet gaan maar via het geheugenkaartje wel normaal. Maar ik weet nu dus niet hoe ik het videobestand erop kan zetten zodat men gsm het ook ziet en in de map "video's" zet.

Iemand die weet of dit gaat of dat het gewoon niet kan?
Staat hierboven ook al beschreven voor de walkmanfunctie maar goed hier komt ie:
Ga via verkenner naar de Phonecard en zet het filmpje in de volgende map:

MSSEMC/Media Files/Video/....

Voila

Als het goed is kun je nu de filmpjes in de map video zien.

mzzls

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Heb een vraagje m.b.t. tot die portable stereoplayer van Sony (MDS-60 geloof ik) die je gratis bij een abonnement krijgt.

Heb vorige week woesdag die brief verstuurd om er eentje te krijgen maar heb m nog niet binnen. Iemand enig idee hoe lang dat duurt. Of hoelang het geduurd heeft voordat je m kreeg.

naja bedankt iig

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Oliesjeik1 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:43:
Heb een vraagje m.b.t. tot die portable stereoplayer van Sony (MDS-60 geloof ik) die je gratis bij een abonnement krijgt.

Heb vorige week woesdag die brief verstuurd om er eentje te krijgen maar heb m nog niet binnen. Iemand enig idee hoe lang dat duurt. Of hoelang het geduurd heeft voordat je m kreeg.

naja bedankt iig
Volgens de site duurt het 28 dagen.........

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
Bedankt het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
_Diederik schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

Volgens de site duurt het 28 dagen.........
Ok bedankt, had zelf natuurlijk niet gekeken :D

Kreeg m'n mobieltje lekker snel dus dacht dat dit ook niet zolang kon duren. maar ja, ene is vanuit telfort en speakerset komt van sony ericsson zelf maar ja, dan toch vreemd dat het 28 dagen kan duren.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:30:
us kabel erin doen en dan klikken op bestandsoverdracht en dan staat hij als aparte schijf bij deze computer.

ik heb dus dat programma gedownload en geinstaleerd, de instructies gevolgd alleen nu zegt hij dat er geen update beschikbaar is , alleen ik heb wel last van de flitsbug. weet iemand een oplossing?
vodafone?

[ Voor 96% gewijzigd door disheaver op 03-08-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hiervoor een nokia 6230 gehad en die deed er best lang over om mijn mp3's te laden in de speler(1gbkaart) is de W810i ook een stuk trager met een grote kaart erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:06
Oliesjeik1 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:01:
[...]

Ok bedankt, had zelf natuurlijk niet gekeken :D

Kreeg m'n mobieltje lekker snel dus dacht dat dit ook niet zolang kon duren. maar ja, ene is vanuit telfort en speakerset komt van sony ericsson zelf maar ja, dan toch vreemd dat het 28 dagen kan duren.
Ik denk dat 28 dagen gewoon een max is, het kan dus ook wel korter duren. Maar reken daar maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
ey mensen.
mijn vriendin heeft vandaag de w810i gekocht...heb em zelf ook.
maar als ze haar toestel op stille modus zet en foto's maakt hoort ze geen focus en flits geluidje en die van mij doet dat wel.
iemand enig idee hoe dat kan? is dat een foutje ofzo :?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:29
Bartjeuhz schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:31:
ey mensen.
mijn vriendin heeft vandaag de w810i gekocht...heb em zelf ook.
maar als ze haar toestel op stille modus zet en foto's maakt hoort ze geen focus en flits geluidje en die van mij doet dat wel.
iemand enig idee hoe dat kan? is dat een foutje ofzo :?
Als je dit topic zou lezen kon je erachter komen dat het een verschil is in firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 14:42
DaFreakhead schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:49:
[...]

Als je dit topic zou lezen kon je erachter komen dat het een verschil is in firmware.
Ja ik snap dus echt helemaal niet hoe ik mijn firmware moet updaten.
Ik heb dat programmatje gedownload maar ik krijg niet meer te zien dan dit schermpje:
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/8574/sepp7.th.jpg
Dat groene balkje gaat de heeltijd zo heen en weer, netalsof hij aan het laden is.
Weet iemand hoe dit kan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
DaFreakhead schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:49:
[...]

als ik slim ben heb ik allang gechecked of de versie op beide telefoons hetzelfde is...
en hoera...dat is zo

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bij mij geeft ie ook aan dat er geen updates beschikbaar zijn. Inderdaad Vodafone.

Btw, Hoe kan ik zien welke firmware ik heb, ergens in het topic staat 'menu > instellingen > updateservice > ...' maar die updateservice zie ik nergens. Op welk tabblad zou die moeten staaan?

[ Voor 30% gewijzigd door fsfikke op 04-08-2006 09:11 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:19
fsfikke schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:06:
[...]

Bij mij geeft ie ook aan dat er geen updates beschikbaar zijn. Inderdaad Vodafone.

Btw, Hoe kan ik zien welke firmware ik heb, ergens in het topic staat 'menu > instellingen > updateservice > ...' maar die updateservice zie ik nergens. Op welk tabblad zou die moeten staaan?
Onder algemeen, de 4e. Vervoglens de 2e, softwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Joster schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:49:
[...]

Onder algemeen, de 4e. Vervoglens de 2e, softwareversie.
Daar staat bij mij 'Voice Control' 8)7 , maar alle opties onder algemeen geprobeerd maar niet gevonden. In de andere tabbladen staat ook niet iets waarvan je zou denken dat dat het is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos_1990 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:04:
[...]

Ja ik snap dus echt helemaal niet hoe ik mijn firmware moet updaten.
Ik heb dat programmatje gedownload maar ik krijg niet meer te zien dan dit schermpje:
[afbeelding]
Dat groene balkje gaat de heeltijd zo heen en weer, netalsof hij aan het laden is.
Weet iemand hoe dit kan komen ?
Waneer je je usb kabel in je phone doet, krijg je dan een melding van nieuwe hardware gevonden?
Zo jah dan even die wizard draaien, en dan moet het wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:50:
[...]

Daar staat bij mij 'Voice Control' 8)7 , maar alle opties onder algemeen geprobeerd maar niet gevonden. In de andere tabbladen staat ook niet iets waarvan je zou denken dat dat het is :/
> * < < * < *

service info > software

> = pijltje naar rechts, < = andersom :-)

vodafone heeft eene eigen firmware erop gezet, waardoor je niet je firmware kunt updaten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

jschelhaas schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:41:
[...]

> * < < * < *

service info > software

vodafone heeft eene eigen firmware erop gezet, waardoor je niet je firmware kunt updaten :|
Thnx daarmee lukt het :)
Wel jammer idd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:51:
[...]

Waneer je je usb kabel in je phone doet, krijg je dan een melding van nieuwe hardware gevonden?
Zo jah dan even die wizard draaien, en dan moet het wel werken.
Ja dat heb ik wel gewoon gedaan toen ik hem er de 1e keer in deed.
Maar als ik het programmatje draai kan ik hem ook niet gewoon afsluiten met het kruisje, het heeft geen enkel effect als ik op ruisje druk. Dus ik moet hem afsluiten met taakbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
jschelhaas schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:41:
[...]

> * < < * < *

service info > software

Ik heb contact gehad met Vodafone en zij zeggen dat je ook Vodafone branded toestellen gewoon kunt updaten (wel de Vodafone versie dan) met Sony Update Service.
Vervolgens een mailtje verstuurd naar Sony Ericsson en zij zeggen dat dit gewoon moet lukken, tevens gaven zij door dat "Vodafone R4DB005" de laatste firmware is. Ik krijg echter de melding dat mijn toestel al voorzien is van de laatste versie. Dat klopt niet, want mijn toestel heeft versie R4CE012.

Zal een dezer dagen eens bij een Sony center binnenlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Svennos_1990 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:28:
[...]

Ja dat heb ik wel gewoon gedaan toen ik hem er de 1e keer in deed.
Maar als ik het programmatje draai kan ik hem ook niet gewoon afsluiten met het kruisje, het heeft geen enkel effect als ik op ruisje druk. Dus ik moet hem afsluiten met taakbeheer.
Oeps ik denk dat je tog gelijk had, ik heb hem namelijk weer even verwijderd van apparaatbeheer en opnieuw geinstalleerd.
En ik krijg dit als ik hem wil installeren:
Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/2697/se2me1.th.jpg

Hoe kan dit ? heb ik een cd nodig ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
b_verberne schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:34:
[...]

Ik heb contact gehad met Vodafone en zij zeggen dat je ook Vodafone branded toestellen gewoon kunt updaten (wel de Vodafone versie dan) met Sony Update Service.
Vervolgens een mailtje verstuurd naar Sony Ericsson en zij zeggen dat dit gewoon moet lukken, tevens gaven zij door dat "Vodafone R4DB005" de laatste firmware is. Ik krijg echter de melding dat mijn toestel al voorzien is van de laatste versie. Dat klopt niet, want mijn toestel heeft versie R4CE012.

Zal een dezer dagen eens bij een Sony center binnenlopen.
sony of vodafone center? Waar zit een SE center dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:45

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:12:
ik heb hiervoor een nokia 6230 gehad en die deed er best lang over om mijn mp3's te laden in de speler(1gbkaart) is de W810i ook een stuk trager met een grote kaart erin?
Bestanden overzetten via de W810 is in ieder geval abnormaal traag. Ik doe de kaart altijd in mijn PSP, dat gaat iets van 5 of 10x zo snel.
Helaas (echte sony logica) kan je PSP de MP3's van je telefoon niet afspelen omdat die ze in een andere directory wilt hebben. Omgekeerd geldt hetzelfde. Voor filmpjes geldt ook hetzelfde.

[ Voor 17% gewijzigd door Aidix op 04-08-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jschelhaas schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

sony of vodafone center? Waar zit een SE center dan?
SonyEricsson Service Points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos_1990 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:45:
[...]

Oeps ik denk dat je tog gelijk had, ik heb hem namelijk weer even verwijderd van apparaatbeheer en opnieuw geinstalleerd.
En ik krijg dit als ik hem wil installeren:
[afbeelding]

Hoe kan dit ? heb ik een cd nodig ofsow?
Nee, een cd is er niet voor nodig.
De manier waar ik het op gedaan heb is, (geloof ik) die nieuwe hardware wizard draaien en er dan voor kiezen dat de bijbehorende software op de pc staat . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:00:
[...]

Nee, een cd is er niet voor nodig.
De manier waar ik het op gedaan heb is, (geloof ik) die nieuwe hardware wizard draaien en er dan voor kiezen dat de bijbehorende software op de pc staat . .
Hey ik heb het net nog een keer geprobeerd terwijl de cd die ik bij me telefoon kreeg in de computer zat.
En nu is dat wel gelukt, hij heeft hem goed geinstalleerd, maar nogsteeds doet dat programmatje helemaal niks ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos_1990 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

Hey ik heb het net nog een keer geprobeerd terwijl de cd die ik bij me telefoon kreeg in de computer zat.
En nu is dat wel gelukt, hij heeft hem goed geinstalleerd, maar nogsteeds doet dat programmatje helemaal niks ;(
Dat update progje mag verbinding maken met het internet??
Als dat het geval is zou ik het verder niet meer weten wat er kan zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
Olé, ik heb mijn W810 geupdate naar de nieuwste firmware MAAR wat nu kan ik enkel mijn menu taal instellen als engels, er staat de optie engels en volgens simkaart. Mijn simkaart is nederlands niet engels :*) . Zou een master reset dit kunnen verhelpen? Of is er een andere manier?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
1voud schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:19:
Olé, ik heb mijn W810 geupdate naar de nieuwste firmware MAAR wat nu kan ik enkel mijn menu taal instellen als engels, er staat de optie engels en volgens simkaart. Mijn simkaart is nederlands niet engels :*) . Zou een master reset dit kunnen verhelpen? Of is er een andere manier?

Alvast bedankt
Beschik je na deze update nu eindelijk over de welbegeerde flash-themes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
Nippletwister schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:32:
[...]

Beschik je na deze update nu eindelijk over de welbegeerde flash-themes?
Nope geen flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:06
1voud schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:19:

Alvast bedankt
Ik snap het niet echt. Als je volgens simkaart kiest word het toch gewoon nederlands? Neem aan dat je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
ajampaniki schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:03:
[...]

Ik snap het niet echt. Als je volgens simkaart kiest word het toch gewoon nederlands? Neem aan dat je dat wilt.
Ja maar het menu wordt niet nederlands, het blijft engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:19

johnwoo

3S-GTE

Damn, vandaag de postbode gemist :(
"U kunt het pakketje de volgende werkdag ophalen"

Dus ik met dat briefje 2 minuten voor sluitingstijd naar het lokale postkantoortje in de hoop dat de postbode het pakketje daar al heeft gedeponeerd. Helaas, alle niet bezorgde pakketjes worden opgeslagen in het grotere postkantoor in een nabije stad. Die is op zaterdag open, dus de volgende stap is morgenochtend daarnaartoe en kijken of ik het pakketje meekrijg :+

* johnwoo geen zin heeft om tot maandag 17:00 (ivm werk) te wachten :+

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:29
1voud schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:11:
[...]

Ja maar het menu wordt niet nederlands, het blijft engels
Zover ik het hier kan beoordelen, heb je een firmware in je telefoon geladen die enkel de engelse taal ondersteunt. Ook al is je sim nederlands, als er geen nederlandse software op staat kan deze natuurlijk nooit worden ingeladen. Ik zou een poging doen om nog een keer firmware in te laden, en dan wel de juiste versie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:59:
[...]

Dat update progje mag verbinding maken met het internet??
Als dat het geval is zou ik het verder niet meer weten wat er kan zijn :/
Ja ik heb al mijn firewalls al een keer uitgezet, maar niks helpt.
Tog bedankt voor je hulp en ik ga nog wel even verder zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag in het bezit van de Sony Ericsson MDS-60 speakerset.
Gratis ontvangen na het invullen van de actie bon op de sonyericsson site :)
Binnen een week al ontvangen.
Leuk hebben dingentje, en het geluid kan er ook goed mee door.

Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/2076/sespeakersetls2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
DaFreakhead schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Zover ik het hier kan beoordelen, heb je een firmware in je telefoon geladen die enkel de engelse taal ondersteunt. Ook al is je sim nederlands, als er geen nederlandse software op staat kan deze natuurlijk nooit worden ingeladen. Ik zou een poging doen om nog een keer firmware in te laden, en dan wel de juiste versie;)
ja heb dit gedaan, ik heb seus gedownload van een nederlandse sony ericsson site en dan heb ik nederlands aangeduid als seus start. Dit heb ik al 2 keer gedaan maar helpt nog altijd niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
1voud schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:30:
[...]

ja heb dit gedaan, ik heb seus gedownload van een nederlandse sony ericsson site en dan heb ik nederlands aangeduid als seus start. Dit heb ik al 2 keer gedaan maar helpt nog altijd niet :'(
Ik heb precies hetzelfde probleem, mailtje naar SE en kijken of zij de oplossingen hebben. Je kan BTW de firmware niet zelf uitkiezen, dat progamma doet automatisch de nieuwste zoeken. dus downgraden is niet meer mogelijk via SE.

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:58:

[afbeelding]
ooeeeh ik wacht in volle spanning op de mijne :9, donderdag die actie ingezonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AceAlpha schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:38:
[...]

ooeeeh ik wacht in volle spanning op de mijne :9, donderdag die actie ingezonden :)
ik vorige week donderdag maar nog niks ontvangen :/ en maandag op vakantie, nja dan maar zonder speakerset

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag eindelijk ook weer een goeie telefoon de SE W810i _/-\o_
Als vervanging van de Nokia 6600.

Maar ik zit even met 1 vraagje, hoe kan ik de telefoon met mijn pc koppelen in telefoon modus?
In BESTAND modus opent hij automatisch mun verkenner etc en heb ik dus verbinding.
Kies ik voor TELEFOON modus dan gebeurt er niks, de PC Suite kan geen verbinding maken als ik de wizard doorloop en kies voor USB.

Mis ik wat of zie ik wat over het hoofd wat ik nog moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:23:
Heb sinds vandaag eindelijk ook weer een goeie telefoon de SE W810i _/-\o_
Als vervanging van de Nokia 6600.

Maar ik zit even met 1 vraagje, hoe kan ik de telefoon met mijn pc koppelen in telefoon modus?
In BESTAND modus opent hij automatisch mun verkenner etc en heb ik dus verbinding.
Kies ik voor TELEFOON modus dan gebeurt er niks, de PC Suite kan geen verbinding maken als ik de wizard doorloop en kies voor USB.

Mis ik wat of zie ik wat over het hoofd wat ik nog moet instellen?
Alleen in bestandmodus kan je dingen verzenden etc.. Dus als het goed is staat er bij deze computer nu 2 extra harde schijven waarin je je gewenste muziek e.d. kwijt kan. In telefoonmodus kan je niks doen met de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AceAlpha schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:43:
[...]

Alleen in bestandmodus kan je dingen verzenden etc.. Dus als het goed is staat er bij deze computer nu 2 extra harde schijven waarin je je gewenste muziek e.d. kwijt kan. In telefoonmodus kan je niks doen met de pc.
Hoe kan je dan je Contact personen synchroniseren?
Ik had gehoopt dat ik mijn contactpersonen via mijn pc op mijn telefoon kan zetten, anders wordt het een avond werk |:(

Is daar misschien een andere oplossing voor of andere manier die ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:01:
[...]

Ik had gehoopt dat ik mijn contactpersonen via mijn pc op mijn telefoon kan zetten, anders wordt het een avond werk |:(

Nou je contactpersonen opslaan op je simkaart en dan via w810i je contactpersonen weer kopieren (telefoonboek -> opties -> geadvanceerde opties -> contacten van sim kopieren). Opslaan op je simkaart zal je moeten doen vanuit je oude telefoon op je simkaart, maar ik zou eerst kijken of ze er al niet op opgeslagen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:01:
[...]

In telefoonmodus kun je wel degelijk dingen doen zoals synchroniseren en bestanden overzetten (uiteraard wel langzamer dan in bestandsmodus). Heb je de originele software, bij telefoon geleverd, geinstalleerd en verliep dat goed ? Weet je of USB-drivers ook juist zijn geinstalleerd ? Verder kun je proberen om tijdelijk firewall en antivirus te disablen. Toevallig weet ik uit eigen ervaring dat gebruik van Windowblinds roet in het eten gooit, dus die ook disablen.

Als dit allemaal niet lukt dan kun je zowieso proberen om Float Mobile Agent te gebruiken. Gebruik wel de laatste "stable version" (2.0 ?). Daarmee kun je synchroniseren (wel alleen tussen FMA en telefoon, dus jammer genoeg niet met Outlook !), en backups maken van je contacten.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Hoe wat waar?? Zit er een actie coupon bij je telefoon ofzo? Of is dat gewoon een link op de site? Ik wil dat ding ook wel graag :D

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jassy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:02:
[...]

Hoe wat waar?? Zit er een actie coupon bij je telefoon ofzo? Of is dat gewoon een link op de site? Ik wil dat ding ook wel graag :D
Sony Ericsson Actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Jassy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:02:
[...]

http://www.sonyericsson.c..._1&zone=pp&lm=pp6&cid=578

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
AceAlpha schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:33:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, mailtje naar SE en kijken of zij de oplossingen hebben. Je kan BTW de firmware niet zelf uitkiezen, dat progamma doet automatisch de nieuwste zoeken. dus downgraden is niet meer mogelijk via SE.
hier ook precies hetzelfde. ook de engelse taal en met geen mogelijkheid de nederlandse taal weer te vinden.

alles al geprobeerd.

weet iemand een oplossing of heeft iemand dit eerder gehad????

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
firefighter2 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:52:
[...]

hier ook precies hetzelfde. ook de engelse taal en met geen mogelijkheid de nederlandse taal weer te vinden.

alles al geprobeerd.

weet iemand een oplossing of heeft iemand dit eerder gehad????

gr fire
Ik denk dat het beste is om een mailtje te sturen naar SE, net als ik alleen het antwoorden duurt zo lang -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Als je een game op je w810i wilt zetten, moet je dan gewoon de hele map ernaartoe overzetten? en wat te doen met het .jad file??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AceAlpha schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:20:
[...]

Nou je contactpersonen opslaan op je simkaart en dan via w810i je contactpersonen weer kopieren (telefoonboek -> opties -> geadvanceerde opties -> contacten van sim kopieren). Opslaan op je simkaart zal je moeten doen vanuit je oude telefoon op je simkaart, maar ik zou eerst kijken of ze er al niet op opgeslagen staan.
Dit is echt grote onzin, in Telefoon modus kan je met PC Suite prima je telefoon synchroniseren, als je via de sim kaart gaat kopieren heb je nog maar 1 nummer per contact.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan moet je hem echt gekocht hebben en niet icm een abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:37:
[...]

maar dan moet je hem echt gekocht hebben en niet icm een abbonement?
ik zou het niet weten, lees de algemene voorwarden :P staat ook een tel nmmr bij waar je vragen kan stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Diederik schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:54:
[...]

Dit is echt grote onzin, in Telefoon modus kan je met PC Suite prima je telefoon synchroniseren, als je via de sim kaart gaat kopieren heb je nog maar 1 nummer per contact.
Kan het nu wel of kan het nu niet?

Ik heb mijn telefoon met USB kabel aangesloten, ik start SE PC suite op en klik op Verbinding maken en vervolgens dmv die wizard kies ik voor USB kabel, maar dan vind hij mijn telefoon niet.

Dit terwijl bij het aansluiten mijn telefoon de keuze geeft voor DATA of TELEFOON modus.

Kies ik voor DATA modus dan ziet hij de phone wel 8)7

Wat doe ik of kan ik verkeerd doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:50:
[...]

Kan het nu wel of kan het nu niet?

Ik heb mijn telefoon met USB kabel aangesloten, ik start SE PC suite op en klik op Verbinding maken en vervolgens dmv die wizard kies ik voor USB kabel, maar dan vind hij mijn telefoon niet.

Dit terwijl bij het aansluiten mijn telefoon de keuze geeft voor DATA of TELEFOON modus.

Kies ik voor DATA modus dan ziet hij de phone wel 8)7

Wat doe ik of kan ik verkeerd doen?
Mijn tips nog geprobeerd, of is dat teveel moeite ? :? Ik vraag het maar weer omdat jij aangeeft nog steeds zelf/handmatig verbinding te moeten maken (wizard > usb kabel). Bij mij gaat alles automatisch, dwz telefoon wordt gewoon herkend ...zowel in bestands- als telefoonmodus. Daarna kan ik alles doen wat ik wens...synchroniseren/bestanden overzetten enz !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AceAlpha schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:39:
[...]

ik zou het niet weten, lees de algemene voorwarden :P staat ook een tel nmmr bij waar je vragen kan stellen...
Gekocht of met een abbo, het maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:59:
[...]

Mijn tips nog geprobeerd, of is dat teveel moeite ? :? Ik vraag het maar weer omdat jij aangeeft nog steeds zelf/handmatig verbinding te moeten maken (wizard > usb kabel). Bij mij gaat alles automatisch, dwz telefoon wordt gewoon herkend ...zowel in bestands- als telefoonmodus. Daarna kan ik alles doen wat ik wens...synchroniseren/bestanden overzetten enz !
Zeker niet teveel moeite, ik had dat al nagekeken.
In apparaatbeheer staat de Sony Ericsson W810 Driver, ik gebruik de orginele software, ik heb geen firewall op mijn pc geinstalleerd en mijn antivirus is Norman die tot zover geen complicaties geeft wat Norton soms nog wel had.

En Float agent te gebruiken lijkt mij niet zo wat, aangezien ik hem juist wel wil synchroniseren met Outlook, althans ik wil de contactpersonen op mijn pc invullen en vervolgens op de telefoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:50:
[...]

Zeker niet teveel moeite, ik had dat al nagekeken.
In apparaatbeheer staat de Sony Ericsson W810 Driver, ik gebruik de orginele software, ik heb geen firewall op mijn pc geinstalleerd en mijn antivirus is Norman die tot zover geen complicaties geeft wat Norton soms nog wel had.

En Float agent te gebruiken lijkt mij niet zo wat, aangezien ik hem juist wel wil synchroniseren met Outlook, althans ik wil de contactpersonen op mijn pc invullen en vervolgens op de telefoon krijgen.
Ah ok zo te zien heb je inderdaad alles nagekeken. Ik zou in dit geval zelf kiezen om alles maar te de-installeren. Daarna reg cleaners er tegen aan gooien, en dan opnieuw installeren. Gebruik in dit geval wel de allerlaatste software vanaf de SE support site. Ik weet het, kost best veel moeite allemaal. Maar ik denk dat het een oplossing zou moeten geven. Mocht je toevallig een image-file hebben van vóór installatie SE-software, dan is het aan te bevelen om die terug te zetten.

Ik ben geheel met je eens wb FMA. Ik ben ook iemand die alle afspraken e.d. in Outlook bijhoudt, dus FMA is voor mij geen optie. Jammer want het is een makkelijk pakket dat vrijwel altijd goed werkt (lees : synchroniseert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Weet iemand of je op je berichten menu een wachtwoord kan zetten?
Dus op de postvak in en postvak uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
ik weet niet of je heel je inbox kan beschermen maar heb dit progje gevonden op het net. Heb em nog niet geinstalleerd omdat ik men kabel niet meteen vind :+

link:
http://seclub.org/old/appz/filesys/File_Protect_1.0.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:56:
[...]

Ah ok zo te zien heb je inderdaad alles nagekeken. Ik zou in dit geval zelf kiezen om alles maar te de-installeren. Daarna reg cleaners er tegen aan gooien, en dan opnieuw installeren. Gebruik in dit geval wel de allerlaatste software vanaf de SE support site. Ik weet het, kost best veel moeite allemaal. Maar ik denk dat het een oplossing zou moeten geven. Mocht je toevallig een image-file hebben van vóór installatie SE-software, dan is het aan te bevelen om die terug te zetten.

Ik ben geheel met je eens wb FMA. Ik ben ook iemand die alle afspraken e.d. in Outlook bijhoudt, dus FMA is voor mij geen optie. Jammer want het is een makkelijk pakket dat vrijwel altijd goed werkt (lees : synchroniseert).
Wat misschien een ideetje is voor de FAQ, zorg wel dat alle andere synchronisatie programma;s van bijv. Nokia PC suite etc is verwijderd. Ik heb deze software verwijdert en vervolgens ging het volgens het boekje en het werkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:04:
[...]

Wat misschien een ideetje is voor de FAQ, zorg wel dat alle andere synchronisatie programma;s van bijv. Nokia PC suite etc is verwijderd. Ik heb deze software verwijdert en vervolgens ging het volgens het boekje en het werkt 8)7
Godsamme ! Het is overigens wel redelijk aannemelijk dat er conflicten kunnen ontstaan. Ikzelf ben iemand die altijd oude software deinstalleert voor nieuwe software te installeren. Natuurlijk geldt dit alleen wanneer de noodzaak voor de oude software niet meer is.

Ben blij dat het nu voor je werkt ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:14:
[...]

Godsamme ! Het is overigens wel redelijk aannemelijk dat er conflicten kunnen ontstaan. Ikzelf ben iemand die altijd oude software deinstalleert voor nieuwe software te installeren. Natuurlijk geldt dit alleen wanneer de noodzaak voor de oude software niet meer is.

Ben blij dat het nu voor je werkt ! 8)
Was totaal vergeten dat ik dat er nog op had staan, gebruikte het nooit aangezien dat helemaal waardeloos was om via bluetooth het werkend te krijgen. Maar idd Godsamme! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope gewoon een hi abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
1voud schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:55:
ik weet niet of je heel je inbox kan beschermen maar heb dit progje gevonden op het net. Heb em nog niet geinstalleerd omdat ik men kabel niet meteen vind :+

link:
http://seclub.org/old/appz/filesys/File_Protect_1.0.jar
Hmm nee met dat programmatje lukt het me niet om me hele inbox te vergrendelen.
Maar toch bedankt voor dat programmatje ik zal het nog wel is nodig hebben :P
Maar je berichten menu vergrendelen kan je dus blijkbaar niet in de software van de telefoon zelf doen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:13:
[...]

Gekocht of met een abbo, het maakt niet uit :)
fuck, ik heb hem in april gekocht.. voor mij geld de actie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
ik geloof dat ik hem ook binnen heb. Naja, morgen dan. Ik was niet thuis... (pakketje uit maatstricht, neem aan dat ie van SE is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mijn verbinding of gaat bestands overdracht zwaar langzaam? een cd van 80 mb duurt bijna 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
AceAlpha schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:39:
[...]

Ik denk dat het beste is om een mailtje te sturen naar SE, net als ik alleen het antwoorden duurt zo lang -.-'
vanmorgen gebeld, moest een masterreset 2 maal uitvoeren.
dan zou alles weer in de juiste stand staan en nederlands weer te selecteren zijn.
ben benieuwd ga vanavond proberen.

gr fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
net 2x master reset gedaan en alles is nog altijd in het Engels :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
1voud schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:03:
net 2x master reset gedaan en alles is nog altijd in het Engels :'(
achja iemand anders die het al heeft geprobeerd? maar verder werkt de tel perfect, en mijn engels is best goed :P dus k zit er niet heel erg mee. Tis alleen best jammer en vreemd van SE om zoiets er niet bij te vermelden -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:48:
Ligt het aan mijn verbinding of gaat bestands overdracht zwaar langzaam? een cd van 80 mb duurt bijna 10 minuten.
Ja bij mij duurt 80 mb ook rond de 10 min, dus wss gaat het zwaar langzaam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
jschelhaas schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:27:
ik geloof dat ik hem ook binnen heb. Naja, morgen dan. Ik was niet thuis... (pakketje uit maatstricht, neem aan dat ie van SE is)
wanneer had jij die actie ingezonden? Ff kijken wanneer ik hem dan ongeveer kan verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
AceAlpha schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:20:
[...]

achja iemand anders die het al heeft geprobeerd? maar verder werkt de tel perfect, en mijn engels is best goed :P dus k zit er niet heel erg mee. Tis alleen best jammer en vreemd van SE om zoiets er niet bij te vermelden -.-'
Ik heb hem juist op het engels gezet. Op zich valt het nl op deze foon wel mee, maar op de oude SE T200 (geloof ik.) was het nogal slecht vertaald en verkeerd afgekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
AceAlpha schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:23:
[...]

wanneer had jij die actie ingezonden? Ff kijken wanneer ik hem dan ongeveer kan verwachten :)
dinsdag 25 juni, dus 2 weken geleden. Al bleek de postbode zaterdag al langsgekomen te zijn, dus anderhalve week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:58:

[afbeelding]
Hey, heb 'm nu ook binnen. Idd een erg leuk dingetje. Heb alleen 1 vraagje, als ik nu gebeld wordt terwijl ik mijn foon op de mds-60 heb staan dan gaat ie toch trillen en das volengs mij niet al te best voor de aansluiting en zowiezo irritant. Kun je de telefoon op een of andere manier instellen dat ie automatisch alleen op ringtone gaat en trillen uit zet als ik 'm in de mds-60 zet?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Oliesjeik1 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:57:
[...]

Hey, heb 'm nu ook binnen. Idd een erg leuk dingetje. Heb alleen 1 vraagje, als ik nu gebeld wordt terwijl ik mijn foon op de mds-60 heb staan dan gaat ie toch trillen en das volengs mij niet al te best voor de aansluiting en zowiezo irritant. Kun je de telefoon op een of andere manier instellen dat ie automatisch alleen op ringtone gaat en trillen uit zet als ik 'm in de mds-60 zet?
je weet dit uit ervaring?

Lijkt me niet erg logisch, hij gaat namelijk ook niet trillen als ie op de lader zit oid.

Maar volgens mij valt het wel wat mee met de aansluiting ik heb dat ding nog niet binnen, maar dat tril ding zit ergens in het midden van de achterkant. En de onderkant voelt opzich weinig. Mits hij maar neit te steving aan de achterkant van de speaker zit. Maar anders is het lijkt me gewoon garatie. Het is niet fijn, maar het is een officiele SE product. Ik zou eerder gewoon ff SE mailen/bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Ik heb nog een vraagje over de oordopjes want ik vind ze maar een beetje raar :P
Ik heb er een foto van gemaakt (jaja met me w810i) en ik wou even weten of ze wel helemaal goed zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img311.imageshack.us/img311/1023/dsc00081dl0.th.jpg

Want de ene kant is echt veel langer dan de andere.. hij hangt dus scheef. Ik vond het een beetje onlogisch in elkaar zitten, is dat bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
Svennos_1990 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:45:
Ik heb nog een vraagje over de oordopjes want ik vind ze maar een beetje raar :P
Ik heb er een foto van gemaakt (jaja met me w810i) en ik wou even weten of ze wel helemaal goed zijn.

[afbeelding]

Want de ene kant is echt veel langer dan de andere.. hij hangt dus scheef. Ik vond het een beetje onlogisch in elkaar zitten, is dat bij jullie ook?
Idem hier, vind het ook maar raar in elkaar zitten. Mja wat kan je er aan doen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
1voud schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:52:
[...]

Idem hier, vind het ook maar raar in elkaar zitten. Mja wat kan je er aan doen }:O
ja naja ik gebruik toch nooit eigenlijk mijn oordopjes daar gebruik ik meer mijn iPod voor.
Maar ik wou het even weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ze zitten inderdaad wat merkwaardig in elkaar :P
Ik gebruik m'n Sennheisers CX300, dat geeft wel wat problemen met de lange kabels maar het klinkt wel geweldig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos_1990 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:45:

[afbeelding]

Dat klopt, dat is bij iedere zo.
Het is (volgens mij) de bedoeling dat je het speakertje met het lange snoortje achter je nek langs legt.
Hier door zijn beide weer evenlang, ik doe het op deze manier en bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000

Laguna

Connaisseur

Is bij meer oordopjes zo de bedoeling daarvan is dat je de lange achterlangs in je oor doet dus dat het draadje over de achterkant van je nek loopt. Lijkt mij nogal logisch :Y)

EDIT: Net iets te laat ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Laguna op 07-08-2006 22:53 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
Over het ene lange en ene korte praat ik niet, het gaat me meer om het raar kruisingspunt van oortjes naar jack. Dit vind ik zo averechts .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000

Laguna

Connaisseur

1voud schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:54:
Over het ene lange en ene korte praat ik niet, het gaat me meer om het raar kruisingspunt van oortjes naar jack. Dit vind ik zo averechts .
Het waren ook reacties op de post van Svennos_1990 :X

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
jschelhaas schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

dinsdag 25 juni, dus 2 weken geleden. Al bleek de postbode zaterdag al langsgekomen te zijn, dus anderhalve week.
o dat wordt dan nog een weekje wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
Laguna schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:00:
[...]

Het waren ook reacties op de post van Svennos_1990 :X
ja vermeld da dan ergens he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
AceAlpha schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:15:
[...]

o dat wordt dan nog een weekje wachten :)
en ik nog 9 uur... grrr :')

Het is wel handiger, die oordopjes achter je nek. Vallen ze ook niet enzo. Op zich zijn ze wel prima. Maar het kan natuurlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
Doet de radio het eigenlijk ook in die MDS-60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
lol. Ik heb hem nu echt binnen. Wel met de verkeerde brief...

"u heeft deel genomen aan de actie waarbij u bij aankoop van een Sony Portable DVD player, een Car kit CCKT-DVE7 voor € 79 ontvangt. "

Met eronder dat de brief een garatiebewijs is...

Maar even bellen, voor een juiste garantiebewijs...

edit: en de radio doet het er ook in!

[ Voor 6% gewijzigd door disheaver op 08-08-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jschelhaas schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:16:
lol. Ik heb hem nu echt binnen. Wel met de verkeerde brief...

"u heeft deel genomen aan de actie waarbij u bij aankoop van een Sony Portable DVD player, een Car kit CCKT-DVE7 voor € 79 ontvangt. "

Met eronder dat de brief een garatiebewijs is...

Maar even bellen, voor een juiste garantiebewijs...

edit: en de radio doet het er ook in!
Ik heb dus precies de zelfde verkeerde brief ontvangen :/
Zie ik nu pas na een paar dagen, ook maar eens contact op nemen met SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Niet online
0438800158 is het juiste nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1voud schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:54:
Ik gebruik dagelijks oude oorplugjes van een minidisc walkman en daar zit ook zo'n 'raar' kruispunt. Ze zullen er wel over nagedacht hebben. Als je hem indoet/gebruikt, zul je zien dat die lange kabel wat slaphangt, waardoor het redelijk logisch is, dat ievanuit het kruispunt 'naar beneden' hangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
waar is die silvere knop eigelijk voor die ook bij je oordopjes zitten? zitten op dat omvormer ding waar je je oordopjes moet inpuggen. K heb er eigelijk nooit aandacht aan besteed viel me ineens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds kort de W810i, en ik vraag me af hoe ik 't camerageluid uit kan zetten, want das best irritant af en toe.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
AceAlpha schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:45:
waar is die silvere knop eigelijk voor die ook bij je oordopjes zitten? zitten op dat omvormer ding waar je je oordopjes moet inpuggen. K heb er eigelijk nooit aandacht aan besteed viel me ineens op :P
Is voor het aannemen van gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:56:
Ik heb ook sinds kort de W810i, en ik vraag me af hoe ik 't camerageluid uit kan zetten, want das best irritant af en toe.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Is in principe niet mogelijk, maar ik heb van diverse mensen begrepen dat het bij hun wel kan door telefoon op stil-modus te zetten. Bij mij werkt dat helaas niet :(
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.