Iemand toevallig al een dualsim-adapter gebruikt met de W810i ?
Ik heb mijn telefoon donderdag besteld en vandaag (maandag) al een brief gehad met wat informatie hoe het gaat enzo. Was dit bij jou ook zo snel of is dit een teken dat ik hem miss iets sneller binnen krijgajampaniki schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:05:
[...]
Dit komt (volgens hun) omdat je via de telefoon besteld hebt. Dan gaat het via kpn en niet Hi. Ik snap de logica ook niet helemaal maargoed. Je kan wel een vraag insturen op de kpn site maar ik kreeg als antwoord terug dat ze geen antwoord hadden. Lekker prutservice dus. Mijn advies: wacht het lekker af, als de 10 werkdagen voorbij zijn even bellen.
Ik had nog een vraagje: is er een mogelijkheid om sms-jes op de computer te typen en ze dan via bluetooth door de telefoon te laten verzenden. Vind ik namelijk een stuk makkelijker dan op me telefoon typen.
Meestal werkt het goed zonder dat je iets in de gsm hoeft te veranderen en soms werkt het pas als je in een nieuw profiel het IP van je pc zet en verder niets.Jassy schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:16:
Ik zit net hier even mee te spelen:
Internetten met je mobiel via breedband van je PC
Ik heb alle stappen netjes gevolgd, ik heb een COM verbinding lopen, en dat programma van SE ziet netjes mijn telefoon en dergelijke.
Echter, als ik met Opera mini het net op wil gaan zegt hij dat ik geen verbinding heb (????)
Hoe kan dat nou? Heb ik een instelling in mijn toestel over het hoofd gezien? Het lijkt wel alsof hij GRPS wil pakken (werkt dus niet, want ik heb een fake profiel geactiveerd, zodat dat ding niet zomaar gaat GRPS'en
Zorg dat ook Java instellingen naar dit profiel wijzen, dan werkt het misschien wel
Het netwerk vinkje staat er toch wel bij in device explorer
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Is het al iemand gelukt om met een Vodafone Branded w810i de firmware te updaten ?
Ik baal zeer erg van de flits bug en nog een paar anderen. Ik had gehoort dat er wel een firmware update was voor de unbranded w810i's een tijdje geleden... waarom is er geen update voor mijn w810i ?
Ik baal zeer erg van de flits bug en nog een paar anderen. Ik had gehoort dat er wel een firmware update was voor de unbranded w810i's een tijdje geleden... waarom is er geen update voor mijn w810i ?
Ik heb een nieuw profiel gemaakt met alle IP's goed ingesteld (naar mijn pc dus) en het werkt nu perfect!Meestal werkt het goed zonder dat je iets in de gsm hoeft te veranderen en soms werkt het pas als je in een nieuw profiel het IP van je pc zet en verder niets. Zorg dat ook Java instellingen naar dit profiel wijzen, dan werkt het misschien wel
YepHet netwerk vinkje staat er toch wel bij in device explorer
[ Voor 17% gewijzigd door Jassy op 25-07-2006 08:21 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik zag laatst iemand anders met een W810i, die de flash-bug nog had.... point and laugh
13:37
Het gratis speakerset heeft er voor gezorgd dat ik de knoop heb doorgehakt, gisteren besteld via Hi (Hi20 voor € 15) nu maar hopen dattie gauw binnen is.
Kan ik in september op vakantie fijn muziek luisteren op het strand.
Edit:
Ben net gebeld en hij wordt donderdag op mijn werk bezorgd. En ik heb nog wel met nummerbehoud.
Kan ik in september op vakantie fijn muziek luisteren op het strand.
Edit:
Ben net gebeld en hij wordt donderdag op mijn werk bezorgd. En ik heb nog wel met nummerbehoud.
[ Voor 17% gewijzigd door Diederik op 25-07-2006 15:42 ]
[baalmode]Gratis speaker actie, loopt van 14-07 ~ 31-08, ik heb de mijne 06-07 besteld...... [/baalmode]
Misschien eens kijken wat ik met typex en kopieeren ofzo kan doen
Misschien eens kijken wat ik met typex en kopieeren ofzo kan doen
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Heb tegelijkertijd met het posten van dit berichtje een e-mailtje gestuurd naar SE, maar het enige wat zij me konden aanraden was checken of er een update beschikbaar was - terwijl ik dat zelf natuurlijk allang had gedaan. Indien die update niet beschikbaar was moest ik maar naar een SE-shop om het ding te laten repareren. Daar doen ze er dus ook niks aan, waarom precies is me al met niet duidelijk geworden.orejas schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:56:
Ik heb mijn w810i nu een weekje of twee, nadat ik er mijn nokia 6230, waar ik ook flink tevreden over was, voor had ingeruild.
Had hem hem genomen voornamelijk omdat ik die walkman-functie erg cool vind en het een ontzettend mooi beessie is.
Probleem wat ik nu echter heb is dat ik echt niet normaal kan handsfree bellen. Het lijkt te liggen aan het microfoontje in de headset; als ik aan het bellen ben hoor ík zelfs het ding heen en weer schuiven over mijn kleding. Ik hoor dan ook van al mijn gesprekspartners dat het wel lijkt alsof ik in een orkaan sta, als ik met ze bel. Ook hoor je geen ringtone in je headset als je gebeld wordt, waardoor je niet weet of de radio (even) uitvalt of dat je telefoon overgaat.
Nu vind ik het dus een hartstikke mooi ding, maar het is toch een telefoon. Een telefoon waarmee ik graag gewoon goed wil kunnen bellen en juist dat doet ie niet zo goed.
Dan had ik beter bij mijn 6230 kunnen blijven....
Jullie ook zulke problemen?
Mijn vraag blijft echter wel staan; hebben meer mensen last van een dramatisch slechte headset en moet ik me gewoon niet zo druk maken, of moet dit toch te fiksen zijn?
Stam + t
Niemand ?dafmay schreef op zondag 23 juli 2006 @ 00:49:
Iemand toevallig al een dualsim-adapter gebruikt met de W810i ?
iemand enig idee of de batterij die in deze telefoon gaat inderdaad hetzelfde is als die uit de k750?
- onzin
[ Voor 98% gewijzigd door disheaver op 25-07-2006 23:50 ]
Ik heb een BST-37, 900mAh, 3,6V.HKS-Skyline schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:35:
iemand enig idee of de batterij die in deze telefoon gaat inderdaad hetzelfde is als die uit de k750?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ja, ze maken beide gebruiken van de BST-37HKS-Skyline schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:35:
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
mooizo, dat betekend dat ik dan 2 batterijen voor 1 telefoon zou hebben
geen stomme joystick die kapot kan.
alleen een lens die bekrast gaat raken in mn zak....
maargoed, komt wel goed.
dank!
edit:
er was trouwens een mogelijkheid gratis een MDS-60 speakerset van sony te krijgen als je een w810 had gekocht en een formuliertje invulde en toezond, deze lagen in de winken, maar dat verliep allemaal via sony. Maar ik neem aan dat dit al bekend was.
Iemand toevallig ervaringen met dit apparaat?
maargoed, komt wel goed.
dank!
edit:
er was trouwens een mogelijkheid gratis een MDS-60 speakerset van sony te krijgen als je een w810 had gekocht en een formuliertje invulde en toezond, deze lagen in de winken, maar dat verliep allemaal via sony. Maar ik neem aan dat dit al bekend was.
[ Voor 44% gewijzigd door HKS-Skyline op 26-07-2006 00:21 ]
Deze zaten standaard bij mij in het pakket... dus zal denk ik wel goed komenHKS-Skyline schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:10:
mooizo, dat betekend dat ik dan 2 batterijen voor 1 telefoon zou hebben![]()
maargoed, komt wel goed.
dank!
edit:
Huh, kan ik dat ook krijgen? Ik heb dat dus nietNibbz schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:42:
[...]
Deze zaten standaard bij mij in het pakket... dus zal denk ik wel goed komen
speakersetkyddil schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:57:
[...]
Huh, kan ik dat ook krijgen? Ik heb dat dus niet
Ben trouwens ook wel benieuwd naar ervaringen met de W810I i.c.m. de speakerset.
[ Voor 16% gewijzigd door Diederik op 26-07-2006 09:09 ]
SHIT, mijne is dus niet na 14 juli gekocht_Diederik schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:07:
[...]
speakerset
Ben trouwens ook wel benieuwd naar ervaringen met de W810I i.c.m. de speakerset.
OMFG is dat hem_Diederik schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:07:
[...]
speakerset
WOOW dat is wel even heel vet
Dit geld tog wel als je hem neemt bij een abbo bij HI ?
ik presteerde het gisteren om mijn headsetje mee naar buiten te sleuren toen ik uit de auto stapte. En de microfoon kwam precies tussen de deurstijl
kan-ie niet tegen!. Gaat me weer 30 eypo's kosten
Dit wilde ik ook wel even weten. Ik heb hem nl op 13 juli besteld bij Hi, maar op de factuur staat gewoon 24 juli. Komt dat even mooi uit. Ben blij dat ik hem niet bij primafoon heb gekochtSvennos_1990 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:08:
[...]
OMFG is dat hem![]()
WOOW dat is wel even heel vetik blij dat ik hem naar 14 julie heb besteld
![]()
Dit geld tog wel als je hem neemt bij een abbo bij HI ?
Ik heb hem dus gisteren binnen gekregen en ben er echt superblij mee. Nou zit ik wat muziek over te zetten en ik moet zeggen dat het niet echt hard gaat. Ik dacht dat het misschien aan de firmware ligt maar seus zegt dat er geen nieuwere versie beschikbaar is. Is er niet een manier om muziek rechtstreeks op de memorystick te zetten zonder de disc2phone software te gebruiken?
Ik heb nog even de firmware opgezocht: CXC1250316 R4CE012 000000
[ Voor 33% gewijzigd door ajampaniki op 26-07-2006 16:13 ]
Volgens mij maakt het echt niet uit waar je hem hebt gekocht, tenminste dat lees ik niet terug in de voorwaarden.
Hoi, ik vroeg me af of dit thema:
http://www.fs-newmobile.c...sson_may_2006%20(162).jpg
(linker ofcourse)
Ook ergens te halen valt.
Of is dit ook een thema van de DaVince firmware???
Is namelijk wel erg vet als ik die zou hebben
Oh, en heeft iemand die speakerset al uitvoerig getest. Krijg m namelijk binnenkort ook en ben benieuwd of het iets is.
(linker ofcourse)
Oh, en heeft iemand die speakerset al uitvoerig getest. Krijg m namelijk binnenkort ook en ben benieuwd of het iets is.
d'n oliesjeik
Deze heb ik wel kunnen vindenOliesjeik1 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:43:
Hoi, ik vroeg me af of dit thema:
(linker ofcourse)

ow dies ook wel vet. Waar heb je die gevonden dan en moet daar de DaVince software voor gebruikt worden.
Oh en nog een vraagje: Heb een aantal berichten op de sim kaart staan maar deze wil ik naar het telefoongeheugen overzetten. Hoe doe ik dat?
alvast bedankt
Oh en nog een vraagje: Heb een aantal berichten op de sim kaart staan maar deze wil ik naar het telefoongeheugen overzetten. Hoe doe ik dat?
alvast bedankt
d'n oliesjeik
Verwijderd
Hallo,,
Ik heb sinds een tijdje ook een SE w810i.
Is het mogelijk om het volume op te krikken dmv software oid?
Ik heb sinds een tijdje ook een SE w810i.
Is het mogelijk om het volume op te krikken dmv software oid?
Ik ben al enige tijd in het bezit van de SE W810i. Nu zit mijn sms inbox vol, maar ook mijn opgeslagen item box zit vol met lieve smsjes
Nou slaat hij je smsjes, wanneer je ze opslaat in je opgeslagen items, allemaal op op je simkaart. Dit kan je namelijk zien wanneer je deze handeling uitvoert. Zodoende heb ik nu ook gezien dat hij voor 100 % vol zit.
Is er geen mogelijkheid deze smsjes op te slaan op je geheugen kaart of iets dergelijks?
Is er geen mogelijkheid deze smsjes op te slaan op je geheugen kaart of iets dergelijks?
[ Voor 1% gewijzigd door Joster op 26-07-2006 21:25 . Reden: typo's ]
Ik heb de W810i net besteld, met een t-mobile abbo incl Pocket Internet Totaal... Zal begin volgende week wel bezorgd worden 
Wel jammer dat hij geen UMTS ondersteunt (en t-mobile geen EDGE). Maar dan had hij ws weer een stukje duurder geweest en had ik zelf moeten meebetalen. Nu is alles voor de baas, hehe.
Bovendien is de UMTS dekking in de omgeving waar ik woon maar zo-zo. Liefst had ik gezien dat t-mobile EDGE gaat invoeren; bij Telfort is het internet weer niet onbeperkt zoals bij PIT, en een grote internetbundel waarmee je redelijk intensief kan IMAPpen is daar weer te duur.
Ach ja, het zal toch wel een grote verbetering worden tov m'n Nokia 6210 uit 2001 ofzo
Wel jammer dat hij geen UMTS ondersteunt (en t-mobile geen EDGE). Maar dan had hij ws weer een stukje duurder geweest en had ik zelf moeten meebetalen. Nu is alles voor de baas, hehe.
Bovendien is de UMTS dekking in de omgeving waar ik woon maar zo-zo. Liefst had ik gezien dat t-mobile EDGE gaat invoeren; bij Telfort is het internet weer niet onbeperkt zoals bij PIT, en een grote internetbundel waarmee je redelijk intensief kan IMAPpen is daar weer te duur.
Ach ja, het zal toch wel een grote verbetering worden tov m'n Nokia 6210 uit 2001 ofzo
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Op de een of andere manier herkend de walkman AAC-bestanden niet, en zijn dus niet af te spelen. Ik zie de bestanden wel in de file manager (met een blauw ruit symbool), maar kan alleen verplaatsen/kopieren enz. Ik heb zowel VBR als ABR geprobeerd en gebruik DbPowerAmp "Advanced Audio Coding (CLI)" voor het encoden.
Wie weet de oplossing ? Alvast bedankt.
m4a extensie ipv aac !
Wie weet de oplossing ? Alvast bedankt.
m4a extensie ipv aac !
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 27-07-2006 17:34 ]
ik ben op zoek naar een mooi hoesje voor mijn telefoon...liefst iets van stof wat een beetje modern kijkt. dus niet zo'n leren bouwvakkers cover 
kan niet echt iets vinden kom telkens op kelkoo uit enzo. weet iemand misschien waar ze ruime keus hebben aan dit soort accesoires?
kan niet echt iets vinden kom telkens op kelkoo uit enzo. weet iemand misschien waar ze ruime keus hebben aan dit soort accesoires?
Steam: CatBearCow
Wel vet?Oliesjeik1 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:46:
ow dies ook wel vet. Waar heb je die gevonden dan en moet daar de DaVince software voor gebruikt worden.

Maare, iemand toevallig er al achter hoe je normaal een swf bestand kunt laten afspelen? Ik krijg nogsteeds de melding "webbrowser niet beschikbaar"
Heeft iemand dit al werkend voor de W810i? En zo ja, met welke download? De beta of de standaard versie? Het is beide al van een verder verleden dan dat de W810i op de markt kwam dus ik weet niet of het werkend te krijgen is?!Laguna schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 18:37:
[...]
Ja dit kan, is heel makkelijk te doen met float's Mobile Agent (FMA).
hier is het gelukt. moet volgens mij wel in telefoonmode staan als je em op je kabel aansluit want bij bestandsoverdracht werkt ie niet.Joster schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:02:
[...]
Heeft iemand dit al werkend voor de W810i? En zo ja, met welke download? De beta of de standaard versie? Het is beide al van een verder verleden dan dat de W810i op de markt kwam dus ik weet niet of het werkend te krijgen is?!
heb overigens versie 0.1.1.16
Steam: CatBearCow
Verwijderd
halloe, ik krijg 'm als het goed is ook vandaag, bij een telfort 200+100 1jaar gratis gekocht.
ik vroeg me af of al iemand dat gratis speakerset heeft ontvangen en wat zijn bevindingen zijn over dit apparaatje.
ik vroeg me af of al iemand dat gratis speakerset heeft ontvangen en wat zijn bevindingen zijn over dit apparaatje.
Ik heb de telefoon bij Hi besteld en er zit dus gewoon een sim lock op!!
Dus ik bel de klantenservice want mijn nummer moet nog overgezet en tot die tijd wil ik met oude sim bellen:
Miep1: mag ik uw IMEI nummer?
Had ik niet bij de hand dus opgezocht en opnieuw gebeld
Miep2: uw unlockcode is ***********************************
Ingevoerd maar werkte niet
Miep3: Ik wil u best de unlock code geven maar dat kost € 68,-
Ik denk er dus nog even een weekendje over na of ik de boel weer retour afzender stuur.
Verder wel een heel mooi toestel
Dus ik bel de klantenservice want mijn nummer moet nog overgezet en tot die tijd wil ik met oude sim bellen:
Miep3: Ik wil u best de unlock code geven maar dat kost € 68,-
Ik denk er dus nog even een weekendje over na of ik de boel weer retour afzender stuur.
Dat had je ook al op de site van Hi kunnen lezen_Diederik schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:05:
Ik heb de telefoon bij Hi besteld en er zit dus gewoon een sim lock op!!
Miep3: Ik wil u best de unlock code geven maar dat kost € 68,-![]()
Klopt, maar eerder in dit topic staat:Svennos_1990 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:17:
[...]
Dat had je ook al op de site van Hi kunnen lezen
Ik ga toch proberen kostenloos de sim lock eraf te krijgen en anders gaat de boel retour afzender.kuhlivisj schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:56:
[...]
Nee voor zover ik heb kunnen ontdekken zit er niks van Hi op de telefoon. Het is gewoon een telefoon met normale firmware en hij is simlock vrij.
Ik heb ook hi maar mijn prepay kaart ging er gewoon in hoor. Deze is van debitel en werkt nu nogsteeds. Ik heb trouwens dinsdag mijn telefoon gekregen, maar ik heb nog niks van mijn abonnement gehoord. Ik zou een contract opgestuurd krijgen maar daar heb ik nog niks van binnen gehad. Hoelang duurde dit bij de rest?
Kleine kans dat je dat gaat lukken. De simlock zit er niet voor niets op. Ze hebben geleverd wat je hebt besteld._Diederik schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:06:
[...]
Ik ga toch proberen kostenloos de sim lock eraf te krijgen en anders gaat de boel retour afzender.
Kleine kans ? Zeg maar gerust geen enkele kans! Maar een simlock is altijd makkelijk te verwijderen via het "niet-zo-legale" circuitJimster schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:58:
[...]
Kleine kans dat je dat gaat lukken. De simlock zit er niet voor niets op. Ze hebben geleverd wat je hebt besteld.
Oeps dubbele post.Jimster schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:58:
[...]
Kleine kans dat je dat gaat lukken. De simlock zit er niet voor niets op. Ze hebben geleverd wat je hebt besteld.
[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 29-07-2006 12:00 ]
Ben ik niet helemaal met je eens, ik heb nummerbehoud aangevraagd en vindt niet dat het mijn probleem is dat dat even moet duren. Dus wil ik met oude sim bellen tot het nummer over is.Jimster schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:58:
[...]
edit:
ze hadden het er minimaal even bij kunnen zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Diederik op 29-07-2006 13:54 ]
Verwijderd
Ik heb eindelijk het prachtige Crystaline theme (origineel voor de k800) voor mijn w810i gevonden.

Voor degene die dit geweldige theme ook willen hebben:
http://www.royabbink.nl/dump/crystaline.zip

Voor degene die dit geweldige theme ook willen hebben:
http://www.royabbink.nl/dump/crystaline.zip
Ik heb een verzameling themes voor de W810i. Als iemand mij kan vertellen waar ik ze het beste/eenvoudigste kan sharen (geen ftp oid) op internet (ong 5Mb), dan wil ik dat graag doen.
EDIT : kijk hier voor een enorme verzameling (animated) W810i themes : http://www.myw810.lasyk.net/
EDIT : kijk hier voor een enorme verzameling (animated) W810i themes : http://www.myw810.lasyk.net/
[ Voor 22% gewijzigd door dafmay op 29-07-2006 18:10 ]
Deze zou je kunnen gebruiken: http://www.yousendit.com/dafmay schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:06:
Ik heb een verzameling themes voor de W810i. Als iemand mij kan vertellen waar ik ze het beste/eenvoudigste kan sharen (geen ftp oid) op internet (ong 5Mb), dan wil ik dat graag doen.
Ik heb hem nooit echt gebruikt maar hij werkt wel.... alleen maar 30 dagen geloof ik.
Zou leuk zijn als je de themes wilt uploaden.
Het slimst is dan om ze in te pakken in 1 winrar bestand.
Yousendit is zo te zien alleen om (grote) bestanden naar anderen te sturen (via email ?). Anyway, de themes die ik heb zijn van de website die in mijn vorige post is te lezen. Makkelijker om ze direkt daar vandaan te halen, plus je hebt enorm meer keusSvennos_1990 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:48:
[...]
Deze zou je kunnen gebruiken: http://www.yousendit.com/
Ik heb hem nooit echt gebruikt maar hij werkt wel.... alleen maar 30 dagen geloof ik.
Zou leuk zijn als je de themes wilt uploaden.
Het slimst is dan om ze in te pakken in 1 winrar bestand.
oow owkeej ja dat is makkelijkerdafmay schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:28:
[...]
Yousendit is zo te zien alleen om (grote) bestanden naar anderen te sturen (via email ?). Anyway, de themes die ik heb zijn van de website die in mijn vorige post is te lezen. Makkelijker om ze direkt daar vandaan te halen, plus je hebt enorm meer keus
Verwijderd
hi, ik had ff een vraagje over mijn w810i.
Ik ben er een week geleden het zwembad mee ingedoken (terwijl die aanstond). hij heeft ong 3 tot 5 minuten in het water gelegen
. Ik heb na het zwembad uit te zijn gegaan de föhn erop gezet hoewel ik bij mezelf dacht, dit heeft toch gene zin, want mn telefoon is toch dood. Na het föhnen zaten er echter nog druppeltjes onder mn scherm dus toen 3 dagen gewacht totdat ik niks meer van water zag. Toen heb ik hem geprobeerd aan te zetten, maar dat lukte niet. Nu dacht ik, vandaag hem dan nog is proberen aan te zetten, maar hij deed nog niks, maar na de 5 minuten dat ik hem aan had gezet kreeg hij heel even een wit beeld en ging toen gelijk weer uit. Na weer ong. 5 minuten ging hij oppeens trillen en werd het schermpje weer wit en bleef wit. Nu kreeg ik hem niet meer uit en dus de batterijen eruit gehaald. Toen nog een keer geprobeerd en toen kwam hij zelfs bij het SE logo, maar bleef daar hangen. Nu probeer ik het nog regelmatig, maar hij blijft hier nog steeds hangen.
Nu is mijn vraag, zou ik hem nog werkend kunnen krijgen door mss een paar onderdelen te vervangen ofzo?
ik heb btw al een k750i besteld (270 eurooz bij teh belcompany, best te doen leek me zo
), omdat ik gewoon niet dacht dat mijn w810i nog aan ging. Maar als jullie me mss wat tips kunnen geven zodat hij mss weer voor een tijdje werkt zou fantastisch zijn
.
bedankt!
Ik ben er een week geleden het zwembad mee ingedoken (terwijl die aanstond). hij heeft ong 3 tot 5 minuten in het water gelegen
Nu is mijn vraag, zou ik hem nog werkend kunnen krijgen door mss een paar onderdelen te vervangen ofzo?
ik heb btw al een k750i besteld (270 eurooz bij teh belcompany, best te doen leek me zo
bedankt!
Ik heb geen tips, een kennis van me heeft hetzelfde gehad met een W800i, die werkt helemaal, behalve het scherm (zelfs de mp3 speler doet hetVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:16:
hi, ik had ff een vraagje over mijn w810i.
Ik ben er een week geleden het zwembad mee ingedoken (terwijl die aanstond). hij heeft ong 3 tot 5 minuten in het water gelegen. Ik heb na het zwembad uit te zijn gegaan de föhn erop gezet hoewel ik bij mezelf dacht, dit heeft toch gene zin, want mn telefoon is toch dood. Na het föhnen zaten er echter nog druppeltjes onder mn scherm dus toen 3 dagen gewacht totdat ik niks meer van water zag. Toen heb ik hem geprobeerd aan te zetten, maar dat lukte niet. Nu dacht ik, vandaag hem dan nog is proberen aan te zetten, maar hij deed nog niks, maar na de 5 minuten dat ik hem aan had gezet kreeg hij heel even een wit beeld en ging toen gelijk weer uit. Na weer ong. 5 minuten ging hij oppeens trillen en werd het schermpje weer wit en bleef wit. Nu kreeg ik hem niet meer uit en dus de batterijen eruit gehaald. Toen nog een keer geprobeerd en toen kwam hij zelfs bij het SE logo, maar bleef daar hangen. Nu probeer ik het nog regelmatig, maar hij blijft hier nog steeds hangen.
ik heb btw al een k750i besteld (270 eurooz bij teh belcompany, best te doen leek me zo), omdat ik gewoon niet dacht dat mijn w810i nog aan ging. Maar als jullie me mss wat tips kunnen geven zodat hij mss weer voor een tijdje werkt zou fantastisch zijn
.
bedankt!
Verwijderd
die nieuwe firmware, waar kun je die vinden (die legale bedoel ik dan he ) ik heb nml nog steeds die flits licht bug
Verwijderd
hoe heeft hij dan gecheckt of alles het nog deed als het scherm kapot was? een nieuw scherm er gewoon ingezet? Mwah, bij mij is het dus iig anders, mn scherm doet het dus nog wel, maar ik ben baang de rest nietDaFreakhead schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:51:
[...]
Ik heb geen tips, een kennis van me heeft hetzelfde gehad met een W800i, die werkt helemaal, behalve het scherm (zelfs de mp3 speler doet het). Ik hou me wel aanbevolen voor het wrak van je foon, altijd makkelijk een backup voor je frontje/backplate etc. heheh
Verwijderd
Na enig gezoek op het forum is het me nog niet gelukt om een werkende oplossing te vinden, wie kan mij hierbij helpen.
Ik heb een HP ipaq4150 en een SonyEricsson W810i. Nu wil ik via op ipaq internetten via een GPRS verbinding met m'n mobiel (ik gebruik hiervoor een Web'N'Walk abonnement van T-Mobile). Met m'n vorige mobiel (nokia 6310i) werkte alles naar wens, nu heb ik mijn nokia vervangen door de SE en krijg ik via de inbelverbinding geen resultaat meer 9 de dial-up verbinding komt niet meer tot stand). Het heeft er m.i. alles mee te maken dat ik voor de SE een andere instelling moet gebruiken, ergens...
Hiervoor heb ik o.a. de onderstaande instellingen zoals op de site van T-Mobile zijn aangegeven gehanteerd (ook deze tips heb ik gehanteerd zonder succes http://www.pocketinfo.nl/artikel/2104):
**************************************************************************************************************
Welke gegevens heb ik nodig als ik handmatig mijn GPRS instellingen op de computer configureer?
Om je laptop of pda handmatig in te stellen voor T-Mobile GPRS Internet, heb je de volgende gegevens nodig:
APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres
In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39
Advanced connection settings:
+CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0 (Voor Motorola
telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")
Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#
Deze instellingen gelden voor alle abonnementen en tariefplannen.
**************************************************************************************************************
Ik krijg nu echter de melding "Cannot connect for an unknown reason".
Heeft iemand een idee wat ik nog fout doe?
Wat wél werkt is contact maken via de "NAP service", maar dit moet ik dan wel elke keer handmatig connecten en disconnecten, anders werkt het allemaal niet meer. Wat deze service precies is weet ik ook niet, maar het lijkt erop dat m'n PDA m'n mobiel dan als netwerkkaart ziet. Als iemand weet hoe ik dit kan instellen met een "automatische connect" houd ik me ook zéér aanbevolen!
Maarten
Ik heb een HP ipaq4150 en een SonyEricsson W810i. Nu wil ik via op ipaq internetten via een GPRS verbinding met m'n mobiel (ik gebruik hiervoor een Web'N'Walk abonnement van T-Mobile). Met m'n vorige mobiel (nokia 6310i) werkte alles naar wens, nu heb ik mijn nokia vervangen door de SE en krijg ik via de inbelverbinding geen resultaat meer 9 de dial-up verbinding komt niet meer tot stand). Het heeft er m.i. alles mee te maken dat ik voor de SE een andere instelling moet gebruiken, ergens...
Hiervoor heb ik o.a. de onderstaande instellingen zoals op de site van T-Mobile zijn aangegeven gehanteerd (ook deze tips heb ik gehanteerd zonder succes http://www.pocketinfo.nl/artikel/2104):
Welke gegevens heb ik nodig als ik handmatig mijn GPRS instellingen op de computer configureer?
Om je laptop of pda handmatig in te stellen voor T-Mobile GPRS Internet, heb je de volgende gegevens nodig:
APN: internet (Let op kleine letters)
IP-adres: Door server toegewezen IP-adres
DNS: Door server toegewezen DNS-adres
In geval dat DNS-adressen toch nodig blijken te zijn
Primair DNS: 193.79.237.39
Secundair DNS: 193.79.242.39
Advanced connection settings:
+CGDCONT=1,"IP", "internet","",0,0 (Voor Motorola
telefoons:+CGDCONT=1,"IP","internet")
Inbelnummer voor GPRS
Voor Siemens en Motorola telefoons: *99***1#
Voor Samsung telefoons: *99**1*1#
Alle andere telefoons: *99#
Deze instellingen gelden voor alle abonnementen en tariefplannen.
Ik krijg nu echter de melding "Cannot connect for an unknown reason".
Heeft iemand een idee wat ik nog fout doe?
Wat wél werkt is contact maken via de "NAP service", maar dit moet ik dan wel elke keer handmatig connecten en disconnecten, anders werkt het allemaal niet meer. Wat deze service precies is weet ik ook niet, maar het lijkt erop dat m'n PDA m'n mobiel dan als netwerkkaart ziet. Als iemand weet hoe ik dit kan instellen met een "automatische connect" houd ik me ook zéér aanbevolen!
Maarten
Probeer het eens op deze siteVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:59:
die nieuwe firmware, waar kun je die vinden (die legale bedoel ik dan he ) ik heb nml nog steeds die flits licht bug
Ik ben blij dat de hitte golf morgen over is
NOOOIIITT met de föhn erbij!hi, ik had ff een vraagje over mijn w810i.
Ik ben er een week geleden het zwembad mee ingedoken (terwijl die aanstond). hij heeft ong 3 tot 5 minuten in het water gelegen :\'(. Ik heb na het zwembad uit te zijn gegaan de föhn erop gezet hoewel ik bij mezelf dacht, dit heeft toch gene zin, want mn telefoon is toch dood. Na het föhnen zaten er echter nog druppeltjes onder mn scherm dus toen 3 dagen gewacht totdat ik niks meer van water zag. Toen heb ik hem geprobeerd aan te zetten, maar dat lukte niet. Nu dacht ik, vandaag hem dan nog is proberen aan te zetten, maar hij deed nog niks, maar na de 5 minuten dat ik hem aan had gezet kreeg hij heel even een wit beeld en ging toen gelijk weer uit. Na weer ong. 5 minuten ging hij oppeens trillen en werd het schermpje weer wit en bleef wit. Nu kreeg ik hem niet meer uit en dus de batterijen eruit gehaald. Toen nog een keer geprobeerd en toen kwam hij zelfs bij het SE logo, maar bleef daar hangen. Nu probeer ik het nog regelmatig, maar hij blijft hier nog steeds hangen.
ik heb btw al een k750i besteld (270 eurooz bij teh belcompany, best te doen leek me zo), omdat ik gewoon niet dacht dat mijn w810i nog aan ging. Maar als jullie me mss wat tips kunnen geven zodat hij mss weer voor een tijdje werkt zou fantastisch zijn
.
bedankt!
Wat je het allerbest had kunnen doen:
Telefoon uitzetten
Batterij eruit
Een weekje laten liggen, zodat je zeker weet dat hij goed droog is
Batterij er weer in
Kijken of hij het doet.
Omdat je namelijk met je föhn dingen erg warm kan maken en eventueel wat kapot kan maken.. Bij gewoon natuurlijk drogen gebeurd dat niet..
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
Ik kan het niet lang meer aan zien . . .Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:20:
hu? op de nokia site ?![]()
weet iemand waar degene voor de w80i staat?
Laat me je een beetje in de goede richting helpen, neem eens een kijkje op de Sony Ericsson site . . . .
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:49:
[...]
Ik kan het niet lang meer aan zien . . .
Laat me je een beetje in de goede richting helpen, neem eens een kijkje op de Sony Ericsson site . . . .

Oké dankje, vanavond eens proberen dan.Bartjeuhz schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:05:
[...]
hier is het gelukt. moet volgens mij wel in telefoonmode staan als je em op je kabel aansluit want bij bestandsoverdracht werkt ie niet.
heb overigens versie 0.1.1.16
Heeft iemand al de afstandbediening functie aan de praat gekregen? Ik heb net een bluetoothdongle gekocht en zit er een beetje mee te klooien. Ik moet een code invullen staat hier maar zou niet weten welke dat is.
Nouw ik ben echt geen noob maare eerlijk gezegt kan ik het ook niet echt vindemVerwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:49:
[...]
Ik kan het niet lang meer aan zien . . .

Of is dit het ? http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10376&fid=21839&esi=true
Ik krijg miss vandaag mijn W810i vnadaag nog binnen en anders morgen, misschien heb ik dat dan ook nodig.
Verwijderd
Dat is het iddSvennos_1990 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:27:
[...]
Nouw ik ben echt geen noob maare eerlijk gezegt kan ik het ook niet echt vindem![]()
Of is dit het ? http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10376&fid=21839&esi=true
Ik krijg miss vandaag mijn W810i vnadaag nog binnen en anders morgen, misschien heb ik dat dan ook nodig.
Ok bedankt dan was het tog niet zo moeilijk idd
Noujah, ik had hem effe aangezet, en blind de opstartmenuutjes doorlopen. Toen effe de mp3 player aan, kwam er geluid uit de speakers, en nog effe foto's gemaakt en de memorystick in mijn telefoon gedaan... Stonden de foto's dus gewoon op:)... Bij hem deed de backlight van het scherm het ook nog wel (je ziet dan een wit scherm, maar er was verder niets te zien wat op een beeld leek. Scherm was dus kapot maar de backlight deed het nog wel...Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:36:
[...]
hoe heeft hij dan gecheckt of alles het nog deed als het scherm kapot was? een nieuw scherm er gewoon ingezet? Mwah, bij mij is het dus iig anders, mn scherm doet het dus nog wel, maar ik ben baang de rest niet, maja. En over het weggeven/sellen van mn wrak praat ik nog niet over, eerst ff kijke wat er te redden valt, maar thx voor de reply en interesse
Verwijderd
Dat is de code die je zelf hebt opgegeven bij het instellen van de verbinding.ajampaniki schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:20:
Heeft iemand al de afstandbediening functie aan de praat gekregen? Ik heb net een bluetoothdongle gekocht en zit er een beetje mee te klooien. Ik moet een code invullen staat hier maar zou niet weten welke dat is.
Ik heb het nou zover gekregen dat ik een code invul bij de telefoon en dezelfde op mijn computer. Dit heb ik gedaan bij apparaat toevoegen. Nou vindt mijn telefoon de computer dus wel, maar als ik de remote controle functie wil gebruiken dan kan ie dus geen verbinding maken. Ik kan wel bestanden verzenden naar de computer.Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:33:
[...]
Dat is de code die je zelf hebt opgegeven bij het instellen van de verbinding.
edit: ok het is ondertussen gelukt, ik weet niet precies waarom maargoed. Ik kan nu de desktop en wmp besturen, maar kan het ook met andere programma's? Ik gebruik namelijk veel vaker winamp en media player classic.
[ Voor 17% gewijzigd door ajampaniki op 31-07-2006 17:56 ]
Is het al iemand gelukt om een Vodafone branded W810 te updaten met behulp van de Sony Update Service. Ik krijg iedere keer de melding dat mijn telefoon al voorzien is van de laatste software.
Ik heb echter contact gehad met Sony Ericsson en zij hebben mij doorgegeven dat de laatste Vodafone Firmware (Originele SE firmware werkt helaas niet ...) versie R4DB005 is, terwijl op mijn toestel toch echt versie R4CE012 staat.
Ik heb echter contact gehad met Sony Ericsson en zij hebben mij doorgegeven dat de laatste Vodafone Firmware (Originele SE firmware werkt helaas niet ...) versie R4DB005 is, terwijl op mijn toestel toch echt versie R4CE012 staat.
Voor veel games voor je telefoon zie:
http://www.mobile420.com/mobile/index.php?name=Downloads
Zitten best leuke games bij.
http://www.mobile420.com/mobile/index.php?name=Downloads
Zitten best leuke games bij.
d'n oliesjeik
YES ik heb mijn W810i binnen
Wouw wat een mooi ding
Ik heb alleen al een probleempje
Er staat als mijn telefoon gewoon aan staat bovenaan waar weerstal de naam van de provider staat "Inactieve Sim"
Ik snap niet echt wat dit inhoud, als ik probeer te bellen lukt dit ook niet en krijg ik een soort piepjes te horen.
Ik heb een abonnement bij Hi. Kan het zijn dat die pas morgen ingaat ofsow?
Er staat als mijn telefoon gewoon aan staat bovenaan waar weerstal de naam van de provider staat "Inactieve Sim"

Ik snap niet echt wat dit inhoud, als ik probeer te bellen lukt dit ook niet en krijg ik een soort piepjes te horen.
[ Voor 10% gewijzigd door Mandarijntje op 01-08-2006 11:40 ]
Verwijderd
Dat kan, even zoeken naar "winamp.hid" en deze op je telefoon zetten.ajampaniki schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:44:
[...]edit: ok het is ondertussen gelukt, ik weet niet precies waarom maargoed. Ik kan nu de desktop en wmp besturen, maar kan het ook met andere programma's? Ik gebruik namelijk veel vaker winamp en media player classic.
Jep, of over een week of zoiets...Svennos_1990 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:39:
YES ik heb mijn W810i binnenWouw wat een mooi ding
![]()
Er staat als mijn telefoon gewoon aan staat bovenaan waar weerstal de naam van de provider staat "Inactieve Sim"![]()
Oow owkeej dan weet ik dat het niet aan mijn telefoon ligt
Ik snap ook niet hoe die update serves werkt want als ik dat programmatje draai krijg ik dat schermpje te zien met groene blokjes die omstebeurt oplichten.
En mijn telefoon heb ik met het kabeltje verbonden maar er gebeurd verder niks

[ Voor 35% gewijzigd door Mandarijntje op 01-08-2006 13:34 ]
De vakantie is in aantocht. Ik heb al een beetje rondgekeken voor een autolader voor de w810i. Tot ik een geniaal idee kreeg. Ik heb bij mijn GPS ontvanger een auto oplader. Het is niets anders dat een 12 volt plug met achterop een usb poort. Ik kan daar de usb kabel van mijn gps muis plaatsen om hem op te laden.
Bij de w810i krijg je ook een usb kabel. Maar hiermee wordt de telefoon niet mee opgeladen. Pas als ik hem uitzet gaat die in de laadstand. Ook niet echt de bedoeling. Is er een andere oplossing. En zoniet ? Waar kan ik dan het beste zoeken voor een autolader voor de w810i >
Bij de w810i krijg je ook een usb kabel. Maar hiermee wordt de telefoon niet mee opgeladen. Pas als ik hem uitzet gaat die in de laadstand. Ook niet echt de bedoeling. Is er een andere oplossing. En zoniet ? Waar kan ik dan het beste zoeken voor een autolader voor de w810i >
Bij mij laat ie wel hoor als ik de telefoon op de computer heb aangesloten m.b.v. de usb-kabel. Dus gewoon wanneer de telefoon in tel. stand staat. Zie ook dat groene tekentje door het batterij icoontje. Tis maar dat je het weet4POX schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:55:
De vakantie is in aantocht. Ik heb al een beetje rondgekeken voor een autolader voor de w810i. Tot ik een geniaal idee kreeg. Ik heb bij mijn GPS ontvanger een auto oplader. Het is niets anders dat een 12 volt plug met achterop een usb poort. Ik kan daar de usb kabel van mijn gps muis plaatsen om hem op te laden.
d'n oliesjeik
Verwijderd
Als ik de USB kabel in de PC steek en de telefoon dan krijg ik een keuze menuutje met de opties "Bestandsoverdracht" en "Telefoonmodus". Indien ik voor de eerste optie kies dan wordt mijn 810 inderdaad opgeladen, maar kan ik niet bellen of gebeld worden. In het tweede geval wordt de mob NIET opgeladen.
Groetjes
Huub
Groetjes
Huub
Ik heb dat dus ook, maar ik heb ook nog geen contract binnen gekregen om te ondertekenen. Weet iemand hoelang dit nog kan duren?Svennos_1990 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:39:
YES ik heb mijn W810i binnenWouw wat een mooi ding
![]()
Er staat als mijn telefoon gewoon aan staat bovenaan waar weerstal de naam van de provider staat "Inactieve Sim"![]()
Hoelang heb jij je telefoon al dan ? want ik heb ook nog geen contract gekregen.ajampaniki schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:23:
[...]
Ik heb dat dus ook, maar ik heb ook nog geen contract binnen gekregen om te ondertekenen. Weet iemand hoelang dit nog kan duren?
En is er ook een mogelijkheid om een wachtwoord op je inbox en outbox te zetten?
[ Voor 19% gewijzigd door Mandarijntje op 01-08-2006 18:18 ]
uhm ik heb hem vorige week dinsdag gekregen, maar ik heb gebeld naar de helpdesk en die konden me vertellen dat mijn abo morgen ingaat. Ik had nummerbehoud dus als me oude sim het niet meer doet doet me nieuwe het als het goed is met me abo. Ik hoop dan alleen dat ik dan niet net aan het werk benSvennos_1990 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:04:
[...]
Hoelang heb jij je telefoon al dan ? want ik heb ook nog geen contract gekregen.
En is er ook een mogelijkheid om een wachtwoord op je inbox en outbox te zetten?
ok dan word het nog ongeveer een weekje wachtenajampaniki schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:00:
[...]
uhm ik heb hem vorige week dinsdag gekregen, maar ik heb gebeld naar de helpdesk en die konden me vertellen dat mijn abo morgen ingaat. Ik had nummerbehoud dus als me oude sim het niet meer doet doet me nieuwe het als het goed is met me abo. Ik hoop dan alleen dat ik dan niet net aan het werk ben
En weet iemand antwoord op mijn andere vraag?
"Is er ook een mogelijkheid om een wachtwoord op je inbox en outbox te zetten?"
Minder . Ik wil graag tijdens de vakantiereis een lader aan de telefoon hebben omdat de navigatiesoftware nog best veel trekt aan de accu. Ik heb maar 1 sigarette aansluiting en moet de gps en de telefoon afwisselt opladen. De GPS is binnen 4 uren vol als die aan staat. En kan tot 10 uren werken op een lading. De telefoon zal met de navigatie ook wel binnen een etmaal leeg zijn. Omdat de bluetooth non stop gebruikt wordt. De telefoon processor nonstop aan het werk is en omdat de telefoon de hele tijd aan het mast hoppen is door het rijden.Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:20:
Als ik de USB kabel in de PC steek en de telefoon dan krijg ik een keuze menuutje met de opties "Bestandsoverdracht" en "Telefoonmodus". Indien ik voor de eerste optie kies dan wordt mijn 810 inderdaad opgeladen, maar kan ik niet bellen of gebeld worden. In het tweede geval wordt de mob NIET opgeladen.
Groetjes
Huub
Ik kijk morgen wel even bij de telefoon boer.. Bij een telefoon winkel in Sneek was de vraagprijs 25 euro voor een autolader. Absurt.
Verwijderd
Misschien een idee om een 12volt stekker te kopen met twee uitgangen...4POX schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 23:02:
[...]
Minder . Ik wil graag tijdens de vakantiereis een lader aan de telefoon hebben omdat de navigatiesoftware nog best veel trekt aan de accu. Ik heb maar 1 sigarette aansluiting en moet de gps en de telefoon afwisselt opladen. De GPS is binnen 4 uren vol als die aan staat. En kan tot 10 uren werken op een lading. De telefoon zal met de navigatie ook wel binnen een etmaal leeg zijn. Omdat de bluetooth non stop gebruikt wordt. De telefoon processor nonstop aan het werk is en omdat de telefoon de hele tijd aan het mast hoppen is door het rijden.
Ik kijk morgen wel even bij de telefoon boer.. Bij een telefoon winkel in Sneek was de vraagprijs 25 euro voor een autolader. Absurt.
Dan heb je nog steeds een autooplader voor de 810 nodig. Scheelt alleen 2 keer per dag een stekkertje wisselen als ik het zo leesVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:50:
[...]
Misschien een idee om een 12volt stekker te kopen met twee uitgangen...
Ik bouw morgen een tweede aansluiting in de auto
Ik heb ook nog een koelbox op 12 volt en een batterij oplader voor 12 volt. Mijn digitale camera is letterlijk een energieverprutser. Dus moet ik regelmatig de batterijen laden. Plus de reisgenoten hebben weer een Nokia's
Ik heb vijf apparaten die moeten vechten om die ene 12 volt aansluiting. Dus ik trek morgen van de radiogroep een kabel naar de kofferbak en maak daar een twee 12 volt aansluiting. Dan heb ik het aantal aansluting met 100 % vergroot
Ik heb ook nog een koelbox op 12 volt en een batterij oplader voor 12 volt. Mijn digitale camera is letterlijk een energieverprutser. Dus moet ik regelmatig de batterijen laden. Plus de reisgenoten hebben weer een Nokia's
Ik heb vijf apparaten die moeten vechten om die ene 12 volt aansluiting. Dus ik trek morgen van de radiogroep een kabel naar de kofferbak en maak daar een twee 12 volt aansluiting. Dan heb ik het aantal aansluting met 100 % vergroot
Heeft iemand een idee waar je een nieuwe behuizing voor de w810 kunt kopen?
M'n vriendin heeft hem bij een zakmes in d'r tas gedaan en er zitten nu fijn diepe krassen in het scherm. Via google kan ik alleen vage ebay links vinden en ik wil het graag bij een gewone winkel met bon kopen ivm verzekering enzo.
Het mag de hele cover zijn of alleen het plexiglasje als die te vervangen is zonder lelijke sporen aan de zijkant te maken.
M'n vriendin heeft hem bij een zakmes in d'r tas gedaan en er zitten nu fijn diepe krassen in het scherm. Via google kan ik alleen vage ebay links vinden en ik wil het graag bij een gewone winkel met bon kopen ivm verzekering enzo.
Het mag de hele cover zijn of alleen het plexiglasje als die te vervangen is zonder lelijke sporen aan de zijkant te maken.
edit:
Reactie op hierboven:
Ik heb voor minder dan 15 euro een 12V>220V converter gekocht voor in de auto. Hier kun je gewoon een standaard stekkerblok aan hangen en al je standaard laders in prikken, scheelt weer een hoop aparte auto-laders die je weer weg kunt gooien als je een nieuwe telefoon/ander apparaat koopt.
Reactie op hierboven:
Ik heb voor minder dan 15 euro een 12V>220V converter gekocht voor in de auto. Hier kun je gewoon een standaard stekkerblok aan hangen en al je standaard laders in prikken, scheelt weer een hoop aparte auto-laders die je weer weg kunt gooien als je een nieuwe telefoon/ander apparaat koopt.
[ Voor 27% gewijzigd door Cheezus op 02-08-2006 23:02 ]
Hier een Duitse shop waar je veel voor de W810i los kunt kopen.primusz schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:00:
Heeft iemand een idee waar je een nieuwe behuizing voor de w810 kunt kopen?
Heb er geen ervaring mee maar werd op een Duits 'handy' forum aanbevolen.
http://www.gerry-mobilfun...t=W810i&tabelle=Mobilfunk
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Verwijderd
even over navigatie op de W810: Met welke nav.software kan dit? Is dat Route66 of zijn er nog andere??
Ik heb dat kabel van m'n telefoon nu niet, maar wil wat mp3'tjes toevoegen. Ik heb ze op m'n stick in de map MP3 gezet maar dan zie ik ze niet in de walkman modus, alleen via de browser kan ik ze dan afspelen. Is er een manier om met alleen een cardreader ervoor te zorgen dat de mediaplayer de bestanden ook ziet?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Druk op de return toets in walkman mode, je komt dan in de muziek bibliotheek.fsfikke schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:43:
Ik heb dat kabel van m'n telefoon nu niet, maar wil wat mp3'tjes toevoegen. Ik heb ze op m'n stick in de map MP3 gezet maar dan zie ik ze niet in de walkman modus, alleen via de browser kan ik ze dan afspelen. Is er een manier om met alleen een cardreader ervoor te zorgen dat de mediaplayer de bestanden ook ziet?
Wanneer je de phonecard benaderd via verkenner zet de bestanden dan in de volgende map:fsfikke schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:43:
MMSEMC/Media files/Audio/ .....
Drop je bestanden hier en als het goed is kun je ze ook in de walkman functie zien en afspelen.
mzzls
d'n oliesjeik
Maar daar staan ze dus niet bij_Diederik schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:57:
[...]
Druk op de return toets in walkman mode, je komt dan in de muziek bibliotheek.
PerfectOliesjeik1 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:57:
[...]
Wanneer je de phonecard benaderd via verkenner zet de bestanden dan in de volgende map:
MMSEMC/Media files/Audio/ .....
Drop je bestanden hier en als het goed is kun je ze ook in de walkman functie zien en afspelen.
mzzls
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Bij cnn.cn heb je voor $25 een hele cover, alleen jammer dat het amerikaans is en je een creditcard nodig hebt die ik op zich niet heb.
Die Gerry-Mobilfunk vraagt 20 euro voor alleen de voorkant, zonder de walkman sticker e.d, heeft iemand enig idee of deze er mooi af te halen/opnieuw op te plakken is?
Verder kun je betalen via vorkasse (vooruitbetalen), paypal en prepaid. Is dat laatste gewoon onder rembours?
Verder lijkt er op dit plaatje nog iets raars te zitten aan de rechterkant van het display, op mijn telefoon kan ik iig niets vinden wat dat zou kunnen zijn.
Die Gerry-Mobilfunk vraagt 20 euro voor alleen de voorkant, zonder de walkman sticker e.d, heeft iemand enig idee of deze er mooi af te halen/opnieuw op te plakken is?
Verder kun je betalen via vorkasse (vooruitbetalen), paypal en prepaid. Is dat laatste gewoon onder rembours?
Verder lijkt er op dit plaatje nog iets raars te zitten aan de rechterkant van het display, op mijn telefoon kan ik iig niets vinden wat dat zou kunnen zijn.
edit:
Oh wacht, dat ding aan de zijkant is gewoon het lipje van het beschermstickertje voor het display
Oh wacht, dat ding aan de zijkant is gewoon het lipje van het beschermstickertje voor het display

[ Voor 8% gewijzigd door Cheezus op 03-08-2006 12:47 ]
Dat lijkt me het beetpak-punt om de beschermingsfolie voor het display eraf te trekkenprimusz schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:38:
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Ik heb zeer goede ervaringen met www.mobiltec24.de. Betalen met Paypal, dus geen creditcard nodig.primusz schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:38:
Bij cnn.cn heb je voor $25 een hele cover, alleen jammer dat het amerikaans is en je een creditcard nodig hebt die ik op zich niet heb.
edit:
Oh wacht, dat ding aan de zijkant is gewoon het lipje van het beschermstickertje voor het display![]()
Ik heb men W810 sinds vandaag en ik moet zeggen, top telefoontje!
Maar heb een vraagje ivm video's, ik zou een video groter dan 22mb op men gsm willen hebben via telefoongeheugen zal het niet gaan maar via het geheugenkaartje wel normaal. Maar ik weet nu dus niet hoe ik het videobestand erop kan zetten zodat men gsm het ook ziet en in de map "video's" zet.
Iemand die weet of dit gaat of dat het gewoon niet kan?
Maar heb een vraagje ivm video's, ik zou een video groter dan 22mb op men gsm willen hebben via telefoongeheugen zal het niet gaan maar via het geheugenkaartje wel normaal. Maar ik weet nu dus niet hoe ik het videobestand erop kan zetten zodat men gsm het ook ziet en in de map "video's" zet.
Iemand die weet of dit gaat of dat het gewoon niet kan?
Verwijderd
us kabel erin doen en dan klikken op bestandsoverdracht en dan staat hij als aparte schijf bij deze computer.
ik heb dus dat programma gedownload en geinstaleerd, de instructies gevolgd alleen nu zegt hij dat er geen update beschikbaar is , alleen ik heb wel last van de flitsbug. weet iemand een oplossing?
ik heb dus dat programma gedownload en geinstaleerd, de instructies gevolgd alleen nu zegt hij dat er geen update beschikbaar is , alleen ik heb wel last van de flitsbug. weet iemand een oplossing?
Dit topic is gesloten.