Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.083 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas geleden de Koss VC20 volume control gekocht en werkt echt perfect :), Ik heb geen last meer van de ruis door mijn oordopjes _/-\o_ Nu had ik hier echter een vraagje over:

Ik moet dus mijn telefoon volume op max zetten en dan verder de volume regelen met de volume control. Gaat hierdoor mijn batterij minder lang mee, want ik heb het geluid wel op het hardst staan, maar eigenlijk ook weer niet.

Dan nog maar een vraagje voor de vodafone users hier. Ik snap niet helemaal de kosten van het browsen. Bij de FAQs zie ik als antwoord staan:
"Het browsen binnen en buiten Vodafone live! wordt per sessie van 15 minuten in rekening gebracht. Als een sessie minder dan 15 minuten duurt, betaalt u toch voor één sessie van 15 minuten. Tarifering vindt alleen plaats bij actief gebruik. De standby tijd, zonder gebruik, wordt niet in rekening gebracht (binnen een sessie wordt per 15 minuten bekeken of er activiteit heeft plaatsgevonden)."
Ik snap hier echter niks van. Bijvoorbeeld: "Tarifering vindt alleen plaats bij actief gebruik"
Wat verstaan ze onder actief gebruiken, en gaan de kosten dus pas gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:25
Heb sinds vrijdag ook dit toestel, leuke aanbieding van t-mobile.
Enige nadeel is dat ze het 'walkman logo' (onder de 0 toets) vervangen hebben door een t-mobile logo, weet iemand of ik ook het originele walkman plakkertje/logo ergens kan krijgen ? Zou het graag vervangen namenlijk.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nospam schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Nog een paar vraagjes:
- je kan op die website een "log account" kopen, is dit om eenmalig te kunnen flashen of
kan je bij elke volgende update deze weer opnieuw gebruiken om te flashen?
- hoe weet je of je eu1, 2 of 3 firmware nodig hebt?
- is de davinci firmware gebasseerd op de allerlaatste se firmware?
- kan je weer je oude se firmware terugzetten?
- Voor zover ik weet eenmalig. Als je een firmware hebt gedownload kun je deze wel meerdere malen installeren.
- Je hebt W810 R4ck003 eu3 nodig. Dit is de nieuwste firmware versie van DaVinci voor de w810i. Je hebt eu3 nodig omdat deze over een Nederlandse taalpakket beschikt.
- Op de allerlaatste weet ik niet maar ik denk het wel want de originele SE firmwares worden door DaVinci bewerkt.
- Ja dit gaat via bijvoorbeeld SEUS. Je kunt met DaVinci zelfs ook firmwares van andere toestellen installeren zoals bv W800 of W900 maar daar heb je niet zoveel aan hehe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 18-09 18:20
Ik ben beetje aan het spelen met mijn toestel, en zit met de volgende vraag:

Ik wil graag stukjes van een DVD omzetten naar een formaat wat ook deze telefoon 'eet'. Ik heb er nu een MP4 van gemaakt, maar helaas hoor ik alleen maar geluid.

Naar welke codec of extensie moet ik het bestand converteren om het ook op mijn telefoon zichtbaar te maken, en wat is daarvoor de meest geschikte software?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Ik heb net op de site van Hi gezien dat ze daar dezelfde actie hebben als vodafone: 15 euro per maand en dan is de telefoon gratis. Alleen krijg je bij hi 125 belminuten of 250 sms-jes

Weet iemand of het netwerk van Hi een beetje goed is en of de 810i bij hun ook branded is? Dat was namelijk voor mij de reden om hem niet bij vodafone te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:00
Ik heb hem ook via die actie van Hi. Hoe het netwerk is weet ik nog niet, want ik gebruik nog een andere sim. De telefoon is niet branded.

Ik heb de telefoon nu 3 dagen en ben zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
kuhlivisj schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:31:
Ik heb hem ook via die actie van Hi. Hoe het netwerk is weet ik nog niet, want ik gebruik nog een andere sim. De telefoon is niet branded.

Ik heb de telefoon nu 3 dagen en ben zeer tevreden.
Heb je hem in de winkel gekocht of via internet besteld? Ik wilde hem vandaaf nl al gaan halen bij primafoon maar ik zou niet weten wat je ervoor mee moet nemen. (legitimatie of afschrift oid?) En kan je bij hi ook nummerbehoud gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:32:
Ik moet dus mijn telefoon volume op max zetten en dan verder de volume regelen met de volume control. Gaat hierdoor mijn batterij minder lang mee, want ik heb het geluid wel op het hardst staan, maar eigenlijk ook weer niet.
Logischerwijze gaat je batterij minder lang meegaan omdat hij tot 100% moet versterken, je moet het maar eens uitproberen hem gewoon de hele tijd lang op max te laten spelen, en dan op een ander volume niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej ik ga extra mem kopen voor mijn w810i maar nou zijn er verschillen weet iemand wat ik het beste kan kopen:: Hieronde wat precies

Sandisk Memory Stick Pro Duo Mobile2GB €119
10 MB/s lezen, 9 MB/s schrijven

Sandisk Memory Stick Pro Duo 2GB €95
2.5 MB/s lezen, 1.9 MB/s schrijven

De snelheid en de prijs maken mij niet zoveel uit maar wat is het verschil precies en welk kan ik het beste nemen voor muziek op mijn w810i?

Alvast thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 21:45
Jassy schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:55:

Ik wil graag stukjes van een DVD omzetten naar een formaat wat ook deze telefoon 'eet'. Ik heb er nu een MP4 van gemaakt, maar helaas hoor ik alleen maar geluid.

Naar welke codec of extensie moet ik het bestand converteren om het ook op mijn telefoon zichtbaar te maken, en wat is daarvoor de meest geschikte software?
Ik gebruik zelf Xilisoft 3GP Video Converter

Kan je een (volledig werkende) trial versie downloaden en kijken of je het een beetje goed vindt werken :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07
Ik zie trouwens altijd 5 streepjes om mijn telefoon. Ik geloof niet dat ik overal perfect bereik heb. Ook als ik geen bereik heb, zie ik 5 streepjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook telefoongesprekken opnemen met deze foon??:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 16:18

TDB

ajampaniki schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:59:
Ik heb net op de site van Hi gezien dat ze daar dezelfde actie hebben als vodafone: 15 euro per maand en dan is de telefoon gratis. Alleen krijg je bij hi 125 belminuten of 250 sms-jes
Volgens mij kijk ik verkeerd, ik zie bij Hi 2 jaar € 15,-- namelijk € 199,-- bijbetalen staan. :?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
TDB schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:29:
[...]

Volgens mij kijk ik verkeerd, ik zie bij Hi 2 jaar € 15,-- namelijk € 199,-- bijbetalen staan. :?
Je moet een Hi20 abo nemen, en daar krijg je 5 euro korting per maand op. En dan isie dus gratis. De actie staat gelijk op de eerste pagina.

Ik ben net even naar de primafoon geweest, en die wisten me te vertellen dat deze actie dus alleen via internet besteld kan worden. Dus dat moeten we maar even doen. Weet iemand wat de levertijd is? Ik wilde namelijk nummerbehoud doen dus dat zal wel wat langer duren. Maar als ze niet op voorraad zijn duurt het evengoed wel even voordat ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
Ik heb mijne ook via internet bestelt met nummerbehoud. Het nummer omzetten duurt minimaal 10 werkdagen. De telefoon werd na een aantal dagen al afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
kuhlivisj schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:17:
Ik heb mijne ook via internet bestelt met nummerbehoud. Het nummer omzetten duurt minimaal 10 werkdagen. De telefoon werd na een aantal dagen al afgeleverd.
Was dit ook met hi of met een andere aanbieder? En was jouw oude nummer van kpn of van een andere aanbieder? Ik hoop dat die van mij ook binnen een paar dagen binnen is, want ik heb echt geen zin om 2 weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
ajampaniki schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:56:
[...]

Was dit ook met hi of met een andere aanbieder? En was jouw oude nummer van kpn of van een andere aanbieder? Ik hoop dat die van mij ook binnen een paar dagen binnen is, want ik heb echt geen zin om 2 weken te wachten.
Dit was met Hi. mijn oude nummer heb ik bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een w810i met vodafone abbo , de telefoon heeft de firmware van vodafone en is niet simlock-vrij.
Kan ik hem flashen met de SE Update Service of met de Davinci software?
Als het kan, vervalt mijn garantie dan? en is hij dan unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
fox-hound schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:39:
Hallo,

Ik heb een w810i met vodafone abbo , de telefoon heeft de firmware van vodafone en is niet simlock-vrij.
Kan ik hem flashen met de SE Update Service of met de Davinci software?
Als het kan, vervalt mijn garantie dan? en is hij dan unlocked?
Ik denk dat wel je garantie vervalt, maar het kan wel. Je moet alleen zelf ff zoeken, want er mogen hier geen links voor gepost worden (want die van mij zijn weg). Gewoon even de gebruikelijke wegen volgen en dan vindt je het wel.

Voor kuhlivisj: zit er nog een logo oid van Hi op de telefoon of verwerkt in de firmware? Zouk nl wel erg jammer vinden. Dat was voor mij 1 van de redenen om hem niet bij vodafone te kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door ajampaniki op 10-07-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
ajampaniki schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:38:
[...]

Voor kuhlivisj: zit er nog een logo oid van Hi op de telefoon of verwerkt in de firmware? Zouk nl wel erg jammer vinden. Dat was voor mij 1 van de redenen om hem niet bij vodafone te kopen.
Nee voor zover ik heb kunnen ontdekken zit er niks van Hi op de telefoon. Het is gewoon een telefoon met normale firmware en hij is simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:19:
Kan ik ook telefoongesprekken opnemen met deze foon??:)
ja tijdens het bellen druk je:

indrukken joystick (menu)
omhoog (dus naar 'opnemen')
indrukken (opnemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_Eight_Se7en
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 13:02
Weet iemand hier iets van de introductie van de White Edition?

Er staat 3e kwartaal volgens nieuwemobiel.com... Misschien dat iemand hier een preciezere datum kan aangeven? Weeknummer ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je flash lite themes kunt downloaden? 8)

Dit is namelijk mogelijk met mijn DaVinci firmware :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:24
allereerste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de update proberen te doen, deze mislukte. :/

Nu kan ik mijn telefoon dus niet meer opstarten : ;(
Het updateprogramma blijft nu steken op "Laat de c toets los".

Iemand ervaringen hiermee?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Mja welkom enzo :/ :?

Is er iemand naast kuhlivisjdie de 810i met een Hi abo gekocht heeft? Ik heb namelijk maandag besteld en ik zou nog een mail krijgen met de bestelstatuscode, en die heb ik dus al niet ontvangen. En ook zou de koerier bellen wanneer ie bezorgd zou worden, maar dit heb ik ook niet gehad, terwijl de telefoon na 2 dagen bezorgd zou moeten worden. Op de hi site kom ik ook al niet verder qua info en bij het servicenummer konden ze me ook al niks vertellen. Heeft iemand een mailadres ofzo waar ik wat info kan krijgen? Oh ik heb wel nummerbehoud aangevraagd bij dit abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik gebruik zelf Xilisoft 3GP Video Converter

Kan je een (volledig werkende) trial versie downloaden en kijken of je het een beetje goed vindt werken :)
K vind de kwaliteit behoorlijk klote. en als ik dat probeer op te schroeven in dat programma krijg ik een Fail... Hier staat echter:
# Audio/Video/Photo:
# Sound: MP3, AAC, MP4, M4A, 3GP, AMR, WAV, G-MIDI
# Video: MP4, 3GP
dat dat ding ook MP4 aan kan! Hoe krijg ik dat voor elkaar geworsteld dan, lijkt mij namelijk dat daar de kwaliteit daarvan wat beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:11:
Net de update proberen te doen, deze mislukte. :/

Nu kan ik mijn telefoon dus niet meer opstarten : ;(
Het updateprogramma blijft nu steken op "Laat de c toets los".

Iemand ervaringen hiermee?
Blijft het programma of je telefoon hangen?

[ Voor 4% gewijzigd door HarmoniousVibe op 12-07-2006 19:28 . Reden: kromme zin :s ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:24:
[...]

Blijft het programma of je telefoon hangen?
Het programma blijft hangen op dat ene bericht.
Na een aantal minuten gaat deze vervolgens weer terug naar het beginscherm.

De telefoon zelf geeft geen reactie op wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jassy schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 19:12:
[...]

K vind de kwaliteit behoorlijk klote. en als ik dat probeer op te schroeven in dat programma krijg ik een Fail... Hier staat echter:

[...]

dat dat ding ook MP4 aan kan! Hoe krijg ik dat voor elkaar geworsteld dan, lijkt mij namelijk dat daar de kwaliteit daarvan wat beter is...
Gebruik gewoon ImTOO MP4 Video Converter werkt super en goede kwaliteit. LET OP: niet hoger dan 176x144 resolutie kiezen, dan heb je geen beeld meer. In het begin van de filmpjes stottert het altijd, ligt aan de telefoon zelf, gaat na een paar seconden voorbij. Mocht het toch nog steeds voorkomen, dan heb je een te hoge bitrate in je filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:32:
[...]

Is er iemand naast kuhlivisjdie de 810i met een Hi abo gekocht heeft? Ik heb namelijk maandag besteld en ik zou nog een mail krijgen met de bestelstatuscode, en die heb ik dus al niet ontvangen. En ook zou de koerier bellen wanneer ie bezorgd zou worden, maar dit heb ik ook niet gehad, terwijl de telefoon na 2 dagen bezorgd zou moeten worden. Op de hi site kom ik ook al niet verder qua info en bij het servicenummer konden ze me ook al niks vertellen. Heeft iemand een mailadres ofzo waar ik wat info kan krijgen? Oh ik heb wel nummerbehoud aangevraagd bij dit abo.
ja ik ook :)
heb hem maandag avond besteld dinsdags een mail gekregen met ordernummer etc en vandaag belden ze op dat ze hem zaterdag kwamen brengen. bij jou duurt het waarschijnlijk wat langer omdat je nummerbehoud hebt aangevraagt.

probeer dit nummer eens volgens mij kun je nu nog bellen 030 240 8026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:08:
[...]

ja ik ook :)
heb hem maandag avond besteld dinsdags een mail gekregen met ordernummer etc en vandaag belden ze op dat ze hem zaterdag kwamen brengen. bij jou duurt het waarschijnlijk wat langer omdat je nummerbehoud hebt aangevraagt.

probeer dit nummer eens volgens mij kun je nu nog bellen 030 240 8026
Mja waarschijnlijk sturen ze die mail met het ordernummer pas als het abo goedgekeurd is. Achja moeten maar geduldig afwachten. (das alleen zo moeilijk :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:11:
[...]

Mja waarschijnlijk sturen ze die mail met het ordernummer pas als het abo goedgekeurd is. Achja moeten maar geduldig afwachten. (das alleen zo moeilijk :'( )
inderdaad, vind het ook nergens op slaan, op de site staat binnen 24 uur ik had hem vandaag eigenlijk al moeten hebben maar nu wordt het pas zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:24
ajampaniki schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:32:
[...]

haha nee, het was een antwoord op de vraag van meege. Hij vroeg waar je die flashthemes kon vinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
Heeft iemand Opera mini al aan de praat gekregen i.c.m. een kpn abbo?
Bij het testen van de verbinding worden er geen problemen gevonden, maar bij het opvragen van een pagina krijg ik een foutmelding: "Er is een fout opgetreden" Lekker veel zeggend dus...

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
1voud schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:31:
[...]

haha nee, het was een antwoord op de vraag van meege. Hij vroeg waar je die flashthemes kon vinden :*)
|:( Ok dat was dus niet echt slim van me. Ik had nog gekeken naar je postcount en die was nog niet zo hoog dus dacht echt dat het je eerste post was ofzo. Lekker snugger weer van me :P

edit: net ff een servicenummer gebeld van Hi zelf (nummer ergens diep in de helpafdeling van de site gevonden) en deze vriendelijke man kon mij vertellen dat het hele order niet geplaatst was :| . Hoe ze dat voormekaar krijgen weet ik niet maargoed, even opnieuw de order geplaatst en volgende week dinsdag zou ik hem moeten krijgen. Hopen dat ik nu wel een ordermail krijg anders is ie er dus weer niet doorgekomen.

[ Voor 34% gewijzigd door ajampaniki op 13-07-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Harmani schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 04:59:
Bij het testen van de verbinding worden er geen problemen gevonden, maar bij het opvragen van een pagina krijg ik een foutmelding: "Er is een fout opgetreden" Lekker veel zeggend dus...
Ja, die GPRS profielen van kpn.com werken volgens mij voor geen meter met opera mini. Je moet gewoon een dataprofiel aanmaken met als APN "internet" (zonder quotes). De rest kun je leeg laten.

Maak dan een internetprofiel aan dat het zojuist aangemaakte dataprofiel gebruikt. Proxy kun je leeglaten. Vergeet niet om dit profiel te selecteren onder java-instellingen.

[ Voor 3% gewijzigd door HarmoniousVibe op 13-07-2006 09:38 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:47

Investig8or

What goes up, could come down

ajampaniki schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:17:
[...]

|:( Ok dat was dus niet echt slim van me. Ik had nog gekeken naar je postcount en die was nog niet zo hoog dus dacht echt dat het je eerste post was ofzo. Lekker snugger weer van me :P

edit: net ff een servicenummer gebeld van Hi zelf (nummer ergens diep in de helpafdeling van de site gevonden) en deze vriendelijke man kon mij vertellen dat het hele order niet geplaatst was :| . Hoe ze dat voormekaar krijgen weet ik niet maargoed, even opnieuw de order geplaatst en volgende week dinsdag zou ik hem moeten krijgen. Hopen dat ik nu wel een ordermail krijg anders is ie er dus weer niet doorgekomen.
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst en nog niets gehoord, maar ik had eigenlijk het idee dat dat door het overstappen komt. Maar het zou dus ook kunnen dat mijn order er niet door is gekomen. Welk servicenummer heb je gebeld? Ik heb er wel wat gevonden, maar de wachttijd was nogal lang.

Waar kon je eigenlijk invullen dat je nummerbehoud wilt? Ik heb die optie helemaal niet gezien tijdens het bestellen.

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kon bij het menu voordat je je gegevens invulde voor de optie "overstappen van andere aanbieder na Hi abonnement" kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06

Laguna

Connaisseur

Harmani schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 04:59:
Ik heb hier precies hetzelfde probleem met een Hi KPN abo (alleen ander toestel) zou ook graag willen weten wat de juiste instellingen zijn om dit werkend te krijgen...

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Investig8or schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:58:
[...]

Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst en nog niets gehoord, maar ik had eigenlijk het idee dat dat door het overstappen komt. Maar het zou dus ook kunnen dat mijn order er niet door is gekomen. Welk servicenummer heb je gebeld? Ik heb er wel wat gevonden, maar de wachttijd was nogal lang.

Waar kon je eigenlijk invullen dat je nummerbehoud wilt? Ik heb die optie helemaal niet gezien tijdens het bestellen.
Ik ben zelf ook overgestapt van orange naar hi met nummerbehoud, de totale duur van bestelling tot ontvangst voor de w810i duurde 4 dagen, nu heb ik even 2 nummers, heb van hi de w810i met een nieuwe geactiveerd nummer ontvangen terwijl ik daarnaast ook nog mijn oude telefoon heb met mijn oude nummer, omdat er bij nummerbehoud 10 dagen overheen moet gaan, is ongeveer volgende week donderdag mijn orange geblokkeert en is het gegeven nummer door hi omgezet naar mijn orginele nummer, maarja, wat moet ik nu eigenlijk met 2 abonnomenten en 2 nummers, hoop dat hi snel mijn nummer overneemt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

LB06 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:37:
[...]

Ja, die GPRS profielen van kpn.com werken volgens mij voor geen meter met opera mini. Je moet gewoon een dataprofiel aanmaken met als APN "internet" (zonder quotes). De rest kun je leeg laten.

Maak dan een internetprofiel aan dat het zojuist aangemaakte dataprofiel gebruikt. Proxy kun je leeglaten. Vergeet niet om dit profiel te selecteren onder java-instellingen.
Hmm het GPRS profiel werkte wel bij mij moest alleen bij de instellingen van Opera Mini bij APN internet invullen, zoals je zelf al aangaf.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
LB06 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:37:

Dat werkte! bedankt!

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Investig8or schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:58:
[...]

Ik had eerst met 0612001200 gebeld maar die konden mij niks over bestelling van de Hi-site vertellen omdat hun van kpn zijn (dacht dat dat hetzelfde was maargoed). Na een tijdje zoeken op de "service" afdeling van de Hi-site kwam ik op een 0800 nummer, maar die kan ik nu dus niet meer terugvinden. Kheb wel 0800 - 0184, maar ik weet niet zeker of dit de goede is. Op dit gebied vindt ik de service dus echt prut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:56

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Jassy schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:55:

DvdtoSony is daar geschikt voor :)
Ik gebruik een oudere versie (dvd2mobile) en dat werkt perfect, je kan een dvd in 3 delen of zelfs compleet naar 1 bestand omzetten, bij mij is dat gemiddeld 80MB per uur.
Dit is een MP4 met 176x144 pixels, 15 fps en bitrate voor video van 210Kb/s, audio is 39Kb/s.
Een K750 of W800 kan max 325Kb/s aan. Dit heb ik met Kelly (clip) voor elkaar gekregen, video 198Kb/s, 25fps en audio is 127Kb/s ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Laguna schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:50:
[...]

Ik heb hier precies hetzelfde probleem met een Hi KPN abo (alleen ander toestel) zou ook graag willen weten wat de juiste instellingen zijn om dit werkend te krijgen...
Het Hi zou ik niet veel GPRS gaan gebruiken als ik jou was. Je betaalt je helemaal blauw aan het dataverkeer, bovenop! je bundel. Je zou misschien kunnen overwegen om over te stappen op KPN Mobiel, dan betaal je alles muv 09xx uit je bundel. Maar goed, dan zijn je minuten/SMS'jes weer iets duurder. 'T is maar net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

LB06 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:11:
[...]

Het Hi zou ik niet veel GPRS gaan gebruiken als ik jou was. Je betaalt je helemaal blauw aan het dataverkeer, bovenop! je bundel. Je zou misschien kunnen overwegen om over te stappen op KPN Mobiel, dan betaal je alles muv 09xx uit je bundel. Maar goed, dan zijn je minuten/SMS'jes weer iets duurder. 'T is maar net wat je wilt.
Ik weet het :), €1,- per 100kb, maarja met Opera Mini valt het aantal kb's wat binnen gehaald wordt erg mee. Ik heb al een Orange abo, maar zit nog 3 maanden aan Hi vast vanwege de 3 maanden opzegtermijn met Orange World vallen de kosten mee voor €6,- per maand van je belbundel mag je voor 25MB gratis internetten en daarna is het €3,- per MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje over de Memory Stick Pro Duo, ik heb er nu een 512mb in zitten, maar wil nu een 2 gig kopen zijn er al ervaringen met het verschil met een Geheugenkaart Sony, MSX-M2GN Memory Stick Pro Duo High Speed 2GB en een gewone Sony, MSX-M2GS Memory Stick Pro Duo 2GB, ik heb op zich wel het geld ervoor, maar als er nu geen verschil eigenlijk is tussen 2, zit wel een eurotje of 20 verschil in, alvast bedankt!

en kunnen wij uberhaubt ook de high speed in onze w810i stoppen?, ik zie nu dat de normale versie 15 Mbps en de high speed zit op 80 Mbps

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:46:
even een vraagje over de Memory Stick Pro Duo, ik heb er nu een 512mb in zitten, maar wil nu een 2 gig kopen zijn er al ervaringen met het verschil met een Geheugenkaart Sony, MSX-M2GN Memory Stick Pro Duo High Speed 2GB en een gewone Sony, MSX-M2GS Memory Stick Pro Duo 2GB, ik heb op zich wel het geld ervoor, maar als er nu geen verschil eigenlijk is tussen 2, zit wel een eurotje of 20 verschil in, alvast bedankt!

en kunnen wij uberhaubt ook de high speed in onze w810i stoppen?, ik zie nu dat de normale versie 15 Mbps en de high speed zit op 80 Mbps
in de telefoon zelf merk je het verschil niet, alleen bij het overzetten van pc naar ms stick merk je het mits je gebruik maakt van een card reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip om video's om te zetten. Is als het goed is al een keer voorbij gekomen, maar voor degene die er nu mee bezig zijn --> http://spawnweb.dk/recode/k750.htm Perfecte kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook voor mij is het weer eens tijd voor een nieuwere mobiel, nu heb ik de SE W810i op het oog.
Maar nu heb ik een vraag over het geheugen, is daarop genoeg plaats voor sms'jes? (100+?)
Omdat op mijn oude SE T630 het sms geheugen bij 50 al vol is :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:52:
Ook voor mij is het weer eens tijd voor een nieuwere mobiel, nu heb ik de SE W810i op het oog.
Maar nu heb ik een vraag over het geheugen, is daarop genoeg plaats voor sms'jes? (100+?)
Omdat op mijn oude SE T630 het sms geheugen bij 50 al vol is :r
Er kunnen 200 smsjes in de W810i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon net maar loop nu al tegen een probleempje aan. Ik probeer een foto als achtergrond in te stellen maar krijg de melding dat deze te groot is. Wat is de maximum grote voor de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een master reset gedaan, Hierbij is de demo tour ook verwijderd en is de demo tour functie bij entertainment niet meer mogelijk. Ik zag dat de demo tour te downloaden is onder de 1e post van deze topic. Maar ik weet niet waar ik deze ergens in het geheugen moet plaatsen om de demo tour functie weer mogelijk te maken en welke naam ik dit bestand moet geven daarvoor.

Kan iemand mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:56
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:46:
...
Ik heb zelf de high speed 2gig MS van sony, hij doet et gewoon in de telefoon. (en in de cardreader van mijn pc).

Nou heb ik zelf ook een vraagje, ik dacht laat ik mijn 512 mb kaartje eens in de ms adapter doen, en deze in mijn oude cybershot DSC-S75 drukken... Geeft de cam een foutmelding... Komt dit door de hoge capaciteit van het stickje, dat de camera het niet ondersteunt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:07:
[...]

Er kunnen 200 smsjes in de W810i.
Of je update met DaVinci firmware dan kun je volgens mij nog aanzienelijk meer smsjes in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:11:
Ik heb een master reset gedaan, Hierbij is de demo tour ook verwijderd en is de demo tour functie bij entertainment niet meer mogelijk. Ik zag dat de demo tour te downloaden is onder de 1e post van deze topic. Maar ik weet niet waar ik deze ergens in het geheugen moet plaatsen om de demo tour functie weer mogelijk te maken en welke naam ik dit bestand moet geven daarvoor.

Kan iemand mij verder helpen?
net alsof je dat mist :p maarre geen idee waar je dat moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay dit is misschien heel dom maar ik ben het menu kwijt waar ik instel na hoeveel tijd mijn display uitgaat. Kan iemand dit eventjes vertellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:25:
Okay dit is misschien heel dom maar ik ben het menu kwijt waar ik instel na hoeveel tijd mijn display uitgaat. Kan iemand dit eventjes vertellen :p
Kan je volgens mij (jammergenoeg) niet instellen :{

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou das nogal raar want ik zat daar een half uur geleden voor mijn firmware update nog in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:37:
Nou das nogal raar want ik zat daar een half uur geleden voor mijn firmware update nog in :o
Nou, dan ben ik benieuwd waar jij hem hebt zitten :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravebart schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:49:
[...]

Nou, dan ben ik benieuwd waar jij hem hebt zitten :)
Ja ik ook, ik weet echter zeker dat ik het menutje had. Ik kon kiezen uit nooit en na 1 minuut. Ik heb het nodig omdat ik altijd de klok wil zien (of is hier ook al een andere oplossing op gevonden?)

Laat maar het was het licht menutje en dit doet heel wat anders (beetje dom)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Waarom hebben ze eigenlijk een lampje onder de shutterknop vd camera gestopt. Dat heeft toch totaaal geen functie?! :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:01:
tip om video's om te zetten. Is als het goed is al een keer voorbij gekomen, maar voor degene die er nu mee bezig zijn --> http://spawnweb.dk/recode/k750.htm Perfecte kwaliteit
Wat een geweldig programmaatje!!! Heb het zojuist aangeschaft en kan nu lekker in de trein naar series en films kijken op mijn W810i.

Dank je wel voor deze tip!!!!

:Y)

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yahiko, ikzelf heb geen w810, maar bedoel je niet gewoon toetsblokkeren en zit dat niet gewoon bij,
menu- instellingen- algemeen- blokkeringen/ autom.blokkeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:56:
[...]

Ja ik ook, ik weet echter zeker dat ik het menutje had. Ik kon kiezen uit nooit en na 1 minuut. Ik heb het nodig omdat ik altijd de klok wil zien (of is hier ook al een andere oplossing op gevonden?)

Laat maar het was het licht menutje en dit doet heel wat anders (beetje dom)
je kan op de volume knop of walkman knop drukken, dan krijg je een wit scherm met de tijd erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bedankt, daar kwam ik ook net achter na het doorspitten van dit topic :). Wel jammer want bij de vorige modellen zag je wel altijd de klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
hoe zit dat met die screensaver? Ik stel een plaatje in maar die krijg ik nooit te zien :'(

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gene die op de mac zitten en op zoek zijn naar het ideale progje om mp4 filmpjes te maken voor deze telefoon Isquint is het antwoord

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/28250

Weet iemand overigens ook de maximale resolutie wat een mp4 filmpje mag zijn op deze telefoon?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand overigens ook de maximale resolutie wat een mp4 filmpje mag zijn op deze telefoon?
176x144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een flash bestand af te spelen? Dat zou hij moeten kunnen met de huidige firmware. Alleen krijg heeltijd de melding 'webbrowser niet beschikbaar'... en in opera mini krijg ik hem niet aan de praat (hoe krijg ik opera als default browser?)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Laatst online: 08:25
Wobcat schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:58:
Heb sinds vrijdag ook dit toestel, leuke aanbieding van t-mobile.
Enige nadeel is dat ze het 'walkman logo' (onder de 0 toets) vervangen hebben door een t-mobile logo, weet iemand of ik ook het originele walkman plakkertje/logo ergens kan krijgen ? Zou het graag vervangen namenlijk.
Aangezien niemand hier tegen hetzelfde is aangelopen, heb ik SE gemaild met de vraag of ik bij hun een origineel logo'tje kan krijgen.
Mail is vandaag de deur uitgegaan, zal hier het antwoord van SE posten.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:07:
Waarom hebben ze eigenlijk een lampje onder de shutterknop vd camera gestopt. Dat heeft toch totaaal geen functie?! :D
Die knippert bij het laden van de camera en als je de zelfontspanner gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een moeilijk vraagje, weet iemand hoe je berichtjes die ik op de computer heb staan vanaf een nokia, vmg bestanden, kan krijgen op mijn SE W810i en ze daar ook daadwerkelijk kan lezen enzo. Is waarschijnlijk een te moeilijk proces, maar ik dacht ik vraag het even. thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
wat zijn de instellingen die je moet doen als je je W810i met USB kabel zichtbaar wil maken in Floats Mobile Agent of MyPhoneExplorer?? het lukt me echt totaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Sony Ericsson W810i nu een aantal maanden. Voor mij echt de perfecte telefoon. Ik wil alleen graag op Internet komen via T-Zones van T-Mobile. Ik ga naar T-Mobile en laat mij daar automatisch de T-Zones instellingen naar mijn telefoon sturen. Ik krijg op mijn W810i netjes een bericht of ik de GPRS instellingen wil installeren. Dit doe ik en krijg de melding dat de installatie succesvol is verlopen. Vervolgens probeer ik op Internet te gaan, krijg ik de volgende melding:

Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact op met uw operator.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost (als het al opgelost is). Mijn softwareversie is CXC1250316 R4CE012 000000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 00:47:
Ik heb de Sony Ericsson W810i nu een aantal maanden. Voor mij echt de perfecte telefoon. Ik wil alleen graag op Internet komen via T-Zones van T-Mobile. Ik ga naar T-Mobile en laat mij daar automatisch de T-Zones instellingen naar mijn telefoon sturen. Ik krijg op mijn W810i netjes een bericht of ik de GPRS instellingen wil installeren. Dit doe ik en krijg de melding dat de installatie succesvol is verlopen. Vervolgens probeer ik op Internet te gaan, krijg ik de volgende melding:

Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact op met uw operator.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost (als het al opgelost is). Mijn softwareversie is CXC1250316 R4CE012 000000.
Die fout heb ik ook al meerdere malen gehad en als ik het dan de volgende dag weer probeerde deed hij het wel weer gewoon. Bij mij was het dus vaak een kwestie van het ff laten afweten van T-Mobile, niet iets van mijn mobiel zelf. Maar ik weet natuurlijk niet of dat ook bij jou het geval is; daar zou je het morgen ofso nog ff een keer moeten proberen...

:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravebart schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 00:51:
[...]

Die fout heb ik ook al meerdere malen gehad en als ik het dan de volgende dag weer probeerde deed hij het wel weer gewoon. Bij mij was het dus vaak een kwestie van het ff laten afweten van T-Mobile, niet iets van mijn mobiel zelf. Maar ik weet natuurlijk niet of dat ook bij jou het geval is; daar zou je het morgen ofso nog ff een keer moeten proberen...

:)
Hij geeft de fout al 2 maanden. Maar omdat Gmail nu ook een mobiele dienst heeft wil ik heel graag online gaan.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 00:58 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 00:58:
[...]

Hij geeft de fout al 2 maanden. Maar omdat Gmail nu ook een mobiele dienst heeft wil ik heel graag online gaan.
Ow haha, dan zal het niet hetzelfde probleem zijn als wat ik heb :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat lijkt me ook niet :) Ik ga T-Mobile zo even bellen. Als ik een uitkomst vind, laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van de SE W810i.
Kan niet anders zeggen als een top telefoon, geweldige walkman functie en een goede camera.
Ik heb hem gratis bij een Hi 20 2 jaar abbonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:57:
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van de SE W810i.
Kan niet anders zeggen als een top telefoon, geweldige walkman functie en een goede camera.
Ik heb hem gratis bij een Hi 20 2 jaar abbonnement.
Ik heb hem ook gister bij hi 20 2 jaar besteld :)
Aleen dan voor 15 euro per maand, hoelang duurde het bij jou voordat je hem binnen had ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:59
Ik heb de telefoon ook sinds 2 dagen en ik moet zeggen dat het wel een fijne telefoon is.
Alleen vind ik de ontvangst van de FM-radio erg tegenvallen.
Bij mijn vrouw d'r 6230i is de ontvangst veel beter.
Het geluid over de oordopjes ook trouwens.

En na 2 dagen spelen gaat de zilveren lak al van het centrale knopje in de 4-richtingstoets eraf.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Svennos_1990 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:16:
[...]

Aleen dan voor 15 euro per maand, hoelang duurde het bij jou voordat je hem binnen had ?
Als je geen nummerbehoud hebt zou je hem binnen 2 dagen moeten krijgen. Ik heb voor nummerbehoud gekozen, vorige week donderdag besteld en nog niks binnen. Kon nog tot volgende week donderdag duren zeiden ze.

Als je trouwens geen mail hebt gehad met een ordernummer zou ik even bellen naar de helpdesk. Ik had namelijk vorige week maandag besteld via de site van Hi, en die order was dus niet doorgekomen. Had 1 mail gehad een daarna niks meer. Als het goed is moet je ook gebeld worden door een koerier om een dag af te spreken wanneer ie bezorgd kan worden.

Om voor wat voorpret te zorgen voor mezelf leek het me wel leuk om iedereen een plaatje oid te posten van het thema dat je gebruikt. Heb ik iig iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
ajampaniki schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:38:
[...]

Als je geen nummerbehoud hebt zou je hem binnen 2 dagen moeten krijgen. Ik heb voor nummerbehoud gekozen, vorige week donderdag besteld en nog niks binnen. Kon nog tot volgende week donderdag duren zeiden ze.

Als je trouwens geen mail hebt gehad met een ordernummer zou ik even bellen naar de helpdesk. Ik had namelijk vorige week maandag besteld via de site van Hi, en die order was dus niet doorgekomen. Had 1 mail gehad een daarna niks meer. Als het goed is moet je ook gebeld worden door een koerier om een dag af te spreken wanneer ie bezorgd kan worden.

Om voor wat voorpret te zorgen voor mezelf leek het me wel leuk om iedereen een plaatje oid te posten van het thema dat je gebruikt. Heb ik iig iets om naar uit te kijken.
Ik heb hem gister gesteld en ik had wel gelijk al een order nummer gekregen.
Maar ik heb telefonisch besteld en die man zij dat ze maandag of dinsdag al zouden komen.
Laten we het hopen dan 8)
En ik heb trouwens ook voor nummerbehoud gekozen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mandarijntje op 21-07-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennos_1990 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:16:
[...]

Oh vergeten er bij te zetten, ik betaal ook slechts 15€ per maand :)
Bij mij duurde het 2 dagen, dus die 24 service is niet helemaal waar.
Besteld op dinsdag, ontvangen op donderdag :9 (zonder nr behoud)
Hier wat (800+) wallpapers: http://www.megaupload.com/?d=ZE856ZA2
allen zijn met de resolutie 176x220 :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:37:
[...]

Oh vergeten er bij te zetten, ik betaal ook slechts 15€ per maand :)
Bij mij duurde het 2 dagen, dus die 24 service is niet helemaal waar.
Besteld op dinsdag, ontvangen op donderdag :9 (zonder nr behoud)
Hier wat (800+) wallpapers: http://www.megaupload.com/?d=ZE856ZA2
allen zijn met de resolutie 176x220 :)
Ok ik hoop dat die van mij ook zo snel mogelijk komt :*)
Bedankt voor die wallpapers die met dat walkmanlogo wat beweegd ga ik wel gebruiken als de standaard begint te vervelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:56
[b]coob schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:16:
En na 2 dagen spelen gaat de zilveren lak al van het centrale knopje in de 4-richtingstoets eraf.
Hebben meer mensen hier last van?
Jup, viel mij ook al op... Dacht dat het misschien kwam doordat ik die toets indruk met mijn duimnagel, maar daar moet het toch wel tegen kunnen dacht ik...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Svennos_1990 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:47:
[...]

Ik heb hem gister gesteld en ik had wel gelijk al een order nummer gekregen.
Maar ik heb telefonisch besteld en die man zij dat ze maandag of dinsdag al zouden komen.
Laten we het hopen dan 8)
En ik heb trouwens ook voor nummerbehoud gekozen.
Ja ik had toen ik telefonisch besteld had ook gelijk een ordernummer. Die kan je alleen niet checken via de Hi-site. Toen ik donderdag bestelde hadden ze ook gevraagd wanneer ze heb konden bezorgen. Ik had dinsdag gezegd maar kwam dus ook niet uit. Duurt gewoon 10 werkdagen zeiden ze later. Ligt denk ik ook aan welke telefoonprovider je eerst had. Als je al kpn of Hi had dan gaat het wat sneller dan bij de overige aanbieders. Je zou kunnen bellen op maandag of dinsdag. Als er bij hun staat dat de order nog in behandeling is kan je er op rekenen dat het die week niet meer bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
ajampaniki schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:56:
[...]

Ja ik had toen ik telefonisch besteld had ook gelijk een ordernummer. Die kan je alleen niet checken via de Hi-site. Toen ik donderdag bestelde hadden ze ook gevraagd wanneer ze heb konden bezorgen. Ik had dinsdag gezegd maar kwam dus ook niet uit. Duurt gewoon 10 werkdagen zeiden ze later. Ligt denk ik ook aan welke telefoonprovider je eerst had. Als je al kpn of Hi had dan gaat het wat sneller dan bij de overige aanbieders. Je zou kunnen bellen op maandag of dinsdag. Als er bij hun staat dat de order nog in behandeling is kan je er op rekenen dat het die week niet meer bezorgd wordt.
Ow dat is wel jammer ;(
Maar jij zegt dat ik het ordernummer niet kan chekken op internet... wel raar dan :/
Als ik nu mijn ordernummer invul komt er idd nog dit te staan:

"Er is geen bestelling gevonden.

Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
Elke bestelling wordt binnen 24 uur in dit systeem opgenomen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik zit net hier even mee te spelen:

Internetten met je mobiel via breedband van je PC

Ik heb alle stappen netjes gevolgd, ik heb een COM verbinding lopen, en dat programma van SE ziet netjes mijn telefoon en dergelijke.

Echter, als ik met Opera mini het net op wil gaan zegt hij dat ik geen verbinding heb (????)

Hoe kan dat nou? Heb ik een instelling in mijn toestel over het hoofd gezien? Het lijkt wel alsof hij GRPS wil pakken (werkt dus niet, want ik heb een fake profiel geactiveerd, zodat dat ding niet zomaar gaat GRPS'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
ik heb even zitten zoeken maar kom er niet direct uit.
is het mogelijk je SMSjes op te slaan op je pc?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik heb een vraag over Sony Ericcson Media Studio 2.5

Hiermee kan je series en films op je W810i bekijken, althans dit programma zorgt ervoor dat de files zo omgezet worden dat je ze kan bekijken op je gsm.

Als ik een aflevering van bijvoorbeeld Smallville of Prison Break om laat zetten door Media Studio 2.5 dan krijg ik uiteindelijk drie delen. De eerste twee zijn 20 minuten en de resterende 1 a 2 minuten zitten in deel 3.

Deel 1 en 2 zijn te zien op mijn gsm maar deel 3 is enkel geluid. Hebben meer mensen hier last van?

Kan Media Studio 2.5 niet meer dan 40 minuten beeld omzetten???

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Svennos_1990 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:23:
[...]

Ow dat is wel jammer ;(
Maar jij zegt dat ik het ordernummer niet kan chekken op internet... wel raar dan :/
Als ik nu mijn ordernummer invul komt er idd nog dit te staan:

"Er is geen bestelling gevonden.

Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
Elke bestelling wordt binnen 24 uur in dit systeem opgenomen."
Dit komt (volgens hun) omdat je via de telefoon besteld hebt. Dan gaat het via kpn en niet Hi. Ik snap de logica ook niet helemaal maargoed. Je kan wel een vraag insturen op de kpn site maar ik kreeg als antwoord terug dat ze geen antwoord hadden. Lekker prutservice dus. Mijn advies: wacht het lekker af, als de 10 werkdagen voorbij zijn even bellen.

Ik had nog een vraagje: is er een mogelijkheid om sms-jes op de computer te typen en ze dan via bluetooth door de telefoon te laten verzenden. Vind ik namelijk een stuk makkelijker dan op me telefoon typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bartjeuhz schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:30:
ik heb even zitten zoeken maar kom er niet direct uit.
is het mogelijk je SMSjes op te slaan op je pc?
Ja dit kan, is heel makkelijk te doen met float's Mobile Agent (FMA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Hallo,

Sinds gisteren ook de W810i (wat een beauty !). Nu nog Gmail werkend zien te krijgen. Ik heb alle settings (incl encryption en vereiste certificaat) goed staan en maak contact via Orange World. Ook heb ik uiteraard Pop geactiveerd bij Gmail. Maar ik krijg geen contact, na een tijdje alleen de melding... "Server not found".

Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn ? Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jassy schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:16:
Ik zit net hier even mee te spelen:

Internetten met je mobiel via breedband van je PC

Ik heb alle stappen netjes gevolgd, ik heb een COM verbinding lopen, en dat programma van SE ziet netjes mijn telefoon en dergelijke.

Echter, als ik met Opera mini het net op wil gaan zegt hij dat ik geen verbinding heb (????)

Hoe kan dat nou? Heb ik een instelling in mijn toestel over het hoofd gezien? Het lijkt wel alsof hij GRPS wil pakken (werkt dus niet, want ik heb een fake profiel geactiveerd, zodat dat ding niet zomaar gaat GRPS'en
wat heb je daar nu aan? je kan veel beter met je pc internetten ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens geen sluitergeluid als ik mijn telefoon op stil heb
gewoon een unbranded telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:10:
[...]

wat heb je daar nu aan? je kan veel beter met je pc internetten ja
Maar het is wel leuk om is een keertje te internetten op je mobiel gewoon om te kijken hoe dat gaat.
En miss kun je nog dingen downloaden voor op je telefoon.
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.