Ik heb pas geleden de Koss VC20 volume control gekocht en werkt echt perfect
, Ik heb geen last meer van de ruis door mijn oordopjes
Nu had ik hier echter een vraagje over:
Ik moet dus mijn telefoon volume op max zetten en dan verder de volume regelen met de volume control. Gaat hierdoor mijn batterij minder lang mee, want ik heb het geluid wel op het hardst staan, maar eigenlijk ook weer niet.
Dan nog maar een vraagje voor de vodafone users hier. Ik snap niet helemaal de kosten van het browsen. Bij de FAQs zie ik als antwoord staan:
Wat verstaan ze onder actief gebruiken, en gaan de kosten dus pas gelden?
Ik moet dus mijn telefoon volume op max zetten en dan verder de volume regelen met de volume control. Gaat hierdoor mijn batterij minder lang mee, want ik heb het geluid wel op het hardst staan, maar eigenlijk ook weer niet.
Dan nog maar een vraagje voor de vodafone users hier. Ik snap niet helemaal de kosten van het browsen. Bij de FAQs zie ik als antwoord staan:
Ik snap hier echter niks van. Bijvoorbeeld: "Tarifering vindt alleen plaats bij actief gebruik""Het browsen binnen en buiten Vodafone live! wordt per sessie van 15 minuten in rekening gebracht. Als een sessie minder dan 15 minuten duurt, betaalt u toch voor één sessie van 15 minuten. Tarifering vindt alleen plaats bij actief gebruik. De standby tijd, zonder gebruik, wordt niet in rekening gebracht (binnen een sessie wordt per 15 minuten bekeken of er activiteit heeft plaatsgevonden)."
Wat verstaan ze onder actief gebruiken, en gaan de kosten dus pas gelden?