op se-nse was dat al eerder gezegd, en iedereen heeft het geprobeerd maar niks werkt.. Enige wat werkt is -> flashenJimster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:43:
Ik heb me een beetje verdiept in hoe de thema's en die flash menu's werken. Thema bestanden zijn gewoon .tar bestanden met een aantal plaatjes (PNG) erin en een Theme.xml bestand. In dat xml bestand staat onder andere de regel <Desktop_style Type="File" Source="equalizer.swf"/> Er wordt dus verwezen naar het bestand equalizer.swf wat op de telefoon zou moeten staan om de flash menu's te activeren. Dat bestand ontbreekt waarschijnlijk nog in deze softwareversies.
Tot zover gaat mijn kennis, dus misschien kan iemand anders zich nog verdiepen in deze materie? Misschien staan de swf bestanden wel in de telefoon maar op een andere locatie? Misschien moeten we naar een andere .swf bestand verwijzen?
Ik lees t net ja.. hopelijk in de nieuwe firmware dan.kyddil schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:57:
[...]
op se-nse was dat al eerder gezegd, en iedereen heeft het geprobeerd maar niks werkt.. Enige wat werkt is -> flashen
mua denk het niet.. behalve als iedereen klaagt bij SE..Jimster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:02:
[...]
Ik lees t net ja.. hopelijk in de nieuwe firmware dan.
ik snap het eigenlijk niet.. w810i ondersteund het wel, het is een walkman phone maar toch hebben we het niet.. Bedoel W550i die goedkoper is en eerder uitkwam heeft het.. W900i heeft het, maar w810i..
Ik ben sinds twee dagen ook in het bezit van de W810i (mat zwart
) en ben er zeer tevreden en vooral in mijn nopjes mee! Toen ik hem kreeg was de accu op 34 procent, meteen bijna leegegeluisterd (mp3) en gegamed (jc does texas uitgespeeld ... vond em best leuk
). Nu gisterenavond opgeladen en nu staat hij nog op 92 procent, erg netjes na een volle dag (2 smsjes, 2 belletjes en 1 minuut video, maar toch!).
Ik heb alleen een klein euveltje. In bestandsoverdracht modus en in telefoon modus (die laatste wordt me gezegd door SE dat het moet werken) werkt de SE File Manager niet. Ik krijg het volgende scherm (en dat blijft zo) -->

Is toch wat jammer aangezien ik juist die applicatie wilde gaan gebruiken (voor extra games, muziek en andere zut). Iemand een oplossing of zal ik uitwijken naar MyPhoneExplorer?
Overigens dacht ik er even aan om Opera Mini 2.0 te installen (ziet er erg slick uit), maar ik heb een Telfort 200 bundel en denk niet dat daar GPRS en EDGE kosten uitkomen en die zullen wel prijzig zijn. Ook heb ik het niet echt nodig. De camera is overdag goed, maar in donkere omstandigheden zit er veel ruis in. Maar wat wil je
.
Over dat gezeur met die mp3, ik hoor alleen ruis en kraak geluidjes bij het wisselen van track. Ik overleef het wel, heb niet zo zin me daar druk over te maken, er zijn belangrijkere dingen.
Overigens heeft een collega van mij deze phone ook en die had daar even Age of Empires 2 op draaien, sjiek
! Weet iemand of je ergens dat soort (java dan denk ik?) games kan aanschaffen voor een zacht prijsje? Ik vind dat kostelijk amusant die phone games, perfect entertainment voor in de bus of trein.
EDIT -->
Ga ik naar deze link: http://www.sonyericsson.c...=nl&page=0&products=W810i
Staat Telfort er niet tussen, handig
... gokken op KPN in verband met de overname of even SE mailen?
Ik moet er ook eens induiken of ik die html instellingen wel heb (mocht ik opera mini achterna gaan).
Wat is trouwens de code om je gebruik weer op 0 te zetten en je tarief in te stellen. De telfort mevrouw zei dat het of 6789 of 4567 of 0000 was ... maar ik durf niet zo goed te gokken.

Ik heb alleen een klein euveltje. In bestandsoverdracht modus en in telefoon modus (die laatste wordt me gezegd door SE dat het moet werken) werkt de SE File Manager niet. Ik krijg het volgende scherm (en dat blijft zo) -->

Is toch wat jammer aangezien ik juist die applicatie wilde gaan gebruiken (voor extra games, muziek en andere zut). Iemand een oplossing of zal ik uitwijken naar MyPhoneExplorer?
Overigens dacht ik er even aan om Opera Mini 2.0 te installen (ziet er erg slick uit), maar ik heb een Telfort 200 bundel en denk niet dat daar GPRS en EDGE kosten uitkomen en die zullen wel prijzig zijn. Ook heb ik het niet echt nodig. De camera is overdag goed, maar in donkere omstandigheden zit er veel ruis in. Maar wat wil je
Over dat gezeur met die mp3, ik hoor alleen ruis en kraak geluidjes bij het wisselen van track. Ik overleef het wel, heb niet zo zin me daar druk over te maken, er zijn belangrijkere dingen.
Overigens heeft een collega van mij deze phone ook en die had daar even Age of Empires 2 op draaien, sjiek
EDIT -->
Ga ik naar deze link: http://www.sonyericsson.c...=nl&page=0&products=W810i
Staat Telfort er niet tussen, handig
Ik moet er ook eens induiken of ik die html instellingen wel heb (mocht ik opera mini achterna gaan).
Wat is trouwens de code om je gebruik weer op 0 te zetten en je tarief in te stellen. De telfort mevrouw zei dat het of 6789 of 4567 of 0000 was ... maar ik durf niet zo goed te gokken.
[ Voor 21% gewijzigd door Cassius op 30-06-2006 12:52 ]
De meeste mensen deugen!
Nieuwe firmware, nieuw bugje?
Ik heb een HCB-700 BT carkit in de auto. Als ik nu instap en de carkit maakt verbinding, dan wordt er geen profiel meer geselecteerd. Kies ik een profiel, dan is deze de volgende keer weer weg.
Ik heb een HCB-700 BT carkit in de auto. Als ik nu instap en de carkit maakt verbinding, dan wordt er geen profiel meer geselecteerd. Kies ik een profiel, dan is deze de volgende keer weer weg.
Verwijderd
Klop het dat als je een sms aan het maken bent, je niet ziet hoeveel tekens er al verbruikt zijn? Dat is wel heel prehistorisch!
Hij begint af te tellen als je nog 20 tekens over hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:23:
Klop het dat als je een sms aan het maken bent, je niet ziet hoeveel tekens er al verbruikt zijn? Dat is wel heel prehistorisch!
Ik vind die ruis trouwens best vervelend, buiten of in de trein/bus/auto/tram heb je er geen last van maar als je in rustige omgeving op een laag volume luistert is het wel erg duidelijk aanwezig, beetje jammer.
[ Voor 27% gewijzigd door Cheezus op 30-06-2006 10:32 ]
160 tekens, dat is pas prehistorischVerwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:23:
Je krijgt wel een melding als je over de 160 tekens heen gaat.
Verwijderd
Ah inderdaad! Dat valt me toch weer meeJimster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:30:
[...]
160 tekens, dat is pas prehistorisch
Je krijgt wel een melding als je over de 160 tekens heen gaat.
160 teken is idd helemaal treurig, mooie tijd toen je als je telefoon dat niet aankon je nog al die verschillende delen binnenkreeg,
kan iemand mij uitleggen waarom je altijd een 'dialupverbinding' moet hebben om Bluetooth te kunnen gebruiken? Iedere keer als ik bluetooth installeer maakt hij een dial-up connection aan en probeert de laptop in te bellen. Dat is toch niet nodig om je pc en je gsm te verbinden via Bluetooth?
Ik begrijp niet of hij nu de dial-up misbruikt om met de gsm te communiceren ofdat hij verbinding via internet probeert te maken via de GPRS van de W810. Iemand die dit kan uitleggen?
Ik begrijp niet of hij nu de dial-up misbruikt om met de gsm te communiceren ofdat hij verbinding via internet probeert te maken via de GPRS van de W810. Iemand die dit kan uitleggen?
Verwijderd
Mensen, vraagje. Weten jullie ook of er een ander audio programma is voor de W810i? Een winamp maar dan voor je tel. Want wat er nu op zit is echt ruk te noemen. Vooruitspoelen kan amper en playlists maken is ook onhandig. Wie o wie
Verwijderd
zal wel per model verschillen want ik hoor het tijdens een liedje echt niet.primusz schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:29:
[...]
Hij begint af te tellen als je nog 20 tekens over hebt.
Ik vind die ruis trouwens best vervelend, buiten of in de trein/bus/auto/tram heb je er geen last van maar als je in rustige omgeving op een laag volume luistert is het wel erg duidelijk aanwezig, beetje jammer.
overigens hebben andere mensen ook last van het probleem dat bij een bepaalde lichtinval je geen foto's kan maken. Bijvoorbeeld met dit weer, als ik een foto maak slaat hij hem niet op. Heel vreemd
Behalve het verhelpen van de flash-bug kan ik geen verbeteringen ontdekken. Heeft er niemand een changelog?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Het menuutje van de video's geeft nu miniaturen in plaats van een lijst met titels, die heb ik ook nog kunnen ontdekken.LB06 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:07:
Behalve het verhelpen van de flash-bug kan ik geen verbeteringen ontdekken. Heeft er niemand een changelog?
Iemand? Ik krijg het niet gedaan, ook niet na de update
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Waarom geeft hij bij de updateservice aan dat de telefoonbeheer sonyericsson communicatie onderbroken is als je naar een update zoekt?
Voor de rest een supertoestelletje
Voor de rest een supertoestelletje
Voor de mensen die hem willen aanschaffen: nu bij een vodafone abo van 15 euro p/m (17,50 met 2,50 korting) krijg je de 810 gratis. Tot nu toe de beste actie die ik heb gezien.
Klein vraagje over dat abonnement van vodafone: er staat dat je 100 belminuten krijgt, maar dat de prijs per belminuut binnen de bundel 0,17 kost. Neem aan dat je gewoon 100 gratis minuten krijgt en daar verder niet voor hoeft te betalen? (naast de abo kosten dan)
Klein vraagje over dat abonnement van vodafone: er staat dat je 100 belminuten krijgt, maar dat de prijs per belminuut binnen de bundel 0,17 kost. Neem aan dat je gewoon 100 gratis minuten krijgt en daar verder niet voor hoeft te betalen? (naast de abo kosten dan)
Verwijderd
kortom, de nieuwste firmware R4DB005
veranderingen
-Flash bug!
-film afbeeldingen ipv standaard icoontjes
-kraak bij wisselen liedjes mp3pl. weg?
-het menu-selecteer-achtergrondje kan nu een ander plaatje zijn dan dat ovale ding? (of was dat al) dat was al dus
veranderingen
-Flash bug!
-film afbeeldingen ipv standaard icoontjes
-kraak bij wisselen liedjes mp3pl. weg?
-het menu-selecteer-achtergrondje kan nu een ander plaatje zijn dan dat ovale ding? (of was dat al) dat was al dus
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 13:57 ]
Dit was al zo, tenminste in mijn geval (Orange branded)Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 01:21:
-het menu-selecteer-achtergrondje kan nu een ander plaatje zijn dan dat ovale ding? (of was dat al)
Geen flash-menu's
Stelletje pruts3rs daar bij SE

Bedoel je dat je het zelf kan selecteren, welke je wilt, of dat het per theme kan verschillen? Dat laatste was al zo namelijk...Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 01:21:
...
-het menu-selecteer-achtergrondje kan nu een ander plaatje zijn dan dat ovale ding? (of was dat al)
Hallo gelukkige W810i bezitters.
Ik ben er gecharmeerd van dit toestel en heb al veel info in dit topic gevonden.
1 ding is mij niet duidelijk en dat betreft de agenda/kalender, in mijn huidige Nokia 6100 kan ik makkelijk geboortejaar ingeven zodat ik precies zie hoe oud degene is geworden, ik krijg dan elk jaar een dag vantevoren alarm zodat ik nog ff een kaartje kan regelen. Kan dit ook op de W810i?
Ik ben er gecharmeerd van dit toestel en heb al veel info in dit topic gevonden.
1 ding is mij niet duidelijk en dat betreft de agenda/kalender, in mijn huidige Nokia 6100 kan ik makkelijk geboortejaar ingeven zodat ik precies zie hoe oud degene is geworden, ik krijg dan elk jaar een dag vantevoren alarm zodat ik nog ff een kaartje kan regelen. Kan dit ook op de W810i?
Er is dus kennerlijk een update uit? Ik heb gisteren nog een check gedaan met m'n telefoon, en die zei dat er geen nieuwe te vinden was? En hoeveel MB is zo'n update over GPRS dan? Ik heb een 5Mb abo'tje, en als ik daar overheen ga, wordt het flink duur.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Je kan bij contacten een verjaardag opgeven. En dan komt het volgens mij in de kalender te staan.!_Diederik schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:22:
Hallo gelukkige W810i bezitters.
dank jeajampaniki schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:40:
Voor de mensen die hem willen aanschaffen: nu bij een vodafone abo van 15 euro p/m (17,50 met 2,50 korting) krijg je de 810 gratis. Tot nu toe de beste actie die ik heb gezien.
verder staat op de site: Web Bel & SMS TeGoed 15 2 jaar
> kan iemand vertellen wat het 'web' tegoed inhoudt? Kun je gewone websites bezoeken met de W810? En betaal je dan per Kb of per minuut?
[ Voor 16% gewijzigd door Menesis op 03-07-2006 14:49 ]
Mixed Reality dev
PanMan schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:29:
Er is dus kennerlijk een update uit? Ik heb gisteren nog een check gedaan met m'n telefoon, en die zei dat er geen nieuwe te vinden was? En hoeveel MB is zo'n update over GPRS dan? Ik heb een 5Mb abo'tje, en als ik daar overheen ga, wordt het flink duur.
Jimster schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:12:
Net update binnengehaald, via de kabel. Via het menu gaf ie gewoon aan dat de nieuwste software er al op stond.
Geen grote dingen veranderd. Paar bugfixes (waar ik toch al geen last van had).
Volgens mij staat dat er alleen omdat je via internet besteld. Kan ook iets anders zijn hoorMenesis schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:47:
[...]
dank je
verder staat op de site: Web Bel & SMS TeGoed 15 2 jaar
> kan iemand vertellen wat het 'web' tegoed inhoudt? Kun je gewone websites bezoeken met de W810? En betaal je dan per Kb of per minuut?
Verwijderd
ik ben bezig geweest met het installeren van de nieuwe firm, maar als ik de sim eruit heb, de batterij opnieuw geplaatst en vervolgens de C toets ingedrukt moet houden komt er niets..
wat zou ik moeten zien?
wat zou ik moeten zien?
Je volgt gewoon de handelingen die de updater tegen je zegt? Dan zou ie gewoon verder moeten gaan.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:37:
ik ben bezig geweest met het installeren van de nieuwe firm, maar als ik de sim eruit heb, de batterij opnieuw geplaatst en vervolgens de C toets ingedrukt moet houden komt er niets..
wat zou ik moeten zien?
Nee, met je telefoon gebeurt er niks. Windows detecteerde bij mij nieuwe hardware. En de knop [volgende] verschijnt.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:31:
ja..
dus als je de C toets inhoud moet je telefoon een apart menu opstarten?
C ingedruk houden, kabel erin pluggen.
[ Voor 6% gewijzigd door Jimster op 03-07-2006 19:38 ]
Verwijderd
hoe kan windows nieuwe hardware vinden als de telefoon niet in verbinding staat met de computer, want je kabel zit er nog niet in geplugd
Ik bedoel nadat je de kabel hebt ingeplugd.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:40:
hoe kan windows nieuwe hardware vinden als de telefoon niet in verbinding staat met de computer, want je kabel zit er nog niet in geplugd
Dus C ingedrukt blijven houden, kabel inpluggen -> nieuwe hardware gevonden.
[ Voor 12% gewijzigd door Jimster op 03-07-2006 19:42 ]
Je moet denk ik eerst op C drukken, dan de kabel inpluggen, en dan vindt windows de hardware. Hij heeft het niet helemaal chronologisch getypt denk ik.Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:40:
Verwijderd
yeah, dat inhouden zag ik nergens staan.. 
maareh, ik merk geen verschil.. hoe zou ik moeten zien dat ik flash menus heb?
Die zitten ook nog niet in de nieuwste firmware heVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:51:
yeah, dat inhouden zag ik nergens staan..
De updater zegt bij mij: "Houd de "C"-toets ingedrukt" Het plaatje geeft het ook duidelijk aan.
Lees je het topic ook even?Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:58:
pfff het zal het weer zijn, ben er echt helemaal niet bij
wat zit er wel in?
[ Voor 11% gewijzigd door Jimster op 03-07-2006 20:12 ]
Verwijderd
kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een java applicatie of game installeer op mijn w810i. Heb het hele topic doorgelezen en gezocht met google maar ik kon het antwoord niet vinden 
heb de memorystick duo 512 erin zitten...
of je stuurt de app via blauwtand naar je gsm.. Wijst zich vanzelf. Of je stopt hem op je memorystick in de map 'other' gaat naar bestandsbeheer in je telefoon. Dan naar Other en installeerd de appVerwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:37:
kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een java applicatie of game installeer op mijn w810i. Heb het hele topic doorgelezen en gezocht met google maar ik kon het antwoord niet vinden
Verwijderd
Ik heb helaas een ongeluk gehad met de scooter en nu zie ik dat mijn gsm ook een beetje schade heeft. bij toets 1 en 4 is de lak een klein beetje weg want ik zie nu nog een plastic doorzichtig toetsje. Hoe zou ik dit gemaakt kunnen krijgen ? Gewoon terugsturen en betalen ?( Hoeveel zou zoziets kosten ?)
Waarschijnlijk kun je op e-bay wel een vervangend onderdeel kopen.
van een k750 koste refurbischmunt (vervanging van je buitenkant) zo rond de 50 euro.. denk dat alleen je toetsenbordje nog minder zou kosten. Je kan ook langs de plaatselijke 'telfoon boer' gaan die heeft meestal ook wel een keypad liggen. Zorg wel dat je een orginele krijgt en geen imitatieVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:19:
Ik heb helaas een ongeluk gehad met de scooter en nu zie ik dat mijn gsm ook een beetje schade heeft. bij toets 1 en 4 is de lak een klein beetje weg want ik zie nu nog een plastic doorzichtig toetsje. Hoe zou ik dit gemaakt kunnen krijgen ? Gewoon terugsturen en betalen ?( Hoeveel zou zoziets kosten ?)
Je hebt toch gewoon die kabel, waarom doe je het niet zowiezo via de kabel?PanMan schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:29:
13:37
Lang leve dilemma's. Deze telefoon lijkt me gaaf, lees al een maand mee in dit topic, en dan zie je de K800i
Doordat de k800i nu uitkomt wordt de w810i wel gelijk lekker goedkoop. Als je er genoeg geld voor over hebt koop je dus de k800i, anders de w810iFalskDansker schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:44:
Lang leve dilemma's. Deze telefoon lijkt me gaaf, lees al een maand mee in dit topic, en dan zie je de K800i
Klopt dit inderdaad?Maeslant schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:33:
[...]
Je kan bij contacten een verjaardag opgeven. En dan komt het volgens mij in de kalender te staan.!
Hij is nu heel erg goedkoop te krijgen i.c.m. KPN fexibell Allround die weer te downgraden is naar Fexibell Economy. Kost hij totaal € 240,- (geen belminuten maar 'gratis abo's zijn er zat).
Ja dat klopt. De leeftijd staat er alleen niet bij.
Daar zit wat in ja. Bij mn abo krijg ik de w810i gratid, en de k800i voor 19 of 29 euro dacht ik. Als de MP3-functionaliteit in beide telefoons hetzelfde is, kan ik misschien beter voor de k800i gaan inderdaad.ajampaniki schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:28:
[...]
Doordat de k800i nu uitkomt wordt de w810i wel gelijk lekker goedkoop. Als je er genoeg geld voor over hebt koop je dus de k800i, anders de w810i
Ik heb nog ff wat onderzoek gedaan en kom erop dat er veel telefoons zijn die mij aanspreken.
Die mij aanspreken zijn:
SE W810i
Samsung E900
Samsung e780
Nokia N70.
Mijn vraag is: Welke hiervan is het beste? en waarom?(miss ene ranglijst)
Die mij aanspreken zijn:
SE W810i
Samsung E900
Samsung e780
Nokia N70.
[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 04-07-2006 18:56 ]
ligt eraan wat je wilt:matsume schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:56:
Ik heb nog ff wat onderzoek gedaan en kom erop dat er veel telefoons zijn die mij aanspreken.
Die mij aanspreken zijn:
SE W810i
Samsung E900
Samsung e780
Nokia N70.
voor camera+mp3+snel menu = w810i
ja sorry hoor, maar ik kom hier niet op het forum om te worden doodgegooid met allerlei aanbiedingen voor de telefoon die ik al bezit...
Weet iemand trouwens wanneer de w810i een nieuw album voor de foto's maakt? (100MSDCF)
Normale camera's doen dat toch elke keer??
Weet iemand trouwens wanneer de w810i een nieuw album voor de foto's maakt? (100MSDCF)
Normale camera's doen dat toch elke keer??
Er zijn ook mensen die op dit forum komen om te kijken of deze phone wat is. En voor hun is het dus wel nuttig.Silverline schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:55:
ja sorry hoor, maar ik kom hier niet op het forum om te worden doodgegooid met allerlei aanbiedingen voor de telefoon die ik al bezit...
Ik hoor van een aantal mensen dat hun 810 al na een paar weken kadoek was (weet niet precies wat) is dit gewoon dom toeval of komt het meer voor?
tsja.... geloof niet dat er massaal defecten geconstateerd worden. Dom toeval dus, zoals met elk product gebeurt.
Weet hier iemand toevallig nog het antwoord op? Tis misschien beetje dom maar kwil het liever zeker weten voordat ik een abo van 2 jaar afsluit.ajampaniki schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:40:
Waarschijnlijk betaal je €17 per maand, dus heb je inderdaad maximaal 100 belminuten à 0,17 voor dat bedragajampaniki schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:52:
[...]
Weet hier iemand toevallig nog het antwoord op? Tis misschien beetje dom maar kwil het liever zeker weten voordat ik een abo van 2 jaar afsluit.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Is het mensen trouwens al gelukt omde emailfunctie werkend te krijgen ? Bij mij werkt hij nog steeds niet
jahoor, werkt prima. Heb je de POP- en SMTP server goed ingesteld? Dat laatste was ik de eerste keer vergeten. Zowel verzenden als ontvangen gaat goed. Niet vergeten om 'headers only' te selecteren, tenzij je je operator godvergeten rijk wilt maken
Ja, volgens mij heb ik alles goed ingesteld. Alleen krijg ik steeds het bericht 'Server niet gevonden'Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:32:
jahoor, werkt prima. Heb je de POP- en SMTP server goed ingesteld? Dat laatste was ik de eerste keer vergeten. Zowel verzenden als ontvangen gaat goed. Niet vergeten om 'headers only' te selecteren, tenzij je je operator godvergeten rijk wilt maken
Werkt prima hier. Gewoon hetzelfde invullen als je bij Thunderbird of Outlook (Express) zou doen. Werkt je GPRS wel gewoon? (aka heb je een werkend data en bijbehorend internetprofiel?)Bravebart schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:08:
Is het mensen trouwens al gelukt omde emailfunctie werkend te krijgen ? Bij mij werkt hij nog steeds niet
Ja, GPRS werkt prima en ik heb precies hetzelfde ingevuld als bij Thunderbird, dus ik weet ff niet waar het aan ligtLB06 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:53:
[...]
Werkt prima hier. Gewoon hetzelfde invullen als je bij Thunderbird of Outlook (Express) zou doen. Werkt je GPRS wel gewoon? (aka heb je een werkend data en bijbehorend internetprofiel?)
Ik ga zometeen nog wel ff al mijn instellingen nalopen
Ben echt ontzettend tevreden over de W810i maar ik erger me enorm aan het geluidsniveau. In dit geval tijdens het bellen. Dat ding kan gewoon niet harder. Hebben hier meer mensen last van.
Ik weet dat bovenstaand probleem ook gold voor de K750i en de W800i, echter na verloop van tijd is door het uitbrengen van verscheidende firmware het probleem opgelost...
Ik weet dat bovenstaand probleem ook gold voor de K750i en de W800i, echter na verloop van tijd is door het uitbrengen van verscheidende firmware het probleem opgelost...
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Verwijderd
Net mijn w810i besteld via tmobile. 1 jarig abbo, €25 per maand en eenmalig €9,95. Nu ook nog gratis 30min bellen in het buitenland. Kan niet wachten tot ik m binnen heb
Huh? Als ik hem vol open zet tijdens het bellen gaan mijn oren zowat kapot.e1ias schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:31:
Ben echt ontzettend tevreden over de W810i maar ik erger me enorm aan het geluidsniveau. In dit geval tijdens het bellen. Dat ding kan gewoon niet harder. Hebben hier meer mensen last van.
Vaag, bij elk gesprek is het geluid echt te zacht...
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Ik wil deze telefoon ook gaan bestellen bij m'n nieuwe abbonnement en nu zat ik te denken aan een T-mobile abbonnement. Alleen nu staat mij bij dat T-mobile hun telefoons altijd wel flink 'brand'.
Kan iemand daar misschien wat over vertellen die er een via T-mobile heeft besteld?
Kan iemand daar misschien wat over vertellen die er een via T-mobile heeft besteld?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Je kan ook naar een normale telefoonboer gaan en een toestel icm T-Mobile abonnement nemen. Niet zo'n pakket met een ge'brand'e telefoon.McFlipp schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:50:
Ik wil deze telefoon ook gaan bestellen bij m'n nieuwe abbonnement en nu zat ik te denken aan een T-mobile abbonnement. Alleen nu staat mij bij dat T-mobile hun telefoons altijd wel flink 'brand'.
Gewoon mee terug gaan, waarschijnlijk zit je luidspreker vol met stof ofzo.e1ias schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:23:
Vaag, bij elk gesprek is het geluid echt te zacht...
Klopt, dat is het handigste. Heb ik ook gedaan en ik heb helemaal geen branded zooi op/in mijn mobielJimster schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 02:26:
[...]
Je kan ook naar een normale telefoonboer gaan en een toestel icm T-Mobile abonnement nemen. Niet zo'n pakket met een ge'brand'e telefoon.
Verwijderd
Heeft iemand een werkende TomTom (zonder GPS, maar met de informatie die in TomTom staat) voor deze telefoon gezien/gevonden?
Is wel handig op vakantie namelijk
Verwijderd
Ikke niet snappuh.. Navigatie bedoel je? Of juist niet?Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:46:
Heeft iemand een werkende TomTom (zonder GPS, maar met de informatie die in TomTom staat) voor deze telefoon gezien/gevonden?
Navigatie kan met Nav4all of Wayfinder.. waarbij mijn voorkeur de eerst heeft. Met dat java progje kun je ook GPS gegeven uitlezen van een bluetooth GPS ontvanger. Maar jij zoekt iets heel anders of niet? Snap alleen niet precies wat......
Verwijderd
TomTom werkt niet op deze telefoon....Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:46:
Hier kan je een review downloaden waarin onder andere een variant wordt besproken "Nav4all". Dit is een java applicatie en werkt dus ook op de W810I.
Succes!
Jeroen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 16:03 ]
Verwijderd
Waarom geeft hij bij de updateservice aan dat de telefoonbeheer sonyericsson communicatie onderbroken is als je naar een update zoekt?
Hmm ik heb even gekeken en ik kan niet zo veel voordelen vinden over de w810i tov k750i.
waarom koopt iedereen hier dan een dure w810i?
Het zijn volgens mij alleen de toetsen die het verschil maken, en de uiterlijk, niet?
Het zijn volgens mij alleen de toetsen die het verschil maken, en de uiterlijk, niet?
bovendien wordt de W810 geleverd met redelijk dure oordopjes én een 512Mb MMstick duo. Verder heeft de W810 een beter geintegreerde mp3speler en er zijn vast nog wel wat verschillen.matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:58:
Hmm ik heb even gekeken en ik kan niet zo veel voordelen vinden over de w810i tov k750i.
Mixed Reality dev
laten we de snellere software niet vergeten. Evenals het betere scherm, betere camera. Verder heeft deze ondersteuning voor Flash Lite.Menesis schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:18:
[...]
bovendien wordt de W810 geleverd met redelijk dure oordopjes én een 512Mb MMstick duo. Verder heeft de W810 een beter geintegreerde mp3speler en er zijn vast nog wel wat verschillen.
Hij ziet er ook veel vetter uit
Verwijderd
wow, bedankt! tis alleen jammer dat je met gprs verbonden moet blijven, maar het werkt wel.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:59:
[...]
TomTom werkt niet op deze telefoon....
Hier kan je een review downloaden waarin onder andere een variant wordt besproken "Nav4all". Dit is een java applicatie en werkt dus ook op de W810I.
Succes!
Jeroen
Ik heb nog niet die hele pdf doorgelezen, maar daar heb je dus geen gps voor nodig (voor Nav4all bijvoorbeeld), alleen GPRS ?Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:30:
[...]
wow, bedankt! tis alleen jammer dat je met gprs verbonden moet blijven, maar het werkt wel.
Verwijderd
Nee, dit is niet waar, want ik heb mijn W810i nog nooit op de pc aangesloten, maar toch worden die snelkoppelingen weer terug gezet!Jimster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:18:
[...]
Dit is als het goed is een bug. De snelkoppeling verdwijnt als je je telefoon op de pc aansluit.
Heeft iemand hier meer ervaring mee? Graag hulp!
volgens mij werkt Nav4All met én zonder GPS-ontvanger. Zonder ontvanger zie je alleen waar je heen moet, maar wordt het niet live aangepast. Het is dan dus net alsof je de route opgeschreven hebt. Als je wel een GPS-ontvanger hebt, wordt de route-informatie opgehaald, en zie je wanneer je moet afslaan, en als je van de route afwijkt, wordt via GPRS een nieuwe route opgehaald.Bravebart schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:49:
[...]
Ik heb nog niet die hele pdf doorgelezen, maar daar heb je dus geen gps voor nodig (voor Nav4all bijvoorbeeld), alleen GPRS ?
Ja, zag ik nu ookFalskDansker schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:02:
[...]
volgens mij werkt Nav4All met én zonder GPS-ontvanger. Zonder ontvanger zie je alleen waar je heen moet, maar wordt het niet live aangepast. Het is dan dus net alsof je de route opgeschreven hebt. Als je wel een GPS-ontvanger hebt, wordt de route-informatie opgehaald, en zie je wanneer je moet afslaan, en als je van de route afwijkt, wordt via GPRS een nieuwe route opgehaald.
Kan je Nav4All ook draaien op een K750i?FalskDansker schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:02:
[...]
volgens mij werkt Nav4All met én zonder GPS-ontvanger. Zonder ontvanger zie je alleen waar je heen moet, maar wordt het niet live aangepast. Het is dan dus net alsof je de route opgeschreven hebt. Als je wel een GPS-ontvanger hebt, wordt de route-informatie opgehaald, en zie je wanneer je moet afslaan, en als je van de route afwijkt, wordt via GPRS een nieuwe route opgehaald.
Is de route opvragen(dus zonder GPS) duur? (hoeveel ong?)
@DarkUnreal: wat bedoel je met betere scherm? het is toch dezelfde resolutie?
en wat bedoel je met betere camera? is toch allebei 2MP?
en wat is precies flash lite?
[ Voor 4% gewijzigd door Perzikvrucht op 06-07-2006 21:36 ]
Verwijderd
Vragen over Nav4all kun je beter in dat draadje stellen.. Maar het is allemaal niet zo duur als mensen denken. Het is maar iets van 5kb voor een route. En je hebt NIET continu een GPRS verbinding. Wel moet je een GPS ontvanger kopen. Anders heb je er niet zoveel aan..
hou maar eens een K750i en een W810i naast elkaar, dan kun je duidelijk wel zien dat het schermpje van de w810i beter is. Veel betere kleuren en veel scherper.
idem met de fotocamera. K750i camera heeft veel meer ruis dan de W810i.
Flash Lite is de Flash versie voor de telefoon. Deze kan ook gebruikt worden in de menu's van de telefoon... wat in houd dat je de menu's super vet kunt maken
bv.

idem met de fotocamera. K750i camera heeft veel meer ruis dan de W810i.
Flash Lite is de Flash versie voor de telefoon. Deze kan ook gebruikt worden in de menu's van de telefoon... wat in houd dat je de menu's super vet kunt maken
bv.

Ik ben op zoek naar een leuk nieuw telefoontje. Nu zag deze phone en die leek mij wel erg leuk.
Kan iemand mij kort vertellen wat nu de voor/nadelen zijn van dit toestel??
Ik twijfel erg tussen dit toestel en deze.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hoe zit dat nu precies met die flash menu's en die DaVinci firmware? Als je die DaVinci firmware koopt en installeert heb je dan direct die menu's zoals in dat screenshot 3 replyies terug? Of moet je die nog apart ergens downloaden? Is bij alle w810i's het flash menu standaard disabled of alleen bij branded telefoons?
er zal binnenkort flash menu ondersteuning komen, dit is nog niet geheel geimplementeerd waarschijnlijk.Nospam schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:32:
Hoe zit dat nu precies met die flash menu's en die DaVinci firmware? Als je die DaVinci firmware koopt en installeert heb je dan direct die menu's zoals in dat screenshot 3 replyies terug? Of moet je die nog apart ergens downloaden? Is bij alle w810i's het flash menu standaard disabled of alleen bij branded telefoons?
Het zal hoogstwaarschijnlijk via een firmwareupdate beschikbaar komen. dus gewoon even geduld a.u.b.
dat wordt dit topic doorlezen johRakkerzero schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:31:
Ik ben op zoek naar een leuk nieuw telefoontje. Nu zag deze phone en die leek mij wel erg leuk.
Verwijderd
nogal een verschil tussen een normale gsm en een smartphone. W810i is een normale GSM met goede camera en een mp3speler (het walkman idee van Sony), voordelen zijn de prettige en snelle menuutjes, logische en fijne interface en een geheugenkaartje van 512 mb er al bij. Het enigste nadeel vind ik dat mijn verbinding van de koptelefoon nogal eens uit de telefoon flikkerd, waardoor iedereen vrolijk naar me kijkt waar die herrie vandaan komtRakkerzero schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:31:
Het enige probleem nu is eigenlijk: Wil ik er een camera op of niet? 
Aan de ene kant is het wel leuk om een cameraatje te hebben in je phone (W810i dus), maar andere kant denk ik niet dat ik hem veel zal gebruiken (M600/M608 dan)
Ik vind het moeilijk om tussen deze twee te kiezen.
Aan de ene kant is het wel leuk om een cameraatje te hebben in je phone (W810i dus), maar andere kant denk ik niet dat ik hem veel zal gebruiken (M600/M608 dan)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
die camera ga je echt wel gebruiken als je hem eenmaal hebt
Van de dingen waar je eerst nooit fotos van maakte doe je dat nu wel, puur omdat je dan altijd een 'fototoestel' bij je hebt en het is zeker leuk als je die fotos later dan weer terugziet
Jeeuj! Ik heb hem nu ook, MAAR
meteen een vraagje over nummerbehoud: Ik bel met mn nieuwe telefoon mijn nummer en dan gaat mn oude telefoon af. Mijn nieuwe heeft nu dus tijdelijk een ander nummer. Is dat altijd zo?
meteen een vraagje over nummerbehoud: Ik bel met mn nieuwe telefoon mijn nummer en dan gaat mn oude telefoon af. Mijn nieuwe heeft nu dus tijdelijk een ander nummer. Is dat altijd zo?
Mixed Reality dev
Mn brakke phone die ik nu heb heeft ook geen phone dus ik zal hem niet missen als ik hem niet heb iigVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:27:
die camera ga je echt wel gebruiken als je hem eenmaal hebtVan de dingen waar je eerst nooit fotos van maakte doe je dat nu wel, puur omdat je dan altijd een 'fototoestel' bij je hebt en het is zeker leuk als je die fotos later dan weer terugziet
Verwijderd
jah ok, maar als je die optie er nu wel bij kan krijgen waarom nietRakkerzero schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:48:
[...]
Mn brakke phone die ik nu heb heeft ook geen phone dus ik zal hem niet missen als ik hem niet heb iig
Verwijderd
Ik heb eergisteren mijn telefoon geupdate met de nieuwste DaVinci firmware. En dan heb je inderdaad werkende flash themes. Je moet alleen de flash themes nog even downloaden van de davinciteam website en via bestandbeheer op je mobiel zetten. Klik hier voor een filmpje van de flash themes. Ik ben erg tevreden met DaVinci want het is zo gepiept, erg makkelijk en je hebt ook no-camera sound. GsMen kan je via msn zelfs guiden.Hoe zit dat nu precies met die flash menu's en die DaVinci firmware? Als je die DaVinci firmware koopt en installeert heb je dan direct die menu's zoals in dat screenshot 3 replyies terug? Of moet je die nog apart ergens downloaden? Is bij alle w810i's het flash menu standaard disabled of alleen bij branded telefoons?
Bij alle w810i's zijn de flash menu's standaard disabled, teminste als je een eu3 firmware hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 12:51 ]
Dat is dus precies mijn probleem. Ik weet het nietVerwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:50:
[...]
jah ok, maar als je die optie er nu wel bij kan krijgen waarom niet
Ik moet even duidelijk opzoeken wat de verschillen zijn tussen de w810i en m600. Best kans dat ik uiteindelijk voor een hele andere phone ga. Ik vind het moeilijk om te kiezen tussen al dat moois.
Nog een paar vraagjes:Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:50:
Ik heb eergisteren mijn telefoon geupdate met de nieuwste DaVinci firmware. En dan heb je inderdaad werkende flash themes. Je moet alleen de flash themes nog even downloaden van de davinciteam website en via bestandbeheer op je mobiel zetten. Klik hier voor een filmpje van de flash themes. Ik ben erg tevreden met DaVinci want het is zo gepiept, erg makkelijk en je hebt ook no-camera sound. GsMen kan je via msn zelfs guiden.
Bij alle w810i's zijn de flash menu's standaard disabled, teminste als je een eu3 firmware hebt.
- je kan op die website een "log account" kopen, is dit om eenmalig te kunnen flashen of
kan je bij elke volgende update deze weer opnieuw gebruiken om te flashen?
- hoe weet je of je eu1, 2 of 3 firmware nodig hebt?
- is de davinci firmware gebasseerd op de allerlaatste se firmware?
- kan je weer je oude se firmware terugzetten?
Om de keus nog wat moeilijker te maken: waarom wacht je niet nog even op de SE W950i? Daar zit geen camera op maar wel een mp3-speler, 4gb(!) geheugen en een erg goed beeldscherm!Rakkerzero schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:11:
Mijn ervaring met de camera op m'n W810i is dat je em eerst idd vaak gebruikt, maar op den duur wordt het steeds minder. Bovendien is 2 megapixel wel goed (helemaal voor een telefoon) maar niet heel goed. De foto's worden pas echt scherp als je veel (dag)licht hebt. Suc6 met kiezen!
Je komt van een andere provider en belt nu via een nieuwe provider? Heb je een porteringsformulier ingevuld? Het is niet zo dat je een winkel binnenstapt en dat jouw nummer in twee tellen is overgezet naar een andere provider.Menesis schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:34:
Jeeuj! Ik heb hem nu ook, MAAR
Camera is bijna een must have! Ik heb de W810i nou een dikke maand. Heb al vaker zo hier en daar wat foto's gemaakt om te proberen met instellingen, maar vandaag heb ik hem echt veel gebruikt.Rakkerzero schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:11:
Enkele shot's op Spa Francorchamps...

Hier heb ik ingezoomed, wat niet zo'n goed gelukte foto is geworden..

Dé bocht! Ook hier met zoom wat duidelijk niet het gewenste resultaat geeft..

[ Voor 14% gewijzigd door V3g3ta op 09-07-2006 08:25 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Dit topic is gesloten.