Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 21:45
-Thunder- schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:22:
Ik heb net even gebeld met se callcenter, ze vermelden mij dat er voor de "unbranded" toesten ook firmware update hoogswaarschijnlijk deze maand uit komt en dat waarschijnlijk het flash menu geactiveerd wordt en de flash bug verholpen wordt. Voor de rest heb ik ook nergens naar geinformeerd eigenlijk... maarja misschien al fijn om te weten :)
Das goed nieuws :*)

Off-Topic:

Zij die Google Ads onderaan trouwens nieuw ofso :? Het valt me nu pas op :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:26
Bravebart schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:43:
[...]

Das goed nieuws :*)

Off-Topic:

Zij die Google Ads onderaan trouwens nieuw ofso :? Het valt me nu pas op :P
Ik zat er ook al een uur geobsedeerd naar te staren, nieuw I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met het zgn. "flash menu"?
En over welke "google ads" hebben jullie het???

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
die google ads zijjn tijdens het laatste forumonderhoud(gisteren) toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Ik zie ze niet op mijn scherm... (edit: na even testen zie ik nu dat dit komt omdat ik met FireFox surf en niet met IE.)

Maar kan iemand me ook vertellen wat die "flash-menu's" inhouden voor de W810i?

[ Voor 43% gewijzigd door e1ias op 23-06-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
dat kan ik ook :P
dat zijn speciale menu's, dan zie je een groot pictogram van het item en daaronder een lint met allle items op een rij, waardoor je kan navigeren als een carrousel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Tof dat je me dit wil uitleggen :)

Komt deze optie beschikbaar voor de W810i (unbranded) met de eerste firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
daar ken ik je toch niet mee helpen, ik heb er geen idee van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
e1ias schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:50:
Ik zie ze niet op mijn scherm... (edit: na even testen zie ik nu dat dit komt omdat ik met FireFox surf en niet met IE.)

Maar kan iemand me ook vertellen wat die "flash-menu's" inhouden voor de W810i?
Firefox laat die Ads in principe ook zien hoor, ik surf ook met Firefox nl ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Dan weet ik t ook niet meer. Als ik deze pagina open met IE dan zie ik aan de rechterzijde Google Ads. Met FireFox is het een grijs vlak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woeii

Vandaag kwam de postbode mijn w810itje brengen..Wat een tof ding zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag wie heeft hoeveel geheugen er in::

Ik heb 512 standaard bijgeleverd maar heeft er iemand mischien ook 4gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

ik denk niet dat een 4giga gaat werken op deze gsm aangezien bij de spec staat dat het tot 2giga gaat.
1 ding dat ik heb opgemerkt is dat de K750i sneller spullen leest in memory kaart dan de W810i.
ik heb in mijn k750i een 2giga kaart steken en in mijn w810i een 1giga kaart. Ik browse veel sneller in mijn 2gig kaart met men k750i dan in mijn 1gig kaart met mijn w810i.

ZeRoCooL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
Nou het is een prachttoestel.

Jammer van die Orange dingen die erop staan.

Verder vind ik de koptelefoon maar raar. Ik vind het maar niks zo in mn oren.

offtopic:
heeft iemand een paypal account waar nog geld opstaat, heb weinig zin om 3-4 dagen te wachten terwijl via de bank overmaken ongeveer 4 minuten is.

[ Voor 24% gewijzigd door Maeslant op 25-06-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht met smart op de firmware update!!
moet trouwens zeggen dat het noisewarece programma uitstekend werkt bij de soms korrelige foto's van de w810i.

een vaag probleem: soms maakt hij foto's niet:
je drukt op de knop,
de 'foto' komt in beeld,
hierna zou in beeld moeten komen 'foto wordt opgeslagen' (ofzo)
maar hij gaat gewoon terug naar het hoofdmenu (of waar je was voor de camera startte).

dit kan 10x achter elkaar komen maar ook 100 foto's niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:38:
moet trouwens zeggen dat het noisewarece programma uitstekend werkt bij de soms korrelige foto's van de w810i.

je drukt op de knop,
de 'foto' komt in beeld,
maar hij gaat gewoon terug naar het hoofdmenu (of waar je was voor de camera startte).

Ja, zelfde probleem! Als ik een foto maak op 1 x zoom van de achtertuin dan heb ik precies hetzelfde. Als ik inzoom of ergens anders een foto van maak, though, heb ik nergens last van.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een week de Sony w810i, En na hem al een keer omgeruild te hebben omdat de handsfree speaker het niet goed deed als ik met iemand aan het bellen was, heb ik volgens mij nu een telefoon gekregen die door iemand in elkaar is gezet op maandag ochtend.
Want alles kraakt en piept...vooral de 4 puntsnavigatie toets. Het is volgens mij niet normaal dat hij zoveel irritant geluid maakt. Het is net of komt die toets bij het gebruik ervan tegen de behuizing van de telefoon. Het is echt heel vervelend, vooral als je even snel door je telefoonboek wilt scrollen. Iedereen kan dan lekker meegenieten. En ook de achterkant van de telefoon waar de camera zit, daar begint het gedeelte om de camera volgens mij ook los te laten. Ik denk dat ik dus nog maar een keer terug naar de winkel moet. Het is jammer want het is verder een heel mooie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:48
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:25:
Ik heb nu een week de Sony w810i, En na hem al een keer omgeruild te hebben omdat de handsfree speaker het niet goed deed als ik met iemand aan het bellen was, heb ik volgens mij nu een telefoon gekregen die door iemand in elkaar is gezet op maandag ochtend.
Want alles kraakt en piept...vooral de 4 puntsnavigatie toets. Het is volgens mij niet normaal dat hij zoveel irritant geluid maakt. Het is net of komt die toets bij het gebruik ervan tegen de behuizing van de telefoon. Het is echt heel vervelend, vooral als je even snel door je telefoonboek wilt scrollen. Iedereen kan dan lekker meegenieten. En ook de achterkant van de telefoon waar de camera zit, daar begint het gedeelte om de camera volgens mij ook los te laten. Ik denk dat ik dus nog maar een keer terug naar de winkel moet. Het is jammer want het is verder een heel mooie telefoon.
Dat gekraak is een bekend minpuntje waar sommige w810 last van hebben [ik niet gelukkig :) ]
Maar volgens veel mensen hier op het forum gaat dat gekraak weg na een tijdje [noem het maar gewoon nieuwigheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje wat ik hier nog niet ben tegengekomen. Soms krijg ik een foutmelding als ik MP3's naar de memorystick aan het kopiëren ben. Vooral langere mp3's lijken een probleem te zijn (> 6-7MB). Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:54

4POX

Everybody is wired

Nano2009 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 21:25:
[...]

Dat gekraak is een bekend minpuntje waar sommige w810 last van hebben [ik niet gelukkig :) ]
Maar volgens veel mensen hier op het forum gaat dat gekraak weg na een tijdje [noem het maar gewoon nieuwigheid :P
Klopt. Bij mij was het in het begin ook erg. Maar het gekraak is weg. Ook dit keer is een telefoon gemaakt van lekker krasbaar plastic Ben ik blij om . Des te sneller is de nieuwigheid weg ;)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de telefoon is best buggie wat ik heb gemerkt :/ ik krijg vrij vaak wit beeld reboot ie :r of dat tijdens t bellen dat plaatje opeens 1 grote witte massa wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 08:34:
ik heb een probleempje wat ik hier nog niet ben tegengekomen. Soms krijg ik een foutmelding als ik MP3's naar de memorystick aan het kopiëren ben. Vooral langere mp3's lijken een probleem te zijn (> 6-7MB). Iemand hier bekend mee?
Ja dit probleem heb ik ook. Als ik een mp3-tje wil kopiëren naar mijn telefoon via de USB Kabel (via sony ericsson file manager) breekt hij vrij snel af en geeft hij een foutmelding. Ben dit overigens niet tegengekomen als ik mijn telefoon in bestandsoverdracht zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die wil gana flashen met davinci hier een tip.
Je moet de cid49 flash files downloaden deze staan iets meer naar onder en niet zoals ik eerst deed de gewone eu3 die bovenaan stond.

Dit kan je weer wat tijd/frustratie besparen.
(mijne wou niet meer aan na de verkeerde)

Verder is het een eitje
(dit mogt ik tog wel vertellen hier toch? ik geef geen links en dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:38:

je drukt op de knop,
de 'foto' komt in beeld,

Heb ik ook gehad tijdens excursie zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:58:
[...]

Ja dit probleem heb ik ook. Als ik een mp3-tje wil kopiëren naar mijn telefoon via de USB Kabel (via sony ericsson file manager) breekt hij vrij snel af en geeft hij een foutmelding. Ben dit overigens niet tegengekomen als ik mijn telefoon in bestandsoverdracht zet.
dat kan schelen. die bestandsmodus is wel irritant omdat je daarna altijd moet herstarten. Maar ik heb geen keuze denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:12:
[...]

Heb ik ook gehad tijdens excursie zeer irritant.
En ik op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:42:
[...]

dat kan schelen. die bestandsmodus is wel irritant omdat je daarna altijd moet herstarten. Maar ik heb geen keuze denk ik ;)
Ik sluit hem altijd aan in "telefoonmodus", en dan via de SE Explorer, mp3's of foto's eraf halen of erop zetten.

Idealer

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:47:
hey

ik denk niet dat een 4giga gaat werken op deze gsm aangezien bij de spec staat dat het tot 2giga gaat.
1 ding dat ik heb opgemerkt is dat de K750i sneller spullen leest in memory kaart dan de W810i.
ik heb in mijn k750i een 2giga kaart steken en in mijn w810i een 1giga kaart. Ik browse veel sneller in mijn 2gig kaart met men k750i dan in mijn 1gig kaart met mijn w810i.

ZeRoCooL.
maar ik heb ergens gelezen dat met firmware update wel tot 4 gb kan iemand die dit heeft??
toch thx voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:47:
hey

ZeRoCooL.
ik heb ergens gelezend dat je met firmware update wel tot 4gb kon maar iemand die dit heeft??

toch thx voor de info gr zer0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:59:
Voor iedereen die wil gana flashen met davinci hier een tip.
Je moet de cid49 flash files downloaden deze staan iets meer naar onder en niet zoals ik eerst deed de gewone eu3 die bovenaan stond.

Dit kan je weer wat tijd/frustratie besparen.
(mijne wou niet meer aan na de verkeerde)

Verder is het een eitje
(dit mogt ik tog wel vertellen hier toch? ik geef geen links en dergelijke)
Het updaten via davinci kost toch geld??
En behoud je je garantie hier mee?
en als het mislukt kan je dan weer terug nou oude SE firmware??

Alvast thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 21:25:
[...]

Ik heb hem toch maar even laten opsturen door de winkel waar ik hem heb gekregen. Vooral omdat ook die plastic cover die om de cameralens zit begon los te laten. Ik moet nu dus weer twee weken wachten, maar heb wel even een heel vette nokia 3650 te leen gekregen :P , Niet echt een pocket model. Ik hoop dat ik mijn SE over twee weken weer terug krijg. :'( en dat die navigatie toets niet meer zo erg kraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:50:
[...]

Het updaten via davinci kost toch geld??
En behoud je je garantie hier mee?
en als het mislukt kan je dan weer terug nou oude SE firmware??

Alvast thx
-10euro ja
-Garantie en mislukken weet ik niet veel van er kan eigelijk maar weinig misgaan.
Als hij even niet aan wil is het een kwestie van simkaart er weer in en het proces opnieuw doen.
Bij mij is het 1 keer mislukt maar dat kwam gewoon omdat ik het probeerde zonder goed te lezen.
Nou toen dus simkaart er weer in en opnieuw begonnen en toen deet ie het top.
Je verliest er niet je credit mee als het een keer mislukt dus je hoeft niet meer te betalen.

Je kan ook weer gewoon terug naar de oude firmware al zou ik niet weten waarom je dat zou willen.

Voordelen:
geen geluidje bij foto nemen
volgens mij maakt hij de fotos nu altijd en slaat hij ze altijd op (enorme verbering imo)
betere batterijduur
geile themas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en op welke manier moet je betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nibbz schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:55:
[...]

Ik sluit hem altijd aan in "telefoonmodus", en dan via de SE Explorer, mp3's of foto's eraf halen of erop zetten.

Idealer
ja daar gaat het dus mis, in telefoonmodus. Niet altijd, maar 1 op de 5 keer of zo mislukt de bestandsoverdracht ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:26:
[...]

-10euro ja
-Garantie en mislukken weet ik niet veel van er kan eigelijk maar weinig misgaan.
Als hij even niet aan wil is het een kwestie van simkaart er weer in en het proces opnieuw doen.
Bij mij is het 1 keer mislukt maar dat kwam gewoon omdat ik het probeerde zonder goed te lezen.
Nou toen dus simkaart er weer in en opnieuw begonnen en toen deet ie het top.
Je verliest er niet je credit mee als het een keer mislukt dus je hoeft niet meer te betalen.

Je kan ook weer gewoon terug naar de oude firmware al zou ik niet weten waarom je dat zou willen.

Voordelen:
geen geluidje bij foto nemen
volgens mij maakt hij de fotos nu altijd en slaat hij ze altijd op (enorme verbering imo)
betere batterijduur
geile themas
Nou ik wil eigenlijk gewoon een backup van mijn Orange-branded firmware hebben mocht ik hem ooit terug sturen of iets dergelijks.

Verder morgen toch maar even proberen de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn k700i is eindelijk overleden dus wil nu graag een w810i met orang abbonoment. Ik zorg in iedergeval dat ik een un branded telefoon heb dus misschien haal ik hem wel bij belcompany.

Maar zijn de akties die bij orange zijn ook van toepassing op die telefoons van orange bij belcompany?

Deze akties:

Bij deze telefoon ontvang je nu:

* 6 maanden lang 50% korting op je bundel
* 2 maanden gratis voordeelbundel, die je op de volgende pagina kan kiezen.
* lees ook de actievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Ik heb vandaag mijn memorystick pro duo 2 gb binnen gekregen, en kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze sneller is dan de sandisk 512 mb. (de nieuwe is een sony high speed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakhead schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:27:
Ik heb vandaag mijn memorystick pro duo 2 gb binnen gekregen, en kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze sneller is dan de sandisk 512 mb. (de nieuwe is een sony high speed).
dus die high speed is ook voor nix ;)verkoop praat meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:42:
[...]

dus die high speed is ook voor nix ;)verkoop praat meer ;)
Nee, ik constateer slechts een feit... Ben niet gelieerd aan sony als je dat soms denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Jeeuj ik heb hem nu ook net besteld auf die internet 8)
(€1, 2jr kpn €20)
Hopelijk heb ik gene vastzittend accuklepje zoals sommigen dat schijnen te hebben.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik zag op verschillende sites dat een witte W810i ook leverbaar is. Weten jullie misschien per wanneer deze leverbaar zal zijn?

gr,

Ja4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Weet iemand nog een leuke actie voor de 810 met een abo van een jaar? Heb al op verschillende sites gekeken en als ik naar een abo van €15 kijk kom ik op iets van €280 voor de telefoon. Weet iemand of het nog wat goedkoper kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Bij n Tmobile relax 100 is ie 226 bij 2call.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 28-06-2006 13:44 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Ik heb mijn w810i nu een weekje of twee, nadat ik er mijn nokia 6230, waar ik ook flink tevreden over was, voor had ingeruild.
Had hem hem genomen voornamelijk omdat ik die walkman-functie erg cool vind en het een ontzettend mooi beessie is.
Probleem wat ik nu echter heb is dat ik echt niet normaal kan handsfree bellen. Het lijkt te liggen aan het microfoontje in de headset; als ik aan het bellen ben hoor ík zelfs het ding heen en weer schuiven over mijn kleding. Ik hoor dan ook van al mijn gesprekspartners dat het wel lijkt alsof ik in een orkaan sta, als ik met ze bel. Ook hoor je geen ringtone in je headset als je gebeld wordt, waardoor je niet weet of de radio (even) uitvalt of dat je telefoon overgaat.
Nu vind ik het dus een hartstikke mooi ding, maar het is toch een telefoon. Een telefoon waarmee ik graag gewoon goed wil kunnen bellen en juist dat doet ie niet zo goed.
Dan had ik beter bij mijn 6230 kunnen blijven....

Jullie ook zulke problemen?

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajampaniki schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:28:
Weet iemand nog een leuke actie voor de 810 met een abo van een jaar? Heb al op verschillende sites gekeken en als ik naar een abo van €15 kijk kom ik op iets van €280 voor de telefoon. Weet iemand of het nog wat goedkoper kan?
t-mobile 400, 25 euro bijbetalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

ajampaniki schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:28:
Altijd ook even bellen met je provider. Ik kreeg hem van T-mobile, na een belletje, bij de verlenging van mijn 300-abo voor 30 €, terwijl op de site voor 60€ stond...

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 22:50

phizzie

always look on the bright side

* phizzie heeft net de update software geprobeerd en heb een GO gekregen. :*)

Zit nu op CXC1250316 - R4DB005
Helaas nog geen flash fix. Andere fixes weet ik nog niet, net een paar secs klaar! O-)

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Bij mij geeft ie nog steeds aan dat er geen updates zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
e1ias schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:02:
Bij mij geeft ie nog steeds aan dat er geen updates zijn... :(
Same here :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Got it!

R4DB005 is binnen! het lijkt alsof de flash bug bij mij wel weg is? althans nog niet gezien, terwijl die eerst heel snel kwam! nu eens ff kijken voor de flash menuutjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb ook de update binnen :) Ben benieuwd wat er verbeterd is :)

Edit 1 : Flash Bug is weg _/-\o_ ( Het lampje dus )
Edit 2 : Filmpjes zie je niet meer als titel maar als plaatje :)

[ Voor 54% gewijzigd door -Thunder- op 28-06-2006 18:58 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
-Thunder- schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:22:
Ik heb ook de update binnen :) Ben benieuwd wat er verbeterd is :)

Edit 1 : Flash Bug is weg _/-\o_
Gewoon via de Updateservice ? Mijne kan nog steeds geen update vinden :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Bravebart schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:29:
[...]

Gewoon via de Updateservice ? Mijne kan nog steeds geen update vinden :/
Jups...

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Mmh, naja ik woon ook in een uithoek van het land, zou kunnen dat het daar aan ligt :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Volgens mij geen flash menu's :|

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:27
Ook hier nog geen update beschikbaar :/

[ Voor 4% gewijzigd door PSspike op 28-06-2006 18:55 ]

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 22:50

phizzie

always look on the bright side

eeh, ff update: flash menu werkt nog *niet* en knipperlampje is opgelost...

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
Net update binnengehaald, via de kabel. Via het menu gaf ie gewoon aan dat de nieuwste software er al op stond.
Geen grote dingen veranderd. Paar bugfixes (waar ik toch al geen last van had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Heb 'm ook net binnengehaald via USB kabel. De update service via GPRS gaf namelijk aan dat er geen nwe updates zouden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag eindelijk m'n teli binnengekregen en mijn 1e indruk was echt 8) . Gelijk de walkman beluisterd, aangezien ik wel benieuwd was naar de ruis waar veel mensen het hier over hebben en ja hoor ik schrok me gelijk dood van de kut kwaliteit en de ruis die er was. Na de oordopjes vervangen te hebben voor mijn eigen sony's en er een kwalitatief goed nr. opgezet te hebben was alles opgelost en moet ik zeggen dat hij net zo lekker klinkt als mijn minidisc :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ias schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:30:
Heb 'm ook net binnengehaald via USB kabel. De update service via GPRS gaf namelijk aan dat er geen nwe updates zouden zijn...
Yep same here. Orange Branded overigens en hij is NU aan het updaten :P ben benieuwd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:49:
vandaag eindelijk m'n teli binnengekregen en mijn 1e indruk was echt 8) . Gelijk de walkman beluisterd, aangezien ik wel benieuwd was naar de ruis waar veel mensen het hier over hebben en ja hoor ik schrok me gelijk dood van de kut kwaliteit en de ruis die er was. Na de oordopjes vervangen te hebben voor mijn eigen sony's en er een kwalitatief goed nr. opgezet te hebben was alles opgelost en moet ik zeggen dat hij net zo lekker klinkt als mijn minidisc :) .
huh die oordkopjes die erbij zitten zijn toch al vrij goed? Dat zijn toch de MDR-EX71's?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waaaah VET !!!! Ik heb nu na mijn update van sonyericsson ook de coole pictogrammen in mijn achtergrond ipv die lelijke orange-icoontjes. Woei !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

ik heb een Vodafone branded telefoon, maar helaas geen update beschikbaar via SEUS. Ik begin zwaar te balen van de lelijke, onherkenbare iconen en Vodafone Live.

Is er een manier om de (originele) nieuwste firmware toch te flasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook vodafone branded.. Ik mag toch zeker wel hopen dat er voor de vodafone w810i's een update komt. Of heeft vodafone rechten om te zorgen dat een gebruiker niet mag flashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:40:
Hier ook vodafone branded.. Ik mag toch zeker wel hopen dat er voor de vodafone w810i's een update komt. Of heeft vodafone rechten om te zorgen dat een gebruiker niet mag flashen ?
als dat zo is breng ik het toestel terug. Ik kan gewoon niet werken met die Vodafone iconen, ze lijken allemaal op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Oldie_ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:46:
[...]

als dat zo is breng ik het toestel terug. Ik kan gewoon niet werken met die Vodafone iconen, ze lijken allemaal op elkaar.
De Vodafone iconen maken mij weinig uit... Het gaat mij om die verrekt flash bug en het flash menu wat hopenlijk ooit in een firmware udate zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
_Oldie_ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:26:
ik heb een Vodafone branded telefoon, maar helaas geen update beschikbaar via SEUS. Ik begin zwaar te balen van de lelijke, onherkenbare iconen en Vodafone Live.

Is er een manier om de (originele) nieuwste firmware toch te flasen?
davinciteam :) (google it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet updaten heb een unbranded via hi nu al tijdj maar kan nog niet updaten via usb cable :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

momenteel aan 't updaten hier in 't belgenlandje... benieuwd wat erop komt te staan!

software: CXC1250316 - R4DB005
en licht bijft branden maar geen flash... van de rest geen idee want ie deed het naar behoren bij de aankoop!

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Zooo, vanmiddag mijn W810i binnen gekregen van de postbode. Een T-mobile branded geval nog wel ook. (godzijdank lijkt daar weinig van over na het selecteren van een ander theme)

Heb lang gewacht op de K800i maar met de haven in zicht gekozen voor de W810 omdat ik nu een goede deal met T-mobile kon maken (5 Euro korting/maand 1 jaar contract, bijna gratis foon). Realiseerde me dat ik goede geluidskwaliteit met een beetje camera belangrijker vond dan top of the bill camera en so-so geluid.

Maar goed na een middagje klootviolen inderdaad geconstateerd dat ik ook een heftige ruis hoor op die W810i. Als zelf appointed audiofiel vind ik dat inderdaad zwaar klote, maar goed het blijft een telefoon en geen MP3 speler, ik was allang blij met 512 MB (overigens gauw vol als je 20 GB gewend bent ;) ) Het nare bericht voor den mede-tweaker is dat naar mijn smaak deze ruis (als je m niet hoort, vooral niet naar gaan luisteren!) nooit weg zal gaan na een firmware upgrade. Het lijkt een nare eigenschap te zijn van de DAC die sonyericsson in haar oneindige wijsheid heeft geselecteerd.

Rest mij nog een narrige opmerking te maken richting de meegleverde oordopjes. Ook ik heb een jaar geleden per ongeluk de Sony EX-51 oordopjes gekocht. Maar daarna vrolijk verder gestoomd richting de Sharps uit Japan waar een gerespecteerde collega tweaker de levering van verzorgd.
De meegeleverde oordopjes van Sony zijn lichtjaren beter dan wat standaard tegenwoordig meegestuurd wordt met een gemiddelde MP3 speler, maar voor 30 pleuro valt daar nog een hoop aan te verbeteren.

Waardepunten van een W810i wat mij betreft:
  • Je eigen hoofdtelefoon, het zij de earplugs van 30 euri of de Sennheisers van 300 euro.
  • Meegeleverde halve GB (alhoewel ik net zag dat je een coupon krijgt bij de K800i
  • 1cm kleiner dan een K800i en smaller

[ Voor 3% gewijzigd door delorean7 op 28-06-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik wil ook mijn w810 updaten maar hoe krijg ik dat batterijklepje los? Het zit muurvast. Wat is het handigheidje hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:28

UMD

You don't say

delorean7 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:42:
Zooo, vanmiddag mijn W810i binnen gekregen van de postbode. Een T-mobile branded geval nog wel ook. (godzijdank lijkt daar weinig van over na het selecteren van een ander theme)

Heb lang gewacht op de K800i maar met de haven in zicht gekozen voor de W810 omdat ik nu een goede deal met T-mobile kon maken (5 Euro korting/maand 1 jaar contract, bijna gratis foon). Realiseerde me dat ik goede geluidskwaliteit met een beetje camera belangrijker vond dan top of the bill camera en so-so geluid.

Maar goed na een middagje klootviolen inderdaad geconstateerd dat ik ook een heftige ruis hoor op die W810i. Als zelf appointed audiofiel vind ik dat inderdaad zwaar klote, maar goed het blijft een telefoon en geen MP3 speler, ik was allang blij met 512 MB (overigens gauw vol als je 20 GB gewend bent ;) ) Het nare bericht voor den mede-tweaker is dat naar mijn smaak deze ruis (als je m niet hoort, vooral niet naar gaan luisteren!) nooit weg zal gaan na een firmware upgrade. Het lijkt een nare eigenschap te zijn van de DAC die sonyericsson in haar oneindige wijsheid heeft geselecteerd.

Rest mij nog een narrige opmerking te maken richting de meegleverde oordopjes. Ook ik heb een jaar geleden per ongeluk de Sony EX-51 oordopjes gekocht. Maar daarna vrolijk verder gestoomd richting de Sharps uit Japan waar een gerespecteerde collega tweaker de levering van verzorgd.
De meegeleverde oordopjes van Sony zijn lichtjaren beter dan wat standaard tegenwoordig meegestuurd wordt met een gemiddelde MP3 speler, maar voor 30 pleuro valt daar nog een hoop aan te verbeteren.

Waardepunten van een W810i wat mij betreft:
  • Je eigen hoofdtelefoon, het zij de earplugs van 30 euri of de Sennheisers van 300 euro.
  • Meegeleverde halve GB (alhoewel ik net zag dat je een coupon krijgt bij de K800i
  • 1cm kleiner dan een K800i en smaller
ff over het geluid. ik ben ook audiofieltje. ik heb de weledele w800i in mijn bezit mogen hebben _/-\o_

ik had daar ook een ruis op, wat natuurlijk zwaaaaaar klote was. maar als we deze ruis nou es weg denken. wat vind je dan van de geluidskwaliteit? (van de w810) ik vond hem van de w800 al heel goed. ik vond hem bijv. beter klinken dan de ipod.

ik stond te kijken van de geluidskwaliteit van dat dingetje. vergeleken met de gemiddelde mp3 spelers (gemiddel wat geluidskwaliteit betreft) zoals de ipod, iriver, creatives dan moet ik zeggen dat de w800 die gewoon bij hield en k denk zelfs soms een beetje voorbijstreef.
hij kan niet tippen aan de sony walkmans en de cowons, maar t blijft dan ook een GSM.

ik vraag dit aan jou omdat jij een mp3 speler hebt. (je zei dat je 20GB gewend bent).
ik ben over het algemeen geen fan van MP3 spelers vanwege geluidskwaliteit, meer een MD man. dus ik kan die vergelijking voor de w810 niet maken.

k hoop dat je me kunt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Bianca schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:30:
Ik wil ook mijn w810 updaten maar hoe krijg ik dat batterijklepje los? Het zit muurvast. Wat is het handigheidje hiervoor?
Op het walkman logo drukken en dan schuiven :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
phizzie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:57:
eeh, ff update: flash menu werkt nog *niet* en knipperlampje is opgelost...
Pfffff. heb ik daar al die moeite voor gedaan. Sjees wat een gedoe. Software installeren, software starten, license agreements en disclaimers, telefoon uit, simkaart eruit, aansluiten, aanzetten, hardware detectie er tussendoor, nog maar een keertje proberen, etc etc.
En de flashbug is opgelost, jeuuuhh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt met een Vodafone branded w810i software te update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delorean7 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:42:
[/list]
Hoeveel betaal je dan per maand en voor de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dat klepje is zo makkelijk los te krijgen allen de sim er uit is ff klooien als je voor de 1e keer je sim er uit haalt

Al iemand die heeft geupdate met een non branden phone van HI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:30:
Mijn klepje zit ook superstrak, wat ik doe is proberen met je nagel in het gleufje te komen aan de linkerkant en dan naar beneden duwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm das lekker gister de telefoon geactiveerd en heb nu nogmaar 1.57 tegoed over van de 17.50 :S. Heb pas 6 smsjes verstuurd en 2x gebeld en wat bestanden via bluetooth overgeladen maar dat is toch gratis. Weet iemand mischien of je ook een soort lijstje kunt opvragen wat je allemaal hebt gedaan, of is het zo dat wanneer je je telefoon activeerd je beltegoed de 1e tijd minder is en de volgende maand gewoon 17.50 is want zo ben ik wel erg snel van m'n tegoed af :'( . Het is btw een branded vodafone abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Ja ik ben zo'n zeikerd die het nodig vind experimentele plugins te gaan lopen installeren om er voor te zorgen dat MP3tjes (320 kbit) onverkracht van mijn systeem afkomen naar mijn receiver.

Ik vond de kwaliteit op het eerste oor best aardig van mijn w810i, de ruis is dragelijk zolang je overdag een beetje aan het luisteren bent. 's Avonds is het geen doen zo erg!
Ow en de eerst volgende die ik spreek die begint over MegaBass als bruikbare optie krijgt hem op zijn neus. Wat een verkrachting!

Ik zal binnenkort even gaan testen t.o.v. mijn andere MP3 speler of misschien zelfs mijn 6230 als ik de moed heb.
UMD schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:47:
[...]

ff over het geluid. ik ben ook audiofieltje. ik heb de weledele w800i in mijn bezit mogen hebben _/-\o_

ik had daar ook een ruis op, wat natuurlijk zwaaaaaar klote was. maar als we deze ruis nou es weg denken. wat vind je dan van de geluidskwaliteit? (van de w810) ik vond hem van de w800 al heel goed. ik vond hem bijv. beter klinken dan de ipod.

ik stond te kijken van de geluidskwaliteit van dat dingetje. vergeleken met de gemiddelde mp3 spelers (gemiddel wat geluidskwaliteit betreft) zoals de ipod, iriver, creatives dan moet ik zeggen dat de w800 die gewoon bij hield en k denk zelfs soms een beetje voorbijstreef.
hij kan niet tippen aan de sony walkmans en de cowons, maar t blijft dan ook een GSM.

ik vraag dit aan jou omdat jij een mp3 speler hebt. (je zei dat je 20GB gewend bent).
ik ben over het algemeen geen fan van MP3 spelers vanwege geluidskwaliteit, meer een MD man. dus ik kan die vergelijking voor de w810 niet maken.

k hoop dat je me kunt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:22:
[...]

Hoeveel betaal je dan per maand en voor de telefoon?
30 euri per maand abbo 300 minuten. telefoon was 29 pleuri en dankzij Tmobiles debiele beleid moest ik dat betalen bij alle abbos van 30 minuten totaan 1500 minuten per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Is er een manier om deze telefoon automatisch te laten synchroniseren bij BT verbinding met de computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:48:
[...]

Mijn klepje zit ook superstrak, wat ik doe is proberen met je nagel in het gleufje te komen aan de linkerkant en dan naar beneden duwen...
Het kostte wat brute kracht maar het is gelukt. Jammer dat de update nog geen flash menu's heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het volgende ook opgelost:

dat wanneer je gebruik maakt van een aflever rapport bij een sms, dat dan de juiste tijd wordt weergeven ipv huidige tijd + 2 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 10:49
delorean7 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:25:
Is er een manier om deze telefoon automatisch te laten synchroniseren bij BT verbinding met de computer?
Float's Mobile Agent kan het dacht ik, staat meer over in de startpost.

[ Voor 25% gewijzigd door Nevie op 29-06-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een t-mobile toestel en heb gekeken via de update manager en ook bij mij geeft deze aan dat er geen update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:23:
Ik heb een t-mobile toestel en heb gekeken via de update manager en ook bij mij geeft deze aan dat er geen update beschikbaar is.
Moet je het gewoon ff met de datakabel doen (heb ik ook gedaan) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bravebart op 29-06-2006 16:58 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Bravebart schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:58:
[...]

Moet je het gewoon ff met de datakabel doen (heb ik ook gedaan) :)
Via de datakabel geeft ook mijn T-mobile W810i aan dat er geen update zou zijn, duurt blijkbaar nog even met T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:10:
Is het volgende ook opgelost:

dat wanneer je gebruik maakt van een aflever rapport bij een sms, dat dan de juiste tijd wordt weergeven ipv huidige tijd + 2 uur
Neen dit probleem is nog niet opgelost zie ik net.

Naast bovenstaande is mij ook opgevallen dat ik soms zomaar ineens een screensaver aan heb staan. Dat heb ik dan zelf al meerdere malen uit moeten zetten.

Hebben meerdere mensen dit probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
delorean7 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:22:
[...]

Via de datakabel geeft ook mijn T-mobile W810i aan dat er geen update zou zijn, duurt blijkbaar nog even met T-mobile.
Geeft SEUS niet aan dat er een update is :?

Heeft volgens mij niks te maken met wat voor provider je hebt...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 15:26

Nibbz

Postmaster General

Is het iemand al gelukt om een flash file af te spelen? Final Fantasy XII Random Battles wil niet :(

Ik krijg de melding "webbrowser momenteel niet beschikbaar".
ligt het mss eraan dat er een keuze menu in zit?

dit simpele flash bestand wil ook niet. Erg raar

[ Voor 65% gewijzigd door Nibbz op 29-06-2006 18:50 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:11:
mm das lekker gister de telefoon geactiveerd en heb nu nogmaar 1.57 tegoed over van de 17.50 :S. Heb pas 6 smsjes verstuurd en 2x gebeld en wat bestanden via bluetooth overgeladen maar dat is toch gratis. Weet iemand mischien of je ook een soort lijstje kunt opvragen wat je allemaal hebt gedaan, of is het zo dat wanneer je je telefoon activeerd je beltegoed de 1e tijd minder is en de volgende maand gewoon 17.50 is want zo ben ik wel erg snel van m'n tegoed af :'( . Het is btw een branded vodafone abo.
niemand hiero die een id heeft waarom mijn beltegoed zo snel weg is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:05:
[...]

niemand hiero die een id heeft waarom mijn beltegoed zo snel weg is ?
Zover ik weet, krijg je beltegoed voor maar een paar dagen.. De maand is bijna om en het kost vodafone ook meer geld. Waarschijnlijk zal je eerste rekening dan ook maar een paar euro zijn. Dit was in ieder geval bij mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:32:
[...]

Zover ik weet, krijg je beltegoed voor maar een paar dagen.. De maand is bijna om en het kost vodafone ook meer geld. Waarschijnlijk zal je eerste rekening dan ook maar een paar euro zijn. Dit was in ieder geval bij mij zo.
Bij mij ook volgens mij.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:41:
Is het iemand al gelukt om een flash file af te spelen? Final Fantasy XII Random Battles wil niet :(

Ik krijg de melding "webbrowser momenteel niet beschikbaar".
ligt het mss eraan dat er een keuze menu in zit?

dit simpele flash bestand wil ook niet. Erg raar
Flash bestanden afspelen wil wel lukken bij mij. Alleen zonder geluid.. dat vind ik best jammer. Het filmpje wat ik geprobeert heb is superfly van joecartoen. Ik heb dan wel een Vodafone branded ik weet niet als dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delorean7 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:20:
Ja ik ben zo'n zeikerd die het nodig vind experimentele plugins te gaan lopen installeren om er voor te zorgen dat MP3tjes (320 kbit) onverkracht van mijn systeem afkomen naar mijn receiver.

Ik vond de kwaliteit op het eerste oor best aardig van mijn w810i, de ruis is dragelijk zolang je overdag een beetje aan het luisteren bent. 's Avonds is het geen doen zo erg!
Ow en de eerst volgende die ik spreek die begint over MegaBass als bruikbare optie krijgt hem op zijn neus. Wat een verkrachting!

Ik zal binnenkort even gaan testen t.o.v. mijn andere MP3 speler of misschien zelfs mijn 6230 als ik de moed heb.

[...]
Nou ben ik niet echt een audio fiel maar bijvoorbeeld als mijn telefoon van nr 1 naar 2 swithed daar tussen hoor je gewoon dat je output ff uit gaat van je telefoon en dan weer aan echt irri :! Die megabass vind ik nix mis mee je moet em niet op ze aller harst zetten dan is et nix nee maar nou luistrt ik veel hardcore muziek en dan is die mega bass fijn hoor ! in de oortjes net een subwoofer in me hoofd :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:28

UMD

You don't say

delorean7 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:20:

[...]
hehe, leuk dat je over die megabass begint. dat vond ik nou ook. megabaas op zich is echt een goed systeem (niet voor niks gepatenteerd), maar op de walkman phones verneukt het de muziek alleen maar.

en ik kan je alvast zeggen dat je van de 6230 geen wonderen moet verw8en. dat vind ik ronduit bagger. die mp3 speler kun je beter links laten liggen. majah, das mijn mening he. ik vond voor dat de walkman phones uitkwamen de SE modellen als t beste klinken.

welke MP3 speler(s) heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
Ik heb me een beetje verdiept in hoe de thema's en die flash menu's werken. Thema bestanden zijn gewoon .tar bestanden met een aantal plaatjes (PNG) erin en een Theme.xml bestand. In dat xml bestand staat onder andere de regel <Desktop_style Type="File" Source="equalizer.swf"/> Er wordt dus verwezen naar het bestand equalizer.swf wat op de telefoon zou moeten staan om de flash menu's te activeren. Dat bestand ontbreekt waarschijnlijk nog in deze softwareversies.
Tot zover gaat mijn kennis, dus misschien kan iemand anders zich nog verdiepen in deze materie? Misschien staan de swf bestanden wel in de telefoon maar op een andere locatie? Misschien moeten we naar een andere .swf bestand verwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem hier is mijn unbranden HI telefoon speelt geen Flash :!
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.