Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij hoor je ook niet klagen! :*) me happy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ff een vraagje heb nu net 1 week me nieuwe w810 maar als ik davince er op ga zetten is me garantie dan weg??
en als het fout gaat kan je dan gewoon ouwe firmware er weer op zetten via SE site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
En dat heb je bij álle MP3's of AAC's of whatever?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:09:
weet iemand hier mischien hoelang het duurt voordat je je mobiel ontvangt als je hem bij Vodafone besteld.
Ik neem aan dat je de webwinkel van vodafone bedoelt?

Ik heb hem met abbo genomen bij vodafone voor 17,50 per maand 2jaar, f00n zelf 0,00 (nu trouwens 15,- per maand :r )
En dat duurde ong 2weken, maar met nummerbehoud duurt het veel langer. En het ligt natuurlijk ook aan je zelf, want als je bijv abbo neemt moet je ook allemaal gegevens naar ze toezenden. En hoe sneller je dat doet, hoe sneller zij kunnen pwnen voor jou en hoe sneller jij eigenaar bent van een W810i!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 22:27
LB06 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:59:
[...]
En dat heb je bij álle MP3's of AAC's of whatever?
Ja. Het is een constante ruis, alsof er een cassettebandje draait waar geen geluid op staat. Vooral door de speaker is het erg storend, maar door de headset hoor je het ook duidelijk. Het ligt niet aan de bestanden, op m'n pc doen dezelfde het kraakhelder.
Zoals al eerder op dit topic genoemd: je hoort het vooral tussen de nummers door en tijdens de wat zachtere stukken van nummers. En het stopt pas als je de Walkman helemaal hebt afgesloten, alleen het nummer op pauze of stop zetten helpt niet.
Hieronder volgt de reactie van SE op mijn klacht:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij adviseren u om uw Sony Ericsson W810i te laten nakijken / updaten door een van onderstaande service locaties:

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

En dan een lange lijst met allemaal Mechanical Service points.

Ik voel me niet serieus genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Nou goed, dat kun je doen hè. Je telefoon na laten kijken. Je kunt toch niet verwachten dat ze het probleem telefonisch kunnen verhelpen? Ik zou, als de firmwareupdate die deze maand(?) uitkomt het probleem niet verhelpt, gewoon even langs gaan.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
Dat is natuurlijk waar. Ik kijk dan ook uit naar die firmware update! Maar ze zijn niet in gegaan op de voorbeelden van internetfora die ik gegeven heb waarop te zien is dat er veel meer mensen zijn (ook gebruikers van de SE W800) die met hetzelfde probleem zitten. Het lijkt mij toch niet teveel gevraagd om een serieuze klacht als deze (het gaat wel over de geluidskwaliteit van een mp3-speler!) serieus te némen, als blijkt dat het een behoorlijk veel voorkomend probleem blijkt te zijn!
Maar goed, we zullen zien wat voor stappen ze gaan ondernemen.

Ik wil iig nog kwijt dat ik voor de rest ontzettend tevreden ben over deze telefoon! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:53:
Enige tijd geleden is de volgende vraag gesteld:

[...]

... op deze vraag heb ik geen antwoord kunnen vinden; en ik zit met hetzelfde probleem ... iemand enig idee waar het fout gaat?

(winXP, outlook2003, usb-kabel)
paar berichten geleden zeg ik nog "me happy"

vandaag hetzelfde probleem! deze ochtend perfect kunnen synchroniseren, nu vanavond lukt het niet... synchronisatie is gestart maar verder gebeurt niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

die ruis he, hoor ik alleen als ik het volume op z'n zachtst zet... Maar kom op zeg, wanneer luister je mp3's op dit volumeniveau??? beetje mierenneukerij als je 't mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 02:10:
die ruis he, hoor ik alleen als ik het volume op z'n zachtst zet... Maar kom op zeg, wanneer luister je mp3's op dit volumeniveau??? beetje mierenneukerij als je 't mij vraagt...
Bijvoorbeeld als je op een kantoor aan het werk bent en geen zin hebt in een gehoorbeschadiging...
Maar op welk geluidsniveau staan jouw MP3s dan als je MP3Gain gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon pas een dag en heb even in de menu's zitten zoeken, maar kom bepaalde dingen niet zo snel tegen en heb ik wat bragen:
1 Ik wil graag dat als m'n gsm een tijdje niet gebruikt wordt (2 minuten of zo) de toetsenblokkering automatisch wordt ingesteld. Weet iemand of dit mogelijk is?
2 Nu schakelt de gsm binnen een seconde of 30 naar de standby. Hierdoor wordt het scherm helemaal zwart. Je kunt dan ook niet zien of er iemand gebeld heeft of een sms gestuurd heeft (je kunt natuurlijk wel eens je gsm niet af horen gaan)....Is er een manier om die standbyfunctie uit te schalen, of wordt de batterij dan echt leeggeslurpt??
3 Als ik bluetooth aan heb staan (zonder dat er verbinding is met een apparaat), kost dit dan extra veel batterypower??

Verder een mooi telefoontje!!! Geen krakende toetsen!! Een absolute verbetering tov mijn oude Siemens ....C55.... (shame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
1. Ja, dat kan. Ik mag m'n telefoon nu niet aan hebben, maar ik kan vanmiddag wel even kijken hoe ik dat had ingesteld.
3. Ja, het gebruikt meer energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 20:26
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:25:
Ik heb de telefoon pas een dag en heb even in de menu's zitten zoeken, maar kom bepaalde dingen niet zo snel tegen en heb ik wat bragen:
1 Ik wil graag dat als m'n gsm een tijdje niet gebruikt wordt (2 minuten of zo) de toetsenblokkering automatisch wordt ingesteld. Weet iemand of dit mogelijk is?
2 Nu schakelt de gsm binnen een seconde of 30 naar de standby. Hierdoor wordt het scherm helemaal zwart. Je kunt dan ook niet zien of er iemand gebeld heeft of een sms gestuurd heeft (je kunt natuurlijk wel eens je gsm niet af horen gaan)....Is er een manier om die standbyfunctie uit te schalen, of wordt de batterij dan echt leeggeslurpt??
3 Als ik bluetooth aan heb staan (zonder dat er verbinding is met een apparaat), kost dit dan extra veel batterypower??

Verder een mooi telefoontje!!! Geen krakende toetsen!! Een absolute verbetering tov mijn oude Siemens ....C55.... (shame)
1.) Menu/Instellingen/Algemeen/Blokkeringen/Autom. Blokkering
2.) Kan niet, maar in standby kan je op de + of - drukken, zie je een klok en evt. een envelopje (sms).
3.) Je kan in je bluetooth menu zeggen dat je stroom wilt besparen. (kan dan nog maar met 1 apparaat tegelijk contact maken, maar jah....) Ik kan de telefoon dan ongeveer 5 dagen gebruiken zonder op te laden, tenzij ik de mp3-speler gebruik. Die slurpt namelijk energie.

@LB06: Te laat heheh:)

[ Voor 5% gewijzigd door DaFreakhead op 15-06-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
Silverline schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 02:10:
Lijkt mij niet, voor een telefoon die wordt gepresenteerd als "Walkman phone"... Je koopt toch ook geen iPod als die niet fatsoenlijk mp3's zou kunnen afspelen? Maar goed, ideaal voor jou dat jij je daar niet aan ergert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 19-09 15:26

Nibbz

Postmaster General

DaFreakhead schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:36:
[...]

2.) Kan niet, maar in standby kan je op de + of - drukken, zie je een klok en evt. een envelopje (sms).

@LB06: Te laat heheh:)
of een gemist oproep tekentje :p (afspraken staan er dan ook ik)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig. Bedankt allemaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:02
DaFreakhead schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:36:
[...]

kan dat niet? mijn W550i (die nu gestolen is :( ) had die functie, dat is klok in slaapstand ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

willy486 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:24:
[...]
kan dat niet? mijn W550i (die nu gestolen is :( ) had die functie, dat is klok in slaapstand ofzo...
had jou W550i Flash-Lite ondersteuning in menu's?

Btw dudes, hoe krijg je normale flash films aan de gang. Had er laatst een op me telefoon gezet, maar kreeg wit beeld, flash zou toch op elke resolutie moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkDePoema schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:52:
[...]

Ja. Het is een constante ruis, alsof er een cassettebandje draait waar geen geluid op staat. Vooral door de speaker is het erg storend, maar door de headset hoor je het ook duidelijk. Het ligt niet aan de bestanden, op m'n pc doen dezelfde het kraakhelder.
Zoals al eerder op dit topic genoemd: je hoort het vooral tussen de nummers door en tijdens de wat zachtere stukken van nummers. En het stopt pas als je de Walkman helemaal hebt afgesloten, alleen het nummer op pauze of stop zetten helpt niet.
Hieronder volgt de reactie van SE op mijn klacht:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij adviseren u om uw Sony Ericsson W810i te laten nakijken / updaten door een van onderstaande service locaties:

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

En dan een lange lijst met allemaal Mechanical Service points.

Ik voel me niet serieus genomen!
ZOMG, jij krijgt dus echt precies dezelfde mail terug als ik ook terug heb gekregen...
Ik heb dus 5dagen (ofzo) geleden weer een mailtje gestuurd en ze, net als jij, naar verschillende fora gewezen. Nu dus nog, na 5 dagen nix terug...

Ik wacht hier dus ook op die nieuwe firmware, maar ik heb een vodafone branded, hoe lang duurt het dan ongeveer meer voor mij voordat ik die firmware kan krijgen, en op welke manier zou ik die moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:40
Fijn is dat...iedereen krijgt dezelfde mail.

Nog een vraagje aan iedereen! Wat mij opviel toen ik mijn W810i binnen kreeg van Hi is dat er een SanDisk MS PRO Duo 512MB inzat ipv een Sony.

Lijkt me toch dat ze vanaf de fabriek er een Sony inzetten...het is niet voor niks een SonyEricsson. Zal Hi dit dan zo gedaan hebben in het kader van kostenbesparing ofzow? :)

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja ik heb mijn telefoon bij een telfort winkel gekocht en die zat gewoon in een Sony doos en daar zat ook een sandisk kaartje in, ik vond het ook wel opvallend. Ik heb er nu een 2GB kaartje (Sandisk) inzitten overigens :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Nibbz schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:26:
[...]

had jou W550i Flash-Lite ondersteuning in menu's?

Btw dudes, hoe krijg je normale flash films aan de gang. Had er laatst een op me telefoon gezet, maar kreeg wit beeld, flash zou toch op elke resolutie moeten werken?
geen idee, waaraan kan je dat zien? is dat zo van die speciale thema's die een andere lay-out geven(items op een rij ipv in een rooster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
JvS schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:30:
Ja ik heb mijn telefoon bij een telfort winkel gekocht en die zat gewoon in een Sony doos en daar zat ook een sandisk kaartje in, ik vond het ook wel opvallend. Ik heb er nu een 2GB kaartje (Sandisk) inzitten overigens :).
Heeft groter kaartje geen nadelig effect op de accuduur?

edit: wat ik eigenlijk bedoel...merk jij verschil?

[ Voor 7% gewijzigd door PSspike op 15-06-2006 15:56 ]

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

willy486 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:43:
[...]

geen idee, waaraan kan je dat zien? is dat zo van die speciale thema's die een andere lay-out geven(items op een rij ipv in een rooster)
Jah, van die flashy menu's ipv normale :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ja dus, dat ging. maar das toch niet zo gemakkelijk als de gewone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

heb zojuist nog even gekeken of er een update was voor de w810i.

helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 3 dagen in het bezit van een w810i en het is (was) een prachtig apparaat.
Op de website van SE hoorde ik dat je de phone met SEUS uptodate kon houden.
Mooi! dat wou ik! Dus de installer gedownload en de update gestart. Laptop zat aan de prik en de batterij van de phone zat nog vol met jus. Orginele DCU-60 USB kabel aangeloten en de check voor updates op de beschreven manier uitgevoerd:

1 phone uit
2 batterij + SIM eruit
3 Batterij er weer in
4 phone opstarten met c ingedrukt
5 kabel erin
6 c loslaten

Na een tijdje kwam er een melding dat er geen updates waren. Jammer dan!
Kabel eruit, SIM er weer in, en wat zag ik tot mijn grote schrik:

EEN WHITE SCREEN OF DEATH! (WSOD)

Het enige wat in beeld kwam was heel snel het SE logo, daarna knippert het scherm alleen maar zwart / wit. Ik ben nu heel erg blij met mijn knipperende zaklamp van een paar honderd euro (NOT!)

Voor iedereen die een w810i heeft: laat de SEUS updates nog maar even links liggen!

enkele reis Belcompany dan maar... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 dagen ben ik ook in het bezit van een W810i, en ik moet zeggen dat ik het een mooi telefoontje vind. Ik kon kiezen tussen de Nokia N70 en de W810i, ben toch maar voor de laatste gegaan. Reden daarvoor was dat de camera toch van een hoger niveau is dan die van de Nokia en er zat al standaard 512 mb geheugen bij. Ik had alleen in het begin dat het geluid (mp3's) raar klonk, net alsof je in een badkamer staat. Is dat normaal? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:57:
Ik ben 3 dagen in het bezit van een w810i en het is (was) een prachtig apparaat.
Op de website van SE hoorde ik dat je de phone met SEUS uptodate kon houden.
Mooi! dat wou ik! Dus de installer gedownload en de update gestart. Laptop zat aan de prik en de batterij van de phone zat nog vol met jus. Orginele DCU-60 USB kabel aangeloten en de check voor updates op de beschreven manier uitgevoerd:

1 phone uit
2 batterij + SIM eruit
3 Batterij er weer in
4 phone opstarten met c ingedrukt
5 kabel erin
6 c loslaten

Na een tijdje kwam er een melding dat er geen updates waren. Jammer dan!
Kabel eruit, SIM er weer in, en wat zag ik tot mijn grote schrik:

EEN WHITE SCREEN OF DEATH! (WSOD)

Het enige wat in beeld kwam was heel snel het SE logo, daarna knippert het scherm alleen maar zwart / wit. Ik ben nu heel erg blij met mijn knipperende zaklamp van een paar honderd euro (NOT!)

Voor iedereen die een w810i heeft: laat de SEUS updates nog maar even links liggen!

enkele reis Belcompany dan maar... :'(
nou, hier werkt het anders prima hoor... zal mss eerder een defect toestel zijn.
Als er bij Seus geen updates zijn, doet hij verder niks met je telefoon (naast het type-nummer opvragen i guess)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Nibbz schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 01:21:
[...]

nou, hier werkt het anders prima hoor... zal mss eerder een defect toestel zijn.
Als er bij Seus geen updates zijn, doet hij verder niks met je telefoon (naast het type-nummer opvragen i guess)
Hier hetzelfde... Geen problemen met de SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand me ff snel bijpraten:
- wat is seus?
- wat is/doet de da vinci firmware?
Ben nieuw in deze materie, want mijn vorige gsm heb ik zo'n 3-4 jaar gehad en heeft gewoon nog een zwrt-wit schermpje!!
Heb geen problemen met m'n nieuwe w810i, maar leuke features zijn altijd welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, search op seus leert me dat dit de SE update service is...
Dan blijft de davinci firmware over...
Wat zijn de verschillen in de firmware met die van SE??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
hacked/modified firmware zodat flash menu's werken...heb het zelf niet geprobeerd, wacht eerst de officiele firmware update af die binnenkort schijnt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

PSspike schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:51:
[...]

Heeft groter kaartje geen nadelig effect op de accuduur?

edit: wat ik eigenlijk bedoel...merk jij verschil?
amper. Als ik de mp3 speler gebruik, is de batterij met ongeveer 6 uur luisteren leeg plus twee dagen bellen en af en toe een foto nemen leeg, met een 512 en met een 2gb kaartje hetzelfde.

Het schijnt als je niet de mp3 speler gebruikt, dat het batterijverbruik dan wel wat hoger ligt, maar dat vind ik een vrij marginale winst. Niet dat j emet een 512 kaartje 8 dagen vooruit kan en met 2GB maar 2.. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
JvS schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:36:
[...]

...
Het schijnt als je niet de mp3 speler gebruikt, dat het batterijverbruik dan wel wat hoger ligt, maar dat vind ik een vrij marginale winst. ....
Noujah, een verdubbeling of verdrievoudiging van de standby tijd vind ik persoonlijk niet erg marginaal, ik zal volgende week eens kijken hoe lang ik exact kan doen zonder mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ow wel of geen mp3 speler gebruiken scheelt gruwelijk in batterijgebruik. Het verschil tussen batterijgebruik bij 512 en 2048 kaartjes is maar marginaal bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch gebeurt er wel iets, anders zou dit niet kunnen gebeuren.

Goed te horen dat de meesten geen problemen hebben, ik begon al bijna mijn vertrouwen in de betrouwbaarheid van SE toestellen te verliezen ;-)

Welicht gewoon rotte firmware... Vandaag laat ik er wel een nieuwe versie in spijkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, search op seus leert me dat dit de SE update service is...
Dan blijft de davinci firmware over...
Wat zijn de verschillen in de firmware met die van SE??
Het is idd niet officiele firmware van SE, dus je kunt er wel je garantie mee verspelen. Het unlocked een aantal extra features, zoals foto's kunnen nemen zonder geluid in silent mode. (Erg handig voor stalkers >:) )

Wat ik verder begrepen heb is dat deze firmware het systeem wat lichter maakt waardoor de batterijduur verlengd wordt.

Het is redelijk ingewikkeld, aangezien je met kleuren firmware zit als 'brown' 'red' etc. Voor de een kun je de standaard dcu-60 kabel gebruiken, voor de andere kleur heb je weer een speciale davinci kabel nodig. Ik weet er nog niet het fijne van, maar dat is wat ik ervan begrepen heb.

Het blijft wel link om met je garantie te spelen... En de firmware van davinci kost ook nog eens 10 euro!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:18:
[...]

Het is idd niet officiele firmware van SE, dus je kunt er wel je garantie mee verspelen. Het unlocked een aantal extra features, zoals foto's kunnen nemen zonder geluid in silent mode. (Erg handig voor stalkers >:) )

Wat ik verder begrepen heb is dat deze firmware het systeem wat lichter maakt waardoor de batterijduur verlengd wordt.

Het is redelijk ingewikkeld, aangezien je met kleuren firmware zit als 'brown' 'red' etc. Voor de een kun je de standaard dcu-60 kabel gebruiken, voor de andere kleir heb je weer een speciale davinci kabel nodig. Ik weet er nog niet het fijne van, maar dat is wat ik ervan begrepen heb.

Het blijft wel link om met je garantie te spelen... En de firmware van davinci kost ook nog eens 10 euro!
Wel grappig dat mijn W810i standaard al geen geluid maakt met foto's maken als deze in de silent mode staat :o :Y)

Ik ga het risico niet nemen om mijn phone daar mee te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSspike schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:25:
[...]

Wel grappig dat mijn W810i standaard al geen geluid maakt met foto's maken als deze in de silent mode staat :o :Y)

Ik ga het risico niet nemen om mijn phone daar mee te flashen.
Jij zal wel een orange branded versie.

Maarre dat wordt dan niet gewijzigd schijnt het, aangezien het niks met de firmware heeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:39:
[...]

Maarre dat wordt dan niet gewijzigd schijnt het, aangezien het niks met de firmware heeft te maken.
jawel dus.. (volgens davinciteam)
Modbreak:Link verwijderd vanwege de PSGG policy ten opzichte van firmware flashen.
De camerasound is dus wel degelijk een firmware kwestie.

[ Voor 25% gewijzigd door Eggy op 16-06-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vraag betreft firmware e.d.

Als ik de firmware van Da Vinci er op zet, is het dan mogelijk om daarna weer de orginele firmware van de Sony Ericsson W810i er op te plaatsen?

Is een backup van de firmware dus mogelijk ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:39:
[...]

Ik heb een unbranded versie, en komt bij Hi (shop) weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:49:
[...]

jawel dus.. (volgens davinciteam)

De camerasound is dus wel degelijk een firmware kwestie.
van wat ik heb gehoord is dat niet waar, staat geloof ik in het k750/w800 topic en wie zegt dat davinci niet meerdere bestanden aanpast in tegenstelling tot seus. Dat is natuurlijk ook nog mogelijk

[ Voor 20% gewijzigd door Eggy op 16-06-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een W810i besteld en krijg deze over een aantal dagen binnen, nu ben ik begonnen met het doorlezen van deze topics, maar na 15 pagina's vallen de letters van mijn scherm.

Ik wil graag 1 ding weten.
Het moet mogelijk zijn om flash menu's te gebruiken, deze zitten er niet standaard in neem ik aan?
Ik heb al wel wat begrippen gezien zoals davinci enzo.

Kan iemand mij kort uitleggen wat ik moet doen om flash menu's te gebruiken en of deze te downloaden zijn.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff wat een hoop informatie over mijn mooie foontje :P, ik heb hem net een paar dagen en hoop dat iemand weet wat ik bedoel....

Ik zoek een houder voor in de auto waar de telefoon in kan staan, ik gebruik hem nl. via de aux ingang op mijn autoradio.... maar ik kan alleen houders vinden die een laad aansluiting hebben, ik zoek er dus 1 die ook een audio aansluiting heeft zodat ik niet steeds die kabel eraan hoef te maken, ik wil dus het volgende kunnen... telefoon in de houder zetten, walkman functie aan en knallen maar haha

kent iemand zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb het nog even nagekeken net maar er is helaas nog steeds geen update beschikbaar van SE.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:24
Heb de w810i nu een paar dagen...

Bevindingen tot nu toe:

- ruis met mp3, ja het is er maar ik hoor 't niet tijdens een nummer (ook niet tijdens rustige pasages)
dus. laat je niet afschrikken door dit issue.

- irritant dat de schermbeveiliging na 5 sec in springt, had langer mogen zijn...

verder een top telefoon!

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:58:
Ik heb net een W810i besteld en krijg deze over een aantal dagen binnen, nu ben ik begonnen met het doorlezen van deze topics, maar na 15 pagina's vallen de letters van mijn scherm.

Ik wil graag 1 ding weten.
Het moet mogelijk zijn om flash menu's te gebruiken, deze zitten er niet standaard in neem ik aan?
Ik heb al wel wat begrippen gezien zoals davinci enzo.

Kan iemand mij kort uitleggen wat ik moet doen om flash menu's te gebruiken en of deze te downloaden zijn.

Alvast bedankt.
Nee dit kunnen wij niet, aangezien dit illegaal is. Kon je toch ook wel uit dit topic halen neem ik aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
Werkende flash menu's zullen waarschijnlijk in de volgende firmware update zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34

Cheezus

Luiaard

olson schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:28:

- ruis met mp3, ja het is er maar ik hoor 't niet tijdens een nummer (ook niet tijdens rustige pasages)
dus. laat je niet afschrikken door dit issue.
Als een telefoon zich als volwaardige MP3 speler profileert vind ik gewoon dat je geen ruis mag horen. Van een gewone telefoon of een Marquant MP3 speler kun je zoiets verwachten, van een iPod of Walkman phone verwacht ik dat er perfecte muziek uitkomt, zonder ruis, ook met een zacht volume.

Desondanks ga ik de telefoon ook bestellen, dus over een tijdje kan ik zelf horen hoe ik me hier aan hinder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
Ja het was natuurlijk beter geweest zonder ruis.

Vraag me dan ook af of het met een firmware update op te lossen is

overigens kan ik myphonexplorer van http://www.fjsoft.at/ aanraden :)

[ Voor 104% gewijzigd door olson op 19-06-2006 19:19 ]

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:44
Ik heb het toestel ook sinds een paar dagen en ik ben er erg positief over! Hij kraakt niet, de toetsen werken fijn en het scherm is erg helder en duidelijk.

Ik hoor met de originele oordoppen geen ruis bij het afspelen van MP3tjes. Echter vind ik wel de ontvangst van de ingebouwde radio erg slecht en mag wat mij betreft wel verbeterd worden!

Ik heb het toestel sinds aankoop meteen helemaal opgeladen (Zaterdag) en zondag van de lader gehaald. We zijn nu ongeveer 40 uur verder en de batterij zit voor de helft vol na intensief MP3tjes en radio luisteren, ook wel eens met de speaker aan (denk dat hij in totaal wel bijna 2 uur MP3tjes heeft afgespeeld). Zal deze batterijduur nog verlengd worden omdat de batterij nog nieuw is, of moet ik het hier mee doen?

En nog een vraag:
Ik wil graag alle muziek die op de telefoon staat in de Walkman modus beschikbaar hebben, maar moet ik dan altijd een playlist maken??? Of kan dat ook zonder playlist dat ik meteen alles in de Walkman modus heb staan?

[ Voor 14% gewijzigd door Jassy op 19-06-2006 22:35 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

euh...kies gewoon Tracks ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:12:
pfff wat een hoop informatie over mijn mooie foontje :P, ik heb hem net een paar dagen en hoop dat iemand weet wat ik bedoel....

Ik zoek een houder voor in de auto waar de telefoon in kan staan, ik gebruik hem nl. via de aux ingang op mijn autoradio.... maar ik kan alleen houders vinden die een laad aansluiting hebben, ik zoek er dus 1 die ook een audio aansluiting heeft zodat ik niet steeds die kabel eraan hoef te maken, ik wil dus het volgende kunnen... telefoon in de houder zetten, walkman functie aan en knallen maar haha

kent iemand zoiets
Zou je denk ik ff inde SE-Shop moeten kijken, of langs een SE-Centre moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het irritante is dat die stomme SE ringtones er dan steeds tussen zitten. Als je dat wil voorkomen moet je volgens mij een playlist maken. Fijn om iedere keer te doen als je even een paar nummers toegevoegd en verwijderd hebt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb een Hi20 abo met gratis w810i. Hele mooie telefoon, hoewel de batterijduur wel beter had gemogen. Bij mij kan ik het camera geluid overigens wel uitzetten.

Ik heb opera mini geinstalleerd, maar dat werkt niet. Verbinding test gaat goed, maar sites opvragen niet. Dat geeft "er is een fout opgetreden" ;(. Dit blijkt te liggen aan het internet profiel (de interne browser werkt wel). Helaas kan ik de 2 bestaande profielen (KPN MMS en MobieleStartSite) niet bekijken, wijzigen of weggooien (zijn geblokkeerd) en een nieuwe kan ik niet toevoegen (lijst vol).
Mijn collega met een K750i heeft geen problemen (en 4 profielen). Het lijkt mij misschien een branded version, maar ik heb nog nergens gelezen dat Hi dat ook gebruikt.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een profiel bij kan maken, zodat ik de GPRS instellingen die door de Hi Site worden toegestuurd ook in de telefoon te krijgen zijn.

Gegevens telefoon:
Hi20 Abo
Softwareversie CXC1250316 R4CE012 000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:20:
Hi,

Ik heb een Hi20 abo met gratis w810i. Hele mooie telefoon, hoewel de batterijduur wel beter had gemogen. Bij mij kan ik het camera geluid overigens wel uitzetten.

Ik heb opera mini geinstalleerd, maar dat werkt niet. Verbinding test gaat goed, maar sites opvragen niet. Dat geeft "er is een fout opgetreden" ;(. Dit blijkt te liggen aan het internet profiel (de interne browser werkt wel). Helaas kan ik de 2 bestaande profielen (KPN MMS en MobieleStartSite) niet bekijken, wijzigen of weggooien (zijn geblokkeerd) en een nieuwe kan ik niet toevoegen (lijst vol).
Mijn collega met een K750i heeft geen problemen (en 4 profielen). Het lijkt mij misschien een branded version, maar ik heb nog nergens gelezen dat Hi dat ook gebruikt.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een profiel bij kan maken, zodat ik de GPRS instellingen die door de Hi Site worden toegestuurd ook in de telefoon te krijgen zijn.

Gegevens telefoon:
Hi20 Abo
Softwareversie CXC1250316 R4CE012 000000
Op welke manier zet jij het camera geluid uit dan ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:57:
[...]

Op welke manier zet jij het camera geluid uit dan ?
Door de telefoon op stil profiel te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vreemd, bij mij werkt dat niet.
Ik heb de zelfde software versie als jou...

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is dat een handige feature van sommige branded phones.... damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:39:
volgens mij is dat een handige feature van sommige branded phones.... damn.
Ik zou hem graag inruilen tegen de 'feature' dat je je de internetprofielen kunt wijzigen en/of toevoegen. Grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w810i bezitters, ik heb nou iets gevonden...

Ik vond ergens in een keukenkastje nog een oud Sony hoofdtelefoontje met zo'n volumeknopje op de draad. Nou is het niet zo'n mooie als de bijgeleverde en ook de kwaliteit is niet zo goed als de HPM-70 maar:

Als ik het geluid op dat volumeknopje helemaal wegdraai, dan moet ik de telefoon een stuk harder zetten. Hierdoor is het ruisprobleem weg.

Ik geef onmiddelijk toe dat dit een @#$-oplossing is, maar het werkt wel! Dus als je een koptelefoon koopt met een (veel) hogere impedantie, dan heb je ook geen ruis meer! :Y)

Misschien is er iemand die dit kan bevestigen. De Sony HPM-70 heeft een impedantie van 16ohm, de Sennheiser MX300 heeft bijvoorbeeld 32ohm ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik heb sinds vandaag een W810i. Ben zeer tevreden over dit toestel heb echter een vraag.

Als ik een sms verstuur dan wil ik een delivery report. Deze krijg ik dan ook als ik deze instel. Echter in deze reports staat iets vreemds wat ik niet begrijp.

Stel:

Ik stuur een sms om 23:55
Ik krijg een delivery report (2 sec later)
hierin staat dat het bericht verstuurd is op 20 juni 2006 1:55

waar slaat dat laatste op?
Waarom is die tijd zo weird?
Kan dat niet veranderen en snap ook niet waarom het er op deze manier staat.

Begrijpt iemand dit wel?

En nee, de tijd van de W810i is gesynchroniseerd met mijn PC (stond dus netjes op 23:55) ;)

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Heb je de tijdzone ingesteld op GMT +1.00u? Menu -> Instellingen -> Tijd en datum -> Tijdzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Ja de tijdzone is ingesteld op GMT +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat lijkt me dan misschien te liggen aan een verkeerde tijd van de netwerkoperator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
ik heb een probleempje met de w810i

de snelkoppeling onder de toets > blijft niet opgeslagen....

na een tijdje is deze gewoon weer weg (ook als ik m niet uit zet)

wat doe ik fout?

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Merk net dat als ik "daylight saving" uitzet en de tijd op GMT zet (ipv GMT +1) dat de ontvangstbevestigingen dan wel kloppen.

Beetje raar aangezien we hier in de tijdzone GMT +1 zitten...

Zou het soms zo zijn dat wanneer je je taal op Engels insteld dat apparaat ervanuit gaat dat je in Engeland zit?????

EDIT: Ook dat heeft niet geholpen. Het apparaat vindt dat ik in de tijdzone GMT zit

[ Voor 15% gewijzigd door e1ias op 21-06-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Bron : http://www.gsmarena.com/forum/viewtopic.php?p=74472#74472
edit: A new firmware for w810i has been released and it fixes the flash blink
Posted: Sun May 21, 2006 7:55 am

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Dat is toch die DaVinci firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb gesproken met iemand van DaVinci op msn, je krijgt zen msn als je een mail naar ze toe stuurd, auto response staat z'n msn in.

Hij heeft me duidelijk verteld dat DaVinci helemaal geen fimware maakt maar juist de orginele firmware van de fabrikant op de telefoon plaatst. Dus dat maakt de telefoon van branded naar unbranded.

Hij weet alleen helemaal niets af van het flash menu gebeuren wat ik zelf heel vreemd vindt.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
olson schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:07:
ik heb een probleempje met de w810i

de snelkoppeling onder de toets > blijft niet opgeslagen....

na een tijdje is deze gewoon weer weg (ook als ik m niet uit zet)

wat doe ik fout?
Dit is als het goed is een bug. De snelkoppeling verdwijnt als je je telefoon op de pc aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

gelijk even gekeken... maar No Update via SEUS :(

ik wil flash menu's :(

[ Voor 21% gewijzigd door Nibbz op 21-06-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:34
Ik zit te twijfelen om een W810i te kopen, ik heb al jaren nokia en vind het prima.

De walkman functies zijn wellicht wel intressant.

Is de W810i ook UMS? En kan iemand de verschillen in muziekspeler tussen de k750i, w800i, w810i en k800 omschrijven? Kan ik niet net zo goed een k750i kopen ? of zelfs een k800 ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:30:
Ik zit te twijfelen om een W810i te kopen, ik heb al jaren nokia en vind het prima.

Is de W810i ook UMS? En kan iemand de verschillen in muziekspeler tussen de k750i, w800i, w810i en k800 omschrijven? Kan ik niet net zo goed een k750i kopen ? of zelfs een k800 ?!
w810 heeft geen umts
w810 en w800 mp3 gelijk
k750 en k800 ook vrijwel gelijk (d8 ik), ze missen een paar opties welke precies weet ik niet maar het kwam neer op het sorteren op artiesten of iets in die richting.
k800 kan je kopen jah, had ik ook gedaan aanngezien je dan umts hebt en mp3 speler gelijkwaardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
Jimster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:18:
[...]

Dit is als het goed is een bug. De snelkoppeling verdwijnt als je je telefoon op de pc aansluit.
ok bedankt voor de tip

[ Voor 7% gewijzigd door olson op 21-06-2006 12:50 ]

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen,

vandaag kreeg ik op mijn W810i de melding "dynamic menu error".
er is niks meer fatsoenlijk te zien van een menu of iets dergelijks. Bellen lukt nog net, maar voor de rest veel getallen-reeksen op het scherm... geen iccontjes dussss... :'(

Krijg hem niet goed...

Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maeslant schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:30:

De verschillen tussen de k750 en w800 kan je vinden in het k750/w800 topic :). De K750 heeft niet zo'n relaxte mp3 speler in elk geval, maar hij kan het wel prima, maar bedient wat minder relaxed en er zit geen 512mb kaartje bij en volgens mij ook geen oordopjes.

De w810 heeft wat kleine verbeteringen (sneller menu, beter scherm, geen irritant klepje op de camera die in je zak open gaat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:35:
Hallo beste mensen,

vandaag kreeg ik op mijn W810i de melding "dynamic menu error".
er is niks meer fatsoenlijk te zien van een menu of iets dergelijks. Bellen lukt nog net, maar voor de rest veel getallen-reeksen op het scherm... geen iccontjes dussss... :'(

Krijg hem niet goed...

Weet iemand raad?
- Batterij er uit halen, minimaal 10sec. wachten, batterij terug plaatsen.
- Kijken of je in het service menu kan komen en dan een reset doen ( indien dat kan ).
- Gooi hem heel hoog de lucht in en laat hem op de bakstenen buiten vallen.
- Drop hem in de prullenbak.
- Terug naar verkoper en laten fixen.

Succes :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Thunder...
Maare wat bedoel je precies met het service menu? Gewoon het menu met het telefoonboek, instellingen, camera etc. etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nee dat bedoel ik niet,

Druk op de volgende toetsen :
> * < < * < *

Geen idee of die optie er bij staat hoor...

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thunder...

dit kan gaan werken....

ik kom verder, maar ipv icoontjes en tekst krijg ik getallen die op een soort tijdsaanduiding lijken
ik had er net eentje die de lamp activeerde....

probeer me es naar die reset te loodsen als het kan,
volgens mij staat er idd ergens master reset of fabrieksreset ofzow...

ik probeer gewoon ff wat nu

alvast bedankt voot het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

ik heb is zitten kijken maar zie geen reset

probeer het volgende...

klik op het menu knopje.
klik 1 naar rechts
klik 1 naar onderen
druk op enter
druk op omhoog
druk enter
druk omlaag
druk enter
druk enter ( dan staat er doorgaan om te resetten, verder waag ik het niet, ik weet dus niet wat daarna komt )

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel erg bedankt voor je hulp, het mocht helaas niet baten...

ik ga morgen wel ff naar de winkel..
de walkman doet het weer wel, de camera ook, maar allemaal op de gok te pakken gekregen...

als ik hem aan de usb hang om te updaten werkt dat eigenlijk ook, alleen hij kan niks updaten want ik heb de laatste software versie al.

tis echt een grafisch probleempje...
tzal wel weer opsturen worden.... maar ja, pas nieuw dus nog garantie..

nogmaals bedankt, ik ga nu ff voetbal kijken...

als alles weer werkt en ik weet waar het aan heeft gelegen, zal ik het hier nog ff posten.

greetz
marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is er iemand die dit kan bevestigen. De Sony HPM-70 heeft een impedantie van 16ohm, de Sennheiser MX300 heeft bijvoorbeeld 32ohm ;)
Bij gebrek aan beter heb ik zelf de Sennheiser MX500 gekocht bij de Mediamarkt (paar tientjes). Deze is 32ohm en heeft een volumeregelaar. En het werkt super, de ruis is er nog wel maar ik hoor het niet meer. Misschien moet SE ook Sennheiser oordopjes er bij leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet je dat de ruis er nog is als je hem niet meer hoort?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joow,

ik heb ook deze gsm (via orange, met 2gb memory stick erbij), maar nadat ik alle software heb geïnstalleerd, kan ik in de bestandsoverdracht mode nog altijd de geheugendisk niet vinden
er wordt door xp in verkenner wel aangegeven dat er een verwisselbare schijf bij is gekomen (naast het interne geheugen van de gsm, maar dat is maar 24 mb ofzo), maar die kan ik niet openen, ik krijg dan de melding "Plaats een schijf of een ander geschikt medium in H:"
ik heb volgens mij toch alle software geïnstalleerd (en daarna ook nog eens de nieuwere versies gedownload en die geïnstalleerd...)
Ook bij Computerbeheer staat de stick aangegeven, maar erbij staat genoemd dat deze Onleesbaar is...
Ik kan de mp3's wel via de phone manager erop zetten, maar dat gaat tergend langzaam en ik moet na elke mp3 bevestigen.

iemand die hulp kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:07:
joow,

ik heb ook deze gsm (via orange, met 2gb memory stick erbij), maar nadat ik alle software heb geïnstalleerd, kan ik in de bestandsoverdracht mode nog altijd de geheugendisk niet vinden
er wordt door xp in verkenner wel aangegeven dat er een verwisselbare schijf bij is gekomen (naast het interne geheugen van de gsm, maar dat is maar 24 mb ofzo), maar die kan ik niet openen, ik krijg dan de melding "Plaats een schijf of een ander geschikt medium in H:"
ik heb volgens mij toch alle software geïnstalleerd (en daarna ook nog eens de nieuwere versies gedownload en die geïnstalleerd...)
Ook bij Computerbeheer staat de stick aangegeven, maar erbij staat genoemd dat deze Onleesbaar is...
Ik kan de mp3's wel via de phone manager erop zetten, maar dat gaat tergend langzaam en ik moet na elke mp3 bevestigen.

iemand die hulp kan geven?
1 Tip : Koop een cardreader, de bestandsoverdacht gaat dan ook veel sneller.

( of wachten op de firmware update die hoogswaarschijnlijk in deze dagen uit komt )

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik leuke (freeware) ringtones/games/apps vinden voor de W810???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:05:
Waar kan ik leuke (freeware) ringtones/games/apps vinden voor de W810???
Staat al een paar keer gepost, ff zoeken ;)

-edit- Maar dit is wel een aardige :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bravebart op 22-06-2006 12:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Zit (weer) met een klein probleempje:

Ik had een paar weken geleden nieuwe firmware gekregen (CXC1250316 R4CK003) omdat m'n batterij zo snel leeg liep. Met de nieuwe firmware ging het weer perfect; zelfs na het afspelen van MP3's, video opnemen etc ging hij een ongeveer week mee. Maar nu nadat ik met m'n playlists heb lopen vogelen zit ik wéér met hetzelfde probleem. Weer gaat de batterij maar 2 tot 3 dagen mee. Het is net alsof de walkman functie op pauze/stand-by staat.

Hoe los je dit op? Of is dit een bug en is het wachten op nieuwe firmware?

TA

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De witte w810i is aangekondigd:

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/jun_2006/sonyericsson_w810i_whiteedition_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/jun_2006/sonyericsson_w810i_whiteedition_01.jpg

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:12
-Thunder- schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:17:
Nee dat bedoel ik niet,

Druk op de volgende toetsen :
> * < < * < *

Geen idee of die optie er bij staat hoor...
Damn ben ik nou achterlijk ofzo?
Ik kan die >< tekens niet vinden op me foon :S

Ook zou ik in mijn instellingen een update info ofzoiets moeten hebben, maar die kan ik niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Ossi schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:33:
[...]

Damn ben ik nou achterlijk ofzo?
Ik kan die >< tekens niet vinden op me foon :S

Ook zou ik in mijn instellingen een update info ofzoiets moeten hebben, maar die kan ik niet vinden :S
< is gewoon de linkerkant van je vierpuntstoets indrukken
> is de rechterkant van je vierpuntstoets :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bravebart op 22-06-2006 19:42 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:12
Bravebart schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:41:
[...]

< is gewoon de linkerkant van je vierpuntstoets indrukken
> is de rechterkant van je vierpuntstoets :)
Toppie bedankt :D

Hier mijn firmware versie:

prgCXC 1250320_VODAFONE_HN R4CE012

En ik heb nog ff een paar vraagjes.
Ik had het idee dat in het begin dat middelste knopje in het cirkeltje stevig vast zat, maar ondertussen zit ie los als een joystick achtig iets.
Alleen werkt ie niet als joystickje, is dat normaal??
Duurt het bij iedereen zo lang om wat mp3tjes te kopieeren naar de telefoon??
3 nummertjes deed ie bijna een minuut over, ze waren bij elkaar nog geen 8MB?

Verder vind ik het een mooi telefoontje!!

[ Voor 43% gewijzigd door Ossi op 22-06-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Ossi schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:26:
[...]

Toppie bedankt :D

Hier mijn firmware versie:

prgCXC 1250320_VODAFONE_HN R4CE012

En ik heb nog ff een paar vraagjes.
Ik had het idee dat in het begin dat middelste knopje in het cirkeltje stevig vast zat, maar ondertussen zit ie los als een joystick achtig iets.
Alleen werkt ie niet als joystickje, is dat normaal??
Duurt het bij iedereen zo lang om wat mp3tjes te kopieeren naar de telefoon??
3 nummertjes deed ie bijna een minuut over, ze waren bij elkaar nog geen 8MB?

Verder vind ik het een mooi telefoontje!!
Zit bij mij ook iets los, niets om je druk over te maken. Het is trouwens geen joystick, je kan em slechts één kant op klikken (en da's dan naar beneden:)) Als je het met dat S-E progje doet duurt et inderdaad lang, met een cardreader, zoals hier al enkele malen beschreven, gaat het vele malen sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb net even gebeld met se callcenter, ze vermelden mij dat er voor de "unbranded" toesten ook firmware update hoogswaarschijnlijk deze maand uit komt en dat waarschijnlijk het flash menu geactiveerd wordt en de flash bug verholpen wordt. Voor de rest heb ik ook nergens naar geinformeerd eigenlijk... maarja misschien al fijn om te weten :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

card reader cker doen ik heb ook card reader in me laptop ! want als ik via me w810 usb kabel een album of 5 ga uppen dan duurt het echt 1 uur en das geen grap via card reader duurt het 1 minut
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.