Heuh, hoe kan ik dat zien?
Algemene tip 
Er zit een beetje ruimte tussen de accu en het batterij klepje. Daar past precies een tweede simkaart.
DOE DIT NIET
Mijn batterijklep zat gigantisch vast. Ik hoop dat de telefoon geen blijvende schade heeft opgelopen door mijn domme kracht om het klepje er weer af te krijgen
Er zit een beetje ruimte tussen de accu en het batterij klepje. Daar past precies een tweede simkaart.
DOE DIT NIET
Mijn batterijklep zat gigantisch vast. Ik hoop dat de telefoon geen blijvende schade heeft opgelopen door mijn domme kracht om het klepje er weer af te krijgen
Verwijderd
Zijn er eigenlijk al wat applicaties te downloaden voor de w810? En heeft iemand het al voor elkaar gekregen winamp GOED te besturen met die (bluetooth) 'afstandsbediening'?
De enige app die ik serieus gebruik op mijn W810i is Opera Mini. Fantastisch prog!Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:33:
Zijn er eigenlijk al wat applicaties te downloaden voor de w810? En heeft iemand het al voor elkaar gekregen winamp GOED te besturen met die (bluetooth) 'afstandsbediening'?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Winamp werkt perfect, heb ergens anders een aparte hid bestand vandaan gehaald. Ik weet alleen niet meer waar.LB06 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:54:
[...]
De enige app die ik serieus gebruik op mijn W810i is Opera Mini. Fantastisch prog!
Die opera werkt bij mij nog niet echt lekker, maar als het werkt is het fantastisch.
En verder probeer ik GcalSync werkend te krijgen, iemand ervaringen hiermee?
Verwijderd
Nog even een tip (uit het Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic) voor als je foto veel ruis bevat, download http://ginz.area61server.nl/se/programs/NoisewareCESetup.exe
Werkt geweldig!
Werkt geweldig!
Verwijderd
Dit "veeeel geduld" hebben geeft dus aan dat het:Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:10:
Hehe... ik dacht echt effe dat ik de enige was! Maarre ik heb dus een unbranded versie en had het hissing met de originele firmware.
Ik heb de telefoon inmiddels geruild tegen een nieuwer model, maar ook die heeft het nogsteeds (wel heel iets minder geloof ik). Ik heb hierover ook met SE contact gehad, maar die stellen eigenlijk dat je geduld moet hebben... veeeel geduld
1. een software probleem is en dus ws door een firmaware gefixt kan worden ?
2. een probleem is dat door intensief gebruik op een gegeven moment verdwijnt ?
welke van de 2?
Verwijderd
Jawel! Je moet wel met ze mailen, want hoe vaker ze de klacht binnen krijgen des te serieuzer nemen ze 't (zeggen zeVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:31:
[...]
welke van de 2?Want ik ben ook maar aan het mailen gegaan met SE, maar heb nog nix terug, maar als meerdere mensen dit al is hebben gedaan over hetzelfde probleem hoef ik het dus niet te doen

kan iemand mij vertellen wat nu de max resolutie en fps van een video maken is en zit er een tijd restrictie op?
Verwijderd
ok, zal ik doenJawel! Je moet wel met ze mailen, want hoe vaker ze de klacht binnen krijgen des te serieuzer nemen ze 't (zeggen ze).
176x144, fps is beter dan k750i/w800i en geen tijdrestrictieit0 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:47:
kan iemand mij vertellen wat nu de max resolutie en fps van een video maken is en zit er een tijd restrictie op?
Verwijderd
Ja goeie... Ik denk dat het een firmware probleem is omdat de radio geen ruis geeft. Zelfs als ik het geluid helemaal uitzet dan hoor ik ruis in de walkman player, maar niet in de radio.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 00:27:
[...]
ok, zal ik doenmaar is het nou een software probleem of een hardware probleem, en is het mogelijk op te lossen door intensief gebruik?
Verwijderd
@Dawnage & Nilfisk,
Citaat: As in previous message this hissing sound is because of a fix which prevents digital distortion.
This fix have increased the background noise and will unfortunately not be fixed.
http://developer.sonyeric...?messageID=78787&tstart=0
(voor nog meer info hier )
ik verwijs en herhaal
Citaat: As in previous message this hissing sound is because of a fix which prevents digital distortion.
This fix have increased the background noise and will unfortunately not be fixed.
ik verwijs en herhaal

Verwijderd
I know, I know, had dat al een keer gelezen, maar lijkt me echt niet kunnen. Als zo'n groot bedrijf zo'n probleem niet gaat fixen verliezen ze, zoals ook daar gezegd, veel klanten. Dus lijkt me echt raar als ze er nix tegen (gaan) doen.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 02:05:
@Dawnage & Nilfisk,
ik verwijs en herhaal
Maar het rare bij mij was volgensmij dat mijn telefoon deze ruis in het begin niet had en pas na een paar dagen kreeg.
Dit is niet waar lijkt me ; http://www.portablegear.nl/reviews/SonyEricsson_W810i.htm
?Multimedia
De W810i heeft geen ingebouwde mp3-speler.
Verwijderd
Verwijderd
Hoe werkt dit dan, die winamp op je mobiel? Hoe krijg je dat erop en werkend? Want ik wil wel ff checken of dat mss de ruis bij mij wegneemt, omdat die mediaplayer ws de ruis veroorzaaktVerwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:10:
Winamp werkt perfect, heb ergens anders een aparte hid bestand vandaan gehaald. Ik weet alleen niet meer waar.
thx!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 21:22 ]
Doordat het lensje niet beschermd word, is deze regelmatig vies. Ik wrijf dan met mijn shirt ofzo het lensje ff schoon, maar als ik nu de weerspiegeling van een lamp door het lensje bekijk, zie ik dat de paarse 'gloed' in het midden weggesleten is. Nog meer mensen die dit hebben?
Verwijderd
Zie Sabbi in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:20:
[...]
Hoe werkt dit dan, die winamp op je mobiel? Hoe krijg je dat erop en werkend? Want ik wil wel ff checken of dat mss de ruis bij mij wegneemt, omdat die mediaplayer ws de ruis veroorzaakt
thx!
Ik geloof dat dit de truuk was. Dit bestandje moet je dus naar je telefoon toe zenden.
Meer heb ik momenteel niet omdat ik het toestel naar orange toe heb laten zenden om van dat gekraak in de bediensingsknoppen af te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 22:34 ]
Winamp kan niet op je mobiel werken en dat wordt ook niet bedoeldVerwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:20:
[...]
Hoe werkt dit dan, die winamp op je mobiel? Hoe krijg je dat erop en werkend? Want ik wil wel ff checken of dat mss de ruis bij mij wegneemt, omdat die mediaplayer ws de ruis veroorzaakt
thx!
Met HID kan je winamp op je pc (via bluetooth) BEDIENEN, meer niet
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
tada: http://rapidshare.de/files/22200846/Themes-fixed.zip.html-Thunder- schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:43:
Dit zag ik op de site van mobile review, maar ik kan het niet vinden in mijn telefoon...
[afbeelding]
Waar kan ik dat vandaan toveren ?
Sorry, maar deze files werken op mijn telefoon net als de originele themes...
Verwijderd
De flash menu's (3 st.) zitten in de firmware van de W810. Een xml file in de themes 'verwijzen' ernaar. Op een andere foon dan de W810 is er niets te zien.
Maar je moet het eerst activeren op je foon doormiddel van een firmware update.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 02:20:
[...]
De flash menu's (3 st.) zitten in de firmware van de W810. Een xml file in de themes 'verwijzen' ernaar. Op een andere foon dan de W810 is er niets te zien.
ik weet niet of deze vraag al gesteld is, dan heb ik er overheen gelezen,
ik heb een w800i gehad en ik ben een soort van audiophile. ik vind geluidskwaliteit echt zeer belangrijk.
de geluidskwaliteit van de w800i was erg goed (voor een gsm) en zelfs beter dan de ipod. maar is er verschil in geluidskwaliteit tussen de w800i en de w810i?
als iemand me hiermee kan helpen, graag!
ik heb een w800i gehad en ik ben een soort van audiophile. ik vind geluidskwaliteit echt zeer belangrijk.
de geluidskwaliteit van de w800i was erg goed (voor een gsm) en zelfs beter dan de ipod. maar is er verschil in geluidskwaliteit tussen de w800i en de w810i?
Het is Sony techniek. Dus als je het instelt is de bass overweldigend.. Soms te veel van het goede.. Verder is mijn telefoon een ruisgenerator.UMD schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:52:
ik weet niet of deze vraag al gesteld is, dan heb ik er overheen gelezen,
Helaas moet ik ook concluderen dat er (te)veel ruis in het afspelen van muziek zit, dit merk je echt goed als er rustige stukken in de nummers voorkomen. Ik vind dit erg jammer, aangezien ik juist deze telefoon heb aangeschaft ivm z'n walkman functionaliteit.
Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput
nou, dan hebben ze dat dus nog steeds niet opgelost.PSspike schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:29:
Helaas moet ik ook concluderen dat er (te)veel ruis in het afspelen van muziek zit, dit merk je echt goed als er rustige stukken in de nummers voorkomen. Ik vind dit erg jammer, aangezien ik juist deze telefoon heb aangeschaft ivm z'n walkman functionaliteit.
dat had ik ook al met mijn w800.
heeft er iemand nog last van kraken bij het springen tussen nummers. als je zeg mara 'volgend nummer' kiest dat ie dan een rare kraak geeft
Is mij nog niet opgevallen, ik zal hem vanavond is flink stressenUMD schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:31:
[...]
nou, dan hebben ze dat dus nog steeds niet opgelost.
heeft er iemand nog last van kraken bij het springen tussen nummers. als je zeg mara 'volgend nummer' kiest dat ie dan een rare kraak geeft
Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput
Verwijderd
Jup, kheb beide, en ruis en kraak bij overschakeling naar volgend nummer. Dit zou mss opgelost kunnen worden als we allemaal gaan mailen dat we hier last van hebben, dan kunnen ze daar bij SE mss een leuke firmware maken die ons probleem fixtUMD schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:31[/message]:
nou, dan hebben ze dat dus nog steeds niet opgelost.
yes, goed idee.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:19:
[...]
Jup, kheb beide, en ruis en kraak bij overschakeling naar volgend nummer. Dit zou mss opgelost kunnen worden als we allemaal gaan mailen dat we hier last van hebben, dan kunnen ze daar bij SE mss een leuke firmware maken die ons probleem fixt
zullen we een oproep doen voor een mass-email-attack op SE
misschien dat ze er dan eindelijk iets aan doen. t is een probleem wat al zo vreselijk lang bekend is, en waar meerdere malen over geklaagd is, maar ze lijken er vooralsnog niks aan te doen.

en t zijn toch best grote klachten als je bedenkt dat de w800/w810 een MUZIEK telefoon is
Verwijderd
me K700i begint nu echt te overljden dus wil de w810i met een orange abbonoment maar ben geen voorstander van een branded mobiel dus ik ga hem bij belcompany kopen maar heb je aar ook die 50% korting over 6 maanden ?
Of kent iemand een nog goedkopere winkel?
Wil het liefst een gratis w810i met 20/22.50 per maand
Of kent iemand een nog goedkopere winkel?
Wil het liefst een gratis w810i met 20/22.50 per maand
Moet je eens kijken bij de webshop van Hi. Daar loopt een leuke actie op dit moment!
Ik ook niet!Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:44:
Ik heb juist helemaal geen ruis of gekraak in mijn geluid..
het is gewoon super
En ben nog blij dat het speakertje niet kapot gaat,
Mijn vriend had een samsung (D800?) gekocht, en zijn speakertje is naar de klote!
Nu nog hope die die firmware update ersnel aankomt,
Bij mij zit trouwens een zandkorel onderhet glaasje van de camera (hij ligt dus op de andere kant)
Hoe haal ik dit weg?
Zandkorrel achter je scherm? Doe je goed.
Hebben nog meer mensen last van krakende toetsen? En dan heb ik het over de middelste toets?
Hebben nog meer mensen last van krakende toetsen? En dan heb ik het over de middelste toets?
Live by the drop
Verwijderd
leuke actie maar ik wil orange doordat die gewoon alles uit 1 bundel doen en ik altijd al orange heb.PSspike schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:37:
Moet je eens kijken bij de webshop van Hi. Daar loopt een leuke actie op dit moment!
Verwijderd
Ja, zoals ik al eerder poste heb ik hem terug laten sturen omdat ik na een maand er nog steeds last van had. Nu maar hopen dat ze hem zo snel mogelijk weer gerepareerd terug sturen.Kebabkever schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:28:
Zandkorrel achter je scherm? Doe je goed.
zo te horen zijn er toch nog genoeg ontwerp foutjes. of constructie foutjes, hoe je t ook noemt t is iig niet erg netjes voor zon duur apparaat.
ik moet zeggen dat ik met mijn w800i echt zeer tevreden was op het gekraak tussen de nummers en de ruis na.
echt relaxx ding!
erg jammer dus van die foutjes/problemen
ik moet zeggen dat ik met mijn w800i echt zeer tevreden was op het gekraak tussen de nummers en de ruis na.
echt relaxx ding!
erg jammer dus van die foutjes/problemen
Bij KPN betaal je ook alles uit een bundel (muv 09xx). Hetzelfde geld voor T-Mobile Flex geloof ik.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:31:
[...]
leuke actie maar ik wil orange doordat die gewoon alles uit 1 bundel doen en ik altijd al orange heb.
Maar goed als je tevreden bent bij Orange: why change a winning team?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Misschien werkt dit ook wel voor de w810, aangezien hij identiek is als de k750/w800.
Een prog om in het systeem te komen van je w800 of k750. http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3666

The following actions possible for file operations:
* read
* write
* replace/delete
* create new folder
* delete empty folders
Impossible to:
* Rename
* Copy/delete/replace folders
Een prog om in het systeem te komen van je w800 of k750. http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3666

The following actions possible for file operations:
* read
* write
* replace/delete
* create new folder
* delete empty folders
Impossible to:
* Rename
* Copy/delete/replace folders
Verwijderd
Kheb ze vorige maand ook al gemaild, maar echt heel serieus kijken ze d'r ook niet naar. Ze geven een beetje algemene antwoorden zoals:Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:19:
[...]
Jup, kheb beide, en ruis en kraak bij overschakeling naar volgend nummer. Dit zou mss opgelost kunnen worden als we allemaal gaan mailen dat we hier last van hebben, dan kunnen ze daar bij SE mss een leuke firmware maken die ons probleem fixt
en ook deze is historisch denk ikWe kunnen natuurlijk nooit van tevoren weten welke "problemen" er precies verwerkt worden in de nieuwe software. Daardoor gebeurd het wel eens dat er meer dan een software update binnen een bepaalde periode op de site komt.
Vooral dat ... Meestal duurt dat niet zo heel lang... vind ik geniaal. Duurt toch pas ruim een maand voor de w810i en al een jaar voor de w800Doordat het toestel net pas op de markt is, is hier nog geen nieuwe software voor, daardat eventuele problemen nog niet bekend zijn. Van alle telefoongesprekken en mails die we ontvangen over eventuele problemen met het toestel wordt een overzicht gemaakt dat ingekeken wordt door sony Ericsson. Aan de hand daarvan wordt dan een nieuwe software ontwikkeld. En deze wordt dan op de site gezet. Dus ook voor uw probleem. Meestal duurt dat niet zo heel lang met de net nieuw uitgebrachte toestellen, dus we vragen even uw geduld. Er wordt aan gewerkt.
Verwijderd
Hmm...dat is mij niet bekend. Ik heb mijn toestel niet in NL gekocht. Mijn software versie is R4CE012 - CXC1250316. Die flash menu's werkten al, behalve die equalizer dan (kwam ik tegen op esato).DaFreakhead schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 06:41:
[...]
Maar je moet het eerst activeren op je foon doormiddel van een firmware update.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 23:01 ]
Ik heb dezelfde firmware op mijn foontje, en die van mij geeft geen flash menu's weer... Maar door dit hele topic heen en het vorige topic ook al is daar uitvoerig over geO-H-t., en de enige lösung is het flashen met die da vinci meuk, of wachten op een official firmware update... Tenzij je het, zoals bij jou het geval is, al had bij aanschaf ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:00:
[...]
Hmm...dat is mij niet bekend. Ik heb mijn toestel niet in NL gekocht. Mijn software versie is R4CE012 - CXC1250316. Die flash menu's werkten al, behalve die equalizer dan (kwam ik tegen op esato).
ik heb ook een Orange w810i, en van de branding is niets te merken, snelkoppeling naar Orange is te verwijderen onder de rechterknop ('Mijn favorieten'), geen lelijke orange icoontjes, alleen ipv het oranje walkman logo onderaan, het orange logo, waar ik op zich mee kan leven (ben de k700i quickshare/quick-loose sticker gewend)
Verder hoor ik hier allemaal mensen klagen over deze telefoon. Dat komt omdat mensen pas posten op GoT wanneer ze een probleem hebben met de telefoon. Je hoort niet de duizenden die er ZEEER tevreden mee zijn. Dit geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid. Het lijkt dus alsof de besproken telefoon(s) hier op GoT slecht zijn, dit komt in feite dus alleen doordat je hier de problemen tegenkomt...Laat je hierdoor niet misleiden bij het kopen van de w810 (of andere!!!!!!!)
just my 2cents
P.S:
Ikzelf heb trouwens geen last van hissing of lastige ruis whatsoever...Ook geen kraakjes van het D-pad.. Alleen de LED-flash bug, maar dan moet je gewoon op het laatste moment de flash aanzetten om het te voorkomen.
to SONY ERICSSON
Verder hoor ik hier allemaal mensen klagen over deze telefoon. Dat komt omdat mensen pas posten op GoT wanneer ze een probleem hebben met de telefoon. Je hoort niet de duizenden die er ZEEER tevreden mee zijn. Dit geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid. Het lijkt dus alsof de besproken telefoon(s) hier op GoT slecht zijn, dit komt in feite dus alleen doordat je hier de problemen tegenkomt...Laat je hierdoor niet misleiden bij het kopen van de w810 (of andere!!!!!!!)
just my 2cents
P.S:
Ikzelf heb trouwens geen last van hissing of lastige ruis whatsoever...Ook geen kraakjes van het D-pad.. Alleen de LED-flash bug, maar dan moet je gewoon op het laatste moment de flash aanzetten om het te voorkomen.
Die 'kraakt' bij mij ook een beetje ja, maar ik heb hem net 2 dagen. Hopelijk wordt dit nog minder.Kebabkever schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:28:
Dit ben ik helemaal met je eens! Ik ben verder ook ZEER tevreden met de W810i, echt een enorme verbetering t.o.v. mijn antieke Philips 350Silverline schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:50:
Ik ga SE zometeen maar even lastig vallen met een klaag mail over de ruis...wie niet waagt
Verwijderd
Je hebt wel gelijk hoor, het is ook een geweldige telefoon! De kwaliteit en vormgeving zijn buitengewoon goed. Maar je moet toch toegeven dat het triest is dat een walkman branded product van 430 euro, meer ruis produceert dan een Mp3 speler van een paar tientjes. Ook al zeg je dat jij hier geen last van hebt.Silverline schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:50:
Verder hoor ik hier allemaal mensen klagen over deze telefoon. Dat komt omdat mensen pas posten op GoT wanneer ze een probleem hebben met de telefoon. Je hoort niet de duizenden die er ZEEER tevreden mee zijn.
p.s. Probeer maar es in een heel stille omgeving (kantoor), muziek te luisteren op het laagste geluidsniveau, waarschijnlijk hoor jij dan ook ruis gedurende rustige stukjes in de muziek
Kan iemand me nog vertellen hoe ik kan zien of het een branded versie is of niet en of dat gerelateerd is aan het feit dat m'n w810i opnieuw start bij alle uitgaande gesprekken?
Zit er een aanpassing in je icon menu, bijv vodafone,orange,t-mobile logo's. zoja, is ie branded met software van deze netwerk providers.BaN5Hee schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:10:
[...]
Kan iemand me nog vertellen hoe ik kan zien of het een branded versie is of niet en of dat gerelateerd is aan het feit dat m'n w810i opnieuw start bij alle uitgaande gesprekken?
Nee, ik heb het standaard icon menu, zonder logo's van Vodafone. Ik ga vanavond proberen of er een nieuwe software versie is. Iemand nog andere suggesties of tips waarmee ik het probleem zou kunnen verhelpen (reboot van het toestel bij alle uitgaande gesprekken, inkomend gaat goed)?dolby schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:40:
[...]
Zit er een aanpassing in je icon menu, bijv vodafone,orange,t-mobile logo's. zoja, is ie branded met software van deze netwerk providers.
Terug gaan naar de winkel, of naar een service centre. Daar kunnen ze je zeker helpen.BaN5Hee schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:24:
[...]
Nee, ik heb het standaard icon menu, zonder logo's van Vodafone. Ik ga vanavond proberen of er een nieuwe software versie is. Iemand nog andere suggesties of tips waarmee ik het probleem zou kunnen verhelpen (reboot van het toestel bij alle uitgaande gesprekken, inkomend gaat goed)?
Verwijderd
Trouwens, best raar dat je in de walkman mode niet kan typen om snel naar een nummer te gaan, maar in de map muziek juist weer wel.
Afgezien van het gekraak vindt ik het ook een super toestel. Precies wat ik zocht en nodig had.Silverline schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 00:50:
Verwijderd
ff nog over dat branded gedoe enzo en over update zoeken, hoe doe ik dat nou met een branded vodafone? Want ik kan echt nix vinden op mn telefoon waar ik nieuwe firmware kan downloaden laat stana checken welke versie ik heb. het "stappenplan" om dit te doen (eerder in dit topic voorbij gekomen) op een unbranded kan bij mij dus niet, mis daar een aantal functies, die zijn gedelete door vodafone wss...
thx
en btw over de kwestie: goede telefoon of niet?
Het is een super telefoon, echt een alles kunner, alles (redelijk) goeie kwaliteit, behalve die ruis dus. Maar als dit wordt gefixt dan is dit echt DE telefoon
thx
en btw over de kwestie: goede telefoon of niet?
Het is een super telefoon, echt een alles kunner, alles (redelijk) goeie kwaliteit, behalve die ruis dus. Maar als dit wordt gefixt dan is dit echt DE telefoon
Verwijderd
Als je in walkman mode met je druktoets naar beneden of boven gaat kom je in de afspeellijst en kun je snel je gewenste nummer selecteren... of is dit niet wat je bedoelt?Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:25:
Trouwens, best raar dat je in de walkman mode niet kan typen om snel naar een nummer te gaan, maar in de map muziek juist weer wel.
Verwijderd
Waarom zijn m'n genomen foto's (hoogste kwaliteit) maar ong. 600 kb groot.
Ik zou verwachten 2MB omdat het om een camera met 2 Mpixels gaat.
Of redeneer ik nu verkeerd?
Ja, het zijn Jpegs, die zijn al gecomprimeerd als je ze genomen hebt. De grootte van het bestand ligt vooral aan de verscheidenheid van kleuren in je foto.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 00:20:
Waarom zijn m'n genomen foto's (hoogste kwaliteit) maar ong. 600 kb groot.
Verwijderd
Ik heb dus gemailed naar SE over die ruis en kreeg het volgende terug:
"Geachte heer ****,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
"Het is bij ons geen bekend probleem die u heeft met uw Sony Ericsson W810i. Wij adviseren u om de mp3 bestanden te controlleren of hier geen ruis in zit. Is dit niet het geval dan adviseren wij u om uw Sony Ericsson W810i te voorzien van een nieuwe software versie.
Dit kunt doen door een van onderstaande service locaties:"
En dan kreeg je dus allemaal leuke locaties waar je kan updaten en dingen laten repareren enzo.
Maar let vooral op "geen bekend probleem" We moeten toch echt meer gaan mailen!
Maargoed, SE heeft het dus over firmware update halen bij allerlei verschillende shops, maar dit kan toch ook anders? Ik heb een branded vodafone.
"Geachte heer ****,
"Het is bij ons geen bekend probleem die u heeft met uw Sony Ericsson W810i. Wij adviseren u om de mp3 bestanden te controlleren of hier geen ruis in zit. Is dit niet het geval dan adviseren wij u om uw Sony Ericsson W810i te voorzien van een nieuwe software versie.
En dan kreeg je dus allemaal leuke locaties waar je kan updaten en dingen laten repareren enzo.
Maargoed, SE heeft het dus over firmware update halen bij allerlei verschillende shops, maar dit kan toch ook anders? Ik heb een branded vodafone.
een branded vodafone??Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:26:
"Geachte heer ****,
ik heb mijn w800 ook bij vodafone gehaald en daar kreeg ik een gewone originele volgens fabrieksspecs. dus zonder al die vodashit (gelukkig)
hebben ze nu de w810 wel volgepleurd met die vodashit?!
is het menu anders? zit er een vodafone stocker/logo op?
zag bij een vriend van me de vodafone w810i, de icoontjes zijn veranderd net als bij de orange versie.. En je ziet Live! staan als een softkey.. verder niks..UMD schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:33:
[...]
een branded vodafone??
ik heb mijn w800 ook bij vodafone gehaald en daar kreeg ik een gewone originele volgens fabrieksspecs. dus zonder al die vodashit (gelukkig)
Verwijderd
ze zitten dus duidelijk weer te lullen zoals gewoonlijk bij die contactpuntenVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:26:
"Geachte heer ****,
Verwijderd
yep, idd, er zit zoon vodafone logo op (aan onderkant) en icoontjes in menu zijn anders (toch nog steeds mooi, iig veel mooier dan orange) en dus vodafone live shit erop, en daar ook in menu een icoontje voor.UMD schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:33:
[...]
een branded vodafone??
Maar dus geen problemen mee dat het een vodafone branded is behalve dan dat firmware updaten enzo
Verwijderd
Idd niet wat ik bedoel. Als ik die afspeelijst bijvoorbeeld geordend heb van a t/m z, en als ik dan snel naar de liedjes beginnend met een B wil gaan kan ik dit niet intypen. Dit kan juist weer wel onder de map geluiden.Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:32:
[...]
Als je in walkman mode met je druktoets naar beneden of boven gaat kom je in de afspeellijst en kun je snel je gewenste nummer selecteren... of is dit niet wat je bedoelt?
En ik heb mijn w810i terug van de reparatie, volgens de brief is ie gerepareerd. Maar hij kraakt nog net zo hard als toen ik hem opstuurde

Verwijderd
Mmmh volgens mij zitten ze dan lekker te pitten bij SEVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:26:
"Geachte heer ****,

weet niet of het hier al ter sprake is gekomen maar zoek het niet om 2 topics helemaal door te leze
en quicksearch kon niks vinden dus.....
http://www.sonyericsson.c..._1&zone=pp&lm=pp6&cid=569
gratis horloge als je een w810i hebt
is weer mooi meegenomen
[krijg mijn w810i maandag binnen
]
http://www.sonyericsson.c..._1&zone=pp&lm=pp6&cid=569
gratis horloge als je een w810i hebt
is weer mooi meegenomen
[krijg mijn w810i maandag binnen
[ Voor 4% gewijzigd door Nano2009 op 10-06-2006 23:16 ]
Verwijderd
ja, idd zou opzich ook wel een optie zijn om hun aandacht te krijgen voor dit probleem. hier is iig mijneVerwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:00:
[...]
Mmmh volgens mij zitten ze dan lekker te pitten bij SE. Misschien moeten we maar es een paar van die case nummers bij elkaar gaan leggen, om duidelijk te maken dat het WEL een bekend probleem zou moeten zijn
. (41492860)
Verwijderd
sinds gisteren ook in 't bezit van de w810i en hier al veel gelezen...
maar nog niet genoeg tips en trics gevonden... of zijn die elders te vinden?
dit is wat ik tot nu toe heb gevonden:
Camera Shortcuts
-----------------------------
Vol up and down : zoom
Keypad 1 : picture size
Keypad 4 : macro on/off
Keypad 7: night mode on/off
Keypad *: flash on/off
IMEI number = *#06#
Hidden Smileys
--------------------------------------------------
:-]
:-[
[:]
:-x
Shortcut naar Profielen: aan/uit knop even induwen
als er nog zijn... thx!
Camera Shortcuts
IMEI number = *#06#
Hidden Smileys
als er nog zijn... thx!
ik vind het ook wel raar dat ze bij de w810i die ze bij
http://www.newmobile.nl/e...p?review_id=a7db23&page=1
hebben ontvangen ook gewoon flash heeft
hebben hun gewoon een w810i uit amerika ontvangen of zo [zie wel een tmobile sim kaart erbij liggen]
hebben hun gewoon een w810i uit amerika ontvangen of zo [zie wel een tmobile sim kaart erbij liggen]
[ Voor 30% gewijzigd door Nano2009 op 11-06-2006 16:22 ]
Je mist de belangrijkste:Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:51:
sinds gisteren ook in 't bezit van de w810i en hier al veel gelezen...
Camera Shortcuts
IMEI number = *#06#
Hidden Smileys
als er nog zijn... thx!
* > * < < * < *
Verwijderd
Ik ben nu een aantal dagen aan het orienteren op de aanschaf van een nieuwe telefoon, dit wil ik in samenwerking doen met een nieuw abonnement.
Nu ging mijn voorkeur eerst uit naar de K750i, maar sinds ik meer onderzoek heb gedaan lijkt de W810i mij steeds beter, en écht grote verschillen tussen de 2 modellen kan ik niet vinden.
(W810i heeft een flightmodus, dit is ook in de k750i intebouwen al dan niet legaal en de k750i heeft een klep voor de camera welke bij de w810i ontbreekt)
Ik zit dus een beetje met een dilemma, de W810i voor 280 euro of de K750i voor 240 euro. Is er iemand die iets ziet waar ik écht overheen lees waarom ik voor een van deze telefoons zou moeten kiezen.
Verschillende recensies al gelezen, deze helpen me ook niet echt en bevestingen juist meer dat de twee telefoons sterke overeenkomsten vertonen.
Nu ging mijn voorkeur eerst uit naar de K750i, maar sinds ik meer onderzoek heb gedaan lijkt de W810i mij steeds beter, en écht grote verschillen tussen de 2 modellen kan ik niet vinden.
(W810i heeft een flightmodus, dit is ook in de k750i intebouwen al dan niet legaal en de k750i heeft een klep voor de camera welke bij de w810i ontbreekt)
Ik zit dus een beetje met een dilemma, de W810i voor 280 euro of de K750i voor 240 euro. Is er iemand die iets ziet waar ik écht overheen lees waarom ik voor een van deze telefoons zou moeten kiezen.
Verschillende recensies al gelezen, deze helpen me ook niet echt en bevestingen juist meer dat de twee telefoons sterke overeenkomsten vertonen.
De K750i is van een vorige generatie... En dat is ook juist de reden dat ik je 'm afraad. Ik heb een K750i sinds de dag dat ie in de winkel ligt (ruim een jaar nu) en ik kreeg na drie maanden al problemen met de joystick, nu doet ie het helemaal niet meer. Lekker de W810i nemen dus, want dan krijg je 1) een nieuwer model, 2) een telefoon zonder joystick
, 3) een groter geheugenkaartje en 4) een telefoon die er (althans in mijn ogen) beter uitziet.
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
1) Daar hecht ik opzich niet veel waarde aan, maar het is wel waarreiker schreef op zondag 11 juni 2006 @ 20:06:
De K750i is van een vorige generatie... En dat is ook juist de reden dat ik je 'm afraad. Ik heb een K750i sinds de dag dat ie in de winkel ligt (ruim een jaar nu) en ik kreeg na drie maanden al problemen met de joystick, nu doet ie het helemaal niet meer. Lekker de W810i nemen dus, want dan krijg je 1) een nieuwer model, 2) een telefoon zonder joystick, 3) een groter geheugenkaartje en 4) een telefoon die er (althans in mijn ogen) beter uitziet.
2) Ik heb inderdaad in het k750i topic gelezen (en op verschillende internetsites) dat het pookje zeer gevoelig is voor stof e.d. Hier kan je echter de "krakende navigatie pad" en de rare flitser (al wordt dit als het goed is opgelost in een firmware update?) van de W810i tegenoverstellen.
3) + 4) Beide ben ik het helemaal mee eens, ik probeer de dingen echter subjectief te bekijken.
Ik probeer het gewoon een beetje onbeoordeeld te bekijken
Nadelen W810i:
- Krakende navigatiepad (al weet ik niet in hoeverre dit is)
- Niet goed werkende flitser (wordt waarschijnlijk verholpen met een firmware update)
- Kan de cameralens niet afschermen
Nadelen K750i:
- Geen "flightmode" (mits je de garantie wil behouden)
- Niet optimaal lvoor het afspelen van muziek, de w810i heeft er echt knoppen voor e.d.
- Joystick pookje wat snel kapot gaat/slecht gaat werken
Verder mijn laatste vraag:
Is een W810i i.s.m. een Debitel KPN abonnement branded, en als dit zo is, alleen in de firmware of ook op de buitenkant zichtbaar?
En dan nog een om het aftesluiten; Is de W810i nog ergens goedkoper te krijgen dan voor 282 euro incl. abonnement (dus geen lost toestel).
jah 
ik vind zelf 282 incl abo behoorlijk duur [weet niet hoeveel per maand enz]
ik ga morgen mijn w810i ophalen [is al gereserveert voor mij
] met een tmobile flex 20 abo bij p****h**s [weet niet of dit tot reclame behoort of zo
.
kost je eenmaal 50 euro extra maar dat kun je 25 van maken door zon actie van hun
voorderest is het 20 euro per maand
EDIT
antwoord op je andere vraag :
nee, Debitel en KPN zijn niet branded zover ik weet zijn alleen vodafone en orange dat [tmobile weet ik niet zeker]
ik ga morgen mijn w810i ophalen [is al gereserveert voor mij
kost je eenmaal 50 euro extra maar dat kun je 25 van maken door zon actie van hun
EDIT
nee, Debitel en KPN zijn niet branded zover ik weet zijn alleen vodafone en orange dat [tmobile weet ik niet zeker]
[ Voor 26% gewijzigd door Nano2009 op 11-06-2006 21:59 ]
Verwijderd
aja... waarvoor gebruik je dit? krijg veel te zien maar... wat is wat en wat is er functioneel aan?
Verwijderd
Ik heb geen idee welke telecomprovider je bedoelt, echter is 20x12 + 25 toch ook nogsteeds 265 euro? Maar ben toch wel benieuwd waar je die vandaan haalt, weet echter niet of je daar de policy mee schend.Nano2009 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:57:
jah
ik ga morgen mijn w810i ophalen [is al gereserveert voor mij] met een tmobile flex 20 abo bij p****h**s [weet niet of dit tot reclame behoort of zo
.
kost je eenmaal 50 euro extra maar dat kun je 25 van maken door zon actie van hunvoorderest is het 20 euro per maand
EDIT
ik heb orange maar kreeg een niet branded versieNano2009 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:57:
jah
ik ga morgen mijn w810i ophalen [is al gereserveert voor mij] met een tmobile flex 20 abo bij p****h**s [weet niet of dit tot reclame behoort of zo
.
kost je eenmaal 50 euro extra maar dat kun je 25 van maken door zon actie van hunvoorderest is het 20 euro per maand
EDIT
Blij Met Wilco
ik had al in april de w810 gehaald Orange branded versie:Nano2009 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:57:
jah
.
EDIT
bij een 1 jarig 32,50 abbo, met de actie 'eerste 6 mnd betaal ik 16 euro'
en na 6mnd kun je naar 22,50 gaan...
en ik hoefde maar 45 eur te betalen (student. korting )
=96 + 135 + 45 =
276
Ik heb alle foto's bekeken, maar kan er niet 1 vinden waar een flash menu op staat... Correct me if I'm wrong...Nano2009 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 16:21:
ik vind het ook wel raar dat ze bij de w810i die ze bij
Verwijderd
Hah, ook mooi wil ik vandaag dat toestel bestellen voor 282 euro (dat is dus 12x20 + 42 euro voor het toestel) is de actie gewijzigd en kost hij nu 161 euro + 12x20! Dat is nogal een verschil, en voor veel goedkoper kom ik hem iig niet tegen.
Ik heb de W810i ook via Debitel KPN (vandaag binnengekregenVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:47:
Verder mijn laatste vraag:
Is een W810i i.s.m. een Debitel KPN abonnement branded, en als dit zo is, alleen in de firmware of ook op de buitenkant zichtbaar?
En dan nog een om het aftesluiten; Is de W810i nog ergens goedkoper te krijgen dan voor 282 euro incl. abonnement (dus geen lost toestel).
Ik betaalde € 72,59 voor die van mij i.c.m. een 12x € 25,- abonnement met € 5,- korting per maand, dus in totaal € 312,59. Daar komt volgens mij eenmalig nog ongeveer € 10,- bij voor nummerbehoud
Ik heb zelf ook nog een vraag: is het mogelijk om met de SE W810i via bluetooth te internetten met de Livebox van Wanadoo? Mijn telefoon vindt de Livebox wel, maar als ik de juiste pincode invoer wordt ie geweigerd door de Livebox. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe dat moet? Alvast bedankt!
edit:
Hij wordt nu wel geaccepteerd omdat je eerst op het REG knopje op de Livebox moet drukken voordat ie nieuwe draadloze apparaten accepteert. Maar hoe dan verder?
Hij wordt nu wel geaccepteerd omdat je eerst op het REG knopje op de Livebox moet drukken voordat ie nieuwe draadloze apparaten accepteert. Maar hoe dan verder?
[ Voor 8% gewijzigd door HenkDePoema op 12-06-2006 19:04 . Reden: Alweer wat verder gekomen ]
ik heb vandaag ook mijn SE w810i opgehaald...
echt een relax ding
camera werkt perfect flash gaat niet knipperen of zo en ik heb geen ruis tijdens liedjes
maar hoe moet je java games enz erop zetten
echt een relax ding
camera werkt perfect flash gaat niet knipperen of zo en ik heb geen ruis tijdens liedjes
maar hoe moet je java games enz erop zetten
[ Voor 28% gewijzigd door Nano2009 op 12-06-2006 18:33 ]
Kan je lekker je telefoontje testen, en er zit ook zon optie in om snel je lichtje te laten knipperen (geweldig he)Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:57:
[...]
aja... waarvoor gebruik je dit? krijg veel te zien maar... wat is wat en wat is er functioneel aan?
@Brunos:
Nadelen W810i:
- Krakende navigatiepad (al weet ik niet in hoeverre dit is)
Hier heb ik geen last van, heb em nu 1,5 maand
- Niet goed werkende flitser (wordt waarschijnlijk verholpen met een firmware update)
Bij de mensen die er nu 1 kopen is dit geloof ik niet meer (vaker gelezen)
- Kan de cameralens niet afschermen
Dat is dan jammer
Verwijderd
heb sinds afgelopen vrijdag oook de w810i
nu heb ik ook last van veel ruis als ik mp3 afspeeld
is daar een updat voor
en hebben meer mensen daar last van
rinus
nu heb ik ook last van veel ruis als ik mp3 afspeeld
is daar een updat voor
en hebben meer mensen daar last van
rinus
ja.. ik had een w800i en die had dat probleem ook. erg irritant..
maar t is niet op te lossen via een FW update.
helaas heeft SE er nog niks aan gedaan.
maar t is niet op te lossen via een FW update.
helaas heeft SE er nog niks aan gedaan.
Vanmiddag kon ik eindelijk mijn W810i ophalen na goedkeuring van KPN.
Eerst niet lopen spelen maar direct de firmware van Team DaVinci erop gezet, shiiiiit wat ziet dat er vet uit zeg!
Het is even prutsen met bezweetje vingertjes maar als het één keer goed is gegaan is het echt wel de moeite waard.
Maar hoe zal dit gaan in de toekomst met nieuwe firmwares van SE? Als ik die download ben ik mijn DaVinci firmware weer kwijt?
Eerst niet lopen spelen maar direct de firmware van Team DaVinci erop gezet, shiiiiit wat ziet dat er vet uit zeg!
Het is even prutsen met bezweetje vingertjes maar als het één keer goed is gegaan is het echt wel de moeite waard.
Maar hoe zal dit gaan in de toekomst met nieuwe firmwares van SE? Als ik die download ben ik mijn DaVinci firmware weer kwijt?
Heb je die gewoon over een normale firmware erop gezet?M@NIC schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:18:
Vanmiddag kon ik eindelijk mijn W810i ophalen na goedkeuring van KPN.
Mja... die standaard op de GSM zat.
Geen idee welke versie want ik wou toch die van DaVinci erop.
Geen idee welke versie want ik wou toch die van DaVinci erop.
Verwijderd
Inleiding: als je aan je contactpersonen een geboortedatum koppelt en deze automatisch in de agenda laat plaatsen, dan gaat om 9.00 (!) uur het gebeurtenissignaal (alarm) ... dit vind ik best wel vroeg ... 12.00 uur zou een meer schappelijke tijd zijn;
Vraag: kun je ergens instellen dat verjaardagen wel automatisch in de agenda worden gezet; maar dat het gebeurtenissignaal een paar uurtjes later komt?
(wat dit punt betreft verlang ik heimelijk terug naar m'n nokia ... )
Vraag: kun je ergens instellen dat verjaardagen wel automatisch in de agenda worden gezet; maar dat het gebeurtenissignaal een paar uurtjes later komt?
(wat dit punt betreft verlang ik heimelijk terug naar m'n nokia ... )
Me neither...DaFreakhead schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:11:
[...]
Ik heb alle foto's bekeken, maar kan er niet 1 vinden waar een flash menu op staat... Correct me if I'm wrong...
klopt mijn fout 
ik heb gister dan eindelijk mijn se w810i op kunnen halen
en nou is ie alweer kapot

dit is de eerste keer dat ik een se koop en is al na een dag kapot
hij zegt of ....
kan geen netwerk vinden
of
bezig met zoeken [heletijd]
terwijl dezelfde simkaart het in een andere telefoon het gewoon doet
ik heb gister dan eindelijk mijn se w810i op kunnen halen
en nou is ie alweer kapot

dit is de eerste keer dat ik een se koop en is al na een dag kapot

hij zegt of ....
kan geen netwerk vinden
of
bezig met zoeken [heletijd]
terwijl dezelfde simkaart het in een andere telefoon het gewoon doet

Verwijderd
weet iemand hier mischien hoelang het duurt voordat je je mobiel ontvangt als je hem bij Vodafone besteld.
Zijn er mensen die hetzelfde aan het proberen zijn??HenkDePoema schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:52:
Ik heb zelf ook nog een vraag: is het mogelijk om met de SE W810i via bluetooth te internetten met de Livebox van Wanadoo? Mijn telefoon vindt de Livebox wel, maar als ik de juiste pincode invoer wordt ie geweigerd door de Livebox. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe dat moet? Alvast bedankt!
edit:
En dan nog iets: ook mijn W810i heeft last van ruis. Niet gelijk vanaf het moment dat je de Walkman functie opent, maar als je het eerste nummer aanzet. En als je de Walkman uitzet stopt de ruis pas. Bij de radio heb ik er idd ook geen last van. Ik heb al een mailtje naar SE gestuurd met het volgende casenummer: 41536430. Hopen dat ze er wat aan doen. Behoorlijk vreemd dat een telefoon (van tenminste € 370,- losse verkoop!) die wordt gepresenteerd als Walkman niet fatsoenlijk muziek kan laten horen! Ik ben benieuwd.
Mensen: mailen met z'n allen!
Door ff dit topic door te lezenVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:17:
hoe kan ik zien welke firmware versie ik erop heb staan
rinus

Ik heb die bug gelukkig nog niet kunnen signaleren. Het geluid is ten alle tijden kraakhelder. Zowel door de speakers als door earphones.
Ik heb een unbranded w810i met R4CE012.
@Calactus: Je kunt je firmware versie vinden onder instellingen -> tab algemeen -> updateservice -> Softwareversie.
Oh ja, mijn navigatiepad kraakt inmiddels niet meer. Heel fijn
Ik heb een unbranded w810i met R4CE012.
@Calactus: Je kunt je firmware versie vinden onder instellingen -> tab algemeen -> updateservice -> Softwareversie.
Oh ja, mijn navigatiepad kraakt inmiddels niet meer. Heel fijn
[ Voor 18% gewijzigd door HarmoniousVibe op 13-06-2006 20:27 . Reden: aanvulling ]
Dit topic is gesloten.