Inderdaad, maar bij het gebruik van mijn ingebouwde cardreader in mijn laptop gaat alles flippen wanneer ik het kaartje van mijn SE er in doe

Verwijderd
In het begin had ik dit ook moest egt de telefoon en de antenne precies goed houden wilde ik bijvoorbeeld radio 538 goed kunnen horen. Om 1 of andere vage reden is dit nu opeens opgelost, en nee ik heb nog geen firmware update ofzo gedaan.LB06 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:59:
Hoe is bij jullie de FM-ontvangst? Ik heb nl. het idee dat ik alleen goed ontvangst heb in de meest ideale omstandigheden.
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:28:
[...]
In het begin had ik dit ook moest egt de telefoon en de antenne precies goed houden wilde ik bijvoorbeeld radio 538 goed kunnen horen. Om 1 of andere vage reden is dit nu opeens opgelost, en nee ik heb nog geen firmware update ofzo gedaan.
Mss duurt het bij jouw ook ff
Verwijderd
Ehm, waar staat die update? Als je van de Amerikaanse SU site het Sony Ericsson Update Service programma download dan start hij namelijk ook de installatie in het Nederlands.Nibbz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:42:
SEUS: To much Users
lijkt erop dat die firmwareupdate door meerdere mensen nu wordt binnengezogen
Verwijderd
Had ik ook. Had eerst erg veel last van krakende navigatietoets, maar was na een paar dagen intensief gebruik verdwenen...LB06 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:56:
[...]
Ik had daar ook last van. Als ik naar rechts 'navigeerde' dan voelde ik een vreemd soort weerstand en maakt hij een raar geluidje. Ik heb hem nu enkele weken, maar het probleem is verdwenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 21:19 ]
misschien moet je es knippen ipv kopieren?DaFreakhead schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:05:
Heeft één van jullie er ook last van dat bij het kopieren van bestanden van de MS naar de telefoon (of vice versa), dit niet werkt? Voorheen wilde dit bij mij wel altijd, maar om de 1 of andere reden nu dus niet meer...
check het volgende berichtje,musicfreak schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:38:
[...]
Ehm, waar staat die update? Als je van de Amerikaanse SU site het Sony Ericsson Update Service programma download dan start hij namelijk ook de installatie in het Nederlands.
13:37
Ik had wel het geluk bij belcompany bij een 2 jarig 22,50 orange abbo dat ik een normale kreeg, gewoon informeren.4POX schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:37:
Misschien is dit niet de juiste topic voor mijn vraag. Maar bij deze.
Belcompany heeft de w810i voor 90 euro in combinatie met een 1 jaar orange 32,50 abbo. Moet ik hier vanuit gaan dat het gaat om een Orange uitvoering van de telefoon? Of heb ik geluk aan mijn zijde en is het een originele uitvoering ?
Blij Met Wilco
DaveD
he waar ken ik ergens een uitleg vinden hoe ik dit zo veilig mogenlijk kan krijgen op mijn mobiel?Boertje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:57:
[...]
geen idee of je je garantie verliest.. ik heb hier iig geen last van die flash bug, weet eigenlijk ook niet of ik daar last van had.
hier een foto'tje van flash menutje:
[afbeelding]
edit..
en ook nog een filmpje (zelf nog niet bekeken.. geen quicktime @ work)
KLIK
[ Voor 27% gewijzigd door Iddefridde op 25-05-2006 16:51 ]
Ik moet juist redelijk wat kracht zetten. De eerste keer was ik bang dat ik hem kapot trok, en keek ik in de manual of er geen knopje op klipje was te vinden dat ik in moest drukken.musicfreak schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:55:
Ik ben de telefoon een beetje aan het testen en ik vind 'm echt prima.
Je hebt alleen wel MP3Gain nodig om de mp3tjes op 97 dB te zetten anders kan 'ie i.c.m. mijn Sennheiser MX500 dopjes niet hard genoeg.
Verder vind ik de aansluiting tussen headset en telefoon ene beetje fragiel, regelmatig gaan mijn dopjes uit en gaat de speaker aan. Hebben meer mensen deze ervaring?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
ik heb een orange branded! En ben er blij mee.donny_p schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:01:
Ik heb hem besteld met een Orange abo. Jammer dat ik nu een branded versie krijg, maar het feit dat ik nu een 2GB memorystick gratis erbij krijg en het een gunstig abonnement is vond ik belangrijker. Die icoontjes wen ik wel aan.
Same here, gewoon wachten op een Firmware Update!Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:07:
Ok om even bij het flash-theme-gebeuren te blijven. Ik kan *.SWF bestanden dus gewoon op mijn memorystick zetten en deze op mijn telefoon bekijken. Ik had het equalizer flash bestandje geupload, vervolgens kan ik heb dus "bekijken" en niet instellen volgens mijn telefoon, ok dan bekijk ik hem, maar zodra ik dan mijn cursor beweeg ofzo gaat m'n telefoon flippen. (gaat uit enz.) Ik kan wel zien hoe het thema er normaal uit zou zien... HOE KAN IK DAT SWF BESTANDJE gebruiken???
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door coady op 27-05-2006 13:56 ]
Verwijderd
precies dezelfde problemen hier.Sard0niX schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:14:
Ik heb nu mn w810i sinds een paar dagen, maar de mijne heeft ook wat rare kuren.
Als ik de datakabel heb gebruikt om files te verplaatsen en ik verwijder hem daarna weer, start netjes de telefoon opnieuw op zoals het hoort. Alleen zijn dan mn shortcut keys (L/R/U/D) elke keer gereset naar de fabrieksinstellingen :(
En ook de flitser op m'n toestel doet raar.. Als ik deze aanzet, brandt hij ongeveer 30seconden normaal. Vervolgens begint hij de knipperen en worden de led'jes gloeiend heet
edit: en arghh.. ik krijg het batterij kapje er niet af
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door _Oldie_ op 27-05-2006 17:18 ]
Binnen een maand komt er een update van de w810i, led probleem wordt opgelost etc.. Wacht maar gewoon afNibbz schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:01:
heeft iemand toevallig al antwoord van SE hoe dat nu gaat met het LED probleem. Wil dit toch echt wel snel opgelost zien.
Iemand al gemailt of gebelt?
Verwijderd
Zijn die toekomstige updates ook te downloaden/flashen met de "Update Service - Phones" tool van SE als je W810i (Vodafone) branded is?kyddil schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:52:
[...]
Binnen een maand komt er een update van de w810i, led probleem wordt opgelost etc.. Wacht maar gewoon af
Verwijderd
nope gewoon mee terug gaanVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:18:
Jongens, heb de telefoon nu ongeveer een maand. Zeer tevreden mee, maar sinds vandaag werkt mijn activiteit menu knop niet meer? Er gebeurd gewoon niks als ik hem indruk? Iemand bekend met dit probleem? Teruggaan naar de winkel? Baal er goed van ....
P.s. activiteit menu knop is die helemaal rechts die zilveren.
Me_dusa
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Bibber,Silverline schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:39:
TIP !!!!
bij de ALDI is er nu een 16 in 1 cardreader voor 9,95 EURO!!! en hij werkt!! alle foto's (30mb) in 10sec gekopieerd!
Verwijderd
lijkt me meer een featureVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:25:
Ik heb volgens mij een bug gevonden, als je het toestel niet op toetsblokkering hebt en dan aan de zijkant op play drukt en dan gelijk harder of zachter zet dan start ie opnieuw op. Ik heb de vodafone w810i en heb hier vaak last van. Zou ik terug na de winkel gaan of wachten op een firmware upgrade ?
Als ik dat doe krijg ik de status van de telefoon te zienVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:25:
Ik heb volgens mij een bug gevonden, als je het toestel niet op toetsblokkering hebt en dan aan de zijkant op play drukt en dan gelijk harder of zachter zet dan start ie opnieuw op. Ik heb de vodafone w810i en heb hier vaak last van. Zou ik terug na de winkel gaan of wachten op een firmware upgrade ?
Blij Met Wilco
Verwijderd
Ik krijg ook status van telefoon te zien dan en heb ook van vodafone.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:25:
Werkt gewoon hier gaat gewoon harder of zachter.Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:28:
Je moet wel eerst op play gedrukt hebben. Daarna harder of zachter zetten en dan loopt ie bij mij gelijk vast.
[ Voor 24% gewijzigd door kRyPtO op 29-05-2006 17:22 ]
Geen last van maar ik heb geen vodafone branded, ik heb een niet branded variant volgens mijVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:28:
Je moet wel eerst op play gedrukt hebben. Daarna harder of zachter zetten en dan loopt ie bij mij gelijk vast.
Blij Met Wilco
ik had precies het zelfde.. en het verdween ook weer na uit en aan zettenLB06 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:52:
Ik kreeg vanmiddag ineens een scrambled rechthoekje op de plaats waar normaalgesproken het telefoonicoon staat als je op *(sterretje) hebt gedrukt om de toetsenblokkering aan te zetten. Na de telefoon uit en opnieuw aan te hebben gezet was het verdwenen, maar het was toch wel even eng.![]()
Iemand dit probleem ook gehad?
[ Voor 9% gewijzigd door Boertje op 29-05-2006 20:34 ]
Verwijderd
Humm, op de een of andere manier werkt het uit- en aanzetten van deze telefoon helend. Nadat ik hier in het forum las dat verschillende problemen werden opgeslost door het opnieuw aanzetten heb ik mijn telefoon ook maar eens opnieuw aangezet (na 1 maand; heb hem normaal alleen maar aan, ook 's nachts). Het knopje doet het nu weer ......Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:18:
Jongens, heb de telefoon nu ongeveer een maand. Zeer tevreden mee, maar sinds vandaag werkt mijn activiteit menu knop niet meer? Er gebeurd gewoon niks als ik hem indruk? Iemand bekend met dit probleem? Teruggaan naar de winkel? Baal er goed van ....
P.s. activiteit menu knop is die helemaal rechts die zilveren.
Verwijderd
idd heb ik ook met games, die demo's die erop zitten niet te verwijderen ook niet als je alles verwijderen doet.Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:31:
Ik heb sinds vandaag ook de w810i en hij bevalt me wel! (alleen niet zon groot verschil ten opzichte van mn k750i)
Wat blijkt nu, je kan de standaard ringtones niet verwijderen! Deze staan ook allemaal in de walkman playlist![]()
Is er een manier de beveiliging te omzeilen om alsnog die troep eraf te kunnen gooien?
(heb t niet kunnen vinden in het topique)
Verwijderd
als hij op standby staat moet je gewoon ff een volume knopje in srukken dan krijg je mooi helder de tijd te zien. (dit lost je probleem niet op maar misschien vind je dit ook ok.)Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:43:
En waar is de optie gebleven dat je een digitale klok in beeld krijgt als je telefoon op stand-by staat? Dat zijn de wat mindere dingetjes aan deze telefoon, bleuh
Verwijderd
heey, dat is raar, het staat er dan inderdaad wel. Beetje jammer dat dat niet in beeld kan zoals op mijn oude k750i, daar stond het op laag contrast zonder backlight in het zwart altijd in beeld, nouja, shit happensIddefridde schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:13:
[...]
als hij op standby staat moet je gewoon ff een volume knopje in srukken dan krijg je mooi helder de tijd te zien. (dit lost je probleem niet op maar misschien vind je dit ook ok.)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 16:17 ]
juist, is idd wel irri had ook wel grag een knipperd lampje ofzo gezien.. maja tis neit andersVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:16:
[...]
En hoe kan je in stand-by modus zien of je een gemiste oproep / bericht hebt? Moet je dan ook eerst op de volumeknop drukken ofzo? Dat vind ik wel lam, zegmaar
Verwijderd
Om te kijken of je berichten hebt, moet je hem toch zoiezo al pakken en wat is dan die ene vingerdruk nou. Knipperend iets heb ik nog nooit gezien, zou ook niet zo slim zijn aangezien dat niet zo leuk is voor de batterijen.Boertje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:14:
[...]
juist, is idd wel irri had ook wel grag een knipperd lampje ofzo gezien.. maja tis neit anders
soms druk ik per ongeluk een andere knop in en dan staat er 'Druk * en Vrijgeven om de toetsen vrij te geven', terwijl ik alleen de tijd wou weten, Mooie is ook dat je dan PER SE moet vrijgeven om de tijd te willen zienVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:06:
[...]
Om te kijken of je berichten hebt, moet je hem toch zoiezo al pakken en wat is dan die ene vingerdruk nou. Knipperend iets heb ik nog nooit gezien, zou ook niet zo slim zijn aangezien dat niet zo leuk is voor de batterijen.
[ Voor 9% gewijzigd door Silverline op 31-05-2006 09:18 ]
Verwijderd
nouja m'n samsung e600 had dat dus wel en die maakte zelfs ook nog om de zoveel tijd een geluidje als je een sms had ontvangen (dat was ook wel iets te veel van het goedeVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:06:
[...]
Om te kijken of je berichten hebt, moet je hem toch zoiezo al pakken en wat is dan die ene vingerdruk nou. Knipperend iets heb ik nog nooit gezien, zou ook niet zo slim zijn aangezien dat niet zo leuk is voor de batterijen.
Verwijderd
Er zijn enorm veel telefoons die een knipperend ledje hebben hoor, vrijwel alle pocket PC's, mijn vorige siemens CX65, mn eerste telefoon; een Sagem nogwat etc...Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:06:
[...]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Blij Met Wilco
Nou ja, bij mn M55 (ja, ben ik weer met mn SiemensVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:06:
[...]
Deze bugs worden vrijwel zeker opgelost in een nieuwe firmware-update. Nee die is nog niet uit/klaar.lvrijn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:56:
Zijn voor deze 2 bugs een andere firmware ofzo? ik weet niet als je dit kan oplossen..
Dat is inderdaad erg irritant. Ben je lekker muziek aan het luisteren krijg je de opeens de ringtone "Greeting" erdoorheen, ook als je in de playlist alleen de mappen selecteert waar je de muziek uit wil horen. Is hier geen oplossing voor?Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:31:
Wat blijkt nu, je kan de standaard ringtones niet verwijderen! Deze staan ook allemaal in de walkman playlist![]()
Is er een manier de beveiliging te omzeilen om alsnog die troep eraf te kunnen gooien?
Ik denk vanaf 16 februari. Waarom vraag je dat?lvrijn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:21:
Weet iemand hoelang ze al bezig zijn met deze firmware-update?
Verwijderd
Ik heb met mijn telefoon geen last van de genoemde bugs! Lampje brandt mooi continu en kan mn geluid zo hard zetten als ik wilJimster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:56:
[...]
Ik denk vanaf 16 februari. Waarom vraag je dat?
maak een playlist met alleen de mp3-muziek.musicfreak schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:14:
[...]
Dat is inderdaad erg irritant. Ben je lekker muziek aan het luisteren krijg je de opeens de ringtone "Greeting" erdoorheen, ook als je in de playlist alleen de mappen selecterrt waar je de muziek uit wil horen. Is hier geen oplossing voor?
Verwijderd
1: check http://www.telecomvergelijker.nljustinnn schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:36:
Ik zit er ook aan te denken eentje te kopen, maar ik heb nog een paar vraagjes
- Waar kan ik hem het goedkoopst krijgen?
- Het verschil tussen branded en unbranded is alleen het logotje?
- Weet iemand toevallig ergens een leuke actie? Ik heb geen abbo nodig (heb een erg voordelig simonly abbo van telfort).
alvsat bedankt!
lvrijn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:21:
Tsjah lastig, dan maar een persoonlijke afspeelijst..
Die heb ik ook gemaakt, het helpt echter niets.Silverline schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 03:04:maak een playlist met alleen de mp3-muziek.
Omdat ik dacht als het niet zo kort gelede is.., maar dat is het niet dus dit kan zeker nog wel even gaan duren..Jimster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:56:
[...]
Ik denk vanaf 16 februari. Waarom vraag je dat?
Verwijderd
3,5 uur later en ik zit nog op de 94....Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:32:
Ok ik ben erachter. Grootste eter van mijn batterij is mijn 2gb memory stick. Ik heb hem er nu een halve dag en zit nog op 95%. Kijken hoe snel die achteruit gaat met een 512 mb stick.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 9% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-06-2006 22:05 ]
volgens mij komt dit probleem wel vaker voor, ook wel "dropped calls" genoemd aangezien er nog geen officieele firmware update is is het terugsturen denk ik de enigste oplossing. wel balen natuurlijk!BaN5Hee schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:49:
Wanneer ik uitgaande gesprekken voer, wordt na 20 a 30 seconden de verbinding verbroken en reboot het toestel zich. Dit is enkel bij uitgaande gesprekken. Inkomende gesprekken gaan goed.
Meestal reboot hij dus na 20 a 30 seconden van het gesprek, soms na een minuut en heel soms als het een minuut goed gaat en je sluit het gesprek af, dan reboot het toestel zichzelf alsnog.
Erg frustrerend. Heeft iemand dit probleem ook gehad of is dit een bekend probleem? Is dit misschien te verhelpen met nieuwe firmware o.i.d.?
Is het een branded uitvoering?BaN5Hee schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:49:
Ik heb in het topic gezocht op reboot, herstart, restart, uitgaand etc. maar krijg geen hits terug. Vandaar dat ik de vraag maar even post, want ik zit met het volgende probleem:
Wanneer ik uitgaande gesprekken voer, wordt na 20 a 30 seconden de verbinding verbroken en reboot het toestel zich. Dit is enkel bij uitgaande gesprekken. Inkomende gesprekken gaan goed.
Meestal reboot hij dus na 20 a 30 seconden van het gesprek, soms na een minuut en heel soms als het een minuut goed gaat en je sluit het gesprek af, dan reboot het toestel zichzelf alsnog.
Verwijderd
Verwijderd
Die 1% minder en drie en een half uur later was zonder geheugenkaartje. Ik vind het nog best veel, als je bedenkt dat hij met geheugenkaart (2gb) al snel 10-20% minder is.JvS schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:31:
nou dat vind ik niet echt schokkend. Overigens moet je voor een echt eerlijk vergelijk die 512 er ook met 100% 12uur instoppen en de telefoon op exact dezelfde plek laten liggen (of zonder simkaart).
Maar 10% batterij per dag vind ik niet echt erg, dan heb je na 5 dagen een half dagje minder standby tijd. En 5 dagen haal ik met dit ding niet. Ik moet zeggen dat de batterij performance me wel tegenvalt, ik ben een 6310i gewend. Ik vind de batterijtijd wel het grootste nadeel, maar ik gebruik wel de mp3 en radio functie redelijk vaak (altijd als ik onderweg ben, dit ding is mijn fulltime mp3 speler geworden met 2gb kaartje erin:)).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 21:04 ]
Verwijderd
Dit is een paar weken geleden gepost. En ik heb hetzelfde probleemVerwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:06:
Zijn er meer mensen die last hebben van "hissing" in de mediaspeler? Bij het afspelen van alle MP3s en meegeleverde MIDIs zit er een behoorlijke ruis in. Vooral als het geluid zacht staat. Ik heb firmware R4CE012.
PSN: Carreon_TO
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
het zeiken hoef je niet te letterlijk te nemenVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:10:
@dikki dik, als je het niet snapt hoef je het nog geen "zeiken" te noemen.
Anders zijn er wel heel veel flapdrollen op dit forum bezig:
http://www.esato.com/boar....php?topic=119082&start=0
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq