Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.092 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Inderdaad, maar bij het gebruik van mijn ingebouwde cardreader in mijn laptop gaat alles flippen wanneer ik het kaartje van mijn SE er in doe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:59:
Hoe is bij jullie de FM-ontvangst? Ik heb nl. het idee dat ik alleen goed ontvangst heb in de meest ideale omstandigheden.
In het begin had ik dit ook moest egt de telefoon en de antenne precies goed houden wilde ik bijvoorbeeld radio 538 goed kunnen horen. Om 1 of andere vage reden is dit nu opeens opgelost, en nee ik heb nog geen firmware update ofzo gedaan.

Mss duurt het bij jouw ook ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 11:28:
[...]

In het begin had ik dit ook moest egt de telefoon en de antenne precies goed houden wilde ik bijvoorbeeld radio 538 goed kunnen horen. Om 1 of andere vage reden is dit nu opeens opgelost, en nee ik heb nog geen firmware update ofzo gedaan.

Mss duurt het bij jouw ook ff
:?

Dit is echt niet iets dat zich na verloop van tijd vanzelf oplost hoor...
Je zal wel in een beter ontvangstgebied toendertijd geweest zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een kaartlezer(usb2.0) gaat het inderdaad veel en veel sneller dan met de filemanager (datakabel) en die dingen zijn niet zo duur... (mijnes voor 14euro).

hoop dat er snel nieuwe firmware komt om de flashbug bijv. te verhelpen! se updateservice zegt inderdaad dat mijn w810i de meest recente software heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 20:26
Heeft één van jullie er ook last van dat bij het kopieren van bestanden van de MS naar de telefoon (of vice versa), dit niet werkt? Voorheen wilde dit bij mij wel altijd, maar om de 1 of andere reden nu dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:43
Nibbz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:42:
SEUS: To much Users

lijkt erop dat die firmwareupdate door meerdere mensen nu wordt binnengezogen :p
Ehm, waar staat die update? Als je van de Amerikaanse SU site het Sony Ericsson Update Service programma download dan start hij namelijk ook de installatie in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:56:
[...]

Ik had daar ook last van. Als ik naar rechts 'navigeerde' dan voelde ik een vreemd soort weerstand en maakt hij een raar geluidje. Ik heb hem nu enkele weken, maar het probleem is verdwenen.
Had ik ook. Had eerst erg veel last van krakende navigatietoets, maar was na een paar dagen intensief gebruik verdwenen...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

DaFreakhead schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:05:
Heeft één van jullie er ook last van dat bij het kopieren van bestanden van de MS naar de telefoon (of vice versa), dit niet werkt? Voorheen wilde dit bij mij wel altijd, maar om de 1 of andere reden nu dus niet meer...
misschien moet je es knippen ipv kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52

4POX

Everybody is wired

Misschien is dit niet de juiste topic voor mijn vraag. Maar bij deze.

Belcompany heeft de w810i voor 90 euro in combinatie met een 1 jaar orange 32,50 abbo. Moet ik hier vanuit gaan dat het gaat om een Orange uitvoering van de telefoon? Of heb ik geluk aan mijn zijde en is het een originele uitvoering ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 15:26

Nibbz

Postmaster General

musicfreak schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:38:
[...]

Ehm, waar staat die update? Als je van de Amerikaanse SU site het Sony Ericsson Update Service programma download dan start hij namelijk ook de installatie in het Nederlands.
check het volgende berichtje,

------------------------
SEUS: "Geen update beschikbaar".... met zo'n leuk plaatje van een W810i erbij.

Helaas mensen
------------------------

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

4POX schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 12:37:
Misschien is dit niet de juiste topic voor mijn vraag. Maar bij deze.

Belcompany heeft de w810i voor 90 euro in combinatie met een 1 jaar orange 32,50 abbo. Moet ik hier vanuit gaan dat het gaat om een Orange uitvoering van de telefoon? Of heb ik geluk aan mijn zijde en is het een originele uitvoering ?
Ik had wel het geluk bij belcompany bij een 2 jarig 22,50 orange abbo dat ik een normale kreeg, gewoon informeren.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25
weet iemand de link om dit topic te bekijken op de w810i?
En via welke browser kan ik die het beste bekijken?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik ben de telefoon een beetje aan het testen en ik vind 'm echt prima.

Je hebt alleen wel MP3Gain nodig om de mp3tjes op 97 dB te zetten anders kan 'ie i.c.m. mijn Sennheiser MX500 dopjes niet hard genoeg.

Verder vind ik de aansluiting tussen headset en telefoon ene beetje fragiel, regelmatig gaan mijn dopjes uit en gaat de speaker aan. Hebben meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:50
Boertje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:57:
[...]

geen idee of je je garantie verliest.. ik heb hier iig geen last van die flash bug, weet eigenlijk ook niet of ik daar last van had.

hier een foto'tje van flash menutje:
[afbeelding]

edit..
en ook nog een filmpje (zelf nog niet bekeken.. geen quicktime @ work)
KLIK
he waar ken ik ergens een uitleg vinden hoe ik dit zo veilig mogenlijk kan krijgen op mijn mobiel?
als iemand dit weet mail me ff AUB aangezien het niet toegestaan is hier te posten.

en is er ook een mogenlijkheid om iets sneller door te speolen? kan ik dat misschien ergens instellen (B.V. x2 naar pak hem beet x6 sneller), want ik luister veel livesets en dan duurt het een ewigheid als je een beetje vooruit wilspoelen. ik heb ze ook al in blokken van een uur geknipt maar het gaat me nog niet snel genoeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Iddefridde op 25-05-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 17-09 10:15
musicfreak schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:55:
Ik ben de telefoon een beetje aan het testen en ik vind 'm echt prima.

Je hebt alleen wel MP3Gain nodig om de mp3tjes op 97 dB te zetten anders kan 'ie i.c.m. mijn Sennheiser MX500 dopjes niet hard genoeg.

Verder vind ik de aansluiting tussen headset en telefoon ene beetje fragiel, regelmatig gaan mijn dopjes uit en gaat de speaker aan. Hebben meer mensen deze ervaring?
Ik moet juist redelijk wat kracht zetten. De eerste keer was ik bang dat ik hem kapot trok, en keek ik in de manual of er geen knopje op klipje was te vinden dat ik in moest drukken.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Wel cool zo'n Flash menu, wat is het voordeel verder? Zitten er ook nog extra functies bij? En de belangrijkste vraag: Werkt dit op mijn W800i? :P

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok om even bij het flash-theme-gebeuren te blijven. Ik kan *.SWF bestanden dus gewoon op mijn memorystick zetten en deze op mijn telefoon bekijken. Ik had het equalizer flash bestandje geupload, vervolgens kan ik heb dus "bekijken" en niet instellen volgens mijn telefoon, ok dan bekijk ik hem, maar zodra ik dan mijn cursor beweeg ofzo gaat m'n telefoon flippen. (gaat uit enz.) Ik kan wel zien hoe het thema er normaal uit zou zien... HOE KAN IK DAT SWF BESTANDJE gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Laatst online: 29-01 19:38
Ik heb hem besteld met een Orange abo. Jammer dat ik nu een branded versie krijg, maar het feit dat ik nu een 2GB memorystick gratis erbij krijg en het een gunstig abonnement is vond ik belangrijker. Die icoontjes wen ik wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

donny_p schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 22:01:
Ik heb hem besteld met een Orange abo. Jammer dat ik nu een branded versie krijg, maar het feit dat ik nu een 2GB memorystick gratis erbij krijg en het een gunstig abonnement is vond ik belangrijker. Die icoontjes wen ik wel aan.
ik heb een orange branded! En ben er blij mee.
die is in STILmodus (# ingedrukt houden) tenminste ook echt STIL!! zelfs tijdens foto/video's maken!
en de shortcuts van orange zitten niet eens storend in de weg dus, who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Laatst online: 29-01 19:38
Kan je met Orange trouwens ook andere themes kiezen, of heb je altijd hetzelfde menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 19:07:
Ok om even bij het flash-theme-gebeuren te blijven. Ik kan *.SWF bestanden dus gewoon op mijn memorystick zetten en deze op mijn telefoon bekijken. Ik had het equalizer flash bestandje geupload, vervolgens kan ik heb dus "bekijken" en niet instellen volgens mijn telefoon, ok dan bekijk ik hem, maar zodra ik dan mijn cursor beweeg ofzo gaat m'n telefoon flippen. (gaat uit enz.) Ik kan wel zien hoe het thema er normaal uit zou zien... HOE KAN IK DAT SWF BESTANDJE gebruiken???
Same here, gewoon wachten op een Firmware Update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er een goed passende protector weten te bestellen

Ik heb nu zon erop zitten, maar die is aan alle kanten een halve millimeter te kort. Nou is dit natuurlijk niks, maar het probleem is dat ik hem er wat onzorgvuldig op heb geplaatst, moest hem een keer los halen omdat er een stofje onder zat en nu zijn het er eigenlijk alleen maar meer geworden :p Kleinere dat wel en ze vallen bijna niet op, maar door het loshalen zijn de zijkanten een beetje verbogen. Kortom het is een beetje mislukt.

Mijn vraag welke screen protector past nou perfect of is elke protector iets te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Ik heb nu mn w810i sinds een paar dagen, maar de mijne heeft ook wat rare kuren.
Als ik de datakabel heb gebruikt om files te verplaatsen en ik verwijder hem daarna weer, start netjes de telefoon opnieuw op zoals het hoort. Alleen zijn dan mn shortcut keys (L/R/U/D) elke keer gereset naar de fabrieksinstellingen :(:(

En ook de flitser op m'n toestel doet raar.. Als ik deze aanzet, brandt hij ongeveer 30seconden normaal. Vervolgens begint hij de knipperen en worden de led'jes gloeiend heet

edit: en arghh.. ik krijg het batterij kapje er niet af :/

[ Voor 8% gewijzigd door coady op 27-05-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sard0niX schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 13:14:
Ik heb nu mn w810i sinds een paar dagen, maar de mijne heeft ook wat rare kuren.
Als ik de datakabel heb gebruikt om files te verplaatsen en ik verwijder hem daarna weer, start netjes de telefoon opnieuw op zoals het hoort. Alleen zijn dan mn shortcut keys (L/R/U/D) elke keer gereset naar de fabrieksinstellingen :(:(

En ook de flitser op m'n toestel doet raar.. Als ik deze aanzet, brandt hij ongeveer 30seconden normaal. Vervolgens begint hij de knipperen en worden de led'jes gloeiend heet

edit: en arghh.. ik krijg het batterij kapje er niet af :/
precies dezelfde problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1)koop een flash reader, werkt ook nog eens veel sneller. Ik neem aan dat je weinig gebruik maakt van de interne 32 (?) mb
2)binnenkort een fw update
3)harder drukken op het oranje logo en dan schuifen.

;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Kun je Disc2Phone ook gebruiken met het geheugen in een cardreader?

En zijn toekomstige updates ook te downloaden/flashen met de "Update Service - Phones" tool van SE als je W810i (Vodafone) branded is?

[ Voor 51% gewijzigd door _Oldie_ op 27-05-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Dat Disc2Phone programma vind ik maar een raar stukje software. Hij maakt voor elke artiest nieuwe mappen en submappen aan in de /music/ folder op de memory card. Ik werp gewoon via verkenner mn muziek mappen naar de /mp3/ map op de memory card, werkt stukken beter imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, dit is het helemaal!

Binnenkort verwacht:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/w810_white_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/w810_white_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/w810_white_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer foto's:

Afbeeldingslocatie: http://sebbs.it168.com/attachments/month_0605/DSC07366+1_7LTgrgPZNiJz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sebbs.it168.com/attachments/month_0605/DSC07367+1_gJTiwYakXJRV.jpg

Afbeeldingslocatie: http://attach.mobile01.com/attach/200605/mobile01-e23b2b5e3edb030179b517249785ec3f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://attach.mobile01.com/attach/200605/mobile01-eda251a2b5eeb9e1404aebf007276605.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 21:45
@ PaultjeBosvelt

Die kenden we al ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hijs lelijk (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 16:20
Ja helemaal mee eens, vindt mijn zwarte versie een stuk mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

heeft iemand toevallig al antwoord van SE hoe dat nu gaat met het LED probleem. Wil dit toch echt wel snel opgelost zien.

Iemand al gemailt of gebelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Nibbz schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:01:
heeft iemand toevallig al antwoord van SE hoe dat nu gaat met het LED probleem. Wil dit toch echt wel snel opgelost zien.

Iemand al gemailt of gebelt?
Binnen een maand komt er een update van de w810i, led probleem wordt opgelost etc.. Wacht maar gewoon af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, heb de telefoon nu ongeveer een maand. Zeer tevreden mee, maar sinds vandaag werkt mijn activiteit menu knop niet meer? Er gebeurd gewoon niks als ik hem indruk? Iemand bekend met dit probleem? Teruggaan naar de winkel? Baal er goed van ....

P.s. activiteit menu knop is die helemaal rechts die zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

kyddil schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:52:
[...]

Binnen een maand komt er een update van de w810i, led probleem wordt opgelost etc.. Wacht maar gewoon af :)
Zijn die toekomstige updates ook te downloaden/flashen met de "Update Service - Phones" tool van SE als je W810i (Vodafone) branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:18:
Jongens, heb de telefoon nu ongeveer een maand. Zeer tevreden mee, maar sinds vandaag werkt mijn activiteit menu knop niet meer? Er gebeurd gewoon niks als ik hem indruk? Iemand bekend met dit probleem? Teruggaan naar de winkel? Baal er goed van ....

nope gewoon mee terug gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_dusa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:07

Me_dusa

Red een boom, eet een bever!

Persoonlijk vind ik de zwarte ook mooier!
Nu komt het ook zo uit dat ik de zwarte eergister heb gekocht \o/

Afbeeldingslocatie: http://www.matsimitsu.nl/images/w810i.jpg

Me_dusa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Persoonlijk vind ik zwart mooier. Normaalgesproken ben ik wel een fan van zilver of wit (Apple :) ), maar in dit geval ben ik blij dat ik een zwarte heb.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

TIP !!!!

bij de ALDI is er nu een 16 in 1 cardreader voor 9,95 EURO!!! en hij werkt!! alle foto's (30mb) in 10sec gekopieerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52

4POX

Everybody is wired

Silverline schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:39:
TIP !!!!

bij de ALDI is er nu een 16 in 1 cardreader voor 9,95 EURO!!! en hij werkt!! alle foto's (30mb) in 10sec gekopieerd!
Bibber,

Dat ding heb ik gekocht voor een festival afgelopen zaterdag. Ik heb die dag drie computers in de stress zien schieten door die cardreader. We hebben maar een andere gekocht. Zal wel een vrijdagmiddag model hier hebben liggen.

Ik ben erg blij met mijn w810i. Ik ben al één grappig probleem tegengekomen. Dat het geluid in het navigatie programma nav4all het niet meer deed en een reboot nodig was om het terug te brengen.

Deze week zal ik kijken hoe ik mijn enorme telefoonboek in de Nokia 6230 naar de SE w810i kan krijgen. Nog tips ? (Ik denk zelf dat FMA die klus wel kan klaren)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij een bug gevonden, als je het toestel niet op toetsblokkering hebt en dan aan de zijkant op play drukt en dan gelijk harder of zachter zet dan start ie opnieuw op. Ik heb de vodafone w810i en heb hier vaak last van. Zou ik terug na de winkel gaan of wachten op een firmware upgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Laatst online: 18-09 08:07
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 10:25:
Ik heb volgens mij een bug gevonden, als je het toestel niet op toetsblokkering hebt en dan aan de zijkant op play drukt en dan gelijk harder of zachter zet dan start ie opnieuw op. Ik heb de vodafone w810i en heb hier vaak last van. Zou ik terug na de winkel gaan of wachten op een firmware upgrade ?
lijkt me meer een feature :Y)
ben zo dom om me telefoon te vergeten anders kon ik het ff proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Als ik dat doe krijg ik de status van de telefoon te zien :?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel eerst op play gedrukt hebben. Daarna harder of zachter zetten en dan loopt ie bij mij gelijk vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Ik krijg ook status van telefoon te zien dan en heb ook van vodafone.

Is het ook mogelijk die demo games te verwijderen, want heb er stuk of drie maar kan ze bij de "meer" optie niet verwijderen alleen ALLES verwijderen :?
En kan je ze ook op je mem stick installe ipv alleen telefoon?

EDIT:
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:28:
Je moet wel eerst op play gedrukt hebben. Daarna harder of zachter zetten en dan loopt ie bij mij gelijk vast.
Werkt gewoon hier gaat gewoon harder of zachter.

[ Voor 24% gewijzigd door kRyPtO op 29-05-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:28:
Geen last van maar ik heb geen vodafone branded, ik heb een niet branded variant volgens mij :p

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Bij mij werkt het gewoon. Als ik op play druk en dan op de volumeknop dan verschijnt er netjes een volumebalk boven in beeld. Als ik dan weer op play druk (uit dus), en ik druk op de volumeknop dan verschijnt de telefoonstatus. Dat laatste is dus wel een beetje vreemd, maar verder werkt het goed. Ik heb een unbranded phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hm, de Vodafone-versie is branded, nietwaar? Hebben ze net als Orange het logootje vervangen, of alleen het menu en de software?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Ik kreeg vanmiddag ineens een scrambled rechthoekje op de plaats waar normaalgesproken het telefoonicoon staat als je op *(sterretje) hebt gedrukt om de toetsenblokkering aan te zetten. Na de telefoon uit en opnieuw aan te hebben gezet was het verdwenen, maar het was toch wel even eng. ;)

Iemand dit probleem ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had het met de volume balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
LB06 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:52:
Ik kreeg vanmiddag ineens een scrambled rechthoekje op de plaats waar normaalgesproken het telefoonicoon staat als je op *(sterretje) hebt gedrukt om de toetsenblokkering aan te zetten. Na de telefoon uit en opnieuw aan te hebben gezet was het verdwenen, maar het was toch wel even eng. ;)

Iemand dit probleem ook gehad?
ik had precies het zelfde.. en het verdween ook weer na uit en aan zetten

[ Voor 9% gewijzigd door Boertje op 29-05-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 19:18:

Humm, op de een of andere manier werkt het uit- en aanzetten van deze telefoon helend. Nadat ik hier in het forum las dat verschillende problemen werden opgeslost door het opnieuw aanzetten heb ik mijn telefoon ook maar eens opnieuw aangezet (na 1 maand; heb hem normaal alleen maar aan, ook 's nachts). Het knopje doet het nu weer ...... 8)7

misschien een tip voor degene die ook met die probleem kampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook de w810i en hij bevalt me wel! (alleen niet zon groot verschil ten opzichte van mn k750i :P )

Wat blijkt nu, je kan de standaard ringtones niet verwijderen! Deze staan ook allemaal in de walkman playlist :(
Is er een manier de beveiliging te omzeilen om alsnog die troep eraf te kunnen gooien?

(heb t niet kunnen vinden in het topique)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:31:
Ik heb sinds vandaag ook de w810i en hij bevalt me wel! (alleen niet zon groot verschil ten opzichte van mn k750i :P )

Wat blijkt nu, je kan de standaard ringtones niet verwijderen! Deze staan ook allemaal in de walkman playlist :(
Is er een manier de beveiliging te omzeilen om alsnog die troep eraf te kunnen gooien?

(heb t niet kunnen vinden in het topique)
idd heb ik ook met games, die demo's die erop zitten niet te verwijderen ook niet als je alles verwijderen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar is de optie gebleven dat je een digitale klok in beeld krijgt als je telefoon op stand-by staat? Dat zijn de wat mindere dingetjes aan deze telefoon, bleuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:50
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:43:
En waar is de optie gebleven dat je een digitale klok in beeld krijgt als je telefoon op stand-by staat? Dat zijn de wat mindere dingetjes aan deze telefoon, bleuh
als hij op standby staat moet je gewoon ff een volume knopje in srukken dan krijg je mooi helder de tijd te zien. (dit lost je probleem niet op maar misschien vind je dit ook ok.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iddefridde schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:13:
[...]

als hij op standby staat moet je gewoon ff een volume knopje in srukken dan krijg je mooi helder de tijd te zien. (dit lost je probleem niet op maar misschien vind je dit ook ok.)
heey, dat is raar, het staat er dan inderdaad wel. Beetje jammer dat dat niet in beeld kan zoals op mijn oude k750i, daar stond het op laag contrast zonder backlight in het zwart altijd in beeld, nouja, shit happens :P

En hoe kan je in stand-by modus zien of je een gemiste oproep / bericht hebt? Moet je dan ook eerst op de volumeknop drukken ofzo? Dat vind ik wel lam, zegmaar :o

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 15:52
Weet iemand hoe ik *.aac bestanden afspeel? Het enige wat ik ermee kan is ze verwijderen, verzenden en verplaatsen. Volgens de handleiding moet de telefoon gewoon *.aac bestanden af kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:16:
[...]

En hoe kan je in stand-by modus zien of je een gemiste oproep / bericht hebt? Moet je dan ook eerst op de volumeknop drukken ofzo? Dat vind ik wel lam, zegmaar :o
juist, is idd wel irri had ook wel grag een knipperd lampje ofzo gezien.. maja tis neit anders :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boertje schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:14:
[...]

juist, is idd wel irri had ook wel grag een knipperd lampje ofzo gezien.. maja tis neit anders :z
Om te kijken of je berichten hebt, moet je hem toch zoiezo al pakken en wat is dan die ene vingerdruk nou. Knipperend iets heb ik nog nooit gezien, zou ook niet zo slim zijn aangezien dat niet zo leuk is voor de batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:06:
[...]

Om te kijken of je berichten hebt, moet je hem toch zoiezo al pakken en wat is dan die ene vingerdruk nou. Knipperend iets heb ik nog nooit gezien, zou ook niet zo slim zijn aangezien dat niet zo leuk is voor de batterijen.
soms druk ik per ongeluk een andere knop in en dan staat er 'Druk * en Vrijgeven om de toetsen vrij te geven', terwijl ik alleen de tijd wou weten, Mooie is ook dat je dan PER SE moet vrijgeven om de tijd te willen zien :@

[ Voor 9% gewijzigd door Silverline op 31-05-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen de tijd wil zien gewoon ff knoppie aan de zijkant drukken.. Kan het niet fout gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
[...]
nouja m'n samsung e600 had dat dus wel en die maakte zelfs ook nog om de zoveel tijd een geluidje als je een sms had ontvangen (dat was ook wel iets te veel van het goede :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er zijn enorm veel telefoons die een knipperend ledje hebben hoor, vrijwel alle pocket PC's, mijn vorige siemens CX65, mn eerste telefoon; een Sagem nogwat etc...
Zo vreemd is dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Grr hoe krijg ik me batterij klepje eraf... Me foon is zojuist gecrashed en ik krijg hem nu niet meer aan.... IK zocht een nummer op en druk op bellen.... Toen viel het netwerk ff weg en de foon reageerde super traag op de knoppen.... en toen viel hij uit....

Maja zit op me werk en heb me foon echt nodig dus hoe krijg ik me cover eraf :?

Baal Baal !!

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hard op het klepje drukken en dan schuiven will do the trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet té hard.. is nou niet echt het meest degelijke deel van het toestel in mijn ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 21:45
Mijn klepje gaat er altijd heel simpel af, maar als ik hoor hoeveel problemen er zijn met dat klepje heb ik geluk gehad volgens mij :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

je duim op het walkman logotje drukken en dan krijg je hem er soepel af :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Niet online
[...]

Nou ja, bij mn M55 (ja, ben ik weer met mn Siemens :P) zaten er lampjes aan de zijkant. Was wel handig hoor, dan ligt je toestel op je bureau en kun je vanuit je bed zien of je een bericht hebt of iets dergelijks. Ik denk dat ik het wel ga missen, maar ik ga er niet speciaal voor bij deze telefoon blijven :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Ik heb hem nu sinds 21 Maart 2006, en het is egt een lekker dingetje, alleen echter 2 bugs,
Als ik het licht wil gebruiken, dan gaat deze na een paar seconden knipperen, dit is ontzettend irritand.

en als 2de, als ik het geluid harder wil zetten, en dan via equalizer handmatig, en dan alles op zen hoogst, en als ik dan bij het laatste balkje ben, dan loopt het geluid vast.

Zijn voor deze 2 bugs een andere firmware ofzo? ik weet niet als je dit kan oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
lvrijn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:56:
Zijn voor deze 2 bugs een andere firmware ofzo? ik weet niet als je dit kan oplossen..
Deze bugs worden vrijwel zeker opgelost in een nieuwe firmware-update. Nee die is nog niet uit/klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:31:
Dat is inderdaad erg irritant. Ben je lekker muziek aan het luisteren krijg je de opeens de ringtone "Greeting" erdoorheen, ook als je in de playlist alleen de mappen selecteert waar je de muziek uit wil horen. Is hier geen oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
Weet iemand hoelang ze al bezig zijn met deze firmware-update?

@musicfreak
Tsjah lastig, dan maar een persoonlijke afspeelijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
lvrijn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:21:
Weet iemand hoelang ze al bezig zijn met deze firmware-update?
Ik denk vanaf 16 februari. Waarom vraag je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:56:
[...]

Ik heb met mijn telefoon geen last van de genoemde bugs! Lampje brandt mooi continu en kan mn geluid zo hard zetten als ik wil :D
Heb dat ding sinds 30 mei overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

musicfreak schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:14:
[...]

Dat is inderdaad erg irritant. Ben je lekker muziek aan het luisteren krijg je de opeens de ringtone "Greeting" erdoorheen, ook als je in de playlist alleen de mappen selecterrt waar je de muziek uit wil horen. Is hier geen oplossing voor?
maak een playlist met alleen de mp3-muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
maar het is dus niet mogelijk om ook games te verwijderen, want die demos hoef ik echt niet, maar staan er nu wel stuk of 4 van in me lijst als eerst. voor de rest top telefoon ben van nokia 6610 naar deze gegaan best groot verschil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik ben erachter. Grootste eter van mijn batterij is mijn 2gb memory stick. Ik heb hem er nu een halve dag en zit nog op 95%. Kijken hoe snel die achteruit gaat met een 512 mb stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
Ik zit er ook aan te denken eentje te kopen :), maar ik heb nog een paar vraagjes

- Waar kan ik hem het goedkoopst krijgen?
- Het verschil tussen branded en unbranded is alleen het logotje?
- Weet iemand toevallig ergens een leuke actie? Ik heb geen abbo nodig (heb een erg voordelig simonly abbo van telfort).

alvsat bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
justinnn schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:36:
Ik zit er ook aan te denken eentje te kopen :), maar ik heb nog een paar vraagjes

- Waar kan ik hem het goedkoopst krijgen?
- Het verschil tussen branded en unbranded is alleen het logotje?
- Weet iemand toevallig ergens een leuke actie? Ik heb geen abbo nodig (heb een erg voordelig simonly abbo van telfort).

alvsat bedankt!
1: check http://www.telecomvergelijker.nl
2: en wat extra software troep geloog ik (zoals vodafone live dingen?)
3: zie 1
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
lvrijn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:21:
Tsjah lastig, dan maar een persoonlijke afspeelijst..
Silverline schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 03:04:maak een playlist met alleen de mp3-muziek.
Die heb ik ook gemaakt, het helpt echter niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
Jimster schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:56:
[...]

Omdat ik dacht als het niet zo kort gelede is.., maar dat is het niet dus dit kan zeker nog wel even gaan duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:32:
Ok ik ben erachter. Grootste eter van mijn batterij is mijn 2gb memory stick. Ik heb hem er nu een halve dag en zit nog op 95%. Kijken hoe snel die achteruit gaat met een 512 mb stick.
3,5 uur later en ik zit nog op de 94....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

nou dat vind ik niet echt schokkend. Overigens moet je voor een echt eerlijk vergelijk die 512 er ook met 100% 12uur instoppen en de telefoon op exact dezelfde plek laten liggen (of zonder simkaart).

Maar 10% batterij per dag vind ik niet echt erg, dan heb je na 5 dagen een half dagje minder standby tijd. En 5 dagen haal ik met dit ding niet. Ik moet zeggen dat de batterij performance me wel tegenvalt, ik ben een 6310i gewend. Ik vind de batterijtijd wel het grootste nadeel, maar ik gebruik wel de mp3 en radio functie redelijk vaak (altijd als ik onderweg ben, dit ding is mijn fulltime mp3 speler geworden met 2gb kaartje erin:)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Ik heb net iets vreemds meegemaakt :)

In het menu in de linker bovenhoek stond bij mij altijd een dom PlayNow icoontje. Ik was wat wallpapers en themes e.d. aan het overzetten naar mijn telefoon, en toen ik daarna weer in het menu keek, stond er ineens vodafone Live!. Het icoontje was anders, maar volgens mij niet het icoontje van Live, maar een of ander SonyEricsson icoontje.

Ik heb niet gekeken waar dat icoontje uitkwam, omdat ik al genoeg data heb verbruikt (zal blij zal als ik bij KPN zit, waar ik bijna alles uit één bundel kan betalen. €15 per MB en niet eens uit de bundel, GEEZ). Overigens, na em nog een keer aan USB te hebben gehangen is mn PlayNow weer terug :?

[ Voor 9% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-06-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb in het topic gezocht op reboot, herstart, restart, uitgaand etc. maar krijg geen hits terug. Vandaar dat ik de vraag maar even post, want ik zit met het volgende probleem:

Wanneer ik uitgaande gesprekken voer, wordt na 20 a 30 seconden de verbinding verbroken en reboot het toestel zich. Dit is enkel bij uitgaande gesprekken. Inkomende gesprekken gaan goed.
Meestal reboot hij dus na 20 a 30 seconden van het gesprek, soms na een minuut en heel soms als het een minuut goed gaat en je sluit het gesprek af, dan reboot het toestel zichzelf alsnog.

Erg frustrerend. Heeft iemand dit probleem ook gehad of is dit een bekend probleem? Is dit misschien te verhelpen met nieuwe firmware o.i.d.?

Het toestel heb ik sinds afgelopen vrijdag nieuw binnen. Als het softwarematig op te lossen is, vind ik het zonde om hem terug te sturen. Want alle overige functies werken prima.

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
BaN5Hee schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:49:
Wanneer ik uitgaande gesprekken voer, wordt na 20 a 30 seconden de verbinding verbroken en reboot het toestel zich. Dit is enkel bij uitgaande gesprekken. Inkomende gesprekken gaan goed.
Meestal reboot hij dus na 20 a 30 seconden van het gesprek, soms na een minuut en heel soms als het een minuut goed gaat en je sluit het gesprek af, dan reboot het toestel zichzelf alsnog.

Erg frustrerend. Heeft iemand dit probleem ook gehad of is dit een bekend probleem? Is dit misschien te verhelpen met nieuwe firmware o.i.d.?
volgens mij komt dit probleem wel vaker voor, ook wel "dropped calls" genoemd aangezien er nog geen officieele firmware update is is het terugsturen denk ik de enigste oplossing. wel balen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BaN5Hee schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:49:
Ik heb in het topic gezocht op reboot, herstart, restart, uitgaand etc. maar krijg geen hits terug. Vandaar dat ik de vraag maar even post, want ik zit met het volgende probleem:

Is het een branded uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een manier/omweg gevonden om de standaard beltonen/games/afbeeldingen/thema's van de w810i te verwijderen? Deze zijn op de een of andere manier beveiligd waardoor het niet mogelijk is ze via je telefoon of via USB kabel te verwijderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:31:
nou dat vind ik niet echt schokkend. Overigens moet je voor een echt eerlijk vergelijk die 512 er ook met 100% 12uur instoppen en de telefoon op exact dezelfde plek laten liggen (of zonder simkaart).

Maar 10% batterij per dag vind ik niet echt erg, dan heb je na 5 dagen een half dagje minder standby tijd. En 5 dagen haal ik met dit ding niet. Ik moet zeggen dat de batterij performance me wel tegenvalt, ik ben een 6310i gewend. Ik vind de batterijtijd wel het grootste nadeel, maar ik gebruik wel de mp3 en radio functie redelijk vaak (altijd als ik onderweg ben, dit ding is mijn fulltime mp3 speler geworden met 2gb kaartje erin:)).
Die 1% minder en drie en een half uur later was zonder geheugenkaartje. Ik vind het nog best veel, als je bedenkt dat hij met geheugenkaart (2gb) al snel 10-20% minder is.

Toen ik vandaag in de ochtend keek had hij zonder geheugenkaart om 9 uur nog 90%. Terwijl ik hem gisterochtend rond een uur of 10 van de oplader haalde. Zonder geheugenkaart kan dat ding dus ruwweg 10 dagen meegaan. Nu met geheugenkaart, 512 mb zit ik na 12 uur (dus vanaf die 90%) nog op de 73%. Zeg 34% per dag bij normaal gebruik, dan zal die in totaal 3 tot 4 dagen meegaan afhankelijk van je gebruik. Conclusie die 2 gb kaartjes slurpen energie, want als je kijkt naar de gebruikers met k750i's de meeste hebben allemaal een gig of 512 kaartje erin en bij hun gaan ze allemaal gemiddeld 3-4 dagen mee. Komt dus overheen met de w810, op zich ook logisch want zoveel verschil in hardware is er nou ook weer niet te bespeuren.

Batterijperfomance is dus niet w810 afhankelijk maar geheugenkaart afhankelijk en niet zon klein beetje ook. Ik denk als jij 2 gig kaartje in jee 6680 zou stoppen dat het net zo erg zou wezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:06:
Zijn er meer mensen die last hebben van "hissing" in de mediaspeler? Bij het afspelen van alle MP3s en meegeleverde MIDIs zit er een behoorlijke ruis in. Vooral als het geluid zacht staat. Ik heb firmware R4CE012.
Dit is een paar weken geleden gepost. En ik heb hetzelfde probleem :(. Hebben meer mensen hier last van? Zijn er tips om het te minderen? Ik heb dus het probleem dat als ik de mediaplayer aanzet en een liedje afspeel er een "ruis" doorheen komt. Dit merk je vooral als je een niet al te druk liedje aan hebt en je volume laag zet. Echter, bij radio heeft hij geen ruis. De vraag bij dit probleem is: "Is het ene hardware probleem, of een software probleem?" En Het ligt iig niet aan de oordopjes. Ik heb een vodafone branded W810i.

nog een vraag,
Hoe zit het nou met firmwares downloaden. Ik heb dus een vodafone branded. Maar ik kan nergens vinden welke firmware ik nou heb en of die up to date is en waar ik dan (als die er is) een nieuwe zou kunnen downloaden.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 10:45
Yup, van die "ruis" heeft mijn w810i ook last. Het is duidelijk te horen bij het begin/einde van een liedje of tijdens een stil moment. Ik heb hier ook last van met de radio, je kunt het duidelijk horen als je het radio-menu opent en daarna 'uitschakelen' selecteert, dan gaat de radio uit en hoor je nog ff die ruis.

Is wel irritant vind ik, zeker omdat dit een "walkman" GSM is, dan verwacht ik toch wel een degelijke kwaliteit hoor :/

Ben ook teleurgesteld in de kwaliteit van de foto's, had het toch wat beter verwacht.
In de "deel 1" topic had iemand een foto gepost en mijn foto's bevatten veel meer "noise" :?
Kwaliteit staat op fijn en resolutie op hoogste. Als ik lagere resolutie neem is er ook nog redelijk wat noise. Is dit bij jullie ook zo of heb ik een slechte lens ofzo?

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet wat er valt te zeiken over die ruis alleen aan het begin van een liedje hoor je dat en daarna is de kwaliteit gewoon perfect. En waarschijnlijk hoor je dat alleen omdat die dingen echt in je oren zitten gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe... ik dacht echt effe dat ik de enige was! Maarre ik heb dus een unbranded versie en had het hissing met de originele firmware.
Ik heb de telefoon inmiddels geruild tegen een nieuwer model, maar ook die heeft het nogsteeds (wel heel iets minder geloof ik). Ik heb hierover ook met SE contact gehad, maar die stellen eigenlijk dat je geduld moet hebben... veeeel geduld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dikki dik, als je het niet snapt hoef je het nog geen "zeiken" te noemen.
Anders zijn er wel heel veel flapdrollen op dit forum bezig:
http://www.esato.com/boar....php?topic=119082&start=0
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor ook wel wat ruis op het moment dat ik de radio of mp3-speler start. Tijdens het afspelen heb ik er eigenlijk geen last van. Maar ik begrijp uit het topic dat Han van Berse noemt, dat de een er wel last van heeft en de ander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:10:
@dikki dik, als je het niet snapt hoef je het nog geen "zeiken" te noemen.
Anders zijn er wel heel veel flapdrollen op dit forum bezig:
http://www.esato.com/boar....php?topic=119082&start=0
:Z
het zeiken hoef je niet te letterlijk te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag had ik iets raars met m'n w810i, daarvoor nooit problemen ermee gehad. Maar vanmiddag toen ik onder m'n werk muziek aan't luisteren was crashte m'n mobiel ineens :|. Toen ik op het scherm keek stond hij vast op het scherm wat je krijgt als je hem op toetsblokering hebt staan en je drukt een toets in.

Ik heb hem toen maar zo laten staan even, want ik was druk met werk, maar toen ik weer keek was het scherm weg en werkte alles wel weer... dacht ik :X. Hij kon ineens niets meer afspelen, pas toen ik de accu eruit had gehaald en er weer in had gedaan kon ik weer van alles afspelen.

Iemand soortgelijk probleem gehad ?
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.