Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 18.054 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FalskDansker schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:38:
[...]

mijn telefoon (Siemens M55) laat altijd een envelopje of telefoontje zien linksonder in de screensaver om aan te geven dat je een gemist gesprek of bericht hebt hoor :)
Het verschil met Siemens toestellen en de S-E is, dat die laatste het display helemaal uitschakelen in standby. Dan valt er weinig te tonen in de screensaver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
FalskDansker schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:38:
[...]

mijn telefoon (Siemens M55) laat altijd een envelopje of telefoontje zien linksonder in de screensaver om aan te geven dat je een gemist gesprek of bericht hebt hoor :)
met een simpele druk op een knop zie je dat bij se ook, echt opvallend is zon icoontje natuurlijk niet. Meestal zie je zon icoontje pas als je er op gaat controleren en tja het verschil tussen se en het siemens telefoontje is dan in ene weg gevallen. Maar ik snap je tegenargument, want ik beweerde dat het alleen zo was bij klaptelefoons.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Wit!!! :D

Afbeeldingslocatie: http://www.se-nse.net/pix/Rumours/W810White1a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.se-nse.net/pix/Rumours/W810White2a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
kut, wie wilt zijn w810i wit met mijn zwarte omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Plaatjes werken al niet meer...

Dus hier een nieuwe.. persoonlijk vindt ik de zwarte mooier :)

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/5381/w810withearphonessatinblackw5g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.androg.ch/~mobilemag/funky/w810/w810vodafonemobilemag.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door -Thunder- op 19-05-2006 10:54 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
-Thunder- schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:52:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hehhee.. maar deze zijn gephotoshopped. De eerste foto is de W810i zwart met inverted colors... en de tweede is een W900i kleiner gemaakt, wat ge-edit bij de speaker, de zwarte navigatieknoppen geplakt van de W810i en met de numerieke toetsen van de W900i erop geplakt (zie het ontbreken van het sleuteltje op de ster toets).

Hier zijn de echte foto's:
- http://sebbs.it168.com/at...C07366+1_7LTgrgPZNiJz.jpg
en
- http://sebbs.it168.com/at...C07367+1_gJTiwYakXJRV.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door deuxani op 19-05-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:46
-nickx- schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:42:
Floris, ligt aan je firmware. wordt op veel fora's ook wel beschreven als drop calls. Even naar service centre gaan en je software updaten.. that's it.. : ) probleem opgelost!!
In welke plaaten zijn de SE service centre's eigenlijk gevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

deuxani schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:09:
[...]

Hehhee.. maar deze zijn gephotoshopped. De eerste foto is de W810i zwart met inverted colors... en de tweede is een W900i kleiner gemaakt, wat ge-edit bij de speaker, de zwarte navigatieknoppen geplakt van de W810i en met de numerieke toetsen van de W900i erop geplakt (zie het ontbreken van het sleuteltje op de ster toets).

Hier zijn de echte foto's:
- http://sebbs.it168.com/at...C07366+1_7LTgrgPZNiJz.jpg
en
- http://sebbs.it168.com/at...C07367+1_gJTiwYakXJRV.jpg
+1 scherp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
mm, je kan toch gewoon je firmware updaten via het netwerk?

althans die van mij checkt dat een keer per maand

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Tha_Butcha schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:49:
mm, je kan toch gewoon je firmware updaten via het netwerk?

althans die van mij checkt dat een keer per maand
Ik zou alleen niet weten hoe dat zou moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 00:06
-Thunder- schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:52:

[afbeelding]

[afbeelding]
Damn, dat sommigen hier in trappen :'(
Je ziet toch in 1 oogopslag dat deze plaatjes vet nep zijn! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-08 22:04
Nippletwister schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:34:
[...]

Damn, dat sommigen hier in trappen :'(
Je ziet toch in 1 oogopslag dat deze plaatjes vet nep zijn! :O
Euh, die andere plaatjes zijn wel echt... Volg de links van Deuxani maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:21

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dennahz schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:24:
[...]

Als iemand een betrouwbare website weet waar ik deze kan bestellen, ik hou me aanbevolen. Altijd alles maar te verbieden :? Is toch superhandig zoeits :)
.
www.expansys.de heeft ze in het assortiment.. voor 40 eurootjes..
Expansys.nl heeft ze dan weer niet :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
dikki dik schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:31:
[...]

met een simpele druk op een knop zie je dat bij se ook, echt opvallend is zon icoontje natuurlijk niet. Meestal zie je zon icoontje pas als je er op gaat controleren en tja het verschil tussen se en het siemens telefoontje is dan in ene weg gevallen. Maar ik snap je tegenargument, want ik beweerde dat het alleen zo was bij klaptelefoons.
Ik dacht inderdaad dat je het over klaptelefoons in het algemeen was, maar je bedoelde dus bij SE :)

nog drie maandjes wachten, en dan kan ik ook een W810i :) (moet 18 zijn voor een abonnement :P)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-08 19:24
FalskDansker schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:07:
[...]

Ik dacht inderdaad dat je het over klaptelefoons in het algemeen was, maar je bedoelde dus bij SE :)

nog drie maandjes wachten, en dan kan ik ook een W810i :) (moet 18 zijn voor een abonnement :P)
Waarom moet je nou weer 18 zijn :? Laat je hem toch gewoon op naam van je vader/moeder zetten :/

-edit- Maar weet nou iemand al waar dat kleine rode lichtje voor is :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bravebart op 19-05-2006 16:34 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Bravebart schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:33:
[...]

Waarom moet je nou weer 18 zijn :? Laat je hem toch gewoon op naam van je vader/moeder zetten :/

Welk lampje bedoel je toch in vredesnaam :/

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
-Thunder- schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:44:
[...]

Welk lampje bedoel je toch in vredesnaam :/
Damn, ben ik de enige die hem heeft :+

Naast de infraroodpoort (maar dus nog wel onder het sukje plexiglas zegmaar) zit een klein rood lampje. Die begon bij mij opeens te knipperen; ik weet ook niet waarom :/

-edit- Hier dus :+
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/104f409.png

[ Voor 9% gewijzigd door Bravebart op 19-05-2006 17:09 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vreemd... nooit gezien eigenlijk :p

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nope, hier ook niet. even de infrarood ingeschakeld maar toen bleef het ook donker daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:24:
nope, hier ook niet. even de infrarood ingeschakeld maar toen bleef het ook donker daar.
vandaar dat het ook infrarood heet en er nog een donkerrood glaasje voor zit die de eventuele rode kleur opvangt.
FalskDansker schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:07:
[...]

nah bedoelde eigenlijk met se de w810 en klaptelefoons in het algemeen :P

met de w810 krijg je het ook te zien als een icoontje, maar moet je wel eerst het scherm activeren door een willekeurige knop in te drukken.

maarre je kan gewoon op je 17de al een telefoon kopen. Ik word net als jou ook pas over drie maanden 18 (toevallig :+ ), maar het abbo staat gewoon op mijn vaders naam. Bij orange kan je zelfs al onder de 18 een mobieltje op je naam krijgen met toestemming van je ouders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:12

Nibbz

Postmaster General

ik wel, toevallig had ik er gister last van.

Dacht dat me telefoon naar de knoppe was. Hij was leeg, dus had hem aan de lader gedaan. 3 uur later kom ik terug om hem aan te zetten... alleen er gebeurde niks, behalve dat er een rood lampje ging branden op me telefoon (wat hierboven wordt aangegeven).

Dus ik denk "neee.... ding is naar de klote"... maar daarna kon ik mezelf wel voor de kop slaan. Ik zag dat ik de oplader niet in een stekker doos had zitten. Toen ik de oplader weer in het stekkerblok deed, sprong me telefoon aan, en ging opladen.

Dat rode lampje is dus een indicator dat de batterij leeg is

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Nibbz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:11:
ik wel, toevallig had ik er gister last van.

Dacht dat me telefoon naar de knoppe was. Hij was leeg, dus had hem aan de lader gedaan. 3 uur later kom ik terug om hem aan te zetten... alleen er gebeurde niks, behalve dat er een rood lampje ging branden op me telefoon (wat hierboven wordt aangegeven).

Dus ik denk "neee.... ding is naar de klote"... maar daarna kon ik mezelf wel voor de kop slaan. Ik zag dat ik de oplader niet in een stekker doos had zitten. Toen ik de oplader weer in het stekkerblok deed, sprong me telefoon aan, en ging opladen.

Dat rode lampje is dus een indicator dat de batterij leeg is
maar dat is geen infrarood dat is een rood ledje :P

[ Voor 9% gewijzigd door dikki dik op 19-05-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

dikki dik schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 18:12:
[...]

maar dat is geen infrarood dat is een rood ledje :P
jah tuurlijk... IR kunnen wij ook niet zien... maar het lampje zat dus naast de IR (achter dat zwarte / transparante stuk). Dacht dat we het daar over hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22
ok als je het nog niet gezien hebben :p (betekend dat batt op is..) druk > * < < * < * bij stand-by scherm, ga dan naar service tests > led/verlichting en kijk maar naar het infrarood vakje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Ik weet dat de Orange en Vodafone versies branded zijn, maar is de T-Mobile versie ook branded? Of heeft deze gewoon de originele software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Speed-Searcher schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 19:44:
ok als je het nog niet gezien hebben :p (betekend dat batt op is..) druk > * < < * < * bij stand-by scherm, ga dan naar service tests > led/verlichting en kijk maar naar het infrarood vakje :P
JeuJ.. er zit inderdaad een rood ledje :p

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:50:
aahh.. dat verklaart iets. Voor de W800i etc kun je al wel updatesoftware downloaden maar voor de w810i nog niet. Dat zal binnenkort wel komen dan. On the other hand... IIABDFI :P
lol dan heb ik die van de w800i gedownload...
en geprobeerd up te daten..hij herkent t wel als w810i, maar als nog zegt ie dat er geen update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Dat programma om te updaten (seus dus) is voor elke telefoon hetzelfde. De link zal dus nog niet bij de w810 staan omdat er nog geen update uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een paar dagen ook de trotse bezitter van een W810i en ben er zeer tevreden over. Ook ik ben nu bekend met de bugs, zoals het knipperende licht, etc....

Daarnaast had ik laatst ook het volgende: in de modus voor walkman, was ik even aan t kloten met de equalizer. tijdens het beluisteren van een liedje probeerde ik dus alle mogelijkheden uit (bass, mega bass, etc) door er snel doorheen te scrollen, plotseling leek het of hij vast bleef hangen en kreeg ik een zeer irritant en luid gezoem. Ook de muziek was niet meer te horen alleen het gezoem dus. Pas na het uitzetten van de walkman stopte hij hiermee :? :? :? Dit is me daarna ook niet meer gebeurt. Iemand anders dit ook gehad??

En daarnaast wilde ik ook weten of de covers van de W810i te verwisselen zijn. Dan haal ik zeker de witte uitvoering als die uit zijn _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 24-07 13:11
Heb hem ook een tijdje geleden gehaald. Prachtding! Helder beeld, goede foto's en goed geluid door de meegeleverde in-ear phones.

Mijn enige echte probleem so far is de handsfree functie via bluetooth. Om herkend te worden in de auto moet bluetooth persé aanstaan. Mijn vorige telefoon (Motorola V600), schakelde eenmaal geregistreerd gewoon automatisch bluetooth in en maakte connectie met de auto. Is er ook een manier op dat met de W810i voor elkaar te krijgen?

Het is namelijk heel irritant om elke keer dat ik de auto instap de telefoon uit mijn broekzak te halen, door de menuutjes heen te lopen en bluetooth aan te zetten. Dit vergeet ik steeds, waardoor als ik gebeld word, ik de auto alsnog aan de kant moet zetten om te bellen.

Iemand een idee?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:19

McRed

Tromgeroffel....

Nou in ieder geval staat bluetooth onder de snelkoppelingstoets rechts (de zilvere dus) dat scheelt weer bladeren ;)

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-07 02:22
Nu nog java-applicaties als snelkoppeling :/ Het lukt mij in ieder geval niet. Snelstse manier nu: meest rechtse knopje om naar hoofdpagina te gaan, daar staat bij mij nu Multimedia Gallerij, daarin twee keer omhoog en je bent bij Toepassingen. Moet sneller kunnen naar mijn idee :)

Ideaal ten opzichte van de k750 is dat de knopjes gewoon los zijn. Ik heb paar emailaccounts moeten instellen en browse vrij veel op internet via opera mini en dan pas komt echt naar voren dat die knopjes veel beter zijn. Vooral typfouten maak ik minder en de knopjes zijn makkelijk te "vinden."

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bravebart schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:33:
[...]

niet iedere ouder is daar even makkelijk mee, en bovendien, waarom zou ik voor drie maanden (was het eerder nog niet van plan) een abo van twee jaar op m'n moeders naam zetten?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gister ook een trotse bezitter van de w810i, je kunt er echt superveel mee. Alleen ik zit met 1 ding, ik heb nu complete films erop gezet :+, en het kijken ervan lukt gewoon goed enzo :D, alleen ik vind het een beetje jammer dat je een video niet op pauze kunt zetten. Is hier toevallig nog een andere player voor te downloaden oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinkelover schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 17:22:
Nu nog java-applicaties als snelkoppeling :/ Het lukt mij in ieder geval niet. Snelstse manier nu: meest rechtse knopje om naar hoofdpagina te gaan, daar staat bij mij nu Multimedia Gallerij, daarin twee keer omhoog en je bent bij Toepassingen. Moet sneller kunnen naar mijn idee :)
Ik heb de oplossing!! Heb zelf de linkerknop snelkoppeling gemaakt naar toepassingen. Moet je die alleen niet zoeken in je menu onder Multimedia gallerij (want dat kan dus inderdaad niet om een of andere vage reden), maar onder Agenda.. (onderaan de menilijst)
Ideaal heb ik het nu voor mij althans: naar rechts is bluetooth aan, naar links is toepassingen.

Oh vergeet te melden dat ik een Orange branded heb.. Menustructuur kan net ff wat anders zijn nietwaar..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 10:02:
Ik ben sinds gister ook een trotse bezitter van de w810i, je kunt er echt superveel mee. Alleen ik zit met 1 ding, ik heb nu complete films erop gezet :+, en het kijken ervan lukt gewoon goed enzo :D, alleen ik vind het een beetje jammer dat je een video niet op pauze kunt zetten. Is hier toevallig nog een andere player voor te downloaden oid ?
Dan moet je dat doen via de Walkman Mode, niet via Bestandsbeheer. Dan kun je ook gewoon vooruit spoelen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Het mag echt tijd worden voor die update, vannacht fietse ik naar huis heen.. zag ik een egel in de struikjes zitten op een mooie positie... ik flash aan doen.. ging natuurlijk knipperen..en daarom wou hij de foto niet maken :/

[ Voor 4% gewijzigd door -Thunder- op 22-05-2006 08:58 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

verplaatsen
verwijderen

Door Non Plus Ultra - donderdag 11 mei 2006 08:51
http://www.ssergio.com/got/se/w810/Intro_W810.gif

http://www.ssergio.com/got/se/w810/W810tree.jpg

Veel verschillen met de W800 zijn er niet:
-Het design is vernieuwd
-Muziek short-cut knoppen ala W900
-intern geheugen van maar 21MB, maar wel 512MB extern in verpakking bijgeleverd.
-EDGE ondersteuning
-Quad Band
-Firmware update via GPRS

....en nog steeds geen A2DP... zucht*
Gister een tweaker meetinkje gehad bij de amsterdam admirals en ik kan je zeggen: De w810i is echt veel relaxter dan een w800i

- Het schuifknopje van de camera is weg, niet meer elke keer per ongeluk je camera aan
- Het menu ziet er gelikter uit en zit logischer in elkaar
- Het menu reageert veel sneller
- Je kan navigeren in *alle* bestanden, op de w800i niet
- He display is (op de 50% modus) véél helderder dan van de w800i
- Het Jyostickje is nu een vierpuntstoets.

Misschien dit in de startpost meenemen.

Ennee, is het iemand al gelukt om dit voor elkaar te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7e90b39fccd2d2d1eb68946e19081714/full.png
Photoshopje uiteraard

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 11:14:
[...]

Dan moet je dat doen via de Walkman Mode, niet via Bestandsbeheer. Dan kun je ook gewoon vooruit spoelen, etc...
Oooh vet :D, thnx :> _/-\o_

/me gaat weer topgear kijken 8)

Is het geen idee om sites met themes op te nemen in de startpost ? Of sites met downloads voor deze mob ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
JvS schreef op zondag 21 mei 2006 @ 12:08:
Ennee, is het iemand al gelukt om dit voor elkaar te krijgen:
[afbeelding]
Photoshopje uiteraard
Heb ik op vele manier geprobeerd, maar zit er helaas niet in. Het enige hoe je het kan simuleren is door je agenda afspraken in een Note te zetten en de Note zichtbaar te maken op het standbyscherm.

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/3240/as3un.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:06

Sabbi

je denkt aan mij.

LB06 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 15:56:
Heb hem ook een tijdje geleden gehaald. Prachtding! Helder beeld, goede foto's en goed geluid door de meegeleverde in-ear phones.

Mijn enige echte probleem so far is de handsfree functie via bluetooth. Om herkend te worden in de auto moet bluetooth persé aanstaan. Mijn vorige telefoon (Motorola V600), schakelde eenmaal geregistreerd gewoon automatisch bluetooth in en maakte connectie met de auto. Is er ook een manier op dat met de W810i voor elkaar te krijgen?

Het is namelijk heel irritant om elke keer dat ik de auto instap de telefoon uit mijn broekzak te halen, door de menuutjes heen te lopen en bluetooth aan te zetten. Dit vergeet ik steeds, waardoor als ik gebeld word, ik de auto alsnog aan de kant moet zetten om te bellen.

Iemand een idee?
Erm, en hoe moet je w810 dan ruiken dat je in de auto stapt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
FalskDansker schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 22:29:
[...]

niet iedere ouder is daar even makkelijk mee, en bovendien, waarom zou ik voor drie maanden (was het eerder nog niet van plan) een abo van twee jaar op m'n moeders naam zetten?
Nee, owkee. Daar heb je wel weer gelijk in ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Sabbi schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:55:
[...]

Erm, en hoe moet je w810 dan ruiken dat je in de auto stapt???
Weet ik veel. Mijn Motorola V600 "rook" dat blijkbaar wel...

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:21:
[...]

Weet ik veel. Mijn Motorola V600 "rook" dat blijkbaar wel...
Vreemd, volgens mij kan een telefoon niet zelf de bluetooth aanzetten. Wel kan een telefoon automatisch verbinden als er een device in de buurt komt waarmee al een koppeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Wel hele mooie toestellen hoor die Walkman series van SE, maar zodra de headset eraf vliegt, geniet de hele trein coupe mee van je hardhouse :/ . Had SE hier niet iets aan kunnen doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 22-05-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Er zou toch misschien wel een link zijn in de kleuren van de w810i !

Als je kijkt op dit plaatje :
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/se/w810/W3r.jpg

Zie je dat de oordopjes zilver achtig zijn, de oordopjes die we bij de zwarte w810i krijgen zijn zwart !

Misschien dat er nog wel een zilvere editie op de markt komt ?
Le0032 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:15:
Wel hele mooie toestellen hoor die Walkman series van SE, maar zodra de headset eraf vliegt, geniet de hele trein coupe mee van je hardhouse :/ . Had SE hier niet iets aan kunnen doen?
Ik weet niet hoe jij dat doet, die dingen zit redelijk goed vast..

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Le0032 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:15:
Hehe ja, kom ik bij mijn keurige schoonouders aan op de fiets. Zijn ze beide in de bijkeuken waar ik per ongeluk mijn headset uit mijn telefoon snok. Konden ze mooi meegenieten van de nodige Tek-Club en Chicago House :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Joster schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:27:
[...]

Hehe ja, kom ik bij mijn keurige schoonouders aan op de fiets. Zijn ze beide in de bijkeuken waar ik per ongeluk mijn headset uit mijn telefoon snok. Konden ze mooi meegenieten van de nodige Tek-Club en Chicago House :9
dat doe ik altijd expres. om te laten zien dat mijn telefoon hard kan :D
alleen de w550i kan pas ECHT HARD!! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 25-07 21:20

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

-Thunder- schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:26:
Er zou toch misschien wel een link zijn in de kleuren van de w810i !

Als je kijkt op dit plaatje :
[afbeelding]

Zie je dat de oordopjes zilver achtig zijn, de oordopjes die we bij de zwarte w810i krijgen zijn zwart !

Misschien dat er nog wel een zilvere editie op de markt komt ?
Ik weet niet of je de topic van een paar Posts hiervoor hebt gelezen maar daar zie je dit:

http://sebbs.it168.com/at...C07366+1_7LTgrgPZNiJz.jpg

Het is trouwens wel zo dat deze kleur ook bij de W800, W900, W550 etc. standaard worden geleverd.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Ik had een probleem dat m'n batterij vrij snel leeg liep (met alleen een kwartiertje bellen en een paar sms-jes ontvangen binnen 50 uur).

Nu met de nieuwe firmware - CXC1250316 R4CK003 000000 - is dit probleem helemaal opgelost.
Beter nog, het lijkt wel een heel ander mobieltje; het menu is sneller, het geluid is beter, foto's zijn mooier, en sinds die vrijdag 20:33 uur vol van de lader kwam heeft de batterij nu pas ietsie meer dan een kwart verbruikt (incl bijna een uur bellen, 3 of 4x email binnen gehaald, paar foto's genomen, telefoon opnieuw ingesteld & alles getest; alleen walkman is nog maar 5 minuutjes gebruikt).

:Y)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel versies zijn er wel niet? ik heb dus de CXC1250316 R4CE012. Da's aardig wat cijfers achter de komma! En waar heb je die firmware dan vandaan? Want op de site staat nog niks... of heb je via support een nieuwere versie gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Deze informatie vondt ik net

Dit is wel interessant, ik weet niet of dit al bekend was ?
http://www.sonyericsson.c...=10376&fid=21839&esi=true

[ Voor 48% gewijzigd door -Thunder- op 23-05-2006 08:50 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

tis alleen zo'n gedoe om die simkaart eruit te krijgen. Vorige keer heb ik hier met een pincet lopen klootzakken. Maar uiteindelijk lukte het toch :p

edit:

nu flash-lite ondersteuning?

[ Voor 14% gewijzigd door Nibbz op 23-05-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb geen idee, heb het nog niet geprobeerd, kom het net tegen. Ga het denk ik vanmiddag is thuis proberen als niemand anders het nog niet gedaan heeft.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieus als dat zo is ga ik het gelijk doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

laat mij nu niks te doen hebben... moet alleen ff wachten todat er een pc vrij is. Op mijn 2 computers wil dat SEUS niet werken. Dus moet ff wachten todat er een andere vrij is, dan check ik het ff.

Moet alleen iemand die flash-lite werkend heeft gekregen, ff zo'n thema hier uploaden, anders weet ik niet of het werkt of niet :p.

[ Voor 26% gewijzigd door Nibbz op 23-05-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

SEUS: To much Users

lijkt erop dat die firmwareupdate door meerdere mensen nu wordt binnengezogen :p

edit:
Ben ik eindelijk door, moet SEUS een update voor zichzelf binnenhalen, en daarna reboot hij weer. Is hij gereboot... "to much users".... bah!

[ Voor 43% gewijzigd door Nibbz op 23-05-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

SEUS: "Geen update beschikbaar".... met zo'n leuk plaatje van een W810i erbij.

Helaas mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
* File size 30 Mb
* Version 2.2.13.7d
* Download time approx. 5 minutes or less on your current connection.
* Executable File (EXE)
* License Free
* For system Windows 2000; Windows XP
* Compatible with T610; P900 ; Z600; T630 ; K700i
S700i; K500i ; P910a ; W800; J300a
W600; Z520a; Z300a; K510a; W810i

Download

Er staat dus dat hij compatible is voor de w810i maar hij doet het niet :?

Heb je toevallig een branded telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:46:
SEUS: "Geen update beschikbaar".... met zo'n leuk plaatje van een W810i erbij.

Helaas mensen
yep heb t zelfde probleem hier :(

ik heb de CXC1250316 R4CE012 firmware op de gsm staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Laatst online: 01-08 22:55
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:44:
[...]

yep heb t zelfde probleem hier :(

ik heb de CXC1250316 R4CE012 firmware op de gsm staan
hoe zie je welke firmware je nu hebt dan? kan het nergens vinden in de menutjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Boertje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:07:
[...]

hoe zie je welke firmware je nu hebt dan? kan het nergens vinden in de menutjes :?
Menu -> instellingen -> Updateservice -> Softwareversie

Zo kan het oa :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
Bravebart schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:13:
[...]

Menu -> instellingen -> Updateservice -> Softwareversie

Zo kan het oa :)
oke thanx :Y)

CXC1254316
R4CK003 000000

is btw de davinci fw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
CXC1250316 R4CE012 hier. Niets mee gedaan, unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Boertje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:18:
[...]

oke thanx :Y)

CXC1254316
R4CK003 000000

is btw de davinci fw
Welke heb je ? Orange branded ?

Hoe kan je trouwens zien of je telefoon branded is ?

[ Voor 12% gewijzigd door -Thunder- op 23-05-2006 11:37 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb:

CXC1250321
R4CF002 000000

Orange Branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
-Thunder- schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:37:
[...]

Welke provider heb je?

Heb je je abbo bij een officiele shop afgesloten?

Orange is sowieso altijd branded (Ze hebben het mooie Walkman logo vervangen voor het Orange logo :r )

Vodafone schijnt ook branded te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nippletwister schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:43:
[...]

Welke provider heb je?

Heb je je abbo bij een officiele shop afgesloten?

Orange is sowieso altijd branded (Ze hebben het mooie Walkman logo vervangen voor het Orange logo :r )

Vodafone schijnt ook branded te zijn.
Ik heb hem bij belcompany afgesloten.. maar ik zie nergens iets van Orange er op staan ( ja ik heb wel orange ) en ik kan ook gewoon alle simkaarten gebruiken...( Ik gebruik op dit moment een prepaid kaartje van T-Mobile ).

Heb ik nou het geluk dat ik een niet branded gsm heb gekregen ? :)

[ Voor 12% gewijzigd door -Thunder- op 23-05-2006 11:46 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
-Thunder- schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:37:
[...]

ik heb een unbranded versie bij debitel abbo, en heb hem geflashed met davinci firmware.. geen camera geluidje meer en leukere menutjes endergelijke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verlies je je garantie dan niet ?

Ik hoor en lees zo veel daar over maar weet nog steeds niet hoe het er uit ziet, kan iemand mij op de 1 of andere manier laten zien wat het is ?

Ben je dan ook van de flash bug af ?

[ Voor 80% gewijzigd door -Thunder- op 23-05-2006 11:53 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
-Thunder- schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:53:
Verlies je je garantie dan niet ?

Ik hoor en lees zo veel daar over maar weet nog steeds niet hoe het er uit ziet, kan iemand mij op de 1 of andere manier laten zien wat het is ?

Ben je dan ook van de flash bug af ?
geen idee of je je garantie verliest.. ik heb hier iig geen last van die flash bug, weet eigenlijk ook niet of ik daar last van had.

hier een foto'tje van flash menutje:
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/1331/dscf43020mb.th.jpg

edit..
en ook nog een filmpje (zelf nog niet bekeken.. geen quicktime @ work)
KLIK

[ Voor 29% gewijzigd door Boertje op 23-05-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ik zit hier met een unbranded telefoon (die dus niet wou updaten)

CXC1250316 R4CE012

edit:
maar hoe halen jullie die simkaart eruit dan? Ik MOET het met een pincet doen, anders krijg ik hem er niet uit

[ Voor 42% gewijzigd door Nibbz op 23-05-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Boertje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:57:
[...]

geen idee of je je garantie verliest.. ik heb hier iig geen last van die flash bug, weet eigenlijk ook niet of ik daar last van had.

[afbeelding]

edit..
KLIK
Het ziet er wel mooi uit, ik vraag me alleen af als ik die er opzet als ik ook het standaard menu nog kan gebruiken want ik vindt die er ook wel mooi uit zien :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Boertje schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:57:
[...]

[afbeelding]

edit..
KLIK
Ziet er heel erg vet uit :9
Cool dat die cursor ook telkens een ander kleurtje heeft :)

Hoeveel van die flash-themes zijn er op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Nibbz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:12:
maar hoe halen jullie die simkaart eruit dan? Ik MOET het met een pincet doen, anders krijg ik hem er niet uit
Mij lukt het met mijn vinger ook nog wel. Beetje kloten met je nagel van je wijsvigner net onder je simkaartje komen, je duim erop drukken en eruit halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
-Thunder- schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:36:
[...]

Het ziet er wel mooi uit, ik vraag me alleen af als ik die er opzet als ik ook het standaard menu nog kan gebruiken want ik vindt die er ook wel mooi uit zien :)
3 flash menutjes en de standaard walkman menu (dat oranje ding) blijft er ook nog op staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

En de ander standaard thema's dan ? Die raak ik kwijt ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Als je die terug wilt zet je die er toch zo weer terug op. Gewoon even je huidige thema's backuppen op je pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

oke thanks :)

Nu vraag ik me alleen af of ik me garantie behoud ( Ik denk dat me telefoon niet branded is, ik heb wel een orange abbo maar zie nergens iets van orange ofzo staan ) Ik zag een keer een schermpje met allemaal slotjes en die waren allemaal open, zegt dat genoeg of ?

En is die da vinci firmware in nederlands of alleen Engels ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
-Thunder- schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:35:
oke thanks :)

Nu vraag ik me alleen af of ik me garantie behoud ( Ik denk dat me telefoon niet branded is, ik heb wel een orange abbo maar zie nergens iets van orange ofzo staan ) Ik zag een keer een schermpje met allemaal slotjes en die waren allemaal open, zegt dat genoeg of ?

En is die da vinci firmware in nederlands of alleen Engels ?
garantie weet ik niet.. firmware is ook in nl te krijgen (meeste europese talen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Als ik deze firmware er op zet en een backup maak van de vorige firmware ( indien mogelijk ) kan ik die dan gewoon weer terug plaatsen zonder dat ze het merken dat ik ooit de andere firmware er op gehad hebt ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 08:29:
hoeveel versies zijn er wel niet? ik heb dus de CXC1250316 R4CE012. Da's aardig wat cijfers achter de komma! En waar heb je die firmware dan vandaan? Want op de site staat nog niks... of heb je via support een nieuwere versie gekregen?
Via SE-tech iid. Het schijnt nog een beta-versie te zijn, maar hij werkt dus prima.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

ik zoek/google op SE-tech... krijg alleen maar crap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

pfff.. even kort en bondig.. ik net bellen met se callcentre... kennen ze het probleem niet :/

even later zeggen ze van dat ze het opgelost hebben :s

dan zegt zon vrouwtje tegen mij dat ik de update software moet downloaden en dan instaleren... ( zegt ze dat ik moet oplette of me pc wel goed genoeg is...800mhz nodig.. wat denken ze wel niet ? leven we nog in de wereld hiervoor?????

maar er is geen update beschikbaar wat volgens hun wel is :/

geven ze me het nummer + adres van se service centre hier in de buurt, dus ik hun opbellen en hun kennen het hele probleem niet...

pff stelletje prutsers bij elkaar

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig al een keer een mp4 video file werkend op z'n mobiel gehad ? Ik heb 3GP wel voor elkaar gekregen, maar bij mp4 krijg ik alleen geluid en geen beeld. Nu zei iemand uit het vorige topic dat je precies het goede formaat van filmpje moet hebben. Dus heb ik een avi file omgezet naar mp4 met een formaat van 220 bij 176 en nu heb ik nog geen beeld.

Of moet ik nog wat anders instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Face Wrap is trouwens best grappig.. maak je foto en dan kan je die vervormen etc.. grote neus.. grote mond etc :p, is een gratis prog van SE.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

-Thunder- schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 17:11:
pfff.. even kort en bondig.. ik net bellen met se callcentre... kennen ze het probleem niet :/

even later zeggen ze van dat ze het opgelost hebben :s

dan zegt zon vrouwtje tegen mij dat ik de update software moet downloaden en dan instaleren... ( zegt ze dat ik moet oplette of me pc wel goed genoeg is...800mhz nodig.. wat denken ze wel niet ? leven we nog in de wereld hiervoor?????

maar er is geen update beschikbaar wat volgens hun wel is :/

geven ze me het nummer + adres van se service centre hier in de buurt, dus ik hun opbellen en hun kennen het hele probleem niet...

pff stelletje prutsers bij elkaar
Whah. niet iedereen heeft een P4 of Athlon 64 hoor :P Mijn halve klas zit nog op een Pentium 2, er zijn er maximaal 5 met een fatsoenlijke pc :P

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 16:32
Ik heb vandaag een nieuwe abo bij BelCompany afgesloten.
Een Hi25 abo met een W810i, hierbij krijg ik 2 kaartjes voor The DaVinci Code en het boek, maar de verkoper wist niks van een speciale DaVinci firmware.
Kan iemand daar iets meer over vertellen? Ik weet dat hij dan bij de BelCompany weg moet komen enzo, maar de verkoper wist er niks van? :?

Nu nog 2 weken wachten voor KPN akkoord gaat en dan kan ik eindelijk m'n nieuwe phone ophalen! :9 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb bij Belcompany ook een abbo afgesloten , kreeg het zelfde als jou maar dan ook 2 kaarten voor Marco Borsato :p er bij. En ik kreeg het toestel ook direct mee. Ik heb trouwens geen KPN maar Orange 22,50 p/m. ( Toestel was ook gratis )

Ps : Geen Da Vinci te bekennen op de telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door -Thunder- op 23-05-2006 20:44 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Nibbz schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 15:42:
ik zoek/google op SE-tech... krijg alleen maar crap..
Ik moest hem terugsturen naar de shop waar ik hem had gekocht (GSM.tv), en zij hebben hem weer naar SE gestuurd.. maar als je wilt bel ik ze morgen wel even om te informeren naar het adres waar'ie heen is geweest.. :7

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig hoe sommigen het boek verwarren met de firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:28:
Heeft iemand toevallig al een keer een mp4 video file werkend op z'n mobiel gehad ? Ik heb 3GP wel voor elkaar gekregen, maar bij mp4 krijg ik alleen geluid en geen beeld. Nu zei iemand uit het vorige topic dat je precies het goede formaat van filmpje moet hebben. Dus heb ik een avi file omgezet naar mp4 met een formaat van 220 bij 176 en nu heb ik nog geen beeld.

Uit het w800/k750 topic: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 19:28:

Ik gebruik ImTOO MP4 Encoder, werkt helemaal prima. Gewoon de juiste instellingen pakken (176x144 resolutie, niet hoger anders krijg je idd alleen geluid)... En oppassen met de bitrate -> max 220 (bijv 180 aan video en 32 aan audio)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 21:47
Hebben jullie ook last van het kraken van de navigatie toets? ik las in het vorige topic dat dat waarschijnlijk over zou gaan na een aantal weken gebruik maar bij mij kraakt het nog steeds en ik begin het nu toch echt erg irri te vinden!! weet iemand of ze dat bij de SE service point kunnen verhelpen?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... ik heb hetzelfde probleem. Bij Vodafone zeiden ze dat alle modellen die ze op voorraad hadden hetzelfde probleem hebben ... naar verloop van tijd moest het verminderen; als hij zou blijven kraken, dan wilden ze hem wel terugsturen voor reparatie ... immers, een blijvend krakende navigatietoets is een fabricagefout ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
ja mij begint dat kraken ook te irriteren, wacht het nog ff af.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Boertje schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:28:
ja mij begint dat kraken ook te irriteren, wacht het nog ff af.. :/
Ik had daar ook last van. Als ik naar rechts 'navigeerde' dan voelde ik een vreemd soort weerstand en maakt hij een raar geluidje. Ik heb hem nu enkele weken, maar het probleem is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Hoe is bij jullie de FM-ontvangst? Ik heb nl. het idee dat ik alleen goed ontvangst heb in de meest ideale omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Weet niet of het andere mensen ook is opgevallen maar ik vind dat het versturen van files naar de telefoon (in file mode) niet erg snel gaat, ondanks dat ik gebruik maak van USB 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
EmilneM schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:59:
Weet niet of het andere mensen ook is opgevallen maar ik vind dat het versturen van files naar de telefoon (in file mode) niet erg snel gaat, ondanks dat ik gebruik maak van USB 2.0.
Klopt, schijnt veel sneller te gaan als je gebruik maakt van een cardreader
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.