Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.996 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

jongens.. ik schaam me diep...., ik heb verloren.. als paladin.. zijne... van een warrior... die maar 3 levels hoger was dan mij..., speelde wel volgens zijn regels.. ik mocht niet healen... ik had hem 3/4 hp eraf geslagen... maar dat was met mijn oude talent build (holy)... ik heb nu een nieuwe...(deels retribution tot en met 6% 2handed weapon en deels holy voor crit op healing, strength en intellect) die nu seal of command heeft, en nog wat holy, en ik heb ook nieuwe equipments/gear gekocht... waarop +1% crit staat. me crit change is volgens mij nu 18%, denken jullie dat ik kan winnen van een warrior zonder te healen?

Edit: zo'n build heb ik ongeveer op lvl 60, tot nu toe full retri, beetje holy http://www.wowhead.com/talent/?sEczbxoZZxfetMc

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 22:39
Darkmoon Heroism proct niet constant he ;) net zo met de crusader en lifestealing proc anders hattik allang de Blue Dragon trinket gehaalt.

Dus zou je de proc chance moeten weten over periode X en dan krijg je een gemiddelde healing per gevecht (aangezien procs timebased zijn en niet per hit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:32:
denken jullie dat ik kan winnen van een warrior zonder te healen?
rare vraag, wat heeft de warr aan? wat is je eigen gear? hoe goed ben je in duels? hoe goed is de ander in duel? Wat voor een build heeft de ander?

Zoveel factoren die meespelen op zo'n generieke vraag, dus het antwoord is: dunno 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

Vanwaar het niet mogen healen? Is dat een soort van gedrags code in WoW mbt Paladins ofzow.

Nogal onzin als je het mij vraagt, maar goed....

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 143666 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:13:
[...]

Je wilt DW maar neemt niet de DW specc? Ik zou meer voor deze built gaan. En misschien kan je imp cleave nog ruilen voor imp battleshout.
http://www.wowhead.com/talent/?LchxbhbZE0zVMxRqo

Improved Overpower hoeft niet kan wel, met een trage hoge max damage MH is het het zeker waard imo, en een bijna gegarandeerde crit voor Flurry is altijd handig.

Im ga liever voor Booming Voice, de extra minuut die je erbij krijgt voor Bshout is imo beter voor je rage dan Unbridled Wrath, maar met 2 snelle wapens kan UW weer beter zijn. Voorkeur denk ik.

Dat je Piercing Howl niet neemt snap ik niet. In range blijven is alles voor een warrior, zeker als je geen burst hebt zoals met DW.

Imp Cleave vind ik meer iets voor een 2hander fury build maar afhankelijk van je Mainhand kun je kiezen voor 3/3 Cleave of 2/2 Imp Execute en een puntje in Imp Berserker Rage. Voorkeur :)

Imp Bshout en Enrage is logisch net als 5/5 Flurry en Death Wish. Imp Intercept is gewoon een van de beste talents die er is, intercept gebruik ik ZO vaak.
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:32:
jongens.. ik schaam me diep...., ik heb verloren.. als paladin.. zijne... van een warrior... die maar 3 levels hoger was dan mij..., speelde wel volgens zijn regels.. ik mocht niet healen... ik had hem 3/4 hp eraf geslagen... maar dat was met mijn oude talent build (holy)... ik heb nu een nieuwe...(deels retribution tot en met 6% 2handed weapon en deels holy voor crit op healing, strength en intellect) die nu seal of command heeft, en nog wat holy, en ik heb ook nieuwe equipments/gear gekocht... waarop +1% crit staat. me crit change is volgens mij nu 18%, denken jullie dat ik kan winnen van een warrior zonder te healen?

Edit: zo'n build heb ik ongeveer op lvl 60, tot nu toe full retri, beetje holy http://www.wowhead.com/talent/?sEczbxoZZxfetMc
Niets om je voor te schamen, er zijn maar weinig Paladins waar ik echt van af blijf op onze server en dat zijn de freaks met 1h/shield (8k armour hallooo mitigatie) en +spelldamage die JoC's losgooien voor 1500 crits.

De idioten met 2-handers kan ik doorgaans wel aan, afhankelijk van hoeveel ik crit. Had pas nog een leuk gevecht in AB, goser blies z'n Shield, Repentance, HoJ en LoH doorheen en ik won nog 1 op 1 :)

Paladins vragen om niet te healen vind ik zo'n onzin. Van die duel freaks voor wie het altijd iemand anders zijn schuld is "FCUKING HAELR DONT HAEL U NOOB" "Err I'm a Priest" "FCUK U NOOB". Of van die geile rogues die Blind Vanish Prep Blind Vanish doen en dan gaan opscheppen dat niemand ze kan verslaan, moet je ze horen gillen als ik Recklessness gebruik. Beetje leren omgaan met classes is veel beter, dacht je dat die lvl 60 ganker denkt "ik zal maar niet m'n beste skills gebruiken want dan verliest die arme ziel misschien" Kom op zeg :)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 18-05-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143666

Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:22:

Hmm misschien deze dan http://www.wowhead.com/talent/?LVhL0hbZVVhMxxRVo
Blood Craze geruiled voor intercept, intercept is ook wel handig in instances waar de baas beetje rondrent :)
Cleave is wel belangrijk juist om meerdere mobs tegelijk te pakken :)
Het ligt er misschien ook een beetje aan maar zelf zou ik blood craze nemen en imp cleave laten valen omdat je deze nooit gebreukt in mc+bwl. Weet natuurlijk niet of je daar zelf veel rond loopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:44:
Vanwaar het niet mogen healen? Is dat een soort van gedrags code in WoW mbt Paladins ofzow.

Nogal onzin als je het mij vraagt, maar goed....
de meeste warriors willen niet tegen een paladin vechten omdat ze weten dat ze dan verliezen... vandaar niet dat ik dan niet mag healen... anders win ik zelfs met ogen dicht :P, dus tis dan geen uitdaging meer... en tevens.. als een paladin wint van een warrior zonder te healen moet de warrior zich goed schamen *wel ongeveer even hoog lvl*
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:50:
@ Heuvetlje: Ik ben pas lvl 14 :) Maar ik wil het wel serieus aanpakken en neit iedere keer me talent tree opnieuw indelen. :)

Na goed gekeken te hebben naar andere builds hier (vooral die van ErA), denk ik dat dit dus een mooie is eindelijk:

http://www.wowhead.com/talent/?kZVg0zbZVAMcoftVo

Een hele kleine aanpassing tov die van ErA, en 1 puntje die over was naar Frosbite gebracht. Ziet dit er goed uit mensen? :)
ziet er lekker uit :P, maar je kan beter op low lvl op fire gaan.. je leveld dan veel sneller.. een vriend van me gebruikt pyroblast of hoe dat ook heet.. (tis wel 6 sec cast) maar voor eerste dmg is dat lekker, 3/4 hp af van een mob op zijn level.. als ik het goed heb..

maar het ziet er prima uit hoef je op lvl 60 geen talent redo meer te doen :P

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

@ Heuvetlje: Ik ben pas lvl 14 :) Maar ik wil het wel serieus aanpakken en neit iedere keer me talent tree opnieuw indelen. :)

Na goed gekeken te hebben naar andere builds hier (vooral die van ErA), denk ik dat dit dus een mooie is eindelijk:

Een hele kleine aanpassing tov die van ErA, en 1 puntje die over was naar Frosbite gebracht. Ziet dit er goed uit mensen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05 13:01

Mojo

The Power Within

Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:52:
Nog vraagje ...
Zou 4 pieces of Heroism + Darkmoon heroism + bloodthirst + Arcanite Champion + Lifestealing of Crusader jezelf bijna full kunnen bijhealen ?
Je heb kans op bijna 600 hp's op elke hit volgens mij

Arcanite Champion healt voor 270 to 450
Darkmoon Heroism healt voor 120 to 180
Bloodthirst 5x20 healt voor 100
Crusader healt voor 75 to 120

dat is een het optimale geval een minimale healing van 565 en max healing van 950hp !!!

Ik weet dat zonder de champion het niet outhealed maar iemand het al MET de champion geprobeerd ? :P
Ik heb een Reaper met Crusader, Heroism set en de Trinket. Heb hiermee vrijwel geen downtime, op normale mobs hoef ik eigenlijk niet te eten :)

En ik win met mijn Warrior ook van vrijwel alle paladins.. tenzij ze echt te veel epics hebben, maar dat telt niet :P Ik heb er ook niezo veel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mojo op 18-05-2006 11:02 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box

je verknalt wel het "ontdekken" van je eigen char nu en eindigt meestal met een cookiecutter build, imho veel leuker om alles zelf te ontdekken de eerste keer, had zelf bv een holy/shadow build tijdens het lvlen maar kwam dr later achter dat een volle shadow/disc build daarvoor veel beter is. Toch veel geleerd en ook alle trees uit kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:11
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:45:
[...]

http://www.wowhead.com/talent/?LchxbhbZE0zVMxRqo

Improved Overpower hoeft niet kan wel, met een trage hoge max damage MH is het het zeker waard imo, en een bijna gegarandeerde crit voor Flurry is altijd handig.

Im ga liever voor Booming Voice, de extra minuut die je erbij krijgt voor Bshout is imo beter voor je rage dan Unbridled Wrath, maar met 2 snelle wapens kan UW weer beter zijn. Voorkeur denk ik.

Dat je Piercing Howl niet neemt snap ik niet. In range blijven is alles voor een warrior, zeker als je geen burst hebt zoals met DW.

Imp Cleave vind ik meer iets voor een 2hander fury build maar afhankelijk van je Mainhand kun je kiezen voor 3/3 Cleave of 2/2 Imp Execute en een puntje in Imp Berserker Rage. Voorkeur :)

Imp Bshout en Enrage is logisch net als 5/5 Flurry en Death Wish. Imp Intercept is gewoon een van de beste talents die er is, intercept gebruik ik ZO vaak.
http://www.wowhead.com/talent/?pMhxbhbZVVzmgxoVo

Dat is mijn huidige talentbuild

Dit is bijna dezelfde als de build van zoneseek, alleen ik heb 1 punt in deflection, 2 in imp intercept, 1 in imp beserker rage en 1 in imp battleshout laten vallen voor DW spec.

Imp intercept niet genomen omdat ik niet meer PVP op dit char. Rank 9 geweest, exhalted bij AV geworden toen vond ik het wel welletjes.

tevens heb ik gekozen voor unbridled wrath ipv Booming voice, dit is echter zoals zoneseek al aangeeft een persoonlijke keuze. Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik meestal in een groep zit met 3 rogs en een andere fury warrior die al booming voice heeft.

Wapens die ik gebruik:

Deathbringer (mh) http://www.thottbot.com/?i=36367
Warblade of the hakkari (oh) http://www.thottbot.com/?i=51408

Niet de beste wapens die er te krijgen zijn als je al BWL en alles raid, maar voor mij toch een aardig DPS setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
Trees uitproberen is duur, maar wel fun : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

in mijn ogen moet je vooral een fire build hebben tot lvl 60 aangezien dit veel meer dmg doet dan frost. Het is wat minder mana efficient ja, maar dit is niet echt een probleem. Mob is toch al dood voordat je OOM bent.

Dat je later voor frost kiest is helemaal logisch, maar nu moet je gewoon lekker voor Fire/Arcane gaan imo

Edit dat zou tot 1.11 gelden.. na 1.11 Fire met een beetje frost.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 31660 op 18-05-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:59:
[...]

je verknalt wel het "ontdekken" van je eigen char nu en eindigt meestal met een cookiecutter build, imho veel leuker om alles zelf te ontdekken de eerste keer, had zelf bv een holy/shadow build tijdens het lvlen maar kwam dr later achter dat een volle shadow/disc build daarvoor veel beter is. Toch veel geleerd en ook alle trees uit kunnen proberen.
wat is nou weer een cookiecutter O_O;;

vraagje.. vind je het leuk om mensen af te kraken.. en heel mooi dat je dat heb geleerd, besides its his char.. his way of playing.. en jij ligt zeker elke nacht wakker omdat hij het "verknalt" heeft met het ontdekken van zijn char

hehe OT:
ik heb gistern een paarse bow geloot uit een elite mob.. O-) mijn eerste mob sinds een paar dagen :D _/-\o_ })
RaseriaN schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:13:
[...]

Kraakt hij iemand af? Nee, hij geeft puur zijn mening weer en ik moet zeggen dat hij wel gelijk heeft. Door het zelf indelen van je talentpoints lees en leer je direct wat ze zijn en wat voor impact ze hebben op je speelstijl. Tevens pas je je speelstijl aan waardoor je ook beter word natuurlijk.

Trouwens, wie ligt er nu wakker over een gemeende 'flame' post van de persoon die jij quote? ;)
ja man.. ik lig dagen en nachten wakker over zijn post.. en soms zit ik ook stiekem in een donker hoekje te huilen...

maarjah.. wil geen slotje op deze topic.. dus.. kunnen we gewoon normaal verder gaan?

en sorry als ik iemand gekwest heb :)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:07:
[...]

vraagje.. vind je het leuk om mensen af te kraken.. en heel mooi dat je dat heb geleerd, besides its his char.. his way of playing.. en jij ligt zeker elke nacht wakker omdat hij het "verknalt" heeft met het ontdekken van zijn char

hehe OT:
ik heb gistern een paarse bow geloot uit een elite mob.. O-) mijn eerste mob sinds een paar dagen :D _/-\o_ })
Kraakt hij iemand af? Nee, hij geeft puur zijn mening weer en ik moet zeggen dat hij wel gelijk heeft. Door het zelf indelen van je talentpoints lees en leer je direct wat ze zijn en wat voor impact ze hebben op je speelstijl. Tevens pas je je speelstijl aan waardoor je ook beter word natuurlijk.

Trouwens, wie ligt er nu wakker over een gemeende 'flame' post van de persoon die jij quote? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

[...]

hehe OT:
Cookiecutter build is volgens mij de beste build die voor een class bestaat.

Hij kraakt verder helemaal niemand af, hij vind dat alleen maar, "imho" staat ook ergens, ik persoonlijk vind het ook namelijk dat als je zelf alles ontdekt, het leuker spelen is, zo kwam ik er als level 40tiger pas achter dat ik fade kon gebruiken in instance, ik vond het namelijk geen nut hebben solo, dus had hem ook niet op mijn bars staan.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begrijp de mening wel, maar ik heb ook zoiets waarom het wiel opnieuw uitvinden? :) The talent tree is niet het aller belangrijkste in de hele game lijkt me zo en ik heb ook geen zin om iedere keer opnieuw te moeten indelen. Vandaar dat ik een PvE build wil die gewoon goed is. Dat het
altijd iets beter kan snap ik, maar ik wil het ook niet helemaal fout doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
[...]
vraagje.. vind je het leuk om mensen af te kraken..
ik weet het tahiko, lezen is best moeilijk, kijk dat is afkraken

en het gaat ook niet om het opnieuw uitvinden van het wiel, immers alle wielen zitten al in het spel, gaat erom welke velgen het beste bij je eigen wielen passen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Helox-in-a-box op 18-05-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:19:
[...]

ik weet het tahiko, lezen is best moeilijk, kijk dat is afkraken

en het gaat ook niet om het opnieuw uitvinden van het wiel, immers alle wielen zitten al in het spel, gaat erom welke velgen het beste bij je eigen wielen passen :)
Helemaal top zo'n omschrijving, het gaat namelijk soms alleen maar om een paar puntjes in de tree, die jij als speler liever hebt dan een andere speler die daar anders over denkt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:17:
Ik begrijp de mening wel, maar ik heb ook zoiets waarom het wiel opnieuw uitvinden? :) The talent tree is niet het aller belangrijkste in de hele game lijkt me zo en ik heb ook geen zin om iedere keer opnieuw te moeten indelen. Vandaar dat ik een PvE build wil die gewoon goed is. Dat het
altijd iets beter kan snap ik, maar ik wil het ook niet helemaal fout doen. :)
Je maakt in mijn ogen juist wel een fout als je niet een paar keer respecced. Zoals al eerder aangegeven is zal je talent build voor MC heel anders moeten zijn dan je talent build die je hebt tijdens het lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
ff paar vraagjes;

1> zijn er hier ook mensen die op steamwheedle spelen?
2> spelen jullie uberhoubt wel warlocks? ik heb een gnome warlock (engineer/miner) lvl12 en heb de grootste lol met dat char maar hoor jullie eigenlijk voornamelijk spreken over alle klassen behalve warlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:23
Yokidrink schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:25:
ff paar vraagjes;

2> spelen jullie uberhoubt wel warlocks? ik heb een gnome warlock (engineer/miner) lvl12 en heb de grootste lol met dat char maar hoor jullie eigenlijk voornamelijk spreken over alle klassen behalve warlock :)
warlock lvl 57 present..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:57
Dennism schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:02:
[...]

http://www.wowhead.com/talent/?LVhL0hbZVVhMxxRVo

Dat is mijn huidige talentbuild

Dit is bijna dezelfde als de build van zoneseek, alleen ik heb 1 punt in deflection, 2 in imp intercept, 1 in imp beserker rage en 1 in imp battleshout laten vallen voor DW spec.

Imp intercept niet genomen omdat ik niet meer PVP op dit char. Rank 9 geweest, exhalted bij AV geworden toen vond ik het wel welletjes.

tevens heb ik gekozen voor unbridled wrath ipv Booming voice, dit is echter zoals zoneseek al aangeeft een persoonlijke keuze. Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik meestal in een groep zit met 3 rogs en een andere fury warrior die al booming voice heeft.

Wapens die ik gebruik:

Deathbringer (mh) http://www.thottbot.com/?i=36367
Warblade of the hakkari (oh) http://www.thottbot.com/?i=51408

Niet de beste wapens die er te krijgen zijn als je al BWL en alles raid, maar voor mij toch een aardig DPS setje.
Ik wilde eigenlijk voor de full Hakkari set gaan dus beide hands snel ...
maar met unbridled wrath heb je die punten denk ook nie nodig in improved execute omdat je toch genoeg rage heb en piercing howl is nou niet zo super dus denk dat deze build idd iets beter is :)
inplaats van piercing howl kun je altijd hamstringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Niet om lullig te doen hoor, maar gewoon lekker spelen met talents die jou leuk of nuttig lijken. Dat is veel leuker en nuttiger dan nu al serieus bezig met met meuk waar je echt de komende tijd nog niks mee te maken hebt. Respeccen ga je toch heus nog wel een keer doen, mark mij words. :)

Je op level 14 druk maken over je talent tree voor wanneer je level 60 bent is echt heel onnodig. :)
ff paar vraagjes;

Jep, m'n alt is sinds gisteravond een 48 gnome lock. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 18-05-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:39:
[...]

Niet om lullig te doen hoor, maar gewoon lekker spelen met talents die jou leuk of nuttig lijken. Dat is veel leuker en nuttiger dan nu al serieus bezig met met meuk waar je echt de komende tijd nog niks mee te maken hebt. Respeccen ga je toch heus nog wel een keer doen, mark mij words. :)

Je op level 14 druk maken over je talent tree voor wanneer je level 60 bent is echt heel onnodig. :)
mwoah sommige lvln in een week naar 60 dus kan handig zijn hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:40:
[...]

in een week? slapen die wel dan? ik doe al een week over 1-12 :)

ok... ik ben dan ook wel geen grinder zoals dat hier heet maar toch... amazing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:40:
[...]
Jawel, maar de build waarmee je je naar 60 grind, is vaak niet de beste build voor op 60. Daarbij is je build ook best afhankelijk van de raidgroup waar je in terecht komt natuurlijk. :)
Yokidrink schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:43:
[...]
Da's wel heel langzaam hoor. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 18-05-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is ook wel zo, dat het nog even gaat duren. Maar me eerste char had ik in een maand op lvl 37, wat ik niet verkeerd vindt voor me eerste. :)
Ik den kdat ik nu maar vooral (1.11) op fire ga richten en een beetje frost, en als ik richting lvl 60 ga dat ik dan http://www.wowhead.com/talent/?kZVg0zbZVAMcoftVo deze ga gebruiken.
Kilnkt dit allemaal al wat realistischer? hehe

Iig toch bedankt voor de tips, ben nu wel weer weer wat wijzer geworden op talent tree vlak. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 18-05-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:05

On_E

Housemusic

ff paar vraagjes;

Warlock is vanaf dag 1 de allerleukste class.

En ik begin eindelijk aan mijn nieuwe UI en set-up te wennen :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

ik heb een lvl 37 gnome lock, en moet zeggen dat ik lockjes echt de meest fun class vind tot nu toe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 11:46
Warlock hier :)

Gisteren was het weer drama op Runetotem... BWL instance server was nogal over de zeik aan het gaan geloof ik... lag van enkele seconden en continu DC's van iedereen...

Wordt tijd voor die nieuwe hardware...

edit:
En ja Warlock is imho de leukste en meest diverse class die er in het spel zit :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 18-05-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
On_E schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:55:
[...]

Warlock is vanaf dag 1 de allerleukste class.

En ik begin eindelijk aan mijn nieuwe UI en set-up te wennen :D
welke ui gebruik je? d'r zijn zoveel addons :( ik liep gister ook te zoeken naar een coord plugin maar kon niet meer op de naam van dat kreng komen.

ennuh... ja een week is langzaam 1-12 maar ik loop ook voornamelijk te questen en dat duurt lang met al dat geloop, en niet te vergeten het minen. gister een uur van hot naar haar gelopen om copper te vinden zodat ik mijn skill nu op 65 heb en eindelijk tin kan farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Pak gewoon Titan bar, daar zitten standaard dingetjes als coords gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:39

Valkyre

Kitesurf FTW!

gisteravond na lang overwegen en stoeien met de talent calculator mijn mage gerespecced, ja nog voor de patch :). had geen zin meer om te wachten, en ach was 5g :P

dit is hem:
http://www.worldofwarcraf...1000000005053231023511351

ik weet alleen niet wat permafrost doet dus hem die maar open gelaten.

ik moet zeggen ik mis mijn ,arcane missils , clearcast en Presence of mind wel, maar vind Frost ook wel erg gaaf, FN + COC geeft echt wel lekker crists op. gewoon iets van 6 x in 1 COC 11xx crit dmg :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Ikke ook warlock (/point at sig). Indeed een absoluut geweldige class om te spelen.

Ben na 115 days /played op m'n lock een maandje of 2 terug serieus aan een alt begonnen, een rogue. En dat is toch ook wel geweldig hoor. In pvp is er wat mij betreft geen betere. De controle die je als rogue hebt over je tegenstander is ongeevenaard. En dan ben ik nog niet eens dagger gespecced :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:59:
[...]

precies je moet het gewoon zelf leren helaas kost dat soms een keer extra respeccen en cookiecutter werkt gelukkig niet voor iedereen.
Ik ben zelf helemaal gek van defensive build en heb daar dan ook bergen punten is in als warrior, met mn priest ben ik mana gek en heb ik 25/26/0 of precies andersom maar das ook niet de standaard build (als die nog bestaat voor een priest). Gewoon lekker zelf ontdekken wat je prettig vind spelen en hoe is ideaal.
Yokidrink schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:43:
[...]

ok... ik ben dan ook wel geen grinder zoals dat hier heet maar toch... amazing :D
ik zou zeggen doe de eerste keer dat je levelt zo rustig mogelijk en geniet lekker van nieuwe dingen er is niks meer zonde als met je eerste char gaan lopen grinden.
De eerste instances of zelfs maar lastige quest zijn geweldig. Ik weet nog dat ik voor het eerst met 4 man hogger ging doen en dat we het water in sprongen als het bijna mis ging dat was gaaf. En mn eerste ritje op de gryphon mn vriendin stond te kijken hoe mooi dat wel niet was, nu denk ik alleen hehe ff tijd om wat te drinken te pakken.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 18-05-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 22:55
Gohan-san schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:00:
gisteravond na lang overwegen en stoeien met de talent calculator mijn mage gerespecced, ja nog voor de patch :). had geen zin meer om te wachten, en ach was 5g :P

dit is hem:
http://www.worldofwarcraf...1000000005053231023511351

ik weet alleen niet wat permafrost doet dus hem die maar open gelaten.

ik moet zeggen ik mis mijn ,arcane missils , clearcast en Presence of mind wel, maar vind Frost ook wel erg gaaf, FN + COC geeft echt wel lekker crists op. gewoon iets van 6 x in 1 COC 11xx crit dmg :D
Permafrost zorgt ervoor dat je vijanden 3 seconden langer frost debuffs op zich houden (dus langzamer blijven lopen na een frostbolt / CoC / imp. blizzard). Niet heel useful, wel handig icm met Imp. Blizzard AoE'en. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 36290 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:03:
Ikke ook warlock (/point at sig). Indeed een absoluut geweldige class om te spelen.

Ben na 115 days /played op m'n lock een maandje of 2 terug serieus aan een alt begonnen, een rogue. En dat is toch ook wel geweldig hoor. In pvp is er wat mij betreft geen betere. De controle die je als rogue hebt over je tegenstander is ongeevenaard. En dan ben ik nog niet eens dagger gespecced :)
Ook een Lock hier ^^

En ook ik heb een rogue maar moet zeggen dat ik een lock beter vind in Pvp.

Veel meer gevreest in pvp een lock imo. En als je hem goed speelt heel moeilijk tedoden.

En met me Rogue als je me eenmaal heb dan is het ook snel over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tier 3 gerucht: niet class limited

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

its_me schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:16:
leuk shadowpriest met tier 3 warlock ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MantaMania schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:18:
[...]

leuk shadowpriest met tier 3 warlock ;)
vooral met de set-bonussen voor Curse of Doom, Shadowbolt en Life Tap ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

lijkt me een beetje onzin :P

ze gaan overigens wel weer zo'n systeem a la ZG/AQ doen, maar dan zonder de reputation.

Naja, werkt wel goed, maar nu moet ik hoogstwaarschijnlijk gaan competen tegen mages en priests, en die hebben al zo'n aarslading aan dkp :P

naja, warlock tier 3 gaat er zeker inkomen, veel stamina en fatsoenlijke +dmg.

Ben echt benieuwd naar NN, alhoewel die Thaddius wel een beetje corny eruitziet.

De basics van dat gevecht worden wel verklapt, moet niet al te moeilijk zijn lijkt me :P

Edit:
vooral met de set-bonussen voor Curse of Doom, Shadowbolt en Life Tap
Curse of Doom hebben ze vervangen door vampirism, en 4 set bonus is nu +x% corruption damage, zal wel maar 5% ofzo zijn :/

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 167308 op 18-05-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Tier 3 gerucht ontkracht: Je kan alleen quests voor je eigen type armor krijgen zoals in Zul'Gurub en AQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:33

m0nk

16-09-2003 15.15

zal vast onzin zijn, alleen al als je kijkt naar de setbonus. Wie weet, dan word ik een druid in rogue gear :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
MantaMania schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:13:
[...]
met mn priest ben ik mana gek en heb ik 25/26/0 of precies andersom maar das ook niet de standaard build (als die nog bestaat voor een priest).
idd, lopen zoveel van rond, loopt in de guild eentje rond met 20/31, iedereen om de lightwell om em te bekijken ;) anderen weer met 31/20 die steeds door worden gewhispered door mages/locks :P en anderen weer 25/26 of 26/25 (imho Spirit of Redemption nutteloos, een dode priest is een nutteloze priest ook alsie nog ff 3 spells eruit kan persen in zn sterfmoment).

Wavefront necklace
deze dropte gisteren :D maar we hebben als regel dat degene die de mats verzamelt heeft beslist wat er met de epic gebeurt. Disct de rogue van die de mats zijn net op het moment dat de hydra dood gaat :| Gelukkig hattie tegen iemand anders al gezegt dat ik deze neck zou krijgen alsie dropt ;)
Van de 3 keren dat de hydra spawnde heeftie 3x deze neck gedropt O+

//edit: lees net op thott dattie dit de enige drop van em is 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Helox-in-a-box op 18-05-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 10:51

chromeeh

the Gnome

ff paar vraagjes;

Lvl 43 Warlock meld :P (Speel alleen op Nordrassil...)
Heb ook Mining & Engineering :) (Mining is voor 75% puur voor het goud... Verdien er dagelijk ong. 2 ~ 5G mee door grondstoffen in het AH te verkopen. Engineering is voor een groot deel ook handel, maar ook voor wat 'leuke' gadgets :))

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hom3r schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:16:
[...]Ook een Lock hier ^^

En ook ik heb een rogue maar moet zeggen dat ik een lock beter vind in Pvp.

Veel meer gevreest in pvp een lock imo. En als je hem goed speelt heel moeilijk tedoden.

En met me Rogue als je me eenmaal heb dan is het ook snel over..
PvP met een lock is ook geweldig, maar anders. Je moet afstand houden van je targets en maar hopen dat teamleden je controle niet breken door een feared of chamed target gaan meppen. 1on1 is een goeie lock heel moeilijk te verslaan.

En inderdaad, als je de controle verliest en hem niet heel snel terughebt als rogue ben je heel snel het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 20-05 22:56
Heeft iemand misschien wat linkjes over powerleveling tot lvl 60?
Ben wel benieuwd hoe snel het mensen gelukt is en hoe etc, misschien een guide/filmpje erbij..
Ik ben iig bezig met een huntertje die binnen 3d playtime lvl 40 is, maar volgens mij is lvl 60 al te halen binnen 3 dagen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 98940 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:56:
ik heb een lvl 37 gnome lock, en moet zeggen dat ik lockjes echt de meest fun class vind tot nu toe >:)
het IS de leukste class als je het aan mij vraagt.. alleen ben ik denk ik klein beetje verkeerd gespeccd.. te veel end lvl al ipv de tot 60 build.. ach 3 lvltjes en ik ben 60.. moet nog voor het eerst respeccen dus die is lekker goedkoop..

in pvp ben je als warlock zijnde echt supersterk. vooral als je lekker dmg specced ben.. curse of exhaustion is leuk in WG. de imbacoil op lvl 42 is ook GEWELDIG! voor lvl 42 ben je kansloos als een rogue opent.. daarna is het appeltje eitje als hij niet undead is. warriors zijn ook vaak wel goed te doen. de class waar ik het meeste last van heb zijn BM hunters.. die pets doen dikke dmg en ze onderbreken je imbaspells.. :P

toch valt mijn dmg tegen in een party.. vaak sta ik boven de healer en met geluk boven de paladin.. :X

ergens doe ik dan afaik iets fout. wat ik ook jammer vind, is dat je geen combi kan maken van ruin en dark pact.. had superdik geweest.. nu heb ik geen tier 3 spell..

hoe zijn de meeste warlocks voor end lvl gespecced..?

/edit ik heb trouwens ook ff mn stamina lopen boosten.. 100 hp op chest, 7 sta op boots is alweer 17 stamina.. moet ff kijken waar ik nog meer stamina op kan scoren.. geen zin om ZG enchants er al op te gooien...

iig.. ik heb priest en warrior.. warlock is toch het leukste.. :) rogue vind ik wel aardig, maar ook deze is afaik te veel op groups/instances gespecced...

[ Voor 14% gewijzigd door BootVluchteling op 18-05-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Thijs schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:14:
[...]

Permafrost zorgt ervoor dat je vijanden 3 seconden langer frost debuffs op zich houden (dus langzamer blijven lopen na een frostbolt / CoC / imp. blizzard). Niet heel useful, wel handig icm met Imp. Blizzard AoE'en. :p
had wel al zon vermoeden, maar ik heb ook niet die talent in blizzard dat ze nog langzamer gaan lopen, dus ja of het dan nuttig is.

over dat lvl binnen een week, dan wordt er wel 1 week IN game bedoelt, dus in principe kan je er een jaar over doen, en elke dag 10 speelt, en dan als een gek grind. dan is het nog steeds 1 week game time :P

ben zondag met mijn undead priest begonnen, en inmiddels lvl 21 of 22, en rond de 20 uur gespeeld, maar ja ik weet in the barrens waar alle quest zijn, dus ik accept alle questen, en loop dan een rondje omzoveel mogenlijk quests te doen.
harpy quest in barrens bijvoorbeeld sla ik altijd over, valt te ver buiten het rondje. :P
mijn main is taillor, en 4 x Runecloth bag (14 slots) helpt ook een boel.

en dan heb je nog de samoplage quest, dat is echt veel lopen. maar goed, wel veel exp, en hij past goed in rondjes :P

moet zeggen dat ik er nog steed wel van geniet, allemaal nieuwe dingen die ik ontdek met een priest, tov mage.
dit is wel een alt waar ik serieus mee verder ga. heb dan nog een secondary alt een troll. shammy, wat ook weer anders is, maar naar mijn inziens lvlt een priest heel wat sneller dan een shammy.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
het lullige van dat played is dat als je elke x je rested xp er doorheen jaagd, je dus heel snel lvl 60 kan zijn in low played..

zo werk ik eigenlijk ook.. 3 chars.. rogue, mage en lock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 20-05 22:56
Mja, maar ik had dus een keer een verhaal gezien van een hunter die op een nieuwe server in iets van een week lvl 60 was (met een playtime van iets van 2d17h), in een weekje kan je niet zoveel rested xp gespaard hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 36290 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:03:

als je lvl 60 bent praat je wel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Gohan-san schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:41:
ben zondag met mijn undead priest begonnen, en inmiddels lvl 21 of 22, en rond de 20 uur gespeeld, maar ja ik weet in the barrens waar alle quest zijn, dus ik accept alle questen, en loop dan een rondje omzoveel mogenlijk quests te doen.
harpy quest in barrens bijvoorbeeld sla ik altijd over, valt te ver buiten het rondje. :P
Ik ben met m'n troll rogue nu lvl 19 op 14 uur played. 'k ben die guide aan het volgen die ergens in het vorige topic vermeld stond (guide is wel voor een hunter). De auteur van die guide haalt lvl 60 in minder dan 4 dagen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RedruM schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:49:
Mja, maar ik had dus een keer een verhaal gezien van een hunter die op een nieuwe server in iets van een week lvl 60 was (met een playtime van iets van 2d17h), in een weekje kan je niet zoveel rested xp gespaard hebben..
en ook niet zoveel slaap.. :X

55 uur WoW
7x24 uur = 168 uur

168-55=113/7=16 uur voor school, eten, slapen... volgens mij ben je dan óf werkeloos, óf een luie student..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
SM/Ruin en ik sta vaak hoog in de lijst ^^.

Al doe ik weinig tot geen instances, en vind je mijn dus alleen in de Bg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:35:
[...]

het IS de leukste class als je het aan mij vraagt.. alleen ben ik denk ik klein beetje verkeerd gespeccd.. te veel end lvl al ipv de tot 60 build.. ach 3 lvltjes en ik ben 60.. moet nog voor het eerst respeccen dus die is lekker goedkoop..

in pvp ben je als warlock zijnde echt supersterk. vooral als je lekker dmg specced ben.. curse of exhaustion is leuk in WG. de imbacoil op lvl 42 is ook GEWELDIG! voor lvl 42 ben je kansloos als een rogue opent.. daarna is het appeltje eitje als hij niet undead is. warriors zijn ook vaak wel goed te doen. de class waar ik het meeste last van heb zijn BM hunters.. die pets doen dikke dmg en ze onderbreken je imbaspells.. :P

toch valt mijn dmg tegen in een party.. vaak sta ik boven de healer en met geluk boven de paladin.. :X

ergens doe ik dan afaik iets fout. wat ik ook jammer vind, is dat je geen combi kan maken van ruin en dark pact.. had superdik geweest.. nu heb ik geen tier 3 spell..

/edit ik heb trouwens ook ff mn stamina lopen boosten.. 100 hp op chest, 7 sta op boots is alweer 17 stamina.. moet ff kijken waar ik nog meer stamina op kan scoren.. geen zin om ZG enchants er al op te gooien...

iig.. ik heb priest en warrior.. warlock is toch het leukste.. :) rogue vind ik wel aardig, maar ook deze is afaik te veel op groups/instances gespecced...
7/5/39 is mijn build. (zie sig)

Maar das meer een PvP build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:54:
[...]als je lvl 60 bent praat je wel anders :P
Wrom ? Vanwege de epic-geared peeps die je dan tegenkomt ?
Hom3r schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:04:
SM/Ruin en ik sta vaak hoog in de lijst ^^.

Al doe ik weinig tot geen instances, en vind je mijn dus alleen in de Bg :)
Ik ook SM/Ruin. Beste build om hoge, sustained dmg eruit te pompen. En ik hou wel van een beetje aggro-risico :P

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 36290 op 18-05-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 36290 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:17:
[...]

Nee, vanwege het feit dat elke class van een rogue-opener, zijn opener maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157734

Was niet alleen op Runetotem.
Zat gisteravond in ZG. Tijdens Venoxis opeens een 20 seconden lag.
Phase 2 en nog geen 20% over. Wipe....
Rest ging echt super. Guild is nieuw in ZG en ik leid ze omdat ik al wel ervaring heb met ZG.
Iig, was zwaar balen.
Bosmonster schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:57:
Warlock hier :)

Gisteren was het weer drama op Runetotem... BWL instance server was nogal over de zeik aan het gaan geloof ik... lag van enkele seconden en continu DC's van iedereen...

Wordt tijd voor die nieuwe hardware...

edit:
En ja Warlock is imho de leukste en meest diverse class die er in het spel zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143666

Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:36:
[...]

Ik wilde eigenlijk voor de full Hakkari set gaan dus beide hands snel ...
maar met unbridled wrath heb je die punten denk ook nie nodig in improved execute omdat je toch genoeg rage heb en piercing howl is nou niet zo super dus denk dat deze build idd iets beter is :)
inplaats van piercing howl kun je altijd hamstringen :)
Voor Razorgore zijn meestal 2 PH warriors nodig.. Dus daar is hij erg handig ook in BG's best wel handig om PH te hebben maar het blijft natuurlijk altijd persoonlijk.

Ik hoop vanavond mijn enchant op mijn Elementium Threaded Cloak te kunnen gooien. Als de GM nou is op schiet met het versturen van de Nexus Crystals dan heb ik 3% dodges op mijn cloak.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
[...]

yup, egt belachelijk hoeveel damage die epic geared rogues eruit meppen, mn priest heeft nu gebuffed 4300 hp maar laatst een gevecht gedaan met een rogue in BWL gear en gevecht was binnen 10 secs over (nadat de rogue geopent heeft, kheb nog wel geprobeert em eerst uit zn stealth te halen met nova rank 1).

Zowiezo schalen rogues en warriors veel beter kwa damage met BWL/AQ gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176402

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:45:
[...]

Heb je in deze build, fire resistance? Is arcane focus nu beter dan CS en arcane of denk je niet? :)
Wat zijn de meningen van andere mages hier over deze build voor mijn PvE mage?
Met arcane focus resist de add je sheep cast niet zo snel.. Bijvoorbeeld als je in MC de priests moet sheepen... Het gaat erom dat de add jou sheep niet resist. :) Maar ik hou van mijn CS.. Hij is makkelijk met geld grinden op elites. Hij vroeg om een pure PVE build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
[...]

Het zit zo.

Het energie mechanisme van rogues blijft altijd hetzelfde (20/2sec) en je kunt helemaal niks doen om dit te veranderen. Daar komt ook bij kijken dat een rogue niet zo afhankelijk is van gear. Dus < level 60 is energie ontzettend goed, tevens zullen je tegenstanders meer afhankelijk zijn van gear dus over het algemeen zul je heel goed zijn in PvP. Op level 60 ga je eigenlijk niet meer zo hard vooruit. Je gear heeft geen effect op je energie regen., en je damage output ondervindt ook niet zoveel verandering via je gear. Je bent eigenlijk meer afhankelijk van je cooldowns.

Kijk je bijvoorbeeld naar warriors, hun rage mechanisme wordt propotioneel beter met gear. Tevens zullen ze op 60 betere gear krijgen en daardoor stukken beter worden.

Dat neemt niet weg dat rogues sowieso een redelijke 1vs1 class zijn. In group PvP is de warrior koning. Laten we het over PvE maar helemaal niet hebben.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:28:
[...]

Dat geintje haalt Blizzard telkens uit - wel voorbeschouwingen op de talent tree, maar de net zo noodzakelijke informatie over spells weglaten. Waardoor iedereen op het verkeerde been komt omdat ze talents vergelijken met de oude spells - en dan lijken de wijzigingen vaak nerfs. Heel irritant; je kan eigenlijk beter de hele voorbeschouwing weglaten, of wachten tot iemand meer over de spells zegt.
True, beetje jammer inderdaad.. Maar ik had al veel gehoord in de wandelgangen over de nieuwe trainbare spells, zoals evacuation en de instand AE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
lol, wasdat, PoM > HS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
vannacht flink huis gehouden op Xavius, ik als lvl 55, een 58 rogue, een 54 druid en 48 priest. Iedereen lopen ganken in duskwood en refridge, in darkshire op het dak gestaan en op het dak met een aantal lvl 60 alliances lopen vechten.
Daarna naar westfall om de griphon, master te killen. Was bijna gelukt, maar toen kwam een 60 hunter met rhok en lok :D

Die maar lopen killen toen.

Ach eens in de zoveel tijd is het wel grappig, ik kan het ook hebben om gegankt te worden. Alleen corpse campen vind ik triest, en doe ik zelf dus ook nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ooh ik bedenk me nu eens heb ook geen counterspell meer, dat is toch wel verdomd jammer tegen healers, en Paladins. :(

buiten CS heeft een mage volgens mij geen andere spells om casting van een ander te interrupten, wat toch jammer is, shaman heeft dan weer Earthschock.

wat ik met mijn mage leuk vind in redrige is dat je op het dak van de inn kan komen.
als je op de berg achter de in gaat staan, en dan slow fall gebruikt, kom je op het dak terecht :D
guards kunnen niet bij je komen.

als je met de noggen flex elixer ofzoiets ook slow fall cast, ben je er natuurlijk ook :)
maar tot nu toe is daar nog niemand opgekomen :P

[ Voor 41% gewijzigd door Valkyre op 18-05-2006 13:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 167308 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:26:

Curse of Doom hebben ze vervangen door vampirism, en 4 set bonus is nu +x% corruption damage, zal wel maar 5% ofzo zijn :/
20%, wat erg lekker is in combo met de rank 7 corruption (die al een 25% verbetering is op rank 6).

Al deze informatie is gewoon bekend overigens, alles sets staan beschreven op de WoW site:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff paar vraagjes;

Lock 34 reporting for duty!

p.s. mages rulen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
Anoniem: 117217 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:55:
[...]
Ik ben met m'n troll rogue nu lvl 19 op 14 uur played. 'k ben die guide aan het volgen die ergens in het vorige topic vermeld stond (guide is wel voor een hunter). De auteur van die guide haalt lvl 60 in minder dan 4 dagen :o
Vind je dan niet dat het plezier in wow zit in het opbouwen van je character? Dat sla je nu over?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Justice schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:59:
[...]

Vind je dan niet dat het plezier in wow zit in het opbouwen van je character? Dat sla je nu over?
Als je al chars op de 'normale' manier naar lvl 60 geleveld hebt en je wilt er simpelweg een nieuwe raid of pvp char bij, dan wil je dat meestal zo snel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evacuation is het volgens mij *looks shy*
Dat je je mana oplaat met een soort van tornado om je heen 8)

Wat bedoel je met HS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
weet iemand of er ergens een gear builder is ?
net als dat er een talent builder is maar dan voor gear ?
lijkt me vet om ff makkelijk een printje te maken van me gear en waar ik et moet farmen :D
en de stats etc dan te zien :P

kun je ook makkelijk en snel ff wat setjes uit printen om te vergelijken :D

[ Voor 16% gewijzigd door Reveal! op 18-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Hey Bosmonster, ben je horde of alliance op Runetotem? Heb zelf een 60 UD mage :)

Dinsdag voor het eerst in een BG geweest (AV), in eerste instantie omdat ik daar aardig geld met quests kon verdienen (tikt aardig aan al die quests post level 60).

Was wel intens, intenser dan gewoon wat PVE-en of raiden, dus wie weet moet ik wel gaan respeccen (heb traditionele arcane/frost build ivm MC).

Potje van gisteren was vooral cool, eerst iedereen over de zeik tegen elkaar, maar daarna kon men uiteindelijk toch wel goed samenwerken, en hebben we alsnog teruggeslagen. Hoe het afliep weet ik helaas niet, want ik had last van een thuiskomende vriendin. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Over guild vetes gesproken, hebben jullie dit wel eens gezien?

Uitleg:
Gastje van een Horde guild liep al maanden een Alliance guild af te kraken op forums met doodverwensingen etc etc. Hij postte op de US forums dat hij hoopte dat de guildleader van die Alliance guild zijn pa zou sterven aan een hartaanval en dat er lui op de begrafenis de kist zouden omtrappen en iedereen zouden meppen.

Die gast is uiteindelijk zelf dit jaar gestorven en zijn guild organiseerde een ingame funeral.

Het filmpje vertelt de rest van deze vete...behoorlijk zieke actie maar wel de perfecte wraak.

Link naar topic: http://forums.worldofwarc...9283&p=1&tmp=1#post159283

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-05-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Laatst online: 24-05 13:20
0/30/21

voor pvp is imho sm/ruin het meest interessant, en voor zowel grinden als pvp is conflag zeker leuk (en dan nog wat puntje in improved hs/lifetap en eventueel demonic embrace

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:12:
weet iemand of er ergens een gear builder is ?
net als dat er een talent builder is maar dan voor gear ?
lijkt me vet om ff makkelijk een printje te maken van me gear en waar ik et moet farmen :D
en de stats etc dan te zien :P

kun je ook makkelijk en snel ff wat setjes uit printen om te vergelijken :D
Dan nog iemand om de knoppen in te drukken, en klaar ben je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 176402 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:11:
[...]

Evacuation is het volgens mij *looks shy*
Dat je je mana oplaat met een soort van tornado om je heen 8)

Wat bedoel je met HS?
HS = heartstone, lijkt me dat je Evocation bedoelt ;) kheb ergens nog een mage alt rondlopen ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kaap schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:13:

Uitleg:
Gastje van een Horde guild liep al maanden een Alliance guild af te kraken op forums met doodverwensingen etc etc. Hij postte op de US forums dat hij hoopte dat de guildleader van die Alliance guild zijn pa zou sterven aan een hartaanval en dat er lui op de begrafenis de kist zouden omtrappen en iedereen zouden meppen.

Die gast is uiteindelijk zelf dit jaar gestorven en zijn guild organiseerde een ingame funeral.

Het filmpje vertelt de rest van deze vete...behoorlijk zieke actie maar wel de perfecte wraak.

dat verhaal dat die gast eerst zelf mensen dood wensde wist ik niet, maar ik kon dit filmpje al 2 maanden.. beetje apart.. weet nou niet wie er in zn gelijk staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
:D _/-\o_

Thanks voor het goed maken van een klote ochtend met domme wipes op Emeriss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Justice schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:59:
[...]
Ik heb er nu ook plezier aan... die guide doet bijna alle quests van de eerste gebieden, dus dan heb je toch héél wat verhaallijn. Het enige verschil is dat je de quests in de optimale volgorde doet. Ik wil niet echt een record time halen (ik lees alle quests en verhaaltjes die ik tegenkom (m'n eerste horde char)) maar het enige wat ik wil vermijden is een te veel aan run-time... want de slow travel speed vind ik bij momenten redelijk irritant.

Die gast die de guide gescheven heeft heeft er plezier in om zo snel mogelijk naar lvl 60 te gaan en heeft al ettelijke chars naar lvl 60 gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Uitleg:

filmpje kende ik al, uitleg nog niet, en dat werpt weer een ander licht op de zaak

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:19:
[...]dat verhaal dat die gast eerst zelf mensen dood wensde wist ik niet, maar ik kon dit filmpje al 2 maanden.. beetje apart.. weet nou niet wie er in zn gelijk staat...
Yeah, same. Ik wist ook niet van die voorgeschiedenis. Beetje vreemd dat dat niet eerder bekend was of erbij vermeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imodium schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:25:
[...]
Het zit zo.

Het energie mechanisme van rogues blijft altijd hetzelfde (20/2sec) en je kunt helemaal niks doen om dit te veranderen. Daar komt ook bij kijken dat een rogue niet zo afhankelijk is van gear. Dus < level 60 is energie ontzettend goed, tevens zullen je tegenstanders meer afhankelijk zijn van gear dus over het algemeen zul je heel goed zijn in PvP. Op level 60 ga je eigenlijk niet meer zo hard vooruit. Je gear heeft geen effect op je energie regen., en je damage output ondervindt ook niet zoveel verandering via je gear. Je bent eigenlijk meer afhankelijk van je cooldowns.

Kijk je bijvoorbeeld naar warriors, hun rage mechanisme wordt propotioneel beter met gear. Tevens zullen ze op 60 betere gear krijgen en daardoor stukken beter worden.

Dat neemt niet weg dat rogues sowieso een redelijke 1vs1 class zijn. In group PvP is de warrior koning. Laten we het over PvE maar helemaal niet hebben.
Hmm, interessant. Heeft Blizz ooit aangegeven hier iets aan te willen/zullen veranderen ? Ik blijf voorlopig nog maar ff pre-60, met die BG queues op ally side op mijn server sowieso een goed idee, als ik nog wat rep wil farmen in een redelijk korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitleg:

HAHA... God straft meteen.. :)

ff on Topic.. hoeveel G kan ik een paarse bow verkopen voor lvl 37, 44-88 damage (24dps als het goed is) +1 -5 fire damage... weet ff naam nie en ben atm op me werk dus kan nie checken
Kaap schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:34:
Als je het filmpje bekijkt zie je dat diegene die overleden is Azshira van Serenity Now zijn vader doodwenst enzo met een verneuking van de begrafenis.

Die Azshira en zijn guild deden dus exact wat hemzelf werd toegewenst.

Mjah moet nageven, prachtige wraak actie natuurlijk als je erover nadenkt, verder wel jammer voor de funeral zelf.
ik vind... wraak lost niks op... Het is eigenlijk wel kinderachtig van Alliance dat ze dat deden... maar aan de ene kant snap ik het ook wel.. Maar wat hebben ze met deze actie opgelost...

maar wel een mooie filmpje :) zeker een 9+ voor de PVP actie.., die hordes gingen echt snel dood _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
Als je het filmpje bekijkt zie je dat diegene die overleden is Azshira van Serenity Now zijn vader doodwenst enzo met een verneuking van de begrafenis.

Die Azshira en zijn guild deden dus exact wat hemzelf werd toegewenst.

Mjah moet nageven, prachtige wraak actie natuurlijk als je erover nadenkt, verder wel jammer voor de funeral zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
Anoniem: 36290 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:30:
[...]Heeft Blizz ooit aangegeven hier iets aan te willen/zullen veranderen ? I
Blizzard is altijd vaag. Ze hebben alleen aangegeven dat ze class niet overhoop gaan gooien, wat ik ook helemaal niet wil. Op zich kunnen we in PvE hele goeie DPS doen, mede dankzij onze aggro control, maar als Blizzard gewoon encounters blijft toevoegen waar aggro vrij weinig uitmaakt stuiteren de fury warriors ons zo voorbij, al helemaal als er sprake is van meerdere targets. Een paar aanpassingen aan talents en meer talents voor energy flow zouden fijn zijn.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:31:
[...]

ff on Topic.. hoeveel G kan ik een paarse bow verkopen voor lvl 37, 44-88 damage (24dps als het goed is) +1 -5 fire damage... weet ff naam nie en ben atm op me werk dus kan nie checken
Bow of Searing Arrows? dies best wel wat waard, ligt natuurlijk weer aan je server economy maar laten we zeggen tussen de 50g en 100g. Beste bow iig voor dat lvl, als de server net nieuw is issie minder waard, als je op een server zit met veel 60s en iedereen zit al diep in mc/bwl/aq dan issie meer waard omdat de lagere lvls alts zijn en de meesten 60s twinken dan hun pupke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Over gear builder gesproken er zijn al mensen ooit met het idee begonnen blijkbaar maar et is nooit gemaakt.

http://rifers.org/wiki/display/WOWCHAR/Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

Gisteren een paar keer gewiped op luci :(

we hadden heel veel pech,
we werden iedere keer gefeard naar de grot zodat we ineens 20imps erbij hadden
alsof bliz dat aangepast had
je zag soms een hele groep richting de grot lopen en niet ergens anders heen
heel vaag.
en het viel ons op dat er veel vaker gemc't werdt vooral de tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-05 15:06
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:31:
[...]

ik vind... wraak lost niks op... Het is eigenlijk wel kinderachtig van Alliance dat ze dat deden... maar aan de ene kant snap ik het ook wel.. Maar wat hebben ze met deze actie opgelost...

maar wel een mooie filmpje :) zeker een 9+ voor de PVP actie.., die hordes gingen echt snel dood _/-\o_
Klopt, maar het kan een heerlijk gevoel zijn !
Anoniem: 98134 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:52:

heel vaag.
Mjah, tank die ge-MC-ed word gaat fearen he : ) misschien handig om flak voor de pul al de fear te gebruiken van een tank?

[ Voor 39% gewijzigd door ImdaMned op 18-05-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:45:
[...]

Bow of Searing Arrows? dies best wel wat waard, ligt natuurlijk weer aan je server economy maar laten we zeggen tussen de 50g en 100g. Beste bow iig voor dat lvl, als de server net nieuw is issie minder waard, als je op een server zit met veel 60s en iedereen zit al diep in mc/bwl/aq dan issie meer waard omdat de lagere lvls alts zijn en de meesten 60s twinken dan hun pupke.
ik speel in Kul Tiras.. Tis een full server... er zijn mensen met tier 2.. dus.. denk dat ik het voor 50/60 - 80g bo ga doen,
is het verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 98134 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:52:

heel vaag.
* priests die liggen te slapen
* ook paladins in het geval van alliance
* warrs fear laten gebruiken

klinkt allemaal heel erg bekend ;) flamen nu onze tanks ook massaal over ventrilo als ze hun fear vergeten te gebruiken bij hakkar :D

voor diegene die het niet weten: hakkar doet MC op diegene met de meeste aggro, de tank dus die op em zit op dat moment en de tank rent dan naar de raid die allemaal op een kluitje staan en feared iedereen alle kanten op (gelukkig is de fear generfed een aantal patches geleden), wat je dan krijgt is dat de andere tank dan meestal het loodje legt als je pech hebt (healers allemaal feared).
Helemaal als je een minimum aan healers meeneemt (7 healers vorig keer bij onze attempt)
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:01:
[...]

ik speel in Kul Tiras.. Tis een full server... er zijn mensen met tier 2.. dus.. denk dat ik het voor 50/60 - 80g bo ga doen,
is het verstandig?
uitproberen?

[ Voor 11% gewijzigd door Helox-in-a-box op 18-05-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

Mjah, tank die ge-MC-ed word gaat fearen he : ) misschien handig om flak voor de pul al de fear te gebruiken van een tank?
we hadden 2 tanks op luci gedaan en als er iemand gemc't werdt gelijk sheep erop of pala stun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:02:
[...]

we hadden 2 tanks op luci gedaan en als er iemand gemc't werdt gelijk sheep erop of pala stun
wat is gemc't (molten core? molten coret? woah.>? O_O)
Anoniem: 36290 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:10:
[...]

ff gecheckt voor je: median price op http://wow.allakhazam.com/ is 210g. Ik zou dus maar iets hoger gaan zitten, als het tenminste om Bow of Searing Arrows (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2825) gaat.
jah.. dat is het wapentje
^^ thanks.. mc.. mind control.. mc.. molten core.. beetje verwarrend :p

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:08:
[...]

wat is gemc't (molten core? molten coret? woah.>? O_O)
Mind Control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:01:
[...]
is het verstandig?
ff gecheckt voor je: median price op http://wow.allakhazam.com/ is 210g. Ik zou dus maar iets hoger gaan zitten, als het tenminste om Bow of Searing Arrows (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2825) gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel eerlijk gezegd snap ik nog iets niet van WoW en dat is de snelheid van wapens. Mijn main is een priest en m'n eerste alt een lockje, ben er dus nooit zo mee bezig geweest. Nu heb ik echter ook een hntr gerolled en dan wordt het toch wel interessant én ik wil het gewoon weten.

Wat wil het nou zeggen als bijvoorbeeld een gun als speed 2.60 heeft met 28.8 dmg/sec? Is iets met een speed van 2.40/sec en 28.8dmg/sec beter of juist niet? Zelfde met axes, ik snap er niks van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48

Uitleg:

eerst vond ik het absoluut niet kunnen. Maar met dit achtergrond verhaal erbij zeg ik... hulde!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.