Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.932 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 98134 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:02:
[...]

we hadden 2 tanks op luci gedaan en als er iemand gemc't werdt gelijk sheep erop of pala stun
Gewoon een priest de MC laten dispellen. Trouwens, als het goed is zijn een aantal priests toch al aan het dispellen met prio op de MTs bij Luci, dus die MC mag er echt niet lang op zitten.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 19:41
Anoniem: 98134 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:02:
[...]

we hadden 2 tanks op luci gedaan en als er iemand gemc't werdt gelijk sheep erop of pala stun
wrom heb je 2 tanks nodig op luci? hij doet zelf geen MC he dat weet je? alleen zn adds doen dat en die trek je gewoon helemaal naar achteren zodat de MT die op de boss zit geen last heeft van de adds.
Luci wordt dan een stukje naar voren getankt zodat zn AOE spells niet gelijk 40 man raken terwijl je bezig bent met zn adds (de eerste paar keer raaktie als het goed is alleen een paar healers en 1 a 2 mages die erbij staan voor remove curse).

(voor horde iig)
priest > dispell alleen
mages > decurse alleen
druids en shammies healen
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:15:
Heel eerlijk gezegd snap ik nog iets niet van WoW en dat is de snelheid van wapens. Mijn main is een priest en m'n eerste alt een lockje, ben er dus nooit zo mee bezig geweest. Nu heb ik echter ook een hntr gerolled en dan wordt het toch wel interessant én ik wil het gewoon weten.

Wat wil het nou zeggen als bijvoorbeeld een gun als speed 2.60 heeft met 28.8 dmg/sec? Is iets met een speed van 2.40/sec en 28.8dmg/sec beter of juist niet? Zelfde met axes, ik snap er niks van! :D
yup zoals tahiko het ongeveer uitlegt: 2.4 is snelheid tussen schoten op autoshoot in secondes, 28.8 is gemiddelde DPS, dus de gemiddelde dmg per schot is 69.12 en dat dus alleen van het wapen.
Nu heeft een hunter insta-shots die geen last hebben van die 2.4 sec cooldown.
Dus in zo'n geval als je 1x schiet > 70 dmg doet en dan gelijk een instant doet (bv multishot) dan krijg je de dmg van multishot erbij (zeg 70 ook voor het gemak), 2.4 sec later na je eerste autoshot zal je nog een keer autoshooten en weer 70 dmg erbij.

In dit geval doe je dus 210 dmg over 2.4 secs = 87.5 dps.

Allemaal geen rekening houdend met je AGI, atk pwr, crit chance, whatever.

[ Voor 47% gewijzigd door Helox-in-a-box op 18-05-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Heel eerlijk gezegd snap ik nog iets niet van WoW en dat is de snelheid van wapens. Mijn main is een priest en m'n eerste alt een lockje, ben er dus nooit zo mee bezig geweest. Nu heb ik echter ook een hntr gerolled en dan wordt het toch wel interessant én ik wil het gewoon weten.

Wat wil het nou zeggen als bijvoorbeeld een gun als speed 2.60 heeft met 28.8 dmg/sec? Is iets met een speed van 2.40/sec en 28.8dmg/sec beter of juist niet? Zelfde met axes, ik snap er niks van! :D
als het goed is.. is 28.8 de damage per sec, 2.40 is de delay van je wapen dat je slaat... in dit geval sla je ongeveer 60-70... maar met je agi, str, heeft het ook te maken.. dus... je kan nog harder slaan... bijv 35 dps... ipv 28.8, maar de cooldown zeg maar.. is en blijft 2.4 sec

*volgens mij weet nie of het 100% klopt.., btw snap je ongeveer wat ik bedoel?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540

Als ik het goed begrijp is je belangrijkste stat in het algemeen de damage/sec; dat is een mooie samenvatting van wat je wapen kan. Dit getal is samengesteld uit je damage (de min-max range) en de snelheid waarmee je die damage uitdeelt (die 2.60 of wat er ook staat).

Maar! Er zijn uitzonderingen.

Er zijn bij diverse classes spells die instant damage met je wapen doen, waarbij de weapon speed genegeerd wordt (hunter & warrior?) en daarbij nog kan critten ook - dus extra veel damage. En Sinister Strike van Rogue gebruikt een vaste multiplier die in plaats komt van wat je wapen noemt, in 3 categorieen: voor daggers, voor 1h wapens en voor 2h wapens (ongeveer). Daarom kan je voor beide voorbeelden beter voor een langzaam wapen gaan omdat je dat spell vaak toepast, en langzame wapen hebben een veel betere min-max range.

Een rogue die alleen een solide damage-dealer moet zijn kan je het beste een langzame grote-damage-deal in de main hand geven en een snelle dagger (voor poison) in de offhand. En dan maar Sinister Strike spammen :-).

Dan is er nog de hunter-schiet grap (die ik nooit meemaakte so far, maar wowwiki noemt het); kies op hoger niveau een gun die speed 2.6 of langzamer heeft. Dan kan je nl. handig gebruik maken van je aimed shot + autoshoot (en nog wat?) zdd. je extra veel damage doet.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 92540 op 18-05-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:33

chromeeh

the Gnome

Justice schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:59:
[...]
Vind je dan niet dat het plezier in wow zit in het opbouwen van je character? Dat sla je nu over?
Tja... Ik vind questen leuk :)
En het is wel zo dat als ik bijv. voor quests een instance in moet dat ik wel zorg dat ik zoveel mogelijk / alle quests voor die instance heb.
Maar voor de rest vind ik het niet zo erg om beetje te travelen voor quests.
Het is gewoon een super mooie wereld om in rond te reizen enz...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:53:

Mjah, tank die ge-MC-ed word gaat fearen he : ) misschien handig om flak voor de pul al de fear te gebruiken van een tank?
tjah en dat gaat dus niet.

intmidating shout kost je 25 rage en je hebt een target nodig.
wat ik altijd doe is tijdens de pull me bloodrage hitten en tegen de tijd dat de add bij me is een rage potion en gelijk me fear burnen. Rage potion is optioneel trouwens zonder lukt het ook wel maar dan kun je nog net de pech hebben dat je heel snel ge-MC'ed wordt.

Maar als je constant gefeared wordt dan doen je tanks toch echt iets fout of de locks worden geMC'ed.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Perox schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:12:
Hey Bosmonster, ben je horde of alliance op Runetotem? Heb zelf een 60 UD mage :)

Dinsdag voor het eerst in een BG geweest (AV), in eerste instantie omdat ik daar aardig geld met quests kon verdienen (tikt aardig aan al die quests post level 60).

Was wel intens, intenser dan gewoon wat PVE-en of raiden, dus wie weet moet ik wel gaan respeccen (heb traditionele arcane/frost build ivm MC).

Potje van gisteren was vooral cool, eerst iedereen over de zeik tegen elkaar, maar daarna kon men uiteindelijk toch wel goed samenwerken, en hebben we alsnog teruggeslagen. Hoe het afliep weet ik helaas niet, want ik had last van een thuiskomende vriendin. :P
Horde! :) Orc Warlock.

"Odins Fury" guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:20:
[...]
In dit geval doe je dus 210 dmg over 2.4 secs = 87.5 dps.
Okee, ik snap.

Alleen wat is dan beter, een wapen met hoge snelheid (bijv. 1.00) en wat lagere dmg/sec of juist andersom. Want met vaker slaan/schieten heb je ook vaker een crit of zie ik dat verkeerd?

Of is het domweg een kwestie van uitrekenen wat je gemiddelde DPS ongeveer gaat zijn en tellen er weer 1000 andere externe invloeden mee zoals je +agi etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:28:
[...]

Tja... Ik vind questen leuk :)
En het is wel zo dat als ik bijv. voor quests een instance in moet dat ik wel zorg dat ik zoveel mogelijk / alle quests voor die instance heb.
Maar voor de rest vind ik het niet zo erg om beetje te travelen voor quests.
Het is gewoon een super mooie wereld om in rond te reizen enz...
ik doe instance alleen maar puur voor de EXP ;p, geld heb ik zo gegrind... 4-5g binne 20 mins, en 1g binne 10 mins met mount :p?
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Okee, ik snap.

Alleen wat is dan beter, een wapen met hoge snelheid (bijv. 1.00) en wat lagere dmg/sec of juist andersom. Want met vaker slaan/schieten heb je ook vaker een crit of zie ik dat verkeerd?

Of is het domweg een kwestie van uitrekenen wat je gemiddelde DPS ongeveer gaat zijn en tellen er weer 1000 andere externe invloeden mee zoals je +agi etc. ?
je hebt als je "c" in drukt, staat volgens mij voor character, naast je str,agi,int enz. (rechts ervan) range damage, en melee, en jij bent hunter neem ik aan.. moet je naar range kijke.. daar staat dan je dps... ik denk dat een wapen met 2 sec voor een hunter heeeeeel snel is... je kan nl. multi shot, stingshot, nog een arcane shot, enzo... doen.. je merk amper van je cooldown....en tevens doet je pet meer damage...

ikzelf zal voor meer damage op een wapen gaan dan voor snelheid, kep ook een hunter.. maar ik vind hem saai.. hij crit te snel.. en te vaak... en de mobs gaan veel te snel dood...

maar tis maar wat je lekker vind... vaker crits betekent meer aggro.. meer aggro.. is close combat :)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:37:

ikzelf zal voor meer damage op een wapen gaan dan voor snelheid, kep ook een hunter.. maar ik vind hem saai.. hij crit te snel.. en te vaak... en de mobs gaan veel te snel dood...
Oo hoe kan een mob in godsnaam te snel dood gaan.....

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

pyrofielo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:33:
[...]

tjah en dat gaat dus niet.

intmidating shout kost je 25 rage en je hebt een target nodig.
wat ik altijd doe is tijdens de pull me bloodrage hitten en tegen de tijd dat de add bij me is een rage potion en gelijk me fear burnen. Rage potion is optioneel trouwens zonder lukt het ook wel maar dan kun je nog net de pech hebben dat je heel snel ge-MC'ed wordt.

Maar als je constant gefeared wordt dan doen je tanks toch echt iets fout of de locks worden geMC'ed.
het was een combinatie of de warrior of de lock of de priest werden gemc't en deden een fear

maar die fear was niet het ergste maar het feit dat je hoe dan ook de grot ingefeard werdt
bij iedere try was dat
zelfs bij de laatse try toen ie neerging gebeurde het maar toen werdt er snel genoeg gedispelt (Gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:46:
[...]

nou kijk.. als ik autoshot doe.. stingshot.. nog een shot.. klaar... dood.. en doe dat es maar bij 1000 mobs.. word ook na een tijdje saai.. ofnie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
ja want het is minder saai als de mob 3x zo langzaam dood gaat >.> ipv dat je dan met 100 mobs 30 minuten bezig ben ben je er 90minuten mee bezig, ik weet wel wat minder saai is

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176402

*Off topic*
Nu niet voor elke reply Tja please... Ik voel me erg aangesproken *grin*

Bij de alliance kan toch alleen de dwarf een fear ward spammen? En het is gewoon erg vervelend als een Lock of Priest een MC krijgt en je dan in andere mobs feared... Gebeurd ook wel is bij strat UD side de eerste baas...

Trouwens, voor de mages, een ice block dispelt ook :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 176402 op 18-05-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:49:
[...]

nou kijk.. als ik autoshot doe.. stingshot.. nog een shot.. klaar... dood.. en doe dat es maar bij 1000 mobs.. word ook na een tijdje saai.. ofnie..?
Misschien moet je dan eens hogere level mobs nemen? Just a thought. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 98134 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:47:
[...]

het was een combinatie of de warrior of de lock of de priest werden gemc't en deden een fear

maar die fear was niet het ergste maar het feit dat je hoe dan ook de grot ingefeard werdt
bij iedere try was dat
zelfs bij de laatse try toen ie neerging gebeurde het maar toen werdt er snel genoeg gedispelt (Gelukkig)
Richting die grot heb je zeker gelijk in. Persoonlijk denk ik dat dat een grap is van blizzard om dat zo te maken. Anders was de hele encounter niks aan geweest, Lucifron is voor de rest een vrij saai gevecht.
Toch hoort een warrior daar gewoon zn fear op cooldown te hebben. Voor locks wordt dat wat lastiger geloof ik.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176402 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:50:
*Off topic*

Bij de alliance kan toch alleen de dwarf een fear ward spammen? En het is gewoon erg vervelend als een Lock of Priest een MC krijgt en je dan in andere mobs feared... Gebeurd ook wel is bij strat UD side de eerste baas...

dat kan... dat dwarven priest fear ward op iemand gooit... maar denk wel dat cooldown 30 sec is.. dus als je 40 man een fear ward moet gooie.. is het 20 mins... voordat iedereen een fear ward heeft + duration is 10 mins dus voordat iederee klaar is.. zijn er al een paar debuffed van fear ward, priest kunne toch ook dispel..?

wat je wel kan doen is op alle priest een fear ward gooien.. en als ze zien dat er 1 fear'ed is... een dispel gooien

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176402 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:50:
*Off topic*

er zit zover ik weet 30sec cooldown op fearward
en kan je dus nooit de hele raid fearwarden
(vooral niet als er maar 1 dwarf priest is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:54:
[...]

dat kan... dat dwarven priest fear ward op iemand gooit... maar denk wel dat cooldown 30 sec is.. dus als je 40 man een fear ward moet gooie.. is het 20 mins... voordat iedereen een fear ward heeft + duration is 10 mins dus voordat iederee klaar is.. zijn er al een paar debuffed van fear ward, priest kunne toch ook dispel..?

wat je wel kan doen is op alle priest een fear ward doen.. en als ze zien dat er 1 fear'ed is... een dispel gooien
niet op 7man gelijk en dan nog healen tegelijk ook

(ben zelf geen priest maar een tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
Anoniem: 98134 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:55:
[...]

er zit zover ik weet 30sec cooldown op fearward
en kan je dus nooit de hele raid fearwarden
(vooral niet als er maar 1 dwarf priest is)
correct. 30 sec CD.. best irritant.. net voldoende om de MT FW te houden bij magmadar.. als je allenig dwarf ben.. wat ik dus ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
pyrofielo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:52:
[...]

Richting die grot heb je zeker gelijk in. Persoonlijk denk ik dat dat een grap is van blizzard om dat zo te maken. Anders was de hele encounter niks aan geweest, Lucifron is voor de rest een vrij saai gevecht.
Toch hoort een warrior daar gewoon zn fear op cooldown te hebben. Voor locks wordt dat wat lastiger geloof ik.
je hoort gewoon geen last te hebben van MC na de eerste 1 a 2 minuten als de adds dood zijn, alleen die doen MC.
Locks hebben casting time op hun fear en aangezien je 4 a 5 priests hebt die constant op Decursive zitten te spammen (letter-print op die key zijn bij mij weggesleten ;)) moet de MC gelijk weg zijn.
correct. 30 sec CD.. best irritant.. net voldoende om de MT FW te houden bij magmadar.. als je allenig dwarf ben.. wat ik dus ben..
Neem dan een tank aan die kan stance-dancen, en de fear van magmadar is ook dispellable.
TIP: neem een range addon die je knoppen kleuren als je out-of-range bent, klik op magmadar, ga net buiten de 30 yards staan (range van je offensive spells) en stap naar binnen als de fear komt (CTRA-warning), begin dan de MT te spamhealen en stap na 5 secs weer uit range als de andere healers weer terug zijn. Belangrijkste is tog wel een tank die weet hoe je moet stance dancen (aangezien de fear gewoon op een timer staat).

[ Voor 31% gewijzigd door Helox-in-a-box op 18-05-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 121555 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:35:
[...]

Okee, ik snap.

hoe sneller je wapen is hoe lager je dmg per hit is uiteraard en dus ook andersom uit eindelijk kan je naar je dps kijken voor je gemiddelde dmg output. Met vaker slaan schieten heb je vaker een crit maar die crit is weer lager omdat ie een % is van je hit dus of je 2 x crit met een lagere dmg of 1 x met een hogere dmg zou gelijk liggen dus eigenlijk.
Voor je boog/gun is snel lekker tegen casters natuurlijk maar kost je uiteraard wel weer meer ammo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
M1lamb3r schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:46:
[...]

Ehm... hij lvlde een holy specced paladin remember? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 15:22

DinX

Motormuis

BootVluchteling schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:59:
[...]

Ik ben ook de enige dorf priest. alleen de MT krijgt FW van mij (alleen hij kan het ook krijgen met 30s CD). Maar ze kunnen best zonder. Een tank die niet zonder FW kan moet maar leren stancedancen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:02:
[...]

Ehm... hij lvlde een holy specced paladin remember? : P
correctie.. retri/holy

besides.. hunter was me eerste keuze :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Magmadar? Berserker stance -> Berserker rage -> Defence stance. Fear Ward is EZ-mode ;P (jaja, wij gebruiken Tremor Totems) :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:59:
[...]

Daar heb ik nooit last van, echt een eitje. Ik heb dan ook, net als bij Onyxia, puur Fear Ward duty. Healen doe ik in principe niet, hooguit een renew hier en daar.

In principe sta ik buiten bereik van de AoE fear en na elke fear hobbel ik naar voren om de FW te vernieuwen, daarna weer naar achteren. Kind kan de was doen, alleen moet je dan wel de luxe positie hebben dat je alleen de FW hoeft te spammen. :)
MantaMania schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:01:
[...]

hoe sneller je wapen is hoe lager je dmg per hit is uiteraard en dus ook andersom uit eindelijk kan je naar je dps kijken voor je gemiddelde dmg output. Met vaker slaan schieten heb je vaker een crit maar die crit is weer lager omdat ie een % is van je hit dus of je 2 x crit met een lagere dmg of 1 x met een hogere dmg zou gelijk liggen dus eigenlijk.
Okee, duidelijk. Dank u. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 18-05-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Tremor totems pulsen niet echt regelmatig, dus daarop vertrouwen is niet echt nuttig. Stancedancen is idd het allerbelangrijkst. De rest, zoals fearward en tremor totems, is allemaal bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:01:
[...]

je hoort gewoon geen last te hebben van MC na de eerste 1 a 2 minuten als de adds dood zijn, alleen die doen MC.
Locks hebben casting time op hun fear en aangezien je 4 a 5 priests hebt die constant op Decursive zitten te spammen (letter-print op die key zijn bij mij weggesleten ;)) moet de MC gelijk weg zijn.

[...]

Neem dan een tank aan die kan stance-dancen, en de fear van magmadar is ook dispellable.
TIP: neem een range addon die je knoppen kleuren als je out-of-range bent, klik op magmadar, ga net buiten de 30 yards staan (range van je offensive spells) en stap naar binnen als de fear komt (CTRA-warning), begin dan de MT te spamhealen en stap na 5 secs weer uit range als de andere healers weer terug zijn. Belangrijkste is tog wel een tank die weet hoe je moet stance dancen (aangezien de fear gewoon op een timer staat).
quote jij mij eens waar ik zei dat onze warrior niet kan stance dansen?? heb ik niet gezegd.. alleen het tanken word een stuk makkelijker als je je geen zorgen hoeft te maken over fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Boeieh met die Fear Ward... Horde kan het ook zonder...

Gezeik altijd van die Alliance/Paladin abilities die iedereen 'nodig' heeft voor bosses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:26:

Gezeik altijd van die Alliance/Paladin abilities die iedereen 'nodig' heeft voor bosses...
Fear Ward is geen paladin ability. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom wint horde zon 9/10x van alliance... zijn de alliance zo slap.. of zijn de gemiddelde alliance mensen zo dom..., maar ze winne wel vaak AV

maar hoe komt het nou.. dat horde met ogen dicht WSG kan spelen.. en dan nog WSG winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:36:
waarom wint horde zon 9/10x van alliance... zijn de alliance zo slap.. of zijn de gemiddelde alliance mensen zo dom..., maar ze winne wel vaak AV

maar hoe komt het nou.. dat horde met ogen dicht WSG kan spelen.. en dan nog WSG winnen...
Mijn ervaring is dat Horde vaak ook echt als horde speelt, dus met zn allen en tegelijk en Alliance heeft wat meer solo spelers die denken het in hun eentje te kunnen. Maar dat kan natuurlijk per server verschillen. Onlangs nog WSG met 6 (horde) - 10 (alliance) gewonnen. t scheelde niet veel, maar snel reageren maakte een hoop goed. Horde lijkt gewoon wat beter naar elkaar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:26:

Het is meestal andersom... dat de HORDE juist telkens moet klagen over de alliance over hun Blessing of Kings en Blessing of Salvation en FearWard ;)

Bedoel.. onze warriors kunnen ook gewoon stancedancen en doen er niet moeilijk over... maar waarom moeilijk doen als 'wij' het makkelijk kunnen? ;)

En breek aub de bek niet open over het verschil tussen de Blessings en Totems ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 18-05-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
BootVluchteling schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:13:
[...]
quote jij mij eens waar ik zei dat onze warrior niet kan stance dansen?? heb ik niet gezegd.. alleen het tanken word een stuk makkelijker als je je geen zorgen hoeft te maken over fears...
heb je ook nooit gezegt, alleen een aanname aangezien je dit poste:
30 sec CD.. net voldoende om de MT FW te houden bij magmadar..
Tja horde is beter in BG PVP en alliance beter in PVE, dat van die pve is te verklaren (paladins iemand?) maar dat van de BGs is best wel mysterieus, sommigen zeggen meer kiddies bij allies, anderen zeggen niet gewent om samen te werken aangezien alliance>horde in aantallen en ze dus zergen. Ik zeg: Boeiend :)

Manatide totems is erg lekker natuurlijk maar nix vergeleken met die manadin buff (kreeg dr laatst eentje in BRM toen een priest me MCde en een paladin me buffde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag maar weer ff me paladin power levelen....

weet iemand een goeie plaats om te questen..(alliance only..)Ik heb al klaar met Searing Gorge.. kan daar geen questen meer doen.. ik kreeg een tip om naar Felwood te gaan.. is dat een goeie tip.. of hebben jullie betere tips.. graag wil ik wel wat reacties horen :) (het gaat om een 47 retri/holy pala)

@ hierboven.. manadin...? O_O was dat
MantaMania schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:50:
[...]

ligt maar helemaal aan je server en groep die erin zit. Hoe weet je dat ze vaak de AV winnen?
nog geen een keer verloren in AV :), maar hun win kans hier is veeeeeeel groter dan wsg :)

enne als een alliance member ziet dat er iets gestolen is.. komen ze met honderden erop af.. en niks blijft verdedigd (honderden... eigenlijk gewoon 20.. maar klinkt lekkerder)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ligt maar helemaal aan je server en groep die erin zit. Hoe weet je dat ze vaak de AV winnen?
Helox-in-a-box schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:48:
[...]

Tja horde is beter in BG PVP en alliance beter in PVE, dat van die pve is te verklaren (paladins iemand?) maar dat van de BGs is best wel mysterieus, sommigen zeggen meer kiddies bij allies, anderen zeggen niet gewent om samen te werken aangezien alliance>horde in aantallen en ze dus zergen. Ik zeg: Boeiend :)

Manatide totems is erg lekker natuurlijk maar nix vergeleken met die manadin buff (kreeg dr laatst eentje in BRM toen een priest me MCde en een paladin me buffde).
als je het feit dat alliance beter is in pve schuift op de paladins zeg ik BG winnen (shammies iemand?)

[ Voor 45% gewijzigd door MantaMania op 18-05-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:50:
vandaag maar weer ff me paladin power levelen....
Hihi, hier moet ik wel beetje om giegelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:51:
[...]

Hihi, hier moet ik wel beetje om giegelen :Y)
paladins zijn niet slow als iedereen denkt hoor... en vooral paladins die agi/crit gear gedoneerd krijgt :)

of je moet je geld van je mount (wat je niet hoef te kopen) investeren in agi/crit gear :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 18-05-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 121555 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:35:
[...]

Fear Ward is geen paladin ability. ;)
Dat zeg ik toch ook niet? ;)

Dacht dat ik duidelijk genoeg was met Alliance *slash* Paladin abilities...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 20:54

haha pls su :D

maak een horde char aan op Grim Batol en dan kijken of je nog zo praat ;)
Alliance is zo overpowered op mijn realm, mga blij zijn dat ik op een dag 2 AB's win (ook altijd maar net). En Allies die whinen dat AV makkelijk is voor Horde...l2whine...Horde hebben het echt niet makkelijk bij SP GY waar Allies gewoon lekker van bovenaf Horde neer kunnen casten en SP over nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:03
je leest niet.. hij zegt dat alliance av wint.. hij heeft het over warsong ;) En daar heeft hij wel gelijk in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
je leest niet.. er staat niet dat HIJ dat zegt ;) in mijn reply

[ Voor 18% gewijzigd door superbassie op 18-05-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
lol bij ons owned horde(iig dat deden ze toen ik nog pvp speelde) AB en AV. WSG was meestal alliance guild runs and horde pug. Dus verloren we alleen WSG.

En PVE, op onze server was last resort the 2e guild wereldwijd die AQ40 clearde(horde guild).

zowel pallys als shammys hebben voordelen.(grounding @ razor :)).

het is vooral skill en gear, ipv hore of alliance.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:30
IK ben al een tijdje op zoek naar een leuke addon, maar ik heb hem nog niet gevonden.

Wat zoek ik:
Een addon die mn party/raid weergeeft in een klein lijstje aan de zijkant van mn scherm.

Wie iemand eentje die aan mij eisen voldoen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:03
superbassie schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 17:44:
je leest niet.. er staat niet dat HIJ dat zegt ;) in mijn reply
dan slaat je reply nergens op want hij vraagt zich af waarom horde altijd wsg wint en jij zegt dat alliance over av whined en jij nooit ab van de alliance wint.. makes sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Rakkerzero schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:28:
IK ben al een tijdje op zoek naar een leuke addon, maar ik heb hem nog niet gevonden.

Wat zoek ik:
Een addon die mn party/raid weergeeft in een klein lijstje aan de zijkant van mn scherm.

Wie iemand eentje die aan mij eisen voldoen?
ct-raid zeker als je het goed gebruikt kan je dit ermee doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
cls schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:29:
[...]

dan slaat je reply nergens op want hij vraagt zich af waarom horde altijd wsg wint en jij zegt dat alliance over av whined en jij nooit ab van de alliance wint.. makes sense?
offtopic:
Mijn reply slaat wel degelijk ergens op, en wel op het feit dat hij zich af vraagt of Alliance nou slapper zijn dan Horde...mja, kga er niet verder op mierenneuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024

bij mij server kan de horde alleen winnen in als ze als georganiseerde groep spelen
dus met minimaal 5 mensen van de zelfde guild(in ab en wsg)
av kom je bij ons niet meer in omdat er te weinig zijn die dat doen
(horde of alliance ik zou niet weten welke van de 2 hiervoor verantwoordelijk is)
ik heb een keer zaterdag om 12.00 uur ingeschreven en ben tot 19.00 beschikbaar geweest
en ben geen een keer uitgenodigd voor av(19.00 begon ZG)
dus bij ons is de horde slecht of wij goed
ik had op een dag een stuk of 60 marks gekregen in wsg in 26 runs ofzo
denk dat het heel erg verschilt per server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
wij hebben 2x zoveel alliance dan horde dus wat je bij ons ziet is dat dezelfde horde (ook nog eens een kleinere groep) telkens weer de bg ingaat, waardoor men elkaar beter kent

laatst voor de grap (we zijn vnml pve) een guild group gemaakt (alliance) en dan winnen we echt zowat iedere ab en wsg, zit imho weinig verschil tussen de spelers aan beide kanten.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 19:17
Kor'Gall is sweet. Op het moment dat ik wat voor BG dan ook queue, dan laat ik een scheet en plof! Daar staat de popup om te joinen.

Maar sinds ik in een raidguild zit, PVP ik niet meer. Alleen zaterdagavond met maatje van me. Beide level 60 rogue. Peukje, biertje erbij, en in Plaguelands lekker ganken. Grootste lol als we beide bezopen zijn en voor de fun iemand omstebeurt sappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32
Kaap schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:08:
Kor'Gall is sweet. Op het moment dat ik wat voor BG dan ook queue, dan laat ik een scheet en plof! Daar staat de popup om te joinen.
Alliance speler zeker? Voor Horde op kor'gall zijn de queues aardig lang |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Interessant interview over the burning crusade

Lijkt er toch op dat er ook wat mooie 5-man instances bij komen, mooi :)

* pagani gaat op de dag van release een van z'n chars ombouwen naar jewelcrafter en dan z.s.m op 300+ krijgen

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 19-05-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben jullie de nieuwe Tier 3 gezien...? Ik vind ze kapot lelijk.. vooral die paladins... ze lijken nu op een comic hero :/

btw vinden jullie ook dat alle kastelen hetzelfde uitzien...? of ligt het aan mij...
[message=25783797,noline]johnnyv.nl schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:44[/m O-) essage]:
Interessant interview over the burning crusade

* Anoniem: 174540 gaat op de dag van release een van z'n chars ombouwen naar jewelcrafter en dan z.s.m op 300+ krijgen
burning crusade lijkt me echt vet... ik ga zeker een nieuwe alliance maken.. misschien warrior male.. hij ziet er echt breed uit man... echt zo patserig... (daar gaat me geld... O-) )

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-05-2006 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:24:
[...]
Alliance speler zeker? Voor Horde op kor'gall zijn de queues aardig lang |:(
Idd :+ Maar ik mag liever in EPL/WPL luitjes van The Core ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Heeft iemand nog iets gehoord over die betaalde transfers? Ik wil echt weg van bloodscalp :/.

Lijkt net alsof ik op een hongaarse pve server zit, waar alle allies gevangen zitten in IF en BG's.
Sta je bij BRM te wachten op wat pvp actie, moet je eerst een half uur wachten, en dan zie je eindelijk een ally. Val je 'm aan, blijft ie gewoon doorlopen totdat hij dood is, of hij gaat gewoon stilstaan en wacht op z'n dood. Vraag je je toch af wat zo iemand op een pvp server doet...

Als ik geen moeite zou willen doen zou ik wel lekker in stv gaan ganken, maar daar is geen fuck aan in mijn ogen (sommige guildies vinden het fantastisch, nou ja, iedereen z'n eigen ding :P). Ik wil gewoon wat leuke pvp doen, m'n vaardigheden verbeteren, etc.

Nou weet ik dat world-pvp op elke server vrijwel dood is, maar het kan nooit zo erg als bloodscalp zijn...

Nou ja, heel misschien lost die 1.12 pvp patch wat op.

@hieronder.
Weet je heel zeker dat het in 1.11 komt? Want ik heb al best wel veel over 1.11 iztten lezen (tja, mage he, je wilt wel weten wat er met je class gebeurt :P), en heb daar nog niks bij gelezen wat betreft paid transfers.

[ Voor 20% gewijzigd door Tonio op 19-05-2006 09:29 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tonio schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:24:
Heeft iemand nog iets gehoord over die betaalde transfers? Ik wil echt weg van bloodscalp :/.

Lijkt net alsof ik op een hongaarse pve server zit, waar alle allies gevangen zitten in IF en BG's.
Sta je bij BRM te wachten op wat pvp actie, moet je eerst een half uur wachten, en dan zie je eindelijk een ally. Val je 'm aan, blijft ie gewoon doorlopen totdat hij dood is, of hij gaat gewoon stilstaan en wacht op z'n dood. Vraag je je toch af wat zo iemand op een pvp server doet...

Als ik geen moeite zou willen doen zou ik wel lekker in stv gaan ganken, maar daar is geen fuck aan in mijn ogen (sommige guildies vinden het fantastisch, nou ja, iedereen z'n eigen ding :P). Ik wil gewoon wat leuke pvp doen, m'n vaardigheden verbeteren, etc.

Nou weet ik dat world-pvp op elke server vrijwel dood is, maar het kan nooit zo erg als bloodscalp zijn...
1.11 komen paid server en account transfers. Wordt nog duur grapje voor mij. 1 Horde char naar 2de account verplaatsen en dan alle Hordies van die 2de account verkassen naar mijn huidige server waar mijn Alliance char ook zit. Maar zo kan ik dan wel heel wat gold naar mijn huidige char verkassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:47:
hebben jullie de nieuwe Tier 3 gezien...? Ik vind ze kapot lelijk.. vooral die paladins... ze lijken nu op een comic hero :/

btw vinden jullie ook dat alle kastelen hetzelfde uitzien...? of ligt het aan mij...
[...]

burning crusade lijkt me echt vet... ik ga zeker een nieuwe alliance maken.. misschien warrior male.. hij ziet er echt breed uit man... echt zo patserig... (daar gaat me geld... O-) )
ik vind de warlock set wel wat hebben, alleen de hood is wat minder, maar meer dan dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

johnnyv.nl schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:44:
dat zal tijd worden - na bwl, aq20, aq40 en naxx gaat blizzard eindleijk weer eens iets doen voor de mensen met wat minder tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:33:
[...]

ik vind de warlock set wel wat hebben, alleen de hood is wat minder, maar meer dan dat is het niet.
ik vind die druid set ook wel okay. Tenminste geen eland met blaadjes en takjes...
Ik vind de naamgeving voor de mage set wel heel erg lame (ok, ehh, laten we de namen van de 2 hoofd magicschools van een mage achter elkaar zetten, en tadaa!). Daarnaast zie ik er totaal geen fire in terugkomen? Alleen wat ijs en weer vrolijke blauwe kleurtjes. Niet dat me dat wat boeit anyway, maar het zijn toch van die kleine details he.

[ Voor 62% gewijzigd door Tonio op 19-05-2006 09:59 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 47226 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:38:
[...]

dat zal tijd worden - na bwl, aq20, aq40 en naxx gaat blizzard eindleijk weer eens iets doen voor de mensen met wat minder tijd _/-\o_
ik vraag me af of zo ooit nog eens nieuwe low level instances gaan maken dat zou wel leuk zijn heb nu toch al aardig wat alts gelevelt maar die instances heb ik nu wel gezien.

FF iets wat hier misschien maar half half thuis hoort ik heb nu een geforce 5600xt kaart en zit erover te denken een nieuwe te kopen maar zou dit nog veel opleveren voor wow aangezien dat eigenlijk het enige is wat ik tegenwoordig nog speel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Gisteravond de MT geleaved van onze Guild.. fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:44:
[...]

ik vraag me af of zo ooit nog eens nieuwe low level instances gaan maken dat zou wel leuk zijn heb nu toch al aardig wat alts gelevelt maar die instances heb ik nu wel gezien.

FF iets wat hier misschien maar half half thuis hoort ik heb nu een geforce 5600xt kaart en zit erover te denken een nieuwe te kopen maar zou dit nog veel opleveren voor wow aangezien dat eigenlijk het enige is wat ik tegenwoordig nog speel??
Blizzard heeft ook al gezegd dat ze geen tijd stoppen in lower level instances. Simpelweg omdat die niet de tijd/moeite waard zijn gezien de hoeveelheid dat ze gespeeld gaan worden. Alts levelen snel en slaan vaak de meeste instances over of rammen er even snel doorheen.

Ze hebben gezegd dat ze die tijd/geld/moeite liever steken in high level instances, die continu gespeeld zullen worden. En daar geef ik ze groot gelijk in.

Zelfs met de expansion komen er geen nieuwe <60 instances bij. Alleen nieuwe starter gebieden, verder alleen 60-70 content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Karazhan word dacht ik een 40mans instance, de moeilijkste op dat moment in het spel waar iedereen lvl70 voor moet zijn (anders kom je er niet in). Kan het mis hebben, maar dat las ik toen blizzard met de info kwam dat Karazhan zal gaan komen.
Over de "puzzels" en alles in Karazhan, heb vanochtend een filmpje van e3 gezien. Daarin was een warrior in een ruimte waar in het midden een schaakbord was en de horde en alliance tegenover elkaar stonden. Wieweet komt er zo wat meer humor in het spel, zou wel leuk zijn :)
Trouwens, in datzelfde filmpje ook de flighing mount gezien, echt gaaf is dat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
http://video.google.com/v...149898474014325&q=solo+zg

Enig idee of dit al generfed is? Zo niet, dan wil ik het toch een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
MantaMania schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 16:01:
[...]

Met vaker slaan schieten heb je vaker een crit maar die crit is weer lager omdat ie een % is van je hit dus of je 2 x crit met een lagere dmg of 1 x met een hogere dmg zou gelijk liggen dus eigenlijk.
helaas is crit timebased en gaat deze vogel niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Crit% is geen procrate. Theoretisch gezien zou je alleen maar crits kunnen doen met elke move die je maakt. Procrate is wel time based

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:17:
[...]

helaas is crit timebased en gaat deze vogel niet op.
Crit timebased? Euhm... ok?

Crit is heel simpel: je slaat -> er wordt gekeken of je raakt of mist -> issie raak wordt er adhv je crit-% gerolled of je crit of niet -> vervolgens wordt er gekeken wat de tegenstander doet.

Niks timebased, gewoon voor iedere slag opnieuw. Het lijkt misschien timebased, het blijft gewoon kansberekening. Die _vlieger_ gaat dus niet op.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Kaap schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:27:
[...]
1.11 komen paid server en account transfers. Wordt nog duur grapje voor mij. 1 Horde char naar 2de account verplaatsen en dan alle Hordies van die 2de account verkassen naar mijn huidige server waar mijn Alliance char ook zit. Maar zo kan ik dan wel heel wat gold naar mijn huidige char verkassen.
We gaan server transfers krijgen maar account naar account transfers die worden niet gedaan. Account naar account is te ingewikkeld en het kan cheaten bevorderen door namelijk een char te kopen en die naar je account te transferen.
Ook is het nog niet zeker dat het in de 1.11 patch komt blizzard is er mee bezig maar het kan ook zijn dat het pas in de loop van de zomer beschikbaar is.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-04 23:17
we_are_borg schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:23:
[...]

We gaan server transfers krijgen maar account naar account transfers die worden niet gedaan. Account naar account is te ingewikkeld en het kan cheaten bevorderen door namelijk een char te kopen en die naar je account te transferen.
Ook is het nog niet zeker dat het in de 1.11 patch komt blizzard is er mee bezig maar het kan ook zijn dat het pas in de loop van de zomer beschikbaar is.
Ik heb gelezen dat ze er wel komen, het is alleen eenvereiste dat je in hetzelfde huishouden woont. Ze zullen er vast iets op verzinnen, en ik hoop echt dat het er komt, kan mijn zusje eindelijk haar druid spelen op een eigen account :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 05:12
Lijkt me verschillende als ze de mogelijkheden bieden chars van account naar account te verplaatsen. De hoeveelheid whispers van goldsellers en leveling services zijn nu al niet leuk meer, laat staan dan. Ze levelen een char voor je en je krijgt hem daarna gewoon bij op je huidige account...Bah! :X

Hoop dat dit niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
we_are_borg schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:23:
[...]

Zie hieronder, het is inderdaad zo dat account naar account kan mits de accounts zich in hetzelfde huis bevinden. Verzoek komt ook juist voornamelijk daar vandaan omdat meerdere mensen in 1 huishouden vaak dezelfde account spelen maar verschillende chars en zodoende dus nooit samen kunnen spelen.
papmetklonten schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:26:
[...]

Ik heb gelezen dat ze er wel komen, het is alleen eenvereiste dat je in hetzelfde huishouden woont. Ze zullen er vast iets op verzinnen, en ik hoop echt dat het er komt, kan mijn zusje eindelijk haar druid spelen op een eigen account :P.
The Realone schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:30:
Lijkt me verschillende als ze de mogelijkheden bieden chars van account naar account te verplaatsen. De hoeveelheid whispers van goldsellers en leveling services zijn nu al niet leuk meer, laat staan dan. Ze levelen een char voor je en je krijgt hem daarna gewoon bij op je huidige account...Bah! :X

Hoop dat dit niet gebeurt.
Lezen aub :+

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-05-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 09-05 16:55

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:27:
Uhm. Volgens mij kan dat dus niet. Je mag geen Horde en Alliance char op dezelfde server hebben.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Wouter schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:21:
[...]

Crit timebased? Euhm... ok?

Crit is heel simpel: je slaat -> er wordt gekeken of je raakt of mist -> issie raak wordt er adhv je crit-% gerolled of je crit of niet -> vervolgens wordt er gekeken wat de tegenstander doet.

Niks timebased, gewoon voor iedere slag opnieuw. Het lijkt misschien timebased, het blijft gewoon kansberekening. Die _vlieger_ gaat dus niet op.
8)7 8)7 tis nog vroeg, haalde ze idd door elkaar :)

//edit: verkeerde quote ook lol

[ Voor 58% gewijzigd door Helox-in-a-box op 19-05-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Whuzz schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:49:
[...]

Uhm. Volgens mij kan dat dus niet. Je mag geen Horde en Alliance char op dezelfde server hebben.
Alleen niet op PvP servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:50:
[...]

8)7 8)7 tis nog vroeg, haalde ze idd door elkaar :)

//edit: verkeerde quote ook lol
Hehe, hersenactiviteit is wel timebased, toch? :P :+

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Wouter schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:53:
[...]

als een toenemende DoT die begint vanaf 10:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wouter schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:53:
[...]

must ... resist.... urge.. to make cheapshot :P

gisteren bij me ouders geweest, vanavond naar de 25 jarige reunie van mijn basischool :) ff kijken wie en wat er allemaal rondhobbeld ^^

zondag verjaardag van me oma die 85 wordt

weinig WoW dit weekend voor mij :< had me juist verheugd op een weekend AV doen om even wat rep te halen.

ben een 2e raidleven begonnen weer op Bloodscalp :P in de guild van een maat van me, 2 guilds gaan samen, van de week al een geslaagde ZG run gehad, tot en met spider aspect gekilled

wel even wennen aan andere tactics en het feit dat iedereen wat undergeared is in vergelijking met de Trollbane guild :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169044

Prachtig.. sniff sniff :'( vooral rond de 1:40 wat een own zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:53:
waaaat ??? tell me more!'

ik wist wel dat er wat aan de hand was in de hele guild maar waar is ie heen gegaan of is ie nu guildless?

Ene ps ik ben toch een betere tank ;) dus maak je daar maar niet druk over ;)

[ Voor 37% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 08:45

On_E

Housemusic

Tranzity schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:53:
Bij ons zijn er in een half jaar tijd al 6 weggegaan.

Fijn inderdaad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
mijn persoonlijke ervaring met maintanks is dat zodra ze alle equip hebben gehaald uit 1 guild gaan ze weer naar de volgende voor betere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Bij ons blijven de MT's wel in de guild, aftans, we hebben er zelf een paar verwijderd vanwege inactiviteit maar das alles.
Altijd zelfde warriors bij raids en nooit echt problemen. Wel spelen sommige warriors iets minder tegenwoordig, maar hebben er een leuke nieuwe bij.
Ons probleem is metname dat teveel trials na een maand zeggen de oude guild te missen en dus weer terug gaan en er dus een aantal epic items aan overgehouden hebben :S
Probleem, we hebben niets aan ze als ze de guild inkomen dus betere items zijn nodig omdat we zelf ver in aq40 zijn, dus we moeten ze wel items geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:38:
[...]

waaaat ??? tell me more!'

ik wist wel dat er wat aan de hand was in de hele guild maar waar is ie heen gegaan of is ie nu guildless?

Ene ps ik ben toch een betere tank ;) dus maak je daar maar niet druk over ;)
Guildloos, staat wat meer info op ons forum.

Drama :D

[ Voor 22% gewijzigd door Tranzity op 19-05-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 08:45

On_E

Housemusic

MT's zouden juist de meest loyale guildies moeten zijn, vaak zijn zij degenen waar 35 andere spelers van afhankelijk zijn.

Maar goed, je kunt niemand iets verplichten natuurlijk, maar zuur is het wel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

DrProctor schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:47:
mijn persoonlijke ervaring met maintanks is dat zodra ze alle equip hebben gehaald uit 1 guild gaan ze weer naar de volgende voor betere :P
Dat hoor je vaker maar volgens mij is dat dit keer niet het geval bij ons, wij hebben een harde kern bij de raids en de rest van de mensen zijn een beetje teveel easy epic zeg maar.
We hebben ragnaros een keer of 4 / 5 gekilled maar het blijft lastig en als er dan zeg maar een man of 15 zijn die geen fire pot gebruiken en sommige zelfs maar 10 fr hebben ja dan schort er wat aan de inzet en word de harde kern groep het zat.
Maar ik ben bang dat er in iedere guild wel problemen zijn ik heb nu in 3 guilds gezeten en de raids/regels/loot levert bijna altijd gezeik op.

@tranzity ik mail je wel alles over het forum is ook niet alles ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ja wij hebben ook behoorlijk wat probleempjes gehad in de guild. MT en tevens GM had te guildbank leeg gerooft vervolgens waren de raidleaders de guild geleaved etc etc. Maar et gaat nu eindelijk weer wat beter gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@DrProctor
~WoW~(Trollbane) Alyza lvl 60 NE Hunter (Twilight Hammer) Proqzor lvl 60 Undead Rogue ~Lineage 2 Thalos lvl 60+ HawkEye - Sopphi lvl 62 Prophet

Lol lineage2 :D , goeie ouwe tijd.. :p had daar een TH... lvl 72

OT:
ik heb mij paarse bow... volegns mij bow of searing arrows verkocht voor 120g :) ff inkomen met agi/crit armor's :D, hopelijk is mijn crit nu boven de 10,05% :D,

ff tussedoor... ik had een duel met een mage gistern gehad... en sloeg hem binne 3 klapjes dood :)
MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:05:
[...]

hahahha was die mage 10 levels lager
nou neej... ben van healdin... naar critadin gegaan... :) mijn crits komen 300-400 aan :) en met seal of command aan.. woah..!! je snapt het wel denk ik

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-05-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:02:

ff tussedoor... ik had een duel met een mage gistern gehad... en sloeg hem binne 3 klapjes dood :)
hahahha was die mage 10 levels lager
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:02:

nou neej... ben van healdin... naar critadin gegaan... :) mijn crits komen 300-400 aan :) en met seal of command aan.. woah..!! je snapt het wel denk ik
snap het niet helemaal want als ik je zo moet geloven crit je dus voor 300-400 en dat dan ook nog zonder seal of command? en dan nog met 10% crit is het niet zo dat je non stop loopt te critten ;)
Wat voor wapen gebruik je eigenlijk

[ Voor 51% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij denken erover om deadmines-runs met onze guild te doen. We zijn nog jong - de meesten zijn lvl 30-40. Het idee is dat er groepjes gevormd worden, tot level max 125, lvl verschil max 10. Allemaal tegelijk erin, officer aan begin en eind, en de eerste groep die eruit komt geven we een beloning (ik denk allemaal minor speed enhancement oid).

De vraag die ik heb is - moet je al die deuren openen door de mob ervoor te doden? behalve het kanon dan. En in een instance kan je niet van mobs wegrennen, dus dan moet je zorgen niet teveel mobs te agro-en.

Als je eenmaal bij het schip bent kan je IMO het beste rechtsom door het water en dan bij de uitgang aan land; vCl doden heeft geen nut.

Wat denken jullie, zal het werken? Ideeen ter verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik keek even naar die Tier-3 pakjes. Nou kom ik daar voorlopig niet aan, maar het valt mij wel op dat de druids veel meer mana/5 sec krijgt dan de priest. Is dat wel eerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:11:
Wij denken erover om deadmines-runs met onze guild te doen. We zijn nog jong - de meesten zijn lvl 30-40. Het idee is dat er groepjes gevormd worden, tot level max 125, lvl verschil max 10. Allemaal tegelijk erin, officer aan begin en eind, en de eerste groep die eruit komt geven we een beloning (ik denk allemaal minor speed enhancement oid).

De vraag die ik heb is - moet je al die deuren openen door de mob ervoor te doden? behalve het kanon dan. En in een instance kan je niet van mobs wegrennen, dus dan moet je zorgen niet teveel mobs te agro-en.

Als je eenmaal bij het schip bent kan je IMO het beste rechtsom door het water en dan bij de uitgang aan land; vCl doden heeft geen nut.

is het niet handig om gewoon eruit te renne ipv van cleef doden..?
maar als je van cleef moet doden... uit wat bestaat je party..

1 healer.. 1 tank.. 1 mage... 1 hunter.. 1 druid?

als dat het geval is.. laat de tanker.. heeeeeel veel van die non elites of elite mobs aggron.. laat vervolgens de mage AoE spells spammen.. en de mense die weg renne door de hunter laten doden...

ga zo door tot als je bij de boot bent.. via de rechte kant is het makkelijkst... dan meteen trapje op... van cleef doden.... 3,4 elites aggro'n zorgen dat je aggro krijgt en mage natuurlijk aoe spams... en hunters dood de mensen die weg rent :)

waarom druid..? weet ik zelf niet.. maar hij moet wel maple seeds hebben...

vervolgens bij van cleef.. de mage een pyroblast laten geven.. 6 sec casting maar hij geeeft wel 500-600 damage

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-05-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

minor speed is grappig maar op lvl 30 ga je nog behoorlijk veel agroen misschien niet die miners maar de rest wel.
En om de deur te openen moet je wel bv die shredder en ogre killen.
Idd links door het water voor het schip is uiteraard een veel snellere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 10-05 17:25

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik keek even naar die Tier-3 pakjes. Nou kom ik daar voorlopig niet aan, maar het valt mij wel op dat de druids veel meer mana/5 sec krijgt dan de priest. Is dat wel eerlijk?
ja Shamans hebben earthshock en druids geen instant interupt. is dat wel eerlijk?
Je zou eens iets verder moeten kijken dan maar 1 stat op een set. +healing +int +spirit etc etc etc

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:50:
MT's zouden juist de meest loyale guildies moeten zijn, vaak zijn zij degenen waar 35 andere spelers van afhankelijk zijn.

Maar goed, je kunt niemand iets verplichten natuurlijk, maar zuur is het wel.
Van mijn oude raid groep zijn ze telkens de MT's kwijt. Nu ben ik maar naar een andere raid groep gegaan.. Onze oude MT's achterna O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik begin, net als bijna een jaar geleden, weer een beetje minder zin te krijgen in WoW. Ik ben nog maar een lvl23 Druid (en alt lvl13 Mage), maar de zin om verder te spelen mis ik de laatste tijd een beetje. Questen is wel leuk, maar eigenlijk niet alleen. Grinden is sowieso saai. Nu heb ik wel een guild, en als ik het vraag helpen ze ook wel, maar ik heb vaak maar een uurtje ofzo tijd, en dan kan je vaak maar één quest doen.. waarbij de vooruitgang gewoon zo langzaam is. Meer mensen toevallig dit probleem?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
m0nk schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:16:
[...]

ja Shamans hebben earthshock en druids geen instant interupt. is dat wel eerlijk?
Je zou eens iets verder moeten kijken dan maar 1 stat op een set. +healing +int +spirit etc etc etc
druids t3 set heeft ook net zoveel +healing als de priest set, heb alleen ff de +healing en mp5 opgeteld

[ Voor 6% gewijzigd door Helox-in-a-box op 19-05-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Anoniem: 36290 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:26:
[...]

Yeah, same. Ik wist ook niet van die voorgeschiedenis. Beetje vreemd dat dat niet eerder bekend was of erbij vermeld werd.
dit soort verhalen gaan altijd een eigen leven leiden en niemand kan weten hoe het echt was. mijn advies: niet over nadenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:35:
Ik begin, net als bijna een jaar geleden, weer een beetje minder zin te krijgen in WoW. Ik ben nog maar een lvl23 Druid (en alt lvl13 Mage), maar de zin om verder te spelen mis ik de laatste tijd een beetje. Questen is wel leuk, maar eigenlijk niet alleen. Grinden is sowieso saai. Nu heb ik wel een guild, en als ik het vraag helpen ze ook wel, maar ik heb vaak maar een uurtje ofzo tijd, en dan kan je vaak maar één quest doen.. waarbij de vooruitgang gewoon zo langzaam is. Meer mensen toevallig dit probleem?
Euh nee, je moet proberen meer tijd vrij te maken... Ik log wel is een kwartiertje tot een uurtje in.. Maar dan check ff de AH, probeer wat te klooien met een secundairy skill.. Als je echt wil genieten van WOW denk ik dat je er echt tijd voor moet vrij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als mensen zich vervelen: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=15460
filmpje over MC
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.