Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.934 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:53:
Gisteravond de MT geleaved van onze Guild.. fijn!
waaaat ??? tell me more!'

ik wist wel dat er wat aan de hand was in de hele guild maar waar is ie heen gegaan of is ie nu guildless?

Ene ps ik ben toch een betere tank ;) dus maak je daar maar niet druk over ;)

[ Voor 37% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:17

On_E

Housemusic

Bij ons zijn er in een half jaar tijd al 6 weggegaan.

Fijn inderdaad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
mijn persoonlijke ervaring met maintanks is dat zodra ze alle equip hebben gehaald uit 1 guild gaan ze weer naar de volgende voor betere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Bij ons blijven de MT's wel in de guild, aftans, we hebben er zelf een paar verwijderd vanwege inactiviteit maar das alles.
Altijd zelfde warriors bij raids en nooit echt problemen. Wel spelen sommige warriors iets minder tegenwoordig, maar hebben er een leuke nieuwe bij.
Ons probleem is metname dat teveel trials na een maand zeggen de oude guild te missen en dus weer terug gaan en er dus een aantal epic items aan overgehouden hebben :S
Probleem, we hebben niets aan ze als ze de guild inkomen dus betere items zijn nodig omdat we zelf ver in aq40 zijn, dus we moeten ze wel items geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:38:
[...]

waaaat ??? tell me more!'

ik wist wel dat er wat aan de hand was in de hele guild maar waar is ie heen gegaan of is ie nu guildless?

Ene ps ik ben toch een betere tank ;) dus maak je daar maar niet druk over ;)
Guildloos, staat wat meer info op ons forum.

Drama :D

[ Voor 22% gewijzigd door Tranzity op 19-05-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:17

On_E

Housemusic

MT's zouden juist de meest loyale guildies moeten zijn, vaak zijn zij degenen waar 35 andere spelers van afhankelijk zijn.

Maar goed, je kunt niemand iets verplichten natuurlijk, maar zuur is het wel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

DrProctor schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:47:
mijn persoonlijke ervaring met maintanks is dat zodra ze alle equip hebben gehaald uit 1 guild gaan ze weer naar de volgende voor betere :P
Dat hoor je vaker maar volgens mij is dat dit keer niet het geval bij ons, wij hebben een harde kern bij de raids en de rest van de mensen zijn een beetje teveel easy epic zeg maar.
We hebben ragnaros een keer of 4 / 5 gekilled maar het blijft lastig en als er dan zeg maar een man of 15 zijn die geen fire pot gebruiken en sommige zelfs maar 10 fr hebben ja dan schort er wat aan de inzet en word de harde kern groep het zat.
Maar ik ben bang dat er in iedere guild wel problemen zijn ik heb nu in 3 guilds gezeten en de raids/regels/loot levert bijna altijd gezeik op.

@tranzity ik mail je wel alles over het forum is ook niet alles ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ja wij hebben ook behoorlijk wat probleempjes gehad in de guild. MT en tevens GM had te guildbank leeg gerooft vervolgens waren de raidleaders de guild geleaved etc etc. Maar et gaat nu eindelijk weer wat beter gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

@DrProctor
~WoW~(Trollbane) Alyza lvl 60 NE Hunter (Twilight Hammer) Proqzor lvl 60 Undead Rogue ~Lineage 2 Thalos lvl 60+ HawkEye - Sopphi lvl 62 Prophet

Lol lineage2 :D , goeie ouwe tijd.. :p had daar een TH... lvl 72

OT:
ik heb mij paarse bow... volegns mij bow of searing arrows verkocht voor 120g :) ff inkomen met agi/crit armor's :D, hopelijk is mijn crit nu boven de 10,05% :D,

ff tussedoor... ik had een duel met een mage gistern gehad... en sloeg hem binne 3 klapjes dood :)
MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:05:
[...]

hahahha was die mage 10 levels lager
nou neej... ben van healdin... naar critadin gegaan... :) mijn crits komen 300-400 aan :) en met seal of command aan.. woah..!! je snapt het wel denk ik

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-05-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:02:

ff tussedoor... ik had een duel met een mage gistern gehad... en sloeg hem binne 3 klapjes dood :)
hahahha was die mage 10 levels lager
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:02:

nou neej... ben van healdin... naar critadin gegaan... :) mijn crits komen 300-400 aan :) en met seal of command aan.. woah..!! je snapt het wel denk ik
snap het niet helemaal want als ik je zo moet geloven crit je dus voor 300-400 en dat dan ook nog zonder seal of command? en dan nog met 10% crit is het niet zo dat je non stop loopt te critten ;)
Wat voor wapen gebruik je eigenlijk

[ Voor 51% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540

Wij denken erover om deadmines-runs met onze guild te doen. We zijn nog jong - de meesten zijn lvl 30-40. Het idee is dat er groepjes gevormd worden, tot level max 125, lvl verschil max 10. Allemaal tegelijk erin, officer aan begin en eind, en de eerste groep die eruit komt geven we een beloning (ik denk allemaal minor speed enhancement oid).

De vraag die ik heb is - moet je al die deuren openen door de mob ervoor te doden? behalve het kanon dan. En in een instance kan je niet van mobs wegrennen, dus dan moet je zorgen niet teveel mobs te agro-en.

Als je eenmaal bij het schip bent kan je IMO het beste rechtsom door het water en dan bij de uitgang aan land; vCl doden heeft geen nut.

Wat denken jullie, zal het werken? Ideeen ter verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik keek even naar die Tier-3 pakjes. Nou kom ik daar voorlopig niet aan, maar het valt mij wel op dat de druids veel meer mana/5 sec krijgt dan de priest. Is dat wel eerlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:11:
Wij denken erover om deadmines-runs met onze guild te doen. We zijn nog jong - de meesten zijn lvl 30-40. Het idee is dat er groepjes gevormd worden, tot level max 125, lvl verschil max 10. Allemaal tegelijk erin, officer aan begin en eind, en de eerste groep die eruit komt geven we een beloning (ik denk allemaal minor speed enhancement oid).

De vraag die ik heb is - moet je al die deuren openen door de mob ervoor te doden? behalve het kanon dan. En in een instance kan je niet van mobs wegrennen, dus dan moet je zorgen niet teveel mobs te agro-en.

Als je eenmaal bij het schip bent kan je IMO het beste rechtsom door het water en dan bij de uitgang aan land; vCl doden heeft geen nut.

is het niet handig om gewoon eruit te renne ipv van cleef doden..?
maar als je van cleef moet doden... uit wat bestaat je party..

1 healer.. 1 tank.. 1 mage... 1 hunter.. 1 druid?

als dat het geval is.. laat de tanker.. heeeeeel veel van die non elites of elite mobs aggron.. laat vervolgens de mage AoE spells spammen.. en de mense die weg renne door de hunter laten doden...

ga zo door tot als je bij de boot bent.. via de rechte kant is het makkelijkst... dan meteen trapje op... van cleef doden.... 3,4 elites aggro'n zorgen dat je aggro krijgt en mage natuurlijk aoe spams... en hunters dood de mensen die weg rent :)

waarom druid..? weet ik zelf niet.. maar hij moet wel maple seeds hebben...

vervolgens bij van cleef.. de mage een pyroblast laten geven.. 6 sec casting maar hij geeeft wel 500-600 damage

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-05-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

minor speed is grappig maar op lvl 30 ga je nog behoorlijk veel agroen misschien niet die miners maar de rest wel.
En om de deur te openen moet je wel bv die shredder en ogre killen.
Idd links door het water voor het schip is uiteraard een veel snellere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:04

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik keek even naar die Tier-3 pakjes. Nou kom ik daar voorlopig niet aan, maar het valt mij wel op dat de druids veel meer mana/5 sec krijgt dan de priest. Is dat wel eerlijk?
ja Shamans hebben earthshock en druids geen instant interupt. is dat wel eerlijk?
Je zou eens iets verder moeten kijken dan maar 1 stat op een set. +healing +int +spirit etc etc etc

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176402

On_E schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 11:50:
MT's zouden juist de meest loyale guildies moeten zijn, vaak zijn zij degenen waar 35 andere spelers van afhankelijk zijn.

Maar goed, je kunt niemand iets verplichten natuurlijk, maar zuur is het wel.
Van mijn oude raid groep zijn ze telkens de MT's kwijt. Nu ben ik maar naar een andere raid groep gegaan.. Onze oude MT's achterna O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik begin, net als bijna een jaar geleden, weer een beetje minder zin te krijgen in WoW. Ik ben nog maar een lvl23 Druid (en alt lvl13 Mage), maar de zin om verder te spelen mis ik de laatste tijd een beetje. Questen is wel leuk, maar eigenlijk niet alleen. Grinden is sowieso saai. Nu heb ik wel een guild, en als ik het vraag helpen ze ook wel, maar ik heb vaak maar een uurtje ofzo tijd, en dan kan je vaak maar één quest doen.. waarbij de vooruitgang gewoon zo langzaam is. Meer mensen toevallig dit probleem?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:00
m0nk schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:16:
[...]

ja Shamans hebben earthshock en druids geen instant interupt. is dat wel eerlijk?
Je zou eens iets verder moeten kijken dan maar 1 stat op een set. +healing +int +spirit etc etc etc
druids t3 set heeft ook net zoveel +healing als de priest set, heb alleen ff de +healing en mp5 opgeteld

[ Voor 6% gewijzigd door Helox-in-a-box op 19-05-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Anoniem: 36290 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:26:
[...]

Yeah, same. Ik wist ook niet van die voorgeschiedenis. Beetje vreemd dat dat niet eerder bekend was of erbij vermeld werd.
dit soort verhalen gaan altijd een eigen leven leiden en niemand kan weten hoe het echt was. mijn advies: niet over nadenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:35:
Ik begin, net als bijna een jaar geleden, weer een beetje minder zin te krijgen in WoW. Ik ben nog maar een lvl23 Druid (en alt lvl13 Mage), maar de zin om verder te spelen mis ik de laatste tijd een beetje. Questen is wel leuk, maar eigenlijk niet alleen. Grinden is sowieso saai. Nu heb ik wel een guild, en als ik het vraag helpen ze ook wel, maar ik heb vaak maar een uurtje ofzo tijd, en dan kan je vaak maar één quest doen.. waarbij de vooruitgang gewoon zo langzaam is. Meer mensen toevallig dit probleem?
Euh nee, je moet proberen meer tijd vrij te maken... Ik log wel is een kwartiertje tot een uurtje in.. Maar dan check ff de AH, probeer wat te klooien met een secundairy skill.. Als je echt wil genieten van WOW denk ik dat je er echt tijd voor moet vrij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als mensen zich vervelen: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=15460
filmpje over MC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 176402 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:01:
[...]

Euh nee, je moet proberen meer tijd vrij te maken... Ik log wel is een kwartiertje tot een uurtje in.. Maar dan check ff de AH, probeer wat te klooien met een secundairy skill.. Als je echt wil genieten van WOW denk ik dat je er echt tijd voor moet vrij maken
ja idd een uur is gewoon te weinig helaas zeker als je op mensen moet wachten dat kost altijd zoveel tijd. Of je moet een goeie maat hebben waar je samen mee levelt. Ik heb samen met een maat een rogue gelevelt en daar logde we altijd tegelijk mee in en en uit en dan kan je in een uur nog wel het 1 en ander doen.

ps solo kan je natuurlijk best wel een quest doen

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 176402 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:01:
[...]

Ik weet het.

In het begin speelde ik ook 4 à 5 uur per dag, en zeker in het begin (met een nieuwe class) is het leuk! Maar nu begin ik langzaam weer minder zin te krijgen, en dus minder tijd er voor over, en dan begint het steeds minder leuk te worden. Ik weet ook wel hoe het op te lossen is. :) Maar ik vroeg me gewoon af of er meer mensen waren die het zelfde hadden.

Elk weekend speel ik nog wel een aantal uur per dag, dan kijk ik bijv. eens in Deadmines. Zolang de group waarmee je dan gaat goed is, is het wel leuk. :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

Bij ons is de MT de guildleader ^^ dus hij kan moeilijk leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
misschien weet een van jullie dit.
is het toegestaan een account te kopen via bijv marktplaats
en maakt het nog uit voor hoeveel je em koopt
ik wil namelijk voor 20 euro een account van iemand kopen dus onder de winkelprijs
maar ik hoor veel berichten dat dat niet mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Straks even m'n tauren feral druid naar de 60 getild, heb nu twee lvl 60s :) (en ja, ik ben blij en trots, ondanks dat er mensen met vijf of meer zijn :P )
Mili schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:14:
ik wil namelijk voor 20 euro een account van iemand kopen dus onder de winkelprijs
Zolang de account helemaal leeg is gemaakt mag ie verkocht worden, maar dan dus zonder chars e.d.

[ Voor 62% gewijzigd door pagani op 19-05-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
mag officieel niet van blizzard, maar wordt wel gedaan. Probleem is alleen als die character van hem een slechte naam heeft dan zit je daarmee opgezadeld of mensen weten dat je een ebay-account hebt en kom je in het algemeen moeilijker in een guild.
Natuurlijk kan je het account kopen en een nieuwe char lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Vraag ik me af waarom iemand zijn account voor onder de winkelprijs verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Had overigens een twig of the world tree gekocht voor 12g laatst, was best een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
wij hebben al ruim een jaar lang dezelfde MTs :P. Verder is onze raid/guild voor 85% nog precies hetzelfde als een jaar geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

semi-offtopic

Ik ben bezig met mijn guildsite (www.edgeofreasoning.nl) en zoek nog een raidcalander (liefst voor phpnuke) Waar werken jullie guilds mee?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:13:
[...]

1 healer.. 1 tank.. 1 mage... 1 hunter.. 1 druid?

als dat het geval is.. laat de tanker.. heeeeeel veel van die non elites of elite mobs aggron.. laat vervolgens de mage AoE spells spammen.. en de mense die weg renne door de hunter laten doden...

ga zo door tot als je bij de boot bent.. via de rechte kant is het makkelijkst... dan meteen trapje op... van cleef doden.... 3,4 elites aggro'n zorgen dat je aggro krijgt en mage natuurlijk aoe spams... en hunters dood de mensen die weg rent :)

waarom druid..? weet ik zelf niet.. maar hij moet wel maple seeds hebben...

vervolgens bij van cleef.. de mage een pyroblast laten geven.. 6 sec casting maar hij geeeft wel 500-600 damage
Ik denk dat je me verkeerd snapt. Het doel is niet om zoveel mogelijk te doden incl. vC - het doel is *alleen maar* om zo snel mogelijk door de deadmines te komen. En dan zou ik vC juist vermijden :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat je me verkeerd snapt. Het doel is niet om zoveel mogelijk te doden incl. vC - het doel is *alleen maar* om zo snel mogelijk door de deadmines te komen. En dan zou ik vC juist vermijden :-).
hahhaa lezen is een ding he

en begrijpen het tweede :)
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:13:
[...]

Anoniem: 169853 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:43:
hehe, zulk soort dingen ken ik :) ook wel is wat gedaan in een vorige guild, allemaal lvl1 gnomes vanuit IF naar SW krijgen (zonder vliegen of de train) en wie dan het snelst is. Dan een volgende keer van IF naar Darnasus (alleen boot gebruiken), altijd wel leuke dingen :)
klinkt als childerns week (A)

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-05-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:10:
[...]

Ik weet het.

In het begin speelde ik ook 4 à 5 uur per dag, en zeker in het begin (met een nieuwe class) is het leuk! Maar nu begin ik langzaam weer minder zin te krijgen, en dus minder tijd er voor over, en dan begint het steeds minder leuk te worden. Ik weet ook wel hoe het op te lossen is. :) Maar ik vroeg me gewoon af of er meer mensen waren die het zelfde hadden.

Elk weekend speel ik nog wel een aantal uur per dag, dan kijk ik bijv. eens in Deadmines. Zolang de group waarmee je dan gaat goed is, is het wel leuk. :Y)
Wat ik van je begrijp is dat je niet verder bent gekomen dan de deadmines... Of het spel is niet geschikt voor je of je moet even doorbijten naar lvl 40. Dan word het namelijk echt leuk. En ja... Op lvl 60 begint het spel pas *grins* Of probeer een char te nemen wat echt bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

hehe, zulk soort dingen ken ik :) ook wel is wat gedaan in een vorige guild, allemaal lvl1 gnomes vanuit IF naar SW krijgen (zonder vliegen of de train) en wie dan het snelst is. Dan een volgende keer van IF naar Darnasus (alleen boot gebruiken), altijd wel leuke dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Roeligan schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:31:
semi-offtopic

Ik ben bezig met mijn guildsite (www.edgeofreasoning.nl) en zoek nog een raidcalander (liefst voor phpnuke) Waar werken jullie guilds mee?
raidplanner die is echt perfect.
www.dutch-inc.nl en dan de link bovenin dutch inc dkp 40 en daar moet je dan op raidplanner klikken kan je niet de directe link geven omdat die site op mn werk is geblokkeerd.

bedankt erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:45:
[...]

raidplanner die is echt perfect.
www.dutch-inc.nl en dan de link bovenin dutch inc dkp 40 en daar moet je dan op raidplanner klikken kan je niet de directe link geven omdat die site op mn werk is geblokkeerd.
hop

(geloof ik)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 19-05-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m0nk schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:16:
[...]

Dus, alhoewel druids 2 keer zoveel mp5 krijgen als priests, is er wel balans via al die andere stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

OkkE schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:35:
Yep... daarom volg ik die level guide van in het vorige topic. Dan kan je redelijk snel questen en levelen. Alles is te solo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 117217 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:58:
[...]
Yep... daarom volg ik die level guide van in het vorige topic. Dan kan je redelijk snel questen en levelen. Alles is te solo-en.
niet alles hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm - en weer een n00b-vraagje als jullie het niet erg vinden.....
Op die site staan heel mooie overzichten van wat er in de guild bank zit. Waar kan dat mee? Zijn daar handige mods voor? Ik zou zoiets dolgraag bijhouden op een site, en overtypen is niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:58:
[...]
is de level guide voor horde of alliance.. link pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 176402 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:43:
[...]

Wat ik van je begrijp is dat je niet verder bent gekomen dan de deadmines... Of het spel is niet geschikt voor je of je moet even doorbijten naar lvl 40. Dan word het namelijk echt leuk. En ja... Op lvl 60 begint het spel pas *grins* Of probeer een char te nemen wat echt bij je past.
Ben ooit begonnen met WoW, heb een Mage tot level 30 gekregen; Deadmines, Stockades, Black Fantom Deeps (ofzo) gedaan. Verder veel plezier gehad, ik speelde met een aantal vrienden. Toen op lvl30 gestopt door omstandigheden.

Na een half jaar niet spelen weer begonnen. Oude server met mijn Mage was druk, mijn vrienden al lang begonnen op andere servers, dus: nieuwe server. Weer met een andere vriend, ongeveer tegelijk begonnen. Hij speelt alleen niet veel, vandaar dat ik toch veel "alleen" speel. Ik heb wel een guild, en dat is gezellig, maar nu met mijn lvl23 Druid nog inderdaad niet verder gekomen dan Deadmines.

Ik weet dat het vanaf lvl40 steeds leuker wordt, en ik heb ook erg veel zin in lvl60 (en de expansion)! Mijn probleem is dat ik even geen zin/puf heb en/of kan opbrengen om 'in mijn eentje' flink door te levelen. Daar door level ik langzaam, en wordt het alleen maar moeilijker voor me om het op te brengen door te levelen. :)

Nogsteeds vind ik het een erg vet spel! En als ik het speel is het ook zeker wel leuk en gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Priests hebben van zichzelf al betere regeneratie met spirit vergeleken met Druids (zelfs Shamans zijn beter, Paladins hebben het minst) dus die zullen er weinig van merken. Daarnaast hebben ze andere talents en evt andere setbonussen tot hun beschikking (bijv. 3/8 Transcendence vs 3/8 Stormrage).

Naar mijn mening zijn de stats prima gebalanceerd. Elke healer in mijn guild staat te kwijlen hoor :) Om nog maar te zwijgen over de Warrior set. Ik snap niet dat mensen hem lelijk vinden, eindelijk een tankset waar in ik me kan vertonen in Orgrimmar.
20 euro klinkt wel HEEL erg goedkoop. Pas maar op dat je niet gescammed wordt, dat komt wel vaker voor. Snel je geld innen en dan het wachtwoord weer aanpassen want je hebt de originele cd key niet, of het antwoord op de geheime vraag niet zodat ze het account later alsnog van je terug kunnen jatten. Het is een beetje shady business.

En inderdaad, probeer even na te gaan wat de reputatie van die persoon is, als je zijn karakter wil gebruiken. Ook nemen wij geen gekochte accounts aan als we recruiten.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 19-05-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 92540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:00:
[...]

Hmmm - en weer een n00b-vraagje als jullie het niet erg vinden.....
Op die site staan heel mooie overzichten van wat er in de guild bank zit. Waar kan dat mee? Zijn daar handige mods voor? Ik zou zoiets dolgraag bijhouden op een site, en overtypen is niet handig.
wowroster.net

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:06:
[...]

Om nog maar te zwijgen over de Warrior set. Ik snap niet dat mensen hem lelijk vinden, eindelijk een set waar in ik me kan vertonen in Orgrimmar.
Dus je loopt nu naakt door IF? : P

Gisteren MC gedaan met een hoop alts en een paar mains, vorige week alleen luci + maggie dood. Nu zowaar t/m golemag in ongeveer 3 uur. Iedereen was gefocussed, weinig aggro trekken etc. Bij sulfuron iets nieuwe geprobeerd. De adds AoE-en en sulfuron zelf werd getankt door een semi naakte tank. (geen chest/shoulders/leggings) Alles was AoE was dood, maar de adds ook. En sulfuron was een eitje. Ik geloof dat de tank de DIO mine naast sulfuron tijdens het tanken heeft gemined : )

[ Voor 92% gewijzigd door ImdaMned op 19-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:57
Anoniem: 92540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:53:
[...]

Dus, alhoewel druids 2 keer zoveel mp5 krijgen als priests, is er wel balans via al die andere stats?
Maar priests kunnen voor 2 talent points 70% interruption krijgen terwijl druids er 5 punten in moeten stoppen! Zo kun je voor alles wel wat zeggen. Priests hebben spiritual guidance en regennen sowieso meer met spirit dan druids, dus voor priests is spirit nou eenmaal nuttiger dan voor druids. Lekker boeiend zeg, gras is altijd groener bij de buurman. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 176402 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:43:
[...]
Mee eens...
Sinds ik > lvl 40 ben is het spel een stuk aantrekkelijker, mede omdat het reizen met een mount stukken sneller gaat :)
En de quest worden steeds leuker / uitdagender.
Gisteren hebben we met 2 groups de Mai'Zoth gedaan, toevallig stonden we tegelijker tijd bij 'm in de chamber.
Na wat overleg, hebben wij 'm eerst gekilled, hun de adds, na de respawn het verhaal omgedraaid, na de kill + quest loot de hele cave gesweepd...
Best wel heerlijk eigenlijk >:) >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 15:18

Paladin

Play Ball!

Mijn guild gaat vanavond voor het eerst naar AQ20 ben wel benieuwd want voor de Locks waaronder ik dus is er best wel wat leuks te halen als shadowsbolt rank 10 en corruption rank 8 :) kan ik eindelijk wat meer damage doen.

zijn er nog goede verhalen van AQ20 runs met wat tips enz?

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:02:
[...]

Ik weet dat het vanaf lvl40 steeds leuker wordt, en ik heb ook erg veel zin in lvl60 (en de expansion)! Mijn probleem is dat ik even geen zin/puf heb en/of kan opbrengen om 'in mijn eentje' flink door te levelen. Daar door level ik langzaam, en wordt het alleen maar moeilijker voor me om het op te brengen door te levelen. :)

Nogsteeds vind ik het een erg vet spel! En als ik het speel is het ook zeker wel leuk en gezellig.
Ik heb nu ook meerdre alts, wat ik doe ik heb er een paar aangemaakt en speel alleen met rest bonus, als ik erdoor ben switch ik naar een andere char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:23
IK ken het probleem. Ik heb zelf ook niet echt de puf om door de spelen, maar ik zet dan meestal mn gedachten op nul doe het gewoon. Meestal luk het dan wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:54
Mijn warrior is eigenlijk al tijdje level 41 (week nu ongeveer) maar ik kan mezelf er maar niet toe aanzetten te gaan questen. Ik blijf maar beetje hangen in IF/SW rond het AH enzo. Ik weet ook niet zo goed waar ik heen moet. Er is mij verteld naar Ferelas of Tanaris te gaan. Maar de quests die ik daar vind zijn nog te hoog voor me..

Is het trouwens geen tijd voor een nieuw deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Thijs schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:10:
[...]

Maar priests kunnen voor 2 talent points 70% interruption krijgen terwijl druids er 5 punten in moeten stoppen! Zo kun je voor alles wel wat zeggen. Priests hebben spiritual guidance en regennen sowieso meer met spirit dan druids, dus voor priests is spirit nou eenmaal nuttiger dan voor druids. Lekker boeiend zeg, gras is altijd groener bij de buurman. :Z
Druid Spirit/5 + 15
Paladin Spirit/4 + 8
Priest Spirit/4 + 12.5

van wowwiki.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

ImdaMned schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:10:
[...]

Dus je loopt nu naakt door IF? : P
Nee in m'n DPS gear. Wrath vind ik zo lelijk :(

Wel gister Cloak of Concentrated Hatred van Skeram gekregen. Matched erg mooi met mijn Conq schouders en helm en mijn Chromatic Boots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:10:
[...]

Ik geloof dat de tank de DIO mine naast sulfuron tijdens het tanken heeft gemined : )
interupt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whew - dat lijkt het antwoord op al mijn managementvragen :-). Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Paladin schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:13:
Mijn guild gaat vanavond voor het eerst naar AQ20 ben wel benieuwd want voor de Locks waaronder ik dus is er best wel wat leuks te halen als shadowsbolt rank 10 en corruption rank 8 :) kan ik eindelijk wat meer damage doen.

zijn er nog goede verhalen van AQ20 runs met wat tips enz?
Er is leuks voor locks, maar eigenlijk alleen Corruption is qua spellbooks echt een verbetering (25% dps increase). Immolate is een lachertje en SB eigenlijk ook.

Verder wel wat leuke items. Het tweede gevecht (Rajaxx) is echter een kutgevecht. Bij ons bugged ie te vaak (staat die gast ineens ergens waar die niet gehealed kan worden, of komt ineens de hele ruimte bij begin van het script) waardoor je zo een half uur kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Dekay schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:15:
Mijn warrior is eigenlijk al tijdje level 41 (week nu ongeveer) maar ik kan mezelf er maar niet toe aanzetten te gaan questen. Ik blijf maar beetje hangen in IF/SW rond het AH enzo. Ik weet ook niet zo goed waar ik heen moet. Er is mij verteld naar Ferelas of Tanaris te gaan. Maar de quests die ik daar vind zijn nog te hoog voor me..

Tanaris lijkt me wel kunnen met lvl41 iig. Anders Badlands, Stranglethorn Vale en iets later Feralas.
Wat je ook kan doen, is elke avond SM/Uldama/ZF doen, totdat je lvl46 bent, dat duurt niet zo lang. Ben je toch bezig, en bovenal, met meerdere personen. Wil nog wel s schelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 19-05-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:17:
[...]

Nee in m'n DPS gear. Wrath vind ik zo lelijk :(
nee je cliniclown outfit scoort goed bij de dames wil je zeggen :+
Wel gister Cloak of Concentrated Hatred van Skeram gekregen. Matched erg mooi met mijn Conq schouders en helm en mijn Chromatic Boots :)
mja toch blijf ik 8/8 EF op een male tauren nog steeds de shit vinden :) en dan ook een Corhound tooth in je hand erbij ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:17:
[...]

Druid Spirit/5 + 15
Paladin Spirit/4 + 8
Priest Spirit/4 + 12.5

van wowwiki.com
Point being?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

Phydomir

Dennis

Even een Druid n00b vraagje.

Druids kunnen toch 1x per 30m iemand rezzen. Krijg je dit bij een bepaald lvl pas of mis ik iets? (Ben nu lvl 17,5)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:30:

Druids kunnen toch 1x per 30m iemand rezzen. Krijg je dit bij een bepaald lvl pas of mis ik iets? (Ben nu lvl 17,5)
ik weet wel dat druids maple seeds nodig hebben voor rezze... maar weet niet of het om de 30 mins zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Phydomir schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:30:

Volgens mij krijg je dat al op lvl 10. Anders op lvl 20 sowieso. En ja, je hebt een reagent nodig. De spell heet Rebirth overigens. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
Ik zie hier een aantal posts ivm mp5 en spirit, nu had ik zelf ook een vraagje daarover:
wat is handiger voor een priest mp5 of spirit? Ik wissel bijvoorbeeld straks mijn devout bracers in voor virtuous. Deze bevatten mp5. Ben ik nu beter af met een +9spi of mp5 enchant?

Wat ik er van begrepen heb is dat mp5 altijd werkt en dat spirit pas begint te werken na 5 seconden na je laatste cast?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 92540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:18:
[...]

Whew - dat lijkt het antwoord op al mijn managementvragen :-). Dank!
Zoals je op mijn guildsite kan zien (www.edgeofreasoning.nl) kan je hem lekker in je eigen layout proppen, moet deze week alleen ff de vermelding van bouwers vermelden.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

tijd voor een nieuw deel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja nogal.. als ik last in druk kom ik op page 36 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:42:
[...]

Dat meen je niet!
Alarmeer de politie, brandweer, ambulance!

We hebben een gigantisch probleem nu! :D

@Ontopic, gisteren 6/8 Bloodfang gescoord... begint wat te worden ;)
33.52% Crit, 845AP, 12% to Hit maarja... 3.933HP maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Dit is een van de redenen dat bij ons iedere tank ervaring heeft met het tanken in MC. :)
We wisselen iedere raid de MT. We wisselen trouwens af en toe ook van raidleader. Zo hebben we altijd genoeg MT's en mensen die de raid kunnen leiden.

Maar het is wel vervelend als het in een gilde gebeurd dat afhankelijk is van zijn MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Shield/dodge/parry, kan je net genoeg tijd hebben : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:42:
[...]

Moet je beter klikken misschien......Heb nergens last van als ik last in druk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met Herbalism / Alchemy is het trouwens lekker geld verdienen en het lvlen ervan gaat ook super snel:) Mijn druid alt had al op lvl 38 genoeg geld om zn mount te kopen. En nu die op lvl 41 zit is mn herbalism al op 300 en Alchemy op 275.

Arcane Elixir verkoopt best goed en het scheelt mezelf ook geld voor mn mage. Nu kan ik ze namelijk zelf maken ipv te kopen @ AH. Wat zijn nog pots die goed verkopen op AH? Het enige probleem is dat ik voor sommige potions (major healing) een te laag lvl heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:00:
met Herbalism / Alchemy is het trouwens lekker geld verdienen en het lvlen ervan gaat ook super snel:) Mijn druid alt had al op lvl 38 genoeg geld om zn mount te kopen. En nu die op lvl 41 zit is mn herbalism al op 300 en Alchemy op 275.

Arcane Elixir verkoopt best goed en het scheelt mezelf ook geld voor mn mage. Nu kan ik ze namelijk zelf maken ipv te kopen @ AH. Wat zijn nog pots die goed verkopen op AH? Het enige probleem is dat ik voor sommige potions (major healing) een te laag lvl heb :)
ja joh... met 1x goed grinden.. heb je zo 30/40g bij elkaar :) per dag... zonder pots te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

swiftness potions, fire protection potions, die kleine healing potions verkopen ook leuk voor twinks in de battlegrounds voor die tot lvl 19, shadow prot, nature prot thistle thea etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Nu online
Dekay schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:15:

Heb je STV al helemaal gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Bijna helemaal, moet nog iets van 4 quests welke ik kan doen op mijn level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Nu online
Dekay schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:26:
Bijna helemaal, moet nog iets van 4 quests welke ik kan doen op mijn level
Dan is Schimmering Flats en Tanaris idd een goeie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Reveal! schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:31:
[...]

Dan is Schimmering Flats en Tanaris idd een goeie ...
evt als je dat nog net te hoog vind kan je ook naar desolace gaan lekker grind quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:34:
[...]
evt als je dat nog net te hoog vind kan je ook naar desolace gaan lekker grind quests
offtopic:
check je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ben al in Desolace geweest.. Waar is Shimmering Flats eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Nu online
Dekay schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:40:
De zand vlakte bij Tanaris ... dat is nog net lvls lager dan Tanaris ....
Zou daar ff quests op zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Ik speel nu iets meer als een week WOW voor de first time.

Ik vind het een geweldig spel. Niet meer normaal :*)

Ben nu iets meer als een dag bezig en reeds Lvl14 en pobeer toch altijd wel alle questen te doen. dat vind ik dus erg mooooooi.... Ik hoop dat ze straks goed moeilijk worden. ik hou wel van een uitdaging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

zeker niet gereplyed naar mn werk?? want ik heb nog niks ;) de rest kan ik niet op helaas
Dekay schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:40:
net onder tanaris als je tussen die heuvels door loopt hoe verder naar onderen hoe lager de levels, best een leuk quest gebied zeker als je skinner bent. In het midden kan je alle quest halen dikke xp allemaal

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 19-05-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Nu online
Anoniem: 101547 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:42:

Ben nu iets meer als een dag bezig en reeds Lvl14 en pobeer toch altijd wel alle questen te doen. dat vind ik dus erg mooooooi.... Ik hoop dat ze straks goed moeilijk worden. ik hou wel van een uitdaging. :)
ja hoor die zitten er zat bij .... en dan ben je weer blij dat er makkelijke tussen zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:42:

wat vind je moeilijk.. want questen is best wel een tonig.. wat leuk is zijn de instances.. en battlegrounds zoals warsong gluch.. arathi valley...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Nu online
MantaMania schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:42:
[...]

zeker niet gereplyed naar mn werk?? want ik heb nog niks ;) de rest kan ik niet op helaas

[...]

net onder tanaris als je tussen die heuvels door loopt hoe verder naar onderen hoe lager de levels, best een leuk quest gebied zeker als je skinner bent. In het midden kan je alle quest halen dikke xp allemaal
Volgens mij moet je via dit lopen om de flightpath the halen in Tanaris :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

Ik heb gister een MC run gedaan en dat was echt waardeloos in het begin.. een latency van 1300+ is echt niet te doen.. :(.

Normaal doen we een full run. maar nu zijn we maar tot Sulfuron gekomen..:'(
Maar Lucifron dropte Earthfury Boots en ze kostte me maar 40 MRC (Merged Raid Credits) dus ik moet niet klagen! :D.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 62809 op 19-05-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 18:23
Reveal! schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:45:
[...]

Shimmering Flats is het grote ronde gedeelte rechts onderaan in Thousend Needles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D :D

maar takiho, je schrijft best veel onzin hier op het forum om eerlijk te zijn, maar goed dat is mijn mening. En dan bedoel ik natuurlijk niet Arathi Valley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Reveal! schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:45:
[...]

das waar ja dus daar moet ie geweest zijn idd ;) of hij moet die trinket hebben maar volgens mij haal je die ook daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:51:
[...]

:D :D

maar takiho, je schrijft best veel onzin hier op het forum om eerlijk te zijn, maar goed dat is mijn mening. En dan bedoel ik natuurlijk niet Arathi Valley
ik waardeer je mening... heel erg.. :)

maar gewoon een onzinnige vraagje.... wat is er dan wel "zinnig" discussie als het over WoW gaat.. oh god... en doe es argumenten geven aan je mening....

okay.. vertel mij dat wat hier zinnig aan is.. of is het ook gewoon onzin...?

en onderbouw je mening eens

maar afca, je schrijft best veel onzin hier op het forum om eerlijk te zijn, maar goed dat is mijn mening. En dan bedoel ik natuurlijk niet over je herbalism/alchemy evaringen

*sorry mensen... voor deze post.. jullie hoeven er niet op reageren :) mag wel :D *

offtopic:
afca.. ben je ongesteld ofsow...?

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 19-05-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Nivado schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:51:
[...]

Shimmering Flats is het grote ronde gedeelte rechts onderaan in Thousend Needles.
Is dat met dat race gebied? Ben ik ook al geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Argh gisteren Robes of Prophecy voor mn ogen vandaan gejat, raidleader typte XXX loot Robes of Prophecy. Kwas al behoorlijk stoned dus reageerde veel te laat van "WTF!!!111" en gast lootte voor mij :(
maarja zal wel komen doordattik al 2x had gepast op de robes (Mindsurge > Proph robes), maar had gewoon zin in 6 stukken Proph zodattik later makkelijker kan wisselen voor de Trans 3p bonus, bah bah bah.

Weet iemand een leuke pet voor een lvl 30 hunter? zit nu rond de Shimmering Flat te grinden (het questen heb ik al wel gehad met mn main)
Anoniem: 31660 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 15:51:
[...]
true that

[ Voor 22% gewijzigd door Helox-in-a-box op 19-05-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:06:
Argh gisteren Robes of Prophecy voor mn ogen vandaan gejat, raidleader typte XXX loot Robes of Prophecy. Kwas al behoorlijk stoned dus reageerde veel te laat van "WTF!!!111" en gast lootte voor mij :(
maarja zal wel komen doordattik al 2x had gepast op de robes (Mindsurge > Proph robes), maar had gewoon zin in 6 stukken Proph zodattik later makkelijker kan wisselen voor de Trans 3p bonus, bah bah bah.

Weet iemand een leuke pet voor een lvl 30 hunter? zit nu rond de Shimmering Flat te grinden (het questen heb ik al wel gehad met mn main)
waarom speel je dan ook stoned :P

een leuke... pet.. for de looks? ik vind de elite pet wel leuk in BFD zo'n schildpad.. moet je wel die rooie pakke :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Deathwing gaat naar Kazzak en niet samen met Dunemaul.

Vind het wel goed nieuws, aangezien Kazzak een mooie A/H ratio heeft ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:22
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 75

Daar verder, denk ik...
Edit, willen de mensen die hier nog regelmatig komen(en redelijk bekend zijn met de guilds op eigen realms) eens checken of de guildinfolijst nog wel uptodate is?
Ik kan lastig lvl 1 alts aan gaan maken op elke server om te kijken of die guilds nog bestaan..

Bvd.. :)

[ Voor 59% gewijzigd door enira op 19-05-2006 16:18 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:07:
[...]
waarom speel je dan ook stoned :P
moltencore = automode voor mij nu, al zo vaak gedaan en niet egt een uitdaging meer, kwa gear ben ik ook al helemaal end-MC en wil gewoon BWL doen maar niet genoeg animo om langs razorgore te komen (welbekend verschijnsel bij vele guilds). Enige wat ik nog wil is Shard of the Scale van onyxia (16 mp5 trinket)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.