Anoniem: 176402 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 13:43:
[...]
Wat ik van je begrijp is dat je niet verder bent gekomen dan de deadmines... Of het spel is niet geschikt voor je of je moet even doorbijten naar lvl 40. Dan word het namelijk echt leuk. En ja... Op lvl 60 begint het spel pas *grins* Of probeer een char te nemen wat echt bij je past.
Ben ooit begonnen met WoW, heb een Mage tot level 30 gekregen; Deadmines, Stockades, Black Fantom Deeps (ofzo) gedaan. Verder veel plezier gehad, ik speelde met een aantal vrienden. Toen op lvl30 gestopt door omstandigheden.
Na een half jaar niet spelen weer begonnen. Oude server met mijn Mage was druk, mijn vrienden al lang begonnen op andere servers, dus: nieuwe server. Weer met een andere vriend, ongeveer tegelijk begonnen. Hij speelt alleen niet veel, vandaar dat ik toch veel "alleen" speel. Ik heb wel een guild, en dat is gezellig, maar nu met mijn lvl23 Druid nog inderdaad niet verder gekomen dan Deadmines.
Ik weet dat het vanaf lvl40 steeds leuker wordt, en ik heb ook erg veel zin in lvl60 (en de expansion)! Mijn probleem is dat ik even geen zin/puf heb en/of kan opbrengen om 'in mijn eentje' flink door te levelen. Daar door level ik langzaam, en wordt het alleen maar moeilijker voor me om het op te brengen door te levelen.
Nogsteeds vind ik het een erg vet spel! En als ik het speel is het ook zeker wel leuk en gezellig.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.