dat is Gypsy mod: http://gypsymod.the-mad.netAnoniem: 91469 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:22:
ik ben sinds een tijdje bezig met mijn UI opbouwen, nu krijg ik in nurf cooldowncount niet meer werkend dus zoek ik een vergelijkbare mod.
ik heb in een movie gezien dat iemand alle cooldowns rechts op een lijstje had zoals dit:
[afbeelding]
weet iemand hoe die mod (in het engels) heet en waar die te krijgen is?
over mage builds, zit ook zwaar naar Frost te kijken, (ben nu bijna full Arcane).
maar de patch ga ik voor een gedeelte Frost, en uit de Fire tree lijkt mij pyroblast veel dmg doen is dit zo?
heeft alleen wel een 6 sec casting time
jammer dat ik dan geen Presence of mind meer heb. maar is Pyroblast het waard?
is het al bekend wanneer 1.11 gaat komen?
@ PreatORiAn_
over je cooldown, ik heb zelf Cooldowncount , dan komt er een timer IN het icoontje van desbetreffende ability, op die manier heb weer minder balkjes in je scherm.
is er ook een goede mod, om een timer laten gaan van je dots? dat je bijv een frame hebt waarin balkjes komen, zodat je kan zien wanneer je DOT bijna afgelopen is?
zoeits maar dan voor je dots ipv health e.d.:
maar de patch ga ik voor een gedeelte Frost, en uit de Fire tree lijkt mij pyroblast veel dmg doen is dit zo?
@ PreatORiAn_
over je cooldown, ik heb zelf Cooldowncount , dan komt er een timer IN het icoontje van desbetreffende ability, op die manier heb weer minder balkjes in je scherm.
is er ook een goede mod, om een timer laten gaan van je dots? dat je bijv een frame hebt waarin balkjes komen, zodat je kan zien wanneer je DOT bijna afgelopen is?

[ Voor 41% gewijzigd door Valkyre op 17-05-2006 10:40 ]
lekker hoor dan heb ik mn 2 uur toch goed besteed alhoewel er op lvl 19 wel een beperking zit aan je rank toch?Anoniem: 26351 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:57:
[...]
Behalve in een BG, dan telt die regel niet
Hallo,
Ik heb een vraag voor mijn mede hunters in wow. Ik ben pas level 21 en ben mezelf nog steeds aan het orienteren. Ik ben nu alleen aan het twijfelen over welke pet het beste is.
Ik heb vanaf het begin een beer (bjarn). Zit alleen te twijfelen wat nu de beste pet is. Boars hebben charge en dat is wel heel erg handig in PvP denk ik. Daarbij kunnen deze ook vrij goed tank spelen volgens mij. Damage is wel is waar wat minder maar goed dat vind ik niet zo'n probleem. Die van mijn beer is ook niet grandioos hoog. Dus zit er aan te denken om zo'n bear met armor uiterlijk te gaan halen in rfk
Daarnaast gebruiken veel mensen een cat of een bat voor pvp vanwege de snelle attack speed en damage.
Wat raden jullie aan ?
Ik heb het liefste 1 pet zodat ik niet iedere keer hoef te wisselen en weer hoef te levelen.
Ik heb een vraag voor mijn mede hunters in wow. Ik ben pas level 21 en ben mezelf nog steeds aan het orienteren. Ik ben nu alleen aan het twijfelen over welke pet het beste is.
Ik heb vanaf het begin een beer (bjarn). Zit alleen te twijfelen wat nu de beste pet is. Boars hebben charge en dat is wel heel erg handig in PvP denk ik. Daarbij kunnen deze ook vrij goed tank spelen volgens mij. Damage is wel is waar wat minder maar goed dat vind ik niet zo'n probleem. Die van mijn beer is ook niet grandioos hoog. Dus zit er aan te denken om zo'n bear met armor uiterlijk te gaan halen in rfk
Daarnaast gebruiken veel mensen een cat of een bat voor pvp vanwege de snelle attack speed en damage.
Wat raden jullie aan ?
Ik heb het liefste 1 pet zodat ik niet iedere keer hoef te wisselen en weer hoef te levelen.
[ Voor 6% gewijzigd door KraveN op 17-05-2006 10:39 ]
Anoniem: 36290
Het is na 5 x killen, en ook in BG telt die regel.Anoniem: 26351 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:57:
[...]
Behalve in een BG, dan telt die regel niet
wat is dat nu weer voor onzin, in BG geen honor krijg als je iemand 5 x killed, is natuurlijk niet zo.Anoniem: 36290 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:39:
[...]
Het is na 5 x killen, en ook in BG telt die regel.
BG is juist om mensen te killen, en er dan geen honor voor krijgen zou een btj apart zijn niet?
Anoniem: 167308
Naja, basically heb ik al mijn pets pas echt laat gevangen, of gewoonweg vervangen door high lvl pets.KraveN schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:34:
Hallo,
Wat raden jullie aan ?
Ikzelf heb een Boar voor PvP dingetjes (lvl 60 Undead boar uit EPL)
Een bat voor PvE spul (Monstrous plaguebats uit EPL)
een Raptor, wat ik daarmee ga doen zie ik wel, meer voor de looks nu
De educated honor die je krijgt na 5 x dezelfde persoon te hebben afgemaakt is 0. Daarom is winnen van een BG zoveel beter voor je honor dan HKs farmen.Gohan-san schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:41:
[...]
wat is dat nu weer voor onzin, in BG geen honor krijg als je iemand 5 x killed, is natuurlijk niet zo.
BG is juist om mensen te killen, en er dan geen honor voor krijgen zou een btj apart zijn niet?
Pyroblast zonder Pom is eigenlijk alleen goed als opener in pve (alhoewel een sheep,pyroblast in PvP ook vrijGohan-san schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:31:
over mage builds, zit ook zwaar naar Frost te kijken, (ben nu bijna full Arcane).
Hij doet ook niet zo heel veel meer dmg als een fireball, er zit alleen een leukere dot op
Als je full fire gaat zeker meenemen, als je nog lvlt is het ook heerlijk. maar endgame is hij niet meer zo heel nuttig (ding trekt te veel agro
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Anoniem: 174540
het liefst 1 pet...? O_OKraveN schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:34:
Hallo,
Wat raden jullie aan ?
dan ben je wel heel noobish... je moet meerdere pets hebben. Want die leren jou ook pet skills.
ik zal kiezen voor wolf.. PvE, kat voor PvP, en de laatste een boar.. voor charge, en als je charge kent (pet skill) dan naar een beer gaan
Voor mij, als mage, is het zwaar irritant als je een pet hebt met een hele snelle attack speed idd. Maar het eerste wat ik doe tegen een hunter is het sheepen van zijn petKraveN schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:34:
Hallo,
Wat raden jullie aan ?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Anoniem: 169853
Opzich wel handig om NR te hebben, maar eigenlijk aan begin niet zo nodig. eerste boss zeker niet. de 3 bugs (die je ook over kan slaan) is een beetje wel handig, maar niet teveel. 3de en 4de niet. voor 5de hebben alleen 15man in de raid zeer veel nodig en de healers sowieso niet (kunnen beter healen). tussen de 4de en 5de zit nog een optionele baas waarbij wel full NR nodig is. voor 6de is ook niet nodig.Anoniem: 168820 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:17:
Ik heb een vraagje. Ik heb een resto druid fully tier2 en we beginnen nu aan AQ40. Hoe belangrijk is de nature ress gear?
Ik heb nu 2 van de Jasperlinks +20 NR en de pants van The Calling quest +25N NR.
Dusja, er is nog wel even vooruit te gaan met wat je nu heb
wat is een goeie hunter armor set (lvl 55-60)? plus het uitzicht is niet onbelangrijk?
even wat linkjes of screenies als het kan.
tankjewel
even wat linkjes of screenies als het kan.
tankjewel
heeft het eigenlijk nut dat ik mijn arcane missils punten heb op gezet zie er niet altijd meerwaarde op, of heb ik dan gewoon een domme fout gemaakt?heuveltje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:44:
[...]
Pyroblast zonder Pom is eigenlijk alleen goed als opener in pve (alhoewel een sheep,pyroblast in PvP ook vrijis
)
Hij doet ook niet zo heel veel meer dmg als een fireball, er zit alleen een leukere dot op
Als je full fire gaat zeker meenemen, als je nog lvlt is het ook heerlijk. maar endgame is hij niet meer zo heel nuttig (ding trekt te veel agro)
Ik ben een warlock en heb in totaal nu 4 pets... Imp, Voidwalker, Succubus en een FelHunter.KraveN schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:34:
Hallo,
Wat raden jullie aan ?
Ik gebruik ze eigenlijk alle 4 wel, alleen de Succubus wat minder.
Het ligt aan de mob wat voor pet ik kies, heel soms switch ik zelfs tijdens combat, maar dat kan alleen als je met meerdere players bent.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
SCT is de addon kan je alles zien hp, dots, dmg, etcGohan-san schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:31:
@ PreatORiAn_
[afbeelding]
Pryoblast is alleen de moeite als je ook ap en pom neemt
die 6 seconden casttime maakt hem anders alleen maar bruikbaar als opener in pve
Lock pets en Hunter pets zijn niet echt te vergelijken vind ik
en de hunter pets zijn niet uniek genoeg, op enkele na om echt te zeggen van die en die pet is uber
vind ik trouwens wel erg jammer dat de animal pats veelal hetzelfde zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 17-05-2006 11:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
arg schei uit warlock minions kun je soms niet schaapen best jammer, die resisten dat stomwegMasch schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:45:
[...]
Voor mij, als mage, is het zwaar irritant als je een pet hebt met een hele snelle attack speed idd. Maar het eerste wat ik doe tegen een hunter is het sheepen van zijn pet
ik vind het voor hunter vooral belangrijk dat je pet goeie armor heeft en mobs lang bij zich kan houden. dmg die je pet doet, maakt voor mij niet veel uit, pet moet gewoon veel kunnen hebben en goed aggro kunnen houden (pve-solo). dmg deel ik wel uit via ranged.
ben zeer tevreden van mijn STV tiger.
ben zeer tevreden van mijn STV tiger.
Als druid zijnde doe ik hybernate op de petMasch schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:45:
[...]
Voor mij, als mage, is het zwaar irritant als je een pet hebt met een hele snelle attack speed idd. Maar het eerste wat ik doe tegen een hunter is het sheepen van zijn pet
Maar als hunter zijnde kun je idd het beste pokemon spelen en dus zoveel mogelijk verschillende pets zien te verzamelen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
hij begint net met zn hunter, dus hem meteen een noob noemen is niet erg vriendelijk. We zijn hier toch om elkaar te helpenAnoniem: 174540 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:44:
[...]
het liefst 1 pet...? O_O
dan ben je wel heel noobish... je moet meerdere pets hebben. Want die leren jou ook pet skills.
ik zal kiezen voor wolf.. PvE, kat voor PvP, en de laatste een boar.. voor charge, en als je charge kent (pet skill) dan naar een beer gaan
Beetje vreemde build.Webgnome schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:40:
Beste mensen,
ik meld me weer eens in het topic na een lange afwezigheid. Tot voor kort had ik met mijn 60 paladin een holy build (holy shock en wat prot dingetjes). Nu beviel mij dat best goed alleen met healen vallen er geen doden over het algemeen.
nu ik weer begonnen ben met PVP (bg's) heb ik eens rondgekeken en kwam ik erachter dat reckoning toch wel erg leuk moest zijn . Dus heb ik de volgende spec uitgevoerd:
http://www.wow-europe.com...0005300500500050510000000
dit bevalt me zeer goed omdat ik hiermee toch al aardig wat kils heb gemaakt. Tuurlijk ik zal nooit vergeten om de andern een heal toe te gooien als het nodig is maar ik wilde eens kijken of het mogelijk was om met een paladin damage te doen ook al zegt 90% dat het NIET kan.
Ik heb echter een paar vraagjes voor de mede paladins hier. Zou het veel uitmaken voor pvp doeleinden als ik de spiritual focus vervang door vindication + eye for an eye ? 70% minder kans om te worderen geinterrupt tijdens het healen is ERG fijn dat zeker weten.
Alvast bedankt voor het antwoord..
Reckoning wordt geactiveerd op crits. Met +def haal je de crits omlaag, Reckoning icm Anticipation is dus een no go. Deflection (parry) haalt ook de crits die je nodig heb voor Reckoning omlaag.
Als je imp Improved Concentration Aura is Spiritual Focus ook minder nodig.
Als je dan toch in de protection tree zit neem dan Blessing of Kings erbij.
Verder is de combinatie met Improved Hammer of Justice en Improved Judgement ook erg fijn, al zit ik je build nu wel erg te veranderen.
In PvP: Concentration Aura > Devotion Aura
Deze build heb je 3 punten over welke je in Eye for an Eye of Vindication kan stoppen.
http://www.wow-europe.com...1000330500532000510000000
Ikzelf ben van het weekend over gegaan van een 21holy/30retri build naar een 31prot/20retri build gegaan (vanwege BWL, waar geen van de paladins BoK had).
Hier loop ik nu mee:
http://www.wowhead.com/talent/?qZVGzIsuxoVfcdr
Retribution is een beetje vreemd, maar ik was benieuwd naar Persuit of Justice en Eye for an Eye en Vindication
Anoniem: 87300
PvP, sheep en Pyro zonder PoM is in mijn ogen niet aan te raden.heuveltje schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:44:
[...]
Pyroblast zonder Pom is eigenlijk alleen goed als opener in pve (alhoewel een sheep,pyroblast in PvP ook vrijis
)
Sheep breekt veelal door Trinkets en als ik me niet vergis door ShapeShift.
In PvP zou ik niet zonder PoM Pryo willen.
Open bijna altijd met AP > PoM > Pyro > Fireblast > Fireball.
Alles bijna binnen de tijd van AP.
Wist overigens niet dat het zo makkelijk voor een Mage is om een lvl 55 Warrior om te leggen. Zonder gebruik van sheep.
vooral voor frost mage is dat makkelijk, heb ik zelf al ondervonden. eerst vanaf 36 yards frostbold dan counterspell vastvriezen weer frostbolt weer counter spel dan is ie al zo goed als dood. dit werkt perfect bij shammy's kunnen zichzelf dan niet healenAnoniem: 87300 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:57:
[...]
PvP, sheep en Pyro zonder PoM is in mijn ogen niet aan te raden.
Sheep breekt veelal door Trinkets en als ik me niet vergis door ShapeShift.
In PvP zou ik niet zonder PoM Pryo willen.
Open bijna altijd met AP > PoM > Pyro > Fireblast > Fireball.
Alles bijna binnen de tijd van AP.
Wist overigens niet dat het zo makkelijk voor een Mage is om een lvl 55 Warrior om te leggen. Zonder gebruik van sheep.
Hehe te grappig: http://www.notaddicted.com/forums/showthread.php?t=310
Dude die alles al gedaan had en dus maar besluit om hated te worden door.. de Argent Dawn
Dude die alles al gedaan had en dus maar besluit om hated te worden door.. de Argent Dawn
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.
charge is toch iets wat alleen een boar kan leren of begrijp ik dat verkeerd ? Of kun je alle skills aan je pet leren? Want dan zou je dus bijvoorbeeld een beer kunnen maken met prowl en charge ?
Dus als ik het goed begrepen heb dan moet ik zoveel mogelijk pets gaan gebruiken om uiteindelijk een ideale pet te kunnen creeeren? Ik wist wel dat bijvoorbeeld hogere level pets betere abilities hebben. (lvl 20 cat rank 1 prowl -> lvl 40 cat rank 3 prowl (voorbeeld))
Als ik het wist dan vroeg ik het niet, maar goed.het liefst 1 pet...? O_O
charge is toch iets wat alleen een boar kan leren of begrijp ik dat verkeerd ? Of kun je alle skills aan je pet leren? Want dan zou je dus bijvoorbeeld een beer kunnen maken met prowl en charge ?
Als warlock kunnen jullie je pet summonen en wij kunnen er maar één tegelijk meenemen. Dus wisselen tijdens het questen gaat niet, tenzij je langs een stablemaster komt.Ik ben een warlock en heb in totaal nu 4 pets... Imp, Voidwalker, Succubus en een FelHunter.
Ik gebruik ze eigenlijk alle 4 wel, alleen de Succubus wat minder.
Het ligt aan de mob wat voor pet ik kies, heel soms switch ik zelfs tijdens combat, maar dat kan alleen als je met meerdere players bent.
Gotta catch them all!Maar als hunter zijnde kun je idd het beste pokemon spelen en dus zoveel mogelijk verschillende pets zien te verzamelen.
/bowhij begint net met zn hunter, dus hem meteen een noob noemen is niet erg vriendelijk. We zijn hier toch om elkaar te helpen
Dus als ik het goed begrepen heb dan moet ik zoveel mogelijk pets gaan gebruiken om uiteindelijk een ideale pet te kunnen creeeren? Ik wist wel dat bijvoorbeeld hogere level pets betere abilities hebben. (lvl 20 cat rank 1 prowl -> lvl 40 cat rank 3 prowl (voorbeeld))
Kijk eens naar SpellWatch, erg flexible, je kan ipc alle dots toevoegen die je wilt: Je geeft een spellname op en een duration en dan begint een balkje te lopen, houdt wel rekening dat als je mist deze addon gewoon begint te tikken (hij kijkt naar wat je cast, niet of het de mob raakt).Gohan-san schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:31:
@ PreatORiAn_
Voordeel is dat je bv ook je buffs erin kan zetten, nadeel is dat het balkje begint te lopen ook als je bv de mob mist met een special.
Er is nog wel een andere addon die pas begint te lopen als je een mob raakt maar die werkt alleen als je binnen 30 yards van een mob staat, als je als hunter bv een sting schiet op 36 yards dan begintie niet te tikken, kwestie van voorkeur en gemak lijkt me (kan ff niet op de naam komen).
ken ook iemand die friendly of honored is met de bloodsail buccaneers, booty bay kan ie echter niet meer in
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Anoniem: 91469
ik krijg bij de gypsy mod buffbar alleen mijn buffs te zien en niet de cooldowns, is het een optie ergens ofzo?addictive schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:30:
[...]
dat is Gypsy mod: http://gypsymod.the-mad.net
Anoniem: 121555
Ja, bepaalde pets leveren je bepaalde abilities op bepaalde levels op die je dan weer aan bepaalde pets kunt leren.KraveN schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:16:
Dit is wel een overzichtelijk gebeuren.
Inderdaad, bedankt voor het overzicht, is inmiddels al uit de printer gerold.Anoniem: 121555 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:37:
[...]
Ja, bepaalde pets leveren je bepaalde abilities op bepaalde levels op die je dan weer aan bepaalde pets kunt leren.
Dit is wel een overzichtelijk gebeuren.
Je moet dus pets afwisselen om beter ranks te krijgen van abilities. Verder kun je dus één pet van een bepaald soort houden voor de looks en die dus iedere keer upgraden door eenzelfde soort van een hoger level te tamen en daarvan de talents over te brengen.
Alleen brokentooth heeft een snelle attack speed en een of andere bat ook. Dus als je een cat wil of een bat dan kies je een van die. Zijn er bij de andere soorten nog pets die de voorkeur krijgen. Heb iets gehoord over een wolf lupus maar die is gedebuffed sinds 1.9.
Sorry voor alle vragen, ben in ieder geval alweer een stuk wijzer.
King Bangalesh heefthad nog een prettige attack speed. En hij ziet er wel leuk uitKraveN schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:01:
[...]
Inderdaad, bedankt voor het overzicht, is inmiddels al uit de printer gerold.
Je moet dus pets afwisselen om beter ranks te krijgen van abilities. Verder kun je dus één pet van een bepaald soort houden voor de looks en die dus iedere keer upgraden door eenzelfde soort van een hoger level te tamen en daarvan de talents over te brengen.
Alleen razortooth heeft een snelle attack speed en een of andere bat ook. Dus als je een cat wil of een bat dan kies je een van die. Zijn er bij de andere soorten nog pets die de voorkeur krijgen. Heb iets gehoord over een wolf lupus maar die is gedebuffed sinds 1.9.
Generfed helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 17-05-2006 12:13 ]
Die bedoelde ik inderdaad, (tik foutje)ImdaMned schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:17:
Broken tooth in badlands?
Rond de 8 uur dacht ik, ik heb hem getamed smorgens voordat ik naar school ging, na een serverrestart op woensdagHurtebise schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:25:
Wat is de respawntijd van dat beest?
Edit, mehh, dat klopt niet. Gewoon smorgens dus...

Was er ook niet eerder voor aan het zoeken geweest.
Het probleem bij mij is alleen dat ik em nog moet lvl'en, en dat wil nog niet echt lukken. 5man instances ftl
[ Voor 7% gewijzigd door enira op 17-05-2006 12:41 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 108648
blijf maar proberen warlock pets te sheepen. Mischien is het feit dat het demons zijn een beetje lastig als je naar de tooltip kijkt van polymorph.remcio schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:50:
[...]
arg schei uit warlock minions kun je soms niet schaapen best jammer, die resisten dat stomweg
Gister voor het eerst een bijna volle ZG run gedaan op een avond, normaal hadden we er altijd 2 nodig, erg soepel 4 uurtjes van eerste pull tot en met hakkar.Hakker voor het eerst voor de 4de lifedrain down. Ook nog eens toploot deze run.
Jeklik Jekliks opalane talisman oid
Venoxis Runed Bloodstained hauberk
Bloodlord Warblade of the hakkari (OH)/Overlords crimson band
Mar'li Flowing ritual robes
Thekal Skinning sword (slechtste loot van de run, maar altijd handig)
Arlokk Overlords onyx band
Hakkar Heart of Hakkar/Bloodcaller/Warblade of the hakkari (MH)
Dankzij deze top run gaan we vanavond voor het eerst voor Jindo.
Heeft iemand een goede groepsamenstelling voor jindo (Alliance side).
Andere tips zijn ook erg welkom
We weten al
Shades > Totems > Jindo en dat een beartank erg goed zal zijn.
Ook nog een vraagje aan de Fury warriors onder ons
Dit is mijn profile http://wow.allakhazam.com/profile.html?575265
Ik ben dit weekend geswitched na het looten van Deathbringer van MS naar fury build. Dit is puur voor PVE. Nu is mijn vraag welke gear ik het best kan verbeteren ten opzichte van wat ik nu heb. Dit is nl nog veel van mijn oude MS crit build. In de profile draag is Bloodlords defender en niet de Deathbringer omdat de deathbringer er niet uit ziet dus in IF equip ik de defender, en daar ben ik uitgelogged dus vandaar dat deze te zien is in de profile.
Graag geen BWL gear noemen, want daar zitten wij nog niet (vorige week rag het eerst gekilled). Op mijn lijstje staan al de flameguards en Onslaught girdle
Jeklik Jekliks opalane talisman oid
Venoxis Runed Bloodstained hauberk
Bloodlord Warblade of the hakkari (OH)/Overlords crimson band
Mar'li Flowing ritual robes
Thekal Skinning sword (slechtste loot van de run, maar altijd handig)
Arlokk Overlords onyx band
Hakkar Heart of Hakkar/Bloodcaller/Warblade of the hakkari (MH)
Dankzij deze top run gaan we vanavond voor het eerst voor Jindo.
Heeft iemand een goede groepsamenstelling voor jindo (Alliance side).
Andere tips zijn ook erg welkom
We weten al
Ik ben dit weekend geswitched na het looten van Deathbringer van MS naar fury build. Dit is puur voor PVE. Nu is mijn vraag welke gear ik het best kan verbeteren ten opzichte van wat ik nu heb. Dit is nl nog veel van mijn oude MS crit build. In de profile draag is Bloodlords defender en niet de Deathbringer omdat de deathbringer er niet uit ziet dus in IF equip ik de defender, en daar ben ik uitgelogged dus vandaar dat deze te zien is in de profile.
Graag geen BWL gear noemen, want daar zitten wij nog niet (vorige week rag het eerst gekilled). Op mijn lijstje staan al de flameguards en Onslaught girdle
[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 17-05-2006 14:09 ]
hehe gelezen en die sjit is te grappig idd, had daar graag bij willen zijn geweestAnoniem: 36290 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:08:
Hehe te grappig: http://www.notaddicted.com/forums/showthread.php?t=310
zow, sartura down op eerste encounter (Team Hannibal & Skull Squadron @ shattered hand)

Eigenlijk was de screenie nemen moeilijker ^^
drops:
Silithid Claw
Sartura's Might

Eigenlijk was de screenie nemen moeilijker ^^
drops:
Silithid Claw
Sartura's Might
Anoniem: 143666
Onhoud bij een fury built strenght/AP/%hit > agility/%crit.. Verder is de titanic leggings een erg leuke DW broek. Door zijn strenght en %hit. Ook is Strikers Mark erg leuk door zijn AP en %hit.Dennism schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:53:
Zijn er overgens veel mensen naar Grim Batol gemigreerd ik zit zelf op Burning Legoein maar onze guild besloot nie te migrereren, wel vraag ik me af hoe is deze server? BL is gelukkig weer speelbaar na de serverupdates en migratie..
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 143666 op 17-05-2006 15:06 ]
Ik heb nu de hunter leaf, en de sinew van ony, en ik moet nu die 4 demons killen voor de quest.
Ik heb de filmpjes bekeken, maar het lukt niet aardig...
Ik had die van Winterspring op 40%, maar daarna ging het snel bergafwaards.
Iemand tips?
Iemand tips?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
je kan ook een elite cat pakke in StrangeThorn Vale, is van panther mastery volgens mijKraveN schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:01:
[...]
Inderdaad, bedankt voor het overzicht, is inmiddels al uit de printer gerold.
Alleen brokentooth heeft een snelle attack speed en een of andere bat ook. Dus als je een cat wil of een bat dan kies je een van die. Zijn er bij de andere soorten nog pets die de voorkeur krijgen. Heb iets gehoord over een wolf lupus maar die is gedebuffed sinds 1.9.
vraag een paar guildies op epic mounts om het gebied voor je uit de mobs weg te trekken (3 man ofzo, mobs hoeven niet eens gekillt te worden, gewoon aggro-en zodat jij er langs kan zonder ze te aggroen). Dan heb je alle ruimte en kan je lekker je demon kiten.FragNeck schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:23:
Ik heb nu de hunter leaf, en de sinew van ony, en ik moet nu die 4 demons killen voor de quest.
Iemand tips?
Dat heb ik al geprobeerdHelox-in-a-box schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:30:
[...]
vraag een paar guildies op epic mounts om het gebied voor je uit de mobs weg te trekken (3 man ofzo, mobs hoeven niet eens gekillt te worden, gewoon aggro-en zodat jij er langs kan zonder ze te aggroen). Dan heb je alle ruimte en kan je lekker je demon kiten.
Alleen lullig als het na 3x nog niet lukt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Anoniem: 28168
Kan op 2 manieren. Met Jump-shots of d.m.v. strafen. Kijk even wat jou beter lukt en oefen dan die methode op normale mobs (bijv. chimera). Zodra je het goed kan probeer je weer de demon. Gewoon serpent sting erop houden (gestacked) en verder arcane shot rank 1 elke zoveel seconden om 'm geinteresseerd te houden. Als je ff bij een lastig stukje komt of als hij wat te dichtbij komt, concussion shot.FragNeck schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:23:
Iemand tips?
Verder zijn Night dragon breaths, mana pots, mage int buff (of potion of wisdom) en Demonic Runes je vrienden
Wat ging er precies mis bij je tries?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 17-05-2006 15:40 ]
Fireball is niet een pvp talent. Het is een pve nuke spell, ook nog eens zeer mana inefficient. Het enige moment waar je een fireball eraf krijgt is in group pvp, of na een sheep, of met pom (welke ik niet heb). En zowel in group pvp, of na een sheep, maakt het niet uit of je nu 3.5 sec hebt, of 3.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 07:48:
[...]
dus in pvp ga je scorch spammen en hopen op een 2 seconden stun?
Het is voor grinding, en inderdaad voor fn coc, op plekken als de bats in zg. Jammer is dat ik geen imp CoC meer heb, maar goed daar kan ik wel mee leven.in 20 man instances zit iedereen op je mob te rammen, veel kans dus dat je mob al uit root is voor je frostbolt aankomt, shatter heeft nog steeds meeste baat bij de fn+coc combo
Burning soul is er voor: Aggro reduction waneer ik genoodzaakt ben fire te gebruiken in instances. En voor scorch nuken. Zoals ik eerder zei, fireball is geen pvp spell. Of je moet gare tegenstanders hebben.je neemt burning soul maar niet de imp fireball? lekkere lange casttime of ga je low lvl bolts spammen en dan net als met scorch hopen op een impact proc?
In pvp is frost logischerwijs mijn aanval techniek tegen alle non casters. Mijn stukje fire tree is er om de healers aan te gaan.
Bij deze dus mijn fire keuzes uitgelegd. En over frost resistance: Ja er gaan gevechten komen waar frost niet werkt (een ragnaros equilavant) echter heeft blizzard gepost op het forum dat 99% van de mobs gewoon door frost neer gehaald kan worden. Naxxramas is een stratholme achtige omgeving met de scourge. De scourge zelf heeft niets met frost van doen.beetje vage build imho wbt de fire keuzes, voor de rest de standaard frost gebeuren
btw nax veel frost, dus beter neem je echte elemental build gezien er volgens mij hoge frost resist mobs zullen zijn in nax
[ Voor 53% gewijzigd door ErA op 17-05-2006 16:00 ]
Anoniem: 156319
Ik heb deze guide gebruikt voor mijn demons en vorige week was ie eindelijk geklaard. Ik raad je zeker aan om de films te bekijken. Veel succes!FragNeck schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:23:
Iemand tips?
http://tkasomething.com/avatarfaq.php
Anoniem: 176402
Hallo, ik volg al een tijdje het grote world of warcraft. Uiterst interesant. (als het op het werk rustig is)
Ik zit zelf op een RP server.
Maar ik schrok vanmiddag even met die nieuwe talent tree.. Ik dacht dat de instant arcane explotion was verdwenen. Nu heb ik begrepen van een collega dat het te trainen is bij de trainer. (jaja ik speel een mage) En dat het dus gewoon standaard een instand word. Nu loop ik de hele dag al te zoeken naar een site waarop ik de infomatie kan vinden van de nieuwe patch. Zou iemand mij een link kunnen geven?
Maar ik schrok vanmiddag even met die nieuwe talent tree.. Ik dacht dat de instant arcane explotion was verdwenen. Nu heb ik begrepen van een collega dat het te trainen is bij de trainer. (jaja ik speel een mage) En dat het dus gewoon standaard een instand word. Nu loop ik de hele dag al te zoeken naar een site waarop ik de infomatie kan vinden van de nieuwe patch. Zou iemand mij een link kunnen geven?
kijk eens bij wow-europe.com/patches..? of bij wow-europe.com -> patch -> new of iets dergelijks... ik kom hier niet op de wow site.. hebben ze gistern geblockedAnoniem: 176402 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:40:
Hallo, ik volg al een tijdje het grote world of warcraft. Uiterst interesant. (als het op het werk rustig is)

Anoniem: 81112
Bij deze: patch 1.11Anoniem: 176402 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:40:
Persuit is een groote lachertje. Het is de domste talent die er bij zit. Dat ding, tenzij ze het hebben aangepast, stackt met helemaal niks dus ook niet met carrot on a stick en dergelijke. Even over je advies. Ik heb gekeken en inderdaad die defence etc is wel heel erg vreemd voor een reckoning built. Maar ik zit met het probleem dat ik geen punten wil 'verneuken' aan iets als bok. Ik gebruik die blessing NOOIT en als ik hem nodig heb dan is dat over het algemeen in riads en dn heeft iemand anders het in de guild wel. Maar dan is de vraag waar dan wel je punten in steken?Tranzity schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:56:
[...]
Beetje vreemde build.
Reckoning wordt geactiveerd op crits. Met +def haal je de crits omlaag, Reckoning icm Anticipation is dus een no go. Deflection (parry) haalt ook de crits die je nodig heb voor Reckoning omlaag.
Als je imp Improved Concentration Aura is Spiritual Focus ook minder nodig.
Als je dan toch in de protection tree zit neem dan Blessing of Kings erbij.
Verder is de combinatie met Improved Hammer of Justice en Improved Judgement ook erg fijn, al zit ik je build nu wel erg te veranderen.
In PvP: Concentration Aura > Devotion Aura
Deze build heb je 3 punten over welke je in Eye for an Eye of Vindication kan stoppen.
http://www.wow-europe.com...1000330500532000510000000
Ikzelf ben van het weekend over gegaan van een 21holy/30retri build naar een 31prot/20retri build gegaan (vanwege BWL, waar geen van de paladins BoK had).
Hier loop ik nu mee:
http://www.wowhead.com/talent/?qZVGzIsuxoVfcdr
Retribution is een beetje vreemd, maar ik was benieuwd naar Persuit of Justice en Eye for an Eye en Vindication
Anoniem: 85278
Totems > Shades > Jindo en 2 tanks die vechten om de aggroDennism schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 12:53:
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 85278 op 17-05-2006 16:09 ]
Persuit is een lachertje, ja zeker. 8% is leuk, maar die kan je makkelijk met enchants en spurs vervangen. Maar toch, hoe vaak vergeet je je andere hands te equipen, of je boots te switchen met je spurs?Webgnome schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:02:
[...]
Persuit is een groote lachertje. Het is de domste talent die er bij zit. Dat ding, tenzij ze het hebben aangepast, stackt met helemaal niks dus ook niet met carrot on a stick en dergelijke. Even over je advies. Ik heb gekeken en inderdaad die defence etc is wel heel erg vreemd voor een reckoning built. Maar ik zit met het probleem dat ik geen punten wil 'verneuken' aan iets als bok. Ik gebruik die blessing NOOIT en als ik hem nodig heb dan is dat over het algemeen in riads en dn heeft iemand anders het in de guild wel. Maar dan is de vraag waar dan wel je punten in steken?
BoK vind ik niet echt verneuken, bij ons in de guild is bijna elke vaste paladin holy/ret, daarbij is raiden zonder BoK een groot gemis. Ikzelf heb 1 puntje in +AC gestoken om Reckoning te krijgen, voor jou (zonder bok) kan je dan je dan er 2 insteken. Of je dropt Imp Devotion Aura en pakt die Shield talents.
Mij is verteld dat de SL Warlock langzaamaan de meest gehate build/class is die er rondloopt. Vinden jullie dit ook?
Thanks voor de snelle respons, maar de talent tree enzo die had ik allemaal al gevonden. Nu kan het zijn dat ik gewoon niet goed kijk. Maar ik zie alleen de talent tree en niet de nieuwe trainings opties zie ik niet. Zoals de evacuation en de instant arcane explotion.
Gegroet!
Nee.HTT-Thalan schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:11:
Mij is verteld dat de SL Warlock langzaamaan de meest gehate build/class is die er rondloopt. Vinden jullie dit ook?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
IMHO heb je geen skills (nodig) als je SL speeltHTT-Thalan schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:11:
Ooow...dan zal het binnenkort wel generfed worden.Anoniem: 36290 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:16:
[...]
IMHO heb je geen skills (nodig) als je SL speelt
Vind het wel meevallen trouwens...nou is mijn lockje pas level 50 maar toch.
BOKTranzity schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:09:
[...]
Persuit is een lachertje, ja zeker. 8% is leuk, maar die kan je makkelijk met enchants en spurs vervangen. Maar toch, hoe vaak vergeet je je andere hands te equipen, of je boots te switchen met je spurs?
BoK vind ik niet echt verneuken, bij ons in de guild is bijna elke vaste paladin holy/ret, daarbij is raiden zonder BoK een groot gemis. Ikzelf heb 1 puntje in +AC gestoken om Reckoning te krijgen, voor jou (zonder bok) kan je dan je dan er 2 insteken. Of je dropt Imp Devotion Aura en pakt die Shield talents.
kan met niet indenken dat mensen bok niet de moeite waard vinden 10% op je stat vind ik zeker de moeite waard en dat is natuurlijk niet alleen voor een tank omdat ie meer sta heeft maar gewoon voor alles int / spi / agi noem maar op
[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 17-05-2006 16:48 ]
Mja, ik heb een korte tijd soul link gehad, aangezien dat te dispellen valt en een tijdje terug generfd is (nu nog maar 30% dmg share ipv 50%, maar het is wel een permanente buff) was het tegen een bijv een destruction specced warlock met zn fel uit toch echt behoorlijk pittig, aangezien die sneller en meer damage doet.Mij is verteld dat de SL Warlock langzaamaan de meest gehate build/class is die er rondloopt. Vinden jullie dit ook?
ik speel vnml pve dus ik ben heel conservatief als md/ruin gespecced, geen superspec voor pvp maar het kan er mee door (al ben ik af en toe jaloers op sm en conflag locks), in pve is mn build echter super
Persoonlijk zie ik niet in wat mensen tegen locks hebben, we hebben naast dots en hp genoeg zwakke punten (lees: als ik niet kan casten dan helpen die 7k hp me echt niet)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik zie het wel, die mensen snappen niets van game mechanics.blouweKip schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:47:
Persoonlijk zie ik niet in wat mensen tegen locks hebben, we hebben naast dots en hp genoeg zwakke punten (lees: als ik niet kan casten dan helpen die 7k hp me echt niet)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Er zijn altijd mensen die een bepaalde class irritant/vervelend/etc.. vinden. Dat blijft. Mensen (classes) die vaak verliezen tegen Warlocks zullen er sneller een hekel aan hebben, terwijl mensen (classes) die altijd winnen er geen probleem mee hebben.blouweKip schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:47:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Valt wel mee, migration was vanmorgen nog open (begon op maandag) dus GB is iig nog niet vol. Realm waar ik vandaan kom -> Burning Blade is bijna volledig overgestapt op GB.Anoniem: 143666 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:03:
Zijn er overgens veel mensen naar Grim Batol gemigreerd ik zit zelf op Burning Legoein maar onze guild besloot nie te migrereren, wel vraag ik me af hoe is deze server? BL is gelukkig weer speelbaar na de serverupdates en migratie..
/edit
Weet iemand hoe ik op mijn Allakhazam profile mijn kan updaten op de server waar ik nu zit?
Ik zat nl. op Burning Blade en nu op Grim Batol, maar als ik met WoW reader mijn profile upload blijft hij op Burning Blade staan en verandert er dus niets
[ Voor 21% gewijzigd door superbassie op 17-05-2006 16:58 ]
gewoon ff inloggen op de nieuwe server, ff spelen (zodat de addon al je nieuwe data heeft), afsluiten en opnieuw uploaden.superbassie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:54:
[...]
/edit
Weet iemand hoe ik op mijn Allakhazam profile mijn kan updaten op de server waar ik nu zit?
Ik zat nl. op Burning Blade en nu op Grim Batol, maar als ik met WoW reader mijn profile upload blijft hij op Burning Blade staan en verandert er dus niets
had dr zelf ook last van toen met de verhuizing van Korgall naar Executus
[ Voor 8% gewijzigd door Helox-in-a-box op 17-05-2006 17:10 ]
Al een paar keer geprobeerd, vanaf maandag. Het werkt alleen nietHelox-in-a-box schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:10:
[...]
gewoon ff inloggen op de nieuwe server, ff spelen (zodat de addon al je nieuwe data heeft), afsluiten en opnieuw uploaden.
had dr zelf ook last van toen met de verhuizing van Korgall naar Executus
Anoniem: 39922
beste mensen,
ik speel nu een maandje wow en me broertje ook
nu wilde hij graag een item voor zijn rogue die in dm dropt een lvl 19 dagger ofzo het schijnt dat elke dieharder hem kent, hij is mij ff ontschoten. maar nu wilde ik weten waar je chill kan kijken welke items in welke instance gedropt worden, en welke items meteen soulbound zijn bij pickup.
alvast bedankt
nu wilde hij graag een item voor zijn rogue die in dm dropt een lvl 19 dagger ofzo het schijnt dat elke dieharder hem kent, hij is mij ff ontschoten. maar nu wilde ik weten waar je chill kan kijken welke items in welke instance gedropt worden, en welke items meteen soulbound zijn bij pickup.
alvast bedankt
www.wow-loot.comAnoniem: 39922 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:25:
beste mensen,
alvast bedankt
Old school gamer
je bedoeld Cruel barb? wat overgins een zwaard isAnoniem: 39922 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:25:
beste mensen,
alvast bedankt
heel leuk om te dual wielden voor een lvl 19 rogue, samen met defias armor ook uit dm
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 104748
@ ErA
Ik speel dus op een normal serever, en ik ben pas met me mage begonnen dus mijn build kan dus behoorlijk do moverkomen.
Ik krijg het idee dat arcane behoorlijk waardeloos wordt voor mijn mage?
Ik speel dus PvE, en ik wil graag naar MC enz. toe groeien. Ik doe nu het liefst instances,dat vindt ik veel leuker dan gewoon questen. Zou jij met deze gegevens een build willen maken waarbij je denkt dat ik de beste keus maak naar mijn speelstyl?
www.wowhead.com/talent/
Ik speel dus op een normal serever, en ik ben pas met me mage begonnen dus mijn build kan dus behoorlijk do moverkomen.
Ik speel dus PvE, en ik wil graag naar MC enz. toe groeien. Ik doe nu het liefst instances,dat vindt ik veel leuker dan gewoon questen. Zou jij met deze gegevens een build willen maken waarbij je denkt dat ik de beste keus maak naar mijn speelstyl?
www.wowhead.com/talent/
Ik heb voor mezelf een nieuwe build bedacht. Zelf vind ik de talents heel persoonlijk. Maar wat je zegt puur MC en stuf zou ik gaan voor deze opstelling:Anoniem: 104748 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:38:
@ ErA
Ik speel dus op een normal serever, en ik ben pas met me mage begonnen dus mijn build kan dus behoorlijk do moverkomen.![]()
Ik speel dus PvE, en ik wil graag naar MC enz. toe groeien. Ik doe nu het liefst instances,dat vindt ik veel leuker dan gewoon questen. Zou jij met deze gegevens een build willen maken waarbij je denkt dat ik de beste keus maak naar mijn speelstyl?![]()
www.wowhead.com/talent/
http://www.wowhead.com/talent/?obxE00bZZVAMcsfzho (hopen dat die het doet)
De CS en arcane missles zijn extra invullingen. Misschien is eigelijk Arcane Focus beter om te nemen ivm het sheepen dat die niet zo snel resist.
Zorg zowiso dat je wat fire resist hebt. Is bij de meeste raid groepen een must. Althans bij ons op de server. Ze hebben liever een mage met 250 FR dan +300 dmg. Zelf vind ik ongebuffed een 80-90 FR genoeg voor een mage
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 176402 op 17-05-2006 17:55 ]
Zo een build maken wordt dus stukkie lastiger dan ik had gedacht. Ik zie veel verschillende meningen. Julie weten inmiddels dat het bij mij puur om PvE gaat, instances en op ten duur end-game.
Ik heb nog maar s geprobeerd om wel iets bruikbaars neer te zetten, en hoor weer graag julie mening.
Als dit wel een bruikbare build is, waar zou ik me overige 12pts dan in stoppen? Waar kan ik Fire resistance vinden?
http://www.wowhead.com/talent/?kZZVAMcsftao
Ik heb nog maar s geprobeerd om wel iets bruikbaars neer te zetten, en hoor weer graag julie mening.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 17-05-2006 18:14 ]
hij zal Assassin's Blade bedoelen. Wat wél een dagger is-=BoKKiE=- schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:34:
[...]
je bedoeld Cruel barb? wat overgins een zwaard is
heel leuk om te dual wielden voor een lvl 19 rogue, samen met defias armor ook uit dm
Dropt in SFK. Heb nu 10 runs gedaan met mn main, maar hij is nog niet gedropt
CCWatch heettie dusHelox-in-a-box schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:26:
[...]
Er is nog wel een andere addon die pas begint te lopen als je een mob raakt maar die werkt alleen als je binnen 30 yards van een mob staat, als je als hunter bv een sting schiet op 36 yards dan begintie niet te tikken, kwestie van voorkeur en gemak lijkt me (kan ff niet op de naam komen).
Heb je in deze build, fire resistance? Is arcane focus nu beter dan CS en arcane of denk je niet?Anoniem: 176402 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:51:
[...]
Ik heb voor mezelf een nieuwe build bedacht. Zelf vind ik de talents heel persoonlijk. Maar wat je zegt puur MC en stuf zou ik gaan voor deze opstelling:
De CS en arcane missles zijn extra invullingen. Misschien is eigelijk Arcane Focus beter om te nemen ivm het sheepen dat die niet zo snel resist.
Zorg zowiso dat je wat fire resist hebt. Is bij de meeste raid groepen een must. Althans bij ons op de server. Ze hebben liever een mage met 250 FR dan +300 dmg. Zelf vind ik ongebuffed een 80-90 FR genoeg voor een mage
Wat zijn de meningen van andere mages hier over deze build voor mijn PvE mage?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 17-05-2006 19:00 ]
Hebben jullie de nieuwste file van 50dkp minus al gezien ? (of is ie niet meer zo nieuw?) Kvond hem iig wel lache 
http://weakgame.com/media_9825_Onyxia_Wipe.html
eigenlijk zou hij naar de openingspost moeten.. soort must-seeViRaX schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:57:
Hebben jullie de nieuwste file van 50dkp minus al gezien ? (of is ie niet meer zo nieuw?) Kvond hem iig wel lache
[e-peen post]
Uberraid in AQ40 zojuist! Eerst Angelista's Charm en daarna Sartura's Might. Nu nog Stormrage boots en chest en ik heb zo'n beetje de best gear die je kan krijgen pre-C'Thun.
Uberraid in AQ40 zojuist! Eerst Angelista's Charm en daarna Sartura's Might. Nu nog Stormrage boots en chest en ik heb zo'n beetje de best gear die je kan krijgen pre-C'Thun.
Fire resistance komt van je gear, niet van je buildAnoniem: 104748 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:45:
[...]
Heb je in deze build, fire resistance? Is arcane focus nu beter dan CS en arcane of denk je niet?
Wat zijn de meningen van andere mages hier over deze build voor mijn PvE mage?
Arcane focus is eigenlijk alleen echt nuttig in gevallen waar de mobs een stuk hoger zijn dan jezelf (denk aan mc bwl etc) maar arcane missiles gebruik je eigenlijk niet.
wat is CS , counterspel ? Zoja hoe wil je die dan vergelijken met ArcFoc?
Maar ff een heel andere vraag ?
welk lvl ben je nu
je hebt het hier wel over mc , maar ik heb het idee dat je net lvl25 bent ofzo ?
(absoluut niet als flame bedoelt, maar je zegt zelf "ben pas net begonnen")
Houd dan in de gaten dat
-Endgame nog maanden op zich laat wachten
-Hoewel er cookie builder builds zijn builds iets heel persoonlijks is
-Jezelf een keuze moet maken fire/ice/allebei/arcane
-MC een kompleet andere speelstijl is dan alles wat daarvoor kwam.
-Dat MC builds niet echt optimaal zijn voor het normale werk
-dat je niet compleet lvl60 kunt worden in instances.
-Je kunt wisselen tussen builds.
dus doe wat ervaring op. kijkt wat je niet bevalt, verander dat aan je build probeer het opniew
iemand anders jouw speelstijl laten bepalen werkt niet
Je bent frostbite vergeten, de frostbite/shatter combi bepaalt frostbuilds zon beetjeAnoniem: 104748 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:14:
Als dit wel een bruikbare build is, waar zou ik me overige 12pts dan in stoppen?
de reden dat je die niet in mc builds tegenkomt is omdat je daar niks kunt bevriezen.
IMP CoC als je frost gaat is dat ding een groot gedeelte van je dmg
Waarom wel imp blizard maar geen permafrost ?
je zou ook wat kunnen grasduinen op dit forum voor wat meer info,
* heuveltje had 39 punten in fire toen hij lvl 59 was
[ Voor 34% gewijzigd door heuveltje op 18-05-2006 00:40 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Gejat van mijn Guild forums 
Link: http://forums.worldofwarc...t.com/th...&T=8336062&P=1
Anyone ever notice how the Night Elves, when faced with important, world-changing decisions, INEVITABLY make the wrong ones? If it weren't for Night Elves and their screwups, I'd be inclined to think Azeroth in general would be a much nicer place.
Mistake 1: Destroying the Scepter of the Shifting Sands
Bronze Dragonflight: "Now that we've finally sealed away the nemesis of all Azeroth, here's a scepter should you need to break the seal and fight them again."
Fandral: "WAAAHH!"
*breaks scepter*
Bronze Dragonflight: "You dumb f*cker."
Mistake 2: Destroying the Well of Eternity
Queen Azshara: "Blahaharrrgh, I'm addicted to magic!"
Night Elves: "Well I guess that's cool."
Queen Azshara: "Blahahaharrrgh, I'm summoning demons!"
Night Elves: "Ok, that's not so cool."
*Bigass War!*
Malfurion: "I've got an idea! Let's blow up the world!"
Tyrande: "Come on, that's your solution to everything."
Malfurion: "No it's not! By the way, hold this."
Tyrande: "Hey, this looks like a-"
KABLOOIE
Tyrande: "...dammit, Malfurion."
Mistake 3: Recreating the Well of Eternity, Then Leaving It There and Falling Asleep
Illidan: "Hey guys, now that we just got done blowing THAT up, I just made a new one!"
Night Elves: "You stupid f*cker."
Malfurion: "Illidan, you're under arrest for playing the devil rock music."
Illidan: "How wude!"
*SLAMMER'D!*
Malfurion: "Anyway, let's just plant a tree over top of this sucker and call it a day."
Tyrande: "Uh, what do you want us women to do, Mal honey?"
Malfurion: "You all stay awake and keep the stove warm in case we're hungry when we wake up. Oh, and don't go running off having fun with your friends or anything, I want you in the kitchen where you belong."
Tyrande: "But-"
Malfurion: "zzzzzzzzzzzz"
Tyrande: "Dammit."
Mistake 4: Staying Asleep
Orcs: "FOR THE HORDE! And also the Burning Legion!"
Night Elves: "zzzzzzzzz"
Undead: "For the lich king! Also, again, the Burning Legion!"
Night Elves: "zzzzzzSNRKzzzzz"
Mistake 5: Picking a Fight with the Orcs
Night Elves: "WTF?! Orcs cutting down our trees? Gettem!"
Cenarius: "I'LL take the case!"
*PWNT*
Night Elves: "WTF!!"
Grom Hellscream: [Orcish] kek
Mistake 6: Releasing Illidan
Tyrande: "We need help, gotta wake the druids up. Oh hey, Illidan! I'm sure 10,000 years of confinement has only rehabilitated him."
Illidan: "GROWLowlorarrrr"
Tyrande: "...although I could be wrong."
Illidan: "OOGHRARGHghhh!" *runs off*
Mistake 7: Blowing up the World, AGAIN
Medivh: "Quit fighting you nubs! Archimonde is coming!"
Night Elves: "Oh crap you're right. Too late now!"
Archimonde: "Bwahahahaha!"
Malfurion: "Hey, I've got an idea!"
Everyone: *groans*
*KABLOOIE*
Mistake 8: Stopping Illidan from killing the Lich King
Malfurion: "OMG! Illidan's doing something crazy to Northrend! Gotta stop him!"
Maiev: "I'm kookoo for catching Illidan!" *trips Tyrande*
Tyrande: "Aiiee!" *falls into river*
Malfurion and Illidan: "I'LL take the case!"
*rescue*
Illidan: "So you see, I was trying to DESTROY THE MOST POWERFUL EVIL BEING IN AZEROTH."
Malfurion: "Oh, uh..... my bad."
Mistake 9: Building a new World Tree
Fandral: "Man, I miss immortality. Let's make a new world tree!"
Malfurion: "I don't think that's a good-"
Fandral: "STFU nub."
*WORLD TREE'D!*
Fandral: "See? This place is great."
Malfurion: "I dunno, it smells kinda bad... and I think I just stepped in some ooze."
Fandral: "Yeah? Well if you don't like it, why don't you go get lost in the Emerald Dream for a few years?!"
Malfurion: "You know what?! I think I will!" *gets lost in the Emerald Dream*
Night Elves: *facepalm*
Rest of Alliance: "Remind me why we put up with these guys?"
Bronze Dragonflight: "Because you're all a bunch of dumb f*ckers."
Also, more is added later in the thread
http://forums.worldofwarc...t.com/th...&T=8336062&P=2
Mistake: Trusting Arthas
Illidan: No one understands me. I'll show them I'm not addicted to magic. I can quit anytime I want. Just as soon as I get done crawling in my skin.
Arthas: Hi, I'm evil.
Illidan: Yar, we fight now!
Arthas: Hey, you're pretty good at this. I'm totally not holding back and flattering you or anything.
Illidan: You're right, I am pretty awesome.
Arthas: You know what would make you even more awesome? Consuming the powers of that there demonic artifact.
Illidan: Brilliant idea! I'm glad I thought of it.
Arthas: Oh, and when you get done with that, kill that Dreadlord what's responsible for keeping my boss, the Lich King, from getting out from under Kil'Jaeden's thumb.
Illidan: Sure thing buddy.
*Illidan takes skull, and transforms into a big friggen demon*
Illidan: Sweet!
Tichondrius: WTF HAX?
Illidan: Yar! I kill you!
Tichondrius: Blarg! I are dead!
Illidan: Yay! Now that I've turned myself into a big friggen demon, and killed this other big friggen demon, I've proved that I'm not demonic at all.
Tyrande: You stupid !&$%er.
Malfurion: GTFO!
Illidan: No one understands me!
Mistake: Trusting Kil'Jaeden
Kil'Jaeden: I'm hella pissed that you screwed us over.
Illidan: Oh noes!
Kil'Jaeden: But if you destroy the Lich King, we're cool. I'll also give you your heart's desire.
Illidan: Sweet! I'm just gonna assume that you mean magic, because Kil'Jaeden the deciever would never say anything that has a double meaning which will screw me over later.
Mistake: Hiding from from Kil'Jaeden in Outland
Illidan: Oh snap, I failed to kill the Lich King. If Kil'Jaeden finds me, I'm gonna get omgwtfpwned! I'd better hide. To do this, I shall flee from Azeroth, to which he has no access except by being summoned by absurdly powerful magics, the likes of which can only be cast by those who don't like him anyway, and instead going to Outland, which is basically his backyard.
Blood Elves and Naga: You are so smart!
Illidan: You understand me! Now lets beat up one of Kil'Jaeden's lieutenants and take over his fief. Kil'Jaeden will never be the wiser!
Magtheridon: WTF? Ow.
Illidan: Who da man? I da man!
Kil'Jaeden: No, I da man!
Illidan: Oh snap!
Kil'Jaeden: You're an idiot. Now get back to work.
Supplimentary Mistake: Leaving Illidan without adult supervision. Twice.
Link: http://forums.worldofwarc...t.com/th...&T=8336062&P=1
Anyone ever notice how the Night Elves, when faced with important, world-changing decisions, INEVITABLY make the wrong ones? If it weren't for Night Elves and their screwups, I'd be inclined to think Azeroth in general would be a much nicer place.
Mistake 1: Destroying the Scepter of the Shifting Sands
Bronze Dragonflight: "Now that we've finally sealed away the nemesis of all Azeroth, here's a scepter should you need to break the seal and fight them again."
Fandral: "WAAAHH!"
*breaks scepter*
Bronze Dragonflight: "You dumb f*cker."
Mistake 2: Destroying the Well of Eternity
Queen Azshara: "Blahaharrrgh, I'm addicted to magic!"
Night Elves: "Well I guess that's cool."
Queen Azshara: "Blahahaharrrgh, I'm summoning demons!"
Night Elves: "Ok, that's not so cool."
*Bigass War!*
Malfurion: "I've got an idea! Let's blow up the world!"
Tyrande: "Come on, that's your solution to everything."
Malfurion: "No it's not! By the way, hold this."
Tyrande: "Hey, this looks like a-"
KABLOOIE
Tyrande: "...dammit, Malfurion."
Mistake 3: Recreating the Well of Eternity, Then Leaving It There and Falling Asleep
Illidan: "Hey guys, now that we just got done blowing THAT up, I just made a new one!"
Night Elves: "You stupid f*cker."
Malfurion: "Illidan, you're under arrest for playing the devil rock music."
Illidan: "How wude!"
*SLAMMER'D!*
Malfurion: "Anyway, let's just plant a tree over top of this sucker and call it a day."
Tyrande: "Uh, what do you want us women to do, Mal honey?"
Malfurion: "You all stay awake and keep the stove warm in case we're hungry when we wake up. Oh, and don't go running off having fun with your friends or anything, I want you in the kitchen where you belong."
Tyrande: "But-"
Malfurion: "zzzzzzzzzzzz"
Tyrande: "Dammit."
Mistake 4: Staying Asleep
Orcs: "FOR THE HORDE! And also the Burning Legion!"
Night Elves: "zzzzzzzzz"
Undead: "For the lich king! Also, again, the Burning Legion!"
Night Elves: "zzzzzzSNRKzzzzz"
Mistake 5: Picking a Fight with the Orcs
Night Elves: "WTF?! Orcs cutting down our trees? Gettem!"
Cenarius: "I'LL take the case!"
*PWNT*
Night Elves: "WTF!!"
Grom Hellscream: [Orcish] kek
Mistake 6: Releasing Illidan
Tyrande: "We need help, gotta wake the druids up. Oh hey, Illidan! I'm sure 10,000 years of confinement has only rehabilitated him."
Illidan: "GROWLowlorarrrr"
Tyrande: "...although I could be wrong."
Illidan: "OOGHRARGHghhh!" *runs off*
Mistake 7: Blowing up the World, AGAIN
Medivh: "Quit fighting you nubs! Archimonde is coming!"
Night Elves: "Oh crap you're right. Too late now!"
Archimonde: "Bwahahahaha!"
Malfurion: "Hey, I've got an idea!"
Everyone: *groans*
*KABLOOIE*
Mistake 8: Stopping Illidan from killing the Lich King
Malfurion: "OMG! Illidan's doing something crazy to Northrend! Gotta stop him!"
Maiev: "I'm kookoo for catching Illidan!" *trips Tyrande*
Tyrande: "Aiiee!" *falls into river*
Malfurion and Illidan: "I'LL take the case!"
*rescue*
Illidan: "So you see, I was trying to DESTROY THE MOST POWERFUL EVIL BEING IN AZEROTH."
Malfurion: "Oh, uh..... my bad."
Mistake 9: Building a new World Tree
Fandral: "Man, I miss immortality. Let's make a new world tree!"
Malfurion: "I don't think that's a good-"
Fandral: "STFU nub."
*WORLD TREE'D!*
Fandral: "See? This place is great."
Malfurion: "I dunno, it smells kinda bad... and I think I just stepped in some ooze."
Fandral: "Yeah? Well if you don't like it, why don't you go get lost in the Emerald Dream for a few years?!"
Malfurion: "You know what?! I think I will!" *gets lost in the Emerald Dream*
Night Elves: *facepalm*
Rest of Alliance: "Remind me why we put up with these guys?"
Bronze Dragonflight: "Because you're all a bunch of dumb f*ckers."
Also, more is added later in the thread
http://forums.worldofwarc...t.com/th...&T=8336062&P=2
Mistake: Trusting Arthas
Illidan: No one understands me. I'll show them I'm not addicted to magic. I can quit anytime I want. Just as soon as I get done crawling in my skin.
Arthas: Hi, I'm evil.
Illidan: Yar, we fight now!
Arthas: Hey, you're pretty good at this. I'm totally not holding back and flattering you or anything.
Illidan: You're right, I am pretty awesome.
Arthas: You know what would make you even more awesome? Consuming the powers of that there demonic artifact.
Illidan: Brilliant idea! I'm glad I thought of it.
Arthas: Oh, and when you get done with that, kill that Dreadlord what's responsible for keeping my boss, the Lich King, from getting out from under Kil'Jaeden's thumb.
Illidan: Sure thing buddy.
*Illidan takes skull, and transforms into a big friggen demon*
Illidan: Sweet!
Tichondrius: WTF HAX?
Illidan: Yar! I kill you!
Tichondrius: Blarg! I are dead!
Illidan: Yay! Now that I've turned myself into a big friggen demon, and killed this other big friggen demon, I've proved that I'm not demonic at all.
Tyrande: You stupid !&$%er.
Malfurion: GTFO!
Illidan: No one understands me!
Mistake: Trusting Kil'Jaeden
Kil'Jaeden: I'm hella pissed that you screwed us over.
Illidan: Oh noes!
Kil'Jaeden: But if you destroy the Lich King, we're cool. I'll also give you your heart's desire.
Illidan: Sweet! I'm just gonna assume that you mean magic, because Kil'Jaeden the deciever would never say anything that has a double meaning which will screw me over later.
Mistake: Hiding from from Kil'Jaeden in Outland
Illidan: Oh snap, I failed to kill the Lich King. If Kil'Jaeden finds me, I'm gonna get omgwtfpwned! I'd better hide. To do this, I shall flee from Azeroth, to which he has no access except by being summoned by absurdly powerful magics, the likes of which can only be cast by those who don't like him anyway, and instead going to Outland, which is basically his backyard.
Blood Elves and Naga: You are so smart!
Illidan: You understand me! Now lets beat up one of Kil'Jaeden's lieutenants and take over his fief. Kil'Jaeden will never be the wiser!
Magtheridon: WTF? Ow.
Illidan: Who da man? I da man!
Kil'Jaeden: No, I da man!
Illidan: Oh snap!
Kil'Jaeden: You're an idiot. Now get back to work.
Supplimentary Mistake: Leaving Illidan without adult supervision. Twice.
[ Voor 10% gewijzigd door Mojo op 18-05-2006 01:30 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
http://www.wowhead.com/talent/?RbZVx00bZVAMcoftVo
Dit wordt de mijne, het beste van alle wereldjes eigenlijk. De ultieme defense van frost, en toch de ignite power van fire, en tevens impact, wat in pvp hel is voor healing classes.
Je mist met mijn build wel imp cs, dus zou ik zowiezo niet al te veel achter healers aan gaan in de battlegrounds
Als ik je 1 advies mag geven: Ga ofwel volledig voor een talent, of helemaal niet. Er zijn natuurlijk uitzonderingingen, maar over het algemeen leef ik volgens het motto: Doe het goed, of helemaal niet. 4/5 Winterschill is gewoon niet goed gnoeg, je wil 100% zekerheid
Yeah gister lvl 43 geworden
Het wordt hoog tijd dat ik lvl 44 wordt, dan kan ik weer nieuwe spells kopen
Het wordt hoog tijd dat ik lvl 44 wordt, dan kan ik weer nieuwe spells kopen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 87300
Helaas geen antwoord nog verkregen op mijn eerder gestelde vraag, wellicht zal deze nooit komen. 
Op m'n werk ben ik nog wel eens bezig met het uitbreiden cq. verbeteren van m'n eigen mod.
Deze is class specific en gebonden aan Mage: ConjureBar, te vinden op ui.worldofwar.net (beetje reclame kan nooit kwaad).
Aangezien ik de aanpassingen op m'n werk maak, wat overigens nog niet echt wil vlotten daar ik van programmeren geen kaas heb gegeten en ook nooit van zal eten (interesse is niet daar en zal ook niet komen), zou ik graag willen weten of het mogelijk is om je script buiten WoW om te testen.
Wanneer ik s'avonds thuis test, wil ik gamen en niet nog eens teveel tijd kwijt zijn aan.....
Iemand een antwoord?
Op m'n werk ben ik nog wel eens bezig met het uitbreiden cq. verbeteren van m'n eigen mod.
Deze is class specific en gebonden aan Mage: ConjureBar, te vinden op ui.worldofwar.net (beetje reclame kan nooit kwaad).
Aangezien ik de aanpassingen op m'n werk maak, wat overigens nog niet echt wil vlotten daar ik van programmeren geen kaas heb gegeten en ook nooit van zal eten (interesse is niet daar en zal ook niet komen), zou ik graag willen weten of het mogelijk is om je script buiten WoW om te testen.
Wanneer ik s'avonds thuis test, wil ik gamen en niet nog eens teveel tijd kwijt zijn aan.....
Iemand een antwoord?
Weet niet of het al gelukt is.superbassie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:54:
[...]
Maar je moet effe je nieuw gegeven uploaden via de reader.
En dan effe inloggen op Allakhazam.
En als goed is heb je een nieuw char in je lijst staan.
Oftwel je hebt een char op de nieuw server staat
Die effe aan klikken en je op je nieuw link.
Op zoeken via de database zal wel effe duren voordat ze de nieuw server hebben toegevoegd.
Had nammelijk het zelfde probleem toen ik van Stormscall naar Talnivarr ging.
Girls come and go, epics are soulbound!!!
Wat doen die 2 puntjes daar in arcane? -10 resistance zal het echt niet veel beter op maken, kan je beter 2 punten in flamethrowing gooien, of in impv. CoC natuurlijk : )ErA schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 02:25:
[...]
http://www.wowhead.com/talent/?RbZVx00bZVAMcoftVo
Dit wordt de mijne, het beste van alle wereldjes eigenlijk. De ultieme defense van frost, en toch de ignite power van fire, en tevens impact, wat in pvp hel is voor healing classes.
Je mist met mijn build wel imp cs, dus zou ik zowiezo niet al te veel achter healers aan gaan in de battlegrounds
Als ik je 1 advies mag geven: Ga ofwel volledig voor een talent, of helemaal niet. Er zijn natuurlijk uitzonderingingen, maar over het algemeen leef ik volgens het motto: Doe het goed, of helemaal niet. 4/5 Winterschill is gewoon niet goed gnoeg, je wil 100% zekerheid
Owja, je heb nog een puntje over nub ; )
[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 18-05-2006 09:19 ]
Das volgens mij (erg vluchtig gekeken) inderdaad een mooie MC build. Counterspell en Arcane Missles gebruik je niet in MC. Absoluut geen AM zelfs, zo mana inefficiënt als de pest. In Mc moet je manaefficient zijn (zeker in het begin) dus full frost doet het erg goed dan. Frostbolts zijn erg mana efficient en in MC the way to go.Anoniem: 176402 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:51:
[...]
Ik heb voor mezelf een nieuwe build bedacht. Zelf vind ik de talents heel persoonlijk. Maar wat je zegt puur MC en stuf zou ik gaan voor deze opstelling:
Buiten MC gebruik ik AM ook bijna niet, CS dan weer wel
Ja leuk, onzin dus.Zorg zowiso dat je wat fire resist hebt. Is bij de meeste raid groepen een must. Althans bij ons op de server. Ze hebben liever een mage met 250 FR dan +300 dmg. Zelf vind ik ongebuffed een 80-90 FR genoeg voor een mage
Een goede groep heeft meer met skills dan met gear. Tuurlijk helpt gear, maar een 300fres mage die niet snapt dat een firebolt tegen ragnaros niet werkt heb je niets aan, net als een mage die constant aggro van de tank aftrekt.
Als Mage hoef je niet eens damage op te lopen, hoe minder je geraakt wordt, hoe beter de mage (ok wel erg kort door de bocht, maar dat is het idee).
Ikzelf loop al 6 maanden MC en vol buffed haal ik maximaal 117fres. Toen ik MC begon redde ik misschien 50 a 60.
Het doel van een Mage is DPS, niets meer niets minder. Als goede mage doe je _veel_ damage en dat _zonder_ aggro te trekken. Als je dat goed doet, is fres niet eens echt nodig. Dus in MC geld voor een mage Damage (of dps) > fres.
Dus als je gear gaat zoeken, ga primair voor +spelldmg gear en secundair voor fire resistance.
Nog een stukje over iemand die een goede build zoekt, zoals degene die ik quotte is het inderdaad persoonlijk. Maar als tips kan ik je wel dit geven:
- Voor levellen is een Fire build erg prettig, damageoutput is erg hoog en de meeste mobs hebben weinig fire resistance.
- Vanaf level 55 krijg je veel meer te maken met fire immune mobs en veel hogere fireresistance, ook in de instances (brd/brs) en is meer frost (of zelfs vol frost) erg prettig.
- Sommigen vinden een elemental mage prettig (fire/frost) of arcane/fire, arcane/frost, kijk welke spells je het meeste gebruikt en wat je prettig vindt. Let wel: Arcane spells zijn erg mana inefficient en vaak alleen in nood goed te gebruiken. Firebuild is veel crits, frost meer sustained damage (minder crits, een constantere damageoutput). Fire is minder mana efficient dan frost, maar met fire krijg je tegenstanders sneller stuk (dus goed voor pvp).
Dus in het kort: je build is erg afhankelijk van de speler en van wat de speler veel doet (pve,pvp, instances)
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Hoe is deze build voor en DW Warrior voor PVE ?
http://www.wowhead.com/talent/?LVhx0hbZVVhA0xoVo
Wat moet een ranged class nou met meer dan zeg 100 FR... Voor melee's ok, maar ranged DPS moet juist niet teveel gegimped worden op damage.
Liever een 100 FR mage met +300 dmg.
maar die dropt dus weer niet in dm die cruel barb is ook erg gewild als offhand.addictive schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:24:
[...]
hij zal Assassin's Blade bedoelen. Wat wél een dagger is
Dropt in SFK. Heb nu 10 runs gedaan met mn main, maar hij is nog niet gedropt
En als je toch in sfk bezig bent die shadowfang sword is de beste main hand kwa dps ik heb nu assassine en shadowfang beide van de ah want sfk farmen word zo saai zeker omdat het een random drop is en niet van 1 bepaalde boss.
Moet nu met mn rogue alleen nog die defias chest, lucky fishing hat en dan 2 x 100hp op legs en head en dan is ie helemaal af.
Firemaw? GIEF FIRE RES !Bosmonster schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:40:
Wat moet een ranged class nou met meer dan zeg 100 FR... Voor melee's ok, maar ranged DPS moet juist niet teveel gegimped worden op damage.
Nog vraagje ...
Zou 4 pieces of Heroism + Darkmoon heroism + bloodthirst + Arcanite Champion + Lifestealing of Crusader jezelf bijna full kunnen bijhealen ?
Je heb kans op bijna 600 hp's op elke hit volgens mij
Arcanite Champion healt voor 270 to 450
Darkmoon Heroism healt voor 120 to 180
Bloodthirst 5x20 healt voor 100
Crusader healt voor 75 to 120
dat is een het optimale geval een minimale healing van 565 en max healing van 950hp !!!
Ik weet dat zonder de champion het niet outhealed maar iemand het al MET de champion geprobeerd ?
Zou 4 pieces of Heroism + Darkmoon heroism + bloodthirst + Arcanite Champion + Lifestealing of Crusader jezelf bijna full kunnen bijhealen ?
dat is een het optimale geval een minimale healing van 565 en max healing van 950hp !!!
Ik weet dat zonder de champion het niet outhealed maar iemand het al MET de champion geprobeerd ?
[ Voor 3% gewijzigd door Reveal! op 18-05-2006 09:53 ]
werkt BoL daar ook nog extra bij? dan heb je 1000 hp per klap met geluk?Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:52:
Nog vraagje ...
Anoniem: 143666
Je wilt DW maar neemt niet de DW specc? Ik zou meer voor deze built gaan. En misschien kan je imp cleave nog ruilen voor imp battleshout.Reveal! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:30:
Hoe is deze build voor en DW Warrior voor PVE ?
DW spec is niet ZO fantastisch voor warriors, niet zoals voor rogues (die is 2x zo goed). Imp BS. zou ik zeker wel houden, 4/5 flurry is een no-no. Je kunt ook overwegen impale te laten vallen in een fury build.Anoniem: 143666 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:13:
[...]
Je wilt DW maar neemt niet de DW specc? Ik zou meer voor deze built gaan. En misschien kan je imp cleave nog ruilen voor imp battleshout.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Hmm misschien deze dan http://www.wowhead.com/talent/?LVhL0hbZVVhMxxRVoAnoniem: 143666 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:13:
[...]
Je wilt DW maar neemt niet de DW specc? Ik zou meer voor deze built gaan. En misschien kan je imp cleave nog ruilen voor imp battleshout.
Blood Craze geruiled voor intercept, intercept is ook wel handig in instances waar de baas beetje rondrent
Cleave is wel belangrijk juist om meerdere mobs tegelijk te pakken
mja er zijn warriors die erbij zwerenImodium schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 10:18:
[...]
DW spec is niet ZO fantastisch voor warriors, niet zoals voor rogues (die is 2x zo goed). Imp BS. zou ik zeker wel houden, 4/5 flurry is een no-no. Je kunt ook overwegen impale te laten vallen in een fury build.
bovendien met de juiste armour zou je een rogue makkelijk moeten outdamagen schijnt
Anoniem: 92540
Dat geintje haalt Blizzard telkens uit - wel voorbeschouwingen op de talent tree, maar de net zo noodzakelijke informatie over spells weglaten. Waardoor iedereen op het verkeerde been komt omdat ze talents vergelijken met de oude spells - en dan lijken de wijzigingen vaak nerfs. Heel irritant; je kan eigenlijk beter de hele voorbeschouwing weglaten, of wachten tot iemand meer over de spells zegt.Anoniem: 176402 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:14:
[...]
Thanks voor de snelle respons, maar de talent tree enzo die had ik allemaal al gevonden. Nu kan het zijn dat ik gewoon niet goed kijk. Maar ik zie alleen de talent tree en niet de nieuwe trainings opties zie ik niet. Zoals de evacuation en de instant arcane explotion.
Dit topic is gesloten.