Welke server is dat?
[flame]
begin steeds meer een hekel aan Horde te krijgen 
Alliance -> Horde gewoon met alles, PvP en PvE....grootste fout ooit gemaakt, Horde char maken, mja, nu te laat om te rerollen helaas.
[/flame]
Alliance -> Horde gewoon met alles, PvP en PvE....grootste fout ooit gemaakt, Horde char maken, mja, nu te laat om te rerollen helaas.
[/flame]
Volgens verschillende fora dus wel.Anoniem: 130105 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:15:
[...]
Last time I checked:
Je krijg geen rage als je op een PW:S mept en je krijgt geen rage als je een PW:S hebt en je absorbeert de klap.
Wat ook heel handig is om te weten: je spells genereren aggro op het moment dat je ze cast, dus als je vantevoren shield+renew op je tank en hij/zij pullt dan krijg jij geen aggro op de shield en ook niet op ew renew ticks (want de ticks lopen nog als de tank pulled).
ja maar sinds wanneer raid je op lvl 19Gohan-san schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:10:
als je CT_raid gebruikt, heb je in raids een Emergency monitor?
kan je deze eigenlijk ook in parties gebruiken?
heb van het weekends dus undead priest gerolled ben inmiddels lvl 19
alleen net als met mijn mage, let ik nooit echt op mijn healing balkje of die van anderen. (ben we aan het oefenen)
maar als je emergency monitor ook in partys kan gebruiken, would be a lot easier?

en iedereen ook flamen op priests bij luci als je voor het eerst op ze wiped terwijl het de schuld is van de mages, want de curse = +100 mana op spells, dus priests lopen zo leeg als de curse niet snel genoeg weg is, als je Decursive gebruikt: alle priests in je prioritylist zetten. Je gaat dood omdat de priests OOM zijn en niet meer kunnen dispellen.we_are_borg schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:27:
[...]
Er zijn wel meer bazen waarbij je alleen maar decursed als dat namelijk niet gedaan wordt overleeft de tank het niet. Die taak kreeg ik gisteren en mijn taak was alleen maar decursen ik heb zeggen en schrijven 500dmg gedaan in 1 gevecht de rest was full decurse. Sommige gevechten zijn niet voor DPS maar decursen dan gaat de baas het snelste neer.
[ Voor 61% gewijzigd door Helox-in-a-box op 16-05-2006 12:48 ]
Anoniem: 169044
Vraagje, weet iemand of je over die nieuwe items met sockets (die met Burning Crusade komen), ook nog enchants op kunnen?
wou ik eem weten.
wou ik eem weten.
CT_RA-Options -> Additional Options -> 2e balkje -> "Show Outside Raid"
Best knap btw dat je daar wel de emergency monitor heb aan gezet, maar niet die optie ziet xD
Best knap btw dat je daar wel de emergency monitor heb aan gezet, maar niet die optie ziet xD
Ja enchants en sockets zijn 2 verschillende dingen, en gaan gewoon samenAnoniem: 169044 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:51:
Vraagje, weet iemand of je over die nieuwe items met sockets (die met Burning Crusade komen), ook nog enchants op kunnen?
wou ik eem weten.
[ Voor 53% gewijzigd door -Miura- op 16-05-2006 12:53 ]
ow vet had ik nog niet gezien, nou std staat die emergency monitor aan in raidsWoutev schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:52:
CT_RA-Options -> Additional Options -> 2e balkje -> "Show Outside Raid"
[...]
Ja enchants en sockets zijn 2 verschillende dingen, en gaan gewoon samen
@ Helox-in-a-box: ik zeg toch ook niet dat ik wil raiden, ik zeg dat ik in een Party die monitor wil hebben.
Raiden doe ik wel met mijn 60 mage
Anoniem: 168820
Wat mijn opvalt in de game is dat veel classes zichzelf wapens toe eigenen. Van sommige dingen zie ik het nut wel maar van andere ook weer niet.
Ik doel eigenlijk op het probleem dat je als druid vaak buiten de boot valt. Valt er een Mace "Pally weap!" valt er een staff "Mage/priest weap!"
Nu heb ik zelf de wapens die ik wil (tot nu toe) maar ik denk dat ik flink wat relletjes ga trappen nu we aan AQ40 beginnen.
Zijn er hier op het forum al druids met de tier3 set?
Vallen er een beetje mooie druid weaps in AQ40?
Ik doel eigenlijk op het probleem dat je als druid vaak buiten de boot valt. Valt er een Mace "Pally weap!" valt er een staff "Mage/priest weap!"
Nu heb ik zelf de wapens die ik wil (tot nu toe) maar ik denk dat ik flink wat relletjes ga trappen nu we aan AQ40 beginnen.
hijs niet artifact maar legendary, en het is de staf van MedivhIceQb schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:14:
[...]
er wordt gespeculeerd over een artifact staff voor patch1.11:
28sta
28int
27spi
restore 11mana 5secs
increase healing 300
increase damage 120
increase party members 62 healing
use: creates portal to karazhan
(dat laatste is een nieuwe lvl70 instance die uitkomt met de expansion). zie http://www.curse-gaming.com/en/wow/naxxramas.html voor de rest van de speculaties =).
alle 4 de casters krijgen dezelfde base stasts met alleen een class eigen aura effect als je de huidige rumors moet geloven
http://www.whataboutpp.com/nax-weapons.php
The staff will be a legendary quest item that varies per class. There will be a different aura for different classes.
Druid: 11 mana per 5 sec. aura.
Mage: +2% spell crit aura.
Priest: +62 healing aura.
Warlock: +33 spell damage aura.
Mage Version
Atiash, Staff of the Guardian
Two Hand Staff
130-244 Damage
(64.4 damage per second)
+31 Stamina
+32 Intellect
+24 Spirit
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to hit with spells by 2%.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 150
Equip: Gives party members within 30 yards a chance to get a critical strike with spells by 2%.
Use: Creates a portal. Teleporting group members that use it to Karazhan.
Warlock Version
Two Hand Staff
130-244 Damage
(64.4 damage per second)
+30 Stamina
+29 Intellect
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to crit with spells by 2%.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 150
Equip: Gives party members within 30 yards increased damage done by magical spells and effects by up to 33.
Priest Version
Two Hand Staff
130-244 Damage
(64.4 damage per second)
+28 Stamina
+28 Intellect
+27 Spirit
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Equip: Restores 11 mana per 5 sec.
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 300
Equip: Increase damage done by spells and effects by up to 120
Equip: Gives party members within 30 yards increased healing done by magical spells and effects by up to 62.
Druid Version
Two Hand Staff
130-244 Damage
(64.4 damage per second)
+28 Stamina
+28 Intellect
+27 Spirit
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Equip: Restores 11 mana per 5 sec.
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 300
Equip: +420 Attack Power in Cat, Bear, and Dire Bear forms only.
Equip: Restores 11 mana every 5 sec to party members within 30 yards.
huidige top van +dmg voor mages/locks ligt op dit moment rond de 600 en dan moet je echt uber gear hebben, deze staf geeft 1/4 daarvan al enkel in je hand slotsToch vind ik het onzin dat een staff "standaard" is. Misschien voor een priest iets meer maar alle casters kunnen dezelfde/betere stats creeeren met een 1h sword / offhand.
mainhand + ofhand komt bij lange niet bij deze staf omdat de meeste OF stats hebben OF +dmg/healingHet hangt meer van je drops af (en natuurlijk zijn er veel mensen die looks belangrijk vinden). Azuresong is een goed voorbeeld van een 1h voor casters:
Azuresong Mageblade
Binds when picked up
Main Hand Sword
64 - 140 Damage Speed 2.40
(42.5 damage per second)
+7 Stamina
+12 Intellect
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.
Alles kan, zolang het maar voor je dropt(azuresong dropt in MC..)
als je deze staf 'normaal' vind, moet je echt ff je ogen uitwrijven en nog eens nadenken
Tier 3 set dropt pas in naxxAnoniem: 168820 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:55:
[..]
[ Voor 46% gewijzigd door Bokkie op 16-05-2006 13:00 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
onse record is 2u13m of 2u9m, weet het niet zeker. ik zie ons nog niet snel de 2 uur grens doorbreken, deze runs waren al op het tandvlees. het gaat hier niet om ervaring of gear, die hebben we voldoende (hele troep lui op full tier2) maar de wil bij iedereen om het nog sneller te doen is er gewoon niet. het moet ook leuk blijven en niet iedereen vind deze methode met de zweep erover even leuk. 2u 30 is redelijk "relaxed" (ik zie beginnende guild al kijken wtf noem je dat relaxed) en dat is ons target nu...dafz0r schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:15:
enig guilds hier die MC speedruns doen?
Wij hebben gisteren ons record scherper gesteld naar 2u en 2min. Had raggy pre sons down geweest dan was het 1u en 58min geweest :x
We hebben met de priests btw eens wat geprobeerd. Op de eerste trashmob puur voor dps gaan en uber dotten zodat je bijna zeker bent dat een priest de final blow deed. We hadden erges gehoord dat dit de loottable bepaalde... Resultaat? Tier1 gloves, shoulders, boots, bracers, Tier2 pants en the eye. Wel minder dat er een priest gloves, bracers en boots loot en dan na de raid naar een andere guild gaat omdat hij 'niet genoeg epics loot' (doei enige nederlander in onze belgische guild)
Ah ok, ik gebruik de emergeny monitor niet in raids, verhoogt alleen maar de overhealing omdat iedereen op de bovenste kliktGohan-san schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:54:
[...]
@ Helox-in-a-box: ik zeg toch ook niet dat ik wil raiden, ik zeg dat ik in een Party die monitor wil hebben.
Raiden doe ik wel met mijn 60 mage
Anoniem: 31660
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen eigenlijk. Ja ik wil wel MC doen, maar ik wil alleen maar DPS DPS DPS. En andere dingen, healen, decursen, buffen enzo wil ik allemaal niet doen. Sorry hoor... Maar decursen is nu eenmaal een deel van de job voor een mage.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:54:
Is een mage in een MC echt alleen maar om te decurse? Ik ben nu met een mage begonnen, maar als dat het enige vooruitzicht is...
Kun je als mage ook neit je tallent tree zo doen dat je goed voor damage ben? Of is dat anders mogelijk in de volgende patch voor mage?
Ik speel graag met een ranged char die damage doet, en ik heb dan ook een hunter maar ik wordt die pet beu. Wat is nog meer een optie voor mij buiten een mage? (mits een mage ook in damage als kan worden gebruikt, hou ik die)
Anoniem: 114195
Druid loot in AQ40... Breek me de bek alsjeblieft niet open zeg ;pAnoniem: 168820 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:55:
Wat mijn opvalt in de game is dat veel classes zichzelf wapens toe eigenen. Van sommige dingen zie ik het nut wel maar van andere ook weer niet.
@AFCAAnoniem: 31660 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:03:
[...]
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen eigenlijk. Ja ik wil wel MC doen, maar ik wil alleen maar DPS DPS DPS. En andere dingen, healen, decursen, buffen enzo wil ik allemaal niet doen. Sorry hoor... Maar decursen is nu eenmaal een deel van de job voor een mage.
Ik denk dat je zijn verhaal verkeerd begrijpt. Zijn vraag is alleen maar of een mage mee gaat voor damage of alleen voor decurse.
Het antwoord is veel simpeler dan iemand afzeiken of afbranden.
[voorbeeld]@ Prot
Ja de mage moet op 2 bosses decursen maar op de andere bosses kan gewoon damage gedaan worden [/voorbeeld]
Heel simpel....
Vanavond gaat ons guild eindelijk eens Jin'do killen (we zijn in BWL bezig, wordt toch eens tijd).
Wat is een goede raid setup voor een eerste kill? Welke classes zijn cruciaal?
Druid tank is cruciaal. (voor ons danQuarK schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:16:
Vanavond gaat ons guild eindelijk eens Jin'do killen (we zijn in BWL bezig, wordt toch eens tijd).
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 16-05-2006 13:21 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
2 tanks meenemen die vechten om de aggro (hoogste op aggro ijst wordt gemorpht) of een druid tank (kan niet worden gemorpht), wat melee dps die de totems volcontinue slopen (belangrijk), dus 2 rogues en/of fury warriors, mages/warlocks die de pit leeghouden en voldoende healing.QuarK schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:16:
Maar het belangrijkste is echt dat iedereen zich focussed op zijn taken:
1) Totems asap slopen, liefst door melee dps, maar alles helpt
2) Shades mollen als je ze kan zien
3) Pit clear houden (mage/warlock)
4) Jindo dpsen (vaak ranged dps)
5) goed raid healen
Als je de hoeveelkheid shades onder controle kan houden en de totems redelijk snel wegkrijgt, is Jindo snel dood. Ik vind het Jindo gevecht erg leuk, het is best intensief. Als shaman help ik meestal met de totems omdat WF burst damage + shock meestal genoeg is. En daarnaast was crosshealing op de raid.
Paling Terran & Shaman
In MC hebben onze hunters hun pet dismissed, behalve bij een aantal petpulls.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:28:
[...]
Mogen ze dan geen loot claimen?![]()
Hoe gaat het meestal in een MC met hunters, wordt de pet gebruikt of kun je m weg laten?
Paling Terran & Shaman
Hij brengt het een beetje bruut, maar in principe heeft hij wel gelijk. Ik sta ook of te tanken of te dps-en en ik kan je vertellen, trash tanken is een van de saaiste jobs die er is. Net als dat jij op sommige gevechten 90% staat de decursen ipv dps, of dat priests staan te manaburnen ipv healen, of dat druids niet mogen tanken omdat we ze als healers nodig hebben.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:10:
Srry hoor, tis allemaal nog vrij nieuw voor mij...
In end-game raids heb je gewoon een taak die je moet doen zodat jij en die 39 anderen de dungeon kunnen trotseren. Voor die 39 anderen geldt hetzelfde. Maakt dat raiden saai en niet leuk? Voor sommige wel, die houden er gewoon niet van en dat kan en mag. Wil je wel blijven raiden, schik je dan in de rol die je toebedeeld wordt.
Erg spijtig dat Blizzard je als ranged DPS beschrijft op de site, maar voor de echte ervaringen moet je toch bij end-game raiders zijn. Wees dan ook vooral niet bang om te re-rollen als je je rol niet leuk vind, ik ben ook als Shaman begonnen. Na bijna anderhalf jaar healen en totems neergooien heb ik m'n Shaman ingeruild voor mijn Warrior en zoals ze zeggen, I never looked back. Warrior is gewoon meer mijn klasse, zelfs met de nadelen die er aan zitten (trash oppikken, off-tanken etc.). Bosses tanken is gewoon spannend en dat blijft leuk, en met je 2h-er enorme nummers eruitpersen is ook geweldig
Anoniem: 31660
Prot, sorry dat ik zo uitviel het was/is niet persoonlijk hoor, maar ik lees vaak genoeg van dit soort verhalen. Druid = healbot, Priest = Healbot, Mage = Water etc etc. Zo heeft elke class zijn bepaalde specialiteiten... en als iedereen alleen maar puur DPS wil doen dan kom je nergensAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:10:
Srry hoor, tis allemaal nog vrij nieuw voor mij...
Kan er gewoon niet zo goed tegen als er zo "laagdunkend" over een bepaalde class gedaan wordt.. Ik ben laatst met een druid begonnen en krijg ook alleen maar de opmerkingen.. HEALBOT! en dat terwijl ik er in principe voor gekozen heb om straks in raids te gaan healen met deze class en ik het een hele leuke class vind om mee te spelen
Bij domo moet je als mage ook sheepen =)
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
3 bosse (3 van de 5 garnalen doen een curse), en bij de 4de garnaal ben je voornamelijk aan het sheepen.Anoniem: 168820 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:11:
[...]
@AFCA
Ik denk dat je zijn verhaal verkeerd begrijpt. Zijn vraag is alleen maar of een mage mee gaat voor damage of alleen voor decurse.
Het antwoord is veel simpeler dan iemand afzeiken of afbranden.
[voorbeeld]@ Prot
Ja de mage moet op 2 bosses decursen maar op de andere bosses kan gewoon damage gedaan worden [/voorbeeld]
Heel simpel....
Verder is watermaken niet zo'n hele opgave, je moet alleen duidelijk aangeven dat je water uitdeelt voor de raid en niet tijdens..
Ook kunnen mages best dikke dmg doen, alleen moet je niet verwachten dat je de top dmg dealer bent, dat is nml verleden tijd (al komt er met 1.11 wel weer verbetering in).
iig 2mages, het trash voor jin'do zitten wat nasty warlockjes tussen, die wil je asap sheeped hebben (en het zijn er meestal 2).QuarK schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:16:
tijdens de battle worden er mensen geteleport richting de slagpit, hierin staan een heleboel skellies te wachten op degene die erin wordt gepoort, een mage met aoe doet hier wonderen.
En er is btw geen nekele class die geen taak heeft endgame wise gezien.
Maar wil je het minste aan "bijzaken" willen doen is roog toch wel de weg om te gaan, die hebben allleen in BWL een ondakbare taak (supression devices), als ze dat niet goed doen valt de hele raid over ze heen. Voor de rest doen ze dps al the way (met hier en daar een feint/vanish)
[ Voor 36% gewijzigd door Routed op 16-05-2006 13:53 ]
Anoniem: 172947
Ik zal de komende 5 ofzo weken niet meer raiden op doordeweekse avonden (raids beginnen om middernacht voor me) zodat ik me volledig kan concentreren op mijn afstuderen. Dit komt goed uit omdat raiden meer een taak aan het worden was dan iets wat ik doe voor mijn plezier. En 's avonds nog wel voor de lol de BGs in met mijn alt om lekker te pvpen. Begin het spel alweer een stuk meer te waarderen. Wat minder tijd eraan spenderen, wat minder raids, wat meer lol... verandering van spijs doet eten, zoals mijn grootmoeder zaliger altijd plachtte te zeggen.chromeeh schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:47:
Vanavond maar weer eens spelen. Heb gister bewust een avond niet gespeeld...
Had het even nodig
Tja, maar druids zijn ook enkel healbots. Dat is helemaal niet laagdunkend, dat is de waarheid. Dus hup, investeren in Nature Swiftness en Innervate en niet zeuren. Anders is WoW niet het spelletje voor jou. Wat denk je nou eigenlijk wel, beetje individualistisch iets anders doen dan wat de grote massa jou heeft toebedeeld? HEALEN ZAL JE!!!Anoniem: 31660 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:34:
[...]
Prot, sorry dat ik zo uitviel het was/is niet persoonlijk hoor, maar ik lees vaak genoeg van dit soort verhalen. Druid = healbot, Priest = Healbot, Mage = Water etc etc. Zo heeft elke class zijn bepaalde specialiteiten... en als iedereen alleen maar puur DPS wil doen dan kom je nergens
Kan er gewoon niet zo goed tegen als er zo "laagdunkend" over een bepaalde class gedaan wordt.. Ik ben laatst met een druid begonnen en krijg ook alleen maar de opmerkingen.. HEALBOT! en dat terwijl ik er in principe voor gekozen heb om straks in raids te gaan healen met deze class en ik het een hele leuke class vind om mee te spelen
/lolmode off
Ik heb zelf ook een feral druid. /care wat anderen soms vinden
Paling Terran & Shaman
Ik vind zelf PvE leuk, alleen soms dan heb ik ff helemaal geen zin om te questen.Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:42:
[...]
Ik zal de komende 5 ofzo weken niet meer raiden op doordeweekse avonden (raids beginnen om middernacht voor me) zodat ik me volledig kan concentreren op mijn afstuderen. Dit komt goed uit omdat raiden meer een taak aan het worden was dan iets wat ik doe voor mijn plezier. En 's avonds nog wel voor de lol de BGs in met mijn alt om lekker te pvpen. Begin het spel alweer een stuk meer te waarderen. Wat minder tijd eraan spenderen, wat minder raids, wat meer lol... verandering van spijs doet eten, zoals mijn grootmoeder zaliger altijd plachtte te zeggen.
Dan ga ik maar eens wat nieuwe gebieden exploren of beetje handelen in het AH, of vissen etc.
D'r is zat te doen zonder je echt serieus bezig te houden met het spel
Daarom zijn quests zoals die van de Children's Week erg welkom, een beetje variatie
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik vind het een ding dat je graag Feral of Balance of weet ik veel wat wil spelen, dat is je eigen voorkeur. Maar als je staat te PvP-en of in een instance staat te rommelen en de mage/warrior/rogue naast je gaat bijna dood dan verwacht ik wel de tegenwoordigheid van geest dat je eeeeven uit je tijgervelletje stapt en een paar heals rondgooit.mdmeijer schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:49:
[...]
Tja, maar druids zijn ook enkel healbots. Dat is helemaal niet laagdunkend, dat is de waarheid. Dus hup, investeren in Nature Swiftness en Innervate en niet zeuren. Anders is WoW niet het spelletje voor jou. Wat denk je nou eigenlijk wel, beetje individualistisch iets anders doen dan wat de grote massa jou heeft toebedeeld? HEALEN ZAL JE!!!
/lolmode off
Ik heb zelf ook een feral druid. /care wat anderen soms vinden
Als ik ergens niet tegen kan is het die Shaman die Chainlightening staat te casten, of de Priest die staat te Mindflayen en te SW:P-en, of de Druid in catform die met z'n 25 dps tegen plate staat te rossen als ik 3 rogues op me heb en gewoon naast je dood sta te gaan. Dan heb ik zoiets van roll dan gvd een rogue/mage als je toch geen sodemieter met je healspells doet.
Uiteraard heeft mdmeijer trouwens vast een begrijpende, solide guild die hem in zijn mening ondersteunt, toch?
Anoniem: 172947
Haha ja PvE is schitterend. Ik raid dan ook gemiddeld 4 uur per nacht, 6 nachten per week. Ben dat alleen het moment een beetje zat en aangezien ik toch minder tijd eraan moet spenderen voor mijn stage komt dat goed uit. PvP vind ik wel een hele mooie afwisseling ook, helemaal omdat ik mijn alt toch naar exalted wil krijgen met AV.chromeeh schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:55:
[...]
Ik vind zelf PvE leuk, alleen soms dan heb ik ff helemaal geen zin om te questen.
Dan ga ik maar eens wat nieuwe gebieden exploren of beetje handelen in het AH, of vissen etc.
D'r is zat te doen zonder je echt serieus bezig te houden met het spel![]()
Daarom zijn quests zoals die van de Children's Week erg welkom, een beetje variatie
offtopic:
En ik ben potdikkie die hele Children's Week quest vergeten te doen!

En ik ben potdikkie die hele Children's Week quest vergeten te doen!

Je moest eens weten hoeveel alliance dat zeggen over horde.superbassie schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:40:
[flame]
begin steeds meer een hekel aan Horde te krijgen
[/flame]
Uiteraard. Ik ben nu een maand of 7 een van de raidleaders van Exomna. Dus dan is begrip voor en weten welke keuzes die mensen maken best wel belangrijk, vooral als je als guildbeleid hebt dat we mensen geen talent spec verplichten. Ik vind het juist erg leuk om anders gespecten (...) een plek in de raid te geven, waarbij ik, net als iedereen, rekening hou met en bouw op de "echte" healers, tanks en dpsers. Want zonder goede tanks, healers en dpsers is het soms behelpen.Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:07:
[...]
Ik vind het een ding dat je graag Feral of Balance of weet ik veel wat wil spelen, dat is je eigen voorkeur. Maar als je staat te PvP-en of in een instance staat te rommelen en de mage/warrior/rogue naast je gaat bijna dood dan verwacht ik wel de tegenwoordigheid van geest dat je eeeeven uit je tijgervelletje stapt en een paar heals rondgooit.
Als ik ergens niet tegen kan is het die Shaman die Chainlightening staat te casten, of de Priest die staat te Mindflayen en te SW:P-en, of de Druid in catform die met z'n 25 dps tegen plate staat te rossen als ik 3 rogues op me heb en gewoon naast je dood sta te gaan. Dan heb ik zoiets van roll dan gvd een rogue/mage als je toch geen sodemieter met je healspells doet.
Uiteraard heeft mdmeijer trouwens vast een begrijpende, solide guild die hem in zijn mening ondersteunt, toch?
Verder heb je gelijk hoor...ik zat maar wat te stoken. Doe mij een healer in een BG en ik zaai als warrior dood en verderf om me heen. Doe me een Mindflayende en/of Chain Lightning gooiende shaman en het wordt toch wat kanslozer, zowel voor mezelf als voor het team.
Paling Terran & Shaman
Weet iemand een link (of misschien zelfs een copy/paste
) naar de oude stats
van de Might set? Ik heb zelf nooit anders geweten dan dat het een tank set was,
maar blijkbaar was de originele versie meer 'dps friendly'. Dus ik ben eens benieuwd
wat Blizz heeft afgenomen
van de Might set? Ik heb zelf nooit anders geweten dan dat het een tank set was,
maar blijkbaar was de originele versie meer 'dps friendly'. Dus ik ben eens benieuwd
Clowns to the left of me, Jokers to the right
ehh, die moeten niet zeurenThijs schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:32:
[...]
Je moest eens weten hoeveel alliance dat zeggen over horde.Onze guild is overigens ook gemigrate van Burning Blade naar Grim Batol na 4 dagen discussie en van mening veranderen. Wat een drama zeg.
mja, net 1 AB gewonnen, dus mn dag is weer goed
welkom iig
Overigens was migrate, afgezien van lost honor, toch niet zo erg -> doe nu tenminste ook eens raids
Zelf heb ik een priest gekozen, maar als ik in bg ben ga ik eerst voor mijn eigen fun en dan pas voor die van anderen. En als anderen dan gaan whinen dat ik niet mag spelen maar enkel hen mag healen, dan negeer ik die lui lkkr. Gister weer een typisch voorbeeld van de flag carrier die de battle ingaat en daarna dood. Geeft hij mij de schuld, ik hem lkkr uitgelachenAnoniem: 114195 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:07:
[...]
Ik vind het een ding dat je graag Feral of Balance of weet ik veel wat wil spelen, dat is je eigen voorkeur. Maar als je staat te PvP-en of in een instance staat te rommelen en de mage/warrior/rogue naast je gaat bijna dood dan verwacht ik wel de tegenwoordigheid van geest dat je eeeeven uit je tijgervelletje stapt en een paar heals rondgooit.
Heeft geen signature.
nou ja ik kan mij voorstellen, dat wanneer de flagcarrier aangerend komt, met waarschijnk 5 /6 van de andere faction achter zich aan, en hij loopt langs je dat er dan een heal verwacht word.dommerick schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:20:
[...]
Zelf heb ik een priest gekozen, maar als ik in bg ben ga ik eerst voor mijn eigen fun en dan pas voor die van anderen. En als anderen dan gaan whinen dat ik niet mag spelen maar enkel hen mag healen, dan negeer ik die lui lkkr. Gister weer een typisch voorbeeld van de flag carrier die de battle ingaat en daarna dood. Geeft hij mij de schuld, ik hem lkkr uitgelachenHet potje erna waren ze tenminste dankbaar als ze een goede heal krijgen, want het is niet zo dat ik ze totaal negeer. Maar mensen die zo gaan lopen whinen ga ik uitlachen en zker niet meer healen
de 3 BG's die er zijn, zijn opzich makkelijk te winnen zolang er maar als een team word gewerkt, AV is soms echt uren rond SF en SH battelen, als er dan gewoon gehealed word moet het een stuk sneller gaan.
(Na een mage ben ik nu en priest gerolled, (19 inmiddels)
ik vind ook dat je voor je plezier speelt en met mn priest ging ik ook altijd lekker dmg doen shadowform. Maar als ik de vlagdrager zie lopen dan zorg ik er wel voor dat ik hem inleven hou je speelt uiteindelijk wel om het potje te winnnen. En dan kan ik me indenken dat ie loopt te klagen dat jij hem niet health als ie anders had kunnen scoren.dommerick schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:20:
[...]
Zelf heb ik een priest gekozen, maar als ik in bg ben ga ik eerst voor mijn eigen fun en dan pas voor die van anderen. En als anderen dan gaan whinen dat ik niet mag spelen maar enkel hen mag healen, dan negeer ik die lui lkkr. Gister weer een typisch voorbeeld van de flag carrier die de battle ingaat en daarna dood. Geeft hij mij de schuld, ik hem lkkr uitgelachenHet potje erna waren ze tenminste dankbaar als ze een goede heal krijgen, want het is niet zo dat ik ze totaal negeer. Maar mensen die zo gaan lopen whinen ga ik uitlachen en zker niet meer healen
Ik ken dat....ben in AV heel wat keren voor de ogen van een healer (nja, wat dus een healer zou moeten zijn..) dood gegaan, en dat begint je dan wel op je zenuwen te werkenAnoniem: 114195 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:07:
[...]
Gelukkig zijn er soms ook priests die wel aan teamplay denken en mij dan zomaar fortitude buff geven enzo
neej flagcarrier was al veilig, maar vind zichzelf DE BOM en iedereen behalve hem zijn NOOBS. Dus iedereen moet maar doen wat hij zegt en als heel het alliance team eraan komt en hij duikt de battle in met het idee dat ik wel tegen 7 man kan healen... toedeloeMantaMania schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:31:
[...]
ik vind ook dat je voor je plezier speelt en met mn priest ging ik ook altijd lekker dmg doen shadowform. Maar als ik de vlagdrager zie lopen dan zorg ik er wel voor dat ik hem inleven hou je speelt uiteindelijk wel om het potje te winnnen. En dan kan ik me indenken dat ie loopt te klagen dat jij hem niet health als ie anders had kunnen scoren.
Heeft geen signature.
Op de Might set zat ipv defence meer agility en ook crit % meen ik maar Blizz vondt dat warriors alleen mogen tank en dus namen ze agility eraf en deden er defence voor in de plaats, welke ze 2 patches later nerfden.Kapoen schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:07:
Weet iemand een link (of misschien zelfs een copy/paste) naar de oude stats
Wat ik wel geleerd heb is dat in WSG een priest goud is voor een flag carier: heals, shield en AoE fear. En de meeste honor en plezier van de winst van een spelletje, haal je toch als de flag thuis komt. Wat ik ook gemerkt heb is dat als 1 persoon zegt wat er "moet" gebeuren in een CTF spelletjes, dat een stuk effectiever gaat dan als iedereen op het middenterrein aan het knokken is. Tja, en verder schuilt er een Rambo (Steven Seagal, VIn Diesel, Tom Cruise, J_C van Damme) in ons allemaal, en een HK halen blijft leuk.dommerick schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:38:
[...]
neej flagcarrier was al veilig, maar vind zichzelf DE BOM en iedereen behalve hem zijn NOOBS. Dus iedereen moet maar doen wat hij zegt en als heel het alliance team eraan komt en hij duikt de battle in met het idee dat ik wel tegen 7 man kan healen... toedeloe
En als je de bom bent? Naar de muur lopen, hopen op een shield en ontploffen maar!
Paling Terran & Shaman
Ach ik ben een redelijk bekend gezicht met een bekende guild onder mn naam. Ik draag een groot zwaard en ben fully purplez-pimped in m'n DPS gear, dus meestal krijg ik wel een priest toebedeeld, soms whisperen ze ook als ik sta te AV-en of ze mee mogen doen. Heal me en ik rag zo door een groepje heen, das meer HK's dan in je eentje te gaan single target DPS-en en het geeft je een goede naam in het algemeen.
Ook in WSG, lekker m'n tankgear aan en rennen maar met 3 healers achter me. Ik ga zo ECHT niet dood hoor
Melee doet me niks met 8,5k armour en parry/dodge/shield blocks en ik heb genoeg health en resistances om een paar nukes te overleven (7,2k hp met motw en fort). Onze MT's zijn nog erger met Last Stand en Lifegiving Gem, daar kan je een kwartier op hakken en dan zijn ze nog niet dood. Screw Druids, wij hebben tanks
Ook in WSG, lekker m'n tankgear aan en rennen maar met 3 healers achter me. Ik ga zo ECHT niet dood hoor
Het is inderdaad ontzettend lekker om je eigen persoonlijke healer te hebben. Ik heb een keer met een priest uit onze guild samen AV gedaan (doe ik weinig, ik hou meer van PVE). Super simpel HK's scoren, gewoon shield, renew, groep inlopen AoE'en, AoE'en, heal, nieuwe shield, AoE'en en blink terug. Op die manier win je ook snel terrein viel mij op.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
CounterspellMasch schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:30:
gewoon shield, renew, groep inlopen AoE'en, AoE'en, heal, nieuwe shield, AoE'en en blink terug. Op die manier win je ook snel terrein viel mij op.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Als er nou ook maar een horde mage was op mijn server die dat zou doen, dan zou mijn theorie inderdaad niet opgaan
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
heb een rogue lvl 24.. welke tree moet ik ff nemen..? heb nu alles in subtility, maar vind de dmg nog niet alles.. wat is een hoge dmg build..? gelieve rekening houden met mn lvl...
Pak een hoge dmg zwaardje/mace voor mainhand en iets met stats voor je offhand.BootVluchteling schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:48:
heb een rogue lvl 24.. welke tree moet ik ff nemen..? heb nu alles in subtility, maar vind de dmg nog niet alles.. wat is een hoge dmg build..? gelieve rekening houden met mn lvl...
Dan, allereerst 2/2 imp sinister strike in de combat tree en 3/3 imp gouge.
Vervolgens 5/5 precision, hier door zal je geen enkele special missen tegen mobs van hetzelfde level.
De volgende 5 zou ik OF in malice (5/5) doen in de assassination tree, OF 5/5 Master of Deception in subtlety voor questen e.d.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
dit is em momenteelImodium schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:53:
[...]
Pak een hoge dmg zwaardje/mace voor mainhand en iets met stats voor je offhand.
Dan, allereerst 2/2 imp sinister strike in de combat tree en 3/3 imp gouge.
Vervolgens 5/5 precision, hier door zal je geen enkele special missen tegen mobs van hetzelfde level.
De volgende 5 zou ik OF in malice (5/5) doen in de assassination tree, OF 5/5 Master of Deception in subtlety voor questen e.d.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?717774
subtlelty is overrated
met mijn bloodvine lens spot ik motd rogues voor ze mij spotten op gelijk lvl en ik heb dus zelf geen motd
niet dat ik daarna veel kans maak omdat ik sword combat ben
maar heb iig de edge van hun eerder zien 
doe deadmines een paar keer, voor blackedned defias armor en 2x Cruel barb
hoewel je al in de 20 bent zijn ze op zich nog wel aardig en anders naar SFK voor meteor shard
met mijn bloodvine lens spot ik motd rogues voor ze mij spotten op gelijk lvl en ik heb dus zelf geen motd
niet dat ik daarna veel kans maak omdat ik sword combat ben
doe deadmines een paar keer, voor blackedned defias armor en 2x Cruel barb
hoewel je al in de 20 bent zijn ze op zich nog wel aardig en anders naar SFK voor meteor shard
[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 16-05-2006 17:05 ]
Kon de "kriebel" niet meer weerstaan en ben m'n account weer aan het activeren. Wel voor zo af en toe een uurtje of 2-3 spelen, hele dagen gaat tijdens afstuderen niet lukken 
Na enig refreshen is het gelukt
edit:
Als de account management een beetje wil meewerken that is
Als de account management een beetje wil meewerken that is
Na enig refreshen is het gelukt
[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 16-05-2006 17:13 ]
Hmmz, meeste hier vinden dus ook dat de druid eigenlijk moet healen. Terwijl ik van andere mensen juist hoor dat ik beter voor een Feral build gaan.
Een lvl 60 druid kan in bear form toch ook wel aardig als tank fungeren?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
In principe kan een lvl 60 druid bear méér armor hebben dan een warrior.Phydomir schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:12:
Hmmz, meeste hier vinden dus ook dat de druid eigenlijk moet healen. Terwijl ik van andere mensen juist hoor dat ik beter voor een Feral build gaan.
Ik heb een 59 druid feral, maar speel voornamelijk solo cat (hoge crit lover hier, ben ik gewend van m'n hunter
Met een beetje healer gaat tanken in instances ook prima.
Nu komen er vast x mensen die fulltime MC/BWL/AQ spelen en me in de pan gaan hakken
[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 16-05-2006 17:17 ]
We hebben een druid in ons guild die praktisch alle zg bazen heeft getanked, en laatst nog vaelHmmz, meeste hier vinden dus ook dat de druid eigenlijk moet healen. Terwijl ik van andere mensen juist hoor dat ik beter voor een Feral build gaan.
Ik d8 dat ie iets van 11 a 12k armor heeft in bear form.
maw: je kunt een heel eind komen met een beertje
[ Voor 7% gewijzigd door blouweKip op 16-05-2006 17:20 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
armor ja, +def helaas niet
hierdoor meer crushing blows en dus meer healing nodig
maar als je healing het kan bijhouden is kan je best ver komen inderdaad
hierdoor meer crushing blows en dus meer healing nodig
maar als je healing het kan bijhouden is kan je best ver komen inderdaad
bearform kan toch ook niet blocken en parry etc
of ze moeten wat veranderd hebben sinds ik laatste keer met me druid heb gespeelt
of ze moeten wat veranderd hebben sinds ik laatste keer met me druid heb gespeelt
Fijn dat ze klappen kunnen incasseren, maar hebben zulke tanks geen problemen met aggro houden? Dat lijkt me juist hun zwakke punt ten opzichte van een warrior.
Weet jij iets dat ik niet weet ?Routed schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:41:
[...]
Verder is watermaken niet zo'n hele opgave, je moet alleen duidelijk aangeven dat je water uitdeelt voor de raid en niet tijdens..
Ook kunnen mages best dikke dmg doen, alleen moet je niet verwachten dat je de top dmg dealer bent, dat is nml verleden tijd (al komt er met 1.11 wel weer verbetering in).
kan eigenlijk niks in de 1.11 chances vinden wat de dmg van mijn huidige frostbuild upt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
voor frost:
6% chance to to hit extra
30% aggro reductie
5% crit extra
6% chance to to hit extra
30% aggro reductie
5% crit extra
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 16-05-2006 17:56 ]
Het is idd de aggro reductie die je dps in pve omhoog gooit. Maar er zijn helaas nauwelijks positieve veranderingen geweest voor pvp peformance voor mages
.
En ik ben niet zo'n pve fan...
Ze hebben het in mijn ogen gewoon verkeerd om gedaan. Shammy's hebben een lekker pvp boost gekregen, terwijl ze juist voornamelijk wat meer pve viability moesten krijgen, en mages hadden juist een boost in hun pvp gedeelte nodig.

En ik ben niet zo'n pve fan...
Ze hebben het in mijn ogen gewoon verkeerd om gedaan. Shammy's hebben een lekker pvp boost gekregen, terwijl ze juist voornamelijk wat meer pve viability moesten krijgen, en mages hadden juist een boost in hun pvp gedeelte nodig.
[ Voor 39% gewijzigd door Tonio op 16-05-2006 18:00 ]
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
http://www.curse-gaming.com/en/wow/naxxramas.html
NREF!
Meeste is al bekend hier, maar toch staan er wat andere dingen op nog. 20 slot bags, andere items, jewelcrafting zooi...
Magehoedje...
Die items, wtf
NREF!
Meeste is al bekend hier, maar toch staan er wat andere dingen op nog. 20 slot bags, andere items, jewelcrafting zooi...
Magehoedje...

Die items, wtf
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
30 sec cooldown op ice barrier een nerf? come again?
Je snapt het niet, ik had het over de items...ImdaMned schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:08:
30 sec cooldown op ice barrier een nerf? come again?
Mage moet niet generfed worden... Dat zie je zelf ook wel in
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
wij doen het meestal in 3.5 tot 4.5 uur (ligt een beetje aan de concentratie en spelers etc). Ook niet echt snel, maargoed we zijn dan ook pas eind januari begonnen en hebben rag iets meer als een maand op farm. Morgenavond weer BWL in en hopelijk broodlord naar benee halen.On_E schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:19:
Wij proberen wel MC ''speedruns'', maar we zijn gewoon niet snel genoeg of komen DPS tekort.
Beste run is Luci t/m Rag in ruim 5 uur, niet echt ''speed''' dus.
Probleem ligt em vaak in het stuk na Shazzrah, daar gaat de concentratie hard achteruit.
wtf wrom is die druid set zoveel beter dan de priest set :\ ongeveer evenveel +healing maar de druid set heeft stukken meer MP5, misschien dat de priest set meer SPI heeft, nog niet opgeteld
Ik had het tegen tonio : Pjarnotjuh schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:10:
[...]
Je snapt het niet, ik had het over de items...
Mage moet niet generfed worden... Dat zie je zelf ook wel in
maar 1000 hp per 30 seconden absorberen owned redelijk denk ik. In nood kan je cold snap gebruiken voor nog een keer 1000 hp
Ik vroeg mij af; Is er een applicatie waarmee je offline en buiten WoW items kunt bekijken (niet zozeer de stats, maar echt op een character), en/of heel makkelijk alle stats van een aantal geselecteerde items bij elkaar opteld?
om te kijken is er wow model viewer, maar die telt geen stats e.d. op. Sterker nog ik geloof dat je daarin niet eens de stats kan bekijken. Je kan in ieder geval wel kijken hoe je eruit ziet in Tier 2 e.d.Miles Teg schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 19:35:
Ik vroeg mij af; Is er een applicatie waarmee je offline en buiten WoW items kunt bekijken (niet zozeer de stats, maar echt op een character), en/of heel makkelijk alle stats van een aantal geselecteerde items bij elkaar opteld?
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
titan panel item bonus.. laat je alle + dingen zien..pyrofielo schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:12:
[...]
om te kijken is er wow model viewer, maar die telt geen stats e.d. op. Sterker nog ik geloof dat je daarin niet eens de stats kan bekijken. Je kan in ieder geval wel kijken hoe je eruit ziet in Tier 2 e.d.
Jawel, maar dan moet je de items dus al hebben, en ik wil juist een aantal items bekijken, die ik nog niet heb.BootVluchteling schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:13:
[...]
titan panel item bonus.. laat je alle + dingen zien..
Anoniem: 41820
Net deze gekocht voor mijn warrior:
http://www.thottbot.com/?i=6660
Ik moet wel nog 5 keer levelen tegen dat ik em kan gebruiken, maar voor 40G kon ik em echt niet laten liggen
Word mijn wapen tot ik me arcanite reaper kan veroorloven
Ik moet wel nog 5 keer levelen tegen dat ik em kan gebruiken, maar voor 40G kon ik em echt niet laten liggen
Ik was voor Ice Barbered Spear gegaanAnoniem: 41820 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:41:
Net deze gekocht voor mijn warrior:
Gratis en een zeer goed pre-60 wapen.
Net weer zoiets stoms meegemaakt.
Ik join AB, blijkt dat er maar 3 horde zijn tegen 15 allies
Anoniem: 41820
Ice barbed spear is idd leuk, maar ten eerste ga ik voor axe spec, en ten tweede ben ik helemaal niet zo gek van pvp ^^superbassie schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:48:
[...]
Ik was voor Ice Barbered Spear gegaan
Ik join AB, blijkt dat er maar 3 horde zijn tegen 15 alliesoftwel, BG stopt in 5 minuten, mja, binnen 2 minuten heeft allies al gewonnen en krijgen ze dus dikke honor voor iegenlijk helemaal niets doen...al 2x gebeurd vandaag, slaat echt nergens op imo.....waarom start er dan uberhaupt een AB als er maar 3 mensen gaan joinen...ok, er zouden tijdens het spel meer mensen kunnen komen maar dat is geeneens nodig want in die tijd dat horde dan ook 15 heeft staat er alweer: Alliance wins!
Jah, dan lijkt mij uiteindelijk AR ook wel goede keuzeAnoniem: 41820 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:49:
[...]
Ice barbed spear is idd leuk, maar ten eerste ga ik voor axe spec, en ten tweede ben ik helemaal niet zo gek van pvp ^^
Maat van me heeft hem al vanaf lvl 58 en slaat er aardig hard mee
Anoniem: 104748
Ik ben voorplan om serieus met mijn mage door te gaan, op weg naar raids/mc enz..
Nu ben ik al behoorlijk nauwkeurig me talent tree aan t uitwerken, maar ik weet dat binnen 1 maand 1.11 uitkomt.
Ik heb alvast op wowhead.com gekeken naar de nieuwe talent tree, en ik heb alvast wat zitten kloten er op.
Ik speel PvE, vindt t het leukste om met een party te spelen indien mogelijk. En ik doe graag flinke damage
Ik wil dus "de perfekte" talent tree voor mijn mage gaan nemen, die past bij zojuist genoemde speeltstyle. Dit heb ik er van gebrouwen:
http://www.wowhead.com/talent/?oVxmcozZZbAMckfzAo
Ik hoor heel graag julie mening, zodat ik tot een goede keus kom waarbij ik weet dat ik mijn gewenste speelsyle alleen maar ondersteun.
En nog iets wat ik niet helemaal begrijp is het volgende, je hebt tier1 enz. en ik dacht dat dat had te maken met je armor set. Maar nu lees ik er ook over op sites als ze het over de talent tree hebben...
Alsjeblieft uitleg
Nu ben ik al behoorlijk nauwkeurig me talent tree aan t uitwerken, maar ik weet dat binnen 1 maand 1.11 uitkomt.
Ik heb alvast op wowhead.com gekeken naar de nieuwe talent tree, en ik heb alvast wat zitten kloten er op.
Ik speel PvE, vindt t het leukste om met een party te spelen indien mogelijk. En ik doe graag flinke damage
Ik hoor heel graag julie mening, zodat ik tot een goede keus kom waarbij ik weet dat ik mijn gewenste speelsyle alleen maar ondersteun.
En nog iets wat ik niet helemaal begrijp is het volgende, je hebt tier1 enz. en ik dacht dat dat had te maken met je armor set. Maar nu lees ik er ook over op sites als ze het over de talent tree hebben...
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 16-05-2006 23:36 ]
Tier wil niet meer zeggen dan lvl of trede.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:25:
Ik ben voorplan om serieus met mijn mage door te gaan, op weg naar raids/mc enz..
Ik speel PvE, vindt t het leukste om met een party te spelen indien mogelijk. En ik doe graag flinke damageIk wil dus "de perfekte" talent tree voor mijn mage gaan nemen, die past bij zojuist genoemde speeltstyle. Dit heb ik er van gebrouwen:
En nog iets wat ik niet helemaal begrijp is het volgende, je hebt tier1 enz. en ik dacht dat dat had te maken met je armor set. Maar nu lees ik er ook over op sites als ze het over de talent tree hebben...Alsjeblieft uitleg
dus tier3 talents zijn de hogere. tier1 degene die je meteen kunt kiezen
En over je build.
Erm persoonlijke mening, maar zacht gezegt snap ik er geen zak van !
Frost is al redelijk vreemd
hoe kun je nu 32 punten in frost hebben en geen 1 punt in improved frostbolt
en waarom 2 punten in frostward (kan me niet een plek bedenken waar dat nuttig is)
En arcane is op zijn zachts gezegt ook niet erg zinnig
na de patch is arcane niet echt meer nodig voor pve.
de enige echt goede dingen daar zijn pom en arcane power. en die heb je allebiij niet.
Maar wel stop je 10 punten in arcane missiles (gebruik je amper). wel punten in improved IAE (gebruik je amper, en improved levert amper iets op). Arcane Resilience compleet nutteloos (verhoog je armor met 150 jippie !! ). en in arcane meditation, opzich een best wel nuttige skil stop je dan maar 1 punt
Als ik het verkeerd zie. please enlighten me ,nooit te laat om wat bij te leren.
maar dit lijkt wel random geklik
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hmmm, doet me denken aan afgelopen week, toen ik stomdronken in het midden van de nacht WSG aan het doen was. Stond een beetje om me heen te zwaaien, Tauren Hunter rent me voorbij met de vlag en valt 5 stappen verder dood neer. Kijk een beetje heen en weer, zie 10 seconden later dat ié m'n complete chat in zowel /s, /y en /w had volgespamt om een heal. Stom van hem, want als ik dronken ben hou ik van discussies. Uiteindelijk heeft ié me geignoredsuperbassie schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:35:
[...]
Ik ken dat....ben in AV heel wat keren voor de ogen van een healer (nja, wat dus een healer zou moeten zijn..) dood gegaan, en dat begint je dan wel op je zenuwen te werken
Gelukkig zijn er soms ook priests die wel aan teamplay denken en mij dan zomaar fortitude buff geven enzo
Surfin' paradise!
Ik speel al vrij lang mage, in mc/bwl/aq, en weet naar eigen zeggen redelijk veel van de talents af.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:25:
De build die ik ga gebruiken na de patch is de volgende:
Deze dus
Ff een kleine uitleg per tree:
Arcane: Als er arcane vulnerabilty is kan je toch lekker nuken op deze manier
Fire: Zelfde als arcane, wil ik hier de reduction, om scorch te kunnen spammen. Pak lekker 5/5 impact voor pvp, en ignite erbij.
Frost: Dit wordt een monster dps/defense/mana efficieny tree. onderaan met 5/5 winterschill support ik alle frostmages met 10% crit, wat wil je nog meer.
Shatter is er om te grinden, en om lekkere numbers in de 20 man instances te poppen waar mobs wel geroot kunnen worden.
Het laatste puntje moet je maar ergens neerknallen waar je het leuk lijkt.
Als je om mijn advies vraagt, wordt deze build een cookiecutter build, voor end game raiders in ieder geval.
Ik ben van plan mijn talents te veranderen, ik ben nu nog full-feral, maar aangezien de nieuwe tier 3 ook wéér resto is, zou ik mezelf voor de gek houden als ik full-feral zou blijven, simpelweg omdat je dan niet mee kan komen in de AQ40 en BWL raids (pas daar droppen de zeldzame, non-set feral druid items), ik kan het niet laten om hier toch nog even aan toe te voegen dat ik het buitengewoon belachelijk vind dat er maarliefst 6 sets zijn voor de druid:
Wildheart: resto/balance
Feralheart: hybrid
Cenarion: resto/balance
Stormrage: resto
Genesis: hybrid
Dreamwalker: resto
en dat daarvan niet ééntje full-feral is (de shadowcraft komt nog het dichtste bij), eigenlijk onacceptabel, want zo wordt je haast gedwongen toch enigzins resto te gaan. Maar goed, het zij zo, hopelijk komt Blizzard ooit wel met een goede feral-itemset.
Nu dus de talents, ik vind PvP spelen veel belangrijker dan PvE, immers is het killen van de Horde voor mij in zowel gewoon Warcraft als World of Warcraft het hoofddoel (vandaar ook mijn feral-wens). Maar ik zit in een guild die nu gaat starten met BWL en AQ40 (MC al compleet) en daarbij moet ik dus ook denken aan mijn PvE kwaliteiten.
Instance-heal is daarbij toch wel erg belangrijk, dus ik ben van plan 0/30/21 te gaan.
Groot nadeel is dat ik Leader of the Pack (die zeer beslissend kan zijn) moet opgeven, maar niets aan te doen.
Dit is de talentbuild die ik op het oog heb, het is zeker geen originele:
Talent-build Feral/Resto 0/30/21
Is dit een goede build, of kan het nog beter op sommige punten?
en dat daarvan niet ééntje full-feral is (de shadowcraft komt nog het dichtste bij), eigenlijk onacceptabel, want zo wordt je haast gedwongen toch enigzins resto te gaan. Maar goed, het zij zo, hopelijk komt Blizzard ooit wel met een goede feral-itemset.
Nu dus de talents, ik vind PvP spelen veel belangrijker dan PvE, immers is het killen van de Horde voor mij in zowel gewoon Warcraft als World of Warcraft het hoofddoel (vandaar ook mijn feral-wens). Maar ik zit in een guild die nu gaat starten met BWL en AQ40 (MC al compleet) en daarbij moet ik dus ook denken aan mijn PvE kwaliteiten.
Instance-heal is daarbij toch wel erg belangrijk, dus ik ben van plan 0/30/21 te gaan.
Groot nadeel is dat ik Leader of the Pack (die zeer beslissend kan zijn) moet opgeven, maar niets aan te doen.
Zo gister weer verder in BWL. Firemaw, Ebonroc en Flamegor, alle 3 gingen ze neer. Wel craptastic loot, allemaal casterrommel.
dus in pvp ga je scorch spammen en hopen op een 2 seconden stun?ErA schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 04:11:
[...]
Ik speel al vrij lang mage, in mc/bwl/aq, en weet naar eigen zeggen redelijk veel van de talents af.
Deze dus
Ff een kleine uitleg per tree:
Arcane: Als er arcane vulnerabilty is kan je toch lekker nuken op deze manier
Fire: Zelfde als arcane, wil ik hier de reduction, om scorch te kunnen spammen. Pak lekker 5/5 impact voor pvp, en ignite erbij.
Frost: Dit wordt een monster dps/defense/mana efficieny tree. onderaan met 5/5 winterschill support ik alle frostmages met 10% crit, wat wil je nog meer.
Shatter is er om te grinden, en om lekkere numbers in de 20 man instances te poppen waar mobs wel geroot kunnen worden.
Het laatste puntje moet je maar ergens neerknallen waar je het leuk lijkt.
Als je om mijn advies vraagt, wordt deze build een cookiecutter build, voor end game raiders in ieder geval.
in 20 man instances zit iedereen op je mob te rammen, veel kans dus dat je mob al uit root is voor je frostbolt aankomt, shatter heeft nog steeds meeste baat bij de fn+coc combo
je neemt burning soul maar niet de imp fireball? lekkere lange casttime of ga je low lvl bolts spammen en dan net als met scorch hopen op een impact proc?
beetje vage build imho wbt de fire keuzes, voor de rest de standaard frost gebeuren
btw nax veel frost, dus beter neem je echte elemental build gezien er volgens mij hoge frost resist mobs zullen zijn in nax
Anoniem: 169853
Gister weer bij twins gekomen, man wat is dat niet leuk 
beste poging was de eerste (van de laat ik zeggen 10) en kwamen maar tot 80%
beste poging was de eerste (van de laat ik zeggen 10) en kwamen maar tot 80%
komt 1.11 binnen 1 maand uit..???Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 23:25:
Ik speel PvE, vindt t het leukste om met een party te spelen indien mogelijk. En ik doe graag flinke damageIk wil dus "de perfekte" talent tree voor mijn mage gaan nemen, die past bij zojuist genoemde speeltstyle. Dit heb ik er van gebrouwen:
En nog iets wat ik niet helemaal begrijp is het volgende, je hebt tier1 enz. en ik dacht dat dat had te maken met je armor set. Maar nu lees ik er ook over op sites als ze het over de talent tree hebben...Alsjeblieft uitleg
http://www.wowhead.com/talent/?kZegM0bchLVAMc0dz
Mijn vermoedelijke setup, ga er iig mee proberen op de testserver eerst (zit al op 40G respec of zoiet
)
Speel mijn mage eigenlijk alleen nog in MC (guild doet bwl en onyx op een dag dat ik moet werken
) en af en toe nog eens een scholorun oid.
Was altijd fire-mage tot we bij raggie kwamen. Kwam er daar helaas achter dat we net wat power miste, en dus moeten respeccen naar frost. Toch nooit echt aan gewend geraakt
Arcane heeft nog mooie dingen, maar dan moet je gewoon te veel punten in nutteloze skills steken. Vandaar dat ik de elementalist eens ga proberen.
ice : eigenlijk alleen alles gepakt wat de dmg van mijn frostbolt verhoogt. heb geen winterschill. dat leen ik wel van mijn full frostbuild guildies
. En natuurlijk heb ik de goddelijke ijsblok 
Enige wat ik nog zou willen is
Fire : Full dmg al the way
mis alleen 1 puntje in fire power
Mijn vermoedelijke setup, ga er iig mee proberen op de testserver eerst (zit al op 40G respec of zoiet
Speel mijn mage eigenlijk alleen nog in MC (guild doet bwl en onyx op een dag dat ik moet werken
Was altijd fire-mage tot we bij raggie kwamen. Kwam er daar helaas achter dat we net wat power miste, en dus moeten respeccen naar frost. Toch nooit echt aan gewend geraakt
Arcane heeft nog mooie dingen, maar dan moet je gewoon te veel punten in nutteloze skills steken. Vandaar dat ik de elementalist eens ga proberen.
ice : eigenlijk alleen alles gepakt wat de dmg van mijn frostbolt verhoogt. heb geen winterschill. dat leen ik wel van mijn full frostbuild guildies
Enige wat ik nog zou willen is
Fire : Full dmg al the way
mis alleen 1 puntje in fire power
Gister Colonel Kurzen ge-solo'd
Voelt best leuk om een lvl 40 elite alleen af te kunnen maken.
Ik was eerst samen met een lvl 37night elf druid, maar die dropte ineens toen we in de chamber kwamen waar Kurzen was...
Eerst de 2 losse adds gepulled, en af gemaakt. Van Voidy geswitched naar m'n Felhunter.
Achteraf een zeer wijze keuze geweest
Ik heb m'n Fel eerst full aggro laten trekken en daarna Kurzen vol geDoT, ShadowBolt, ShadowBolt, Fear, DoT, HealthStone, ShadowBolt, ShadowBolt, Fear, DoT, enz enz enz.
De FelHunter blijft directe adds middels Tainted Blood direct taunten en door Tainted Blood in leven.
Alleen als Kurzen op een bepaald HP niveau is dan doet hij een stealth actie om je te backstabben, Paranoia van je Fel is dan erg handig, samen met detect stealth.
Een grote health & mana potion moeten gebruiken
Het ging hard, erg hard, maar heb het er goed afgebracht naar mijn idee, na Kurzens Head geloot te hebben maar m'n HS gebruikt
Voelt best leuk om een lvl 40 elite alleen af te kunnen maken.
Ik was eerst samen met een lvl 37night elf druid, maar die dropte ineens toen we in de chamber kwamen waar Kurzen was...
Eerst de 2 losse adds gepulled, en af gemaakt. Van Voidy geswitched naar m'n Felhunter.
Achteraf een zeer wijze keuze geweest
Ik heb m'n Fel eerst full aggro laten trekken en daarna Kurzen vol geDoT, ShadowBolt, ShadowBolt, Fear, DoT, HealthStone, ShadowBolt, ShadowBolt, Fear, DoT, enz enz enz.
De FelHunter blijft directe adds middels Tainted Blood direct taunten en door Tainted Blood in leven.
Alleen als Kurzen op een bepaald HP niveau is dan doet hij een stealth actie om je te backstabben, Paranoia van je Fel is dan erg handig, samen met detect stealth.
Een grote health & mana potion moeten gebruiken
Het ging hard, erg hard, maar heb het er goed afgebracht naar mijn idee, na Kurzens Head geloot te hebben maar m'n HS gebruikt
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ik ben zelf balance specced en cenarion is echt niet goed genoeg voor balance hoor, komt geeneens in de buurt. Genesis is redelijk ok, maar als je genesis kan krijgen, kan je ook wel non-set items krijgen die veel beter zijn.MysticSnake schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 04:41:
Ik ben van plan mijn talents te veranderen, ik ben nu nog full-feral, maar aangezien de nieuwe tier 3 ook wéér resto is, zou ik mezelf voor de gek houden als ik full-feral zou blijven, simpelweg omdat je dan niet mee kan komen in de AQ40 en BWL raids (pas daar droppen de zeldzame, non-set feral druid items), ik kan het niet laten om hier toch nog even aan toe te voegen dat ik het buitengewoon belachelijk vind dat er maarliefst 6 sets zijn voor de druid:
Yups ook ik baal weer is dat de sets alleen voor resto zijn bedoeld en verder niet
Je talent build: wrom heb je geen reflection?? Ik zou dat eerder nemen dan tranquil spirit
geen clearcasting ???ErA schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 04:11:
[...]
Ik speel al vrij lang mage, in mc/bwl/aq, en weet naar eigen zeggen redelijk veel van de talents af.
Deze dus
[ Voor 12% gewijzigd door reddevil op 17-05-2006 09:02 ]
niet meer nodig in 1.11 met frostchanneling
tevens moet je dan teveel in arcane stoppen wat zonde is van de punten in de nieuwe arcane tree
AB start alleen als er genoeg mensen in de wachtrij staan dan had je toevallig waarschijnlijk dat een stuk of tien mensen niet joinde en ja dan heb je pech idd. Gisteren mn langste lvl 10-19 warsong ooit denk dat het wel 1 uuur 47 hoogste had 153 kills helaas dat dat niet echt telt toch als je iemand meer als een keer of 3 killt op 1 dag geeft ie geen honor meer toch???superbassie schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 20:48:
[...]
Ik was voor Ice Barbered Spear gegaan
Ik join AB, blijkt dat er maar 3 horde zijn tegen 15 alliesoftwel, BG stopt in 5 minuten, mja, binnen 2 minuten heeft allies al gewonnen en krijgen ze dus dikke honor voor iegenlijk helemaal niets doen...al 2x gebeurd vandaag, slaat echt nergens op imo.....waarom start er dan uberhaupt een AB als er maar 3 mensen gaan joinen...ok, er zouden tijdens het spel meer mensen kunnen komen maar dat is geeneens nodig want in die tijd dat horde dan ook 15 heeft staat er alweer: Alliance wins!
Ik zie nu pas 'Vitality' als nieuwe warrior talent 
10% meer HP. Dat is wel erg lekker
vanavond lvl 55 halen
vanavond lvl 55 halen
[ Voor 20% gewijzigd door addictive op 17-05-2006 09:21 ]
Anoniem: 87300
Toch wel handig die tips voor builts van mede mages.
Andere vraag, weet iemand toevallig of het mogelijk is om mod scripts te testen buiten het spel om?
Ben zo nu en dan tijdens werk bezig met het aanpassen van m'n mod, maar kan deze nu alleen maar thuis testen.... en ja, WoW aan, niet testen maar spelen.
Andere vraag, weet iemand toevallig of het mogelijk is om mod scripts te testen buiten het spel om?
Ben zo nu en dan tijdens werk bezig met het aanpassen van m'n mod, maar kan deze nu alleen maar thuis testen.... en ja, WoW aan, niet testen maar spelen.
Woeptiedoe...gister in BWL zowel Ebonroc als Flamegor gedowned. Daarna ff een poging gewaagd op Chromaggus. Tot 91% , toen was t wel over
Beste mensen,
ik meld me weer eens in het topic na een lange afwezigheid
. Tot voor kort had ik met mijn 60 paladin een holy build (holy shock en wat prot dingetjes). Nu beviel mij dat best goed alleen met healen vallen er geen doden over het algemeen.
nu ik weer begonnen ben met PVP (bg's) heb ik eens rondgekeken en kwam ik erachter dat reckoning toch wel erg leuk moest zijn . Dus heb ik de volgende spec uitgevoerd:
http://www.wow-europe.com...0005300500500050510000000
dit bevalt me zeer goed omdat ik hiermee toch al aardig wat kils heb gemaakt. Tuurlijk ik zal nooit vergeten om de andern een heal toe te gooien als het nodig is maar ik wilde eens kijken of het mogelijk was om met een paladin damage te doen ook al zegt 90% dat het NIET kan.
Ik heb echter een paar vraagjes voor de mede paladins hier. Zou het veel uitmaken voor pvp doeleinden als ik de spiritual focus vervang door vindication + eye for an eye ? 70% minder kans om te worderen geinterrupt tijdens het healen is ERG fijn dat zeker weten.
Alvast bedankt voor het antwoord..
ik meld me weer eens in het topic na een lange afwezigheid
nu ik weer begonnen ben met PVP (bg's) heb ik eens rondgekeken en kwam ik erachter dat reckoning toch wel erg leuk moest zijn . Dus heb ik de volgende spec uitgevoerd:
http://www.wow-europe.com...0005300500500050510000000
dit bevalt me zeer goed omdat ik hiermee toch al aardig wat kils heb gemaakt. Tuurlijk ik zal nooit vergeten om de andern een heal toe te gooien als het nodig is maar ik wilde eens kijken of het mogelijk was om met een paladin damage te doen ook al zegt 90% dat het NIET kan.
Ik heb echter een paar vraagjes voor de mede paladins hier. Zou het veel uitmaken voor pvp doeleinden als ik de spiritual focus vervang door vindication + eye for an eye ? 70% minder kans om te worderen geinterrupt tijdens het healen is ERG fijn dat zeker weten.
Alvast bedankt voor het antwoord..
toch nog eens de loot aanslingeren want ik ben er nu toch bijna van overtuigt dat het wel raid/ml/dag gebonden is wij doe golemagg nu al bijna een maand of 5 iedere week en nog nooit is die druid chest gedropt en er is een mc 2 raid opgestart die hebben dus al 2 x die chest gehad en precies hetzelfde geld voor de drillborer disk die hebben ze ook al 2 x en wij nog nooit.
Ook hebben wij pas 1 x een eye of divinity gehad en zij gelijk op de eerste run.
Zijn toch dingen die ik allemaal erg toevallig vind zeker met de voorbeelde die je dan ook nog eens in de guild /1 hoort als 2 guilds die onyxia tegelijk neer krijgen en beide 2 x rogue head krijgen.
Ook hebben wij pas 1 x een eye of divinity gehad en zij gelijk op de eerste run.
Zijn toch dingen die ik allemaal erg toevallig vind zeker met de voorbeelde die je dan ook nog eens in de guild /1 hoort als 2 guilds die onyxia tegelijk neer krijgen en beide 2 x rogue head krijgen.
waar heb je dat gezien?addictive schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:20:
Ik zie nu pas 'Vitality' als nieuwe warrior talent
vanavond lvl 55 halen
[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 17-05-2006 09:57 ]
Anoniem: 26351
Behalve in een BG, dan telt die regel nietMantaMania schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:17:
[...]
Gisteren mn langste lvl 10-19 warsong ooit denk dat het wel 1 uuur 47 hoogste had 153 kills helaas dat dat niet echt telt toch als je iemand meer als een keer of 3 killt op 1 dag geeft ie geen honor meer toch???
funny dat je het er over hebtMysticSnake schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 04:41:
paladin hebben precies hetzelfde
Anyway, www.worldofwar.net had precies dezelfde vraag gesteld aan de lead producer op de E3. Check zijn antwoord maar:
http://www.worldofwar.net...view=files.php&game=&id=9
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ferals zijn niet de enigen die tegen de muur van itemization aanlopen.MysticSnake schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 04:41:
Shadowpriests en dps warriors hebben ook geen set buiten een paar hybrids.
Ik vermoed dat Paladins in hetzelfde bootje zitten als ik lees hoeveel paladins
met warrior loot gaan lopen
Nuja met mijn shadowpriest kan ik nog enigzins wat items afluizen van locks/mages
Mijn warrior heeft helemaal geen keuze qua sets, das alleen tank tank tank.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb een vraagje. Ik heb een resto druid fully tier2 en we beginnen nu aan AQ40. Hoe belangrijk is de nature ress gear?
Ik heb nu 2 van de Jasperlinks +20 NR en de pants van The Calling quest +25N NR.
Ik heb nu 2 van de Jasperlinks +20 NR en de pants van The Calling quest +25N NR.
Anoniem: 62605
Gisteravond me eerste epic worlddrop gekregen: http://www.thottbot.com/?i=9381
Dropte in Un'Goro Crater van een lvl 49 vliegend beest
.
Wat denken jullie dat ik er een beetje voor kan krijgen? Op Thottbot zie ik bedragen tussen 60 en 400 G.
Dropte in Un'Goro Crater van een lvl 49 vliegend beest
Wat denken jullie dat ik er een beetje voor kan krijgen? Op Thottbot zie ik bedragen tussen 60 en 400 G.
Anoniem: 91469
ik ben sinds een tijdje bezig met mijn UI opbouwen, nu krijg ik in nurf cooldowncount niet meer werkend dus zoek ik een vergelijkbare mod.
ik heb in een movie gezien dat iemand alle cooldowns rechts op een lijstje had zoals dit:

weet iemand hoe die mod (in het engels
) heet en waar die te krijgen is?
ik heb in een movie gezien dat iemand alle cooldowns rechts op een lijstje had zoals dit:

weet iemand hoe die mod (in het engels
Ik denk dat je met 60G dichter in de buurt zit dan die 400.Anoniem: 62605 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:21:
Gisteravond me eerste epic worlddrop gekregen: http://www.thottbot.com/?i=9381
Dropte in Un'Goro Crater van een lvl 49 vliegend beest.
Anoniem: 169044
Bij ons (Dragonblight) gaat ie toch regelmatig voor iets van 200g over de toonbankThe Realone schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:24:
[...]
Ik denk dat je met 60G dichter in de buurt zit dan die 400.
Het hangt er gewoon vanaf hoeveel vraag ernaar is en hoeveel er op dat moment worden verkocht..
Dit topic is gesloten.