Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ressurected gaat iig niet, krijgen de horde guilds toch wat ze willen.On_E schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:36:
[...]
Ik hoop dat alle grote guilds mee gaan, dan is het Deathwing 2, maar wel lag-free
Weet je die topics nog? "Please migrate out Ressurected" Nou heeft iedereen de kans, dan moeten ze ook gaan ook
Hilarisch was dat ja, gelukkig kon het me persoonlijk helemaal niets schelen die AQ openingAzqi schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:40:
[...]
Ressurected gaat iig niet, krijgen de horde guilds toch wat ze willen.
Weet je die topics nog? "Please migrate out Ressurected" Nou heeft iedereen de kans, dan moeten ze ook gaan ook
Verwijderd
ik volg al een tijd met interesse jullie discussies. Langzaam snap ik het jargon zelfs
Ik heb wat vragen over mijn lvl 31 priest, want alhoewel ik mijn parties redelijk kan steunen zijn er nog wat open vragen. Hopelijk kunnen/willen jullie mij verder helpen :-). Allereerst nuttig: hoewel ik ook solo, kan ik heel vaak mee met mensen in mijn guild; daarom heb ik tot nu toe alleen op holy geconcentreerd, met 5+2 in shadow voor SW:P. Oh, en ik speel op een PvE server.
* Verlaagt een shield (PW:S) de agro van een tank (of andere klasse)? De berichten die ik hierover lees zijn tegenstrijdig. Ook lijkt het erop dat PW:S niet alle schade toelaat itt. het paladin-shield. Klopt dat? Soms als iemand bijna dood is en ik shield, renew en dan great heal doe, red ik het niet terwijl het shield er nog zou moeten zijn.
* Begrijp ik goed dat een Shadowpriest uiteindelijk ook kan healen met Vampiric Embrace? Tot nu toe dacht ik het beste te kunnen healen door mij op de Holy-tree te richten. Een lvl 60 rogue (en zeer ervaren) vertelde mij echter dat hij shadow-priests de holy/disc priest "eruit" zag healen, ondanks de kleinere manapool en de slechtere regeneratie.
* Ik heb nu zo'n 3000 mana unbuffed, mede dankzij mijn enchantment professie :-). In langere gevechten kom ik echter aan het einde van mijn manapool te zitten. Nou heb ik zo'n 140 spirit - is dat voldoende, moet dat hoger? Is het ok om als priest gewoon een tijd niets te doen (of mijn wand te schieten) zodat ik weer flink regenereer?
* Wat is de beste vechtvorm als ik holy/disc ga? Ik doe nu SW:P en schiet ze met mijn wand aan flarden, gaat nog best goed. Of is dat alleen omdat ik nog maar lvl 31 ben?
* Eigenlijk gebruik ik maar een paar healing spells: renew vanwege agro management, group heal, holy nova, en de grootste heal die ik telkens heb. Is het nuttig de rest te gebruiken? Mijn probleem zou dan zijn om slimme toetsen te verzinnen; nu past alles wat ik gelijk moet gebruiken (vechten + heal) op 1 t/m =.
* Is er al ervaring opgebouwd met het gebruik van die lightwell? Potentieel lijkt hij mij wel nuttig, maar het vereist een flinke aanpassing van de groepstactiek, en ook de vaardigheid om in het heetst van de strijd maar 1 keer te klikken.
* Tot nu toe gebruik ik alleen een staff, omdat die nogal flinke stats heeft en er mooi uitziet. Wat geeft uiteindelijk meer stats: een goeie staff, of twee wapens waar ik op beide leuke stats extra bij kan enchanten? Ik vind een staff er wel leuk uitzien, dus dat speelt mee - maar gezien het nut dat ik so far heb van alle extra stats ben ik toch benieuwd.
Zo, eens kijken hoe erg jullie mijn vragen vinden :-).
groeten,
Frank
Het verlaagt zowieso niet de agro ik denk dat jij doelt op de rage (de mana van een warrior) en ik heb begrepen dat dat niet zo is.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
* Verlaagt een shield (PW:S) de agro van een tank (of andere klasse)? De berichten die ik hierover lees zijn tegenstrijdig. Ook lijkt het erop dat PW:S niet alle schade toelaat itt. het paladin-shield. Klopt dat? Soms als iemand bijna dood is en ik shield, renew en dan great heal doe, red ik het niet terwijl het shield er nog zou moeten zijn.
PWS houdt alles tegen volgens mij absorbed het zelfs de dots die nog op je zitten dus je shield zou dan al down moeten zijn.
een shadowpriest kan idd ook healen maar die health dan alleen zijn groep en dat is 20% van de damage die de shadowpriest doet op dat moment met shadowspells dus je kan niet goed gericht healen en je health je hele partij ook de gene die het niet nodig hebben.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
Hallo,
* Begrijp ik goed dat een Shadowpriest uiteindelijk ook kan healen met Vampiric Embrace? Tot nu toe dacht ik het beste te kunnen healen door mij op de Holy-tree te richten. Een lvl 60 rogue (en zeer ervaren) vertelde mij echter dat hij shadow-priests de holy/disc priest "eruit" zag healen, ondanks de kleinere manapool en de slechtere regeneratie.
Daarom kan een shadow priest dus iemand "out" healen omdat ie continue overhealth en als ie niet in shadowform gaat en dus gewoon health is dat uiteraard altijd minder omdat ie de talents mist.
spirit regent alleen als je 5 sec niks cast dus die soort regen gebruik je als je healing rotatie doet en in 5 mans groepen zal je dat niet doen. Als ik jou was zou ik voor mana/5 gaan dat werkt een stuk beter als jij de main healer bent die regenen gewoon door terwijl jij aan het casten ben.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
* Ik heb nu zo'n 3000 mana unbuffed, mede dankzij mijn enchantment professie :-). In langere gevechten kom ik echter aan het einde van mijn manapool te zitten. Nou heb ik zo'n 140 spirit - is dat voldoende, moet dat hoger? Is het ok om als priest gewoon een tijd niets te doen (of mijn wand te schieten) zodat ik weer flink regenereer?
als je wat hoger level bent gebruik je gewoon smite / mindblast / shadowpain en evt aan het eind wanden.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
* Wat is de beste vechtvorm als ik holy/disc ga? Ik doe nu SW:P en schiet ze met mijn wand aan flarden, gaat nog best goed. Of is dat alleen omdat ik nog maar lvl 31 ben?
* Eigenlijk gebruik ik maar een paar healing spells: renew vanwege agro management, group heal, holy nova, en de grootste heal die ik telkens heb. Is het nuttig de rest te gebruiken? Mijn probleem zou dan zijn om slimme toetsen te verzinnen; nu past alles wat ik gelijk moet gebruiken (vechten + heal) op 1 t/m =.
Flash heal heb je zeker nog niet wat die gebruik je later bijna non stop en welke rest wilde je nog gebruiken??
tis opzich geinig wat ik ervan heb ervaren bij ons in de groep opzich werkt het wel oke zeker voor rogues en hunters die kunnen er snel even op klikken.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
* Is er al ervaring opgebouwd met het gebruik van die lightwell? Potentieel lijkt hij mij wel nuttig, maar het vereist een flinke aanpassing van de groepstactiek, en ook de vaardigheid om in het heetst van de strijd maar 1 keer te klikken.
je moet gewoon kijken wat je kan krijgen kwa drops meestal wissel je na een tijdje weer tis redelijk gelijk. En je offhand kan je niet enchanten.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
* Tot nu toe gebruik ik alleen een staff, omdat die nogal flinke stats heeft en er mooi uitziet. Wat geeft uiteindelijk meer stats: een goeie staff, of twee wapens waar ik op beide leuke stats extra bij kan enchanten? Ik vind een staff er wel leuk uitzien, dus dat speelt mee - maar gezien het nut dat ik so far heb van alle extra stats ben ik toch benieuwd.
groeten,
Frank
Waren leuke vragen hoor
Edit net als de post onder me dus in grote lijnen
[ Voor 88% gewijzigd door MantaMania op 15-05-2006 16:24 ]
Nee, een shield verlaagt de aggro niet. Het verhoogt jou aggro ook maar minimaal, en is dus in drukke gevechten veiliger toe te passen als een heal.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
Hallo,
ik volg al een tijd met interesse jullie discussies. Langzaam snap ik het jargon zelfs.
Ik heb wat vragen over mijn lvl 31 priest, want alhoewel ik mijn parties redelijk kan steunen zijn er nog wat open vragen. Hopelijk kunnen/willen jullie mij verder helpen :-). Allereerst nuttig: hoewel ik ook solo, kan ik heel vaak mee met mensen in mijn guild; daarom heb ik tot nu toe alleen op holy geconcentreerd, met 5+2 in shadow voor SW:P. Oh, en ik speel op een PvE server.
Shadow priests doen met Vampiric Embrace veel overheal omdat de heals niet gericht zijn. Dus in dmg meters staat een shadow priest kwa healing wel hoog, maar de effectieve healing zal lager liggen. Of je moet natuurlijk in een party niets met je shadow tree doen, en netjes healen. Ook dit kan een shadow priest redelijk bij houden, maar in lange gevechten kan je mana inderdaad opraken.* Begrijp ik goed dat een Shadowpriest uiteindelijk ook kan healen met Vampiric Embrace? Tot nu toe dacht ik het beste te kunnen healen door mij op de Holy-tree te richten. Een lvl 60 rogue (en zeer ervaren) vertelde mij echter dat hij shadow-priests de holy/disc priest "eruit" zag healen, ondanks de kleinere manapool en de slechtere regeneratie.
Het is niet erg om shadow priest te zijn tot lvl 60, en het er dan even met je guild over te hebben wat wenselijk is. Het healen van party's tot lvl 60 kan je aardig bijhouden. Desnoods wat meer mages lastig vallen voor water.
Als je buiten de 5 seconden regel bent regen je sneller door je spirit. Je spirit is momenteel netjes voor je lvl (ik neem aan dat je ook spirit tap uit de shadow tree hebt?). Iets meer uit de 5 seconden regel blijven zal dus positief zijn, en deze tijd kan je dus wanden.* Ik heb nu zo'n 3000 mana unbuffed, mede dankzij mijn enchantment professie :-). In langere gevechten kom ik echter aan het einde van mijn manapool te zitten. Nou heb ik zo'n 140 spirit - is dat voldoende, moet dat hoger? Is het ok om als priest gewoon een tijd niets te doen (of mijn wand te schieten) zodat ik weer flink regenereer?
Holy Fire, SW:P, Mind blast, Shield, wanden ?* Wat is de beste vechtvorm als ik holy/disc ga? Ik doe nu SW:P en schiet ze met mijn wand aan flarden, gaat nog best goed. Of is dat alleen omdat ik nog maar lvl 31 ben?
Flash heal is ook nodig voor gericht te healen. Group heal is zelden nuttig en geeft een ton aggro.* Eigenlijk gebruik ik maar een paar healing spells: renew vanwege agro management, group heal, holy nova, en de grootste heal die ik telkens heb. Is het nuttig de rest te gebruiken? Mijn probleem zou dan zijn om slimme toetsen te verzinnen; nu past alles wat ik gelijk moet gebruiken (vechten + heal) op 1 t/m =.
Geen ervaring mee, maar daar wil ik wel wat over horen.* Is er al ervaring opgebouwd met het gebruik van die lightwell? Potentieel lijkt hij mij wel nuttig, maar het vereist een flinke aanpassing van de groepstactiek, en ook de vaardigheid om in het heetst van de strijd maar 1 keer te klikken.
Staff is prima voor een priest, over het algemeen veel stats erop. Priest krijgt later niet voor niets een epic staf (als je raid teminste* Tot nu toe gebruik ik alleen een staff, omdat die nogal flinke stats heeft en er mooi uitziet. Wat geeft uiteindelijk meer stats: een goeie staff, of twee wapens waar ik op beide leuke stats extra bij kan enchanten? Ik vind een staff er wel leuk uitzien, dus dat speelt mee - maar gezien het nut dat ik so far heb van alle extra stats ben ik toch benieuwd.
Groeten hoeft nietZo, eens kijken hoe erg jullie mijn vragen vinden :-).
groeten,
Frank
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
Hallo,
ik volg al een tijd met interesse jullie discussies. Langzaam snap ik het jargon zelfs.
Voor zover ik weet verlaagt PW:S de aggro van de tank niet. Het verhoogt alleen jouw aggro met de helft van een equivalente heal. Shield houdt idd niet alles tegen maar wel veel. Wat er volgens mij gebeurt is dat je tank meer damage krijgt dan je shield bescherming geeft* Verlaagt een shield (PW:S) de agro van een tank (of andere klasse)? De berichten die ik hierover lees zijn tegenstrijdig. Ook lijkt het erop dat PW:S niet alle schade toelaat itt. het paladin-shield. Klopt dat? Soms als iemand bijna dood is en ik shield, renew en dan great heal doe, red ik het niet terwijl het shield er nog zou moeten zijn.
Bullshit, een epic geared shadowpriest gaat wel een green geared priest eruit healen ja maar ik wordt nooit outhealed door een shadowpriest. Vampiric embrace is wel leuk maar helpt niet echt veel bij large scale gevechten omdat het overheals zijn. Kijk je op net healing dan staan ze helemaal vanonder omdat ze het niet kunnen timen* Begrijp ik goed dat een Shadowpriest uiteindelijk ook kan healen met Vampiric Embrace? Tot nu toe dacht ik het beste te kunnen healen door mij op de Holy-tree te richten. Een lvl 60 rogue (en zeer ervaren) vertelde mij echter dat hij shadow-priests de holy/disc priest "eruit" zag healen, ondanks de kleinere manapool en de slechtere regeneratie.
Manapool op level31 is van ondergeschikt belang lijkt me. Iedereen komt wel aan het einde van de pool, het is aan de rest om te zorgen van niet teveel tegelijk te pullen zodat iedereen ermee om kan gaan.* Ik heb nu zo'n 3000 mana unbuffed, mede dankzij mijn enchantment professie :-). In langere gevechten kom ik echter aan het einde van mijn manapool te zitten. Nou heb ik zo'n 140 spirit - is dat voldoende, moet dat hoger? Is het ok om als priest gewoon een tijd niets te doen (of mijn wand te schieten) zodat ik weer flink regenereer?
Holy Fire + SW:P ftw! maar algemeen geld: shadowpriest voor levelen en pvp killing, holy/disc voor PVE instances. Alle shadowpriests zijn bij ons zowat gestopt met raids omdat ze niet echt bijdroegen.* Wat is de beste vechtvorm als ik holy/disc ga? Ik doe nu SW:P en schiet ze met mijn wand aan flarden, gaat nog best goed. Of is dat alleen omdat ik nog maar lvl 31 ben?
Ik deed enkel flash heal + renew + prayer of healing. Holy nova is leuk voor aggroloos te healen, maar het kost teveel mana.* Eigenlijk gebruik ik maar een paar healing spells: renew vanwege agro management, group heal, holy nova, en de grootste heal die ik telkens heb. Is het nuttig de rest te gebruiken? Mijn probleem zou dan zijn om slimme toetsen te verzinnen; nu past alles wat ik gelijk moet gebruiken (vechten + heal) op 1 t/m =.
Sinds ik greater heal op hoogste rank heb heal ik daarmee soms ook wel, misschien later meer wanneer ik full tier2 ben. Maar flash heal gaat gewoon veel sneller en is wel handig op die manier
Lightwell is quite silly eigenlijk. Bij ons isser een priest die het heeft en we zetten die soms wel eens uit voor de ranged dps maar er zijn teveel klojos die er gewoon eens op klikken. Bandage is veel makkelijker* Is er al ervaring opgebouwd met het gebruik van die lightwell? Potentieel lijkt hij mij wel nuttig, maar het vereist een flinke aanpassing van de groepstactiek, en ook de vaardigheid om in het heetst van de strijd maar 1 keer te klikken.
staff + wand. Benediction is de ultieme priest Staff (tot de uitbreiding er is) en ook priest only. Mace en offhand ofzo zie je maar heel zelden. + op je staff kan je end game enchants laten zetten (+20spir +22int +55heal)* Tot nu toe gebruik ik alleen een staff, omdat die nogal flinke stats heeft en er mooi uitziet. Wat geeft uiteindelijk meer stats: een goeie staff, of twee wapens waar ik op beide leuke stats extra bij kan enchanten? Ik vind een staff er wel leuk uitzien, dus dat speelt mee - maar gezien het nut dat ik so far heb van alle extra stats ben ik toch benieuwd.
Voor de rest verwijs ik je door naar : http://wow.allakhazam.com...e=383&mid=111116396833158
yay !Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:03:
Hallo,
* Verlaagt een shield (PW:S) de agro van een tank (of andere klasse)? De berichten die ik hierover lees zijn tegenstrijdig. Ook lijkt het erop dat PW:S niet alle schade toelaat itt. het paladin-shield. Klopt dat? Soms als iemand bijna dood is en ik shield, renew en dan great heal doe, red ik het niet terwijl het shield er nog zou moeten zijn.Ik heb wat vragen over mijn lvl 31 priest, want alhoewel ik mijn parties redelijk kan steunen zijn er nog wat open vragen. Hopelijk kunnen/willen jullie mij verder helpen :-). Allereerst nuttig: hoewel ik ook solo, kan ik heel vaak mee met mensen in mijn guild; daarom heb ik tot nu toe alleen op holy geconcentreerd, met 5+2 in shadow voor SW:P. Oh, en ik speel op een PvE server.
shield verlaagt niet de agro van de tank. De enige manier zou kunnen zijn dat, omdat hij minder dmg krijgt hij iets minder snel rage op bouwt in het begin, maar dat schijnt onzin te zijn.
Gebruik nooit een greater heal, altijd flash heals in een battle. Greater heal duurt te lang
Vampiric embrace is redelijk nutteloos in 5 mans parties als jij de enige healer bent. als je er een pala/druid/shammie/priest bij hebt om de MT up te houden is het wel goed te doen.* Begrijp ik goed dat een Shadowpriest uiteindelijk ook kan healen met Vampiric Embrace? Tot nu toe dacht ik het beste te kunnen healen door mij op de Holy-tree te richten. Een lvl 60 rogue (en zeer ervaren) vertelde mij echter dat hij shadow-priests de holy/disc priest "eruit" zag healen, ondanks de kleinere manapool en de slechtere regeneratie.
Vampiric embrace (improved) healed 30% van je shadow dmg done. Dus als jij een mindblast van 1000 dmg doet, krijgt elke member in je party 300 healing. In totaal dus 150%. 't LIJKT alsof je er een holy priest uit healed, maar 't is voor het grootste gedeelte overhealing.
Voor solo-en is spirit tap het beste wat er is. Probeer met een spirit tap build zoveel mogelijk spi/sta te krijgen. In instances heb je er niets aan omdat jij de killing blow niet maakt waardoor de spirit tap niet procced.* Ik heb nu zo'n 3000 mana unbuffed, mede dankzij mijn enchantment professie :-). In langere gevechten kom ik echter aan het einde van mijn manapool te zitten. Nou heb ik zo'n 140 spirit - is dat voldoende, moet dat hoger? Is het ok om als priest gewoon een tijd niets te doen (of mijn wand te schieten) zodat ik weer flink regenereer?
In principe heb je niet meer nodig dan:* Wat is de beste vechtvorm als ik holy/disc ga? Ik doe nu SW:P en schiet ze met mijn wand aan flarden, gaat nog best goed. Of is dat alleen omdat ik nog maar lvl 31 ben?
1 renew
2 flash heal
3 shield
4 greater heal (gebruik ik alleen als de tank insane veel hp heeft)
5 holy nova (AoE dmg + AoE heal) kan soms handig zijn
Straks SM ingaan en gaan voor de illusionary rod. Op lvl 47/49 een soulkeeper proberen te scoren en daar 20 spirit enchant opzetten. Heb je op lvl 60 ook nog wat aan als je mana moet regennen.* Is er al ervaring opgebouwd met het gebruik van die lightwell? Potentieel lijkt hij mij wel nuttig, maar het vereist een flinke aanpassing van de groepstactiek, en ook de vaardigheid om in het heetst van de strijd maar 1 keer te klikken.
groeten,
Frank
Verwijderd
dat je geen rage opbouwt is dus onzin volgende de "serieuze tests". Ze zeggen dus dat de dmg die van je shield af gaat ook rage genereerdVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:28:
Als warrior wil ik aan het begin van het gevecht (tenzij tegen dikke bosses) het liefst geen PW:S. De damage die PW:S tegenhoudt, zorgt dat je als Warrior geen rage krijgt en dus ook geen aggro kan trekken omdat je niet genoeg rage hebt voor je skills. Voor hele dikke bazen is het juist wel weer handig omdat je dan een soepel begin van het gevecht wil en niet al dood wil zijn voor de healing op gang is.
leuk is dat he doe je je best om een mooie post te maken is iemand je net voor.ImdaMned schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:28:
spuit 11 : D
[ Voor 17% gewijzigd door MantaMania op 15-05-2006 16:42 ]
Jammer eigenlijk. Shadowpriests kunnen echt wel een steentje bijdragen in een raid. ZeHoly Fire + SW:P ftw! maar algemeen geld: shadowpriest voor levelen en pvp killing, holy/disc voor PVE instances. Alle shadowpriests zijn bij ons zowat gestopt met raids omdat ze niet echt bijdroegen.
hebben zelf talents om de beruchte aggro van hun spells te verminderen. Een shadowpriest + warlock combo is steengoed, dat is als met een mes door boter snijden
Meestal worden shadowpriests uit raids geweerd omdat:
- warlocks en mages zo'n schrik hebben dat ze een epicje minder krijgen.
- Blizzard door middel van itemization elke priest quasi verplicht om healbot te spelen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right

Ik ben toch malle pietje niet!
Steengoed is wat overdreven denk ik voor 15% meer dmg maar oke in een 40 mans raid met 5 of 6 locks is het wel geinig. En shadowpriests worden geweerd uit raids omdat je net vaak niet priests over hebt dus je wilt ze allemaal als een zo goed mogelijke healer.Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:38:
[...]
Jammer eigenlijk. Shadowpriests kunnen echt wel een steentje bijdragen in een raid. Ze
hebben zelf talents om de beruchte aggro van hun spells te verminderen. Een shadowpriest + warlock combo is steengoed, dat is als met een mes door boter snijden![]()
- Blizzard door middel van itemization elke priest quasi verplicht om healbot te spelen.
Guilds Definitely MigratingOn_E schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:36:
[...]
Ik hoop dat alle grote guilds mee gaan, dan is het Deathwing 2, maar wel lag-free
Mist (H)
Surge (H)
Air (A)
Precious (H)
The Noble Europeans (A)
Scorched (H)
Wowrush Dashers (H)
The Herbal Tribe (A)
Aardig wat 'grote' guilds...
Als je wil damage doen start je toch geen p r i e s t ?Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:38:
[...]
Jammer eigenlijk. Shadowpriests kunnen echt wel een steentje bijdragen in een raid. Ze
hebben zelf talents om de beruchte aggro van hun spells te verminderen. Een shadowpriest + warlock combo is steengoed, dat is als met een mes door boter snijden![]()
Meeste shadowpriests zijn te druk bezig om rank 14 te halen
Verwijderd
Last time I checked:MantaMania schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:35:dat je geen rage opbouwt is dus onzin volgende de "serieuze tests". Ze zeggen dus dat de dmg die van je shield af gaat ook rage genereerd
Je krijg geen rage als je op een PW:S mept en je krijgt geen rage als je een PW:S hebt en je absorbeert de klap.
Verwijderd
tuurlijk, die zijn nu allang lvl 60BootVluchteling schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:13:
[...]
na lang gezeik van mij zijn er wel een zooi goldfarmers op emerald dream en xavius gebanned.. doe maar eens /who dire maul.. geen lvl 45 huntertjes meer..
[hapmode] mijn "/w mankers (de hunter in kwesite) HEY M8, ARE U THERE????" werkt anders niet meer.. "user not found"
[/hamode]
Tot woensdag kun je officieel nog naar Grim Batol verhuizen. Maar ze kunnen elk moment de migration stop zetten als er teveel mensen migraten.The Legend schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:45:
Tot wanneer kan er gemigrate wordenIk heb al een paar weken niet gespeeld maar hoorde het van m'n broertje die op de zelfde server speelt (Burning Blade). Op de FP van wow-europe.com staat niets vermeld over migration en de account managementpage ligt plat, evenals het forum gedeelte
Zit nu dus op Grim Batol, Alliance weer overpowerd, Allie:Horde ratio 3:1, dus alles weer als vanouds
Alleen AB is veranderd, we winnen nu helemaal niet meer....
Anyway, zit nu in dutch guild en doen vanaaf voor het eerst ZG
(guild is er nog niet)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik wand omdat shadow bolt zoveel mana kost en ik haat het om zonder mana te zitten, met die wand heb ik dus steeds 100% mana over en dat lijkt me ook weer niet de bedoeling. Ook denk ik dat ik mn talent-tree verneukt heb...
Ik ga dus binnenkort mn talent-tree resetten (kost nu nog maar 1 gold) en heeft er iemand een goede talent build voor locks? En ook een aanrader qua spells usen? Thanks
eindelijk VAEL down
loot
Mind Quickening Gem
Nemesis Belt
Netherwind Belt
edit..
.leuk hoor net dat er GoTers in de guild zitten
show yourself
[ Voor 28% gewijzigd door tntkiller op 15-05-2006 23:14 ]
Iseci
Fantastisch nieuws voor feral druids, die vaak verwijten krijgen dat ze geen innervate hebben :
http://forums-en.wow-euro...6414&p=1&tmp=1#post146414
Beetje uitleg, want de officiële forums doen weer raar:
Vanaf patch 1.11 wordt innervate een vaste ability, trainable vanaf level 40. Innervate talent wordt vervangen door Swiftmend:
Eindelijk ook een instant heal voor druids!This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal.
[ Voor 6% gewijzigd door Ecto2002 op 15-05-2006 23:07 ]
Welcome to last yearEcto2002 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:06:
omg omg omg
Fantastisch nieuws voor feral druids, die vaak verwijten krijgen dat ze geen innervate hebben :
Vanaf patch 1.11 wordt innervate een vaste ability, trainable vanaf level 40. Innervate talent wordt vervangen door Swiftmend:
[...]
Eindelijk ook een instant heal voor druids!
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Eerst affliction gaan, zorgen dat je imp corruption, fel concentration hebt in iedergeval, curse of exhausten en 3 upgrades erop is ook wel handig. Dan helemaal tot aan darkpact (grinden met succubus uit, alle spells can autocast af). Als je darkpact hebt, naar destruction tree, bane,shadowburn.cls schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:12:
Yooo.. Ik ben nu een lv36 lock, en ik kill dus zo mn tegenstanders atm; (stuur voidwalker voor agro) curse of agony, corruption, immolate, wand wand wand wand. etc Wanden met 30dps.
Ik wand omdat shadow bolt zoveel mana kost en ik haat het om zonder mana te zitten, met die wand heb ik dus steeds 100% mana over en dat lijkt me ook weer niet de bedoeling. Ook denk ik dat ik mn talent-tree verneukt heb...
Ik ga dus binnenkort mn talent-tree resetten (kost nu nog maar 1 gold) en heeft er iemand een goede talent build voor locks? En ook een aanrader qua spells usen? Thanks
Laatse paar punten ergens instoppen, vindt aan het einde 15% meer stamina talent wel handig.
Zodra je eenmaal darkpact hebt kan je erg goed lifedrain tanken, succubus erin, dots erop, dan vol dps. Als mob bij je is drain life tot hij dood is.
Succubus er in, dots er op, dan vol dps? Wat bedoel je hiermee vol dps? Wanden? Shadow bolten?
Verwijderd
Had ik een paar pages terug gepost, niet echt een reply op gehad, maar alsnog goed nieuwsEcto2002 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:06:
omg omg omg
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 00:01 ]
Dark Pact is talent 31 in Affliction, 'jat' mana van je pet, heel erg handig om lekker door 't kunnen blijven lvl'en (geen downtime, en succubus gebruikt niet veel mana voor dps)cls schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:56:
Oh geen voidwalker? Die vind ik juist heerlijk door die skill die aggro paktCurse of exhausten zit ook in talent tree(kan nu niet checken)? Welk level is darkpact en wat doet het?
Succubus er in, dots er op, dan vol dps? Wat bedoel je hiermee vol dps? Wanden? Shadow bolten?
wat ik met mijn warlock altijd deed was succu op target afsturen, dan alle dot's (CoA, corruption, siphon life, immolate) en dan ff afmaken met wand...
als mobs erg snel doodgaan kan je kiezen om wat minder dot's (en dus mana) te gebruiken
Het heeft idd wel geholpen.BootVluchteling schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:05:
[...]
[hapmode] mijn "/w mankers (de hunter in kwesite) HEY M8, ARE U THERE????" werkt anders niet meer.. "user not found"
[/hamode]
Nu zijn er geen Quel boekjes meer te koop voor 500g, Niet dat ik hem nodig heb overigens.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Komt meestal neer op Immolate+shadowbolt, daarna staat mob voor je en gebruik je drain life.cls schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:56:
Oh geen voidwalker? Die vind ik juist heerlijk door die skill die aggro paktCurse of exhausten zit ook in talent tree(kan nu niet checken)? Welk level is darkpact en wat doet het?
Reden dat je succubus gebruikt is dat deze dps kan doen zonder mana te gebruiken, zodat je de volledige mana regen van je pet tot je beschikking hebt dmv dark pact.
Verwijderd

- Belt of Never-ending Agony
- Grasp of the Old God
- Husk (Mage)
- Carapace (Shaman)
- Eye (Mage)
Man wat een geweldig gevoel
Kleine impressie van comms als extraatje!
http://bdn.asobrain.com/nailz/cthundown.mp3
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 01:05 ]
werd wel tijd he, met je grote mondVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:45:
OLD GOD DOOOOOOOOOWN
http://i75.imagethrust.co...rnshot-051506-231116.html
- Grasp of the Old God
- Husk (Mage)
- Carapace (Shaman)
- Eye (Mage)
grats niet te min
[ Voor 3% gewijzigd door Viggen op 16-05-2006 00:46 ]
Verwijderd
Krijgt een tank nou wel of geen agro in het begin als-ie voor het gevecht al geshield wordt? Kan dit evt. rechtstreeks gemeten worden oid?
Al gebruik ik shields daar toch al niet voor - pw:s is imo alleen als noodvoorziening: pw:s - renew - heal als het mis lijkt te gaan, en renew anders. Qua eigen agro maakt dat dus niet uit - de heal ontwikkelt dat toch wel. En ik zie dat shield niet als heal - het voorkomt hooguit schade. Voor door lagere levels lopen is dat alleen maar handig om schade te voorkomen, en voor zware gevechten is dat shield toch zo weg, dus is het alleen een stoplapje.
Ik gebruik naast renew (agro-spreiding) alleen heal omdat deze via talents al tot 2.5 sec casting is gebracht, en qua mana-verbruik het meest efficient lijkt. Waarom is flash heal beter? Omdat de 1 sec kortere casttijd tot betere timing leidt? Manaverbuik is slechter - al is renew dan nog slechter.
De rogue waar ik aan refereer heeft niets over overhealing gezegd - relevant punt, zal ik vragen. Ik vond het sowieso al een verbazend verhaal - het kan toch niet dat shadow priests EN goed kunnen vechten EN een holy/disc priest eruit kunnen healen ?!?
Bij het vechten gebruik ik van mijn spells alleen sw:p omdat ik met mijn wand niets aan spells cast, zorgt dat de mana regen weer op gang komt. Bovendien vermijdt ik dan agro. Het kan echter zijn dat op hoger level ik meer damage doe via spells dan ,et de wand... dan moet ik bij het solo-en van tactiek wisselen. Iemand ervaring hiermee? Ik gebruik overigens geen spirit tap. Bij solo-gevechten red ik het toch wel met mijn mana, bij groepen heb ik zelden de dodende kill en is-ie nutteloos, en de blackout is imo veel nuttiger.
Voor sw:f, sw:s en renew heb ik overigens macros gemaakt die even testen welk level de begunstigde is, en dan de juiste spell casten. Dan kan ik ook lagere levels helpen... Als er hier geinteresseerden zijn zoek ik wel op hoe ze werken - er zijn overal diverse macro's gepost, maar die kloppen niet allemaal
Ik probeerde CT_mod even. zag er netjes uit... behalve de plaats van de buffs omdat deze mij prima links naast de radar bevallen (klein en netjes ipv de lijst onder de radar met halve zinnen; plaatsversplilling!) terwijl CT dan ook nog eens de quest-beschrijving op de plek zet waar ik mijn bag kan openen. Ook zie ik nergens waar ik de movable-bag mod kan gebruiken om de bags te verplaatsen...??
Dus - kan ik binnen CT_mod de buffs weer op de oude plek & met de korte tijdsaanduiding krijgen, de quest-beschrijving weer omhoog, en de bags plaatsen waar ik ze wil?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 01:38 ]
tering wat een geschreeuw zegVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:45:
OLD GOD DOOOOOOOOOWN
[afbeelding]
- Grasp of the Old God
- Husk (Mage)
- Carapace (Shaman)
- Eye (Mage)
)

grats anyway
mja, Affliction...Remco20 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 01:43:
[...]
tering wat een geschreeuw zegBij ons was het gewoon lekker rustig, zoals met elke kill
Vandaag is nefarian down gegaan. Het was de 2e dag met tries. 1e dag: 5 tries, record: 78%, vandaag 7 tries: down
12 tries in totaal, niej slecht al zeg ik het zelf.
nw/ds/lok amir/shadowflame boots
Nadat ik verveeld raakte met PvE met mijn mage en inactive ging ivm schooldrukte ben ik ook mijn guild uitgegaan. Nu een paar weken later wil ik weer WoW gaan spelen, en zit er aan te denken een nieuwe warlock te starten. Als ik toch een nieuw character start, niet meer in een guild zit en al een aantal weken bijna geen contact meer heb gehad met mensen die ik kende op mijn oude server dacht ik, kan ik net zo goed naar een nieuwe server.
Ik was Alliance (Horde character zijn nml lelijk
Verwijderd
En gister ook het verlossende woord gehoord dat de guildbank me arcanite bars sponsort zodat ik zeer binnenkort Thunderaan kan summonen
Ik gebruik zowieso altijd, (CoA / Immolate / Corruption) afhankelijk van het type mob, een caster mob bijv. die bolt ik wel snel, mede omdat deze vaak ook een healing spell hebben enz.EgoH schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:40:
[...]
Komt meestal neer op Immolate+shadowbolt, daarna staat mob voor je en gebruik je drain life.
Reden dat je succubus gebruikt is dat deze dps kan doen zonder mana te gebruiken, zodat je de volledige mana regen van je pet tot je beschikking hebt dmv dark pact.
En uiteraard wand, wand, wand
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik ben sinds 2-3 weken pve shadowpriest. Dus een pve build zonder pvp talents. Dus alles in aggro reduction, imp VE,...dafz0r schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:02:
[...]
Als je wil damage doen start je toch geen p r i e s t ?![]()
Meeste shadowpriests zijn te druk bezig om rank 14 te halenNee, eigenlijk vallen ze gewoon tussen alle groups tussen omdat hun aoe dmg maar suckt zijn ze strickt ranged. Dus eigenlijk pakken ze een plaats van mage/lock of rogue maar ze passen niet echt in het rijtje. 1 shadow priest / 40 man is wel handig soms maar meer moet het imo niet zijn omdat ze echt wel te kort schieten op lange healfights als ze zouden moeten healen. Bij ons gaan de shadowpriests meestal enkel mee op MC speedruns omdat MC echt wel onder controle is. Op nefarian zijn ze gewoon niet zo handig (buiten dat ze ontsnappen aan class calls)
Ik ben gisteren constant dmg dealer geweest (golemagn sulfuron, domo, ragnaros).
Overall in de raid was ik nr 8 dmg dealer en op raggy alleen nummer 10. Er bleven toch wat mages achter me ni de dmgmeters. Ik heb dan nieteens een hoop +dmg gear (rond de +200 met shadow pot en wizard oil).
Ze zetten dan 3 rogues en een pala in m'n party. Het healen van derogues is makkeljiker door de VE, en de pala is erbij voor de FR aura. Bij trashmobs komtm'n party zelden onder de 80% hp (wanneer shadow weaving vol gestackt is doet m'n VE 79hp / s ongeveer.
Dit spaart de andere healers weer wat mana en de rogues bandages.
We hebben meestal een lock of 4 bij; Die zijn ook in hun nopjes. Crits van 2.7k enzo, allemaal erg lekker. Ook de sw:p van m'n collega priests doet ook meer dmg (niet te onderschatten, een par keersw:p op een mob/boss).
Maar je hebt geljik dat je niet echt meer dan 1 shadow priest nodig hebt in een raid. Hoogstens 2 odat bijna alle rogues/dps warriors VE krijgen.
Maar ik ben voorlopig deenige die het mag zijn.
Als shadow priest moet je gewoon zorgen dat je 2 volledige sets met gear hebt (ben zelf m'n dmg gear nog aant opbouwen). Een hoop +heal gear en een hoop +dmg gear.
Wanneer we priests tekort hebben of wanneer het even moeilijk gaat ga ik gewoon uit shadow en heal ik. Dan haal ik meestal nog top 3 heal meters (volledige heal run) met erg weinig overheal. Je moet alleen net wat vaker drinken, of een major mana pot meer gebruiken tjidens de raid.
Heb het gisteren trouwens niet nodig gehad, die mana pot. Zelfs niet op raggy. Pas toen hij op 6% was ofzo was ik even oom. Maar ik heb touch of chaos als wand. Die samen met sw:p is toch nog 150dps bij mij ongeveer (zit te denken aan wand spec, dan is het 175 ofzo met sw:p erbij).
[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 16-05-2006 08:38 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Die corehound packs waren geen enkel probleem. Door de tanks gewoon op 1 hoop gedreven en dan vol AoE erop. Binnen luttele momenten waren beide packs plat..
Maar daarna Lucifron. Als mage heb ik alleen maar staan decursen. Heb niet eens damage op lucifron of één van zijn adds kunnen doen. En die verrotte AoE curse van Lucrifron, waardoor je een magic spell krijgt die in 1 klap 2000 dmg doet..
Gevolg: vier keer geprobeerd, 4 x een whipe. Waarbij de beste attemt op 37% strandde.. Nu moet ik wel zeggen dat we het maar met 35 man hebben geprobeerd.
Iemand nog een goede tip om Lucrifon naar z'n grootje te helpen ? En dat ik ook eens wat damage kan doen op Lucifron of zijn adds ?
omg 1e down lok'amir... wij na tig downs al 0 lok'amirs en 1 SotSFErA schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 02:36:
Ben best trots op de guild waar ik in zit.
Vandaag is nefarian down gegaan. Het was de 2e dag met tries. 1e dag: 5 tries, record: 78%, vandaag 7 tries: down
12 tries in totaal, niej slecht al zeg ik het zelf.
nw/ds/lok amir/shadowflame boots
Lol.. die koe blokt de halve raid met z'n supersize
Grats btw
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Of ben ik beter af om tijdelijk te respeccen naar holy voor een beetje meer healpower?
Mitsuomi een shadowpriest bij ons in de guild heeft hem gisteren gehaaldKapoen schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:54:
noob priest vraagje: is de quest voor Benediction/Anathema te halen door shadowpriests?
Of ben ik beter af om tijdelijk te respeccen naar holy voor een beetje meer healpower?
respec niet nodig dus
oil of immolation is vereiste, en de key is low lvl spells gebruike
en gebruik V zodat je al die hp balkjes ziet boven de npc's
dit is wat onze priests zeggen die hem al hebben
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Shamans en druids de MT laten healen, de priests en mages laten decursen/dispellen met prioriteit op de MTs, zichzelf, healers en de rest van de raid gewoon flink laten rammen. Dit is het eerste gevecht waarbij dispelling/decursing echt telt (zeker als je voor het eerst MC ingaat). Dus je mages en priests goed instrueren helpt. Daarnaast is een 2k debuff dispellen effectiever dan 1k flashhealtjes gooien. Succes met de volgende keer!nextware schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:39:
Zondag avond heeft onze guild voor de 1e keer MC gedaan. Een paar whipes door ongelukkig pullen van enkele core hounds en fire lords in één keer, zijn we toch tot Lucifron gekomen.
Die corehound packs waren geen enkel probleem. Door de tanks gewoon op 1 hoop gedreven en dan vol AoE erop. Binnen luttele momenten waren beide packs plat..
Maar daarna Lucifron. Als mage heb ik alleen maar staan decursen. Heb niet eens damage op lucifron of één van zijn adds kunnen doen. En die verrotte AoE curse van Lucrifron, waardoor je een magic spell krijgt die in 1 klap 2000 dmg doet..Ok 2 overleef ik er nog wel (leve health potions en bandage), maar als ik er binnen 1 minuut drie op me donder krijg is het ook zo afgelopen met me..
Gevolg: vier keer geprobeerd, 4 x een whipe. Waarbij de beste attemt op 37% strandde.. Nu moet ik wel zeggen dat we het maar met 35 man hebben geprobeerd.
Iemand nog een goede tip om Lucrifon naar z'n grootje te helpen ? En dat ik ook eens wat damage kan doen op Lucifron of zijn adds ?
En voor de healing/damagemeter junkies. Ook decursing wordt bijgehouden
Paling Terran & Shaman
Luci, priests dispellen met de MT healers in prio list, Mages decursen. Druids laten healen op de MT en eventueel op de offtanks. Dispellen/Decursen is de sleutel..nextware schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:39:
Zondag avond heeft onze guild voor de 1e keer MC gedaan. Een paar whipes door ongelukkig pullen van enkele core hounds en fire lords in één keer, zijn we toch tot Lucifron gekomen.
Maar daarna Lucifron. Als mage heb ik alleen maar staan decursen. Heb niet eens damage op lucifron of één van zijn adds kunnen doen. En die verrotte AoE curse van Lucrifron, waardoor je een magic spell krijgt die in 1 klap 2000 dmg doet..Ok 2 overleef ik er nog wel (leve health potions en bandage), maar als ik er binnen 1 minuut drie op me donder krijg is het ook zo afgelopen met me..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Maar wat Bokkie zegt klopt ongeveer wel
Mijn Hunter alt moet nog demons doen voor hun hoofden
en met full blue gear moet het wel al redelijk te doen zijn, op Solenor na
Grats Rane ! Wie zit daar zo te schreeuwen ? Vast Charger ?Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:45:
OLD GOD DOOOOOOOOOWN
[afbeelding]
- Grasp of the Old God
- Husk (Mage)
- Carapace (Shaman)
- Eye (Mage)
)
Nice loot too
cya around, Sisco
ik heb een priest, en wat ik doe, is de rest van de decursers hun zaakjes regelen. je moet 1 magic dispeller (priest/paladin) zorgen dat hij de mind controllers asap dispelled.. een priest/warrior/warlock die fear gebruikt is einde verhaal.. deze moeten dus snel weer normaal worden..nextware schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:39:
dispellen als een wilde en succes.. owja, de 2 adds ver van luci houden. helemaal onderaan de grot in de hoek ver van de imp cave..
Verwijderd
Nee de grootste gillerd is Neeko, met Penn die NUKE IT loopt te schreeuwenredfoxert schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:17:
[...]
Grats Rane ! Wie zit daar zo te schreeuwen ? Vast Charger ?
Nice loot too
cya around, Sisco
Gisteren hadden wij dus exact hetzelfde probleem. Deze priest was helemaal de brug op gepulled, nog voorbij de ranged DPS en healde zich constant terug naar full HP. Te vaag. En inderdaad geen evades.Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:03:
[...]
Jaja Sulfuron, wat ik bedoel is dat we die 'taaie' priest bijna op de plek hadden waar Shazzrah normaal staat (die brug naast Golemagg dus).
Overigens hadden we geen evades. Er ging echt wel veel health af door de massale dps, maar telkens healde die priest zichzelf naar 100% (en blijkbaar aan minimale mana kost)
Erg vreemd...
Succes in ieder geval, k heb al veel hunters zien flippen op die quest.Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:13:
Daarnaast is de priest epic quest ook nog een substantieel makkelijker dan Hunter epic.
Maar wat Bokkie zegt klopt ongeveer wel
Mijn Hunter alt moet nog demons doen voor hun hoofden
en met full blue gear moet het wel al redelijk te doen zijn, op Solenor na
Ik heb het ooit zelf verknoeid voor een maat omdat ik hem healde tijdens een gevecht

Weet iemand of er in de expansion 'upgrade quests' voorzien zijn voor Quel'Serar, Benediction
en Rhok'dealer? Dat zou wel vet zijn
Verwijderd
Eh......... Nature's Swiftness + iedere willekeurige nature spell (die dan instant is)Ecto2002 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:06:
omg omg omg
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 09:34 ]
Verwijderd

De grote oranje spot is luci, en de 2 kleine de adds. Die kan je gewoon snel killen en als die dood zijn ga je weer richting Luci. En ja hier ben je voornamelijk aan het decursen
leuk hoor de eerste keer mc. En als mage zijnde heb je geen keuze helaas dan alleen maar te decursen dat zal je bij gehennas ook moeten doen en als je dus 3 x die curse krijgt dan word er nog niet genoeg gedisspelled. Alle mages evt met hulp van de druids moeten disspellen en de paladins (als je horde bent moeten je priests) voor de magic disspells. Luci is niet zo heel moeilijk maar je moet hem ff goed onder controle krijgen. De main tank moet met zijn groep op die verhoging staan voor de stalagmieten en de rest achterin de cave. Zorg ervoor dat de main tank zowieso 2 healers en 2 disspellers bij zich heeft (magic en curse disspeller) en dan luci daar houden nadat de adds dood zijn luci naar beneden halen. Laat iedereen ten alle tijden achterin de cave staan want er zijn altijd mensen die tedicht langs die fire imps lopen of erin gefeared worden.nextware schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:39:
Verwijderd
10e poging ging Razorgore neer
1e keer toen we hem in fase 2 kregen stonden we een beetje zonder healers..
"Ok.. walking to tanking spot.. conflag..oh.. nvm, im dead"
2e poging in fase 2 ging perfect. was ff stoeien met tank posities. dat gedraai met conflag steeds
Mn oren piepen nog steeds van al het geschreeuw.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 09:54 ]
mja allemaal waar voor de meeste bosses in MC maar in bwl wordt het imo wel wat anders behalve op flamegor en ebonroc. Daar sta je meestal te verspreid en heb je al twee of 3 shadowpriests nodig om iedereen voordeel te laten hebben maar dan verlies je andere dps slots.DinX schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:37:
[...]
Ik ben sinds 2-3 weken pve shadowpriest. Dus een pve build zonder pvp talents. Dus alles in aggro reduction, imp VE,...
Ik ben gisteren constant dmg dealer geweest (golemagn sulfuron, domo, ragnaros).
Overall in de raid was ik nr 8 dmg dealer en op raggy alleen nummer 10. Er bleven toch wat mages achter me ni de dmgmeters. Ik heb dan nieteens een hoop +dmg gear (rond de +200 met shadow pot en wizard oil).
Ze zetten dan 3 rogues en een pala in m'n party. Het healen van derogues is makkeljiker door de VE, en de pala is erbij voor de FR aura. Bij trashmobs komtm'n party zelden onder de 80% hp (wanneer shadow weaving vol gestackt is doet m'n VE 79hp / s ongeveer.
Dit spaart de andere healers weer wat mana en de rogues bandages.
We hebben meestal een lock of 4 bij; Die zijn ook in hun nopjes. Crits van 2.7k enzo, allemaal erg lekker. Ook de sw:p van m'n collega priests doet ook meer dmg (niet te onderschatten, een par keersw:p op een mob/boss).
Maar je hebt geljik dat je niet echt meer dan 1 shadow priest nodig hebt in een raid. Hoogstens 2 odat bijna alle rogues/dps warriors VE krijgen.
Maar ik ben voorlopig deenige die het mag zijn.
Als shadow priest moet je gewoon zorgen dat je 2 volledige sets met gear hebt (ben zelf m'n dmg gear nog aant opbouwen). Een hoop +heal gear en een hoop +dmg gear.
Wanneer we priests tekort hebben of wanneer het even moeilijk gaat ga ik gewoon uit shadow en heal ik. Dan haal ik meestal nog top 3 heal meters (volledige heal run) met erg weinig overheal. Je moet alleen net wat vaker drinken, of een major mana pot meer gebruiken tjidens de raid.
Heb het gisteren trouwens niet nodig gehad, die mana pot. Zelfs niet op raggy. Pas toen hij op 6% was ofzo was ik even oom. Maar ik heb touch of chaos als wand. Die samen met sw:p is toch nog 150dps bij mij ongeveer (zit te denken aan wand spec, dan is het 175 ofzo met sw:p erbij).
AQ40 lijkt me beter geschikt voor shadowpriests omdat je daar constant wel wat naturedmg hebt dus zijn ongerichte heals zo geen probleem.
Anywayz, ik loop toch liever rond met men tier2 set
Heel erg bedankt voor deze uitvoerige beschrijving. Ik ga alles in me opnemen en kijken waar we nog verbeteringenn kunnen doen in onze eigen raid. Hier kunnen we wat meeVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:24:
[...]
90% van de squishies op de trap,.........
...hele lange uitleg![]()
.........
Ik neem aan dat je die teleport mod wel hebt?
Anders staat die vast wel op curse-gaming... denk ik
Wij hebben gisteren ons record scherper gesteld naar 2u en 2min. Had raggy pre sons down geweest dan was het 1u en 58min geweest :x
We hebben met de priests btw eens wat geprobeerd. Op de eerste trashmob puur voor dps gaan en uber dotten zodat je bijna zeker bent dat een priest de final blow deed. We hadden erges gehoord dat dit de loottable bepaalde... Resultaat? Tier1 gloves, shoulders, boots, bracers, Tier2 pants en the eye. Wel minder dat er een priest gloves, bracers en boots loot en dan na de raid naar een andere guild gaat omdat hij 'niet genoeg epics loot' (doei enige nederlander in onze belgische guild
Beste run is Luci t/m Rag in ruim 5 uur, niet echt ''speed''' dus.
Probleem ligt em vaak in het stuk na Shazzrah, daar gaat de concentratie hard achteruit.
Verwijderd
Paladins kunnen geen Mind Control dispellen. We hebben dan ook geen dispell, maar een cleanse die magic, poison en diseases kan verwijderen van friendly units. Een Mind Controlled iemand is geen friendly meer (vraag maar aan de squishies als ze weer eens een 2k backstab krijgenBootVluchteling schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:18:
[...]
ik heb een priest, en wat ik doe, is de rest van de decursers hun zaakjes regelen. je moet 1 magic dispeller (priest/paladin) zorgen dat hij de mind controllers asap dispelled.. een priest/warrior/warlock die fear gebruikt is einde verhaal.. deze moeten dus snel weer normaal worden..
dispellen als een wilde en succes.. owja, de 2 adds ver van luci houden. helemaal onderaan de grot in de hoek ver van de imp cave..
[edit] mjah MC speedruns. Ons record ligt op 2 uur en 35 minuten, maar dat is alweer uit november. Sindsdien is het alleen maar weer langzamer gegaan
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 10:24 ]
Er zijn wel meer bazen waarbij je alleen maar decursed als dat namelijk niet gedaan wordt overleeft de tank het niet. Die taak kreeg ik gisteren en mijn taak was alleen maar decursen ik heb zeggen en schrijven 500dmg gedaan in 1 gevecht de rest was full decurse. Sommige gevechten zijn niet voor DPS maar decursen dan gaat de baas het snelste neer.nextware schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:39:
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Zondag gaan we weer een poging wagen
paladins kunnen magic verwijderen.. MC=magicVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:21:
[...]
Paladins kunnen geen Mind Control dispellen. We hebben dan ook geen dispell, maar een cleanse die magic, poison en diseases kan verwijderen van friendly units. Een Mind Controlled iemand is geen friendly meer (vraag maar aan de squishies als ze weer eens een 2k backstab krijgen).
[edit] mjah MC speedruns. Ons record ligt op 2 uur en 35 minuten, maar dat is alweer uit november. Sindsdien is het alleen maar weer langzamer gegaan
Verwijderd
Neen. Zie vorige post, paladins kan niks cleansen van een MCd target omdat dit als unfriendly unit wordt gezien.BootVluchteling schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:46:
[...]
paladins kunnen magic verwijderen.. MC=magic
oow.. apart. dát wist ik niet..Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:55:
[...]
Neen. Zie vorige post, paladins kan niks cleansen van een MCd target omdat dit als unfriendly unit wordt gezien.
Je moet dan ook niet constant in shadowform rondlopendafz0r schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:56:
[...]
mja allemaal waar voor de meeste bosses in MC maar in bwl wordt het imo wel wat anders behalve op flamegor en ebonroc. Daar sta je meestal te verspreid en heb je al twee of 3 shadowpriests nodig om iedereen voordeel te laten hebben maar dan verlies je andere dps slots.
AQ40 lijkt me beter geschikt voor shadowpriests omdat je daar constant wel wat naturedmg hebt dus zijn ongerichte heals zo geen probleem.
Anywayz, ik loop toch liever rond met men tier2 set
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
kan je deze eigenlijk ook in parties gebruiken?
heb van het weekends dus undead priest gerolled ben inmiddels lvl 19
alleen net als met mijn mage, let ik nooit echt op mijn healing balkje of die van anderen. (ben we aan het oefenen)
maar als je emergency monitor ook in partys kan gebruiken, would be a lot easier?
Verwijderd
En DS...wij hebben BWL al een behoorlijke tijd op farming status, tot nu toe 1 DS chestreddevil schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 08:47:
[...]
omg 1e down lok'amir... wij na tig downs al 0 lok'amirs en 1 SotSF

Verwijderd
Waren een paar lui uit de raid group gestap (MT1 een druid en een paar rogues oa).
Heeft wat tries gekost maar ging uiteindelijk erg soepel (down op 4e tank)
Was wel ff blij weer, bijna net zo erg als 1e keer
Randal ook gz btw
Verwijderd
Verwijderd
Een van de twee raidfights waar Purge beter is dan Cleanse. De andere is Shazzrah. Geweldige PvE balans toch?
Verwijderd
Laat wel ff duidelijk zijn dat ik die talents dus al wel hadVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:35:
Die vele 1% wipes op Vael kwamen puur door een Rogue die aggro trok en dus vael naar de raid omdraaide, of door een priest die geen aggro verlagende talents had genomen ^^... rogue geslapt en priest gerespecced en het ging soepeltjes.
mensen moeten niet gaan denken dat ik zomaar agro pull
Stond 10e met healing done
Daarna reportje gemaakt waarbij de overhealing af was gehaald, stond ik opeens 6e : )
Gewoon focussen op 1/2 groepjes en emergency monitor op 60% ftw !
ik geloof dat de r00gs blij met me waren..
ons record is 2 uur en 1 minuten dacht ikdafz0r schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:15:
enig guilds hier die MC speedruns doen?
Wij hebben gisteren ons record scherper gesteld naar 2u en 2min. Had raggy pre sons down geweest dan was het 1u en 58min geweest :x
We hebben met de priests btw eens wat geprobeerd. Op de eerste trashmob puur voor dps gaan en uber dotten zodat je bijna zeker bent dat een priest de final blow deed. We hadden erges gehoord dat dit de loottable bepaalde... Resultaat? Tier1 gloves, shoulders, boots, bracers, Tier2 pants en the eye. Wel minder dat er een priest gloves, bracers en boots loot en dan na de raid naar een andere guild gaat omdat hij 'niet genoeg epics loot' (doei enige nederlander in onze belgische guild)
Ik geloof dat wij een 1:35-1:40 hebben staan. Laatst bij ons op de server was een ragnaros met 35 mages gedaan (http://forums-en.wow-euro...38832&p=1&tmp=1#post38832) 1m15s en hij was down (page 11+) ^^dafz0r schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:15:
[ Voor 3% gewijzigd door -Miura- op 16-05-2006 11:44 ]
Als dat de reden is zou ik niet eens meer spelen, tuurlijk wil je wat looten, maar als dat het is, sorry, wat doe je daar dan nog ?dafz0r schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:15:
We hebben met de priests btw eens wat geprobeerd. Op de eerste trashmob puur voor dps gaan en uber dotten zodat je bijna zeker bent dat een priest de final blow deed. We hadden erges gehoord dat dit de loottable bepaalde... Resultaat? Tier1 gloves, shoulders, boots, bracers, Tier2 pants en the eye. Wel minder dat er een priest gloves, bracers en boots loot en dan na de raid naar een andere guild gaat omdat hij 'niet genoeg epics loot' (doei enige nederlander in onze belgische guild)
Ik heb echt geen zin in die guilds die alleen maar voor de loot gaan zoals die gast, ik wil fun. Ik wil ook niet MOETEN raiden en whatever, ik wil fun hebben, soms ook gewoon een eind rondcrossen en zooi doen met een klein groepje, alleen raiden is zo saai dan, je doet niet anders meer.
Dan is de fun eraf. Daarbij moet hij niet zeiken met zijn loot, die is best leuk.
Had het even nodig
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Kan het me niet voorstellen.. Zo'n slacker als jij..ImdaMned schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:38:
Gisteren met m'n alt priest MC ingegaan
Stond 10e met healing done
Daarna reportje gemaakt waarbij de overhealing af was gehaald, stond ik opeens 6e : )
Gewoon focussen op 1/2 groepjes en emergency monitor op 60% ftw !
ik geloof dat de r00gs blij met me waren..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Kun je als mage ook neit je tallent tree zo doen dat je goed voor damage ben? Of is dat anders mogelijk in de volgende patch voor mage?
Ik speel graag met een ranged char die damage doet, en ik heb dan ook een hunter maar ik wordt die pet beu. Wat is nog meer een optie voor mij buiten een mage? (mits een mage ook in damage als kan worden gebruikt, hou ik die)
ik heb maar 2/5 in aggro recude en wij wipen niet op vael hoor, je moet gewoon ook niet uberhard overhealenVerwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:35:
Die vele 1% wipes op Vael kwamen puur door een Rogue die aggro trok en dus vael naar de raid omdraaide, of door een priest die geen aggro verlagende talents had genomen ^^... rogue geslapt en priest gerespecced en het ging soepeltjes.
alleen bij 2 bosses moet je non stop decursen voor de rest mag je wel dmg doen alleen bij domo moet je ff sheepen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:54:
Is een mage in een MC echt alleen maar om te decurse? Ik ben nu met een mage begonnen, maar als dat het enige vooruitzicht is...
Kun je als mage ook neit je tallent tree zo doen dat je goed voor damage ben? Of is dat anders mogelijk in de volgende patch voor mage?
Ik speel graag met een ranged char die damage doet, en ik heb dan ook een hunter maar ik wordt die pet beu. Wat is nog meer een optie voor mij buiten een mage? (mits een mage ook in damage als kan worden gebruikt, hou ik die)
Mages hebben best wel nog meer belangrijke taken in MC naast decursen: Water maken, brood maken, en portals opzetten als je klaar bent. Helaas claimen ze ook loot, dat is dan weer de keerzijde van de medaille.Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:54:
Is een mage in een MC echt alleen maar om te decurse? Ik ben nu met een mage begonnen, maar als dat het enige vooruitzicht is...
Voor imba ranged damage kan je ook een rogue nemen met een boog of gun. Warlocks schijnen ook damage te kunnen doen, maar ja, dan zit je weer met een pet. Als ik jou was zou ik die hunter gewoon houden als ranged damage dealer en zijn gear optimaliseren.
Paling Terran & Shaman
er wordt gespeculeerd over een artifact staff voor patch1.11:dafz0r schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:26:
staff + wand. Benediction is de ultieme priest Staff (tot de uitbreiding er is) en ook priest only. Mace en offhand ofzo zie je maar heel zelden. + op je staff kan je end game enchants laten zetten (+20spir +22int +55heal)
28sta
28int
27spi
restore 11mana 5secs
increase healing 300
increase damage 120
increase party members 62 healing
use: creates portal to karazhan
(dat laatste is een nieuwe lvl70 instance die uitkomt met de expansion). zie http://www.curse-gaming.com/en/wow/naxxramas.html voor de rest van de speculaties =).
Toch vind ik het onzin dat een staff "standaard" is. Misschien voor een priest iets meer maar alle casters kunnen dezelfde/betere stats creeeren met een 1h sword / offhand. Het hangt meer van je drops af (en natuurlijk zijn er veel mensen die looks belangrijk vinden). Azuresong is een goed voorbeeld van een 1h voor casters:
Azuresong Mageblade
Binds when picked up
Main Hand Sword
64 - 140 Damage Speed 2.40
(42.5 damage per second)
+7 Stamina
+12 Intellect
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.
Alles kan, zolang het maar voor je dropt
Als je men post goed leest zie je er staan 'tot de uitbreiding', hiermee doel ik dus op de naxx legendary staff.IceQb schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:14:
[...]
er wordt gespeculeerd over een artifact staff voor patch1.11:
28sta
28int
27spi
restore 11mana 5secs
increase healing 300
increase damage 120
(dat laatste is een nieuwe lvl70 instance die uitkomt met de expansion). zie http://www.curse-gaming.com/en/wow/naxxramas.html voor de rest van de speculaties =).
Toch vind ik het onzin dat een staff "standaard" is. Misschien voor een priest iets meer maar alle casters kunnen dezelfde/betere stats creeeren met een 1h sword / offhand. Het hangt meer van je drops af (en natuurlijk zijn er veel mensen die looks belangrijk vinden). Azuresong is een goed voorbeeld van een 1h voor casters:
Azuresong Mageblade
Binds when picked up
Main Hand Sword
(42.5 damage per second)
+7 Stamina
+12 Intellect
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.
Alles kan, zolang het maar voor je dropt(azuresong dropt in MC..)
Het ging hier louter om priests dus ik zie niet in waarom je met andere caster weaps komt. Benediction blijft de beste staff voor priests imo (tis ook niet voor niets een priest only staff met priest quest aan verbonden)
Verwijderd
Mogen ze dan geen loot claimen?mdmeijer schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:02:
[...]
Mages hebben best wel nog meer belangrijke taken in MC naast decursen: Water maken, brood maken, en portals opzetten als je klaar bent. Helaas claimen ze ook loot, dat is dan weer de keerzijde van de medaille.
Voor imba ranged damage kan je ook een rogue nemen met een boog of gun. Warlocks schijnen ook damage te kunnen doen, maar ja, dan zit je weer met een pet. Als ik jou was zou ik die hunter gewoon houden als ranged damage dealer en zijn gear optimaliseren.
Hoe gaat het meestal in een MC met hunters, wordt de pet gebruikt of kun je m weg laten?
Gelukkig kunnen priests 1h swords niet equipen...IceQb schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:14:
[...]
er wordt gespeculeerd over een artifact staff voor patch1.11:
28sta
28int
27spi
restore 11mana 5secs
increase healing 300
increase damage 120
Azuresong Mageblade
Binds when picked up
Main Hand Sword
(42.5 damage per second)
+7 Stamina
+12 Intellect
Durability 105 / 105
Requires Level 60
Alles kan, zolang het maar voor je dropt(azuresong dropt in MC..)
Dit topic is gesloten.