die prijzen zullen vanzelf droppen, net als met de nexus crystals. En op lvl70 zal je nog steeds wel 15 man nodig hebben, voor mensen zonder raid experience zelfs wel meer. (natuurlijk kan het vast ook wel met 10 als je maar goed genoeg bent). En iets wat je met 15 man kan farmen is nooit een enorme money maker.sOid schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:26:
[...]
Ja oke, maar de BOE items die in MC/BWL droppen kan je dan alsnog voor vrij veel geld verkopen aan LVL 60 characters. Dat bedoel ik een beetje, dat heb je met de Deadmines niet, maar MC en BWL kunnen gewoon een pure goldfarm instance worden voor lvl 65/70, hoewel meeste items wel BoP zijn natuurlijk...
@ Sphandor,
Hmm wist ik zelf ook nog niet, met name die fist weapons nietWeer wat geleerd
Verwijderd
Wat mij opvalt in het spel is dat de mensen die het hardste zeuren vaak de slechtste spelers zijn.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:15:
Okay okay ik merk het al allemaal hardcore multy players hier.![]()
Ik heb alweer wat beter bedacht. Maakt meer gebruik van de meeting stones.
Zodra een party in ZF of waar dan ook is en iemand leaved de party , dat deze dan automatisch opgevuld wordt met een speler die zich aangemeld heeft via de meeting stone en dat deze speler dan 18+ is
btw geen aanval op jou frank..
en wij hadden moeite met razorgore maar vael was een eitje, 2e try ooit ging die bij ons al neer. (Eerste try 7%). Het belangrijkste op vael is een perfecte tank transition. Je hebt ong. 5 tanks nodig die gewoon stuk voor stuk opgevreten worden, en als er een wegvalt moet de ander de aggro gewoon perfect overnemen. Als je veel doden onder rogues hebt kan je overwegen om 1 a 2 holy priests tussen de rogues te zetten en ze met aoe levend te houden.tntkiller schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:02:
kan iemand uitleggen hoe VAEL molt...
we blijven maar wipen wordt er gek van, onyxia easy - MC cleared makkelijk- razorgore gaap
maar... vael die wil maar niet dood(ok bij 1 keer op 0.5% dat was baaaalen)
help ons
IK vind het zo triest als mensen je gaan uitschelden voor n00b. Maak nie uit of je het bent of niet.
Zo speelde ik bijv. een tijdje terug met een Nightelf druid. Ik was lvl 8 en had een party met een nightelf rogue (lvl
. We waren samen bezig in de cave achter Dolenaar. IK werd constant uitgescholden door hem voor n00b, omdat ik mn class niet volledig gebruikte en een bepaalde spell/skill nog niet had.
IK begon echt een gruwelijke hekel aan hem te krijgen en ben gestopt met hem te healen zodat ie dood ging. Had ie maar moeten helpen ipv constant te lopen zeiken dat ik het fout doe.
Hoe denken jullie daar nu over?
Zo speelde ik bijv. een tijdje terug met een Nightelf druid. Ik was lvl 8 en had een party met een nightelf rogue (lvl
IK begon echt een gruwelijke hekel aan hem te krijgen en ben gestopt met hem te healen zodat ie dood ging. Had ie maar moeten helpen ipv constant te lopen zeiken dat ik het fout doe.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En wat zegt leeftijd over gedrag? Ik ken namelijk zat lui boven de 25 die de grootse retards zijn.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:44:Stelling 1:
Ik ben dan ook voor een systeem dat je iemand zijn leeftijd kan opvragen voordat je hem/haar in de party toelaat.
En ik weet niet wat erger is, minderjarige retards of mensen die generaliseren.
shazzrah maar overgeslagen?Masch schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:35:
Gisteren weer een erg mooie dag gehad. S'middags als eerste Onyxia gedaan, in de tweede try was ze neer (3e keer voor de guild). Daarna MC gedaan, we hadden Luci, Maggie en Gehennas al neer dus we konden doorgaan naar Garr.
Zowel Garr als Geddon gingen in een keer neer en dus konden we onze eerste try's gaan doen op Sulfuron. Deze baas ging echter in één keer neer![]()
We besloten om ook Golemag maar te proberen en ja hoor; ook deze ging in de eerste try neer! Echt een lekker gevoel, we gaan met de guild nu echt vooruit. Iedereen luisterd goed naar de tactics en het wordt ook nog goed uitgevoerd ook
Het was voor iedereen de eerste keer dat ze deze bazen uberhaupt zagen en dan gaan ze nog neer ook nog.
Nu moeten we dus Majordomo gaan doen, maar we kunnen deze nog niet 'summonen'... Iemand enig idee wat we hiervoor moeten doen?
Je moet een questline doen die begint in azshara, daarvoor moet je ook 2 keer mc in (als je het slim aanpakt een keer, dan moet je tijdens de trash even terug vliegen), van die questline krijg je een watertje (en een kickass 15 fr ring) waarmee je de runes kan uitdoven.
De spelers zijn het beste en het slechtste van wow. Er spelen zoveel mensen op zoveel verschillende manieren dat er altijd mensen zijn die het anders spelen dan je.
Human Bobby
Verwijderd
Gewoon geen PUG doen als je er niet tegen kan. Als ik iets nodig heb doe ik dat meestal met een guildrun, maar ik join af en toe ook wel PUG's voor de fun... het kan me dan ook weinig schelen als mensen elkaar uitschelden o.i.d.
En als mensen flauw gaan doen, zeg ik meestal dat ik weg ga als het zo door gaat...
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 10:45 ]
Verwijderd
Nogmaal zeg niet dat elke 18- zo is ik zeg de meeste.
Feit is dat gewoon dat mensen van 13-14-15 en zo nog niet zo taktisch inzicht hebben enz als 18+ das gewoon een keihard feit.
Waarom denk je bv dat de overheid pas autorijden toelaat als je 18+ bent?
Wat denk je dat er gebeurd als je 13 jarigen op de weg laat die zitten vol met hormonen ( imponeren ten opzichte van meisjes ) enz dan is geen kip meer veilig op de weg.
Dit zelfde geld een beetje bij wow ( en dus nogmaal niet iedereen !!!! ) ik kom veel jonge spelers tegen die zich zelf op een achterlijk manier willen bewijzen en zo de hele party in gevaar brengen.
Feit is dat gewoon dat mensen van 13-14-15 en zo nog niet zo taktisch inzicht hebben enz als 18+ das gewoon een keihard feit.
Wat denk je dat er gebeurd als je 13 jarigen op de weg laat die zitten vol met hormonen ( imponeren ten opzichte van meisjes ) enz dan is geen kip meer veilig op de weg.
Dit zelfde geld een beetje bij wow ( en dus nogmaal niet iedereen !!!! ) ik kom veel jonge spelers tegen die zich zelf op een achterlijk manier willen bewijzen en zo de hele party in gevaar brengen.
Waarom niet een systeem die iedere leeftijdsgroep een aparte realm geeft?Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:44:
Stelling 1:
Ik ben dan ook voor een systeem dat je iemand zijn leeftijd kan opvragen voordat je hem/haar in de party toelaat.
bijv. < 13 jaar, 14/17, 18/24, 25+
Dan hoef je niet meer af te vragen hoe oud iemand is
Het gaat er niet om of ik er tegen kan of niet, maar dat iemand je gaat uitschelden voor n00b als je een class nog niet beheerst. Niet iedereen speeld al een jaar WoW en beheerst vrijwel alle classes goed. Beetje respect tonen naar de andere spelers mag ook best eens voorkomen en gelukkig komt dat meer voor dan van die losers die je gaan uitschelden als je nog niet zo goed bent.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:44:
[...]
Gewoon geen PUG doen als je er niet tegen kan. Als ik iets nodig heb doe ik dat meestal met een guildrun, maar ik join af en toe ook wel PUG's voor de fun... het kan me dan ook weinig schelen als mensen elkaar uitschelden o.i.d.
En als mensen flauw gaan doen, zeg ik meestal dat ik weg ga als het zo door gaat...
[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 15-05-2006 10:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
micro..? volgens mij bedoelt hij uber micro..
maar de discussie over leeftijd... slaat nergens op.. als je vind dat je party slecht is.. Leave gewoon...
Owhjah.. Shazzrah ging ook in een keer neerDarkShadow schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:39:
[...]
shazzrah maar overgeslagen?
Je moet een questline doen die begint in azshara, daarvoor moet je ook 2 keer mc in (als je het slim aanpakt een keer, dan moet je tijdens de trash even terug vliegen), van die questline krijg je een watertje (en een kickass 15 fr ring) waarmee je de runes kan uitdoven.
Eigenlijk is het wel vreemd. Alle MC bosses vind ik van ongeveer gelijk niveau, zou dat niet meer oplopend moeten zijn? Sulfuron is echt een eitje, we hadden hem gewoon neer zonder 1 dode. Dat lukt ons bijvoorbeeld nooit bij Gehenass (shadow bolt ftl).
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Tja... iedereen maakt wel eens een fout... of dat nu een inschattings foutje is met bijv. pullen of een verkeerde spell op het verkeerde moment.Rakkerzero schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:36:
IK vind het zo triest als mensen je gaan uitschelden voor n00b. Maak nie uit of je het bent of niet.
Zo speelde ik bijv. een tijdje terug met een Nightelf druid. Ik was lvl 8 en had een party met een nightelf rogue (lvl. We waren samen bezig in de cave achter Dolenaar. IK werd constant uitgescholden door hem voor n00b, omdat ik mn class niet volledig gebruikte en een bepaalde spell/skill nog niet had.
Zo gister gister iemand in m'n party dood omdat m'n Fellhunter 2 mobs tegelijk aantrok en de ander van een daarvan er direct aggro trok.
Jammer dan, ik pullde steeds, gaat hij ineens voor aanstaan
Hij zeuren tegen mij van 'ga je pet eens leren beheersen enz'. daar reageer ik niet op.
Zelfde als je een MT gebruikt. Dan kan ik niet full gaan met m'n lock want dan trek ik veels te makkelijk aggro... Mede naarmate het gevecht vordert en m'n DoT's steeds meer dmg gaan doen
Aan de andere kant, zodra m'n Fell aggro heeft, direct vol DoT'en en dan rustig met de wand verder afmaken.
Shadowbolt gebruik ik alleen maar bij bijv. elites of >lvl 43 mobs, mede omdat het mana vreet.
Op die manier kun je echt lang battle'en voordat je zonder mana komt te zitten...
En ik vind het ook verschrikkelijk flauw als je bijv. een area aan het wipen bent en er is een mining spot dat iemand ineens komt aanrennen, begint te minen en ineens weer weg rent.
Iets met gedrag ofzo, maar ja dat soort mensen blijven toch bestaan en het is simpelweg zonde van de energie.
Hoewel ik er wel eens van baal

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ok.... en wat is uber micro?Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:46:
[...]
micro..? volgens mij bedoelt hij uber micro..
maar de discussie over leeftijd... slaat nergens op.. als je vind dat je party slecht is.. Leave gewoon...geen gezeik geen niks.. of je moet gewoon vragen of je met pro's in een party mag gaan... en dan vinden ze jou misschien wel een noob...
oja onze guild heeft afgelopen zaterdag hakkar ook gedownt yay
wel dom, we hebben mc op farm tot raggie en hebben zg nu ook bijna helemaal gecleared (edge of madness en [-]@><0R nog niet) maar we krijgen onyxia dus absollut niet down.
Fase 1 NP
Fase 2 NP
Fase 3 Big Problem
Tank krijgt geen vat op onyxia en ze slayd echt bijna iedereen
[ Voor 29% gewijzigd door Proqzor op 15-05-2006 10:50 ]
wij zijn voor de fun eens gaan kijken in aq40 (we zijn nu net voorbij razorgore in bwl) en dat viel helemaal niet tegen onze beste try op die skeram 45% maar die gozer en zijn duplicaties teleporten zo vaak dat onze tanks het niet bij kunnen houden. We deden nu 2 tanks op een platform maar als er 2 van die bosses zijn en 1 tank word gemind controled gaat het veelste hard kwa dmg.
Daarbij hebben we teveel mensen op de zij platforms staan omdat ze anders niet goed de tanks kunnen healen, daardoor gaan die duplicaties dus arcane explosions spammen omdat er teveel in de buurt staan. Iemand nog tips hierover??
BTW die mounts zijn echt stoer we hebben een uur of 3 zitten oefenen dus ook iedere keer trash gekilled en we hadden al iets van 15-20 mounts was mn eerste 100% mount.
Daarbij hebben we teveel mensen op de zij platforms staan omdat ze anders niet goed de tanks kunnen healen, daardoor gaan die duplicaties dus arcane explosions spammen omdat er teveel in de buurt staan. Iemand nog tips hierover??
BTW die mounts zijn echt stoer we hebben een uur of 3 zitten oefenen dus ook iedere keer trash gekilled en we hadden al iets van 15-20 mounts was mn eerste 100% mount.
netjes hoor shazzrah in 1 x neer wij farmen mc nu al een tijdje maar soms als mensen niet goed opletten gaat het nog wel eens mis daar. En sulfuron en golemagg zijn ook bekend dat dat echt mietjes zijn die zijn gewoon te makkelijk, maar nu komt het leuke werk domo redelijk tactisch en chaotisch gevecht en ragnaros is ook best pittig in het begin.Masch schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:46:
[...]
Owhjah.. Shazzrah ging ook in een keer neer
Eigenlijk is het wel vreemd. Alle MC bosses vind ik van ongeveer gelijk niveau, zou dat niet meer oplopend moeten zijn? Sulfuron is echt een eitje, we hadden hem gewoon neer zonder 1 dode. Dat lukt ons bijvoorbeeld nooit bij Gehenass (shadow bolt ftl).
[ Voor 34% gewijzigd door MantaMania op 15-05-2006 10:53 ]
(micro..? volgens mij bedoelt hij uber micro..
maar de discussie over leeftijd... slaat nergens op.. als je vind dat je party slecht is.. Leave gewoon... geen gezeik geen niks.. of je moet gewoon vragen of je met pro's in een party mag gaan... en dan vinden ze jou misschien wel een noob... )
tja, als je een groep hebt die alles aanvalt wat ze zien en niet rekening houden met 2 mages inclusief mij, die dachten dat wij oneindig mana hadden 2x dood daag lui veel plezier verder
maar de discussie over leeftijd... slaat nergens op.. als je vind dat je party slecht is.. Leave gewoon... geen gezeik geen niks.. of je moet gewoon vragen of je met pro's in een party mag gaan... en dan vinden ze jou misschien wel een noob... )
tja, als je een groep hebt die alles aanvalt wat ze zien en niet rekening houden met 2 mages inclusief mij, die dachten dat wij oneindig mana hadden 2x dood daag lui veel plezier verder
zet er 3 tanks neer, desnoods een extra rogue + 2 tanks. Zaak is gewoon om die dupes op hun plaats te houden/zetten en dan keihard dood te nuken. Mages uitdelen voor sheeprotatie en de mindcontrolled mensen gelijk sheepen. Zorg ook dat er een priest is om te dispellen als ze uit de mind control komen en nog steeds in sheep zitten. Als je dat eenmaal door hebt en je nuked lekker door is Skeram een eitje.MantaMania schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:50:
wij zijn voor de fun eens gaan kijken in aq40 (we zijn nu net voorbij razorgore in bwl) en dat viel helemaal niet tegen onze beste try op die skeram 45% maar die gozer en zijn duplicaties teleporten zo vaak dat onze tanks het niet bij kunnen houden. We deden nu 2 tanks op een platform maar als er 2 van die bosses zijn en 1 tank word gemind controled gaat het veelste hard kwa dmg.
Trash is rlx voor de Rep
[ Voor 54% gewijzigd door m0nk op 15-05-2006 10:53 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ik heb gelukkig nog niet zoveel problemen gehad met PuG's en heb er toch al heel wat gedaan met mijn mage. Ik ben nu een druid aan het lvlen en die zit nu op lvl 39. Het wordt nu dus ook tijd om met deze wat instances te doen en ik hoop dat ik hier niet veel problemen mee krijg.
Alleen als druid wordt er meestal van je verwacht dat je gaat healen, opzich vind ik dat niet erg want daarvoor heb ik in principe ook voor druid gekozen. Echter ben ik voornamelijk feral specced met nog maar 8 punten in Resto. Ben wel ook al wat resto gear aan het verzamelen. Maar is healen in een party nou moeilijk eigenlijk? Ik ben namelijk nog nooit main healer geweest van een party en wil ook niet echt voor lul staan door slecht te healen
Maar zijn er nog handige tips/addons die ik kan gebruiken om ook goed te kunnen healen?
Alleen als druid wordt er meestal van je verwacht dat je gaat healen, opzich vind ik dat niet erg want daarvoor heb ik in principe ook voor druid gekozen. Echter ben ik voornamelijk feral specced met nog maar 8 punten in Resto. Ben wel ook al wat resto gear aan het verzamelen. Maar is healen in een party nou moeilijk eigenlijk? Ik ben namelijk nog nooit main healer geweest van een party en wil ook niet echt voor lul staan door slecht te healen
Maar zijn er nog handige tips/addons die ik kan gebruiken om ook goed te kunnen healen?
ja maar zoveel tanks hebben we niet we hadden er nu ook al paladins bij staan idd voor het evt backuppen, en die dupes teleporten af en toe ook dat maakt het zo lastig daarbij willen ze nog weleens naar boven gaan omdat sommige mensen iets te snel los gaan na een teleport.m0nk schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:53:
[...]
zet er 3 tanks neer, desnoods een extra rogue + 2 tanks. Zaak is gewoon om die dupes op hun plaats te houden/zetten en dan keihard dood te nuken. Mages uitdelen voor sheeprotatie en de mindcontrolled mensen gelijk sheepen. Zorg ook dat er een priest is om te dispellen als ze uit de mind control komen en nog steeds in sheep zitten. Als je dat eenmaal door hebt en je nuked lekker door is Skeram een eitje.
Trash is rlx voor de Rep
Sheepen ging redelijk alleen wat problemen met line of sight begreep ik.
En trash is idd super voor de rep 100 per mob is lekker de moeite.
Eerste poging op die mana drain mobs was erg leuk btw we gingen gewoon kijken wat het was met minimale tactics lezen van te voren.
zorgen dat je in fase 2 bij een procent of 42% geen dots meer doet scheelt zowieso en de tank moet eigenlijk onder onyxia blijven rennen zodat ie door kan gaan met sunders enzo dan moet ie redelijk snel agro terug krijgen, en anders moet je meerdere warrior laten proberen agro terug te krijgen meestal lukt het dan redelijk snel. En idd stoppen met aanvallen in fase 3 maar ik neem aan dat je dat deed.DrProctor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:47:
[...]
ok.... en wat is uber micro?
wel dom, we hebben mc op farm tot raggie en hebben zg nu ook bijna helemaal gecleared (edge of madness en [-]@><0R nog niet) maar we krijgen onyxia dus absollut niet down.
Fase 1 NP
Fase 2 NP
Fase 3 Big Problem
[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 15-05-2006 10:59 ]
Bij ons (we zijn nog niet zover als jullie in MC & ZG) gaat dit wel goed. Wij stoppen volledig met DPS als fase 3 begint. Als de MT dan aangeeft dat hij aggro heeft gaan we weer los. Ook zorgen we ervoor dat er geen nieuwe dots meer bijkomen op ong. 42%. Dit zorgt er namelijk voor dat je warlocks aggro krijgen.DrProctor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:47:
[...]
Fase 1 NP
Fase 2 NP
Fase 3 Big Problem
Shazzrah hadden we al eerder neergekregenMantaMania schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:50:
netjes hoor shazzrah in 1 x neer wij farmen mc nu al een tijdje maar soms als mensen niet goed opletten gaat het nog wel eens mis daar. En sulfuron en golemagg zijn ook bekend dat dat echt mietjes zijn die zijn gewoon te makkelijk, maar nu komt het leuke werk domo redelijk tactisch en chaotisch gevecht en ragnaros is ook best pittig in het begin.
[ Voor 32% gewijzigd door Masch op 15-05-2006 11:01 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
we hebben begin fase 3 bijna geen 1 dot er meer op alleen de tank krijgt gewoon geen agro. Hij krijgt alleen agro als ie recklessness gebruikt en dat kan ie maar 1 keer in de 30 minuten. We hebben de raid al laten leiden door de maintank van een guild die bwl farmt en nog steeds lukt et niet. Het probleem zit em ook een beetje in het feit dat niet iedereen meteen naar de mt rent zodra ze agro hebben waardoor er soms wel 10 mensen dood gaan door die aanval van haar. Bovendien gaan vrijwel al onze priests begin fase 3 dood en healen we de maintank met shamans tijdens heel fase 3.
Maar niemand heeft meer zin in onyxia omdat we al 3 1% wipes hebben gehad en in totaal al 5 raids van 19:00-23:00 gehad waarbij we er geen 1 keer dood hebben gekregen,
Maar niemand heeft meer zin in onyxia omdat we al 3 1% wipes hebben gehad en in totaal al 5 raids van 19:00-23:00 gehad waarbij we er geen 1 keer dood hebben gekregen,
[ Voor 45% gewijzigd door Proqzor op 15-05-2006 11:03 ]
Verwijderd
Naam, naam guild, equipment/mana/hp voor zijn level zijn meestal mijn voorwaarden. Tsapilitosgr de Tauren Shaman van de guild hellfire devilz of heven met 3k health/4k mana op lvl 60 komt mijn groepje niet in namelijk. Helaas valt dan zo'n beetje 90% van de lowbies op mijn server af dus ik doe bijzonder weinig PUGsKaap schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:38:
[...]
En wat zegt leeftijd over gedrag? Ik ken namelijk zat lui boven de 25 die de grootse retards zijn.
En ik weet niet wat erger is, minderjarige retards of mensen die generaliseren.
Gisteren eindelijk mijn insectenvleugeltjes (Conqueror's Spaulders), yay! Gelijk even in Orgrimmar lopen showen want ik ben de enige Orc Warrior ermee dus ik val lekker op, hehe. Lekker een paar nieuwe recruits binnengehaald en we snaaien binnenkort nog wat meer weg bij een guild die toch op het punt staat uit elkaar te vallen. Voelde erg goed om lekker 45 man online te hebben gisteren, connectie problemen, even eten? NP, we switchen we je even om met iemand anders en we gaan lekker door.
Krijgen we ook nog even een Qiraji Armaments en 15 agi to gloves van Huhuran en Qiraji Regalia van Twin Emps, gelijk een van onze Druids naar de +800 nogwat healing geholpen en een Fury war die z'n twee nieuwe axes op kon halen (ja hij is een idioot, ja hij had better axe/pugio kunnen halen, ja ik heb tevergeefs op hem ingepraat, doch helaas). Hij vond het gaaf staan, hij is 120 punten kwijt en ik sta nu lekker 2de in de DKP lijst dus zowat alle warrior loot is dadelijk voor mij
Je hebt wel 2 tanks per platform nodig, dus even snel 6 tanks regelen of je kan beertjes gebruiken. Paladins raad ik niet aan vanwege de DPS die je op de Illusions moet gooien en je hebt liever geen 2k Arcane Explosions midden in je squishies omdat ze aggro trekken.MantaMania schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:55:
[...]
ja maar zoveel tanks hebben we niet we hadden er nu ook al paladins bij staan idd voor het evt backuppen, en die dupes teleporten af en toe ook dat maakt het zo lastig daarbij willen ze nog weleens naar boven gaan omdat sommige mensen iets te snel los gaan na een teleport.
Sheepen ging redelijk alleen wat problemen met line of sight begreep ik.
En trash is idd super voor de rep 100 per mob is lekker de moeite.
Eerste poging op die mana drain mobs was erg leuk btw we gingen gewoon kijken wat het was met minimale tactics lezen van te voren.
Dus, 2 tanks per platform (links, midden, rechts) met elk 1 a 2 rogues met Mindnumbing Poison op hun steekdingen. Warlocks gooien er evt een Curse of Tongues op, dan heb je ruim genoeg tijd om de AE's te shieldbashen/kicken.
Dan de rest van het grut op de trappen, paar mages wat lager op de trades laten staan zodat ze snel kunnen sheepen of laten Fearen door Warlocks, wat je liever hebt. Je krijgt wel increased resistances als je ge-MC'd wordt dus blijf die Polymorph casten voordat je een 3k crit op je plaat krijgt.
Elke 25% dus een split en tussendoor teleport hij nog wel eens naar een ander platform, gewoon oppikken door een tank en verder DPS-en. Mocht je dus 2 splits op je platform krijgen dan schiet tank 2 bij, en snel ook want als ze niet getanked worden gaan ze fijn 2k Earthshocks spammen. Met 3 op een platform ben je het haasje maar dat komt erg, erg zelden voor. Geef de echte Skeram een Hunter's Mark en DPS de adds snel neer zodat je er geen last van hebt, en dan weer verder met de echte Prophet.
Succes
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 11:32 ]
Mijn ervaring met online spellen is de leeftijds groep van 16 tot 23 jaar het meest erri kwa uitschelden, dom doen( proberen stoer te doen en hele groep dood krijgen) en zulke dingen.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:45:
Nogmaal zeg niet dat elke 18- zo is ik zeg de meeste.
Jongeren onder de 16 willen vaak nog wel vriendelijk doen, maar zijn wel beetje snel aggresief.
Ouderen van boven de 23 zijn meestal vriendelijk en niet al te snel aggresief.
das wel balen maar heb je al andere tanks geprobeerd? gebruik zowieso rage potion / beserker rage en bloodrage zodat je lekker kan door spammen met sunders enzo en de tank moet dus in fase 2 door gaan met dmg dealen dan zou die agro zat moeten hebben.DrProctor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:00:
we hebben begin fase 3 bijna geen 1 dot er meer op alleen de tank krijgt gewoon geen agro. Hij krijgt alleen agro als ie recklessness gebruikt en dat kan ie maar 1 keer in de 30 minuten. We hebben de raid al laten leiden door de maintank van een guild die bwl farmt en nog steeds lukt et niet. Het probleem zit em ook een beetje in het feit dat niet iedereen meteen naar de mt rent zodra ze agro hebben waardoor er soms wel 10 mensen dood gaan door die aanval van haar. Bovendien gaan vrijwel al onze priests begin fase 3 dood en healen we de maintank met shamans tijdens heel fase 3.
En bij ons gaan de priests in fase 3 ook altijd erg snel neer dus wij hebben een paar paladins extra.
Heeft je tank trouwens die glimmering mithril insignia (30 sec geen fear) is wel ideaal voor het begin van fase 3 dan mis je geen seconden om agro op te bouwen.
Gisteren een raar Lucifron gevecht gehad...
We begonnen op 1 v/d priests te hakken en hij wilde maar niet neer.
Keer op keer ging zijn health terug naar 100%. Nochtans was de scheiding tussen de priest
en de anderen groot genoeg (we stonden bijna aan die rune van Shazzrah op de brug).
Resultaat: wipe natuurlijk
De tweede ronde ging gemakkelijker, elke priest direct tegen de vlakte en met veel minder moeite.
Overigens wel een goeie loot avond voor mezelf. Might chest en Sash of Wispered Secrets voor mijn shadowpriest
Keer op keer ging zijn health terug naar 100%. Nochtans was de scheiding tussen de priest
en de anderen groot genoeg (we stonden bijna aan die rune van Shazzrah op de brug).

De tweede ronde ging gemakkelijker, elke priest direct tegen de vlakte en met veel minder moeite.
Overigens wel een goeie loot avond voor mezelf. Might chest en Sash of Wispered Secrets voor mijn shadowpriest
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zo eindelijk hebben we raggie down heeft even geduurt maar de vorige pogingen hadden we echt te weinig fire risist.
Maar het voelde erg goed om hem guild only te killen
Drivebybuffers Hellscream
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Guildie van me had gister een dikke mazzel. Hij logde gistermiddag in en had mail. 1000G van zon typische chinese farmer naam. Heeft ie ticket aangemaakt want hij had toch geen gold gekocht en was bang dat hij wellicht dan gepakt zou worden. Kreeg hij bericht van een GM, hij uitgelegd dat er zon mailtje was met 1000G erin maar dat hij niets gekocht had etc etc.
GM ging dus de afzender onderszoeken. Guildie vraagt nog van goh wat moet ik nou met dat geld doen. Reactie GM: have loads of fun with it!
Zodoende kon die dus zijn epic mount kopen, maar wel tof dat die GM hem dat gold gewoon liet houden.
GM ging dus de afzender onderszoeken. Guildie vraagt nog van goh wat moet ik nou met dat geld doen. Reactie GM: have loads of fun with it!
Zodoende kon die dus zijn epic mount kopen, maar wel tof dat die GM hem dat gold gewoon liet houden.
Hetzelfde probleem hadden wij gister ook (na de tank 2x verloren te hebben door lakse healing *grmbl*) in ieder geval gaat ze de volgende keer wel neer, ik denk dat we dan 2 tanks in gaan zetten om de aggro van haar terug te pakken, een mighty rage potion of 2 mee voor sunders en de warlocks minder dots laten zetten op de 42%....
Wel hakkar neer gekregen met 2 priests en 3 non resto shambacks/druuds...
Morgen weer een ragnaros try, nu hopelijk wat meer mensen levend tot de sons
Wel hakkar neer gekregen met 2 priests en 3 non resto shambacks/druuds...
Morgen weer een ragnaros try, nu hopelijk wat meer mensen levend tot de sons
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Zoals eerder gezegd, 42% geen nieuwe dots meer.DrProctor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:47:
[...]
Fase 1 NP
Fase 2 NP
Fase 3 Big Problem
Neem aan dat jullie tank in phase 2 natuurlijk zn rage bar vult op de welps?
Start Phase 3 stop DPS, en ALLEEN healing op de tank. Niemand anders word gehealed! Bandage ftw.
Tank sunder/overpower zn rage weg. Meestal heb ik Ony op me als mn bar bijna leeg is.
Zorg dat de tank beetje in het midden staat (grootse bereik) zodat ie daarna het kippetje netjes kan parkeren.
Niemand natuurlijk dichtbij de caves, omdat je zo erin gefeared kan worden.
Gisteravond in Molten Core kwamen we tanks tekort, dus mocht ik als Warlock een Core Hound tanken bij die packs voor Magmadar.
Echt cool, Searing Pain spam ftw en 0 keer aggro verloren
Echt cool, Searing Pain spam ftw en 0 keer aggro verloren
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
lucky bastardKaap schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:16:
Guildie van me had gister een dikke mazzel. Hij logde gistermiddag in en had mail. 1000G van zon typische chinese farmer naam. Heeft ie ticket aangemaakt want hij had toch geen gold gekocht en was bang dat hij wellicht dan gepakt zou worden. Kreeg hij bericht van een GM, hij uitgelegd dat er zon mailtje was met 1000G erin maar dat hij niets gekocht had etc etc.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Let ook op dat je jezelf laat fearen totdat de tank de aggro heeft, de tank moet wel iets van anti fear hebben. Als namelijk iedereen gefeared word en het niet onderbreekt zakt je aggro enorm, en heeft de MT dus eerder de aggro terug.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:26:
[...]
Zoals eerder gezegd, 42% geen nieuwe dots meer.
Neem aan dat jullie tank in phase 2 natuurlijk zn rage bar vult op de welps?
Start Phase 3 stop DPS, en ALLEEN healing op de tank. Niemand anders word gehealed! Bandage ftw.
Tank sunder/overpower zn rage weg. Meestal heb ik Ony op me als mn bar bijna leeg is.
Zorg dat de tank beetje in het midden staat (grootse bereik) zodat ie daarna het kippetje netjes kan parkeren.
Niemand natuurlijk dichtbij de caves, omdat je zo erin gefeared kan worden.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
Wij zitten precies in dezelfde siutatie als jouw guild. MC cleared tot Rag en ZG tot Hakkar. Wij hebben nu 2 runs gedaan op Onyxia.. De eerste run ging hij de 5e keer neer, maar verleden week was het een drama. De helft van de guild had schijnbaar de tactics ofzo niet gelezen en ging gezellig bij Fase 2 bij elkaar op de koffie.. gevolg 2/3 deep breaths in fase 2.. en al een hoop van de raid dood. (Ice Block FTW!DrProctor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:47:
[...]
Fase 1 NP
Fase 2 NP
Fase 3 Big Problem
Maar Fase 3 is gewoon een chaos, de MT krijgt maar geen aggro en dan blaast Onyxia wat hete stoom naar een willekeurig persoon. Verleden week echt de hele tijd lopen te wipen op 38%
Is het trouwens slim om tijdens Fase 3 op het muurtje te staan? Ik word wel gefeared alleen blijf ik meestal op de wand staan waardoor ik geen hete lava over me heen krijg
Kans is groot dat Onyxia dan bugged raakt, en teruggaat naar 100% health.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:28:
Is het trouwens slim om tijdens Fase 3 op het muurtje te staan? Ik word wel gefeared alleen blijf ik meestal op de wand staan waardoor ik geen hete lava over me heen krijgOf is dit exploiten?
Niet op muurtjes staan dus.
Ben eigenlijk wel benieuwd, die flying mounts in Outlands, moet je die kopen, questen, vinden? Ben heel erg benieuwd ernaar...
(Houd sowiezo wel 1000g apart vanaf nu zodat ik altijd wat achter de hand heb, hoop echter dat het met quest/vinden is ofzo)
(Houd sowiezo wel 1000g apart vanaf nu zodat ik altijd wat achter de hand heb, hoop echter dat het met quest/vinden is ofzo)
Vanavond weer MC. Full clear in 1 avond, dit is nog maar mijn 2de MC run met deze guild, meeste lui zijn al goed voorzien van tier 1. Ik ben de enigste rogue die nog Nightslayer moet hebben, vorige run ook al bracers/belt/gloves gehad. Kijken of vanavond de head/shoulders/chest droppen.
Zou wel vet wezen in maar enkele MC runs je tier 1 set halen
Ben wel gelukkig met deze guild. Ik kan maar beperkt raiden door de weeks maar hun stoppen altijd om 23:00 en moet je eerder weg is dat geen probleem mits je replacement klaar hebt staan, behalve voor ZG en MC, want dan kunnen ze het met minder af.
Dinsdag weer Firemaw/Ebonroc/Flamegor runnen, zullen wel weer whipes tussenzitten, maar goed, deze 3 zijn dan ook nog niet op farmstatus.
Zou wel vet wezen in maar enkele MC runs je tier 1 set halen
Ben wel gelukkig met deze guild. Ik kan maar beperkt raiden door de weeks maar hun stoppen altijd om 23:00 en moet je eerder weg is dat geen probleem mits je replacement klaar hebt staan, behalve voor ZG en MC, want dan kunnen ze het met minder af.
Dinsdag weer Firemaw/Ebonroc/Flamegor runnen, zullen wel weer whipes tussenzitten, maar goed, deze 3 zijn dan ook nog niet op farmstatus.
Effe een vraagje over Shazzrah.
Die blink, is dat random naar een persoon in de raid, of moet deze persoon aggro hebben opgebouwd? Ik zit te denken om een aparte groep voor decursing voor te stellen, hopende dat deze nooit gestoord zullen worden door vervelende blink+AoE, iemand dit ooit geprobeerd? Of trek je dan toch blinks?
Nu staan we in 2 suffe groepen, noord en zuid, en wordt er veel gebandaged en vallen er soms doden bij dat AoE gedoe, wat de raid ophoudt, we clearen wel meestal in 1 try, dat dan weer wel.
Die blink, is dat random naar een persoon in de raid, of moet deze persoon aggro hebben opgebouwd? Ik zit te denken om een aparte groep voor decursing voor te stellen, hopende dat deze nooit gestoord zullen worden door vervelende blink+AoE, iemand dit ooit geprobeerd? Of trek je dan toch blinks?
Nu staan we in 2 suffe groepen, noord en zuid, en wordt er veel gebandaged en vallen er soms doden bij dat AoE gedoe, wat de raid ophoudt, we clearen wel meestal in 1 try, dat dan weer wel.
Verwijderd
Er stonden wat idioten op het muurtje vlakbij (dat halve grotje, op die richel kun je staan, NIET DOEN dus). Dan gaan ze Evaden door de random aggro en blijf je bezig.Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:15:
Gisteren een raar Lucifron gevecht gehad...
*edit*
Wacht even, Shazzrah? Bedoel je niet dat je Sulfuron Harbinger aan het bevechten was?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 11:42 ]
ga gewoon allemaal in een kring om haar heen staan, blink is niet limited aan aggro en gewoon random dus.Perox schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:35:
zorg dat je ff dps pauze hebt na elke blink en pas als ze weer op de tank mept verder gaan met dps.
Verwijderd
van wta ik weet wordt dat ding gequest.sn0x0r schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:32:
Ben eigenlijk wel benieuwd, die flying mounts in Outlands, moet je die kopen, questen, vinden? Ben heel erg benieuwd ernaar...
Niet dat er vast geen hoop geld mee gemoeid gaat zijn, though ;p
Damnz, wat een luck0rKaap schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:16:
Btw, is de kans erg groot dat je gepakt wordt als je gold koopt?
Verwijderd
Wij verdelen ons altijd in 4 groepen met in elke groep in ieder geval een mage en een healer. Ik (Mage) ben dan voornamelijk aan het decursen en zo af en toe een frostbolt. Als Shazz naar een betreffende groep blinkt dan rent de aggro trekker zo snel mogelijk naar het midden zodat de MT weer de aggro op kan pakken.Perox schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:35:
Werkt goed bij ons
Geen idee, ik denk overigens dat Blizzard geen ene moer doet aan goldfarmers. Kost geld voor personeel en als ze zoveel goldfarmers bannen zijn ook dat weer minder inkomsten. Komt ook bij dat in diverse artikelen aangegeven is dat IGE, de gold sales site, MMORPG bedrijven afkoopt om hun farmers te behouden.superbassie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:51:
[...]
Damnz, wat een luck0roverkomt mij nou nooit, helaas...
Btw, is de kans erg groot dat je gepakt wordt als je gold koopt?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, gold sales is een grote bussiness, en het is in elke MMORPG aanwezig. Zou er niet gek van staan te kijken als dergelijke bedrijven de aanbieders van MMORPG omkopen.
Verwijderd
Bij Skeram, zet 3 tanks op bijde platforms en 2 in het midden (dan kan 1 van de 3 die op platform staat eventueel bijspringen in het midden waar nodig.
Daarbij, de group achter Skeram zelf (echt helemaal achteraan) en de groepen aan de zijkant gewoon boven of op de trappen, dan is arcane explosion neit dodelijk voor hen
En let op dat je de kopien eerst killed
Daarbij, de group achter Skeram zelf (echt helemaal achteraan) en de groepen aan de zijkant gewoon boven of op de trappen, dan is arcane explosion neit dodelijk voor hen
wij zorgen ervoor dat de main tank er een rend op houdt en iemand telt de explosions meestal gaat ie na 10 explosions blinken dus bij 9 zeg ik stop attacking en dan doet de tank nog een extra taunt zodat ie eigenlijk meteen na een blink terug komt.Perox schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:35:
Wij zetten dan ook nog eens een warrior in elke group. Of eventueel een druid in bearform.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:52:
[...]
Wij verdelen ons altijd in 4 groepen met in elke groep in ieder geval een mage en een healer. Ik (Mage) ben dan voornamelijk aan het decursen en zo af en toe een frostbolt. Als Shazz naar een betreffende groep blinkt dan rent de aggro trekker zo snel mogelijk naar het midden zodat de MT weer de aggro op kan pakken.
Werkt goed bij ons
Die kunnen dan taunten zodra shazz in de group komt. Zij lopen er dan mee naar de MT.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Jaja Sulfuron, wat ik bedoel is dat we die 'taaie' priest bijna op de plek hadden waar Shazzrah normaal staat (die brug naast Golemagg dus).Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:36:
[...]
Er stonden wat idioten op het muurtje vlakbij (dat halve grotje, op die richel kun je staan, NIET DOEN dus). Dan gaan ze Evaden door de random aggro en blijf je bezig.
*edit*
Wacht even, Shazzrah? Bedoel je niet dat je Sulfuron Harbinger aan het bevechten was?
Overigens hadden we geen evades. Er ging echt wel veel health af door de massale dps, maar telkens healde die priest zichzelf naar 100% (en blijkbaar aan minimale mana kost

Jah, idd, goldfarmers leveren Blizzard ook weer geld opKaap schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:58:
[...]
Geen idee, ik denk overigens dat Blizzard geen ene moer doet aan goldfarmers. Kost geld voor personeel en als ze zoveel goldfarmers bannen zijn ook dat weer minder inkomsten. Komt ook bij dat in diverse artikelen aangegeven is dat IGE, de gold sales site, MMORPG bedrijven afkoopt om hun farmers te behouden.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, gold sales is een grote bussiness, en het is in elke MMORPG aanwezig. Zou er niet gek van staan te kijken als dergelijke bedrijven de aanbieders van MMORPG omkopen.
hebben wij ook eens gehad echt wel 3 wipes ofzo totdat iemand zei dat ze in een bepaalde volgorde gekilled moesten (van rechts naar links) worden ik vond het wat lachwekkend maar na 3 wipes op zo een belachelijke boss doe je alles en het werkte dus sinds dien doen we altijd netjes van rechts naar links en nooit meer een centje pijn.Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:03:
[...]
Jaja Sulfuron, wat ik bedoel is dat we die 'taaie' priest bijna op de plek hadden waar Shazzrah normaal staat (die brug naast Golemagg dus).
Overigens hadden we geen evades. Er ging echt wel veel health af door de massale dps, maar telkens healde die priest zichzelf naar 100% (en blijkbaar aan minimale mana kost)
na lang gezeik van mij zijn er wel een zooi goldfarmers op emerald dream en xavius gebanned.. doe maar eens /who dire maul.. geen lvl 45 huntertjes meer..Kaap schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:58:
[...]
Geen idee, ik denk overigens dat Blizzard geen ene moer doet aan goldfarmers. Kost geld voor personeel en als ze zoveel goldfarmers bannen zijn ook dat weer minder inkomsten. Komt ook bij dat in diverse artikelen aangegeven is dat IGE, de gold sales site, MMORPG bedrijven afkoopt om hun farmers te behouden.
Verwijderd
Gratz..stamp666 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:15:
Zo eindelijk hebben we raggie down heeft even geduurt maar de vorige pogingen hadden we echt te weinig fire risist.
Had niet verwacht om hier toch nog 2 Hellscream mensen te vinden
Verwijderd
maak dat 3Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:13:
[...]
Gratz..
Had niet verwacht om hier toch nog 2 Hellscream mensen te vinden(mopreme en stamp)
[edit]zelfs een guildie dus
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 12:21 ]
Hm, ik weet niet wat ik moet doen...
Ik kan nog migraten naar server waar bijna iedereen heen is gemigrate, maar dan ben ik mn 60k honor van deze week kwijt (ben 91% rank 6 en hoop misschien op rank 8 woensdag)
Maar aan de andere kant, de realm waar ik nu zit is zo'n beetje d00d, geen BG's meer enzo...
Ik kan nog migraten naar server waar bijna iedereen heen is gemigrate, maar dan ben ik mn 60k honor van deze week kwijt (ben 91% rank 6 en hoop misschien op rank 8 woensdag)
Maar aan de andere kant, de realm waar ik nu zit is zo'n beetje d00d, geen BG's meer enzo...
Migraten natuurlijk, denk aan je toekomst.superbassie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:30:
we doen gewoon van links naar rechts, maar volgorde boeit niet. Gewoon de eerste laten pullen door een hunter en de warrior laten wachten op de slope. En zorg dat rogues hun kick gebruiken, als ze zichzelf healen doen je rogues/warrior gewoon iets fout.MantaMania schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:08:
[...]
hebben wij ook eens gehad echt wel 3 wipes ofzo totdat iemand zei dat ze in een bepaalde volgorde gekilled moesten (van rechts naar links) worden ik vond het wat lachwekkend maar na 3 wipes op zo een belachelijke boss doe je alles en het werkte dus sinds dien doen we altijd netjes van rechts naar links en nooit meer een centje pijn.
eerlijk antwoord: gelijk migraten, als je maten, veel vrienden of uberhaupt veel spelers erheen zijn gegaan is het straks lang niet meer leuk op je eige server, leuk om dan nog die dikke pvp rank te hebben, voor wie?superbassie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:30:
Transfer, en die 60k honor van deze week... jammer dan, transferren kun je nooit meer op deze manie, alleen payed, en dan kost het je onnodig veel extra poen.
Jah, das waar.
Want er zal op BB ook niemand/weingen zijn die nog epics kunne craften bijvoorbeeld...
Nah, dan maar een weekje langer pvpen
Vraag over Twin Emps (Zoneseek jij lijkt die te farmen, help ons, en ook anderen die zover zijn, alle advies welkom)
Wij raggen tegenwoordig tot en met huhuran easy door Aq40, Huharan zelfs zonder nature pots tegenwoordig...
maar dan, komen we bij de twin emps.
we zijn Horde. We hebben geprobeerd met warriors te tanken en we hebben met warriors+ warlocks getankt. met beide tactics wil het nog niet echt vlotten. bij het switchen van de Emps gaat het te vaak fout. Ook de bugs geven nog wel eens problemen.
Alle tips welkom, vooral qua positie
Wij raggen tegenwoordig tot en met huhuran easy door Aq40, Huharan zelfs zonder nature pots tegenwoordig...
maar dan, komen we bij de twin emps.
we zijn Horde. We hebben geprobeerd met warriors te tanken en we hebben met warriors+ warlocks getankt. met beide tactics wil het nog niet echt vlotten. bij het switchen van de Emps gaat het te vaak fout. Ook de bugs geven nog wel eens problemen.
Wat wij vaak doen op Sulfuron (als we de goede mensen hebben er voor) is de priests samen brengen en keihard aoe-en
Voordeel van goldfarmers bij ons op de server is dat ze hun gegrinde major heal pots verkopen, 30 pots voor 15G. De AH prijs van die krengen is bij ons 10 tot wel 15G voor 5!!! Moet je eens je repaircosts plus major heal pots uitrekenen op een whipe night in BWL. Zodoende kopen echt veel lui die pots over van die lui.BootVluchteling schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:13:
[...]
na lang gezeik van mij zijn er wel een zooi goldfarmers op emerald dream en xavius gebanned.. doe maar eens /who dire maul.. geen lvl 45 huntertjes meer..
hehe bij ons was op nefarian nog nooit (noohooit) tier2 priest robes gedropt. Meestal hebben we mage/druid drops maar alle classes buiten priests waren al eens gedropt.
Was ik gisteren de hoogdste dkp priest en wat dropt er?! 2xrobes of transcendence
Nu de imba looking shoulders nog en we kunne voor tier3 gaan sparen \
/
Was ik gisteren de hoogdste dkp priest en wat dropt er?! 2xrobes of transcendence
Nu de imba looking shoulders nog en we kunne voor tier3 gaan sparen \
Hetzelfde trouwens met die boekjes voor de class trinket uit Dire Maul. De prijzen daarvanKaap schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:45:
[...]
Voordeel van goldfarmers bij ons op de server is dat ze hun gegrinde major heal pots verkopen, 30 pots voor 15G. De AH prijs van die krengen is bij ons 10 tot wel 15G voor 5!!! Moet je eens je repaircosts plus major heal pots uitrekenen op een whipe night in BWL. Zodoende kopen echt veel lui die pots over van die lui.
zijn op Kor'gall in elkaar gestuikt. X maanden geleden zou ik voor mijn warrior boek tussen de 150 en 200g kwijt geweest zijn (uiteindelijk voor nop dankzij een lucky drop
idd, ik heb holy bologna gekocht voor frigging 10g. Vroeger ging die voor 100g+Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:50:
[...]
Hetzelfde trouwens met die boekjes voor de class trinket uit Dire Maul. De prijzen daarvan
zijn op Kor'gall in elkaar gestuikt. X maanden geleden zou ik voor mijn warrior boek tussen de 150 en 200g kwijt geweest zijn (uiteindelijk voor nop dankzij een lucky drop), tegenwoordig gaat datzelfde boek voor 15 g. Voor mijn alt priest heb ik een boek gekocht, wat ik vroeger zelfs niet zou overwogen hebben
Afgelopen zaterdag gedaan. Eitje. Twee pala's en erdoorheen gewalst.pyrofielo schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:06:
[...]
. Op lvl 60 moet je ZF toch wel met zn 2-en kunnen doen toch?
Verwijderd
hehe, aan het einde dachten we dat we die kopie zaten te killen , bleek het de echte boss te zijn ^^ was wel lache.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:00:
Bij Skeram, zet 3 tanks op bijde platforms en 2 in het midden (dan kan 1 van de 3 die op platform staat eventueel bijspringen in het midden waar nodig.
Leuk?MantaMania schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:55:
"OK, MELEE GET IN!"
1sec later:
Hits you for 7500 Nature Damage.
You Die.
toch geen pala op shattered hand? ^^Japser schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:59:
[...]
Afgelopen zaterdag gedaan. Eitje. Twee pala's en erdoorheen gewalst.
Sulfuron is één van de makkelijkste bosses in MC.Jaja Sulfuron, wat ik bedoel is dat we die 'taaie' priest bijna op de plek hadden waar Shazzrah normaal staat (die brug naast Golemagg dus).
Overigens hadden we geen evades. Er ging echt wel veel health af door de massale dps, maar telkens healde die priest zichzelf naar 100% (en blijkbaar aan minimale mana kost

Als je het volgens deze guide doet, moet het echt heel makkelijk gaan.
Je plaats de dps'ers bijna bovenaan op het schuine stuk en daar breng je de adds omstebeurt heen. Zodat de adds elkaar niet gaan healen maar ze healen zichzelf nog wel, maar dit kan je zien en valt dus gemakkelijk te voorkomen door rogues te laten kicken. Vervolgens breng je de volgende add naar boven, vandaar uit is het herhaling totdat alle adds dood zijn en moet je naar sulfuron gaan. Omdat sulfuron zelf erg slap is en maar weinig speciale aanvallen heeft kan je hem dan heel gemakkelijk afmaken.
[ Voor 70% gewijzigd door FreeShooter op 15-05-2006 13:26 ]
Alliance of Horde op Kor'Gall?Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:50:
[...]
Hetzelfde trouwens met die boekjes voor de class trinket uit Dire Maul. De prijzen daarvan
zijn op Kor'gall in elkaar gestuikt. X maanden geleden zou ik voor mijn warrior boek tussen de 150 en 200g kwijt geweest zijn (uiteindelijk voor nop dankzij een lucky drop), tegenwoordig gaat datzelfde boek voor 15 g. Voor mijn alt priest heb ik een boek gekocht, wat ik vroeger zelfs niet zou overwogen hebben
Ik heb ook SpellAlert geïnstalleerd en moet zeggen dat het erg lekker werkt.
Vooral tegen caster mobs
En dat je van je party members automatisch een low-mana / low-hp melding krijgt
In langere battles is dat erg makkelijk, vooral als je met wat casters bent.
Ik merk wel dat naarmate je verder in de game komt de 'noodzaak' naar goede info add-ons hoger wordt.
Vooral tegen caster mobs
En dat je van je party members automatisch een low-mana / low-hp melding krijgt
In langere battles is dat erg makkelijk, vooral als je met wat casters bent.
Ik merk wel dat naarmate je verder in de game komt de 'noodzaak' naar goede info add-ons hoger wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door chromeeh op 15-05-2006 14:00 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Gebruik al je mogelijkheden om te healen. Ik kan zo niet op de namen komen. Maar gebruik je HOT, gebruik de kleinere maar snellere heal die ook een HOT component heeft en gebruik je grote heal als het kan.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:53:
Ik heb gelukkig nog niet zoveel problemen gehad met PuG's en heb er toch al heel wat gedaan met mijn mage. Ik ben nu een druid aan het lvlen en die zit nu op lvl 39. Het wordt nu dus ook tijd om met deze wat instances te doen en ik hoop dat ik hier niet veel problemen mee krijg.
Start niet te laat met healen.
Manage je aggro, ga niet constant healen met je grote heal.
Vorige week heb ik nog een BRD PUG raid gedaan met een druid als main healer. Soms moet je jammer genoeg PUGgen. Eerst een feral druid en daarna een balance druid. Deze twee gingen vreselijk onderuit. Geen enkel benul van wat ze aan het doen waren.
Een voorbeeld. We vechten met een groep mobs, zoals je in heel BRD wel vaker doet. De tank pikt netjes alle mobs op. De druid wordt niet geraakt en toch gaat de tank keer op keer dood, wat telkens een wipe veroorzaakt.
De druid gebruikt geen HOT aan het begin omdat er toch te veel mobs op de tank slaan en de HOT volgens hem niet effectief is. Om dezelfde reden gebruikte hij ook zijn "snelle" heal niet.
Wat hij wel deed was wachten tot de tank op 50% hp was om daarna zijn langzame grote heal te gebruiken. Resultaat was dan meestal dat de tank dood ging of dat de druid aggro kreeg door de grote heals.
Horde
@FreeShooter: natuurlijk is Sulfuron een eitje, maar ja sh*t happens
Noob tank vraagje: sinds gisteren beschik ik over 2 epic chest items, namelijk:
Mijn vraag: welke is nu beter om te tanken? Ik weet dat Might bij uitstek een tank set is,Zandalar Vindicator's Breastplate
Binds when picked up
Chest Plate
828 Armor
+23 Strength
+15 Agility
+24 Stamina
Classes: Warrior
Durability 165 / 165
Equip: Increased Defense +4.
Breastplate of Might
Binds when picked up
Chest Plate
749 Armor
+20 Strength
+28 Stamina
+10 Fire Resistance
Durability 165 / 165
Requires Level 60
Equip: Increases your chance to block attacks with a shield by 3%.
Equip: Increased Defense +7.
maarrr... de Might chest heeft geen agility, minder strength en minder armor. De 3% block op de Might chest is natuurlijk wel een grote plus.
De Vindicator chest heeft op dit moment een +4 all stats enchant er op, dus uiteindelijk
verlies ik 19 agility bij het equippen van de Might set.
Ik vermoed dat de keuze gaat in de richting van 'damage migitation' versus 'rage generation'.
Extra blocks = meer rage, extra agility = meer dodge. Zelf ben ik een voorstander van agility (mijn tank wapen heeft een +15 agi enchant), maar rage generation is ook belangrijk natuurlijk... keuzes keuzes
Might is verreweg beter, bij bazen die niet full FR / NR nodig hebben wil je zoveel mogenlijk +DEF. Agi boeit niets, vindicator is wel beter is pvp imo ivm. meer crit.Kapoen schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:59:
[...]
Horde
@FreeShooter: natuurlijk is Sulfuron een eitje, maar ja sh*t happens![]()
Noob tank vraagje: sinds gisteren beschik ik over 2 epic chest items, namelijk:
[...]
Mijn vraag: welke is nu beter om te tanken? Ik weet dat Might bij uitstek een tank set is,
maarrr... de Might chest heeft geen agility, minder strength en minder armor. De 3% block op de Might chest is natuurlijk wel een grote plus.
De Vindicator chest heeft op dit moment een +4 all stats enchant er op, dus uiteindelijk
verlies ik 19 agility bij het equippen van de Might set.
Ik vermoed dat de keuze gaat in de richting van 'damage migitation' versus 'rage generation'.
Extra blocks = meer rage, extra agility = meer dodge. Zelf ben ik een voorstander van agility (mijn tank wapen heeft een +15 agi enchant), maar rage generation is ook belangrijk natuurlijk... keuzes keuzes
we weten wel hoe het moet hij is al zo vaak neer gegaan maar het ging erover dat er een priest "bugged" was. We hebben hem zo vaak neer gekregen maar die ene kregen we toen echt niet neer en de range was groot genoeg en de kicks waren er ook genoeg na 3 wipes terwijl je normaal door rent klopt er echt iets nietDarkShadow schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:33:
[...]
we doen gewoon van links naar rechts, maar volgorde boeit niet. Gewoon de eerste laten pullen door een hunter en de warrior laten wachten op de slope. En zorg dat rogues hun kick gebruiken, als ze zichzelf healen doen je rogues/warrior gewoon iets fout.
vond je het niet leuk dan om zo te beginnen in aq40?Tranzity schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:07:
[...]
Leuk?
"OK, MELEE GET IN!"
1sec later:
Hits you for 7500 Nature Damage.
You Die.
En waarom heb je dan ook zo weinig hp ik stond nog hoor (al was het met 200 hp;))
verreweg is natuurlijk niet waar ik denk ook dat ie iets beter is maar tis niet zo dat het super veel scheelt. En zoveel mogelijk def is ook maar tot op zekere hoogte. Stamina is zeker zo belangrijk.marshallq schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:03:
[...]
Might is verreweg beter, bij bazen die niet full FR / NR nodig hebben wil je zoveel mogenlijk +DEF. Agi boeit niets, vindicator is wel beter is pvp imo ivm. meer crit.
Daarbij is agi wel geinig wat dat geeft je meer dodge.
[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 15-05-2006 14:12 ]
Yay het is officieel, ook wij migraten volgende week
Oh, jawel hoor!MantaMania schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:08:
vond je het niet leuk dan om zo te beginnen in aq40?
En waarom heb je dan ook zo weinig hp ik stond nog hoor (al was het met 200 hp;))
M'n broertje lag in een scheur... "zo, dat is weer 2g"
edit:
maar goed, spijtig dat die AQ mounts niet in Silithus zelf werken, doen die mounts het wel in AQ20?
maar goed, spijtig dat die AQ mounts niet in Silithus zelf werken, doen die mounts het wel in AQ20?
[ Voor 18% gewijzigd door Tranzity op 15-05-2006 14:18 ]
hahhaha ja das waar tis wel zonde van het geld maar oke gelukkig ging het daarna redelijk goed.Tranzity schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:15:
[...]
Oh, jawel hoor!
M'n broertje lag in een scheur... "zo, dat is weer 2g"
edit:
Ene als jij netjes ranged had gestaan ipv met die 2 hander te lopen zwaaien
Zeker jammer dat die mounts alleen binnen werken en ook nog eens niet in aq20, eigenlijk is het gewoon show want verder kan je er niks mee en de meeste mensen hebben toch wel een 100% mount. Was trouwens wel mijn eerste 100% mount
Verwijderd
90% van de squishies op de trap, met een paar mages/healers die rondlopen beneden. Warriors en Rogues in groepjes met Hunters en Aspect of the Pack voor het heen en weer rennen. Je twee beste tanks met Flasks en allerhande hp en defense buffs op de Emps, en een losse warrior in full tank die de grote bugs oppikt bij Vek'nilash.blackadder75 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:37:
Vraag over Twin Emps (Zoneseek jij lijkt die te farmen, help ons, en ook anderen die zover zijn, alle advies welkom)
-Healers letten goed op de tank aan hun kant. Neem Frost Protection en Fire Protection pots mee tegen Blizzard's en Explosive Bugs, en genoeg mana pots. Tank AL-TIJD boven de 75% proberen te houden. Mana Tide en Mana Spring zijn welkom nu totems redelijk gefixed zijn.
-Mages en locks hebben puur een bugsweep priority. Een paar Frostbolts op Vek'lor als ie dichtbij is, maar niet te veel. Je hebt het toch te druk met big bugs, trust me.
-Warriors en rogues GEEN AOE effecten. Geen Whirlwind. Geen Cleave. Geen Demo Shout. Geen Blade Flurry. DPS door middel van 5 pt Ruptures en Slice n Dice white damage, en MS/Bloodthirst/Slam door Warriors. Probeer er 5% per teleport vanaf te schaven anders zit je zo aan de 15 minuten (en da's de tijdslimiet). Als je een Knockback krijgt, naar het midden wandelen, Bandagen, en wachten op de teleport. Als warrior kun je soms nog wel na een Tuber/ Healthstone/ Major Healing pot er terug in ivm je health. Let op losse Blizzard's en Explosive Bugs!
-Tanks, zorg dat je altijd genoeg health hebt (de onze hebben 9,5-10k buffed om je een idee te geven). Mep je healers als je niet met full health een rotatie ingaat. Je krijgt een enorme dosis burstdamage om je oren bij Vek'nilash met Unbalancing Strikes, Crushing Blows en dubbele hits dus sta klaar met Lifegiving Gem, Last Stand en alle vormen van consumable healing. Probeer je Shieldwall voor de laatste 5-10% te bewaren om je healers dan wat te sparen.
Vek'nilash gewoon tanken, bij de Teleport waarschuwing wat naar achteren lopen en zodra Vek'lor verschijnt even in range gaan om hem op te pikken, en dan Battle Shout gaan spammen. Ja, Battle Shout
Begin het gevecht met een warlock die Vek'lor pulled en een van de twee tanks die Vek'nilash body-pulled. Warlock gooit er een Shadowburn/Deathcoil op en gaat Searing Pain spammen totdat de eerste teleport komt, dan moet tank 2 klaar gaan staan om Vek'nilash op die positie op te pakken en naar "zijn" zijkant navigeren. Zorg dat er NIEMAND maar dan ook NIEMAND anders dichterbij een van de Emps staat dan de verantwoordelijk tank, want ze hebben een hoge hoeveelheid proximity aggro (daar is het gevecht op gebaseerd, ze focussen bijna 100% op degene die het dichtst bij staat).
Zodra dat eenmaal netjes lukt is het in feite een Ping-Pong gevecht. Heen en weer zodat de melee steeds op Vek'nilash duikt, terwijl de healers voor de tanks zorgen en de mages en de extra tank de grote bugspawns bij Vek'nilash oppikken en killen. Hamer erop dat de dps melee GEEN heals krijgt. Laat ze maar lekker tubers, bandages en healing pots meesjouwen.
Verder kan ik er eigenlijk niet over kwijt, tis echt ervaring. Probeer eventueel wat filmpjes te vinden. Het is een super strak geregisseerd gevecht, je wilt echt NIEMAND kwijt raken. Probeer mensen die steeds op een domme manier dood gaan te vervangen (die dus echt in Explosive bugs rennen, die Vek'lor gaan melee-en, die niet 5 seconden voor een Teleport wegrennen, die niet Bandagen en dus dood gaan met hun low health enz.
Ik neem aan dat je die teleport mod wel hebt? Anders staat die vast wel op curse-gaming... denk ik
Dat betwijfel ik dus. Op de Zandalar chest heb je een lullige +4 def.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:10:
Idd zandalar = DPS gear, might = tank gear.
En de set bonussen zijn:
Om die laatste bonus te bekomen moet je een tank necklace equippen:The set gives these bonuses as more pieces are worn:
2: Increases your chance to block attacks with a shield by 2%.
3: Decreases the cooldown of Intimidating Shout by 15 sec.
5: Decrease the rage cost of Whirlwind by 3.
Het is een rare set die Zandalar Vindicator's. Vooral de chest is eigenaardig. +4 def en paladins krijgen +critRage of Mugamba
Binds when picked up
Unique
Neck
+8 Strength
+8 Agility
+13 Stamina
Equip: Increased Defense +6.
Equip: Increases your chance to block attacks with a shield by 2%.
Equip: Reduces the cost of your Hamstring ability by 2 rage points.

behalve dat die tactic niet nodig is zoals het daar staat, hunters gewoon bij de dps, ik zet altijd alleen een hunter op de eerste add. De rest is bubble pull en warriors moeten gewoon hun target pakken. MT krijgt gewoon 3 healers, de rest 2 (waarvan 1 cleanser). Heel simpel, je moet gewoon all een zeker weten dat de healers weten wat ze moeten doen (en vooral veel cleansing).FreeShooter schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:21:
[...]
Sulfuron is één van de makkelijkste bosses in MC.
[afbeelding]
Je plaats de dps'ers bijna bovenaan op het schuine stuk en daar breng je de adds omstebeurt heen. Zodat de adds elkaar niet gaan healen maar ze healen zichzelf nog wel, maar dit kan je zien en valt dus gemakkelijk te voorkomen door rogues te laten kicken. Vervolgens breng je de volgende add naar boven, vandaar uit is het herhaling totdat alle adds dood zijn en moet je naar sulfuron gaan. Omdat sulfuron zelf erg slap is en maar weinig speciale aanvallen heeft kan je hem dan heel gemakkelijk afmaken.
Verwijderd
Laat je vooral niet gek maken.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:53:
Laat duidelijk weten wanneer je geen mana meer hebt (geen mana = geen heling).
Besef je heel goed dat bepaalde classes prioriteit hebben, een tank is beduidend belangrijker dan een rogue of een mage.
Wees niet bang om iemand dood te laten gaan, shit happens.
Probeer niet iedereen op 100% health te houden, 80% is ook okee.
Hou je aggro in de gaten.
Als mensen besluiten om te pullen terwijl jij op 40% mana zit te drinken: lekker blijven drinken.
Da's het wel z'n beetje geloof ik.
Verwijderd
We hebben afgelopen dinsdag Razorgore voor 't eerst neergekregen! 
En dat was nogal apart.. we hebben vele pogingen gedaan met normale omstandigheden (goede latency, geen disconnects) en tijdens de vele disconnects en grote lagspikes vorige week hebben we hem voor 't eerst down gekregen, was wel ff feest op Teamspeak
.
En dat was nogal apart.. we hebben vele pogingen gedaan met normale omstandigheden (goede latency, geen disconnects) en tijdens de vele disconnects en grote lagspikes vorige week hebben we hem voor 't eerst down gekregen, was wel ff feest op Teamspeak
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:39 ]
Deden we vroeger ook. maar dat gaf altijd gekloot. DPS groep die veels te lang moet wachten op nieuw slachtoffer, priests die los krijgen als de tank gaat wandelen...FreeShooter schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:21:
[...]
Sulfuron is één van de makkelijkste bosses in MC.
[afbeelding]
Nu aoe'en we ze gewoon. houd ze allemaal bij elkaar. warlocks en mages aoe'en. rest van de raid kilt ze 1 voor 1. gaat veel sneller en simpler
Gemakkelijkste is trouwens golemag. geen strategy nodig, alleen uithoudingsvermogen .......
[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 15-05-2006 14:44 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ok, thnx voor tips 
Ben inmiddels gemigrate en heb er geen spijt van -> maten zijn er ook en ikzit in een guild daar.
Nieuwe realm is Grim Batol
Ben inmiddels gemigrate en heb er geen spijt van -> maten zijn er ook en ikzit in een guild daar.
Nieuwe realm is Grim Batol
ga wij oook eens proberen lijkt me wel leuk volgens mij moet dit ook wel te doen zijn bij die flamepacks gewoon mass aoe iemand al eens geprobeerd?Razorfist schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:44:
Wat wij vaak doen op Sulfuron (als we de goede mensen hebben er voor) is de priests samen brengen en keihard aoe-en
razorgore is een van de fights waarbij lag je alleen maar helptVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:37:
We hebben afgelopen dinsdag Razorgore voor 't eerst neergekregen!
En dat was nogal apart.. we hebben vele pogingen gedaan met normale omstandigheden (goede latency, geen disconnects) en tijdens de vele disconnects en grote lagspikes vorige week hebben we hem voor 't eerst down gekregen, was wel ff feest op Teamspeak.
Rrrright! Leg eens uit waarom jij vind dat lag je helpt als je als shaman zijnde 10 legionnaires achter je aan hebt hobbelen en je op je earthbindtotem moet letten...DarkShadow schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:49:
[...]
razorgore is een van de fights waarbij lag je alleen maar helptVanwege de grote hoeveelheid te kiten mobs.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Ja das waar. Gisteren ging op 8% de MT er aan en tegelijk een van de off-tanks op de honden.heuveltje schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:38:
[...]
Gemakkelijkste is trouwens golemag. geen strategy nodig, alleen uithoudingsvermogen .......
Geen probleem hoor, gewoon blijven nuken die handel
Verwijderd
Omdat de mobs ook laggen, bij een van onze recente kills liepen de mobs nauwelijks, ze bleven om de 5 sec gewoon 10 sec stil staan.Wouter schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:51:
[...]
Rrrright! Leg eens uit waarom jij vind dat lag je helpt als je als shaman zijnde 10 legionnaires achter je aan hebt hobbelen en je op je earthbindtotem moet letten...
De MT werd 2 keer geconflagged door razorgore, razorgore met lag is easymode
gekke vraag, maar hoe kiten jullie die legionaires dan nog met earthbind, wij deden het voorheen door cirkels te rennen rondom dat vierkante stuk maar dat werkt niet meer aangezien de totems worden gecleaved.Wouter schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:51:
[...]
Rrrright! Leg eens uit waarom jij vind dat lag je helpt als je als shaman zijnde 10 legionnaires achter je aan hebt hobbelen en je op je earthbindtotem moet letten...
sindsdien killen we alles ( wat ook werkt maar moeizaam)
Verwijderd
Ik had 't alleen over de breastplate.. En een beetje +def op je DPS gear is wel lekker hoor, zowel voor PvE grinden als voor DPS tanken.
naar mijn weten geen, er zijn wel 2 alliance guilds die meer nederlanders hebben geloof ik, iig rise and shine, maarja dat is een epix guild :xVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:20:
Ik ben na maanden van niet wow'en weer eens begonnen en omdat ik mijn oude char (dwarf Hunter) op Runetotem (normal) niet zo leuk vind een nieuwe char begonnen op Twisting Neather.
Ik ben nu nog aan het up-lvl 'n, maar wil op den duur wel in een guild terchtkomen.
Welke Nederlandse guilds zitten er op Twisting Neather ?
Gewone mobs kiten bij Razorgore is voor mietjes. Alle mages + legionnaires gewoon killen en alleen dragonkin kiten. Zo hebben wij het vanaf onze allereerste kill gedaan en voor mijn gevoel hoort het gevecht gewoon zo.
Kiten? Vanaf onze eerste kill slopen we Blackwing Legionairs en Blackwing Mages gewoon. De draakjes worden gekite door 2 tanks rondom de platforms. Heerlijk hoor, als de hele raid gewoon full out damage mag gaan doen in plaats van moeizaam 10 mobs achter je aan te laten wandelen. Ook altijd een mooie opwarmer voor VaelastraszWouter schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:51:
[...]
Paling Terran & Shaman
Ik hoop je te volgen, wij beslissen woensdagavond en de poll is weer spannend geworden.
Zag net dat THT ook heeft besloten te migreren.
Dit topic is gesloten.