IK heb even een vraagje :
Is het normaal dat iedereen er een potje van maakt in ZF??
Ik heb de afgelopen dagen niks anders gedaan als ZF voor de big bad pauldrons, maar een van de vele keren kwamen wij tot de chieftain die deze dropt
( en das toevallig, deze keer weer niet ( altijd als ik kom dropt iets anders ) domme ripsaw

)
Maar even on topic:
Ik vind dat iedereen ZF maar als een gein dungeon of zo beschouwd, elke keer maak ik goede afspraken van jij pullt jij tanked en ik heal enz en dat gaat altijd lekker tot ongeveer halverwege de dungeon dan gaan er altijd een paar eikels of de held uithangen ( mage denkt dat ie kan tanken, priest gaat voorop lopen enz) of dan gaan er ( the mother of all irritations ) een paar gewoon leaven, omdat ze naar hun oma toemoeten of eten of dat papa of mama opeens achter de pc moet.( damm waarom begin je er dan aan als je gvd weet dat je het niet af kan maken

)
Ergste van alles is dat als zo'n noob de held heeft uitgehangen en iedereen het met de dood heeft moeten bekopen ze ook nog, noob paly ( ik dus ) durven te zeggen.( kortom iemand anders de schuld geven )
Ik denk dat dit hoofdzakelijk komt omdat het tegenwoordig stikt van de 13 jarigen ( of nog jonger ) op wow.
Over het algemeen geld die doen maar wat.
De beste groepjes zijn naar mijn mening groepjes waar de spelers toch 18+ zijn. Die kunnen veel meer tactische overwegingen maken en hebben niet last van hun hormoontjes ( lees: de neiging op te scheppen of de held uit te hangen )
Stelling 1:
Ik ben dan ook voor een systeem dat je iemand zijn leeftijd kan opvragen voordat je hem/haar in de party toelaat.
Stelling 2:
Ik ben van mening dat het mogelijk moet zijn om of tegen in game geld NPC's in te huren ( noem het maar mercenaries of zo ) die met je de dungeon in gaan. Kan je tenminste alles zelf houden en ben je ook niet afhankelijk van iemand anders zijn skills.( noob of perfect teamplayer )
Verder vind ik dat als iemand midden in de dungeon de party verlaat en meestal de val van de party veroorzaakt die strafpunten moet krijgen ( die ook opvraagbaar zijn ), bovendien moeten er dan doormiddel van save points of zo ter plekke een mercenarie ingehuurd kunnen worden.
Jezus ik had volgens mij zelf bij Blizzard moeten werken. zie allemaal nuttige dingen

wie is het mij eens of totaal oneens????