Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.165 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
M1lamb3r schreef op zondag 14 mei 2006 @ 02:29:
[...]

Misschien een beetje mieren neuken, maar dit is dus een exploit ;)

Je omzeilt bewust een gedeelte van de encounter (de adds) doordat ze jou niet kunnen aanvallen (toen mensen zon zelfde "techniek" @ nefarian hadden gebruikt werd hij meteen ge hotfixed ;))
ah :D

nouja, werkt altijd prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er vanwege de hitte van de laatste dagen achter dat mijn cpu als ik WOW speel 100% cpuload heeft. PC begon namelijk heet te worden.

Heb geen andere proggies draaien die veel cpu % vreten. Als ik in windows ben dropt cpu usage naar 7%.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn...heb al gegoogled maar kon er in een voor mij leesbare taal niets over vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Viggen schreef op zondag 14 mei 2006 @ 02:30:
[...]

cap is 100 fps...

kom iig nooit hoger dan 100.0 fps (met m'n 7800 gtx)
volgens mij ligt dat gewoon aan de frequentie van je monitor, die is bij mij 85 en dus is bij mij de "fps cap" ook 85

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
n00bvraagje: Als je 2 wapens met crusader dualwield, stackt crusader dan als ze beiden proccen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 09:33:
Kom er vanwege de hitte van de laatste dagen achter dat mijn cpu als ik WOW speel 100% cpuload heeft. PC begon namelijk heet te worden.

Heb geen andere proggies draaien die veel cpu % vreten. Als ik in windows ben dropt cpu usage naar 7%.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn...heb al gegoogled maar kon er in een voor mij leesbare taal niets over vinden :S
als je een spel speelt is je cpu belasting altijd 100%. Dat komt doordat games gebruik maken van een gameloop en die moet altijd zo snel als mogelijk draaien.

Niks mis dus mits je pc niet TE heet wordt. Als dat wel het geval is moet je op zoek gaan naar betere koeling.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Miles Teg schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:04:
n00bvraagje: Als je 2 wapens met crusader dualwield, stackt crusader dan als ze beiden proccen?
volgens mij niet, maar wel 2x zoveel kans natuurlijk

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Na meer dan een half jaar niet gespeelt te hebben, heb ik gisteren maar weer eens de draad opgepakt. Nieuw char. begonnen. Night Elf Druid.

Tot nu toe weer erg leuk. Ben weer verslaafd vrees ik :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pyrofielo schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:14:
[...]

als je een spel speelt is je cpu belasting altijd 100%. Dat komt doordat games gebruik maken van een gameloop en die moet altijd zo snel als mogelijk draaien.

Niks mis dus mits je pc niet TE heet wordt. Als dat wel het geval is moet je op zoek gaan naar betere koeling.
Nou ik heb eens in mijn guild rondgevraagd en hoor dat de meesten een load hebben van 25% vandaar dat ik de vraag hier stel.

De cpu wordt overigens niet te heet....heb er 2 zalman reserators op gezet die voor de nodige koeling zorgen. Cpu is enigszins overgeclocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:04:
jazeker stacken deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:36:
[...]

Nou ik heb eens in mijn guild rondgevraagd en hoor dat de meesten een load hebben van 25% vandaar dat ik de vraag hier stel.

De cpu wordt overigens niet te heet....heb er 2 zalman reserators op gezet die voor de nodige koeling zorgen. Cpu is enigszins overgeclocked.
start maar eens een willekeurig spel op en kijk naar je load.
Quake 3 is nu behoorlijk oud en geeft nog altijd 100% load waarom de mensen in je guild 25% load hebben weet ik niet. Misschien dual core of weet ik veel maar ieder spel geeft normaliter 100% load.
Niks aan de hand dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:06:
Hebben julie ook wel eens last van beeld dat vast vriest in wow, ik kan dan alleen het muishandje bewegen...Als het meezit gaat het op ten duur weer verder, maar laatst moets ik wow afsluiten. :(
Ik heb hier ook regelmatig last van. Meestal freezed ie ff 2/3 sec. en gaat ie weer verder. Maar als ie langer dan 3 sec. freezed dan resulteerd dat meestal in een disconnect. :/

Het komt vaak voor als ik op een bat (flightpath) zit.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
jjwa schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:53:
[...]

Geweldige staf ja :). Ik heb hem zelf ergens rond level 45~50 gekocht voor mijn mage, voor maar 65 gold, loop er op level 57 nog steeds mee rond. Toen gekocht omdat die stomme Vexing Cane steeds maar niet dropte en voor mijn neus werd weggerolld door een druid toen hij eindelijk dropte :(.

Als ik een nieuw magisch character zou starten zou ik proberen meteen op level 35 dit ding te kopen, meteen 25 levels lang voorzien van een prima wapen. Desnoods geld lenen van een guildie als het je eerste character is.

Wat is eigenlijk een mooie enchant voor op een SoJ? Iemand een voorbeeld van blauwe of paarse glow (en welke enchants zijn dat)?
Ik heb SoJ idd direct op level 35 equipped, dan heb je er het meeste profijt van. De mijne kostte 80g, wat toch geen slechte prijs is denk ik. Er zat al een +9i enchant op die een gele gloed geeft. Niet de meest efficiënte enchant natuurlijk, maar ik zou anders ook niet weten wat er op te gooien :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
addictive schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:40:
die ZF baas killen is easy, heb je alleen goede tactics voor nodig. Net zoals de 'cave boss' in ZF :)

bij de boss waar de vexing cane dropt moet je allemaal zijn 'kamertje' inrennen. Dan spawnen maar 2 andere mobs :)

Cave boss iedereen op de steen laten staan, een hunter/warlock met pet de boss laten pullen. En warrior de boss laten tanken. De spawnende mobs krijgen evades als ze willen aanvallen dus je hoeft enkel de baas te killen. Zodra de baas dood is gewoon wachten totdat de mobs despawnen (minder dan een minuut)

easy-peasy :)
Exploits.com :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
ScrooLoose schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:01:
[...]

volgens mij ligt dat gewoon aan de frequentie van je monitor, die is bij mij 85 en dus is bij mij de "fps cap" ook 85
mja, frequentie van m'n monitor is ook 85 en vsync staat uit... maar fps komt dus niet hoger dan 100.0 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:36:
[...]

Ik denk dat je guildies idd iets van dual core met HT ofzo hebben.

als ik op mijn HT PC (geen dual core) speel geeft hij ook maar een load aan van 50%

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 14-05-2006 12:40 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:41:
[...]
Jouw "mening" was totaal niet doordacht. En aangezien het merendeel op dit forum graag intelligente discussies voert past jouw post er totaal niet tussen. Dus post OF goed doordachte posts, of post niet.

Hoe haal je het in je hoofd om aan hunters 15 seconden silence te willen geven? We 2-shotten nu al clothies, als we ze ook nog konden silencen dan hebben we helemaal nergens meer skills voor nodig. Hunters zijn goed zoals ze zijn.
agree, ik ben een blije hunter, ik kan niet altijd van elke class winnen, maar ik voel me wel lekker uitgebalanceerd. Ik wil het helemaal niet te gemakkelijk hebben, wat is er nou aan om een silence te doen en dan weg te rennen en nog eens te bandagen. Alsof een trap niet goed genoeg is, en een trap heb je nog wat skill nodig om je tegenstander erin te lokken of er om heen te kiten (maakt mij weinig uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
heuveltje schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 09:55:
[...]

Mwah of ik nou een goede mage ben :?

IIG Staff is plain simpel :)
1 > 20 alles wat je kunt vinden
20 > 34 Staff of westfall uit DM
34 > 60 Illusionary rod uit SM
60 > MC Rodd of the ogre magi. Uit DM tribute
Of als je veel gelul hebt
50 > 60 Huppeldepups vexing cane uit ZG

Build. Al de leuke pve dingen zijn zon beetje weggehaald uit de arcande tree, dus laaat die zolang maar achterwege. Dan heb je de eeuwige discussie fire vs frost. Als je veel quest is fire WS de betere, maar daar zal hier vast wel iemand het niet mee eens zijn :)

tips > its not about the reaching 60, but having fun getting there
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17710
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17737

deze combi speel ik nu mee op mn lock tot lvl 60 gok ik zo.. veel beter kan je ze afaik niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ben intussen een maand of 2 WoW loos maar het gaat toch weer een beetje kriebelen :X Ben er mee gestopt omdat het een beetje begon te vervelen eigenlijk...

Maarem, is er eigenlijk al bekend of bij de expansion ook nieuwe classes komen? Weet wel dat er nieuw alliance race bekend is, maar over nieuw ras kan ik niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
sOid schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:06:
Ben intussen een maand of 2 WoW loos maar het gaat toch weer een beetje kriebelen :X Ben er mee gestopt omdat het een beetje begon te vervelen eigenlijk...

Maarem, is er eigenlijk al bekend of bij de expansion ook nieuwe classes komen? Weet wel dat er nieuw alliance race bekend is, maar over nieuw ras kan ik niets vinden...
Er komen géén nieuwe classes, wel een nieuwe profession (jeweler).

* pagani is ook met pauze sinds een maand of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
johnnyv.nl schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:06:
[...]

Er komen géén nieuwe classes, wel een nieuwe profession (jeweler).

* BootVluchteling is ook met pauze sinds een maand of twee.
enlighten me..? kan je dan neck armor maken ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:09:
[...]

enlighten me..? kan je dan neck armor maken ofzo??
Nee dat is Jewelcrafting wat hij bedoelt :)
Er komen socketed items net als in Diablo2, en die jewelcrafters kunnen daar dus jewels voor maken om in te doen zodat equipment beter wordt.

Jammer dat er geen nieuwe classes komen :( Maarja wel nieuwe spells enzo dus dan ist ook nog wel leuk.

Ben overigens erg benieuwd hoe ze dat gaan doen met MoltenCore enzo, want als je eenmaal lvl 70 bent dan kan je heel makkelijk MC doen met een paar mensen...

[ Voor 15% gewijzigd door sOid op 14-05-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
sOid schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:18:
[...]

Er komen socketed items net als in Diablo2, en die jewelcrafters kunnen daar dus jewels voor maken om in te doen zodat equipment beter wordt.

Jammer dat er geen nieuwe classes komen :( Maarja wel nieuwe spells enzo dus dan ist ook nog wel leuk.

Ben overigens erg benieuwd hoe ze dat gaan doen met MoltenCore enzo, want als je eenmaal lvl 70 bent dan kan je heel makkelijk MC doen met een paar mensen...
op lvl 53 kan ik ook heel makkelijk Deadmines doen ;) maar daarom zijn er dus hele nieuwe gebieden + nieuwe instances en de daarbij behorende loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
addictive schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:25:
[...]

op lvl 53 kan ik ook heel makkelijk Deadmines doen ;) maar daarom zijn er dus hele nieuwe gebieden + nieuwe instances en de daarbij behorende loot :)
Ja oke, maar de BOE items die in MC/BWL droppen kan je dan alsnog voor vrij veel geld verkopen aan LVL 60 characters. Dat bedoel ik een beetje, dat heb je met de Deadmines niet, maar MC en BWL kunnen gewoon een pure goldfarm instance worden voor lvl 65/70, hoewel meeste items wel BoP zijn natuurlijk...

@ Sphandor,
Hmm wist ik zelf ook nog niet, met name die fist weapons niet :) Weer wat geleerd ;)

[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 14-05-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:07
sOid schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:18:
[...]

En vergeet de necklaces, rings en fist weapons niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
sOid schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:26:
[...]

Ja oke, maar de BOE items die in MC/BWL droppen kan je dan alsnog voor vrij veel geld verkopen aan LVL 60 characters. Dat bedoel ik een beetje, dat heb je met de Deadmines niet, maar MC en BWL kunnen gewoon een pure goldfarm instance worden voor lvl 65/70, hoewel meeste items wel BoP zijn natuurlijk...
nouja, dat geld ook voor items uit bijvoorbeeld SM, die zou je oo kunnen verkopen aan players van dat lvl.

En als MC echt makkelijk wordt, dan gaat de prijs van die items ook erg omlaag natuurlijk :)

Maar wel een goed punt wat je hebt ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
addictive schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:31:
[...]

nouja, dat geld ook voor items uit bijvoorbeeld SM, die zou je oo kunnen verkopen aan players van dat lvl.

En als MC echt makkelijk wordt, dan gaat de prijs van die items ook erg omlaag natuurlijk :)

Maar wel een goed punt wat je hebt ja :)
Mja das opzich wel waar. Maarja items uit MC leven altijd meer op dan SM ;) Maar ik denk dat als het heel erg wordt, ze het oplossen door alles BoP te maken, dan heb je er toch alleen maar wat aan als je het zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Weet iemand welke addon de rolls van players - op volgorde - in de chat linkt? Altijd wel handing als ML bij het uitgeven van de ZG coins / AQ scarabs

De nieuwe site van curse-gaming is een beetje on overzichtelijk...ik kan de search niet vinden..alleen de google search.

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 14-05-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:23:
[...]

deze combi speel ik nu mee op mn lock tot lvl 60 gok ik zo.. veel beter kan je ze afaik niet vinden..
Hmm.. weinig tot geen stamina en geen +dam. Niet echt super hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wel als je een +23 fire en +23 shadow attack chest heb :)

true, ik heb weinig stamina, maar ik doe wel crits van 2000 :) vandaag 1x iig met soul fire :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Kan je na Rank 6 nou niet meer dan 1 rank per week stijgen, of na Rank 5?
Had zoiets gelezen nl. maar weet niet precies meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-02 21:27
Dat maakt niet uit, het wordt er alleen maar veel moeilijker op. Ik ben rank 6-8 gegaan in 1 week. En bij ons in de server verkopen ze MC runs. 100g om mee te gaan met een run en 150g per BoP en 250g per BoP item. Wel een goed idee als je het op farm status hebt en je leden er niks meer aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Yes vandaag eindelijk Majordomo neer!
eerste try was nog wat gerommel met de tanks die de loskomende healers niet snel genoeg oppakten. Maar de 2e try ging echt smooth.

Daarna nog even bij ragnaros gaan kijken.
In een paar seconde was de helft van onze dps weg, we hebben nog veelste weinig Fire resist.
toch nog tot 73% gekregen.

ook nog Bracers of Might geloot, echt tijden geleden dat er might dropte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
pyrofielo schreef op zondag 14 mei 2006 @ 18:58:
Yes vandaag eindelijk Majordomo neer!
eerste try was nog wat gerommel met de tanks die de loskomende healers niet snel genoeg oppakten. Maar de 2e try ging echt smooth.

Daarna nog even bij ragnaros gaan kijken.
In een paar seconde was de helft van onze dps weg, we hebben nog veelste weinig Fire resist.
toch nog tot 73% gekregen.

ook nog Bracers of Might geloot, echt tijden geleden dat er might dropte.
pyro, zit je nou in madhouse? en zo ja, welke char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:20:
[...]

pyro, zit je nou in madhouse? en zo ja, welke char?
Yup Madhouse Astennu.
zou eigelijk in me sig moeten staan,,,, misschien als ik ja aanvink :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

BootVluchteling schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:23:
[...]

Een warlock heeft meer aan sta dan aan int. Geen mana meer > lifetap...of darkpact. Imo is Zumrah's veel beter dan de combinatie die jij nu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dol_Fijn schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:26:
[...]

Een warlock heeft meer aan sta dan aan int. Geen mana meer > lifetap...of darkpact. Imo is Zumrah's veel beter dan de combinatie die jij nu gebruikt.
hoeveel health en mana moet ik in jouw idee ongeveer hebben..? ff om te kijken waar en hoeveel ik afwijk van iemand's visie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Pure_666 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 17:34:
En bij ons in de server verkopen ze MC runs. 100g om mee te gaan met een run en 150g per BoP en 250g per BoP item. Wel een goed idee als je het op farm status hebt en je leden er niks meer aan hebben.
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt mij grote onzin om te moeten betalen om mee te mogen in een dungeon. Iemand die er geen geld voor heeft zou dan niet mee mogen en wordt uitgesloten van dat. Beetje triest al zeg ik het zelf. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rakkerzero schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:50:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar het lijkt mij grote onzin om te moeten betalen om mee te mogen in een dungeon. Iemand die er geen geld voor heeft zou dan niet mee mogen en wordt uitgesloten van dat. Beetje triest al zeg ik het zelf. :/
het gaat om mensen waarvan hun eigen guild goed genoeg is, en als de MC guild is gesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor mij ... (A)

lvl 29 nu ! =D heb mooie items :)
zit er een GoT guild op trollbane ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat niet, maar de volgende guilds zijn (vlgs mij) 100% NL

Horde:

Exomna
Blackraven
Uprising
GEK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nou, misschien vannacht dus migrate naar Grim Batol...
Ik had alleen nog een vraagje, blijft je honor gespaard na migrate?
Heb deze week 60k gegrind, maar iemand zei dat het misschien gereset wordt na migrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
kan iemand uitleggen hoe VAEL molt...

we blijven maar wipen wordt er gek van, onyxia easy - MC cleared makkelijk- razorgore gaap

maar... vael die wil maar niet dood(ok bij 1 keer op 0.5% dat was baaaalen)

help ons :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
superbassie schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:18:
Nou, misschien vannacht dus migrate naar Grim Batol...
Ik had alleen nog een vraagje, blijft je honor gespaard na migrate?
Heb deze week 60k gegrind, maar iemand zei dat het misschien gereset wordt na migrate.
honor gaat niet mee met migrate... je krijgt dus geen honor voor de week dat je migrate... is bij ons op Bladefist nog een 'groot' probleem geweest omdat mensen dus bewust een pvp-break namen omdat 't toch gereset zou worden... alleen dankzij blizz werd migration steeds verschoven totdat 't uiteindelijk pas na woensdag kon (hierdoor verloren mensen hun rank (omdat ze die pvp-break hadden genomen) :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:56:
Tijd voor mij ... (A)

lvl 29 nu ! =D heb mooie items :)
zit er een GoT guild op trollbane ? :o
Exomna / Blackraven kom je niet niet. Je best optie is uprising tot lvl 50, daarna word je geinvite in GEK vanaf 50 als ik me niet vergis.
Rakkerzero schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:50:
[...]

Als jij niet in een MC raiding guild zit dan is dit je enige manier om aan tier 1 items te komen. Waarom zou een guild jou gratis mee moeten nemen terwijl ze zelf de nexus shards goed kunnen gebruiken voor enchants?

Waarom altijd dat gejank van "the poor people" dat het allemaal niet eerlijk is? Werk voor je euro/gold. Warcraft is in deze niet anders dan het echte leven. Tenzij je natuurlijk denk dat guildies gold moeten dokken om de instance in te mogen : P

[ Voor 59% gewijzigd door ImdaMned op 14-05-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Viggen schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:06:
[...]

honor gaat niet mee met migrate... je krijgt dus geen honor voor de week dat je migrate... is bij ons op Bladefist nog een 'groot' probleem geweest omdat mensen dus bewust een pvp-break namen omdat 't toch gereset zou worden... alleen dankzij blizz werd migration steeds verschoven totdat 't uiteindelijk pas na woensdag kon (hierdoor verloren mensen hun rank (omdat ze die pvp-break hadden genomen) :P)
Meeeen, heb voor niets lopen pvp'en dan >.<

[ Voor 5% gewijzigd door superbassie op 14-05-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
superbassie schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:15:
[...]

Meeeen, heb voor niets lopen pvp'en dan >.<
mja, jouw fout :P

uit de Migration FAQ:
What about my PvP rank and Honor points?
Your PvP rank and your PvP Honor Points total will transfer as is, but all of the current week's contribution points will be lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele happy plate user hier: Gauntlets of Annihilation
Voelde erg goed om CThun te oneshotten. Ouro daarna na 1 screwup neer, en weer de healing hat uiteraard :+ Don Rigoberto's Lost Hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zondag 14 mei 2006 @ 22:02:
kan iemand uitleggen hoe VAEL molt...

we blijven maar wipen wordt er gek van, onyxia easy - MC cleared makkelijk- razorgore gaap

maar... vael die wil maar niet dood(ok bij 1 keer op 0.5% dat was baaaalen)

help ons :)
Als je tot 1/0,5% komt dan zal je taktiek wel niet verkeerd zijn. Vael is nooit op farm. Al kill je de rest nog met je ogen dicht, Vael niet. Dussum... blijven proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik ga dus niet migraten denk ik...ben alleen bang dat er straks helemaal niet meer ge-pvp'ed kan worden in BB :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na maanden van niet wow'en weer eens begonnen en omdat ik mijn oude char (dwarf Hunter) op Runetotem (normal) niet zo leuk vind een nieuwe char begonnen op Twisting Neather.
Ik ben nu nog aan het up-lvl 'n, maar wil op den duur wel in een guild terchtkomen.
Welke Nederlandse guilds zitten er op Twisting Neather ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

BootVluchteling schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:47:
[...]

hoeveel health en mana moet ik in jouw idee ongeveer hebben..? ff om te kijken waar en hoeveel ik afwijk van iemand's visie..
Hangt van je lvl af en de rest van je gear...rond de 3500 hp en 5500mp rond lvl60 is normaal. Vergeet niet dat op Zumrah's ook +damage zit...op die Charstone zit 2MP5...zet niet echt zoden aan de dijk. MP5 is meer voor priest hoewel die sinds 1.11 voornamelijk +heal gaan (tenminste ik wel). Voor mijn profiel zie hier. (Overigens is dit een alt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
Lol, net meteen even me character gemigrate van Dmaw naar Frostmane, meteen guildloos :P
Me alts doe ik nog ff niet, ik had beter eerst de prijzen kunnen checken.

Op onze server was 1 stack dreamfoil 12g, hier 20 :X. Jammer dat ik op alts niet meer dan 10g heb, valt wat aan te verdienen natuurlijk :D
Eindelijk van die lagserver af :o

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
whiteclear schreef op zondag 14 mei 2006 @ 16:06:
Weet iemand welke addon de rolls van players - op volgorde - in de chat linkt? Altijd wel handing als ML bij het uitgeven van de ZG coins / AQ scarabs

De nieuwe site van curse-gaming is een beetje on overzichtelijk...ik kan de search niet vinden..alleen de google search.
- EDIT -

Nu is er wel een search beschikbaar. Maar gaarne toch een respond aub.

[ Voor 12% gewijzigd door whiteclear op 15-05-2006 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

whiteclear schreef op maandag 15 mei 2006 @ 07:34:[...]

- EDIT -

Hmm...linken in de chat dat weet ik niet, maar er is wel een addon die zelf met een popup window komt en daar de rolls van hoog naar laag bij houdt. Loothog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
whiteclear schreef op maandag 15 mei 2006 @ 07:34:
[...]

- EDIT -

Ik gebruik zelf titanRoll, geeft de hoogste roll die gerollt is de afgelopen X secondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 60 lock heeft 4700 hp / 4700 mana +/- 120 magic dmg +/- 40 shadowdmg.
dit is unbuffed zonder enchants nog :)

Ik zou die offhand met die spi / int laten liggen, doe dan een ...of the eagle (int + sta), Spirit hebben locks niet nodig imo.

Is Robe Of The Void zo goed dat ik me mining ervoor drop en dan die robe maak, of kan ik beter voor een andere robe gaan. (zit nu met dreadmist robe)

(nemisis zit er niet in)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

GODVERDOMMMEEEEEE!

Ga je migraten, heb je een unique charname en dan NOG kom je er aan de andere kant eentje tegen met dezelfde naam :/

Sorry, the name Raserian already exists on the Frostmanerealm. If you want to move to this realm you’ll need to rename your character.

Nu ben ik vet sjaggo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:52

Valkyre

Kitesurf FTW!

Gister ochtend even begonnen met een UNdead priest, en moet zeggen is ook dikke fun.
gisteravond ook lvl 14 gedinged, en psycic scream, is dikke lool.

sowieso priest icm Spirit Tap, is heel erg releaxt, ik wil eerst shadow form hebben, dus ik ga eerst mooi shadow :)

met mijn Main Mage, + guild gister weer ZG in geweest, maar weer wipe bij de bat boss.

alle adds die komen, splitten teveel, waarschijnlijk is het beter om de AOE casters en de Healers allemaal in de Friendly AOE spervuur te zetten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:14:
Dat niet, maar de volgende guilds zijn (vlgs mij) 100% NL

Horde:

Exomna
Blackraven
Uprising
GEK
Exomna heeft natuurlijk ook een leuk assortiment Belgen ;)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaseriaN schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:50:
GODVERDOMMMEEEEEE!

Ga je migraten, heb je een unique charname en dan NOG kom je er aan de andere kant eentje tegen met dezelfde naam :/

Sorry, the name Raserian already exists on the Frostmanerealm. If you want to move to this realm you’ll need to rename your character.

Nu ben ik vet sjaggo :(
Neem ff een andere naam en maak een ticket, het kan goed zijn dat iemand anders van jou oude realm er snel een char heeft gemaakt met jou naam, waardoor jij je naam moet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Yeah gister lvl 42 geworden :)
Ik vind het spel wel steeds leuker worden, zeker naarmate je hoger in lvl wordt.
Ben gister ook naar de Dark Portal geweest... Moet zeggen dat dat kewl is, zeker als je de vorige Warcraft games ook hebt gespeeld.
Alleen de guards rondom de portal vonden het wat minder dat ik langs kwam :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
M1lamb3r schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:01:
[...]

Neem ff een andere naam en maak een ticket, het kan goed zijn dat iemand anders van jou oude realm er snel een char heeft gemaakt met jou naam, waardoor jij je naam moet wijzigen.
Inderdaad, zelfde had ik ook. Heb toen wel lang moeten doorzeuren bij twee GM's maar uiteindelijk m'n naam terug gekregen. (De "stelende" char was inmiddels lvl 16 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

even een beetje met de talent calculator gespeeld, en denk dat ik ongeveer deze build ga aanemen voor mijn priest:

http://www.wow-europe.com...0000000005502520103511251

any thoughts :)

@ Crasoverride:

ik denk sowieso dat wow na lvl 20 steeds leuker word, met je eerste char is alles leuk/vet en cool.
nou ja nu ken ik zon beetje alle quest in the barrens wel, en kan je lekker snel lvlen wat zeker relaxt is.

ook omdat mijn mage taillor is even, wat gear gemaakt + 4 x runecloth bag. en dan heb ik nog een shammy rond lvl 22 die enchanter is, dus ook nog eens free wands, vanaf lvl 5 en lvl 13 :)

toen ik gister mijn priest aanmaaktte, gelijk uitgelogd, en bags + wands + 10g gemaild, kwam voor het eerst in brill aan en ik had gelijk post :)
vooral die Bags zijn super relaxt tijdens questen, lvl 8 heb ik overgeslagen, door al mijn quest in te leveren, ging ik van lvl 7 in 1 keer naar lvl 9 :) hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 21:34
Gisteren weer een erg mooie dag gehad. S'middags als eerste Onyxia gedaan, in de tweede try was ze neer (3e keer voor de guild). Daarna MC gedaan, we hadden Luci, Maggie en Gehennas al neer dus we konden doorgaan naar Garr.
Zowel Garr als Geddon gingen in een keer neer en dus konden we onze eerste try's gaan doen op Sulfuron. Deze baas ging echter in één keer neer :D :D We besloten om ook Golemag maar te proberen en ja hoor; ook deze ging in de eerste try neer! Echt een lekker gevoel, we gaan met de guild nu echt vooruit. Iedereen luisterd goed naar de tactics en het wordt ook nog goed uitgevoerd ook :p Het was voor iedereen de eerste keer dat ze deze bazen uberhaupt zagen en dan gaan ze nog neer ook nog.

Nu moeten we dus Majordomo gaan doen, maar we kunnen deze nog niet 'summonen'... Iemand enig idee wat we hiervoor moeten doen?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
[b][message=25753024,noline]Nu moeten we dus Majordomo gaan doen, maar we kunnen deze nog niet 'summonen'... Iemand enig idee wat we hiervoor moeten doen?
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=27341 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb even een vraagje :

Is het normaal dat iedereen er een potje van maakt in ZF??
Ik heb de afgelopen dagen niks anders gedaan als ZF voor de big bad pauldrons, maar een van de vele keren kwamen wij tot de chieftain die deze dropt
( en das toevallig, deze keer weer niet ( altijd als ik kom dropt iets anders ) domme ripsaw :( )

Maar even on topic:
Ik vind dat iedereen ZF maar als een gein dungeon of zo beschouwd, elke keer maak ik goede afspraken van jij pullt jij tanked en ik heal enz en dat gaat altijd lekker tot ongeveer halverwege de dungeon dan gaan er altijd een paar eikels of de held uithangen ( mage denkt dat ie kan tanken, priest gaat voorop lopen enz) of dan gaan er ( the mother of all irritations ) een paar gewoon leaven, omdat ze naar hun oma toemoeten of eten of dat papa of mama opeens achter de pc moet.( damm waarom begin je er dan aan als je gvd weet dat je het niet af kan maken :( :( :( )

Ergste van alles is dat als zo'n noob de held heeft uitgehangen en iedereen het met de dood heeft moeten bekopen ze ook nog, noob paly ( ik dus ) durven te zeggen.( kortom iemand anders de schuld geven )

Ik denk dat dit hoofdzakelijk komt omdat het tegenwoordig stikt van de 13 jarigen ( of nog jonger ) op wow.
Over het algemeen geld die doen maar wat.
De beste groepjes zijn naar mijn mening groepjes waar de spelers toch 18+ zijn. Die kunnen veel meer tactische overwegingen maken en hebben niet last van hun hormoontjes ( lees: de neiging op te scheppen of de held uit te hangen )

Stelling 1:
Ik ben dan ook voor een systeem dat je iemand zijn leeftijd kan opvragen voordat je hem/haar in de party toelaat.

Stelling 2:
Ik ben van mening dat het mogelijk moet zijn om of tegen in game geld NPC's in te huren ( noem het maar mercenaries of zo ) die met je de dungeon in gaan. Kan je tenminste alles zelf houden en ben je ook niet afhankelijk van iemand anders zijn skills.( noob of perfect teamplayer )
Verder vind ik dat als iemand midden in de dungeon de party verlaat en meestal de val van de party veroorzaakt die strafpunten moet krijgen ( die ook opvraagbaar zijn ), bovendien moeten er dan doormiddel van save points of zo ter plekke een mercenarie ingehuurd kunnen worden.

Jezus ik had volgens mij zelf bij Blizzard moeten werken. zie allemaal nuttige dingen :) wie is het mij eens of totaal oneens????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:35:
Gisteren weer een erg mooie dag gehad. S'middags als eerste Onyxia gedaan, in de tweede try was ze neer (3e keer voor de guild). Daarna MC gedaan, we hadden Luci, Maggie en Gehennas al neer dus we konden doorgaan naar Garr.
Zowel Garr als Geddon gingen in een keer neer en dus konden we onze eerste try's gaan doen op Sulfuron. Deze baas ging echter in één keer neer :D :D We besloten om ook Golemag maar te proberen en ja hoor; ook deze ging in de eerste try neer! Echt een lekker gevoel, we gaan met de guild nu echt vooruit. Iedereen luisterd goed naar de tactics en het wordt ook nog goed uitgevoerd ook :p Het was voor iedereen de eerste keer dat ze deze bazen uberhaupt zagen en dan gaan ze nog neer ook nog.

Nu moeten we dus Majordomo gaan doen, maar we kunnen deze nog niet 'summonen'... Iemand enig idee wat we hiervoor moeten doen?
Je moet daarvoor de runes doven. Hiervoor moet je eerst een questchain doen om aan het water daarvoor te komen.

In het kort moet je het volgende doen:

To get this quest go to Baron Hydraxis in Azshara. He gives a few quests to kill elementals around the world. Return them, and he gives you a quest to kill some trash mobs in MC. Once you have done that you need to get (if you haven't already) honoured with the hydraxians, at which point he gives you a quest to return the hands from 4 of the MC bosses. Hand these in and he rewards you with this quest.

Long process, but worth it for the reward which gives you a nice ring for Onyxia/Ragnaros/Lava Packs, as well as the ability to get Aqual Essences, which are required to summon Ragnaros.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Goedemorgen,

Sinds afgelopen zaterdag ben ik ook aan WoW begonnen, nu vroeg ik me af welke server nou het nieuwste is ? zodat ik een beetje bij kan blijven bij de rest van de spelers op de servers. En welke servers zitten de meeste NLers ?

Ik zag dat er in de toekomst een aantal servers bij gaan komen, is het al bekend wanneer ? Als nieuwe speler is het natuurlijk leuk om daar te beginnen zodat je niet meteen achterloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
M1lamb3r schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:01:
[...]

http://www.warcraftrealms...9aede80f2&search=raserian

Aangezien er op Frostmane geen Raserian bekend is, zal het wel een lowbie zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:44:
[...]
Stelling 1:
Ik ben dan ook voor een systeem dat je iemand zijn leeftijd kan opvragen voordat je hem/haar in de party toelaat.
Dus, iemand van 13 vult in dat ie 18 is en komt alsnog bij jou in de party. Geen enkel systeem is waterdicht. hoe wou je aan de leeftijdsgegevens komen? Zelf invullen is fraudegevoelig. CC gegevens gebruiken mag niet en hoeft niet over de speler te zeggen.
Stelling 2:
Ik ben van mening dat het mogelijk moet zijn om of tegen in game geld NPC's in te huren ( noem het maar mercenaries of zo ) die met je de dungeon in gaan. Kan je tenminste alles zelf houden en ben je ook niet afhankelijk van iemand anders zijn skills.( noob of perfect teamplayer )
Euhm... je weet wel wat MMORPG betekend? Juist, iig geen single-player, hetgeen jij nu beschrijft.
Jezus ik had volgens mij zelf bij Blizzard moeten werken. zie allemaal nuttige dingen :) wie is het mij eens of totaal oneens????
Jezus heeft hier vrij weinig mee te maken denk ik. Verder zie ik niet waarom jij bij Blizzard zou moeten werken, aangezien ze nauwelijks meer singleplayer games maken.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ik vind dat iedereen ZF maar als een gein dungeon of zo beschouwd, elke keer maak ik goede afspraken van jij pullt jij tanked en ik heal enz en dat gaat altijd lekker tot ongeveer halverwege de dungeon dan gaan er altijd een paar eikels of de held uithangen ( mage denkt dat ie kan tanken, priest gaat voorop lopen enz) of dan gaan er ( the mother of all irritations ) een paar gewoon leaven, omdat ze naar hun oma toemoeten of eten of dat papa of mama opeens achter de pc moet.( damm waarom begin je er dan aan als je gvd weet dat je het niet af kan maken :( :( :( )
Aangezien papa of mama achter de PC moeten wonen ze en nog thuis en is de PC van de ouders. Ik denk dat als je ouders ineens plotseling erachter moeten je wel plaats maakt als je thuis wootn
Stelling 1:
Wat weerhoud je ervan het zelf te vragen? Want net zo goed als je dat zelf kan verzinnen kan je ook een andere leeftijd invullen die jij opvraagt.
Stelling 2:
Verder vind ik dat als iemand midden in de dungeon de party verlaat en meestal de val van de party veroorzaakt die strafpunten moet krijgen ( die ook opvraagbaar zijn ), bovendien moeten er dan doormiddel van save points of zo ter plekke een mercenarie ingehuurd kunnen worden.
Wat is dan het MM in MMORPG? dan kan je het hele spel solo spelen..
en zoals ik al zei: het is niet altijd de schuld van de gene die de party verlaat dat hij hem verlaat..
oneens dus ^^

ongeveer hetzelfde wat wouter post ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

volgens mij moet je gewoon horde rollen :P

heb ZF altijd wel een leuke instance gevonden, mooi kleurstelling, ook qua tijdsduur, is ie goed :)

[ Voor 81% gewijzigd door Valkyre op 15-05-2006 09:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja weet heel goed wat MMORPG betekend, maar ik het is gewoon een feit dat sommige NPC's beter vechten als sommige online spelers.

Okay inhuren en dan single playeren gaat misschien beetje ver, maar als iemand in een dungeon ( van 4 uur ) opeens leaved en zo 4 anders spelers de dupe laat worden dan vind ik best redelijk normaal dat deze dan maar (tijdelijk) opgevuld word door een NPC.

Leeftijd gegevens ( gewoon koppelen aan accountgegevens, geboortedatum ) met game cards is dit alsnog te neppen maar de meeste mensen spelen via de creditcard en dan is dat niet te neppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onzin, onzin, onzin, onzin......

Duidelijk oneens.
Dit lijkt op iets als een fundering onder een gebouw weg trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:56:
Leeftijd gegevens ( gewoon koppelen aan accountgegevens, geboortedatum ) met game cards is dit alsnog te neppen maar de meeste mensen spelen via de creditcard en dan is dat niet te neppen.
Nee? voor zo ver ik denk zijn de gene die -18zijn en thuis wonen degene zonder CC, en die hebben dan dus de CC gegevens van papa/mama/andere kennis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:45:
[...]

Je moet daarvoor de runes doven. Hiervoor moet je eerst een questchain doen om aan het water daarvoor te komen.

In het kort moet je het volgende doen:

To get this quest go to Baron Hydraxis in Azshara. He gives a few quests to kill elementals around the world. Return them, and he gives you a quest to kill some trash mobs in MC. Once you have done that you need to get (if you haven't already) honoured with the hydraxians, at which point he gives you a quest to return the hands from 4 of the MC bosses. Hand these in and he rewards you with this quest.

Long process, but worth it for the reward which gives you a nice ring for Onyxia/Ragnaros/Lava Packs, as well as the ability to get Aqual Essences, which are required to summon Ragnaros.
Die runes zijn toch die vierkante dingen die op de plek zijn bij elke baas? Als ik het dus goed begrijp moeten we 7 man hebben die de quest helemaal voltooid hebben? Ik zelf ben pas begonnen, dus ik moet alle hands nog inleveren.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
ik heb al de zoveelste zf run zal en met die hands van die doctor krijgen. voor mij was het gister al de 20ste run nog de hands weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ja weet heel goed wat MMORPG betekend, maar ik het is gewoon een feit dat sommige NPC's beter vechten als sommige online spelers.

maar ja de mensen die uberhaupt een CC op hun eigen naam hebben staan, zijn tochn 18+
dus schiet je nog niks mee op.
welke realm zit je?
ik zit zelf op een RPGPVP realm (the ventures co) en zijn vrij weinig kiddies, ik doe zelf heel weinig aan RPG maar ik ben ook niemand tot last, en vooral in instances nauwelijks mensen die weg moeten.

of zoek een goede guild, meestal met guildies leaved er niet zo snel iemand of er is wel een replacement.
had ik al gezegd roll Horde ? :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En feit blijft ook ( onkracht dat maar eens ) dat heel veel spelers op deze manier redeneren en ontken het maar niet is gewoon een feit:

Hmmm Dungeon ZF duurt gemiddeld dik 2 uur. In 1 uur kunnen we de Basilisk baas halen ( en ik nog maar 1 uur van papa ) en dat item heb ik nodig ach ja daarna laat ik de rest maar stikken boeie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay inhuren en dan single playeren gaat misschien beetje ver, maar als iemand in een dungeon ( van 4 uur ) opeens leaved en zo 4 anders spelers de dupe laat worden dan vind ik best redelijk normaal dat deze dan maar (tijdelijk) opgevuld word door een NPC.

Je hebt dus een heel weekend ZF gedaan? Ga gewoon ergens anders levellen, als je bij 60 komt kan je weer lekker instances in met PUG's en kan je alle gear weer vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

At Avylon,

jij bent er waarschijnlijk zo een , diegene die het hardst onzin roepen zijn meestel diegene die het doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:59:
En feit blijft ook ( onkracht dat maar eens ) dat heel veel spelers op deze manier redeneren en ontken het maar niet is gewoon een feit:

Hmmm Dungeon ZF duurt gemiddeld dik 2 uur. In 1 uur kunnen we de Basilisk baas halen ( en ik nog maar 1 uur van papa ) en dat item heb ik nodig ach ja daarna laat ik de rest maar stikken boeie!!!
zo ben ik dus niet ik ga gewoon de hele run mee, ongeacht of ik een item nou wel of niet heb maak het netjes af. tenzij ik een klote groep dan zeg ik het nog wel waarom ik stop, als het echt totaal niet loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:54:
[...]

volgens mij moet je gewoon horde rollen :P

heb ZF altijd wel een leuke instance gevonden, mooi kleurstelling, ook qua tijdsduur, is ie goed :)
Ik moet nog steets een keer die Carrot trinket daar ophalen :X
Maja heb een aantal slechte ervaringen met deze dungeon (altijd mensen die leaven klotenoobs enzo). Ach misschien een keer guildie vragen. Op lvl 60 moet je ZF toch wel met zn 2-en kunnen doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom op mensen, lees goed

allemaal reacties van zo ben ik dus niet is onzinnig!
Tuurlijk zijn er een hoop goede appels tussen de rotte peren.

Feit blijft dat de dungeons zo afhankelijk zijn gemaakt van een full party dat je vaak ( en wie is het niet overkomen ) je hele pc vol vloekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:59:

bij PUG, vroeg ik altijd of iedereen tijd genoeg had voor de desbetreffende instances, natuurlijk kunnen ze hier ook liegen, maar de meesten worden wel wat bewuster.

en zoals ik al zei, met guildies heb je dit waarschijnlijk minder. :P

vraag me eigenlijk af of ik als lvl 60 mage + shammy deze isntance kan soloen, de wave attacks niet, maar de rest.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarbij komt nog eens kijken dat een goede ZF run binnen 45 minuten klaar is, en dan heb je witchdoctor/stairs en chieftain gedaan.

Persoonlijk vind ik ZF maar een kale en saaie instance, komt zo ongeïnspireerd over.

Vind ik overigens wel bij meer instances zo.
de echt mindere instances in mijn ogen:

Stockades (meh, alleen leuk voor quests, maar verder is het te doen in een minuut of 15)
Gnomeregan (Met zo'n klotestad vind ik het niks gek dat die gnomes zichzelf hebben afgemaakt :P)
Zul'Farrak (Kaal, saai, bah)
Blackrock Depths(Het is dat Alliance er onyxia en mc prequests heeft zitten, anders was het voor mij een nooit bezochte instance geweest)

De rest valt op zich wel te pruimen, maar die 4 zijn toch echt de ergste instances ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
remcio schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:04:
[...]

zo ben ik dus niet ik ga gewoon de hele run mee, ongeacht of ik een item nou wel of niet heb maak het netjes af. tenzij ik een klote groep dan zeg ik het nog wel waarom ik stop, als het echt totaal niet loopt
offtopic:
Huntertje? Zo ja, ik kan nog migraten, maar vind het zo zonde van mn honor van deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op maandag 15 mei 2006 @ 09:59:
[...]

Die runes zijn toch die vierkante dingen die op de plek zijn bij elke baas? Als ik het dus goed begrijp moeten we 7 man hebben die de quest helemaal voltooid hebben? Ik zelf ben pas begonnen, dus ik moet alle hands nog inleveren.
Klopt, je hebt, volgens mij maar 6, mensen nodig met dat water bij zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:06:
kom op mensen, lees goed

allemaal reacties van zo ben ik dus niet is onzinnig!
Tuurlijk zijn er een hoop goede appels tussen de rotte peren.

Feit blijft dat de dungeons zo afhankelijk zijn gemaakt van een full party dat je vaak ( en wie is het niet overkomen ) je hele pc vol vloekt.
Ik begrijp je frustatie. Maarja zo is het spel het is een "Massive Multiplayer" game en dus ben je afhankelijk van anderen.
Tjah en dan kan het wel voorkomen dat je een aantal kloteruns hebt. Maar het gebeurt ook wel dat je een hele goede groep treft. Juist dat maakt het spel leuk tuurlijk vloek ik alles vol als ik weer eens een klotegroep heb, maar des te meer geniet ik als ik in een goede groep zit die de hele instance door knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
DW Fury build, toegang tot UBRS max ATM, welke breastplate zouden jullie kiezen?

http://ctprofiles.net/944052

?!?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay okay ik merk het al allemaal hardcore multy players hier. :)

Ik heb alweer wat beter bedacht. Maakt meer gebruik van de meeting stones.

Zodra een party in ZF of waar dan ook is en iemand leaved de party , dat deze dan automatisch opgevuld wordt met een speler die zich aangemeld heeft via de meeting stone en dat deze speler dan 18+ is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Ehm ik geloof dat mijn vraag in de discussie verzuipt, nogmaals dan :) weet iemand wat de recentste nieuwe PvP server is zodat ik als nieuwe speler een beetje bij kan blijven ipv tegen allemaal veteranen te spelen.

Hoorde dat er nieuwe servers bij komen, weet iemand wanneer deze eraan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...............
ben met het bovenste tekst met je eens.. behalve het gedeelte van de stellingen... Waarom vraag je geen guildies... Ik doe nooit instances met een noob party, en wat betreft ZF, ik denk de meeste jonge wow players denken dat ze Uber gear hebben en daarom dan denken dat ze superman zijn... want jah.. op zo'n level kan je makkelijk elites gaan solo'n, en dan denken hun van jah.. dan kan ik ook met 2 of meerdere tegelijk aan met een party,

wat betreft leavers... ik verzin ook een smoesje om uit een noob party te gaan :)

offtopic:
ik heb met mijn 19 priest solo in dm gegaan en ben tot de ogre gegaan... ik kon niet verder gaan.. omdat de ogre te sterk is voor mijn priest :(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Onzinnig idee, omdat de leeftijd van een persoon niet samenhangt met het feit of hij een goede speler is . Ik ken uitstekende spelers onder de 16 en complete idioten van 30 in het spel.

Je kan beter een addon downloaden waarmee je notes kan opgeven bij een speler, als je dan problemen met ze hebt kan je het bijhouden, daar heb je veel meer aan dan discrimineren op leeftijd.

En niks is zo'n afknapper als een party member die zijn frustraties uit op een medespeler, die komt bij mij al nooit in het goede boekje..

[ Voor 10% gewijzigd door Justice op 15-05-2006 10:20 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zo'n onzin dat jonge spelers nub zijn. We hebben een paar 16 jarigen in de guild. En die zijn redelijk volwassen en "pr0". Dit zijn dus spelers die jij uitsluit.

vaag ventje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:17:
[...]

Onzinnig idee, omdat de leeftijd van een persoon niet samenhangt met het feit of hij een goede speler is . Ik ken uitstekende spelers onder de 16 en complete idioten van 30 in het spel.

Je kan beter een addon downloaden waarmee je notes kan opgeven bij een speler, als je dan problemen met ze hebt kan je het bijhouden, daar heb je veel meer aan dan discrimineren op leeftijd.
ben met je eens :D, maar... mensen die wow te serieus nemen... zijn ook een beetje te veel van het goeie he.., wat ik hiermee wil zegge is dat uber pro gamers met uber micro gewoon niet mee te spelen zijn.. ze verwachten te veel van je... en dan verklaren ze je van elke foutje dat je maakt uit als uber noob of newbie of wutever dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:23:
[...]

ben met je eens :D, maar... mensen die wow te serieus nemen... zijn ook een beetje te veel van het goeie he.., wat ik hiermee wil zegge is dat uber pro gamers met uber micro gewoon niet mee te spelen zijn.. ze verwachten te veel van je... en dan verklaren ze je van elke foutje dat je maakt uit als uber noob of newbie of wutever dan ook
Micro ?

In WoW ?

:D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Gohan-san schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:08:
[...]

vraag me eigenlijk af of ik als lvl 60 mage + shammy deze isntance kan soloen, de wave attacks niet, maar de rest.
Ik, als paladin, deed dit wel eens met een guildie rogue... zonder veel problemen (we zijn wel ful epic). Nu doen we vooral mauradon, om wat nature resist items te farmen. Binnenkort gaan we voor de lol kijken of we ook ST kunnen 2-mannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
DM oost is denk het meest simpele van allemaal te 2 mannen? Een goed gegearde shammie + warrior 2 mannen alle bossjes in DM oost. Alleen zorgen dat je er een disser bij hebt voor de shards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zo irritant he,

Als je een uitspraak doet ( kan de huidige politiek ook wat van leren ) wil dat niet zeggen dat je iedereen meteen over een kam scheert.

Als ik zeg :
mensen van 13 jaar kunnen niet wow'en, mensen van 18 en ouder hebben vaak veel meer technisch/tactisch inzicht enz.

Bedoel ik:

Over het algemeen hebben enz

Dat wil zeggen tuurlijk zijn er wel hele goede mensen van 13 die kunnen wow'en ik zeg alleen dat vaak de noobs in die leeftijdklasse zitten en minder vaak in de 18+ klasse.

Vergelijk het maar met de hele allochtone discussie, daar moet je ook zo goed op je woorden letten als Harry Potter bv zegt:
In zwarte wijken is altijd veel criminaliteit wil niet zeggen dat iedereen een crimineel is.

Hoop dat het zo beetje duidelijk is.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.