Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:17:
Fuck op man. Ik peer um hier. Heb er niks meer te zoeken, kom niet om geflame te lezen. Ik ken me class goed genoeg om dat domme gezeur te lezen, lol.
Laters
ik peer em ook, al die noob opmerkingen hier altijd, hahaha lol.

misschien je eigen class maar duidelijk niet de andere classes dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Helox-in-a-box op 12-05-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ff vraagje,
ik zit als noob zijnde met een lvl21 undead warlock op trollbane (geen guild) en ik weet dat het een pvp server is maar ik wordt er ziek van steeds opnieuw naar mn lijk te moeten hollen omdat ik weer es voor de 4e keer in een uur gekilled wordt.

zijn er ook goede servers die alleen pve doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Yokidrink schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:27:
ff vraagje,
ik zit als noob zijnde met een lvl21 undead warlock op trollbane (geen guild) en ik weet dat het een pvp server is maar ik wordt er ziek van steeds opnieuw naar mn lijk te moeten hollen omdat ik weer es voor de 4e keer in een uur gekilled wordt.

ja pve server kiezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:48:
[...]

hoe typisch voor een class die cloth in 3 sec. naar de andere wereld schiet.

Hunters zijn nog niet imba genoeg nee. l2play :X kek
Ik ken me spel, thx.
eendje schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:50:
[...]

je kan gewoon z'n mana wegschieten.. ook erg effectief tegen manausers :)
Kan.. Maar duurt ff.
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:57:
[...]

mana drain sting, en kwil een pet voor mn priest!!111
Ik vecht niet constant met pet }:O
Mijn mana kan je ook leeg laten lopen :Y)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:59:
[...]

Paladins hebben een silence? Paladins hebben een armor verlagende spell? Nee dus.

Op een 6 seconde stun na met een 1 minuut cooldown hebben we zelfs geen manier om andere klassen te vertragen. Als je weg wil rennen, kan je dat ook (ohhh deed Judgement of Justice ook maar iets in pvp!).

Hunters hebben naar mijn mening geen enkele reden om te klagen.
Klaag ik? Niet bepaald, ik geef m'n mening en ondervond de last van silence op m'n Shaman 8)
ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:01:
[...]

Dit vraagt weer om een copy paste + edit

Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom mages worden uitgesloten wat healen betreft? En armor verlagende spells?

Mobs in Uldaman hebben bijvoorbeeld Armor piercing shot o.i.d. en letterlijk elke class kan healen behalve mages. Bandage is niet voldoende t.o.v. mind pet etc.

Mijn mening hoor. Maar healing wave, flash heal, rejuvenation, mind pet, (warlock thingy) e.d. moeten naar mijn mening ook een mage vorm krijgen.

maar om het even duidelijk te maken: ER ZIJN 8 VERSCHILLENDE CLASSES, DAAR HOREN DUS VERSCHILLEN IN TE ZIJN !!!

Anders maak je gewoon 1 class die:

- cloth/leather/mail/plate kan dragen
- dual wield/1h/2h/shield/axe/mace/sword/polearm/dagger/fistweapons/guns/bows/crossbows kan hanteren
- flash heals hebben 1.5 sec
- 2 verschillende healing over times
- een combat pet hebben

Maar zelfs jouw soort mensen kunnen hier waarschijnlijk nog iets tegenin kunnen brengen, alleen al puur voor het zeiken.
Mend pet heeft een 1sec delay en het vreet mana, een pet doet ondertussen ongeveer 1/5 van de hunter z'n schade. (wat blauwe gear betreft dan)
Waarom juist dan niet locken en afhandelen? Blink dan weg >:)
Laten we niet over verschillen beginnen O+
Care :Z
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:26:
[...]

ik peer em ook, al die noob opmerkingen hier altijd, hahaha lol.

misschien je eigen class maar duidelijk niet de andere classes dus.
Ja leuk hè. Mag geen meningen geven hier, het is altijd maar gezeur of niet?

Doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Kies een PvE server : )

Maar waar word je dan als lv 21 geganked? Volgens mij kan je dan nog steeds in the barrens questen. Horde gebied. Daarna kan je naar stonetalon mountain / thousand needles waar heel weinig alliance zit. Op lvl 30 naar de shimmering flats / desolace. Daarna zal je waarschijnlijk helaas naar Stranglethorn Vale moeten gaan. HET gank gebied op elke pvp server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:30:
Kies een PvE server : )

Maar waar word je dan als lv 21 geganked? Volgens mij kan je dan nog steeds in the barrens questen. Horde gebied. Daarna kan je naar stonetalon mountain / thousand needles waar heel weinig alliance zit. Op lvl 30 naar de shimmering flats / desolace. Daarna zal je waarschijnlijk helaas naar Stranglethorn Vale moeten gaan. HET gank gebied op elke pvp server
ik ben naar hillesbrand gegaan en da's niet fijn
en ja ik kan een pve server kiezen maar weet niet welke :) heb nu steelwheedle cartel gekozen aangzien die op de lijst als "recommended" stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;D, ik heb gistern met me 18 priest een 18 elite mage in dm gesolod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:28:
[...]

Ik ken me spel, thx.

[...]

Kan.. Maar duurt ff.

[...]

Ik vecht niet constant met pet }:O
Mijn mana kan je ook leeg laten lopen :Y)

[...]

Klaag ik? Niet bepaald, ik geef m'n mening en ondervond de last van silence op m'n Shaman 8)

[...]

Mend pet heeft een 1sec delay en het vreet mana, een pet doet ondertussen ongeveer 1/5 van de hunter z'n schade. (wat blauwe gear betreft dan)
Waarom juist dan niet locken en afhandelen? Blink dan weg >:)
Laten we niet over verschillen beginnen O+

[...]

Care :Z

[...]

Ja leuk hè. Mag geen meningen geven hier, het is altijd maar gezeur of niet?

Doei.
Oke, quote wars!

FF serious, je weet gewoon serieus niet waarom een hunter geen silence en stuns krijgen? Want dan ken je obviously NIET je class. Waarom heeft een hunter ze nodig? Wat is er nog leuk aan om tegen een class te vechten die echt ALLES dan kunnen? Seriously, je stelt een vraag waar je na flinke tijd lvl 60 te hebben gespeeld allang een antwoord op moet hebben gevonden. Heb je dat antwoord niet, ben je een n00b die gewoon niets weet van of z'n eige class of andere classes.

Thnx, en care back at ya...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:01:
[...]

Mobs in Uldaman hebben bijvoorbeeld Armor piercing shot o.i.d. en letterlijk elke class kan healen behalve mages. Bandage is niet voldoende t.o.v. mind pet etc.
Euhh warriors hebben echt geen healing! het hoort mischien ook niet zo omdat ze plate dragen en een paar goede klappen hebben waarmee ze zichzelf mischien iets minder snel dood helpen.. maar je uitspraak klopt dus niet helemaal.

(blood craze is geen healing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:17:
Fuck op man. Ik peer um hier. Heb er niks meer te zoeken, kom niet om geflame te lezen. Ik ken me class goed genoeg om dat domme gezeur te lezen, lol.
Laters
Misschien moet je es gaan denken wat je allemaal WEL hebt als een hunter voordat je gaat lopen zeuren over wat je nodig DENKT te hebben.

Beste damage/aggro ratio in het spel
Een gratis tank tegen melee en een gratis interrupter tegen casters
Goede damage in het algemeen
Goede extra skills voor je damage
Damage over time spells
Een lichte AoE
De mogelijkheid om een melee class permanent in CC te houden terwijl je hem afschiet
De mogelijkheid om een caster class in 2 schoten dood te hebben
De enige echte mogelijkheid om rogues en andere mensen die zich verborgen houden te zien
Het op een na beste armour type in het spel

Dan ben je nog es Alliance ook, met je 20 extra buffs in een raidomgeving waar je nooit echt zonder mana zal zitten.

En dan nog gaan lopen schreeuwen dat je niet alles hebt? En vervolgens hooghartig gaan lopen doen als wij, die allemaal TEGEN hunters moeten vechten, het totaal niet met je eens zijn?

Volgens mij hoor je hier niet echt. Ga dan alsjeblieft ook echt weg zoals je aangeeft ipv daarna weer te gaan lopen replyen want zo word je niet eens serieus genomen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:13:
[...]

Euhh warriors hebben echt geen healing! het hoort mischien ook niet zo omdat ze plate dragen en een paar goede klappen hebben waarmee ze zichzelf mischien iets minder snel dood helpen.. maar je uitspraak klopt dus niet helemaal.

Concussion blow+Bandage ftw!
En Bloodthirst/Blood Craze zijn echt wel healing :P

@Imda: ga eens werken, nub

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:23:
[...]

Concussion blow+Bandage ftw!
En Bloodthirst/Blood Craze zijn echt wel healing :P

@Imda: ga eens werken, nub
Intimidating Shout en Bandagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[sarcasm]

Het klopt HAAKU, imdamned is een nub, die geen warrior heeft, hij snapt er nix van. Rogues healen toch wel?

[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:26:
[sarcasm]

Het klopt HAAKU, imdamned is een nub, die geen warrior heeft, hij snapt er nix van. Rogues healen toch wel?

[/sarcasm]
Bah, ik ben NIX !!!11one

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:26:
[sarcasm]

[/sarcasm]
8/8 Bloodfang! En straks heeft natuurlijk iedereen 2/8 Bloodscythe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:27:
[...]

8/8 Bloodfang! En straks heeft natuurlijk iedereen 2/8 Bloodscythe!
je vergeet 4/9 Plagueheart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:13:
[...]

Kan het niet laten om hier verder over in te gaan : )

het hoort mischien ook niet zo omdat ze plate dragen en een paar goede klappen hebben waarmee ze zichzelf mischien iets minder snel dood helpen..

paladin enzo, ja ik weet het, paladin is geen warrior maar jij beschrijft nu iemand die wel een insane armorcount kan halen + uber healing : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
zucht.. neem eens een andere class en ga dan wanken hoe "zwak" je als hunter bent..

elke class heeft zn sterke punten en zn zwakke punten.. hunter meer sterke dan zwakke.. tis ook de makkelijkst speelbare class, dus de meeste noobs spelen deze ook.. blijkt ook wel aan je reactie.

goed. genoeg woorden aan vuil gemaakt..

vanavond mc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
ik probeerde laatst is te checken voor hoeveel me bloodfang nou eigenlijk healed in lange gevechten zoals chromaggus, of nef, ben daar wel benieuwd naar maar damagemeters liet hem niet zien bij mij (nieuwste versie) ben ik scheel en heb ik l2play nodig of staat hij er bij niemand bij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Yokidrink schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:27:
ff vraagje,

Je moet dan even een server opzoeken die 'Normal' zijn (PvP is optioneel dan) of een RP server.
Ik speel zelf op Nordrassil, en moet zeggen dat ik echt nooit PvP :D
Ik vind PvE gewoon veel leuker :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03
Ik ben inmiddels een lvl 19 hunter. Ben alleen nog onzeker waar een hunter zijn talents in moet stoppen. Ik denk dat ik ga voor Marksmanship en Survival, voor zowel pve als pvp. Echter hoor ik dat BM specced hunter moeilijker te kilen zijn in pvp? Zelf vind ik de tree erg op je pet berust en aangezien 9 van de 10 personen je pet negeert in pvp lijkt het mij niet erg nuttig om daar punten in te stoppen. Ook ben ik nog aan het twijfelen tussen wyvernsting of scattershot.

Weet niet welke het beste is voor pvp. Moet natuurlijk goed uit de voeten kunnen in pve maar aangezien ik op een pvp server zit ben ik liever wat sterker in pvp.

Dus graag hoor ik van jullie ideeen waarvoor ik het beste kan gaan.
Op het moment is het voor mijn dus 0/20/31 of 0/21/30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:08:
[...]

paladin enzo, ja ik weet het, paladin is geen warrior maar jij beschrijft nu iemand die wel een insane armorcount kan halen + uber healing : )
Nou nou, insane armorcount.. Met normale raid buffs en improved devotion aura haal ik niet eens de 10k armor! ;)
KraveN schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:28:
Ik ben inmiddels een lvl 19 hunter. Ben alleen nog onzeker waar een hunter zijn talents in moet stoppen. Ik denk dat ik ga voor Marksmanship en Survival, voor zowel pve als pvp. Echter hoor ik dat BM specced hunter moeilijker te kilen zijn in pvp? Zelf vind ik de tree erg op je pet berust en aangezien 9 van de 10 personen je pet negeert in pvp lijkt het mij niet erg nuttig om daar punten in te stoppen. Ook ben ik nog aan het twijfelen tussen wyvernsting of scattershot.
Daarom is een BM hunter ook zo goed in pvp. Iedereen negeert je pet terwijl een BM pet juist vies veel damage doet. Helemaal tegen cloth tikt het hard aan.

Ik denk dat in pvp scattershot veel beter is dan wyvernsting. Het is het enige schot wat wel werkt als iemand in je dead zone zit. De daze geeft je de tijd om weer afstand te krijgen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
BootVluchteling schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:15:
[...]

.............. tis ook de makkelijkst speelbare class, dus de meeste noobs spelen deze ook......
ehhhh...zegt iemand die geen lvl60 hunter heeft. Nu niet iedereen over 1 kam scheren.
Nogsteeds bezig met MC? Ga aq40 clearen, noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja hunters met BM moet je zeker wel voor uitkijken. het laatste wat je wilt is die pet niet weg kunnen krijgen omdat het kreng fear immune is enzo.

Mijn hunter zelf is een tijdje BM geweest, is heerlijk voor makkelijk soloen van elites, maar voor PvE content is het gewoon bagger. terug gespecce naar 0/30/21 en dat spelt imho wat fijner ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kraven

Ik ben zelf al lvl 60 geworden voor de "hunter buff", dus dit is niet helemaal uit eerste hand, maar de BM tree is vooral zo goed tijdens het lvlen omdat je pet echt daadwerkelijk kan tanken (gaat niet snel dood, kan snel gehealed worden door jezelf, doet veel damage) en jij gewoon kan blijven schieten op de mob zonder dat je aggro trekt.

Als je echt voor de ranged damage dealing tijdens het levelen gaat: ik ben zelf fan van 5/31/15. Met name trueshot aura op lvl 40 is erg goed. Bovendien schaalt de 5% extra ranged damage mee met je gear en telt over AL je damage. Tel daarbij "Barrage" op (15% extra multishot damage) en de proc van imp. Aspect of the Hawk (die echt om de haverklap af gaat) en je hebt de zwaarste damage build te pakken. Enige wat jammer is aan deze build, is dat je niet de extra "to hit" kan pakken uit de survival tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:15:
[...]

zucht.. neem eens een andere class en ga dan wanken hoe "zwak" je als hunter bent..

elke class heeft zn sterke punten en zn zwakke punten.. hunter meer sterke dan zwakke.. tis ook de makkelijkst speelbare class, dus de meeste noobs spelen deze ook.. blijkt ook wel aan je reactie.

goed. genoeg woorden aan vuil gemaakt..

vanavond mc :)
Zou wel leuk zijn als er nu eens wat Might dropped

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vanavond BWL. Heb de DKP niet meer voor een Judgement Breastplate, sta nu op de tweede plaats daarvoor. Hopelijk zijn de drakes vriendelijk en verheugen ze de raid weer eens met een Rejuvenating Gem (die ik mogelijk nog wel kan krijgen, afhankelijk van attendance).

Eigenlijk ben ik al lang blij als we weer eens een vloeiende BWL hebben. De laatste weken zoveel problemen gehad, echt niet leuk meer gewoon. Vorige week ook: 6-7 wipes op Vael, wipe op de trash na Firemaw, 2 wipes op Flamegor, wipe op de drie drakonids voor Chrom, 4-5 wipes op Nefarian 8)7 . Ja dan duurt een volledige clear al gauw 6+ uur. En we hebben Nef al 4 maanden op farm status...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Sorry ppl maar stop a.u.b. eens het geflame van 'n00b' dit '<censuur> class' zo enz.
Dat komt dit topic niet ten goede en zeker ook niet de sfeer op GoT....

Daarnaast iedereen heeft het moeten leren (WoW), zelfs ook de beste lvl 60'ers nu...
Ook die wisten in het begin niet alles. Kraak elkaar eens niet daarom direct helemaal af als iemand een vraag heeft die voor een lvl xx heel normaal is terwijl een lvl yy het heel normaal vind.

Zo dat moest er ff uit

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
chromeeh schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:07:
Sorry ppl maar stop a.u.b. eens het geflame van 'n00b' dit '<censuur> class' zo enz.
Dat komt dit topic niet ten goede en zeker ook niet de sfeer op GoT....

Daarnaast iedereen heeft het moeten leren (WoW), zelfs ook de beste lvl 60'ers nu...
Ook die wisten in het begin niet alles. Kraak elkaar eens niet daarom direct helemaal af als iemand een vraag heeft die voor een lvl xx heel normaal is terwijl een lvl yy het heel normaal vind.

Zo dat moest er ff uit
hij beweerde zelf dat hij z'n class kende, als dat zo is dan had hij zelf ook met het antwoord op de proppen kunnen komen, het klonk nu eerde als een whine i.p.v. een serieuze vraag. Maar goed, misschien was mijn reactie iets te overtrokken, desalniettemin denk ik niet dat het serieuze vraag was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, wat zal ik zeggen PVP servers. ik heb zelf horde characters op Sunstrider (PVP) en Alliance op The Venture Co (RPPVP)

Had tot nu toe alleen in AH en STV "last" gehad van pvp-er. "last" omdat het ook wel eens leuk is. Als het level een beetje gelijk is en het een spannend gevecht is. Wat ik nog steeds niet begrijp is de lvl 60 spelers die in deze gebieden rondlopen en alles en iedereen afmaken die ze zien. het levert ze geen honor op en geen uitdaging. Waarschijnlijk compensatie gedrag ergens voor.

Na een tijdje rust in wat minder pvp gebieden is het nu zover dat ik "naakt" naar BRD loop en in de lava spring om vervolgens een run naar de instance te maken.

Op sunstrider staan daar namelijk standaard een aantal epic geared level 60 alliance te ganken. Foutje van Blizz zal ik maar zeggen, een groep die net BRD in gaat (low-mid 50's) maakt geen kans tegen die lui en desondanks levert het honor voor ze op.

Maar we houden een lijst met namen bij, zodra wij de gear hebben of met een groep één van hen alleen zien is hij het haasje :) Maar de in principe val ik niet als eerste een tegenstander aan die meer dan 2 levels lager is, of net zonder hp zit na een gevecht met een mob. Ik heb nog wel zoiets als eer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
"eer" is iets wat bij mij door alliance in contested territories is weggeslagen. Omgekeerd waarschijnlijk ook :Y) Ik beschouw mezelf als een PvE carebear op een PvP server.

Pasgeleden met de tier 0.5 quests met m'n priest naar burning steppes gegaan. Zie je daar een warlock vulchon solo-en. Ben toen naar die warlock toe gerend om hem te mana burnen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:24:
"eer" is iets wat bij mij door alliance in contested territories is weggeslagen. Omgekeerd waarschijnlijk ook :Y) Ik beschouw mezelf als een PvE carebear op een PvP server.

Pasgeleden met de tier 0.5 quests met m'n priest naar burning steppes gegaan. Zie je daar een warlock vulchon solo-en. Ben toen naar die warlock toe gerend om hem te mana burnen : P
Hehe geweldig... bij mij had je op me Kos list gekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
@ ayana O+ !
Goed bezig kerel ;)

Het is maar goed dat hunters niet iets van lange stuns hebben, want anders zouden ze helemaal imbah worden...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
pyrofielo schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:52:
[...]

Zou wel leuk zijn als er nu eens wat Might dropped
tja.. might, transcendence, prohpecy.. maakt me geen zak uit. sta laag in de dkp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hom3r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:40:
[...]

Hehe geweldig... bij mij had je op me Kos list gekomen :p
Heb ik er graag voor over :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Iemand tips om snel aan 30g te komen? :P
Dat is wat iik nog nodig heb voor mn epic mount :D en hoop het miss vandaag nog te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
1 or 2 uurtjes gewoon mobs farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG!!!!111 ja man!!!11 ehm, welke axe? In ieder geval wel imba wapens, en:

Kel'Thuzad Drops
From what we have learned, Kel'Thuzad drops - 16 - items! 8 of them are weapons.

dus er komen vast nog meer kwijl wapens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:53
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:11:
[...]

OMG!!!!111 ja man!!!11 ehm, welke axe? In ieder geval wel imba wapens, en:

Kel'Thuzad Drops
From what we have learned, Kel'Thuzad drops - 16 - items! 8 of them are weapons.

dus er komen vast nog meer kwijl wapens bij.
Ok ok een mace dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sn0x0r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:58:
[...]

Oke, quote wars!

FF serious, je weet gewoon serieus niet waarom een hunter geen silence en stuns krijgen? Want dan ken je obviously NIET je class. Waarom heeft een hunter ze nodig? Wat is er nog leuk aan om tegen een class te vechten die echt ALLES dan kunnen? Seriously, je stelt een vraag waar je na flinke tijd lvl 60 te hebben gespeeld allang een antwoord op moet hebben gevonden. Heb je dat antwoord niet, ben je een n00b die gewoon niets weet van of z'n eige class of andere classes.

Thnx, en care back at ya...
Wie denk je niet wie je bent? Stel je eens voor dat iemand z'n mening post! Tering hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:23:
[...]

Wie denk je niet wie je bent? Stel je eens voor dat iemand z'n mening post! Tering hé.
Bla bla bla...

Mensen laten we elkaar nu vooral niet gaan flamen en weer lekker on-topic gaan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

[...]

Helaas is je post vol met whine en ben je ook nog een hunter :Y)
Elke class heeft zn sterke en zwakke punten, leer er mee spelen of anders "L2P"

@Jarno
Zo te zien heb je er weer helemaal plezier in het spel?
Hoop het wel, anders word het zo stil op ventrilo en in de raid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Jij wilt gewoon 1 class die alles kan. Probeer hier nu eens rustig over na te denken waarom dat dit geen optie is en kom morgen met nog een post.

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 12-05-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:27:
[...]

Helaas is je post vol met whine en ben je ook nog een hunter :Y)
Elke class heeft zn sterke en zwakke punten, leer er mee spelen of anders "L2P"

@Jarno
Zo te zien heb je er weer helemaal plezier in het spel?
Hoop het wel, anders word het zo stil op ventrilo en in de raid :D
Mhhh, denk het :P
Kon het gister echt niet laten om nog een paar keer dood te gaan, ze vonden het grappig schijnbaar :+. Ik denk toch dat ik dan wazige afkickverschijnselen krijg, na langere tijd stoppen :P

Raiden ga ik wel gewoon mee door hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ff offtopic:

Blizzard heeft weer wat veranderingen in de nieuwe magetalenttree gestopt en wat extra dingetjes die gaan komen, een van die dingen zou een greater polymorph zijn en het uitsplitsen van arcane subtlery over verschillende trees.

Voor threat reduction in de firetree zou dit komen in burning soul (minder intterrupts) en das net de enige talent in die tree die ik niet wil hebben...

Wat wel leuk is, is dat pyroblast geen cooldown meer zou hebben :9 Lekker spammen met pom en netherwind procs *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jouw "mening" was totaal niet doordacht. En aangezien het merendeel op dit forum graag intelligente discussies voert past jouw post er totaal niet tussen. Dus post OF goed doordachte posts, of post niet.

Hoe haal je het in je hoofd om aan hunters 15 seconden silence te willen geven? We 2-shotten nu al clothies, als we ze ook nog konden silencen dan hebben we helemaal nergens meer skills voor nodig. Hunters zijn goed zoals ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:45:
Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom hunters worden uitgesloten wat silencen betreft? En armor verlagende spells?

Mobs in Uldaman hebben bijvoorbeeld Armor piercing shot o.i.d. en letterlijk elke class kan silencen behalve hunters. Scatter shot is niet voldoende (4 sec) t.o.v. Blind (15 sec).
Jij bent zeker de leukste thuis?

Blind heeft een cooldown van 5 minuten en vereist een peperdure reagent. Tevens is het UP TO 10 seconden, niet 15.

Scattershot heeft een cooldown van 30 seconden.

Begin je het een beetje te begrijpen? Dat noemt men balans, hoewel 5 minuten een beetje extreem is.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:15:
Ach ja, wat zal ik zeggen PVP servers. ik heb zelf horde characters op Sunstrider (PVP) en Alliance op The Venture Co (RPPVP)
Wie ben jij dan op sunstrider? :P Paprika van Nazgrels hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:41:
[...]
Jouw "mening" was totaal niet doordacht. En aangezien het merendeel op dit forum graag intelligente discussies voert past jouw post er totaal niet tussen. Dus post OF goed doordachte posts, of post niet.

Hoe haal je het in je hoofd om aan hunters 15 seconden silence te willen geven? We 2-shotten nu al clothies, als we ze ook nog konden silencen dan hebben we helemaal nergens meer skills voor nodig. Hunters zijn goed zoals ze zijn.
Eens, enigste wat compleet ruk is aan hunters is de itemisation die gewoon niet bestaat.
De class zelf is prima, nu nog wat fatsoenlijke items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van dat soort mensen moet je het nou eenmaal hebben. Iets wordt gewoon te gauw gezeur gevonden, laat me gewoon lekker me mening uiten en kraak me dan niet direct af. Doe ik toch ook niet? Staan we nog quitte ook. Als ik me nu ook eens iets afvraag en dat met mensen deel is het niet direct dat het er in -moet- komen, :O 't spel is sowieso al uit balans aan het raken met de komst van de nieuwe armor sets, maar ik heb daar nog niet echt een punt over gezien. Zal wel aan mij liggen }:O

Zoals ik eerder al een paar keer gezegd lopen er gewoon wat hunter haters rond :/.
Even op deze terug komen:
sn0x0r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:10:
[...]

hij beweerde zelf dat hij z'n class kende, als dat zo is dan had hij zelf ook met het antwoord op de proppen kunnen komen, het klonk nu eerde als een whine i.p.v. een serieuze vraag. Maar goed, misschien was mijn reactie iets te overtrokken, desalniettemin denk ik niet dat het serieuze vraag was...
Na een tijd weet je heus wel hoe je moet spelen, heb je dat zelf dan niet ondervonden? Dan ga je wat achter de hoe-en-wat van je class aan.. Kom je er gauw achter. Zo simpel is het. Waarom zou ik me na alle verveling tot en met level 60 nog steeds moeten afvragen wat me class precies is? Ben niet dom maat. En het was een serieuze vraag. Heb maar enkele serieuze antwoorden gezien en ik doel niet naar geflame maar naar meningen over de inhoud van mijn post, die meer bevatten dan de welbekende l2p. Niemand heeft er wat aan en je word er zelf geen steek beter van, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan, bijv. door iets als dat gewoon voor je te houden óf het op een minder aanvallende manier te brengen? Of heb ik het wederom mis :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:02:

Na een tijd weet je heus wel hoe je moet spelen, heb je dat zelf dan niet ondervonden? Dan ga je wat achter de hoe-en-wat van je class aan.. Kom je er gauw achter. Zo simpel is het. Waarom zou ik me na alle verveling tot en met level 60 nog steeds moeten afvragen wat me class precies is? Ben niet dom maat. En het was een serieuze vraag. Heb maar enkele serieuze antwoorden gezien en ik doel niet naar geflame maar naar meningen over de inhoud van mijn post, die meer bevatten dan de welbekende l2p. Niemand heeft er wat aan en je word er zelf geen steek beter van, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan, bijv. door iets als dat gewoon voor je te houden óf het op een minder aanvallende manier te brengen? Of heb ik het wederom mis :|.
ok serieus: jij vind scattershot niet voldoende als silence?

4s confuse effect... wat wil je nog meer? alle overige silences die silencen alleen de caster hij kan voor de rest nog alles behalve casten, met scattershot kan je niets meer.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Woutev schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:19:
[...]

/script CastShapeshiftForm(1)
Yeej gelukt, bedankt!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een mage er bij gaan doen vandaag, wat zijn julie tips? :)
2H staff bijv. betere keus? Meer op fire, arcane of frost richten? (met oog op volgende patch)
Kortom ik zou graag wat tips hebben van de goede mages op dit forum, zodat ik snel geen noobmage meer ben, en juiste keuzes maak voor op lange termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Laatst online: 08-09 10:09

Houston3

ole

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:02:
waarom zou je dan willen silencen? het komt er op neer dat de casterclasses dan gewoon rondjes om je rennen met hun wand omdat ze niet kunnen casten?
geef eens goede argumenten waarom een hunter wel silence moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:26:
[...]

Wie ben jij dan op sunstrider? :P Paprika van Nazgrels hier :)
Yoelrey - Undead warrior lvl 55
Omegasupreme - Orc Warlock lvl 51

Zag je pas geleden nog bij de zep staan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Leuke avond. Raid was al bezig (stonden voor hakkar) en kwam een man tekort.
Ik join en we doen onze 1ste hakkar kill :p

En ik krijg dan nog meteen Touch of Chaos :9
Damn wat een lekkere wand :9

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19861

[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 12-05-2006 23:35 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
w00t, heb mn epic mount :D :D -> Frostwolf Howler
Het gaat echt een stuk sneller en ik loop nu niet steeds meer achteraan in AB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:41:
Ik wil een mage er bij gaan doen vandaag, wat zijn julie tips? :)
2H staff bijv. betere keus? Meer op fire, arcane of frost richten? (met oog op volgende patch)
Kortom ik zou graag wat tips hebben van de goede mages op dit forum, zodat ik snel geen noobmage meer ben, en juiste keuzes maak voor op lange termijn :)
Mwah of ik nou een goede mage ben :?

IIG Staff is plain simpel :)
1 > 20 alles wat je kunt vinden
20 > 34 Staff of westfall uit DM
34 > 60 Illusionary rod uit SM
60 > MC Rodd of the ogre magi. Uit DM tribute
Of als je veel gelul hebt
50 > 60 Huppeldepups vexing cane uit ZG

Build. Al de leuke pve dingen zijn zon beetje weggehaald uit de arcande tree, dus laaat die zolang maar achterwege. Dan heb je de eeuwige discussie fire vs frost. Als je veel quest is fire WS de betere, maar daar zal hier vast wel iemand het niet mee eens zijn :)

tips > its not about the reaching 60, but having fun getting there

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zoals een warlock dat bij ons op het forum schreef: aangepaste tier 3 graphics voor warlocks

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/images/screens/ss365.jpg

ALS dit het geval zou zijn, wat het hopelijk niet zo is, dan betekend dit reroll naar warlock voor mij : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
ImdaMned schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:43:
Zoals een warlock dat bij ons op het forum schreef: aangepaste tier 3 graphics voor warlocks

[afbeelding]

ALS dit het geval zou zijn, wat het hopelijk niet zo is, dan betekend dit reroll naar warlock voor mij : P
Jeeesh ! Past mooi bij mijn mount O+ :7

Edit: Hoe zit het eigenlijk met de flyingmounts in BC zijn er ook weer bepaalde classes die een summon skill krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door -Mike- op 13-05-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
heuveltje schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 09:55:
[...]

Build. Al de leuke pve dingen zijn zon beetje weggehaald uit de arcande tree, dus laaat die zolang maar achterwege. Dan heb je de eeuwige discussie fire vs frost. Als je veel quest is fire WS de betere, maar daar zal hier vast wel iemand het niet mee eens zijn :)

Waarom zou je Illusionary rod gebruiken tot lvl60? In Zul'Farrak dropped een veel betere staff en op de AH staan staffs die ook veeeeel beter zijn dan de illusionary rod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Een guildie van ons zit op het moment op de E3 en postt gisteravond het volgende op ons forum:
Hi guys,

Im currently in LA for the E3 Games Expo and I've had a big interview with Blizzard yesterday where they disclosed a lot of info on the new patch and the expansion. In short; it's FUCKING AWESOME! The new armor models are totally rad and jewelcrafting rocks. I've been playing with the flying mounts, played a dranei and walked around the new area's (25% more land!!). Also new Battllegrounds coming up and the new dungeon in Deadwind Pass is F*ing awesome!

More news later guys, I'll be back on Tuesday. Today is my day off and I'll be at the Blizzard booth most of the time trying out all the new stuff.
Als hij nog meer laat horen, zal ik het laten weten, hij is super enthousiast in ieder geval.

Gisteravond een lag spike van een minuut incl. disc terwijl we Broodlord op 10% hadden.
Bonus suppression rooms daarna, was goed voor de Migration poll iig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:43:

[afbeelding]

zoals je in de url kan zien, is dit gewoon fanart

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
giev! :P dat zou perfect bij paardje staan en ziet er gewoon imba uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
-=BoKKiE=- schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:12:
[...]

Verpest het nu niet : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
-=BoKKiE=- schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:12:
[...]

Tja, maar de maker daarvan heeft duidelijk meer fantasie dan de designers van Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die fantasie valt het IMO wel mee, gewoon de Dreadsteed in een "armor" jasje gegoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:47:
Met die fantasie valt het IMO wel mee, gewoon de Dreadsteed in een "armor" jasje gegoten.
Ja, maar het ziet er iig wel vetter uit dan dat wat de designers ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
Gewoon die gast huren die dat gemaakt heeft en die huidige artists /gkicken :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 21:32:
[...]

Yoelrey - Undead warrior lvl 55
Omegasupreme - Orc Warlock lvl 51

Zag je pas geleden nog bij de zep staan. :)
Bride van Legacy hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje, kijk volgende bericht :) ik dacht dat deze post niet aangekomen was :X

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik ben nieuw op het wow topic :)

ik wil mssn ook gaan wowen, maar 1 ding snap ik niet namelijk:

1 maand 3 maanden 6 maanden
US $15 $14 $13
EU €13 €12 €11

als je voor 6 maanden gaat vastleggen kost het dan in totaal 11 euro, of per maand. ik denk zelf het laatste maja, ff voor ckrheid :)

en kunne jullie mij overtuigen wrom ik het zou gaan spelen? ik heb zo'n 10 dagen trial gehad en toen vond ik het niet zo leuk. bleek later dat ik het verkeerde gametype zat, je ''moet'' namelijk in PVP. klopt dit, is PVP echt zo leuk. overtuig me eens :)

EDIT: oops foutje, ik d8 dat de vorige post niet aangekomen was :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^dat zijn inderdaad de tarieven per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14
Ja het kost 13 euro per maand en 11 euro per 6 maanden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Een filmpje van E3 over
latest World of Warcraft video of patch 1.11, Shadow of Necropolis
http://www.allakhazam.com...etail7326.html?story=7326

Ziet er goed uit.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Damn... maandag is er migration op onze server en bijna *ALLE* BWL/AQ40 guilds migraten. Nu hadden we in onze guild eerst tegen gestemd (waardoor we dus zouden blijven op onze huidige server), maar nu iedereen weg wilt beginnen we toch een beetje bang te worden dat we niet op een lege server achterblijven.

Nu had ik begrepen dat dit ook gebeurd is met Daggerspine. Iemand hier die op Daggerspine zit/zat en weet of het echt een domme keuze is om te blijven ja of nee? We moeten morgen een definitieve keuzen maken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Heh, bij ons hetzelfde probleem. Dragonmaw gaat ook helemaal naar frostmane denk ik.
Eigelijk alle highend pve guilds gaan wel. Een bij ons is de Alliance:Horde ratio al 3:1 ofzo, dat was dus ook nog een reden eigelijk.

Wij migraten gewoon, de lag kan gewoon niet erger zoals het was, dusja :) Ik move alle 5 de characters die ik daar heb, en dan roll ik horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KUT, Ik kan niet goed meer inloggen steeds als ik bijna de wereld geladen heb wordt ik disconected, ik merk ook al dat ik toen ik nog wel kon spelen om het half uur een DC Had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Thijs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:36:
Damn... maandag is er migration op onze server en bijna *ALLE* BWL/AQ40 guilds migraten. Nu hadden we in onze guild eerst tegen gestemd (waardoor we dus zouden blijven op onze huidige server), maar nu iedereen weg wilt beginnen we toch een beetje bang te worden dat we niet op een lege server achterblijven.

Nu had ik begrepen dat dit ook gebeurd is met Daggerspine. Iemand hier die op Daggerspine zit/zat en weet of het echt een domme keuze is om te blijven ja of nee? We moeten morgen een definitieve keuzen maken. :o
Daggerspine is echt dood. Iedere guild die ook maar iets voorstelde is gemigreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Thijs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:36:

Op Burning Blade staat hetzelfde te gebeuren :'(
Ik zit dan wel niet in een guild; het lijkt me toch niet leuk om op een lege server te spelen, dus misschien ga ik dan ook wel migraten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 09:55:
[...]

Thnx voor de goeie info :)

Hebben julie ook wel eens last van beeld dat vast vriest in wow, ik kan dan alleen het muishandje bewegen...Als het meezit gaat het op ten duur weer verder, maar laatst moets ik wow afsluiten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Azer schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:04:
[...]

Waarom zou je Illusionary rod gebruiken tot lvl60? In Zul'Farrak dropped een veel betere staff en op de AH staan staffs die ook veeeeel beter zijn dan de illusionary rod.
Staff of Jordan was een goeie investering voor mijn priestje :)
Verder heb je Vexing Cane uit ZF, Trindlehaven uit LBRS en Staff of Ogre Magi uit DM North op weg naar 60 :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
superbassie schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:44:
[...]

Op Burning Blade staat hetzelfde te gebeuren :'(
Ik zit dan wel niet in een guild; het lijkt me toch niet leuk om op een lege server te spelen, dus misschien ga ik dan ook wel migraten...
Ik had het dan ook over Burning Blade. :p Mja, tis erg 50/50 bij ons in de guild. Helft wilt blijven, helft wilt migraten. 95% gaat 'met de rest mee' (dus doet wat de guild doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 14:40:
en kunne jullie mij overtuigen wrom ik het zou gaan spelen? ik heb zo'n 10 dagen trial gehad en toen vond ik het niet zo leuk. bleek later dat ik het verkeerde gametype zat, je ''moet'' namelijk in PVP. klopt dit, is PVP echt zo leuk. overtuig me eens :)
Zelf speel ik op een PVP server en dat heeft voor- en nadelen.
De nadelen worden je meteen duidelijk zodra je in 'contested area' gebieden gaat spelen.
Dit zijn gebieden waar PvP standaard aanstaat. Gevolg: jij als pakweg level 20 wordt genadeloos afgemaakt door een level 60 van de andere factie, en je kan er geen fluit aan doen. Of wat dacht je van 3, 4 of 5 spelers die tesamen op jou zitten kloppen... kan allemaal :)

Op PVE servers kan dit dus niet voorvallen (tenzij op een specifieke plaats in Dire Maul en Stranglethorn Vale).

Langs de andere kant ben jij natuurlijk ook zo vrij om zelf 'lagere' spelers aan te vallen }:O

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Iemand die een idee heeft waarom ik met de laatste nvidia drivers met sli UIT een 2x zo hoge fps heb als met sli AAN?

Zowieso heb ik het idee dat met iedere patch sli brakker draait, vorig jaar haalde ik 90 fps op sommige punten in het spel, lang geleden dat ik dat gezien heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

engessa schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:11:
Iemand die een idee heeft waarom ik met de laatste nvidia drivers met sli UIT een 2x zo hoge fps heb als met sli AAN?

Zowieso heb ik het idee dat met iedere patch sli brakker draait, vorig jaar haalde ik 90 fps op sommige punten in het spel, lang geleden dat ik dat gezien heb..
Vraagje hierover > Zit er geen cap op FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Thijs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:58:
[...]

Ik had het dan ook over Burning Blade. :p Mja, tis erg 50/50 bij ons in de guild. Helft wilt blijven, helft wilt migraten. 95% gaat 'met de rest mee' (dus doet wat de guild doet).
Oh, hehe lol :P

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/16454php1PEwqP.jpg
Joopjan is niet lief geweest in AB :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kapoen schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:40:
[...]

Verder heb je Vexing Cane uit ZF, Trindlehaven uit LBRS en Staff of Ogre Magi uit DM North op weg naar 60 :)
staf of jordan is inderdaad een verdamptes leuke upgrade. maar die kost op mijn server zo'n 2 a 300G das veel geld voor een eerste char :) Andere leuke AH upgrades kan ik eigenlijk niet herinderen, en er staan er iig nu geen op AH

Vexing cane is een zeer leuke upgrade, maar dan moet je weleen groep hebben die die baas wil killen (meeste pugs slaan hem over) en veel geluk hebben (droprate van 6% !)

nah lvl60 heb je idd veel intesantere opties, Staff of ogri (rod toch ?) en trindlehaven zijn inderdaad leuk :) , maar sinds de 1.10 patch kom je op mijn server bijna niet in een party voor urbs,DM,scholo enz tenzij je al lvl60 bent.(of priest)

lorespinner + die ofhand van linken is trouwens wel een leuke en makkelijk te krijgen combi :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
die ZF baas killen is easy, heb je alleen goede tactics voor nodig. Net zoals de 'cave boss' in ZF :)

bij de boss waar de vexing cane dropt moet je allemaal zijn 'kamertje' inrennen. Dan spawnen maar 2 andere mobs :)

Cave boss iedereen op de steen laten staan, een hunter/warlock met pet de boss laten pullen. En warrior de boss laten tanken. De spawnende mobs krijgen evades als ze willen aanvallen dus je hoeft enkel de baas te killen. Zodra de baas dood is gewoon wachten totdat de mobs despawnen (minder dan een minuut)

easy-peasy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

zucht.. pvp is best leuk hoor.. maar wat is de fun om met 4 lvl 60 heel astranaar uit te moorden? alle players die er zitten zijn >25.. 2 klappen dood. en de sentinels zijn lvl40.. 5 klappen en ze zijn dood... ik zie de uitdaging en/of de fun er niet echt in

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb zojuist wat spul van me ene char naar me andere char gesturd, maar het is nog niet binnen. hoelang duurd dat ongeveer? Ik he b2 keer wat gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:04:
Kheb zojuist wat spul van me ene char naar me andere char gesturd, maar het is nog niet binnen. hoelang duurd dat ongeveer? Ik he b2 keer wat gestuurd.
Als je geld verstuurd is het gelijk, andere zaken kan 1 minuut duren tot 60 minuten

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Hoe gaat het migraten precies in z'n werk?
Maandag gaan nl. bijna alle high-end guild op BB migraten en ik heb niet zoveel zin om op een lege server achter te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Kapoen schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:40:
[...]

Geweldige staf ja :). Ik heb hem zelf ergens rond level 45~50 gekocht voor mijn mage, voor maar 65 gold, loop er op level 57 nog steeds mee rond. Toen gekocht omdat die stomme Vexing Cane steeds maar niet dropte en voor mijn neus werd weggerolld door een druid toen hij eindelijk dropte :(.

Als ik een nieuw magisch character zou starten zou ik proberen meteen op level 35 dit ding te kopen, meteen 25 levels lang voorzien van een prima wapen. Desnoods geld lenen van een guildie als het je eerste character is.

Wat is eigenlijk een mooie enchant voor op een SoJ? Iemand een voorbeeld van blauwe of paarse glow (en welke enchants zijn dat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
inventors vocal sword heb je ook nog uit maraudon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Die is tegenwoordig maar 1% crit zonder stats. Veel minder boeiend dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
superbassie schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:31:
Hoe gaat het migraten precies in z'n werk?
Maandag gaan nl. bijna alle high-end guild op BB migraten en ik heb niet zoveel zin om op een lege server achter te blijven...
Ik wil niet heel lullig overkomen maar:
Je hebt ooit een account gecreate, right? Je hebt het spel ook kunnen installeren? Je ben zelfs in staat geweest om een character naar lvl 60 te werken..
Waarschijnlijk ben je ook vast wel eens ooit op die account management page geweest om daar wat dingen in te vullen?

Dan snap ik eerlijk gezegd niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Bij ons in de guild ook al, vroegen ze of er "echt niets mis kon gaan.." Je logt in op de account management page, en dan klik je op move a character. Nu zie je een lijst van welke characters je kan moven, en waarheen.

Komop, zo lastig is het niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
addictive schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:40:

Cave boss iedereen op de steen laten staan, een hunter/warlock met pet de boss laten pullen. En warrior de boss laten tanken. De spawnende mobs krijgen evades als ze willen aanvallen dus je hoeft enkel de baas te killen. Zodra de baas dood is gewoon wachten totdat de mobs despawnen (minder dan een minuut)
Misschien een beetje mieren neuken, maar dit is dus een exploit ;)

Je omzeilt bewust een gedeelte van de encounter (de adds) doordat ze jou niet kunnen aanvallen (toen mensen zon zelfde "techniek" @ nefarian hadden gebruikt werd hij meteen ge hotfixed ;))

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:45:
[...]

Vraagje hierover > Zit er geen cap op FPS?
cap is 100 fps...

kom iig nooit hoger dan 100.0 fps (met m'n 7800 gtx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zondag 14 mei 2006 @ 01:58:
[...]

Ik wil niet heel lullig overkomen maar:
Je hebt ooit een account gecreate, right? Je hebt het spel ook kunnen installeren? Je ben zelfs in staat geweest om een character naar lvl 60 te werken..
Waarschijnlijk ben je ook vast wel eens ooit op die account management page geweest om daar wat dingen in te vullen?

Dan snap ik eerlijk gezegd niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Bij ons in de guild ook al, vroegen ze of er "echt niets mis kon gaan.." Je logt in op de account management page, en dan klik je op move a character. Nu zie je een lijst van welke characters je kan moven, en waarheen.

Komop, zo lastig is het niet :X
uhm, met blizz is alles lastig... :P

op Bladefist konden we na een aantal nachten niet slapen eindelijk op donderdag (migration begon op maandag) migraten naar Outland... :( :P

edit: (eigenlijk begon migration maandag een week eerder trouwens...)

[ Voor 7% gewijzigd door Viggen op 14-05-2006 02:34 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.