Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.929 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

forum? uhm, hele servers hebben problemen. gister ook weer, gelukkig wel Santura na 5 keer wipen gezien teveel mensen disconnecten down, maar verder zal weer niet lukken deze week als het niet verbeterd. Dan maar weer BWL ingaan en neffy niet dood kunnen krijgen om diezelfde reden dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Anoniem: 87300 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:41:
[...]

Hmmm, lekker dan.
Bye bye Arcane Tree.

Wellicht veranderen ze Wand Specialization ook nog in Conjure Specialization.
"Conjure 40 bottles/food instead of the default 20." ;)
Kijk, dat zou tenminste nog een nuttiger talent zijn dan Wand Spec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:46
eindelijk hebben we razor down (3e week), dus wij even een wipe run op vael doen, kregen we hem tot 7% waarbij een van onze (dps) warriors een dc had en op 2 na alleen healers burning adrenaline kregen. Dus wij snel wat potions drinken en 2e try bijna flawless kill(laatste tank die hem moest tanken draaide hem niet om, omdat zn char werd gespeeld door een vriend van mij die er verder niet supergoed in is, kost ons de halve raid, maar gebeurde pas op 1% :) ).

Daarna direct maar doorgestoomd voor een broodlord try, eerste try maar op 65% maar niemand wist waar hij moest staan, was een beetje miscommunicatie, ik denk dat hij volgende week down gaat.

anyway, moraal van het verhaal is, ik ken nog geen enkele guild die vael op zn 2e try down haalde, ok, we kennen de tactics etc, maar 80 tot 90% van de raid zag hem die dag voor het eerst.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkShadow op 11-05-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

DarkShadow schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:00:
eindelijk hebben we razor down (3e week), dus wij even een wipe run op vael doen, kregen we hem tot 7% waarbij een van onze (dps) warriors een dc had en op 2 na alleen healers burning adrenaline kregen. Dus wij snel wat potions drinken en 2e try bijna flawless kill(laatste tank die hem moest tanken draaide hem niet om, omdat zn char werd gespeeld door een vriend van mij die er verder niet supergoed in is, kost ons de halve raid, maar gebeurde pas op 1% :) ).

Daarna direct maar doorgestoomd voor een broodlord try, eerste try maar op 65% maar niemand wist waar hij moest staan, was een beetje miscommunicatie, ik denk dat hij volgende week down gaat.

anyway, moraal van het verhaal is, ik ken nog geen enkele guild die vael op zn 2e try down haalde, ok, we kennen de tactics etc, maar 80 tot 90% van de raid zag hem die dag voor het eerst.
Vergeet niet dat geen enkele Vael-try hetzelfde is. Wij gaan al geruime tijd naar BWL en hebben Vael al menig maar een lesje geleerd, maar de tries verschillen zo erg van elkaar. Vorige week hadden we em bijvoorbeeld keurig na de eerste try liggen. Gisteren daarentegen hebben we em niet neergekregen (ok ok, 3 priests is nou eenmaal krappe healing :P).

Wat ik zeggen wil, Vael blijft moeilijk, ookal heb je heel BWL op farm. Wel gratz met de kill :)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Wouter schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:12:
[...]

Vergeet niet dat geen enkele Vael-try hetzelfde is. Wij gaan al geruime tijd naar BWL en hebben Vael al menig maar een lesje geleerd, maar de tries verschillen zo erg van elkaar. Vorige week hadden we em bijvoorbeeld keurig na de eerste try liggen. Gisteren daarentegen hebben we em niet neergekregen (ok ok, 3 priests is nou eenmaal krappe healing :P).

Wat ik zeggen wil, Vael blijft moeilijk, ookal heb je heel BWL op farm. Wel gratz met de kill :)
Vael is nooit op farm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:18

Bloodclot

Jawier!

quote van jarnotje vorige volle topic:
stijlvol!
@bloodclot en andere: zeker nooit eerder een MMORPG gespeeld dan? MASSIVELY multiplayer ...
Teamwork > all in zo'n game, als je dat niet bevalt is wow niet je ding
ik speel nu 3.5 jaar Daoc daarvoor everquest. en teamwork vind ik belangrijk. en PvP vind ik belangrijk en laat WoW multiplayer het niveau wezen van patience windows.

Teamwork mixed met PvP vind ik wat een mmorpg moet hebben, en Daoc is nog steeds de beste rvr/pvp mmorpg die er is. WoW draait voor 90% om PvE en daar speel ik een game niet voor.

volgend jaar komt als het goed is Warhammer Online uit van de makers van daoc (mythic) ook weer veel gebaseerd op RVR/PVP.

Nee, een spel spelen om elke keer een grotje leeg te roven met een aantal andere lui en steeds weer overnieuw totdat je alle items heb begin je in grotB met precies hetzelfde concept, clear dungeon/loot/next.

en ja ik heb PvP filmpies gezien van wow. 10 lui die constant 1-3 mensen ganken 15minuten lang. erg skillfull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:46
Wouter schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:12:
[...]

ik weet het, daarom heb ik er ook gigantisch op gehamerd dan mn guildies volledig zichzelf potten, en ik breng voor de tanks een flask of the titans mee (niet zozeer handig voor vael, maar destemeer voor broodlord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Wouter schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:08:
[...]

In andere woorden: je vind een goede fury build minderwaardig t.o.v. een goede arms build? Mag je natuurlijk vinden, maar of je gelijk hebt... ;)
Ach Fury is nu even FOTM build voor de meesten. Sommige gebruiken het goed omdat ze weten wat ze ermee moeten doen, maar verreweg de meeste hebben Hulksmash z'n movie gezien, geilen op de 3k Bloodthirst crits and gaan ook Fury/DW want dat is cool!

Ik vind het wel schattig, we hebben dr een paar op Genjuros.

Bloodthirst hits you for 190
Bloodthirst hits you for 250
etc

Fury is nog erger dan Arms qua gear dependancy en een 31-20 MS build is m.i. nog steeds de superieure PvP/PvE combo build. Puur PvE is Fury wel beter voor sustained DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 17:06
Bloodclot schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:21:

[...]

ik speel nu 3.5 jaar Daoc daarvoor everquest. en teamwork vind ik belangrijk. en PvP vind ik belangrijk en laat WoW multiplayer het niveau wezen van patience windows.

Teamwork mixed met PvP vind ik wat een mmorpg moet hebben, en Daoc is nog steeds de beste rvr/pvp mmorpg die er is. WoW draait voor 90% om PvE en daar speel ik een game niet voor.

volgend jaar komt als het goed is Warhammer Online uit van de makers van daoc (mythic) ook weer veel gebaseerd op RVR/PVP.

Nee, een spel spelen om elke keer een grotje leeg te roven met een aantal andere lui en steeds weer overnieuw totdat je alle items heb begin je in grotB met precies hetzelfde concept, clear dungeon/loot/next.

en ja ik heb PvP filmpies gezien van wow. 10 lui die constant 1-3 mensen ganken 15minuten lang. erg skillfull.
toon volledige bericht
Tja, ik vind dat Blizzard ook meer moet doen aan het PvP gebeuren. Ik heb het ook niet echt op PvE. Zeker als warrior niet -> alleen maar tanken, tanken=saai....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Anoniem: 169853 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:42:
forum? uhm, hele servers hebben problemen. gister ook weer, gelukkig wel Santura na 5 keer wipen gezien teveel mensen disconnecten down, maar verder zal weer niet lukken deze week als het niet verbeterd. Dan maar weer BWL ingaan en neffy niet dood kunnen krijgen om diezelfde reden dan :(
Tis echt erg, vaak complete serverfreezes, met daarna een ping van 1000ms en hoger. Disconnects overal en ga zo maar door. Ik zit op Thunderhorn btw.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 13:29
hmm magetalents, lekker hoofdbreker de laatste paar dagen.
Al vind ik Master Elemental redelijk useless, zeker met de aanpassing van frostchanneling atm...
Ik had al nooit oom problemen vandaar.

mogelijke builds:
http://www.wowhead.com/talent/?RZVxGzf0uZVA0cofzh
lekker dmg over de fire/frost bomen, spreekt me zeer aan

http://www.wowhead.com/talent/?RZVxM0bZVqMcoftAo
max frost dmg met critkansen die oplopen tot over de 70%.. (als alles samenvalt).
ook wat puntjes in fire, just in case..

en als BC uitkomt gaat ik me warrior starten, deze gasten hebben echt de looks ervoor.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 114195 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:40:
[...]

Ach Fury is nu even FOTM build voor de meesten. Sommige gebruiken het goed omdat ze weten wat ze ermee moeten doen, maar verreweg de meeste hebben Hulksmash z'n movie gezien, geilen op de 3k Bloodthirst crits and gaan ook Fury/DW want dat is cool!

etc

Fury is nog erger dan Arms qua gear dependancy en een 31-20 MS build is m.i. nog steeds de superieure PvP/PvE combo build. Puur PvE is Fury wel beter voor sustained DPS.
Ah kijk, ik wist wel dat je je verstand niet helemaal kwijtgeraakt was :P Ik heb idd een Furydin voor puur PvE.. sterker nog, in PvP kan 'ie niets, behalve dan AFK'ers slopen :P Persoonlijk ben ik ook meer van:

Umerod's Bloodthrist crits Molten Destroyer for 1448 ;)
( da's wel met Deathwish ^_^ )

Fury speccen voor PvP moet je enkel doen als je ubergeared bent en je class door en door kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

superbassie schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:42:
[...]

Tja, ik vind dat Blizzard ook meer moet doen aan het PvP gebeuren. Ik heb het ook niet echt op PvE. Zeker als warrior niet -> alleen maar tanken, tanken=saai....
Welke versie van WoW speel jij dan in vredesnaam? In mijn versie kan je namelijk ook prachtig DPS'en met een warrior!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

mdmeijer schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:12:
[...]

Ik zal mijn Shaman waarschijnlijk 0/7/44 gaan speccen. Fully raid healing specced, zonder enige amibitie om wat voor damage te doen dan ook (maar ja, daar heb ik mijn fury warrior voor).
Is ook leuk, alleen heb je er solo niet zoveel aan. Nou moet ik zeggen dat ik dan ook bijna niet solo, maar wel vaak ik melee damage groepen zit. Daar kan ik dan weer improved windfury totems en improved str totems gebruiken.

Nu zit ik ook op resto build en dat bevalt best goed. Ik zit nog erg te twijfelen. Ik vind de huidige manatide totem eigenlijk niet echt de 31 punten waard. Ik hoop dat de nieuwe totem het wel waard is. Al is nature swiftness wel erg lekker, zowel in pvp als in raids. Afwachten en testen ftw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
superbassie schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:42:
[...]

mage's... beetje frostboltscasten = saai
priest's... beetje healen = saai
rogue's... beetje sinister strike spammen = saai

you get my point ;)

En met mn warrior kan ik toch ook lekker DPS'en hoor. Er zijn zeker warriors nodig die DPS'en ipv tanken.

Tanken vind ik zelf wel echt super cool trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Bloodclot schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:21:

[...]

toon volledige bericht
das World pvp Probeer eens Battleground movies tebekijken das heel anders ! 40 tegen 40 is geweldig als je dat met je guild doet En das teamwork Pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 114195 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:40:
[...]

etc

QFT!

Na een maand of 6 op de 31/5/15 defiance build (daarvoor een totaal niet inspirerende Shield Slam talent build) ben ik overgestapt op een Bloodthirst 2H build. En inderdaad, je kan met PvE enorm rammen. De burst dps van MS mis ik wel eens voor in PvP, maar ik heb nu genoeg AP unbuffed om Bloodthirst de moeite te maken. Tja, en verder is je class beheersen ook wel aardig. Wat dat betreft is resto shaman makkelijker om te spelen :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OMG

http://www.members.iinet.net.au/~link22/FBEDance.wmv
http://www.members.iinet.net.au/~link22/BEMDance.wmv

:< WTF???

napoleon dynamite o_O
en wat de female belf doet kan ik niet zien, die sukkel met de camera doet dom :<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Anoniem: 155702 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:16:
[...]

Is ook leuk, alleen heb je er solo niet zoveel aan. Nou moet ik zeggen dat ik dan ook bijna niet solo, maar wel vaak ik melee damage groepen zit. Daar kan ik dan weer improved windfury totems en improved str totems gebruiken.

Nu zit ik ook op resto build en dat bevalt best goed. Ik zit nog erg te twijfelen. Ik vind de huidige manatide totem eigenlijk niet echt de 31 punten waard. Ik hoop dat de nieuwe totem het wel waard is. Al is nature swiftness wel erg lekker, zowel in pvp als in raids. Afwachten en testen ftw 8)
Ja, het is een beetje afwachten in hoeverre dmg/healing gear op de totems wordt verrekend. Ook de mana opbrengst van MTT wordt opgekrikt. Mij hoor je niet klagen over de patch. Eens kijken hoe de nummertjes gaan uitpakken. Ik haal nu als resto shaman een sustained dps van 200 dps met (witte damage+shocks), en voor dat kleine beetje solo spel voldoet dat prima. En in groepen heal ik voornamelijk, waarbij ik regelmatig in de top 5 sta. Ik ben een tijdje uitgekeken geweest op mijn shaman (hence een warrior gegroeid), maar de smeerolie-functie in een raid bevalt me prima. En kiezen tussen wat je wilt gaan doen, houdt het spel nog steeds erg leuk.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21

Seraphin

Meep?

Seraphin schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:42:
Weet iemand trouwens de correcte syntax om uit een shapeshift te komen? Ik wil voor mijn druid een macro schrijven, waarin ik van shapeshift status naar normal form ga, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat uit moet schrijven.

Van normaal naar b.v. bear form is makkelijk: "/cast bear form(shapeshift)" maar deze syntax herhalen om er weer uit te komen werkt niet, en er staat ook geen 'normal form' button oid in je spellbook die je naar je macro-veld kan slepen.

De uitleg over macros op wow-europe is heel bepertkt, iemand enig idee?
Niemand een idee?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:59
Aangezien niet veel mensen ingaan op mijn reply in het begin van dit topic:
http://www.malicesb.net/wapnew/tier-3.php

Meer plaatjes, meer setbonusses, meer stats.

Warrior voorbeeldje:
Tier3:
5672armor 141str 298sta 93def 5dodge 2hit 6block% 113block value.
Naxrammas Information
Attunement (After the World Event)
Argent Dawn
Honored (Required) 30g fee.
Argent Dawn
Exalted Free Attunement.
:o Eitje...
Die bloodelves dansen wel vet tbh :)

[ Voor 23% gewijzigd door enira op 11-05-2006 17:27 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
http://video.google.com/v...78850695329737917&pl=true

Hoe kan die kerel zo overpowered zijn? Hij geeft 1 hk in wsg meestal en zn opponent is weg, en als level van tegenstander wat hoger is dan duurt het ook niet al te lang :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
naja hand of ragnaros helpt al enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:23

On_E

Housemusic

cls schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:35:
http://video.google.com/v...78850695329737917&pl=true

Hoe kan die kerel zo overpowered zijn? Hij geeft 1 hk in wsg meestal en zn opponent is weg, en als level van tegenstander wat hoger is dan duurt het ook niet al te lang :o
Rank 14(?) armor en Hand of Ragnaros is al genoeg om zat mensen te ownen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
En pak daar ff wat goed knip en plak werk bij van je beste crits en voila :P PvP ownage filmpje!

(neemt niet weg dat ie ook gewoon goed speelt overigens :))

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 11-05-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Wouter schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:14:
[...]

Welke versie van WoW speel jij dan in vredesnaam? In mijn versie kan je namelijk ook prachtig DPS'en met een warrior!
Nou, op mijn realm hebben ze liever geen dps'ende warrior in een instance, wat opzich logisch is omdat een warrior nou eenmaal veel armor/hp heeft en dus goed als tank functioneert. Maar dan kan je tanken nog wel saai vinden. Dat is de reden dat ik vaker in de BG's dan in een instance.

[ Voor 6% gewijzigd door superbassie op 11-05-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Nou ik heb het spel nu 2 dagen :9

Ben nu level 8 en is een PRACHTSPEL..............

Damn wat is dit leuk en ontspannend _/-\o_

Iemand nog tips voor een n@@bie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 18:23

ye-roon

knaak

die mage talent builde die jullie hier allemaal gebruiken is heel verschillend van de nieuwe op de officiele wow sites. Dunno welke het echt is, maar ik ga uit van die van blizz zelf. Ik denk dat ik wat in arcane prop en vol frost blijf. Shatter is mijn leven atm :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-05 11:26
Ik zit beetje met een probleem. Ik heb toen ik net het spel startte (~1 maand geleden) voor een Normal server gekozen. Ik heb nu een level 40 warrior en ik heb er spijt van dat ik een normal realm heb gekozen. Ik zit dus nu te denken om naar een PvP server te gaan. Maar nu weet ik niet of dit nou wel een goed idee is. Ik heb namelijk wel tijd en energy in dit char gekozen maar aan de andere kant denk ik dat een PvP server leuker is dan waar ik nu op speel.
Ik denk hier nu over na omdat ik nu nog geen dure items heb gekocht, met epic armor rond ren. Dus als ik zou gaan switchen dan kan ik dat, denk ik, beter nu doen.

Wat denken jullie, zal ik rollen naar een pvp server of zal ik gewoon blijven waar ik nu ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Dekay schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:08:
Ik zit beetje met een probleem. Ik heb toen ik net het spel startte (~1 maand geleden) voor een Normal server gekozen. Ik heb nu een level 40 warrior en ik heb er spijt van dat ik een normal realm heb gekozen. Ik zit dus nu te denken om naar een PvP server te gaan. Maar nu weet ik niet of dit nou wel een goed idee is. Ik heb namelijk wel tijd en energy in dit char gekozen maar aan de andere kant denk ik dat een PvP server leuker is dan waar ik nu op speel.
Ik denk hier nu over na omdat ik nu nog geen dure items heb gekocht, met epic armor rond ren. Dus als ik zou gaan switchen dan kan ik dat, denk ik, beter nu doen.

Wat denken jullie, zal ik rollen naar een pvp server of zal ik gewoon blijven waar ik nu ben?
Ik denk dat je beter nog even kan wachten tot de 'Payed Transfers' .
Dan kun je je warrior verplaatsen naar een PvP realm.
En dan hoef je niet overnieuw te beginnen :)

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Hoelang duurt het nog voordat dat er is? En hoeveel zou dat dan moeten kosten? Ik heb namelijk geen zin om nog meer kosten te maken voor deze game dan ik nu al doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
/script CastShapeshiftForm(1)

Dit is beer form

als je dat nog een keer gebruikt kom je als het goed is weer in caster form
code:
1
2
3
4
5
# 1 = Bear/Dire Bear Form
# 2 = Aquatic Form
# 3 = Cat Form
# 4 = Travel Form
# 5 = Moonkin Form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Dekay schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:12:
Hoelang duurt het nog voordat dat er is? En hoeveel zou dat dan moeten kosten? Ik heb namelijk geen zin om nog meer kosten te maken voor deze game dan ik nu al doe. :)
Ik dacht in de volgende Major Patch maar dat weet ik niet zeker.
Hoe duur weet ik ook niet , zal wel iets van 5 play days zijn ofzo.

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dekay schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:08:

Tja, PvP-realm zijn wat spannender :P maar kunnen ook zeer frustrerend zijn. Zeker als je nog aan het lvlen bent en je geganked wordt, part of the game, volgens sommigen, ben ik het niet mee eens tbh.

Anyway, net lekker ge AB-ed :D
ging lekker met mn warrior, TUF slaat zo hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphandor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:58
The Answer schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:10:
[...]Ik denk dat je beter nog even kan wachten tot de 'Payed Transfers' .
Dan kun je je warrior verplaatsen naar een PvP realm.
En dan hoef je niet overnieuw te beginnen :)
Ik denk dat staks met de betaalde realm transfers, net als met de huidige realm transfers, alleen pvp->pve, pvp->pvp of pve->pve transfers mogelijk zijn. Op een pve server is het tenslotte makkelijker spelen in vergelijking met een pvp server, als ze pve->pvp toe zouden staan zou dat een oneerlijk voordeel geven ten opzichte van de spelers die hun character op de pvp server hebben geleveld.

[ Voor 3% gewijzigd door Sphandor op 11-05-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:14
Juistem, spelers op een PvE realm kunnen NIET naar een PvP realm, door blue bevestigd, zoek maar even op het official forum ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Yay, net na ontelbare runs eindelijk de devout pants.
Laat ik nou toevallig net gister de pvp quest in BRd gedaan hebben. Kortom, Hakk heeft 6 delen virtuous.
Blije priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Bedankt voor de info guys. Dan wordt het denk ik toch maar een character levelen op een PvP realm. :) Let's get ganked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

WAt betekend Tier 2 eigenlijk? Een armor set ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
yup, de nieuwste armorset tot nu toe
Je hebt tier 0, 0,5 (item upgrade sinds 1.10 patch), 1 en tier 2

Bij een warrior bijvoorbeeld:

Valor (Tier0)
Heroism (Tier0,5)
Might (Tier1)
Wrath (Tier2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

DarkShadow schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:27:
[...]

ik weet het, daarom heb ik er ook gigantisch op gehamerd dan mn guildies volledig zichzelf potten, en ik breng voor de tanks een flask of the titans mee (niet zozeer handig voor vael, maar destemeer voor broodlord).
Valt ook wel mee.. ik heb 1 keer titans gebruikt in BWL voor Firemaw (eerste avond en 2e try neer).. en om eerlijk te zijn heb ik het niet echt nodig. Het is handing om te hebben, maar doe het gewoon liever zonder :)
Vael doen we de ene week in 1 try en de andere week 3 keer ofzo het is gewoon een kwestie wie de lul is :) als het meteen een zooi healers zijn heb je een probleempje

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Nu online
superbassie schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:45:
yup, de nieuwste armorset tot nu toe
Je hebt tier 0, 0,5 (item upgrade sinds 1.10 patch), 1 en tier 2

Bij een warrior bijvoorbeeld:

Valor (Tier0)
Heroism (Tier0,5)
Might (Tier1)
Wrath (Tier2)
Dreadnaught (Tier3) - 1.11 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Woutev schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 01:11:
[...]

Dreadnaught (Tier3) - 1.11 :9
ah jah, en Tier3 dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:07
Gister weer 2 keer in BWL gewhiped dankzij Blizzard. Broodlord op 53%, major lagspike, helft raid disconnected, whipe uiteraard.

Daarna weer suppression room en midden in een pull nog zon spike.

Thanks Blizz, alle 6 tanks hadden flask of titans, learn2host plx :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Van onze admin www.exomna.nl : )

Vanwege een exploit in ons DKP systeem, is onze server gehacked geweest. Inmiddels is dit alweer opgelost.

8 mei is er een exploit bekend geworden en sindsdien is de server ongeveer 10x bezocht door mensen die van de hack afwisten.
Voor details van dit lek zie ook: http://secunia.com/advisories/20040/

Een gast is echt gaan kloten en is ook achter de ts gegevens gekomen. Daar heeft ie oa mensen lopen kicken en zo.

Goed... mijn taak om de problemen op te lossen... en dat is inmiddels gebeurd.

2e taak was die Teamspeak gast te achterhalen...

Dat is inmiddels gelukt:

xxx xxxxxxxxx
xxx
xxx Sneek
xxx@gmail.com

Goed, nu werd er gevraagd hoe ik daar zo 1 2 3 achter ben gekomen.

Het IP adres van die gast is 217.123.xx.xx. Via www.network-tools.com resolved dat naar xxxxxxxx.sneek1.fr.home.nl. Onze vriend komt dus uit sneek. Zoeken op xxxxxxx leert dat die gast een keer heeft geporbeerd een server te draaien en dat ie daar wat vragen over heeft gehad:
[insert lange url]

Zo kwam ik op de nickname xxxxxxxx. Op die naam zoeken kwam ik op zijn msn naam: xxxxxx@hotmail.com en zn e-mail: xxxxxxxxxx@gmail.com nog een e-mail adres is xxxxxxx@gmail.com

Goed... nog adres en telefoonnummer zoeken... na lang speuren kwam ik het volgende profiel van shogust tegen: http://www.superdudes.nl/xxxxxxx

Daarvan de domeinnamen gechecked... whois van een van die domeinen: http://www.whois.net/whois.cgi2?d=[insert url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:21

m0nk

16-09-2003 15.15

offtopic:
ja goed he :)
Vandaag gaat een van de officers (mayb ik) maar even contact opnemen met de desbetreffende jongeman :P

Wat vinden de tweaker druids de Tier3 set?

[ Voor 24% gewijzigd door m0nk op 12-05-2006 08:49 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

m0nk schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:49:
offtopic:
ja goed he :)
Vandaag gaat een van de officers (mayb ik) maar even contact opnemen met de desbetreffende jongeman :P

Wat vinden de tweaker druids de Tier3 set?
Vet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

pff met tier3 set van priest hoef je toch ook niet te gaan pvpen, je krijgt enkel veel heal bonus en veel intellect + sta bonus :) Maar in pvp heb je veel dmg nodig zou ik toch denken, zker als priest ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is het niet caster form ipv normal form?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kaap schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:24:
Gister weer 2 keer in BWL gewhiped dankzij Blizzard. Broodlord op 53%, major lagspike, helft raid disconnected, whipe uiteraard.

Ach, die 250g die je erdoor verliest.....

waarom in godesnaam 6 tanks met flask?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:39:
OMG

http://www.members.iinet.net.au/~link22/FBEDance.wmv
http://www.members.iinet.net.au/~link22/BEMDance.wmv

:< WTF???

napoleon dynamite o_O
en wat de female belf doet kan ik niet zien, die sukkel met de camera doet dom :<
female had ik nog niet gezien, wel een beetje onduidelijk idd.

Die male BE is gewoon, gay.
Die gozer zegt ook iets van "what's the statement you're trying to give here"

naja, Blizz heeft eindelijk toegegeven dat ze fout zaten met massive resist fight a la vael en Huhulol, en dat ze dat voortaan niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Heeft iemand een linkje richting de tier 3 priest gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

jarnotjuh schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:20:

Warrior voorbeeldje:
Tier3:
O-)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Als je BWL op farm hebt staan ga je een beetje kloten natuurlijk..
Als rogue zijnde zijn de Depressions Rooms een hel, vooral als de MT lekker pulled waardoor je in een AoE komt die je dus weer uit stealth rost en je dus weer door whelps word gezerged.

Tevens heb je dan ook nog een Gnome Mage die beweerd dat hij de complete run niet meer dood zal gaan (is inmiddels al 5 keer doodgeweest voordat hij deze statement maakte).
Daarna werd het natuurlijk een sport om die mage (jarnotjuh :Y)) plat te leggen en de MT een lesje te leren voor zijn geweldige gepull..

Wij staan in de een-a-laatste inham voor Broodlord en er word weer zon AoE mofo gepulled, dus wat doe ik.. ik pull er speciaal voor de MT nog eentje :)

Resultaat, MT had 45 debuffs die ongeveer 2k firedamage geven elke 2 secs, 30 man van de raid plat plus ook nog eens de mage die zon grote mond had :P

Weer een geweldige avond geweest tijdens het raiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Laatst online: 11:23

Houston3

ole

RaseriaN schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:07:
Als je BWL op farm hebt staan ga je een beetje kloten natuurlijk..
Als rogue zijnde zijn de Depressions Rooms een hel, vooral als de MT lekker pulled waardoor je in een AoE komt die je dus weer uit stealth rost en je dus weer door whelps word gezerged.

Tevens heb je dan ook nog een Gnome Mage die beweerd dat hij de complete run niet meer dood zal gaan (is inmiddels al 5 keer doodgeweest voordat hij deze statement maakte).
Daarna werd het natuurlijk een sport om die mage (jarnotjuh :Y)) plat te leggen en de MT een lesje te leren voor zijn geweldige gepull..

Wij staan in de een-a-laatste inham voor Broodlord en er word weer zon AoE mofo gepulled, dus wat doe ik.. ik pull er speciaal voor de MT nog eentje :)

Resultaat, MT had 45 debuffs die ongeveer 2k firedamage geven elke 2 secs, 30 man van de raid plat plus ook nog eens de mage die zon grote mond had :P

Weer een geweldige avond geweest tijdens het raiden :D
toon volledige bericht
die debuffs heb ik nog een plaatje van zal ik zo ns opzoeken :D
Afbeeldingslocatie: http://www.houston3.nl/wow/debuff.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Houston3 op 12-05-2006 11:19 ]

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:59
RaseriaN schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:07:

Hahah :Y)
Daar had ik wel erg pech bij ja.. Ik vond het ook totaal niet vervelend ofzo, ik had meer lol dan wat anders. Was ook totaal afgeleid van me msngeluidjes, hè, spammer!
Nouja, als ik niet voldoende gehealed wordt, dan maar doodgaan. I dont care tbh. Die technicians die moeten gewoon behoorlijk gekite worden, en niet als een of andere AoEheld( ;)) er 1x doorheen AoE'd dat ie platgebombardeerd wordt... Jij hebt vanish, ik niet! :)

Gister heeft me dat dus zo'n 16g aan repair gekost, al met al wel een leuke avond :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Onze BWL raid was ook flink los gisteravond. Ik moest enerzijds wel grinneken over de opmerkingen over Vael ("Vael is nooit op farm") omdat ik het idee had dat we die wel redelijk onder controle hadden en prompt wipen we gisteren 3x. Een rogue de ietwat te enthousiast was, tanks die een beetje aggro tennis spelen, en natuurlijk de 1% wipe als toetje. Wel hebben we nu voor het eerst t/m Ebonroc in 3 uurtjes omgelegd. Flamegor had wel even meegekund, maar dat is de krent in de pap als we Chromaggus gaan doen. Leuke Exomna raid avond overall.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Laatst online: 07-05 18:27
weet iemand of er voor een warrior ook een 1 klik macro is waarbij je als je in def stance naar berserker stance gaat , berserker rage burned en dan weer naar def stance terug gaat. heb er 1 gevonen waarbij je 2x moet klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 09:33

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

WoW-spam/scam/whatever.

Vind dit er wel het apropriate topic voor. Heb ik vanochtend in mijn gmailbox liggen een mailtje met de tiel: New WOW service. Ik kijken, typisch, dit zou Blizzard nooit versturen. Sterker nog: ik wil het ook niet hebben. Nog sterker: hoe kan het dat het emailadres wat ik voor WoW/Blizzard gebruikt heb, ineens mail krijgt voor WoW-related dingen terwijl ik mijn gmail níet gebruikt heb voor dingen als thottbot of alakazam of zo (daar heb ik toch echt mijn spam-accountjes voor).

Nou heb ik het helaas de laatste tijd veel te druk om te spelen :( dus misschien heb ik ergens wat gemist in WoW zelf.

Even een copy/past van de 'mail'
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=gb2312" />
<title>www.Daazz.com</title>
<style type="text/css">
<!--
body {
       margin-left: 0px;
       margin-top: 0px;
       margin-right: 0px;
       margin-bottom: 0px;
       background-color: #7a3e04;
}
-->
</style></head>

<body>
<table width="800" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
 <tr>
   <td>[img]"http://www.daazz.com/webmail3/top.jpg"[/img]</td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/top2.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/3.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com/End-game_Instance-service.asp" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/4.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/5.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/gif3.gif"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/the.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td>[img]"http://www.daazz.com/webmail3/6.jpg"[/img]</td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/7.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/8.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
 <tr>
   <td><a href="http://www.daazz.com" target="_blank">[img]"http://www.daazz.com/webmail3/foot.jpg"[/img]</a></td>
 </tr>
</table>
</body>
</html>

&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;
&#12304;&#27880;&#24847;&#12305;&#19978;&#38754;&#30340;&#37038;&#20214;&#20869;&#23481;&#19982;&#20197;&#19979;&#25991;&#23383;&#26080;&#20851;&#12290;&#26412;&#36719;&#20214;&#20165;&#38480;&#20110;&#21512;&#27861;&#29992;&#36884;!
&#35813;&#37038;&#20214;&#30001;&#12298;&#37038;&#20214;&#32676;&#21457;&#19987;&#23478;&#31995;&#32479;&#12299;&#36719;&#20214;&#21457;&#36865;&#65307;&#21478;&#12298;Windows&#20449;&#20351;&#32676;&#21457;&#22120;&#12299;
&#26368;&#20339;&#32593;&#32476;&#33829;&#38144;&#36719;&#20214;&#12289;&#25512;&#24191;&#20135;&#21697;&#22909;&#24110;&#25163;&#65307;&#20813;&#36153;&#19979;&#36733;&#65292;&#26080;&#26102;&#38388;&#38480;&#21046;&#12290;
&#35814;&#24773;&#35831;&#35775;&#38382;&#25105;&#20204;&#30340;&#20027;&#39029;&#65306;http://yyb.yeah.net/

Dit is dan ook wat ik binnen gehad heb. Op die daaz.com website zitten al zo veel spelfouten dat je direct al een heleboel alarmbellen zou moeten horen.

Verder vind ik het dus heel vreemd dat ik wow spam/scam/spoof krijg in een account waar ik vooralsnog nog nooit spamscamspoof op gekregen heb.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:20
mdmeijer schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:25:
Onze BWL raid was ook flink los gisteravond. Ik moest enerzijds wel grinneken over de opmerkingen over Vael ("Vael is nooit op farm") omdat ik het idee had dat we die wel redelijk onder controle hadden en prompt wipen we gisteren 3x. Een rogue de ietwat te enthousiast was, tanks die een beetje aggro tennis spelen, en natuurlijk de 1% wipe als toetje. Wel hebben we nu voor het eerst t/m Ebonroc in 3 uurtjes omgelegd. Flamegor had wel even meegekund, maar dat is de krent in de pap als we Chromaggus gaan doen. Leuke Exomna raid avond overall.
Ach jullie konden teminste nog raiden.... wij hadden op het hoogtepunt van de avond 22man online met 1 tank >.>

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-02 10:47
dommerick schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:52:
pff met tier3 set van priest hoef je toch ook niet te gaan pvpen, je krijgt enkel veel heal bonus en veel intellect + sta bonus :) Maar in pvp heb je veel dmg nodig zou ik toch denken, zker als priest ;)
Ik ga gewoon met guild mee in AV als holy/disc priest en ze zijn lekker bij met mijn +healing hoor. Je ziet er met tier3 enkel niet scary uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Kaap schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:24:

6 tanks met elk 1 flasks :/
ik zou die flasks voor andere bosses gebruiken, maar ja...

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
dommerick schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:52:
Zonder healers in AV kom je ook niet echt ver :9 en dan zijn dat soort bonuses heeel relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

gister avond was wel leuk in BWL. met 7 guilds in bwl :P. iedereen kreeg om de 10 minuten disconect. gelukkig konden we razorgore > nef nog clearen in 3 uur en 40 minuten =). Wel grappig, onder het nefarian gevecht kreeg onze MT 3 keer disconnect :P . Heb nu eindelijk me priest tier 2 shoulders >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Nu online
rico_fxp schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:31:
weet iemand of er voor een warrior ook een 1 klik macro is waarbij je als je in def stance naar berserker stance gaat , berserker rage burned en dan weer naar def stance terug gaat. heb er 1 gevonen waarbij je 2x moet klikken
het is niet meer mogelijk om meerdere acties te laten doen dmv van 1 keer klikken. Daarom moet je een macro/addon hebben waarmee je met meerdere keren klikken om een button dat resultaat kan bereiken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://home.online.no/~quaker/bbc/mightofmenethillol.jpg

AU, meer durf ik niet meer te zeggen, imba weaponry krijgt de melee toch weer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:42:
Van onze admin www.exomna.nl : )

Vanwege een exploit in ons DKP systeem, is onze server gehacked geweest. Inmiddels is dit alweer opgelost.

8 mei is er een exploit bekend geworden en sindsdien is de server ongeveer 10x bezocht door mensen die van de hack afwisten.
Voor details van dit lek zie ook: http://secunia.com/advisories/20040/

Een gast is echt gaan kloten en is ook achter de ts gegevens gekomen. Daar heeft ie oa mensen lopen kicken en zo.
Ja wij zijn ook de DKP gegevens kwijt. Een of andere trotse scriptkiddy die is gaan kloten en gelijk de frontpage even heeft lopen defacen. De hosting is een beetje traag met reageren dus we hebben er nog weinig aan kunnen doen, vooralsnog even op Loot Council overgegaan lichtelijk gebaseerd op DKP, we weten toch wel zo'n beetje waar iedereen staat ;)
Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:11:

AU, meer durf ik niet meer te zeggen, imba weaponry krijgt de melee toch weer ;p
Geweldig wapen maar WAAROM NOU WEER EEN MACE. Krijg je weer Paladins die voorkeur gaan lopen eisen want Menethil is in de lore weer een plek waar die bekende Paladin X heeft gewoond dus het zal wel zijn mace zijn etc, dramathreads met Druids die dat ding zichzelf toewijzen omdat ze zoveel gedaan hebben voor de guild, huilende Alliance die nefr shamans! gaan lopen roepen omdat er een Shaman met dat ding loopt te Windfury-en in WSG enzovoorts.

Maak het dan een polearm of een zwaard denk ik dan...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 12-05-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Gister eindelijk weer hoop gekregen, melding in guildchat dat er vrijwel geen lag meer is en geen dc.
Beloofde een leuke avond en begon ook goed. Lethon eerste try down en niemand lag of dc.
Dan toch maar AQ40 ingaan dachten we zo. de 3 bugs waren nog levend gezien er gister door lag en dc deze niet mogelijk waren. Eerste try, yes, 1 vd MTs dc en na die tijd had zij 2000+ latency. En warempel, nog 10 man met dezelfde problemen. Grappige is wel dat iedereen die er eerst geen last van had het nu wel heeft en andersom, dusja, ik heb geen problemen meer momenteel :) Maja, nu dus weer een weekje niet verder kunnen komen en geen poging op twins komende week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dit is dus een gastje van 14 jaar (vandaag 15, feli btw !) en hebben zelfs een foto van hem van de superdudes site. Tevens speelt ie CoD. Er is inmiddels een mailtje gegaan naar abuse@home.nl : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:19:
Dit is dus een gastje van 14 jaar (vandaag 15, feli btw !) en hebben zelfs een foto van hem van de superdudes site. Tevens speelt ie CoD. Er is inmiddels een mailtje gegaan naar abuse@home.nl : )
Trouwens je 1e post hierover heb je niet helemaal goed ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:19:
Haha geweldig. Wij hadden een of andere mof genaamd Sikundel of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bedankt voor deze info,
Even m'n DKP omhoog gegooid, vanavond win ik de Mageblade zeker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 08-05 13:18
Anoniem: 169853 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:15:
Gister eindelijk weer hoop gekregen, melding in guildchat dat er vrijwel geen lag meer is en geen dc.
Beloofde een leuke avond en begon ook goed. Lethon eerste try down en niemand lag of dc.
Dan toch maar AQ40 ingaan dachten we zo. de 3 bugs waren nog levend gezien er gister door lag en dc deze niet mogelijk waren. Eerste try, yes, 1 vd MTs dc en na die tijd had zij 2000+ latency. En warempel, nog 10 man met dezelfde problemen. Grappige is wel dat iedereen die er eerst geen last van had het nu wel heeft en andersom, dusja, ik heb geen problemen meer momenteel :) Maja, nu dus weer een weekje niet verder kunnen komen en geen poging op twins komende week :(
Hehe, nou, wij zitten dus ook op 1 van de servers met grote lagproblemen. Gister dus echt compleet lagvrij. Gaan we BWL in, zijn er iets van 4-5 mensen die de hele tijd disconnecten, rest heeft nergens last van.

Edit: net trouwens m'n epic priest quest gefailed... had maar 1 mana pot bij me. Volgende keer haal ik hem zeker wel, zo moeilijk is ie helemaal niet. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Thijs op 12-05-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja, als de Plagueheart set zo werkt als ik zie in de set items die ik tot nu toe heb gezien.

massive stamina en spelldamage :)

dat wordt leuk om mijn nemesis te vervangen door dit spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 08-05 19:21

Leuk als clothie zijnde... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:33
jarnotjuh schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:58:
[...]

Restyling van de TS denk ik zo, dat moet binnen 25-30 weken wel te halen zijn :P
We doen bijna elke week 1 topic.
Ik heb deze kleurtjes en plaatjes nu echt wel gezien onderhand, ik kan het dromen.
IK ga er wel aan werken :)
VInd ik wel leuk om te doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:31:
[...]

Leuk als clothie zijnde... :X
ik weet, maar casters krijgen ook veel love

http://home.online.no/~quaker/bbc/part2.wmv leuk filmpje, laat ook nether dragon mount zien in actie

wel harstikke mooi gemaakt, en je krijgt ook een idee van waar draenei startarea zal zijn (westen van darkshore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
M1lamb3r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:43:
[...]

Ach jullie konden teminste nog raiden.... wij hadden op het hoogtepunt van de avond 22man online met 1 tank >.>
Neem blackfish dan ook aan man !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:33

chromeeh

the Gnome

Gister avond weer heerlijk zitten questen in Stranglethorn :)
Wat ik alleen raar vind is dat ik nu als lvl 41 een quest krijg om een lvl 47 Elite te killen...
Niet helemaal haalbaar zonder een grote sterke groep.

Maar dat mag de pret niet drukken, vooral omdat ik merk binnen m'n guild altijd wel iemand is die je kan / wil helpen.
Uiteraard werkt dat anders om ook, ik vind het best leuk om iemand te helpen, mits het reëel blijft (niet als een lvl 41 een lvl 11 helpen die een lvl 20+ wil killen etc.)
Denk eerder aan bijv. een escorte door een gebied niet direct haalbaar voor z'n level.
(Bijv. DuskWood naar Booty Bay), als lvl 30 ~ 33 kun je onderweg nog wel eens een agressieve aap tegen komen ofzo :D

Tja... De PvP liefhebbers vinden dat er misschien meer aandacht van Blizzard aan het PvP verhaal besteed moet worden. Nu boeit PvP mij zelf weinig.
Maar ik vind wel dat ze zowel PvE als PvP wel moeten 'bij houden' en niet alleen PvE.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:40:
[...]

Neem blackfish dan ook aan man !!!
waarom zouden we? We hebben al een one-shot mage, we hebben al een n00b mage (de rest) en we hebben al een chick mage (ginawiz) wat hebben we nog meer nodig?

Alleen nog een ring of the qiraji fury en ik ben klaar met 3 instances voor de rest van me leven :P Jammer dat dat nou weer dropt van die kut Viscidus :S

[ Voor 21% gewijzigd door sn0x0r op 12-05-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
sn0x0r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:16:
[...]
waarom zouden we? We hebben al een one-shot mage, we hebben al een n00b mage (de rest) en we hebben al een chick mage (ginawiz) wat hebben we nog meer nodig?
Bleekvis is ze allemaal in 1. Dus een prima uitbreiding :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bleekvis is een hybride mage ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:07
jarnotjuh schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:20:

Warrior voorbeeldje:
Tier3:

[...]

:o Eitje...
Die bloodelves dansen wel vet tbh :)
toon volledige bericht
Jippie weer een defence armour set :(
Nooit is een leuke DPS set ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Nu online
ImdaMned schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:32:
Bleekvis is een hybride mage ; )
pics or it doesn't exist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Nu online
Reveal! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:36:
[...]

als je naar alle andere sets kijkt en wat logica gebruikt dan is het antwoord simpel en logisch.

Een set, die men kan halen door PvE progress te maken, en dan een pvp reward geven, that sure does sound logical... niet dus.

Tuurlijk droppen er losse items die PvP king zijn, wapens/losse delen armor zijn de pvp upgrades die erbij kunnen zitten. AQ40 set was pve/pvp mengelmoesje voor sommigen, maar tier3 focussed zich weer 100% @ pve en daar ben ik ze heel dankbaar voor.

(Overigens hebben rogue's/hunters/mages/warlocks altijd weer geluk, dmg doen is je taak in pve, en ook in pvp, de tier3 is goed te gebruiken voor PvP dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom hunters worden uitgesloten wat silencen betreft? En armor verlagende spells?

Mobs in Uldaman hebben bijvoorbeeld Armor piercing shot o.i.d. en letterlijk elke class kan silencen behalve hunters. Scatter shot is niet voldoende (4 sec) t.o.v. Blind (15 sec).

Mijn mening hoor. Maar Silence, Spell Lock, Earth Shock, Shield Bash, Kick e.d. moeten naar mijn mening ook een hunter vorm krijgen.

Heb tevens een Orc Shaman op Outland gerolld. Greengrump level 8 Shaman :z supervette class.

Bai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Nu online
Anoniem: 161226 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:45:
Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom hunters worden uitgesloten wat silencen betreft? En armor verlagende spells?

Mobs in Uldaman hebben bijvoorbeeld Armor piercing shot o.i.d. en letterlijk elke class kan silencen behalve hunters. Scatter shot is niet voldoende (4 sec) t.o.v. Blind (15 sec).

Mijn mening hoor. Maar Silence, Spell Lock, Earth Shock, Shield Bash, Kick e.d. moeten naar mijn mening ook een hunter vorm krijgen.

Heb tevens een Orc Shaman op Outland gerolld. Greengrump level 8 Shaman :z supervette class.

Bai
hoe typisch voor een class die cloth in 3 sec. naar de andere wereld schiet.

Hunters zijn nog niet imba genoeg nee. l2play :X kek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
sn0x0r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:41:
[...]

als je naar alle andere sets kijkt en wat logica gebruikt dan is het antwoord simpel en logisch.

Een set, die men kan halen door PvE progress te maken, en dan een pvp reward geven, that sure does sound logical... niet dus.

Tuurlijk droppen er losse items die PvP king zijn, wapens/losse delen armor zijn de pvp upgrades die erbij kunnen zitten. AQ40 set was pve/pvp mengelmoesje voor sommigen, maar tier3 focussed zich weer 100% @ pve en daar ben ik ze heel dankbaar voor.

(Overigens hebben rogue's/hunters/mages/warlocks altijd weer geluk, dmg doen is je taak in pve, en ook in pvp, de tier3 is goed te gebruiken voor PvP dus :P)
Dan zouden ze op een PVP realm andere sets moeten aanbieden als rewards :)
trouwens er bestaat geen PVP set met zulke uberstats alleen dan voor dmg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bai
je kan gewoon z'n mana wegschieten.. ook erg effectief tegen manausers :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Reveal! schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:36:
[...]

AQ dropt toch redelijk PvP spul?
Of dat voor een warrior ook geldt weet ik niet hoor... puur instinct ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 21:55

mana drain sting, en kwil een pet voor mn priest!!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Paladins hebben een silence? Paladins hebben een armor verlagende spell? Nee dus.

Op een 6 seconde stun na met een 1 minuut cooldown hebben we zelfs geen manier om andere klassen te vertragen. Als je weg wil rennen, kan je dat ook (ohhh deed Judgement of Justice ook maar iets in pvp!).

Hunters hebben naar mijn mening geen enkele reden om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

Bai
Dit vraagt weer om een copy paste + edit

Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom mages worden uitgesloten wat healen betreft? En armor verlagende spells?

Mobs in Uldaman hebben bijvoorbeeld Armor piercing shot o.i.d. en letterlijk elke class kan healen behalve mages. Bandage is niet voldoende t.o.v. mind pet etc.

Mijn mening hoor. Maar healing wave, flash heal, rejuvenation, mind pet, (warlock thingy) e.d. moeten naar mijn mening ook een mage vorm krijgen.

maar om het even duidelijk te maken: ER ZIJN 8 VERSCHILLENDE CLASSES, DAAR HOREN DUS VERSCHILLEN IN TE ZIJN !!!

Anders maak je gewoon 1 class die:

- cloth/leather/mail/plate kan dragen
- dual wield/1h/2h/shield/axe/mace/sword/polearm/dagger/fistweapons/guns/bows/crossbows kan hanteren
- flash heals hebben 1.5 sec
- 2 verschillende healing over times
- een combat pet hebben

Maar zelfs jouw soort mensen kunnen hier waarschijnlijk nog iets tegenin kunnen brengen, alleen al puur voor het zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 13:29
M1lamb3r schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:43:
[...]

Hehe wij hebben beetje kek getrapt in MC.
Nadat ik een beetje liep teh miepen op TS dat de healing kut was (was niet zo maar beetje lol trappen op TS maakt dat je wat melig word) werd ik continue overheald, soms wel voor 3keer me HP door 6man (en het toppunt was een hunter die me ging lopen bandagen ;) ).

Magoe, was een leuke avond, eerst met een roog alt en de priest alt van een andere nub mage uit Denial SM gedaan. Kom je er dus op 2/3de van Cath achter dat de MT een hongaar is :) (het vermeoden bestond al langer, BS flashbacks)
vond het in het begin al een beetje raar dat ik als 38roog agro van een 42tank aftrok (ik was meer aan het tanken dan hij), totdat ik zag dat hij zijn mooie sterke 2h Axe aan het wielden was...
Leek er ook een beetje op dat hij maar 2 knoppen op zijn balk had, Bstance en heroicstrike :)
Magoe toch met een party van 4 cathedral af kunnen maken, was best fun tbh...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bai
oeh dit vraagt eigenlijk om de asci art van Admiral Drayson :P

maar anyway imdamned somt het al op

edit: moet ik wel de goede persoon quiten :P

[ Voor 50% gewijzigd door Bokkie op 12-05-2006 12:17 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54

ik verwacht niet dat dat het enige nieuwe wapen blijft, zullen hopenlijk ook nog coole swords gaan komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Fuck op man. Ik peer um hier. Heb er niks meer te zoeken, kom niet om geflame te lezen. Ik ken me class goed genoeg om dat domme gezeur te lezen, lol.
Laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Nu online
Anoniem: 161226 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:17:
Fuck op man. Ik peer um hier. Heb er niks meer te zoeken, kom niet om geflame te lezen. Ik ken me class goed genoeg om dat domme gezeur te lezen, lol.
Laters
kek 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 161226 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:17:
Laters
MISSION ACCOMPLISHED, TARGET DESTROYED !!!

ok, nu weer tijd voor normaal WoW gebabbel.

owja, 518 spelldmg op m'n mage met 3050 HP unbuffed !!!

glasscannon ftw !

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 12-05-2006 12:27 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.